У Дрогобичі зменшилися надходження від бюджетоутворюючих підприємств

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
Написав(ла) ZIK   
16.02.2013
ГрошіПротягом січня в Дрогобичі продовжилося зменшення надходжень від основних бюджетоутворюючих підприємств. Про це повідомив кореспондент ІА ZIK з посиланням на першого заступника міського голови Олександра Коростельова.

Якщо у січні 2012 року бюджет міста отримав від АТ "НПК-Галичина" – в недалекому минулому головного платника податків не лише в Дрогобичі, але й на Львівщині – лише 182 тис. грн (виробництво впало майже до нуля), то в цьогорічному січні ще менше – 68 тис. грн, – каже посадовець. – Від ПАТ "Дрогобицький завод автомобільних кранів" у січні надійшло 56 тис. грн, що становить 0,8% проти відповідного періоду минулого року (торік у січні – 6884 тис. грн). Не набагато краща ситуація на ТзОВ "Універсальна бурова техніка", яке у першому місяці поповнило бюджет на 17 тис. грн, ВАТ "Дрогобицький машинобудівний завод", який спромігся переказати до бюджету 293 тис. грн – торік 990 тис. грн. Від ЗАТ "Галка-Дрогобич", ЗАТ "Дрогобицький м’ясокомбінат", ПАТ "Дрогобицький хлібокомбінат" місто отримало від 40 до 89 відсотків сум, сплачених ними у січні минулого року.

Зі слів посадовця, жодне підприємство у Дрогобичі не спрацювало краще січня минулого року. Оскільки усі підприємства є у приватній власності, можливості впливу міської влади на них обмежені.

"Січень засвідчив, що для бюджетоутворюючих підприємств Дрогобича цей рік буде ще гіршим, ніж 2012, який був дуже поганий", – наголосив Олександр Коростельов. – "Ситуація складна, але не критична".

Переглядів: 4769

Коментарі (29)
 
"Дрогобич колись славився в якості промислового центру. Але зараз заводи не працюють. Які Ваші думки з цього приводу?  
 
- Ця проблема мене дуже хвилює. Одним з центральних пунктів моєї передвиборчої Програми була допомога підприємствам в сенсі відродження їх роботи. Перші кроки вже зроблені. Так, долотний завод, що простоював 2, 5 роки вже відновив свою роботу." 
 
 
Це уривок інтерв"ю з Радзієвським 2-річної давності. 
Тепер влада заявляє, що впливу на підприємства не має?! Тобто збрехали для того щоб тепер нас обкрадати. І продовжують брехати, що підприємець, який забудує молочний ринок віддасть перший поверх місту?! І хтось їм ще вірить?
Рейтинг: 17+ -4-
 
Злий собака, 15:24 16 лютого 2013 р.
 
В те, що не має впливу - вірю. То, що частково збрехав, коли казав, що запустить заводи - теж вірю, бо міг лише сприяти. А який може бути вплив на власника? Ви відкрили магазин, а потім закрили, бо справи йдуть погано - яким чином мер може Вас заставити відкрити його знову? Завод - це така сама приватна власність, як і магазин. Інша справа контроль за дотриманням умов договору, який укладався при приватизації. Але то функція держави, а не міської влади.
Рейтинг: 7+ -3-
 
до Злого собаки - стебничанин, 16:12 16 лютого 2013 р.
 
Влада не може вплинути на власника? Щоб відібрати бізнес - методів хоч відбавляй, сподіваюсь пояснювати не треба нікому. Завод не магазин- відкрив -закрив. Тут закони інші. Фінансові потоки працюють інакше ніж в магазині. Методи впливу: забастовки на прхідних, щоб не різали на метал, сприяння у фінансуванні на реконструкцію, перепрофілювання, пільгове кредитування, співпраця з центром зайнятості для спільного фонду зарплат, моральний тиск на власників через ЗМІ... 
Звичайно, передвиборні гасла викрикувати легше.
Рейтинг: 5+ -3-
 
Злий собака, 17:14 16 лютого 2013 р.
 
ДО стебничанина."Але то функція держави, а не міської влади." А міська влада , це що , покурити прийшла? Чи це структура держави? Нах. тоді всі міськи влади? Будемо напряму підчинятись АПУ , КМ іВРУ.
Рейтинг: 4+ -3-
 
Мешканець, 18:10 16 лютого 2013 р.
 
" Ситуація складна , але не критична" ! Це слова Коростильова . І при таких мізерних надходженнях, планують вивести з ком майна пром . ринок на П .Орлика , який на сьогодні СТАБІЛЬНО дає надходжень більше 1.млн гривень на рік . Не підприємства -гіганти , а невеличкий комунальний ринок , став основниим бюджетоутворюючим підприємством . Повірити важко, що ринок , сплачує більше, ніж усі заводи - колоси разом узяті! . І таку ситуацію влада вважає не критичною .?! Зрозуміло одне , що бюджетникам " Пакращення" вже наступило. Ось вам шановні і реальний профффессіоналізьм " пакращувателей" від " Сильної України" . Цікаво , чому про свої компанії мовчать ?
Рейтинг: 14+ 0-
 
Аналітик, 19:12 16 лютого 2013 р.
 
Запитайте мера чи випадково він небув акціонером ДДЗ і чи було для нього таємницею, що Ощадбанк приймав участь у банкротстві заводу. А його заяви, що нові власники створять чудо. І дійсно чудо є заводу не стало.
Рейтинг: 10+ 0-
 
хороший собака, 19:22 16 лютого 2013 р.
 
Крім вище перечислених підприємств.є ще підприємства, на які мер має вплив, а саме підприємства комунальноі власності, аренда землі.ринковий збір.Хтілося -би побачити, цифри, скільки заробили комунальні підприємства для міського бюджета.Також цікаві цифри, скільки заплатили в бюджет міста "Пляц", "Тандем"...Скільки заплатили в міський бюджет ті підприємства, які осваювали бюджет 2012 року.Також хочеться побачити якісь діі міськвиконкому, що-до зменшення витрат міського бюджету, і збільшення поступлень від підприємств комунальноі власності.А то складається думка, що в плани міськоі влади входить збанкротити все що лишилось комунального в місті, і за бесцінь скупити для себе.Місто перетворили в якісь неконтрольований суцільний азіатський базар...
Рейтинг: 12+ 0-
 
Петро, 20:33 16 лютого 2013 р.
 
Спад промвиробництва в Україні сягнув 7% : Новини УНIАН. Спад промвиробництва у Дрогобичі - сягнув 90%.
Рейтинг: 9+ 0-
 
note, 21:40 16 лютого 2013 р.
 
До мешканця. Для початку, почитайте законодавство і не пишіть дурниць. Якщо Ви уявляете вплив міської влади настільки вагомим, то вибачайте Ви просто некомпетентна людина в цьому питанні. 
 
До Злого собаки. Вашими методами революцію у 1917 році робили. Які це інші фінансові потоки? Це Ви про що зараз? Я розумію, що страх у підприємців існує, але ж не настільки, щоб мер сказав і завод запрацював. Міська влада має над чим працювати: комунальні підприємства, ринки тощо. Ось тут ніяких відмовок бути не може - питання ребром, чому не працює належним чином і інші. А писати, що Радзієвський може вирішити пи ання роботи НПК - це смішно.
Рейтинг: 5+ -1-
 
до мешканця та собаки. злого с, 22:59 16 лютого 2013 р.
 
І ще нагадаю, мабуть багато хто знає, що ринковий збір відмінено. А комунальні підприємства, частка яких тер. громади більше, ніж 25 % зробили платниками ПДВ. Куди ідуть податки потрібно написати ? 
Я зовсім не на стороні влади. І навіть не працюю там))) проте, давайте говорити про реальні, а не уявні речі.
Рейтинг: 4+ 0-
 
стебничанин, 23:09 16 лютого 2013 р.
 
"Человек компетенный это человек, который заблуждается по правилам" (Поль Валери) 
Старі правила не діють, а піднятись вище над комуністично-комсомольським мисленням влада не може. Перечислені мною методи далеко не революційні- з проблемами великого бізнесу стикалися не лише в Дрогобичі. А говорю я про ті фінансові потоки, що дозволяють триматися на плаву крупному бізнесу набагато довше ніж магазину. І для того щоб завод запрацював, меру треба не говорити, а діяти, причому не самому, а з громадою, обласною і вищою владою. І обмежуватися лише комунальними підприємствами не можна. А смішно- це вибрати Радзієвського і щиро вірити , що він виведе Дрогобич з кризи. Краще давайте приходити на сесії і не давати тій зграї розкрадати місто.
Рейтинг: 4+ -2-
 
Злий собака, 09:19 17 лютого 2013 р.
 
Давайте називати речі своїми іменами. Фінансові потоки - це що, у Вашому розумінні? Наведу аналогію з США (зачекайте говорити, що вона недоцільна) в період кризи авто гіганти країни заявили намір про закриття виробництв та скорочення робітників. Уряд країни виділив безвітсоткові кредити та запровадив державні програми підтримки (компенсації при купівлі нового авто і утил. старого). Теж саме зробила і Росія, якщо погуглите, то знайдете підтвердження моїм словам. Скажіть, чи спроможна міська влада допомогти в такій ситуації? Я погоджуюсь, що бити на сполох потрібно, але чи це є вплив? І як би Ви не розмежовували магазин та завод - керуються вони одним і тим законодавством, лише форма власності ПАТ, ТОВ відрізняється. А ось обов'язок центральної влади вияснити, чи всі умови договору, на яких приватизовувся завод, хоча і відбувалась зміна власників, дотримуються.
Рейтинг: 4+ 0-
 
стебничанин, 10:40 17 лютого 2013 р.
 
Чи Ви згодні з тим, що центральна влада здатна врятувати підприємство? А міська влада здатна повпливати на центральну? (Я особисто вважаю що тут аналогії з США доцільні)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Злий собака, 10:50 17 лютого 2013 р.
 
Це так мало б бути. Але це не можливо, на жаль. Ви це мали на увазі, так? Якби так відбувалось, нам би зараз не довелось дискутувати з цього приводу.
Рейтинг: 0+ 0-
 
стебничанин, 11:15 17 лютого 2013 р.
 
Центральна влада виконує координуюче-контролюючі функції, а весь безбарлак на місцях твориться тими, хто на місцях, або наближеними до них. Чи це ментальність така, чи звичайні корисливі мотиви- важко сказати. Але, якщо не діє закон- то або забагато законів (інколи таке враження, що їх більше, аніж населення), або їх просто пишуть для вигляду, або виконання їхх не контролюють ті, хто зобов"язаний це робити. Чи не один з вас хоча б чув: та ось- натворили бздуру, але пішли до того-того, дали стільки-стільки- і крапка. Тому крапку треба ставити електрошокерами- і тим, хто бздурить, і тим, хто їх відмиває від покарання. Нічого страшного: бояться, що країна перетворюється у концтабір? Ой, не раз дуже би й треба, аби так було- навіть у концтаборах більше ладу, навіть серед тих, хто там є. Дістали від своїх, потім ще дістали від тих, хто має на це повноваження, а потім- ще й для профілактики. І все- двічі повторювати не потрібно. Спитайте у досвідчених- вони вас навчать порядку й дисципліни. І без кулачних боїв- одного погляду будуть боятися. Інакше не дійдуть розуму. А не дійдуть таким чином- то бамбуком по клебенях- діє моментально! Жорстко? А щоб не розслаблялися!
Рейтинг: 0+ -2-
 
Логіка, 11:23 17 лютого 2013 р.
 
Це міська влада піднімає акциз на нафтопродукти, дає можливість одним чи іншим завозити сировину по різним цінам, піднімає податок, унеможливлює модернізацію і тисне на власників заводу? Я про НПК пишу. Не помиляєтесь ?
Рейтинг: 3+ -1-
 
до логіки, 12:00 17 лютого 2013 р.
 
Пишите - стебничанин, логіка, курсор, злий собака ...і єжи ім подібні, а ви не пишіть, не сусольте різні питання і не розказуйте тут байки що і хто, іяк! Набери один з одним лише два слова "ДОНЕЦКАЯ МАФИЯ" і будеш знати все і про всіх! Хто зараз і кого ставить раком і вигинає спини отим всім так званим "щирим вукраінцям" і "апазиціанєрам".Тобі тут все розкладуть по полицях і розтовчуть все на зрозумілій мові, що навіть кончений дубак зрозуміє хто зараз керує УРКАіною! А ти тут розказуєш що і як має бути, за тебе, кентуха, уже все вирішено від авторитетів і крутих пацанів! Так що краще розповідай про погоду -коли наступить ВЕСНА!
Рейтинг: 5+ -5-
 
снайпер ++, 13:11 17 лютого 2013 р.
 
любі друзі! Хто знає: для чого курсує по розбитих дорогах Дрогобича безкоштовний рейс автобуса в якому лише 5-6 пасажирів.
Рейтинг: 8+ 0-
 
петро, 13:29 17 лютого 2013 р.
 
Ми це все знаємо, але влада на місцях має бути настільки зацікавленою у збереженні регіонального потенціалу, що й говорити годі. Тим паче, що всі давно стали місцевими мешканцями і володіли ситуацією в різні часи і за різних переверевереперевиборів. Чому повіддавали потужні підприємства зайдам, чому досі не працюють приватизаційні сертифікати і ані копійки дотепер ніхто не отримав? Де все це? Чому звалюють на одну мафію, але про власну- ані МУР. Хто має зайнятися- Жеглов з Шараповим, чи Тарапунька зі Штепселем? Сказав Президент одну потужну фразу: "Всіма "патрійотами" має займатися ПРОКУРАТУРА! Бажано- лише одна: Генеральна. Тому що не зав"язано це лише на місцевих чи містечкових, а аж-аж дуже не тут!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Логіка, 14:10 17 лютого 2013 р.
 
Короста а твій Пляц багато податків заплатив?
Рейтинг: 9+ 0-
 
Гук, 15:49 17 лютого 2013 р.
 
Все правильно написали, проте, це риторичні запитання...
Рейтинг: 4+ 0-
 
до логіки, 17:00 17 лютого 2013 р.
 
Запрошую всіх прийти в середу на сесію та вимагати у Коростильова звіту. Наразі, всупереч чинному законодавству, звіту ще не було. А на звіті спитаємо скільки земельного податку платить Пляц, чому брехали, що здатні вирішити проблеми заводів, чому дарують невідомим інвесторам Молочний ринок, чому лежить в руїнах парк де мали бути дитячі каруселі.
Рейтинг: 8+ 0-
 
Злий собака, 17:08 17 лютого 2013 р.
 
І хто тепер скаже що СРСР погано? стабільність була для народу. Не для слуг а народу - робітників, а слуги і так мали і тряслись. Маєм тепер Окраїну для народу. Тепер ніхт онічого не гарантує -ні зп ні чого бо власники. Полімінерал на метал, НПЗ, ДОлотний, автокрановий, галлак - метал. А у нас в Країни все чайна. Ми бидло і непотріб - не вина радзіка він жив і працював в інший час. Ну радзік коломойскому позвоне ну і що? пошле. А при СРСР радзік і директор то сила. а дороги В СРСР були погані дороги? Ні то тепер погані а тоді - Ми Окраіна
Рейтинг: 7+ -2-
 
Роман, 20:41 17 лютого 2013 р.
 
Все правильно.МОЛОДЕЦЬ.ПІДТРИМУЮ! Але в СССР вже не підемо, бо мафія хрен ото все віддасть, що награбастала за 21 ! рік свого керування.З повагою.СНАЙПЕР+.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Роману, 20:49 17 лютого 2013 р.
 
Хіба це проблема для Дрогобича ? Ці податки в останні роки йшли в основному до держбюджеті. Не вже ви любити Азарова і Януковича. Хіба не ви готові їх гризти зубами ? Радій Дрогобич - малий Сіоне - ще трохи і ти станеш суцільним базаром. Раджу згадати чукчів , які копали бульбу , тому що дуже їсти хотіли..
Рейтинг: 2+ 0-
 
Орест Лісовий, 11:23 18 лютого 2013 р.
 
За міжнародними рейтингами ми існуємо в безправніій і бідній країні, бо живемо за радянською системою, коли все і всіх назначають і розподіляють з Київа. Весь розвинений світ живе по системі самоврядування, громади самі вирішують терпіти голову міста чи гнати раніше терміну каденції, також суддів, прокурорів, поліцаїв чи керівників тюрем і т.д. Кожного року комісія від громади вирішує, яку зарплату платити чиновникам і вона залежить від стану економіки в районі. Тому в них все в нормі, чиновники працюють на благо громади і виконують закони, а громада як господар контролює дії влади.
Рейтинг: 1+ 0-
 
що до економіки, 21:45 18 лютого 2013 р.
 
Таке відчуття, що у них влада- наші заробітчани. Україна рулить, прорубавши вікно до Європи, минаючи недоброcовісних конкурентів. YES: від чесно- до всечесно!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Щодо економіці, 00:08 19 лютого 2013 р.
 
А мені шо, мені по - барабану , мені добре. Все продам -навіть вітер. А ви мастіть собі голови , мав в одному місці ваші тупі звернення. Я депутат, а ви хто?
Рейтинг: 0+ -2-
 
Зі слів депутата, 05:43 19 лютого 2013 р.
 
Коростильов з Радзієвським тільки магазини будувати можуть та й з жінками у воювати -і то при допомозі Беркуту. Яке ж тут буде бюджетоутворення як на одну жінку по чотири міліціонери кидати.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Ганьба владі міста, 22:37 20 лютого 2013 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5995 днів)