Дискредитація націоналізму, або як Микола Гук привів до влади Олексія Радзієвського

Надрукувати
Роздуми
Написав(ла) Анатолій Власюк   
12.08.2010
Радзієвський Все, що відбувається у державі на загальноукраїнському рівні, в тій чи іншій мірі виникає й у регіонах, окремих містах і селах. Звичайно, можливі варіанти, але тенденції зберігаються. Так само ситуація на місцях є дзеркальним відображенням того, чого нам слід чекати в Києві. Це не просто взаємний, а взаємозбагачувальний процес, і той, хто уважно за ним стежить, може відслідкувати тенденції, зробити не лише висновки, а й дати прогнози на певний період.

Дискредитація помаранчевої революції з боку Ющенка відбулася з двох причин: по-перше, він виявився не тим, ким його вважали і за кого він себе видавав, а, по-друге, тому, що він не зумів подолати в собі гординю, що вважається найбільшим гріхом у християнстві, й не став над розбратом у національно-демократичному таборі, а фактично очолив один із відламів цього табору. На жаль, у цьому середовищі не знайшлося лідера, який би з відповідальністю за долю України усвідомив ситуацію.

Найбільше, що "вдалося" зробити Ющенкові, – це дискредитувати націоналізм. Його східняцьке мислення (читай: меншовартість) не доросло до усвідомлення ролі націоналізму, національної ідеї в справі побудови дійсно незалежної України. Буцімто пронаціоналістична риторика дала зворотній результат, бо не була підкріплена ділом, а плоди так і не виросли. Як Кучма свого часу сказав, що національна ідея не спрацювала, так і за Ющенка вона не змогла стати генеральною лінією у розбудові незалежної держави. Не треба було засилати в Україну московських козачків, жидівських агентів (їх навколо Ющенка і так багато розплодилося). Як Кучма свого часу відкинув Україну років на десять у поступі до Європи, так і Ющенко років на десять, якщо не більше, знівелював принцип націоналізму в Україні, звів його до примітивізму.

На цьому тлі прихід Януковича до влади не став випадковим, а виявився цілком закономірним. Звичайно, могли спрацювати певні чинники, що б унеможливили обрання Януковича Президентом України, але в цьому контексті ми говоримо про тенденції, які призводять до певного результату. Янукович переміг не тому, що сильно спрацювала його команда (цей фактор теж не слід відкидати), а тому, що роздроблені національно-демократичні сили відкинули національну ідею як стержневу основу поступу українства до цивілізації. Не було її ні в словах і діях "Нашої України", ні в Блоці Юлії Тимошенко, ні в інших партіях і партійках цього спрямування. Фактично протистояння звелося до банальної боротьби за владу, яка сильними світу цього розглядається як бізнес, що за доволі короткий термін може дати і дає надприбутки. Заради цього можновладці готові йти на все, а якщо надприбутки аж зашкалюють, – навіть на політичні убивства.

Дрогобич є віддзеркаленням ситуації в Україні. Той самий буцімто націоналістично налаштований Гук, який через своє невміння господарювати викликав не просто апатію пересічного дрогобичанина до націоналізму, до державницьких ідей, а нехіть, а то й відразу до них. На місці Мєдвєдєва я би дав Гуку якусь вагому кремлівську відзнаку, бо так потоптатись по наших національних цінностях у П’ємонті П’ємонту, яким завжди був Дрогобич, не зміг би навіть вишколений кадровий російський розвідник. Усередині ратуші й на стінах будинків Дрогобича ми бачимо бандерівську символіку, портрети провідників нації – й як жалюгідно на цьому тлі виглядає повсякденне життя дрогобичанина з його постійними побутовими проблемами. Це ж як треба насміхатися з наших святих ідей, щоб довести Дрогобич до такої руїни!

Фактично Гук устелив квітами дорогу до ратуші Олексієві Радзієвському, і повиннні трапитись якісь форс-мажорні обставини, аби цього не сталося. Місцеві лідери "Нашої України", "Батьківщини", інших сил, які усерйоз вважають себе національно-демократичними, будуть гризтися за владу, поборювати один одного, воювати з Радзієвським, замість того, щоб об’єднатися за п’ять хвилин до ганебної поразки. Чи можете ви уявити, щоби Іванців скинув свою кандидатуру на користь Ваврина, а Ваврин – на користь Іванціва? Та ніколи у світі, бо мова йде про вузькопартійні інтереси, а міф про єдність національно-демократичних сил давно розвіяний часом.

Не менш фантастичною виглядає версія, коли би національно-демократичні сили об’єдналися навколо постаті … Радзієвського. По-перше, вони би могли "вторгувати" собі певні місця у його майбутній команді, а, по-друге, прихиляти на свій бік, не даючи на поталу Партії регіонів, яка хоче мати у Дрогобичі свого мера. Та й сама Партія регіонів діє недалекоглядно, роблячи ставку на … Гориславського.

Безперечно, націоналісти не повинні створювати собі ілюзій, буцімто Радзієвський з плином часом стане на їхній бік. Не стане, та й не потрібно цього, за великим рахунком. Встановлення пам’ятника Степанові Бандері за його участю – вікопомна сторінка в історії Дрогобича, але не більше. Куди важливіше, аби Радзієвський не виконував чиюсь партійну волю, а був насамперед господарником. Господарник завжди дбає про людей, а не просто про дороги, будівлі, вивезення сміття. У центрі уваги господарника завжди стоїть людина, задля якої ці дороги чи вивезення сміття і здійснюються. У цьому плані можна стати більшим "націоналістом", ніж той антигосподарник, який формально належить до якоїсь націоналістичної сили.

З обранням Радзієвського міським головою Дрогобича проблеми міста в одну мить не будуть вирішені. Нам доведеться знову, як і за часів Гука, пройти через протистояння у міській раді, хоча, можливо, воно й не стане таким трагічним і драматичним, як зараз, коли тотально не розв’язуються проблеми людей, а кожний тягне на себе ковдру, аби урвати бодай клаптик з міського бюджету. Чільні діячі "Нашої України" і тепер уже "Батьківщини" увійдуть до місцевого парламенту, бо побояться виставити свої кандидатури на мажоритарних округах. Їхні фракції вже не будуть такими багаточисельними, як зараз, але "крові" в Радзієвського поп’ють чимало, якщо стануть непримиренними опозиціонерами. Все залежить від того, з ким буде фракція "Свободи", яку фактично очолює молодший Хрущ, чий покійний батько працював у ратуші. У нього не прості взаємини з керівниками "Нашої України" і "Батьківщини", але ще не факт, що він "ляже" під Радзієвського. Швидше за все, "Свобода" буде виконувати роль нинішньої "Пори", яка спочатку "телилась", а потім знайшла спільну мову з Гуком, бо розбіжності з "Нашою Україною" і Блоком Юлії Тимошенко аж зашкалювали. Велике значення матиме й те, чи не приберуть місцеві бандити "Свободу" до своїх рук. Сумні приклади маємо по всій Україні, в тім числі й по Дрогобичу.

З іншого боку, важливим для Радзієвського стане й кількість багнетів від інших партій, які не асоціюються з національно-демократичними силами, але лояльно сприймаються нашими краянами. Наприклад, "Сильна Україна", партія Сергія Тігіпка, за сприятливих обставин може стати чи не найпотужнішою фракцією у Дрогобицькій міській раді й визначати "погоду" в місті на довгі роки. Натомість Партія регіонів в особі Гориславського може виконати роль "троянського коня", бо її лідер і наближені до нього на дух не переносять Радзієвського.

У передвиборчій кампанії, яка фактично вже розпочалась, ставка робитиметься не на ідеологію, бо жодна з політичних сил, яка рветься до влади, її, за великим рахунком, і не має, а на розв’язання насущних господарських проблем міста. Причому проблеми можуть виникнути не лише в Іванціва, який вже був заступником міського голови, але і у Ваврина, міліціонера за духом, і в Іваночка, вічного гуманітарія, і у Мозоля, який хоч і потопчеться по електорату Радзієвського, але не так суттєво, як п’ять років тому в двоборстві з Гуком (ми тут свідомо не згадуємо Лужецького, бо, швидше за все, він піде у депутати обласної ради від "Батьківщини"). Як би там не було, але саме господарська складова стане визначальною у наступній боротьбі.

Що втратить Дрогобич, коли до влади прийде Радзієвський? Відбудеться переоцінка цінностей – від національно-демократичних до центристсько-ліберальних. Пересічному дрогобичанинові це мало що дає і мало про що говорить, оскільки риторика місцевих націонал-демократів не просто набридла, а остогидла на тлі нерозв’язання ними насущних проблем міста.

Що набуде Дрогобич, якщо до влади прийде Радзієвський? Одномоментного розв’язання усіх проблем не буде, але принаймні буде перспектива і надія на те, що ці проблеми будуть таки подолані. Я боюсь лише, щоби авантюристи й облесники, які є при будь-якій владі, не обплутали Радзієвського і не звели нанівець усі його благі наміри, аби нормальна домовленість між політичними силами про поділ влади у місті не призвела до банального переділу інтересів, а в кріслах заступників не опинились непрофесіонали, які не кумекають у справах. Втім, це вже залежить не лише від Радзієвського, а від тих, хто голосуватиме чи не голосуватиме за нього. Якщо Радзієвський буде міським головою усіх дрогобичан, а не ставлеником якоїсь політичної сили, тоді Дрогобич має європейську перспективу.

І останнє. Вже зараз треба подумати, хто стане наступником Радзієвського. Чи це будуть його вихованці, чи національно-демократичний табір нарешті висуне свого лідера, чи з’явиться людина, яка об’єднає всіх?

Втім, багато залежить від того, чи в Україні буде такий лідер. Якщо він з’явиться в Україні, то й Дрогобич висуне такого. Радзієвський може добре цьому прислужитися.


Переглядів: 5798

Коментарі (68)
 
сильна стаття!
Рейтинг: 0+ -4-
 
макс, 21:51 12 серпня 2010 р.
 
Прикро те, що в маленьких та трохи більших селах чи містечках ситуація з попередньою владою так схожа з дрогобицькою. Прийшовши до влади під помаранчевими знаменами лише завдяки тому, що той чи інший сміливець якимось чином засвітився на Майдані, більшість із них, не маючи абсолютно ніякого досвіду керування, а ще будучи "безхребетними", дискредитували благі наміри Ющенка, який, як на мене, й справді був упевнений у швидкому позитивному поступі країни. Пригадується, одразу після виборів ті, хто побував на Майдані, навіть хотіли посвідчень, як революціонери чи учасники революції(факти достовірні). Друге. Більшість простого люду наївно думала, що зміни прийдуть незалежно від участі в суспільному житті кожного з них. Довелося якось на цю тему писати, наводячи приклади тих "болячок" суспільства, які треба було викоренити: як НЕ ПОВИНЕН нести вчитель зі школи малі, а лікар-великі презенти, як контролюючя органи мають виявляти всі порушення, чи то приховування незареєстрованих робітників, усунення від сплати податків, чи всілякі інші махінації. Та такого розгулу корупції, яка сталася дуже скоро після того, годі було сподіватися! Що сталося? Винуватити владу-велику чи малу-одне, та чи кожен на своєму робочому місці робив і робить чесно? Мабуть, людям властиво, дорвавшись до владного "корита", хлебтати дармове. Було таке й раніше: пам'ятається, як жили голови колгоспів, директори заводів... Але був належний контроль, й одному такому керівнику наказали замурувати кілька кімнат новозбудованого будинку, іншому-розібрати другий поверх. Я не проти партійного контролю, як було колись. Щось мусить робитися, інакше, який би чесний і відданий громаді не прийшов до влади, вона швидко його зіпсує. Розважмо разом, що робити, щоб не наступати знову на ті самі граблі! Створюймо дієві групи контролю за виконанням передвиборних обіцянок, не будьмо пасивними, тоді не доведеться за якийсь час проходити знову через розчарування, які нині охопили все, практично все суспільство (про тих, хто нажився при нинішній владі й шукає шляхи до дальшого лобзання, не в рахунок). :?
Рейтинг: 0+ -3-
 
, 23:52 12 серпня 2010 р.
 
народ -куплю передвиборгу агітку Гука 2004 року! з якою він ішов на мера
Рейтинг: 0+ -4-
 
макс, 00:16 13 серпня 2010 р.
 
оце гон а що тепер соромно бути депутатом , але всеодно всі вертаються до свого коріння АЛЕ і правильно БО пан Олексій зробив багато для міста і за це ми його поважаєм...ВІН В ПЕРШУ ЧЕРГУ ГОСПОДАР і з його приходом до влади все коріння верхівки Дрогобичинни треба міняти ві начальників до гол.лікарів бо вже всі надоїли і ставити ставку на молодидих працьовитих амбітних :zzz :grin :?
Рейтинг: 3+ 0-
 
Невідомий писака, 01:17 13 серпня 2010 р.
 
Правильно базариш невідомий підтримаю
Рейтинг: 4+ 0-
 
СВЄТА, 01:18 13 серпня 2010 р.
 
Читаючи уважно статтю А.Власюка, відчувається його невпевненість у завтрашньому дні , оскільки дуже багато ЯКЩО.! Як довідатись Анатолію , що Він справді вболіває за наше місто, і не буде йти на поводку у місцевих олігархів ? Ходять слухи , хоча їм довіряти не зовсім можна , що вже їздять деякі особи - представники п. Радзієвського і роздають обіцянки , коли ще офіційно вибор.компанія не розпочалася ! Якщо й справді О. Радзієвський почуває себе газдою то навіщо порушувати закон , яка довіра до порушника? Саме чистота , толерантність процесу виборів , стане свідченням довіри до кандидата , а не його рекламні ролики , програми, обіцянки, якими вже всі ситі давно! Насправді, багато -хто, хоче довірити кермо О. Радзієвському , але як побачать довкола "Білих та пухнастих" , "Перебіжчиків- присосок" з інших партій , які своїми справами зруйнували і свою колишню партію -хто довіриться таким?.
Рейтинг: 3+ 0-
 
АНЖЕЛА, 07:47 13 серпня 2010 р.
 
Для Власюка.Чому він ствержує, що Радзієвський-мер.Якби той був впевнений в перемозі, то не бігав би по різних переговорах.Щодо оточення Радзіка(Янів, Скірко, Коростильов, Андренко, ін)взагалі мовчу.Щодо молодшого Хруща, як пише Власюк, то дарма він недоооцінює останні обєднавчі події між свободою і гриценками(а там Демко(ось де опозиція)-він же -Довбуш;він же Тед;він же Макс;він же, на кого вкаже Фідик :), які серйозно спутають карти в дрогобицьких виборах.Даю 100%, що Радзік уже шукав вихід на гриценків, кармазіних.Не відкидайте яценюків(Оленич підтримає Радзіка, бо Скотний накаже), та і Юзефів, щось мутить.А Шагала, що дріматиме?Старієте пане Власюк, старієте...
Рейтинг: 1+ 0-
 
тед, 12:09 13 серпня 2010 р.
 
автор ...забухав і побачив майбутнє ))) шо за ствердні слова ) ще не ясно хто кого куда привів
Рейтинг: 2+ 0-
 
хіхі, 12:40 13 серпня 2010 р.
 
ми дурікі і дибілки всі за радзієвського .якшо ви дибілко також підримайте нашого кандидада ...дибіли всього дрогобича єднаймось
Рейтинг: 0+ 0-
 
дибілко, 12:45 13 серпня 2010 р.
 
цікавий буде дрогобицький парламент переконаний що все так просто небуде навіть для майбутнього голови буде безліч розбіжностей з депутатами яки мислять далекоглядніше ніж ті чиновникі яки зупинилися у 80-х роках...
Рейтинг: 0+ -4-
 
дрогобичанин, 13:57 13 серпня 2010 р.
 
Максу. У 2004 році Гук не балотувався в мери тому що в тому році були вибори Президента України. Місцеві ж вибори на яких переміг М.П. відбулись в березня 2006 року. По цій причині ти не зможеш придбати агітку Гука 2004 року. У мене є справжня агітка 2002 року, коли Гук балотувався до Верховної Ради в програв Димінсьому і агітка 2006 року. Яку хочеш і скільки даш? Це справжній раритет і ціна з роками тільки ростиме.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Очевидець, 16:27 13 серпня 2010 р.
 
Очевидцю, нам би на сайт агітку за 2006 рік.  
Фотокопію, для прикладу.  
Отримаєте велике спасибі і вдячність всіх читачів.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Адміністратор, 16:41 13 серпня 2010 р.
 
Гарна пропаганда! Все добре продумано, є автори, трішки безмозглі але на простих смертних це еффективно спрацьовує!
Рейтинг: 0+ -2-
 
Іван, 19:53 13 серпня 2010 р.
 
100грн! але за оригінал 2006 року))) 
або закопію 25грн!
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 21:17 13 серпня 2010 р.
 
Максе , допоможи ! Шукала матеріал , програму О.Радзієвського стосовно передвиборчих обіцянок в минулому та не знайшла , можливо в тебе , щось є? Вчора в газеті "Вільне слово" читала , що й справді О .Радзіевський штурмує мешканців вул Коновальця обіцянками , почав перейматись проблемами мешканців деяких будинків .Цікаво, де був він до того ... Все під вибори , тому довіра , як до Литвина ! Чи потрібен Дрогобичу мер -О. РАдзіевський.?
Рейтинг: 0+ -3-
 
АНЖЕЛА, 06:40 14 серпня 2010 р.
 
Взагалі , на Дрогобиччині не має жодної газети, типу Львівського "Експресу" зі своїми розгромними статтями про корупцію у владі. Все добре, один великий сон у всіх! Лише Дрогобич-інфо , як острів правди , свободи думки , можливостей, стоїть непохитно в морі брехні та свавілля.
Рейтинг: 0+ -3-
 
АНЖЕЛА, 06:55 14 серпня 2010 р.
 
Панове, думаю не лише я звернув увагу, що вже почалась передвиборча агітація.Буквально тиждень - два і знову матеріал про Радзієвського.. 
Враження - чиєсь бажання показати його "БІЛИМ та ПУХНАСТИМ".Такі, собі, аналітичні статті де більшість уваги приділяеться все ж одній особі. 
Хоча, якщо брати це до уваги, як політтехнологію хід досить правильний поки не всплили "чорні" компромати, не відомі інші кандидати потихенько створювати образ "САМОГО ЧЕСНОГО ПОЛІТИКА" - дуже правильний хід, майбутнього (а може вже й сформованого агітаційного штабу). 
Я думаю ВСІМ давно вже надоїли звинувачення в чийсь адрес (хтось не зробив, зробив неправельно..) 
На мою думку кожен мав змогу бачаи неправельні дії створити якусь ініціативну группу і відстоювати інші погляди та дії.Але ж НІ, всі дуже добре вміють аналізувати те , що зроблено, а в період коли дійсно потрібно висловити свою думку та вчасно зупинити неправельні дії то всі НІМІЮТЬ !  
ПАНОВЕ !  
Робіть власні висновки, а не вислуховуйте байки штабів та їх опонентів.На мою думку, давно вже треба звільнити місто від Іванночків, Радзієвських, Байс, Вавринів, Сендкаів.Це можна сказати верхівки певних кланів і прихід їх до влади не звільнить місто від величезної корупції!
Рейтинг: 0+ -6-
 
, 08:56 14 серпня 2010 р.
 
острів дураків
Рейтинг: 0+ -4-
 
ги, 11:17 14 серпня 2010 р.
 
так за кого галасувати?!
Рейтинг: 0+ -3-
 
Свій, 14:39 14 серпня 2010 р.
 
Радзієвський ще рік тому з кожним знайомим вітався, зупинявся на розмову.А вже тепер задер голову і гонорується.А як стане міським головою то взагалі буде літати...
Рейтинг: 0+ -2-
 
, 22:33 14 серпня 2010 р.
 
Гарний такий бандит! Думаю мафія Дрогобича з ним "сработаєтся"
Рейтинг: 3+ 0-
 
A., 04:46 15 серпня 2010 р.
 
За кого голосувати? 
Голосуй за кого хочеш тільки не за Радзієвського! Бо це бездарний бюрократ, один з найсильніших злодіїв в минулому! Він за свого владарювання ні чорта не зробив в Дрогобичі! А ж були тоді і гроші і засоби, все йшло на дачі, на ліво, а народу нуль! Запитай про його примірного синка, що він витворяв і як батяня відмазував його від закону! А прості смертні вісиділи!
Рейтинг: 0+ -3-
 
А., 05:10 15 серпня 2010 р.
 
А ще всі забули фрески Шульца та їх вивезення до Ізраелю. На це тамтою стороною було виділено один мільон долярів. Тим нещасним в кого знайшли фрески у хаті перепало аж 200 долярів... А де решта? І скільки осіло в кишенях тодішніх дрогобицьких можновладців?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Дрогобичанин, 10:33 15 серпня 2010 р.
 
Сірко-Дрогобичанину.Що дійсно жиди виділили лімон баксів?Можна пробити в неті?
Рейтинг: 2+ 0-
 
Сірко, 03:40 16 серпня 2010 р.
 
Мафія Дрогобича з ним не "сработається" - він привезе свою мафію, більш крутішу.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Боржомі, 20:58 16 серпня 2010 р.
 
Цікава позиція:голосуйте за кого завгодно, крім Радзієвськлгл.Вже голосували за національно свідомого Гука і його поплічників, які перетворили місто на звалище.
Рейтинг: 4+ 0-
 
людина, 20:59 16 серпня 2010 р.
 
звалище зробили поки гшука не було за гроші капітального ремонту ...не можна бути такими тупими ..)))
Рейтинг: 3+ 0-
 
не сракою єдиною, 22:47 16 серпня 2010 р.
 
хлопці достатньо виливати бруд, потрібно місто витягувати із лайна. Ніхто з Вас не думав, з відкіля майбутня влада братиме кошти на повну реконструкцію міста (адже демократи продали все)отже продаватиме нічого більше. Потрібна людина яка зможе привести бабки в місто, і щось зробити, а це зможе тільки Радзієвський. Такщо облиште дурні свої балачки а навпаки вболівайте за своє місто яке ве відстало від Стрия в розвитку на 30 років.
Рейтинг: 4+ 0-
 
Цікавий, 01:10 17 серпня 2010 р.
 
Запевняю Вас Цікавий, думати , що один Радзіевський в силах залучити кошти приватного бізнесу , чи інвест груп - абсолютна маячня ! Десятки компаній , якщо їм , запропонувати прозору, зрозумілу позицію, прийдуть до нас і без О. Радзієвського. Не робіть з Нього Бога , бо часто саме, такі божки створюють несприятливе середовище розвитку всім іншим , окрім себе! Це не бруд , а реалії нашого сьогодення! Прочитай , як саме, деп .корпус лобіює свої шкурні інтереси! Ми вже не раз були свідками , як компанії депутатів , користуючись ресурсом держави, безпардонно виштовхували з ринку конкурентів, створюючи монополію накручували ціни , позбавляючи нас права вибору ! Тому, кажу Вам Цікавий, не одним Радзієвським Дрогобич житиме .
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 08:24 17 серпня 2010 р.
 
Анжела ми не говоримо про інвестиції, які на разі для Дрогобича, як і для переважної більшостіінших українських міст виглядають примарою, ми говоримо про кошти з державного бюджету України. Які, яв напевно знаєте, розподіляють в ручному режимі, і які потрібно їздити і вибивати, домовлятися, давати відкати (це ж українські реалії), а хто це зможе зробити? Тільки Радзієвський використовуючи свої старі зв"язки. 
гук навіть не привіз в місто те, що давали, а я вже не кажу про зайві кошти. Наприклад кошти 2010 на дороги, він взяв менше запланованого, який тут патріотизм. Просто суцільний ідіотизм!
Рейтинг: 0+ -2-
 
Цікавий, 08:53 17 серпня 2010 р.
 
Свого часу я "розкручував" скандал із мальовидлами Бруно Шульца. Привіз до Дрогобича польське радіо та ТБ... Потім давав матеріали на телепрограму "Подвійний доказ" (ТБ 1+1, Борисюк -Корчинський). Жодних мільйонів "жиди" Радзієвському не дали. Все було просто й примітивно. "Яд Вашем" дізнався, що ці мальовидла можуть бути зруйновані. В приватному порядку домовився із влвсниками помешкання, вивіз дипломатичними каналами. Ми ж, "патріоти" почали волати про "крадіжку", коли вже все було зроблено євреями з музею "Яд Вашем". Так, некоректно, але де б ті мальовидла були сьогодні, за таких "господарників", як Гук?. Тож не варто вішати всіх собак на Радзієвського, були у нього тоді "хлопчики для побиття", але він цим не скористався. Це щось означає-говорить про характер людини? " ПО ділах їх судіть..."
Рейтинг: 0+ -5-
 
Олександр, 11:43 17 серпня 2010 р.
 
так усердно лижете сраку радзієвському , що його вже напевно очко пече )))
Рейтинг: 0+ 0-
 
до сраколизів, 16:03 17 серпня 2010 р.
 
партія регіонів це партія ублюдків ...вони тільки вміють красти і вбивати ..от як наприклад кушнарьова ...свого побратима ...тому не малюйте рай на землі при комуністі радзієвському )) , 70 років будували знаєм тих професіоналів ...з пляжа таких треба було ще в 90-тих ...де зараз польща ? а деми ..тому що в нас є ще тупарилі вівці які хочуть мати при владі радзієвських
Рейтинг: 2+ 0-
 
до індюків, 16:09 17 серпня 2010 р.
 
Не заперечую .В деякій мірі Ви праві Цікавий , наш регіон дотаційний , і вибивати кошти прийдеться , але чи саме для цього ми вибираємо мера.Ви спробуйте розібратись з концепцією розвитку краю , яка неодмінно має бути представлена виборцям цим кандидатом , і якщо, зустрінете одні необгрунтовані , банальні лозунги -обіцянки- самі здогадайтесь, кому віддати свій безцінний голос.
Рейтинг: 0+ -2-
 
АНЖЕЛА, 16:24 17 серпня 2010 р.
 
Чи може собі, націоналіст чи патріот: обманювати, красти, покривати злочинців або входити в бандитські угрупування, відповідь - може. Таких прикладів в історії багато, коли цілі народи страждаючи, своєю , не слухали Бога, старались принизити, обібрати, знищити інші народи і за це рано чи пізно платили приниженям за свою гординю. Тому розвинені суспільства приймають Бога, стараючись жити за законами Як - праведники. Я згідний з Власюком, що особи в вланих структурах, на виробництвах чи в громаді, які плюють на закони України - є московські козачки або жидівські агенти. Яких в Дрогобичі і в Україні надто багато повилазило з темноти, хизуючись перед громадою - брудом свого виховання. 
Треба приводити до влади молоде, культурне покоління з праведних родин Дрогобича.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Переконаний, 18:55 17 серпня 2010 р.
 
ПЕРЕКОНАНОМУ. КОГО? Прізвища пліз!
Рейтинг: 0+ -5-
 
Свій, 19:13 17 серпня 2010 р.
 
Националист воровать может , патриот никогда это совершенно разные понятия .Все , о чем Вы говорите , суть- ЛЖЕПАТРИОТЫ, спрятавшиеся под разнообразием партийных масок, и не более того ! Это очевидно и совершенно не нуждается в доказательстве . ЛЖЕПАТРИОТЫ в равной степени, как и ЛЖЕПРОРОКИ , ведут страну к своему логическому завершению . Мыслить нужно стратегически , осознавая всю ответственность за каждое принятое решение.!
Рейтинг: 4+ 0-
 
АНЖЕЛА, 22:14 17 серпня 2010 р.
 
Хочу приєднатися до вашого обговорення і зразу задати питання: чому не обговорюється така серйозна кандидатура як відомий господарник Петро Суда. Петро Станіславович все життя займався реальними справами а не бавився у велику політику, і на мою думку кращого мера годі шукати :upset
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 21:45 18 серпня 2010 р.
 
Повністю підтримую думку Мирослава що до кандидатури мера саме Петро Суда може об’єднати зусилля міста і району у вирішенні проблеми смітті звалища
Рейтинг: 0+ -2-
 
, 22:05 18 серпня 2010 р.
 
Ліпще нехай дороги повідримонтовують)))) :( :( :( :( :( :( :(
Рейтинг: 0+ -3-
 
, 22:16 18 серпня 2010 р.
 
Може хтось назвати, що Петро Суда зробив реального у своєму житті?Правильно примітила Марина, що йому займатися тільки прблемами сміття (ДИРЕКТОР СМІТТЄЗВАЛИЩА), бо ближче до Дрогобича його допускати не можна.Хам і барига, який у своєму житті важче стакана нічого не піднімав, мав таку нагоду"приємного"спілування.
Рейтинг: 3+ 0-
 
О.Т., 08:49 19 серпня 2010 р.
 
Я не знаю, хто буде майбутнім керівником міста, але те, що робиться з"ажіотажним" неякісним ремонтом доріг під зиму, а не весною-це ніж у спину майбутній владі.Пояснюю-Грошей у бюджеті нема, а тому за все, що зараз робиться у місті будемо розраховуватис ми ДРОГОБИЧАНИ з бюджету 2011-го року, а вся оця агонія теперішньої влади, це понти перед виборами, і не забувайте, щоСуда, Гук, Іванців, це представники правлячої більшості, то якщо хочете ще пару рочків копирсатися у болоті, то прапор в руки і вперед до провалля.
Рейтинг: 0+ -5-
 
О.Т., 09:24 19 серпня 2010 р.
 
Вам не здається О.Т , що висунення Іванціва в мери від "Нашої України" є не чим іншим, як театром абсурду.?Він остаточно доб"є, і без того жалюгідний залишок партії в Дрогобичі.Шкода простих людей , які будуть стояти в палатках роздаючи агітки, заздалегіть боячись брутального слова , чи навіть плювка в свою сторону, через цього "Зорепадного" кандидата.
Рейтинг: 0+ -5-
 
АНЖЕЛА, 21:00 19 серпня 2010 р.
 
Анжела якщо такі виборці як Іван проживають у Дрогобичі, тоді Іванців-НАШ МЕР.
Рейтинг: 5+ 0-
 
О.Т., 21:09 19 серпня 2010 р.
 
Який Суда, який Іванців, - це одинакові бездарні хамовиті керівники, безінтелегентні, наглі, вульгарні. Ви не знаєте їх без гриму. Так що думайте
Рейтинг: 0+ 0-
 
Саша, 21:51 20 серпня 2010 р.
 
Для О.Т. 
Ну і де я є? Шо ти городиш, дуралєй? Вже тут мудрагелики казали, що я є Гук...та прапор вам в руки (червоний, звичайно! )
Рейтинг: 1+ 0-
 
Іван, 05:43 22 серпня 2010 р.
 
Хочу висловити свою думку і спитати Мирослава, чому він робить з Суди тільки господарника, адже Петро Станіславович відомий як фінансист. До 90року він працював в фінансовому відділі, а після здобуття незалежності України, наскільки мені відомо, перейшов працювати в КРУ і навіть керував цілим регіоном (Трускавець, Дрогобич, Борислав, Стебник) Так що економіка і фінанси були головними в діяльності Суди
Рейтинг: 0+ -2-
 
, 12:49 23 серпня 2010 р.
 
А Суда що зараз не при владі, а чи може не причетний до того "безпрєдєлу", що коїться у Дрогобичі?
Рейтинг: 1+ 0-
 
О.Т., 15:42 23 серпня 2010 р.
 
Ера Радзієвського-перекінчика закінчилася давно і назавжди. Знаючи, що під патронатом Регіонів він не пройде, підсовує нам «преданность до Тігіпка (колишнього тИгИпка)». Не потрібно бути сильним аналітиком, щоб зрозуміти – дрогобичани не поведуться на його обіцянки і не повірять замовним статтям. Ми все це вже чули!  
Панове, варто лише частіше бувати серед людей – на ринках, на зупинках, в транспорті, в установах, і послухати, що вони говорять… Усі розуміють, що тільки Петро Суда реально може щось зробити. Він людина практичних дій. Людей вже нудить від пантів Радзієвського і його обіцянок притягти у місто міхи грошей. Звідки? Це на наші з вами шиї повість він зашморги боргів? 
Наші люди не сліпі, не дурні і не склеротики, прекрасно усе пам’ятають, як Радзієвський ходив тут «хазяїном і паханом» за наші бюджетні гроші. А зрештою, чому ж птаха такого високого «Кієвскава» польоту знову повернула у рідне болото? Якщо тут усе так бридко, то чому ж п.Радзієвський так прагне отої «мєсної» гидоти? Очевидно, не все ще розкрадено і вивезено до «братанов», є ще ласі шматочки... 
Так, люди завжди у всьому звинувачують владу (я теж не оправдовую), теперішня владна система від народу ізольована. Але, панове, не впадаймо у крайнощі, і, борони Господи, не оберімо всупереч і зі злості п. Радзієвського! Тоді будемо змушені попрощатися із залишками демократичних засад у спілкуванні влада-громада. 
Сьогодні виборче законодавство та політтехнології дозволяють маніпулювати волевиявленням народу – особливо на місцевому рівні… Але не даймо себе ошукати. 
Зрозуміло, що п.Радзієвський демонструє зараз товстий гаманець для скнар і окремих!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Ярина, 14:13 25 серпня 2010 р.
 
До уваги пошановувачів сайту!  
 
Ось заява голови Дрогобицької міської організації Партії регіонів Сергія Гориславського. 
«Відчувши можливість знову стати народним депутатом України, Радзієвський згадав, що він регіонал. Так, напередодні святкування Дня Перемоги, коли Дрогобицька міська організація Партії регіонів провела велику підготовчу роботу по відзначенню цього свята, Радзієвський викликав мене на зустріч і почав давати вказівки, в його стилі, „потрібно привести багато людей на це свято”, почав пропонувати ветеранським організаціям свій виступ на торжествах з мотивацією, що „колишніх народних депутатів не буває”. Але, чомусь в ході передвиборчих перегонів 2009-2010 років Радзієвський цього не говорив. Більше того, уникав виборчого штабу В.Ф.Януковича, не провів жодного публічного заходу на підтримку Віктора Федоровича, не виступав на сторінках місцевої преси. Ні я, ні Писарчук П.І. йому робити це не заважали. Тим більше, що виборчою кампанією в нашому регіоні керував близький соратник Радзієвського Валерій Губерський. Тоді всі наближені до Радзієвського люди пішли працювати в штаби Тігіпка. І не тільки в Дрогобичі, а наприклад в містах Стрию, Винниках, Золочівському районі та інших. Та більше того, Радзієвський та його прибічники з числа бувших партійних керівників міських і районних парторганізацій з 2008 року ніде не стоять на партійному обліку. А це реальна втрата зв’язку з партією. 
 
Мене часто звинувачують, що я занадто категоричний. А як поступати в таких ситуаціях? Інтриганам і перевертням не місце в партії. На цьому буду твердо стояти».
Рейтинг: 0+ -3-
 
За справедливість, 14:36 25 серпня 2010 р.
 
Бачу ваш сайт має фінансові проблеми, адже починає друкувати заказні статті. Таке підлабузництво смішне, і окрім співчуття вашій редакції нічого не викликає. Хоча гроші не пахнуть. Радзієвський був мером і що?, Дрогобич процвітав? дороги були хороші? реанімували занедбані заводи ? НІ і ще раз НІ. Це класичний бюрократ, радянського розливу. Проблема дрогобичан в тому, що вони постійно шукають спасителя. Але, на жаль, не там
Рейтинг: 1+ 0-
 
За справедливість, 14:57 25 серпня 2010 р.
 
Ви погано нас знаєте, шановний. 
Друкуємо ВСІ статті. Причому абсолютно безкоштовно. Але надсилають їх лише прихильники Радзієвського (і підписуються реальними іменами, як Власюк).  
 
Напишіть щось в підтримку свого кандидата, і це також буде опубліковано.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Адміністратор, 15:13 25 серпня 2010 р.
 
Щойно була потреба почитати коментар до однієї публікації (якщо цікаво-щодо звільнення ректора Донецького університету пана Шевченка та відозву на його захист). Так ось, там не гризуться між собою, а реально "загризають" усе українське. Як цьому протидіяти, й що з нами буде далі? Адже Україна-це тисяча дрогобичів щодо кількості населення, й дуже незначна частка з них розмовляє українською та підтримує українське. Що варто відзначити, що коментарі російською мовою відзначаються грамотністю, на відміну від підписантів цього сайту, більшість із яких не знається на граматиці. Про яку повагу до українського можна говорити, коли ми самі, представники славного Дрогобича, там паскудимо рідну мову? Що би мали тоді казати російськомовні мешканці Донецька, прочитавши недолугі коментарі до пропонованої Власюком статі? До речі, автор-сміливий, дай, Боже, йому витримки, сили й здоров'я не ховатися в кущі, бо протистояти усталеним поглядам, діючій владі ой, як непросто. Легше всього було би підспівувати районним очільникам, діючому меру і т. д. Та, мабуть, у Власюка завищене відчуття справедливості. Буває таке, хоч нині-рідкість. Хоч, зрештою, не про цього хлопця мова. Нам би Україну не втратити за чварами! . Тож, дрогобичани, єднайтеся, демонструйте істинну українську культуру і галицьку зокрема. Бо в згадуваних донецьких коментарях нас називають вурдалаками та УРКАЇНЦЯМИ. І вони (донецькі)також є частиною нашого великого нАроду. :? :? :?
Рейтинг: 0+ -2-
 
, 23:30 25 серпня 2010 р.
 
О, SOFO, слушне Ваше зауваження. До свідомості б кожного Ваші слова донести. 
Макс____________ У моїх руках - "Тези передвиборчої програми Гука Миколи Петровича" на посаді міського голови. Але Очевидець, мабуть, Вам вже представив цей документ. Одне скажу: обіцянки пана Миколи справляють враження... :eek :upset :zzz :p :grin :cry :( ;)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 00:25 26 серпня 2010 р.
 
Сколько Украине нужно перестрадать, прежде чем Она догадается о пользе единения! Огромные силы направлены, чтобы омрачиь зачатки синергитических процесов .Каждый соединитель подвергается лично опасности. Каждый митротворец похуляется , и строитель объявляется безумцем .Так служители разложения , пытаются стереть с лица Земли знамя Просвещения , очаг подвига, каждого сознательного Украинца .Время грядет не простое ! Мы сами , внутри себя , вокруг себя, должны способствовать каждому разумному сотрудничеству , объединению . Очень важно его разнообразие , ибо тогда , открываются новые горизонты возможностей. Не пугаться должны люди при мысли опасной, нелегкой работы , мысли о счастье ближних, но радоваться нужно , ибо счастье ближнего есть наше счастье !
Рейтинг: 0+ -2-
 
АНЖЕЛА, 06:56 26 серпня 2010 р.
 
Анжело! з Біблії списано?
Рейтинг: 1+ 0-
 
Свій, 13:10 26 серпня 2010 р.
 
Анжело, що це було? :?
Рейтинг: 1+ 0-
 
Франсуа, 21:10 26 серпня 2010 р.
 
багато моїх думок виходять зі святого письма , тож не дивно, що вони подібні за змістом . не бачу ніякої потреби в плагіаті, та й слави собі не шукаю , просто поважаю , ціную вас усіх.
Рейтинг: 0+ -3-
 
АНЖЕЛА, 08:05 28 серпня 2010 р.
 
А реалии таковы. Это же надо было так засраться всем "патриотам", что боьшая часть населения города готова проголосовать за Радзиевского? Молодцы! Умеете!
Рейтинг: 0+ -5-
 
Алексей, 02:24 29 серпня 2010 р.
 
Нє чуваки, а давайте реально проголосуємо за Єгора Лупана. Попросимо нехай балатується на міського голову Дрогобича. І Всі підтримаємо на виборах. Голосуйте всі за Лупана.
Рейтинг: 0+ -6-
 
Dr. House, 00:29 30 серпня 2010 р.
 
Направду, ми тепер дожились до ручки - що нам тепер потрібний русский держиморда аби навести порядок бо навіть Лішнянські газди не взмозі прибрати в своїй хаті За москаля Так дєржать флаг в руки УРА
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 13:11 03 вересня 2010 р.
 
Для початку нам потрібно себе змінювати. Я думаю що кожен повинен почати із себе.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Дон Хуан & Pedro Man, 18:14 04 вересня 2010 р.
 
Голосуй не голосуй, всё равно получеш Радзиевского!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Алексей, 23:36 04 вересня 2010 р.
 
а вообще, в последнее время слышу много о новом лице в городе Огнёве. Парень не промах. Сумасшедшая поддержка в самых высших кругах.
Рейтинг: 0+ -4-
 
Алексей, 23:40 04 вересня 2010 р.
 
До Олексія, дай ссилочку щось про нього почитати.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Дон Хуан & Pedro Man, 16:31 05 вересня 2010 р.
 
Пока только на слуху. Но я хорошо знал его отца, брата и деда. Люди абсолютной порядочности.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Алексей, 11:21 07 вересня 2010 р.
 
Якщо матимеш якусь інфу, даш почитати.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Дон Хуан & Pedro Man, 12:09 07 вересня 2010 р.
 
Обязательно.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Алексей, 00:43 08 вересня 2010 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5806 днів)