Чому у нас такі погані дороги…?

Надрукувати
Фоторепортаж
Написав(ла) Дригулич П.Г.   
14.07.2010
За останні дні дуже багато публікацій про погані дороги, але "віз і нині там"! Ще такого не було - щоб потрапити з Дрогобича в Стрий чи Борислав, донедавна вимушений був їздити через Трускавець. А через Мражницю в Бориславі та Східницю і Новий Кропивник проїхати взагалі неможливо. То в чому ж причина, що нам заважає відремонтувати нарешті наші дороги?
(натисніть на фото для перегляду, всього у статті 4 фото)

Фото 2, фото 3, фото 4.

Як казали колись у Європі, що Росії заважають дурні і погані дороги, але якщо порахувати протяжність шляхів нашої північної сусідки і кількість дурнів на один кілометр, то порівняння явно буде не на нашу користь…! Спитаєте на чому ґрунтується моє твердження? Достатньо проїхати цього року декілька кілометрів по нашому місту на будь-якому транспортному засобі (крім трактора), щоб зрозуміти що автор справді має рацію! Виникає риторичне запитання: чому, адже протяжність наших під’їзних шляхів, вулиць та провулків у порівнянні з 2009 роком не збільшилася…?! У народі жартують: у нас такі дороги, що аж пломби із зубів випадають, чи - Дрогобич цього року бомбили…! То в чому ж причина, невже додатково "дурнів" завезли, що такі жахливі дороги?

Згадаймо два попередніх, відносно благополучних роки. Міська казна щедро наповнюється за рахунок незначного росту виробництва, особливо, продажу об’єктів комунальної власності та землі НПК "Галичина". А це не такі вже й малі гроші – мільйони, а може й десятки мільйонів гривень! Під час розподілу (може навіть дерибану) грошей виникає конфлікт між міським головою і депутатським корпусом. Кожна зі сторін звинувачує іншу, перед громадою вихваляє себе та показує свої "позитивні" сторони. Хто з них кращий - ми до цього часу не зрозуміли і хто переможець - також невідомо. Але однозначно, що у конфлікті програла громада. Промислові підприємства не працюють, транспортний збір надходить із запізненням, грошей катастрофічно не вистачає. Міський голова відстоює у судах своє право перебувати на посаді. "Зароблені" продажем комунального майна гроші "спливають" наліво і направо всіляким наближеним до влади структурам. Замість інвестицій в підприємства комунальної власності на придбання будівельної техніки, ми ремонтували ратушу, створювали на майдані "пісочницю", гучно роздавали кошти за ремонт доріг стороннім організаціям (можливо не задарма). Показово і неякісно відремонтовані ними дороги у минулому, всього лишень через одну зиму зруйнувалися.

Тому виникає запитання, що робити? У сусідньому місті Стрию місцева влада все таки знайшла вихід. Дороги у цьому охайному містечку останні декілька років на багато кращі, ніж у нашому регіоні. Може ми всією громадою зберемо "під церквою" якісь кошти і відрядимо нашу владу до м. Стрия (можна куди подалі…) для обміну досвідом? Адже влада Стрия не змарнувала шанс, а інвестувала кошти в обладнання та дорожні будівельні машини, зберегла трудовий колектив і тепер надає послуги сусіднім районам.

Інший приклад. У цивілізованому світі дуже давно знайшли вихід. Під час кризи інвестували у будівництво доріг і робили це якісно, майже назавжди. Крім цього, замість абсурдного транспортного збору, що залежить від об’єму двигуна, ввели податок на пальне. В результаті цього за експлуатацію доріг більше платить той, хто більше їздить. А у нас вже багато років тривають дискусії про доцільність такого податку. І найближчим часом його не введуть, тому що він невигідний нафтотрейдерам, оскільки цей податок дозволить місцевим органам влади і ДПІ контролювати обсяги реалізації продукції і тим самим збільшити надходження до місцевого бюджету, в т.ч. на будівництво та ремонт доріг.

Окремі позитивні зрушення у найвищих ешелонах влади є. Ведуться розмови про державну програму з будівництва доріг, про консесію та про податок на пальне. Але я чомусь не вірю у гучно задекларовані економічні реформи ні теперішньої, ні колишньої влади, оскільки реформи завжди завершуються там, де починається особистий інтерес власників великого капіталу!

Але у кожній публікації повинен бути позитив. Тому хочу завершити свою статтю на оптимістичній ноті і потішити наших автомобілістів, що обов’язково до 31 жовтня 2010 року дороги будуть відремонтовані! Спитаєте звідки така впевненість? Як відомо, згідно намірів влади, восени цього року будуть проведені вибори до органів місцевого самоврядування. А перед виборами будь-яка влада спочатку створює проблеми, а потім успішно їх долає! Так що всі на вибори!


Переглядів: 6789

Коментарі (59)
 
Якщо бути оптимістом, то явно видно, що дороги і до 31 жовтня 2011 р ніхто незробить.Гук явно непройде на слідуючий термін, як ряд наших поважних депутатів.А ці що пройдуть , за дороги невізьмуться, тому що бачать критику попередників.
Рейтинг: 0+ -6-
 
Костя, 12:50 14 липня 2010 р.
 
П. Дригулич, добра стаття. Податок на пальне - справді добра річ. Ми також його платимо, але не збір за розмір двигуна, нонсенс якийсь. За фото особливо дякую. Нема слів, одні емоції. Це не дороги, це бездоріжжя.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Міла, 19:03 14 липня 2010 р.
 
яка влада в Дрогобичі такі і дороги ну повний піпець
Рейтинг: 0+ -6-
 
, 19:22 14 липня 2010 р.
 
всі на вибори патрійного мера :grin вибір між партією ублюдків і білим брацтвом
Рейтинг: 2+ 0-
 
и, 20:59 14 липня 2010 р.
 
Гук на наступні вибори не пройде, це ясно, тому дороги ніхто ремонтувати не буде. Одне памятайте: ні в якому разі не голосуйте за партійного кандидата! Партія це організована мафія! Голосуйте за чесних, порядних людей, які нівкого і нічого не вкрали, нікого не обідили. А як обідили "високого", то це ще одна причина голосувати за них. Це повинна бути людина поза партією, людина яка знає закон, не має накрадених статків, не має звязків з мафією, не має магазинів, ресторанів, або бізнесів на цьоці, тещі і тд і тп! Це повинен бути один із нас, бо ситий голодного ані не розуміє ані не може. А ще підказка: той хто має "найвищий" рейтинг-найбільший злодій і це тей кандидат, який потрібен мафії!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Іван, 21:51 14 липня 2010 р.
 
Мене вже задовбало це про Стрий! Та їдь і живи в Стрий, чого ти мозги париш тут всім. Стрий та й Стрий! Тормозе, якщо ти тупий, ио я тобі по-простому поясню: Стрий має підприємства, ти розумієш що це таке? Люди до Стрия їздять на роботу навіть зі Львова, ти такого не чув? Підприємства всвою чергу приносять податки у місцеву казну. Там злодії теж є, але там крадуть так щоб і коза була ціла і вовк був ситий! А в нас одне підприємство за другим закривають, кого це вина? Тому і не диво, що в Дрогобичі тільки вовк ситий! А про козу і мови нема! Гук боровся не засвоє крісло, брате, а за справедливість! Йому це крісло нічого не принесло, ані магазинів, ані квартир, ані грошей, як би ви їх йому не шили! А апарат (Гладун, Іванців і Ко) вкрали серйозні гроші, за які Дрогобич мав би мати нормальні дороги!
Рейтинг: 0+ -2-
 
Іван, 22:04 14 липня 2010 р.
 
Івану величезний респект - є ще тверезі голови у нашому місті
Рейтинг: 0+ -6-
 
Незгідний, 23:23 14 липня 2010 р.
 
Ти Іване такий самий як той Гук -фальшивий і дволикий.
Рейтинг: 1+ 0-
 
расел, 23:43 14 липня 2010 р.
 
До Івана______________Підтримую Ваше бачення вимог до майбутньої кандидатури на пост голови міста Дрогобича. Тільки от такої людини за всіма параметрами, як описуєте, у Дрогобичі не знаю. Хіба що ксьондза?:) 
До Міла___________:)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 03:22 15 липня 2010 р.
 
Доброго дня!  
Дякую за коментарі, "особливо" ІВАНУ, чи як там його... Надзвичайно толерантна і мудра людина.! ? А що підприємства з Дрогобича хтось вивіз у Німеччину в 1941 р. чи їх розбомбили? А знаєте, що завод Леоні, який успішно працює в Стрию хотіли збудувати в Бориславі в приміщеннях розграбованої "Нетканки", але через велику суму хабаря, якого вимагали наші вельможі, інвестор відмовився. Особисто мені байдуже хто буде міським головою, а хоч навіть ІВАН, але щоб стан доріг був добрий та інших негативів поменшало. Голосую за ІВАНА, бо він володіє лексикою справжнього владного МУЖА!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Дригулич П., 07:48 15 липня 2010 р.
 
стадо баранів , не яка влада такі і дороги , а які виборці така і влада ...думайте головою а не сракою ...
Рейтинг: 0+ -2-
 
ДУРДОМ ВЕСЕЛКА, 10:23 15 липня 2010 р.
 
вибираєте іванцівих які зарплати не платили, крали , ..сендаків в обласну раду ..і бздите потім яка влада ..на себе в дзеркало подивіться придурки
Рейтинг: 0+ 0-
 
ДУРДОМ ВЕСЕЛКА, 10:26 15 липня 2010 р.
 
Найбільш вдалий коментар у пана (пані)з ніком "Дурдом веселка"... Можливо надто грубо, але цілком справедливо і важко щось додати чи заперечити... Дякую і тисну Вашу руку!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Дригулич П., 10:46 15 липня 2010 р.
 
Ой, Іване, Іваночку нерозумний сину... 
Невже володіти Дрогобицьким базаром означає нічого немати? 
Апарат йому заважає? А дерибанити міський бюджет із своєю "Ко" йому, що заважає?(((((((
Рейтинг: 0+ -6-
 
, 10:52 15 липня 2010 р.
 
до ДУРДОМ ВЕСЕЛКА, 10:26 15 липня 2010 г - "...думайте головою а не сракою ...". Пояснюю: СРАКА - це “Соціял Революційний Альянс Консервативно-Анархічний”, який прийде до влади мирним шляхом революції і поміняє в Дрогобичі не тільки владу але і виборців!
Рейтинг: 5+ 0-
 
Свій, 11:06 15 липня 2010 р.
 
нам потрібні такі виборці що люблять владу - як ІВАН!
Рейтинг: 0+ -4-
 
Свій, 11:14 15 липня 2010 р.
 
директор деп.м/г Кондратюк:- Спочатку фрезеруються наявні ямки на глибину 5 см, потім їх слід висушити від вологи. Після цього в якості клею краї сухих ямок змочують гарячою смолою, і аж тоді засипають гарячим асфальтом висотою, вищою на 2 – 3 см від необхідного рівня. Котком ущільнюють засипану асфальтом ямку, після чого рівні засипаного асфальту і дороги зрівнюються. Якщо рівні однакові і нема щілин – отже, вірно зроблено.  
А тепер подивіться на залатані ямки по П. Орлика і порівняйте з його словами.
Рейтинг: 0+ -6-
 
, 15:30 15 липня 2010 р.
 
іншим типовим прикладом безгосподарності влади є вул.Тускавецька на ділянці від переїзду до мрео. Підряднику минулого року дали кошти тільки на основу і підстилаючий шар товщ.3см , а на основний шар сказали чекати.І так вже другий рік іде, а потім прийдеться вкладувати додаткові кошти в ремонт пошкодженої частини. Те саме стосується вул.Д.Галицького та Ю.Дрогобича , ремонт яких зупинили не давши положити основний шар асфальту. Результат - десятки тисяч викинутих на вітер коштів.
Рейтинг: 0+ -2-
 
, 17:56 15 липня 2010 р.
 
Чому в Дрогобичі погані дороги? 
Чому влада в засобах масової інформації, не звітує кожного місяця куди і скільки пішло громадських грошей?  
Чому система нагляду за законністю не реагує на резонанс в суспільстві, викликаний розмовами про розкрадання міського бюджету на ремонт доріг (опротестувати або підтвердити)?  
Що для того треба, щоб громада була господарем в своєму місті, якій би звітували виконавчі служби всіх гілок влади, які зараз перетворились в закриті установи, які громадяни утримують на свої податки?  
Хто знає відповідь?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Слава, 19:06 15 липня 2010 р.
 
СРАКА!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Свій, 19:11 15 липня 2010 р.
 
Слава,  
 
Абсолютно згідний з вами. Тільки додам, що цей вебсайт є зацікавлений тільки в тому як би Гука облити брудом! Все до того зводиться, що кандидат від партії регіонів, якого так потрібно як дири в мості мусить бути тут мером! А далі теперішні злодії момент підуть в регіони!  
Іван  
 
Абсолютно згідний з вами. Тільки додам, що цей вебсайт є зацікавлений тільки в тому як би Гука облити брудом! Все до того зводиться, що кандидат від партії регіонів, якого так потрібно як дири в мості мусить бути тут мером! А далі теперішні злодії момент підуть в регіони!  
 
Крабе ти дурний, та базар то тобі не SOTBI ! За ті кошти які базар приносить хіба що мусорники встановити можна!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Іван, 21:57 15 липня 2010 р.
 
Іване, гріх називати дурним, того, кого не знаєш (я маю на увазі Краба) і базікати про що уяви не маєш. 
А на рахунок того, що "цей сайт зацікавлений тільки в тому як би Гука облити брудом", то можу сказати, що він сам об...ся своєю "діяльністю". 
В такому стані, в якому перебуває зараз Дрогобич не пам'ятають навіть його старожили, які пережили війну.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Спокійний, 23:50 15 липня 2010 р.
 
Іване, Ви неправі у своєму незнанні. Почитайте статті з архіву за минуле літо - тоді так само хвалилося починання мера, як зараз критикується.  
 
І, до речі, такі самі як Ви рік назад також писали, що "цей сайт прогуківський" і т.п.
Рейтинг: 0+ -4-
 
Адміністратор, 07:46 16 липня 2010 р.
 
Мер не може бути безпартійним - такі закони приймають у Верховній Раді..
Рейтинг: 0+ 0-
 
Перехожий, 10:51 16 липня 2010 р.
 
просто в верховній раді забагато перехожих , тому і приймають лайно всяке
Рейтинг: 0+ -1-
 
велика срака, 23:19 16 липня 2010 р.
 
Адмін, не переймайся закидами "недолугого Івана". Сайт насправді є альтернативний та об'єктивний, особливо в коментарях його головних дописувачів. :grin
Рейтинг: 2+ 0-
 
Спокійний, 23:56 16 липня 2010 р.
 
спокійний і розумний дві великі різинці , якшо для тебе цей сайт об"єктивний, то йди лікуй голову ..бо тобі можна тільки поспівчувати
Рейтинг: 0+ -2-
 
велика срака, 08:53 17 липня 2010 р.
 
До великої сраки ____ клізма тобі явно не завадить.  
Неже ти не вважаєш коментарі дописувачів об'єктивними? (читай уважно мій коментар) 
Якщо так, то ти не поважаєш ні Макса, ні Довбуша, ні свого, ні АНЖЕЛУ, ні Франсуа - адже вони доповнюючи своїми коментарями головну статтю роблять її реалістичнішою, відображаючи різні точки зору. Це і є об'єктивність, велико срако !
Рейтинг: 1+ -3-
 
Спокійний, 18:55 17 липня 2010 р.
 
Смішно , справді смішно, особливо перший та останній рядки! Дотепність чудова риса.Велика С. сам мабуть, як то кажуть лахає з того, що написав! Тут мені підказують друзі запитати , чого вона у тебе така ВЕЛИКА?
Рейтинг: 0+ -6-
 
АНЖЕЛА, 22:27 17 липня 2010 р.
 
Шановний п. Дригулич .В своїй статті Ви зазначили , що кошти бюджету на ремонт доріг видавали стороннім організаціям , чому б Вам не вказати саме яким, і хто сприяв цьому ? Громаді цікаво знати своїх героїв , тим паче перед виборами.
Рейтинг: 3+ 0-
 
АНЖЕЛА, 22:53 17 липня 2010 р.
 
Анжела , лахаю аж бульки носом ...вона в мене нормальна просто занадто серйозні люди рішають глобальні питання ...треба розряжати обстановку :) бо можна так і пукнути з напряга ...вибачаюсь за такі подробиці , ЛЮДИ ЗАРАЗ ЛІТО , РОЗСЛАБТЕСЬ ЖИТТЯ КЛАСНА РІЧ :)
Рейтинг: 4+ 0-
 
велика С., 23:14 17 липня 2010 р.
 
спокійний більше не розмовляй зі своєю сракою , бо дійсно смішно виглядає :)
Рейтинг: 0+ -3-
 
велика С.,, 23:23 17 липня 2010 р.
 
Івану.Підтримую про пломби але трішкі жорстко.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Сірко, 03:24 19 липня 2010 р.
 
От правильно пишуть пану Дригуличу, знаєте як давали гроші, кому і за що - напишіть пофамільно, а то виглядає, що хочете пострашити конкурентів на виборах.Діячам від срак, зайдіть собі хлопці на сайт педерастів та й катайтесь там скільки влізе! Та мушу вас потішити - дороги в Дрогобичі будуть, що в еміратах, універмаг продали за копійки, і тепер їх під вибори успішно закатають в асфальт.Відповідальності ноль, останній шанс меру з депутатами вкрасти в громади жирний кусок, для проведення виборчої кампанії! Вкрасти вийде - вибратися НІ! ДРогобичани хоч громада і інертна, а все ж не така дурна як собі вважають ОБРАНІ.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Довбуш, 11:05 19 липня 2010 р.
 
Погодьтесь Довбуше , що все складається м"яко кажучи з елементів Візантійщини . Всі знають , хто , що бере , а відкритих публікацій- 0 ! Тож висновок напрошуеться самий простий ... Є небезпідставні сподівання , що в Дрогобичі з"явиться свій аналог Львівської газети "Експрес" в досить нетрадиційному форматі. Циклон правди зробить свою очисну дію . Територія закону поширюватиметься щодня.
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 12:39 19 липня 2010 р.
 
народ в мене е краще пропозиція ! даваите думати кого вибирати в мери і в дипутати ! )) а не страдати фігнею!  
останні новини Радзівськіи таки іде в мери! ))  
Пора і наша украина провалюють предвиборчу компанію!
Рейтинг: 3+ 0-
 
макс, 13:08 19 липня 2010 р.
 
Анжело! Правда є! І прикладом може бути"Експрес", як ладно спекли паску Прокурору, а в нас крім Власюка одні пиздобрехи, а ми пересічні громадяни не володіємо в повній мірі всіма фактами, як наприклад Дригулич та Магльона.Так, що прийдеться нам почекати початку виборної битви гігантів "мєстного розливу", дадуть пару срібняків таким відомим журналюгам , як наприклад кобзар кирилич та й отримаємо порцію гамна на свої вуха.Радзік іде на вибори стопудово, коростильови, скірки та інші шмурки видніються на його орбіті.Мислю так, перш ніж вибрати Радзіка треба подивитись на його команду, якщо там будуть бугаї.губерські, шмугаї та всьо стариє лица, не нужен нам такой орел.Хоча Радзік, , як гомо сапієнс розуміє, що йому потрібна нова команда з нових людей, які хоча б попробують потягнути плуга, в іншому разі повний капець на послідуючих 5 років.
Рейтинг: 0+ -7-
 
Довбуш, 15:39 19 липня 2010 р.
 
Ціна цієї правди - недоспані ночі, зрушені нерви - підірване здоров"я ! Це такий шлях, борців за правду Довбуше , іншого не дано .Це свідомий крок в безодню неправди , щоб врятувати нас усіх ! Адже наша байдужість , шовкове серце , "Моя хата з краю" вже призвела до значного духовного зпустошення .Що буде далі?
Рейтинг: 0+ -1-
 
АНЖЕЛА, 23:21 19 липня 2010 р.
 
Как не странно, но год тому назад мы уже обсуждали эти темы. Многие были против, а теперь с запоздалым осмыслением приняли другую позицию. Поступок свойственный рагулям!  
Вы ещё не понимаете, какое гавно всех ждёт осенью. 
Наш город, кроме нас самих никому не интересен.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Алексей, 00:40 20 липня 2010 р.
 
Немогу согласиться с вами, ибо насколько известно, сотрудники газеты "ЕКСПРЕС" последовательны в своих решениях, действиях , а ваша позиция воистину всепобеждающая -не иметь никакой четкой позиции.Одни сплошные пророчества с примесью позы великого Гуру .
Рейтинг: 1+ 0-
 
АНЖЕЛА, 01:06 20 липня 2010 р.
 
Слухай Алексею . РАГУЛЬ В ТЕБЕ МІЖ НОГАМИ І ТИ РАГУЛЬ! ПЕРЕСТАНЬ НАЗИВАТИ ЛЮДЕЙ РАГУЛЯМИ! ЛЮДИ НЕ ЗАСЛУГОВУЮТЬ НА ОБРАЗИ, БО ВОНИ ЛЮДИ, А НЕ РАГУЛІ!
Рейтинг: 0+ -3-
 
Андрій - Aлексею, 01:23 20 липня 2010 р.
 
пропозиція для Алексея виити на вулицю (якщо такии безтрашнии борець з рагулями )вибрати 10 самих крепких і обяснити ім чому вони рагулі! і чим іх рагульске життя відрізняеться від нормально .удачі
Рейтинг: 0+ -2-
 
макс, 09:22 20 липня 2010 р.
 
Пояснюю:СРАКА - “Соціял Революційний Альянс Консервативно- Анархічний”(Перша в Україні віртуальна революційна ГО)!
Рейтинг: 0+ -4-
 
Свій, 10:56 20 липня 2010 р.
 
Спокійний втяв нормально! :) Респект!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Свій, 11:00 20 липня 2010 р.
 
bas! Правильно мислиш.В багатій крайні революцію мирним шляхом не зробиш!
Рейтинг: 0+ -4-
 
Свій, 12:36 20 липня 2010 р.
 
з усіх коментарів один висновок .на виборах кандидат повинен набрати 50%голосів дрогобичан нехай і у другому турі.доживемо побачимо яка довіра людей .
Рейтинг: 0+ -4-
 
ані, 11:25 24 липня 2010 р.
 
ГУК - ублюдок...
Рейтинг: 0+ -5-
 
НАЗАР, 13:39 24 липня 2010 р.
 
Тому що ви бидло. :zzz :grin
Рейтинг: 0+ -2-
 
Трускавець, 19:44 25 липня 2010 р.
 
Коментатори! Мова, якою ви спілкуєтеся - не для коментарів. Ось тому й хтось говорить "рагулі", хтось - "бидло". Звичайно, є серед дописувачів і заслані козачки, які всіляко провокують учасників дискусії на рівеь "нижче плінтуса". Однак їх видно неозброєним оком, тож давайте переборемо у собі оцю першу емоцію - на хамство відповісти відверто та адекватно. Це - не кращий інструментарій диспуту. Стверджую це як кризис - менеджер, що кожного дня зустрічається із провокаторами. Говорімо спокійно, зі знанням предмету ( фахово), ось тоді й зникнуть у неті ті, що успішно займаються письмовим онанізмом. Бо де ви чули, що завдяки онанізму родяться діти ( ідеї, пропозиції тощо).
Рейтинг: 0+ 0-
 
Олександр, 13:56 27 липня 2010 р.
 
Чувак кризис менеджер "успішно займаються письмовим онанізмом. Бо де ви чули, що завдяки онанізму родяться діти" - це рівеь "нижче плінтуса"
Рейтинг: 0+ -1-
 
Андрій, 02:35 28 липня 2010 р.
 
уже давно потрібно зробити референдум по прийняттю закону на вибори до місцевих рад позапартійну людину якій довіряє народ.
Рейтинг: 0+ -7-
 
АННА, 11:18 28 липня 2010 р.
 
До шановного Олександра! Наше місто давно потребує кризис-иенеджерів, бажно з калашами, приємно чути фахових людей, чекаємо від вас фахових рекомендацій як вилізти з такого гамна, в яке самі впакувались!
Рейтинг: 0+ -3-
 
Довбуш, 17:31 28 липня 2010 р.
 
Зачем доказывать рагулю, что он рагуль, тратить свои время , силы и нервы. Пусть он докажет, что он не ...! А лучше приведите город в порядок! и там всё само собой покажет. А пока наслождайтеь своим "званием"!
Рейтинг: 0+ -5-
 
Алексей, 23:35 29 липня 2010 р.
 
Алексей, тебе не страшно жить среди ра*улей?
Рейтинг: 0+ -1-
 
якудза, 22:18 30 липня 2010 р.
 
А чого йому має бути страшно?Він нічим не вирізняється, такий як усі!
Рейтинг: 0+ -3-
 
Свій, 18:21 31 липня 2010 р.
 
Якудзе: нет, видно у меня такая роль в этой жизни. Мне, так же, как тебе и другим хочется жить в нормальном городе и стране, поэтому всегда непоминаю- ОСТАВАЙТЕСЬ ЛЮДЬМИ, не ставайте РАГУЛЯМИ, отстраивайте нормальное общество! Иначе захлебнётесь в собственном говне. Потокаешь рагулю в его деяниях-значит совершаешь преступление против своего народаи будующих покалений. А будеш делать ему замечание, то скоро он станет нормальным членом общества!
Рейтинг: 0+ -7-
 
Алексей, 21:53 31 липня 2010 р.
 
Я живу в тому місті вже 23 роки і за той час я непобачила в місті нічого нового, а тільки старе і знищене. Навіть сумно як деградує рідне місто. У всьому, і дороги не останнє зло...
Рейтинг: 0+ 0-
 
Роксі, 22:35 09 серпня 2010 р.
 
Дякую всім за коментарі і активну позицію!  
Так насправді у нас дуже багато проблем і дороги лише одна з них.
Рейтинг: 0+ -6-
 
Дригулич П., 16:19 10 серпня 2010 р.
 
Всі ви тільки й вмієте те, що говорити. А піти щось реально зробити слабо? Всі тільки нарікають на владу. Правильно тут хтось сказав, що які виборці, така і влада. Давайте міняти цю систему. Для чого ж у нас з вами голова на плечах? Чому кожен думає тільки про себе, і про те, як би не стало гірше. Треба ж думати про те, що би зробити, щоби стало краще.  
І наша влада цим користується. Вона знає, що український народ - це сіра тупа маса, який буде діяти тільки і аж тоді, коли вже сильно припече. А дороги - це дурниці, поговорять собі та й підуть далі по своїх справах. Давайте підемо поспалюємо автомобілі цих чиновників, як французи роблять, перекриємо дороги, як робили працівники "Експресу" і інші кардинальні і тільки кардинальні методи (іншого вони не зрозуміють). В кого ще які пропозиції? Хто організує? Я готовий
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 14:38 15 вересня 2010 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5806 днів)