Хто наші кандидати на мера?

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
03.10.2010
Ратуша Залишилося 4 тижні до виборів (які відбудуться 31 жовтня). Дрогобич уже має кілька політичних партій, які вже визначилися із своїми кандидатами на посаду міського голови. Деякі з них уже були при владі, деякі навіть займали крісло мера. Безперечно, діюча влада довіру втратила, тому багато дрогобичан питають слушної думки - за кого голосувати?

Богдан Мозоль, що вже балотувався на мера, йде на вибори від Партії захисників Вітчизни. Ні його, ні партії не було чути протягом останніх 5 років, принаймні на рівні міста. "Випливли" знову аж перед виборами. У нас у країні це завжди так...

Найбільшу несподіванку для всіх вчинив Олексій Радзієвський, що балотуватиметься від Народної-демократичної партії. А як же "Сильна Україна", від імені якої останні декілька тижнів Радзієвський проводив активну діяльність? Тим більше Партія Регіонів, членство в якій злі язики давно пророкували саме Олексію Васильовичу. А він вибрав саме таку нейтральну партію.

Потішив Петро Суда, якому не знайшлося більше ніде місця, лише у партії "Удар" Віталія Кличка. Саме "під вибори" і було утворено міську організацію цієї партії.

Не відрізняється оригінальністю "Батьківщина". Михайло Ваврин став кандидатом у мери від цієї політичної партії. Останні 5 років просидів в обласній раді. Що зробив для Дрогобича? А для себе? Складні питання.

"Пора" знову просуває Походжая. Або Микола просуває себе від "Пори", як спонсор. Партія себе в місті за 5 років нічим добрим не проявила себе, та й на дворі уже 2010, гаслами нікого не здивуєш. До слова, у стебницького пориста Гориславського (також Миколи) набагато більше шансів стати мером Стебника.

І як агонія виглядає те, партія Християнський Демократичний Союз висуває кандидатом діючого мера, Миколу Гука. Адже націоналісти з КУНу від нього давно відмовилися.

А в загальному картина така, що націоналісти-патріоти-праві себе давно і безповоротно дискредитували за 5 років свого правління. Маємо на увазі саме Дрогобич. Де, прийшовши до влади, "крикуни" дбали лише за свої інтереси, і зробили з міста руїну, а також продали всі можливі об’єкти.

Комуністам наш люд хронічно не довіряє, це пережитки минулого. Регіоналам - також, тому що "москалі", "бандити" і т.п. Мабуть, мислячі люди звертатимуть увагу на центристські, ліберальні політичні партії. Але насамперед - на їх представників.

Бо вже один раз обпеклися, вибрали "щирого патріота" на словах (але неперевіреного справами) у 2006, тепер пожинаємо плоди. 

Переглядів: 9291

Коментарі (124)
 
Пацани! Ну соромно вас читати. 
Вибори мерів були останнього разу у 2006 році. 
А Партія регіонів не може вважатись пережитком минулого разом із комуністами.. По-перше комуністична партія в кілька разів старша за регіони і при владі регіонали ще не були. 
 
Спасибі :) Поправили.
| Ukraine, Odessa
 
Дрогобичанин, 17:19 03 жовтня 2010 р.
 
так як я в чесні вибори не вірю то напрошується висновок це прзначення партією регіонів свою заангажовану і залежну від них людину Радзхіка і це буде нам кришка
| Ukraine
 
А.С., 17:36 03 жовтня 2010 р.
 
О.В.Радзієвський зробив правильний крок, так як НДП має мало шансів попасти у Міську раду, то автоматично він не буде залежний від партій, а буде мером Дрогобича, а не представником партії у Дрогобичі.Нам потрібен господар, а не партієць.Добре думайте, це останній шанс витягнути дрогобич з болота, у яке нас запхали псевдопатріоти.Їм на колінах треба повзати, щоб якось замолити те, що натворили, а не пхатись у мери, але мусять, бо то останній шанс спасти свою Ж..ПУ, прошу усіх свідомих дрогобичан не дати їм такого шансу, бо ще трохи такого господарювання і будемо писати село Дрогобич якогось там району, хоча від міста ми вже дуже далеко, це вже населений пункт, а усім хто за теперішніх-не беріть бабки за те що пишете, бо совість продати легко, а як потім жити.
| Ukraine, Lviv
 
О.Т., 18:56 03 жовтня 2010 р.
 
Дрогобичанину так для інформації... Пацан. По мнению члена-корреспондента Академии наук СССР О. Н. Трубачёва, в образовании этого слова использован экспрессивный суффикс и корень слова пацюк … Пацюк означает «поросёнок», а также «крыса». Сам корень этого слова происходит из междометия, слова, которым подзывают свиней «пацю-пацю».  
 
По другой теории, загадочный термин является уменьшительным от тюремно-еврейско-джедайского «поц», обозначающего не что иное, как х*й. Соответственно, риальный пацан — риально маленький х*й…
| Europe
 
Homo Sapiens, 20:00 03 жовтня 2010 р.
 
Радзієвський тут нідочого це спеціально зроблений план щоб привести саме його в мерське крісло а щоб ніхто нічого не запідозрив і був задуманий цей перехід бо Радзік вже тут відмітився я за мера жінку але де взяти нам і так нічого втрачати
| Ukraine
 
А.С., 21:46 03 жовтня 2010 р.
 
а Вам невідомо що регіонали висунули свого кандидата Сергія Гориславського ото буде тепер Радзіку клопоту гірше небуває свого гравця на власному полі а ще гірше буде коли Гориславський домовиться з апонентами а земля слухами поповнюється.
| Ukraine, Lviv
 
олег, 00:59 04 жовтня 2010 р.
 
якій Микола Гориславський ПОРИСТ?Його регіонали висунули.
| Ukraine, Lviv
 
олег до автора, 01:02 04 жовтня 2010 р.
 
For Homo Sapiens: хто що хоче той і розуміє чи чує...
| Ukraine, Lvov
 
Дрогобичанин, 08:47 04 жовтня 2010 р.
 
Якщо говорити правду, то і в міській раді, і в Верховній майже 100 процентів ті, хто вже 2 -3 рази обирався, т.т.старожили, починаючи від Кравчука, Тимошенко(була), Лавринович, іїм подібні.Подивіться на ті обличчя і ви зрозумієте.У нас в мери також ідуть пенсіонери майже всі, а хто ні, то по 3 -му разу в раді, а що зробили?НІЧОГО.От і вирішуйте! Краще нехай прийдуть молоді але діяльні люди, а не старі "кадри".Вони вже добре побачили, де і що можна вкрасти з авторитетом НЕДОТОРКАНОГО ДЕПУТАТА. ГЕТЬ ЧЕРЕВАТИХ ДЕПУТАЬТІВ! НАЇЛИСЯ ВЖЕ НА ХАЛЯВУ !
| Ukraine, Lviv
 
Я, 11:28 04 жовтня 2010 р.
 
Взагалі я чесно очікував жвавішого обговорення такої серйозної проблеми, та бачу , що всім надоїла ця метушня.Брати мої - немаємо права опустити руки, мусим боротись за місто.Мер фігура філософська, що можна з мером витворяти ми бачили минулих 5 літ.Якщо громада вибере достойних представників в депутати, вони а також громада через різні механізми впливу поставлять любого мера під жорсткий контроль, і ні фіга він не вкраде, і буде звітуватись та доносити громаді про всі рішення.Тому тема мера не є настільки актуальна як вибори депутатів.Десь краєм вуха чув інфу про проблеми в Радзіка на юридичному полі повязані з переходами по партіях, і це може його взагалі викинути з виборів.Читайте, слухайте та аналізуйте та серед всього багна постарайтесь виокремити не партії та партячейки, а людей яких ви знаєте, щоб через рык ви могли до них підійти і спитати -що ти зробив.А то не підійдете ви до бігморда партійного та не спитаєте -що партія зробила ! Партія поняття ефемерне , а жива людина є жива людина.Давайте приглянемось до нових облич, старі ж то ми знаємо, давйте більше молоді , економістів, юристів , людей -фахівців.Читаю , вчора список однієї партії а там на першому місці людина, яка в певних кругах має кличку"ПАН КОНВЕРТ", автоматично викреслюю, отаким чином маю надію вийти на якісь параметри.начитавшись багато аналітики , осбливо про вибори в Польщі та Угорщині , десь підсвідомо приходжу до розуміння, що на місцевих виборах найкраще вибирати не партійних, а громадських лідерів, партійний дбає про партію, а громадський про громаду та про своє реноме громадянина, яскравий приклад цьому Лех Валенса, більше ніж він дл я розвитку Польщі не зробив ніхто.А починав він з громадського руху, і завжди відмежовувався від партійних ігрищ.Та і тут можливі винятки, є громадські рухи, які активізуються за місяць до виборів, а є такі які тихо, крок за кроком працюють, тому давайте серед них почнем шукати собі обранців, не хочеться мені , щось голосувати за тих, що багато обіцяють, що завішали все місто плакатами та закинули всіх нас газетами -одноденками, я ж розумію, що все за наші з вами гроші.Можливо є сенс подивитись хто не зможе масивно провести компанію враховуючи відсутність крадених грошей.Поживем побачим, відсутність старожилів сайту мене втішає, значить хлопці ввязались в передвиборчі перегони, а я покурю люльку та помислю про кращу долю нашого міста!
| Ukraine, Zaporozhye
 
Довбуш, 12:42 04 жовтня 2010 р.
 
Не забувайте про те, що будемо обирати і депутатів до міської ради! А тепер подивіться як стараються за місяць до виборів перед громадою показати себе кандидати! От у нас в мікрорайоні Коновальця постійно обирається депутатом п.Недбальський, нач.ЖЕКу №2.Протягом всіх років у нього як говорять взимку снігу не випросиш.Лише перед своїм будинком посавив лавочки, де можна відпочити, а то ні дитячих майданчиків, нічого не було.! О ЛЮДОЧКИ!
| Ukraine, Lviv
 
Голосую, 13:21 04 жовтня 2010 р.
 
ОН Азаров кожного тижня бере під варту одного чи то мера, чи заступника, чи зам.міністра, що ласий до чужих грошей.Жаль що нашого ще не взяли за ...
| Ukraine, Lviv
 
Я, 14:02 04 жовтня 2010 р.
 
спілкувався з партіицями з різних партіи! вражае загальна тупість! або страх і не впевнеість! пояснюю чому 1 е партіини список а е мажоритарщики.за партіинии всі люзери і ховаються .поговорим про мажоритарку 25 округів і кожна партія може виставити по одному кандидати, в чому проблема ? так у половини нема навіть тих 25 кандидатів ! а більші партіи просто позакривали 25 округів так для звітності.і тепер саме цікаве!
| Ukraine, Odessa
 
макс, 14:09 04 жовтня 2010 р.
 
пропоную адміну вести нове голосування партіинии люзер! і всі хто іде в депутати туда включити!  
а друге голосування до міськои ради зі спискамипершои пячтірки! і обновити голосування по меру 1 бо там результати застарілі!
| Ukraine, Odessa
 
макс, 14:12 04 жовтня 2010 р.
 
For Дрогобичанину Думаю ти все зрозумів принаймі *хто що хоче той і розуміє чи чує...* треба тільки захотіти ..
| Ukraine, Tatarbunary
 
Homo Sapiens, 19:06 04 жовтня 2010 р.
 
Довбушу. 
Немає в Радзіка ніяких юридичних проблем з переходом в іншу партію, оскільки він нікуди не переходив. Він просто вийшов з Партії регіонів написавши на передодні висунення відповідну заяву. Згідно статутних норм ПР, а саме п. 3.8. Статуту Членство в Партії регіонів припиняється з моменту подання письмової заяви про вихід з партії до керівного органу партійної організації, де член партії перебуває на партійному обліку. По цій причині Радзік перестав бути членом партії за день до його висунення.
| Ukraine, Nikolaev
 
Депутат, 19:13 04 жовтня 2010 р.
 
Адмін 5 балів стаття просто бомба. Називається сходи на вибори і підітри бюлетнем дупу, бо лише на це він може бути корисним.  
 
А так тема сісік не розкрита незачот.
| Netherlands
 
Dr. House, 20:12 04 жовтня 2010 р.
 
Довбуше, не патякай про ніщо.Краще скажи, чим тобі не догодив Суда, що ти його обливаєш брудом. Може він буде нормальним головою, знає господарку, справлявся без Гука майже рік. ТАЙ ПАРТІЯ У НЬОГО "уДАР" ВІД САМОГО кЛИЧКА, ТАМ ХЛОПЦІ НЕДУРНІ.
| Ukraine, Zaporozhye
 
Роман, 18:29 05 жовтня 2010 р.
 
Пане Тихий! А де на сайті, що ви куруєте, інформація про газету "Нові Горизонти"? Ви що про Магльону "забули", по-моєму він з вами вітається і дає свої газети.Якось це ганебно виглядає - газеті 10 років а ви на своєму сайті її "заникали
| Ukraine, Zaporozhye
 
Роман, 18:38 05 жовтня 2010 р.
 
Роман це він на людях нормальний.Мав особисту нагоду поспілкуватися зСудою-хам і барига, який без бабла з тобою навіть не захоче говорити, а на рахунок Удару, то чомусь вонни виникли за пару днів до висування кандидатів, може тому, що Суду вже жодна партія не захотіла висувати, а рятувати свою С..КУ якось треба.
| Ukraine
 
О.Т., 21:35 05 жовтня 2010 р.
 
Радзієвського на мило, Кондзьолку на пральний порошок!  
Є і більш гуманний варіант: Радзіка заслати в колгосп "ХХХХ років без врожаю" 
а Кондзьолку в колгосп "Полумяні Ліци" вручити почесний бич і хай фірманом буде!  
Dr. House: роги в землю! Заземлення рогатим бикам помагає!
| United States, Washington
 
Іван, 22:45 05 жовтня 2010 р.
 
Те, що Радзієвський вийшов з Партії регіонів, ще нічого не означає. 
Це відволікаючий хід для одурачування легковірних дрогобичан. 
Вірити Радзієвському не можна - він надзвичайно хитра людина (хитрість притаманна представникам його національності). 
Однією рукою буде брати хабарі, а другою рвати на собі сорочку - який він господар і патріот. 
Дивуюся, як легко можна задурити голову дрогобичанам.
| Ukraine, Netishyn
 
А. А., 23:46 05 жовтня 2010 р.
 
Вчора почався забіг на клавах.Умови забігу - ніяких умов. 
Фаворити: 
Фронт змін 
Громадянська позиція 
Сильна Україна. 
Напевно ще підтягнуться регіони.Бют пропав. 
Ставлю 25 грн. на Фрон змін(Вони той раз виграли).Хлопці вперед!
| Ukraine, Lviv
 
Свій, 08:27 06 жовтня 2010 р.
 
Треба так голосувати, щоб виграли Дрогобичани, а не кілька людей під брендами відомих партій.
| Ukraine, Cherkasy
 
Одег, 09:30 06 жовтня 2010 р.
 
До Ромця! Суда зі мною не пересікався і ні злого , ні доброго мені не зробив! Як він покомандував господаркою бачимо всі, те що хоче до руля свідчать багато статейок в Г.З.А про його людські якості - читай коменти звище.Своєму - не скидайте з стометрівки інших, цілком реально можуть вистрілити цілком нові та цікаві люди.
| Ukraine, Lutsk
 
Довбуш, 10:17 06 жовтня 2010 р.
 
Довбушу. Я про опитування тут на сайті! (ДИВ. справа вверху.)і на голову теж є!
| Ukraine, Chernihiv
 
Свій, 10:21 06 жовтня 2010 р.
 
Друже Свій -в опитуванні на сайті на превеликий жаль не бачу ні олного достойника на мера міста тому стоїмо перед виборами -гамно велике або мале!
| Ukraine
 
Довбуш, 10:48 06 жовтня 2010 р.
 
Друже адмін встав для оцінки повної картини по мерах рядок - небачу ніодного достойного, це дозволить побачити відсоток людей розчарованих владою!  
 
Слушна думка, зроблено.
| Ukraine
 
Довбуш, 11:16 06 жовтня 2010 р.
 
Доречі пане Адміністратор чому Вас в опитуванні немає варіанту непідтримую жодного із кандидатів...
| Ukraine, Vinnitsa
 
Onore, 11:38 06 жовтня 2010 р.
 
Пане Адміне, Партію Вячеслава Кириленка "за Україну! " в опитування додати, ми офіційно зареєстровані на даних виборах. Дякую 
 
Додали.
| Ukraine
 
Н. Л., 12:03 06 жовтня 2010 р.
 
Звернення до Партії "Пора". 
панове, ви пишете що нічого не крали а дуже старались для Дрогобича-це видно по кількості ваших бігбордів, їх найбільше і ям у Дрогобичі на дорогах також найбільше. проколів у земельному законодавстві разом з вашою Люсєною ще більшн-спрацювали ви негативно ідля себе і для Дрогобича. Ганьба!
| Ukraine, Dnepropetrovsk
 
Дільничий, 12:19 06 жовтня 2010 р.
 
Ганьба _християнсько -демократичносу союзу що прихистили Гука, Пан Поточняк-Вам певно Ресторану "Овен " мало хочете разом з Гуком ще щось вкрасти -не надійтеся 
Дрогобичани не вірте Хдс -ПАРТІЯ БАНДИТІВ І ЗЛОДІІЇв
| Ukraine, Dnepropetrovsk
 
Марія, 12:23 06 жовтня 2010 р.
 
Дякую за швидку реакцію, а нам не потрібно рвати жили та паскудити один одного в коментах.Натиснув клавішу і показав свою позицію, так і на виборах буде.Можливо в перервах між партійними дебатами наші претенденти сайдуть на нашу сторінку, почитають правду про себе, знайдеться між ними мудрий чоловік і скаже- хлопці ми довіря не оправдали, давайтте збережем лице і знімемся з виборів, сценарій футуристичний, але все таки!  
 
До речі, тут ось наші читачі в коментарях писали про директорів шкіл і т.п. - так ось, реакція є. Сподіваємося, з владою буде так само.
| Ukraine, Ternopil
 
Довбуш, 12:47 06 жовтня 2010 р.
 
"скаже- хлопці ми довіря не оправдали, давайтте збережем лице і знімемся з виборів, сценарій футуристичний, але все таки! " 
Довбуше, Ви що Рея Бредбері цитуєте?Так тож фантастика!
| Ukraine, Uzhgorod
 
Свій, 14:49 06 жовтня 2010 р.
 
...Говорила, балакала-сіла та заплакала. ОТ так і будуть, то шити, то пороти до тих пір, поки люди не повстануть на масові демонстрації і навіть якщо хочете з кров"ю! Як за кордоном.Тоді і тільки тоді почнуть працювати закони і конституція.Ми все мовчки терпим, терпим, а під лежачий камінь, вода не тече.
| Ukraine, Lviv
 
А,С,, 20:42 06 жовтня 2010 р.
 
Пане адмыныстратор повинен вас повыдомити, що Роман Шагала не балатуэться на мыського голову Дрогобича.
| Ukraine, Lviv
 
Дрогобичанин, 22:15 06 жовтня 2010 р.
 
Гук-...У...
| Ukraine, Lviv
 
, 22:17 06 жовтня 2010 р.
 
Адміністратору: зробіть так, щоб більше одного голосування з певного комп'ютера не приймати.  
Друкувати цю пропозицію не потрібно.
| Ukraine, Uzhgorod
 
Анна, 10:26 07 жовтня 2010 р.
 
голосування скадене неправильно.вставте проти всіх так буде чесно.іще правильно висловився левко.тілько треба додати стою на тротуарі у лижі обутий чи лижі не їдуть чи я є...тий.і воздастся вам панове-кандидати по ділах ваших.
| Ukraine, Odessa
 
ані, 12:01 07 жовтня 2010 р.
 
Мозоль-класний мер! 111
| Ukraine, Lutsk
 
Іванка, 13:47 07 жовтня 2010 р.
 
Тільки Ваврин М.В. збереже демократію.
| Ukraine, Poltava
 
василь, 14:54 07 жовтня 2010 р.
 
до Василя ! Ваврин збереже демократію в Украині чи окремому місті Дрогобич? правельна відповідь : два варіанта по формулюванню і змісту не правельні... тому робим висновок едине що зможе зберегти це тепле місце для своеи старості...
| Ukraine
 
макс, 15:02 07 жовтня 2010 р.
 
Пані марія, як може бути Християнсько-демократична партія партією злодіїв? Та вже не судіть по собі!  
Гук не є злодій, злодії є ті які були біля нього, до нього і будуть після нього!  
Ваврин це міліцейський бандит, простий злочинець! Про Радзієвського навіть не хочу починати-це би був позор Дрогобичу на всю Західну Україну!
| United States, Washington
 
Іван, 16:41 07 жовтня 2010 р.
 
До адміністратора. Надзвичайно цікаво слідкувати за жвавим обговоренням кандидатур. Підкажіть, як організувати опитування у своєму населеному пункті, якщо місто чи районна адміністрація також має сайт. Якщо бачите мою ел. адресу, то надішліть особисто мені. Дякую!
| Ukraine, Zaporozhye
 
, 18:53 07 жовтня 2010 р.
 
Василь, то не імя, то діагноз.Про Івана мовчу, бо таке не лічиться.
| Ukraine, Lviv
 
О.Т., 19:10 07 жовтня 2010 р.
 
О.Т.не дай Бог святі образяться, але сказано класно.Це не вибір кандидатів, а просто якийсь живий цвинтар. Та кого тут агітувати.
| Ukraine, Lviv
 
А.С., 20:54 07 жовтня 2010 р.
 
Люди добрі.Спочатку перегляньте історію людини а потім пишіть(маю на увазі про Ваврина-порядний чоловік)НЕ рівняйте всіх ментів одинаково.
| Ukraine, Lviv
 
піонер, 21:11 07 жовтня 2010 р.
 
А я всеодно кажу шукати поки не знайдем молоді, ініціативні і нові лиця.
| Ukraine, Lviv
 
А.С., 21:14 07 жовтня 2010 р.
 
До піонера.Я тебе пршу(якщо ти не иєнт, бо інакше не зрозумієш)поспілкуйся з людьми, яким за 40-к і ти ту фамілію більше не будеш згадувати без...
| Ukraine
 
О.Т., 22:00 07 жовтня 2010 р.
 
До О.Т.Я тебе пршу(якщо ти не иєнт, бо інакше не зрозумієш)поспілкуйся з людьми, ти фамілію Радзіка більше не будеш згадувати без...
| Netherlands
 
Dr. House, 22:13 07 жовтня 2010 р.
 
Ти дуже розумний і не припускався опечаток.Дуже гарно засікаєш чужі помилки у коментарях.Якщо поспілкуєшся з людьми, які дещо бачили у своєму житті, то дещо зрозумієш, про що я хочу сказати, але якщо ти хочеш те, що чуєш, то це абсолютно твої проблеми.
| Ukraine, Lviv
 
О.Т., 22:31 07 жовтня 2010 р.
 
голосуємо за Гориславського тоді Радзік непройде!
| Ukraine, Donetsk
 
чемпіон, 23:18 07 жовтня 2010 р.
 
Ми навіть не обговорюємо кандидата Гориславського тому , що і так розуміємо він НЕ ПРОЙДЕ ! Чому не пройде і так всі знають , памятають його спосіб заробляння грошей .
| Ukraine, Rivne
 
АНЖЕЛА, 08:42 08 жовтня 2010 р.
 
шановні молоді освічені мешканці нашого міста пора вже зараз взяти на себе відповідальність .створіть партію щоби мешканцям цього міста не було соромно іти на вибори.я на вибори не піду чесно немає з кого вибирати.позор.
| Ukraine, Lviv
 
ані, 12:09 08 жовтня 2010 р.
 
Вибору в нас багато і нема, це так як ми обирали між Симоненком і Кучмою. Це називалося "Вибір без вибору". Так і у нас у Дрогобичі. Особисто я, голосуватиму за пана Мозоля, можливо його військовий характер наведе порядок у місті та поміж депутатами міської ради. Цього разу спробую піти у міську раду по партійних списках та мажоритарці, щоб відстояти принаймі потреби свого округу. Не справлюся, піду з гордо піднятою головою і другий раз у владу не лізтиму. А депутатам і можновладцям я б відрубувала пальці, руки - за крадіж землі, підприємств комунальної власності і всього того, що належить Дрогобичанам. (тільки от боюсь маса інвалідів суттєво більшиться)
| Ukraine
 
Натка, 12:13 08 жовтня 2010 р.
 
Для Йвана.Позор на всю Україну є те що Дрогобич повівся на Гука.А справжні управлінці в Дрогобичі ще не перевелися 
Це пан Мозоль , пан Радзієвський-вони дійсно знаючі люди.які можуть навести лад в Дрогобичі.
| Ukraine
 
Ліля, 13:11 08 жовтня 2010 р.
 
Побачила пана Яніва на фотографії у Вільному слові і стало смішно-проте треба надати йому належне -вміє людина себе піарити-а забуває про те що будучи депутатом нічого для міста , тільки прихватизнув собі ще один магазин.Тепер має два що ще мало.
| Ukraine
 
Валентина, 13:21 08 жовтня 2010 р.
 
Голосуйте не за тих хто "наведе порядок в місті"(аж смішно стає! ), а за тих хто запустить Дрог. стоячі і лежачі заводи.Нема економіки - нема бюджету.Дрогобич - вже друга БІБРКА!
| Ukraine
 
Свій, 14:10 08 жовтня 2010 р.
 
Свій, про те що ти тільки-що згадав я пишу вже давно, добре що потрохи починаємо розуміти реалії міста і досить бавитись у політику.До речі зараз саме модне запитання у Дрогобичі:КУДА БАЛОТУЄШСЯ?Свій то не про тебе, то загальне.Свій не збавляй обороти, може і знайдемо одне спільне.
| Ukraine, Lviv
 
О.Т., 14:47 08 жовтня 2010 р.
 
Цікаво , чи відбуватимуться дебати кандидатів по телебаченню ! Думаю, громаді слід поставити цю пропозицію на обговорення, і впровадити активними її членами в життя.
| Ukraine, Rivne
 
АНЖЕЛА, 16:59 08 жовтня 2010 р.
 
Якщо громада невзмозі визначити по розуму кандидата , то припустимо вибирати по вазі , чи ще якомусь індивідуальному критерію...Деякі науковці пропонують по татуюванню .
| Ukraine, Ivanofrankovsk
 
АНЖЕЛА, 17:14 08 жовтня 2010 р.
 
Чому ви лиєте стільки бруду начоловіка який допомагає людям.Прийдіть іподивіться і розпитайте тих людей яким Ваврин допоміг.
| Ukraine, Poltava
 
до тих хто проти демократії(М., 17:55 08 жовтня 2010 р.
 
Кому допоміг?Камеру вибрав окрему, коли був ментом?
| Ukraine, Lviv
 
Пилип, 18:34 08 жовтня 2010 р.
 
Юля попереджувала своїх виборців, що в львівській області партія "батьківщина" фальшива, і просила за неї не голосувати.
| Ukraine, Odessa
 
IQ, 19:58 08 жовтня 2010 р.
 
та нема різниці між юльою і її партією і клонами вони всі фальшиві ))) капітельман з данєцка
| Ukraine, Lviv
 
хі, 20:36 08 жовтня 2010 р.
 
Для О.Т: 
 
О.Т. це що означає, "Отупілий Тормоз"? 
 
Василь, то не імя, то діагноз. 
 
Ой шизаку ти підстрілений ... повік тобі бути рабом комуністів, які всюди хочуть жити на капіталістичний лад, а таким телепням як ти дати "правдиве комуністичне життя". Бидло ти наївне, як сам дурний, то хоч других на дурне не радь! А в принципі вибирай Ваврина бандита, або більшовика Радзієвського, щоб було кому тобі мозги прочесати. Як не як: хлоп потребує нагайки.
| United States, Washington
 
Для О.Т.,, 21:52 08 жовтня 2010 р.
 
Ліля, я не знаю хто ви, але скажу вам одне, що комуністи такі як Радзієвський, Ваврин є продуктами командо-адміністративної системи. Ця система була при Радянському Союзі, де керівник гаркнув і підлеглий слухав як то кажуть "без бе". Такого вже немає і більше не буде. Навіть якщо ви хочете повенрутися до старих часів, це неможливо. Олігархи на це ніколи не дозволять. В кращому випадку може бути щось на зразок Білорусі або Росії, де простий смертний є ніхто і ніяких прав не має, а шишки мають закон який ламають на ліво і на право як їм заманеться, тому ніколи не притаягаються до відповідальності. Радзієвський знає...та нічого він не знає! Поки він вїде в систему, з ратуші зроблять супермаркет! Кричати можна скільки завгодно, довати догани, і тд, ну і що? Та йдіть кричіть, протестуйте, це те саме що плювати проти вітру... Теперішня система працює по іншому: Скаже Радзієвський до Іванціва: ти вкрав гроші-віддавай! А він пошле його на три букви і мало того, ще і притягне старого діда до суду! В новій системі потрібно людину яка знає закон і яка є сильна і совісна. А Радзієвський тупий як валянок, це є радянський бюрократ, якого злодії дуже скоро змусять працювати на себе. Ну а народ, як завжди, залишиться в дурнях! І як би там не було, в новій системі мер багато повноваженнь не має, тобто якщо хтось багато обіцяє, то такого потрібно гнати в шию!
| United States, Washington
 
Лілі від Йвана:, 22:09 08 жовтня 2010 р.
 
невихований і безкультурний ти чоловік
| Ukraine, Odessa
 
кос, 22:40 08 жовтня 2010 р.
 
До ЛЮДМИЛИ_________ Такий шлях голосування на сайті забезпечити не складно. До Вас запитання: Ви, часом, не з Самбора? О, чув я, чув, як Ваш міський голова порядки наводить безпосередньо в сесійній залі міської Ради! Матом! :zzz Наш Гук, в порівнянні ще культурніший за Вашого! :grin 
Але обидва вже своє відкерували... ;) 
Особисто я не бачу жодного достойного. Цілковите розчарування...
| Ukraine
 
Франсуа, 06:28 09 жовтня 2010 р.
 
До адміна_______Як можна проголосувати за лузера, якщо для мене - це нове слово. 8) У пошуках роз'яснення полазив в інеті - чіткої відповіді не знайшов. Це що, від слова "луза"? Тоді який зв'язок? :grin 
 
Це з англійської "loser" - невдаха.
| Ukraine
 
Франсуа, 06:43 09 жовтня 2010 р.
 
Серед усіх кандидатів на повагу заслуговує п .Мозоль , Походжай , Демко . Судячи з їх бачення проблем міста та спосіб в який вони збираються їх вирішувати .Практично, ці люди однодумці хоча в різних партіях!
| Ukraine, Chernivtsi
 
АНЖЕЛА, 08:42 09 жовтня 2010 р.
 
Шановна Анжело! Люди хороші, та бачити проблеми міста та їх вирішувати дві великі різниці.Проблеми бачит кожен пересічний мешканець міста, а реальні шляхи вирішення бачатьтільки фахові менеджери.тобто люди, які самі щось зробили.А робити язиком бла-бла-бла , та ще і під вибори може кожен.До переходу демка в свободу, ПЕРЕЙШОВ, чим був дуже незадоволений його партайгеноссе, та завдячуючи янеку та його закону, та швидким діям демка вдалося зберегти партєйноє лицо.До коментів про те, як скоро радзік вїде в теми міста -не згоден, він жеж не марсіянин з Севастополя, часу вїжджати не залишилось, на носі зима.Оце і будеперше випробування нового мера, так і хочеться сказати -удачі тобі браток!
| Ukraine, Dnepropetrovsk
 
Довбуш, 10:51 09 жовтня 2010 р.
 
До Довбуша.З тих братів, до чиєї думки я прислухаюсь, лише ти проти Демка.А-Франсуа, Анжела, Макс-ніби не проти.Я розумію, що ти братан є прихильником Юзефіва, то коли котиш на Демка, то скажи те саме про Бодю:Юзефів якого дідька робить в якійсь "третій силі"? Будь брате обєктивним, бо подумаю , що з панею Ф. батяруєш.)))На завершення до всіх-ЖОДНИХ БУВШИХ ДЕПУТАТІВ ТА БЮРОКРАТІВ!
| Europe
 
тед, 16:56 09 жовтня 2010 р.
 
Якщо хтось з Вас хлопці, здатен зробти математичний аналіз , детально показати можливості кожної партії в координатах часу , прошу зробіть це !
| Ukraine, Odessa
 
АНЖЕЛА, 17:26 09 жовтня 2010 р.
 
Я подивилася результати опитування, яку партію ми будем обирати до місцевої влади. Незнаю наскільки це правда, але очам своїм не вірю партія регіонів на першому місці.Це світ догори ногами перевернувся, або нашим людям щось пороблено. Люди схаменіться благаю вас! Мені здається, що Радзієвський теж після перегонів повернеться в ПР.
| Ukraine, Drohobych
 
А.С., 18:37 09 жовтня 2010 р.
 
Хотілось би знати, які особи стоять за кожною з голосованих партійних вивісок, хоча б перші десятки.
| Ukraine
 
Анна, 19:33 09 жовтня 2010 р.
 
до А.С а я нічого дивного тут небачу що рейтинг партії регіонів зростає вони реально пашуть в місті так само як і рейтинг Гориславського зростає якому прогнозували ще вчора нульовий рейтинг а тепер що? але маємо що маємо.а зустрічі регіони проводять дуже плідні особливо про нашу владу розкривають всі їх гріхи.рекомендую відвідати.
| Ukraine, Poltava
 
мешканець грушевського, 20:49 09 жовтня 2010 р.
 
Я своїм ідеям не зраджую. А регіони так це ті самі комуняки, та пропалиб вони раз іна завжди, щоб ми їх згадували як страшний сон.Вони ще за все мусять відповісти я в цьому просто впевнена. Скажу більше хто буде голосувати за комуніста Радзієвського або за комуніста Гориславського я з вами дружу.Я голосую проти всіх, або спорчу бюлетень.
| Ukraine, Drohobych
 
А,С,, 21:04 09 жовтня 2010 р.
 
P.S.Я так розхвилювалась, що зробила помилку.Має бути не дружу.
| Ukraine, Drohobych
 
А.С.P,S., 21:08 09 жовтня 2010 р.
 
А з ким дружите? ;)
| Ukraine
 
Франсуа, 21:19 09 жовтня 2010 р.
 
Впершу чергу з людбми які за народ, за їхню честь і славу.Ацих комуністичних брехунців терпіти не можу, так брешуть та так, що самі собі в те, що брешуть вірять їм все здається, що ще будують комунізм, от дебіли.
| Ukraine, Drohobych
 
А.С,, 21:56 09 жовтня 2010 р.
 
голосуємо за ВАВРИНА.НАМ ПОТРІБЕН ПОРЯДОК.
| Ukraine, Zaporozhye
 
вітя, 22:36 09 жовтня 2010 р.
 
до А.С поділяю Вашу стурбованість але в цей раз підтримаю партію регіонів тільки за те що вони в Дрогобичі щось роблять за те що в них енергійна команда і їх лідер стоїть горою за них.а за радзієвського поділяю з Вами вашу думку і голосувати за нього теж небуду.
| Ukraine, Poltava
 
мешканець грушевського, 22:45 09 жовтня 2010 р.
 
а що може Ви і правий треба проголосувати за нове обличчя буду або за Гориславського або за Хруща а за тих політичних банкрутів категоричне-НІ!
| Ukraine, Poltava
 
йосип, 22:53 09 жовтня 2010 р.
 
А чи пам'ятають партноменклатурники з "регіонів" про свій антидержавний, роскольницький шабаш у Сєверодонецьку? Здається, тоді в своїх хворих умах вони вже розділяли Україну не шматки, а їх "духовними натхненниками" тоді (і дотепер) служили Р.Ахметов і В.Янукович. На які регіони, чи то зони вони тепер планують розділити Дрогобич, якщо після виборів отримують мандати у міській раді? 
Допобачення! :p
| Ukraine
 
Франсуа, 23:48 09 жовтня 2010 р.
 
Правильно пишіть прізвища. Не КоростИльов, а КоростЕльов.
| Ukraine, Lviv
 
Петро, 11:44 10 жовтня 2010 р.
 
Шановні дописувачі давайте переведемо дискуссію у трохи інше русло.Не треба писати, що я проголосую за того чи іншого бо він добрий хлоп, давайте краще так:я проголосую за того, бо він зробив для міста те, чи інше, а якщо нічого не зробив, то краще про нього не писати.
| Ukraine, Lviv
 
О.Т., 12:14 10 жовтня 2010 р.
 
Я почну першим.Всі вже зрозуміли, що я підтримую О.В.Радзієвського, тому, що будучи мером площа біля ратуші була закладена гарною бруківкою, а не закатана асфальтом, у центрі міста і взагалі у місті не було такого "срачу", дороги чистили від снігу і асфальтувати весною, а не перед першим снігом і перед виборами, працювали заводи, на площі був ресторан"Україна", який пережив поляків, перших маскалів, фашистів, других маскалів, та комуністів, а наші патріоти продали під секонд хенд.Був поставлений перший у європі паиятник С.Бандері і облаштований парк, який наші націоналісти не можуть втримати у належному стані(до речі памятник було долито з руки леніна, що комуністи Радзієвському не пробачили), памятник Ю.Дрогобичу, Памятний Хрест, була баскетбольна команда вищої ліги, була футбольна команда, був готель "Тустань", а не офісний центр, був кінотеатр, а не руїна в центрі міста.
| Ukraine, Lviv
 
О.Т., 12:53 10 жовтня 2010 р.
 
А щоб робила та Тустань, якщо б не було орендарів? ЇЇ б продали ще швидше
| Ukraine, Kirovograd
 
Натка, 13:13 10 жовтня 2010 р.
 
"Тустань"це готель, і потрібно зробити так, щоб Дрогобич був привабливий для туристів, інвесторівІ.Т.Д, я не проти продужу"Тустані"але за нормальні гроші і з певними інвестиційними зобов"язаннями, бо можна продати об"єкт, а за виручені гроші збудувати ще кращий.Але це вже запитання до Гука, Іванціва, Суди, та інших, які при владі зараз, і не уявляють себе без владного корита надалі, бо більше у житті вони нічого не вміють, як красти наші з вами гроші, і молоти язиком.
| Ukraine, Lviv
 
О.Т., 13:36 10 жовтня 2010 р.
 
Запитання до адміністратора: 
 
Чому в опитуванні "Хто політичний лузер нашого регіону?" немає прізвища Радзієвський? 
 
Якщо не додасте, зроблю для себе висновок, що droginfo працює на Радзієвського. 
 
А також нема прізвищ, для прикладу, Кондратюка, Скірка, Лепака, Сабата та багатьох інших. Зробите висновки, що ДІ працює на них усіх? 
Прізвища до списку додавали згідно своїх власних міркувань відносно "лузерів".
| Ukraine, Kharkiv
 
А. А., 14:31 10 жовтня 2010 р.
 
Так, я цілком погоджуюся про те, що Тустань - готель. Але наразі він виглядає як "клоповник" (не знайшла української версії), номера запущені, злиденні коридори і непривітний обслуговуючий персонал. Нікому не вигідно, щоб його продати за гарні гроші, тут питання хто із своїх купить (Питання чи його нарешті за копійки віддадуть пані Чайківській). І гроші сюди вкладати нікому не вигідно (себто місту для розвитку готелю), звідси тільки крадуть. Ви поцікавтеся яка зарплата в керівників (Це при тому, що готель вважається збитковим)
| Ukraine, Kirovograd
 
Натка, 14:43 10 жовтня 2010 р.
 
Стаття називається"Хто наші кандидкти на мера".Давайте не відходити від теми, а якщо нічого доброго не можете згадати про наших кандидатів, то краще нічого не пишіть, якщо Вас цікавить тема "Тустані", то потрібно це обговорювати у іншій статті.ПРОШУ ВАС_ПО ТЕМІ.
| Ukraine, Lviv
 
О.Т., 14:55 10 жовтня 2010 р.
 
Треба розкрити очі і напружити пам'ять, для того, щоби зрозуміти і порівняти, що говорили і що зробили ті, які при владі були, нині є і надіюсь з допомогою виборців вже ніколи не будуть. Вони думають про нас (судячи по собі), що ми раби, тому віримо всякій брехні і легко заплутуємось в проблемах. Вони в деякій мірі праві, бо багато з нас забули накази Ісуса Христа: "Хто не зі Мною, той проти Мене", напоминання людям не водитись і не служити сатані. Коли кожен з нас буде тримати в голові накази Христа, ми не будемо вибирати тих -хто був при владі, впроваджуючи беззаконня і руйнацію в місті. Коли вже наші патріоти - молоді, культурні, розумні дрогобичани, будуть висувати свої кандидатури, попрацювати у владі на здобуток законности і урбанізації в Дрогобичі. Замінивши теперішніх заїзджих з сторони лімітчиків, які своїм безкультуррям, перетворили колись культурне місто в село.
| Ukraine, Odessa
 
Глас, 23:34 10 жовтня 2010 р.
 
Дуже радий за вас усіх, ніхто нічого доброго не може сказати за наших кандидатів, навіть Іван мовчить, до речі 9-ть годин.Жоден з них не заслужив жодного доброго слова про себе, так-що думайте, коли візмете Бюлетень в руки, не піддавайтеся емоціям і амбіціям, а "тверезо" зважте усі за і проти.
| Ukraine, Lviv
 
О.Т., 23:38 10 жовтня 2010 р.
 
Шановний О.Т ! Не потрібно присвоювати О.Радзіевському те в чому участі він не брав ! Заводи , фабрики , ресторан "Україна" працювали задовго до його каденції, і це зовсім не його заслуга , а заслуга саме простого люду! На рахунок пам"ятників то ми йому вдячні ! Ви нам говорите про хороші дороги ? Їх як не було , так і не має! Можливо, хтось зі старшого покоління пам"ятає про втілення серйозних проектів О .Радзієвським? Я особисто таких не знаю! Не личить Вам О.Т прикривати Вашого кумира мізерними справами , серйозними нас нокаутуйте!
| Ukraine, Chernihiv
 
АНЖЕЛА, 10:46 11 жовтня 2010 р.
 
Особисто , поважаю О. Радзієвського як людину , і не дозволю собі в його адресу хамства, але оскільки я виборець, то мушу бути максимально незаангажованою , об"єктивною! Така моя позиція !
| Ukraine, Chernihiv
 
АНЖЕЛА, 10:54 11 жовтня 2010 р.
 
Анжела! Люба! Ну за кого? Як почитав список претендентів хочу плакати.Є єдине рішення - сильний депутатський корпус, все -альтернативи радзіку немає.Значить треба використати систему противаг, і тоді, МОЖЛИВО, встановиься час золотої середини, спокою та конструктиву, можливо з цього і почнеться підьйом рідного міста!
| Ukraine, Kiev
 
Довбуш, 15:04 11 жовтня 2010 р.
 
Памятаю минулого разу, як він був мером, ми його ледве позбулися.Йому прийшлося втікатм з міста.Ви забули? Хоч він серед претендентів самий пихатий і багатий, але чим більший ПАН, тим більший ХАМ.Будете бачити він анічогісінько для нас не зробить, буде тільки свої гроші відмивати.
| Ukraine, Lviv
 
А.С., 15:46 11 жовтня 2010 р.
 
Тоді виходить так, що нема за кого голосувати, але чого будем кривити душею, адже кожен заслуговує на те, що має. Це все балачки, бо ми завжди вибираємо тих самих просто з іншим відтінком, такий вже ми народ дурний і тупий бо віримо кожному пройдисвіту, значить ми на такого мера заслуговуємо.
| United States, Chicago
 
, 05:18 13 жовтня 2010 р.
 
Дрогобичани! В нас існує реальна загроза повністю втратити Дрогобич. Але я впевнена, що нас - добрих, розумних, справжніх - набагато більше!
| Ukraine, Lviv
 
, 14:15 14 жовтня 2010 р.
 
Анекдот:Прибігає мужчина в офіс ПР і просить секретаря терміново записати його в члени партії. Секретар пояснює, що треба спочатку побути кандидатом, аж потім членом.Хлоп настоює на свому - запишіть і все тут. Після довгих вмовлянь секретар погоджується, але з умовою, що про нагальну потребу дядько йому розкаже. А той:" Ну що тут казати...Приходжу додому з роботи, заходжу в спальню, а там моя жінка з коханцем :eek . Я розізлився, пішов на кухню - випив, закусив. Заходжу в іншу кімнату - там моя донька з хлопом в ліжку :eek. Пішов знову на кухню - випив, закусив. А тоді подумав собі - чекайте-чекайте, курви, я вам теж встиду нароблю! :grin
| Ukraine, Lviv
 
до прихильників Партії Регіоні, 14:40 14 жовтня 2010 р.
 
А до чого тут Партія Регіонів?
| Ukraine, Lviv
 
, 16:41 14 жовтня 2010 р.
 
Записався в ПР, щоб наробити своїм жінкам встиду
| Ukraine, Lviv
 
до Тані, 16:54 14 жовтня 2010 р.
 
ПР в Дрогобичі далеко не позорна партія!
| Ukraine, Lviv
 
, 20:11 14 жовтня 2010 р.
 
Пані е ні ТОВАРІЩЬ Тетяна, будеш плакати ревними сльозами. Відписувати багато не буду, бо нема кому.Скажу одне: ___________ чому бідна, бо дурна, а чому дурна бо голосую за бандитів і їхню шарашкіну зеківську кантору. Мені стидно за вас. Хоча ім"я гарне вибране.
| Ukraine, Lviv
 
А.С., 20:26 14 жовтня 2010 р.
 
розумні всі, а починати треба з себе. Зміни себе, повір у свободу, послухай історію і вдумайся! Вибір за нами ! Може менше бруду, а більше діла! Прийди до висуванця і допоможи йому своїм баченням виходу з тої дурацької бідосі! Або треба дати шанс молодим, ще не зіпсованим
| Ukraine, Rivne
 
о.н., 13:31 15 жовтня 2010 р.
 
Я вірю в нашу перемогу, і прагну щоб наші діти жили у вільній , багатій духовно і матеріально державі. Тільки за "Свободу"
| Ukraine, Rivne
 
о.н., 13:37 15 жовтня 2010 р.
 
Оце я розумію, всі хто мене читає, я також закликаю Вас голосувати за "СВОБОДУ".Це таке щастя, коли влада і народ за одне.
| Ukraine, Lviv
 
А.С., 18:21 15 жовтня 2010 р.
 
Наївній Тані ! Розумію тебе подруга , мабуть закохалась в одного з них? В чорних джипах не лише цілують ... Багато з тих, хто любили нічні прогулянки, залишались в модрицьких лісах цілувати пеньки обгаджених дерев до самого ранку ...
| Ukraine, Dnepropetrovsk
 
АНЖЕЛА, 18:53 15 жовтня 2010 р.
 
ви говорите , що зробив п.Мозоль принаймі люди в зимку виходячи з домівок з усмішкою ішли на роботу, діти до садочків та шкіл. Техніка МНС завжди чистила вулиці нашого міста.Допомогав в побудові церкви по вул Спортивні а також інших об"єктів.
| Ukraine
 
ірина, 22:26 17 жовтня 2010 р.
 
Наївні люди! Голосуйте за того, за кого вважаєте ( достойного, порядного і т д)Після виборів нічого на краще не зміниться, тому що у державі "безлад".Українська влада заглядає у кишені свого народу(підняли ціни на всі товари, напечатали 55 міліардів грн, що в подальшому відіб"ється на населенню України і т п) Що тоді зможе зробити мер маленького нашого міста! Тому в ці важкі часи Нам потібний мер-господарник а не якась там "балалайка" що уміє вішати "лапшу на вуха". Тому виберіть собі достойного( а він у кожного різний! )
| Ukraine
 
Костя, 22:46 17 жовтня 2010 р.
 
Голосуйте за нову молоду силу "За Україну! ". 
Там молоді і перспективні люди!  
Ще до слова, в п"ятницю будем знати чи домовились кандидати на мера про єдиного демократичного висуванця! Надіюсь на їх розумний поступок!
| Ukraine, Lviv
 
Михайло, 17:43 21 жовтня 2010 р.
 
"свобода" вигнала своїх передових і патріотичних членів! То яка тоді це партія тепер?)
| Ukraine, Lviv
 
М, 21:05 21 жовтня 2010 р.
 
Ну оскільки щодо вибору мерів мабуть всі вже оприділились, то пропоную вибрати з кандидатів найсексапільнішого. Дуже прошу жінок мене підтримати! Бо хвилююсь, чесно. Під першим номером в мене Хрущ, другий Походжай, третій Іванців.
| Ukraine, Lviv
 
Файна Баба, 22:48 23 жовтня 2010 р.
 
А чи відрізниш ніченькою темною Іванціва від Хруща- Файна Бабо ? Цікаво просто!
| Ukraine
 
АНЖЕЛА, 10:01 24 жовтня 2010 р.
 
Дякую, Анжело за підтримку! О, різниця буде, не сумнівайся. Міліційонер нап"ється і захропить, Хрущ як молодий і порядний постарається 
бути перед жінкою на висоті, а Походжая до ліжка не затягне і Дуже Дуже Файна баба, тому що сім"янин. А тобі що як мужчина зовсім ніхто не подобається?
| Ukraine, Lviv
 
Файна Баба, 16:04 24 жовтня 2010 р.
 
М, чому намагаєшся посіяти неправдиву інформацію? Хто хоче відстоювати Свободу, того не виженеш.Це ж не серйозно і не виховано говорити те, про що не знаєш?
| Ukraine, Lvov
 
о.н., 12:08 25 жовтня 2010 р.
 
Вчора до речі на дебатах пані Гушовата кричала Хрущу що той понабирав бандюків. То шановний Хосе став бандюк. А ще зі Свободи попросили Дащаковського, дуже цікаву розмову з яким можна прочитати в інтернет виданні Майдан. Нехай краще передовики проаналізують за що їх вигнали і признають що порядку в Дрогобичі не вистачає-привели знов до влади свого ідейного ворога. Правду кажуть де два українці там три гетьмани
| Ukraine, Lviv
 
О. Ш., 14:00 25 жовтня 2010 р.
 
Ей а Гориславський що не сексапільний. Ображаєте, він хоч і регіонал але давайте судити критично. Думаю після Хруща він. А чого тільки вартий пан Суда. На рахунок Іванціва не погоджуюсь. :p
| Ukraine, Cherkasy
 
Ket, 15:21 25 жовтня 2010 р.
 
А Ти Файна Бабо ідеш в депутати? Я б за Тебе голосував.
| Ukraine, Cherkasy
 
Андрій, 15:25 25 жовтня 2010 р.
 
Ні, Андрію, не йду, бо депутатство погано впливає на жіночу сексуальність- он на Байсу глянь.
| Ukraine, Lviv
 
Файна Баба, 15:31 25 жовтня 2010 р.
 
Файна Бабо! В інтернет газеті Майдан Гук звітує, що при ньому вперше за роки незалежності зросла народжуваність, вигнали-знов впала, вернувся-знов зросла. Роби висновки! І Суда з його команди.
| Ukraine, Lviv
 
О. Ш., 16:19 25 жовтня 2010 р.
 
Незнаю, хто скривається за ініціалами "О.Ш", але не будьте брехуном! Ваш коментар від 25.10 залишений о 14.00 де вказано, що я "на дебатах кричала до Хруща" не відповідає дійсності. На дебатах я не була, бо в цей день лежала хвора з високою температурою, а навіть якби була здорова, тим більше туди не пішла б. "О.Ш" нехай Господь не пам"ятає вам цієї брехні, як ви станете перед Боже лице. Я вам прощаю. Пам"ятайте про Божу заповідь:"Не свідчи ложно на ближнього свого! "
| Ukraine, Lviv
 
Марія Гушовата, 18:11 13 листопада 2010 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2018 Дрогобич Інфо → (сайт працює 3670 днів)