Звернення до шанувальників Дрогобич Інфо

Надрукувати
Життя сайту
Написав(ла) Франсуа   
12.10.2010
Герб Дрогобича Дорогі читачі та шанувальники сайту Дрогобич Інфо!
Звертається до вас вільний журналіст, якого ви знаєте за псевдонімом Франсуа. Минув майже рік, як уперше я потрапив у глобальну мережу Інтернет, і в пошуках найцікавішого, на мою думку місцевого сайту завітав на цей прекрасний проект.

І не помилився. Емоції, амбіції, плітки – все це вирує на сторінках сайту. А ще – важлива інформація, гарні та цікаві світлини, що відображають життя міста – все це певною мірою задовольняє наш інформаційний попит. Ми маємо змогу вільно переглядати архів та перечитувати те, що колись вже було опубліковано. І, можливо, не було б так цікаво користувачам Інтернету, якби не ще одна родзинка – спілкування з читачами в режимі on-line.

Нещодавно на сайті тривали фотоконкурс та конкурс на найкращу статтю. Хто переможці цих конкурсів? Та фактично ми всі! А тому в проекті редакції – нові і захоплюючі проекти, бажання запровадити можливість завантаження аудіо- та відео файлів на сайт та їх вільний перегляд тощо. Словом, це – молодий і перспективний проект, але…

Незабаром – вибори, і зараз повною ходою тривають виборчі кампанії в країні. Всі знають, що в такий час у ЗМІ – "жнива". Це означає, що телебачення та радіокомпанії, преса та рекламні фірми (на біґ-бордах) за шалені гроші надають свої послуги бажаючим обійняти владні місця. А тарифи в такий гарячий час вражають – від 500 грн до декількох тисяч за сторінку залежно від популярності видання. Інтернет-сайти – не виняток, проте не всі.

Здавалося б, такий популярний сайт, як Дрогобич Інфо повинен заробляти чималі гроші на іміджевих статтях. Виявляється, жодної "замовної", як вважали деякі читачі статті, на адресу редакції не надходили. Бо принциповим для декількох молодих, політично незаангажованих ентузіастів, що за свій кошт утримують цей проект, є чесність і відкритість. А нема реклами – нема і грошей.

Вчора мені стало відомо, що на таких альтруїстичних засадах наш улюблений сайт проіснує ще… один місяць. Відтак постане питання про закриття цього прекрасного проекту Дрогобича. Чи хочемо ми цього? Впевнений, що ні.

Тому запрошую всіх, кому не байдуже вільне слово в Дрогобичі долучитися до акції підтримки улюбленого сайту, а редакцію Дрогобич Інфо повідомити розрахунковий рахунок, на який кожен з нас зможе внести свою лепту.

Звертаюся також і до підприємців з пропозицією укласти договір з редакцією на оплачувану рекламу свого підприємства на даному сайті. Це – вигідно! Це – перспективно!

Прошу редакцію ДрогІнфо опублікувати моє звернення. Дякую!

Переглядів: 6027

Коментарі (67)
 
Адмін.Підкажіть скільки буде коштувати реклама типу Медичний центр Ора? 
 
Ціна 60грн/місяць і менше. Саме рекламне зображення не виготовляємо, не вміємо малювати :) Хіба щось таке просте, як це.
Рейтинг: 0+ -4-
 
О.Т., 21:32 12 жовтня 2010 р.
 
Хочу дати у вас рекламу.Як це зробити? 
 
Відповів Вам на пошту.
Рейтинг: 0+ -7-
 
, 22:30 12 жовтня 2010 р.
 
Дешевий розвід! Ніхто той сайт не закриє бо його утримання (хостинг) всього 15-20 грн на міс. Журналісти кажете... Редакція... Журналісти мають освіту а редакція зареєстрована і має офіс. А це, двоє підлітків передруковують і перекручують статті з інших ЗМІ а місцеві рагулі з відкритим ротом то читають і жваво обговорюють :grin
Рейтинг: 0+ -6-
 
Василь, 00:07 13 жовтня 2010 р.
 
Для Василя. А Ви не цікавилися, чому за такої, на Вашу думку, дешевизни утримання подібних сайтів не мають інші райцентри, наприклад, сусідніх областей? А хотілось би! Так що, хлопці-молодці!
Рейтинг: 0+ -9-
 
, 00:28 13 жовтня 2010 р.
 
Зробити "такий" :cry сайт питання кількох годин і мають "їх" не тільки райцентри а навіть і села :grin От наприклад сайт села Лисець чим гірший? starolysetc.if.ua або Стебника stebnyk.net
Рейтинг: 0+ -4-
 
орест, 09:43 13 жовтня 2010 р.
 
Прекрасний проект, кажете? Що ж прекрасного в фото депутата Кучми яке висить на такому прекрасному проекті. Та нехай висить. Прекрасно?
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 12:18 13 жовтня 2010 р.
 
Страшна країна, і від цього сумно.Люди створили сайт(добрий чи поганий-друге питання), але сюди заходять.Якщо є інфа, що закриють через фін.проблеми, а пішла пропозиція від Франсуа-скинутись, то кожен бачить рахунок і сам вирішує.Тим більше пацани не скиглять, а говорять-купіть рекламну площу...Для Ха і Василя-для вас, не лохи ті, хто дерибанять місто, а потім ставлять лавочки перед виборами.Сумно.)))
Рейтинг: 0+ -4-
 
тед, 16:56 13 жовтня 2010 р.
 
Особисто з "Франсуа" не знайомий, але зі слів мого друга Матійка С.В. знаю, що він принципова і порядна людина! Тому погоджуюсь з його пропозицією і прийму посильну участь у незначній фінансовій підтримці сайту...! При цьому прошу Вас не сприймати це, як піар хід перед виборами, тому що депутатський мандат-це перш за все обовязок, а не право на "дерибан"...!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Дригулич П., 17:28 13 жовтня 2010 р.
 
Шановний читачу .Ця сторіночка для багатьох є мабуть єдиною можливістю висловити свою думку ! Звичайно, це не рівень сторінки де спілкуються лауреати Нобелівських премій , де мабуть і Ви б себе почували не в своїй тарілці! Це просто, НАША близька серцю сторінка, про НАШЕ місто , НАШІ проблеми ось і все , і вимагати від неї чогось високопарного думаю не потрібно . З повагою ставлюсь до всіх дописувачів, оскільки ми ЛЮДИ , а не бидло ! Франсуа - ВЕЛИКЕ СПАСИБІ! Якщо й справді необхідна допомога готова допомогти! Людська зверхність вказує лише на її глупість !
Рейтинг: 0+ -7-
 
АНЖЕЛА, 17:40 13 жовтня 2010 р.
 
Як приємно читати такі гарні і приємні слова від пані Анжели!  
Погоджуюсь з Вами і підтримую Вас!
Рейтинг: 0+ -3-
 
Дригулич П., 17:54 13 жовтня 2010 р.
 
А чи є тут місто та його проблеми? Хіба що амбіції... І - ще раз змушений повторити - незнання мови...
Рейтинг: 1+ 0-
 
Один з читачів, 18:13 13 жовтня 2010 р.
 
Ну то створи курси з вивчення мови (украiнскоi чи якоi тобi треба) та проводь iх на громадських засадах, грамотний Ви наш!
Рейтинг: 0+ -4-
 
Один з письменникiв, 18:36 13 жовтня 2010 р.
 
Анжела, спілкування це добре але тоді сторіка має називатись "Неофіційний сайт підлітків з В.Великого" але аж ніяк не Дрогобич-інфо. Виглядає смішно коли школярі називають себе журналістами, передруковують статті з інших сайтів, хіба на свій лад і з помилками а люди з базару з захопленням то обговорюють. Журналісти і газета мають мати свій рівень. А це просто шарлатанство. В нормальній країні їх би закрили, а їх батьків оштрафували.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Віт, 19:11 13 жовтня 2010 р.
 
В нормальних краiнах - свобода слова, нiхто нiчого не прикривае. 
Всiм кому не подобаетьса - зробiть краще, що/хто вам заважае? 
Вас що - примушують читати цей сайт? 
Пiдлитки кажете, не-журналiсти? То радiйте що вони хоть шось корисне намагаються зробити. А де ж тодi вашi профi подiвалися? Всi в депутати подалися, а решта за кордон виiхали?
Рейтинг: 0+ -6-
 
З Нормальноi Краiни, 19:41 13 жовтня 2010 р.
 
всім з Нормальної країни - респект!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Свій, 20:16 13 жовтня 2010 р.
 
звертаюсь до лаурятів по украинськіи мові ! цеи саит створени не для вивчення і вдосконалення украинськои мови а для читаите уважно - зустрічі думок і спілквання простих жителів цього міста . бо нас простих не академіків і лаурятів, журналістів цікавить подіи і все що відбуваеться в цьому місті.Ви шановні наші журналісти створіть для себе фан клуб і хизуитесь правописом і діалектом не інтелектом і нехаи вас читають такіж розумники! вот 20 років а ви лузерятка ніяк не проявили себе! чому? де Вільне слово? де Галицька зоря? чому ми вас там не читаем ? бо переважно ви пишите речі які на ващу думку цікаві але факт -вони цікаві тільки для вас тому ви журналісти тільки по правопису а не по суті, ви навіть за стільки часу невзмозі створити бодаи щось корисне для цього міста, критиканти але бездарні... тому якщо б ви були краще за свого сусіда ви б вже давнно хоч щось написали ... тут або в іншому ресурсі... ви зупинились але час іде і ви вже -неактуальні тому прошу дати дорогу молодим , хоча б не самии сильним писакам але я яких е бажання зробити щось для цього міста..посвящаеться всім лузерам журналістам!
Рейтинг: 0+ -4-
 
макс, 20:16 13 жовтня 2010 р.
 
Адмін, а Ви можете написати, які витрати потрібні на утримання сайту Дрогінфо, тобто скільки витрачається у місяць .Якщо можна на які цілі.Якщо чесно, я не хочу рахувати чужі гроші, просто складується враження, що дехто хоче заробити трохи грошей, і це дуже добре, коли люди(старі, молоді, школярі, чи як там ще називають засновників сайту)прагнуть свєю працею заробляти гроші.Сайт хороший, дуже часто перглядаю інформацію(як замітили відвідувачі не тільки переглядаю)і вважаю, що такий проект для Дрогобича потрібний, а тим більше у такий цікавий період у якому ми усі з вами живемо.Адмін дай інформацію людям, скільки конкретно треба коштів, знаю, що це(якщо дійсно це на ентузіазмі), дуже навть не багато.
Рейтинг: 0+ -2-
 
О.Т., 21:01 13 жовтня 2010 р.
 
Адмн, коли я запитав, скільки коштує реклама на вашому сайті відповідь була за декілька хвилин.ПОЧИНАЮ СУМНІВАТИСЯ ... 
 
Ваше право :) Чи може, думаєте, що Адмін повинен знаходитись в мережі 24/7?
Рейтинг: 0+ 0-
 
О.Т., 21:27 13 жовтня 2010 р.
 
адмін тоже людина і весь час не сидить в неті..)))) була б реклама по людям не ходили б!
Рейтинг: 0+ -3-
 
макс, 21:51 13 жовтня 2010 р.
 
А мені сайт подобається, буваю тут , читаю інфу та коменти.А якщо, комусь не подобається, нехай зацікавлять людей чимось своїм.
Рейтинг: 0+ -2-
 
, 22:16 13 жовтня 2010 р.
 
Мій комент витерли але я його напишу ще раз (він вмене збережений) до "З Нормальноi Краiни". Свобода слова не означає шахрайства і крадіжки чужої роботи. Тінейджери які зробили цей так званий сайт, "переглядають" інші новинні сайти зокрема ЗахідноїІнформКорпорації, крадуть звідти статті, трохи їх перекручують (з помилками) і таким чином наповнюють сайт. Це легко перевірити зайшовши на сайт ЗахідноїІнформКорпорації. Тут те саме але пізніше на кілька днів і "своїми словами". Це коректно? Це свобода слова? В "Нормальній країні" де поважають інтелектуальну власність їх би за таке вже давно притягнули до відповідальності. А внас "безпредєл"... Але нічого... Добре, що сайт є. Є з чого поржати :grin 
 
"Ржіть" і далі. У наших статей вказані автори, де вони є. Видно, "ржачний" ви наш? Зік) усміхнуло)  
Фостер, відробляєте гроші Писарчука?
Рейтинг: 1+ 0-
 
Foster, 23:43 13 жовтня 2010 р.
 
Ось такі коментарі як цей, і кілька попередніх, довелось видалити. Бачимо, що є пару неадекватних читачів. Пробачте за незручності, але пишіть по темі.
Рейтинг: 0+ -3-
 
хі, 00:02 14 жовтня 2010 р.
 
А чим ці коментарі неадекватні? Бо не кричать "Який сайт... Хлопці молодці! ..." А культурно критикують? А чим не по темі? Обговорюєм сайт... Вчіться терпіти критику. 
 
Аха, з моменту створення терпимо) Є у нас такі люди, яким завжди недогода.
Рейтинг: 0+ -6-
 
Foster, 00:08 14 жовтня 2010 р.
 
COM.UA 1 год 86.40 грн. 
 
Витрати, приблизно (щомісяця): 
- хостинг і домен 60 грн.,  
- рекламна продукція 120 грн.,  
- вебмайстру 300 грн.,  
- деколи конкурси, призи та інші витрати - до 200 грн.
Рейтинг: 0+ 0-
 
коментар по темі, 00:08 14 жовтня 2010 р.
 
Незанижуйте рейтинги кандидатів на мери якщо рахуєте себе чесними сайтом а то люди спостерігають вашу захламність.
Рейтинг: 0+ -8-
 
до адміна, 00:13 14 жовтня 2010 р.
 
до Фостер(адмін новин зіку по дрогобичині) заиди на укрнет! заишов тепер подивись як працюють нормальні не дешеві саити! подивився ? там одна і таж новина подаеться з різних саитів(навіть формат не міняють речення в речення)! і ніхто не з ким не судиться! а чому? бо працють нормальні люди... а ти так- провокатор!
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 00:13 14 жовтня 2010 р.
 
Основний недолік сайту - заангажованість адміна. 
Два роки тому возвеличував Гука, а зараз проштовхує Радзієвського. 
 
У статті "Хто наші кандидати на мера?" всі кандидати подані з критикою, крім Радзієвського. 
 
З дев'яти кандидатів на посаду міського голови вісім вніс в опитування "Політичний лузер", але не вніс чомусь лише Радзієвського!  
Він що - людина іншого сорту? 
 
Коли Гуку не давали працювати, потрібно було підтримувати. Коли сам не працював, критикувати. Зараз ніхто нікого не проштовхує. А Радзієвський давно в тому опитуванні, декілька днів.
Рейтинг: 0+ -6-
 
Моя думка, 00:30 14 жовтня 2010 р.
 
І знову брешете! Сайт хоститься на "Хвостинт.юа" (ціни на сайті) 20-30 грн. в міс. за хостинг. Рекламна продукція? Бачив хіба календарики (на 100 грн стане на кілька місяців) максимум 20 грн на міс. Нема ніякого вебмайстра. І того 40-50 грн в міс. А реклами хіба на 120 грн. Значить сайт в плюсах, а ще клянчать. 
 
Віктор, він же Foster. 
У хостинг-пакетах розбираєтесь? Знаєте, який у нас? Ні.  
Бачили лише календарики? Ваші проблеми. Були і реклами, і багато іншого. На жаль, недостатньо коштів, щоб всі в місті помітили. 
Нема вебмайстра? О) та вИ краще, мабуть, за нас знаєте. Хто є, і кого нема.  
 
неШановний, це свідома провокація?
Рейтинг: 0+ -2-
 
Віктор, 00:32 14 жовтня 2010 р.
 
Віктор, моя думка, фостер, до адміна виключивши включивши ком діисно міняеться ір! але почерк однаковии, може ви путаете голосування а то вже ваші проблеми...))))))) краще лягаите спати чи вам завтра на роботу не треба вставати? бо мені не треба)))))
Рейтинг: 0+ -2-
 
макс, 00:40 14 жовтня 2010 р.
 
кстаті Віктор, Моя думка, до а.., фостер, хі... це все одна людина і та ж- старша жінка років 45 ! і іі основна задача це сідити і писати коменти в неті ))) ранше радістка кет а тепер ... технологія..))))
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 00:44 14 жовтня 2010 р.
 
Доброго дня (а кому не спиться - ночі) ;) усім!  
Не сподівався, що одна моя стаття здійме стільки галасу на сайті. Оскільки я щочетверга - з півночі в інеті, то, безумовно, завітав і на ДрогІнфо. А тому прошу уваги. 
1. До Адміна_________Не піддавайтеся на брудні провокації. Не варто виправдовуватися перед тими, що лише лиють бруд, бо вони нінащо краще не здатне. Чим більше виправдовуєтеся - тим більше поживи для їх квакання, шипіння і рохкання. У них в генах записано: повзати і шипіти в болоті. ЛОХнеське чудовисько ніколи не назве Людину людиною, а лохом, бо само - лох, і дивиться на сей світ крізь свої залошені болотом зіниці. 
2. Щодо журналістики і чистоти української мови. Можу довести, що жоден з критиків на цю тему на сайті досконало не володіє українською мовою. Якщо ж серед них і є дипломований журналіст - нехай це доведе своєю публікацією на сайті, а не огидними коментарями. Тоді курсивом підкреслю його помилки та русизми. У Дрогобичі лише з Богданом Пристаєм можна дискутувати про чистоту мови. Конкурентів наразі не бачу, навіть серед дипломованих філологів чи професорів. А взагалі найбільшим запасом слів рідної мови на Львівщині може похизуватися хіба що Василь Базів. 
Це - без політики. 
Журналісти... Справжніх у Дрогобичі - на пальцях полічити. А решта пишуть те, що нікого не цікавить. А тому й не бачу зараз у місті гідної високої оцінки газети. "Вільне слово", кажете? Там старики самі пишуть. А пишуть так, як їх навчали кількадесять років тому в СРСР. Тому й нечитабельна газетка. 
"Галицька зоря"? Думаю, краще б не міняла своєї первісної назви - "Радянське слово". Газети "Мій Дрогобич" теж вже давно нема в продажу, бо Василь Кирилич пише для Трускавця. Бориславських Петра Магура чи трускавецьких називати не буду - інша територія, як і тема. Правда, А. Власюк вражає своєю продуктивністю водночас у декількох виданнях. ;) Його статті - це підгрунтя сотень коментарів, тому, вочевидь, редакція й передрукувала його на сайті. А чом би і ні? Таке часто практикують досить поважні видання, і навіть сайти. Хочете гарні публікації? Пишіть тему - отримаєте статтю на сайті. 
Тож сподіватися, що "добродії", котрі лихословлять на сайті чимось допоможуть - даремно. Це - скнари. А в кого висока конституція особистості, не буде марнувати час, а піде в банківську установу і замість того, щоб тринькати гроші на алкоголь чи інші дурниці перерахує на праведну справу. Мовчки і без хизування. 
3. Мені особисто чужі (ваші, панове) гроші не потрібні. Я - гоноровий пан. Мені вистачає своїх. І Дрогобич Інфо - найкращий і найцікавіший на Дрогобиччині інтернет-сайт, що не потребує доказів. Колись я навіть прагнув запустити в Дрогобичі власну газету, яка суттєво б відрізнялася від сучасних місцевих газеток, які тупо (гра в одні ворота) пишуть те, що нікому не потрібне. А зараз бачу дещо краще за газету - сайт, на якому можна не тільки читати, а й чатуватись, вимагати необхідне Інфо - Дрогобич Інфо. Відтак запропонував Адмінові реалізувати на сайті свої проекти. Маєте, панове, власні цікаві проекти, слушні пропозиції для вдосконалення роботи сайту - надсилайте Адмінові. 
В доказ усьому цьому започатковую свій проект, який прошу Адміна опублікувати на сайті. 
Ще раз наголошую - ніхто тут не скиглить на кшталт Кіси Вороб'янінова "Мсьє, женема шпа зі жур". Адміне, якщо довкола нас одні жлоби - підтримаю роботу сайту особисто! Навіть не знав, що утримувати сайт в сто разів дешевше, ніж газету. Дякую, що вказали розрахунковий рахунок. 
4. Сайт у Стебнику? Не смішіть! Давно бачив той примітивізм. Якби я опублікував про те, що насправді коїться у Стебницькому ліцеї (до речі, віднині там - новий директор. Дама), :zzz або хто зі стебницьких депутатів і що вкрав - пан Очевидець би зараз половину Кримінального кодексу прокоментував. ;) 
5.Макс, розслабтеся! Не звертайте увагу і не :(, бо покусають. ;) 
6. Кого ще тут нервує мій нік? Бажаю ще дужче рознервуватися і надутися, мов ропуха. І...і ще трішки. Нумо, піднатужтесь! :grin 
7. Якщо мої коментарі когось образили - співчуваю, вам не притаманні почуття гумору і самокритика. 
Особисто я ні на кого не ображаюся. Депутате, Ви ще з нами? За два тижні - вибори. Яким буде Ваш новий нік після них? ;) Вчора, у середу був у каб.22 в ратуші, питав за Вами. Анна Тарасівна не зрозуміла, котрого саме депутата з земельних питань шукаю. Їх в Дрогобичі так багато... Щоправда, у той час один лисуватий депутат з куцими вусами тихенько сидів у цьому кабінеті. Це, часом, не Ви були? 8) Тоді Ви на депутата не схожі. Бо решта - такі вгодовані. 
І останнє. Пане Дригулич, дякую і Вам! Прошу передати мої поздоровлення пану Сергію. Він - талановитий поет і фотограф, творча особистість. ;)
Рейтинг: 0+ -6-
 
Франсуа, 04:10 14 жовтня 2010 р.
 
Ну, що ж хлопці я в черговий раз виявився правим.Ви викинули усі мої коментарі, а це означає, що я дійсно ПРАВИЙ, Тепер можу сміливо заявити, що ви аферисти, і багато з ніків це одна і та ж людина, яка пише на чиєсь замовлення і думаю ні впевненийЩ. що не задарма.Зникне і цей коментар.Якщо хочете довести, що я не правий, то верніть усі коментарі, які були на 13-те жовтня 24 год. 
 
Нагла провокація) 
Конструктивну критику пишіть. А будете обливати брудом даремно, не питайте де коментарі.
Рейтинг: 0+ 0-
 
О.Т., 08:52 14 жовтня 2010 р.
 
Надрукуйте коментарі, а люди розсудять чи у тих коментарях був бруд.І якщо будете друкувати, то будьте ласкаві без перекручування, Хоча я сумніваюся, що ви це зробите.Бруду там не було, а якщо не можна на вашому сайті висловити свою думку, то нафіга він потрібен-ЗАКРИВАЙТЕСЬ.Ще раз наголошую БРУДУ ТАМ НЕ БУЛО(якщо б був бруд то ви б надрукували, а відпрвісти ви вже б знайшли, що).Просто на правду ви не можете відповісти. 
 
Не рівняйте висловлювання думки з поливанням брудом 
Хоча, не бачу сенсу в подальшій полеміці з вами. Щоб сперечатися, треба опуститися до вашого рівня, а там ви задавите досвідом) 
Більше на провокації не відповідатиму.
Рейтинг: 0+ -3-
 
О.Т., 09:19 14 жовтня 2010 р.
 
Для людей Проаналізувавши коментарі, і деяку хронологію коментарів я висловив свою думку, що ад...ін, макс, франсуа, моріс і ще деякі "нікі"це одна і та ж людина, або група людей, які вирішили заробити трохи грошей(я вважаю, що це дуже добре), просто не треба вводити людей в оману.Приблизно такі висловлювання були у моїх вчорашніх коментарях, коли комантарі просто не друкувались, я це висловив у трошки грубшій формі(але без хамства і обливання брудом) Ще раз прошу верніть коментарі нехай люди розсудять, бо ви починаєте грати не по правилах, бо як когось-то ви дуже раді, бо рейтинг сайту росте, а якщо вас то .
Рейтинг: 0+ -5-
 
О.Т., 09:40 14 жовтня 2010 р.
 
І мої коментарі які ви викинули, будьте добрі поверніть, якщо звісно тут немає цензури. Нехай люди подивляться чи було там "поливання брудом".
Рейтинг: 1+ 0-
 
Foster, 09:45 14 жовтня 2010 р.
 
До О.Т.Я не адвокат в Дрогінфо, але Ви мене здивували.Судячи з к-сті Ваших коментів, то Дрогінфо пасує Вам.Щодо того, чи допомагати фінансово-ніхто того не вимагає у Вас.Живіть спокійним своїм життям.Адже Франсуа звернувся до тих, "кому не байдуже відьне слово".)))Щодо адміна, Франсуа, Макса, Моріса та ін.погоджуюсь- це одна особа-Демко.Та і Тед-ДемкоТак каже пані Фідик, яка до речі йде в депутати, хоча присягала, що це не так.Даю доказ.  
"Мої вітання всім, хто не спить.Дуже прошу вас залишити мене в спокої.В жодні мери чи депутати Фідик більше не йде - спіть спокійно.Знайдіть собі інші об"єкти для своїх нічних кошмарів…"  
 
Фідик Л., 23:03 15 серпня 2010 г.” Ями і малюнки на асфальті”(01/08/2010) 
 
IP: 91.124.81.92
Рейтинг: 0+ -4-
 
тед, 10:01 14 жовтня 2010 р.
 
фпансуа віддай гроші які ти виграв недавно в конкурсі на цьому сайті .бо через тебе сайт закриється .а ти тут такі великі статті пишеш :grin
Рейтинг: 0+ -2-
 
до франсуа, 11:30 14 жовтня 2010 р.
 
саме більше тут піариться Партія регіонів з них треба взяти за рекламу! звідки такі висновки? подивіться голосування по партіям! хочу ва обрадувати по соцісу ви навіть не проходите 3 відсотка, раз ви такі чесні кидаю клік народ закинте сататеика про наших Регіоналів, хто очолюе! скільки. і яким чином!
Рейтинг: 0+ -2-
 
макс, 11:42 14 жовтня 2010 р.
 
:grin Віддати гроші? Вже віддав, і ще понад того. Рахуночок бачите? Беріть свої брудні грошенята і відмийте їх в банку за вказаними реквізитами. ;) Після тієї процедури відчуєте значне полегшення, наче після сповіді в ксьондза. :zzz
Рейтинг: 0+ -5-
 
Франсуа, 11:55 14 жовтня 2010 р.
 
Шановному О.Т.___________ "Нас багато" - Макс, Франсуа, Моріс і ще сотні чоловік - в одній особі? :upsetЖах!  
До цих, написаними Вами слів я вважав Вас за інтелігента, інтелектуала. 
Адмін____________ Що ще жахливіше написав цей пан, що прийшов до такого наукового відкриття, а Ваша цензура не пропустила? Це вже інтригує. ;) 
Пропустіть, будь ласка, якщо там - правда, а не абсолютна порожнина. 
 
Франсуа, та це були вже навіть не брудні вислови в адресу сайту, а згадувалась моя скромна персона.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Франсуа, 12:04 14 жовтня 2010 р.
 
хлопці не голосуйте за "Сильну Україну"та Регіони бо тоді продамо память наших дідів та батьків.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Депутат, 13:21 14 жовтня 2010 р.
 
пан Депутат переживає за свою партію і боїться найсильніших конкурентів :grin
Рейтинг: 0+ -10-
 
до Депутата, 14:18 14 жовтня 2010 р.
 
Цей коментар буде останній, ви не готові до серйозної дискуссії, я написав два коментарі вони знову не опубліковані.Признайтесь чесно, що ви комусь підконтрольні і друкуєте те, що вам вигідно.Якщо чесно до вчорашнього дня я дійсно вірив, що дійсно це сайт дрогобичан.Хлопці ви розчарували, і повірте, що за 43-и роки від мого народження у м.Дрогобич у мене дуже багато знайомих, які у найближчі дні будуть знати правду.До речі з моєї подачі ваш сайт читали у Кіровограді, Києві, Нью-Йорку, Вініпезі, Львові.Це не піар і не жарт, просто маю трохи друзів по Україні, і не тільки.Ви себе дискркдитували.Ви боїтеся відкритої розмови і вихоплюєте з коментарів те що вигідно вашим замовникам. 
 
За 43 роки хоча б думати навчились. Був би замовник, було б фінансування, ніхто не звертався би по допомогу до людей, щоб отримати пачку образ від таких як ви, а тепер ще й погрози.
Рейтинг: 0+ -4-
 
О.Т., 14:45 14 жовтня 2010 р.
 
закриваи і пошли всіх в ж... і нехаи новини читають на стовпах і пишуть друг другу смски... нема для кого вести цеи саит, це іхня природа , все обіср.., раби ! а хто в них вкрав навіть підняти голову не можуть і спросити де ділись іх гроші...вони люблять свое болото і цеи бруд ріднии і дуже ім іде...
Рейтинг: 0+ -2-
 
макс, 15:03 14 жовтня 2010 р.
 
Шановні адміни! Щире спасибі за Вашу роботу - її не цінують лишень ті, що не здатні щось створити власноруч. Називаю їх, із властивим мені цинізмом, імпотентами. Соціальними, культурними, політичними?" им несть числа"... 
А загалом пропоную ресурсну підтримку від Асоціації "Нові Горизонти" Сайт газети НГ зараз у роботі, а ось сайту асоціації на разі немає. Може щось разом і придумаємо, бо перш за все, коли щось оцінюю, то досліджуюю, яку ж роботу було зроблено. 
Хто б ви не були, хлопці, нежурналісти, "малолєтки" ( як це хтось пише) і тп. зробили Ви добру справу. 
Гадаю, що сайт ще прислужиться небайдужим людям. Наразі, - з побажанням гараздів, Олександр Магльона.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Олександр, 16:15 14 жовтня 2010 р.
 
нео комуністичний сайт ..що роекламує дикий совок ...комуняк які ніколи не перейдуть в нормальних лшюдей а стали дикими капіталістами ...дикими совками ...кому такі потрібні ?
Рейтинг: 0+ -2-
 
отака фігня малята, 16:35 14 жовтня 2010 р.
 
Для тих скнар, що краще за мить проп'ють тисячу, але пожалкують гривню для перспективного сайту____________ у філії Приватбанку нині - аншлаг. В банку Надра - вільно біля каси. За 100 гривень взяли 50 коп. за послугу перерахунку. Приєднуйтесь до мого вчинку. Навіщо сто? 7 грн коштує пляшка пива. Можете нині обійтися? Перерахуйте їх на благочинні цілі. В Карітас. У товариство дітей-інвалідів "Надія". Або на підтримку молодіжного сайту Дрогобич Інфо. Не хочете? То не виливайте бодай власне безкультур'я на огляд більшості. 
До О.Т.___________ Ви й справді переступили всі правила етики? Може, Ви - не той самий О.Т., коментарі якого з цікавістю читав раніше?
Рейтинг: 0+ -2-
 
Франсуа, 17:21 14 жовтня 2010 р.
 
Іван ти від нас не сховаешся під" отака фігня малята", скоро будуть писати про видатних дрогобичан 21 століття! серед дописувачів звісно іх нема))) і це радуе бо ...
Рейтинг: 0+ -2-
 
макс, 17:30 14 жовтня 2010 р.
 
Макс :grin не шугася я не Іван ...хоча для таких як тут комуняк треба побільше щоб було таких Іванів ...трошка розуму вам може прибавилосьби
Рейтинг: 0+ -2-
 
загниваючий комунізм знову поч, 19:09 14 жовтня 2010 р.
 
Повний маразм. Адмін, не звертайте на них уваги. Таким ... байдуже, на якому сайті, лиш би свої помиї була можливість вилити. Нагадило на сайті чмо, і тішиться, перечитує свої "проффесорсько-розумні" речі. Такі недоумки завжди були і будуть, тож вступати з ними в суперечку - просто недоречно. :p
Рейтинг: 0+ -5-
 
Франсуа, 21:48 14 жовтня 2010 р.
 
Француа, якщо Ви прагнули запустити власну газету і ще є бажання займатись чимось подібним, напишіть мені do [at] drogobych . com. Планується новий проєкт, комерційний, не під вибори. Є ваканції журналіста, редактора (можливо головного).
Рейтинг: 0+ -5-
 
, 23:14 14 жовтня 2010 р.
 
То чого хрюкаєш тут? Йди рохкати у своє болото. :grin А чмом якраз і називають таких, що лаються на всі засади без розбору, бо не бояться реального копенгагена по рилі. :p Такого горе-писаку, що лиє свої нечистоти на молодіжний сайт за рило не впіймаєш. Проте по ай-пішці видно, що воно за потвора. :p 
Взагалі, чого тут пишеш? Читай Звернення. А коментарі пиши на стінах власного туалету. Зубилом напиши! :grin
Рейтинг: 0+ -4-
 
Франсуа, 23:39 14 жовтня 2010 р.
 
до попереднього автора. 
"А судьи кто?" 
Де ще можна буде почитати коменти людей якi напевно вважають себе "украiнською iнтелигенцiею", т.т. Iвана, Депутата, окремих букв абетки та iнших? 
- - - - - - - - - - - -  
Почалось: "хто хоче/може дайте грошi на сайт". 
У Вiдповiдь: не-журналiсти, статтi крадете, а чи часом не заробите на моiх 30 гр (аж $4 ! )?, комунiсти, не патрiоти, не так ставлятьса до Гука, Радз-го... 
Як хочуть, так i ставляться. Всiм нiколи не догодиш. А кожна людина мае вибiр на який сайт заходити. Кто хоче, той дасть своi, а не громадскi грошi. А решта буде тiшитись що вiн такий розумний i не дав себе обдурити. 
 
Про краденнi статтi. 
Особисто я не побачив нi одного шедевру. И дiйсно, майже завжди було iм'я автора. На мою думку - основна цiкавiсть цого сайту в коментарях, тому що вони дають змогу побачити на що перетворився Дрогобич i його мешканцi.  
 
А для новин i аналiзу подiй е iншi джерела.
Рейтинг: 0+ -3-
 
З Нормальноi Краiни, 23:51 14 жовтня 2010 р.
 
Прошу адсміна написати-скільки "бабла" прийшло на сайт.Від О.Т. чи йолопа О.-філок не брати.Бо, моральний жебрак.))) 
 
Прийшло 60 грн., і то за рекламу.  
10 листопада "махаємо ручкою" :sigh
Рейтинг: 0+ -1-
 
тед, 00:14 15 жовтня 2010 р.
 
Іван заходь під своим ніком! ми ж тебе впізнали))) чи вже стидно?
Рейтинг: 0+ -5-
 
макс, 11:49 15 жовтня 2010 р.
 
;)
Рейтинг: 0+ -1-
 
., 11:57 15 жовтня 2010 р.
 
Mozu Was usih pryitaty. Jak zavzdu v Drogobychi lubi poczynannya bazannya shos dobrogo zrobyty obyvajutsyya brydom i fekaljamy.  
Gryzitsya dali jak dyrni psy, zamist togo shob podaty odyn odnomy ryky i pomogty.  
 
P.S. Bagato zbydyjete i zdobydete z takym mentalitetom i widnoshennam.
Рейтинг: 1+ 0-
 
do wsih, 13:24 15 жовтня 2010 р.
 
Макс ))) бачу іван травмував твою психіку ))) ...може йди полікуйся ...бо тут і інші люди заходять не тільки Іван ...А МОЖЕ ЦЕ ЛЮБОВ :grin вже один гомік тут є франсуа ...ти напевно такий самий :grin
Рейтинг: 0+ -4-
 
як страшно жити, 16:07 15 жовтня 2010 р.
 
Не дивно, що Українці так нікчемно живуть .Це вже не нормальна дискусія поміж нами , а справжнісіньке ... Невже навіть поспілкуватись не можемо в цивілізований спосіб , а ще прагнемо незалежної держави?... Вже знаки БРЕХНІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ на кожному стовпі майорять , а ми все про суєту -суєт балачки ведемо ! Ось подивіться на плакати, скрізь на голубому фоні Коростельов, невже він подумає про нас після виборів ? Всі розуміють що ні ! Про це говорімо шановні громадяни, і дякуйте " Дрогобич- інфо" за таку можливість ! .
Рейтинг: 0+ -5-
 
АНЖЕЛА, 18:24 15 жовтня 2010 р.
 
Мої коментарі, які ви повикидали проти коментарів франсуа-дитячі віршики.Це і є справжнє ваше лице.
Рейтинг: 0+ -1-
 
О.Т., 20:06 15 жовтня 2010 р.
 
адмін веди контроль за повідомленнями які несуь образу іншои людини і просто витираи...
Рейтинг: 2+ 0-
 
макс, 00:34 16 жовтня 2010 р.
 
хм, панове, що тут сказати...пусті балачки! сайт чудовий і дякую адмінам за це, а кому не подобається - знайдіть, будь ласка, собі інший сайт :p і нема чого тут коментарі цілодобово писати - вам ж Дрог.Інфо не подобається!  
щодо чистоти мови : безперечно, це річ важлива...але ж не в неті! і ще одне : "малолітки" кажете?не впевнена.але навіть якщо це так, то чому б і ні? краще такі "малолітки", ніж така псевдо-інтелігенція і псевдо-культура, яким уже за 40 перевалило, а думати ще не навчились! радійте ж, що у нашому містіє така активна молодь, а не наїжджайте на неї!
Рейтинг: 0+ -8-
 
одна дівчина..., 21:23 16 жовтня 2010 р.
 
і ось прочитала ваші коментарі...і була дещо вражена зверхнім ставленням деяких "солідних дядів" щодо нас - підлітків! От саме тим "дядям" хочу повідомити шалену новину - ми(підлітки)теж люди! тож, якщо адміни цього сайту - тінейджери, то радійте, що в нашому місті така прогресивна молодь ;) а тепер, оскільки я теж дрогобичанка, хочу простовисвітлити деякі тут порушені проблеми нашими, дятячими та підлітковими, очима. 
1."Незнання мови".та, в більшості, ті, хто на це тут звертають увагу, самі мови досконало не знають! Ось наприклад:"А чи є тут місто та його проблеми? Хіба що амбіції... І - ще раз змушений повторити - незнання мови... 
Один з читачів, 18:13 13 жовтня 2010 г.".в ідеалі, ваше повідомлення мало би бути таким(зі знанням мови):"...І, ще раз змушений повторити, незнання мови..."До чого ви докотились, пане?вже дитина вас виправляє:grin  
2.Як то кажуть:"Багато шуму з нічого".Франсуа написав про те, щосайту потрібні кошти, а ви натомість що зробили?мова ж не йдеться про шаленні гроші, а всього лиш про деякі кошти, які потрібні Дрог.Інфо.Думаю, у кожного знайшлось би декілька гривень для сайту рідного міста :)  
ну що ж, панове, подумайте...
Рейтинг: 0+ -3-
 
ПіДлітОк, 23:36 16 жовтня 2010 р.
 
Андрієві________Дякую за пропозицію, подумаю. Тільки от ел. пошта вказана дивно. 
Недоброзичливцям___________ На ваші намагання мене образити відповідаю, що я на таке не звертаю уваги. Коли я написав "Нагадило на сайті чмо" не мав на увазі когось конкретно, якщо образив - то прошу вибачення. 
Мене просто здивувало той факт, що до такого Звернення взагалі можуть бути якісь коментарі. 
Думаю, що на цьому варто поставити крапку.
Рейтинг: 2+ -5-
 
Франсуа, 01:40 17 жовтня 2010 р.
 
Оце читаю брати мої, і думаю , а як важко жити нашим депутатам.Тут питання про 100 гривень, а в депіків теми на мілліони.Хлопці! Прийдіть до памяті, не паскудьте один одного, невже вам не стидно.Чи на вас передвиборча кампанія так вплинула? Вибори пройдутьЮа життя продовжиться.Живіть легко, не забивайте собі голову дурнею.Зробіть як я , тиждень не включайте комп, а потім зранку прочитайте всю галіматью , яку пишем.і буде вам встидно! Ви собачте владу, бувших депутатів та інше "бидло нашего городка".Невже принципово хто створив сайт, основне, що знайшлись люди, які це зробили, давши нам можливість висловити свої думки, а то читаю наших грантописателей, думаю, а чому ж ви такі розумні раніше не зробили такий сайт? Згідний з Франсуа, що така тема взагалі не повинна так активно обгавкуватись, є багато цікавих речей в місті, і без цього.А сайту допоможемо!
Рейтинг: 0+ -3-
 
Довбуш, 11:12 19 жовтня 2010 р.
 
Если жизнь - зебра, то лучше остановиться ина белой и идти вдоль...
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 13:17 16 липня 2011 р.
 
Дрогобич Інфо, прощавай! ;) 
26 липня 2011 року.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Франсуа, 02:43 26 липня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5828 днів)