Лист з-за океану Надрукувати
09.10.2009
ЛистДещо несподіваним став один з листів, що надійшли сьогодні на адресу редакції. Пише нам пані Надія Павликович, причому пише англійською. Пише листа до нас, але звертається (вочевидь) до міської влади. Подаємо оригінал і переклад. Без коментарів.  

"I left my city eighteen years ago and I still miss my friends, and co-workers. I am trying to read all news about my city. You still make life for people so difficult, and why don't you want to learn something from countries who care about own people. Why roads still not fixed. Why you don't think about healthcare for people."

Переклад.
Я залишила своє місто 18 років тому, але мені все ще бракує моїх друзів і співробітників. Я намагаюсь читати всі новини про моє місто. Ви продовжуєте робити життя людей складним, то ж чому не хочете навчитися чогось у країн, що турбуються про своїх людей? Чому далі не відремонтовані дороги? Чому не дбаєте про охорону здоров’я для людей?

P.S. Електронну адресу читачки не публікуємо. Але проживає пані Надія Павликович в Сполучених Штатах Америки, то ж робіть висновки.

Інформацію надіслано електронною поштою на адресу редакції
Переглядів: 1243


Коментарії (62)
 
Так Гуку ж не дають нічого зробити, на вулиці криза. Погані заступники, купа злодіїв, тож не міська влада а родина Адамсів... Шановно панянко скажіть як працювати в таких важких умовах??? ЯК??? Це ж не вірші писати, тут заставляють працювати... Не травмуйте психіку нашого любого мера, він в нас і так не стійкий. Ви би бачили як він тротуари відкопав, мама дорогая, на вулицях просто Європа, кругом один гламур.
IP: 194.44.139.76
 
Дрогобичанин, 22:09 09 жовтня 2009 г.
 
Та що спільного може бути між тролями-мутантами та турботою до своїх людей :?
IP: 194.44.201.134
 
Студент, 23:09 09 жовтня 2009 г.
 
Дрогобичанин, гуморист :grin  
 
Студент, а хто тих "тролів" обирає?
 
Адміністратор, 07:57 10 жовтня 2009 г.
 
Існує думка, що мутація відбувається після приходу до влади і що виною у всьому є гроші. 
 
Отож, якщо хочете залишатись людьми просто не лізьте до влади.
IP: 194.44.201.134
 
Студент, 21:29 10 жовтня 2009 г.
 
тоже не варыант ще не придумали державу якою керуе робот киборг!!)))))))
IP: 91.124.12.190
 
макс, 00:31 11 жовтня 2009 г.
 
А якщо "відкопати" наші "дідівські" "машингвери",і зробити як діди і прадіди наші,взяти і перестріляти всіх к "чорту матір".
IP: 95.135.144.78
 
н, 17:09 11 жовтня 2009 г.
 
Чесно говорячи дивна тема для обговорення.Основна ідея даної інформації - перекласти відповідальність на владу!Знову ж повторюсь корінь зла не там ,а глибше - іменно в нас, бо іменно ми привели людей до влади.Ніхто не задавав собі питання : "А що я особисто зробив для того ,щоб покращити,або змінити життя в нашому місті ????????? 
А вартувало б!!! І завжди треба починати з себе ,а не з когось!!!! 
Не хочу образити пані Надію Павликович,але є одне но! 
А,що вона особисто зробила для рідного міста ???? 
Як можна аналізувати дороги,систему охорони здоров"я та критикувати владу живучи уже 18 років в Америці ???? 
Однозначно,маючи ПМЖ в Америці можна обурюватись, писати листи (навіть не українською, а уже англійскою)...... 
Завжди набагато простіше виїхати за кордон (фактично в самий скрутний для країни період,формування молодої держави) хорошому спеціалісту ,там працювати на благо іншої країни,розвивати чужу економіку,а ПІЗНІШЕ ОБУРЮВАТИСЬ,ПИСАТИ КРИТИЧНІ ЛИСТИ,ТА ВВАЖАТИ СЕБЕ ПАТРІОТОМ. 
Можливо,якби в свій час, більша частина "інтелекту держави" не виїхала за кордон,не виключено ,що зараз ми б жили набагато краще. 
Дивно ,але чому завжди шукають когось винного ??????
IP: 194.44.207.247
 
ПАТРІОТ, 16:59 12 жовтня 2009 г.
 
Please forgive the typing in English, I should have stated before that the computers here do not have the Ukrainian language. Secondly, I am sorry as my intent was not to insult my Country which I love. My comments were only meant as a question as to why things don't get better, as far as my people taking care of each other. I would like to see a different healthcare system. For instance, many complain about high blood presssure and yet it would be very simple to treat to prevent strokes. Little changes can bring about huge results. Since I have been here I have never forgotten the people I left behind and do whatever I can to help them. My heart will alway be in my country.
IP: 198.89.66.135
 
Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script. , 20:55 12 жовтня 2009 г.
 
Я цілковито не погоджуюсь з пані Надія Павликович. Я б порадив хвилюватися своїми проблемами: 
1) маєте першого президента, який привів до світової кризи, закликаючи організацію "Acorn" надавати іпотечні кредити тим хто на них не кваліфікував (чорні на welfare, ті хто мав борги і незбирався їх платити і тд.). Тепер він вчить як виходити з кризи, яку сам почав в Чікаго. Чікаго, до речі, одне з найкорумпованіших міст Америки. 
 
2) Обама через витрати похоронив Америку в зовнішніх боргах і ніхто незнає чи вона протягне до кінця його першого терміну. Через дурну політику "примирення" Обама залишив долар на призволяще: Бразилія, Китай, Венесуела, країни Серднього Сходу відчуваючи слабкість і безвідповідальність нового горе-лідера і швидко почали переключатися з долара на євро та єни при закупівлі та продажі нафти. Нагадаю, що саме тому Америка пішла на війну з Іраком: Ірак пригрозив Америці розпочати продаж нафти не за долари а за євро. Буш покарав Ірак за таку поведінку і інші країни побоялися робити подібні кроки. Як результат, ціни на нафту впали до рекордного рівня в 2007-ому. Саме за це Німеччина ненавидить Америку і вона не доклала жодних зусилль в боротьбі з тероризмом. До речі, Європейський Союз це і є ідея Німеччини, щоб та головувала в Європі в майбутньому. 
 
3) Обама уже ціле літо тисне разом зі своєю партією про переведення приватно-власницької медицини на державну. І це обовязково станеться! Через те, що основні медіа ресурси такі як CNN, MSNBC, Reuters, New York Times, Washington Post, AOL, Yahoo, i Associated Press контролюються демократами, які базують свої принципи на вченні Маркса і Дарвіна і які ненавидять релігію і приватну власність. Так, це правда! Америка зараз є дуже близька до стану Росії перед 1917 роком. Так що пані Надя, якщо медицина стане державною, то вона дуже скоро сповзе з передової до рівня відсталих, бо ніхто так не розвивається в світі як галузі приватного сектора. А комунізм, який не мав приватної власності, а тільки державну дуже добре показав як держава може керувати. Ви ще напевно памятаєте вулиці без смітників, переповнені автобуси, неякісна побутова техніка, черги за продуктами, дефіцити, брехня, Сибір, і церква в підпіллі. 
 
4) Дякуючи Обамі Україна і Грузія опинилися один на один з Росією і хто-зна що завтра буде. Якщо Росія вирішить йти на війну з Україною, Америка не скаже ні слова. А поки Європа збереться з рішенням як би то "скритикувати Росію без критики" то ми давно будемо з Російськими паспортами, в куфайках і кірзових чоботах відновлювати колгоспи. Буш захищав обидві держави як міг і підганяв самолюбну Європу щоб наблизити обидві країни до НАТО. 
 
5) Через те, що Обама заявив, що буде збільшувати податки, великі бізнеси покидають Америку і доробляють Європу! 
 
Подивіться пані Надя, як у вас газети та телебачення брешуть і прикривають правду: 
 
Вибори 2009 року були явно зфальсифіковані. Газети та телебачення грубо скривають мітенги та протести в Вашінгтоні проти Обами як лідера, який повертає Америку до комунізму! Про протест минулого місяця на який прийшло більше ніж два мільйони населення провідні засоби масової інформації написали" тисячі прийшли на зібрання...без пояснення чому. А влада столиці навіть змінила графік транспортної системи, через надзвичайно велику перегрузку. Більшість доріг та вулиць були перекриті! 
Так само як в Росії чи за комунізму ви не побачите жодної скарги чи критики про президента, чи його команду. А в нас, як бачите критикують всіх, бо у нас демократія. А у вас бардак! 
 
А ми в Україні собі якось ради дамо. Ми, як не як християнська держава, а не марксистська і комуністична як Америка! Не все зразу! Може не завтра але і на нашій вулиці буде праздник!
IP: 136.242.180.118
 
Добродій, 22:08 12 жовтня 2009 г.
 
Не втримаюсь, щоб не похвалити Добродія - написано вдумливо і точно.
 
Адміністратор, 22:16 12 жовтня 2009 г.
 
У всякого своя доля І свій шлях широкий:Той мурує,той руйнує,той неситим оком-за край світа зазирає,чи нема країни,щоб загарбать із собою взять у домовину...А той,щедрий та розкошний все храми мурує;та отечество так любить,так за ним бідкує,так із нього сердешного,кров,як воду ,точить!А братія мовчить собі,витріщивши очі! -Ну ,любі друзі, вгадуєте героїв Т.ШЕВЧЕНКА ??? :cry
IP: 91.124.113.113
 
ТАРАС ШЕВЧЕНКО, 10:15 13 жовтня 2009 г.
 
Щодо до виступу Добродія маю два питання; 
 
1)Щодо "Якщо Росія вирішить йти на війну з Україною," - може не будемо впадати в маразм? Як ви собі це уявляєте? Ввведення військ? 
 
2)"щоб наблизити обидві країни до НАТО," - яка, на вашу думку, в процентному відношенні частина населення України підтримує цю ідею? 
 
Щодо комуністичних підходів і методів, на яких ви ніби знаєтеся, одним з них був завжди - створення образу ворога. Зараз на Україні активно створюється такий образ, в підручниках з історії можна довідатися про цікаві речи, моє покоління вирощували в ненависті до "білих" і німців, теперішніх дітей вчать ненавидіти москалів. В Росії, напр, ворог - це "лицо кавказской национальности".Ну і масони, як без них.Може я пишу не по темі, але завжди мене цей феномен масової свідомості цікавив,(а в нас в Україні він набирае просто потворних рис). Люди, ви вважаєте що Росія може ввести до нас війська, реально? Питання до всіх :)
IP: 93.180.237.220
 
народжена в СРСР, 14:58 13 жовтня 2009 г.
 
Ну ви і пишите в коментарях чуваки, та людина з США багато чого досягнула, ану спробуйте зараз виїхати туди на роботу чи навчання, привезти трохи грошей в Україну, заінвестувати в бізнес, піднімати економіку і сер. клас. То майже не можливо, я поважаю емігрантів, їм дуже не легко, дуже.У США їхали і їдуть звідусіль, але ми просто заздрим(часто без причин) тому так ставимось до тих людей.Там писали про Америку, кризу, нам то не змінити, але треба рівнятись на країни Балтії,Ромунію,Чехію,Сербію,Словаччину...,які краще живуть, а на початку мали з нами рівні перспективи
IP: 212.87.232.164
 
Андрій, 22:30 13 жовтня 2009 г.
 
До народжена в СРСР: 
 
Давайте не будемо страдати дурними ідеями: 
 
Всі прекрасно знають хто стоїть за ідеєю нібито більшість в Україні проти НАТО. Та це ж повна пропаганда, спричинена ніким іншим як Росією. Багато зусилль доклали Партія Регіонів і комуністи! Про що ви говорите? 
Але саме основне: для чого Україні НАТО? Та для того, що Україна не здатна себе оборонити сама. Від кого? Та явно не від войска льотнічого Польщі, а від "братньої матушки Росії! Підіть в будь-який книжковий магазин в Росії і подивіться що там пишуть про голод в Україні, Бандеру чи Ющенка, тоді будете казати хто створює образ ворога.  
Ви сумніваєтеся, що Росія може напасти на Україну? Ви напевно спали, коли йшла війна в Грузії? Або не читали історії як Росія окупувала Україну і примушувала до колективізації і до комунізму? Ви не чули про те, скільки людей було помордовано, закатовано біля фізмату в Дрогобичі? А я був на розкопках, бачив! Багато людей і без того знало як під звук моторів НКВС заглушувало крики людей з катівні! Мого родича замордували а потім спалили комуністи...за небажання перейти на совєтський спосіб життя! Він був профессором в Дорогобицькій гімназії і багато його ще памятає. Таких прикладів сотні!  
Якщо ви ще не чули, то я вам скажу, що Росія активно роздає російські паспорти "кому нє лєнь" в Криму. І якщо ви попросите, вони вам також дадуть такий паспорт! Саме це Росія робила в Грузії на передодні війни. І вона не зважала на ніщо! А Європу покарала газом взимку, за те, що багато патякала на Росію і підтримувала Грузію і Україну на шляху в НАТО. До того ж, раніше Росія не мала закону про захист своїх громадян на інших територіях. А зараз вона такий закон має! То ж ніхто і не пікне. І ніякого морського флоту з Криму Росія забирати не збирається! Тобто маємо іноземне військо на своїй власній території, хоча нашим законодавством це заборонено. 
Росія завжди була наглою і підлою державою. Історично вона жила за рахунок агресії і поневолення інших держав. Ви думаєте Росія біжить помагати Америці з Іраном? Та ніколи в світі. Росія хоче конфлікту в Каспійському регіоні, бо тоді ціни на нафту підуть різко вверх, так як танкери не зможуть підбирати нафту в Персидській затоці! Але так як теперішній президент Америки не має поняття ані в внутрішній ані в зовнішній політиці, якого крім власного збагачення та його команди нічого не цікавить, Росія не тільки обводить Америку кругом пальця, а ще й просувається вперед по українському питанню за їхній рахунок! Не даром вона ненавиділа Буша, а полюбила Обаму. А в Росії багато чого можна повчитися! Робіть свої висновки!  
Ага, я не пишаюся тим що був народжений в СРСР. Я тим встидаюся. Натомість горжусь своєю Україною, своїми людьми, добрими чи поганими.
IP: 136.242.180.108
 
Добродій, 22:49 13 жовтня 2009 г.
 
Скоро ж та затята "українка" забула рідну мову,що написала на англійській.Не думаю що в школі з неї мала " 5 ".А то так доляр пику заліпмв,що й слова по-українськи чи по нашому,гуцульському не розуміє.То тільки такІ "щирі українці " можуть.Я знаю таких з Дрогобича.Колись в школах прививали любов до Батьківщини, ходили у вишиваних сорочках.А коли сутужно стало в дердаві ,повтікали ,хто до Америки,хто до АнглІЇ за тим же доляром, дупи миють ,офіси з вищими освітами.Так то американцям !!!Ладні і язиками лизати,аби той доляр дали їм."СИНИ " і "ДОЧКИ" УКРАЇНИ...Стидно називати їх так!!!!! :grin :grin :grin
IP: 95.135.165.143
 
щебетуха, 11:27 14 жовтня 2009 г.
 
I would love to represent the author of this correspondence. I would like to thank everyone who participated in this conversation and I have a few more comments. I want to say thank you from Mr. Patriot but your questions were very silly. Thank you to Mr. Dobrodiy, take my sympathy for the loss of your family in the horrible way back in history. You have all the right to be angry in your heart and know that I am thinking of you. I would also love to thank Andriy and your conscience thinking and your support. In your heart you must be a good person. If you were near me right now I would be giving you a hug. Welcome to the real world. I would like to send huge respect and love for writers from my city Andriy Hrushchak,. Roman Pastuh and Petro Sovyak, they really represent our homeland city as the patriots. There are books in Harvard University library and millions of Ukranian people have a chance to read those books. I am very proud of those people they deserve respect. I am hoping "shchebetuha" will improve her unconscience attitude for people that work in other countries as immigrant helping their families at home. Shame on you. Now I will dissappear from this cite, have a happy & healthy new year.....I will ask for administration to translate this letter in Ukranian....love you all.
IP: 198.89.66.135
 
Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script. , 20:23 14 жовтня 2009 г.
 
Як написане в Біблії "І познаете истину и она сделает вас свободными....". (Це одне з моїх найулюбленіших стверджень) І ще - "Факти - вперта річ". Поляки кажуть "Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia" а англійці "Let's agree to differ". Я не можу змінити факту що народилася в СРСР - це мало місце і чому я маю цього встидатися, цим теж спеціально не пишаюся, але це - ФАКТ (річ вперта, див. вище) і мої емоції цього не змінять. Якщо поставити за ціль знайти раціональне зерно а не давати вихід емоціям, є надія пізнати істину (принаймні частково). Багато людей хоче зараз збити політ.капітал пишучи про історію, і вони є в кожній країні. Для цього нам був даний розум щоб фільтрувати те, що продається в книжкових магазинах. Що докладно діялося в Грузії ми теж до кінця не знаємо,дві сторони подають дві різні версії (а правда, як завжди, десь посередині), принаймні для мене є очевидним що Росія була далеко не єдиним агрессором в цій "акції" і не вона обстрілювала з ГРАДів мирне населення. Теж ще одне моє спостереження - що в розмовах про історію люди ставлять знак рівняння Росія = Совєтская власть.Це далеко не одне і те саме.На Західну Україну прийшли і розстрілювали в 39 му році потомки і родичі хамів(серед яких далеко не всі були росіянами, див. склад перших Совєтов нар. комиссаров) що вбили царя, руйнували церкви, встановили червоний терор, пізніше єжовщину ітп, ті що в царській Росії не хотіли працювати, а,як Шаріков воліли "Взять все і подєліть", що і зробили за активною підтримкою німецького капіталу. Щодо активної політики Росії по "приваблюванню" до російського громадянства, то чому це так обурює наших демократичних українців??? Що перешкоджає нашій державі зайняти таку ж активну позицію щодо своїх громадян?? Ви колись були в наших укр.посольствах за кордоном? Як нас трактує рідна влада? Треба вчитися від мсьє Путіна в цьому відношенні (політика щодо своїх громадян за кордоном). Щодо відносин USA - Росія, то як казала Ліна Костенко "Цікава річ пропорції". - вони можуть нам подобатися чи ні, але Україні ще далеко до того щоб мати на них вплив, тому навіщо про них так емоційно писати, так, Росія переслідує свої інтереси і це природня річ. Для того щоб Україна стала реально привабливою для своїх громадян, щоб не панікувати коли сусідня держава запрошує "до себе", треба пригадати слова Черчілля "У Британії немає постійних ворогів чи друзів, існують тільки її інтереси", не нагнітати істерію, а включити мозги і аналізувати, спокійно вислуховувати людей з відмінними поглядами, може до чогось дійдемо. Про НАТО вже промовчу, бо пишу з Південної України, (де живу вже 3 роки), де ставлення до цієї організації є досить однозначне :)
IP: 80.91.164.36
 
народжена в СРСР, 20:38 14 жовтня 2009 г.
 
Just a couple of words for "Shchebetuha" Remember I know my Ukranian language better than you and I am proud of myself to know more languages and to be respectful to other nations and cultures. You attitude shows me that you know how to "chill out" more than to make money to help others.Good by.
IP: 198.89.66.135
 
Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script. , 20:39 14 жовтня 2009 г.
 
На прохання нашої читачки Марусі перекладу її довгий коментар. 
 
Я хочу представити автора цього листа. Хотіла би подякувати кожному, хто брав участь у цій розмові і маю ще декілька коментарів. Хочу подякувати Вам, пан Патріот, але ваші питання були найбільш дурними. Спасибі пану Добродію, прийміть моє співчуття за втрату вашої сім'ї у жахливий спосіб. Ви маєте право сердитися і знати, що я думаю про Вас. Також хочеться подякувати Андрію за Вашу совість, думки і Вашу підтримку. Певно, Ви хороша людина в душі. Якщо б Ви були біля мене прямо зараз, я би міцно Вас обійняла. Ласкаво просимо в реальний світ. Також хочеться висловити величезну повагу і любов Андрію Грущаку, Роману Пастуху і Петру Сов’яку, вони дійсно представляють наше рідне місто як патріоти. Їх книги є в Гарвардській університетській бібліотеці і мільйони українців мають можливість їх прочитати. Я дуже горда за цих людей, вони заслуговують на хороше ставлення. Сподіваюся, що Щебетуха змінить своє безсовісне відношення до людей, які працюють у інших країнах, щоб допомогти своїй сім’ї. Зараз я зникну з цього сайту, бажаю усім щасливого і здорового Нового року. Люблю Вас всіх.
 
Адміністратор, 21:06 14 жовтня 2009 г.
 
До народжена в СРСР:  
 
Я не плачу і не жаліюся. По Українським посольствам за кордоном не ходжу, бо немає потреби. Але не треба матушку Росію тут розхвалювати, так як би ми повинні з неї брати приклад! Росія є агресор. Тільки ізверг здатний залишити людей в 20-ти градусний мороз замерзати без газу і в очі брехати всьому світові, що це Україна була виновата!Так само вони брехали і брешуть про війну в Грузії, яку самі не тільки сровокували, але і почали. А ви слухаєте єрунду, яку пару підкупних газет в Лондоні надрукували, а диктаторський режим Росії гарно розіграв. Так само вони найшли ідіота в Америці в свій час підкупивши якого він сказав що ніякого голоду в Україні не було, коли мільйони гинули від штучного голодомору. Так само вони брехали про число загиблих з їхньої сторони в Грузії! Гарно себе показали: свою відсталу техніку, вживання мобільних телефонів замість спец звязку і недосвідчених пілотів. Чого ми повинні вчитися в Росії? Брехати, пити горілку, чи матюкатися? Чи може ми повинні церкву так організувати як Росія це робить на чолі з начальником ФСБ Кірілом? А може нам потрібно брати приклад з Путіна, який вишвирнув раду директорів НТВ як собак в наручниках за те що говорили правду, заборонив совободу преси, вбив Політковську, Литвиненка, і отравив нашого президента. Чи може в Путіна нам вчитися як діставати підводників з дна? Хам такий останній, моряки були живі, їх можна було врятувати, та він мерзота боявся і встидався сказати правду, що дві учбові російські ракети помилково влучили в Курськ. Це ж президент Росії цілому світу брехав! А матерів і дружин підводників назвав проститутками! Ні, шановна, я розумію, що вам мозги напудрили там на Сході України такі відомі професори як Янукович, який у 70-х крав шапки з тих хто сидів в громадських туалетах в кабінках! І тепер вчить, що НАТО це ворог, а Росія це брат! Росія нам ані брат, ані кум, ані сват. У нас різні дороги. Це наші сусіди, у нас повинні бути професійні відносини так як з будь-яким іншими країнами. Я би радив вам не чекати поки ви не відчуєте батіг Росії на своїй шкірі а прислуховуватися до цивілізованих країн таких як Англія, Франція, Німеччина чи Польща, а не фірманів з Росії, горстка яких розжилися на нафті і газі і їм наплювати, що народ буде робити через 20 років коли вона закінчиться. Знаєте, мене тошнить від того коли хтось починає говорити як в Росії добре. Знаєте, алкоголіку, який під градусом також є добре. Добре це широке поняття. Коли російські окупанти прийшли в Західну Україну їм не треба було виделки, чи ножа. Їм вистарчало алюмінієвої ложки і тарілки і їм було добре. По архівах можете побачити їхню воєнну "форму": кірзаки і куфайка і їм також було добре. А про російську глубінку я вже і не говорю. Вибачте, але ми маємо дещо інші страндарти і хочемо жити так як цивілізований світ живе. Let's learn, but not from losers!
IP: 136.242.180.131
 
Добродій, 22:41 14 жовтня 2009 г.
 
Добродію, а чи не припускали Ви такий варіант, що брешуть самі ті, хто каже що Росія бреше? 
 
Далі. Мовчу вже про наші злиденні збройні сили, і про наші "чесні" церкви і духовенство. Теж не святі. 
 
Мовчу про всіх тих, кого вбили в Україні - і, вочевидь, вбивав не Путін. 
 
І вже зовсім не хочу говорити про те, що найкраща "пудра для мізків" саме тут, на Західній Україні. Поїдьте в Центр, на Схід нашої держави - там люди добріші, простіші - саме оточення. Не те що наші, задрипані "шляхетні" галицькі міщани. 
 
Про то все я мовчав. А скажу ось про що - ще на початку 50-х років тут, на Львівщині (знаю конкретні місця, маю живого очевидця) у селах ходили в домотканому полотні, і хати крили соломою. Ось така була тут цивілізація, що кирзові чоботи ще вважалися щастям :) 
 
Відмітьте, я не згадував про Росію. Але згадаю тепер. У вчителів там з/п у 1,5-2 рази більша (точно знаю). Зате ми свідомі. 
 
І що нам треба започити у сусідів - у них нема поділу на Схід і Захід. А згадайте, відколи у нас такий поділ?
 
Адміністратор, 23:17 14 жовтня 2009 г.
 
народ схамениться я змучився читати ваші коменти!!! буду відвертии щоб росуждати і аналізувати міжнародні відносини треба мати інформацію з перших джерел і працювати в посольстві !! а так ваші дискусію хто краще Росія чи Обама з бил геитзом просто дискусія на повишених тонах!! успокіитесь .хочете допомогти місту вишліть 15000американських дол, на дороги. візьміть всіею діаспорою скиньтесь і вишліть ще 1000000 і теж киньте на дороги!! до ті книжки що ви там печатаете нас не гріють і на них не іздять!! а Добродію за роки вільнои незалежгості від ссср, нічого путнього не збудовано!! все що змогли вкрали!! все нам лишив великии союз і крім красти нічого ми не навчились !!любіть один одного !!
IP: 95.135.208.162
 
макс, 23:21 14 жовтня 2009 г.
 
В роздумах шановного добродія чути біль за Україну,читаючи ваші коментарі у мене таке враження,що попав на курси з політології.Маю хорошого знайомого,який емігрував в США,маючи тут пристойну роботу,та батьківські могили.Через 5 років перебування в штатах він ще залишався нормальною людиною,але при приїзді через 10 років він став людиною,яка дивиться на світ через призму долара.У людини немає нічого святого,ні друзів,ні родини ,тільки його величність долар.Я знаючи його понад 30 років,як людину чесну,правдиву,та побожну досі не можу повірити,що може зробити з людини жадоба до грошей.І тим більше мені дорожчі прості люди з села,без хамства,жадоби та брехні.НА ПРОПОЗИЦІЮ вкласти гроші в що-небудь на землі яка його виростила наш американець дивним поглядом дивиться на тебе,та не розуміє,як ти можеш витягнути 3 гривні і купити циганчукові морозиво,тому,що він також дитина Божа! А ми про високе!Любові та радості!
IP: 95.134.93.36
 
Довбуш, 11:03 15 жовтня 2009 г.
 
Довбуше рідний!Я схиляю перед тобою голову за розуміння ситуації.Але не всі такі як Ти!!! :sigh
IP: 91.124.58.223
 
ЩЕБЕТУХА, 11:34 15 жовтня 2009 г.
 
Я також завжди впевнений, що "добре там, де нас нема".
 
Адміністратор, 11:40 15 жовтня 2009 г.
 
Знаєте, в нас в Україні є така ментальність: плакати. Прийдеш в одну хату: починають скаржитися, плакати на уряд, про політику не говорять, бо це пуста справа. З таким настроєм тільки шнур і мило... Інші починають дивитися на державу як на корову, яка має всім і усе давати. Моє питання до таких людей: а що ви зробили для держави, щоб вона вам щось дала? Для себе все, а для суспільства нічого. Ну так як має така держава все мати і всім давати? І ще одне, якщо людина сама собі не може дати раду, то, скажіть мені що вона може зробити для інших? Адже будь-яке суспільство тримається на співпраці членів того ж суспільства, де іде процес обміну продуктів праці. Приклад про одне село в нашому районі: є інвестор з Ірландії, який хоче побудувати завод. Здається щастя підвалило, зробимо усе, щоб він прийшов. Так ні, народу по цимбалах, голосувати за виділення землі не будуть, бо це тільки вигідно сільському голові:) От тобі і приїхали! Про те що будуть нові робочі місця нікого не цікавить. Оце така ментальність: я не хочу щоб не дай Бог комусь було краще ніж мені... Як результат інвестори, мабуть, підуть і знайдуть ту ж землю в тій же Словенії, або ще інде. Для нашого народу потрібно, щоб хтось з-за кордону назбирав гроші і зробив дорогу! Люди, це просто смішно, коли в хатах пороблений євро ремонт, чуть не кожен має плоский телевізор, мобілку, та й то не просту, а чим подорожчу, а про одяг, косметику ... давно Париж переплюнули. В нас ціни високі! Та хіба це ціни? Попробуйте щось купити в Франції, або в Англії. В Парижі метро коштує 8.40 євро в одну сторону. Ви там не побачите 600-их мерседесів, Лексусів, Інфініті, і інших дорогих машин. Ви такого не побачите і в Нью Йорку. Чому? Тому, що в цивілізованих державах люди набагато більше вкладають в свою державу, а в нас-тільки собі і побільше. 
Я щиро вірю, що ми, Українці, маємо такі ж руки, ноги і голови як і всі решта і повинні самі собі дати ради. Я прошу вибачення за попередні коментарі, якщо за дуже різко висловлювався. Тим не менше мені завжди приємно побалакати з вами. Ото ж я усім вам дякую!
IP: 136.242.180.194
 
Добродій, 17:47 15 жовтня 2009 г.
 
Щебетухо!Дякую! До шановного Добродія-надзвичайно приємно поспілкуватися з виаженою та розумною людиною в неті,нас тут є пару варятів,якраз врівноважених коментів нам бракувало.Держава це ми,і нема на то ради,тому вислів що народ вартує такого правителя якого вартує є живим і на сьогодні.Згідний з вами на 100 відсотків в теиі дурної розкоші,будучи у Відні я не бачив машин з обємом двигуна 2,5.А у нас лексуси та бентлі стали пропуском в злодійський клуб.Мушу з сумом констатувати,що на дорогих машинах в цілому світі їздять лікарі,інженери,архітектори.А у нас їздять депутати та злодії,що рівноцінно.Знаю хорошого хірурга-оклад 1500,робочий в лікарні 750грн.До того часу поки рівень відповідальності доктора буде прирівняний до рівня відповідальності робочого,нічого доброго в цій країні не буде.З трибун всіх рівнів кричать-треба створити середній клас,яким чином.Коли всіх людей діла вкосили кредитами та валютними махінаціями,і всі пішли в тінь.А держава це прозорі податки та допомога тим хто їх приносить,а не навпаки.Чим мутніша вода,тим кращий улов.Єдина ділянка яку я бачив в Україні повязана зінвестиціями,приклад Івано-Франківщини.Гуцули,як народ,який завжди надіявся тільки на себе,відгарігавши на будовах Італії,Португвлії приїхавши додому та взявши досвід тих країн де вони були.Не чекавши ласки від влади,а роздавши хабарі набудували колиб та будиночків в горах приймають туристів з цілого світу.МОЛОДЦІ.А нище в місцях де живуть бойки народ поховав гроші в слоїки та чекають манни небесної,а її якраз і не буде.Приємно з вами спілкуватись,але і порацювати треба.Всім удачі!!!
IP: 95.135.187.235
 
Довбуш, 11:40 16 жовтня 2009 г.
 
продовжу темеу лікарір !! теж одного знаю перспективного оклад???? 1100 нарахованои 900грн на руки!!!!!!????? 
а деколи бомжів привозять і ім треба теж допомога тои же бінт гіпс!!! як ви думаете хто купляе??? 
так чистими виходить 500-700грн!! 
без хабарів(дотаціи) там не вижити!! всі додатково шукають ще якіи бізнес хто ларьок хто магазин дехто в польшу сігарети возить!! і після цього мені мае бути гордо за нашу обікрану окраину??? і чхати хто прииде до влади мені тому що і так нічого не зміниться!!
IP: 95.134.85.210
 
макс, 14:53 16 жовтня 2009 г.
 
До всього того додам, що все у нас є, тільки сміливості бракує. Є багато людей, які заробили гроші за кордоном і нічого з ними не роблять, починають скупляти будинки, землі. Це все добре, але зараз потрібно людей сміливих, рішучих, які могли б створювати свої власні бізнеси, працювати і нарощувати цю працю в результаті будуть появлятися нові робочі місця і з конкуренцією підуть зарплати вверх. Я згідний з Довбушем, що податки повинні бути прозорі, хіба додам, що їх утилізація теж повинна бути мудро продумана враховуючи досвід інших країн.
IP: 136.242.180.194
 
Добродій, 21:19 16 жовтня 2009 г.
 
I am reading and participating in all of this conversation. Mr. Dobrodiy I was thrilled to read your last 2 comments. They were so honest and smart. 
 
Mr. Doubush, you cannot talk about your friend like you did. You didn't appreciate your friend's gift which he brought you from the US. Maybe you expected to see $1000 of dollars in your hands before you call him a friend. You and Shchebetuha would be good friends. I love the United States which gave lots of people help. How many immigrants getting help with healthcare. You better appreciate your friend from the US. I would like to ask administration to translate this into Ukranian for me.
IP: 198.89.66.135
 
Olga from sunny Florida, 21:44 16 жовтня 2009 г.
 
Mr. Dobrodiy, I am a friend of Olga. I wish you would talk to us in English because I would love to read your words. We are also very unhappy with Mr. Obama and believe he is out to ruin the United States
IP: 198.89.66.135
 
Fran, 21:50 16 жовтня 2009 г.
 
Переклад коментаря Ольги: 
 
Я читаю і беру участь у всіх бесідах. Пане Добродій, я тремтіла (?) коли читала останні Ваші два коментарі. Вони були такі чесні і розважливі. 
Пане Довбуш, Ви не можете говорити про свого друга так, як Ви це робите. Ви не вдячні за той дарунок, що він привіз для Вас із Штатів. Можливо, Ви чекали отримати 1000 доларів до рук, перед тим як назвати його другом? 
Ви і Щебетуха були би хорошими друзями. Я люблю Сполучені Штати, які багатьом людям допомагають. Скільки емігрантів отримали допомогу з охороною здоров’я. Тож більше цінуйте свого друга з США.
 
Адміністратор, 21:59 16 жовтня 2009 г.
 
Thank you so much for such a fast translation. You are doing a good job and I appreciate it. 
 
My friend Fran wants to talk with Mr. Dobrodiy, so please translate the message to him and if he is able to write in English she would love to talk with him. Thank you again
IP: 198.89.66.135
 
Olga from sunny Florida, 22:15 16 жовтня 2009 г.
 
Дякую, Ольга
 
Пане Добродій, з Вами хоче поговорити людина з Штатів - якщо знаєте англійську, звісно ;)
 
Адміністратор, 22:18 16 жовтня 2009 г.
 
кожен день ми просипаемся и починаем молитись за вас наші голодні вигнанці з батьківщини!! в знак протесту кожен день ми спалюем ці кляті долари в пьцах,а в честь обами ми називаем себе (оба МИ),хочемо вам сгарок передати так ті кляті поляки.... 
дорогі наші вви тримаитесь там в ціи Америці,ми ваших внуків і правнуків виховуем і вилічим бо в нас медицина безкоштовна може вам бідняткам нашого телятка Кузу зарізати і тушоночками вислати??? 
ваш Максим син Богдана!!
IP: 91.124.92.96
 
макс, 22:19 16 жовтня 2009 г.
 
Dont you see how stuppid you are Max.You must be bipolar.please translate him las time.Thanks.
IP: 198.89.66.135
 
Olga, 22:31 16 жовтня 2009 г.
 
самі ви тупі пані Ольго!! прекращаите ваші оди !! і доживаите ваші роки і зробіть кружок любителеи украини і співаите пісні які ви патріоти,від украинців вас лишилось тільки бажання ображати і битись в груди які ви патріоти!!! щасти вам непризнаним американцям і невизначеним украинцям!!! поцілуите від мене абаму в дупу)))
IP: 91.124.107.235
 
макс, 22:41 16 жовтня 2009 г.
 
Всем, участвующим в сайте, огромное спасибо! Приятно, что всем не безразлична наша Родина, хотя у каждого свой взгляд, свои пути решения проблем. Важно, что всем хочется лучшего нашей Украине!  
Кому-то удобно, сегодня, обсуждать Обаму, Путина и др. Вопрс: зачем? Чтобы скрыть тот факт, что мы не знаем как изменить ситуацию??? Признать свою слабость??? Или Вы думаете, что Вы своими рассуждениями родите страх у России. Она только рада, что Вы таким образом возвеличиваете её силу и непредсказуемость. ДА!!! Русские всегда были непредсказуемы своей дурью. Но не стоит им в этом помогать. То что Россияне не покинут Крым, даже сомнения нет. И им это нужно не для того, чтобы родить ненависть у Украинцев, а для своей собственной безопасности. А уж какой ценой они этого добьются, это вопрос? Специально пугают введением войск, чтобы все наволили в штанишки. Это проще, чем вести войну в Украине. Хоть за это спасибо. Они не хотят этой войны, но при необходимости они её начнут. Есть факт-действия в Грузии. Грузия- разминка и реальная демонстрация своей дури!
IP: 77.123.70.83
 
Алексей, 23:34 16 жовтня 2009 г.
 
Но Вы все должны понять, что такие Обама, Путин и др. борятся за свободу, спокойствие и благосостояние своего народа, и мы с Вами никак не подподаем под их под эти критерии. Нам самим нужно бороться за место под солнцем. Их помощь может быть очень кратковременной, и то только для достижения своих целей, ЗАДУМАЙТЕСЬ!!!
IP: 77.123.70.83
 
Алексей, 23:39 16 жовтня 2009 г.
 
Я говорил неоднократно и повторюсь ещё раз: любые межнациональные конфликты в УКРАИНЕ рождают люди, способствующие уничтожению её суверинетета!!!!!!!!!!!!
IP: 77.123.70.83
 
Алексей, 23:45 16 жовтня 2009 г.
 
Спасибо автору этой статьи, за то, что затронула эту тему. Спасибу всем учавствующим в этой переписке, потому, что видно, как все хотят и болеют за будующие НАШЕЙ СТРАНЫ. Понятно, что у всех разные взгляды, это естественно!
IP: 77.123.70.83
 
Алексей, 23:49 16 жовтня 2009 г.
 
Отак дивлоюсь я на вас на всіх,Їй бо боляче за нашу неньку-Україну, Якщо у неї такі нерозумні діти...Мови рідної не знають, а за доляр ладні вивчити і китайську. :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :sigh :sigh
IP: 95.215.157.85
 
Щебетуха, 17:39 18 жовтня 2009 г.
 
Шановна пані Ольго!По перше на всі стовідсотків згідний з щебетухою,ваш махровий націоналізм та любов до України прикриті доларом та відстанню.Чому ж ви наша пташко шпарите до нас послання не на рідній мові? По друге про широту душі та ваші меценатські замашки з америки вам розкажуть в кожній другій галицькій хаті.Любов виражена в хустках,жувачках та ручках біг.Той же друг з америки мені не привіз нічого,а моїм дорослим дітям дав 10 доларів.Я не потребую подачок та подарунків,але коли в ньго закінчились гроші в Трускавецьких борделях,він з чистим лицем та тупою американською посмішкою позичив у мене 1000 папірців з мертвими американськими президентами і віддає через сестру другий рік.Тема не в грошах,п Ольго ,читаючи спеціалізовані журнали ,завжди мене вкурвлювали спискм жертводавців,пан Петро 3 доляри,пМикола 2 доляри.Оце ви називаєте допомогою.Сміх та й годі.Хоча не заперечую,є категорія людей,якй дійсно важкою працею досягли багато,але незреклися свого коріння,Мені Бог дарував милість бути знайомим з подружжям Омеляна та Тетяни Антоновичів,перелік справ ,які вони зробили,для Могилянки,для містечка Долина звідки походить п Омелян займе багато часу.Основною умовою допомоги була конфіденційність,оце були справжні патріоти,яких погнала війна.І не знати,якщо б вони залишились в Україні ,може і наше життя було кращим.Не в образу теперішнім еиігрантам хочу сказати а радше запропонувати,а верніться в Україну ,та з своїм досвідом,допоможіть нам побудувати демократичне суспільство та налагодити економіку та сільське господарство.А дзуськи.сидите здалечку та вчите нас життя,хоча ,пардон ,прислали ви нам професора права Ромця Зварича без диплома,а він взяв та й посадив свою кохану дружину на нафтову трубу,та й тішиться життям.Нам таких орлов не треба,у нас самих їх хоч гать гати.Втішає мене одна тепла думка,що стане УКРАЇНА багатою та заможною країною,і потягнуться назад крикуни за кордону додому,але думаю ,що тим хто покинув Україну в гонитві за доларом візи треба продати по чесній та справедливій ціні! П.С мій американець рідній сестрі присилає речі маде ін Китай,а вона тихенько віддає продатиїх на базар,бо кобіта,хоч бідна але гонорова,і в такому г....і на роботу до коли ходити не хоче!УДАЧІ ТА КОХАННЯ!!!!!
IP: 95.134.124.158
 
Довбуш, 11:11 19 жовтня 2009 г.
 
Dear Fran and Olga from sunny Florida,  
 
Thank you for participating in our discussions. 
I do speak English, so you are in luck:) However, I don't use it here, since this is Ukrainian web space. I just don't want to make people uncomfortable, since not everyone may speak English. 
I am glad you liked my comments! If you would like to talk to me please leave your email. 
 
Take it easy, 
 
D. 
 
Дякую адміністратору за переклад коментарів.
IP: 136.242.180.194
 
Добродій, 18:46 20 жовтня 2009 г.
 
Для Щебетухи: 
 
Я не маю найменшого сумніву, що саме такі як ти за доляр прощебетали пів-Дрогобича! 
Поводься як людина, а не як свиня не образована. Не знаєш іноземної mови, навчися хоча б культури.
IP: 136.242.180.194
 
Добродій, 18:54 20 жовтня 2009 г.
 
Маючи вільну хвильку,ще раз перечитав наше листування.До слів шанованого мною Добродія,не ображайте Щебетуху,ми оцінюємо ситуації по різному,та згодіться,що основний масив коментарів про американських друзів містить дуже мало позитиву.Така гарна панна ОЛЬГА РОДИВШИСЬ УКРАЇНКОЮ повчає нас дітей нерозумних здалеку.Особливо мене тішать її коменти про допомогу америки.Цьотко!Якщо вас збадав доктор за 400 дол.це не означає,що вам допомогли.Про американську допомогу нехай розкажуть діти Афганістану та Іраку.В доповнення про мого "ТАВАРІЩА З АМЕРИКИ",він за 10 років досягнув в Америці,що в нас досягнули бабці,які торгують насінням,і очевидно усвідомлення того і заставляє бризкати слиною та махати пальчиком на нас з-за океану,до таких людей в мене завжди є запитання"ДЕ ти був козел коли ми жили за купони,коли ми по 5 діб стояли на польському кордоні,щоб продати горілки та папірос братньому польському народу,коли мяс можна було їсти на свята.Відповідаю----ви в штатах жерли дешеву індичатину та пили дешеве віскі і тішилися з того які ви розумні ,що вчасно втекли з України,ходили по неділях до церкви,а після служби в підвалі церкви грали в бінго.Одиниці вернулись додому,зберегли сімї та тішаться дітьми та внуками.Отака то правда,хто не згідний заперечте,бажано на рідній мові.Не дивлячись на все ЛЮБЛЮ вас .Ваш Довбуш,який через 5 років буде причікуватиме вас на митному переході Світ-Україна та спитає словами Єльцина,Що ТИ зробив для України?
IP: 95.135.133.150
 
Довбуш, 17:15 21 жовтня 2009 г.
 
Для Довбуша: 
Про Америку не потрібно дурниць говорити. Це країна, яка дбає за свій народ і багато помагає іншим країнам. Хто сьогодні реально може захищати від агресора такого як Іран, Китай, чи Північна Корея? ООН? 
ООН це організація бюрократів, які нічого крім балачок не роблять. Європейський Союз? Це просто гарна затія Німеччини, яка історично не може спокійно жити, щоб не користати з інших.Це гидко, коли Німеччина з призирством дивиться на Україну, грубо використовує її як розмінну монету, а така далека і чужа (бо вони не є наші сусіди) Америка має краще відношення до нас. Якби Америка не пішла в Ірак, в Україні бензин в 2006-ому і далі коштував би стільки скільки коштує в Європі. Америка пішла на війну тому, щоб Росія під покриттям Німеччини і Франції остаточно не загарбали нафту в Каспійському регіоні! Як результат Європа хотіла покривати просування Росії в Іраку під видом "давайте збудуємо вам атомну електростанцію" а взамін Ірак мав продавати свою нафту за євро! Таку гарну аферу Америка легко розкусила і попри спротив Європи взяла під контроль Ірак. Тепер Ірак продає нафту за світовою формулою, а не за формулою Росії. Нова нафта різко вдарила по конкурентах: Росія і Арабські країни. Вони моментально зменшили ціни, щоб не дати Іраку розвинути свою інфраструктуру. Як результат, ціни на нафту впали на свiтовому ринку. Чому вони не впали в нас в Україні, це вже інше питання, повязане з локальними злодіями. Ось чому Путін ненавидів Буша і тільки Англія реально помагала в Іраку. Правда потім долучилася Франція, побачивши, що з Америкою все-таки варто рахуватися. Америка побудувала в Іраку школи, підприємства, лікарні, заводи, прийняла багато імігрантів.  
І ще одне про Америку: там ніхто не знає, що таке кричати один на одного, обзивати, стати комусь на ногу і не вибачитися. Там ніхто не розуміє, що таке "встроїти" на роботу, чи запхати в інститут. Там чесні люди не бояться поліції як в нас. Пoліція людей захищає, на виклик зявляється в лічені хвилини, те саме з швидкою допомогою. Як є аварія на швидкісній трасі, обовязково вилітає вертольот. Майже кожна велика лікарня його має.Мій знайомий відрізав собі великий палець на циркулярці (працював на стройці). Я вже думав хана. Через два тижні подзвонив, що в лікарні палець назад пришили. Коли приїжджав в Україну я нацьому пальці не бачив ані сліду. Оце країна! А в нас ... люди по-дурницям вмирають як мухи. А на серйозні операції збирають гроші. За це душа болить...молоді люди, діти гинуть. Тепер від грипу вмирають. Це жах! А здругого боку ходять в кожухах по 700 євро, в норкових шубах по 15000 доларів... Також не чувано, щоб хтось комусь дав взятку! Це не мислимо! А в нас, кожен підпис має свою ціну. Не знаєш людей, навіть не рипайся! А про злочинність я вже і не кажу. А дороги, мости, тротуари, освітлення? А що вже говорити про автобуси, чи поїзди... Нам треба повчитися в Америки, а не в Росії як інші пропонують.
IP: 136.242.180.194
 
Добродій, 17:16 23 жовтня 2009 г.
 
До шанованого мною Добродія.Я не ганю америку,я ганю наших братів,які в америці стали баранами,з правом вчити нас життя.Маю до вас пару питань:Чому не ставлять ПРО в Польщі та Чехії.Чому полізли в Іран,читайте коментарі в світовій незалежній пресі- НАФТА.Їздять придурки на 5 літрових двигунах!Про Корею та Ірак-шановний дивіться новини,вони штати мають в носі.До ціни нафти та бензину-рекомендую коли проходите біля заправки підніміть голову та подивіться на ціну,а потім переведіть в долар,а потім напишіть п,Ользі,нехай продиктує вам ціну бензину в америці.До культури повндінки в штатах,не думаю ,що ви не в курсі,що за погляд дюба ворона,навіть такого шановного пана,як ви звинуватить в сексуальному домаганні,і якщо не вибють з вас адвокати грошей,то притулять вас до цюпи аж загуде!До медицини,мав дотичність,до лікаря-канадійця.Його слова передаю дослівно"якшо б у нас були такі віртуози-хірурги як у вас,які в таких умовах та на такому обладнанні роблять такі операції,їм треба цілувати руки та ноги.Не думаю,що ми готові платити страховку в таких обємах,нам на хліб грошей не залишиться.І т.д. і т.п.Чекаю відповідь гарну та аргументовану.П,С, спитайте заробітчан в америці які працюють на чорно,про рівень медицини по відношенні до них. 
 
 
 
 
,
IP: 91.124.94.249
 
Довбуш, 17:51 23 жовтня 2009 г.
 
Mr. Dobrodiy you must be very smart guy. Thank you for your support and as of today a gallon of gasoline price is $2.49 regular.  
 
Mr. Doubush, Why you are not telling truth. From reading your comments it looks like you were in United States yourself at some point, making the same money that you using now. Why are you so angry, why do you have a negative attitude towards United States???  
 
Yes, our doctors are golden, but what environment they working in, they do not have enough supply. I am talking about doctors in Ukraine.  
 
Be nice to people and to your friends and come up with smart advice. 
 
I am asking administration to translate thanks
IP: 198.89.66.135
 
Olga, 19:35 23 жовтня 2009 г.
 
Переклад: 
 
Пане Добродій, Ви певно дуже мудрий чоловік. Дякую за підтримку, і зараз ціна галону бензину у нас 2.49 долара. Пане Довбуш, чому Ви не говорите правди? Читаючи Ваші коментарі, здається що Ви були у штатах, де й заробили ті гроші, що витрачаєте зараз. Чому Ви такий злий і негативно настроєний проти Сполучених Штатів? Так, наші лікарі є золоті, але оточення в якому вони працюють - вони не мають достатньої підтримки. Маю на увазі лікарів в Україні. Будьте хорошими до людей і своїх друзів, і повертайтеся з мудрими порадами.
 
Адміністратор, 20:26 23 жовтня 2009 г.
 
гарно нас будуть вчина жити на укарині по ангіиськи і недарма кажуть як ти пишеш так ти думаеш!! п.Ольго ви от передали від мене поцілунок Обамі??? (did you give my kiss to Obama^s ass ?)бачите не таки ми вже и тупи украинськи підприемці!! даваите тепер ви мені відповідь але по украинські?? чи вже забули?? копіюваням не користуватись!!! знаете чим я радии!?? що не буду зі своіми дітьми спілкуватись на івриті чи китаиською!! а бути щирим патріотом ріднои неньки за 100000 кілометрів і при купляти ковбасу докторську за долари ,думати по американські,казати що ходдог придумали украинці ---всього цього нам не треба)) ok!!? bаy- bаy
IP: 91.124.30.122
 
макс, 21:12 23 жовтня 2009 г.
 
молодець,макс справжній патріот
IP: 95.215.158.40
 
правдивий, 22:57 23 жовтня 2009 г.
 
Для Довбуша: 
 
Я маю знайомих в Штатах: дві жінки пролежали в лікарні: одна попала на приступ нирки: зробили операцію, видалили каміння. Операція коштувала 40 000 доларів. Думаєш щось платила? Ні копійки, бо немала ні страхівки ні документів. 
Друга жінка: апендицит: зробибли операцію на найвищому рівні, 25 000 доларів. Так само ні копійки не платила. 
Те що ви пишете про Ірак, ПРО в Польщі чи Чехії я не буду коментувати, бо для того є мало читати, треба ще й розуміти хто пише статті і для чого. В тому плані можна багато сперечатися, але я з вами не згідний.  
Я читаю солідні видання такі як BBC, Wall Street Journal, Financial Times, Fox News та інші. Бульварну пресу не читаю. Багато висновків роблю самостійно на базі основ логіки, філософії, і історії. Кожен аргумент і факт перевіряю на логіку. Такий самий підхід маю до бізнесу. 
ПРО не ставлять через те, що Росія не хоче. Америка вирішила проміняти Україну, Польщу і інші країни на допомогу Росії в питанні з Іраном.  
Про "Корею". По перше, потрібно правильно вживати назви країн: є Південна Корея і Північна Корея. Дві країни це як небо і земля. Південна Корея аж ніяк немає США в носі. Тут я не погоджуюся з вами. Там є Американська воєнна база, яка захищає її від північного сусіда. Хоча не так їх як Японію. Північна Корея аж ніяк немає Америку в носі, бо америка контролює фінанси. Всі трансакції проходять через Wall Street. До того ж та ж американська армія під самим носом їхнього кордону. І це дійсно армія, а не збіговисько голодних комуністів з застарілою російською технікою.  
Про ціну на бензин: я не знаю яка ціна в США. Знаю, що набагато менша ніж в нас, навіть якщо перевести галони на літри.  
Про медицину в Канаді. Хочу пояснити, що цивілізовані країни здебільшого мають три рівні медичного обслуговування: 1-ий і найвищий це приватно-власницька медицина, 2-ий це соціальна медицина. І третій, найнижчий це Червоний хрест (Red Cross). В канаді, на відміну від Америки є не приватно-власницька медицина, а соціальна. Канада, хоча і випереджає Анголу і Україну не є навіть приблизно в списках високого рівня. Люди там чекають в черзі на Магнітний резонанс по пів-року і більше. Багато помирають так і не дочекавшись сканування. Магнітно-ядерний резонанс (MRI) це незамінима річ в ранній діагностиці онкологічних захворюваннь. Так от люди з Канади їдуть на лікування в Америку, де з медициною нема проблем. 
Я не буду сперечатися на спеціалістах, бо спеціалісти є і в нас і в Бразилії і в Африці. Кращого спеціаліста як Тарас Кучма я в наших районах я не знаю. Не вірите-підіть до нього на голки. Це просто чудо-лікар цілитель. При тому всьому, коли наші докторі їдуть в США мусять досконало знати мову, взяти відповідні курси (як мінімум 3 роки) і здати всі тестування. Про всякі там халяви, подачки нема мови. Все потрібно знати. А не знаєш, то з судів не вилізеш, бо там, на відміну від Канади за медичні помилки притягають до відповідальності через суд. До того ж, кожного року ту ліцензію треба підтримувати, відновляти. Я не чув ні від кого, щоб комусь за кордоном лікарі щось прикре зробили, чи в Німеччині, чи в Англії, чи в Америці. Чи ти маєш страхівку чи ні-дадуть допомогу як усім іншим. А в нас тільки і чуєш: не лікарі, а різники! Далеко нам до передової медицини, дуже далеко. Є добрі лікарі, це не секрет, але то або ліків нема, або апаратури, грошей, або ще щось на зразок "недовезли"...
IP: 76.111.30.38
 
Добродій, 00:03 25 жовтня 2009 г.
 
Добродіи так ти е Тарас Кучма))) Тарасе радии тебе тут почути)))
IP: 95.135.182.124
 
макс, 14:07 25 жовтня 2009 г.
 
Знімаю капелюха перед людиною,яка читає такі поважні видання.Місту повинно бути встидно,маючи,таких фахівців так паскудно жити!Маю два заперечення:При такій системі та підході до пацієнтів,як в штатах п.Кучма або сидів у тюрмі,або займався геноцидом індіанців.Про документи на право займатись голковколюванням,я не говорю,унас любий папірець вважають документом,в штатах свою кваліфікацію треба підтвердити !Про рівень доктора спитайте працівників реанімації,які в свій час підняли бунт,за те що шановний доктор на агонуючих хворих ставив експерименти,не думаю що ви були б в такому захопленні,коли б на місці хворого були б ви.Про безкоштовні операції в штатах,скажу одне,це байки для чукотських мальчиков.Якщо ви читаєте солідні видання повинні знати,рейтинг Обами впав на 25 відсотків,через бажання Обами провести реформу охорони здоровя.Не думаю,що він такий баран,лізти в сферу,чка з вашого погляду функціонує ідеально.До теми за кордоном не чутно про помилки лікарів-почитайте про суми відшкодувань,які виплатили клініки штатів за 2008 рік.Згодіться,що там просто так ніхто гроші не платить,все йде через суд,який чітко доказує вину клініки,а не лікаря(на відміну від нас).Про рівень зарплат та рівень забезпечення навіть говорит не випадає.Про ваших знайомих,яким в штатах зробили операції,не заперечую,невідкладна допомого на високому рівні,і можу повірити,що коли стояло питання життя і смерті операцію зробили,і на те є 
дві причини ,перша вілповідальність клініки яка не хоче судів,та друге таж страхівка.Лікарні по барабану чи є у вас гроші чи ні,за таку тему болить голова у страховиків.Це також фінансисти в штатах називають однією з причин кризи,масові неплатежі по страхівках в медицині.Але за моєї памяті державне ще ніколи не пропало,і в нас ,і у вас,а тим паче в штатах.Думаю,що авші знайомі ще довго будуть работать на економіку штатів.Про велику політику дебатувати немаю бажання,хоча дивно,що ви людина розумна не хочете зрозуміти,що час Америки закінчується,не може банкрот керувати світом,для цього навіть потуги єврейських економістів замало.В один прекрасний день нащадки великого МАО попросять вернути борги,і штатм капут,або війна з великим народом Китаю.Читайте розумні речі в розумних виданнях,і не спирайтесь на філософію,вона дама примхлива,і привела колись на світ І Маркса ІЕнгельса ,Леніна,Мао та Гітлера,і кожен по своєму був правий!З пошанівком до розумних людей ваш Довбуш!
IP: 91.124.93.71
 
Довбуш, 11:01 26 жовтня 2009 г.
 
Довбуш -рубае)) тяжко з ним спорити!!!!
IP: 95.135.191.251
 
макс, 11:22 26 жовтня 2009 г.
 
Обама є Марксист і його партія є нічим іншим ніж комуністами. Вони прагнуть придушити приватний сектор і зробити державу керівником всіх і вся. Так є в Китаї, Ірані, і колись в Радянському Союзі. Обама не має ніякого досвіду. Так вважає Саркозі, Берлусконі, і навіть пані Меркель, яка уникає висловлюваннь на цю тему, бо бїться стати расистом. Зате, Сорос який ним керує вклав великі гроші в нього через передвиборчу кампанію. Обама вже зним розрахувався: виділив 2 мільярди доларів на пошук нафти в Бразилії компанії "Petrobras", власником якої є Сорос. Робіть свої висновки.  
Зразу видно, що читаєте видання просочені російською пропагандою: Америці скоро кінець! Ви замітили, що все що відбувається в Америці моментально відбивається на Європі і навіть на Україні. Про що це говорить? Залежність! Що відбулося під час кризи? В самій Америці кризи майже не помітно. Тільки преса контрольована Соросом і Обамою ниє. Все йде нормально, бо Америка влила державні гроші в свої банки. Хоча один банк пішов на дно. Це якраз той банк, який видавав кредити всім іншим державам, Європі і Японії в тому числі. Це був банк який називався Lehman Brothers. Саме цей банк спричинив кризу в майже кожній країні світу. Тут багато можна пояснювати...все не поясниш. 
Назад про медицину в Америці: ніяких проблем медицина там не має. Є просто багато безвідповідальних людей, які про завтра не думають. Їм є краще мати місячну підписку на кольорові журнали з Голівуду на 50 доларів в місяць і телебачення за 100 доларів на місяць ніж медичне страхування за 100. А ще ходити на платні більярд, гольф, бейсбол (як мінімум 50 дол. за квиток), і на всі останні концерти. Але на страхівку не вистарчає. От такі і плачуть! 
Так Обама не ідіот, але в другому плані. Він хоче перевести приватно власницьку медицину на соціальну, де гроші (1 трильйон річно) осядуть не у приватному секторі, а на рахунку в держави. А це дасть змогу загребти гроші йому особисто і його команді. Потім народу підкинуть там якусь єрунду, щоб думали, що все окей і "баста козі" (кінець). Як тільки держава візьме контроль над медициною, вона моментально відстане від інших світових конкурентів. Ось тому народ є проти реформи охорони здоровя в США. Звичайно, щоб зробити реформу Обама лиє бруд на теперішню медицину ніби-то вона погана. В тому плані він не дурак. Але щось мудрого, конструктивного він ще не зробив. Думаю, що війна в Афганістані його остаточно поховає. Китай, попри всі борги ніколи не запросить повернути борги. Це б була катастрофа самого Китаю. Йти Китаю на війну з Америкою з метою повернути борги це як би йти забирати гроші в того хто їх не має. Це нонсенс. Ніхто на війну просто із за образ тепер не йде. Йдуть для того, щоб мати вигоду. В тому плані скоріше Китай піде на Росію через те, що Росія рукой подать, є ослаблена, має купу території, обіжає китайських емігрантів і відмовляється продавати нафту Китаю. Саме за це Ходорковський і його команда в тюрмі. Росія боїться зросту Китаю. Росія зміцнює свою обороноздатнісь через загрозу Китаю, незважаючи на те, що вони там плетуть через газети. Та й взагалі, Росія уникає розмов на такі теми. 
Приємно з вами спілкуватися. 
До речі, я не Тарас Кучма:) хоча добре його знаю.
IP: 136.242.180.194
 
Добродій, 16:41 26 жовтня 2009 г.
 
Шановний Добродію!Як можна читати ввс та фоксньювз,хіба в сурдоперекладі.Будьте послідовні в своїх поглядах.Перечитайте цю сторінку від початку до кінця та поясніть таку радикальну зміну поглядів у ваших коментарях.П.Ольга в штатах не був,подорожую інколи за допомогою золотого Глобуса,країна цікава,а людишки так собі.Все ,що маю заробив сам,не вкрав не вбив,а ЗАРОБИВ.По натурі душу маю добру але не терплю брехні,та ненавиджу,коли мене рахують людиною другого сорту(з коментів з штатів).Завжди стараюсь говорити правду,хоча не раз потерпів за це.Принципи неміняю,як і друзів.Скажіть,чому якщо хтось приїде з-за кордону розказує як важко жити в еміграції,питаю-вертайся додому,внятної відповіді не отримав,питаю=а бабці в Кропивнику легше,блимають очима .Отака вона правда життя в нашому краї,не боїсь прорвемся як наші дідусі та бабусі,які поїхали до Канади та Америки ,щасливо вернули,накупили землі(правдв прийшов москаль та все забрав),не знати де б ми були зараз.Але жили вони на своїй землі і померли в своїх горах.Тепер історія повторюється,хіба діти нерозумні додому не вертають а моляться золотому тільцю.Жаль!З любовю до вас ваш Довбуш!
IP: 91.124.93.71
 
Довбуш, 17:52 26 жовтня 2009 г.
 
добродію такі коменти треба лищати на саиті иіністерсва закордоних справ!! ось там вам і дадуть обгрунтоване спрастування або підтвердження ваших слів!! 
а тут завсім інакші маштаби ,для чого нам ці панти!))))))
IP: 91.124.51.62
 
макс, 21:40 26 жовтня 2009 г.
 
Шановний Добродію!Прошу Вас,читайте не російську,ні американську ,ні іншу пресу.Преса пише те ,за ,що їй заплатили.Ви ж розумний чоловік,тому з ваших уст теза про банкрутство одного банку в штатах,звучить принаймні нефахово.Доводжу до Вашого відома на сьогодні в штатах збанкрутував 131 банк,і процес ще не завершився.Це тільки Україна з її розумним керівництвом не допустила банкротств банків,які я думаю є очищенням економіки.До питання медицини,медицина в штатах є таким самим виробництвом,як металургія чи виробництво авто.Обама далеко не дурак,він ідучи на президентство говорив про реформу медицини,тому і не голосували за нього білі,ви ж розумієте ,що Обаму вибрали афроамериканці та латиноамериканці.Відсутність страхівки можуть собі дозволити наркомани,бомжі та емігранти без документів.Не платити медичну страхівку рівноцінно податися в рабство до кінця життя.Тільки три фірми,як Дженерал Моторс ,Майкрсофт та щн одна,випало з памяті покривають повну медичну страховку,включаючи стоматологію(що дуже понтово для фірми).Хто працює на цих фірмах прирівняний в медобслузі до Бога,і всі америкоси,аж пищать,так хочуть попасти туди на роботу.Обама ж найшов бездонну дірку в бюджеті і хоче її закрити,але ситуація в нього,така як у Юща,або в тій же міській раді,зробити хоче,а сил нема.А ті хто грає гольф мають таку страховку,що аж гуде,це ті хто грає бінго в церкві,оті страховочки якраз і не мають!На рахунок Китаю,ще треба подумати,Далекий схід вже Китай,там є міста де росіяни в ролі аборигенної нації,подивіться сайт Росстата.І Путін так грає Європу з газом,тому що ринок Китаю не йде в ніяке порівнянняя з бабушкою Європою.Він як розумний пацан вже думаю давно натоптав стежку до хунвейбінів,але розголошувати це не хоче,і правильно робить,бо ще трохи хоче подоїти Європу.Ну і праор йому в руки!Згадав,а медицина любі друзі,особливо онкологія найкраща на Кубі,і це признає цілий світ,а ви штати,штати.Удачі та хороших сновидінь!
IP: 91.124.47.178
 
Довбуш, 18:13 27 жовтня 2009 г.
 
респект !!! скоро курси по міжнародним відносинам на цьому саіті буде платнии)))))))) 
повінсттю згоден хоча інфо черпаю в неті а не з таких блатних газат як BBC, Wall Street Journal, Financial Times, Fox News хоча ВВС це не видання але проіхали!! так вот 131 банк в штатах це не віділень щоб ніхто собі не подумаю це серьозні банки а унас??? а у нас називаеться реоарганізація ))))
IP: 91.124.59.19
 
макс, 20:26 27 жовтня 2009 г.
 
для Довбуша 
Як можна читати Fox news і BBC? Так само як Високий Замок, якщо ви петраєте, звичайно...: 
 
http://www.bbc.co.uk  
http://www.foxnews.com 
 
Ще раз кажу, перестаньте говорити дурниці про Америку. Я не збираюся її хвалити, вона мені не потрібна. Я просто не можу зрозуміти чому ви купляєтеся на єрунду з Росії. Тримайте курс на Європу, аналізуйте те що ви читаєте. Так зразу вам Росія і розкаже про свої проблеми тим більше через Українські газети! 
 
Про послідовність: 131 банків збанкрутували. І що сталося? Вони і надалі працюють, бо ще раз кажу, що уряд влив в них гроші. Ні один із них не давав і не дає кредити іншим країнам, це є внутрішні банки. Один єдиний банк який збанкрутував це є Lehman Brothers, яки потягнув цілий світ в кризу. Йому ніхто кошти не вливав, бо він Америці не служить. Коли ви говорите про збанкрутував це не так як в стилі "Надра". Там банки клієнтів не підставляють так як в нас: нині банк є-завтра нема. Кожен рахунок є застрахований до 100 тис.  
Криза? яка це в с**ці криза. Це у нас криза. Хоча, наші верховні злодії під виглядом неї набивають свої кишені. 
Хто винен? Криза!  
 
Про понти я не буду, та про бабці на бінго... ви напевно маєте на увазі тих емігрантів, які так і не навчилися говорити по-американськи...вони напевно ще багато чого немають... 
Pro Microsoft? General Motors?  
Кожен хто працює має страхівку. Не має тільки дід паршивий, який, традиційно, економить на здоровї. Це їхній вибір. 
Хто не має роботи має страхівку через державу. Але для того потрібно, щоб сума річних доходів не преревищувала 32 тисячі. Це я сьогодні прочитав. Тут нема грунту для суперечок, факт є факт. Ситуація в нас: хто в нас реально буде купляти подібну страхівку? Тільки ті що їздять на мерседесах. Середній клас (умовний середній клас), воліє краще мати Інтернет і мобільний телефон, гудіти по кабаках, справляти гучні дні народження, весілля на всіх понтах ніж "тратити" на здоровя. Така ментальність є по цілому світі, бо людина є людина і часто не думає про завтрашній день.
IP: 136.242.180.112
 
Добродій, 21:58 29 жовтня 2009 г.
Додати коментарій


Ім’я:
E-mail:
Коментарій:



 
< Попередня   Наступна >
Редакція сайту не несе відповідальності за достовірність розміщеної інформації.
© 2008-2010 Інформаційний сайт Дрогобич Інфо → (сайт працює 675 днів).
Розробка сайту &