Значний резонанс отримала в громаді інформація про результати проведеного аудиту з використання бюджетних коштів, де наводились з різних джерел дані про значне неефективне використання сформованого мешканцями ОТГ бюджету.
Чергове ознайомлення зі звітом за результатами аудиту засвідчує, що є необхідність громаді, нарешті, зробити реальні висновки по всіх, кого привели до влади.
Це проглядається при аналізі діяльності КП «Комунальник». Ця інформація доведена громаді та керівництву Держаудитслужби України. Тому потрібно надалі проводити аналіз висновків аудиту по всіх питаннях. Цікавою виявилась реакція депутатів міської ради, які висловили своє обурення станом справ після оголошення результатів аудиту. Але, як засвідчує звіт аудиторів, практично всі порушення проводились з благословення і голосування всіх причетних до влади (чиновників, членів виконкому, депутатів). І сьогодні вони повинні нести відповідальність за стан справ перед громадою. Тому необхідно проаналізувати реальність підготовлених заходів по усуненню недоліків, виявлених аудитом, і контролювати їх виконання, бо, як засвідчують факти – сьогодні все перетворюється на публічний фарс.
Ось тільки один із фактів: аудитом проведено аналіз доцільності та ефективності діяльності комунальної установи «Інститут міста Дрогобича». В результаті цілий ряд депутатів публічно запропонували ліквідувати цю установу, а зекономлені кошти скерувати на допомогу ЗСУ. Все виглядає патріотично і красиво – але де дії ? І тут виникає резонне запитання, що депутати не знали, чим займається ця установа, чи не голосували щорічно за її фінансування коштом громади? І чому не заслуховували звіти про виконану роботу? На папері визначено, що ця комунальна установа повинна сприяти соціально- економічному розвитку міста, ефективному веденню економічної діяльності, залученню інвестицій. А де практичні результати? Чому тільки аудит виявив, що в структурі міської ради функціонує ще ціле управління інвестицій та економічного розвитку зі схожими функціями? Чому голосували за створення тих структур? Можливо, тільки для забезпечення роботою та належною оплатою для потрібних людей? А зарплата тут солідна. Так, тільки у директора КУ «Інститут міста» пана Кондзьолки посадовий оклад 36.4 тис. грн і місячний фонд оплати праці КУ – 123тис. грн, а ще працівники отримували премії за дотримання виконавчої дисципліни, матеріальні допомоги на оздоровлення. Загалом тільки за період перевірки, а це 4 роки, КУ з бюджету громади виділено 8591.9 тис. грн. Ще 292.5 тис. грн КУ отримала від США у вигляді гранту, які витратила на закупівлю обладнання і матеріалів для себе. В ратуші повинні бути комфортні умови праці. Аудитори зазначають: КУ виконувала функції підготовки заявок для ОСББ по Програмі «Енергодім», ДУ «Фонд Енергоефективості». При цьому, що це функції Департаменту міського господарства з великим штатом та доброю зарплатою. Таких прикладів можна наводити безліч. Але мешканці міста запам’ятали реальну роботу КУ, а це – непрацюючі табло розкладу руху автобусів та популістичні прожекти, створені Кондзьолкою В.М. щодо епохальних змін в місті за часів правління Кучми, які красиво друкували та впарювали людям. Отже аудит відкрив очі депутатам, що існує неефективна комунальна структура, яка створює додаткове навантаження на бюджет ОТГ і все це за їх безпосередньої участі. І що далі? Які будуть прийняті рішення депутатами? Що каже громада, чи далі продовжить тихенько спостерігати?
Фото докуменів – на фейсбук сторінці Лідії Надкерничної.
Переглядів: 1594
|