ДАІшники-перевертні у змові із лікарями роками "шиють" водіям п'янку за кермом

Надрукувати
Кримінал
Написав(ла) Дорожній контроль   
09.10.2012
Дорожній контрольДо Вас звертаються водії та жителі м.Львова та просять допомоги у висвітленні в ЗМІ бандитизму, яким займається ДАІ м.Львова.
Просимо уважно ознайомитися з матеріалом подій та розслідуванням, яке було проведене водіями м.Львова.
Короткий опис хронології подій:
Інспекцією ДАІ м.Львова разом з лікарями Львівського наркодиспансеру, впродовж останніх років здійснювалися організовані та систематичні фальсифікації протоколів та експертиз проти водіїв м. Львова по 130 ст. КУпАП (наркотичне та алкогольне сп'яніння).

Оновлено о 16:00 09.10.12, додано відповідь народного депутата України Геннадія Москаля.

(натисніть на фото для перегляду, всього 3 фото і 1 документ)

Фото 2, фото 3, відповідь народного депутата України Геннадія Москаля.

Один з випадків фальсифікації трапився 06.02.2012 року відносно водія Ярослава Поради працівниками ДАІ м.Львова, а саме Калиновським Т.І. та Гутником В. Є. було сфальсифіковано адміністративний протокол за ст. 130 КУпАП.

Водій подав до суду та рішенням Залізничного районного суду винесено постанову, якою суд закрив справу відносно Ярослава Поради - за відсутністю у діях складу адміністративного правопорушення за ст. 130 КУпАП. Посилання на постанову - http://reyestr.court.gov.ua/Review/22439195

Після чого Ярослав намагався притягнути даних працівників до дисциплінарної відповідальності за фальсифікацію, але керівництво ДАІ м.Львова не знайшло порушень у діях інспекторів.

Постраждалі від цих фальсифікацій та інші водії м.Львова об'єдналися задля боротьби проти кримінального бізнесу ДАІ м.Львова, який був поставлений на конвеєр.

Усім відомо, що для інспекції ДАІ зробити з звичайного водія пияка чи наркомана - це найприбутковіший бізнес, оскільки штрафи та відповідальність за данні порушення є найвищою з усіх порушень, які передбачені в КУпАП, і в багатьох випадках водії згідні викласти чималу суму коштів у вигляді хабаря тільки для того, щоб проти нього нічого не фальсифікували. Інспекторами ДАІ м.Львова була розроблена настільки досконала схеми фальсифікацій, що звичайного тверезого водія можна було зробити наркоманом за рулем, який відмовляється від проходження експертизи на стан наркотичного сп'яніння.

Відеоматеріали одної з спроб фальсифікації по 130 ст. з участю інспектора Калиновського Т.І. та з порушенням процедур та правил, якими мають керуватися інспектори ДАІ:

1-ша частина відео:



2-га частина відео:



Активісти "Дорожнього контролю" та інші водії м.Львова почали боротися з цим явищем та провели власне розслідування за фальсифікаціями. Ми періодично проводили нічні чергування біля Львівського відділення наркодиспансеру, що знаходиться у м.Львів на вул. Наукова, 49 та фіксували усі випадки, коли інспекція ДАІ, порушуючи процедуру проходження експертизи, користалася тим, що водії не знають своїх прав і процедури та правил проходження обстеження на стан алкогольного сп'яніння, привозили тверезих водіїв до наркодиспансеру та проводили фальсифікації.

Відео, яке було відзняте на одному з чергувань водіями м.Львова біля наркодиспансеру по вул. Наукова, 49:



Відео, яке знято у середині медичного закладу потерпілим, проти якого Калиновський Т.І. сфальсифікував відмову в проходженні експертиза з допомогою лікарів та підставних свідків:



У фальсифікаціях значну роль відігравали підставні свідки, які викликалися інспекцією ДАІ у будь-який час доби. По приїзду свідки ставили підписи на будь-яких документах, які їм надавали інспектори ДАІ м.Львова. Були випадки, коли ми запитували у свідка, під чим він поставив свій підпис - нам відповіли, що його викликали по ДТП, але насправді він поставив підпис на протоколі, який засвідчував, що водій відмовився від проходження експертизи.

У більшості випадків свідками подібних фальсифікацій ставали таксисти - це люди, на яких інспекції ДАІ м.Львова може найлегше надавити та змусити брати участь у своєму кримінальному бізнесі фальсифікацій. Тобто, інспектор ДАІ, маючи телефон конкретного таксиста, викликав його на місце події та давав на підпис протоколи.

Основним фальсифікатором даної схеми є інспектор ДАІ м. Львова Калиновський Т.І.: профіль цього інспектора відомий багатьом водіям міста Львова - це є головний та професійний фальсифікатор у м. Львові по 130 ст., який щоденно займається бандитським здирництвом та поборами на автошляхах м. Львова, роблячи звичайних водіїв наркоманами та пияками.

Не кожен водій знає свої права та має змогу відстояти свої права у суді. Обмеженість у знаннях та висока вартість адвокатів - це один з чинників, який дозволяє Калиновському Т.І. вимагати хабарі, тероризувати водіїв та при цьому залишатися непокараним. Інспектор Калиновський Т.І. має хороший тил, оскільки ділиться своєю наживою з вищестоящим керівництвом, які покривають його бандитизм, при цьому ж самі стають його співучасниками.

Немалу роль відіграють у цій схемі і самі лікарі - у тому числі і головний лікар Львівського наркодиспансеру Кабанчик М.О., яка монополізувала ринок експертизи на Львівщині та у випадку, якщо водій не згоден з експертизою, він позбавлений можливості її здійснити повторно або у іншому медичному закладі, оскільки у м.Львів ніде більше не проводять подібних експертиз. Також якщо водій просить повторно провести експертизу, йому у цьому відмовляють, єдиний вихід - це їхати у іншу область або район і то тільки у тому випадку, якщо там є відповідні заклади.

Відео, що собою представляють лікарі цього закладу, можна побачити тут:



Ми неодноразово по цьому питанню зустрічалися з п. Мицаком Б.Ф - начальником ДАІ м.Львова.

Нами була проведена перша зустріч з п. Мицаком Б. Ф. стосовно справи Ярослава Поради, та було підняте питання відсутності у м. Львові алкотестерів "Драгер", які повинні використовуватись для первинного огляду водіїв на стан сп'яніння на місці зупинки транспортного засобу.

На першій зустрічі з водіями, п. Мицаком Б. Ф. пообіцяв, що проведе перевірку по даним фактам та притягне винних осіб до відповідальності. Але, як нам пізніше стало відомо, нікого за фальсифікацію не було притягнуто до відповідальності.


Час йшов, але фальсифікації не припинялися. Після чергових фальсифікацій ми вдруге прийшли на зустріч до начальника ДАІ м.Львова, він був дуже роздратований та відмовлявся з нами розмовляти, але пізніше все-таки наважився на розмову при відеокамерах. На цій зустрічі один з потерпілих від фальсифікації по 130 ст. розповів п. Мицаку, як усе відбувалося в його випадку, після чого п. Мицак знову пообіцяв провести перевірку та закінчив із нами діалог.

Повторна перевірка також не дала ніякого результату - винних осіб не було притягнуто до відповідальності. З цього можна зробити висновок, що п. Мицак покриває та кришує бандитизм, який чинять інспектори ДАІ на дорогах м.Львова.

Відеоматеріали зустрічі водіїв м.Львова та п. Ігора - потерпілого від фальсифікацій по 130ст. - з Мицаком Б.Ф., начальником ДАІ м.Львова:

1-ша частина відео:



2-га частина відео:



Про те, що п. Мицак Б.Ф. як керівник ДАІ м.Львова не був в курсі цих фальсифікацій, ми ніколи не повіримо та надіємось що і прокуратура не повірить йому, оскільки водії неодноразово зверталися до п. Мицака Б.Ф., як у усній, так і в письмовій формі та повідомляли факти про те, що коять інспектори ДАІ, фальсифікуючи проти звичайних водіїв протоколи та висновок експертизи про стан алкогольного та наркотичного сп'яніння у спілці з лікарями.

Керівництво ДАІ м.Львова зрозуміло, що ми зайшли занадто далеко та становимо значну небезпеку для них, їхніх посад та їх бандитського бізнесу.

Через декілька днів після другої зустрічі з Мицаком Б.Ф. - начальником ДАІ м.Львова - Ярославу Пораді, який бореться з беззаконням ДАІ м.Львова, обливають кислотою автомобіль - нас просто почали залякувати. За цим фактом постраждалий подає заяву про злочин до відділку міліції Франківського р-ну м.Львова. Міліція знімає зразки речовини, якою було облито автомобіль та відбирає пояснення у потерпілого. Потерпілий у заяві вказує, що основним підозрюваним у цьому злочині є інспектор Калиновський Т.І. і в потерпілого є докази, що найймовірніше облиття кислотою зробив саме цей інспектор або його напарник інспектор Гутник В.Є, оскільки є інформація, що саме у період, коли автомобіль облили кислотою, у цьому районі у цей час був помічений службовий автомобіль, на якому патрулюють ці інспектори.

Відеоматеріали пошкодженого кислотою автомобіля потерпілого:



На наступний ранок після цієї події на телефон потерпілого Ярослава П. дзвонить людина, яка представляється заступником нач. управління внутрішньої безпеки МВС у Львівській області - Доскочем Михайлом Романовичом та запрошує потерпілого до Управління МВС у Львівській області, щоб потерпілий Ярослав П. надав інформацію та пояснення за фактом облиття його автомобіля кислотою.

Постраждалий зв'язується зі своїм товаришем та просить його піти в Управління МВС разом з ним, щоб товариш був присутнім при цій розмові як свідок, оскільки Ярослав П. боїться самотужки іти на цю зустріч.

На зустрічі Доскоч Михайло Романович прямо у будівлі Управління МВС у Львівській області напав на потерпілого Ярослава П., намагався його побити та відібрати відеокамеру, свідком цих подій був товариш потерпілого.

Аудіозапис зустрічі в Управлінні МВС у Львівській області та напад Доскоча Михайла Романовича:



Відеоматеріали нападу Доскоча М.Р. зможемо Вам надати тільки 24 жовтня - це відео буде представлене на прес-конференції УНІАН 24 жовтня.

На сьогоднішній день ми боїмося за безпеку наших дітей та рідних, за своє життя. Ми не знаємо, чого можна очікувати від правоохоронних органів надалі. У нас є підозри, що наступним вчинком з їх сторони може бути підпал автомобілів або навіть вбивство - адже під ризиком є посади високих керівників правоохоронних органів Львівщини.

У підтвердження того, що дана проблема не є надуманою та має безліч фактів, доказів та свідків, рекомендуємо Вам ознайомитися із статтею газетного видання "Експрес" № 52 (6347) 17 — 24 травня 2012 року.

У цій статті описуються події, які продовжують здійснюватися по сьогоднішній день.

Також, просимо ознайомитися із частиною судових постанов, якими було скасовано постанови, винесені Калиновським Т.І.:
1) справа № 2а-12768/11/1370 від 27.09.2011 http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/20862068
2) справа № 2-а-1793/11 від 28.07.2011 http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/17569925
3) справа № 2а-581/10 від 29.06.2010 http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/10383409
4) справа №: 1309/1274/12 від 06.04.2012 http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/22439195
5) справа №: 2-а-963/11 від 14.09.2011 http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/18471567
6) справа №: 3-394/11 від 01.07.2011 http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/17207455

За додатковою інформацією по цій справі просимо звертатися за телефоном: (067) 365-53-65 Ярослав Порада.

Будемо вдячні Вам за допомогу.

Переглядів: 11996

Коментарі (17)
 
Переглянувши відео, в мене просто вибухнув вулкан незадоволення, агресії і паніки - просто важко описати мої відчуття. Очам важко повірити! В голові не вкладається, як можна жити в таких умовах! ? 
Куди дивиться прокуратура, керівництво МВС? 
Хоча... Який порядок може бути в державі де ЗЕК президент? 
Не хочу закликати до самосуду, але і до ігнорування таких ситуацій також не буду схиляти.
IP: 166.137.88.162 | United States
Рейтинг: 22+ 0-
 
Миколай Бородатий, 08:04 09 жовтня 2012 р.
 
Захист водія при звинуваченнях в керуванні автомобілем у стані алкогольного сп'яніння 
Стаття 130, частина 1, 2, 3 КпАП. Покарання передбачає штраф від 2550 до 3400 грн, або громадські роботи на 40-50 годин, або арешт на 7-10 діб. Повторне порушення протягом року тягне за собою позбавлення права керування на 2-3 роки, з можливим оплатним вилученням ТЗ або громадські роботи на 50-60 годин, або арешт на 10-15 діб. Третє порушення протягом року - позбавлення права керування на 10 років, з оплатним вилученням транспортного засобу. 
Стаття 265-2 КпАП. У інспектора ДАІ є право накладення тимчасової заборони на експлуатацію транспортного засобу шляхом блокування коліс або шляхом його відправлення автомобіля на спеціальний майданчик (якщо автомобіль суттєво перешкоджає дорожньому руху).  
Керування транспортним засобом у стані сп'яніння є одним з найбільш серйозних і найпоширеніших порушень ПДР на дорозі. Навіть після введення нових штрафів цей вид правопорушень стоїть мало не на першому місці. Складається враження, що в нашій країні автомобілями управляють одні алкаші. 
Водіння під «мухою» - явище ненормальне і представляє підвищену суспільну небезпеку. Кожне четверте дорожньо-транспортна пригода скоюється з вини водіїв у нетверезому стані. Це пояснюється тим, що під впливом алкоголю або наркотиків порушуються найважливіші функції організму водія, знижується реакція, виникає зайва самовпевненість, зневажливе ставлення до дотримання Правил дорожнього руху. Дослідження медичних експертів переконливо говорять про залежність скоєння ДТП від прийому алкоголю і від висоти рівня алкоголю в крові: вміст алкоголю в крові вище 1, 50 г / л знаходили майже у всіх постраждалих при автомобільних аваріях. 
У більшості зарубіжних країн керування транспортним засобом під впливом алкоголю не забороняється, а лише обмежується кількісним рівнем або ступенем концентрації алкоголю в крові водія. Вплив різних доз алкоголю на водійські здібності людини і, як наслідок, на ймовірність скоєння ДТП визначено, на думку зарубіжних фахівців, досить чітко. Це дало підставу для широкої підтримки ідеї про те, що максимально вирішуваний рівень вмісту алкоголю не повинен перевищувати 0, 5 г у розрахунку на 1 літр крові (г / л). 
У Європейському союзі в даний час обговорюється можливість введення єдиного для всіх держав-членів максимально разрешаемого рівня - 0, 5 г / л, що дозволить знизити кількість загиблих унаслідок підвищеного вмісту алкоголю. Але вже й зараз багато європейських держав прийняли законодавчі норми, що обмежили допускається рівень вмісту алкоголю в крові водія цією величиною. В Угорщині, Румунії, Словаччині, Японії водіям взагалі заборонено вживання алкоголю. У Швеції, Польщі - 0, 2 г / л. В Іспанії 0, 3 г / л - максимально дозволений рівень вмісту алкоголю в крові для водіїв вантажних і пасажирських транспортних засобів, автомобілів швидкої допомоги та пожежної охорони. У Болгарії, Латвії, Туреччини, Югославії, Австрії, Бельгії, Німеччини, Данії, Франції, Іспанії - рівень вмісту алкоголю в крові водія не повинен перевищувати 0, 5 г / л. У Великобританії, Італії, Швейцарії, США - 0, 8 г / л. 
Українське законодавство допускає вміст алкоголю в крові - 0, 2 г / л. 
Яким же чином наркологи характеризують вплив вмісту алкоголю в крові на загальний стан людини? Трохи теорії. Вміст алкоголю в крові можна розрахувати самостійно. Для цього треба знати обсяг вашої крові. При допущенні, що весь алкоголь потрапляє у кров (що в принципі не вірно, тому відсоток засвоєння їжі менше 40%) - ділите весь випитий спирт (множите об'єм випитої рідини на процентний вміст спирту) на об'єм крові і отримуєте грами алкоголю на літр крові. Можете також прикинути, скільки спирту залишиться в крові через деякий час після вживання. За кожну годину концентрація спирту знижується приблизно на 0, 015. 
ПАМ'ЯТАЙТЕ! Одиниця виміру, визначальна кількість алкоголю в організмі людини має дуже важливе значення. Справа в тому, що всі наведені таблиці визначають вміст алкоголю в крові людини. Співробітники ДАІ, перевіряючи водія на місці зупинки, користуються газоаналізаторами (алкотестерами), які можуть визначати вміст алкоголю в парах видихуваного повітря. Для переводу одиниць виміру вмісту алкоголю в крові у одиниці вмісту алкоголю в парах в повітрі, при фіксованій температурі парів алкоголю на видиху людини 35 град, використовується коефіцієнт 1/2100 на який потрібно помножити значення концентрації спирту в рідині для переведення його в вміст спирту в обсязі видих. Наприклад: вміст алкоголю 0.4 г / л у крові відповідає 0.4 * 1/2100 = 0.00019 г / л концентрації парів алкоголю в видохеілі 0.19 мг / л. 
УВАГА! Завжди стежте за одиницями виміру, тому що саме тут може ховатися можлива причина непорозумінь або неприємностей!  
Переходимо від теорії до практики. Тема «пияцтва за кермом», часто стає предметом гарячих суперечок серед автомобілістів. Деякі навіть народжують ідеї, що мовляв за таке порушення потрібно мало не розстрілювати або, як мінімум, садити водія як кримінальника. З цим можна було б погодитися, якби не одне АЛЕ! Практика показує, що найчастіше суди позбавляють водіїв прав за сфальсифікованими протоколами. Виїжджаючи на дорогу будучи абсолютно тверезим ви завжди маєте шанс потрапити під дію 130-ї статті Адмінкодексу і позбутися прав на один - два роки. Хтось скаже, що це не реально, але ми доведемо зворотне. 
Отже, ви абсолютно тверезий їдете за кермом. Без якої або видимої причини вас зупиняє співробітник ДАІ. Роздобувши документи, він ставить під сумнів колір ваших очей, додає фразу про «невпевненою мови і тремтінні рук» і пропонує проїхати в «лікарню». Будучи впевненим у своїй тверезості, ви погоджуєтеся, проходите лікарський огляд, де у вас міряють тиск чи примушують подихати в стаканчик, а потім пишуть, що ви перебуваєте в стані алкогольного сп'яніння. На підставі висновку лікаря інспектор ДАІ складає протокол, вручає копію і вилучає ваші права. Автомобіль затримується і направляється на штрафмайданчик, де за її повернення зажадають кілька сот гривень. 
У вас легкий шок ... Трохи оговтавшись, ви намагаєтесь довести, що ніякого алкоголю не пили і їдете куди ..? Правильно, в наркологічний центр для проведення незалежної експертизи, де й берете документ, що підтверджує абсолютну вашу тверезість. Це в кращому випадку, а в гіршому - ви будете довго розкачувати по різних лікарням швидкої допомоги, де будете отримувати відмову в проведенні наркологічної експертизи. 
Далі настає найвідповідальніший момент, питання про вашому покаранні розглядається судом. Там ви будете виправдовуватися: п'яним за кермом не сидів, останній раз «вживав» ще в школі, руки тремтіли і тиск піднявся від хвилювання, є висновок незалежної наркологічної експертизи і т.д. 
Суддя вам скаже, що не бачить підстав для недовіри показаннями інспектора і висновком лікаря, а довідку незалежної експертизи ви могли і купити. Вирок звучить невтішно - позбавлення права керування транспортним засобом строком на ... Ви подаєте апеляцію, але і там вас можуть не почути. Суддя з усмішкою заявить: 
- То що ж виходить: даішник - злочинець, лікар - злочинець і районний суддя злочинець? Тільки ви чесний? 
Ніякі скарги, ні в які прокуратури не допоможуть. Всі будуть посилатися на факт наявності довідки «даішного» лікаря, не звертаючи увагу ні на що. 
Описана ситуація - не фантазія, а реальна ситуація, з якою може зіткнутися кожен водій, тому що вона побудована на «психології розлучення». У цій ситуації і співробітник ДАІ і лікар грубо порушили чинне законодавство, що і послужило причиною покарання водія. Ситуація взагалі б не виникла, якби водій знав встановлену законом процедуру перевірки водія на стан алкогольного сп'яніння. Вона чітко прописана в 266-й статті Адмінкодексу. Перелічимо основні моменти: 
- Особи, щодо яких є підстави вважати, що вони перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, підлягають відстороненню від керування транспортними засобами та оглядові; 
- Огляд водія проводиться з використанням спеціальних технічних засобів працівником міліції у присутності двох свідків; 
- У разі незгоди водія на проведення огляду працівником міліції з використанням спеціальних технічних засобів або в разі незгоди з його результатами огляд проводиться в закладах охорони здоров'я; 
- Перелік установ затверджується управліннями охорони здоров'я місцевих державних адміністрацій. Проведення огляду в інших закладах забороняється; 
- Огляд здійснюється в закладах охорони здоров'я не пізніше двох годин з моменту встановлення підстав для його здійснення; 
- Огляд у закладі охорони здоров'я та складення висновку за результатами огляду проводиться в присутності працівника міліції; 
- Напрямок особи для перевірки і проведення такого огляду здійснюються в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України; 
- У разі відсторонення особи від керування транспортним засобом, можливість керування надається уповноваженій нею особі, яка має посвідчення водія відповідної категорії і яке може бути допущена до керування транспортним засобом. 
Тепер проаналізуємо описану ситуацію «розлучення» з точки зору закону. На пропозицію співробітника ДАІ про поїздку в «лікарню», водій повинен був відповісти категоричною відмовою. Процедура чітко вказує, що спочатку огляд проводитиметься на місці і тільки в разі вашого незгоди проходити такий огляд, або незгоди з його результатами, інспектор може запропонувати вам пройти перевірку в лікарні. Зіткнувшись з подібною ситуацією, виконуйте наші РЕКОМЕНДАЦІЇ: 
1. Вислухавши всі аргументи інспектора ДАІ про наявність у вас ознак сп'яніння: «червоні очі, втомлений вигляд, ручки тремтять, червоне обличчя і т.д.», проявіть ініціативу і заявіть про свою згоду в проведенні огляду на місці, з використанням технічних засобів. 
2. Почувши даішні фрази: «у мене немає алкотестера, тому їмо в лікарню», «не вам вирішувати, де проходити огляд» або щось подібне, заявіть про свою відмову брати участь у процедурі, що порушує закон. Можете процитувати йому 266-ту статтю Адмінкодексу. 
3. Почувши загрозу про те, що зараз будуть залучені свідки і складено протокол про вашу відмову в проходженні огляду (покарання рівносильно алкогольного сп'яніння), спокійно відповідайте: - Я лише вітаю участь свідків у нашій розмові. Для початку вони засвідчать факт порушення вами законної процедури. Потім вони зафіксують факт моєї згоди в проведенні огляду на місці з використанням технічних засобів. Потім вони зафіксують факт відсутності у вас цих коштів. А крім цих фактів, я відбита в протоколі, що 130 стаття Адміністративного кодексу встановлює відповідальність водіїв не сам факт ухилення від огляду, а за відмову від проходження огляду, відповідного до встановленого порядку. 
4. Додайте заключну фразу: - Опосвідчення особи на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння, проведений з порушенням вимог 266-ї статті Адмінкодексу, вважається недійсним. 
Розглянута нами ситуація виникла через тимчасову відсутність у співробітників Державтоінспекції технічних засобів (алкотестерів або газоаналізаторів). Не може поки що держава забезпечити кілька тисяч співробітників дорожньо-патрульної служби сучасними дорогими алкотестерами. От і доводиться їм покладатися на «лікарню», застосовуючи «психологію розлучення», яка до речі працює не тільки проти водія. А якщо такі прилади будуть? Які варіанти розвитку подій можуть з'явитися, як захиститися водієві від різного роду фальсифікацій? 
Як і у випадку захисту при обвинуваченнях в перевищенні швидкості, ваша захист від можливих фальсифікацій при тестуванні на вміст алкоголю в крові повинна будуватися на трьох китах - чому вимірюють алкоголь в крові, чемізмеряют і як вимірюють? Відповідь міститься в наведених нижче нормативних актах, але головне, що ви повинні запам'ятати, міститься в самому кінці практично кожного з них: «Висновки щодо результатів медичного огляду особи на стан алкогольного сп'яніння, зроблені з порушенням вимог цієї Інструкції, вважаються недійсними». 
Законодавча влада доручила виконавчій розробити механізм медичного огляду. З поставленим завданням виконавча влада впоралася і 17 грудня 2008 року опублікувала «Порядок направлення водіїв транспортних засобів для проведення огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння ...», затверджений Постановою Кабінету міністрів України № 1103, яке майже один в один продублювала за своїм змістом відповідну статтю Адмінкодексу. Міністерство внутрішніх справ більш відповідально поставилося до задачі законодавців і через час, за який відбувається зачаття і народження дитини опублікувало спільно з МОЗ «Інструкцію про виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції », затверджену спільним Наказом МОЗ та МВС № 400/666. Її-то ми і візьмемо за основу для пошуку відповідей на поставлені питання. 
Чому вимірюють? 
З введенням Інструкції в дію у інспекторів ДАІ відпала необхідність тестувати водіїв на питні пристрасті і з'ясовувати - що і коли пили. Пішли в минуле «рубки тверезості», поступившись місцем цифровим газоаналізатори, а визнання водія у вживанні спиртних напоїв вже не є підставою для його звинувачення в управлінні автомобілем в стані алкогольного сп'яніння. Тепер для нього найголовніше, щоб біологічна норма вмісту алкоголю в крові не перевищувала 0, 2 проміле, а шкірний покрив особи не змінював своєї забарвлення при спілкуванні зі співробітником Державтоінспекції. Законною підставою для перевірки водія на стан алкогольного сп'яніння є лише наявність у нього ознак алкогольного сп'яніння, перерахованих у Наказі № 400/666, а саме: 
- Запах алкоголю з порожнини рота; 
- Порушення координації руху й мови; 
- Виражене тремтіння пальців рук; 
- Різка зміна забарвлення шкірного покриву обличчя; 
- Поведінка, що не відповідає обстановці; 
Якщо на додаток до перерахованих ознак працівник ДАІ виявить у водія звужені або розширені зіниці, які не реагують на світло, сповільнені рухи чи відповіді на поставлені питання, особливу жвавість чи млявість в поведінці, то висновок буде однозначний - за кермом сидить наркоман. 
У нормативних документах відбулася одна, але дуже суттєва зміна - заяву громадян про вживання спиртних напоїв, а також визнання їх у цьому тепер не є ознаками алкогольного сп'яніння. 
Коли випив і сів за кермо, все зрозуміло. П'яному не місце на дорогах. Нехай віддуваються самі. Вони вважають себе «джентльменами удачі» на дорогах. І шлях у них повинен бути такий же, як у героїв з однойменного фільму: випив - сів за кермо - в тюрму! На цей випадок поради давати не будемо! Від другого варіанту страждає більшість водіїв, часом необгрунтовано. Розслабився людина ввечері, випив, а вранці за кермо. Ось тут все і починається. Тим більше, що самі даїшники стверджують, що 90 відсотків затриманих по п'янці - це водії з наявністю залишкових явищ після п'янки. 
Ранкова «перевірка документів» інспекторами ДАІ, як правило, є операцією з виявлення любителів вечірнього застілля. Серед даішників існує навіть негласне правило - треба обов'язково зупиняти автомобіль з запітнілими стеклами, або за кермом якого сидить «жує» водій. Офіційно ці ознаки не є приводом для зупинки. Звідси і виникла гаряче улюблена правоохоронцями дороги інша причина зупинки - перевірка документів. Отримавши документи на руки, працівник ДАІ починає ставити різні питання. У момент відповіді він посилено втягує носом повітря. Раніше було простіше - водій завжди виходив з машини, а інспектор ДАІ під час розмови з ним завжди ставав обличчям проти вітру. Тепер трохи складніше, водій сидить в автомобілі, а працівникові ДАІ доводиться нахилятися до проводу, опущеного скла автомобіля, щоб учуять довгоочікуваний запах. Але і тут не все просто - в салоні можуть сидіти пасажири зі стійким запахом алкоголю і потрібно знайти причину, щоб змусити водія вийти з автомобіля і поставити його обличчям до себе з вітряної сторони. 
Раніше, при виникненні найменших підозр, даїшник починав процедуру «вибивання добровільного визнання». Він задавав провокаційне питання: - Щось вигляд у вас втомлений, що вчора пили? - І так далі. 
Тепер ваша відповідь не має ніякого значення, ви можете розповідати все що завгодно. Головне, щоб при його озвучуванні, від вас не виходив запах алкоголю, а ви не червоніли від хвилювання і добровільно не визнали факт знаходження за кермом в стані алкогольного сп'яніння. Водій взагалі може відмовитися відповідати на питання інспектора. Таке право дане йому 63-ю статтею Конституції, яка прямо вказує, що людина не може бути притягнутий до відповідальності за відмову давати пояснення або показання щодо себе, близьких родичів або членів сім'ї. І в даній конкретній ситуації цим правом можна скористатися. 
Як ми вже говорили, «психологією розлучення» займаються не лише співробітники міліції. Розповімо реальну історію з класичним початком: - Трохи випив, сів за кермо, а тут даїшники. При розмові співробітники ДАІ виявили від водія запах алкоголю. Домовлятися по-доброму він не захотів, або не зміг. Зважаючи на відсутність алкотестера працівники міліції тут же запропонували водієві проїхати на огляд до медустанови, на що він заявив: - А чого втрачати час? Я випив, не відмовляюся і готовий все це підтвердити офіційно. За кермо сяде дружина, вона нічого не пила. Тільки ні які папери підписувати не буду!  
Даішники тут же зупинили проїжджаючий автомобіль і залучили його пасажирів як свідків: - Ось водій, від нього виходить запах алкоголю, він добровільно зізнався у його вживанні, протокол підписувати відмовляється, давати письмові пояснення відмовляється, що ви зараз і засвідчите. Фінал історії був передбачуваний - протокол склали, свідки розписалися, права забрали. 
Через два тижні водія викликали у суд. Там він заявив, що свою провину не визнає і навів аргументи на своє виправдання: запах алкоголю був викликаний прийомом ліків, які не обумовлюють обмеження в управлінні автомобілем; визнання у вживанні алкоголю він скоїв під тиском працівників міліції, які його шантажували затриманням на тривалий час і вимагали хабар; свідки лише підтвердили факт його визнання у вживанні алкоголю, а не факт перебування в стані алкогольного сп'яніння; добровільне визнання водія не є ознакою сп'яніння; порядок законного огляду був порушений, що робить його результати недійсними. У завершенні всього водій пред'явив довідку від нарколога, яка приписувала його до числа переконаних непитущих. Суд визнав водія невинним!  
Чим вимірюють? 
Припустимо, що ви не впоралися зі своїм хвилюванням, і ваше тіло, обурене поведінкою даішника, початок багровіти у своїй верхній частині. Подібне цветопреображеніе відразу викличе у співробітника ДАІ непереборне бажання протестувати вас за допомогою спеціального технічного засобу. Навесні 2010 року МВС України оприлюднило повний «Перелік технічних засобів для виявлення та фіксації порушень правил дорожнього руху», затверджений Наказом № 33, в якому значаться і засоби для проведення огляду водіїв з метою визначення стану алкогольного сп'яніння. Ось вони, знайомтесь: 
- Газоаналізатор «Alcotest 6510"; 
- Газоаналізатор «Alcotest 6810"; 
- Газоаналізатор «Alcotest 7410 Plus com»; 
- Пристрій спеціальне «Алконт 01". 
 
ПАМ'ЯТАЙТЕ! Обдурити прилад так, щоб він показав меншу концентрацію алкоголю, ніж є насправді, не можна! А ось завищити його свідчення - випадково або навмисно - можна!  
Застосовуючи технічні засоби, інспектор ДАІ повинен дотримуватися визначені Інструкцією правила, а ви в цілях власного захисту повинні спостерігати за їх виконанням. Тому відповімо на третє питання. 
Як вимірюють? 
Це питання має найважливіше значення, тому що навіть найдосконаліші алкотестери, газоаналізатори і т.д. і т.п. не мають захисту від можливих фальсифікацій їх показань. До того ж, свідчення алкотестера можуть виявити залишковий вміст алкоголю у видихуваному повітрі, яке підтверджує факт вживання спиртного в минулому. 
Факт вживання спиртних напоїв в минулому і знаходження в стані алкогольного сп'яніння в даний момент - це не одне і те ж! Сп'яніння увазі певний стан нервової системи і всього організму людини. Законодавство встановлює відповідальність за керування транспортним засобом в стані алкогольного сп'яніння, а не за вживання спиртних напоїв у минулому. Показання будь-якого технічного засобу, використовуваного співробітником ДАІ, не є безперечним доказом того, що водій перебуває в стані алкогольного сп'яніння. Навіть при наявності двох свідків. Прилад фіксує лише вміст алкоголю у видихуваному повітрі. Доказом вони стають лише в разі згоди самого водія. Лікар і тільки лікар може дати кваліфікований висновок про ступінь алкогольного сп'яніння. 
1. Перед початком тестування інспектор зобов'язаний розповісти водієві про процедуру огляду і порядок використання газоаналізатора. На вимогу водія співробітник ДАІ зобов'язаний надати документ про сертифікацію приладу і свідоцтво про його повірку. Без наявності цих документів використання технічних засобів ЗАБОРОНЕНО!  
2. Тестування проводиться з дотриманням інструкції з експлуатації приладу, з якою бажано ознайомитися до початку тестування. Як мінімум ви повинні дізнатися допустиму похибку та особливості забору проби повітря. Від того, як ви будете «дути», залежить дуже багато. 
3. Для проведення процедури тестування інспектор ДАІ повинен запросити не менше двох свідків. Працівник міліції свідком бути не може. 
4. Причини проведення тестування, тобто ознаки сп'яніння повинні бути вказані в протоколі. Бажано, що б інспектор ДАІ це зробив ще до початку тестування. 
5. Слідкуйте за тим, щоб відомості про «паспортної» похибки приладу були занесені в протокол. Як правило, допустима похибка знаходиться в межах ± 0, 05 проміле. Це означає, що «поріг тверезості» можна вважати перевищеним тільки в тому випадку, якщо газоаналізатор зафіксує 0, 25 проміле і вище. 
6. Уважно стежте за одиницями виміру. Нормативні документи дозволяють використання лише однієї з них - проміле (г / л - грам алкоголю на один літр рідини в організмі). 
7. В інструкціях до більшості приладів вказано, що брати пробу повітря не можна відразу після їжі, куріння або прийому ліків - все це може спричинити збільшення свідчень. Переступити поріг тверезості можна навіть після ковтка кефіру, якщо він залишився на слизовій оболонці рота. Тому інспектор, якому наказано слідувати інструкції з експлуатації газоаналізатора, повинен поцікавитися - чи давно ви їли, брали ліки або палили? І якщо ви відповідаєте, що зовсім недавно, то інспектор повинен почекати. 
8. Дуже обережно ставтеся до ситуації, при якій інспектор ДАІ запрошує вас для проведення тесту сісти в свій службовий автомобіль. Взимку він мотивує це тим, що прилад має нижній поріг працездатності - п'ять градусів нижче нуля. Це дійсно так. А влітку він постарається знайти інший привід. Вся справа в тому, що всі прилади мають два режими роботи - активний і пасивний. У пасивному режимі газоаналізатор починає всмоктувати навколишнє повітря. Досить в патрульній машині розлити трохи спиртного - і доказова база гарантована. 
9. «Сп'янівши» прилад можна і при активній пробі - коли водій дме в газоаналізатор через мундштук. Досить крапнути спиртного всередину мундштука, і полпромілле «в навантаження» забезпечено. Причому навіть запакований одноразовий мундштук не можна вважати гарантовано чистим, залити спирт всередину упаковки можна за допомогою шприца. Перед тестом кожний газоаналізатор робить контрольний забір повітря, і якщо в ньому опиняться пари спирту, прилад заблокується. Попросіть, щоб при контрольному заборі прилад був поруч з вами і з надітим (! ) Мундштуком. 
10. До газоаналізатор може бути підключено друковане пристрій. Роздруківка прикладається до протоколу в якості доказу. Перевірте дату і час на газоаналізаторі перед проведенням тесту. Слідкуйте за тим, щоб протокол вимірювань друкувався при вас, і в ньому були вказані той же результат і той же час проби, що висвітлювались на екрані приладу. Таким чином ви виключите ще одну схему можливих махінацій. Виглядає вона наступним чином. Алкотестер продувається до потрібних свідчень, без роздруківки (! ), Ще до вашої появи і визнання в тому, що позавчора ви бачили в холодильнику маленьку баночку пива. Результат помилкового продува відправляється «в друк», але принтер-то не підключений, і тому він стає першим у черзі на роздруківку. Коли ж ви дуеті вдруге, кабель до друкованого пристрою вже приєднаний і, привіт! Друк в порядку черги, тобто першим з принтера виходить помилковий продув. Цей завмер вам покажуть і попросять його підписати. Клієнт готовий, на блюдечку і з блакитною облямівкою. 
11. Якщо результати тесту вас не влаштовують, або ви вважаєте що вас намагаються визнати менш тверезим ніж ви є, результати перевірки не визнавайте. Таке право вам дано згаданими нормативними документами. Наполягайте на перевірці у нарколога, в цьому є сенс. 
По-перше, ваша впевненість може відбити у інспектора ДАІ бажання подальшого спілкування, навіщо йому втрачати час. 
По-друге, медики користуються зовсім іншою методикою перевірки стану водія. На відміну від інспектора ДАІ, вони можуть зробити свій висновок: є ознаки вживання алкогольних напоїв, проте в стані алкогольного сп'яніння не знаходиться. Адже законодавство карає водіїв не за сам факт вживання алкоголю, будь це в минулому або справжнім, а за вживання транспортним засобом в стані алкогольного сп'яніння. А різниця в цьому є!  
У разі незгоди водія з показами алкотестера, його направляють на перевірку до медичної установи. Таку перевірку можуть проводити не будь-які медичні установи, а лише ті, яким таке право дано Мінздравом. Лікар повинен мати відповідний допуск. Правда, якщо лікар-нарколог або фельдшер змовляється з даішниками, то тут нічого не рятує. Це найнебезпечніша ситуація. Захистити в ній могло б тільки одне - знання методології, якщо хочете правил проведення медичного огляду. 
Чому питання методології дуже важливий? Раніше медики при проведенні експертизи використовували термін «залишкове явище». Зараз його замінили на формулювання «Встановлено факт застосування алкоголю, ознак сп'яніння не виявлено». Це формулювання означає, що людина раніше вживав алкоголь, але на момент огляду вже протверезів. А значить, в його поведінці немає ознак сп'яніння і він не винний. Різниця у формулюваннях має дуже істотне значення - від неї залежить подальша доля водія. Однак нова інструкція містить таку методологію, що навіть переконані непитущі і язвенники можуть потрапити в розряд завзятих алкоголіків. І ось чому ... 
У самій Інструкції, затвердженої згаданим вище Наказом № 400/666, методології перевірки немає. Вона "зачаїлася" в додатку з номером два, під назвою "Акт медичного огляду ...", який заповнюється лікарем едіноручно, в єдиному екземплярі, не є документом суворої звітності, на рІтак, ви абсолютно тверезий їдете за кермом. Без якої або видимої причини вас зупиняє співробітник ДАІ. Роздобувши документи, він ставить під сумнів колір ваших очей, додає фразу про «невпевненою мови і тремтінні рук» і пропонує проїхати в «лікарню». Будучи впевненим у своїй тверезості, ви погоджуєтеся, проходите лікарський огляд, де у вас міряють тиск чи примушують подихати в стаканчик, а потім пишуть, що ви перебуваєте в стані алкогольного сп'яніння. На підставі висновку лікаря інспектор ДАІ складає протокол, вручає копію і вилучає ваші права. Автомобіль затримується і направляється на штрафмайданчик, де за її повернення зажадають кілька сот гривень. Отже, ви абсолютно тверезий їдете за кермом. Без якої або видимої причини вас зупиняє співробітник ДАІ. Роздобувши документи, він ставить під сумнів колір ваших очей, додає фразу про «невпевненою мови і тремтінні рук» і пропонує проїхати в «лікарню». Будучи впевненим у своїй тверезості, ви погоджуєтеся, проходите лікарський огляд, де у вас міряють тиск чи примушують подихати в стаканчик, а потім пишуть, що ви перебуваєте в стані алкогольного сп'яніння. На підставі висновку лікаря інспектор ДАІ складає протокол, вручає копію і вилучає ваші права. Автомобіль затримується і направляється на штрафмайданчик, де за її повернення зажадають кілька сот гривень» укі водієві не видається, а тому виключає можливість подальшого його оскарження! На підставі чого ж лікар буде робити свій висновок? Читаємо уважно всі пункти Акту медогляду. 
Перше на що лікар зверне увагу і обов'язково відобразить у відповідній графі Акту - зовнішній вигляд обстежуваної особи. Зверніть увагу, що з моменту доставки водія у медичний заклад, він перестає бути громадянином і стає «особистістю», у якій на відміну від громадянина відсутні які-небудь права. Адже саме такий термін у відношенні водія застосовується в Акті - "особистість". 
Після зовнішнього огляду особистості лікар-нарколог, зваливши на себе функції психолога, зверне увагу на її поведінку і підкреслить потрібне в Акті: адекватне, напружене, замкнутий, роздратоване, порушену, агресивне, ейфорічна, балакуче, нестійке, мляве або загальмований. Потім послідує перевірка орієнтації на місцевості, в часі і власної індивідуальності. 
Далі лікар-нарколог, сміливо взявшись за функції лікаря-логопеда, перевірить мовні здібності особистості. Виконає він і функції терапевта, тому що йому належить перевірити вегетативно-судинні реакції особистості, характер її дихання, виміряти пульс і артеріальний тиск, оцінити стан зіниць, амплітуду тремтіння повік, язика, пальців рук, дати оцінку характеру ходи. 
В кінці тесту лікар поставить особистість в типово наркологічну позу Ромберга (положення стоячи з зсунутими ногами, з закритими очима і витягнутими вперед руками), задасть питання про останню дату вживання алкоголю і міцно вдихне повітря, намагаючись відчути - чи є у особистості запах алкоголю з рота . 
На цьому лікарські маніпуляції з особистістю не закінчуються. Настає час лабораторних досліджень. Лікар-нарколог візьме у особистості пробу біологічного середовища у вигляді сечі, слини, крові, мазка з поверхні губ або шкіри обличчя, тут же приступить до її лабораторному дослідженню. 
Нововведень в цих дослідженнях немає, тому і можна припустити, що як і раніше, хитруни будуть використовувати старі методи «протверезіння». Хтось знову буде возити з собою баночку власної «тверезої» урини і віддавати її на експертизу. Хтось знову поступить зовсім нахабно: зачерпне в пробірку з-під крана звичайної води, офарбить її злегка в туалеті і підсуне нарколога. Тільки тепер, на відміну від колишніх часів, пробірка буде опломбована і залишена на збереження, на випадок можливого оскарження результатів огляду. 
Всі оцінене, пронюхали, досліджене лікарем буде відображено в Акті, який і послужить підставою для написання "Висновку про результати медичного огляду ...". Подробиці обстеження в цьому документі не викладаються. Тут відображаються лише дані про особу, ПІБ інспектора ДАІ, лікаря і два варіанти кінцевого вироку: п'яний чи не п'яний. Копію висновку урочисто вручають водієві, ой вибачте - особистості, тому що у неї навіть не запитають - чи згодна вона з результатами медичного огляду чи ні. 
Ось вам і вся методологія. Її зміст вміщається всього лише на трьох аркушах. Для порівняння скажемо - російський аналог, породжений "Основними принципами поведінки медичного огляду для встановлення факту вживання алкоголю і стану сп'яніння" розміщується на тринадцяти аркушах і дає абсолютно чіткі рекомендації лікаря по всіх видах тестування водіїв. 
Що може зробити водій для захисту від недостовірних результатів медичного огляду? 
По-перше, скористатися своїм конституційним правом і ще до початку медичного обстеження зажадати присутності адвоката чи іншої особи, здатного надати юридичну допомогу. Навряд чи така заява сподобається інспекторові ДАІ, до чого тут сторонні особи? Однак у присутності такої особи зацікавлений сам водій, оскільки він отримує свідка для оскарження в суді результатів медичного огляду. 
По-друге, провести медичне обстеження не в тому медичному закладі, куди запрошує інспектор ДАІ, а в іншому, обраному вами. Адже ви маєте право підозрювати, що у інспектора існують «домовленості» з лікарем. Тому і запропонуйте для обстеження інше медустанову. Звичайно ж, його адресу ви повинні мати при собі, якщо заздалегідь підготуватися до подібного розвитку подій. 
ПАМ'ЯТАЙТЕ! Законодавство не обумовлює - хто вибирає медустанову для обстеження - водій або інспектор. Ви можете і повинні скористатися цією ситуацією задля отримання гарантії об'єктивності проведених обстежень та достовірності кінцевого результату. 
По-третє, скористатися своїм законним правом і оскаржити висновок лікаря. Підставою може бути заключна фраза Інструкції «Висновки по огляду громадян на стан сп'яніння, одержані з порушенням вимог Інструкції, вважаються недійсними». При цьому не забудьте про збір доказів. 
Якщо не дотримуватися вище описаних рекомендацій, результат може вийти плачевним. Подивіться, як це відбувається на практиці.
IP: 194.44.213.105 | Ukraine, Uzhgorod
Рейтинг: 20+ 0-
 
, 10:18 09 жовтня 2012 р.
 
Чи дозволив би собі інспектор ДАІ, поводитись так в Європі
IP: 178.95.177.200 | Ukraine, Chernihiv
Рейтинг: 15+ 0-
 
......, 11:22 09 жовтня 2012 р.
 
Тому що працюють на статистику а не на результат. І ні при чім тут Президент, навіть з енд компані! Інструкції треба удосконалювати. І сумління. всім. І кожному. Іторгашам перестати споювати народ, тим паче тоді, коли й сліпий побачив би, що п"яне вже "готове", а купує ще- і продають йому, а, замість покарання- профілактика і паперотворчість. І "шиття". Нема сумління- форму здати, фуфайку на плечі- і на "зону"- виправлятися! Натвердо!
IP: 178.212.101.147 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 14+ 0-
 
Між іншим, 12:22 09 жовтня 2012 р.
 
дорожній контроль молодці, тримайте так далі хлопці
IP: 176.8.62.227 | Ukraine
Рейтинг: 18+ -2-
 
вова, 13:05 09 жовтня 2012 р.
 
Надивився на оце все - і нічого нового не знайшов! Не є секретом, що сама корумпована це ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ! І тут не жиди винуваті і москалі, як у нас часто приходиться це чути, а "щирі" "вукраінчі".Дмитро Добродомов .який веде телепередачу "ХТО ТУТ ЖИВЕ", по середах також розказує і навіть демонструє як живуть казнокради, які мають будинки-особняки, квартири - і не одну, а що далі -НІЧОГО! Продивилися, повозмущалися, посперечалися - а ті "ВУКРАІНЦІ" один з одним перев*язані і роблять те, що ім всім хочеться! Маретіал поданий в відео - сильнєйший, але його би, напевно, треба подати керівникам Львівськоі обласноі Ради! Треба приймати якісь міри до порушників зі сторони чиновників, як МЕНТІВ, так і тих ЛІКАРІВ! АЛЕ! Чомусь думається - нічого з того не вийде! Панібратство, кругова порука, хабарі ..оце все ми всі спостерігаємо! А хто керує УКРАІНОЮ, яка по-суті має назву - УРКАіна, не мені вам всім про це розповідати! Повторюю ще раз - Львівська влада обласна зобов*язана піти на зустріч чесним людям, і розібратися у всьому - хто, що і як! ПОКА!
IP: 178.95.29.218 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 8+ -3-
 
снайпер +, 14:25 09 жовтня 2012 р.
 
А чому на львівських прикладах? І до снайпера: Добродомов, хоч і професійніший за авторів цього ресурсу, однак - прагне нардепства. Звідси - усе... Бо кампанія і гроші...
IP: 178.212.99.100 | Ukraine
Рейтинг: 5+ -5-
 
До всіх, 14:57 09 жовтня 2012 р.
 
Порада одна - треба сумлінно вивчати закони . Коли вони відчувають , що людина підкована - паскудні пики відступають. Ганьба цьому позорищу ! Воно сидиить на шиї народу тяжким ярмом і жере , жере, жере. Преба створити фонд взаємодопомоги в боротьбі з ДАїшною мафією, і гнати в шию того начальника Мицака , бо воно є ключовою фігурою цієї ганьби .
IP: 92.113.86.134 | Ukraine, Cherkasy
Рейтинг: 11+ 0-
 
Анжела, 18:09 09 жовтня 2012 р.
 
вот після таких наглих мусорів і появляються караванівські стрілки
IP: 178.212.103.102 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 20+ -1-
 
куля, 18:52 09 жовтня 2012 р.
 
мінус два даїшника поставило))
IP: 176.8.62.227 | Ukraine
Рейтинг: 11+ 0-
 
вова, 20:07 09 жовтня 2012 р.
 
У добродомових, як і у даїників шефи де сидять, кого покривають? 
 
Резонанстний матеріал. Чи не закриють вебсторінку?
IP: 65.49.14.79 | United States, Fremont
Рейтинг: 2+ -2-
 
, 22:03 09 жовтня 2012 р.
 
Я просто в шоці таке беззаконня може бути тільки в нас, А в Європі поважають поліцію люди звертаються і ті допомагають іх там люблять, а в нас непевно незнайдеться нікого хто скаже я люблю на шу міліцію
IP: 178.137.18.146 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 6+ 0-
 
шурІк, 01:59 10 жовтня 2012 р.
 
Без міліціі, так і без лікарів жити буде набагато складніше.Не всі "менти" "ЗВОЛОЧІ", так і лікарі".Є порядні, а є і ті, які тільки чекають на хабар.ЖИТТЯ! Якось в БК в ДРОГОБИЧІ, проходила зустріч дрогобичан з кимось з приіжджих чиновників вже і не пам*ятаю з ким, який щось там белькотів про те.що треба підтянути ремнем штани і трохи потерпіти і прийде час і ми всі будемо жити по-людськи! До мікрофона, який стояв в проході залу, підійшов молодий ксьонз і почав щось там говорити про американську демократію, що там ніби-то ту демократію будували 100 років! Тобто УРКАіна ще молода - всього 20 років так що треба потерпіти! Якийсь дядько встав з крісла підійшов до нього і відтягнув від того мікрофона, я тоді подумав що може ще і надавати тому представнику чесності і правдивості! Дивлячись на те, як нас всіх відкрито грабує влада, жиріють за народний рахунок, опускають народ нижче плінтуса - просто дивує.що ми всі то терпимо! Чи надовго.!
IP: 178.210.147.16 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 2+ -9-
 
життЯ ...., 08:50 10 жовтня 2012 р.
 
як додати відео у новину ? 
 
Напишіть нам на пошту.
IP: 178.212.103.22 | Ukraine, Lviv
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 20:13 10 жовтня 2012 р.
 
Велика подяка і повага автору та активістам "Дорожнього контролю" за сміливість! Тримайтеся, хлопці! Саме завдяки таким, як Ви, і жевріє ще надія, що не все ще втрачено в нашій ненці-Україні!
IP: 178.95.68.126 | Ukraine
Рейтинг: 13+ 0-
 
Ольга, 00:40 11 жовтня 2012 р.
 
Милиционеры избили женщину-адвоката головой о забор и забрали "Мерс" ее клиентки 
 
Юрист говорит, ее травмировали следователи с Тернопольщины во время обыска дома на окраине Львова 
 
На Западной Украине разгорается новый скандал с милиционерами-драчунами. Людей в форме винят в избиении адвоката Натальи Турчин, пытавшейся защищать права своих клиенток — преподавательницы львовского вуза Снежаны Бордиян и ее матери-предпринимательницы. 
 
Инцидент произошел 4 октября в особняке матери Снежаны на окраине Львова, куда с обыском в рамках дела о краже автомобиля в восемь утра нагрянули четверо следователей из тернопольской милиции. У них было постановление об обыске — искали украденный в Тернополе черный Volkswagen (по нашим данным, в краже якобы подозревают родственника хозяйки дома). 
 
Как рассказывают нам Снежана с матерью, ранний визит правоохранителей, да еще из другого города, в котором они не жили и не имели никаких дел, был для нее шоком и полной неожиданностью. Первой мыслью было — это ошибка или подстава. Дочь бизнес-леди Снежана, гостившая у нее с детьми, сразу же позвонила своему адвокату Наталье Турчин и попросила ее срочно приехать. 
 
Хату обыскивали около десяти часов. «Милиция перевернула весь дом и вынесла целую кипу бумаг. И хоть искали они черный «Фольксваген», их заинтересовал серебристый «Мерседес ML 400» в гараже (машина принадлежит чешской фирме, с которой сотрудничает моя клиентка, и стоит больше 20 тыс. долл.), — рассказывает «Сегодня» адвокат. — Людям заявили, что машину забирают. Рядом еще стояла «копейка», но ее не тронули. Конфисковали именно «мерс» с иностранными номерами вместе с документами на машину. При этом у следователей было лишь постановление на обыск, а ордера на изъятие автомобиля не было. Причем по закону, если они забирали «Мерседес», у них должно было быть постановление об изъятии именно этого «Мерседеса». 
 
«Когда после этого я потребовала показать протокол об обыске, один из милиционеров меня ударил, я отлетела и ударилась головой о забор, — продолжает правозащитница. — Затем он принялся выкручивать руки моему клиенту Снежане, оставив на ее теле дюжину ушибов и ссадин». По словам адвоката, она сама после «общения» с милиционерами получила сотрясение мозга. 
 
Адвокат и ее клиентка сняли побои и пожаловались на тернопольских правоохранителей их коллегам — сотрудникам Лычаковского райотдела милиции Львова. По словам пресс-секретаря львовской облмилиции Светланы Добровольской, все материалы этого дела передали в прокуратуру Тернопольской области. 
 
Тем временем в тернопольской милиции настаивают, что действовали законно. По словам правоохранителей, они обыскивали дом во Львове по уголовному делу о краже машины, на что у них было постановление тернопольского горрайсуда. «Во время обыска нашли автомобиль с иностранными номерами без документов: машину изъяли и отправили на штрафплощадку», — сказал нам начальник сектора связей с общественностью УМВД Украины в Тернопольской области Петр Колесник. По его словам, он ничего не знает о том, что следователи якобы распускали руки. «Но женщины имеют право пожаловаться на сотрудников милиции», — добавил Колесник. 
 
Львовские адвокаты возмущены избиением коллеги. По их словам, это беспрецедентный случай во Львове. «То, что адвокатов не допускают к проведению обысков, тем самым нарушая права граждан на защиту, уже стало обычной практикой в нашей стране, — говорит юрист Тарас Зубач. — Кроме того, в протоколе, как правило, фиксируют одного-двух милиционеров, а на обыск приходят пятеро. Так у них больше шансов подбросить «нужные» улики. Но такого, чтобы милиционер поднял руку на женщину-адвоката, за 12 лет адвокатской практики я еще не видал». 
 
Летом в Киеве был инцидент с избиением адвоката Олега Веремиенко. Его якобы поколотили милиционеры в райотделе, когда он пытался пройти к подзащитным.
IP: 195.241.28.153 | Netherlands
Рейтинг: 0+ 0-
 
kent, 18:40 17 жовтня 2012 р.
 
І справді, інспектори ДАІ люблять розводити на тестах на алкоголь!  
До речі, з дозволу адміністрації, тут ще дають інструкцію дій, як себе вести при проходженні такого тесту.
IP: 92.112.90.151 | Ukraine
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 18:22 14 жовтня 2014 р.
Додати коментар
Ім’я:
E-mail:
Коментар:

 
© 2008-2017 Дрогобич Інфо → (сайт працює 3427 днів)