Гук прибирає місто Надрукувати
Останні новини Дрогобича
25.06.2009
РатушаЧергові нововведення з ратуші. Відтепер, щоб оскаржити роботу чи вчинки службовця міської ради або виконавчого комітету, не потрібно писати листи - у ратуші діятимуть телефони 2-17-50 (з 9.00 до 18.00) і 2-13-27 (з 18.00 до 9.00) по яких прийматимуться скарги та пропозиції. Такий порядок введено з ініціативи міського голови Миколи Гука.

 

Взявся Микола Петрович і за благоустрій міста. Побувавши 22 червня на Меморіалі Слави, мер був дуже невдоволений його виглядом та станом. І сказав вельми хорошу фразу, яку цитуємо: "Я побував на Меморіалі і вжахнувся. Нині тим, хто воював у формі нацистській, стоять пам’ятники, облаштовані кладовища, а там – пляшки, сміття, монумент обшарпаний і облізний, навколо стоять сухі вінки".

 

І при цьому Микола Петрович націоналіст, що додає його словам виваженості - ось таким і має бути справжній патріот, а не метатися із крайності в крайність.

 

Щодо до інших об’єктів культури та відпочинку, то на цій плідній нині довести любов до Дрогобича зможуть наші чиновники. Для них Гук відвів ділянку роботи у вигляді прибирання міських парків, вулиць, територій відпочинку тощо. 

 

А депутати на чолі з Сабатом, не витримуючи лихої долі, далі починають писати у прокуратуру з вимогою перевірити законність повернення Гука до влади. Ну що ж, прапор в руки.


Переглядів: 3730


Коментарі (104)
 
Перевірте інформацію: кому належить двох поверхова добудова приеднана до дитячои поліклініки по вулиці П.Орлика?? 
Підказка Іванців мае пряме відношення. 
 
Пропозиція до всіх читаяів: впливати ми не можем але змінювати ситуацію шляхом розкриття цікавих фактів з життя наших люблячих можновладців в силах!!!
IP: 95.135.213.194
Рейтинг: 0+ -7-
 
патріот, 16:13 25 червня 2009 р.
 
От і "лед тронулся господа присяжние заседатели".Адмін послухав поради і перестав загортати г...о в папірці.Як тільки гадюці прищемити хвоста вона починає шипіти та кусатися( я до ментовських мансів звертатися до прокуратури зпровіркою законності).П.Гуку пасує подати подання де наші фракціонери поділи наші гроші,бридко читати пояснення т. зв. голів фракцій які вони хороші,а Гук поганий.Обєм їхніх апетитів та їхню чесну роботу бачить все місто.А нас рахують просто бидлом івимагають від мера поваги до себе,а де ж ваша повага до інших?Хто мав хоч колись відношення до вирішення любих проблем з нашими депутатами,той не дасть мені збрехати про рівень їхньої культури по відношенні до простих громадян.Не втішає і тенденційний підхід газети Високий Замок до висвітлення дрогобицьких подій,поважаю О.Дорофтея як людину,та маю і йому пораду:Льоша перестань підлизувати бюту,тобі не пасує!З власного досвіду знаю-коли починаєш наводит порядок,починається спротив!П.Гуку побажання не скидайте обертів,не поведіться на провокацію(дати вам хабаря,домовитись про земельку і т.п.)народ вас підтримає,надоїли депутати!
IP: 95.135.213.194
Рейтинг: 0+ -5-
 
Довбуш, 16:13 25 червня 2009 р.
 
мер має працювати,а не займатись помстоюдля цього його вибрала громада працювати на користь дрогобича але не на шкоду а поки що ми далі бачимо конфліктність його характеру і явне небажання порозумітись з депутатами відвідування могил -добра справа-але треба насамперед займатися поповненням скарбниці а не посміхатися всім,а з піддтишка мститися справжні кагебістські замашки у дрогобицького чи може севастопольського мера
IP: 95.135.213.194
Рейтинг: 0+ -4-
 
Дрогобичанка, 16:18 25 червня 2009 р.
 
АДМІНІСТРАТОРЕ,та фальшивий мере ,всім рота не позакриваєте і не думайте ,що Дрогобичани дурні-ваші мстиві наміри бачать всі.Одне слово працюйте!!!
IP: 95.135.213.194
Рейтинг: 0+ -4-
 
Оля, 16:19 25 червня 2009 р.
 
пане мер,ви так ненавидите Дрогобич і так горите помстою,що заказали податковій перевірити ЖКГ.Ви мстива людина,але памятайте-існує принцип бумеранга, 
Ви не християнин-бо заповідь божа гласить -прощай!!!
IP: 95.135.213.194
Рейтинг: 0+ -5-
 
ОСББ, 16:20 25 червня 2009 р.
 
Адміне,з приходом Гука 
В Дрогобич прийшла "демократія"-це видно з вибору коментарів 
Хто буде хвалити мера ,той коментар і пройде. :cry :cry :cry :cry
IP: 95.134.115.134
Рейтинг: 0+ -5-
 
Демократ, 14:50 25 червня 2009 р.
 
Так, бачу українську натуру. Якщо коментарі фільтруються - то вже значить Гук наказав. Бачу, треба дійсно піти Миколі Петровичу руку потиснути та хоч познайомитись.  
 
А коментарі, що містять лайку, образу нацменшин і т.п. і подавно будуть видалятися.
Рейтинг: 0+ -7-
 
Адміністратор, 16:25 25 червня 2009 р.
 
Довбуш-це пишеш ти чи від твого імені строчить адміністратор.Як би ти  
писав то таких дурниць про" Високий замок"-про газету яка написала правду 
ти б не настрочив. 
Я не є прихильник депутатів,але відколи  
прийшов мер -він тільки те й робить,що займається зведенням порахунків. А це 
ніколи і нікого до добра не приводило.Він каже -скарбниця пуста-думайте щось-це значить депутати мають думати а не тогй хто хоче в міста 13у та 14у зарплату-50% премії до 
зарплати.Пане мер та ви прийшли наповнювати скарбницю,а не оголювати.Одне слово-завралісь ви со всех сторон,
IP: 95.134.115.134
Рейтинг: 0+ -5-
 
я, 16:35 25 червня 2009 р.
 
мер,ти продав прометей,боксерський клуб спартак,парк-де ж ти грошики подів,чайківський з тобою не поділився хіба
IP: 95.135.213.194
Рейтинг: 1+ 0-
 
ІВА, 16:45 25 червня 2009 р.
 
На відміну від тебе, користувач з IP 95.134.115.134 (останні два коментарі), я не підписуюсь різними ніками. 
 
Ще одне - або пишем нормальними літерами, або потім не плачем, де коментарі поділись. Надоїло правити.
Рейтинг: 0+ -6-
 
Адміністратор, 16:46 25 червня 2009 р.
 
Друзі,ну чого Ви собачитесь.Гук,депутати-всі однакові.Корито ділять!Я найбільшу надію покладав на Пору(молоді,незіпсуті,амбітні).Ага,більшої повії,як їх фракція-НЕМАЄ!Спитайте,Макса.
IP: 82.207.107.16
Рейтинг: 0+ -3-
 
тед, 20:08 25 червня 2009 р.
 
Теде, не лише Макс, а й я сам можу підтвердити бездарність Пори. Сам колись належав до неї.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Адміністратор, 20:20 25 червня 2009 р.
 
Адмін,якщо ти був в Порі,то як допустив до того,що в список попали пройдисвіти,а не справжні пористи-революціонери!Маєш знати,кого иаю на увазі!
IP: 82.207.107.16
Рейтинг: 1+ 0-
 
тед, 21:05 25 червня 2009 р.
 
А я покинув цю партію давно. Ще у 2005 році. Тому на список не впливав.
Рейтинг: 0+ -7-
 
Адміністратор, 21:09 25 червня 2009 р.
 
Адмін,от так-ти не впливав,інший не впливав,а потім стогнемо-влада погана.Пропоную всім-МОЧИТИ ВЛАДУ на сайті,хто б нею не був.Якщо зробили щось гідне-не хваліть,бо вони зобовязані це робити,за Ваші гроші!Влада,сама по суті не може бути доброю!Влада-псує людей!А абсолютна влада-псує абсолютно!
IP: 82.207.107.16
Рейтинг: 0+ -3-
 
тед, 21:26 25 червня 2009 р.
 
Теде, не згідний категорично! Якщо того, який щось намагається щось зробити, не хвалити і ставити в ряд з тими, що не працюють зовсім, то в людини так руки опустяться.
Рейтинг: 0+ -4-
 
Адміністратор, 21:32 25 червня 2009 р.
 
Адмін,якщо ти взяв трудягу на роботу,то за неї ти платиш зарплату.Це є винагорода,яка відрізняє трудягу від трутня,якого бізнесмен просто тримати не буде.І якщо вчасно платиш,то руки в трудяги не опустяться.Людина,яка йде у владу,повинна знати,що я,ти,ми всі взяли трудягу і щоб в нього руки не опускались,ми йому платимо.
IP: 82.207.107.16
Рейтинг: 0+ -3-
 
тед, 22:07 25 червня 2009 р.
 
Не можу погодитися. Ви порівнюєте несумісні зовсім речі. І платимо не ми - а держава.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Адміністратор, 22:46 25 червня 2009 р.
 
чесно !!!! Пора(дрогобич)розчарування десятеліття!!! підписали молодь,яка всю роботу зробила а потім як завжди...Пора- позор!!
IP: 91.124.91.161
Рейтинг: 0+ -5-
 
макс, 00:48 26 червня 2009 р.
 
Здравствуйте Дорогие Дрогобычане! До безумия люблю этот родной город, сколько столетий он держал статус свободного города в разных империях и так просто "кончил" во времена демократии. Просто какая-то чума- этот рагулизм. ОНА как рак аккуратно и технично поглащае наше сознание,а мы ведёмся. МЫ ВЕРЕМ БОЛТУНАМ, КОТОРЫЕ ПРЯЧУТСЯ ПОД УКРАИНСКУЮ СИМВОЛИКУ, а на самом деле они играют на наших чувствах. Вы сделайте что-нибудь, не обещайте, сделайте. Нам не надо рассказывать, как будет потом, мы и так знаем, что будет. Люди устали от Вашей ЛЖИ. КАждый политик в нашем городе использует наболевшие моменты для достижения своей цели, но это только слова для достижения намеченной цели и не больше.  
Мне на самом деле все равно как удт звать нашего мера, пусть это будет: Гук, Радзиевский, Иванцив, Лагодыч, Сендак, Шагала, Логин, Юзефьев, Янив, Суда...., хочется только одного, чтобы они не превозносили идолов, а во главу ставили интересы горожан.
IP: 194.44.207.128
Рейтинг: 0+ -3-
 
Алексей, 01:52 26 червня 2009 р.
 
УВАЖАЕМЫЙ Гук! с большим интересом наблюдаю за вашими действиями. Понимаю, что тяжело работать без ушедшей поддержки, не дайте слабинку, действия абсолютно верные. Раз столько не довольных, значит Вы ворошите кодло. больше чем уверен, что у Вас нет будущего в этом городе, но о Вас вспомнят через несколько лет. И будут вспоминать не время Остапа Петровича, а время когда Вам приходилось принимать решение самому. Вы уже попали в историю нашего славного города.
IP: 194.44.207.128
Рейтинг: 0+ -1-
 
Алексей, 02:02 26 червня 2009 р.
 
А что касается памяти героев Велкой Отечественой войны, так она никогда не угаснет. В каждой семье нашего города есть погибшие за свободу нашей страны от фашизма, и не надо проводить парралель с коммуннизмом. Они боролись за нашу СВОБОДУ, наше счастье, положили столько жизней, понимая что никогда не получат девидентов. Сколько горя принесла эта войнав наши дома, так давайте хотябы не унижать их. А остальное по мере своего понимания. ( пройдите на кладбище, фамилии ГЕРОЕВ написаны на сех языках, они всех национальностей, и в окопах находились плечём к плечу, и боролись не за Сталина , а за нас с Вами!!!!) 
И пусть Гук это понимает правильно. Небудь их, где бы он был сегодня-не известно. 
Спасибо Николай Гук!!!
IP: 194.44.207.128
Рейтинг: 0+ -4-
 
Алексей, 02:19 26 червня 2009 р.
 
Спасибі, Олексію, за об’єктивність.
Рейтинг: 0+ -7-
 
Адміністратор, 07:08 26 червня 2009 р.
 
адмін даи місце для статті для Алексея дельні речі говорить!!!
IP: 91.124.91.161
Рейтинг: 0+ -5-
 
макс, 09:08 26 червня 2009 р.
 
Та я будь-кому дам опублікуватися на наших сторінках, щоб тільки дурниць не писали.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Адміністратор, 09:12 26 червня 2009 р.
 
теам!! відпочмнок(гори море) хаи всі скідають інформацію!!! 
Черногорія самі дешеві ціни!!!
IP: 91.124.10.65
Рейтинг: 0+ -9-
 
макс, 09:58 26 червня 2009 р.
 
Пацаны,Алексей-не знаем ,за какими такими 
действыями мера ты наблюдаеш и умиляешся- но пока реальных действый не видно.Видно только злость 
человека,который хочет отомстить за себя.Он не переживает за город,а только за свою-13,14-ю зарплату-50% премии-которую как он решил ему должны за то что не смог 
быть дипломатом,не смог найти о бщего языка с депутатами,не вникал в особенности городской жизни. 
ЕГО запомнят как мера ,которого изгоняли 
и который ничего для города не сделал,а только  
злился на всех и не держал слова. 
Гуковщина-поможет другим наивнякам,которые прутся любой ценой на вершину,в меры,а не понимают.что у них кишка тонка. 
Да господа не все могут быть мерами!
IP: 95.134.115.134
Рейтинг: 0+ -5-
 
Следопыт, 11:24 26 червня 2009 р.
 
От іприйшли жнива і на наш сайт!Мене довший час мучили роздуми,а коли в нашому спілкуванні появиться засланий козачок!Адмін ,чим дальше в ліс,тим більшою повагою повниться моя душа до тебе.Товаришу,який ховається під різними ніками і якого так класно вивів на чисту воду адмін,пропоную присвоїти нік"завода Резинових ізделій города Баку".До закиду в мій адрес з приводу газети В Замок,прошу знайти в бібіліотеці книгу Д.Чобота про нашу красу з косою та уважно прочитати розділ про газету,а по закінченні чтива перепросити всіх у кого сформована думка про дану газету,Думаю підтвердженням моїх слів стане позиція газети на виборах до В Ради,які маю надію відбудуться разом з президентськими.Не захищаю п.ГУКА,але хочу нагадати тим у кого коротка память-Радзіка також винесли з ратуші кричучи"розіпни комуняку",А ПОТІМ КРИЧУЧИ ОСАННА ВИБРАЛИ МЕРОМ.І хто найбільше кричав на початку,той найбільше лизав на остатку!Брателлі який сидить за нікомЯ, пишу рідко,не адмін,як класно завертілась тема за пору,давайте конкретики,ну наприклад:Люсьєна Фідик за допомогою засранців з пори та інших депутатів угробила Агротехсервіс,там була класнаткоманда фахівців на чолі з п.Грибановим.Фірма працювала ,спонсорувала і змагання .іінші хороші речі.На сьогодні організація повний банкрут.очолює фірму чоловік п Люсьєни п.Фідик(кличка в школі ДУРНИЙ ФЕДЯ)не вірите спитайте тих хто вчився в 5 школі.От один з штрихів роботи самої чесної фракції.Ну хто ще хоче виступити конкретно,а не шмаркати на різних ніках.При нагоді вітання Олексію(чути руку справжнього мужика,пише як думає,а думає правильно).Адміну респект,не знайомі але раз сичать гади,значить ідем правильним шляхом.Підкинь угля брателло!!!!Не пропадаю,а їду в рідні Карпати набратись сил для полальшого спілкування.Всім хороших вихідних!
IP: 91.124.25.96
Рейтинг: 0+ -5-
 
Довбуш, 18:23 26 червня 2009 р.
 
Склероз штука хороша,прочитав коментар Олексія і згадав,читав колись статтю про те як наш земляк Юзефів підняв завод в Ходорові,з руїни зробив високорентабельне підприємство.Запитання-що він робить там а не Дрогобичі?
IP: 91.124.25.96
Рейтинг: 0+ -5-
 
Довбуш, 18:30 26 червня 2009 р.
 
я навіть не знав за Агротехсервіс!!?? Грібанова убрали ??во черти!! Грібанов хоч гуру економіки но мужик нормальнии!!
IP: 95.134.71.113
Рейтинг: 0+ -10-
 
макс, 19:04 26 червня 2009 р.
 
Пора -засранци !! підтримую думку!!!
IP: 95.134.71.113
Рейтинг: 0+ -5-
 
макс, 19:05 26 червня 2009 р.
 
Привіт всм ,хто здатний не ховатися за віртуальним прізвиськом,а може вести дискусію відкрито.Звертась до Довбуша(Ощипка,Гентош чи хто там за тим прізвиськом ховається)-якщо весь ваш героізм в тому,щоб "заглядати жінці під спідницю",то ви не гідні того,щоб я могла Вас вважати за гідного суперника .Якщо все на що ви здатні щодо мене і більше нема що витягнути, то хочу дати інформацію для тих ,хто не знає:що на момент придбання у людей акцій на це підприємство з 600 людей ,які там працювали залишилося всього декілька десятків,майно розпродане за "великого керівника" Грібанова на 70%.Жодного дивідента від керівництва ніхто й не бачив,ну хіба що Грібанов,володіючи 0,3 відсотками акцій підприємства . Те, що це "успішне підприємство" доводили свідомо до банкрутства,випродуючи поштучно за копійки все майно -це схема,за якою працює весь БЮТ(адже Грібанов член БЮТУ)це вам скажуть всі,хто там працював.Дайте хлопцям рік ,а тоді подискутуємо. 
І на закінчення .Я всього три дні, як читаю ваш сайт і готова до дискусіі один на один.В своєму житті відповідаю виключно за себе та своіх дітей,і жодна жінка не дозволить собі суперничати з чоловіками за рахунок іхніх жінок,дітей чи навіть коханок.Такі поведінку собі можуть дозволити хіба що імпотенти, гомосексуалісти та слабаки.А про замовність виших коментарів свідчить вчорашнє голосування ПОРИ по дуже принципових речах,таких як---продати дитячі майданчики Павцю,Мусійчуку,відвести досить великі куски землі за немалі гроші певним фірмам(що теж не вдалося зробити завдяки ПОРІ)продовжити оренду для Фрелика біля бальноологіі та багато чого цікавого.На хвіст я наступила серйозний,значить вчиняю правильно і жодні анонімки,прслушка та провокаціі мене не налякали. Від сьогоднішнього дня я готова дискутувати щодо проблем міста,а про те хто мій чоловік.
IP: 91.124.5.89
Рейтинг: 0+ -1-
 
Фідик Л.К., 20:39 26 червня 2009 р.
 
Блискуче, пані Фідик. Українську жінку так просто не візьмеш :) Якщо потрібно буде, пишіть на адресу редакції будь-які багатослівні відповіді опонентам - опублікую в оригіналі. 
 
(цей коментар пишу стоячи, з поваги до жінки).
Рейтинг: 0+ -6-
 
Адміністратор, 20:49 26 червня 2009 р.
 
а я читаю стоячі теж з поваги!!!
IP: 95.134.71.113
Рейтинг: 4+ 0-
 
макс, 20:56 26 червня 2009 р.
 
Дякую, тепер я ваш постійний читач і дописувач .Але чекаю на чесну , відкриту дискусію, і не ховатися за прзвиськами, бо ви їх не варті .Не знаю хто з вас хто, але точно знаю, що це Гентош ,Демко(якого з ПОРИ виключили за поведінку не гідну пориста ) та Ощипко.Якщо ви справжні мужики то відкривайтеся...
IP: 91.124.79.63
Рейтинг: 0+ -1-
 
Фідик Л., 21:32 26 червня 2009 р.
 
макс е макс!!! класнии парень !!! а фамілія слішком ізвесная!!! а вопше то я литвиновец
IP: 95.134.71.113
Рейтинг: 0+ -4-
 
макс, 21:33 26 червня 2009 р.
 
Люсена. Ти молодець. Все правильно пишеш. Нехай задумаються. Якщо так сильно наші "великі" патріоти дбають про місто,то нехай і залишать майданчики у власності міста. А їм так не підходить! За дітьми ховаються. Багато фальшу в окремих працівників ратуші, в депутатів, люди почули волю. Лідера, оратора немаємо і від цього місто страдає. А ви депутати об'єднюйтеся,робіть зміни. Вам не потрібно на своїх бруд лити. Результатом таких розборок маємо вибори мера. Всі свої чубилися, голоси розтягнули, а чужий, "лівий" скористався. Тепер всі чухаються.
IP: 94.246.126.183
Рейтинг: 0+ -3-
 
Директор, 21:57 26 червня 2009 р.
 
Повністю підтримую Л.Фідик, що до Довбуша бо тільки невдаха або "гомик" може давати такі коментарі.
IP: 91.124.82.186
Рейтинг: 0+ -5-
 
Спостерігач, 23:07 26 червня 2009 р.
 
От про Демка не знав, шкода ) 
 
І ще про Довбуша не згідний - людина розумні речі пише, але якщо всупротив вашим думкам, то давай зразу в штики?
Рейтинг: 0+ -6-
 
Адміністратор, 23:28 26 червня 2009 р.
 
Мы действительно талантливая нация, можем любое мероприятие превратить в БАЗАР.  
Оправдываться и откликаться на провакации, действия не свойственные ни политикам, ни управленцам!!! ЭТО НЕ УПРЁК-ЭТО РЕКОМЕНДАЦИИ.
IP: 194.44.207.225
Рейтинг: 0+ -2-
 
Алексей, 23:55 26 червня 2009 р.
 
п. Фидык, отлично, что Вы посещаете этот сайт, если бы все это делали, то может быть и появилась коммуникация власти с народом. И огромная просьба; не тратьте своё время на огрызания, оно того не стоит. На каждый роток не накинеш платок. 
 
Обращаюсь ко всем, кто сегодня находится у власти- не надо прятаться и винить политеческие силы, оправдываться полом или пренадлежностью к каким-либо секс течениям. можете хоть в групповухах учавствовать все вместе... до одного места, Вы главное делайте что-нибудь с пользой для народа. Управлять городом- это не жвачками торговать в ларьке, там вопросы по серьёзнее, а значит и результаты должны быть весомые! 
А куда делась, элита города? Где она? Испугалась кризиса и в норку? Так чего она стоит? 
А может пора собираться и корректировать ВЛАСТЬ? как это происходит во всех цивилизованных странах.
IP: 194.44.207.225
Рейтинг: 0+ -3-
 
Алексей, 00:49 27 червня 2009 р.
 
Гук хоче засипати центральни фонтан во не розумна людина!!! фонтан -це осоціаціи з достатком хто розуміе тои знае!!
IP: 95.135.213.253
Рейтинг: 0+ -7-
 
макс, 12:35 27 червня 2009 р.
 
Інформація про власників ВАТ "Дрогобицький Агротехсервіс": 
 
Фідик Іван Григорович (голова Спостережної ради) - 30,83% від Статутного капіталу; 
Фідик Роман Володимирович (голова правління) - 23,67% від Статутного капіталу. 
Разом у Фідиків - 54,5% - контрольний пакет акцій. 
 
Дані взяті з бази даних ДКЦПФР:  
http://www.stockmarket.gov.ua/ua/news?id=27862
IP: 94.153.169.230
Рейтинг: 0+ -4-
 
І, 23:34 27 червня 2009 р.
 
"ВщІ ми маємо интернета, але дбаємо пр місто тільки в робочий час, і нам на насрати що ви будете робит в вихідні. місто зачекає, а ті рагулі які виживають, почекають до вівторка поки не скинчиться наше щвєто,бо нам виділили в понеділок вихідний і ми будемо жерти мнєсо і пити горіуку." 
ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ,РЕАЛЬНО ВСЕ ОТМОРОЗИЛИЬ!!!! Так вам нужна эта страна. 
Если не нужна Вам, то ка жить нам, народу Украины, мы не берём взяток, и живём на 1000 гривен в месяц, что вы нам скажите?????????????????? А что будет завтра? Вы своим детям снимаете квартиры на Бесарабке за..... $, А что мы , по вашему -быдло!!!! превращаете город в дерьмо. Что Вы оставите нашим детям? Разруху? Или город превращённый в рынок? сейчас убрали несколько киосков на базаре, наверняка не для того, чтобы привести его в порядок, а для того чтобы там возвести ещё пару генделей и продать по дороже, причём часть официозом, а вторую в родной карманчик, чтобы душу грело.... И таким оразом превратим город в одну большую барахолку, и все будут друг у друга покупать товар, "вот так и поднимем экономику страны". Вот есть шанс у ПОРЫ проявит себя. Сессию перенесли, дерзайте!!!!!!
IP: 194.44.139.209
Рейтинг: 0+ -1-
 
Алексей, 02:36 28 червня 2009 р.
 
Админу: извини за откровенность, но на душе больно, и по своему принципу не могу быть лицимером. Стараюсь быть объективным, не поддерживать какие-то политические течения, и тем более личности...... Может ОНИ действительно ребята не плохие, но мало быть хорошим парнем, это не профессия. Может кто-либо созреет на диалог????
IP: 194.44.139.209
Рейтинг: 0+ -5-
 
Алксей, 02:49 28 червня 2009 р.
 
дуже все краіво сказано але пускати децебе на вітер мені вже надоіло. 
влада не може!! 
Влада не знае!!!  
Влада не хоче!!! 
Про станніх які(влада) не хочуть взагалі нема що говорити іх треба міняти!!(наша задача висвітлити іх призвіщща і діяння). 
Тепер візьмемся за тих хто не Знае!! ми (всі хто читае цеи саіт або чув про що тут пишеться) пишем наші пропозиціи і побажання по господарці,по культурі по спорту.повірте ідеи буде багато і багато з них можна втілити в життя.вот тепер Влада знае!! дивимся і робим висновкі.якщо нічого не міняеться просто більше за них не голосуем хочаб на рівні міста. 
лишилась тои кучок влади що неможе по різних причинах(мало спеціалістів,нема підтримкі населення,нема фінансів)для них час себе проявити !!! як?? багато з них хотілиб щось змінити на краще,в декого е навіть проети,але і не дають !! атак вот зівертаюсь до них покажіть себе або свою ініціативу а ми побачим і просто за вас проголосуем(на виборах до місцевих рад або міського голову)!!! Повірте покоління бабушек(СССР) і націоналістів початку 90 відходить іх частка серед голосуючіх з кожним роком виборець стае молодшим за ті старі ідеи і прагматичнішим.
IP: 95.134.69.233
Рейтинг: 0+ -3-
 
макс, 12:03 28 червня 2009 р.
 
Фідик,ну чого Ви так на БЮТ поперли.Може Вам не відомо,що Голова Пори Каськів-радником в Тимошенко.А хто такий Демко,що натворив і за що вигнали.
IP: 82.207.107.16
Рейтинг: 0+ -3-
 
тед, 19:10 28 червня 2009 р.
 
Привіт всім!Бачу вам більше немає що обговорювати,як сім"ю Фідиків та моїх друзів.Пропоную перейти до більш важливих проблем і спільно шу 
кати шляхи їх вирішення. 
Сьогодні я проїхала більше 600 км і гіршої дороги не бачила,ніж у Дрогобичі.Тому вважаю проблемою номер один -це дороги.Давайте свої конкретні пропозиціі, як проконтролювати якість робіт та не дати чиновникам ці гроші вкрасти. Особисто я запропонувала на сесії пану Іванціву такий підхід- в умовах тендеру включити пункт,де б фірма,яка виграла замовлення зобов"язувалася б встановити банер на участку ремонтованої дороги за власні кошти з інформацією: об"єм роботи, кошторис,гарантійний термін експлуатаціЇ(3-5-10 років)та телефон і прізвище відповідальної особи.Тоді б в разі появи ям раніше передбачуваного терміну любий громадянин міста міг би подати до суду за невиконання взятих фірмою на себе зобов"язань. 
Друга пропозиція спільна від ПОРИ-це затведжена сесією Програма "ДОРОГИ" на період 5-10 років для капітального ремонту певного участку з заміною всіх мереж ,кабелів освітлення.Міська рада затверджує кошти на конкретний об"єкт і забуває про нього на років 10.Решта вулиць тимчасово підремонтовуюються ямковим ремонтом і чекають своєї черги.Цю вимогу ми дали Гуку рівно три роки назад .Навіть пропонували свою допомогу,якщо він та його команда це не можуть зробити.Чекаємо по сьогоднішній день. Маєте інші нові  
пропозиції-пропонуйте.Може разом  
зможемо щось зрушити з місця.  
І ще одне.Прочитала проте ,що ви проводите опитування щодо майбутніх кандидатів у мери.Вношу свої пропозиціі адміністратору-це Олег Дацюк-голова партії ПОРА і надзвичайно порядна людина та Володя Кулина-лікар,голова фракції ПОРА.Більш відповідальної людини я не знаю.Чекаю коментарів,але без бруду.
IP: 91.124.87.58
Рейтинг: 0+ -8-
 
Фідик Л., 22:48 28 червня 2009 р.
 
Нічого нового непотрібно видумувати , а потрібно вписати в тендерні пропозиції такий пункт: Фірма , що виграла тендер на ремонт дороги зобо"язується цей участок за власні кошти обслуговувати 5 чи три роки , то вже в залежності від суми вкладених коштів. Вся Європа так працює. Чого це ми мешканці повинні комусь телефонувати , або судитися , для цього ми через вибори НАЙМАЄМО ВАС НА РОБОТУ ,в депутати, мери і.т.д. Але, якщо так буде то звідки чиновники будуть брати ХАБАРІ.
IP: 95.134.92.105
Рейтинг: 0+ -4-
 
Лор, 23:07 28 червня 2009 р.
 
Приходится выступать в роли критика, это не совсем в моих правилах, но ничего не зделаешь.  
Не надо ездить далеко, чтобы понять,что в Дрогобыцком районе и городе, самые плохие дороги. Вы съездите в любую сторону от города, таких дорог даже во времена войны не было, но как только пересекаешь табличку со смежным районом, всё сразу налаживается.  
А теперь маленькая подсказочка исполнительной власти и деп. корпусу:(хотя это ненормально, что Вы сами до этого недоходите, ВЫ ЖЕ ОТОБРАНЫ "ЛУЧШИЕ ИЗ ЛУЧШИХ", КОНЕЧНО НЕ ЗА ДЕНЬГИ И НЕ ПО ДРУЖБЕ В СПИСКАХ, ВЫ ЖЕ СПЕЦИАЛИСТЫ РАЗНЫХ СФЕР) 
Для того, чтобы прогарантировать или застраховать дорожное полотно или часть, необходимо произвести его не отклоняясь от технологии, а также использовать время, сроки, материалы предусмотренные технологической картой. ВСЕ покрытия в нашем городе не имеют должного основания, отвода воды, а учитывая наш дождливый климат, это является основной причиной просадки грунта и в следствии образования отверстий. Вода целые цивилизаци, а уж наши сраные дороги тем более. Мы пытаемся бороться с следствием- поступок свойственный обезьяне, а изучить и понять причину, для нас это очень сложно. А теперь к подсказке; Если в других районах, дороги стоят лучше уже на протяжении многих лет, а исполнительная власть всё время меняется, то что здесь остаётся не изменным, поднапряжём серое вещество (у кого оно ещё не отрафировалось) и видим - исполнители работ. Хоть у нас это не одна структура, но все они вышли из одного кокона на развале Союза, а значит специалисты теже. Просто каждому захотелось стать ЦАРЬКОМ. Уже даже в конце 80-х там уже небыло специалистов, там нет инженеров дорожников, а уж тем более людей знающих новые технологии. Спросите почему они до сих пор у руля, ответ прост- умеют хорошо ДЕЛИТЬСЯ и при этом хорошо брать себе. Дорога- это продукт, где не специалист не разберётся в расходах и отмыть там денежку очень просто. 
ДЛЯ НАЧАЛА, НАДО ОТОРВАТЬ ОТ КОРМУШКИ, АЛУЧШЕ НАВСЕГДА, они уже не излечимы!!!!!!!!!!!! 
Но к сожалению это не кому не интересно, у нас же все идут к власти, чтобы поучавствовать в деребане, а не улчшить жизнь НАРОДУ. 
Вот и дерзайте, покажите, чего Вы стоите!!!
IP: 194.44.207.218
Рейтинг: 0+ -7-
 
Алексей, 00:25 29 червня 2009 р.
 
зробити 3 дороги на самбірську,коновальця,та іншу.про всі решта забути на рокі так 15.видати кожному жителю по роверу або коню(депутатам ослів)і кататись,піднімем туризм -будуть приіжати подивитись Як жили люди 18-19 століття,гаішники вимруть як мухи бо буде в місті дві машини,знаки на металолом,сплошні плюси і дорогобичі саме здорове населення!!та через рік депутатів не наидеш !! що там робити коли нема що красти,голові міста дамо 100 кіз нехаи злість виганяе і проводить наради з ними.і років через 30 на карті Украини якщо вона ще буде буде нове місто Фрібич(три або свобода)-раіське містечко!!до роботи панове!!!
IP: 91.124.84.149
Рейтинг: 0+ -4-
 
макс, 00:32 29 червня 2009 р.
 
Пані Фідик, кандидатів додав. Пропозиції цілком слушні, ставте їх на порядок денний у міській раді. 
 
Олексію, повністю згідні. Але це крик душі - владі і так начхати. 
 
Макс, дотепник :)
Рейтинг: 3+ 0-
 
Адміністратор, 07:27 29 червня 2009 р.
 
В мери м.Дрогобича Федиса Макса,хай рулить якщо такій розумний.
IP: 95.134.119.220
Рейтинг: 0+ -2-
 
Вовчік, 11:40 29 червня 2009 р.
 
А давайте кандидатом у мери Петра Суду.!!! (це пропозиц1я адм1ну)
IP: 194.44.207.245
Рейтинг: 0+ -3-
 
патр1от, 16:53 29 червня 2009 р.
 
а де Макс??? всі то всі,адмін .що за утискання прав!!!
IP: 95.135.245.183
Рейтинг: 0+ -7-
 
Вовчік, 19:22 29 червня 2009 р.
 
Вовчік, Макс самоусунувся :)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Адміністратор, 19:25 29 червня 2009 р.
 
а чо це я усунувся???? Родіна- мать должна знать своих героев!!)))
IP: 95.135.245.183
Рейтинг: 0+ -1-
 
Макс, 20:02 29 червня 2009 р.
 
всьо фігня, дорогу зробіть і пороибирайте місто а то в мусорі потонем
IP: 95.134.94.207
Рейтинг: 0+ -1-
 
Петро, 23:31 29 червня 2009 р.
 
Любі друзі!Спільними зусиллями ми добилися ,того що нас почали читати наші славні депутати!Раз є така бурна реакція ,то пропоную всім імпотентам,якими ми є,обєднатись та за закликом Теда почати говорити і писати правду.Пропоную почати з повідані Фідик,зважаючи на її красивий та активний лист.Пропоную для початку відповісти на 10 запитань ,може не зручних,але таких,які покажуть ваше чесне лице(при умові чесних відповідей,в чому маю глибокі сумніви).1.Як вам віддали голову земельної комісії? 2.Кому належить земля на вул.Г.Брама на повороті до АТП? 3.Чому вашу фракцію покинув Розора,за вихід якого ви мовчите, а за Демка так кричите? 4.Чому п.Грибанов довів Агротехсервіс до банкрутства,і не купив йогособі,і де логіка вашого чоловіка який свідомо купив фірму-банкрута? 5.Де була ваша фракція весь той час,коли не було мера? 6.Чи ви тільки тепер виїхали на вулиці нашого міста,та вжахнулись від стану доріг? 7.Невже ви думаєте ,що ніхто в місті не знає по чиїй відмашці ви голосували? 8.Де те медичне обладнання яке пористи Кучма та Кулина привезли в Дрогобич? 9.Хто запропонував нового директора "Оранти"? 10.За шо ви били бідного Фрелика на сесії папкою по голову? Не факт що під ніком Фідик пише пані Фідик!Спостерігачу-дивишся -дивись,але орієнтації людям,які пишуть правду не міняй. З великим трудом вибрав самі мягкі запитання до шановної депутатки,при правдивих відповідях будемо вважати наш діалог вичерпаним,в протилежному випадку обіцяю на сайті вивісити копіі документів земельноі комісії за останній рік. До речі мені все одно,хто купить землю,але якщо її купить Павець та зробить на ній таку Європу як в себе на фірмі,я двома руками за те щоб земля попала до рук господаря.Р.С. я не Ощипок який не чистить зуби,і не Гентош який на кожному куті кричить про закон,а сам їздить по місту на нерозмитненій машині!Будьте уважні,хто має відвагу пишіть!
IP: 91.124.74.174
Рейтинг: 0+ -3-
 
Довбуш, 14:15 01 липня 2009 р.
 
Макс ти красавец!Картина майбутнього просто прекрасна.Є хороший рецепт позбутись більшості депутатів,а взяти і заморозити на рік приватизацію земельки та того майна ,яке наші депутати ще не розділили між собою!На 99 відсотків впевнений,що кількість депутатів зменшиться наполовину,для чого ходити на роботу на якій нема ,що вкрасти?І всі ці високопарні слова не будуть нікому потрібні.Порі треба прийти до тями,шановні ,шансів пройти до дрогобицького парляменту у вас немає,тим ви і небезпечні,щур загнаний в кут атакує!А маючи в своєму арсеналі таку потужну зброю,як п.Фідик можуть воювати,але все намарно!Віри вам немає.І пітдвердженням тому коментарі народу(читай вище).Плач з приводу (бют,наша Україна -поганці не приймається) як питання приватизації голосувати ,то ви друзі,а тепер коли прийшов час відповісти ,не робіть красиву міну при поганій грі.Пропоную підтримати думку Олексія.Давайте пропозиціїне мерів(про те що вони найкращі ми дізнаємось перед виборами), а людей які є господарями і які можуть хоча б зробити спробу витягнути наше місто,з тієї ями в яку ми заїхали за допомогою наших депіків.Повинні бути 2-3 людей які візьмуть на себе сміливість потягнути місто,і в разі перемоги пити шампанське,а разі невдачі стати перед громадою та відповісти за зроблену роботу.А колективна безвідповідальність ,яку демонструють депіки тільки поглибить прірву.Міську господарку пропоную віддати п.І.Лепкому,навіть зараз видно,що людина старається на своій ділянці роботи(квота пори-чому не взялися?).А гуманітарну сферу може потягнути іп.Сушко,і п Логин.Адмін вивішуй пропозиції так як з мером,а потім ми разом напишемо листа меру,і подивимся чи слухає він глас народу? Всім решта слова Черчіля"Здоровий сарказм єдина палиця яка діє на чиновника".Не хочу нікого образити,але дальше терпіти демагогію не можу,можливо когось і зачіпаю,але з надією ,що людина зрозуміє,що партія минуча,а рідне місто одне! Здоровя,удачі та щирого бажання зробити наше місто кращим!
IP: 95.134.65.95
Рейтинг: 0+ -4-
 
Довбуш, 16:01 01 липня 2009 р.
 
Довбуше, які такі пропозиції вивішувати? Щось не зрозумів. Можна мені написати у "Зв’язок з нами". Останні два коментарі підтримую, хоча список питань безумовно потрібен більший ;) 
 
А ще потрібно піти до Миколи Петровича на прийом колись, і переконатися, що йому відома думка людей.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Адміністратор, 16:35 01 липня 2009 р.
 
Доброго дня всім1Бачу ,що моя персона не дає вам спати.Можу звичайно не відповідати на ваші дурні запитання,але читаючи їх, точно знаю,що пише їх невдаха,який у житті нічого путнього не зробив.Весь свій потенціал він скеровує на пусту боротьбу з вітряками,бо творити не здатен.Мені Вас жаль,пане Довбуш,адже справжній герой не опускається до ваших вчинків.Він хоч і програє,але бореться дальше. 
А так,як ми з вами домовилися вести чесну дискусію -відповідаю: 
1.Головою земельної комісії я стала лише після того,коли пан Старасольський,побивши горшки зі своєю фракцією,сам написав заяву.Порі цю комісію запропонували віддати тому,що в жодній комісії ми не головували,при тому що ПОРА -третя за кількістю депутатів фракція. 
Я два роки була у цій комісії і тому мала необхідні знання.Якщо хтось думає,що земельні питання -це "найзаповідніша мрія " Фідик-то це неправда.Я хотіла працювати в комісії по культурі та освіті,але точно не в земельній. 
2.Квартиру на вулиці Горішня Брама я придбала зі сплатою в кредит на 15 років у людей,які на той момент півроку продавали її через скрутні фінансові проблеми.Оформлена ця нерухомість на мене,а на маму,батька чи ще когось з родичів,як це роблять всі.Я на це маю право так як і кожен з вас.Жодного приміщення,земельної ділянки за три роки ніхто з Пори не взяв.Тому наше сумління чисте.Маєте факти-спростуйте. 
3.Сергій Розора так поступив сам і ми його зрозуміли,адже всі ми йшли з надією змінити це місто,зробити його центром туризму,підприємництва.Сергій -людина дії,а не слів.Як приклад- це усиновлення чотирьох сиріт .Слава і хвала таким людям,бо у нас деякі і на своїх заробити не можуть.... 
4.Чому Грібанов доводив підприємство до банкрутства питайте в нього.Я думаю,що викупити в людей акції не було потреби,якщо ж можна йти легшим шляхом.Попробуйте викупити в людей(а це 599 чоловік) 
акції,при тому що всі ці люди живуть по селах.Серед них дуже багато родичів мого чоловіка та знайомих.А те що мій чоловік не володів достатньою інформацією щодо ситуації ще раз підтверджує те,що я ніколи не використовувала своє депутатство для власних цілей .Ніхто не збирався знімати Грібанова, чи щось у нього забирати.Але так ,як повів себе пан Сергій потім,спродуючи все до останнього об"єкта,зіграло не в його користь.Цікаво як би ви поступили в такому разі? 
5.На запитання ,де була наша фракція ,коли зняли Гука-ми взяли на себе конкретні зобов"язання-навести порядок в земельних питаннях,бюджетних,приватизаційних.Пора надала найбільшу кількість запитів зі всіх фракцій.Були безпосередніми організаторами багатох культурних заходів ...І якщо хтось думає ,що Пора відсиджувалася на сесії,то ви абсолютно не володієте інформацією . 
6.Про дороги я особисто виступала кожної сесії -про Горішню Браму,Тиху,Зварицьку,Нафтовиків,Будівельну, 
Франка...Але депутат зобов"язаний вказувати на проблеми,а чиновник виконувати. На кожний ваш запит приходить відповідь-або нема грошей,або буде зроблено на другий рік. 
7.Якщо хтось з вас буває на сесії,то ви точно знаєте як голосує ПОРА.До кожної сесії фракція готується .У нас є дискусії,ми сваримося,сперечаємося,,але тільки тому,що не є байдужими до тих чи інших проблем міста.На сесію ми приходимо єдиним монолітом,навіть якщо хтось з нас має інше бачення. 
Якщо хтось вірить в те,що мною можна диригувати,то ви мене дуже погано знаєте,а жаль. 
8.Все медичне обладнання передане лікарням,частина незадіяна через те,що необхідні певні кошти,щоб це запустити.Більшої інформації не маю. 
9.Відповідаю чесно-я і вважаю цю людину найкращою.Був оголошений в пресі конкурс і я запропонувала Оксані Дацюк взяти участь у ньому.А кандидатур було аж дві:Дацюк і Лісовець.І це мужність піти зі спокійної роботи вчителя молочших класів на роботу з таким складним колективом.Раджу відвідати"Оранту" ,поспілкуватися з директором і на свої очі побачити.Але це те ж взята Порою відповідальність за певний відрізок роботи.Я думаю результати уже відчутні. Всіх запрошую до співпраці,бо одягнути 30 дітей на 1000гривень в місяць на всіх не зможе ніхто. 
10.Щодо пана Фрелика-відповідаю: 
впрдовж трьох років свого депутатства я неодноразово чула багато образ в сторону жінок ,що собі не дозволить зробити справжній мужчина. Можливо професія (гінеколог) зробила з пана Фрелика хама,а може тривале перебування в депутатському корпусі.І якщо хтось до цього звик,то я ні. Пан Фрелик образив мене як жінку,а за такі речі б"ють по морді.Отримав по лиці рукою,а не папкою,як заслужив. 
На закінчення даю інформацію-всі протоколи комісії доступні будь кому.Але на жаль рішення в комісії приймаються більшістю голосів,а Фідик в комісії одна,а не 7.Пора на першій сесії запропонувала на міську господарку свої кандидатури,проте ні Гук,ні депутати не захотіли дати нам такий козир,як показати на що ми здатні.Тому маємо те,що маємо.
IP: 91.124.49.20
Рейтинг: 0+ -2-
 
ФІДИК Л., 21:50 01 липня 2009 р.
 
Слушайте! А у Вас здесь жарко! Только интересно; поможет ли это городу? 
А может ли кто-то ответить на вопрос: с какой целью снесли ларьки на БАЗАРЕ? неужели уберают "чуму"? Или всё таки, я слишком хорошего мнения о руководстве?
IP: 77.123.70.83
Рейтинг: 0+ 0-
 
Алексей, 22:59 01 липня 2009 р.
 
Олексію, про яку таку "чуму" говориш?
Рейтинг: 0+ -6-
 
Адміністратор, 23:05 01 липня 2009 р.
 
Наверняка кто-то ждёт коментариев по вышенаписанным письмам, недождётесь! На такую хрень даже времени жалко,а ведь в это время, кто-то задыхается от мусора, у кого-то течёт канализация, кому-то в конце концов, вообще жрать нечего. Это сайт не предвыборной агитации!!!! Давайте поговорим о реалиях. Давайте что-нибудь делать!!!!!!!!!!! 
А при выборе кондитатуры на какой либо пост, для начала посмотрите, что твориться у людей в доме, во дворе, как он относится к собственным вещам и всё сразу станет понятно, а ещё покажите людям. У нас некоторые личности в Ратуше умудряются при приёме граждан курить в кабинете. О чём можно дальше говорить?!
IP: 77.123.70.83
Рейтинг: 2+ 0-
 
Алексей, 23:09 01 липня 2009 р.
 
БАЗАР- и есть чума, назовите хоть одну европейскую страну, ещё раз повторюсь, европейскую (коей мы себя считаем): где процветает неконтролированная торговля, то есть -БАЗАР. Мы сами даём возможность людям выбирать; идти торговать или роизводить что либо, легче торговать. Откуда возьмётся ВВП? А ещё в рабочее время там около 5000 людей шляется за день, а значит- не работает. Я не понимаю , какую страну Вы строите. Может нам нужно стремиться к Африке. Тогда всё будет понятно!!!
IP: 77.123.70.83
Рейтинг: 0+ -3-
 
Алексей, 23:17 01 липня 2009 р.
 
Запитання до Фідик: 
Чи розміщуються в інтернет тексти рішень Дрогобицької міської ради? 
Якщо так, то напишіть, будь ласка, адресу.
IP: 94.153.110.202
Рейтинг: 0+ -4-
 
І, 01:37 02 липня 2009 р.
 
Доповнюючи питання пана I, хочемо сказати, що за потреби можемо створити на сайті навіть цілий розділ для розміщення всіляких документів з міської ради. 
Для тіснішого зв’яку влади з народом.
Рейтинг: 0+ -6-
 
Адміністратор, 07:17 02 липня 2009 р.
 
Адмын -умница!!!
IP: 95.134.74.19
Рейтинг: 0+ -2-
 
макс, 09:19 02 липня 2009 р.
 
Відповідь п Фідик на 89 відсотків брехлива!Класична відповідь класичного депутата.Не потрібно моралізувати мої роздуми,про вас коханих.Не знаючи людини не давайте оцінки,а якщо ви пішли до парляменту,ви добровільно стали публічною людиною.Не виконуючи своїх передвиборних обіцянок ви самі себе скомпроментували.Плакати про те,як ви хотіли а вам не давали будете перед слідуючими виборами.Показником вашої роботи буде ваше місце в місбкій раді після виборів.Впевнений Розору,за його принциповий вчинок памятати будуть,а вас забудуть через тиждень,а я про вас забув вже,забагато честі такій пані як ви.Плачте далі,як вам не дають будувати Європу в Дрогобичі,хто хоче зробити -шукає шляхи,хто не може -шукаає ворога(жиди,москалі,лемки,сомалійські пірати та всі хто не в порі)Удачі вам,а нам терпіння перечекати коли таке добро само спливе,самі знаєте куди.З повагою до всіх невдаха,імпотент,гоблін, жид,москаль який має свою думку ініколи не лизав,на відміну від інших чесних!Адміну пропозуха депутатів слухати,а коментує хай народ!!!Любові та радості!
IP: 95.134.117.85
Рейтинг: 0+ -1-
 
Довбуш, 18:09 02 липня 2009 р.
 
Олексію,зносять ларьки,тому,що 80 відсотків торгуючих не зареєстровані,якщо памятаєте часи коли податкова приходила на ринок,ми були дуже здивовані ,а де ж люди,тому Що залишались тільки ті хто офіційно працював.Масштаби нелегального дійства ви могли бачити самі.З слів працюючих на ринку пан міліціянт хотів підняти розмір нелегального податку,для того ,щоб зібрати готівку нашим онання даного рішеннядепікам,які мали проголосувати за відтермінування перенесення ринку.Не вийшло, люди не повірили,і почався знос ринку.П Гуку не простодотиснути дане рішення, аледотиснути треба,зважаючи на те які гроші протистоять,не хочуть наші депіки наповнювати бюджет,масштаби лівих грошей дуже серйозні,тому спротив буде потужний.Меру потрібно вийти до людей та пояснити,чому він так робить,та зробити центр міста дійсно європейським.А люди внас розумні при правильній мотиваціїї вони все зрозуміють.
IP: 95.134.117.85
Рейтинг: 0+ -7-
 
Довбуш, 18:50 02 липня 2009 р.
 
Я не понял. По чему распоряженю демонтровали ларьки? Если это мэр, то я первый стану на его сторону. Неужели город опять станет евопейским?  
Между прочим первая барахолка в городе появилась при Радзиевском на развале Союза. И вообще у нас в городе 4 рынка, по-моему это слишком. Хотя сколько чёрных денег?
IP: 194.44.207.234
Рейтинг: 0+ -5-
 
Алексей, 21:52 02 липня 2009 р.
 
Олексій!Кіоски демонтують по розпорядженні мера.Гук видав розпорядження про перенесення торгівлі на вулицю П.Орлика,депіки хочуть дане рішення відтермінувати,багато з них хавають з базару,для оплати важкої праці наших депіків потрібні гроші,а люд базарний платити в невизначеній ситуації не хоче(правильно робить).Шановний мер,навчений гірким досвідом дав команду мвс(яке є підрозділом міським ,почати плавне перенесення ринку на нове місце).Місце не дуже готове,в звязку з тим .що гроші виділені на облаштування на вулиці П.Орлика тупо вкрали.А пора рулить,бют також.Отака друже Олексій пісня з нашим ринком.Якщо шановний мер осилить дану проблему,респект йому та уважуха.І чи не дивно вам друже Олексій "мовчання ягнят" з депутатського гнізда,чи то вибори далеко,чи їм нехочеться втратити кормушок.Люди пишіть.не встидайтеся, бо нам з Олексієм стає скучно.Адмін давай ,дожми питання вивішення в неті офіційних рішень влади,як вивісимо ми ,буде серйозна заворуха.Підказка-рішення можеш отримати в пГринчишин(секретар ради,чесна пористка).Попробуй!ПОПРОБУЄШ-поділись враженнями.Всім оптимізму та слів Соломона"Все так не буде".Хороших вихідних!!!!!!!
IP: 91.124.89.91
Рейтинг: 0+ -3-
 
Довбуш, 12:05 03 липня 2009 р.
 
Довбуш, я смотрю у тебя очень длинный язык...Когда ты вылезеш с подюбки Фидык и скажеш что ты в своей жызни сделал? Мое мнение, ты в своей жызни собаке бутки не сделал!
IP: 95.135.195.149
Рейтинг: 0+ -4-
 
Андрей, 13:31 03 липня 2009 р.
 
Андрійкові!Друже на рахунок язика під спідницею бачу ти профі,лижи дальше.А таким як ти "буткі" будувати не дано!Про все інше читай вище.Салют!
IP: 95.134.85.166
Рейтинг: 0+ -3-
 
Довбуш, 15:10 03 липня 2009 р.
 
Довбуш, ты простой уборщик мусора! В автобусном парке про тебя сказали б прсто БТР.
IP: 95.135.195.149
Рейтинг: 0+ -1-
 
Андрей, 18:31 03 липня 2009 р.
 
Да ребятки, ума Вам не занять! Очень содержательно. Девушкам,наверное, понравились Ваши познания в определённых видах секса. Даже админ промолчал, наверное позавидовал.
IP: 194.44.207.135
Рейтинг: 0+ -7-
 
Алексей, 01:15 04 липня 2009 р.
 
Мне дествительно жаль людей которые потеряют места на рынке в центре города, но при правильном подходе на П. Орлыка, результат может быть намного лучше. Только кому там развивать? А сейчас все будут зарабатывать политические девиденты, защищать обиженных, включая ПОРУ, ПР и др. Они не понимают, что решив эту проблемму, довольных может оказаться намного больше, чем сегодня недовольных. Если их короткий мозг не сработает, то попросите, в следующем коментарии опишу.
IP: 194.44.207.135
Рейтинг: 0+ -3-
 
Алексей, 01:26 04 липня 2009 р.
 
Дрогобицька міська рада має в інтернет сторінку: 
http://www.drohobych-rada.gov.ua/ 
 
Але тексти рішень там опубліковані лише за 2005 і 2006 роки. 
Нових рішень там нема - лише заголовки. 
Значить є що приховувати! 
 
Пані Фідик, зробіть добру справу - проконтролюйте публікацію рішень, особливо з земельних і приватизаційних питань.
IP: 94.153.125.52
Рейтинг: 0+ -3-
 
І, 01:52 04 липня 2009 р.
 
Тексти офіційних рішень давно хочемо публікувати, щоб люди читали, але не все так просто :( 
 
Завуальовані образи поки що пропустив, надалі будемо видаляти. 
 
А якби ще пані Фідик з тими текстами нам посприяла, було б чудово.
Рейтинг: 0+ -4-
 
Адміністратор, 07:25 04 липня 2009 р.
 
В дискусію відносно політичних питань не втрягаю, в свій час наївся того г:%№а по саме нехочу, спасибі, більше не хочу:-)) 
 
Моя особиста думка, що п. Гуку буде дуже важко довести справу до кінця. Основний спротив буде не тільки з сторони працівників базару і людей які з цього кормляться, а і від простих людей. "Йой, як то файно, йшлам-си з роботи на маршрутку- зайшла-м на базар, купилам-си марґарини, маянезу (який лежав на прилавку не в холодильнику чи на холодній вітрині не один день)" Далі думаю не варто наводити приклади, хід думок думаю зрозумілий.  
 
В питанні переносу базару повністю підтримую міського голову, по кількох причинах: 
1. і основна, це перепрошую, "срач" практично в самому центрі міста, через який в сонячний день без перекошеного обличчя пройти нереально, гамма запахів, так би мовити вражає різноманітністю. 
2. коли приїжджають гості або колеги з-за кордону і не тільки, приходиться обходити базар десятими дорогами щоб не псувати людям позитивне враження від міста. 
На місці базару в центрі більше би пасував дитячий майданчик і пара лавочок щоб молоді мамаші могли гуляти з дітьми, ну і звичайно міліціяни щоб ганяти гоп-компанії що сидять на спинках лавочок і т.д.:-)) 
 
2 Алексей, 01:26 04 липня 2009 г.: Люди роботу не втратять, принаймі більшість, з одної простої причини - наші люди викручуються і дають собі раду в практично любій ситуації. Основна запорука цього в даній ситуації - якщо влада не допомагає то хоча б має не заважати працювати.
IP: 194.44.160.102
Рейтинг: 0+ -2-
 
Мирослав, 12:51 04 липня 2009 р.
 
Интересно услышать мнение всех читателей, особенно п. Фидык. ДАВАЙТЕ!!!
IP: 194.44.207.129
Рейтинг: 0+ -3-
 
Алексей, 22:22 04 липня 2009 р.
 
Привіт всім!Дякую за те ,що когось ще цікавить моя думка,а вона в більшості збігається з думкою ПОРИ. 
Ринок в центрі міста -це найбільше позорище влади.Але наводити порядок так,як це робить Гук,не можна.Не буду переповідати всю історію зустрічей з підприємцями,але скажу наші пропозиції,які поки що нікому не потрібні. 
-Віддати підприємцям недобудовану споруду з територією ринку на П.Орлика,дати час,необхідний для встановлення кіосків з легких конструкцій,як це зроблено в Стрию.Всю оптову торгівлю овочами з машин перенести 
навпроти -біля "Чагарів"-так,як все одно уже затрачені великі кошти на цю ділянку.Встановити межу ринку від парку,щоб дальше ніхто не мав права посунутись вглиб.Створити продуктово-промисловий комплекс з торговими точками,кафе,дитячим майданчиком,як це є на "Південному" 
ринку у Львові.Продумати розв"язку доріг,підвести всі маршрути до П.Орлика і забрати з центра міста.Тільки тоді цей ринок буде цікавим,прибутковим для ведення бізнесу.А в центрі мають бути виключно магазини,бутіки,кафетерії. 
Це зовсім непопулярні пропозиції і для здійснення їх потрібно сідати за круглий стіл,висловити своє бачення,механізми здійснення-почути іншу сторону,визначити терміни,бо це не один день і не рік. 
І тільки коли підприємці будуть мати чіткі гарантії того,що це не зміниться з приходом нового мера,вони спокійно залишать центр. 
"Дайте їм вудочку ,а рибу хай ловлять самі".Непопулярно,але чесно. 
Стосовно рішень сесій -дійсно я не знайшла за останній рік на сайті міської ради,так само як не можу добитися управлінню комунального майна вивішувати всю інформацію принаймі на дошку оголошень біля управління.Гладун це намагалася зробити,подивимося як це вийде в Гука. 
Матеріали цієї сесії можу вам передати власноручно,навіть протоколи земельної комісії -скажіть кому.До зустрічі,але відповідати буду лише тим,хто хоче почути.Знаю,що цей сайт читають багато депутатів,долучайтеся.
IP: 95.135.166.225
Рейтинг: 0+ -4-
 
Фідик Л., 15:29 05 липня 2009 р.
 
Красивая история, только ни к чему хорошему не приведёт. 
1. что значит "встановити межу" с парком? А чья интересно, дебильная идея разбить рынок дорогой на две части? Вы видели, как коровы стадом ходят по дороге и не обращают внимание на автомобили? так там получите тоже самое!!! Максимально,что можно, так сделать на площадке стоянку и то это, бараны будут бегать с авоськами где попало, а значит создавать припятствие водителям, что в следствии создаст пробку на перекрёстке. ВЕСЬ повторюсь ВЕСЬ рынок со своей инфраструктурой должен находиться по одну сторону дороги и остановка маршруток так же. 
2. При таком варианте, п. Фидык, как у Вас, парк превратят в общественный ТУАЛЕТ. 
3. Лояльный вариант с переносом рынка- это утопие. НИКОГДА НЕ ЗАКОНЧИТСЯ. 
4. Все рынки, в течении 10-15лет изживут себя, остануться только ярмарки.( планируйте на перёд, но видать этого не дано). А это значит, что недостроенное здание нужно сносить и полностью перпланировать площадку. 
5. Достраивать здание, значит где-то брать деньги. ГДЕ??? отянуться сроки, когда люди смогут приступить к работе. строить за счёт налогоплательщиков и опять воровать откаты у подрядчиков, это уже всем знакомо.
IP: 194.44.139.58
Рейтинг: 0+ -4-
 
Алексей, 12:52 06 липня 2009 р.
 
Подобається мені пора!Як вам пропозиція віддати недобулований ринок на Орлика,значить підвал для когось треба продати за грубі гроші,пропустити рішення через сесію,а ринок взяти і віддати!Говорильня та й годі.Муль приватизував автостанцію,почав робити порядок,дайте йому все в оренду на 30 років,він іприведе ринок до ладу,і гроші в міську казну ниадходити будуть.А Муль,така чортяка що свого добється.Але не виключаю сценарію,що наші депіки схочуть все продати,і то зараз,тому ,що через 30 років вони не будуть мати змоги хапнути грошенят за голосування.На сьогодні.я,так думаю той же П.Роман Муль вкладати гроші в купівлю незахоче.Про епопею з купівлею автостанціі, якщо захоче нехай розкаже.Може пора або бют мають бажання росказати правду,як продавалася автостанція.Для того ,щоб був порядок повинен бути один господар.Прекрасні пропозиціі від вищенаведеного автора.Шановна ! Візьміть будь-ласка ручку та калькулятор та порахуйте(розвязки,маршрути).А пропозиція відмежувати ринок від парку,по меншій мірі смішна,мене досі дивує,як наші депутати ще недобралися дотакого жирного куска землі в центрі міста.Та там будівництвоведеться аж гай гуде!Думаю,що після продажі універмагу,слідуючим на продажу піде парк Новонароджених!Але жиди,москалі та сомалійські пірати не дадуть можливості нашим чесним депутатам протистояти загарбницьким діям ,тих хто хоче викупити все,що ви можете запропонувати до продажу.П.Фідих пропозиція-напишіть позицію пори в ГалицькійЗорі(аудиторія велика ,не те що в нас).Зповагою дотих хто преживає за наше місто невдаха Довбуш.
IP: 95.134.72.67
Рейтинг: 0+ -2-
 
Довбуш, 12:54 06 липня 2009 р.
 
довбушу!! тираж Галицькои Зорі 5000 половина не продаеться і читають іі одні пенсіонери!! 
Вільне Слово 8000 тиждень але читач тои самии і в місяц іі прошитуе ну максимум 10-12000 .цеи саіт вже відвідування в місяць 2200 плюс архів ітого прочитало 5000 людеи так що не треба тут розказувати про аудиторію!!!
IP: 91.124.117.77
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 17:19 06 липня 2009 р.
 
Скажите!!! Сегодня город пытается найти источник дохода и пополнять бюджет, так зачем отдавать кому-то рынок? Оставьте его в собственности города, только найдите честного управляющего и дайте ему достойную зар.плату. КОНЕЧНО кому то лучше сразу под кого-то сделать рынок, получить "денежки-взятку" за отвод земли, за разрешения, хочется же, чтобы лавэ не прошло мимо. А ведь именно так сейчас у многих работает мысль.  
Идиоты, нанимайте на работу професионалов!!! они Вам помогут разрулить ситуацию. НО ЭТО НЕ ВХОДИТ В ВАШИ ПРАВИЛА. 
Что же касается организации рынка на П. Орлыка.Так это абсолютно реально, нужно только немножечко поработать. 
А в центре города на месте рынка нужно навести порядок. Прежде всего сделать нормальную пешеходную зону, увидите, как забегаловки начнут превращаться в достойные кафешки, появятся качествнные магазины. Таким образом, люди со всего района будут ехать в город чтобы на всех посмотреть и себя показать, по неможку оставлять капеечку у нших предпринимателей, а те в свою очередь вкладывать в развитие города, создавать рабочие места, воспитывать новую элиту.
IP: 194.44.139.66
Рейтинг: 0+ 0-
 
Алексей, 23:53 06 липня 2009 р.
 
Тут же смотриш, и для кинотеатра работа найдётся и для гостинницы.....
IP: 194.44.139.66
Рейтинг: 0+ -4-
 
Алексей, 23:57 06 липня 2009 р.
 
Олексію, попередній (неопублікований) коментар прочитав.  
Дайте, будь ласка, Ваші координати для продовження діалогу (адресу email, номер ICQ або нік у Skype).
Рейтинг: 0+ -2-
 
Адміністратор, 10:44 07 липня 2009 р.
 
Друже Адмін!З вищенаписаного розумію,що не вся переписка виноситься на сайт.По крайній мірі можна не виносити слова поганенькі,а фільтр повністю нівелює наше спілкування.Якщо хочемо відкритого діалогу не маємо права на табу,достатньо цензури на тб.пресі, та інших змі.Там де є гаряча дискусія повинні бути і гарячі коментарі.А переведення нашого спілкування в передвиборче русло може зробити наше спілкування нецікавим.З найкращими побажаннями!
IP: 95.134.100.234
Рейтинг: 2+ 0-
 
Довбуш, 15:15 07 липня 2009 р.
 
Шановний Довбуше! Річ у тому, що Олексій написав повідомлення безпосередньо до редакції Дрогобич Інфо, тому вважаю, що маю право його не публікувати.  
 
А так, як бачите, ніяких фільтрів (крім нецензурщини) у нас нема - кожний висловлюється вільно, якою би критичною його думка не була.
Рейтинг: 0+ -6-
 
Адміністратор, 17:14 07 липня 2009 р.
 
а чому тоді мене нема серед списків в мери??? де Івановичі?7
IP: 91.124.105.181
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 17:16 07 липня 2009 р.
 
Адмін!Пардон,беру свої слова назад.Чекаю продовження дискусії!
IP: 91.124.124.99
Рейтинг: 0+ -2-
 
Довбуш, 10:39 08 липня 2009 р.
 
для того, чтобы город привести в порядок, понадобится от 4 до 8 лет. Долго, но эту работу должен кто-нибудь начать, дай Бог, чтобы начал нынешний мэр. Чем дальше тянем, тем больше времени понадобиться на перемены.  
Но опять повторюсь: работу должны делать профессионалы, а не "хорошие ребята"-товарищи. Готов делиться наработками с любым, кто проявит интерес.  
А у нас есть потенциал, всего лиш нужно поработать.
IP: 194.44.241.25
Рейтинг: 0+ -3-
 
Алексей, 19:10 08 липня 2009 р.
 
Алексей делись!!
IP: 91.124.49.230
Рейтинг: 0+ -5-
 
макс, 19:25 08 липня 2009 р.
 
Это лето Всех притормозило? или закончились темы в городе для обсуждения? Админ делай выводы, ты банкуеш.
IP: 78.24.75.194
Рейтинг: 0+ -2-
 
Алексей, 09:56 09 липня 2009 р.
 
админ в отпуск поехал! на 2 недельки((
IP: 91.124.49.230
Рейтинг: 0+ -4-
 
макс, 10:38 09 липня 2009 р.
 
Олексію!Скучновато стає?А пропозицію Макса та Теда про діла наших депіків підтримати нема кому.Гостроти в дискусію внесла п Фідик,але ніхто її з депутатів не підтримав,та не приєднався до нашого діалогу.Є два висновки-або ми з вами недостойні бути учасниками діалогу,або питання цікаве тільки нам,а жаль!Радий був би прочитати ваші конкретні пропозиціїї про покращення в нашому місті,я дві пропозиції,Макс -2,Тед-2,так і сформуємо програму на слідуючі вибори тпа продамоїї якимось партійцям(жарт).Здоровя та любові!!!!
IP: 91.124.53.51
Рейтинг: 0+ -2-
 
Довбуш, 11:26 09 липня 2009 р.
 
нема питань роскрию секрет !! админ домовлявся за интерью з Гуком М.П. чекае на відповіть!!! 
треба сформувати 15 запитань для мера!!!
IP: 91.124.38.130
Рейтинг: 0+ -7-
 
макс3, 11:43 09 липня 2009 р.
 
Так, я не в Дрогобичі, але ж сайт не полишаю :)  
Макс (як завжди) здає всі секрети. Я ж поки що промовчу на цю тему. 
 
Довбуше, згідний з тобою - депутатам не до діалогу з виборцям, навіть на шпальтах електронного видання. 
 
Олексію, можливо і людям набридли вічні проблеми у місті.
Рейтинг: 0+ -8-
 
Адміністратор, 17:30 09 липня 2009 р.
 
Если будут молчать, то будут сосать до конца жизни, и пусть тогда не возмущаются, а техонько бурчат себе под носик и проглатывают !!!!!
IP: 194.44.207.148
Рейтинг: 2+ 0-
 
Алексей, 00:29 12 липня 2009 р.
 
Тут багато йшлось про наведення порядку в місті, зокрема в центрі, адже Дрогобич прагне бути європейським містом, що буде приваблювати сюди туристів. Так от, одразу напрошується питання: В якому європейському місті на центральній площі (в нашому випадку пл. Ринок) паркуються автомобілі (в нашому випадку на куті біля ратуші) :? ...Правильно,ніде. А тут внушають високі матерії... Почали б хоча з елементарного. Наприклад, втановлення по основних і центральних вулицях кожні 50-70 метрів, а то й справді чистіше б стало, бо толку з білборда про чисте місто без тих самих смітників, думали б обширніше.
IP: 194.44.201.134
Рейтинг: 1+ 0-
 
Студент, 22:33 15 липня 2009 р.
 
Вот пусть и сделают платную парковку в центре, на месте торговли с бусов. И бюджет пополнять смогут и порядка больше. Налоги с автомобилей лупят не детские, а забодится о них некому. Стояночки нету, вот и не едут в центр денежку оставлять, а идут те у кого её немного. На них экономику не построиш.
IP: 194.44.207.143
Рейтинг: 0+ 0-
 
Алексей, 00:43 16 липня 2009 р.
 
про стоянки вже тут писали на саіті!! нічого видумати не треба взяти почитати і починати заробляти
IP: 91.124.103.233
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 00:54 16 липня 2009 р.
Додати коментар


Ім’я:
E-mail:
Коментар:



 
Редакція сайту не несе відповідальності за достовірність розміщеної інформації.
© 2008-2012 Дрогобич Інфо → (сайт працює 1372 дні).
Розробка сайту & , хостинг від Hvosting.ua