Місцеві вибори - Дрогобич онлайн

Надрукувати
Плітки
31.10.2010
Ратуша Хочемо почути Вашу думку про вибори, і про порушення, які Ви змогли помітили під час виборів. Залишайте свої коментарі.

Оновлено 01.11 о 19:55.



01.11 11:00
Є перші результати від ТВК. Лідирує "Свобода", їй майже не поступається "Фронт Змін" (лише на пару %). З великим відривом йдуть "Пора" і "Батьківщина".

По виборах міського голови - поки що Радзієвський випереджає Мозоля приблизно на 500 голосів. Це лише Дрогобич, зі Стебника результати будуть пізніше.

Чому так довго здійснюють підрахунок? Тому що через укрупнення дільниць на кожну ДВК було забагато виборців. І навіть підрахунок невикористаних бюлетенів проводився довго.

01.11 16:07
В обласну раду пройшли по округам №5 і №6 Баран (директор автокранового заводу, Фронт Змін) і Курчик (співак, НРУ), також пройшли Задорожній і Сендак.

Мажоритарщиків також можна привітати - Муль (ХДС), Скірко (Сильна Україна). А також два брати Росохи (Фронт Змін, 13 і 14 округ). 8 округ - Ямельницький (Удар), 9 - Шагала (НДО "Україна"), 18 - Дівчур (безпартійна).

Вітаємо з перемогою Олексія Васильовича Радзієвського.

01.11 17:50
Можемо поставити собі "добре" за політичні прогнози. Мер - Радзієвський. Інтереси громадян у міський раді представлятимуть партії "Свобода", "Фронт Змін", "Батьківщина", "Пора", "Сильна Україна".

Мажоритарні округи: 1 - Хомин (Наша Україна), 2 - Янів (Сильна Україна, прогноз ДІ), 3 - Скірко (Сильна Україна, прогноз ДІ), 4 - Недбальський (Батьківщина, прогноз ДІ), 5 - Розлуцький (Наша Україна, прогноз ДІ), 6 - Муль (ХДС), 7 - Рупняк (Пора), 8 - Ямельницький (Удар, прогноз ДІ), 9 - Шагала (НДО "Україна", прогноз ДІ).

01.11 18:15
Згідно даних зі штабів кандидатів, маємо такий розклад сил у міській раді, у порядку спадання:
1) Фронт Змін - 16%;
2) Свобода - 15%;
3) Пора
4) Батьківщина
5) Сильна Україна
6) Удар
7) Партія Регіонів.

А до області пройшов Василь Карпин, а не Тарас Курчик (згідно оновлених даних ТВК).

01.11 19:55
Інформація по мажоритарних округах до міської ради Дрогобича.
10, 11 округи - брати Росохи (Фронт змін), 12 - Звір (УНП, прогноз ДІ), 13 - Хом’як (Сильна Україна), 14 - Пристай (УНА, прогноз ДІ), 15 - Танчук (Сильна Україна, прогноз ДІ), 16 - Яцків (Фронт Змін), 17 - Шеремета (Пора), 18 - Дівчур (Захисники Вітчизни), 19 - Панкевич (Сильна Україна), 20 - Ільницький (Захисники Вітчизни).

Волевиявлення громадян повинне бути чесним.

Переглядів: 10336

Коментарі (171)
 
знаиомии голосував в механічному технікумі на проти Гориславськии і Хрущ стояли печатки вибув! може опечатка! прохання перевірити інфу
Рейтинг: 0+ -2-
 
макс, 14:00 31 жовтня 2010 р.
 
Голосував в механічному. Інформація неправдива. Всі мої знайомі проголосували без ексцесів
Рейтинг: 0+ -2-
 
Юра, 15:58 31 жовтня 2010 р.
 
г***ни які організовували вибори немогли виділити ще менші приміщення ?
Рейтинг: 0+ -3-
 
уроди, 16:47 31 жовтня 2010 р.
 
перепрощую! теж перевірили видно виишла опечатка)))
Рейтинг: 0+ -3-
 
макс, 17:28 31 жовтня 2010 р.
 
простояв в черзі 20 хв. черга просунулась на 2 чол. передімною було ще 9чол. не витримав і пішов до дому
Рейтинг: 0+ -3-
 
василь, 18:10 31 жовтня 2010 р.
 
Ой хлопці, які ж ви не терплячі. Так, було багато людей, але погода хороша. І багато знайомих зустріла, яких давно не бачила. Настрій піднесений і навіть урочистий. Все проходить добре, булоб бажання.
Рейтинг: 0+ -1-
 
жінка, 18:38 31 жовтня 2010 р.
 
дуже низька явка на 19.00 45 відсотків.
Рейтинг: 0+ 0-
 
явка, 19:25 31 жовтня 2010 р.
 
низька явка! в раионі 49-52% взагальному
Рейтинг: 0+ -5-
 
макс, 20:53 31 жовтня 2010 р.
 
перші результати стануть відомі не раніше 3-4 години ночі! і то ця інформація буде з штабів кандидатів
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 20:59 31 жовтня 2010 р.
 
В районому будинку культури бардат. Умов для шолосування немає. Де і хто має голосувати чітко невказано. Рядом в кімнаті комісія бухає. Голосують хто де: кабінка, стіл, крісло, стіна. Спостерігачі заглядають в кабінки. Зараз стоїть білий бус, звідти виходить народ і голосує... голосує і знову голосує... Купу пяних, також голосують по кілька разів.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Гість, 21:24 31 жовтня 2010 р.
 
Такого бардаку я ще небачив. Був 6 разів у комісіях під час виборів, але такого. ... Черги, приміщнення не підготовлені, голови і секретарі пють, члени комісії із квадратними очима не знають, що робиться і що робити... Спочтерігачі прийшли лише за бабло і водку на халяву. Мама спотерігач побігла до хати нагодувати молодшого, замість себе залишила шпанюка 15 років... Галасуємо., підрахуємо і будете всі падрахуєними. Ляпота. Все наперед відомо. Карусель процвітає.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Дрогобичанин, 22:30 31 жовтня 2010 р.
 
Ну і що говорити далі? Хто порушував? Самі ! може Радзієвський чи Янукович там робив бардак? самі! а потім будемо говолрити про порушення, що вибори нелегетивні ? все робиться на руку юльці і їй подібним! :zzz
Рейтинг: 0+ -2-
 
Я, 22:55 31 жовтня 2010 р.
 
Ага, то ми, придурки привезли автобуси бухариків, і платим, як за таксі, як свистів Мірошниченко "не доросли до електронних" виборів, то й платимо мільйони на суперсекретні бюлетні, а ще інавгурацію хитрого жида-переможця і т.ін.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Слава, 23:07 31 жовтня 2010 р.
 
Прикро, що вкотре все не організовано, що працюють люди в комісіях неграмотні, яким заплатили пару копійок, а вони і раді.А обов'язок та відповідальність - це не для них. Поважаючи себе і свою родину, користуючись вихідним днем і гарною погодою чудово відпочив з сімєю. :grin
Рейтинг: 0+ 0-
 
Гість, 00:09 01 листопада 2010 р.
 
Шановний "Я"!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Виборець, 04:22 01 листопада 2010 р.
 
Був довіреною особою в механіці.Хочу подякувати усім кандидатам, спостерігачам, довіреним особам, голові секретарю та членам комісії за телерантність профєсійність та чесність, виборцям також велике спасибі за ввічливість, і у деяких випадках терплячість.Усе пройшло дуже гарно та спокійно.
Рейтинг: 0+ 0-
 
О.Т., 08:48 01 листопада 2010 р.
 
Коли будуть попередні результати?
Рейтинг: 0+ -1-
 
!!!!, 09:03 01 листопада 2010 р.
 
На рах. виборчих комісій, то за такі добові(200-250грн)рахувати і працювати з 5 бюлетенями просто нема ні азарту ні бажання! от і пішли люди похилого іку від різних партій(пхали, кого могли)! от і результат!  
Будучи кандидатом зауважу, на моєму окрузі в 3 ночі ці похилі люди тільки рахували корешки від бюлетенів! то як ж вони видавали бюлетені і з якими темпами!  
а явка мала через простої в чергах!  
 
Нехай вийде хтось з гідних нашого міста!
Рейтинг: 0+ -2-
 
, 09:28 01 листопада 2010 р.
 
Вперше з таким вибачте за слово дибілізмом стикнувся! В Дрогобичі навіть вибори нормально організувати не можуть! Людей як в радянські часи за колбасою! В виборчих комісіях сидять люди, які напевно недавно навчились читати і писати ще й заторможені, інформацію про кандидатір набирали або діти або пенсіонери, які робили помилку на помилці. Це не витримує ніякої критики!
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 09:36 01 листопада 2010 р.
 
Забув додати. Голосував в районному будинку культури! Це навіть не країна третього світу з такою організацією виборів!
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 09:44 01 листопада 2010 р.
 
Дійсно можна тільки схилити голову з поваги до тих, кого всрана тюлькіна команда в 4 ночі підняла з ліжок.Встид та ганьба і суді і ваврину і долбаній батьківщині , невже наші люди не заслужили провести голосування без їхніх партійних штучок.Багіня прислабла .об її мать, а матолки воюють.Я як вчора побачив самовдоволену пику ілика, я людина мирна , але в диню дав б з задоволенням.Щодо виборів, свобода торби з харчами возила, на більшості дільниць кандидати стояли цілий день з усміхненимим є.алами, та з "заісківающими глазами".Бридко, як себе можна не поважати, задля коритних ідеалів.Бардак був, та все ж мене потішила кількість та впертість наших людей, які в духоті та тісноті вперто стояли по 2 години, щоб віддати свій голос.Тепер побачимо чи вартувало так мучитись, хоча маю підозру, що притча про граблі спрацює і цього разу.Єдине, що можемене потішити то це поява хоча б пару свіжих облич.Ну что господа присяжниє заседатели - ждемс!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Довбуш, 09:45 01 листопада 2010 р.
 
Вже б пошвидше відрахували
Рейтинг: 0+ -3-
 
Яна, 09:50 01 листопада 2010 р.
 
невже не можна хоч якісь попередні результати дати? :p 
 
Пізніше будуть результати.
Рейтинг: 0+ -1-
 
ігор, 09:57 01 листопада 2010 р.
 
Ну і про що довідаємся?Що ще 50 дебілів і злодіїв добралися до державного корита?Що нахабні морди будуть знову усміхатися нам у слід, живучи проблемами наповнення своїх гаманців, приватизуючи те, що попередні не встигли?Хоча подивіться на списки вже обраних депутатів- там же 80 % тих, що вже були ними, так воно ФАЙНО бути депутатом! Єдина надія на мудрого мера міста, що не дозволить ГРАБУВАТИ НАС ЗНОВУ, А МОЖЕ ДАЛІ? :cry :cry :cry :cry :cry
Рейтинг: 0+ -2-
 
Я, 09:59 01 листопада 2010 р.
 
велике прохання до мера - не ідіть на поводу у депутатів, будьте самі розсудливі і вимогливі! дуже просимо! :? 
 
А ми просимо не використовувати CapsLock.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Я, 10:01 01 листопада 2010 р.
 
дійсно вже би швидше. хоч думаю нічого мудрого наші люди не "наголосували". Радзієвського всі різко полюбили... хехе "ми не бидло, ми не козли"...
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 10:06 01 листопада 2010 р.
 
:cry Україна плаче, майте совість.Здайтеся по-доброму відмовтеся від своїх посад :grin Не купуйте нові машини і не робіть пропки в маленьких містах.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Олена, 10:12 01 листопада 2010 р.
 
Жызнь такое спортлото-полюбила, но не то!  
 
Так колись дорвався Гук і що? 5 років безтурботного життя голови міста та просто існування самого народу!  
Чому так важко вибирати молодих! невже для нас 25-30 років, по словах пенсіонерів ще за скоро іти в політику!  
Вони вже наробили! старі перд.
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 10:40 01 листопада 2010 р.
 
Поїхав на дільницю після 18-вважав що зможу в цей час спокійно проголосувати...Черга виходила аж на вулицю, такого в Дрогобичі ще ніколи не бачив! Не став чекати, вважаю що багато людей так зробили-вот звідки низька явка.Моя жінка член комісіі-зараз 11 ранку, вони ще рахують, чому, незрозуміло...
Рейтинг: 0+ -4-
 
, 10:53 01 листопада 2010 р.
 
чічік! а тепер подивимось, як "молоді перд..." з"фронту змін", чи"свободи", чи інші молодики будуть чотири роки дерибанити
Рейтинг: 0+ -1-
 
ігор, 10:55 01 листопада 2010 р.
 
Такого, ще не було! І скажіть, що це не лохотрон. Старий Майдан таки дійсно нічого не навчив, чи то тому, що був перший. Одним словом У листоподі буде готуватися Майдан-2.
Рейтинг: 0+ -2-
 
А.С., 10:59 01 листопада 2010 р.
 
молодщому Радзівському спалили машину Родж ровер в ночі.
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 11:16 01 листопада 2010 р.
 
Клон партії "Батьківщина" на львівщині, зняті з виборів. Тепер ні одного представника цього львівського осередку не буде в дрогобицькій міськраді. Шкода Ваврина з його бригадою.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Співчуваючий, 11:17 01 листопада 2010 р.
 
а от Радзієвському (мол.) - так і треба! :( :( :(
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 11:20 01 листопада 2010 р.
 
дякуємо за інформацію. чи можна надрукувати хоча б першу десятку "прохідних" :? :roll :upset
Рейтинг: 0+ -1-
 
ігор, 11:41 01 листопада 2010 р.
 
ну що народ? вітаю, знов вибрали кришуна бандюків , жріть тепер і машини приковуйте до будинків
Рейтинг: 1+ 0-
 
так собі, 11:42 01 листопада 2010 р.
 
20 округ переміг по мажоритарці Ільницький (на місто). Шкода програв Мацигін. На місто і область перша йде свобода, по меру 699 голосів у Мозоля(Радзік порядку 250 голосів).
Рейтинг: 0+ -4-
 
натка, 11:45 01 листопада 2010 р.
 
25 округ Возняк Володимир Сильна Украина,  
80 протоколів оброблено Дрогобич і Стебник (інфо зі штабів) на мера впевнено перемагае Радзівськии а на мера Стебника пецюх.
Рейтинг: 2+ 0-
 
макс, 12:11 01 листопада 2010 р.
 
Як такий старий хлоп і в депутати? Ну то тепер буде мати що до роботи. У вас там що одна пенсія голосувала?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Юра, 12:12 01 листопада 2010 р.
 
перше попадання по прогнозам по мажоритарці ДІ  
14 округ Богдан Пристай. 205 голосів
Рейтинг: 0+ -2-
 
макс, 12:22 01 листопада 2010 р.
 
Ну і хто казав, що першим по округу №1 буде Мищатин? На місто вибрали Хомина другий за ним - Єлізаров.  
На мера першість у Радзієвського, другий Мозоль 
По партіях лідирує Свобода, другим йде Фронт змін.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Юра, 12:27 01 листопада 2010 р.
 
ще не відомо чи Радзієвський вийде...я думаю шо Мозоль
Рейтинг: 0+ -1-
 
))), 12:47 01 листопада 2010 р.
 
цей бардак який коївся на дільницях великі черги дільниці так поділили що ніхто не знав на якій він голосує підготовка до виборів зроблена на двійочку
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 13:50 01 листопада 2010 р.
 
Рвуть Україну на шматки, то мери то кандидати і депутати. Якщо серед них і є гідні люди то склад їх команд - один жах. Поназбирували - як собака блох. І бандюки і алкаші і ще всяка нечисть. Зачистку проводити треба - партій і рад.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Українець, 14:08 01 листопада 2010 р.
 
Те що переможе Радзіевський-логічно, він був достойний супротивник Мозолю, мене дивує чому на прошлих виборах Мозоль програв ненормальному який спаскудив місто...
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 14:17 01 листопада 2010 р.
 
:eek то правда шо в Радзієвського взірвали машину?
Рейтинг: 0+ -3-
 
, 14:19 01 листопада 2010 р.
 
ЗІК пише, що згорів салон машини Андрія Радзієвського
Рейтинг: 0+ -3-
 
Дрогобичанка, 14:22 01 листопада 2010 р.
 
Ну що, обісралися КУНівці та інші свої?Все звинувачували всіх інших у фальсіфікаціях?Всі сайти України кричать про Дрогобич, про бюлетні, що виносили, ...ЗАТЕ " СВОЇ", ПЕТРО, ПАВЛО, СЕВЕРКО, ...А може Янукович приїхав в Дрогобич?А не ковтали бюлетні як минулих разів?НЕ їстівні? Дожилися "козаки", що не ма чим прикрити і СР... :( :( :(
Рейтинг: 0+ -1-
 
ЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯ, 14:28 01 листопада 2010 р.
 
Я, розкажіть нам, що маєте на увазі ?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Дрогобичанка, 14:34 01 листопада 2010 р.
 
2 Трускавчанин сидиш собі в трускавці і читаи місцеві саити... удачі!
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 16:03 01 листопада 2010 р.
 
У зверненні до жителів міста справді помилка. Слід читайте "Дізнайтеся..." 
І що ж Ви дізналися, трускавчанин?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 16:04 01 листопада 2010 р.
 
"Радзіевськии переміг ! вітаем " 
 
:eek :x  
 
:(
Рейтинг: 0+ -3-
 
, 16:13 01 листопада 2010 р.
 
Велике діло Радзієвського машина горіла! Та це ж на щастя! Вже завтра комуністичний татко прийде до влади по фальсифікованих бюлетенях і за кошти Дрогобича придбає пару нових машин. Поздоровляю Дрогобич з комуністичним лідером Радзієвським! Ура! Тепер у нас все "зацвіте" і ніхто обсирати його не буде так як будуть боятися як бояться Януковича! Красти будуть відкрито і ніхто і не рипнеться! Як не як Кондзьолка (тормоз тормозів) тепер буде при владі свого колишнього боса! Як мій знайомий казав: радуйся не плідная! Well, гроші є гроші і за них все купляється! Тепер будуть у нас і дороги і єлисейські поля ... в злодіїв на подвірї ! Браво макс, обсирання дало результат, таки Дрогобич повівся на лапшу! Вже завтра знімайте прапор з ратуші і вішайте червону зірку! Як то кажуть "Лихе не гине! " Бажаю вам міцного владарювання і щоб життя вам дало все по заслугам: за брехню, очорнення, крадіж, організовану злочинність, підлість, і інше зло! Щиро вірю що саме так станеться, бо на такому ще ніхто не доробився!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Поздоровлення Дрогобичу, 16:14 01 листопада 2010 р.
 
Чи правомірно на дільниці 06014 ( у ЗОШ №1) було відпущено членів виборчої дільниці, а бюлитені залишилися на дільниці з Головою і секретарем? Членів виборчкому "маринували" уночі, не даючи їм змоги працювати, про що можуть підтвердити спостерігачі. Правда, мене дивує, чому вони мовчали. Хотіли подивитися на цирк? До речі, на 16.00 1 листопада бюлитені ще не були здані. Це можна назвати акцією фальсифікації
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 16:47 01 листопада 2010 р.
 
Мдааа! Я в шоці!  
Як кажуть "ТОМУ, ЩО ПОСЛІДОВНІ"... 
Місто, яке завжди відрізнялось патріотичністю та націналістичним спрямуванням вибирає "шишку" (хоч і бувшу) від ПР... 
"Добивае те", що в область, партія з напевне найбільшим політичним досвідом делегує (О БОЖЕ) співака. 
Невже в лавах шанованого РУХу не знайшлось людини-політика ? 
Вже мали співачку міністром - пользи НОЛЬ.Цікаво буде почути "які раціональні пропозиції та проекти , й скільки їх за каденцію, він внесе на розгляд... 
Думаю всі чули новини про відміну обов"язкового дублювання фільмів українською мовою ? Можу привітати, відбулось не без участі теперішнього міністра культури-ДРОГОБИЧАНИНА !
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 17:52 01 листопада 2010 р.
 
До "Поздоровлення Дрогобичу": розумію розчарування, але на фактах оборудок з бюлетнями попалися тількі "патріотичні сили". Беру в лапки, бо вже бачив Гука - патріота, що не вкрав в місті, то продав. Якщо це ваш патріотизм - мені вас шкода...
Рейтинг: 0+ -1-
 
СП, 17:57 01 листопада 2010 р.
 
голосувала у16 школі після церкви.не дочекалась до кабіни.відмітки зробила у залі вкинула бюлетені і пішла.був хаос .обїхала пів світу такого не бачила.не були забезпечені вибори технічними засобами.а взагалі чи можуть проголосувати усі вибоці якби явка була набагато вища.всередньому по часу на 1особу по 10хв а то і більше.
Рейтинг: 0+ -3-
 
ані, 18:02 01 листопада 2010 р.
 
До ПАТРІОТа_____________Михайло Кулиняк так низько впав у моїх очах, що соромно визнати, що він - колишній дрогобичанин. То є бюрократичний футболіст! Переконався в цьому особисто, коли звернувся до нього листом з проханням допомогти з ремонтом освітнього закладу в Дрогобичі. Те, як він ганебно відреагував - гидко навіть розповідати. Перед виборами зробив вояж по місту: музучилище, а потім погнав до ректора Скотного... Потім змився у невідомому напрямку. Про те, що писав йому Звернення до Києва забув, хоч був поряд з цією школою. "Культура", аж пре. 
І взагалі.  
До Макса___________Всьо, найкращі кобіти емігрували до Італії. Що там файного в тій Італії? Земля паскудна, малородюча. Хлопи там - циганота, тільки содомією займаються. А наші кобіти там їхній генофонд поповнюють. А тут навіть нема з ким пристойно на каву піти. Майже. Або до влади пруться, або горілкою впиваються, або наркотою коляться.  
Все, Макс, розчарування в мене повне. З цих виборів у рідному різношерстному Дрогобичі - в тому числі. Роблю закордонний паспорт, і лечу у Францію. Там бодай кобіти гарячі і політично незаангажовані. А хлопці там нормальні, дружні - не те що наші. Щось не так - дубинки в руки і пішли владі лексуси трощити. І ніхто їх не організовує. Свиснув "до зброї" - і за 5 хвилин всі в зборі і напоготові.  
Ще трохи, і лишу всіх і вся: і сайт, і дрогобицьких холодних кобіт в тому числі.  
То як, па-па? :p
Рейтинг: 0+ -1-
 
Франсуа, 18:17 01 листопада 2010 р.
 
вітаю радзіевського! сину машину спалили-показали своє єство , свою лють.думаю, мер буде не політиканством займатися, а господарством. досить вже "накуновилися" інамітингувалися, пора місто з багна піднімати.
Рейтинг: 0+ -2-
 
лариса, 18:17 01 листопада 2010 р.
 
яке розчарування?результати більш меньш очікувані.. для мислючих людеи звертаюсь від сьогоднішнього дня всім зжати кулаки і працювати! на благо міста! і не давати концерти і лавочки перед виборами а працювати всі чотири роки!
Рейтинг: 0+ -3-
 
макс, 18:21 01 листопада 2010 р.
 
не знаю як то можна було за Радзіка голосувати? його вибрали якісь дебіли, люди не сповна розуму. (так само як і Януковича). Пів країни і рідний Дрогобич - не сповна розуму... :sigh
Рейтинг: 2+ 0-
 
andrew, 18:22 01 листопада 2010 р.
 
а може і не дивно, раз дехто з наших людей записали свого часу Мороза до "помаранчевих", а потім щиро обурювалися що "зрадник".  
 
Забули хто був ГОЛОВОЮ групи-239 у ВР в 1991р? 
 
він не зрадник, просто політична память коротка. ptasi muzdzek
Рейтинг: 0+ -1-
 
andrew, 18:26 01 листопада 2010 р.
 
Дуже класно, що брати Росохи пройшли до міської ради.Буде дуже прикольно! Зі своїми жінками та дітьми вони перевернуть Дрогобич догори!
Рейтинг: 1+ -1-
 
серж, 18:28 01 листопада 2010 р.
 
Дуже шкода. що не МозольКармазін не дозволив би йому красти і пити горівку в робочий час
Рейтинг: 0+ -1-
 
Ігор з Грушевського дім 17, 18:38 01 листопада 2010 р.
 
Знову радзік, знову поворот в страшне минуле. Наших людей вже ніщо не навчить, і ще більше людей пороз"їжджається по заробітках.Дояких пір ми будем москалям служити?
Рейтинг: 0+ -1-
 
А.С., 19:00 01 листопада 2010 р.
 
Макс, все гаразд. Я - з ДрогІнфо! ;)
Рейтинг: 2+ 0-
 
Франсуа, 19:01 01 листопада 2010 р.
 
Цензура. Образа в сторону третіх осіб. 
 
Well, Ленін завжди казав: народ має владу на яку він заслуговує!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Поздоровлення Дрогобичу, 19:44 01 листопада 2010 р.
 
Люди, вже пізно правда після бою руками махати, але чим ви думаєте? Ви захоті радіка бачити вожаком стаї? то знайте що у васті самі завдатки жуліка :cry :(
Рейтинг: 0+ -4-
 
так собі, 19:56 01 листопада 2010 р.
 
Цензура. Особисті образи. 
 
Шановні читачі. Вводимо фільтр лайливих слів, через таких ось "поздоровлень". Тому прохання до всіх - не ображатися, якщо Ваш коментарій не буде опубліковано одразу.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Поздоровлення Дрогобичу, 20:02 01 листопада 2010 р.
 
2 "Поздоровлення Дрогобичу": крім тебе на особистості дописувачів ще ніхто не переходив і не "козлив". Так я не розумію, хто тут бандюкує? А Well - то ознака справжнього патріота, що приїхав з Гамерики, я так розумію?
Рейтинг: 1+ 0-
 
СП, 20:03 01 листопада 2010 р.
 
Премудрому Поздоровлювачу_______Макс і Франсуа - різні особистості. Я не йду з Вашим, Поздоровлювачу, Леніном. Прочитайте моє звернення до Патріота ще раз уважніше і другий абзац до Макса, може щось і зрозумієте. 
На сайті - плюралізм думок, а не загальноплюйство. Тому варто усім вчитися поваги навіть до своїх противників на виборах. Я підтримував "Громадянську позицію". На жаль, колхоз - то Ваших, Поздоровлювачу без імені (ніку) рук справа. 
Підтримував активно. А не просто балакав на сайтах. І досі залишаюся вірним шанувальником як гриценків, так і ДрогІнфо. Адже саме тут можна вільно висловити свою думку. Не згідні? То скопіюйте свої думки на деяких інших сайтах України. О, там взагалі Вам після такого заблокують вхід на сайт.  
Переконалися? 
Давайте краще поважати один одного. Бо нас читають не тільки дрогобичани. Годину тому на сайт завітала гостя Maria з Аргентини. Яка думка складеться після прочитаного про нас, дрогобичан та взагалі про українців - можна собі уявити... 
А Макса поважаю. За кого б він не голосував.
Рейтинг: 1+ -1-
 
Франсуа, 20:09 01 листопада 2010 р.
 
Ще раз до незнайомки "Поздоровлювач", що дорвалася до кнопок комп'ютера. Не осквернюйте себе на сайті. Ми незнайомі. З кимось мене плутаєте. :grin Навпаки, при зустрічах зі знайомими я пропагую цей сайт і роздаю свої візитки. :p 
А сайт не гнилий, а незабаром стане найкращим на території колишньої Дрогобицькій області. :p
Рейтинг: 1+ -1-
 
Франсуа, 20:21 01 листопада 2010 р.
 
Браво модераторам :) Дякуємо за сайт
Рейтинг: 1+ -3-
 
СП, 20:30 01 листопада 2010 р.
 
;)
Рейтинг: 1+ -2-
 
Франсуа, 20:35 01 листопада 2010 р.
 
стадо баранів чому ви радієте )))
Рейтинг: 0+ -3-
 
хі, 20:39 01 листопада 2010 р.
 
До Сержа.В чому клас, що вони пройшли до міської ради, звідки Ви знаєте про бунтарські можливості братів Росох а тим паче їх дружин. 
:grin :grin :grin
Рейтинг: 1+ 0-
 
Костік, 20:40 01 листопада 2010 р.
 
Франсуа, Я також дуже розчарована, видно, що з нашими людьми "каші не звариш", такі вони не дружні. Може якрас комуняка на радощах ногами дригне.
Рейтинг: 0+ -2-
 
А.С., 20:43 01 листопада 2010 р.
 
До А.С._____________ З чого Ви взяли, що я за комуністів? :grin Мене б за це мої дівки накопали б. :grin 
Я - націоналіст. Але далекий від тих, хто в КУНі, Свободі, Русі, "За Україну", Пору, Фронт змін, соціалістів, регіоналів та іншу ... і т.д. 
Час засвідчив у тому, що навіть якби взявся першим за зброю (чи навіть прапор) з вигуком "За Україну! ", то за хвилину побачив би, що лише я один на вершині барикад. Де інші? Одні одразу б продались за гроші. Інші б злякалися. Треті б першими утекли. Четверті б вагалися. 
А ще інші позаду перефарбували б прапор на кольори ворога. 
За такий порив я вже один раз і побував між Небом і Землею. 
А тому спробуйте уявити собі, яке в мене ставлення до всіх, хто прагне влади. При владі працював. Тепер не хочу. Там - ще більше бруду, ніж у виборчій гонці... А хто пройде після 31 жовтня я вже передбачив тиждень тому. Але особисті прогнози не висвітлював. Я - вище всієї цієї гризні, тріпотні і так далі. Знаєте, яка реакція у людини, яка дивиться згори на всі ці подіїї? Сміх!  
Додам також на адресу тих, хто марно намагається спровокувати мене на взаємну образу, а так само тих, хто лазить на цей сайт (бо тут найцікавіше), але хоче принизити молодих власників цього молодіжного сайту. Ви "зі сторони" виглядаєте смішно. Не сайт принижуєте, а самих себе осквернюєте. Чи не соромно перед власним сумлінням? Конфуцій казав: "ЯКЩО ПЛЮЮТЬ МЕНІ В СПИНУ, ЗНАЧИТЬ Я - ПОПЕРЕДУ! " 
До чого це я? 
Сайт "Дрогобич Інфо" ЙДЕ ПОПЕРЕДУ УСІХ!  
Бажаю всім здорового глузду. Вибори - це ніщо. Основне - де ми і хто кожен з нас буде завтра.
Рейтинг: 1+ -1-
 
Франсуа, 21:14 01 листопада 2010 р.
 
вітання всім новим депутатам! прохання до вас:візьміть і перечитайте своі обіцянки, якими ви обліпили все місто, і так кожного дня.
Рейтинг: 0+ -2-
 
, 21:17 01 листопада 2010 р.
 
Давайте привітаємо п.Шагала Р.
Рейтинг: 0+ -2-
 
, 21:17 01 листопада 2010 р.
 
Муль пройшов чи ні?
Рейтинг: 0+ -2-
 
Віталій, 22:09 01 листопада 2010 р.
 
Люди були розгублені і втомлені від пустого патріотизму, тому і проголосували за Радзієвського. Нічого дивного. Увесь негатив, що був пов`язаний із ним, уже забувся. Така особливість людської пам`яті. :sigh
Рейтинг: 0+ -1-
 
Міla, 22:14 01 листопада 2010 р.
 
Підтримую Франсуа. Вибори -це один день в житті кожного із нас.Кожен проголосував за того, якого вважав достойним, тому непотрібно ображати інших, які мають іншу думку. Цей сайт цікавий тому, що кожен може висловити свою точку зору і вірю що стане іще кращим завдяки багатьом активним мешканцям нашого міста, які подають на сайт досить цікаву інформацію.Хотілось, щоб цей сайт відвідували наші можновладці і звертали увагу на критику в їхню адресу.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Костя, 22:36 01 листопада 2010 р.
 
Емм скажу це була Жопа з Великої букви Ж..Бо Голова з Тепло енерго скотина мучила всіх й втекла сьодні й не надала протоколи..Хоч ксер сам а хоч пиши вручну...Й то чекали її потім години 3 шоб поставити печатку..А ще було всяка херня з тим що деколи в кабінку заходили по 2 ..А Голова В.К навіть не оголошував.Ще були приколи з незнятою агітацією й бігбордами деякими які деякі партії не зняли.А в 1щ школі чув взагалі Голова В.К взагалі пішов спати(Не можусказати чи точно чув це від людини якій сказав його колега спостерігач з 10 школи).
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 22:51 01 листопада 2010 р.
 
Адміністратор (Франсуа), для чого ви погрожуєте заблокувати вхід окремим користувачам? Це яка така цензура? Цензура була за Радянського Союзу! До речі, ви це давно практикуєте? Як цей сайт може бути найкращим, коли тут заказні статті і неугодні коментарі видаляються? Думайте чітко, що ви робите, інакше будете нести відповідальність. Майте на увазі, що ваш сайт також можна заблокувати і, при чому, законно. 
 
1. Адміністратор і Франсуа - різні люди. 
2. Певна цензура потрібна, адже сайт - це НЕ паркан, на якому можна писати похабщину в сторону інших читачів. 
3. Публікуємо абсолютно ВСЕ, що нам надсилають.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Партія Регіонів, 02:41 02 листопада 2010 р.
 
Та Ви, що Франсуа, я б ніколи не подумала, що Ви за вимираючих комуняк. Я знаю за кого Ви. Просто мені здолося, що Ви взагалі розчаровані у виборах, от і у францію зібралися. Я вирішила Вас трошки підтримати, бо, що ми без Вас будемо робити?
Рейтинг: 1+ 0-
 
А.С., 08:33 02 листопада 2010 р.
 
Все только начинается господа ! Будем свидетелями того , как "Фронт змин" будет целовать дорогого мера! Какое чутье у Россох !
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 08:36 02 листопада 2010 р.
 
Бачу пройшли народні САМОобранці-махінатори!  
Друже Макс, подай інформацію скільки людей проголосували по округах за переможців і скільки за їх найближчих двох конкурентів. А також явку виборців у %.  
А ще, обманеним дрогобичанам цікаво буде знати по якому округу партія Удар набрала голоси. 
Анжело, скажіть мені, невже Росохи такі були популярні політики-господарники, що їх обрали?
Рейтинг: 1+ 0-
 
Наївний, 08:59 02 листопада 2010 р.
 
А я знаю кому вигідно було машину підпалити, тому хто втратив останні надії в цих виборах мера, ось і все.А тепер готуйтеся, і нач.міліції, і прокурор та і всі інші шишки полетять зі своїх місць.ОТ ЧОГО І БОЇМОСЬ, , , ПРАВДА? :grin :grin :grin
Рейтинг: 0+ 0-
 
Параска П., 09:41 02 листопада 2010 р.
 
До Франсуа, як будете лізти на ту гору, мене кликніть, я не боюся, сваритися люблю, і відстоювати свою позицію. 
Я вважаю, що ті хто не пройшов, в тому числі і ми, наразі не достойні і не заслужили в дрогобичан, представляти їх у раді міській. Партія "За Україну! " має 4 роки щоб це довести і з реальними справами, а не словами наступний раз іти до людей. Ми відпочиваємо від виборів, створюємо благодійний Фонд, який буде вирішувати багато питань дрогобичан, від юридичний до матеріальних. Ми не пропадемо на 4 роки, ми будемо працювати і контролювати всі дії влади (особливо мажоритарників в округах). Приєднуйтеся!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Натка, 09:51 02 листопада 2010 р.
 
ЦЕ ти, Натка, напевне здобувала досвід на дільниці де не було фальсифікацій, і, напевне, розрив в голосах між кандидитами був невеликий. А якщо розрив був в 500голосів, то як ти думаєш? Це нормально?
Рейтинг: 3+ 0-
 
Наївний, 10:18 02 листопада 2010 р.
 
Я балотувалася на окрузі де були каруселі, агітація під дільницею і все таке інше. Розрив був малий між Мацигіним та Ільницьким, могла б віддати свої голоси віддала б. Приказка українців "Путь украинца усеян граблями". Ми вибираємо владу, стогнемо всю їх каденцію, а потім робимо те саме.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Натка, 10:25 02 листопада 2010 р.
 
Оце так вибори... Маски- шоу... Спочатку кілометрові черги для того, щоб отримати бюлетні, потім ще більші черги до кабінок і навіть до урн... І все заради чого? Щоб клоун Росоха на дільниці 01014 (СШ № 1) всю ніч, разом з своєю істеричною дружиною псували нерви членам виборчої комісії, а потім з гордістю святкували перемогу. Це був перший і останній раз, коли я брав участь в такому Цирку. Цьому місту вже ніщо і ніхто не допоможе... На жаль...
Рейтинг: 1+ -1-
 
Іван, 11:04 02 листопада 2010 р.
 
А тепер, Натка, представ собі, що хтось кидає за тебе 700бюллетнів, де опиняться твої конкуренти? А то, що "ми вибираємо владу"- то на жаль вибираємо не ми, бо я б віддав голос за успішного і вихованого бізнесмена Мацигіна а не за немолодого безробітного Захисника. Ті хто активно ходять на вибори вибирають за принципом: багато говорить, до церкви ходить, місцевий патіот і т. п., і ніколи не аналізують результатів його роботи як спеціаліста, бізнесмена, і т. п.  
А після успішно прведених репетицій на деяких дільницях скоро буде по фіг кого ми обираєм, при владі будуть ті, що комусь треба.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Наївний, 11:09 02 листопада 2010 р.
 
Значить клоунам Росохам присудим звання САМО обранців-махінаторів. Кому ще?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Наївний, 11:10 02 листопада 2010 р.
 
Про господарників росох говорять дві речі - приміщення стаціонару вендиспансеру та кількість маршруток Росохи молодшого.Маємо те що хотіли, чесно я в шоці перечитавши списки я холодний, ба все те же люди.І основне , що всі готові домовлятись, зараз буде змаг- хто перший вилиже радзіку.До теми перемоги Росохи в першій школі , моя співробітниця була на цій дільниці в ролі члена комісії, Росоха прийшов в 7 ранку і торгував своїм фейсом цілий день а потім разом з дружиною брав активну участь у підрахунку голосів.Слова моєї співробітниці про цю солодку парочку та їх поведінку передати не можу з двох причин, перше стоїть фільтр, друге передаю - пі, пі , пі , пі, пі , була б мужиком йому побила б морду, а їй вибрала б очі! Такі речі були на кожній дільниці, там ковбасу возили, там мід роздавали.Здивував мене дрогобицький люд, далі за машину шутру та пару лампочок в підїзді вибрали собі та своїм дітям майбутнє на пять років.Жаль! Дочекаємось кінцевих результатів а потім подумаєм як можемо протистояти кодлі!
Рейтинг: 0+ -3-
 
Довбуш, 11:29 02 листопада 2010 р.
 
звертаюсь до всіх свідомих і думаючих людеи яким не баидужа доля Дрогобича ! треба починати працювати кожен день на благо міста, друге обеднатись навколо одніеи платформи тобто партіи або громадськои організаціи, і домовлятись думаю якщо там будуть думаючі то то результат через пять років вас не здивуе ! але це треба робити вже сьогодні! програму розвитку (це не бред)в мене на відміну від всіх хто програв або очікував іншого результату нема розчарування!
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 11:49 02 листопада 2010 р.
 
Наскільки я розумію, переобрати ми можемо владу у місті через референдум і незадоволеність владою. Тільки в нас місто боягузів, на сайті всі "возмущаються", а як брати вили в руки - то всі по корчах. То саме можу сказати і демократичним силам, треба було Іванціву господарнику знятися в користь Мозоля, а вони всі царками хочуть бути
Рейтинг: 0+ 0-
 
Натка, 11:50 02 листопада 2010 р.
 
А ТИ ВЖЕ СЬОГОДНІ ХОЧЕШ РЕФЕРЕНДУМА?ПАЦАНКА! ЩО ти зробиш для Дрогобича?Дискотеки і шабаші на площі перед ратушею?Будеш сидіти на сесіях і ногами дригати під стлом, в той час , як люди будуть вирішувати важливі питання міста?Ти ще посидь у мами під спідницею! БАЧИЛИ ТАКИХ! :grin :grin :grin :grin :grin
Рейтинг: 0+ 0-
 
ДЛЯ НАТКИ, 12:08 02 листопада 2010 р.
 
одних розстріляли і закатували в фізматі ...інші самі виїхали за кордон ...залишився самий розумний і прогресивний електорат )
Рейтинг: 0+ 0-
 
з амебами в світле майбутнє )), 12:17 02 листопада 2010 р.
 
Шановний (-на) по-перше зараз ні, треба дати шанс тим людям, котрі виграли на даних виборах. По-друге, я не у тому віці щоб шабаші під ратушею робити і на дискотеках гоцати. І по-третє, я у мами під спідницею не сиділа і сидіти не буду, я самостійна, незалежна і самодостатня людина. дякую
Рейтинг: 0+ 0-
 
Натка, 12:25 02 листопада 2010 р.
 
Народ хорош про політику тільки говорити і думати! дивиться яка погодка як на рахунок все дрогобицького суботника? я підписуюсь! хоча на це стоить подивитись)))))
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 12:31 02 листопада 2010 р.
 
І я не проти, бо виборчий процес втомив
Рейтинг: 0+ 0-
 
Натка, 12:37 02 листопада 2010 р.
 
Наталія Володимирівна! Ви в цьому округу чужі , тому шансів у Вас не було.Мені здавалось , що пройде Гелітканич, адже він бувший військовий і мав підтримку частини. А грубих порушень на цих дільницях я незамітив.( В СШ № 2 було дві виборчі Дільниці)
Рейтинг: 1+ 0-
 
Дрогобичанин із Спортивної, 13:12 02 листопада 2010 р.
 
Дрогобичанину зі Спортивної, так я і не сперечаюся, я мала надію що пройде пан Мацигін по 20 округу.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Натка, 13:35 02 листопада 2010 р.
 
На 20-й дільниці вибори сфальсифіковані, були підкупи, і навіть погрози, Мацигін повинен подати до суду, є багато свідків, які готові підписатися, є складені акти.Юра вперед.Ми достойні кращого кандидата аніж Ільницький( кличка керенскій)
Рейтинг: 0+ -3-
 
О.Т., 14:52 02 листопада 2010 р.
 
Дрогобичани-сором вам-різниця иіж Мозолем і Радзієвським склала 45голосів.Продалися регіонам
Рейтинг: 1+ 0-
 
Дільничий, 15:18 02 листопада 2010 р.
 
Повністю підтримую п.Івана, що цьому місту вже ніхто і ніщо не допоможе, на жаль :cry .З огладу на те, які господарники приходять до керівництва, стає сумно і водночас образливо за свій "відданий"голос
Рейтинг: 0+ 0-
 
Костік, 15:24 02 листопада 2010 р.
 
Ну и?
Рейтинг: 2+ 0-
 
Алексей, 16:07 02 листопада 2010 р.
 
Эй, вы, защитники Василия Малыка. 
может объясните как Ямельницкий его сделал!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Виктор, 16:40 02 листопада 2010 р.
 
Для Натки: 
 
Та ти що, тут боронь Боже щось сказати проти. Все повинно бути за Радзієвського і тільки за Радзієвського. КПЗУ сказала голосувати за нього і всі так голосують! Більше того, Радзієвський платить за цей сайт! То ж не диво, що на тебе "напали". Ха-Ха, бояться народних заворушеннь! Значить невпевнені в фальсифікованій перемозі і трясуться! Побоялися Мозоля, оце цікаво!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Іван, 17:28 02 листопада 2010 р.
 
О, гуковец объявился. 
Ты еще со своим патроном в Севастополь не уехал?  
Собирайся, смена власти. Будешь теперь с Севастополя лаять потихоньку.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Виктор, 17:37 02 листопада 2010 р.
 
Різниця становить біля трьох з половиною тисяч голосів, і якщо б усі кандидати скинулись на Мозоля це б нічого не змінило.Вітаю дрогобичан з перемогою, бо Олексій Васильович серйозно настроєний на роботу, а для скептиків та ярих противників:почекайте трохи, дуже скоро ви побачите, як зміниться місто, щоб потім не було стидно за свої вислови, давайте краще писати свої пропозиції, можна писати про свої прблеми, але підписуватись справжніми іменами з адресами, для того, щоб можна було сформувати список першочергових заходів, а я обцяю, що усі пропозиції дійдуть до Олексія Васильовича, або до того, хто буде відповідальний за таку роботу.Це буде ваша найбільша допомога меру та його команбді, а простий пустозвон абсолютно ні до чого не призведе.Так що хватить хаяти один одного, настроюйтесь на конструктив, вибори закінчились треба признати результат і починати працювати на благо міста.
Рейтинг: 0+ 0-
 
О.Т., 17:43 02 листопада 2010 р.
 
Віктор не звертай увагу, бо я давно говорив, що під ніком іван-ГУК, а менше голосів набрав лише Гориславський, Суда Іванців також у кінці-ЦЕ І Є СПРАВЖНЯ ОЦІНКА МИНУЛОЇ ВЛАДИ від виборців і хватить іване скиглити.
Рейтинг: 0+ 0-
 
О.Т., 17:58 02 листопада 2010 р.
 
Мій брат у міськй виборчій різниця між Радзієвським і Мозолом порядку 2000 голосів, а якщо врахувати 51% явки виборців, а 10% не підтримали, то мера вибрали і підтримали тільки 40 відсотків дрогобичан. Решта не довірили свій голос нікому
Рейтинг: 0+ -1-
 
Натка, 18:08 02 листопада 2010 р.
 
точніше 40% обирали мера міста. Над цим треба задуматися
Рейтинг: 0+ 0-
 
Натка, 18:10 02 листопада 2010 р.
 
Ця апатія і небажання людей іти на вибори це і є результат роботи попередніх діячів від влади-люди розчаровані, але дуже скоро все зміниться, А за попередніми підрахунками за Радзієвського проголосувало більше50-ти відсотків від кількості виборців, що прголосували.Розслабтесь вибори закінчені все буде набагато краще, ніж ви думаєте, і через рочок буде відсотків 95, які будуть підтримувати Олексія Васильвича.
Рейтинг: 0+ 0-
 
О.Т., 18:26 02 листопада 2010 р.
 
Шановні виборці першої школи ви правильно зробили свій вибір.А *** Ощипка за грати треба садити. :(
Рейтинг: 0+ 0-
 
іра, 18:28 02 листопада 2010 р.
 
до Довбуша:Шановний мужик-баба, якби ти дружив зі своїми мозгами було б цікаво.Ти Л.Х :zzz
Рейтинг: 0+ 0-
 
іра, 18:32 02 листопада 2010 р.
 
Саме круто на 20-му окрузі.Тимчасово не працюючий(11-ТЬ РОКІВ)
Рейтинг: 0+ 0-
 
О.Т., 18:33 02 листопада 2010 р.
 
хто ж ти Олексіи Теодорович?)))))
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 18:40 02 листопада 2010 р.
 
Шановні люди, що пишуть(хреновенькі)коментарі:"Дивіться перш за все на свої пики чи на себе, а потім говоріть фігню про інших.Всі кажуть, що українці-дружній народ, але прочитавши ваші коментарі, можна сказати навпаки! Мені здається, що ви судите по собі, і всі ті, що пройшли-НЕ КЛОУНИ!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Оля, 18:40 02 листопада 2010 р.
 
Я б всіх тих кандидатів і депутатів зібрав і заставив місто чистити від своєї агітаціє. І ще до кожного поставив хлопця з великою палкою щоб їх по голові бив!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Тарас, 18:45 02 листопада 2010 р.
 
до О.Т перепрошую Олег Теодорович! )))
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 18:47 02 листопада 2010 р.
 
Не Олексій-Олег
Рейтинг: 0+ 0-
 
О.Т., 18:51 02 листопада 2010 р.
 
Макс а я на майдані давно про це писав, може ти просто пропустив.
Рейтинг: 0+ -1-
 
О.Т., 18:53 02 листопада 2010 р.
 
До тараса:Сам смітиш, і перш за все гримни себе так, щоб була гуля по своїй макітрі, і потім уже ПЗ, :p
Рейтинг: 1+ 0-
 
еачгпп, 18:54 02 листопада 2010 р.
 
Адмін може є якісь нові дані опублікуй будь-ласка, особливо цікаво для людей кількість виборців, що проголосували і результати по меру у відсотках.
Рейтинг: 0+ 0-
 
О.Т., 19:00 02 листопада 2010 р.
 
шановні виняткові члени(довбані)виборчого округу №11.Не обливайте болотом інших , а перше загляньте до себе в сім*ю і облийте себе не болотом, а. г.м.о.!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Олеся, 19:03 02 листопада 2010 р.
 
Сильна украина і Фронт змін мають по 9 депіків! по 5 мають свобода , батьківщина, пора, також заишли Удар і партія Регіонів по 3 решта мелькі партіи!
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 19:35 02 листопада 2010 р.
 
Поздоровляю дрогобичан з новим "старим" мером! Чекайте в Дрогобичі притоку "великого капіталу" разом з новими начальниками зі сходу.Першими, напевно, полетять з своїх посад начальнички жеків ...До речі, не думайте, що вам щось перепаде з цього великого пирога.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Боржомі, 19:53 02 листопада 2010 р.
 
Вот это уровень у защитника депутата Юрия Росохи!  
4 комментария под разными никами- Ира, Оля, Олеся, и еачпп. Хамы и с компьютером не дружат -вот это доктор. Настоящие украиские интеллигенты. :cry
Рейтинг: 2+ 0-
 
Виктор, 21:02 02 листопада 2010 р.
 
Пристали к Росохам, что они плохого сделали? Один доктор который лечит скажем не самые приятные болезни, второй имеет кокой - то бизнес организуйте свой! Или дорастите до доктора. А Натка молодец все поговорят и разойдуться до дела ни у кого не дойдёт. Еслё что Натка зови я первый много положение вещей не устраивает.
Рейтинг: 1+ -1-
 
, 21:59 02 листопада 2010 р.
 
А насчёт закрытия сайта хостинг и домен не такой уж дорогой, сам занимаюсь разработкой сайтов.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 22:01 02 листопада 2010 р.
 
Слухайте, чого до Росох пристали.. 
Краще запишіть їхні моб.тел. і назвонюйте їм з тих дільниць яки їх обрали.Хай вони вирішують проблеми 4 роки, ну, а потім .. 
Росоха Ростислав 0677097638 
Росоха Юрій 0677308539 
Звертайтеся, кому ще який телефончик потрібен.
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 22:23 02 листопада 2010 р.
 
Адмін переведи годинник в коментарях 
Обов’язково. Завтра (тобто уже сьогодні).
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 22:50 02 листопада 2010 р.
 
Адмін! ПРОСИМО! Як буде затверджено список депутатів, подай навпроти кожного-скільки партій вже пройшов.Зробимо "хіт-парад"і виберем "зірку№1" :zzz :grin :zzz :grin :zzz
Рейтинг: 0+ 0-
 
igor, 23:14 02 листопада 2010 р.
 
у мене на виборчій дільниці були порушення, які чомусь ніхто не замітив, сусідка голосувала 2-рази, одна і таж сама, за себе і свою маму яка прописана, але живе у селі! Та навіть член комісії самовільно дала два бюлетні щоб вона проголосувала! Де ж справедливість?
Рейтинг: 0+ 0-
 
гість, 23:36 02 листопада 2010 р.
 
Ви *** на голову! чому чіпились Росох, які заслужено виграли з великою різницею голосів! Говоріть про: Яніва - найбільшого корупціонера та взяточника ... Скірка - який минулого скликання був лише на 5 сесіях - сильно переймався проблемами Дрогобича! ? Ільницького ... ! Так думайте не ***, а чимось іншим!
Рейтинг: 1+ 0-
 
www, 00:59 03 листопада 2010 р.
 
Опаньки, кацапчик проснувся! Я в Севастополі ніколи не був, але як буду і тебе там побачу, то обовязково втоплю! :grin
Рейтинг: 0+ 0-
 
Для Виктор, 01:04 03 листопада 2010 р.
 
Та ти кацап в компютерах розбирайшся! Навіть читати IP вмієш! Браво, а я думав що всі кацапи дурні!  
Зроби послугу: увімкнися ще раз і потім вимкнися!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Для Виктора від Ира, Оля, Олес, 01:13 03 листопада 2010 р.
 
А господарник Іванців вліз у міську раду? Може ще щось згосподарить за 4 роки чи вже не дадуть? Та й взагалі кому та рада (крім там сидячих) потрібна? :? Вибрали мера - нехай формує команду і керує, а то ще годуй 50 змінно-сильно -свобідних заср.., тобто обранців :eek Розігнати ті всі ради в шию треба. Досить і одного мера з заступниками, так ще 50 клоунів-нахлібників нам не вистарчає :upset
Рейтинг: 0+ 0-
 
Зорг, 01:18 03 листопада 2010 р.
 
Тісна співпраця Вашого Росохи з минулою корупційною каденцією сама говорить про себе ! Я не розумію, як такого тихого коритника знову обрали люди! Він досить конструктивно допомагав тому ж Яніву , Скірку , Кізимі робити свою нечесну справу !
Рейтинг: 0+ -2-
 
АНЖЕЛА, 09:04 03 листопада 2010 р.
 
Йой так ся м згризла через тоті вибори, шо аж захоріла. Дісталам таку хоробу шо дуже поширена в Гамериці. Депресія називається. Кажут шо лікарства на неї немає, і навіть можна від неї вмерти. А я ше така молода пане Франсуа.  
Я тотуво читаю коментарі і дуже ся хочу подивити на тотого Розсоху, чи то він дійсно такий як люди говорут, шо дуже дівок любит. Але троха ся бою близько підходити бо говорут шо має дуже злу жінку.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Сусідка Гані, 09:33 03 листопада 2010 р.
 
замовкніть всі! обіср.я, то хоч помовчте.що тепер говорити?будете викрнувати, що новий мер накаже! козлами скакати вже не будете! :grin :grin :grin
Рейтинг: 1+ 0-
 
ПАРАСКА П., 09:51 03 листопада 2010 р.
 
Рівень культури захисників Росохи видно здалеку, це ще раз пітдверджує ху із ху.Такий комент написати могла істеричка, про яку ішла мова звище! А я сонце моє істеричне хлоп не лисий, і граю краще ніж твій росоха, поміняй хлопа, то може вирівняєш рівень гормонів в твоїй дурній крові.Вибачте що так твердо але бидло по іншому не розуміє.А зрешту почитавши список дупутатів роблю висновок - буде краще, дядя ЛЬоша прогне всіх і ці бздури про домовленості з ним є міфом, там немає людей здатних встати і сказати щось проти папіка.Жаль, що непройшли бойци., типу Демка та інших.Поживем побачим, та думав що виборець більш вибагливий, помилився , ну з ким не буває! Радості нам та гризоти депутатам, нехай тепер покажуть як вонивміють працювати, ось заклик до суботника актуальний, побачити їх обдираючих себе рідних з стовпів картина цікава, і де пані Марущак, чому не видно її грізних приписів по благоустрою.Хто відповідає за засране місто? А так про якусь бабцю в гз написати може, а ти напиши про партячейки! Сонця та радості та моцних і файних хлопів вам таких як ми з Франсуа, скількох істеричок ми вилікували від низького гормонального рівня та бажання балотуватись в депутати, УРА!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Довбуш, 11:17 03 листопада 2010 р.
 
Вы уж девочки-Росохи нам и свои телефончики оставьте, чтоб не скучать когда ваши депутаты будут с чужими девками в кабинетах бухать и общаться.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Виктор, 12:33 03 листопада 2010 р.
 
згоден(раніше написав б "согласен", але пообіцяв одному пану з Іншого саиту що вивчу мову не гірше за нього) з Довбушем, де п.Марющак? в м. Стрию мені життя не давали поки будівельне сміття не забрали з заднього двору до того в мішках))) там працюе тут не? бо я знав що якщо не заберем то завтра прийдуть гості! (структури) і чи варто зі сміття робити собі гризоту ото подумав я! ))))) за суботнік двома руками!
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 14:07 03 листопада 2010 р.
 
Вітаю! Хто порахував скільки дійсно корінних дрогобичан у депутатських кріслах захищатиме дрогобичан? Два... Три... Отож бо й воно...
Рейтинг: 1+ 0-
 
Корінний Дрогобичан, 14:54 03 листопада 2010 р.
 
Мені прикро читати всі ваші брутальні вислови. Таке враження, що ви змагаєтесь в тому хто краще "спаплюжить" когось із обідчиків або недостойних на вашу думку. У кожного своя правда.Не судіть інших не будете судимі самі. Чому немає жодного слова про людей, які стали депутатами. Чому, кидаєтесь в обговорення крайностей? Можливо це рівень вашого розуміння виборів? Привітайте щиро людей, які на Вашу думку дійсно варші Ваших голосів. Бруду у нас і так багато. Прикро!
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 16:06 03 листопада 2010 р.
 
Ну так и напиши кто по твоему "вартый". А то тирада длинная и неинтересная.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Виктор, 16:42 03 листопада 2010 р.
 
Віктору! Уважно прочитав усі твої вислови і зрозумів. З тобою неінтересно спілкуватись. Ти самозакоханий, невихований співрозмовник. З тобою навіть не інтересно вести дискусію. Вікторе! Я думаю, що в тебе друзів обмаль (якщо ти їх взагалі маєш). Самовпевнених "царьків" життя само ставить на місце. Вмій слухати людей і аналізувати речі, та не думай, що твоя думка абсолютно правильна.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 19:59 03 листопада 2010 р.
 
Мы обсуждаем местные выборы, а не мои душевные качества. Мне с вами напротив очень даже интересно-меня уже вешали, в Россию отправляли и т. п., царьком обзывают-это ваши методы дискуссии? 
А какие речи мне анализировать, когда речей нет, одни общие фразы?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Виктор, 21:45 03 листопада 2010 р.
 
Народ, в чому справа, що Вам поганого (чи доброго)зробили Росохи.Перечитав всі коментарі, дивно, стільки пройшло кандидатів до міської ради, а Ви тільки про них і пишете.Дайте людям спокій.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Серж, 22:45 03 листопада 2010 р.
 
До Віктора! Як на твою думку? З 50 відомих прізвищ депутатів міської ради, скільки з них в направду щиро хочуть змінити добробут дрогобичан? Без внутрішніх думок про покращення приватного чи родинного бізнесу, вирішення земельних питань і т.д. Так як би мало бути за гаслами. Я думаю небагато. І виборці це бачать з досвіду. Раз на чотири роки "задурив" їм голову і баста. Виборці тепер говорять; "ти нам щось зроби, тоді ми за тебе проголосуємо! " Йде проста торгівля (бізнес). Кандидат хоче стати депутатом чи мером, а виборець каже; "дай мені взамін щось". Проблема в сутності приходу до влади, а не в прізвищах. Знайди вихід! Кого вибирати?
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 01:23 04 листопада 2010 р.
 
Для Макса і як там справи з суботником? Давайте щось вирішувати, поприбираємо місто від агітації і дивись всі спокійнішими стануть.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Натка, 08:35 04 листопада 2010 р.
 
Я за суботник, тіко не везіт смітя на Млинки, бо ту і так вже наметали попід ліс купи купезні, і в ріку не метайте. 
Я сам буду всю агітацію дерти зі стовпів, хоч паку примірників треба до музею здати. 
Я якось в літі їхав на Турку, але по тотій дорозі шо через Кропивник та Ластівки, і виджу, шо на тотій бетоновій стіні яка підпирає гору за Новим Кропивником по дорозі на Старий Кропивник, висит . Никола Гук? Ну думаю він шо хоче Новокропивницьким головов бути? Але ше до виборів було з два місєці. А нє, дивюсі, Никола Гук агітує за себе як кандидат в нардепи, тото агітка ще з зими 2002 року висит. Полиняв бідненький, як той вінец на цвинтарі шо довго до хреста прекручений. Ну думаю Никола, любют тебе тутешні люди, видиш і за вісім і пів літ тебе не здерли, роги чи бороду не намалювали, ну бо вуса є. Хтів му про то сказати але забув, мене Марина за Мозоля заагітувала і я місєсь межи цигани ходив і за Мозоля агітував. 
Так шо я добрі люди за суботнік, тіко без музики і червоних прапорів.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Вуйко з Млинок, 09:08 04 листопада 2010 р.
 
я багатолюднии суботнік за браком часу не вдаться зібрати пропоную кожен на своїй вулиці зривае агіт матераіли! а докази надсилаите в Редакцію ДІ. щоб тіт пики роками нам не вісіли на стовпах)))
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 09:18 04 листопада 2010 р.
 
Добре я буду дерти і надсилати, тіко шо з таблиці шо коло церкви здер пару штук і то правда. Куди слати, де той ДІ? і кіко в мене на почті за марки возьмут?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Вуйко з Млинок, 09:58 04 листопада 2010 р.
 
Проблема не в том кого мы выбрали. Эти 50 не будут сильно отличаться от тех кто был, через несколько лет мы будем удивляться как это выбрали такого мэра, депиков и т. п., и каждый будет говорить что он не голосовал за этих. Возможно порядка будет больше, город чище, дороги лучше, но будет и то же самое-откаты, воровство, сомнительны приватизации...  
Действия власти и чиновников никто не контролирует-прокуратура и суд работают на них. Как же им не попользоваться этим?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Виктор, 10:06 04 листопада 2010 р.
 
До автора Партія регіонів__________ Я - не редакція Дрогобич Інфо. Я просто вболіваю за цей чудовий сайт. І мене Адмін іноді цензурить, видаляє мої коментарі. Я на це не ображаюся, і навіть деколи вдячний за це. 
До Сусідка Гані_______ Вас Росоха цікавить? То приїдьте і подивіться на него. ;) 
Я вже на всіх і вся надивився. Того пана не знаю. Кажете, має злу жінку? То, певне, з того жаху і подався чоловік на вибори. Всі жінки тілько одного хочут від хлопів - гроші, гроші і тілько гроші. :upset 
От пана Дригулича на виборчій дільниці бачив. Симпатичний і молодий чоловік. ;) І, видно, файну жінку має. ;) 
А мене вже, пані сусідко, не побачите. Пишете, що молода, а відважитися надіслати свою анкету на конкурс краси не хочете. :p 
Без образ. ;)
Рейтинг: 1+ -3-
 
Франсуа, 10:16 04 листопада 2010 р.
 
Не вірте, пане Франсуа тотій моїй сусідці. Не така вона вже молода- скоро донька її буде знимки Вам на сайт відправляти. Але її вік -то великий секрет, аби с те мене не здали. 
І не страште її, шо Вас ніколи не ввидит, бо вона така вперта, шо може по Дрогобичу так пантрувати за хлопами з фотоапаратами, шо Вас вичислит.  
А ше мене ся в селі питают, чи то правда, шо в Дрогобичі є фотограф, шо людей знимкує за вірша Шевченка. Бо ми тут троха тих віршів знаєм.  
 
Дорогенький мій вуйцю, дуже мені шкода, шо ви отак все сумуєте, одні гризоти на тих Млинках маєте, ще і без коханої жінки. Ви, вуйцю, другим разом йдіт для інтересу в депутати -і скучати не будете ні до, ні після. А ще будут Вас люди після того краще знати, і будут давати більше заказів на ремонт.  
А шо, тотой Керенський має багато грошей? Бо то ся судити в наш час троха накладно. А ше дайте знати шо у вас там нового в Ратуші, бо в селі кажут, шо буде у вас порядок, бо знов прийшла совєцька власть. 
Ну всьо, мушу бігти, Ганька.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Цьоця Ганя, 17:50 04 листопада 2010 р.
 
А Керенський дійсно має проблєму, кажут шо кіно про то як він хлопам горівку наливав перед дільницев будут в суді крутили. Тіко акти кажут там до дупи, не правильно написані, та тотой папір шо до суду даєсі теж кажут дуже слабонький, ну то го певно слабонькі лоєри писали. А жінка Керенского так нині гонила по свідках шо певно ніхто за нев (чи то за Керенским свідчити не хоче). Може би де я троха посвідчив за гроші, тіко би сказала шо тре говорити. 
Шо в них в ратуші я не знаю, бо не йду до ратуші, стоїт там на вході вже котрий день наш участковий, нє, він тепер зам начальника, то я не хочу а би мене він ввидів, бо знов відбере в мене сотку як в тотой раз, і скаже шо то штраф. 
А ше я чув шо вчорайка в тім ресторані, шо Танчук на цвинтарі збудував, Радзієвський робив гостину і було там сила людей, а ше Радзієвський бабам руки цьомав, а єго жінка кигнула го за рукав маринарки тіко він яку там серед гостів си сподобав, і все так покєгне, а він ніби не чує. 
А чи не знаєте Ганю в Неаполі якої нашої кобіти, аби припильнувала там мою Лесуню, бо за штири роки мій внук вже її не пізнає буде Марину бабов кликати 
Ганю пишіт,
Рейтинг: 0+ -1-
 
Вуйко з Млинок, 18:42 04 листопада 2010 р.
 
Йой, вуйку! Ви такий мудрий чоловік, а не знаєте, шо файну жінку і в Дрогобичі не впильнуєш, а Ви хочете в Неаполі... В Неаполі я не була, тому ніц Вам не поможу. А як Марина файна жінка, то хай має внук ще одну бабу-зараз то тим нікого не здивуєш.  
Моя знакома, шо сьогодні молоко до Дрогобича возила, повіла мені, шо головний конкурент на виборах Керенського- дуже файний молодий хлоп. П"є мало і культурний, хоча грошей має досить-Юрко ся називає. То може попре тотого старого пройдисвіта? Хто зна. 
А ваш новий совєтській мер жінку має ладну? Бо кажут, же був аж у Верховній Раді, а там такі закони, шо треба зразу стару на молоду міняти, аби був гламур. 
З повагою, Ганька.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Цьоця Ганя, 19:44 04 листопада 2010 р.
 
Знаєте Ганю, а я чув від тих хлопів шо іздили свідчити за Керенського, шо була молода суддя, і ті шо го до суду кигнули наробили купу юридичних казусів, шо виглєдає так шо Керенский вже не під судом. А той адвокат шо хоче з него купу грошей взєти казав шо то не правда - мусит бути Керенський відповідачем, а та нє, бо поміняні вимоги. Думаю шо той адвокат хоче судитисі бо хоче гроші, а як суд буде йти без Керенського то гроші тре віддати. 
А ше казали шо стоїт за тим всім Ромко Поточнак, який набрав 55 голосів, бо го так жаба дусит шо Керенський взєв 262 голоси, і тепер Поточняк хоче реваншу. 
Але в суді на лавці сидів сам Скірко Орест, але чого він там був, бо він на тім окрузі не балотувавсі. Думаю шо му дуже в то йде, бо він все в семій біжит до жінки а ту до суду як до кіна.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Вуйко з Млинок, 20:35 04 листопада 2010 р.
 
Йой вуйцю мій злотий, я вже собі думаю шо ті вибори ніколи ся не скінчат!  
Казала мені стара Каська, же той Орко то великий спеціаліст по виборах. Куда там Ромкови і Керенському до него. На наступних виборах треба буде йому дати мандат почесного Депутата Дрогобича, аби депутатував аж до пенсії, бо газети пишут же дуже його люди люблят.  
А ше мені Каська казала, шо як приїхав ваш Радзієвский до тої кнайпи, то го люди стрічали як Брєжнєва, а дехто хтів його поцілювати в... самі знаєте шо. Хоча тота Каська може брехати, бо комуністів дуже не любит. 
Знаєте, вуйцю, нині на селі в пльотках правди більше ніж в газетах.  
Так шо пишіт, буду чекала. Ганька.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Цьоця Ганя, 23:25 04 листопада 2010 р.
 
Нє Ганю, думаю шо Скірко на наступних виборах буде пробував на міського голову сі балотувати. Бо так ги Ви кажете він вже великий спеціаліст по виборах. А ше він великий спеціаліст нас дрогобичан дурити, А дурив він нас на ті камениці шо були комунальні а тепер єго, бо всьо шо він купував йшло без аукціонів - за мале пиво. 
А ше вчорийка ввечер здибав я знакомого хлопаку шо свідчити їздив за Керенського і тотой хлопака казав ми про єкийсь рейтинг шо мусит си піднєти в Керенського після того суду, бо тоті бахурі шо були за адвокатів в тотих позивачів вже не хочут визнавати вибори недійсними, а тіко хочут перерахувати бюлетені шо металисі на виборах. депутатів Дрогобицької міської ради в одномандатному виборчому окрузі №20 на виборчій дільниці № 6023. Йой я аж впрів поки тото написав. То я думаю так. Тоті бахурі просто здурили Поточнєка бо хтіли гроші і написали таку бздуру шо воно в ніякі двері не лізло, а потім міняли вимоги аби якось припасувати до ситуації. а Поточняк ходив по всіх кандидатах шо йшли на тім окрузі і хтів від них гроші, бо він судитсі для всіх. 
А скінчитсі тото думаю так. Суддя позов задоволит і буде перерахунок, але тотой перерахунок ніц не даст бо Йван Керенський на тотім боці міста є авторитет і голоси там правильні. І буде то виглєдало так: адвокати файні бо справу виграли і возьмут гроші, але виграш ніц му не даст бо рахували правильно тоті голоси. Ось і маєте концовку - Йван переміг а єго хтіли здрулити з депутатсва але ніц то не дало. І будут всі з тего Поточнєка і Скірка сі сміяти, а Йван як сі розізлостит то буде їх прати лівов руков бо права в него ранена
Рейтинг: 1+ 0-
 
Вуйко з Млинок, 07:11 05 листопада 2010 р.
 
Має Керенський Йван велику проблєму, суд виніс постанову аби перерахували голоси. То тепер треба му пильнувати аби в тоті торби хто не заліз і би не попсули тоті голоси. думаю шо треба в тім му помагати, бо в штабі го тіко єго Свєта і більше нікого. А тотой Поточнєк і Скірко можут купити тотих членів комісії і хтось залізе в торбу і попсує бюлетені. Треба би всі хто за правду пішли до міськради та попильнували тоті торби. 
Піду зара шукати го телєфон аби помогати Йвану
Рейтинг: 1+ -1-
 
Вуйко з Млинок, 10:36 05 листопада 2010 р.
 
Перерахунок голосів з подальшою фальсифікацією та дискредитацією кандидата Ільницького - справжня мета поважних панів на чолі з новоспеченим мером та його посіпаками, позаяк розуміє , що тільки він, взмозі на практиці демонстративно застосувати закон Гука , розвіяти міф всемогутності самого шефа!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Василь Сулим, 17:46 05 листопада 2010 р.
 
Рассказывали мне "посипаки " как за Ильницкого голосовали. Как в анекдоте-выбрали , хотя никто не проголосовал. :cry
Рейтинг: 0+ -2-
 
Виктор, 18:49 05 листопада 2010 р.
 
як не сторався Виктор Мойсеєнко і решта горе кандидатів нічого в них не вийшло.ХА-ХА.звершилась воля Божа.Іван Ільницький переміг і перерахунок допоміг йому бо ще найшлися голоси які були нібито десь не в тому мішку .Памятаю попередні вибори де він переміг, але чомусь пройшов Іванців з перевагою у 2голоси.А хто хоче касету із тою машиною звідки буцімто наливали то зверніться до Івана він вам подарує її і ви побачите що то була машина ромка Пилипіва і хто там присутній.Шкода Мацигіна що повівся на провокацію Мойсеєнка із тими судами хіба на бабки влетів.Але Іван хлоп з народу походу всім пробачив, каже що життя все розставить по своїм місцям.
Рейтинг: 2+ 0-
 
поля, 22:47 02 вересня 2013 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6060 днів)