Проблеми з банком "Надра" |
Останні новини Дрогобича | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13.08.2009 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ще з грудня 2008 року клієнти банку "Надра" потратили у скрутне становище - неможливість отримати проценти, вклади, пенсії, стипендії - а цей банк був колись одним із найбільших у західному регіоні. Тепер, після численних обіцянок і мораторіїв справи в банку не краще. Мільйони обдурених вкладників, що безпорадні перед неможливістю отримати свої гроші. Потрапило в біду і чимало дрогобичан. Один з них, пан Андрій, написав на електронну адресу редакції і розповів про ці проблеми.
Фінансова скрута доводила людей до відчаю. Один з вкладників погрожував навіть вчинити самоспалення. На щастя, до трагедії не дійшло. Стурбовані депутати міської ради надсилали листа на адресу Ющенко, Тимошенко, Стельмаха, Сеника з проханням вирішити цю проблему, але марно.
19 лютого цього року об’єднання вкладників навіть хотіли перекрити залізничну колію - але, попереджені міліцією про кримінальну відповідальність, відмовились від своїх намірів.
Пройшло півроку з того часу, чимало вже було нових наказів та мораторіїв з цього приводу. Але люди і далі не можуть отримати свої гроші. Тепер, після 10 серпня, всім вкладникам банк "Надра" дає можливість отримати 20% від суми вкладу. Але! Після цього оформляється новий договір, згідно якого решта вкладу вже не гарантується - що вже насторожує, і сторони не можуть мати одна до одної жодних претензій. Фактично, не договір, а кабала.
Тому, вкладники, не поспішайте нічого переоформляти. Краще поцікавтесь придбанням закладного майна - деколи можна непогано повернути свої гроші потрібними речами.
Для вирішення протистоянь між банком і людьми велике значення має робота персоналу. А вона в більшості випадків гірша незадовільної. У Дрогобичі, другому по величині місті області, є декілька відділень банку "Надра".
Як пише пан Андрій, у відділенні на вулиці Замкова Гора працюють абсолютно некваліфіковані менеджери. А у директора даного відділення, пана Щурика В.З. завжди можна безкоштовно отримати чергову порцію негативу через його вислови "Я сказав!", "Вийдіть з кабінету!", "Вас виведе зараз охорона!", "Охорона вас не пустить більше у відділення банку!" - видно, як людина "цінує" клієнтів.
Мабуть, можна і не згадувати про те, що пан Щурик відмовляється вести конструктивний діалог із вкладниками і постійно підвищує на них голос.
Прикро, що через проблеми банку постраждали лише прості люди і рядовий персонал. Переглядів: 6685
Додати коментар
|