Гроші на вітер? На промоцію Трускавця з бюджету планують витратити 1, 35 млн грн |
Останні новини Дрогобича | ||||||||||||||||
Написав(ла) djerela.com.ua | ||||||||||||||||
01.02.2020 | ||||||||||||||||
Знову на ті самі граблі! Учора, 30 січня, на засіданні сесії міськради депутати підтримали додаткове виділення коштів на проведення рекламно-інформаційних заходів, які покликані популяризувати Трускавець як курорт. Йдеться, як завжди, про фестивалі, конкурси, конференції, що відбуватимуться у місті. На рекламу на телебаченні курорту Трускавець не передбачено ні копійки. Зате начальниця управління розвитку міста Наталія Скибак подбала про 150 тис грн на авторалі, 100 тис грн на конкурс пам’яті Магомаєва, незважаючи на те, що торік трускавчани проголосували за петицію про скасування бюджетного фінансування цього заходу. А справжнім «проривом» у діяльності управління розвитку міста є ініціатива розпочати рекламу кампанію у соціальних мережах, аби «омолодити» відпочивальника. На це скерують 150 тис грн. Ще 113 тис грн планується витратити на підтримку і просування сайту «Туристичний портал Трускавця», який нарешті спромоглися відновити. Наталія Скибак, яка доповідала з питання виділення додаткових коштів на промоцію, не повідомила, чому так і не було розроблено маркетингову стратегію Трускавця, на що торік запланували 300 тис грн. Без сумнівів, така стратегія з експертним аналізом зовнішнього позиціонування курорту та формуванням дорожньої карти промоційних заходів мала б бути першочерговим заходом, від якого варто відштовхуватися, розуміючи, що саме необхідно робити і для яких цільових аудиторій. Бо наразі промоція Трускавця нагадує броунівський рух, невпорядкований і хаотичний! Чималі гроші з бюджету витрачаються – за два попередні роки більше 3 млн грн - а результату нема! Більше того – ситуація погіршилася. За підсумками 9 місяців відпочивальників у Трускавці торік було менше, ніж у 2018 році. Такі статистичні дані оприлюднив офіційний сайт Трускавецької міської ради. Однак трускавецький мер Кульчинський й начальниця управління розвитку міста Скибак цілком задоволені маркетингом пліток – безкоштовною рекламою, при якій інформація передається за методом «сарафанного радіо». За статистикою, 60 % відпочивальників обрали Трускавець з-поміж інших курортів, отримавши рекомендації від друзів й родичів.Це, як правило, люди зрілого віку й пенсіонери. Молодь ігнорує курорт. Ольга КУЦ Джерело: https://djerela.com.ua Переглядів: 1553
Додати коментар
|
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6033 дні)