Ощадбанк не поважає своїх клієнтів

Надрукувати
Блог читачів
Написав(ла) Taras Lysak   
10.02.2016
РоботаХочу поділитися з вами ситуацією, яка сталася зі мною під час оплати комунальних послуг через дрогобицький термінал Ощадбанку. Я дуже часто користуюсь терміналами, які є майже в кожному відділенні. Швидко, а на здачу можна поповнити без комісії рахунок мобільного телефону. Але сьогодні сталася цікава ситуація, з якою хочу поділитися, щоб оберегти інших людей. Я оплатив два рахунки і добре, що чек отримав, а на здачу ввів свій номер телефону.

І тут термінал видає: "операцію скасовано". А далі все - він працює ніби все нормально. Гроші (9 гривень), звісно, на рахунок не прийшли.

Коли я звернувся до працівника відділення із скаргою, то він розвів руками і сказав, що мені треба звернутися до центрального відділення в службу безпеки банку і написати письмову заяву. І тут виникло питання: чи вартують 9 гривень, якщо проїзд в маршрутці туди і назад коштує 6 гривень, таких клопотів? Але я вирішив зайти в центральне відділення Ощадбанку.

Звісно, не все так просто, як мені здалося (і це за 9 гривень). Особи, яка відповідає за подібну ситуацію, на місці не було. Працівники банку повідомили, що буде після обіду. Допомогла жіночка з приймальні, мабуть, секретар. Коли я написав заяву, то мені сказали, що моя справа вирішиться до 10 робочих днів (тобто через півтора тижні).

А тепер уявіть собі, що на моєму місці робити пенсіонерові похилого віку чи людині з іншого міста? Вони просто нічого не будуть робити, а Ощадбанк просто обкрадає таким чином людей. Чому керівництво банку не може вирішити все на місці, а відправляють клієнтів у центральне відділення, а ще б у Львів відправили? Це ж вирішується впродовж 1-2 годин! Сталася така ситуація - значить, з вини Ощадбанку. Закривайте термінал, підраховуйте кошти і віддавайте людині гроші, ще й зобов'язані вибачитись. До речі, ніхто навіть не перепросив. Таке враження, що я прийшов і забираю їхні гроші, а не свої власні.

Така ситуація вже не вперше лише зі мною трапляється, але раніше все вирішилося протягом 2 годин на місці: директор відділення кудись зателефонував і гроші повернув, але тепер така довга процедура, що не вартує тих грошей.

Переглядів: 8916

Коментарі (28)
 
Щойно була свідком, як на ринку бабця з сушкою микалася, щоб стати на стіл продавати. Столи пусті, але зайняті , бо зараз прийдуть. Так і не пустили жінку стати! А нащо нам дублювати яйця з ящиків! чи моркву з мішків! Вже почали порядок робити-зробіть до кінця. Будемо вдячні за можливість купувати у виробника.
Рейтинг: 28+ -4-
 
Парафіянка, 10:04 10 лютого 2016 р.
 
При оплаті комунальних послуг в центральному відділенні страшний сморід. Вистояти у довгій черзі дуже важко. Вентиляція не працює. Хоть би вікна відкривали, щоб провітрити приміщення час від часу. На зауваження працівники не реагують, так як їм за вікном каси комфортно.
Рейтинг: 48+ -2-
 
, 10:07 10 лютого 2016 р.
 
У мене минулого місяця так само спер термінал 4гр. А по обслуговуванню людей, ощадбанк ще не вийшов із ссср.
Рейтинг: 31+ -5-
 
Юра, 10:38 10 лютого 2016 р.
 
ніколи не користуюсь послугами ощадбанку. у приватбанку при оплаті у терміналі вводиш свій номер телефону або карточку банку і коли йде якийсь збій сума автоматично падає на ваш рахунок. доволі зручно. а ощодбанк таке враження залишився ще у совку. не вважайте це за рекламу привату, а за пораду ввести таку функцію і в інших терміналах
Рейтинг: 18+ -6-
 
в тему, 10:56 10 лютого 2016 р.
 
А я взагалі не плачу комунальні послуги, бо і так Недбальський, Шагала та Янів вкрадуть мої гроші
Рейтинг: 26+ -12-
 
Стьопа Рагуль, 11:26 10 лютого 2016 р.
 
Самі хамовиті працівники на касах другого поверха центрального віділення
Рейтинг: 23+ -3-
 
клієнт, 11:37 10 лютого 2016 р.
 
Всім Вам недогодиш. Там сморід там хамовиті , там обдурили. ! Задайте собі запитання : Хто я ! Чи Ви всі святі такі , ніколи не хамили продавцям, водіям, сусідам , своїм родичам. .  
Ви почніть з себе! Ці слова Вам підійдуть -  
"КРАЇНА МІНЯЄТЬСЯ А Я РАГУЛЬ ! "
Рейтинг: 26+ -44-
 
Спанч Боб, 12:46 10 лютого 2016 р.
 
Бобку, ти точно рагуль, ще й спанч рагуль у квадраті, бо людина переймається проблемою всіх клієнтів Ощадбанку, а це державний рівень обкрадання. Тільки Ощадбанк ввів непомірну плату за кожну довідку, від 50 грв та більше. Та ще й у чергах вистояти, а грошима то нашими користуються, та і твоїми, якщо ти вкладник цього нещасного грошеприймача. Таких черг, без жодних умов для комфорту користувача банку нема ніде, і це десятиріччами, при всіх владах ! Там дуже тішилися новим керівником, хай читає сайт та міри приймає. ,
Рейтинг: 46+ -6-
 
, 13:51 10 лютого 2016 р.
 
Був недавно в Росіі, зайшов у відділення "Сбербанку Росіі" поміняти валюту - підходиш до терміналу і реєструєшся в електронній черзі, по якому ти питанню, сідаєш на мягкий диванчик і чекаєш коли засвітиться табло з твоім номером над касою. А біля терміналів, яких у відділенні декілька постійно чергує працівник який підкаже і покаже. Невже в нас таке не можна зробити? А в нас в ощадбанку люди займають черги до двох кас і дивляться яка черга скоріше підійде. - а колись це ж був один банк.
Рейтинг: 30+ -3-
 
Igor, 14:41 10 лютого 2016 р.
 
Ти і є Рагуль. . Спанч писав не про банк ! А про таких рагулів як ти ! Ти диванний рагуль. В інтернеті бичі слова летять від таких як ти рагулів. А в очі людям слабо сказати ! ?
Рейтинг: 8+ -29-
 
До Рагуля Володимира, 15:11 10 лютого 2016 р.
 
Я хочу поділитись з історією із УКРГАЗБАНКОМ. Я знімала гроші у банкоматі і мені банкомат невидав 100 грн. Я звернулась із заявою до банку, мені сказали що напротягом 10 днів робреруся і кошти повернуть на рахунок . Але пройшовши місяць другий ніякої відповіді небуло. Ні начальник відділення, ні праціники незмогли визначити 2, 5 місяці чи справді це мої гроші, і через 2, 5 місяці мені заявили "Ви нам голову дурили".
Рейтинг: 14+ -4-
 
Оксана, 17:49 10 лютого 2016 р.
 
Ми йдемо в Європу, ми на порозі повної децентралізації влади і тому вважаю що будь-яка установа чи заклад на тереторії міста несе відповідальність за неналежне обслуговування населення. Глибокосамоповажні наші обранці на чолі з всенародно обраним мером відійдіть трохи від вирішення державної ваги справ і Ваша ласка в будь-який спосіб ліквідуйте актуальну проблему-астрономічні черги при оплаті житлово-комунальних в відділеннях Укртелекому, Укрпочти, Ощадбанку та інших закладах міста. і
Рейтинг: 20+ -2-
 
затронуто загальноміську пробл, 18:33 10 лютого 2016 р.
 
Це ж ми народ таким способом борги уряду мабуть віддаемо, або якусь скотиняку збагачуемо . А скотиняк у нас дуже багато розвелося.
Рейтинг: 15+ -2-
 
до Володимира, 19:43 10 лютого 2016 р.
 
в тих чергах можна вмліти, і саме цікаве, що оплачує комунпослуги лишень простий нарід, дивно чути потім звідки у водоканалі, електромережі, комбінаті міськгосподарства по вивозу сміття постійно виникають борги за несплату мешканцями послуг.
Рейтинг: 18+ -2-
 
парадокс, 20:50 10 лютого 2016 р.
 
Ощад банк - це сільськогосподарський рівень.
Рейтинг: 21+ -2-
 
кдб, 21:32 10 лютого 2016 р.
 
Весь світ проводить комунальніі оплати через інтернет, і тільки ми "кріпаки"вистоюємо в чергах що б ощасливити олігархів. Відстала і недорозвинута країна де в основному жирують "рагулі" "байгарі""бидло".
Рейтинг: 22+ -2-
 
а, 21:58 10 лютого 2016 р.
 
Скільки паматаю в Ощадбанку постійні черги, хто комуналку хто податки. Не приємно простояти в черзі 30-40хв( бо мусиш пенсіонерів пропустити). Тоді ще не можна було оплачувати комунальні через інтернет.  
Тому зробіть як у всьому світі. Електронні черги, оплата через нет.  
Дійсно як в ссср, хоч фільми знімай про 1980-1994)
Рейтинг: 15+ -2-
 
Макс, 00:41 11 лютого 2016 р.
 
А чому б Україні з гривні не перейти на долар. Одразу було б видно хто і скільки заробляє, що і скільки коштує, тай і обміників валюти поменшалоб. От і зрівнили заробітки і пенсії та тарифи тут і за кордоном.
Рейтинг: 3+ -3-
 
Моя думка, 09:14 11 лютого 2016 р.
 
Хто Вам забороняє платити через інтернет?
Рейтинг: 3+ -7-
 
Леся, 10:50 11 лютого 2016 р.
 
Шановні. а чому мовчить Стебник? Хто був в м. Стебнику в ощад банку? Ви знаєте що таке ОЩАДБАНК в Стебнику? Значить ніхрена Ви незнаєте про Стебник, шкода. Саме приміщення вражає-бо як добре плюнути по діагоналі з кута в кут то долетить на всі100. Так є два віконця які обслуговують стебничан і коли коли приходить час оплати комуналки, несоромтеся, а зайдіть і від побаченого трохи не по собі. Така "камера" як в часи окупації советами, люди висять на людях, про смід і починати неварто, самі розумієте. Ставши в чергу, добре коли на дворі тепло, а коли -зима ти зависаєш в тому просторі надовго. Вже про час потрачений говорити теж небудем- 2-3год. і ти розрахувався з комунальниками в кращому випадку. Крім комунальної плати-- вчителі, молоді мами. пенсіонери--получають свої "кровні"гроші. Незнаю, як там, в тяжких умовах працюють касири. Невже неможна виняйняти більше за розмірами приміщення, як наприклад, в Білорусії. В метрі від віконечка каси провести червону лінію, де біля каси одна людина, і ніхто недихає тобі в вухо чи то перегаром, чи спорченими зубами. Люди 21 сторіччя, вже навіть у нас на будовах цвяхи ніхто невикористовує, а крутять саморізи. Куди дивиться ОЩАДДИРЕКЦІЯ, де наші депутати, чи вони з других дверей оплачують, Де мер? ПРЯМО---ХОЧЕТЬСЯ КРИКНУТИ---------К-А-Р-А-У-ЛЛЛ
Рейтинг: 11+ -1-
 
, 21:54 11 лютого 2016 р.
 
всІм вам скажу одне. не тІ питаннЯ І не тим людЯм задаЄте. жалІйтесь, скиглІть. на то ми І украЇнцІ-з себе нІхто поЧати не хоЧе-а тІльки пальцем тикати на Іншого. тому І долЯ наша така!
Рейтинг: 3+ -5-
 
unknown, 00:38 12 лютого 2016 р.
 
Вчора у одному із загальноукраїнських радіоефірів одна пані сказала (цитата): "Яценюк залишив лише документи про європейську оплату вартості комунальних, а закони про європейські зарплати, як цього вимагає Європа, спалив". Куди отих всіх псів копнути, аби більше не вищали про похід на Європу, якщо Європа йде до розпаду? !
Рейтинг: 14+ -1-
 
А самі ми- чиї?!, 09:10 12 лютого 2016 р.
 
Звичайно комунальні послуги ростуть як на дріжджах і тому касир змушений довше обслуговувати одного клієнта, то закономірно. В цивілізованому світі обовязково добавили б обслуговуючий персонал, але ми давно відносимося до країн третього сорту. Вихід є, на період проплати послуг наші обранці той "безпредел"нехай заактують, знімуть на відео, зберуть колективні підписи, розглянуть на розширеній сесії, заслухають керовніків і передадуть через своїх політичних лідерів на Верховну раду. Не спрацює , то до наших європейських спонсорів. А що, на нову поліцію дали гроші, а про рівень умов проживання українця чомусь забувають, чи вважають немає потреби . А може так їм доводять по черговості наші проблеми.
Рейтинг: 6+ -2-
 
Просте вирішення проблеми., 10:56 12 лютого 2016 р.
 
є така послуга в приваті - ругларний платіж - ідете в банк, оформляєте 1 раз послугу і щомісяці банк автоматично і без комісії оплачує комуналку. Ви можете поставити ліміт на платіж, наприклад, на електрику 450 грн - і якщо більше нарахує постачальник послуги, то банк заплатить лише 450. Досить зручно. Я особисто користуюся і забув про черги в ощад банку чи на почті.
Рейтинг: 3+ -2-
 
Юра, 20:57 12 лютого 2016 р.
 
Хто вірить в приват банк той є справжній ідіот який не бачить як Коломойський їх *** на рівному місці
Рейтинг: 6+ -4-
 
Санта Клаус, 06:31 13 лютого 2016 р.
 
у мене сперли 200 і ніхто нічогон незнає як поступити в ткій ситуації, і заява наша пропала, яку на повернення грошей писали.
Рейтинг: 1+ -1-
 
шок, 22:38 29 лютого 2016 р.
 
Ощадбанк- банку минулого. Працівники мляві - таке враження, що людина їм зобов'язана, а не вони мають її обслужити. Постійно є черги- на грушевського простоїш півгодини - обслужать по комуналці одну людину, прийдеш на пошту три людини за п'ятнадцять хвилин. В ощадбанку центральному постійний сморід- ні дихнути, хоч вмлівай. Оплата платежів по підприємцях - одна кара- неправильно наберуть прізвище, не то що треба вкажуть у призначенні. В ощадбанк - навіть не йдіть платити щось по приватних питаннях- черги постійно довгі, а обслуговують одну людину ще півгодини (це за щастя)-це точно в них нічого не змінилось- як був ссср, так і є.
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 19:47 08 березня 2016 р.
 
На вулиці Самбірській така ж ситуація з оплатою еомунальних. черги величезні, обслуговує лишн один касир, хоч їх є двоє. При запитанні -чому. Відповідь-я маю свою роботу. Ще й кричать на людей, що розмовляють. Як можна стояти годину і більше і ні слова не сказати. Пащекують, кажуть через інтернет платіть. Та люди не всі мають інтернет і не всі мають рахунки в банках. Ще й квитанції треба виправляти, бо напишуть космічну суму до оплати. Вся біда від хамства і безгрошів"я.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Леся., 11:38 24 серпня 2016 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6002 дні)