Чому 53-річний педагог вдарив учня?

Надрукувати
Кримінал
Написав(ла) Юрій Федчак   
12.05.2014
У Дрогобичі тренер вдарив хлопцяСьогодні в Україні спостерігається буквально вибух агресії: у побуті, політиці, родині, і навіть у стосунках між учителем і учнем. Звернення 10 травня п. Мирона до читачів та Адміністрації сайту "Дрогобич Інфо" спонукало негайно відреагувати на повідомлення, вивчити описану подію і довести до читацької аудиторії.

"Шановна громадо м. Дрогобич! Звертаюсь до Вас щодо ганебного випадку, який стався під час зустрічі футбольних команд юніорів м. Трускавця та м. Дрогобич на стадіоні ДЮСШ м. Дрогобич 9.05.2014р., – йдеться у зверненні (текст відредаговано – Ю. Федчак). – Підчас гри тренером Дрогобицької команди Круп'як Д. М. був побитий 15-річний гравець збірної команди Трускавця Юрій І., який знаходився на лаві запасних гравців. 53-річний нелюд… знаходився у нетверезому стані... розбив дитині обличчя, хлопець втратив свідомість, а по приїзду додому його забрала "Швидка допомога". Як такі, як Круп'як Д.М., можуть працювати в закладах спорту? І на що дивляться керівники при організації спортивних заходів? Скільки ще наших дітей будуть страждати від свавілля і дурощів вчителів і "наставників" нашої молоді? Таким ганебним вчинком відмітили працівники Дрогобицької ДЮСШ "День перемоги". Я впевнений, що дирекція школи прийме відповідні заходи відносно тренера Круп'як Д.М.", – йдеться у цьому емоційному зверненні.

Деталі пригоди з'ясовуємо у матері Юрія – Наталії Іваненко. Як розповіла жінка, у Юри була розсічена нижня губа, з якої текла кров; нею ж був заляпаний одяг – футболка і джинси. Від отриманого удару юнакові запаморочилася голова, однак втримався на ногах, не впав, хоча переніс стрес, йому було важко говорити.

Яка ж причина побиття? Як розповіла Наталія, "два тренери футбольних команд вели розмову про те, що суддя неправильно зарахував гол, щось обговорювали на футбольну тематику, в яку хлопець втрутився короткою реплікою. На це тренер (Дмитро Курп'як) відреагував грубощами. Хлопець у відповідь не змовчав, а висловився так: "У вас кожен день – добрий день", розвернувся і пішов. Однак пан Дмитро (справжнє прізвище – Курп'як) його наздогнав, схопив за футболку на грудях і кулаком правої руки вдарив хлопця у нижню щелепу. В сина запаморочилося в голові, а юні очевидці почали кричати йому: "Юра, подивися, ти – весь у крові!". Підбігла якась жіночка, почала йому змивати кров та кричати вслід тренеру: "Що ти робиш?! На дітей руку піднімаєш?".

Про цей випадок тут же повідомили батьків Юрія. Вони швидко приїхали і відвезли сина у приймальний передпокій Трускавецької міської лікарні, оскільки живуть у Трускавці. Хірург оглянув рану і порекомендував її промивати, але накладати шви вирішив недоцільним.

З п'ятниці до понеділка минуло три дні, однак тренер за цей час не поцікавився станом здоров'я свого вихованця. Тому за поясненням йдемо в Дрогобицьку ДЮСШ ім. Івана Боберського. Директора спортшколи на робочому місці не було – як стало відомо, Іван Файчак в той час перебував у лікарні через хворобу серця. Старший тренер-викладач Дмитро Курп'як згідно розкладу занять приймає у вівторок. Тому розмова про інцидент – з методистом школи Миколою Кулиничем.

"На стадіоні ДЮСШ відбувалося велике святкування, присвячене Дню матері, – розповідає Микола Андрійович. – Згідно угоди з БФ "Карітас" тут проходила святкова програма і змагання між юніорами, були тренери, я і директор школи, багато юних вихованців з різних спортивних секцій спортивних шкіл та їх батьки; наші акробати робили показові виступи і т. ін. Я був до кінця змагань, а потім ми поїхали у Доброгостів, де відбувався фінал Кубка району. Про цей випадок мені нічого невідомо, я нічого такого на стадіоні ДЮСШ не помітив і дотепер мені ніхто про цей прикрий випадок нічого не доповідав. Для мене ця новина – шок. Якщо він це зробив, то однозначно, буде покараний. Завтра на нараді ми цей випадок будемо обговорювати і приймемо відповідне рішення".

Мій співрозмовник оцінив тренерську роботу Дмитра Курп'яка успішною, продемонстрував перелік досягнень вихованців тренера, які в цілому дають високу оцінку роботи Дрогобицької ДЮСШ, розповів про поточні проблеми фінансування школи та успіхи інших спортивних секцій. Однак додав, що для нього така новина є приголомшливою, відхилив думку про те, що були факти перебування старшого тренера Дмитра Михайловича у нетверезому стані. Хочеться вірити в це.

Однак, як повідомили мене інші джерела інформації, що заслуговують на довіру, атмосфера у футбольній секції спортшколи не є настільки здоровою, як хотілося б її бачити, зокрема те, що Дмитро Курп'як вже був звільнений з роботи в ДЮСШ за незадовільну роботу. Де правда, а де кривда – жирну крапку в цій історії ставити ще рано. Наразі відомо, що винуватцю події інкримінують порушення за ст.125 ч. 1 "Умисне легке тілесне ушкодження" Кримінального кодексу України.

Пояснити вчинок тренера буде складно. Тому оцінку цьому інциденту повинні дати відповідні служби.

Переглядів: 9784

Коментарі (60)
 
мамочко а твоя дитинка свята даю сто видсоткив що твий малий нелюд говорив дуже погани слова а ти спохватилась пизно завтра вин пошле тата потим тебе а дали його навчуть поважати силу вин дуже погана дитина якщо вивив тренера виховуй сина и не звинувачуй других ти погана мама :? :? :? :? :cry :cry :cry
Рейтинг: 52+ -19-
 
дрогобичанин, 15:04 12 травня 2014 р.
 
А почему не написали, что тренер пьян был?
Рейтинг: 14+ -18-
 
Малкольм Икс, 15:08 12 травня 2014 р.
 
Знаючи сьогоднішню "виховану молодь", сумніваюсь, що 15-річний хлопець обмежився такою фразою: "У вас кожен день – добрий день" (тицність пальцем у того хлопака який так розмовляє:-)))))).. було щось напевно зовсім інше (хоча аж ніяк не виправдовую вчинок тренера, якщо все було САМЕ ТАК!)... Тільки от раніше чи дозволяли собі учні "вставляти свої 5 копійок" у розмови дорослих? поки ще молоко на губах не засохло?
Рейтинг: 51+ -10-
 
Не так все просто...., 15:11 12 травня 2014 р.
 
Щоб твою дитину побили так щоб інвалідом став. Тоді інакшої заспіваєш!
Рейтинг: 13+ -36-
 
до "дрогобичанина", 15:13 12 травня 2014 р.
 
І що він став інвалідом навіть без накладення швів? Ще не чув щоб через ляпаса по писку (чи заслужив, чи ні) ставали інвалідами! Ти статтю хоч читала (читав)? Ну то треба було зняти побої! А якщо ії не було знято, то мабуть і заявляти немає чого.
Рейтинг: 37+ -9-
 
!!!!!!!!!!!, 15:17 12 травня 2014 р.
 
я не лизу де не треба а твоя дитина здурие це точно писля твоих побажань иншим :? :? :? :? :?
Рейтинг: 15+ -6-
 
дрогобичанин, 15:17 12 травня 2014 р.
 
Підсвідомо зрозуміло, що фраза "У вас кожний день- добрий день"- таки результат наболілого за який період часу, а не просто зопалу мовлена. Наступне: в інтернеті- повно відео про те, як учні знущаються з педагогів. Чи не краще було б набирати професіоналів, а не пройдисвітів? Наступне: бути на роботі, на публічному заході, п"яним- тут рівень Міністра мав би спрацювати, а не місцевої локальної тусовки мохнатих лап, зв"язків і проданих-перепроданих посад. Але професіоналам доводиться всюди чути той самий добрий день в іншій інтерпретації: "У нас на вас немає стільки грошей". То заробимо, але нікому на на лапу.
Рейтинг: 12+ -2-
 
!, 15:27 12 травня 2014 р.
 
Яку би фразу дитина не сказала викладач не мав права піднімати руку - це кримінал. Тільки уявити собі, що це оправдають, то і в школі почнуть лупасити дітей.Вчитель повинен мати витримку і використовувати інші методи покарання, а не піднімати кулаки, яка б сучасна молодь не була. :cry
Рейтинг: 32+ -11-
 
Мама, 15:42 12 травня 2014 р.
 
Шановний ! чи то "Не все так просто", саме така молодь, яка не байдужа до несправедливості, показала чого вона варта під час подій у Києві. І саме через отаких , як ви , старих пердунів-моралізаторів, яким молодь завжди кісткою в горлі, за 23 роки Україна дійшла до такого стану. Для вас хамство, грубість , приниження слабщого , є нормою. Але діти зараз інакші, і це тішить. І вони мають права ті самі, що й ви. І якщо доросла людина розумна та заслуговує повагу, то й відношення до неї з боку молоді буде відповідне.  
Стосовно цього тренера, то багато батьків , що мають синів, знають , який він "фаховий"))) Прийти нетверезим на тренування, кинути м"яч дітям та піти в "каптьорку"- ось і увесь тренувальний процес. Чи для керівництва ДЮСШ це є нормальним?-Тоді питання вже до керівництва. 
Смішно читати про "досягнуті успіхи". Кулинич забув, що Дрогобич -мале місто і усі все знають. І про те, як людина вбилася в ДЮСШ( Курп"як мав до тих подій відношення), і до зловживань при поїздках закордон з дітьми...  
Але деградація не має меж- вже і до побиття дитини дійшло. Ганьба цьому квази-педагогу та тим, хто так зацікавлений у тому, щоб дитячий футбол в ДЮСШ вмер. 
А батькам хлопця обов"язково потрібно добитися справедливості!
Рейтинг: 23+ -13-
 
дрогобичанка, 15:58 12 травня 2014 р.
 
ми головни и будемо вчителив чмирити нам за це ничого не зроблять ха ха ха :grin :grin :grin :grin
Рейтинг: 14+ -10-
 
синок до мами, 16:00 12 травня 2014 р.
 
ip:95.135.189.152: 
дрогобичанин в 15.07 та 15.14 о 16.00 став "синком..."))) 
курп"як та компані підключилися до "відбілювання".  
не ганьбіться! самі себе принижуєте( хоча , куди вже далі?!).
Рейтинг: 6+ -7-
 
синку , що пише мамі))), 16:08 12 травня 2014 р.
 
Тренер він добрий і порядний.Молодь рахує що їм все дозвоено...
Рейтинг: 23+ -5-
 
знаючий, 17:03 12 травня 2014 р.
 
Шановна Дрогобичанко, я це сам не придумав (про знущання учнів над вчителями). Певно ж, якби ті вчителі були належного фахового рівня- то цього не було б. Не у всіх зі старшого покоління також- той рівень внутрішньої культури, який дозволяв би з повагою ставитися до них молодшому поколінню. Але, знаєте, у буденному спілкуванні- своє хі-хі, а на роботі вчитель має бути Вчителем (це зовсім не означає, що він- витесана з довбні лялька зі складеними ручками і задерев"янілим обличчям). Але факт й те, що діти також- дуже й дуже різні. Але фраза хлопця, проциоована у дописі таки спонукала до міркування: чи просто так він це сказав?! Може, не за той гонір зачепив вчителя? То треба мати ще й гонір, а не мурги з душком. Йдеться не про когось там конкретно, але, як про явище- що тут казати: кожен може (абсолютно кожен!) навести такі приклади, з дозволу сказати, взаємин старших-молодших, учнів-педагогів, учнів-учнів, та й педагогів-педагогів- також.
Рейтинг: 3+ -1-
 
!, 17:32 12 травня 2014 р.
 
Виховуйте своїх дітей дома.А тренера не треба робити крайнім.
Рейтинг: 24+ -11-
 
......, 17:44 12 травня 2014 р.
 
В жодному випадку вчитель не правий, якщо кожен буде бити дітей якщо щось не сподобалось, то все буде суцільним побоїщем. Для чого писати, що діти невиховані, деякі вчителі теж не ангели, то що ж битися. Одного разу вчитель моїй дитині сказав не зовсім достойну фразу, то що ж я повинна була дати йому ляпаса. Люди схаменіться, не підтримуйте насильство. Якщо тренер такий хороший, то в жодному випадку не приміняв би силу проти дитини, є інші методи виховання.
Рейтинг: 19+ -8-
 
Теж мама, 17:59 12 травня 2014 р.
 
Не спікулюйте подіями, які стали горем і болем для України. А от підлітки насправді інші, ніж були дотепер - жорстокі, цинічні, байдужі до чужої біди! невиховані - це дуже м'яко сказано. Вчителя, який підняв руку на учня у старі добрі часи звільняли з роботи ( і правильно) Зараз - розбираються. Хороший тренер, поганий - звільняти з роботи. А працювати у школі із сучасними дітками - ворогові не побажаю.
Рейтинг: 17+ -3-
 
дрогобичанкам і т.д., 20:26 12 травня 2014 р.
 
Коли невистачає аргументів і вихованості, то в дію йде груба сила. 
Педагог, чи навіть старша за віком людина, не має права відповідати силою на нетактовну поведінку підлітка, оскільки цей підліток, рано чи пізно, відповість тим же. 
В м. Бориславі є футбольний тренер п. Василь, я не був присутнім на його треніровках, а знаю тільки з слів дітей, як він їх принижує та ображає, але особисто чув як під час гри він впливає на своїх граців нецензурними і принизливими словами, що вуха в"януть, глядачі неодноразово роблять йому з цього приводу зауваження, а у відповідь нецензурщина. 
Такого "тренера" слід гнати, щоб він не калічив психіку дітей.
Рейтинг: 10+ -5-
 
Василь, 20:35 12 травня 2014 р.
 
Колись, мій син ходив на футбол до цього тренера-дуже вдячна йому за відданість справі.
Рейтинг: 17+ -7-
 
парафіянка, 20:36 12 травня 2014 р.
 
Шановна Дрогобичанка, я знаю, що ситуація не така там трагічна як описано в статті, і як розказано потерпілим (краще сказати як обмовлено тренера) в дитини була тріснута губа ще до цього і після ляпаса пішла кров з губи, так не правильно піднімати руку і тут він не правий, але це не було побиття це був ляпас, і заслужений, хлопець хамив, втручався в розмову старших ( хоча зауваження він отримував не раз) але на нього це ніяк не повпливало, після всьо цього він з друзями спокійно поїхав додому і цьому факту є багато свідків (підкреслюю - багато) і з ним було все добре. 
А от людині яка завжди зводить наклепи, переманює учнів, немаючи ніякої базової освіти, і будучи ну м'ягко кажучи не дуже освідченою людиною, привласнююча досягнення інших собі, і говорячи ходіть до мене я вам гарантую поступлення після закінчення мого курсу навчання в коледж фіз.вих. я надіюсь п. К..й мене зрозумів, от хто є ініціатором цієї ситуації, не позорьте себе. 
п.Дмитро хороший тренер, діти його дуже люблять, з батьками в нього дуже хороші стосунки, для дітей він робить все, а Вам п. К..й раджу не лізти туди куда не треба!
Рейтинг: 15+ -4-
 
за справедливість!, 21:33 12 травня 2014 р.
 
Будь-кого можна вивезти з рівноваги...от і Зідана, якого я дуже поважаю, вивели...і за це- вигнали з поля, але він і далі має шану у французів.
Рейтинг: 10+ -4-
 
Парафіянка, 22:31 12 травня 2014 р.
 
ВЧИТЕЛЬ НЕ МАВ ПРАВА БИТИ ХЛОПЦЯ! ВСЕ! НА ТЕ ВІН І Є ПЕДАГОГ! Синки, чи не синки- то вже нехай визначають батьки дітей: якщо заборзий- ще й ременем дістане, але не від вчителя, а від батьків! А те, що на таких аренах ще й не таке почуєш- також не таємниця ні для старших, ні для молодших! Там, на рівні дрітте-ядрітте, всіх всіх чудово розуміють- і без перекладу і без боротьби за чистоту мови. Цікаво було б вам послухати, який словесний супровід дитячо-юнацьких бійок, чи, може, ніколи не чули?!Від кого почули першими: від аж вчителя у школі, чи ще- в колисці вдома?!
Рейтинг: 10+ -7-
 
Вже й не дивно нічого!, 22:44 12 травня 2014 р.
 
Тому, хто стверджує що за справедливість. 
Шановний, я не збираюся бути арбітром між вашими дюсш-вськими тренерами. Я-мама, а не директор цієї установи. Ви між собою якось самі розбирайтеся. Не зовсім зрозуміла, чому ви Курпяка Дмитра називаєте то по імені, то буквою.) Але, зрештою, мені це абсолютно всеодно. Про нього я мала можливість скласти свою думку. Вона негативна. Тому моя дитина більше в нього не займається. Так само , як і діти моїх знайомих. І нас ви не переконаєте у фаховості цієї людини. Хоча, можливо саме такий рівень і є для вас нормою. То це ваша проблема. 
Але мова йде про те, що НІХТО не має права бити дитину( а ляпас це також фізична дія). Якщо "педагог" не має поваги зі сторони дітей- він це заслужив. Якщо "педагог" знімає свій нервовий зрив на дитині- йому НЕ МОЖНА працювати з дітьми. Категорично! 
Якби те саме зауваження зробила би не дитина, а 30-річний чолов"яга, а ще й якби він в свій час займався в Красулі))), то чи був би таким героєм пан Крупяк?- -Та боявся би і очі підняти.А якби в того хлопця був "крутий" татко?- Та п.Дмитро би ще й посміхався. А зі слабшим-то чого б не порозпускати руки, чи не так? Це говорить про низькі моральні та людські якості цієї особи. І виправдення його вчинку не має.
Рейтинг: 8+ -3-
 
дрогобичанка, 23:20 12 травня 2014 р.
 
Ми говоримо, часто, про порушення прав журналістів на професійну діяльність, А ПОРУШЕННЯ ПРАВ НА ПРОФЕСІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ. Коли учень "прямим тестом посилає" вчителя, котрий хоче дати йому нові знаня.
Рейтинг: 13+ -3-
 
конЧІта, 23:32 12 травня 2014 р.
 
Не потрібно перкладати з хворої голови на здорову. В школах є маса вчителів, яких діти люблять та поважають. Діти, як лакмусовий папірець. Вони чітко визначають , хто є ху. На щастя, педагогів, якщо їх можна так назвати, яких учні "прямим текстом посилають"- одиниці. І тут вже потрібно говорити про профнепридатність.
Рейтинг: 8+ -4-
 
кончіті), 23:47 12 травня 2014 р.
 
Дрогобичанка якщо б я звертався до Курп'яка то написав би його прізвище повністю а не скорочено, значить звідси висновок, що п.К.. це не до нього. А по друге давайте краще дивитись на себе, а то тут всі такі правильні і добрі, а в реальності такі ж як цей Курп'як, не судіть бо в тому ми і Українці переше змінись сам і розпочни робити правильно, культурно, ввічливо, а тоді уже і Європейською країною можна буде стати. 
А по-друге, я не зі школи, я там не працюю, тому мені розбиратись там нема в чому, ваше право давати дитину до викладача чи ні, хоча я сумніваюсь, що це мама пише. думаю це шановний п.К..
Рейтинг: 3+ -2-
 
за справедливість!, 00:11 13 травня 2014 р.
 
В чому я з вами 100-відсотково погоджуюся, це в тому, що потрібно згадувати, що спілкування може ( і повинно!) бути культурним і ввічливим. І це не повинно залежати від того, хто наш візаві.  
Хамством та грубістю далеко не зайдеш. 
Погоджуюся і з тим, що батькам потрібно добре дивитися, до кого віддаєте свою дитину- чи то в школу, чи то в секції. Бо ті, хто буде займатися з ними , будуть і впливати на моральний розвиток вашого чада. Стосовно своєї дитини, - я її вчасно забрала від тренера- героя дня. І на даний час, я впевнена, що на моєму синові він не зміг би продемонструвати свої "педагогічні" здібності)) Причина проста- побоявся би). 
Стосовно ваших якихось не зовсім зрозумілих інсинуацій в мою сторону: ви мене розсмішили. Я є дрогобичанкою, мамою чудових дітей.  
І , ви знаєте, раді цікавості попитала про того, кого ви так часто згадуєте. Тепер не дивуюся, чому шановний( і дійсно шановний) п. К. є для вас "мозолем"))) При нагоді , якщо п.К. читає ДІ, хочу побажати йому і надалі тримати " в трепеті" футбольно-юнацький бомонд Дрогобича. Чого вони вас так бояться? Чи то заздрять. Але навіть той факт, що ви не даєте спокійно спати цим людям, спонукає сказати вам-респект. Надіюсь, що працювати ви будете довго, щоб мої майбутні онуки мали змогу нормально займатися футболом. Бо в ДЮСШ скоріш за все , до того часу нічого не зміниться. І достойні випускники ДПУ з кафедри фізвиховання навряд чи зможуть змістити там "стару гвардію). :)
Рейтинг: 5+ -3-
 
Дрогобичанка, 00:43 13 травня 2014 р.
 
Курп’як Д.М. пьє! на робочому місці пьє! це правда
Рейтинг: 9+ -3-
 
Олег, 01:00 13 травня 2014 р.
 
Курп’як Д.М. пьє досить давно і це знають всі. То *** раніше жило прямо на стадіоні ДЮСШ в будинку в кімнаті бо немав свого житла. Потім в 1997 р отримав квартиру в хрущовці навпроти міліції на другому поверсі. Сусіди його дужє не люблять, дужє, запитайтесь в них. Головна причина пьянки і баби. Я думаю вони з задоволенням розкажуть всю біографію курпяка. Також був інцидент коли він домагався двох 15-річних школярок.
Рейтинг: 8+ -3-
 
Олег, 01:11 13 травня 2014 р.
 
Щоб не сталося піднімати руку заборонено. Курп’як Д.М. працює на посаді тренера дуже довго. Навіть якщо вихованець говорив образи він як тренер з стажем не мав права вдарити хлопця, суть тренерської роботи не тільки в тому щоб ганяти мяча а і добре розуміти психологію підлітка, я як тато і вчитель це розумію. Діти різні, тренер повинен тримати себе в руках.
Рейтинг: 13+ -6-
 
Олег, 01:30 13 травня 2014 р.
 
Тренер така людина як і ми. А Щирі Українці привикли обливати брудом один другого..
Рейтинг: 7+ -5-
 
..., 10:10 13 травня 2014 р.
 
Не потрібно захищати і розловідати. яка хороша та вихована наша молодь.Невиховані хами.грубіяни.Зайдіть у будь-який автобус і побачите як брудні і жебракуваті \ МАЖОРИ \ а саме так вони себе величають порозвалювалися на сидіннях.а старші і старенькі-стоять. Поваги-ніякоі. Дійсно. щоб не сталося. а учень повинен промовчати. ДОРОГІ БАТЬКИ.ВИХОВУЙТЕ СВОІХ ДІТЕЙ І СЛОВОМ І ДІЛОМ Адже це е ваша копія як у поведінці так і у стосунках з оточуючими. Встаньте на хвилинку на місце вчителя і ваші нерви не витримають. Чому доросла людина повинна розуміти психологію невихованого бидла.зарозумілого. агресивного а вчителя не хоче зрозуміти ніхто.У наших вчителів дуже багато обовязків-а от прав виявляеться - ніяких.Мамусі повиіджали за кордон влаштовувати своі долі . а чадо виховуеться само як уміе Не захищайте цих убогих бо колись на вулиці нахамить вам як мінімум.а як максимум ще йзуби поибивае.Як тоді ви заспіваете :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry
Рейтинг: 12+ -4-
 
вчитель, 10:17 13 травня 2014 р.
 
Олег чистиш в ПОРТУГАЛІІ туалети і каналізацію і чисти Цікаво хто твоіх дітей вихвуе :? :? :? :?
Рейтинг: 7+ -8-
 
до олега, 10:23 13 травня 2014 р.
 
Тренер повинен бути звільнений, бо не відповідає цій посаді, які тут можуть бути дискусії. Справа родичів школяра, подавати на тренера в суд, чи ні. Але суд затребує свідків, очевидців події. Ще невідомо, чи зголосяться такі. А подія загалом є типовою для нас, бо ми такі є.
Рейтинг: 11+ -6-
 
, 11:28 13 травня 2014 р.
 
Ні в якому разі не можна бити , щоб він не сказав і не зробив. На місці цього хлопчини може бути дитина кожного з нас Дрогобичан. Дякувати Богу що тільки розсічена губа , якщо врахувати що вчитель був пяний а постраждалий 15 річний юнак. На місці батьків звернулась б Міліцію , Прокуратуру, відділ Освіти та ЗМІ. Якщо уникне покарання тоді хоча б сорому наїстся він і керівництво ДЮСШ..
Рейтинг: 11+ -6-
 
, 11:53 13 травня 2014 р.
 
Зло треба не захищати, а карати- і крапка! Незалежно од віку чи статусу. Інакше ладу не буде. І нічого тут одні одних в чомусь іншому допереконувати.
Рейтинг: 10+ -3-
 
!, 12:05 13 травня 2014 р.
 
Обом для профілактики не помішало би дати разок по гриві - вчителю за те, що робить якісь різкі рухи своїми кінцівками у нетверезому стані , а тому гамнолєтці - щоб не відкривав своє жало, коли дорослі розмовляють.
Рейтинг: 9+ -5-
 
15, 15:41 13 травня 2014 р.
 
Дмитро Михайлович, дуже добра і чуйна людина, його люблять і поважають усі діти...так шо тут коментарі лишні.
Рейтинг: 6+ -10-
 
Ірина, 16:13 13 травня 2014 р.
 
Тренер Дмитро Михайлович професійний, а як людина добрий і порядний.
Рейтинг: 5+ -10-
 
Дрогобичанин, 17:31 13 травня 2014 р.
 
Якщо б тренер був добрив і порядний, то не вдарив би дитину у жодному випадку. Щось ваші слова не співпадають з реальністю.
Рейтинг: 13+ -3-
 
До дрогобичанина, 20:38 13 травня 2014 р.
 
Два тренери вели розмову, а 15 річний шмарок встряє в розмову.Чому батьки не навчили поваги до старших?Мало... ! Добавити ще й батькам!
Рейтинг: 10+ -8-
 
, 20:39 13 травня 2014 р.
 
А якщо батьки дадуть у пику у відповідь?
Рейтинг: 10+ -3-
 
до справедливо, 21:37 13 травня 2014 р.
 
Погано виховані діти - це наш продукт, вони не народжуються такими, а стають від байдужості, хамства, жорстокості дорослих. Стають такими самими як і ми. Саме дорослі люди - батьки, родичі, сусіди і т.д. вчать брехати, зневажати, не дотримуватися норм моралі, і ще багато, багато іншого. Вдома ображають, в школі - ображають, де-інде - ображають. Звідки узятися інтелігентності і вишуканості? Звинувачувати треба нас, дорослих.
Рейтинг: 9+ -1-
 
!!!, 21:49 13 травня 2014 р.
 
Чудо якесь! Викладач підняв руку на дитину і ще кажуть, що хлопець невихований, а викладач ну вже прямо інтелегент, чи що? Порадила б батькам звертатись у прокуратуру - це кримінал! І повинен бути наказаний. В посадовій інструкції вчителя таке непередбачено, тому це стаття, куди б хлопець не вліз і що б не сказав!
Рейтинг: 10+ -5-
 
Мама, 23:31 13 травня 2014 р.
 
Хлопець ваш герой. Батьки хочуть гроші.
Рейтинг: 5+ -6-
 
..., 09:43 14 травня 2014 р.
 
Хамство, яке проявляють підлітки останнім часом зашкалюе. Особливо чомусь це притаманне молодим мажорам з Трускавця. Дуже цікаво, як зреагували б більшість дописувачів, якби привселюдно такий собі смаркач послав на три букви. Причому просто так , бо йому так хочеться виокремитись своею крутизною і безнаказаністю .Не оправдую тренера,  
але правильно послухатиі другусторону .
Рейтинг: 9+ -5-
 
Мамі, 09:58 14 травня 2014 р.
 
3, 14здити треба і підстаркуватих алкашів і тіпа мажорних наглухо абарзєвших малолєток, але так нормально - щоб берегів не бачили. І тоді всі зразу стають культурними і крутизна тоже кудась пропадає.
Рейтинг: 9+ -1-
 
крас, 10:54 14 травня 2014 р.
 
Якби люди "качали" більше мозги, а не тіло, небуло би хамства, хуліганства. Тоді люди захищали би свою честь по закону, через поліцію, прокуратуру, суди і пресу. Бо відстоючи справедливість за допомогою кулаків і ніг, можете опинитись в ролі обвинувачуванного, замість потерпілого.
Рейтинг: 5+ -1-
 
Василь, 19:46 14 травня 2014 р.
 
Доброго дня! Мене звати Ірина. Переглянувши статтю і коментарі мешканців мого рідного міста щодо неприємного інциденту, обурююся. Дмитра Курп'яка я знаю змалечку. Це дуже добра, порядна, совісна людина, справжній фахівець, тренер, який щиро вболіває за своїх вихованців, допомагає їм не лише професійно зростати, а й бути хорошими людьми. Щоби мене не звинуватили у конфлікті інтересів, висловлю зауваження до Юрія Федчака, як журналіст журналістові. Перше правило, якого навчав покійний Володимир Здоровега, професор факультету журналістики ЛНУ імені Івана Франка, - це не лише оперативність, а й достовірність інформації. Тому ще раз обурююся, що Ви, Юрію, опублікували статтю, яка впливає на життя і репутацію людини, не перевіривши фактів(Д. Курп'як - лівша, удар здійснювався б лівою рукою; тренер був у тверезому стані, - інше треба довести експертизою; інкримінуватись будь-яка стаття може лише після заведення кримінальної справи...). Більше того, знаю із незалежних джерел, що Вас запрошували до розмови(перед публікацією, власне, варто усі сторони послухати), але Ви відмовились, посилаючись на вето головного редактора.  
Дуже тішуся із того, що дрогобичани мають змогу читати на сайті про все, що відбувається у рідному місті. Але хотілося б, щоб інформація просто подавалась фактами, а вже люди самі робитимуть висновки. На те і є журналісти! 
Тому, Юрію, ще раз Вам раджу перевіряти факти, а лише потім їх публікувати. Для Вашого особистого професійного росту! 
Рідним дрогобичанам бажаю більше добра! 
Гарного дня усім!
Рейтинг: 4+ -5-
 
, 10:55 16 травня 2014 р.
 
Погоджуюсь із тим, що вчитель повинен і зобов'язаний володіти витримкою та в жодному разі не дозволяти собі скоєного. Але і педагог, часом, може помилитись...Ще хотілося б зауважити, що не варто всю вагу виховання свого чада перекладати на плечі педагога. Варто пам'ятати, що першопочатково цим займаються батьки. А у дітей, крім прав, є ще й обов'язки!
Рейтинг: 2+ -5-
 
, 11:43 16 травня 2014 р.
 
Вимоги до подання інформації мені якраз відомі, тому і зробила зауваження, що Ви не забезпечились фактажем. Оскільки незалежні джерела повідомили про Вашу відмову вислухати представників ДЮСШ. А, як відомо, подія висвітлюється з усіх боків. Вето - заборона, яка накладається Главою держави на рішення іншого державного органу. Але в розмовному жанрі слово вживається, як "заборона".  
Хотячи цього чи ні, але ми для читачів влаштували своєрідний лікнеп))))) 
Справді, вирішувати долю тренера не нам. Моє обурення стосувалося виключно недостовірності інформації.
Рейтинг: 2+ -3-
 
, 13:15 16 травня 2014 р.
 
До речі, спортивна школа нашого міста імені Івана Боберського, а не Івана Барвінського, як було вказано у статті! 
 
Опечатка, виправлено.
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 13:18 16 травня 2014 р.
 
Панночці Іринці! Якщо хочеш захистити свого супер-героя, так не вигадуй на брак інформаціі і не звинувачуй адмін у некомпетентності( пів стадіона бачили той інцидент) до речі відкрито кримінальну справу- піди коза перевір! я буду свідком на суді, коли твого "козла" будуть судити! Приходь на суд - послухай який він Гарний і чемний " кілішковий спортсмен" Може буде до тебе більш прихільним.. :(
Рейтинг: 4+ -4-
 
, 22:12 16 травня 2014 р.
 
До Олега, ти побільше слухай всякого! 
Сам навчаюсь у Дмитра Михайловича, досить кваліфікований тренер, можу сказати досить багато мене навчив, пояснив і показав по футболу! І не один хлопець з команди про нього нічого поганого думаю не скаже! А на рахунок цього інцеденту думаю хлопець сам виноватий, не потрібно було встрівати у розмову двох тренерів, батьки невиховали правильно цього хлопця! Хай би сидів спокійно і дивився футбол і настроювався на ігру! Судячи по фотографіях дитини у соц. мереджіі ВК недумаю що він є аж такий ангел!
Рейтинг: 2+ -4-
 
юра, 14:35 18 травня 2014 р.
 
Ні один з випускників не може сказати поганого про цю людиу. Комусь Він, дуже сильно, став поперек горла. Таке хамство може бути тільки в Україні, зокрема у м. Дрогобичі. Люди! Майте совість. Хватить брехати, Футбол в Дрогобичі - це якась каторга. Замість того, щоб допомагати, люди горе спеціалісти тільки гадять. Якщо виноватий, хай відповість. 90 відсотків з цього, переконаний. брехня. Учні-випускники готові підтвердити.
Рейтинг: 1+ -4-
 
Учень, 17:04 18 травня 2014 р.
 
Шановний п Федчак, допишіть до своеі статті ще- щоб ми знали звідки ростуть ноги ціеі історіі .Адже ніхто не сумніваеться , що весь цей цирк замовний.
Рейтинг: 0+ -5-
 
Федчаку, 19:46 18 травня 2014 р.
 
Он як цікаво Іринки вибілюють чорного кобеля). Є таке старе риторичне питання"Чи можно чорного кобеля відмити до біла?" Риторика-риторикою, є ще факти. А факти невтішні Педагог вдарив учня!. А це неприпустимо по Закону. І він понесе відповідальність. Можливо він хороший тренер, можливо, але поза футбольним полем він не приклад тренера з якого молоді хлопці могли би взяти приклад. А це дуже важливо. Діти наше майбутне і вони повинні бачити тільки нормальні приклади і це важливий етап виховання молоді. Ви знаете, добре знаєте як хамить молодь, але ніхто з педагогів не бьє дітей, Курп'як -вдарив. Це ненормально, це психічна травма для підлітка. Також хотів би звернутися до анонімів: милий анонім! Португалія у тебе асоціюється з миттям туалетів. Окрім краіни в якій "наші мить туалети" це краіна з віковою історією, замками, чудовою природою і атлантичним океаном. Багато людей не миє туалети, а насолоджуються краіною. І передай тому Васі який мив туалети, що коли він іх мив, треба було час від часу визирати з туалету щоб побачити оту всю красу навкруги.
Рейтинг: 4+ -3-
 
Oleg, 04:04 19 травня 2014 р.
 
Дали ляпаса легенького за мати(а Дмитро Михайлович робить зауваження тільки за нецензурні висловлювання )або за хамство , просто так "диму без вогню не буває", якого він взагалі лізе в розмову двох старших людей?, даю 10000000 % шо були мати і ще хамство в сторону тренера!за такі слова як написано в статті ніхто ляпаса не дав би і таких слів теперішня молодь не вживає!
Рейтинг: 2+ -3-
 
зззз, 15:51 20 травня 2014 р.
 
Я був свыдком всього інціденту так що тут написана брехня! Я не радив її читати ви самі вірите що тренер би вдарив дитину ніз чого? Ні я був свідком і стояв поряд біля самого тренера і юнака це було щось. Двоє тренери вязались у суперечку між матчем Дрогобич-Трускавець адже суддя матчу судив не на користь Дрогобичан і тоді Крупяк Дмитро Михайлович зробив зауваження тренеру Трускавця подивіться як судить матч ваш гравець...вон почали сперечатись а ось цей малий юнак який називається постраждалим він просто одним словомс охаректеризувати неможна невихована людина ..Підійшов до тренера і сказв у вас кожен день як добрий день і почав перед ним махати руками добрий день добрийц день!У кожно з вас б не виникнула злість? Ви вважаєте що це нормально? Він просто не вихаванний ! Вибачайте що написав правду просто дізнавайтесь правдиву іенформацію а не брехню бо це читати не можливо !Просто писати нехочу більше!
Рейтинг: 2+ -5-
 
Свідок був присутній, 01:48 21 травня 2014 р.
 
І хто то такий "Свідок"? Чому не підписуєшся під своїм ім'я-прізвище? Аноніми пишуть тільки наклепи, тому краще не пиши і не заходь сюди, бо брешеш гірше пса. Маєш правду, то назовись, а якщо боїшся то ти боягузлива баба!
Рейтинг: 5+ -2-
 
Нормальний чувак, 14:56 21 травня 2014 р.
 
Розсмішили :"...Дмитро Михайлович робить зауваження тільки за нецензурні висловлювання...". Це яка б була пика у самого Д.М., якби він діставав за усі матюки при дітях?!.
Рейтинг: 2+ -1-
 
...., 19:16 28 травня 2014 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5827 днів)