"Беркут" - птаха горда? Надрукувати
05.01.2010
МіліціяНовий рік. Святковий, вже різдвяний настрій. Ніяких новин, подій у рідному місці, про які вартувало б написати - аж тут на редакційну пошту прийшов лист від нашого читача Миколи, який написав нам про святкову наглість міліціянтів. До працівників ДАІ, яких водії уже давно називають "розбійники з великої дороги" тепер долучаються бійці "Беркута".
А ми порадимо, як поводити себе з ними, типовими "слугами народу".

Листа публікуємо в оригіналі:
"Хочу запитати, чи знає наша влада про свавілля в дрогобицькому р-ні людей які носять форму *БЕРКУТ* Зупиняють машини, нишпорять в них (як собаки на смітнику), звинувачують водіїв в усіх гріхах. І взагалі чи мають вони перевіряти технічний стан машини і страхівки? На мою думку (і не тільки я такої) вони нагло збирають гроші на Різдвяну шинку, хай вона їм і їхнім родинам в горлі стане! На людському горі далеко не заїдеш. Бог є на світі!"

Звернемося до права. У Законі України "Про міліцію" є дві норми, що стосуються даного питання. Отож, працівники дорожньо-патрульних служб (а також залучені до патрулювання бійці спецпідрозділів) мають право:

1) "…оглядати транспортні засоби і перевіряти у водіїв документи на право користування й керування ними…" (п. 21 ст. 11 ЗУ "Про міліцію");

2) "проводити огляд осіб, зазначених у пункті 5 цієї статті, речей, що знаходяться при них, транспортних засобів і вилучати документи та предмети, що можуть бути речовими доказами або використані на шкоду їх здоров'ю;" (п. 6 ст. 11 ЗУ "Про міліцію").

У російській мові є два гарні слова - "досмотр" і "осмотр" - які мають надзвичайно різні значення. Наші закони, зі словом "огляд" також мають різні значення. От лише слово-то одне, тому недалекі правоохоронці плутають поняття - деколи і спеціально.

Отож, в першому випадку йдеться про "осмотр" - це коли будь-якого водія можуть просто зупинити, перевірити документи, візуально (і тільки!) оглянути машину (чи не була в ДТП), і все. Ніяких "що везете, відкрийте багажник"...

У другому випадку йдеться про "досмотр" - це обшук людей, транспортного засобу, речей (з можливим вилученням) і т.п. Але лише тих людей, хто підозрюється в скоєнні злочину, що вчинили адміністративне правопорушення, а також ті люди, щодо яких буде застосовано затримання.

Згідно цього, ніхто не зобов’язаний навіть з машини виходити - не то що відкривати багажник, чи показувати власні речі. Згідно ч. 4 ст. 5 ЗУ "Про міліцію" "Міліція тимчасово, в межах чинного законодавства, обмежує права і свободи громадян, якщо без цього не можуть бути виконані покладені на неї обов'язки, й зобов'язана дати їм пояснення з цього приводу" - тобто, Вам повинні бути надані докладні пояснення, для чого здійснюється "досмотр".

І навіть, якщо особистий обшук повинен мати місце, він повинний проводитися в присутності двох понятих однієї статі з людиною, що підлягає обшуку.

Це все теорія. А тепер практика.

На практиці у "Беркут" беруть із спецназу військ МВД, десанту, морської піхоти. Тобто людей, які навчені виживати. У більшості яких відбиті мізки і відсутні людські почуття.

А коли такий ось "беркутівець" відчуває абсолютну владу, його покидають останні залишки сірої речовини. Тому знання законів допомагають лише в половині випадків.

У інших 50% випадків якщо маєте до кого подзвонити - дзвоніть. Якщо ні, і бачите що "правоохоронці" не зовсім адекватно поводяться, ліпше змовчіть - за знання законів можна ще й кийком "під дих" отримати.

Ось такі вони, наші "доблесні". Як з ними боротися простій людині? А ніяк. Дожилися. Запам’ятовуйте чи записуйте прізвища, звання, номери жетонів (у інспекторів ДПС-ДАІ) - будемо про них писати.


Переглядів: 1058


Коментарії (21)
 
ТА з Беркутом все зрозуміло, але і в простих працівників ДАІ сіра речовина відсутня, а також знання законів. В нас в Дрогобичі пройти ТО (технічний огляд) ну дуже "весела" і "дешева" процедура.
IP: 178.93.121.71
 
Andrew, 19:55 05 січня 2010 г.
 
був сьогодні в Стрию стоять собі гаишники нікого не зупиняють а тут поки проіхали по стрииськіи три рази!!!з явним бажанням зрубити капусту!!
IP: 95.134.75.30
 
макс, 22:00 05 січня 2010 г.
 
Шановні друзі! 
Прочитавши дану статтю, не здивувався, щодо дій працівників міліції. 
В Дрогобичі існує Громадська рада при ГУМВС України у Львівській області з питань забезпечення прав людини (далі - Рада) є консультативно -дорадчим органом, який надає консультативно-методичну допомогу ГУМВС України у Львівській області в реалізації завдань Міністерства щодо дотримання прав людини, здійснює громадський контроль за дотриманням прав людини та діяльності органів внутрішніх справ. Представником виступає Зорян Ацедонський, місцезнаходження: вул. Шевченка,22 (приміщення «Верховина», другий поверх).  
З повагою…
IP: 79.124.146.158
 
незалежний, 22:00 05 січня 2010 г.
 
заідіть на саіт "маидан" там е цікаве відео про доблесних працівників міліціи!!!
IP: 95.135.150.26
 
макс, 10:32 07 січня 2010 г.
 
все це дуже сумно :cry
IP: 66.230.230.230
 
mode, 09:45 08 січня 2010 г.
 
мав справу з БЕРКУТОМ -бидло турківський район.
IP: 194.44.207.209
 
юрій, 19:25 09 січня 2010 г.
 
І на БЕРКУТ є розправа!Просто у таких випадках потрібно звертатись до людей, які не побояться протистояти таким як БЕРКУТ!!!І повірте, що такі люди є!!!В Дрогобичі є громадська організація "АНТИКОРУПЦІЯ", яка протистоїть тим кому "бабла" мало!!!Заходьте на їхній сайт по адресу: antycorupcia.at.ua, або звертайтесь по аресу:м. Дрогобич, вул. Сагайдачного, 63/1,каб.3(3 поверх, в приміщенні автошколи).Вони допомогли мені, допоможуть кожному! Удачі!!!
IP: 79.124.198.227
 
 
вони себе поводять трішки :grin агресивно сила е здоровья е,а розуму 0 у мене пес реагуе на команду фас ,жалко людей такі молоді,а вже без башні
IP: 194.44.201.134
 
Сірко, 06:50 10 січня 2010 г.
 
Шановні читачі та Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script.
Хочемо повідомити Вас про вищевказану Організацію на яку посилається Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script. . Наскільки нам відомо до цієї організації необхідно приходити лише тоді коли ви чуєте за собою правду, (тобто ви потерпілі), так як дані працівники беручись за справу, докопаються обов’язково до істини, і уявіть собі, що станеться коли виявиться те, що ж Ви неправі? Знаємо такі факти, коли Організацією розкривали неправомірні дії працівників правоохоронних органів, та знаємо і те, що притягували осіб, які скриваючи власний злочин намагались повісити його на інших. 
Так, безумовно, Організація сильна, очолює її в Дрогобичі Олег Балог, який пропагує відвертість, правдивість та непідкупність. За свою діяльність, якою він займається, зокрема (забезпечення прав людини, надання юридичної допомоги в різноманітних галузях права та інше), потерпав не раз зі сторони шаленого тиску працівників правоохоронних органів. Звісно не подавили в ньому сили та бажання і на далі діяти. Так як нам вже стало відомо, при вчиненні на нього тиску, він отримує підтримку зі сторони однієї особи –В.Крутова. Систематично Організацію та її керівника запрошують до Києва на всілякі наради, їздить всюди часто і ненадовго… Також голову Організації часто бачать із Є.Шильником, який очолює ГО «Правозахисна Ініціатива», це ще та особа?! 
Отже перед тим, як іти в дану Організацію подумайте, чи варто зачинати якийсь процес, якщо Ви неправі. 
З повагою …
IP: 91.145.206.27
 
незалежний, 10:56 10 січня 2010 г.
 
До адміністраторів: Я шо живу в Росії, ви інакшої 
 
Допишіть коментар :)
IP: 81.23.24.115
 
Андрій, 10:49 13 січня 2010 г.
 
До адміністраторів: Я шо живу в Росії, ви інакшої української поліцейської машини на google images не знайшли !!!! Зробіть ше руский інтерфейс, причепіть прапор наших братів і буде Дрогобьічинфо.  
Уявіть, шо на чеських сайтах зображення з явною словацькою атрибутикою наприклад. 
 
Розвеселили, пане Андрій :grin  
Думки у Вас, м'яко кажучи, не в той бік.
IP: 81.23.24.115
 
Андрій, 11:21 13 січня 2010 г.
 
Шановний адміністратор! 
Виходить, що коментар Ви адміністратор систематично недописуєте. Це свого робу цензура??? Та наш коментар як нам видно Ви також почистили. А жаль…  
І надалі з повагою… 
 
Ні, пане Незалежний, не цензура. В жодному разі. Просто не практикуємо надто публікацію посилань на інші сайти, розумієте? 
 
У всьому іншому - прошу дуже. Публікуємо абсолютно все, як Ви мали змогу переконатися.
IP: 80.239.242.94
 
незалежний, 22:14 13 січня 2010 г.
 
Дивно.... 
Мене 3 рази за час свят зупиняли "Беркута" - поводились досить культурно, ніхто по хамськи не спілкувавася..... 
Як на мене, беркутівець почне придиратись до водія ,якщо той вважає себе пупом землі та починає сам хамити й поводитись зверхньо. 
А порядок мусить бути, просто Дрогобичани привикли всі "клеїти " з себе "авторитетів" і пальці "розпальцьовувати".Як ви думаєте чому в Дрогобичі практично довгий період, ніхто не відкривав хороший нічний клуб? Тому що практично у всіх минулих дискотеках постійно були драки, крадіжки, конфлікти на вході....Та навіть зараз в "Шоссе" не зовсім спокійна обстановка.Я думаю багато хто бачив "літаючі пляшки" та посуду.На рахунок наших гаїшників - тут згідний стовідсотково.Наше відділення - напевне найбільш корумпована організація в області!!!!
IP: 194.44.129.69
 
ПАТРІОТ, 15:15 14 січня 2010 г.
 
Пане адміністратор, просто поясніть, чому ви використали дане зображення, а не якесь інше???В мережі є великий вибір зображень машин українських служб!!! Чекаю на відповідь, дякую
IP: 81.23.24.113
 
Андрій, 02:43 15 січня 2010 г.
 
Чесно кажучи, пане Андрій, вперше помітили на цій машину російську символіку після Вашого зауваження.
 
Адміністратор, 07:40 15 січня 2010 г.
 
Там важко не помітити російську символіку пане Адміністратор. Але думаю надалі Ви вибиратимете зображення уважніше.  
Всього найкращого
IP: 81.23.24.102
 
Андрій, 00:31 16 січня 2010 г.
 
Далася Вам та символіка! Стаття про міліцію. А вона що у нас, що в Росії - скрізь одинакова (в негативному значенні).
 
Адміністратор, 08:30 16 січня 2010 г.
 
НЕХАЙ НАШ БЕРКУТ ПОЦІЛЮЕ СВЯЩЕННИКА В РУКУ ,А МЕНЕ В ДУПУ І НЕХАЙ ЗАВЖДИ ДЛЯ НИХ ЗВУЧИТЬ ПІСНЯ,ОЛЕНІ ОЛЕНІ
IP: 194.44.201.134
 
Сірко, 15:53 17 січня 2010 г.
 
пора вже поміняти російську ментовозку на українську. чи певно за совком російським плачеться...
IP: 85.223.155.206
 
П, 23:21 05 лютого 2010 г.
 
Совок не може бути російський, тому що він радянський, а отже і український, пане "грамотний" :)
 
Адміністратор, 23:27 05 лютого 2010 г.
 
А чи має "беркут" право вночі , без мигалок летіти за мною по провулку, де скорше 30ти не поїдеш (дякуючи нашому меру, котрий таким чином регулює перевищення швидкості), блимаючи мені дальнім, обігнати, витягнути усіх з машини і все обшманати? P. S. І ще за дороги(хоча не в тему) а пАН гУК на свому форді їхав хоч раз по вул. Франка, Зварицькій, горішня брама, і ще 99% усіх вулиць Дрогобича???
IP: 94.153.6.29
 
Назар, 17:09 09 лютого 2010 г.
Додати коментарій


Ім’я:
E-mail:
Коментарій:



 
< Попередня   Наступна >
Редакція сайту не несе відповідальності за достовірність розміщеної інформації.
© 2008-2010 Інформаційний сайт Дрогобич Інфо → (сайт працює 676 днів).
Розробка сайту &