У дрогобицькому університеті - антимайдан

Надрукувати
Плітки
Написав(ла) "Катерина"   
05.03.2014
Хабарництво і корупція в ДДПУ далі процвітаєСьогодні ми отримали листа від читачки Катерини (ім'я на її прохання змінено), яка працює у Дрогобицькому державному педагогічному університеті ім. Ів. Франка. Подаємо його у скороченому вигляді.

…На думку значної частини трудового колективу ДДПУ, кадрова політика керівництва навчального закладу не є адекватною існуючим реаліям. Кадрові проблеми накопичуються і не вирішуються. Після об'єднання трьох факультетів, здається, жодного працівника (з викладацького чи допоміжного складу) не звільнили, а лише перейменували посади.

Сумнівним видається призначення нового юриста Кісіля Володимира (є сумніви в його компетентності), складається враження, що його брали не по професійних якостях, а через родинні зв'язки з екс-мером Лужецьким. Помилки юриста можуть дорого коштувати, як колись дорого коштували помилки головного бухгалтера. Фінансові наслідки чого відчуваються і досі - викладачі двічі писали заяву за власний рахунок, щоб зекономити кошти, які колись так легко і намарно витрачалися (на реконструкцію бази відпочинку в урочищі Помярки).

Недоречним є намагання завідувача однієї з кафедр взяти на роботу нового викладача. Настирливе намагання, всупереч волі членів кафедри. Хоча економія та вміння жити економно повинне бути притаманне цій кафедрі. Думаю, не варто казати що нового викладача беруть знову ж таки через родинні зв'язки.

У складний для університету час, в умовах скорочення навантаження керівництво продовжує роздувати штат.

У ДДПУ цінність викладачів і керівників оцінюється зв'язками, а не компетенцією.

Переглядів: 10616

Коментарі (68)
 
Як це не болісно констатувати втратою для міста та регіону, але цей "заклад освіти" реанімувати вже неможливо. Хіба що приєднанням до потужного львівського вишу. На жаль, так. Маю досвід багаторічної праці тут на керівній посаді, а тому стверджую це компетентно.
| Ukraine, Kiev
 
Поки що працівник закладу, 19:25 05 березня 2014 р.
 
Профілакторій біля драмтеатру, бібліотека біля церкви Петра і Павла обідрані фасади і, взагалі, жалюгідний вид, котрий псує і до того непривабливість міста. Завгосп, доктор якихось наук, депутат районого масштабу біля цих будівель не появляється і не знає їх стан. Пора вже взятися за роботу...
| Ukraine, Kiev
 
Ігор з Грушевського, 19:49 05 березня 2014 р.
 
Зараз є один вихід для університету - відправити на пенсію всіх пенсіонерів, яких приблизно 40% і які втратили свою кваліфікацію і залишити молодий кваліфікований персонал, який буде працювати і вносити щось нове. Потрібні кардинальні реформи, бо вуз на грані, "старі" кадри себе вичерпали.
| Ukraine, Lviv
 
Лаборант, 20:07 05 березня 2014 р.
 
Кляузниця "Катерина" позбирала усі плітки головного корпусу (по допису зрозуміла, що "читачка" працює САМЕ ТАМ!) і видала за "достовірну інформацію"! Менше кави треба жльопати на робочому місті і збирати брудні плітки, а виконивати свою роботу!
| Ukraine, Lviv
 
До Катерини, 21:18 05 березня 2014 р.
 
"шановна", якщо ви така(такий) правдолюбка (-люб), то чого чесно не виступили на раді трудового колективу? Ви спробуйте зараз комусь із викладачів об'єднаних факультетів сказати про скорочення. Дуже переживаєте за вуз? Та ні, такі, як ви, ті, хто говорять одне, думають друге, роблять третє - біда університету. Маєте конструктивні пропозиції - висловіть, а не надувайтесь, мов жаба від люті на вуз, який вас годує. І не вважайте себе спасителькою(спасителем) університету.
| Ukraine, Lviv
 
до катерини, 21:25 05 березня 2014 р.
 
Причому тут антимайдан?
| Bulgaria
 
Бувший студент, 21:35 05 березня 2014 р.
 
Читайте уважно ВИ ( ким би ви там не були), мова йшла власне про скорочення, а точніше про відсутність скорочення ( а не тільки про прийняття нових кадрів): "На думку значної частини трудового колективу ДДПУ, кадрова політика керівництва навчального закладу не є адекватною існуючим реаліям. Кадрові проблеми накопичуються і не вирішуються. Після об'єднання трьох факультетів, здається, жодного працівника (з викладацького чи допоміжного складу) не звільнили, а лише перейменували посади."... 
Тож читайте уважно! і заперечуйте
| Ukraine, Lviv
 
До А судді хто?,, 22:20 05 березня 2014 р.
 
Знаю особисто п.Володимира. Якщо людина розумна і компетентна , то до чого тут родина? Не заздріть Катерино ! Жаба - страшна тварюка
| Ukraine, Lviv
 
Викладач ДДПУ, 23:13 05 березня 2014 р.
 
Собственно говоря, а почему руководство ДДПУ не спешит прокоментировать свое финансовое положение , похвастали бы о результатах объединения факультетов , о количестве средств которые удалось сберечь , о том, на что они перенаправились ? Все как-то вокруг да около, все крыто- прикрыто , и никакой конкретики . Думаю, многие согласятся с моим мнением . Ну а то, что ДДПУ стал семейно - клановым , непрозрачным учебным заведением все уже давно согласились . Возьмите телефонный справочник его сотрудников и все увидите сами .
| Ukraine, Nikolaev
 
Аналитик, 01:24 06 березня 2014 р.
 
Касю, невже Ви не розумієте, а може Ви і не Кася, а далі та сама особа, яка всіх і вся поліває брудом, оскільки марить кріслом ректора, що змінити стан речей на краще можна тільки і відкритій чесній боротьбі. 
НЕ можна в таких випадках навіть згадувати про слово "Майдан", оскільки там чесні і сміливі люди стали на захист свого народу і його майбутнього. 
Не видавайте свої домисли за думку "більшої частини!" трудового колективу. 
Недоліків і проблем в ВУЗі, як і у всій державі, мабуть багато, мені важко про це судити, оскільки я не маю до нього відношення, проте вирішити їх тільки силами ректора, чи ректорату, неможливо. 
Коли скорочують чисельність працівників, то кричимо, беруть когось на роботу, знову крик.
| Ukraine, Lviv
 
Василь, 07:54 06 березня 2014 р.
 
вона така сама "катерина", як я - Ірина... ;) :)
| Ukraine, Lviv
 
Іван, 08:30 06 березня 2014 р.
 
Ви знаєте, шановний, що таке "поглинання"? Якщо вуз приєднають до львівського вишу (як ви мрієте), то ні вас із вашою керівною посадою, ні взагалі "кадрових проблем" не буде. Всі підете по миру! Будете стояти на базарах, їздити на заробітки тощо. Чи ВИ вважаєте, що львівський виш усіх залишить працювати?
| Ukraine, Lviv
 
До поки що викладача, 09:17 06 березня 2014 р.
 
Як соромно, що серед нас є така .. , що весь бруд виносить з хати.. Що можна ще хотіти, якщо такі лжепатріоти працюють серед нас. Навіть якщо і є проблеми у вузі, то це суто проблеми працівників! Для чого на все місто кричати, а зрештою, хто кричить - той хто найменше працює і тільки ось це і все на що здатний!
| Ukraine, Lviv
 
юрист, 11:37 06 березня 2014 р.
 
Пані "Катерино", може Ви юристом хотіли працювати в ДДПУ, а Вас не взяли? Скільки можна обливати брудом всіх і вся... Вам відомі результати діяльності юридичного відділу загалом і пана Кисіля зокрема?  
Як Вам не соромно прикриватися сенсаційним заголовком, а писати знову про те саме? Перший тиждень посту, пригадайте про це, якщо для Вас це щось означає...  
Мені соромно, що ви працівник ДДПУ, а ВАМ? 
ГАНЬБА!
| Ukraine, Lviv
 
Леопольд, 11:51 06 березня 2014 р.
 
що говорити про викладацький склад якщо тех працивници герий 70 рокив кличка божий одуванчик що така людина може робити ще и свою дочку пригрила це ще раз доказуе про родинни звязки ганьба банду геть 8) :cry :(
| Ukraine, Lviv
 
селянин, 13:35 06 березня 2014 р.
 
Хлопці і дівчата, та якщо б нетой універ то давно на карті України Дрогобич вважали б не містом а селом. Хочу зазначити, що б які б небули труднощі керівництво невдається до масових скорочень, щоб уберегти людей і кадри, щоб вони неопинились на вулиці. Важко але усім! І недумайте, що керувати таким вишом зараз благодать, це зовсім нетак, і саме п. Надія Скотна хоробра жінка, що відважилась у такий скрутний час керувати вишом і невдаеться до кардинальнтих кроків!
| Ukraine, Lviv
 
Дрогобичанин, 15:03 06 березня 2014 р.
 
дуже багато видомих людей закинчили дду нудуже багато а ти що пишуть або не навидять дрогобич або селюки яки переихали в инше мисто а щодо львивських вузив то це та сама картина якщо хтось скаже що ни то вин страшний селюк и я плюну йому в око ясам закинчив один у львови а другий у дрогобичи
| Ukraine, Lviv
 
ctkzyby, 15:11 06 березня 2014 р.
 
Шановні підсирайли! 
 
Скотна і її корупційна кліка не звільняють нікого тільки тому, що БОЯТЬСЯ. 
 
Адже зараз працівники ДПДУ масово мовчать, ніхто не йде в прокуратуру, лише анонімки тут пишуть - бо бояться, що контракт не продовжать (класний спосіб, до речі, тиснути на працівників). 
 
А коли будуть масові звільнені, тоді знайдеться хтось, хто піде і НАПИШЕ В ПРОКУРАТУРУ, бо буде нічого втрачати. 
 
Ось тоді весь скотний двір буде відповідати - цього вони і бояться.
| Ukraine, Lviv
 
Слов'янин, 15:14 06 березня 2014 р.
 
Шановні ! а де наші свідомі студенти? у Києві змогли студенти стати стіною проти корупціонера ректора - і (мед ім.Богомольця) - і зараз екс ректор в бігах, а хабарництво припинене. Зупинена тотальна корупціця. Працює тимчасовий в.о ректора, чекають на вибори. Де наші свідомі революційні студенти? чи вони хочуть змін? чи їх влаштовує хабарництво? Якщо ні - разом взятися і навести порядок у своєму вузі! Хто якщо не ВИ! Зараз або ніколи!
| Ukraine, Lviv
 
з Майдану, 15:35 06 березня 2014 р.
 
Є людці, котрі народилися із пакостю в душі, пакості роблять, отримуючи задоволення. без таких як ви, з каською, було б сумно жити!...І не треба нас лякати . ви самі боїтеся усього, бо живете не за законами ЧЕСТІ!
| Ukraine, Lviv
 
тіпа слов'янину, 15:42 06 березня 2014 р.
 
Гидко читати писанину нібито (ну мало б так бути бодай) людей із вищою освітою, мабуть викладачів... Які тут у вас "перли": наїжають, нашо, На рахунок (на рахунку можуть бути тільки гроші))) тощо. Здається, що Ви, обурена, якраз із тих "простих безсловесних", тому з вашими "пізнаннями" і професіоналізмом треба було б вас першу гнати!
| Ukraine, Lviv
 
До обуреної, 15:43 06 березня 2014 р.
 
Нешановний захисник ДУПИ 178.92.185.214 ! 
Ви себе дуже видали фразою: 
> не треба нас лякати 
Тобто, ви належите до клану хабарників, яким є чого боятися.  
 
Айпі 5.248.92.*** - це айпі ДУПИ.
| Ukraine, Kiev
 
Слов'янин, 16:01 06 березня 2014 р.
 
Скорочення починати вже!
| Ukraine
 
Сара, 16:14 06 березня 2014 р.
 
Боже, ціла теорія змови:-))))) Я вас запевняю, мій айпі ЦЕ НЕ АЙПІ ДУПИ (це ж треба було так "логічно домислити"!... хоча вам краще знати - ви ж є представником цього закладу) Ви хоч знаєте, що таке IP-адрес?  
Щодо іншого, не мірте усіх своїми "цінностями", бо ви і є ДУПа (можливо навіть раніше займали якусь із керівних посад), нині усунутий від своїх "професійних обов'язків", або такий, що може тявкати тільки здалля!
| Ukraine, Lviv
 
До слов'янина, 16:15 06 березня 2014 р.
 
Те шо робиться в навчальних закладах просто жах.Заради чого стояв МАЙДАН, в самбірському медучилищі минулого тижня зі студентів поздирали по 150гр, а хто не здав вліпили 2 або ж 3.Студенти озлоблені, батьки гризуться від безгрошівя а скаржитись бояться, бо бояться що дітей повиганяють, минулого року такий випадок стався зі студентом, чиї батьки поскаржились в прокуратуру.
| Ukraine, Kiev
 
перестаньте дерти гроші, 16:42 06 березня 2014 р.
 
Шановна пані "Катерино", а ви що, проводили співбесіду з Кісільом, що дозволяєте собі сумніватися у його "компетентності"? Чи можете назвати хоча б один РЕАЛЬНИЙ ФАКТ на підтвердження своїх "припущень"? 
Я знаю точно, що він закінчив юридичний ф-т ЛНУ ім. І. Франка, який є одним із найпрестижніших в Україні! Тривалий час уже займається приватною юридичною практикою і уже виграв кілька досить складних і цікавих справ! 
До речі, а чи знаєте ВИ, що Кісіль був представником сторони, яка судилася із славнозвісною сектою Догнала у Дрогобичі і виграв справу! І щось мені підказує, що усі оці "Катерини" і так далі, які уже тривалий час обливають його брудом - якраз і є цими сектантами!
| Ukraine, Drohobych
 
, 16:56 06 березня 2014 р.
 
Чекатиму "вас" завтра о 15 00 у фойє головного корпусу. Буду обов'язково. Адресу знаєш? Бо ти маєш таке саме відношення до нашого університету, як я до космосу
| Ukraine, Lviv
 
тіпа слов'янину, 17:01 06 березня 2014 р.
 
Приклад безвладдя. 
Робочий день в робочо-допоміжному складі персоналу універу із 8 до 17 год. (більшості немає уже в 15) 
лаборантів (з 9 до 18 год.) більшість приходить на 11 і сидить до 1 щоб потім пошлятись по магазинах. 
У білому домі взавгалі уже в 16 год. мало хто сидить на роботі. Ось вам і порядок. А СІМЕЙНО-КЛАНОВО-РОДИННІ відносини тут існують. І це знають всі
| Ukraine, Drohobych
 
олько, 17:07 06 березня 2014 р.
 
тож треба мати стільки очей, щоб бачити УСІХ лаборантів у конкретній годині?! Це, воістину, феномен. Прийдіть о 16.45 зайдіть до навчальної частини, відділу кадрів, проректорів. бухгалтерії побачите на робочих місцях працівників, може вам очі повилазять з подиву.
| Ukraine, Lviv
 
олькові, 17:31 06 березня 2014 р.
 
Взагалі то можна викладачам (всім) зарплати не платити. Вони за сесію такі гроші грибуть що бідним людям і не снилося. Мають хати, машини і т.п.
| Ukraine, Drohobych
 
!!!!!, 17:50 06 березня 2014 р.
 
Пенсіонерів на пенсію Всіх причетних до компартіі до комсомолу до сдпуо до наша украіна до регіонів до свободи ГЕТЬ молодь що залишиться разом з студентами нехай вибирають собі керівників ось вам і економія і порядок буде
| Ukraine, Boryslav
 
сас, 18:51 06 березня 2014 р.
 
Шановний Олько. До вашого відома робочий час не такий як ви написали, а знаєте про одну людину, яка так працює і тут випусуєте всякі небелиці (кожен судить по собі). Я знаю багато працівників навчально-допоміжного персоналу, які виконують свою роботу, та й ще виконують велику прохфесурську роботу, бо ті не вміють працювати на комп"ютері. Пропоную Вам зробити екскурсію по факультетах університету, щоб ви переконалися, що не всі так працюють як ви написали.Бачите одного чи пару людей, а бруд поливаєте на всіх. Перш за все, щоб таке писати треба дивитися за собою.
| Ukraine, Dnepropetrovsk
 
До Ольк, 19:36 06 березня 2014 р.
 
Перестаньте Університет обливати брудом і його працівників зокрема. Не маєте повної і чіткої інформації - краще не пишіть!
| Ukraine, Lviv
 
Читачка, 20:54 06 березня 2014 р.
 
Дмитришин(Жук) практичні не проводить на фіз-маті, дасть завдання, а сама в каптьорку каву пити. Сама ніц не знає, щоб студентам показати. Для чого такі працюють в універі. В шию таких гнати сраним віником
| Ukraine, Boryslav
 
Музичко Саша, 21:49 06 березня 2014 р.
 
Чому ніхто не написав про обіідрані фасади профілакторію і бібліотеки, котрі ганьблять наше місто? А грошики на косметичний ремонт виділяються. Цікаво в чию кишеню вони попадають?
| Ukraine, Zhitomir
 
Ігор з Грушевського, 22:10 06 березня 2014 р.
 
Шановний Музичко Саша. Таких як Дмитришин (Жук) в університеті досить багато викладацько-професорського складу. На заняття викладачі не ходять, а коли починається сезонні врожаї один на перед одного біжать приймати екзамен.
| Ukraine
 
До Музичка Саші, 22:44 06 березня 2014 р.
 
Шановні музички та усіляки -ички, от цікаво а студенти самі знають де знаходиться бібліотека, як працювати із науковими джерелами, а не інтернет ресурсами, чи цікавляться чимось поза "програмою" тощо. хоча б щось окрім "сидіння" по міленіумах і втеч при "сприятливих" умовах. Не потрібно тут розповідати про білих та пухнастих студентів, їх днем з вогнем не знайдеш.
| Ukraine, Lviv
 
Дзвінок на пару!!, 23:06 06 березня 2014 р.
 
Звісно єпроблеми і ДДПУ. Та от тут не видно ані доказів, ані аргументів, ні реальних фактів, хіба чутки. Навіщо друкувати отакі "листи" від "народу"?
| Ukraine, Lviv
 
Василь, 06:52 07 березня 2014 р.
 
Ох і розізлилися за правдоньку "работнічки пера і тапара". НЄ, не заперечує - під час сесій всі працюють допізна. Може щось і урвуть поза плечами начальства. Правда у тому, що покажіть мені нанині хоч одного викладача, лаборанта, аспіранта який попав працювати в універ за своїми знаннями і вміннями? ВСЕ БЛАТ, ГРОШІ, РОДИННІ ВІДНОСИНИ і не тільки (особливо для молоденьких дівчат). А про графіки їх роботи не потрібно казати, як і про її якість.
| Ukraine, Drohobych
 
олько опонентам, 07:06 07 березня 2014 р.
 
Я так и думал, что многие молодухи с главного корпуса не брезгуют "дать" кому надо. Некоторые даже заводят себе постоянного "протектора".
| Ukraine, Ivanofrankovsk
 
Малкольм Икс, 07:23 07 березня 2014 р.
 
я хотила влаштуватись тех працивницею мени казали дай на лапу а пизнише одуванчик 70 ричний встроив свою дочку питання як а мени сказали що нема мисця геть старих пердунив на пенсию дорогу молодим банду геть :cry :cry :cry :cry
| Ukraine, Lviv
 
мишко, 08:14 07 березня 2014 р.
 
Студенти все знають, де є і бібліотека і вміють користуватися джерелами, а чи фонд бібліотеки поповнюється? Ні! А такі як Жук хоч знають, що викладають. Це ж повні нулі. Двієшники. І таких там хватає
| Ukraine, Drohobych
 
Музичко Саша, 08:59 07 березня 2014 р.
 
Мишко, так ви чоловік чи жінка? У вас якесь роздвоєння особистості!  
Чи розТроєння і більше… :) Ви може і Катерина, і обурена, і Сара, і Ірина (з головного корпусу)?  
;)
| Ukraine, Lviv
 
до Мишко, 09:04 07 березня 2014 р.
 
ой, нє-нє… то Мишко з Селянином якісь родичі. хотіли влаштувати родичку в універ прибиральницею, але не вдалося через «сімейственість», бо прибиральниця старшого віку свою дочку «пропхала» на цю високу посаду. )))
| Ukraine, Lviv
 
))), 09:27 07 березня 2014 р.
 
Вважаю що настав час вказати що - король - голий! Сказати правду! якщо є хабарники - назвати ПОІМЕННО! вони будуть боятися! інакше будете далі давати хабарі а з Вас будуть сміятися як з лохів. Це тільки в Дрогобичі можливо , щоб студенти далі носили хабарі на сесіях, коли в країні відбулася революція і коли люди віддали своє життя за те, щоб не було більше старої корупціїної влади. Назвіть мені дії як керівництво ДДПУ бореться з корупцією. Чи введено посаду заступника ректора по боротьбі з корупцією? Давайте введемо!
| Ukraine, Lviv
 
з Майдану, 09:47 07 березня 2014 р.
 
Введення такої посади було би добрим і правильним вирішенням проблеми хабарництва. Не будеш брати-ніхто не буде давати. Тоді можливо і вуз очиститься від дуже поганої репутації.
| Ukraine, Lviv
 
До "з Майдану", 11:11 07 березня 2014 р.
 
І хто стане цим проректором?
| Ukraine, Lviv
 
Василь, 11:19 07 березня 2014 р.
 
Звертаюсь до всіх. Хватить займатися плітками.
| Ukraine, Cherkasy
 
, 11:23 07 березня 2014 р.
 
Правильно, досить пліткувати, потрібно діяти - витіснити зажершіся клани з вузу, чому на майдані зуміли, а тут не вміють. Вони і так добре в штани наклали! :x :zzz :eek
| Ukraine, Drohobych
 
Лаборант, 15:18 07 березня 2014 р.
 
Мене ніхто не роботу не влаштовував. Я пройшов за конкурсною основою! Усе було законно! І карєрний ріст залежть тільки від вміння своєї справи! Я чесний і порядний! І досит мене оплямувати! Я прийшов в ДДПУ , коли тут вже було все як Ви пишете..Я тут ні до чого!
| Ukraine, Kiev
 
к.в., 22:23 08 березня 2014 р.
 
Правильно. По конкурсу. особливо якщо ти там уже працював. А так - легше верблюду пролазти через вухо голки аніж попапсти (навіть по конкурсу) в універ на роботу.
| Ukraine, Lviv
 
олько до к.в., 07:15 09 березня 2014 р.
 
У мене вже є відео , як Кисіль вимагав гроші у мого сина!
| Ukraine
 
Марків Наталія (мати), 19:13 09 березня 2014 р.
 
Хочу нагадати два роки тому сайт Ді проводив кампанію "Стоп корупція!" в ДДПУ історій не для преси було багато вказувались викладаі, суми хабарів, все але вони не хотіли це підтвердити і це обявити від себе, розумію такі були часі, але зараз не можна мовчати пишіть листи на сайт міністерства освіти, не мовчіть!
| Russian Federation, Kraskovo
 
Федис М,Б, 21:51 09 березня 2014 р.
 
Пані Наталя, я уже писав, що особисто знаю Кісіля уже досить давно, але ніколи не помічав за ним таких "темних справ" про які Ви тут пишете. Можливо, я просто так помилявся у ньому, хоча не думаю. А Ви впевнені, що йдеться про того самого Кісіля, а не якогось однофамільця? Якщо можете, скиньте будь-ласка ссилку на його сторінку у соц. мережі і можливо це якесь непорозуміння?
| Ukraine, Drohobych
 
, 23:03 09 березня 2014 р.
 
Відео передано до загального реєстру даних "Люстрація вузів-2014". Інформація, опісля, передається в СБУ
| Ukraine
 
Дмитро Валіхновський, 13:45 10 березня 2014 р.
 
Окрім того буде передано відео студентів з факультетів романо-германської філології, філології, історичного та фізкультурного. Цікаво, що цього року додаткові іспити на фізкультурному будуть приймати міністерською комісією, а ті , хто приймав сидітимуть у тюрмах!
| Ukraine
 
Дмитро Валіхновський, 13:46 10 березня 2014 р.
 
У те СБУ (передасте записи:-))), яке ви тут на зах.Укрїні попалили у кложному обласному центрі під виглядом "мирних демонстрацій" і тим самим "довалили" службу, яку і так планонамірено розвалювали, щоб дядькові Путіну було легше зазіхати на України! І ви ще смієте казати, що звернетесь до СБУ... сподіваюсь, що ця установа дасть вам копняка під сраку. А то коли запахло жареним, звертаються і ВИМАГАЮТЬ, щоб ця служба прийняла якісь міри! І доречі, для лікбезу (тобто для ВАС), такими питаннями займається прокуратура. Вчіть закони!
| Ukraine, Lviv
 
До Лже Дмитра, 19:12 10 березня 2014 р.
 
С.П. дуже часто чаї ганяє на каф.кіернетики...
| Ukraine
 
Ха, 15:24 11 березня 2014 р.
 
Шановні відвідувачі хочу Вас просвітити! 
п. Володимир Пісіль це дуже цікава та колоритна постать в нашому місті.  
Про його професійні здібності нічого казати не буду. Але хочу довести до вашого відома цікаву інфу. Чи знаєте ви що цей так званий Володя декілька років назад входив до одного з найпотужніших кримінальних на той час угрупувань міста Львова. Там в них навіть на місці була своя потужна група молодиків, які відрізнялись особливою наглістю і нічого не боялися. А зброя, машини та той список нескінченний що вимагання грошей це семочки! Люди багато чого не знають. Всі вони зараз пруться до влади! 
Пані Наталія надайте відео для перегляду!  
Люстрація повинна буди і навіть і педуніверситеті!
| Ukraine, Dnepropetrovsk
 
Антон, 18:37 11 березня 2014 р.
 
Люстрацію в студію.
| Ukraine, Dnepropetrovsk
 
Антон, 18:47 11 березня 2014 р.
 
у підтвердження моїх слів про коруцію - топ новина - новий міністр освіти узявся за корупціонерів у своїй сфері- зайдіть на укр правду. .. міністр освіти й науки Сергій Квіт отримав перші документи про корупційні дії керівників кількох навчальних закладів України... Цікаво чи наш ДДПУ потрапив у список? якщо ні то, не переживайте, скоро потрапить!
| Ukraine, Lutsk
 
з Майдану, 22:19 11 березня 2014 р.
 
От прочитайте ще одну цікаву інформацію про Володимира Кисіля. Це з тієї самої "опери", про що "нагуглив" в інтернеті дописувач "Антон")))))))))
| Ukraine, Drohobych
 
, 12:39 12 березня 2014 р.
 
Так, ...буде обрізаніє в головному корпусі...Є там корінні казнокради , які приваели для прикриття молодих бандючків...Ото то то...А судові справи Кісіля ми знаємо...переважательно це справи крмиінальних злочинців!
| Ukraine
 
Сара, 22:07 12 березня 2014 р.
 
Скоро вибори ректора! Хто піде на вибори повинен звільнити увесь головний корпус! Бо там одні злодії!
| Ukraine, Kiev
 
Сара, 14:18 16 березня 2014 р.
 
ДДПУ заборгував студентам і викладачм гроші! Суми сягаютьчся кількох десятків тисяч гривень. Чому ж серед не виплачених, немає кишакевича, Скотних, лукянченка із сімєю.
| Ukraine, Kiev
 
Сара, 18:09 16 березня 2014 р.
 
ти ж па...о, добре знаєш, що заборгованостІ анІ перед студентами, анІ перед викладаЧами університет не має. то чого брешеш, ***
| Ukraine, Lviv
 
до так званої(-го) сари, 19:25 20 березня 2014 р.
 
Дійсно, оце комусь цікава брудна білизна (особливо Сара - тут би наголос кудись втулити! на це жидівське ім'я)! Для чого ВИ розносите сморід з приводу "кількох тисяч заборгованості", якщо це просто наклеп? Це якась стратегія? Війна? Особисті порахунки? Бо видається саме так! Як бюджетники так і позабюджетники, студенти тощо отримуюсь (можливо із запізненням у кілька днів) свої гроші! Немає віри - прошу запитуйте, а не додавайте тут від себе "маразми". Якщо ж і існують затримки, шановні, так у чому справа - вперед з пікетами та викриками "Ганьба" до держ. казначейства (бо саме вони "тормозять"). Тільки щось нікого там немає :grin :grin :grin
| Ukraine, Lviv
 
До Сари-шмари, 16:14 21 березня 2014 р.
 
До к.в. IP: 95.133.238.161  
Шановний! Воно і видно, що Ви пройшли "по конкурсу" за допомогою якоїсь незрозумілої сили. Адже зробити п"ять помилок у двох рядках, які Ви написали, може тільки вельми "грамотний" і "перспективний" викладач Дрогобицького вишу.  
До всіх інших коментаторів. 
Ви собі можете уявити, що буде з "Катериною", якщо вона працює в університеті, назвись вона своїм реальним ім"ям? І чому працвники вишу намагаються заборонити висловлювати людям свою думку про нинішню діяльність колись славетного вишу?  
І ще. Просто дивує кількість голосуючих, коли йдеться про ДДПУ. Таке враження, що всіх лаборантів підключають до "мінусів" і "плюсів" на захист репутації університету, яка нині відома далеко за межами Дрогобича, враховуючи географію контингенту студентів... :sigh
| Ukraine, Lviv
 
, 14:46 22 березня 2014 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2018 Дрогобич Інфо → (сайт працює 3672 дні)