Дрогобицька міськрада прийняла рішення про заборону відключення від централізованого теплопостачання

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
Написав(ла) drohobychanyn.io.ua   
29.03.2013
Міська радаСесія Дрогобицької міської ради прийняла рішення "Про затвердження енерго- та екологоефективної схеми теплопостачання м. Дрогобича Львівської області", яким фактично скасувала рішення сесії від 29.05. 2012 року № 650 "Про надання дозволів на встановлення індивідуального опалення в житлових будинках м. Дрогобича".

Про це повідомив кореспондент ДЗ.

Було проігноровано листа народного депутата України Романа Ілика, в якому він пропонував відкласти розгляд цього питання, провести широке громадське обговорення схеми теплопостачання міста Дрогобича, і лише за результатами цих слухань, ухвалити необхідні рішення.

Переглядів: 5403

Коментарі (25)
 
на сесію виносилось питання затвердження схеми теплопостачання міста і пропонувались дії по її впровадженню: відміна попередніх рішень про видачу дозволів, видачу дозволів на автономне опалення пропонувалось робити раз п'ять років і тільки для цілого будинку, що практично означало реальну заборону на автономне опалення. Втручання Ілика привело до того, що схему затвердили, як документ який буде винесений громаді на обговорення, а тільки після того, як будуть внесені відповідні поправки які захищають інтереси громадян, буде запроповано і затверджено сесію механізми її впровадження. Враховуючи реалії нашого життя я можу порадити - поки Хомяк з Радзієвським не придумали, ще якихось обмежень, тим хто хоче автономку брати пошвидше дозвіл, а чи будеш робити чи ні це вже друга справа. В нашому місті головне папір на руках. Бо після заборони дозвіл тобі тихенько все одно дадуть, але це буде котувати не малі гроші в кишеню чиновникам.
| Ukraine, Kherson
 
трохи не так, 04:23 29 березня 2013 р.
 
Їм не вигідно давати дозвіл - а нам не вигідно платити такі високі ціни за тепло та й то яке далеке від ідеального , тоді побачим що вийде
| Ukraine, Lviv
 
, 08:29 29 березня 2013 р.
 
Знаючи трохи Хом'яка можна не сумніватися в тому, що дозволи не припинять видавати, але за певну суму. Погоджуюсь, що у нас завжди треба випереджувати події, щоб тебе черговий раз не пошили в дурні і не обдерли як липку.
| Ukraine, Lviv
 
до трохи не так, 10:36 29 березня 2013 р.
 
Цікаво, чим ми у Дрогобичі три тижні займалися: перевіряли фінансові афери, чи дурня валяли?
| Ukraine, Lvov
 
кру, 12:07 29 березня 2013 р.
 
Слів просто нема: обнагліли до кінця! Ну як можна, коли в державі задекларовано програму запровадження енергозберігаючих технологій, забороняти встановлення автономного опалення! Це ще один яскравий приклад того, як нагло крадуть наші гроші і наживаються на бідності людей. Треба терміново щось робити, бо завтра нам дихати і жити заборонять без дозволу влади!
| Ukraine, Lviv
 
, 11:57 30 березня 2013 р.
 
Теплокомуненерго є одним із найбільших хронічних боржників за спожитий природний газ та електроенергію. На сьогоднішній день борги теплокомуненерго перед газовиками та ресами сягають десятки мільйонів гривень, а загалом по Україні заборгованість доходить до 4 млрд грн. Друга сторона медалі це зношеність тепломереж та низький коефіцієнт корисної дії (ККД) котлів. Зараз котельні намагаються економити газ, але це тягне за собою зниження ККД котлів. При цьому на старих совдепських котлам фактичний ККД становитиме біля 30%(а є ще втрати тепла по теплотрасі). Тобто 2/3 природного газу(чи мазуту), який використовують котли просто згорає без користі. Отже, у нас є два варіанти: модернізація котелень із заміною старих тепломереж або поступове впровадження індивідуальних систем опалення. На лікарні, держ. установи і т.п. проблема вирішується установкою мінікотелень.
| Russian Federation, Moscow
 
наївний, 14:28 30 березня 2013 р.
 
Сім"я моїх друзів мешкає по вул.Трускавецькій, буд.№ 36\1. Пару років тому у цьому 5-поверховому будинку відключили повністю центральне опалення без попередження чи згоди мешканців. Добре, якщо більшість мешканців спромоглася знайти кошти на встановлення індивідуального опалення - у когось діти за кордоном (помогли з грошима), хтось набрав кредитів, але не всі. А що робити людям, які не мають таких грошей і тепер вже три роки з жахом очікують на прихід морозів?
| Ukraine, Lviv
 
Вікторія, 19:03 31 березня 2013 р.
 
Згідно до закону про теплопостачання, коли немає згоди абонента, хоча він може бути один на цілий будинок, його не мають жодного права відключати.
| Ukraine, Kherson
 
До Вікторії, 19:21 31 березня 2013 р.
 
Автономне опалення, звичайно, вигідно-дешево, комфортно. Але не всі можуть собі його влаштувати, через відсутність коштів. З одного боку депутати-бізнесмени, що мають інтерес на реалізації обладнання для автономного опалення, які прикриваючись бажанням незначної частини мешканців, лобіюютьрішеннясесії міської ради, яке ставить ще в гірші умови тих, що не можуть влаштувати автономне опалення. Адже тарифи для них зростатимуть, по мірі насичення в цьому чи іншому будинку автономного опалення, через розподіл показника лічильника обліку тепла на меншу кількість квартир. Депутам-бізнесменам в прийнятті вищенаведеного рішення, не без інтересу, допомагають помічники-консультанти народного депутата Р.Ілика, ніби від його імені. Цікаво, чи знає про це народний депутат ? Якщо так, то нехай поцікавиться чи це лобіювання відповідає діючому законодавству України. З іншого боку І.Хомяк, який зі своїми "смішними" аргументами, на кшталт -ошуканими залишаються бідні, які і створять в місті соціальну напругу;без тепла через 1-2 роки, через значне погіршення фінансового стану теплоенерго, залишуться 70 бюджетних обєктів, нажаль, -не є почутим. Що робити владі в цій ситуації? Чи є доцільність брати кредит на реконструкцію обладнання та мереж систем центрального опалення? Є свята істина, якщо не знаєш як діяти-дій згідно Закону. А що на це скажуть юристи міської ради та департаменту?
| Ukraine, Cherkasy
 
той,що був на сесії до Вікторі, 22:27 31 березня 2013 р.
 
Переглянувши статтю таі коментарі, а також коментарі до статті "Дерибан відбувся або тріумф Ігора Хом'яка" (автор Орест Лісовий, 29.03.13) вкотре стає сумно від того, наскільки легко певні особи вміють маніпулювати мешканцями Дрогобича. 
Після прийняття так званих Схем... згадані мною "певні особи" закинули в народ інформацію що хочуть заборонити автономне опалення, і що така заборона порушує права громадян та суперечить конституції і ще бог зна що. Враховуючи що Дрогобич місто немале хотілось би знати яка частка мешканців хоче (вірніше може) встановити автономку. Якщо ж кількість охочих встановити своє опалення в рази менша від загальної кількості абонентів які бажають залишатись на центральному опаленні (або не мають змоги встановити автономне) потрібно враховувати інтереси більшості і проводити модернізацію тепломережі. Окрім цього не треба забувати що тепла потребують школи, садочки, лікарні, поліклініки...  
Робіть кожен свої висновки, але не будьте сірою масою яка йде на поводі бізнесових інтересів купки ділків!  
P.S. дуже потішив коментар "Спостерігача" - це справжній галицький революціонер, який хоче робити революцію при цьому не встати з дивана :), навіть логін відповідає його суті - Спостерігач.
| Ukraine, Drogobych
 
, 02:58 01 квітня 2013 р.
 
Стаття за відсутності першоджерела - схеми теплопостачання- породжує дуже багато різних кривотолків. Тому, треба надрукувати цей цікавий документ і ви побачите, що там про інтереси мешканців йдеться дуже і дуже опосередковано. Основним там є збереження теплоенерго, як підприємства і не бажання, щось міняти у опалення бюджетної сфери. Хаотична видача дозволів привела до того , що немає будинку де немає в автономки. 
Влада в Дрогобичі має права не закривати очі, а визнати що в одному будинку в двох однакових квартирах які є на різних системах опалення, при автономці платять у три рази менше. Це є дуже потужнім чинником для того, щоб добиватись автономки для себе. Байдужими до індивідуального опалення є ті, в кого є пільги по оплаті. І є друга категорія людей -з малими доходами, яки це просто не по кишені.  
Кожен рік зменшується потреба в потужностях теплоенерго, але кожен рік місто пхає в нього мільйони. Минулого року 5 млн. грн. Цього року хочуть взяти кредит в 50 млн грн. і все це на модернізацію котелень, а треба починати з утеплення будинків, там де основні втрати тепла. В багатьох містах програми термомодернізації будівль працють, і не залежно чи є автономка в будинку, чи ні. В утепленому будинку різко зменшуються втрати втрати тепла, а отже витрати на опалення різко підуть вниз.  
Від автономки нікуди недітись- це в Дрогобичі реальність, як і реальність те що всі хто має гроші вже її мають. Тому влада мала вкладати гроші у допомогу малозабезпеченим у встановленні автономки і поступовому переводі на неї бюджетних установ. Адже це зменшує споживання російського газу, залишає кошти в кишенях мешканців. Цим шляхом пішли в Городку, Трускавці, Ужгороді. Дрогобич має обрати свій шлях- центральне опалення чи автономка. Зробити свідомий вибір , розуміючи плюси і мінуси кожної системи для міста і громадянина, зрозуміти, які кошти треба в це вкласти, і як вони на місто спрацюють. Це мають зробити мешканці Дрогобича, а не Хомяк з Радзієвським при допомозі депутатів.
| Ukraine, Kherson
 
той, що розуміється, 07:41 01 квітня 2013 р.
 
Не переживайте за Хомяка, для нього особисто немає різниці чи індивідуальне опалення чи центральне. він заробляє гроші і там і там бо є директором теплокомунерго і власником фірми з автономного опалення :)
| Ukraine
 
не переживайте за Хомяка, 07:45 01 квітня 2013 р.
 
За Хомяка не переживаємо, бо добре знаємо, як і чому він став депутатом, бо щиро лобіює свої власні інтереси. Дивує хіба одне-чому ви, люди, спочатку даєте йому хабар , а потім нарікаєте і жалієте своїх грошей. Бо давання хабаря і є найбільшою проблемою. Це і породжує таких хапуг, як Хомяк-депутат.
| Ukraine, Lviv
 
про хапугу-Хомяка, 16:10 01 квітня 2013 р.
 
Як заметушились бізнесмени від автономного опалення зі своїми брехливими коментарами, бо аргументи проти них. Теплоенерго з 2008року не отримуволо жодної гривні ні з міського ні з державного бюджету.Щодо дозволів на автлономне опалення, то його надає комісія в департаменті.Минулого року всі хто хотів-отримав під кінець каденції попереднього керівника департаменту.І останнє, на цю годину, знаю точно., що Хомяк не має фірми по встановленню індивідуального опалення, бо навіщо б йому було всюди заявляти про очікувані проблеми з опаенням бюджетних установ і малозабезпечених, яких у місті більшість, в разі продовження безсистемного встановлення індивідуального опалення.Та і ви бізнесмени, що лобіювали вигідні вам рішення на попередній сесії, до того корита Хомяка би не допустилию
| Ukraine, Kiev
 
спеціаліст, 21:35 01 квітня 2013 р.
 
Згідний зі Спеціалістом, взагалі у минулому році не було проблем з встановленням автономного опалення, було б лишень бажання. Не робив той хто не мав грошей або був лінивий настільки, щоб не звернутись із заявою у департамент і чекав щоб до нього хтось прийшов, попросив і ще зробив. Так що хабар давати треба мати багато "розуму" і лишніх грошей. Хоча на всі сто відсотків я підтримую те, що автономку треба робити усім будинком спільно, бо тоді можна проблеми з газовиками чи РЕМівцями простіше і дешевше владнати. Та й правильніше коли весь будинок користується одним типом опалення, а не так як зараз, коли кожен робить як собі захоче.
| Ukraine
 
7364, 22:50 01 квітня 2013 р.
 
А ніхто не задумався, якщо всі перейдуть на автономне опалення, а яка ж ціна буде тоді на газ, якого виявляється явно не вистачає на опалення по українській ціні. Невже можновладці та "газові барони" будуть вам продавати газ по якійсь іншій ціні ніж максимально добра для них, чи може держава буде дотації давати? Як сядеш в своїй квартирі на "газову голку", то й спригнути вже не буде куди. :cry
| Ukraine
 
*1*, 22:58 01 квітня 2013 р.
 
Хомяк піяк! Скільки треба заробити щоб прибудувати поремонтувати щей парихмахирську побудувати тай на коханки гроші мати ! Чесним трудом якби нестарався хібаби всрався! Всі вони злодіі які обіцяли гори побудувати но для себе! Тож треба від людей загородитись щоб іх голова неболіла Скільки накрав?Тепер буде ще більше приписувати щоб платили за тепло який чесний той що хабарі небере ?За людські гроші загородився бо стидно в очі дивитись зайого помилки будуть діти внуки відповідати
| Ukraine, Lviv
 
Квітень, 19:46 02 квітня 2013 р.
 
Рішення прийняті з даних питань незаконні! 15.03. 2013р.в "Галицькій зорі"опубліковано порядок денний сесії і в ньому відсутні будь-які житлово-комунальні питання.В матеріалах сесії є цілий розділ12 в якому 5питань, які були для громади найважливішими це теплопостачання, розвиток водногогосподарства, екологічна програма. Але як вони готувались і розглядались, коли так готується сесхя? Тут своє слово має сказати прокуратура, адже такі важливі речі чиновники проштовхують , як підпільні Кіндрати.
| Ukraine
 
,,,, 20:04 02 квітня 2013 р.
 
Та не можна бути одночасно пияком та йо...ем, тобто мати коханок та й ще в такому віці як Хомяк.Якщо був би пияком, то не побудував би нічого коло хати. Знаю свого директора-фахового інженера, професійного керівника.За 5 років керівництва жодного разу нечув від нього запаху спиртного.А ти квітень, судячи з того як ти себе називаєщ, напевно, не можеш дати ради з жінками, тому слідкуєш за чужими коханками-зразу видно якої ти орієнтації. Що треба найблищим часом Хомяку зробити, то купити собі нормальну машину, бо немає в місті директора діючого підприємства, який би їздив на двадцятирічній власній "Волзі". Очевидно, що аргументи у автономщиків скінчилися раз перейшли на особисті образи-гроші є, аінтилекту нема.
| Ukraine, Kharkiv
 
працівник теплоенерго до квітн, 20:52 02 квітня 2013 р.
 
А до 5 років хто він був не піяк? Поки нестав депутатом і в люди вийшов ; до директора і дипутата чому небудувався ? найшли кого жаліти той що на старій Волзі іздить та за ті роки ще невстиг поміняти?
| Ukraine, Lviv
 
марта, 10:35 04 квітня 2013 р.
 
найшов кого захищати? та що вІн зробив длЯ людей крІм своеІ хати! так обІцЯв людЯм тІльки голосуйте! Як вІн такий Чесний сам скажи Як пІЯЧив ! ЯнуковиЧ теж не крав не пив призидентом став! всІ вони дебІли тІльки про себе думають ! на зиму каЧелІ дІтЯм поставив де ти був цІле лІто;хату ремонтував?
| Ukraine, Lviv
 
жителІ самбІрськоІ, 14:18 04 квітня 2013 р.
 
Довожу до вашого відома, що до того як Хомяк став директором теплоенерго він ще був заступником міського голови з комунальних питань. При ньому міські дороги вже до Великодних свят були без ям, не то що зараз.Про ного , як керівника, в цей час були досить позитивні відгуки як і тепер.
| Ukraine, Kiev
 
до квітня,марти з самбірської, 20:54 04 квітня 2013 р.
 
Хомяк вже не перший раз депутат по вашому, шановний, виборчому окрузі, який вибраний вашими сусідами.Значить вони йому довіряють.враховуючи попередню його роботу на окрузі.Ви, очевидно, на попередніх виборах були в числі тих 20-ти невдах, які програли йому вибори, тому так сі нервуєте.А щодо пянок, то в світі є такі випадки коли колишні пияки успішно керували високорозвинутими державами і не тільки. Не нервуйтесі, попийте з тиждень горілки, може і повторите успіх презедента Буша та І.Хомяка.
| Ukraine, Kiev
 
до квітня,марти з самбірської, 21:21 04 квітня 2013 р.
 
Ви взагалі, якщо маєте проблеми, то може спробуєте сказати які саме, а то як вам помогти? Якщо ніхто нічого не зробив на вашу думку, то що пропонуєте зробити?. А рипіти, критикувати і ліворукі та недолугі можуть. І, взагалі, Хомяк нормальний чоловік, звертайтесь і побачите. А то вже аж дуже всі правильні і розумні, то вам не так і це не етак. Як самому рушитись і хоть щось зробити так нікого немає, а як щось хтось зробить - то всерівно не так.
| Ukraine
 
до жителі самбірської, 21:26 04 квітня 2013 р.
 
Добрий вечір! Ось Ви пишете що можете допомогти ? На Самбірській е великі проблеми Ваші депупати позрубували дерева як злодіі коли ще люди спали в сніг з дощем рубали почали будуватись на повний хід но можливо і Ви до того причасні? ось е можливість допомогти і щось добре зробити для нашоі вулиці призупинити це будівництво доказати що Ви дійсно можете бути нашим депутатом за якого ми голосували!
| Ukraine, Lviv
 
Самбірська, 19:49 16 квітня 2013 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2018 Дрогобич Інфо → (сайт працює 3671 день)