На Дрогобиччині хочуть привести проблемні ділянки доріг до належного стану

Надрукувати
Дорожній патруль
25.10.2013
Дороги23 жовтня голова Дрогобицької райдержадміністрації Михайло Винницький провів нараду, на якій розглядалось питання стану доріг в районі. У нараді взяли участь заступник голови РДА Іван Мізерник, начальник відділу з питань цивільного захисту, ЖКГ та інфраструктури Ігор Яким, начальник райавтодору Сергій Грибанов, представники правоохоронних органів, сільські голови.

Очільник району доручив відповідним службам і сільським головам віднайти можливості і своїми силами привести в належний стан найбільш проблемні ділянки доріг, особливо це стосується доріг місцевого значення.

Нагадаємо, що на Дрогобиччині переважна більшість доріг – аварійні. Обурення водіїв транспортних засобів з кожним днем наростає. Люди не можуть зрозуміти чому за такої хорошої погоди на дорогах ніхто нічого не робить.

Переглядів: 3957

Коментарі (13)
 
"Очільник району доручив..." 
 
Як все просто вирішується - НАЧАЛЬНИК взяв і доручив, і все буде тіп-топ .Вирішення цієї проблеми буде геніальним - вивісять всюди оголошення "Мешканців прилеглих територій просимо все будівельне смііття вивозити на дороги"
Рейтинг: 5+ 0-
 
Роман, 11:27 25 жовтня 2013 р.
 
Винницький то клоун реальний який живе ілюзіями 2013рік а він дорогу цеглою закладає позор!
Рейтинг: 7+ -1-
 
123, 12:46 25 жовтня 2013 р.
 
"Люди не можуть зрозуміти чому за такої хорошої погоди на дорогах ніхто нічого не робить." - якісь зовсім відсталі люди, науково доведено, що асфальт найкраще класти в дощову погоду (в ідеалі - прямо в калюжі), тоді покриття прослужить значно довше.
Рейтинг: 4+ 0-
 
снайпер мінус, 13:14 25 жовтня 2013 р.
 
"Своїми силами". Радянський союз живе і процвітає. Бандерівці лише два рази в рік виходять на світ в вишиванках і показують що тут живуть українці, а в інший час по своїх схронах сидять і ні слуху ні духу. Патріоти :grin
Рейтинг: 3+ -2-
 
Анонім, 15:21 25 жовтня 2013 р.
 
У середньому, ямковий ремонт асфальту, щорічно може становити до 2-3% від загальної площі асфальтованого дорожнього покриття. Якщо вибоїни, ями, тріщини та інші дефекти на асфальті досягають 12-15% від загальної площі асфальтного покриття, необхідно припиняти рух проводити капітальний ремонт траси. Оскільки вартість укладання нового шару асфальтування набагато дорожча і не рідко призводить до паралізації руху, дорожні служби всього світу розробили безліч методів локального ремонту автомобільних доріг. 
 
Якщо ремонт асфальтового покриття не перевищує 200 кв.м., він називається картковим. Такі ремонтні роботи асфальту обходяться замовникові набагато дешевше, ніж повне укладання нового шару асфальтного покриття, і, відповідно, дозволяє відремонтувати більшу площу дорожнього покриття. 
 
Капітальним ремонтом доріг називається ремонт у тому випадку, коли площа проведених робіт перевищує 200 кв.м. 
 
При капітальному ремонті доріг проводяться такі роботи: 
 
Усунення колій, глибина яких перевищує 45 мм шляхом фрезерування старого асфальту або відновлення з укладанням нових шарів асфальту; 
Заміна на нові зношені елементи системи водовідведення; 
Ліквідація пошкоджень земляного полотна; 
Часткова або повна заміна піщаної основи мостових; 
Інші роботи. 
Всі роботи проводяться поетапно, з точним дотриманням технології процесу. Спочатку розбирається старе покриття асфальту, після чого поверхня ретельно обробляється бітумної емульсією. Укладаються шари щебеню та асфальту, вирівнюється шар асфальту за допомогою машин, а шви між ними заливаються бітумом. Після того, як всі роботи закінчені, околиці очищаються від залишків будівельного сміття, і замовнику здається відремонтована дорога і сяюча чистотою прилегла територія. 
 
На відміну від капітального поточний ремонт автодоріг виробляють періодично, з певними сезонними інтервалами. 
 
Ямковий ремонт асфальтного покриття в нашій країні має на увазі використання: 
 
ручних нарізувачів швів, забезпечених спеціальними алмазними дисками товщиною 2-3 мм і діаметром 300-400 мм. З їх допомогою можна оконтурювати вибоїни на асфальті, що не перевищують 2 - 3 м2. 
відбійних молотків гідравлічного типу, вагою, як правило, 16-20 кг. Він може бути підключений або до спеціальної малогабаритної переносної гідростанції з двигуном внутрішнього згоряння, або до гідроприводу самохідної холодної фрези, самохідного віброкатка або іншої машини. За допомогою такого молотка розламують і видаляють обрізаний матеріал шару асфальтного покриття. 
пневматичних відбійних молотків потужністю 0, 8-1, 0 кВт з підключенням його до відповідного компресору (витрата повітря не менше 0, 5 м3/хв, тиск не нижче 6-7 атм.). 
малогабаритних самохідних, причіпних і навісних холодних фрез. Їх доцільно використовувати при підготовці до ремонту вузьких і довгих асфальтних вибоїн площею більше 2-3 м2 або тріщин на асфальті із зруйнованими краями, щоб зрізати дефектний матеріал покриття шириною 200-500 мм на глибину 50-150 мм. За годину безперервної роботи фреза може пройти 200-300 пог. м.
Рейтинг: 3+ 0-
 
asfalt.km.ua, 16:38 25 жовтня 2013 р.
 
Михійло Вінницький М. самий кращий і толковий голова РД.Людина, яка воістину думає про народ і села! пане Михайло щастя ВАМ, шанований, сімейного благополуччя і вимагайте від киівських крутих пацанів, щоб виділили бабло на газ, освітлення, питну воду для селян! Впевнений, шанований, що ВИ то все зробите! Слава украінським селянам і іхнім народним керівникам! Слава Украіні!
Рейтинг: 5+ -4-
 
Мовив - сказав - зробив ..., 20:31 25 жовтня 2013 р.
 
Героям Слава!  
Певно скоро поїду в рідне смт. Підбуж по новенькій дорозі...  
А якщо серйозно, то треба напевно цю дорогу (Дрогобич-Підбуж) водіям перекривати хоч на день-два (бо її вже давно немає... може тоді дійсно хоч якось її зроблять... 
А "Районників-казнокрадів" смердючими яйцями закидати...
Рейтинг: 4+ 0-
 
бунт на дорозІ, 20:54 25 жовтня 2013 р.
 
Саме тому 25 жовтня на вул.Самбірській ями засипали ґрунтом? Це що чарівне перетворення асфальтових доріг у ґрунтові?
Рейтинг: 3+ 0-
 
зла не вистачає, 21:07 25 жовтня 2013 р.
 
Нещодавно довелося проїхатися зі Стрия в Дрогобич, а тоді в Самбір. Відстань приблизно однакова, зі Стрия до Дрогобича їхала 20 хвилин, а до Самбора 50 хвилин. Давно не їздила туди, склаося таке враження, що попала в іншу державу. Чому така різниця в якості доріг, адже казна одна і фінансування однакове?
Рейтинг: 6+ 0-
 
Оля, 22:43 25 жовтня 2013 р.
 
Оце так пізно тут вистукую бо чув, що в місті Стрий дуже добрі дороги! І говорять люди, що керівника міста Стрия вибирає народ..3-й раз на цю відповідальну посаду! Видно що заслужив! працює на народ, так і повинно бути! Народ це основне питання повинно бути в нашому житті! Для вирішення стану доріг, як ВИ тут написали Стрий-Дрогобич, Дрогобич-Самбір, напевно, прийшов час, зібрати керівників Стрия, Дрогобича і Самбора і розібратися, чому в Стрию дороги добрі а в Дрогобичі і Самборі\і між ними\ такі погані! А ВИ як про це думаєте! З побажанніми до ВАС, м.Дрогобич.Снайпер +.П.С.Пишу пізно, бо дивлюся Савіка Шустера "Свобода слова2!
Рейтинг: 3+ -1-
 
Шанована пані ОЛЯ!, 00:08 26 жовтня 2013 р.
 
дороги самбiр, стрий, львiв вiдносяться до дорiг обласнго значення. Такi дороги вiдремонтувати може тiльки облавтодор. Але все одно приемно що голова оэбить спроби хоча щось з тим зробити.
Рейтинг: 0+ -2-
 
довбуш, 08:39 27 жовтня 2013 р.
 
а про села Уличне і Доброгостів ви чули? Ті села скоро пропадуть з карти району назавжди, як забуті і забиті.Там ще гірша дорога ніж на Самбір. Поїдьте шановані керівники району в ті села, і згадайте що там теж живуть ваші родичі, громадяни, діти і хворі батьки, до яких інколи і швидку треба викликати. Як ця швидка заїде, то здоровий помре.А водіям маршруток щире співчуття, їх до нагороди треба представити, і за шкідливість платити, а людям за проїзд повертати кошти. Де ви КЕРІВНИКИ! і сільські голови ніби страуси голови поховали в . і ніби не бачать тих доріг. А скоро вибори, знову забажаєте "висуватись", а не висуне ніхто ще й назад заштовхне. Я б радила всім мешканцям перед тим як обирати якогось депутата, зобовязати усім селом ЩОСЬ ВАЖЛИВЕ І ПОТРІБНЕ ДЛЯ СЕЛА реально ЗРОБИТИ, а потім обрати цю людину на якусь посаду. А то всі обіцяють, а потім лише землі дерибанять і кошти собі складають, а для села що?
Рейтинг: 1+ 0-
 
Уличне, 14:45 28 жовтня 2013 р.
 
"На Дрогобиччині хочуть"- хочуть))).як на мене цим все сказано. доріг нам ще скоро не бачити(( :cry
Рейтинг: 1+ 0-
 
Тк, 15:18 31 жовтня 2013 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5806 днів)