Позбудемося двох пройдисвітів

Надрукувати
Роздуми
Написав(ла) Анатолій Власюк   
16.09.2010
Міські голови Дрогобича і Стебника пакують валізи. Головне, не допустити, аби Микола Гук і Роман Калапач запакували до цих валіз дещицю з комунального майна у вигляді грошових знаків. Як це робити, вони добре знають. Якби я мав такі повноваження, вже би сьогодні заплатив їм преміальні за умови, що вони дочасно припинять свою мерську роботу. Справа в тім, що ці люди зараз стають надзвичайно небезпечними, адже розуміють, що їх більше не оберуть, а тому намагатимуться заграбастати якомога більше. Щось упустимо - і впродовж багатьох років не зможемо повернути захопленого.
(натисніть на фото для перегляду)

Микола Гук і Роман Калапач стали міськими головами, спекулюючи на святих для українців ідеях. Якщо раніше й були сумніви щодо їхнього правдивого націоналізму, то тепер вони розвіялись, мов цигарковий дим. Мова навіть не про те, що ці міські голови не вміють елементарно господарювати, довели Дрогобич і Стебник до руїни. Найголовніше, що вони потопталися по націоналізму не згірше, ніж наші одвічні вороги, і тепер Дрогобиччина в своєму, власне, націоналістичному поступі відкинута на добре десятиліття назад.

Якщо в Кремлі й сидять мудрі голови, то ця акція з засилання нам псевдонаціоналістів виправдала себе й нанесла непоправної шкоди націоналістичному рухові. Тепер націоналізм на Дрогобиччині впродовж багатьох років асоціюватиметься не з іменем Василя Іванишина, який життя своє поклав на його утвердження, а з гуківством і калапачівщиною. У воєнний час присуд бандерівців був би один: розстріляти. Нині маємо так звану демократію, яка породила такі страшні покручі-гібриди типу Гука й Калапача.

Велика вина за те, що Гук і Калапач прийшли до влади, лежить на громадах Дрогобича і Стебника. Справа не в тому, що пройдисвіти ошукали людей. Біда в тому, що за чотири з половиною роки їхнього володарювання ніхто серйозно не виступив проти них, тримаючи дулю в кишені. Відставка і повернення мерів за допомогою депутатів - це лише лобіювання меркантильних інтересів народних обранців.

Нині до влади рвуться нові пройдисвіти - під новими гаслами. Громадам Дрогобича і Стебника, як й інших населених пунктів Дрогобиччини, слід розпізнати за ідеологічною обгорткою цукерки серйозні наміри того чи іншого кандидата розв’язати насамперед господарські проблеми.

Переглядів: 5804

Коментарі (73)
 
Ще один мемуар від Власюка!  
Власюк, на тебе і кулі шкода. Такі пройдисвіти як ти і є причиною того чому Дрогобич в руїні. Замість того щоб відкрити очі людям ти їх ведеш в оману і за це будеш відповідати. Гук є справжній патріот, який боровся і бореться за Україну. Ніколи Гук не топтався на національних ідеях, друже ніколи! В нас є ціла купа злодіїв таких як ти які розкрадають і будуть розкрадати Дрогобич. Скромне питання: де ти був, брате, коли Іванців і Гладун крали Дрогобицькі мільйони? Де ти був коли Іванців крав нерухомість? Гук буде красти гроші при відході? Гм. А я і не знав що ти ясновидець! Wow! А може ти нам, Юзю, ще і скажеш де кіт с**ти ходить? Ok, fine! Ну добре, гадити ти вмієш, хоча я ні слова від тебе не почув про колишню владу, яка між іншим, нікуди не пішла і гарно поділилася з КРУ, яке наслав на них Гук! А от що ти конструктивного вмієш зробити або написати? Ага...нема! Чому? Бо дурний на голову!
Рейтинг: 1+ -2-
 
Іван, 17:45 16 вересня 2010 р.
 
Мужики зробіть можливість проголосувати за ФОТКО, ну просто чумова штука.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Дон Хуан & Pedro Man, 19:33 16 вересня 2010 р.
 
Іванцью . Так як ти лижеш зад гукові ніхто не лиже а може в тебе шия довга виросла і сій зад собі лижеш сам? Так гука хвалити може хіба сам гук або його зад.
Рейтинг: 0+ -2-
 
ги, 21:48 16 вересня 2010 р.
 
Енек і бенек)))
Рейтинг: 5+ 0-
 
макс, 00:34 17 вересня 2010 р.
 
Дрогобичу не потрібно Мера патріота! Дрогобичу потрібен МЕР ГОСПОДАР!
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 10:24 17 вересня 2010 р.
 
Який же з Гука п а т р і о т ? ! Спекулював на національних почуттях дрогобичан, набрехав про себе гори-мости, то ж тепер йому лише втікати.Але де та земля, що хоче прийняти такого пройдисвіта? " М Е Р " ! Казнокрад , брехун і пройдисвіт - от хто він ЄЄЄЄЄЄЄЄЄЄЄЄЄЄЄЄЄЄЄЄЄЄЄЄ1ГЕТЬ З ДРОГОБИЧА, З Л О Д І Ю !
Рейтинг: 3+ 0-
 
Довбуш, 10:56 17 вересня 2010 р.
 
Ще раз звертаюся до гандона який пише під моїм ніком Довбуш, педрила або поміняй нік або прізвище. Коментар звище не мій.Максу і Теду пора оживлятись бо в нашому городі завелись штрейкбрехери.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Довбуш, 11:29 17 вересня 2010 р.
 
Для ГИ і Макса: 
 
Ой ідіоти ви, і худобина непросвітна! Вам патріотизму не треба? Ви псячої шкіри не варта! Ви продаєте Україну кожного дня! Ви хами і негідники які ніколи не захищали України і не будете! Дарма патріоти віддавали своє життя за негідників таких як ви! Такі як ви ніколи не будете господарями на своїй землі! Ви рабами були і рабами здохнете! Брехуни, підлабузники, злодії, і просто гімноїди! Я Гука захищаю? Я захищаю правду, дебіли безмозглі! Вам ніколи не бути лідерами, бо ви привикли до нагайки! Вам живіт важніший понад усе! І ви хочете до влади? Вам менеджмент туалєтів довірити не можна, бо будете гімно красти! Одним словом: живіть в гімні, їжте його і насолоджуйтеся вашим бичим життям!  
 
Наталю,  
 
Нехай Дрогобич вирішить кого місту потрібно! Одне хочу тобі сказати, що на сраці ти ще своїй будеш совгатися раз ти так кажеш, політична ти проститутко! Свою націю, дух, культуру, історію і патріотизм розвивають, а не продають, духовна ти проститутко! З торбами тобі ходити по жебрах з твоєю ментальністю!
Рейтинг: 0+ -3-
 
Іван, 16:06 17 вересня 2010 р.
 
ДружеІван! Я глибоко поважаю твої патріотичні почуття, та все ж мушу , тобі брате сказати - ти щось дуже схвилювався подіями які назрівають.Повір мені , старому гуцулу - меру квик, патріот - це як хороший хлопець, як до горілки то перший, а як до шуфлі - то він патріот.На жаль так і з Гуком, якщо він в місті набере 2 відсотки, я ставлю поляну.Чи ти , друже чув за останній час слово добре за нашого мера? Я не чув, треба мати внутрішнє его і сказати собі, ну не можу я не можу, і виправивши собі документ про хоробу піти. Так може хоть хтось руку подасть, а так хіба плюнуть вслід.НЕвже ти Іване як розумний чоловяга не розумієш всієї пародійності Гука, один Присяжнюк чого вартує, його поетичні виступи це просто -ПИ..Ц! От ти , якщо б був серйозним бізнесменом і послухавши виступ Гука а за ним Присяжнюка хотів би вкласти гроші в це місто? Отак брате і я думаю.Та скоро цирк поїде а наше завдання як громади припильнувати, щоб клоуни не залишились, а як замітиш їх на стації то треба копняком підсадити , щоб не загубились.Ну а на рахунок їсти, жити і тішитись гамном то ти тут загнув, або ти емігруєш і будеш їсти італійське або португальське гімно, або до нині ти їв щось краще біля Гучка, і боїшся перейти на таку дієту після виборів, не бійся ми вже 20 років так їмо, і ще не пропали і тобі ніц не буде! Будь чемним і радісним і все в тебе вийде, на жаль без твого паторона!
Рейтинг: 0+ -7-
 
Довбуш, 18:09 17 вересня 2010 р.
 
Іван ти дурак! таких навіть не бьють по лиці))) бо там жопа!
Рейтинг: 4+ 0-
 
макс, 18:32 17 вересня 2010 р.
 
Не знаючи особисто автора публікації, варто мати до нього повагу бодай із приводу того, що він відкрито висловлює свою позицію, знаючи напевне, що отримає "ніж у спину" від ІВАНІВ на цьому сайті та йому подібних. На жаль, не можу бути на святкуванні Дня Дрогобича, тому щиро бажаю всім мешканцям міста гарно й достойно відсвяткувати його, а ще обрати справжнього господаря, щоб відстоював інтереси громади. Важка то справа, бо влада-спокуслива річ, і рідко кому в час українського свавілля вдається зберегти людяність та порядність. Тож бодай переможе достойніший! А найголовніше-мають чітко працювати закони, які б не дали можливості красти суспільне добро. :)
Рейтинг: 0+ -4-
 
, 19:42 17 вересня 2010 р.
 
Стаття повинна була називатися Льолік і Болік.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Dr. House, 20:54 17 вересня 2010 р.
 
Коби Івасько був патрійотом то би го всі знали, а так десь сидить під гучком нюхає Лішнянську гноївку і здуру чи від кайфу виспівує севастопольські частушки . Івасю вилазь вже осінь.
Рейтинг: 2+ 0-
 
ги, 21:17 17 вересня 2010 р.
 
Відповідь для "духовно розвинутого" Іванця! Слухай патріот сраний, ми с такими патріотами як ти і тобі подібні і сіли на задницю, про яку культуру, духовність говориш?! як то, Дрогобич вирішить.а ми і є Дрогобич, ми в ньому живемо і працюємо.Я сказала свою думку і маю право, а ти своєю брутальністю тільки один негатив до себе тягнеш, патріотизму в тебе ноль, а вот ІДИОТИЗМУ вдосталь. :grin
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 21:47 17 вересня 2010 р.
 
БравоЮ Наталю. Згідна, нам потрібен мер _ господар. Вже надоїло слухати лозунги і ходити брудним містом. Колись була зроблена помилка. Вибрали мером людину, яка не зуміла бодай зберегти те, що залишилось від попередніх керівників.
Рейтинг: 1+ 0-
 
МАРІЯ, 23:44 17 вересня 2010 р.
 
Йой хлопи, та шо ви сі чепили бідного Гука, та то є золота людина, він є господар. Треба і гній вивезе і виходок підіпре. Йой а на знимці то є просто фест, а от той легінь біля нього я вже вся мокра. Файні хлопці.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Дрогобичка, 08:48 18 вересня 2010 р.
 
Шановні, давайте поговоримо конструктивно, а не гаслами.За гука пора забути-це пройдений етап, і це дуже добре.А хто-ж після нього? Я буду підтримувати О.В.Радзієвського, якщо він дасть згоду.Аргументи-дороги були кращі, мусору було менше уДрогобичі була баскетбольна та футбольна команди, проводились розважальні заходи і.т.д.про це забули бо пройшло багато років, але залишився памятник С.Бандері-перший у СНД і європі(до того стояли тільки бюсти)ПаркС.Бандери.ПамятникЮ Догобичу і площа біля памятника.Памятний хрест біля коледжу статистики і багато іншого, але навіть наведені приклади це факти.Знаю що для Дрогобича це остання надія, бо людина пройшла школу народного депутата і знає у який кабінет зайти, щоб вибити якісь кошти.Бо з нашими "господарями" та "псевдопатріотами"ми вже набагато дальше а ніж у С...ЦІ.Так-що тверезо треба дивитись на деякі речі.
Рейтинг: 0+ -2-
 
О.Т., 10:00 18 вересня 2010 р.
 
Ти правий треба мислити тверезо. Давай викладай конкретно що пропонує наш пенсіонер і будемо обговорювати. Як він буде ремонтувати дороги? Які будуть умови тендерів? Що він зробить зі сміттям? Буде в своїх маєтках переховувати? ДЕ КОНКРЕТИКА? Пенсія хоче прийти до влади? Для чого щоб ми згадали протести перевізників? Чи щоб ми згадали АЦЬКИЙ ГАЗЕЛЬКО який їздив вулицями нашого міста, а ми то називали маршрутним таксі? Чи давайте згадаємо те як Радзік продався Регіонам? Ми будемо згадувати всю виборчу компанію...
Рейтинг: 0+ -1-
 
Dr. House, 10:20 18 вересня 2010 р.
 
А ти піди і поспілкуйся з як ти називаєш пенсіонером, тоді зміниш думку, а на рахунок конкретики-для дрогобича на комуналку виділені величезні кошти, просто таким, як Гук ніхто їх не дасть, на стадіон гроші дадуть тільки для мера Радзієвського при умові створення ним більшості.Те хто кому продався-це вже велика політика нею нехай бавляться у Києві, а нам треба підняти місто з того г, , на, у яке нас посадили псевдопатріоти, які нікому не продалися, а продали все місто разом з нами.Я прошу не будувати коментарі на звинуваченнях, а пропонуйте своїх і що конкретно вони зробили у своєму житті, а не загальними тезами.Думаю, що при Олексію Васильовичу дороги так не будуть ремонтуватися, як зараз.І з сміттям проблема буде вирішена, але це окремі теми, а треба починати робити все в комплексі і бажано"хірургічними"методами.А такі, що зараз пруться на мери(не буду називати фамілій)останні декілька років так накерували, що просвіту вже не видно, і після себе залишили памятники-ПІСОЧНИЦЯ ЗА 2.5 мільйона гривень парк, кінотеатр, суперові дороги і купа боргів для майбутньої влади, бо все що зараз поспіхом робиться під вибори, то все в борг, бо Бюджет міста давно порожній, якщо були б гроші то дороги ремонтують весною, а не осінню латають ями, бо в борг на 9-ть місяців ніхто робити не буде, а от коли до нового року2-3 місяці то вже інша справа.Яне проти ремонту доріг япроти похабного витрачання коштів, бо з таким ремонтом, все злізе з першим снігом.Пишіть пропозиції, і з конкретними фактами, що зроблено ними для міста, а звинувачувати легше всього.
Рейтинг: 0+ 0-
 
О.Т., 10:55 18 вересня 2010 р.
 
Добре давай конкретно по одному питанню. Що Пенсія робитиме зі сміттям?
Рейтинг: 0+ -3-
 
Dr. House, 11:01 18 вересня 2010 р.
 
Примусить комунальні служби виконувати свої обовязки.Бо не робота мера ходити з мітлою, хіба-що за чиновниками і вимітати з кабінетів.
Рейтинг: 0+ -3-
 
О.Т., 11:13 18 вересня 2010 р.
 
Відповідь не правильна. Наша комуналка вичерпала свій ресурс. Сміттєзвалище у Лішні давно вичерпало свій ресурс. Наші машини котрими перевозять сміття давно вже застаріли. Наші сміттєві баки це розсадник зарази, вони унеможливлюють дії відносно дезинфекції і дезетирації. Ось у чому проблема Пенсія в корені не розуміє проблему міста.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Dr. House, 11:17 18 вересня 2010 р.
 
Питання друге: 
Що Радзік робитеме з проблемою Автономного опалення в нашому місті?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Dr. House, 11:18 18 вересня 2010 р.
 
О.Т. не буду заморочуватись, просто в когось скопіював: 
"... не гони, який Радзік? Старпер вже половину слів не дочуває. Слухай він там хоч рідних спізнає? Я тебе прошу з ким він буде боротися, єдиний його ворог то геморой."
Рейтинг: 0+ -1-
 
Dr. House, 11:31 18 вересня 2010 р.
 
По комуналці-був Янів нормально вивозили сміття і чистили вулиці відновити автопарк можливо при наявності коштів, а кошти у Києві, а хто з кандидатів має доступ до Києва і до партії влади, яка розпоряджається коштами і політика тут ні до чого.Побудова сміттєзвалища-читайте статті п.Радзієвського і запитуйте у ньго.Опалення-є закон України про відключення підїздами, або цілими будинками, а малозабезпечених потрібно підтримати субсидіями на підключення до автономного опалення.На рахунок старпера, то повір мені на слово-людина має стільки єнергії, що дуже багатьом ще треба багато повчитися в Олексія Васильовича вести себе.Прийди коли небуть на зустріч і кардинально зміниш думку.А те що ви за бабоси несете різну туфту то факт.І я просив не обливати нікого брудом, а давати свої конкретні пропозиції, а конкретні запитання будете давати кандидату під час передвиборчої агітації і будете переконуватись у адекватності та досвіді цієї людини.Більше на різну фігню видписувати не буду, а якщо не ссиш можемо подискутувати і за чашкою кави, може тоді подивишся на світ іншими очима.
Рейтинг: 1+ 0-
 
О.Т., 12:52 18 вересня 2010 р.
 
О.Т., пан Радзієвський буде залежний не тільки від коштів Києва, але й від ідеології регіоналів.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Анна, 14:11 18 вересня 2010 р.
 
В Києві (і не тільки)насаджуються "регіональні" кадри за принципом "головне -свої". Професійність і порядність знову не на першому місці. а чого чекати від гіпотетичного мера?
Рейтинг: 0+ -3-
 
Анна, 14:57 18 вересня 2010 р.
 
а що можна чекати від партії совків і ублюдків ?)))) та ясно шо загнивання всього ..плісінь і все )))
Рейтинг: 0+ -4-
 
хі хі, 15:41 18 вересня 2010 р.
 
Пан Радзієвський - добрий господарник і сильна особистісь, але може виникати конфлікт інтересів громади і партії. Йдеться про пріоритети.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Анна, 16:19 18 вересня 2010 р.
 
З ІВАНА НІКОЛИ НЕ БУДЕ ПАНА !
Рейтинг: 1+ -5-
 
Івану, 19:44 18 вересня 2010 р.
 
До О.Т. Я прошу вибачення але то не мої образи, якийсь підлий зрадник скористався моїм ніком і вліз у дискусію. Можеш звірити Фй Пішки, то реально не я. Хоч я в дещому з ним погоджуюсь. Я знаю що радзієвський молодий духом, часто їздимо з ним вболівати за ФК "Карпати". Але знаю і з іншої сторони. тому і почав цю дискусію. 
 
Тепер посуті, цитую Вас дослівно: "Є закон України про відключення під"їздами." Немає такого закону, це лишень зайвий раз доводить що Ваш кандидат болт ложив на законе, а що саме головне на їхню суть. Існують наступні законодавчі норми: стаття 24 Закону України “Про теплопостачання”, стаття 20 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, стаття 5 Закону України “Про захист прав споживачів", які дозволяють мені як окремому споживачу встановлювати автономне опалення. Закону на який ви посилаєтесь не існує в природі. Але це не головне. Тепер щодо сміття. Ви не повірите, але не потрібно їхати до Києва за грошима, для вивезення сміття. Вже сьогодні провідні сміттєпереробні компанії Європи готові інвестувати в вивезення, та переробку сміття в нашому регіоні, за ціною котра діє на сьогодні. Вони просять дуже мало: 1.Гарантії на 10 років що їх не попруть з цього ринку. 2. Щоб з них ніхто і ні на якому рівні не вимагав відкатів. І все дві прості умови... Добре з цим все зрозуміло, останнє питання яке мене хвилює: ВОДОПОСТАЧАННЯ... Коли в Дрогобичі буде гаряча вода, і як це втілить в життя РАДЗІК?
Рейтинг: 2+ 0-
 
Dr. House, 23:22 18 вересня 2010 р.
 
Тепер я тобі нагадаю про те що Дрогобицький водоканал отримає від Світового Банку кредит у сумі 3, 2 млн. доларів. ці гроші дозволять Оновити все технологічне обладнання підприємства.  
 
От давай  
О.Т., ти тепер не будеш ходити і розказувати що то Радзієвський ходив і вибивав цей кредит. Ми то всі думали що то команда Романа Шагали підготувала один з найкращих проектів в Україні, а то виявляється Радзієвський по кабінетах ходив.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Dr. House, 09:09 19 вересня 2010 р.
 
Назва статі якраз підходяща - два пройдисвіта !  
 
А тепер до Івана , ти баклан тупорилий , ти шо вмієш то хіба захищати Гука , і лизати його волосату сраку ! Правду Ги і Макс сказали в тебе замість мозгів жопа ... 
 
А Власюк тут ніпричому немає чого його в чомусь звинувачувати ...
Рейтинг: 0+ -4-
 
Andrei Bas., 11:15 19 вересня 2010 р.
 
власюк поц
Рейтинг: 1+ -1-
 
ги, 15:06 19 вересня 2010 р.
 
Про водоканал мови не було цю тему я не зачіпав, не треба ловити на словах.Я дякую, що принаймі стало менше хамства.На рахунок водопостачання я просив-би задавати такі запитання теперішній владі, або майбутнім кандидатам, тому що уся теперішня влада буде майбутніми кандидатами, і без граму совісти будуть розказувати, як нам буде добре жити з ними майбутні декілька років.Я не буду стверджувати, що п.Радзієвський ідеальний кандидат, але на даний час альтернативи не існує.Кожен має свої плюси та мінуси треба просто дивитись на життя реально.Ще раз до політики-ми будемо обирати міського голову, а не політика, просто забудьте хто до якої партії належить, а судьть людину по якостях керівника та господарника.Я на майдані був з першого дня, коли там було 5-ть палаток, і перший прапор у дрогобичі висів на ДЕМЗСО, і до цієї події я був причетний, дідо 28-м років вйдсидів у Воркуті, як член УПА, я був у Народному Русі з 1989 року, такщо у непатріотизмі мене нема чого звинувачувти, але коли місто лежить в руїнах, такого напевне не було після війни то тут вже справа трошки в іншому-то вже кримінал.
Рейтинг: 0+ -1-
 
О.Т., 15:21 19 вересня 2010 р.
 
"Государственные деятели отличаются от политиков тем, что первые думают о будущем страны, а вторые - о предстоящих выборах"
Рейтинг: 0+ -1-
 
kk, 15:44 19 вересня 2010 р.
 
Ви абсолютно праві, мене жодним чином не хвилює партійність нашого майбутнього мера, його віросповідання чи сексуальна орієнтація. Мене хвилюють прості речі. тому я і задаю ці питання майбутньому кандидату. Тому що мені байдуже хто був його дід, мені важливо чи буде в мене гаряча вода, мені байдуже до якої партії належатиме майбутній мер, мені важливо щоб у моїй оселі було тепло. Важливо щоб вулиці освітлювалися а сміття вчасно вивозилось і утилізовувалось. Це до біса прості речі. Нажаль на які такі як Ви і Ваш кандидат не мають відповідей. А знаєте що саме гірше? По ходу виборчої компанії Вашого улюбленого Радзіка, будуть постійно його запитувати: "А чому ти не робив те що зараз обіцяєш будучи мером? Що тобі заважало? Ти вже підводив своїх виборців, чому ти не зробиш це знову?"
Рейтинг: 0+ -1-
 
Dr. House, 15:47 19 вересня 2010 р.
 
на рахунок мерства ! Мер Радзіевськии оптималнии аріант на сьогоднішніи день! бо Дрогобич вже не витримае ще одного популіста! так скажем це перехіднии мер щоб зберегти то що залишилось а вже після цього мера будуть розвивати місто! бо чесно кажучи предендентів нормальних на сьогоднішніи день нема! але через 5 років вони вже будуть!
Рейтинг: 0+ -4-
 
макс, 16:19 19 вересня 2010 р.
 
Максе, ти що віриш казкам команди Радзіевського? Думай друже , думай ! Ця команда дасть добро на любі інвест- проекти виключно тільки через свою кишеню ! В ній не має стержня розуміння загального , суспільного блага , скрізь одні меркантильні інтереси , і ніякої прозорості від них ти ніколи не дочекаєшся , бо саме прозорість є показником щирості , дбання влади про своїх громадян . Ти що Максе не бачиш , які кришталево чисті люди хочуть бути в депутатських кріслах ? Максе вірю в тебе, як в розважливого мужа , не віддавай себе і нас на поталу ...
Рейтинг: 3+ 0-
 
АНЖЕЛА, 18:05 19 вересня 2010 р.
 
у мене є всі підстави Максе стверджувати , що саме когорта деп . корпусу є тормозом в розвитку бізнес проектів . Це гніздо трутнів навчилось жити за рахунок інших і змінювати щось, зовсім не хоче ! Максе, я знаю, що ти робоча бджілка, любиш будівельні справи , тож розумієшся на різних розчинах , не купуйся на дешеве та фальшиве! Ось тобі, моя скромна порада!
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 18:31 19 вересня 2010 р.
 
був час і Радзівськии реально справами доказав . міи родич написав иому письмо з прозьбою посприяти з ремонтом ДЮСШ -спортшколою! рівно через 5 днів він сам звязався і запросив до себе на приом. через два місяці почались роботи по влаштуванню даху! і як показуе час накрили новии дах !  
міи родич вже 10 років не може дочекатись щоб над квартирою в якіи він проживае поремонтували дах!
Рейтинг: 0+ -3-
 
макс, 20:38 19 вересня 2010 р.
 
особисто я під час правління Радзіевського проходив практику в Фінвіділі, і можу тільки сказати наскільки тоді був в поваці цеи чоловік і иого команда, дуже порядні люди які вже там давно не працюють бо іх там всіх зразу попросили... 
через 2 оки знов проходив передвиробничу практику знов там ! але царь був вже Лужецькии, від тоді в мене відраза до держслужби(((  
пробув там пів року тому міг вже розуміти що там відбуваеться ...
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 20:45 19 вересня 2010 р.
 
які порядні люди ))) ти напевно обкурився )))
Рейтинг: 0+ 0-
 
нашо бздіти ))), 22:03 19 вересня 2010 р.
 
пане Власюк! Що ж ви пишете про політичні трупи? Треба було писати, як вони дерибанили бюджет міста! Гук, потім Суда. Потім відмивав тендери Сушко.От якби ви написали вчасно, то можливо КРУ )ківці) у перевірці б не купилися задешево.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Роман, 10:25 20 вересня 2010 р.
 
Радзієвський може б одноголосно і пройшов, але дехто дуже вже боіться його минулого-секретаря міському компартіі.От тоді вже він дорбе декому прикрутив хвоста.Тому і бояться його.Але в порівнянні з бувшими мерами міста-він найбільшавторитетний і розумний, і не хабарник, як останні.
Рейтинг: 0+ -3-
 
СОРОКА, 10:34 20 вересня 2010 р.
 
радзієвський не хабарник ))) звучить я к молоко з огірками )))))
Рейтинг: 1+ 0-
 
хі, 14:28 20 вересня 2010 р.
 
Шановний О.Т. коли Янів керував комбінатом міського господарства, сміття вивозили ЖЕК. Не знаючи справи не баламутьте громаду. А казки про гривневі ріки з Киева мрія дітлаха.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Оптиміст, 18:14 20 вересня 2010 р.
 
Vlada-ce dzerkalne vidobraghennya nas z vamu.Durno smiyatusya samum z sebe.I vzagali, ne cikavo chutatu komentu:odun-durnishuy drugogo.Hto mu z vamu pokazalu she v 1991 roci.Vam Yushenko ne dogoduv-dogodut Yanukovuch! Guk-g-o.Vuberete kraschogo!
Рейтинг: 0+ -4-
 
, 19:04 20 вересня 2010 р.
 
Тема сисек не розкрыта...
Рейтинг: 0+ -4-
 
Dr. House, 20:04 20 вересня 2010 р.
 
Шановні, Немає місто сьогодні гіднішо кандидата за О. Радз., і треба це признати. Команда в нього минулого разу була ділова, авторитетна., згадайте любого з керівників, АЛЕ ОБ'ЄКТИВНО! А що маємо сьогодні-візьміть кадрові призначення Гука-одні нікчеми. , бездарні марнотравники. Сильний керівник підбирає розумніших, а слабий-навпаки.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Саша, 22:07 20 вересня 2010 р.
 
Для Макс: 
 
Тобі наморднік потрібно надівати:)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Іван, 22:10 20 вересня 2010 р.
 
Для Ги: 
 
Частушки? Якщо я і співаю то коломийки, бомжара ти москальська необтесана!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Іван, 22:20 20 вересня 2010 р.
 
Я також висловив свою думку, чого ти пінишся? Запроданцям раджу залишити Україну, а як ні - то до роботи, а не нити і розповсюджувати депресію!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Наталю,, 22:24 20 вересня 2010 р.
 
Для  
Andrei Bas: 
Ей ти, ***,  
 
Таких як ти потрібно впинати!
Рейтинг: 3+ 0-
 
Іван, 22:31 20 вересня 2010 р.
 
Всім очколизам Радзієвського: 
 
Радзієвський це бездарний смердючий комуніст і бюрократ!  
 
Dr. House,  
 
Кондзьолка бик, його опалювальні системи нікому не потрібні!
Рейтинг: 1+ -6-
 
Іван, 22:39 20 вересня 2010 р.
 
Іван я тебе не рухав, але ти точно дебіл, або Гук.Дякую за те, що почали тверезо дивитись на реалії життя (стосується адекватних).
Рейтинг: 0+ -5-
 
О.Т., 22:55 20 вересня 2010 р.
 
Для О.Т.,  
 
Німці хворих розстрілювали!
Рейтинг: 1+ -1-
 
Іван, 23:54 20 вересня 2010 р.
 
Друже Максе ! Те , що О.Радзіевський будучи при владі, виділив кошти на перекриття ДЮСШ добре, але нічого "Сверхестественного" в цьому я не вбачаю! Це банальна , буденна робота кожного з міських господарників , а чому ти, так возвеличуєш цю звичайну подію не розумію. А те, що у твого родича протікає дах, і не має кому з жеків полагодити -проблема не нова , і при Радзієвському мало що робилося для громадян з аналогічними проблемами ! Я зовсім не здивуюсь, клои одного чудового дня команда Радзіевського приватизує і твій улюблений ДЮСШ !
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 08:54 21 вересня 2010 р.
 
2 Анжела! а Дюсш вже давно треба приватизувати! ви заідіть і подивітся що від нього лишилось! на 100 тис населення ні одного басеину!
Рейтинг: 0+ -2-
 
макс, 09:00 21 вересня 2010 р.
 
Yak tilku bachu lyubu stattyu, napusanu chu pidpusanu Vlasyukom-NUDUT'! Os taki, yak Vin in "nacionalni "geroyi"", pochalu"buduvatu"Ykrayinu she z 1991 roku.Rozpunalusya na mitungah, obicyalu skarb Polubotka, schasluve ghuttya.I scho?Pognalu lyudey na zarobitku, poneviryatus po chughuh derghavah;inshuh porobulu vzyatochnukamu, brehunamu, zlodiyamu v "zakoni".Dryan' Tu ostannya! Chuye bu muchalo-Tvoye bu movchalo! A de gh Tu buv, choloviche, yak derubanulu 30 milyoniv gruven?De ti groshi?A moghe i Tu v ci groshi vmochuv palci?I tu, moghe, usi 19 rokiv nezaleghnosti pracyuvav chesno na zarobitkah?Nu "SPRAVGHNIY "GEROY"" Vlasyuk , voistuny. Z takumu "geroyamu"drogobuchan chekaye spravghnye"svitle" maybutnye.
Рейтинг: 0+ -5-
 
, 09:10 21 вересня 2010 р.
 
Шановний О.Т. Продавати І перепродувати ком. майно , землю, захоплення міського ринку , бажання помсти, лобіювання суто своїх меркантильних інтересів, ось що є насправді основною мотивацією до дій, цих вищевказаних кандидатів у депутати .А де інвестиції в мораль , духовність О.Т? Назвіть хоча б одного з кандидатів , хто справді, непоказово , систематично займається цими проблемами ! Переконайте мене, що я не права ! Наведіть простий життевий приклад з життя цих достойників , який би засвідчував моє несправедливе, упереджене ставлення до них !
Рейтинг: 0+ -1-
 
АНЖЕЛА, 09:38 21 вересня 2010 р.
 
Шановна Анджела можна я назву таку людину? то є пан Роман Шагала. Людина працює навіть при керівництві Гука. Завдяки йому і роботі його команди Дрогобицький водоканал отримає від Світового Банку кредит у сумі 3, 2 млн. доларів. Наш Дрогобицький проект визнано найкращим в Україні. В нас є люди котрі працюють для міста. Але ми не хочемо їх бачити...
Рейтинг: 0+ -4-
 
Dr. House, 10:49 21 вересня 2010 р.
 
Та не дадуть пройти Шагалі, просто тому, що дехто ще палко закоханий у патріотизм Гука, у декого ностальгія за Радзієвським, а хтось мозоль на дупі шукає. А Шагала хороший керівник, а не тупий піарник, як Гук, який ходив по церквах і підрозказував людям. Сволоч навіть Бога не боїться.
Рейтинг: 0+ -5-
 
Андрій, 10:58 21 вересня 2010 р.
 
Не вірю, що за Шагалою не стоять теж чиїсь (київські) гроші і інтереси
Рейтинг: 0+ 0-
 
Марія, 11:03 21 вересня 2010 р.
 
Цього я Вам не скажу, але якби це було так, то думаю що пан Шагала давно вже би домовився про продаж Водоканалу, за досить немалі гроші. А поки що він чинить спротив...
Рейтинг: 0+ -1-
 
Dr. House, 11:18 21 вересня 2010 р.
 
Продаж Водоканалу - непопулярний крок перед виборами
Рейтинг: 1+ 0-
 
Марія, 11:50 21 вересня 2010 р.
 
тож прийшли до остаточного висновку - при комуністах було не так погано, як зараз при рідних патріотах. а чому? бо не можуть наїстися, накрастися...хочуть же на весь вік , і собі, і дітям своїм, і внукам, , , а може досить?кісткою в горлі не стане? :grin :grin :grin :grin :grin
Рейтинг: 0+ -3-
 
СОРОКА, 12:13 21 вересня 2010 р.
 
Skaghit, chomu na sayti vsya uvaga prukuta, vuklyuchno, do osobu maybutnyogo mera?Shanovni, yakscho obgovoryuete(m'yagko kaghuchu)kahdudata, to paralelno pidshukuyte dlya nyogo deputativ, abu Vin(mer)mav zdorovu atmosferu dlya praci.A to bude, yak v sutuaciyi Guka:vubralu 3-yoh odnopartiyciv i vtilyuy svoyi planu, yak odni deputatu tyagnut do"lisa", inshi"do bisa".Ce dughe VAGHLUVO! , z kum maybutniy mer pracyuvatume! Na rahunok t.Radziyevskogo;vin komunist, pensioner.Pru slovi komunist, u meme z pam"yati vupluvayut rozkopku po vul.Struyskiy bilya fizmatu:cherepu z vubutumu zubamu, kistku, navit, malenkuh ditey.V cherepah zastryagshi kuli, kistku perelamani v rezultati tortur.Moroz po shciri ide! Radziyevskomu do dushi bula i yak, bachumo ye taka partiya.A kaghut:"Skaghu mne, kto tvoy drug i ya skaghu, kto Tu".
Рейтинг: 0+ -5-
 
, 12:17 21 вересня 2010 р.
 
тому що в принципі депутати - це стадо алчних але в свою чергу сикливих баранів. Їх завжди можна прикормити і нагнути. Було б бажання. А з гуком вийшло так, тому що він сам такий.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Dr. House, 13:47 21 вересня 2010 р.
 
Повністю підтримую попередніх дописувачів щодо Романа Шагали.Вважаю на сьогоднішній день найкращою кандидатурою .Проте багато хто цього не хоче, бо не скільки в мері проблема, а в команді , яку за собою ці мери приводять.Якщо пан Роман зуміє зібрати найкраще з найкращого, що є у нашому місті, не дивлячись на кольори, то місто рушить вперед.А для того пану Роману треба свою команду показати перед виборами людям, щоб потім не отримати шок, як від Гука. 
Знаю, що ходять містом чутки про те, що Шагала є технічним кандидатом Радзієвського і буде у нього заступником по комуналці.Хочеться, щоб сам Шагала це все розвіяв і тоді дуже багато партій його підтримають на виборах.На сьогоднішній день це єдина кандидатура достойна уваги.
Рейтинг: 0+ -8-
 
Фідик Л., 21:57 21 вересня 2010 р.
 
Ще хочу, щоб мешканці міста при нагоді запитали у пана Радзієвіського, що він зробив для міста, коли він бів народним депутатом.Там до коштів він був найближче.
Рейтинг: 4+ 0-
 
Фідик Л., 21:59 21 вересня 2010 р.
 
Посіпака злодія і польського жида Радзієвського пан власюк ну ніяк не заспокоїться. 
Ну полив лайном Ющенка, Гука, вибирав вже в першому турі Капітельманшу, а тепер знову подавай йому тепле місце.
Рейтинг: 0+ -7-
 
Батько, 03:53 22 вересня 2010 р.
 
Nu dosut vghe pro"didusya"Radziyevskogo.Ya ne slidkuyu dughe za podiyamu.Z vashuh komentiv vupluvaye, sho konkretno ni kandudativ v meru , ni vid partiy nihto ne znaye.Tak ce chu ni?(krim "Poru"). Na rahunok opalennya, zgidna z Ivanom.Vse drantya, yake vghe ye ne potribne za kordonom, za VELUKI(dlya mene veluki)groshi vezut na Ukrayinu.I vsim rozkazuyut kazku, yake vono "chudesne"ta ekonomne.YA tuh bayok vghe nasluhalasya po "zav"yazku".Nu i hutryugu ti, sho prodayut, roblyat opalennya! Vu narod-tyaghko garuyte na zarobitkah, berit kredutu v bankah, a mu sobi tut vdoma budemo zaroblyatu babku, yaki vam i ne snulus".Lyudu, naivni, ostannye viddavalu z rozrahunkom, scho ce opalennya okuputsya.I pshuk! Dumayete, taki, yak Kondzyolka (takuh more)ne znalu, scho tak bude?! ?! Prekrasno znalu! Abu ce znatu ne treba velukoyi mudrosti.Dosut glyanutu, chum opalyuyut domu lyudu z zamoghnih krayin(mu ghebraku protu nuh).Opalyuyut vugillyam, drovamu, elektrukoyu, chastkovo gazom.A tut nam "bagacham" "schastya" pidvalulo!
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 13:44 22 вересня 2010 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5807 днів)