Дерибан землі у Дрогобичі продовжується

Надрукувати
Фото дня
16.04.2016
Дерибан землі ДрогобичаФотографії про нове займання земділянки в центрі міста для будівництва торгового комплексу. Декілька днів тому на розі вулиць П.Орлика-Л.Українки в Дрогобичі вирізали дерева і обгородили земельну ділянку позаду зупинки бляшаним парканом. Виявляється, тут будуватимуть торговий комплекс, де замовником будівництва є Любов Чапля.

(натисніть на фото для перегляду, всього 2 фото)

Фото 2.

Чапля Любов Теофілівна проживає у будинку поруч (вул.Л.Українки, 8, кв. 18) і є директором відпочинкового комплексу "Лелеча оселя" у с. Нагуєвичі. Справа в тому, що Любов Теофілівна, дрогобичанка, стала директором підприємства у рідному селі чоловіка. Благовірний, Чапля Михайло Федорович - селянин із Нагуєвич, колишній начальник МРЕВ Дрогобича.

Раніше Михайло Чапля був депутатом районної ради від Партії Регіонів, зараз знову депутат районної ради, але вже від Блоку Петра Порошенка. Хтось ще вірить у співпадіння?

Цікаво, коли було оголошено конкурс про продаж чи оренду землі в центрі міста і що з того матиме місто? Напевно, Дрогобичу дістанеться дірка від бублика, а зиск отримають конкретні особи.

Чи взяла міська рада дозвіл у дрогобичан на такий дерибан і чи не вийде те саме, що й з "Гетьманом", де людей спочатку вигнали з ринку, а тепер власник заробляє гроші з оренди приміщень?

Чи доцільно взагалі роздавати наліво-направо землю в місті і чи це не є продовженням дерибану?

Переглядів: 7518

Коментарі (46)
 
Если взглянуть на проблему безотносительно личности - пусть строит. Так или иначе деньги осядут в Дрогобыче . Это инвестиция, что согласитесь совсем не плохо. Сооружение будет красивым , город от этого только выиграет. Все остальное - манипуляция с привкусом желчи .
| Ukraine, Lviv
Рейтинг: 31+ -40-
 
, 07:47 16 квітня 2016 р.
 
Це повний капець . Для учасників АТО простих дрогобичан землі немає а для таких бариг перевертнів виділяється. Кучма а де проведений аудит виділених ділянок Чому одні люди отримали по декілька а інші жодної. Коли отриманий дозвіл на дану ділянку і на будівництво. :( :(
| Ukraine, Drogobych
Рейтинг: 57+ -14-
 
знаючий, 08:02 16 квітня 2016 р.
 
Привіт, хлопаки! а мені, особисто, подобається дане приміщення . нехай будують, ну а що робити? Дрогобич буде місто - красава! Ось тільки за бувший ресторан "БЕРІЗКА" який хтось? довів до ручки +краху - ось про що треба писати! А кабак колись був самий перший номер в ДРОГОБИЧІ! А комплекс "ДРОГОБИЧ" на Гірці? А Дитсадок , правда бувший, по Трускавецькій напроти ДОКУ! А наш рідний стадіон! А парк ім. Богдана Хмельницького ? Там взагалі кранти? Так і хочеться мовити - йой шо то ши робить? Хто то все буде доводити і робити так як хоч би стало як було раніше при "совєтах"? Так що трандіти не мішки носити! УРА!
| Ukraine, Lviv
Рейтинг: 42+ -3-
 
снайпер +, 08:05 16 квітня 2016 р.
 
це не торговий комплекс а будинок під оренду
| Ukraine, Drogobych
Рейтинг: 22+ -2-
 
петя, 09:16 16 квітня 2016 р.
 
Це нові робочі місця . Молодці.
| Ukraine, Kiev
Рейтинг: 15+ -47-
 
Мешканець., 09:30 16 квітня 2016 р.
 
Заздрість - то страшна біда. Але ви ж самі у 91 році вибрали такий шлях - капіталізм.
| Ukraine, Kiev
Рейтинг: 11+ -33-
 
Заздрість, 09:56 16 квітня 2016 р.
 
"Магазин - кафе" - абсурд рідкісний. :grin
| Ukraine, Kiev
Рейтинг: 22+ 0-
 
Бувалий, 11:15 16 квітня 2016 р.
 
То що будують щось більше мафа то молодці. Це і робочі місця і інвестиція. Едине щоб все було прозоро, від виділення землі до проекту.  
Люди в Дрогобичі можна на пальцях порашувати Торгові обекти зведенні з нуля за 25 років. Тому треба всім бажаючим добро на будову але з одим але влагоустрій мінімум 100м2 навколо будови.  
Взагалі би влада мала розробити проекти перспективних забудов і провести прозорий конкурс. Думаю за рік два в Дрогобичі був би будівельний бум. Місць багато навіть в центральній частині.
| Russian Federation, Moscow
Рейтинг: 9+ -24-
 
Макс, 11:18 16 квітня 2016 р.
 
А при чім тут дерибан землі? земельна ділянка передана у приватну власність ще в 2000 році, документи оформлені у 2004?  
 
Головне щоб заголовок був провокативний?
| Ukraine, Drogobych
Рейтинг: 19+ -19-
 
Дрогобичанин, 13:06 16 квітня 2016 р.
 
Дерева ріжуть по всьому місту. Ріжуть здорові, товсті стовбури а тонкі та криві не чіпають. Як на вул. П. Орлика де стоять бабки з різним крамом. Величезні тополі повирізали - а тонкі дерева на яких живуть ворони та гадять на голови перехожих не чіпають. А скільки дерев і де посадили в цьому році?
| Ukraine, Lviv
Рейтинг: 20+ -5-
 
Перехожий, 14:22 16 квітня 2016 р.
 
Чапля це гнида від народження. Хто з ним знайомий мене підтримає. Хамелеон расовий і страшенно підлий. Грабував народ а тепер за народні награбовані будує. Чи може в бізнесі ціле життя пахав і доробився.
| South Africa
Рейтинг: 75+ -3-
 
Павло, 14:53 16 квітня 2016 р.
 
Мешкаю на вул. П. Орлика понад 30 років. Вважаю це нормальним вирішенням питання. Адже це набагато краще різних МАФів, які плюндрують лице міста і в яких в основному продають низько якісні товари. Було би добре якщо б було принятона на рівні керівництва міста заборону на будь які МАФи, принаймі в радіусі 1 км. від центру міста та врешті вирішення питання продуктового ринку. Думаю продуктові ринки необхідно максимально наблизити до спальних районів. Місто повинно бути європейське. Розумію що можу викликати шквал негативних емоцій, але мешкаючи практично в ценрті міста у мене теж виникають негативні емоції щодо безконтрольної торгівлі і поряд з тим розумію що людям треба якось виживати. Пропоную мешканцям міста винести на сторінки ДІ обговорення даного питання але не в стилі Верховної Ради (Ляшко, Тимошенко, Березюк, Бойко, Луценко), а як любячі своє місто містяни.
| Ukraine, Drogobych
Рейтинг: 12+ -12-
 
Лесик, 17:21 16 квітня 2016 р.
 
Звертаюся до тих, що говорять про чиюсь заздрість, до тих, хто як малі діти тішаться ще одним (на останнім) торговим комплексом, до тих, що говорять про нові робочі місця.  
Так от, заздрості ніякої; якби замість торгового центру та будувалось підприємство, що виробляє продукцію, тоді б говорили про нові робочі місця. А так нема чим тішитись. Привезти і перепродавати готовий товар -- це не та рушійна сила, що піднімає економіку. Тих продавців на кожному кроці , тільки ось купувати особливо нема кому.  
Дуже гарно написав дописувач "воскреснути до Життя! ". Разом з порізаними деревами щезає душа , матеріальне верховенствує над духовним. І не говоріть , що торговий комплекс прикрасить місто. Це все є груда каменю і металу. І в цьому житті воно не має ніякої цінності. Невеличкий землетрус чи повінь , і нема нічого.  
Шкода , але людина через свою жадібність і ненаситність зрозуміє справжні цінності життя тільки тоді, коли втрачає здоров*я і до неї приходить дама з косою і каже:"Я прийшла по тебе! ". І уже ніяким багатством не відкупишся. Прикладів життєвих багато.  
Якраз оця територія могла бути молочним ринком, ідеальне місце, яке б задовільнило всі сторони. А то скоро будемо їсти сметану із загущувача і синтетичним білилом, молоко із порошка , зелень з пестицидами і т. п. А потім дивуємось, чому так зросла кількість бездітних шлюбів, чому діти народжуються хворими, чому помолоділа смертність населення. Відповідь проста - бо їмо і п*ємо невідомо що.  
 
Моє бачення ситуації: територію віддати під молочний ринок , це і буде реальною альтернативою , про яку говорив пан Білоган.
| Ukraine, Lviv
Рейтинг: 41+ -6-
 
Наталія, 17:22 16 квітня 2016 р.
 
Блят. то не голова дрогобича, а олень, а про те що він був у ато тільки посвідчиння, замість того щоб зробити парк хороший у память загиблих воїнів ато з Дрогобиччини, виділили землі 20*20 і назвали це парком чи сквером, а парк новонароджених чи ізнасілуваних, дерибанять по повній. Немає в дрогобичі влади одні злодія.
| Ukraine, Lviv
Рейтинг: 42+ -3-
 
Василь, 17:52 16 квітня 2016 р.
 
Підтримую Василя. Стометрівка на базарі : яма на ямі, що базар дохід не приносить, коштів нема , щоби дорогу зробити. Голови і совісті нема :(
| Ukraine, Kiev
Рейтинг: 40+ -1-
 
Я, 17:58 16 квітня 2016 р.
 
До п. Наталі. Погоджуюсь із основними тезами Вашого допису. про те створювати виробництво навіть невеличке в центрі міста на мою думку не гоже. Зазвичай центр міста повинен бути культурним осередком і бути вільним не тільки від будь якого виробництва а і від любого виду транспорту. Ми захаращили місто, чому ми, бо вибираємо недолугих керівників, депутатів, погоджуємось із призначеннями на керівні посади інфаструктури міста без широкого обговорення, практично самі надали їм право творити що вони хочуть. всілякі громадські ради , громадські об'єднання це фікція, зазвичай створені під певних людей і ними створені. Тому вважаю любі зміни в історичному центрі міста повинні бути лише після широкого, аргументованого обговорення громадою та опитуванням. Пора громаді вказувати що мають робити очільники міста, адже для того їх і вибирали щоб вони виконували накази а не те що вони хочуть.
| Ukraine, Drogobych
Рейтинг: 12+ -3-
 
Лесик, 18:01 16 квітня 2016 р.
 
Зобов"язати М. та Л. Чаплів відремонтувати фасад сусіднього будинку, де проживають, замостити хідники. Тоді най будують, відмивають отримані Міськом хабарі-доляри!
| Ukraine, Lviv
Рейтинг: 25+ -2-
 
, 18:26 16 квітня 2016 р.
 
Давайте порівняємо міста Дрогобич і Стрий. По охайності, по вигляду будівель, по кращих дорогах Стрий випереджає Дрогобич. Скажете має більше грошей. Ні! Просто Стрий має чесну владу. Там не крадуть з бюджету всі хто може, друге - якщо хтось хоче відкрити магазин чи інший заклад (побудувати або у викупленій квартирі) місто і архітектура дозволяють тільки за умови, що приведуть в порядок фасад будинку від першого до останнього поверху включно(переважно це 2-3 поверхи), зроблять прилеглі хідники з пандусами , відремонтують дорогу і постійне прибирання. Такі умови закладають у договір. Підприємець вирішує, що для нього краще:так чи ні. Якщо ні, то ніякого підприємства. Така практика у Стрию давно, тому там завжди чисто, дерева побілені, навіть огороджені. Не виконуєш - штраф. Бо є в місті ГОСПОДАР. Наша влада працює на відкатах. У Європі така сама практика, кожен магазин, бар, аптека тощо прибирає свою територію щодня, а не так як біля "Нашого краю" . Отакої господарки повчитися б нашій владі і перейняти досвід стриян (не треба далеко їхати).
| Ukraine, Lviv
Рейтинг: 35+ -4-
 
Наталія, 19:32 16 квітня 2016 р.
 
чапля мав можливість - приватизував землю, але не так його треба штормити, а радзіка, який без аукціону віддав землю в центрі міста, його і всю його колишню команду треба за яйоли підвісити - роздерибанили місто до краю - самі жирують, а місто в повній _опі. але у справедливе розслідування не віриться, якщо навіть команда януковича вільно чується в Україні, то що можемо говорити про _раний дрогобич. на жаль, багато в чому за стан міста винуваті дрогобичани, які так і не сформували громаду міста, а лишились _агулями.
| Ukraine, Lviv
Рейтинг: 20+ -2-
 
лісовий, 19:47 16 квітня 2016 р.
 
Переглянула фото і мимоволі закрадається думка про черговий лохотрон для дрогобичан, які дуже ратують за нові робочі місця.  
 
Дуже боюсь, що через 2-3 роки цей комплекс перетвориться на парочку VIP- квартир (судячи з планування це можна зробити) у самому центрі міста. Але щось змінювати вже буде пізно.  
 
Мешканці квартир , вікна котрих виходять на вул. П. Орлика майже ніколи не бачитимуть сонця у своїх кімнатах.
| Ukraine, Lviv
Рейтинг: 34+ -3-
 
Наталія, 20:07 16 квітня 2016 р.
 
Не знаю що тут і сказати, але наскільки память не зраджує, то Чапля у 2004 році вивів команду проти банди Кучми! Ніколи його імя не повязувалось з регіонами. Чула, що сусідка з паралельної вулиці підходила і особисто розмовляла з Чаплею, то він відкрито розповів що там планується і що проект зроблений з умовами що перешкоджати мешканцям паралельного будинку ця будова не має, тому, мабуть, все таки сонечко буде заглядати у вікна тих мешканців! Люди, не дурійте, напевно краще б було ходити на ту земельку тай справляти потреби, як там і робили, так хоч буде цивілізація! а про дерева то там їх багато не було, в очі більш кидалось сміття та п'янство з боку наших дорогих культурних дрогобичан)хтось або просто заздрить що не він то будує, або просто хоче залишити місто дирою, де нема куди піти і на що подивитись!
| Ukraine, Drohobych
Рейтинг: 7+ -26-
 
Наталя, 20:47 16 квітня 2016 р.
 
Пане Тарасе беріть владу у своі руки і самі керуйте бо тим сірим кардиналам довіряти не можна бо вони дуже ласі на гроші це люди старого штибу. Вас шкода ви дуже добрий а вони цим користуються це пристосуванці вони при всіх владах почуваються прекрасно разом зі своіми жо ами.
| Ukraine, Lviv
Рейтинг: 5+ -13-
 
дрогобичанка не байдужа, 20:56 16 квітня 2016 р.
 
Гарний проект в незручному, перевантаженому транспортом і людьми місці. Один ідіот архітектор погодив Рукавичку, інший - гніздо Чаплі. Ні в одному, ні вдругому випадку не передбачені парко місця для автомобілів, безпечні пішохідні переходи(підземні чи наземні), зручність проїзду транспортними засобами. Вже сьогодні на перехресті Л. Українки та П. Орлика транспортний колапс. А що буде через 5-10 років ? Плоди корупції псують життя чесних людей.
| Ukraine, Lviv
Рейтинг: 53+ 0-
 
Олег, 22:05 16 квітня 2016 р.
 
То кучма чаплі був должен кучма в даі за екзамен не башляв коли здавав на права а тепер землю виділив
| Ukraine, Lviv
Рейтинг: 24+ -3-
 
Іван, 23:10 16 квітня 2016 р.
 
Наташа , успокойтесь . Вы не имеете никакого представления о квартирах Y. I. P сегмента. Никогда квартиры класса - "премиум" не строят в самых грязных частях города. Здесь самый опасный район для здоровья с точки зрения экологии . Концентрация вредных веществ, превышает все допустимые нормы . Я даже поражаюсь, как предприниматели близлежащих ларьков халатно относятся к своему здоровью. Вредоносная пыль с осажденными тяжелыми металлами , малое количество негативных ионов являются потенциалом развития болезней .
| Ukraine, Lviv
Рейтинг: 8+ -3-
 
, 09:03 17 квітня 2016 р.
 
Дрогобичани це трохи нечесно зОрлика вроді би всіх виганяють а тут якісь всраній чаплі далм будуватись чого це така несправедливість я розумію що крук круку око не вибє но треба щось робити
| Ukraine, Lviv
Рейтинг: 17+ 0-
 
Іван, 10:10 17 квітня 2016 р.
 
ви не розумієте, що у нас всі нібито еліта міста вихідці з сіл, їм пофіг екологія, головне шоб ближче до центру, вони не замічають засцяні дворики та загазованість від транспорту, замість того, щоб обладнати центр міста скверами та парками, де б містяни могли у вихідні пройтись з дітьми, відпочити на лавочках, дихаючи свіжим повітрям, наші рагулі забудовують центральні вулиці торговими центрами, секондами, а найбільші селюки таки в центрі вибудовують собі житло. Геть рагулі з міста до села, піднімайте сільське господарство.
| Ukraine, Kiev
Рейтинг: 18+ 0-
 
до Розена, 10:30 17 квітня 2016 р.
 
Наші доморощені VIP- персони дещо іншого погляду ніж зазвичай. Як правильно підмітив попередній дописувач, головне поближче до центру (і я такої думки). І Ваші докази про шкідливість проживання в таких місцях(цілком з Вами погоджуюсь) для них не є перешкодою. Так що в нашому житті можливе ВСЕ, на забуваймо.
| Ukraine, Lviv
Рейтинг: 13+ -2-
 
Наталія до Н.Розена, 11:36 17 квітня 2016 р.
 
повністю підтримую павла
| Ukraine, Drogobych
Рейтинг: 3+ 0-
 
петя, 19:13 17 квітня 2016 р.
 
Поганьбили(заслужено), посперечалися, а усякі чаплі будуть і надалі чхати на всіх і робити те, що захочуть
| Ukraine, Lutsk
Рейтинг: 15+ 0-
 
Я, 22:57 17 квітня 2016 р.
 
Чапля депутат райради від БПП. Такий самий злодій і хабарник але люди обрали.
| Ukraine, Drogobych
Рейтинг: 19+ 0-
 
знаючий, 00:22 18 квітня 2016 р.
 
Дрогі дрогобичани коли ви вже бедете любити один одного, коли вже та жаба зависті вас вже покине , чому не слухаєте священників які говорять любити одне одного даний обєкт до америки не їде а буде стояти в Дрогобичі і прикрашати його доки будете рахувати чужі гроші а не свої, так ми України не побудуєм
| Ukraine, Lviv
Рейтинг: 0+ -16-
 
, 16:20 18 квітня 2016 р.
 
Чи любов, чи нелюбов , чи повага , чи наповага від інших у нашому земному житті заслуговується людиною через власні вчинки. А щодо грошей, то вони люблять рахунок , особливо нажиті "непосильною працею", і жаба , що дусить, тут ні до чого. Скарби збирають на небі.
| Ukraine, Lviv
Рейтинг: 14+ -2-
 
Наталія Людвіку, 17:10 18 квітня 2016 р.
 
Откажитесь от газа - ибо становитесь спонсорами России и Кучмы (Леонида). Откажитесь от метала и электричества, -потому что деньги ваши идут к Ахметову. Откажитесь от услуг Приват-банка, АЗС, медиа -потому что служите олигарху Коломойскому. Откажитесь от" Фуршетов", " Сильпо" " Рукавичек" - потому что кормите- ненасытные суддейские семьи . Велик ли у нас выбор? Обойтись сможем?
| Ukraine, Zaporozhye
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 22:03 18 квітня 2016 р.
 

до Розен а де ж це кучми ахметови іїм подібні взяли свої багатства. Може вуйко з Канади їм то все подарував ?
| Ukraine, Letichev
Рейтинг: 8+ 0-
 
, 19:27 19 квітня 2016 р.
 
Дерибан пройшов у 2000 році, 2004 року оформлені документи - без шуму і пилі . Строки позовної давності давно пройшли. і поцілюйте їх у _упу - нічого вже не зміниш !  
А що нас чекає через 10 років , ?  
Скільки ще такого повипливає _імна, ?  
Земельні питання повинні виноситись на громадські дебати ! А не за закритими дверима у міськовій раді.
| Ukraine, Lviv
Рейтинг: 17+ 0-
 
, 23:59 20 квітня 2016 р.
 
Та перше дайте землю всім АТОшникам що на черзі стоять! Не треба казати, що землі НЕМА! якщо нема то якого хира продаєте? Чому в Стрию є дороги ідеальні, ринок, АТОшники 80%, що на черзі отримали законну земельну діянку? Та бо не краде ніхто! Для сьогоднішньої влати нагадаєм Українську приказку "Бог дав драбину догори і вдолину", думайте "догори" вже є, а ще буде "волину"! Подивитеся, що в найближчий час до 10 років буде ще 3 Майдан!
| United States
Рейтинг: 9+ 0-
 
, 17:59 21 квітня 2016 р.
 
Землю учасникам АТО. А ви думаєте, що учасник АТО має гроші на будівництво? Та скуплять у них ці землі за безцінь. той самий дерибан. Давайте квартири людям стомленим війною, на голій землі хто жити буде? :?
| Ukraine, Lutsk
Рейтинг: 8+ 0-
 
Хм..., 07:12 22 квітня 2016 р.
 
Хто заставляє продавати землю? можна побудувати будинок за 1-5-10 років, то ніхто не може зробити все і зразу! Хай буде невеличкий будиночок, але свій для своїх дітей та внуків! а не черга на вічно обіцяну квартиру яку може отримають пра пра внуки!
| Europe
Рейтинг: 4+ -1-
 
, 19:51 22 квітня 2016 р.
 
Погоджуюсь з попереднім дописувачем , щодо надання земельної ділянки учасникам АТО. А людина сама вирішує як їй бути. Якщо будуватись, держава мала би допомогти , наприклад, кредитом в банку під дуже малі проценти(така практика була в колишньому СРСР, адже після війни люди були бідні). В теперішніх умовах таке нереально.  
Нічого поганого не бачу, якщо людина продасть цю ділянку і , допустимо, купить квартиру. Це право вирішувати самій людині.  
Головне полягає в одному : такі люди, що нас захищали і захищають надалі, вартують пошанування. Низький їм уклін!
| Ukraine, Lviv
Рейтинг: 10+ -3-
 
Наталія, 22:27 22 квітня 2016 р.
 
З інфраструктурою, і транспортом в цьому місці повний коллапс. Ні місць для паркування ні спроби розвести потоки автомобілів і людей. Міська влада видає дозволи на нові торгові центри , а це ще більше збільшує транспортні проблеми. Всі до однієї дрогобицької маршрутки переїжджають через це перехрестя. Невже в місті неможливо по іншому спрямувати транспортні потоки. Оформила людина документи на будівництво, нехай вкладує гроші і будує. Тут питання до міської влади, чи передбачено облаштування території, стоянки біля торгового комплексу, яким чином люди повинні туди і назад попадати, чи не збільшить це аварійну ситуацію в місці( по факту уже була аварія повязана з будівництвом -камаз з будівництва вїхав в легковик який зупинився пропустити пішоходів) і так далі. Прохання до редактора видання, як журналіст звернітся до архітектора і можновладців а потім розмістіть на сайті перспективний план центру міста. там і побачимо чи хоч планує хтось облаштовувати його. Ато памятаю , ще дитиною ходив повз поручні на перехресті біла пивзаводу відхиляючись від капель з даху, пройшло 40 років так і ходжу повз поручні бочком , бо двом там вкрай важко розминутись . А кількість транспорту за цей час збільшилась в десятки раз, і колись когось ці поручні притиснуть до стіни, краще щоб цього не було.  
До речі стосовно нової поліції мені незрозуміло її систематичне ігнорування порушення правил зупинки і стоянки в місті. Чому поліція спокійно проїзджає з мигалкою вздовж колони автомобілів, які годинами ! стоять під знаком зупинка заборонена. , мало того їх стояння там створює безліч аварійних ситуацій.
| Ukraine, Lviv
Рейтинг: 7+ 0-
 
цікаво, 11:37 26 квітня 2016 р.
 
Прочитала. то все і думаю. що нема в нашому місті господарів. в себе під хатами порядки поробили і на вулицях де живуть. дороги постелили відповідні. кажуть коштів нема. Порахуйте скільки заправок у Дрогобичі і районі є. і по закону певний % з продажу бензину вони сплачують як "дорожний ". тобто за ці гроші що водії вклали в бензин і дороги ремонтувати би мали. а де ті кошти і не малі. якщо брати по кількості автомобілів в нашому місті і районі. хто то контролює ? А за районні дороги . яма на ямі. як ті водії маршруток їздять по них і не бастують ? Майте совість "пани" депутати. маєте один рот а насититись не можете. .
| Ukraine
Рейтинг: 6+ 0-
 
леся, 10:52 27 квітня 2016 р.
 
Ура кучмі! Геть Засранця!
| Ukraine, Kirovograd
Рейтинг: 9+ -2-
 
, 12:41 30 квітня 2016 р.
 
Дайте мені таку ділянку в центрі ! :cry :cry :cry
| Ukraine, Lviv
Рейтинг: 6+ 0-
 
Чувак, 21:23 11 травня 2016 р.
 
Котлован величезних розмірів вирито на відстані 4-х метрів від торця будинку. Нещодавно обвалилася стінка котловану, залишилося 1, 5 метра.  
Будинок опинився під загрозою руйнування.  
Дрогобицька міська рада та еменесники мають тепер головний біль з тим будівництвом.  
Що далі?
| Ukraine, Makarov
Рейтинг: 2+ 0-
 
Тео, 11:37 20 травня 2016 р.
 
Насамперед співчуваю жильцям будинку. Якою буде сьогоднішня ніч -невідомо. Справи надто кепські. Не дай , Боже, дощу! Терміново засипайте той котлован (видно мали бути ще й підвальні приміщення), він надто глибокий, ніяка підпірна стіна не допоможе. Радитися нема чого, це робота для прокуратури, яка повинна вивчити все від А до Я і покарати винуватців даної афери. Тільки людська жадібність є виною того, що сталося.
| Ukraine
Рейтинг: 3+ 0-
 
Наталія, 23:08 20 травня 2016 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2018 Дрогобич Інфо → (сайт працює 3727 днів)