Тринадцять чому, або чому я обрав "Третю силу"?

Надрукувати
Роздуми
Написав(ла) Юрій Біда   
10.10.2010
Кожна людина приходить до певних етапів життя коли виникає потреба ставити собі запитання - чому? Прийшов і мій час поставити собі такі запитання. Маючи певний життєвий досвід та досвід спілкування з рідною владою, я був вражений тим фактом, що знаючи практично всіх представників влади особисто, вони спілкувалися зі мною в такій бюрократично-чиновницькій манері. Хоча спілкуватися я прийшов по справах службових, а не особистих. Це вражаюче бюрократичне дійство підштовхнуло мене до роздумів: якщо так розмовляли зі мною, людиною знайомою, то як виглядає спілкування з пенсіонером, інвалідом чи багатодітною мамою? Та правду кажуть, якщо Господь посилає тобі проблему, то неодмінно підкаже і шляхи її вирішення. Отак, саме на цьому життєвому етапі, я й познайомився з друзями, котрі вже тоді брали активну участь в "Дрогобицькій Громаді",і я почав знаходити перші відповіді на запитання – чому?

Перше, серед розмаїття партій та рухів, не було ні однієї, яка окрім голослівних декларацій про інтереси та благо Дрогобицької громади, проявляла себе б в дії. А тут мені зустрілися однодумці, які крок за кроком , кожен в міру своїх можливостей намагалися зробити, нехай маленькі, але від того не менш важливі справи.

Друге, члени Громади на своїх зібраннях чітко та конкретно знаходили шляхи вирішення проблем конкретних людей, допомагали ділом, а не балаканиною. А питання були різними: від допомоги інваліду в отриманні та оформленні субсидії до виїзду спортсменів з обмеженими можливостями на спортивні змагання.

Третє, люди. Основа - це представники дрогобицьких об’єднань, що розуміючи всю міць бюрократичної машини та беззахисність простого обивателя перед нею, об’єднались в "Дрогобицьку Громаду". А гуртом і батька легше бити.

Четверте, абсолютна та цілковита демократія відносин: ніхто, нікого, ні до чого не змушує. Кожен може прийти і висловити свою думку, немає "партайгеноссе", який дає вказівки та можливі варіанти дії, як у наших депутатських корпусах.

П’яте, кожен, з нас коли – не будь мав різний досвід спілкування з владою: і негативний, і позитивний, тому нам набагато легше було вирішувати питання пов’язані з бюрократією. Я також мав і маю досвід спілкування з представниками влади в різні часи. Наприклад, надіславши листа про допомогу до одного з теперішніх претендентів на пост мера десять років тому, відповідь отримав протягом 3 днів, а сьогодні все ще очікую відповідь на листа, відправленого в березні (це до слова, про швидкість вирішення проблем громади).

Шосте, і найважливіше, а люди то хто? Всіх не перечислю, зауважу лише тих, хто справді вразив мене ще при першій зустрічі. 

Пані Валентина Антонюк – голова товариства інвалідів, переживши особисту трагедію, не опустила рук, не піддалася непростим життєвим обставинам, а взяла на свої тендітні жіночі плечі нелегку ношу захисту інвалідів. Був вражений тим, як ця мила жінка з неймовірним захопленням розповідає про своїх підопічних, про їх проблеми, про їх здобутки. Не дуже часто в наш час можна прочитати в засобах масової інформації про життя наших громадян з особливими потребами, а варто мабуть. І дуже прикро чути про їх поневіряння по чиновницьких кабінетах.

Пані Анна Васіна – "двигун" та ідейний натхненник всіх і вся. Пропрацювавши у владі довгі роки, ми в її особі отримали безцінного провідника у світі чиновництва, а об’єм роботи, виконаний нею з питань квартирної плати, до речі, ще ніким не оцінений, викликає лише захоплення та повагу. Одна людина зробила для захисту громади міста більше, ніж цілий департамент. А про питання оренди та приватизації майна я краще помовчу, факти та цифри, озвучені пані Анною дають інформацію для роздумів не лише для нас, а й для відповідних органів, прокуратури в тому числі.

Михайло Гординський та Орест Шевчук – виключно на власному ентузіазмі та практично, без підтримки влади, роблять промоцію міста в світі, їхні вихованці з гордістю представляють наше місто, а місту на жаль, "наплевать". Я коли вперше відвідав спортивно - оздоровчий центр "Еней" був вражений кількістю нагород світового рівня, такі нагороди інших містах є окрасою кабінету мера, а в нас… Ніхто і ніколи з нас не ставив собі просто запитання: а скільки молодих людей відвернуло з стежки наркотиків, алкоголю за допомогою цих людей? А міська влада спромоглася виділити в рік на потреби клубу аж 1000 гривень. Власне, так продовжувати розмову про членів нашого об’єднання можна ще безкінечно довго.

Сьоме, чому Дрогобицька Громада зважилась та прийняла рішення йти на вибори? З часу створення об’єднання, основним мотивом діяльності було кредо – ніякої політики. Існувала домовленість з деякими депутатами, які позиціонували себе з нами, які обіцяли донести наші проблеми до депутатського корпусу. Та ба… Почались виборчі ігри, один привіз машину піску і претензії. Другий забороняє своїм підлеглим брати участь в суботниках які громада проводила на спортмайданчику на вулиці Самбірській. Така проза життя.

Восьме – чому "Третя сила"? Ми тісно співпрацюємо з Громадською Організацією "Львівська Громада", яка є членом "Третьої Сили". Партія, і це не секрет, на сьогодні є єдиним шляхом, який дозволяє брати участь у виборах. І ще одне, партія "Третя Сила" на минулих виборах пройшла до Трускавецької міської ради і на наш погляд, вела себе достойно в справі захисту інтересів громади 

Дев’яте - як ми вирішили питання проведення виборів? Маємо дві основні тези – ніякого негативу, голосування за конкретних людей, солідарну відповідальність один за одного. І жодної гречки та нездійсненних обіцянок. 

Десяте – ми відкриті до співпраці з новими та конструктивними партіями і рухами, хоча більше схильні до співпраці з достойними громадянами, які теж хочуть добра для громади. Ми неодноразово переконувались, коли була потреба провести, згідно закону, громадські слухання, бажаючих було достатньо. Та замість конструктивної бесіди про проблеми міста, деякі вожді та вождесси почали сваритися за право носити ореол. 

Одинадцяте – чому не оголошуємо про підтримку, того, чи іншого кандидата на посаду мера? Вважаємо, що неможливо підтримувати жодного кандидата на пост мера, коли ще жоден з них не представив своєї програми. Ми з радістю вислухаємо їхні програми та зробимо свій вибір. До честі наших колег по громаді з Стебника, вони вже провели декілька круглих столів з кандидатами, вже мають приблизну уяву про кандидатів та майже визначились з своїм кандидатом на пост мера.

Дванадцяте – чому пишу на сайт Дрогінфо? Пробитись в засоби масової інформації в передвиборчий час дуже важко, особливо громадському об’єднанню, яке не має таких перед виборних коштів, як партії та партійки. Тому і газет та листівок від нас буде небагато. До речі, стаття про наше об’єднання вже три тижні не може попасти на шпальти жодної з Дрогобицьких газет.

Тринадцяте – наш список.
Б.Юзефів – голова ДМГО "Дрогобицька Громада";
Ю.Біда – лікар-стоматолог, завідувач відділенням ортопедичної стоматології Дрогобицької міської стоматологічної поліклініки;
І.Дзюрах – голова Товариства "Надія", 
А.Васіна – пенсіонер;
М.Городинський – президент спортивно - оздоровчого клубу "Еней";
Б.Уневич – представник Громади м. Стебника;
О.Пацей – директор Приватного Підприємства "Територіябуд";
Ю.Кушлик – менеджер компанії "Сервус";
О.Стецевич – приватний підприємець

Радий буду почитати поради та думки громадян про наше спільне майбутнє для того, щоб взяти собі на озброєння та використати їх, оскільки вважаю читачів та дописувачів Дрогінфо людьми, які вболівають за долю міста.

Переглядів: 6615

Коментарі (79)
 
Пане Біда, займайтесь хірургією, бо читати цей маразм без посмішки годі.Повірте, що кожна партія напише те саме(ми самі-самі, ми с усамі).Забули лише написати, що завдяки вашій партєйці сонце сходить.Тому за вас не голосую.)))
Рейтинг: 0+ -2-
 
тед, 07:23 11 жовтня 2010 р.
 
Якась збочена уява спостерігається в автора
Рейтинг: 2+ 0-
 
С.Г., 08:05 11 жовтня 2010 р.
 
Теду , не погоджусь з Вами на рахунок того.що люба партія напише те саме...На жаль, в Украіні за останні роки розвинулась тенденція, коли група людей приходить під якогось сильного лідера, і говорить -вот ми теж такі сильні і т д.Третя сила обрала інший шлях.Дрогобицький осередок був створений на основі громадського обєднання громадських організацій "Дрогобицька Громада".Партія не використовує жодного популярного бренда.Іі основною метою є служіння Дрогобицькій громаді.Безумовно, що кожна з партій , пише подібні програми.Але до виборів , партія "Третя сила" прийшла з реальними результатами роботи.Це наведення порядку , в оплаті комунальних платежів.Кожен Дрогобичанин повинен платити, тільки за ті послуги, які були наданні, якщо іх не було платити не потрібно...
Рейтинг: 0+ -1-
 
Олег, 08:36 11 жовтня 2010 р.
 
А я з тедом згоден.Моєму товаришу, Білоголовці Олегу "громадська позиція" помогла виграти суд в жеку.Знаю від нього, що Юзефів працював у звязці з гриценківцями і керувався їхньою методикою.Щодо статі, то дешева реклама.Не опускайтеся до пори-ми зробили, ми не крали. :)
Рейтинг: 0+ 0-
 
стебничанин, 09:09 11 жовтня 2010 р.
 
Краще голосувати за людей, які роблять роками, по великому рахунку, добрі справи.а не за зазнаних бюрократів які вже себе показали при владі.я підтримую цю організацію
Рейтинг: 0+ -2-
 
, 09:59 11 жовтня 2010 р.
 
По суті допису: людина презентує громадську організацію, що вирішила йти в політику. І все. Як це зроблено - який дар, така й робота. 
Щодо всіх газет, до яких важко пробитися, бо там треба великі гроші."Нові Горизонти" знайомі пану Юзефіву досить давно, колись допомагали йому стати міським депутатом. До редакції НГ НІХТО з "громадян" не звертався. Тому не варто писати про ВСІ газети. Це як, мінімум, некоректно.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Олександр, 10:22 11 жовтня 2010 р.
 
А може і добре. Хоч одні не прикриваються київськими "князьками". А то спочатку використовують їхні "бігморди", а потім прислуговують їм 5 років. Не вірю, що Яценюку, Тимошенко, Тігіпку, Гриценку чи Тягнибоку цікавий Дрогобицький безлад.
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 10:32 11 жовтня 2010 р.
 
Так в деякій мірі я звами солідарна нас залишають з нашими проблемами і бідами на самоті і нікому ми не потрібні.Про освіту, медицину та корупцію яка процвітає там це всім кондидатам відомо.Їм просто засліпило це наше найболючіше, як можна писати про щось інше, на даний момент я не можу ніпроніщо думатию.Від того залежить життя і добробут наших з вами дітей.Тільки тоді мені буде пофіг хто коло мене крутиться жид ачи москаль.А поки що вищезгадані не мішайте нам- це наша країна і наш дім.СЛАВА УКРАЇНІ!
Рейтинг: 0+ -1-
 
А.С., 11:14 11 жовтня 2010 р.
 
Друже Тед! Не сподівавіся від тебе такої реакцію на виклад позиції.Аргументую -позиція щира, пише людина , що зробили .Бажання донести свою позицію має кожна людина, а твою реакцію можуть розцінити як боязнь конкуренції.Я так брате розумію, що ти себе позиціонуєш як громадянська позиція, яка на превеликий жаль крім банерів на вїзд в місто нічим не відзначилась.Позиція по партії теж виписана чесно, а то Гриценко вже роздав пі.й за союз з свободою, що є пітдвердженням керування з столиці.Пан магльона з усією повагою на є редактором газети яку читають масово, тому і напевно мали на увазі Г.з. або Вільне слово.І у відповідь стебничанину, роботою по квартплаті Д.Г. займається рік, знаю з слів товариша , який працює в Жеку, працювала Васіна Та Юзефів, він видавав їм масу документів, а кін-конга з Г.П. там ніхто не бачив.Підводжу підсумок - написано по- крайній мірі правдиво, люди там незлі, і десь це перекликається з моєю позицією про нових людей, повну відсутність у владі старих пердунів, і основне це вибір людей які дбають про громаду, а не про партію.Я б взагалі хотів ще знати прізвища депутатів"возящих пісок" та роблящих лавочки.Думаю зміст приглянутись до цієї сили має зміст.І ще одне -давайте в цьому наростаючому передвиборному маразмі залишимось людьми- вибори пройдуть а ще буде потреба дивитись людям в очі .Удачі всім та здоровя!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Довбуш, 11:37 11 жовтня 2010 р.
 
Якщо , навіть і співпрацював Юзефів з Громадською позицією.не бачу в цьому ні чого злого.Так чи інакше , наші симпатіі розділяться.Одностайності на виборах не буде.Нам Дрогобичанам важливо .щоб у владу прийшли люди .які зможуть поховати своі власні амбіціі, для того щоб спільно працювати во благо громади.Мені .як Дрогобичанину не потрібно, щоб хтось під брендом якогось киівлянина пройшов до міськоі ради, набрав там більшість, і потім розповідав, які вони гарні, за наші гроші.Треба голосувати за людей сміливих, ділових, легких на підйом, комунікабельних.Молодих, але маючих досвід реальних справ, які показали себе в житті, поруч з нами.А не тих бздливих чиновників, та інших авантюристів, які прикриваючись брендовими особистостями ідуть до влади.Дрогобичани, уважно читайте списки партій, голосуйте за тих .кого знаєте по роботі, по спільним справам.В Дрогобичі хватає порядних і достойних людей , які зможуть служити нашій громаді.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Олег, 11:59 11 жовтня 2010 р.
 
розчарували як тед так і Довбуш вже зрозуміло , що тед іде в депікі від громадянськои позиціи а Довбушв третіи силі ... справжні украинці ще нічого не вииграли а вже горшки побили... 
такі мелочні партеечкі мають обеднуватись а не розпорошувати іх ітак невисокіи реитинг! запах власті робить вас сліпими ... удачі гетьмани. разом з тим буду голосувати громадську позицію.
Рейтинг: 2+ 0-
 
макс, 12:47 11 жовтня 2010 р.
 
пан Юзефів де Ви були з третьою силою два три роки назад незаймайтеся окозамилюванням люди знають якій Ви є (патріот)були при владі але добра небуло.а ось бандитьськи інтереси Ви лобіювали успішно і прогресивно і це правда!
Рейтинг: 0+ -3-
 
проінформований, 13:14 11 жовтня 2010 р.
 
Друже Макс! Мушу тебе глиьоко розчарувати, не зраджую своїм принципам, політики не бавлюсь, найвище в інтернеті можу собі пофілософствувати.Я взагалі в житті в третій силі, надіюсь на себе, а не на політиканів, тому що до справжньої політики в нашому суспільстві ой як ще далеко.А я за те, щоб пропустити нашими голосами нових людей.В Японії є золоте правило успішного менеджменту - 5 років працюєш , є результат -догори, нема - донизу.Результат сьогоднішньої влади налицо, тому їх донизу, а дорогу дати свіжій крові! Максик, ти вже брат опреділився, ну і молодець, хоча не факт, що тебе нема в списках Г.П.Тіштеся брати мої сонцем та життям, а не бабрайтесь в передвиборчих шмарклях.Хоча логічним продовженням мала б бути програма Громадянської Позиції, я б її з радістю почитав, як програми інших партій.А то стоїть хіба плач Ярославни, що всі погані і все треба змінити, а як ще толком ніхто не знає!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Довбуш, 13:17 11 жовтня 2010 р.
 
Я так розумію, що не дописувач то при владі. Панове розкажіть як там? Невже настільки добре, щоб туди так рватися, і вислуховувати весь цей бруд, який летить на вас вже досить давно.І чому як ВИ всі такі розумні ми так хреново живемо? Я собі дозволю Вас це запитати, як проста людина з народу І яка вже давно шукає роботу, щоб по-людськи провести своїх дітєй наступного року в школу, а Ви знаєте, що це таке. Вибачте просто наболіло.
Рейтинг: 1+ 0-
 
А.С., 13:53 11 жовтня 2010 р.
 
Довбушу не факт бо від гриценка і дрогобичі я не іду)))  
маю інформацію що цеи саит хочуть закривати!
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 17:36 11 жовтня 2010 р.
 
Якось немає довіри до завідуючих, голів, директорів, менеджерів, що вони не будуть плутати проблеми громади міста з особистими вигодами.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Р.Т., 17:40 11 жовтня 2010 р.
 
А мені сподобалось, просто і без пафосу...
Рейтинг: 2+ 0-
 
Сергій, 17:44 11 жовтня 2010 р.
 
Біді, Довбушу, Юзефіву, всій "третій"(часто буває лишньою):"За что кукушка хвалит соловья?За то, что хвалит он кукушку."Так і у вашій партєйці-другий номер списку Біда співає, який він та його друзі круті.За Довбуша прикро, нерви здали , а так хлопака був ніби нормальний.)))
Рейтинг: 0+ -1-
 
тед, 18:08 11 жовтня 2010 р.
 
Брате Макс, дай інфу-хто і чому хотять закрити сайт?Як переживе це брат Франсуа, який щоночі тут "висить"? Якщо серйозно, то Макс, дай знати, яка проблема, бо гадаю, що всі ми(білі, червоні, треті, фідики, гриценки, ...)мже зарадимо.Невже влада почала тиск?
Рейтинг: 0+ -4-
 
тед, 18:11 11 жовтня 2010 р.
 
Для того, щоб мати можливість хоч щось змінити, потрібний не лише ентузіазм, а цілковито конкретна команда на чолі із лідером, який/яка у разі перемоги обійме посаду мера. У команди повинен бути план дій з реформування усіх сфер життя, кожний з членів команди повинен не лише досконало знати свій напрямок, а й мати програму роботи у разі призначення на посаду. Це треба мати ЗАДОВГО ДО ВИБОРІВ. Без цього будь-які добрі ідеї залишаться добрими ідеями "під п'єтдесєть" на кухні.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Дмитрій Кублицький, 18:11 11 жовтня 2010 р.
 
Тед, а ви такий витончений критик... Цікаво.. за кого співаєте ви? Підозрюю самі вже місце собі десь облаштували, під номером прохідним, от і хвилюєтесь... Та й працюте ви явно замовлення, так статті відслідковуєте, перший коментар вже о 7.23, не спиться вам перед виборами:) Страшно, а що якщо не пройдете...?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Сергій, 18:20 11 жовтня 2010 р.
 
Люди, мерщій-хто знає Хруща, кажіть най тисне "гудзики" на компі, бо вже Лоходжай його доганяє.Ото дядя Льоша тішиться з клоунів.)))
Рейтинг: 0+ -2-
 
тед, 18:54 11 жовтня 2010 р.
 
А Кушлик Ю. - це хокеїст?
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 19:54 11 жовтня 2010 р.
 
мені от цікаво хто голосуе за бувших ментів які недавно по кабінетах людей калічили, і двулічну пані байсу яка пів міста продала і дальше при кориті з сімєю.третя сила також думаю непройде оскільки її ніхто нечув.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 21:22 11 жовтня 2010 р.
 
Як пацієнтка Юрія Михайловича, можу впевнено сказати, що він високопрофесійний хірург- стоматолог, а от хто ті кваліфіковані базікали, які вже не раз були при владі? Якщо з пана Біди хоча б 50% буде такий депутат, як стоматолог, то варто його обрати і я так зроблю! Хоча чесно, кажучи, ця партія трохи запізно почала свою кампанію...
Рейтинг: 2+ 0-
 
Доцент, 09:26 12 жовтня 2010 р.
 
Так, я - Юрій Кушлик - капітан хокейної команди "Еней". Ми відродили цей вид спорту у нашому місті, як і ковзанку в парку та на вул. Самбірській. Наступна мета - льодовий палац у Дрогобичі !
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 09:58 12 жовтня 2010 р.
 
maxx-у Ю.Кушлик хокеіст, але не це основне, він ентузіаст, і патріот спорта.Він почав відродження хокея на теренах Дрогобичини.Спочатку років 7-8 назад він побачив на вул.Самбірській тенісний корт, який пцстує.На власному ентузіазмі , разом з М.Городинським він зробив хокейну коробку.В цю споруду -вкладали гроші такі самі ентузіасти, як він.Потім, ночами , в мороз вони заливали лід.Як приємно було дивитись, як маленькі діти, і пенсіонери катались з радістю на ковзанах по цій ковзанці.Через декілька днів вже повним ходом на цій арені йшли хокейні баталіі 30-ти, 40-річних чоловіків.Діти з захопленням дивились, як іхні доросли батьки, з азартом ганяють шайбу.З часом утворилась хокейна команда, яка приймає участь в чемпіонаті західного регіону, і займає призові місця.Після цього вже було створено , ще й дитячу команду з хокея.Ю.Кушлик зумів увійти у всеукраінську програму, по будівництву льодових палаців.Він має намір , з допомогою цієі прграми збудувати льодовий палац в Дрогобичі.Минулоі зими, з його допомогою було залито , ковзанку в парку культури, і багато дрогобичан з радістю відвідували іі.Це приклад того, як цілеспрамявана людина, не маючи ресурсів, матеріальних статків досягає мети.А ще він хороша людина, і справжній друг.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Олег, 10:08 12 жовтня 2010 р.
 
Друже Тед! Глибоко розчарований твоїм передвиборним та високопарним словоблудієм.Я собі , старий гуцул, думав, що ми собі поспілкуємся як люди незалежні та вільні від бруду та політики.Розчарований , бачу пацани, що ви з максиком нагострили лижі у велику політику, щастя вам на цьому.Ще один приклад, того , як політиканство псує людей.І з ким , я старий гуцул маю викурити люльку, одна надія на Олексія та Анжелу, може і франсуа з нами курне.Написала людина, що вважала за потрібне, а ви зразу пасть розкрили, чуєте , що напевно появився сильний конкурент, читаю про Юру Кушлика, і думаю, чи весь всраний відділ спорту зробив за рік, щось подібне? Молодці хлопаки, а то на лавочках , які під вибори Янів з Недбальським монтують діти не бавляться, там наркомани та пянота мають де провести час.Теду - доповідаю- в мене нерви сильніші та твердіші ніж у всій вашій галасливій компанії, по причині повної незалежності, в тому числі і енергетичної( маю в хаті 3 котли-газ, дрова і світло), це жарт, та мушу чітко відділяти жарти від бесіди.бачу що не всім дано відділити полову від зерна.Прозвітуй ти друже, ЩО ТИ ЗРОБИВ , КРІМ ЇЗДи ПО МІСТУ З ПРАПОРЦЯМИ! ХОЧА не маю абсолютно ніякого бажання дебатувати з людьми, які на передвиборчій стежці війни, запрошую, добалачок, тих, хто не лізе до корита, а так просто хоче поспілкуватись.До речі не читав програм ні однієї програми партійців, (крім вищенаписаної).Бачу єдине що в багатьох проблеми, судячи по кількості паперу, який тратять на поклейку стовпів.І останнє - просить вас чоловік написати свої пропозиції, а ви хіба пиз.уна ганяєте, ось вам і весь конструктив.Якщо люди пробують побудувати льдовий палац в Дрогобичі, куди я зможу приводити своїх внуків , я за них, тому, що молоді і мають купу ідей навідміну від старих пердзелів, що лізуть у владу! Віва дульче Муссоліні, пережили голод -переживемо і ізобіліє!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Довбуш, 10:49 12 жовтня 2010 р.
 
До Довбуша.Ти не обєктивний брате, тому дискусія беззмістовна.Бо коли говориш про велику політику, мабуть не уявляєш, що в Дрогобичі політиків не існує.Повітря тут не таке.))) 
До доцента.Ласкава пані, знаєте скільки медиків в раді?Отож то.І що медицина процвітає? Ви кажете, що Біда добрий лікар.Може і так.Але ще одна пані каже, що їй Кучма голки добре ставить.Але ж деп він слабий. 
Не хочу ображати Біду, але знайомі стоматологи казали, як він в 2006-му планував приватизувати стомат.клініку.Якщо вони мені брехали, то і я брешу. 
До Юри Кушлика.Ти нормальний чоловік.Єдине, щоб влада тебе не зіпсувала.
Рейтинг: 0+ -1-
 
тед, 11:30 12 жовтня 2010 р.
 
до Теда - дякую за підтримку. Якщо оберете "нормальну владу", то не буде кому мене псувати :) :) :) Влада для мене не мета, а засіб досягнення цілі - збудувати у Дрогобичі льодовий палац, урізноманітнити спортивні секції, відновити дитячі майданчики, щоб діти не вмирали на фізкультурі в школі від підтягування на перекладині. Яка альтернатива у дітей зараз перед комп'ютером - іржаві турніки радянських часів та некошені майданчики. А те що дітей можна відірвати від комп'ютера я вже довів - зимою в парку. І далі буду це робити незалежно від виборів!
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 11:54 12 жовтня 2010 р.
 
правельно юра каже я також спорцмен і цілком пітримую його буду голосувати з його партію там багато нормальних пациків спорцменів миолодим дорога
Рейтинг: 2+ 0-
 
К.М.С., 12:36 12 жовтня 2010 р.
 
:grin
Рейтинг: 0+ -1-
 
Правельно спорцмен, 12:50 12 жовтня 2010 р.
 
брате Довбуш і тед не радуе те що ви за кусок нічого починаетесь таетись, нема чого ділити, обьеднуватись! едине що від себе скажу що змучився я від пасивності і тупои людськои натури, даже якщо ви станете депіками ви і так нічого не зміните бо вас там від сили буде 5-6 чоловік 1 і тоді вам треба буде приставати на чиись умови ... і всі ваші обіцянки змінити дрогобич пропадуть і так само вас будуть критикувати через чотори роки як ви критикуете когось! бо ви суті не зрозуміли треба залити вске це людське перед тим як туда попости і зберегти а що ви збережете якщо вже повилазили ваші боки, і взагалі цеи проет тобто саит треба закривати! нема для кого .
Рейтинг: 3+ 0-
 
макс, 14:08 12 жовтня 2010 р.
 
Враження від Максової писанини-думки летять швидше від цокання на клаві, а ще...грамотність аж пре ! Зараз таких багато при владі :grin
Рейтинг: 0+ 0-
 
Дрогобичанка, 14:27 12 жовтня 2010 р.
 
Максе, як брату кажу-не смій вішати носа.Сайт не треба закривати.Бо серед всього бркуду, іноді є раціональні зерна.Хто знає скірка, коростельова, яніва, красногурського скажіть, щоб завтра відмінили своє PARTY, бо Яник оголосить жалобу.(((
Рейтинг: 2+ 0-
 
тед, 15:38 12 жовтня 2010 р.
 
до дрогобичанки (по паспорту тільки) якщо б таких було більше при владі то ...ти б заималась своею роботою а не шастала по саитам :x :x :x
Рейтинг: 3+ 0-
 
макс, 15:42 12 жовтня 2010 р.
 
Максе, хай тебе моя робота не хвилює - маю вихідний , от і пишу...А ти б краще трохи грамоти навчився. Соромно за твою писанину
Рейтинг: 0+ -3-
 
Дрогобичанка, 17:35 12 жовтня 2010 р.
 
я за грамотність не переживаю! за неи переживала вчителька з Украинськои! а тут щоб Вами общатись і того хватить! а якщо соромно можна стати біля зеркала і за мене почервоніти)))
Рейтинг: 3+ 0-
 
макс, 18:37 12 жовтня 2010 р.
 
Макс, я всерівно буду з Вами переписуватись, але скажіть:" Ви москаль, українець чи жид?І за кого будете голосувати? Я так зрозуміла, що за Гориславського, а чому.Виж розумієте, що нам кришка, що біля кожного начальника буде приставлений провладний смотрящий і будем знову на Паску макулатуру в школу носити, а не дай Бог заставлять "Мурку" вчити.1:1.
Рейтинг: 0+ -2-
 
А.С., 20:59 12 жовтня 2010 р.
 
українець! буду теж переписуватись, буду голосувати за Радзіевського, по партіиним Громадська позиція, і агітувати за людеи які ідуть по мажоритарці це Малик, Муль, підтримую Лепака по центру і Лідію Сергіівну бух.Муля по вокзалу, решта ще не знаю але якщо буду бачити постойних обовязково загітую за них!
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 21:40 12 жовтня 2010 р.
 
так і не зрозумів -хто сайт закриває - самі через відс. бабок чи Влада ? 
 
Самі :sigh
Рейтинг: 0+ -1-
 
Свій, 22:16 12 жовтня 2010 р.
 
фрон змін вже накручуе реитинги. хлопці ви самі себе обманюете! чим вищии реитинг тут у вас це ще не означае що за вас будуть голосувати.. тому це опитування буде звучати яка з політичних сил Дрогобичини наибільше відвідуе цеи саит!
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 23:06 12 жовтня 2010 р.
 
де можна поглянути на всіх зареєстр. кандидатів в депи?І мажорів теж. Дайте ссилку б/ласка!
Рейтинг: 0+ -3-
 
Свій, 06:47 13 жовтня 2010 р.
 
103 Політична Партія "Третя Сила" 28.01.2005 
№106-п.п. м.Київ, вул. Тельмана, 5 Гаврилюк Василь Васильович - Хто це?
Рейтинг: 3+ 0-
 
Свій, 08:09 13 жовтня 2010 р.
 
Макс Гриценко класний мужик, і ідеали мені сподобалися, правду-матінку валить свім без розбору.Нерви в нього теж міцні і армія при ньому ожила.Але коли я на свої вуха чула, що він не проти РОСІЙСЬКОЇ другоїДЕРЖАВНОЇ, все я про нього слухати не хочу.
Рейтинг: 0+ -1-
 
А.С., 15:08 13 жовтня 2010 р.
 
шановні у кандидата Гориславського ще годину назад рейтинг був значно вищим а ви його навмисно зменшили боєтесь щоб стидно небуло за своі попередні прогнози.у вас несправедливий сайт. 
 
Ми однаково ставимось до всіх, і до Гориславського в тому числі. Є певні технічні проблеми, виправимо.
Рейтинг: 0+ -1-
 
До адміна, 00:01 14 жовтня 2010 р.
 
до а.с я не за Гриценка як на мене він слабкии лідер! я за Демка а він в ціи партіи ! ми ж голосуем не за партіи а за людеи))))
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 00:22 14 жовтня 2010 р.
 
будемо очікувати на справидливе проголосоване прихильниками виправлення...
Рейтинг: 0+ -4-
 
до адміна, 00:42 14 жовтня 2010 р.
 
Тедові____________ Франсуа на сайті не "висить", бо живе на власній землі і нічого не крав. :grin 
Щоночі Франсуа займається іншим - спить. Іноді з симпатичною брюнеткою, а коли не спить, то у двох випадках: в ніч на четвер спілкується з вами, пані та панове, або ж перебуває в обіймах двох пристрасних блондинок. А ще жодна з них на спільному ліжку з Франсуа не заснула, бо це неможливо - він ще молодий і невгамовний. :zzz :grin Це - якщо Вас, пане Тед, цікавлять політичні справи у моїй спальні. 
Сайт не закриють, навіть якщо на нього "наїдуть". Бо маю таких хлопців, що самі "крутим" роги скрутять. Просто для обслуговування сайту необхідні гроші, про що читайте останньоподану мною статтю. Але без образ, згода? ;) Більше того, хочу відгукнутися на пропозицію файного гуцула Довбуша і запропонувати Вам, Теде, і Вам, Максе та Вам, Довбуше "скурити люльку" миру за круглим столом у чотирьох. Реально. Панове, не сваріться, ми - християни, українці, ДРОГОБИЧАНИ, і всім нам одне і те ж питання болить, і ми бачимо конструктивні шляхи виходу з патової ситуації міста. Теде, Довбуше, Максе, ставлю пиво - домовляйтеся, в якому клубі і коли зустрічаємося на бесіду. Самі побачите, що після гарного пива, моцної цигарки і жвавої розмови не тільки не поб'ємося (е-е-е, то не солідно для поважного панства), а й станемо ще й люксовими друзями-батярами. Але маю одну умову: оскільки я не курящий, але пива не цураюся, то без молодої кобіти не приходьте. ;) 
Щодо "Дрогобицької громади". Особисто одну їхню роботу побачив ще торік - листівки на дверях під'їздів, де надруковані фахові і потрібні консультації мешканцям будинків про взаємовідносини ЖЕК - власник квартири. 
Юрія Біду знаю як дохтора, що одним махом позбавив мене зуба. :grin Правда, я його за це не бив, бо сам для цього прийшов у стоматполіклініку. А яким той чоловік може бути депутатом - поняття не маю. Ірину Дзюрак знаю особисто - завідує товариством дітей-інвалідів "Надія" (вхід з вул. В.Чорновола). Знаю, що їй самій важко. Цілком можливо, у неї чуйне серце. Але останнім часом ця дама про себе занадто високої думки. Про спортсмена М. Городинського гарної думки. Він - чудовий батько! Своїй дочці Наталі зумів прищепити такі якості, яких у більшості з нас просто немає. Молодець!  
Ну а Богдан Юзефів... Хтось там писав про "Кінга"? Так, саме цьому "кінг-конгові" Юзефів нехай і завдячує за науку і допомогу - фіг би так піднявся без нього. 
А взагалі мені так здається: якщо люди дбають про місто, хочуть щось змінити, то нехай підтримують один одного, допомагають - це розумно. А якщо пожруться через вибори, то цим і скористаються різні пройдисвіти. 
До А.С._________ Ви, вельмишановна пані, зачепили цікаву тему. Хто Макс - москаль, українець чи жид? Цікавенне питання! А четвертого (п'ятого, шостого і т.д.) варіанту не дано? Шкода. Бо ким маю, наприклад, вважати себе, якщо по крові - на чверть жид, без помилок пишу російською (ще й не одного москаля навчу), вільно читаю польською, вважаю себе українським націоналістом, люблю English, жити хочу тільки з француженкою, а голосувати буду в Дрогобичі за гриценків, бо там - Тарас Демко (мені не брат, не кум і не сват)? :grin 
Пані А.С., а Ви впевнені, що Ви - чистокровна нежидівка? Запевнюю Вас в одному - я не негр. :grin 
Ні, тут без сто грамів не обійтися! Жартую. ;) 
До Адміна________ ТАКА СТАТТЯ, ТАКІ ЦІКАВІ КОМЕНТАРІ - І все це піде згодом в небуття? :cry
Рейтинг: 2+ 0-
 
Франсуа, 05:51 14 жовтня 2010 р.
 
Оприлюдніть справедливий рейтинг кандидата Гориславського! рейтинг був 22 а не 14! небудьте заангажованим сайтом це Вам рекламу неробить
Рейтинг: 1+ 0-
 
До адміна Прихильники, 10:17 14 жовтня 2010 р.
 
Доброго ранку.Я вам скажу як на сповіді стільки зла як зробив для нас москаль, не зробив ніхто, а навіть німець.В нашій стражденній Україні всі біди через них, якби не вони миб довно були і в Євросоюзі і в НАТО токож. І не боялися, що їхній двухглавий орел сяде на нашу газову трубу , або закриє своїми крилами весь Крим разом з флотом. Яб їм таке влаштувала, як в прбалтійських країнах хочеш в нас жити здавай екзамен з мови, страх як їх не люблю. Я впевнена , що таких як я, багато, але хто нас чує? А приватне життя, . пане Франсуа_____ чим страшніше, тим модніше і кожен будує своє, а в державі має бути порядок.
Рейтинг: 0+ -4-
 
А.С., 11:19 14 жовтня 2010 р.
 
До А.С._______________Цілком згоден з Вами. Але ще додам, що окрім москалів винні українські перевертні і зрадники. Не було б таких лакеїв серед нас - з Україною б рахувався увесь світ, а Дрогобич славився зовсім іншими речами, а не дорогами і т.д.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 12:17 14 жовтня 2010 р.
 
Я рада, що ми розібралися без сто грам.
Рейтинг: 0+ 0-
 
А.С., 18:29 14 жовтня 2010 р.
 
;)
Рейтинг: 0+ -1-
 
Франсуа, 22:01 14 жовтня 2010 р.
 
Шановні колеги нетіште себе прогнозами що новостворені партії пройдуть до міської ради реально пройде 5-6 партій а Вам колеги невідомих нікому ячеьок радимо згуртуватись навколо тих політичних сил які представлять Дрогобицьку громаду і разом взявшись за руки робити добрі справи! нерозчаровуйтесь у Вас ще все попереду.
Рейтинг: 0+ -1-
 
!!!!!!!, 23:25 14 жовтня 2010 р.
 
Партіі які пройдуть до Дрогобицької міської ради:Бют, Свобода, Партія регіонів, Фронт змін, сильна україна, може ще наша україна.
Рейтинг: 1+ 0-
 
!!!!!!!!!, 23:31 14 жовтня 2010 р.
 
щановний !
Рейтинг: 0+ -2-
 
????????, 01:17 15 жовтня 2010 р.
 
доброго часу доби! в тому що мером буде Радзік в першу чергу винні його опоненти, які аж ніяк не думали об'єднатись і висунути одного кандидати, а мали повно амбіцій.я не проти Радзіка, але в його команді олігархі аж ніяк нейдуть в депутати для людей старатись
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 23:15 17 жовтня 2010 р.
 
Не можу потішитись з того, що мій скромний твір визвав таку гарну реакцію.Писав щиро і без пафосу.Перше - радий за активне обговорення, та не прочитав ні однієї конструктивної думки про наше майбутнє.Друге - звичайно, виписати так гарно, як вміє пан агльона не вмію, тому яка робота як зроблена так зроблена.І теза - який дар така робота звучить принаймні некоректно.По - третє , пану Теду, в 2006 році, я хотів попробувати і дати можливість іншим жити чесно.І завдяки знаменитим депутатам ця ідея була похована, при такій системі планувались чесні та прозорі відносини лікар -пацієнт.І сьогодні, я і іду в депутати, щоб щось змінити, до речі, я напевно перший хто ліквідував приватну практику(цілком успішну), і пішов вдержавну поліклініку.Друже Тед, прийди і я тобі покажу всі документи по цій тематиці, і час показав, що я був правий, єдине, що втрачено час.Дуже дякую Всім хто відгукнувся , я радий що живу в місті небайдужих людей!
Рейтинг: 0+ -3-
 
Біда Юрій, 18:06 19 жовтня 2010 р.
 
Шановний лікар Біда, а скільки коштує полікувати у вас зуби- це нам по-кишені? Бо навіть державні безкоштовно не хочуть лікувати.
Рейтинг: 0+ -4-
 
А.С., 21:45 19 жовтня 2010 р.
 
До шановної А.С.- в нашому віділенні ціни найнижчі в місті, і ми думаю, єдині хто має чітке обгрунтування цін.На мою особисту думку безкоштовна медицина -міф, який втішає владу і частину народу.Тому єдиний чесний шлях впровадження страхової медицини, за зразком "кас хорих", які ще на памяті наших дідусів та бабусь.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Юрій Біда, 10:10 20 жовтня 2010 р.
 
150гр, а може і більше і ви смієте говорити, що це найнижчі ціни.Та про, що Ви говорите? Ви боретесь за справедливість, ну тоді прошу дуже, захищайте наше право на безкоштовну медицину. І щось тут не те, Ви не гірше від нас маєте знати, що потрібно все залишити, а почати з медицини.Введіть якесь своє ноухау, одним словом наведіть строгий закон хотяб на місцевому рівні. Щоб було чесно, справедливо, та так, щоб вся Укркїна про вас дізналася і брали з вас приклад.Просто вам це не вигідно, не хочеться, краще на себе рідних, на свій достаток тай хватить. А, ще знаєтє, що в народі про вас лікарів говорять, що ви сволочі, мало того, берети хабарі та, ще говорите скільки бож знаєте, що вам за це анічогісінько не буде. А хворі насправді вам всі до одного місця, про які прзорі відносини між лікарем і пацієнтом Ви говорите та вам аби гаманці наші були прозорі, ось, що вам треба.
Рейтинг: 1+ 0-
 
А.С., 21:32 20 жовтня 2010 р.
 
Пані! А чи знаєте, що в народі говорять про вчителів, податкову, базарників, гаїшників, януковича, ахметова та інших? Про яку безкоштовну медицину чи освіту може іти мова, коли на їхні потреби виділяється 5 відсотків від потреб! А на місцевому рівні ми скоро отримаємо ноу-хау від дяді Льоші! Ну не може людина з вищою освітою отримувати та жити на 1200 грн, і це ще один міф в який всі роблять вигляд що вірять!
Рейтинг: 0+ -4-
 
Довбуш, 09:00 21 жовтня 2010 р.
 
Послухати Вас то все має бути платним, а тепер дивіться: ніодне підприємство не працює, а значить грошей вже нема. Дальше, діти- садок-заплати, школа-дай, комунпослуги обов"язково, а переважно не хватає. Я вже не кажу про вашу медицину, що то САМЕ головне, а Ахметов, Яник, податкова і навіть вчителі мають.Ми не маєм, та поздихаємо, хто на вас буде робити? Перше дайте нам, щоб ми мали дати вам.
Рейтинг: 0+ 0-
 
А.С., 10:42 21 жовтня 2010 р.
 
я, собисто голосую за "третю силу". за Ірину Ддюрах, тому, що знаю проблеми согоднішніх інвалідів. ХТО ЇМ ДОПОМЕЖЕ?! Тільки той хто має серце і вміє співчувати. А за мера - Ваврина!
Рейтинг: 0+ -2-
 
олена, 11:04 21 жовтня 2010 р.
 
Олені_________ Ірину Ддюрах чи Ірину Дзюрак?
Рейтинг: 1+ 0-
 
Франсуа, 12:36 21 жовтня 2010 р.
 
Ну, що пане Біда, з"їли, чого мовчите який день? Оправдовуйтеся, бо іншого пояснення я просто не розумію. От і всі такі, хто рвуться до депутатства, до самозбагачення, а на справді чим ті люди мають платити вам, насправді вас не цікавить!
Рейтинг: 0+ -1-
 
А.С., 13:17 22 жовтня 2010 р.
 
Шановна пані, чи пан А.С.Давайте мух окремо, котлети окремо.В депутати не рвуся, а спокійно йду.Іду для того - щоб на медикаменти виділяли не 1500 грн.для поліклініки як сьогодні, а 150000.Тому, що пачка хорошого матеріалу коштує 2000грн.цифри річ вперта, аналізуйте і думайте.А чим мають платити люди повинна думати влада, і ті ж депутати в плані робочих місць і достойної зарплати.І ще одна річ - потрібно чітко розділити стоматологічна допомога і послуги, це дві різні речі.Допомога повинна бути безкоштовною, а послуги платними.Ось і все, таке просте вирішення проблеми.Ні в одній країні світу стоматологія не є безкоштовною!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Юрій Біда, 18:16 22 жовтня 2010 р.
 
Пане Юрій, Боже упаси я не хочу з вами сваритися, може Ви і хочете, щось зробити, але такі вже були, а віз і нині там. Скажу більше, Виж самі розумієте, що анічогісінько не зробите, це просто-напросто ніхто не дозволить. В державних поліклініках ніхто нікого не заставляє купувати. Тому кажу, послуги однакові. 
От і получається, там і там їх надають, там і там платять. А в світі стоматологія платна, але це не відчувається, бо є страхівка. А ми податки платемо, _ платимо, - і, що маємо? Не гнівайтеся, але я також констатую факти.
Рейтинг: 1+ 0-
 
А.С., 20:43 22 жовтня 2010 р.
 
Насправді не поможе нам ані перша ані третя сили. Прокуратура, суд і влада одна шайка тому державу розкрадуть до ручки як не треті то десяті. Поки в Києві не буде Бацьки, який реально буде контролювати і наказувати буде то що є.Або треба незалежну від влади громадську організацію яка б контролювала міське майно і фінанси. Але наші громадяни для такого занадто боягузливі.
Рейтинг: 0+ 0-
 
галичанка, 21:09 22 жовтня 2010 р.
 
Галичанці.Згідний з Вами, нам допомогти може... тільки ми самі.Якщо ми не будемо пасивні в свому виборі, якщо ми не будемо боятись нових людей, а правільно зробимо свій вибір.А пізніше , після виборів, зможемо контролювати своіх обранців , через громадські слухання, і систематичні звіти обранців перед громадою.Така організація є в Дрогобичі- це "Дрогобицька гроиада".Яка іде на вибори в складі "Третьоі сили".І планує в разі приходу до влали, затвердити "Положення про збори громади", "Положення про місцеві ініциативи", "Громадські слухання".Це інструмент впливу громадян, на місцеву владу, як елемент демократіі.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Олег, 09:26 23 жовтня 2010 р.
 
До шановної А.С. я вам з повною відповідальністю заявляю - страховка в Німеччині покриває 50 відсотків стоматології(невідкладної), а всі витребеньки, як імпланти, косметичне протезування, ортодонтія все по повній програмі, але є одне - рівень зарплат в нас і в них дві великі різниці.І ще однепро вплив на ситуацію -завдяки ходінням по кабінетах маємо цифру на пільгове протезування в сумі 250000, а таке мале місто як Севастополь має 300000, тому вірю, що методи впливу є.І повністю підтримую думку Пана Олега, про те що Дрогобицька Громада і створювалась, як інструмент контролю та впливу на владу, до того ж є закон про громадські слухання, тільки його на світ божий крім нас ніхто не витягував.Сьогодні чиаю в галицькій Зорі наш мер сам собі виписав розпорядження про свій звіт, а такий звіт громаді влада по-закону повинна давати два рази в рік.Дякую за діалог!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Юрій Біда, 13:18 23 жовтня 2010 р.
 
Ну то скажіть мені Третя сила куди пішли гроші які заплатив за приватизацію землі Нафтопереробний у 2008році?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Галичанка, 15:07 23 жовтня 2010 р.
 
Знаєте, що п.Юрій, та нічогісінько Ви не розумієте і навіть самі не знаєте, що Ви толком хочете. Та кому потрібні ваші звіти, там такого можна понаписувати.Ви тут філософствуєте, а тим часом життя спливає.До німців нам, як до Москви ракам, ви хоть на поляків дивіться. А нам негайно потрібні реформи, але ви їх нажаль не можете впровадити бо наша громада тут зовсім нідочого.
Рейтинг: 2+ 0-
 
А.С., 15:48 23 жовтня 2010 р.
 
Шановний пане Біда, приватна практика в 10раз важча ніж державна посада так що не вішайте нам лапші, крім того ви не пригадуєте скільки лікарів в сьгоднішній міськраді? Немало і толку ноль. І ще, як Ви як лікар і кандидат в депи прокоментуєте ситуацію в пологовому з взятками і смерттю жінки?
Рейтинг: 0+ -3-
 
Галичанка, 22:29 23 жовтня 2010 р.
 
До шановної А.С., для чого нам дебатувати по темах, які я не знаю.Негайних реформ не буває.І не думаю , що ми готові до шокових реформ таких, які провів Бальцерович в Польщі.А до пані галичанки скажу таке, я мав приватну практику і переконувати мене в тому, що це в 10 раз важче марна справа.Порівняти прийом в поліклініці на хірургії в 40 пацієнтів, і прийом в приватному кабінеті в 3-4, речі непорівняльні, і рівень оплати також.До теми лікарів в депутатах, згідний, тому, що я як керівник підрозділу не вирішив ні одного питання на користь поліклініки з нашими депутатами, єдина людина яка підтримала нас у всьому, це доктор Фрелик.Ситуацію в пологовому коментувати не можу, тому, що маю правило чутки не коментувати, іде розгляд цього питання, будуть висновки, буду коментувати.Хоча я не згідний з такими чапаєвськими методами вирішення питань.Так ми можем і дорожників порозстрілювати, доріг ж нема! І до будівельників, та і до любих фахівців застосувати такі методи.Давайте ще тиждень потерпимо, а там побачим результат, люди в нас розумні і маю думку що зроблять рпавильгий вибір.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Юрій Біда, 12:07 24 жовтня 2010 р.
 
Продам голоси на виборах!  
 
Чекаю пропозицій мейл -
Рейтинг: 0+ -3-
 
Продаю голоси!, 19:37 25 жовтня 2010 р.
 
продавайте, але голосуйте за СВОБОДУ.
Рейтинг: 0+ -2-
 
А.С., 21:18 25 жовтня 2010 р.
 
Продай голос? Продати совість? Продати честь? Продати ВІРУ? Продати історію? Продати душу? А далі вже настане Ніщо. Бо все продано...
Рейтинг: 0+ -1-
 
Франсуа, 22:57 29 жовтня 2010 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6061 день)