Що обіцяв Іванців і НУ у 2006 році

Надрукувати
Плітки
Написав(ла) Іван Піддубний   
01.10.2010
Помаранчеві Втілюючи в життя волю майдану з метою реалізації програм президента В.Ющенка ми утворюємо блок Наша Україна. Так! владі для громади! Наша Україна за наближенням влади до людей, за розширення і поглибленню повноважень і функцій місцевого самоврядування (нам депутатам більше можливостей вкрасти). Першочерговим завданням є зміна підготовки і зміни рішень. Нормою їх проведення має бути обговорення широким загалом, активний і постійний діалог влади і громади - запорука місцевого самоврядування.

Так! Дрогобичу як регіональному центру.
Наша Україна вважає за необхідне наповнювати реальним змістом поняття "Дрогобицький регіон", створити єдиний медичний простір і надати Дрогобицькій медицині статус регіонального центру (а я собі побудую магазинчик у два поверхи на вулиці П.Орлика і вкраду аварійний вихід в дитячої поліклініки).

Так! економічному поступу місту.
Наша Україна ставить перед собою завдання у галузі економіки, залучати підприємства усіх форм власності до участі у програмі соціально-економічного розвитку міста, налагодити партнерські стосунки з представниками малого і середнього бізнесу, провести інвентаризацію комунальної власності з наступним кроком програм приватизації (це вдалось ім на славу - розпродати все по цінах із знижкою 50% - "Прометей", парк культури, універмаг тощо), удосконалити систему управління підприємств комунальної власності.

Так! молодіжним ініціативам.
Наша Україна стратегічною метою своєї молодіжної політики вважає максимальне охоплення увагою та опікою громади дітей та юнацтва, залучення молоді до активної громадської діяльності, підтримка творчо-обдарованої молоді, молодих сімей, втілення програм розвитку молодіжних МЖК (наймолодший депутат за всю історію Дрогобиччини, 18літня Оксана Глушовата, придивившись хто і як веде політику в цій партії, відмовилась від депутатського мандату)

Питання: скільки ви пам’ятаєте організованих молодіжних фестивалів або конкурсів? Питання друге: ви пам’ятаєте як бездарно використали 50-мільйонний бюджет розвитку в 2008 році? Почали реставрацію площі, коли найбільш ганебні дороги в Україні знаходяться Дрогобичі! Чому? Відкати, відкати, дорогі наші...

Тепер подумайте за кого ви проголосуєте тепер! Добре подумайте, за тих хто лишив місто без доріг? Ваших дітей без нормальних парків? Тому, прийшовши 31 жовтня на дільницю, вибирайте майбутнє без брехні. Бо хто вкрав раз, той вкраде вдруге...

Переглядів: 5578

Коментарі (94)
 
Наша Україна в особі Іванціва крала, Гук крав, Батьківщина крала, Пора продавала землю-кому вірити, за кого голосувати, підкажіть.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Ліля, 11:44 01 жовтня 2010 р.
 
Голосуйте за Свободу, за Захисників Вітчизни-від них на голову міста іде пан Мозоль-порядна людина.
Рейтинг: 0+ -3-
 
дільничий, 11:50 01 жовтня 2010 р.
 
Голосуйте за Єгора Лупана, той хоть звіт буде давати скльки вкрав :grin
Рейтинг: 0+ 0-
 
Гість, 14:21 01 жовтня 2010 р.
 
Oh shi! А "огласітє вєсь спісок, пожалуйста", чи ткніть мене носом туди, де можна подивитись на перелік кандидатів. Бо я людина, загалом, аполітична, але ж голосувати потрібно, нє?
Рейтинг: 1+ 0-
 
maxt_t, 16:29 01 жовтня 2010 р.
 
Тільки чудо зможе привести Іванціва до влади . Він за десять кроків до повного фіаско!
Рейтинг: 0+ -1-
 
АНЖЕЛА, 18:29 01 жовтня 2010 р.
 
Точно так голосуйте за мозоля. Заодно перевіримо скільки лузерів витримає наше місто. Вже Гука мали тепер ще одного клоуна виберемо, та нехай буде хоть поржом...
Рейтинг: 0+ 0-
 
Dr. House, 21:11 01 жовтня 2010 р.
 
Якщо так дивитись, то нема кого вибрати! Недоліки в кожного Є.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Дрогобичанин, 22:34 01 жовтня 2010 р.
 
чому нема? невже по мажоритарному нема достоиних?
Рейтинг: 0+ -3-
 
макс, 22:54 01 жовтня 2010 р.
 
Нема Максе ані раз, аж гидко...
Рейтинг: 1+ 0-
 
Dr. House, 00:11 02 жовтня 2010 р.
 
я буду голосувати за гриценків тобто за Демка! і всіх здраво мислячих так само закликаю! і ще 50 людям вкажу як ім голосувати... вот так виганяеться нечисть! кожен по 50 і ми більше не почуем Іванців, Гладун, надіюсь і Ваврина тоже!
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 00:23 02 жовтня 2010 р.
 
Я думаю , що в кожній партіі, і в мажоритарних округах є достойні кандидати.Не треба звертати увагу на бренд під яким йде кандидат.Місту потрібні фахові, відповідальні , порядні керівники.І без коментарів, жоден з теперишніх БЮТівців, Нашоукраінців, та інших заплямивших себе на депутатських посадах не повинен попасти в Міську Раду.Я ще , кінцево не зупинився на виборі, бо ще не знаю всіх кандидатів і іхні програми, але я ніколи не проголосую , за жодного державного службовця, вони ідуть на вибори, для того, щоб захистити своі місця, і недбале виконання своіх службових обовязків.Тому , шановні Дрогобичани, будьте уважні, уважно читайте списки партій-Россохі, Боханкі, Сушки і Фрелики, уже були наділені повноваженнями виконавчоі влади, але крім корупціі взяток і зруйнованого міста, нічого за собою не залишили.Не бійтесь нових людей в політиці, але відомих в містіМісто потребує нових реформаторських сил, а все старе - на звалище!
Рейтинг: 3+ 0-
 
Олег, 09:13 02 жовтня 2010 р.
 
Максу-я не знаю Демка, хтось може розповісти про ту людину , хто він , чим займаєтся , де можна прочитати його програму.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Олег, 09:17 02 жовтня 2010 р.
 
Точно Максе скинь щось про нього почитати. А то голосувати за кота в мішку якось не хочеться.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Dr. House, 10:11 02 жовтня 2010 р.
 
Але Максе, головне щоб не вийшло як минулий раз. Ти також р"яно підтримував Гука і говорив що то є справжній чоловік, тепер ми бачимо чим те все закінчилось. Тому до твоїх слів вже не така довіра...
Рейтинг: 1+ 0-
 
Dr. House, 10:20 02 жовтня 2010 р.
 
я ніколи не підтримував Гука! під час виборів! але коли він став мером я важаю що треба дати чоловіку пів року попрацювати, а не заважати а потім вже подивитись на иого роботу! тому не треба мене в чомусь звинувачувати... е хроніка можем подивитись на коменти! але не Гук не Кун ніколи не були моими фаворитами 1 тим більше під час виборів я був взагалі в іншому штабі...
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 13:48 02 жовтня 2010 р.
 
"""дозвольте репліку шановний Громадянин.Моя позиція: я не за мера ні за депутатів, моя думка обективна оскільки на відміну від вас не веду дружбу не з депутатими ані з мером. якщо обетивно то мер якіи він не погании чи добрий щось тай робить, реально про иого діяльність буде видно за пів року, а робота наших славних депутатів вже видно з бюджетом(розвитку) 40, 000, 000 грн нема ні доріг , ні освітлення, художня школа і то не закінчена ну про ще говорити! """ 
IP: 91.124.107.23  
макс, 14:02 14 липня 2009 г.
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 13:54 02 жовтня 2010 р.
 
Так давати випробувальний термін пів року, то від міста взагалі камня на камні не лишиться, і якось неохота проводити експерименти над собою. Місяць максимум, якщо не було активних дій - в біореактор такого мера, на метан.
Рейтинг: 0+ -3-
 
maxt_t, 16:30 02 жовтня 2010 р.
 
За кого виб хотіли проголусцвати і за яку партію :) 8) :roll
Рейтинг: 2+ 0-
 
Адмін, 19:10 02 жовтня 2010 р.
 
Останній коментар візьму на свій рахунок - за фашистську партію голосувати хочу. Шкода (як на мене), що такої нема у Дрогобичі. Або за партію лесбійок, чи геїв. Всеодно. 
(P.S. Дрогобич = болото, треба якось жаб та бегемотів розганяти, тобто відкинути нах ліберастію та витерти соплі, взяти у мозолисті руки вила і випиляти все, що заважало. Самоврядування, блджад! )
Рейтинг: 0+ -2-
 
maxt_t, 20:21 02 жовтня 2010 р.
 
А Демко уже не у партії Гриценка - він перекинувся до Свободи - кажуть об'єднались - для чого - щоб гарантовано до влади дорватись?..
Рейтинг: 0+ -1-
 
Дрогобичанин, 20:52 02 жовтня 2010 р.
 
йди наваляй янеку і азарову maxt_t :grin
Рейтинг: 0+ -1-
 
хі, 21:54 02 жовтня 2010 р.
 
мітлою по совку .гармонійно звучить )))))))
Рейтинг: 0+ 0-
 
хі, 21:56 02 жовтня 2010 р.
 
хі, я також почитав свій висер та посміявся - ги-ги-ги. 
Справа в тому що ми з тобою разом взяті нічого не вирішуємо. Нас може бути над-цять - результат один - маса дол...ів яка навіть піз...ди президенту не може собі дозволити. Та про що я говорю? З року в рік обираємо когось і що..? Тиснемо собі ж на болюче місце. Потім сміємося ("а хулє, ...) і робимо вигляд ніби нічого не сталося. А насправді сталося багато. Навіть дуже.
Рейтинг: 0+ -3-
 
maxt_t, 00:58 03 жовтня 2010 р.
 
Тільки М.В.Ваврин наведе порядок в Дрогобичі.Згадайте його біографію іза що його звільнили з органів.Ваврин старається допомогти всім хто доньогозвертається .Аце в основному пенсіонери ілюди малозабезпечені які не в змозі протистояти корупції.
Рейтинг: 0+ 0-
 
расел, 12:58 03 жовтня 2010 р.
 
расел ти або ... або М.В.Ваврин! иому навіть пси бродячі вже не вірять.
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 13:23 03 жовтня 2010 р.
 
До Дрогобичанина.Мені однаково де Демко(про це питайте у Фідик чи Макса).Я буду голосувати при любих розкладах за "Громадянську позицію" Гриценка.Гриценківці єдині, хто з моменту появи в Дрогобичі, щось робили.Не завжди вдало, але робили.Ще раз прошу-жодного Б/У депіка не вибирати, інакше капець.
Рейтинг: 0+ -1-
 
тед, 13:30 03 жовтня 2010 р.
 
гриценко мудак і це факт )))
Рейтинг: 0+ -1-
 
ги, 15:26 03 жовтня 2010 р.
 
нам допоможе лише сам Гриценко а ніхто більшк всі попередні мери кожен по своєму крав як в день так ів ночі тим самим доводячи наше місто до зубожіння воно не доглянуте холодне і голодне а голосувати за інших це за кого за Ваврина який сидів чи за Іванціва щоб взагалі робив що хотів цеж треба такий магазин відгрохав собі чито дочці попробувалиб ви собі таке забацати хто вам дасть на це дозвіл скажуть що ви хворі не можна цеж дитполіклініка ну нема жодного на кому можна булоб зупинитися а про Родзієвського взагалі мовчу він нас за людей невважає сама чула Я б дуже хотіла щоб вибори в Дрогобичі були проголошеними такі що не відбулися це буде означати що ми таки люди і нам все надоїло і хочем щоб були створені робочі місця працювати і гордитися своїм містом я вже давно шукаю роботу готова і швабру вруки взяти але це не так легко найти що тобі підходить як вижити дальше що робити куди їхати і на кого залишити дітей
Рейтинг: 0+ -1-
 
А.С., 16:25 03 жовтня 2010 р.
 
расел 100% правий .Тільки Ваврин-мер.Альтернативи немає.Порядний чоловік.
Рейтинг: 0+ 0-
 
мент, 16:32 03 жовтня 2010 р.
 
Ваврин, Гук, Суда, Іванців-вони і зараз при владі, нехай перше прзвітують про-те, що корисного зробили для міста, а не для себе, ось тоді і будемо судити, які вони "порядні".В тому дурдомі порядок зробить тільки О.В.Радзієвський.Думаю, що вищеназвані особи і не тільки дуже бояться приходу Олексія Васильовича.
Рейтинг: 0+ -2-
 
О.Т., 17:21 03 жовтня 2010 р.
 
До адміністратора.Було б дуже цікаво, якби хтось з журналістів взяв коментар у кожного кандидата на мери з одним запитанням:Що ти зробив корисного для Дрогобича?то буде дуже цікаво.А якщо хтось про це знає то нехай пише в коментарях, а не просто"порядний хлоп"і тому має бути мером. 
 
Слухати вигадки і брехню? Кожен з кандидатів розповість купу байок.
Рейтинг: 1+ 0-
 
О.Т., 17:36 03 жовтня 2010 р.
 
А я думаю, що ті що тепер при кориті на таку розмову просто не підуть, бо вони навіть не мають, що вигадати.
Рейтинг: 0+ -1-
 
О.Т., 17:50 03 жовтня 2010 р.
 
Голосувати за Мозоля, то порядний хлоп! Казав шо зробить Спортивну! Може дійсно зробить?! Дай Боже, дай Боже...
Рейтинг: 0+ 0-
 
Д, 09:06 04 жовтня 2010 р.
 
Буду голосувати "За Україну" Кириленка, буду підтримувати її на всіх рівнях на виборах. А щодо Демка, то далеко не використовується земля взята ним для офісу Пори. На цих виборах питання не ставиться хто буде при владі, а чи буде Україна незалежною, тому робіть правильні висновки
Рейтинг: 0+ -1-
 
Натка, 11:32 04 жовтня 2010 р.
 
так НАТКА місцеві депутати відмінять всі укази президента і Верховнои ради.і приеднають нас до евросоюзу)))
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 14:01 04 жовтня 2010 р.
 
Голосуйте за Мозоля-порядний чоловік!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Маруся, 15:00 04 жовтня 2010 р.
 
Мені дуже дивно чути просторікування гоблінів перед виборами -особливо Вавринів, іванцівих та інших про зменешення ціни на газ, російську мову та інші болючі теми.Ви не в силі вирішити питання пару ям на дорозі засипати, а тут замахнулись гноми на такі глобальні теми.Думаю, що ми всі побачимо після виборів, якщо прийдуть регіони, то наші революціонери будуть перші у порога лизати задницю і просити кормні місця, не вірите -повірите.І почнеться ця тема 1 листопада! Будьте уважні!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Довбуш, 16:27 04 жовтня 2010 р.
 
Максу, ні не відмінять, але тут, на місцях, наразі потрібно все змінювати, мені дітей своїх шкода, які житимуть в цьому місті
Рейтинг: 0+ -1-
 
Натка, 19:40 04 жовтня 2010 р.
 
на 100 відсотків згідний з Довбушем! те що регінии прийдуть навіть не сумніваюсь, особливо після висунення єдиного канд... від так званих "нац. - дем. сил". То було супер, як висували єдиного.такі драми треба Голівуду фільми знімати.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Свій, 09:43 05 жовтня 2010 р.
 
Свій є свій! Дякую за підтримку! Невже ніхто не розумію паскудної гри.Скажіть мені будь-ласка невже в крдс одні ідіоти, які не розуміють загрози приходу регіонів? Тому, що висунути кандидатом Ваврина на противагу Радзіку, те саме що віддати свої голоси Радзіку .Це так як я вийшов би на прю в ринзі з Кличком.Звідси висновок -або недоумки дійсно, або давно про все домовились.І це ще раз підтверджує мою скромну думку, щовсі "патрійоти " себе вичерпали, і потрібно дати дорогу молодим!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Довбуш, 10:22 05 жовтня 2010 р.
 
Довбуш цілком підтримую твою думку, але наразі такої людини немає, наразі найкращий кризис-мененджер у ситуації яка зараз у Дрогобичі(після керування Гука, Али, Іванціва, Суди, при допомозі таких діячів, як Ваврин) є О.В.Радзієвський, а потім можливо з"явиться такий молодий.Я тільки за.Це моя особиста думка.
Рейтинг: 0+ 0-
 
О.Т., 10:36 05 жовтня 2010 р.
 
я давно просив - називайте прізвища, аж надоїло писати. Тепер стогнете, що нема!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Свій, 10:43 05 жовтня 2010 р.
 
Ще раз до Довбуша.Я думаю, що цей процес вже почався, бо багато з них вже не думають, як до корита ближче, а як від закладу№40 подальше.
Рейтинг: 2+ 0-
 
О.Т., 10:45 05 жовтня 2010 р.
 
Таких прізвищ багато, просто на сьогоднішній день вони ще не готові прийняти місто, особливо у тому стані, до якого довели вищеназвані особи.Иісту потрібні великі кошти, дайте мені відповідь, хто їх зможе залучити, можливо я і подумаю над цією пропозицією, але ще раз повторюся, що серед зареєстрованих на сьогодні кандидатів це О.В.Радзієвський, і не потрібно ставити рожевих ілюзій, типу Мозоль-класний пацан(до речі проти нього не буду нічого говорити)Іванців-патріот, Гук-0 і.т.д.Такщо добре подумайте, перед тим, аніж щось видумувати фантастичне
Рейтинг: 2+ 0-
 
О.Т., 10:56 05 жовтня 2010 р.
 
Для Довбуша. А хто молодих пустить? Ви на списки гляньте, де списки очолює молодь? Молодь ще довго не прийде до влади, треба додерибанити те, що залишилося. Тустань треба встигнути продати пані чайківській, може ще десь земелька завалялася
Рейтинг: 2+ 0-
 
Натка, 11:07 05 жовтня 2010 р.
 
до О.Т.Добре, що є своя думка.Таких поважаю.Свій, своя, свої - це добре. Але не треба їїї(думку) впарювати вперто!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Свій, 11:10 05 жовтня 2010 р.
 
А ти свою думку можеш висловити, чи почекаєш до виборів, а тоді подивишся, яку кокарду на шапку повісити.Давай більше конкретики.Я свою думку не впарюю і не міняю на відміну від деяких(не мав тебе на увазі)Можеш підняти усі мої коментарі
Рейтинг: 1+ 0-
 
О.Т., 11:23 05 жовтня 2010 р.
 
О.Т. я не з образою, вибач. 
Тепер конретика.ми, свої, думаєм так: 
Дрогобич розділити і поприєднувати квартали до навколишніх сільрад.за 4 роки буде видно резуль. роботи війтів. Де буде добре - маєте готового Голову міста на наступ... вибо...(там знов Дрог. обєднати)!  
 
;)
Рейтинг: 1+ 0-
 
Свій, 11:43 05 жовтня 2010 р.
 
панове досить гамір підіймати. Я вважаю що оптимальним шляхом для мешканців нашого міста буде байкот виборів. От тоді я скажу певно що то є місто із сильною громадою. Скажемо всім нашим владним імпотентам:" Відс&*&ть". Тільки тоді я зможу пишатися тим що живу в Дрогобичі... А так за кого ми б не проголосували результат буде той самий. Або старий випердиш в особі Радзієвського або ще якась безгосподарна наволоч. Вибір без вибору.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Onore, 14:06 05 жовтня 2010 р.
 
нам треба зупинити вибір на молодому патріоті нашого міста.Шкода що не дають нам списків немов навмисно це роблять.А потім як не вийде по-нашому от тоді вже вечері в день виборів вийти на площу створити свій Майдан і добиватися справедливості. Хоч може це глупість але в це жебрацько-корумповане місто навіть не хочеться йти погуляти тай немає куди як не аптека то банк.
Рейтинг: 0+ -2-
 
мама, 14:10 05 жовтня 2010 р.
 
Оноре обізвати людину, а тим більше, яку не знаєш це по меншій мірі принизливо для тебе.Ти краще напиши, що поганого для тебе, або твоїх близьких зробив п.Олексій, а просто комусь підгавкувати як"ЩЕНОК"легше за все.Дай конкретні факти, або взагалі помовчи.
Рейтинг: 0+ -2-
 
О.Т., 15:54 05 жовтня 2010 р.
 
До мами.Може назвете такого молодого, бо і Гук-молодий патріот, іСуда не старий, іАла в"рассвете", Іванців тоже вічно молодий кандидат на крісло мера, і Ваврин молодий націоналіст, а в купі получається якась фігня.Дивіться реадьно на явні факти.
Рейтинг: 0+ -1-
 
О.Т., 16:23 05 жовтня 2010 р.
 
Шановний О.Т ! Насамперед , треба називати все своїми іменами .Хто такий о.Радзіевський - член партії , яка фальсифікувала вибори , партії , що поставила на грань виживання міліони людей, підвищуючи ціни на газ , партії , що поставила під загрозу нашу Рідну мову , партії , яка слугує виключно інтересам олігархії ! Скільки ще, Вам потрібно доказів О..Т.? Поставте собі просте запитання, чому Ваш любий кандидат саме в цій партії? Кожна розумна людина в нормальних , правових умовах може бути сама інвестором , не чекаючи подачок Радзієвських і т.д. Саме завдячуючи таким партіям, як Регіони , БЮТ , НУНС, ми відрізані від можливості інвестувати в розвиток свого діла грошові , природні ресурси ! Нас напомітно зробили рабами, і ми , ще повинні їм дякувати за їхню інвестиційну кістку, молячись на них , як на БОГІВ?
Рейтинг: 1+ 0-
 
АНЖЕЛА, 17:24 05 жовтня 2010 р.
 
мені здаеться тут соплі жувати і чекати на молодого, незаангажованого, розумного, керівника обласного машьтабу , щоб не крав, і подабався всім жінкам! стоп! досить тупих коментів ні про що! мер на дании момент е один кандидат РАДЗІЕВСЬКИИ !
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 18:02 05 жовтня 2010 р.
 
ОНОРУ. 
бойкотуй не бойкотуй - все одно получиш ...
Рейтинг: 1+ 0-
 
Свій, 19:00 05 жовтня 2010 р.
 
треба законом заборонити членам ДВК бути партійними(навряд чи це колись буде).А то діляться бюлетенями і кидають пачками..
Рейтинг: 0+ -1-
 
Свій, 19:03 05 жовтня 2010 р.
 
Шановна Анжело.Доводжу до Вашого відома, що О.В.Радзієвський вже не є членом ПР, так, як вважає, що мер не повинен бути членом будь-якої партії і бути залежним від партійних інтересів.Перш ніж вводити в оману люде потрібно принаймі знати, про що писати.
Рейтинг: 1+ 0-
 
О.Т., 20:15 05 жовтня 2010 р.
 
ми за ваврина
Рейтинг: 1+ 0-
 
юлік, 20:19 05 жовтня 2010 р.
 
До О.Т. Я не мала на увазі тих молодих що мозолять очі вже 5років. А на првду молодих, розумних, амбітних в яких достатньо сили гори перевернути що нам зараз і потрібно. А то діти сміються дорослі вчать нас жити а самі зайняті своїм власним збагаченням.А ще мої сусіди агітують за Мозоля що, він собою представляє? Ну за кого з даних осіб голосувати. Ніхто на даний період часу невикликає довіря.
Рейтинг: 0+ 0-
 
МАМА, 21:05 05 жовтня 2010 р.
 
Просто в мене багото сусідів знайомі з ним, а я ні.А думка багатоьх всежтаки пливає на вибір.Дуже вже не хочеться помилитися.
Рейтинг: 0+ 0-
 
МАМА, 21:34 05 жовтня 2010 р.
 
Я висловив свої міркування, а вирішувати Вам.На посаду мера на сьогодні він заслабкий.Підімнуть хлопа і буде другий Гук.Він є непогана людина, але цього замало.
Рейтинг: 0+ 0-
 
О.Т., 21:39 05 жовтня 2010 р.
 
Вірю в те , що на цьому сайті завжди реалісти.Люди давайте дивитись правді в очі, РЕЛЬНОГО ПРЕТЕНДЕНТА крім Радзіка НЕМАЄ! Він виграє перегони з відривом в 30-40 відсотків, на сьогодні це неідеальний кандидат, та ми завжди були за всі роки неалежності перед дилемним вибором- Гамно велике або Мале.І сьогодні за ударної праці "націонал-патрійотів" стоїмо перед таким вибором.Писарчук після відвідин Дрогобича довший час знаходився в "состояніі уху.єнія".Передаю слова мовою оригіналу - Як треба неневидіти рідне місто , щоб з перлини прикарпаття зробити иаку стайню", я думаю, вислів більш ніж правильний.Тому ще раз доношу свою думку, проти вибору Радзіка противаг немає, а от депутатський корпус вибрати можемо, придивімся в партійних списках та мажоритарних округах, я вірю, що там є люди, які попрбують щось змінити.В Угорщині на останіх виборах молоддю був кинутий клич - вибери того хто не має грошей на агітки! Вибори в Угорщині визнані такими, що повністю відповідають демократичним вимогам і "полнстью отвечают чаянньям народа".Чом не критерій вибору! При хороших розкладах склад депутатів може сформуватись таким чином- по мажоритарці пройдуть люди яких ми знаємо як добрих сусідів, громадян, по партійних списках також можем вибрати людей які ідуть під партійними прапорами в звязку з неможливістю висунутись самому або від громадських організацій.Таким чином може створитись більшість незалежна від партійних бонз, і при такій схемі любий мер буде змушений співпрацювати на благо міста, знаючи що над ним висить батіг.І ще одна думка - давайте вибирати з тих партій де нема жорсткої вертикалі влади, і люди на місцях будуть приймати рішення без вказівок зверху, це також є сильним фвктором впливу, сусід тобі не повірить що гроші на ремонт твоєї вулиці треба погджувати в офісі партії в Києві.І НІ ОДНОГО З БУВШИХ, ВОНИ СВІЙ ШАНС -ВТРАТИЛИ -ПАСТИ ВІВЦІ, і то я старий гуцул подумаю, чи можна цих вовків допустити до цього діла! Розуму нам та правильних рішень!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Довбуш, 10:44 06 жовтня 2010 р.
 
Я не намагаюся опустити Радзіка, всі і так знають старого маразматика. І правильно Довбуш говорить нас ставлять перед вибором погано і ще гірше. Так для чого робити такий вибір? Пора вже сформувати громадське суспільство. Піти на вибори взяти булетень і поставити галочку навпроти "Я не підтримую жодного із кандидатів" ось наш вибір. Прийдуть наступні кандидати, можливо там буде з кого вибрати. Тому що ми наймаємо їх на роботу. розумієте МИ. І досить нити про те що немає вибору. Вібір є завжди. Стань громадянином, вислови свою позицію. Покажи середні палець зажравшимся імпотентам.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Onore, 11:31 06 жовтня 2010 р.
 
Відносно нашого пенсіонера. пояснюю що мені не подобається в ньому. Він був міським головою ніхрена не зробив, люди вже висловили йому свою недовіру. Якщо людина не має власної гідності, нехай балатується ще хоч сто раз. Навіть нехай перемагає, мені байдуже. Ми вміємо наступати на ті самі граблі, деколи таке відчуття що ми нія не можемо злісти з тих граблів, ми товчемо своє обличчя вже купу років підряд. То Лужецького переобрали, то Гука вибрали. Нам правда бракує клепки...
Рейтинг: 0+ 0-
 
Onore, 11:35 06 жовтня 2010 р.
 
цьотка Зонька казала(а вона все вгадує) шо наступним головом буде хлоп з Унятич(не знаю хто це?) бо з Лішні і з Медвежі вже були!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 14:45 06 жовтня 2010 р.
 
Шановниий О.Т.Вихід О.Радзіевського з лав П.Регіонів напередодні виборів , ще раз яскраво засвідчив , підтвердив думку, про використання маніпуляційних технологій щодо виборців ! Йому ніщо не завадить будучи на посаді, знову вступити в П.Регіонів . В нашій державі це норма поведінки депутата! А Вашу позицію розумію , треба набирати бали!
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 08:48 07 жовтня 2010 р.
 
Анжело, на сьогоднішній день окрім О.В.Радзієвського я не бачу серед кандидатів людини, яка зможе витягнути Дрогобич з болота, бачу тільки тих, хто систематично нагло доводив місто до такого болота, назвіть фамілію того, якого Ви вважаєте достойним, можливо я зміню свою думку.
Рейтинг: 0+ 0-
 
О.Т., 19:35 07 жовтня 2010 р.
 
А ось тут ви не праві шановний О.Т.Родзієвський як і більша половина кандидатів сидять на коротких повідках. Нізакого не траба голосувати. Допоки не буде достойного.Шкода що громада міста не має права висувати своюго кандидата.
Рейтинг: 0+ -4-
 
А.С., 21:01 07 жовтня 2010 р.
 
ми за М.В.ВАВРИНА
Рейтинг: 0+ -1-
 
вавсиль, 21:14 07 жовтня 2010 р.
 
МЄНТ він і в африці мєнт. Але, щож поробиш? Часу все менше і менше.
Рейтинг: 1+ 0-
 
А.С., 21:18 07 жовтня 2010 р.
 
А.С.назвіть достойного, на якого будемо чекати, і приблизно, скільки часу, а чому громада Дрогобича не може висунути кандидата?Відповідь:тириндіти на сайті дуже легко, але зауважте, що я дуже багато разів пропонував дописувачам сайту зустрітись, кликав на зустріч громадської організації"Дрогобицька Громада".У відповідь були звинувачення та підсміховування, а тепер розводимо дискуссії.На сьогоднішній день я бачу не Дрогобицьку громаду, яка об"єднається навколо вирішення проблем, а бачу окремих "громадян", яким дуже подобається жити у болоті, тому і агітують за тих, що довели НАШЕ МІСТО ДО СТАНУ ХУТОРА.
Рейтинг: 0+ 0-
 
О.Т., 21:46 07 жовтня 2010 р.
 
Я Вам назву достойного кандидата. Це Роман Шагала. Зараз він не подав кандидатури, але після того як вибори проваляться тоді і висуне свою кандидатуру. Хоча навряд чи :) шутім, просто шутім. Нехай буде старпер. В ратуші напевно ще до сьогодні стоїть його запах. Головне нафталіном його натріть, щоб свій шарм не втратив.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Dr. House, 22:06 07 жовтня 2010 р.
 
Шагала нормальний чоловік, вчасно зрозумів, що на одних амбіціях і бажанні сьогодні місто не витягнеш, молодий-все попереду, нехай надалі доказує, що він достойний очолити місто.
Рейтинг: 0+ 0-
 
О.Т., 22:41 07 жовтня 2010 р.
 
Доброго дня всім. А Ви знаэте шоновний О.Т.Хто, хто, а я не проти.Цеб було навіть дуже не погано.А може створем свою місцеву партію зареєструємо іі.Ну а далі до роботи для блага нашого міста, та так щоб всм навколишнім містам було завидно.Ой щось я розмріялася, як кажуть, дурень думкою багатіє.
Рейтинг: 0+ -1-
 
А.С,, 09:01 08 жовтня 2010 р.
 
О.Т. ти не повіриш, мені справді байдуже якщо переможе Радзієвський. Просто за місто душа болить, невже на таку масу народу немає гідних кандидатів. от дивлюся в Трускавці один "краше" іншого. Всі молоді перспективні, з "баблосами". За рік до виборів створюють соціальні аптеки, соціальні гуртівні. Хоча б той нещасний рік, але щиро посміхаючись, намагаються підлабужуватись до людей. А в нас село без сільради. Повний ноль. Ми свинопаси, на Шевченко Т.Г. вже давно поставив нам діагноз - "свинопаси".
Рейтинг: 0+ -1-
 
Dr. House, 10:55 08 жовтня 2010 р.
 
А.С. Ви згадайте, я ще в лютому місяці пропонував цю ідею, тільки це було трохи по іншому, бо тоді була надія, що громадські організації зможуть приймати участь у виборах, такщо не треба сміятися, дуже гарна ідея, але не на часі.Зараз треба думати про те, щоб знову декілька років не сидіти у болоті, а вибір один, проголосувати головою, а не так, як хтось сказав, не дивитись на приналежність до партій, а чи дійсно цей кандидат має такі можливості та ресурси, щоб зробити те, що обіцяє.
Рейтинг: 0+ 0-
 
О.Т., 14:59 08 жовтня 2010 р.
 
Ну тепер добрий вечір всім.Я сьогодні трошки попрацювала на сільгоспроботах в себе на дачі, ото працюю і знову думаю як вижити в тих тарзанських умовох, в яких ми опинилися? Та нічого в нас не вийде: прав у нас практично ніяких, окрім звернення до суду, а тут, що та судді а ще коротших повідках анж ми.Повірте наші голоса так розпорошаться, там де нас і близько не було. Одним словом не вибори, а ЛОХОТРОН.А в обіцянки так хотілосяб повірити, але обіцяного 3роки чекають.Нам треба мера людину зза кордону щоб працювала в нас по контракту, алеж хто відмовить від перегонів?
Рейтинг: 0+ 0-
 
А.С., 20:59 08 жовтня 2010 р.
 
Доброго дня усім!  
Голосуватиму за Демка Тараса і його команду. 
Дописувачам: 
1. Демко не зрадив і не перейшов до Свободи, а надалі очолює Громадянську позицію в Дрогобичі. А от те, що підтримав бравих хлопців з партії Тягнибока у протестній акції - Тарасові великий плюс!  
2. Для НАТКА, Фідик та всім брехунцям чи зазомбованим брехнею: ніяку землю, а тим паче в Пори Демко не вкрав - йдіть самі його й спитайте. От якби Дрогобицька Пора офіційно представила факти, що це не вона вкрала, а у неї пан вкрав, тоді можна було б таке стверджувати. 
3. Якщо Демко йде в депутати (дай йому, Боже, й у цьому фортуни! ), то має й Програму. Але, сподіваюся, там нема слів на кшталт "обіцяю", "гарантую", "зроблю". Це - чоловік енергій і конкретики: треба - буде все робити для досягнення мети. 
4. Я - безпартійний, і не родич Демка. Я просто вболіваю за своє місто. І не виконую чиєсь завданням своїм дописом. Тому нехай не подумають "добродії", що я виступаю тут від імені Демка. Я висловлюю свою позицію. 
5. Панове, не матюкайтеся тут. Якщо ви - українці.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 06:04 09 жовтня 2010 р.
 
скажу як ми можем змынити Дрогобич! Голосуем за тих кого знаем! я буду голосувати за громадську позицію! і всіх знаиомих підібью щоб меньше тих жирних обнаглівших морд там було!
Рейтинг: 0+ -2-
 
макс, 11:51 09 жовтня 2010 р.
 
Для Франсуа. Тоді поясніть Шановний, чому Демко йде як БЕЗПАРТІЙНИЙ?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Натка, 16:50 09 жовтня 2010 р.
 
До Натки.Ян на мене, то добре, коли людина є безпартійною.Тоді такий депутат дбатиме за місто і керуватиметься своїм глуздом, а не дутиме в партійну сопілку.Давно говорив, що швидше безпартійні мажоритарщики можуть підняти це місто, ніж диванні партії.
Рейтинг: 0+ -1-
 
тед, 17:10 09 жовтня 2010 р.
 
іванців не мер внього немае нічого святого я вірю бог не допустить що це було привладі
Рейтинг: 2+ 0-
 
лань, 17:15 09 жовтня 2010 р.
 
, , , Як я хочу, щоб на нашому каналі провели теледебати з нашими кандидатами.Це дасть змогу краще позна йомитись з ними.
Рейтинг: 0+ 0-
 
А.С,, 18:19 09 жовтня 2010 р.
 
До НАТА_________________ Демко - безпартійний? Це щось нове. Не знаю. Але давайте тоді розглянемо поняття виборів у іншому ракурсі. Уявім, що країною керує диктатор, який розчерком свого пера заборонив існування партій в Україні. Або, приміром, українцям взагалі остогидли всі партії в Україні, і в державі було прийнято рішення скасувати таку форму громадських об'єднань, як партія з внесенням відповідних змін у Конституції та інших законодавчих актах. За кого відтак голосувати будете? Що визначальним буде у Вашому виборі? Якщо Вас влаштовує існуючий стан речей, зокрема у рідному Дрогобичі, то відповідь зрозуміла - свій голос віддасте за тих самих нездар і злодіїв. А якщо захочете нарешті розрубати Гордіїв вузол?.. 
;)
Рейтинг: 2+ 0-
 
Франсуа, 20:37 09 жовтня 2010 р.
   
юра, 22:51 09 жовтня 2010 р.
 
нема нікого порядного, всі для себе і своєї родини.жах :(
Рейтинг: 1+ 0-
 
юра, 22:53 09 жовтня 2010 р.
 
Юріє, Ваші слова - до мого коментаря? 
Юріє, не розчаровуйтесь. Є і вдосталь порядних. 
Кожне суспільство, нація вміє з часом видаляти з тіла країни різні болячки, трутнів і паразитуючі організми. Вилікується і Дрогобич. 
А Б О  
ВСЕ ТАК НЕ БУДЕ! :zzz ;)
Рейтинг: 0+ -1-
 
Франсуа, 23:54 09 жовтня 2010 р.
 
Франсуа, Демко не поганий чолов"яга, але земельку по вул. 22 Січня від імені Пори хапнув. Право власності на цю ділянку на ньому, це 100%.
Рейтинг: 0+ 0-
 
опришко, 20:36 10 жовтня 2010 р.
 
о Довбуша.І Опришок каже, що Демко чоловік непоганий.Я не розумію одного-коли каже, що Демко хапнув земельку.Як мені видно, то депурайцем він не був.Значить службовим становищем, як наші депіки не користувався.Має право власності, то й добре зробив, бо сьогодні без цього важкувато(оренда скажена).Не розумію-до чого тут "пора"-повія.Коли Ви купляєте сигарети чи молоко, то це від імені партії робите?Тоді від імені "пори"-Кучма голки ставить, а Ворончак меблями торгує, а Лепак собі "Експрес" збудував.Божевілля...
Рейтинг: 0+ -1-
 
тед, 07:16 11 жовтня 2010 р.
 
Васю знаю особисто і дуже давно, ще ДДЗ.Завжди мріяв щось зробити з друзями своє.Це їм вдалося наскільки я знаю дуже і дуже важко, там під заставу йшло све, що можна.Побільшиб таких людей, не тільки для себе, а і для людей.Ну пустувалоб там це місце, або обовязково зробилиб автопаркінг.А кому від того зараз погано?
Рейтинг: 0+ -1-
 
А.С, 11:39 11 жовтня 2010 р.
 
Шановний А.С.І я знаю Васю давно.А погано від того тим, що самі нічого не зробили.
Рейтинг: 0+ 0-
 
тед, 19:00 11 жовтня 2010 р.
 
Людоньки, невже ви вірите, що ці БЕЗПАРТІЙНІ ні під чию сопілку не танцюватимуть. БРЕХНЯ ! Всі вони від когось, так, чи інакше , залежні матеріально. Партійні, безпартійні - блєф і окозамилювання простим людям і годі Демкові оди співати. Конкретні справи , а не передвиборча агітація і лавочки-качелі перед виборами, повинні характеризувати людину. Роззуйте очі - з них ніхто нас за людей не має. ВИБОРИ - їхня ціль, а ми - засіб досягнення мети !
Рейтинг: 0+ 0-
 
Дрогобичанка, 11:43 12 жовтня 2010 р.
 
Дрогобичанці_____________Рекомендую Вам жити у Дрогобичі і життям міста, а не у вірті. Демко вже давно воює зі злодіями і гнидами як в ратуші, як і у Верховній Раді. Якби Ви не минали стороною акції, що вже давно тривають у місті, а свідомо приймали у них бодай щонайменшу участь (ЯКЩО НАЛЕЖИТЕ ДО ГРОМАДИ МІСТА), то знали б, хто такий Т.Демко і таких дурниць про нього не писали б. 
Опришкові___________Ви розкажіть краще про себе: що встигли нахапати Ви? Або розкрийте своє "личико", і тоді дізнаєтеся про себе таке, про що навіть й гадки не маєте. Слабо? 
А ПОРІ ПОРА на пенсію і публічно вибачитися за лиття брудом на тих, хто її, змутовану, породив. Подякуйте і Л.Фідик - цим же брудом вона скомпрометувала на сайті і себе, і Пору.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Франсуа, 06:49 14 жовтня 2010 р.
 
скажу тільки одне - радзієвський це член з великої букви, який залізає всім і всюди без мила і вазиліну.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Олег, 21:16 25 жовтня 2010 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6059 днів)