Крапки над І, або у кожного своя правда

Надрукувати
Роздуми
Написав(ла) Олег Громов, коріний дрогобичанин (не журналіст)   
09.12.2010
Герб Дрогобича Коли у моїй країні говорять про свободу слова, незалежну пресу, "четверту" владу, то я розумію, що знову комусь треба підписати журналістів під власні інтереси. Політичні, фінансові тощо. Особливо помітно це під час виборчих кампаній. Наприклад, з'явилася в місті така собі газета "За сильну Україну", що працювала головно на теперішнього мера міста пана Радзієвського та його "команду". Пишу це слово в лапках, бо Олексій Васильович досвідчений партієць, тож до останнього дня ніхто й не здогадувався, під яким прапором він йтиме на вибори. Так само велася й "команда", якій на шпальтах видання співали "осанну" Анатолій Власюк та Леонід Гольберг, які один одного, як кажуть, не виносять "на дух".

Так пан Анатолій назвав директорку четвертої школи Світлану Малу "вчителем вчителів" і та "нічтоже сумнящеся" це підтвердила. Аякже, мовляв, їх, вчителів, треба вчити за особливими, моїми, методиками. Я ж свого часу закінчував цю школу (мав єдину четвірку з біології, яку викладала ця вчителька) тому добре знаю схильність пані Світлани до лицемірства та нещирості. Одного разу на її уроці (а це був мій найулюбленіший предмет!) я зробив зауваження Світлані Василівні за не точність. Вона заявила, що їжу добувають леви, я ж сказав, що в левиних прайдах, як правило, полюють левиці. З того моменту, як би я не вчив урок біології,- отримував виключно трійки та четвірки, це унеможливило отримання мною золотої медалі. А на зустрічі випускників якось пані Мала мені відверто сказала, що мені із нею про оцінку треба було домовитися...

Леонід Гольберг "розкопав" нового "командного" героя пана Валерія Кузнєцова, який буцімто є великим діячем ЮНЕСКО і завдяки йому місто отримуватиме великі кошти. Я ж пам'ятаю пана Валерія з 1991 року, коли він назвався генеральним директором благодійного фонду і спекулював книжками Володимира Висоцького. З Києва йому на зберігання відправили 100 тисячний наклад пісень Висоцького по 2 крб. за книжку. А Валерій Федорович їх почав продавати в Трускавці по 10-15 карбованців — навар виходив астрономічний. Мої друзі звернулися до директора Фонду, академіка Костя Меркурійовича Ситника (батько Миколи Вересня), тож "благодійну торгівлю" пану Кузнєцову довелося припинити. Потім він мав справу із відповідними міліцейськими структурами, тож надовго зник із Дрогобича. І ось тепер "правду" про цього діяча нам розповів "вільний" журналіст Гольберг.

Ще одну, свою, правду на сторінці Дрогінфо видав нещодавно такий собі пан Франсуа (так він підписується під коментарями та своєю статтею). Справа нібито благородна - "відмити від бруду" Світлану Харитонову, директорку 10 школи. Та ось зроблено це так, що неозброєним оком помітно — добродій (чи журналіст?) явно не досліджував тему (по допису "Крах імперії Харитонової", що оприлюднювалась знову ж таки на Дрогінфо), а відповідально відмивав "чорного кобеля"...

Адже головне правило доброчесної журналістики не писати правду, бо вона у кожного своя, виключно суб'єктивна, а донесення до читача точної та чесної інформації. Сподіваюсь, що читач ДІ цю різницю добре розуміє. Ось тому й у дописі цього писателя все однобоко — гарно про Харитонову, як про покійника.

Чи знає той пан Франсуа, що саме виключно за керівництва пані Світлани осередком Міжнародної Амністії Дрогобич втратив шанс на постійне розміщення штаб-квартири в нашому місті. Адже річний бюджет осередку (30 тисяч фунтів стерлінгів) було використано нею за такими непрозорими схемами, що до Дрогобича приїжджала спеціальна комісія із Лондону, де розміщена головна штаб-квартира МА. Ось тому тепер офіс УАМА в Києві. Про це добре знає пан Хосе Турчик, який безрезультатно добивався від пані Харитонової прозорої звітності.

Що вже й говорити про урядництво школою — запитайтеся в учнів, що навчаються англійської у дочки пані Харитонової — Наталі. Без репетиторів вони нічого з її уроків не виносять — жодних знань. Зате всі в школі мусять затямити: Наталка — майбутня директорка. А якщо там якась завуч (Марія Несторівна ) зробила їй зауваження, що вона під час своїх уроків п'є каву з коліжанками, то Світлана Тихонівна довела свою заступницю мало не до інфаркту. Що стосується ремонту школи, то в школі всім відомо — декілька років поспіль шефство над школою тримала військова частина, якою командував пан Богдан Мозоль. Всі ремонти було зроблено безоплатно. Куди списувала щорічно чималі кошти пані Харитонова — невідомо.

Ось така журналістська правда панує у нашому медіапросторі. Чи вірять їй прості дрогобичани? Однозначно: ні!. Чи таку "об'єктивну" інформацію про порядність та доброчесність очільників-освітян, свою "команду" має отримувати міський голова пан Радзієвський? No comments.

Переглядів: 8238

Коментарі (50)
 
Не буду нікого відбілювати але на інтервью з п. Харитоновою ходили разом з Француа і взагалі то моя ідея була взяти інтервью! про замовність статті просто смішно))) 
Француа виклав свое бачення того що побачив і почув, як завжди правду важко шукати і тут не буде ніколи щоб хтось залишився задоволеним!  
Француа не злись! ))))) Хтось тобі вже заздрить! тому і така атака) 
пару слів про Кузнецова.Дуже порядна людина)) скоро ми і в нього візьмем інтервью))))
Рейтинг: 0+ -2-
 
макс, 15:27 09 грудня 2010 р.
 
Я халодний 
Якийсь *** погнав туфту, а ви пишете все гамно, яку вам надсилають. Ну й ***. Фільтруйте, ***. 
 
Цензура. Лайка.
Рейтинг: 4+ 0-
 
Нормальний чувак, 15:49 09 грудня 2010 р.
 
нам не завжди подобаеться що про нас пишуть, а тим більше про людей які е членами нашої команди я маю на увазі Француа, але фільтрувати теж не будем! ми хотіли свободу слова? і це одні з иого мінусів. 
Але все що не робить нас мертвими робить нас сильнішими)))) 
 
Макс, +1 
 
Нормальний... - чому Ви думаєте, що думка "якогось" не заслуговує на те, щоб бути почутою?
Рейтинг: 2+ 0-
 
макс, 16:10 09 грудня 2010 р.
 
Хлопаки ви мене розчаровуєте, я думав, що ми такі собі бойки та гуцули обговорюємо наші проблеми, аж тут раптом вияснюю, що є в нас каманда, ходимо разом на інтервю, починаємо фільтрувати "базар".Так дойдем до того, що нас на сайті буде 5 пацанів, які будуть бавитись в переписку між собою.Брати мої! Я в такі ігри не граю! Камандою ніколи не був і не буду, в каманді добре грати футбол, а полюбляю інші ігри -бажано вдвох! При таких розкладах наші філософські бесіди можна дійсно сприймати за заказуху, а це не підходить мені по духу.Давйте міняти формат в сторону чистої гри! Бажаю вам тепла та розуму!  
 
Довбуше, Ви також в команді :) 
А якщо почитати деякі з коментарів Івана, то виявляється, що Ви ще й "дахуєте" Дрогобич Інфо)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Довбуш, 16:30 09 грудня 2010 р.
 
*** 
 
Щоб задовольнити свою власну цікавість, ці та інші питання, що не стосуються публікації, можете задати адміністрації по телефону, чи написавши на електронну пошту. 
 
Всі контакті дані вказані на сторінці "Зв’язок з нами".
Рейтинг: 1+ 0-
 
недороблені ))) документи,,, 17:29 09 грудня 2010 р.
 
Добродію Громов! Ніколи й нікому не співаю "осанну", просто роблю те, що вмію. А от Ви пишете, що "не журналіст", а беретесь судити про фах, з яким незнайомі. Що ж до тих фактів, які наводите, то ж підтвердіть фактами. Як і чутки про мою гіпотетичну приналежність до тієї чи іншої команди. Й не послуговуйтесь висловами на кшталт "як кажуть2, бо це вже межує з плітками. До речі, мій стаж ґазетярський дозволяє стверджувати: я відповідаю за те, що пишу. Й інколи доводилося відповідати з вельми неприємними наслідками...
Рейтинг: 0+ -3-
 
Леонід Ґольберґ, 17:36 09 грудня 2010 р.
 
Ну що тут казати, перші ластівки роботи Ваших обранців можливо вже маєте або ще не довго залишилося чекати.Отож, наберімось терпеливості 
А що стосується п. Валерія Кузнєцова, то цей дядько всюди де "мутна вода" там кінці легше топити :?
Рейтинг: 0+ -4-
 
Миколай Бородатий, 18:26 09 грудня 2010 р.
 
Громов, ти часом не Магльона? Хлопці, візьміть у нього інтерв"ю, бо ми йому хочемо буків дати
Рейтинг: 1+ -3-
 
Бандерівець, 18:37 09 грудня 2010 р.
 
ЛЕВ'ЯЧИЙ ПРАЙД НЕЖУРНАЛІСТА ГРОМОВА 
 
Що маю сказати на таку провокативну статтю? Здоровий глузд підказує: не реагуй. Але оскільки з Леонідом Ґольберґом ми у хороших стосунках (особисто), тоді коментар свій залишу. 
Друже Макс! Як я можу сердитися на найкращий сайт міста? Це - абсурд. Але все за порядком. 
1. Яким чином пересварити працівників не лише одного сайту, але й обидвох чудових порталів міста? Рецепт простий: до частини правди додаємо багато відвертої брехні (тобто наклепу) і під вигаданим псевдо закидуємо все в одну "каструлю" - нехай все це там кипить. А самому потішно потирати руки, спостерігати, як всі починають чубитися. Однак нічого в даного "корінного нежурналіста" не вийшло. Зварився в цій каструлі повний пшик. Ми дружно посміялися з так званого Громова, і розцінили однозначно: пан переплутав 1 квітня з грудневим днем. :grin 
2. Щодо пані "директриси"... Я вже гадав, що тема на сайті закрита. Звичайно, я описав все те, що побачив в час карантину. Цілком можливо, що директор у виховних процесах перегинає палицю чи має й інші гріхи. Проте одна річ - "збирати інфо в маршрутках, що люди кажуть" та вірити дописам анонімних осіб, та зовсім інша - писати офіційно як журналіст. За слова, панове громови, доведеться відповідати. Є реальні документи (заяви, акти, протоколи, відео- та фотоматеріали, задокументовані свідчення)- значить є підстава для критичної (розвінчувальної) статті, а якщо нема, то нема про що й говорити. 
Так званий Громов побудував статтю на коментарях, моїх сьогоднішніх дописах на іншому порталі та на особистій самозакоханій зверхності... 
3. Автор однозначно знає багатьох журналістів міста, але своїм пасквілем порушив один з найважливіших законів журналістики - толерантності, етики, солідарності між журналістами. Тому й справді він - НЕЖУРНАЛІСТ. І недивно, що золотої медалі не заслужив (якщо взагалі не вигадав цю сторі). Яку образу тримає на "левицю"! :grinОго! Я у 8-му класі володів English на тому ж рівні, що й учителька, але ж не тримаю образи за четвірку в кінці року. :zzz Тож такий собі "Громов" добряче заплямував свою честь, і ми здогадуємося, хто так наполегливо "старався". 8) 
Пане Леоніде, нам з Вами нема потреби виправдовуватися за таку "качку". Ми - вище цього. ;) Тому що ми - журналісти. А те, що такий опус з'явився саме на "Дрогобич Інфо" - це ще один доказ тому, що наш сайт віддзеркалює стан суспільства, менталітет українців, життя соціуму та пропагує свободу слова. Іншими словами, шила в мішку не сховаєш. 
З найкращими побажаннями,
Рейтинг: 1+ -3-
 
Франсуа, 18:57 09 грудня 2010 р.
 
Bas, вивчіть нарешті російську. Хоча б. Бо орфографічних помилок - маса(словоизъявления, нелицеприятная, кого-то, останется и прочее). 
А щодо того, на кого працює сайт, то глибоко помиляєтеся. Сайт ПРАЦЮЄ! І аж ніяк не на когось. :grin
Рейтинг: 0+ -1-
 
Франсуа, 19:10 09 грудня 2010 р.
 
Попередні коментарі, що не відносяться до теми публікації, а також ображають честь і гідність дописувачів, зняті з публікації (коментатори Bas, Макс, Брехлива тощо). 
 
Прохання до всіх: будьмо ввічливими один до одного!
Рейтинг: 0+ -3-
 
Адміністратор, 00:00 30 листопада -000 р.
 
Франсуа, а чому б Вам не поспілкуватись з Марією Несторівною -завучем школи, і її позицію висвітлити тут на сторінці ! Диму без вогню не буває! А те, що дочка Харитонової має значні привілеї- поза всяким сумнівом , дратує інших викладачів! А приватні англійської мови уроки , повинні фіксуватись і оподатковуватись - бо це вже, підприємницька діяльність , і якщо керівник школи зумисно цього не бачить - налице ознаки корупціїї ! Цього вже достатньо , щоб організувати і перевірити діяльність вищезгаданого учбового закладу .
Рейтинг: 0+ -3-
 
анжела, 23:41 09 грудня 2010 р.
 
тут можна писати тільки редакторам ...максу франсуа ..довбушу ..якшо ви не редактор то ви свабодні :grin
Рейтинг: 3+ 0-
 
комунізм форевер, 00:07 10 грудня 2010 р.
 
Павліку Громов, точніше Магльона! Ти хизуєшся тим, що 20 років тому «зламав» бізнес людині. Треба ж було їхати в Київ, жалітися видатному в світі Академіку НАН України і той відклав всі справи почав спільно з тобою «ламати» бізнес Кузнєцову. Ти себе переоцінюєш. Не той ти для Академіка рівень, щоб він слухав твої плітки. Впевнений, що ти звертався в нашу прокуратуру, міліцію перш ніж їхати до столиці і що? Як би щось було на Кузнєцова, то… Зрозуміло. 
Ти намагався зробити з Кузнєцова В.Ф. (далі КВФ) злодія і витягнув справу 20 річної давнини. А «свіжої» у тебе на нього немає? Зрозумів чому. Ти пишеш, що КВФ налякався міліції і пропав з Дрогобича.Брехня! Нікуди і ніколи він не пропадав, багато помагає дрогобичанам вирішувати їх проблеми в Києві(він працює у Верх.Раді в комітеті по правоохоронній діяльності)- сам до нього неодноразово звертався. З біллю йдуть до нього люди – від питань пов’язаних з право охорон. Органами, освіти, культури, медицини, працевлаштування – все йому під силу. Знаю, що багатьом допоміг, спас не одне життя і підкреслюю спеціально для тебе Громов – робить суто від душі, не за гроші, що тобі не зрозуміти. 
Тепер до книжок. Чужі гроші ти завжди добре рахував – перерахував і гроші КВФ. Вірю, що ти не бізнесмен, інакше би знав Закон бізнесу – дешевше купити – дорожче продати. Заробив КВФ копійку – честь йому і хвала. Якщо не чесно він це зробив, на то е органи, розберуться. Але тут як ми бачимо, вийшла промашка. Обідно тобі, він заробив, а тебе 20 років «жаба дусить». Кузнєцов чесна і порядна людина, а ти не Павлік Г. – ти Павлік Морозов, який псує людям життя! .
Рейтинг: 1+ 0-
 
Евген, 13:34 10 грудня 2010 р.
 
Незнаю, щодо п.Громова, та за Харитонову і її дочку написано правду, треба гнати їх, щоб вчителі йшли до школи і не думали в якому настрої директор, кого зних буде нині тероризувати, а мали бажання навчити дітей .
Рейтинг: 0+ -4-
 
Оля, 19:21 10 грудня 2010 р.
 
В статті перераховані ті моменти, про які давно вже чула громада міста, а хто вважає, що це неправда - є суд. Більшість читачів розуміють, хто "краснобайством" займається, а хто журналістикою і може стояти в одній лаві з такими журналістами як Ю.Щикочихін і багато інших, які всебічно висвітлюють проблеми суспільства без краплі лукавства.
Рейтинг: 1+ 0-
 
роман, 21:43 11 грудня 2010 р.
 
Рома, куди клониш? Маєш на увазі нахабні наклепи "добродія", що підписався Громовим? Громада чула, я теж чув, але що з того? Ось хай цей наклепник громов в натурі топає з "громадою" в суд і щось доведе, а не показує з себе великого розумника-правдоборця на сайтах міста. Ну й впав низько автор, що облив брудом всіх і вся і гонить всяку туфту.
Рейтинг: 0+ -1-
 
:)))))))))), 23:07 11 грудня 2010 р.
 
Пояснюю безіменному; Громов пояснює, що він не журналіст, а незгідні з його статтею мають право звертатись до суду. А далі мною написане стосується тих-хто рахує себе журналістами.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Роман, 00:15 12 грудня 2010 р.
 
О.Громов (О.Магльона). Тримаю в руках книгу «100 песен Владимира Высоцкого» про яку йдеться в листі. Я придбав її в Трускавці в магазині де завідуюча ( однокласниця твоєї першої дружини) Людмила Рєпіна за 9 рублей (не за 10-15). Дивлюсь на звороті титульної сторінки вказана ціна 6 р., не 2 р. як ти брешеш. У тебе щось не тільки з розумом, але й з очима – лікуйся. 
Стосовно статті. Як я розумію, увага в ній направлена на дискредитацію директорів шкіл №4 і №10, а до чого тут Кузнецов?(маразм якийсь). Саме цей дивний абзац про Кузнецова мене переконав, що вся стаття брехлива і написана злою, заздрісною і хворою людиною. 
Кузнєцов, як і твоя перша дружина Галина мій однокласник, - це дійсно порядна, чесна і добра людина (згідний повністю з Євгеном), знаю його понад 50 років.  
Олег Громов, чи як там тебе, раджу – лікуйся!  
Однокласник
Рейтинг: 1+ 0-
 
Однокласник, 19:07 12 грудня 2010 р.
 
Я вдячний всім, хто мене підтримав і не повірив цьому Олегу Громову. 
Ніякого Громова не знаю, ніколи про нього не чув. Можливо, як припускають дописувачі, це Олександр Магльона. Я також такої думки. 
Адже, в 1991 р. на зустрічі однокласників я познайомився з О.Магльоною. (його дружина Галина Зіменко (дівоче прізвище) була нашою однокласницею). Мене зацікавили його комерційні проекти і я запропонував співпрацю ( тоді я був директором МП «Плант» від Українського фонду милосердя і здоров»я). Магльона наполягав тільки на основну роботу в «Планті» на посаді заступника директора. Я погодився, взяв його по переводу з науково-дослідного заводу, де він працював керівником якогось підрозділу. Мене здивувало тоді, що його з легкістю відпустили і що Магльона не вагаючись йде на «не розкручене» підприємство. Через місяць Заст. директора заводу розповів мені про «диво-робітника», який тероризував підприємство. Щоб позбутись його, вирішено було закрити відділ, де він працював, і раптом, як казав співрозмовник, «нам повезло, ти забрав цього робітничка. На заводі сприйняли цей перевід, як чергову аферу Магльони, коли ж дізнались, що ти дійсно взяв його для роботи, пожаліли тебе». 
Поки Магльона городив грандіозні плани, єдиний дохід на той час в «Планті» був від реалізації, згаданих ним, книг «100 песен Вл. Высоцкого». До речі, зарплатню Магльона отримував саме від продажі цієї книги (відомість збереглася). 
Тепер про цю книгу. До виходу її в світ я мав безпосереднє відношення, бо таки є досвід у написанні і виданні книг: встиг написати 6 книг, серед яких є підручник «Сонати і концерти для баяна». 
Пісні Висоцького раніше видавались як вірші (візьміть хоча би «Нерв»), а тут вирішено було перекласти на ноти з цифровками. Видавництво «Музична Україна» книгу планувало друкувати на двох поліграфічних підприємствах. На 1-му тираж 50 тис. – це замовлення Москви, на 2-му - для мене, але я знайшов кошти тільки на 20 тисяч. Суму в розмірі 120 тис. рублів (на той час це астрономічні гроші) «Планту» надав безвідсотково в кредит на один рік «Прикарпаттранс газ» (Івано-Франківськ). Я замовив вантажівку в АТП 2208 і привіз віддруковані 20 тисяч книг. Планував, що швидко їх продам, віддам кредит, вчасно буду платити зарплату працівникам, оплачувати оренду приміщення і складу. Але все сталося зовсім не так, як хотілося. Політична ситуація в країні внесла свої корективи в мій бізнес. Книга була розрахована на відпочиваючих. З 1991 року зменшилась кількість курортників у Трускавеці і Моршині (їх лякали події в Україні, особливо в Галичині, додались їм і свої перевороти, криза тощо).  
Торгівля «вмерла», книги почали псуватись (плісень, миші). Я готовий був віддати їх за півціни, або здати все на макулатуру. Сотнями я вивозив у пункти прийому макулатури, особливо багато здав у пункт, розташований в колишньому кінотеатрі «Комсомолець». Залишок, понад 10 тис. я подарував партії, лідер якої балотувався в Президенти України (це відомий політик).  
Тепер про тираж, в 100 тис., про який пише громов. Він не уявляє скільки це? Це не брошура в 30 сторінок, це книга в 334 стор., якщо припустити нереальне – продаж в день по 10 книг, то щоб реалізувати 100 тисяч, потрібно понад 30 років. Тепер про ціну. Коштує книга 6р. (див. на звороті книги), а не 2р., як вказує громов і давав я її на реалізацію по 8р., 1р. додавав продавець. Не було такої ціни 10-15р., книгу і за 9р. не купляли. Адже в ті часи людям не було за що хліба купити, а книгу з нотами, тим більше. Ми стали банкрутами.  
Твої мрії, захмарні плани грошей не приносили – стало питання про скорочення і звільнення О.Магльони. Ти не хотів йти – почав лякати судом, правоохоронними органами, своїм сином- міліціонером тощо – ефект нульовий. Поїхав у Київ жалітись на мене до Ситника. На жаль, я з ним навіть, не знайомий, і Ситник до мене не мав і не має жодного відношення. Чому ти не розповів про мого безпосереднього керівника Генерального директора Українського фонду милосердя і здоров»я В. Міщенка – ти і у нього був.  
Мене викликали до Києва у Фонд, розповіли про візит Магльони і дали пораду; «Гони этого маразматика. Что бы он тебя больше не донимал, реорганизуем «Плант» в Западноукраинский фонд милосердия и здоровья». Згідно Наказу по Фонду я був призначений Головою Західноукраїнського Фонду милосердя і здоров»я.  
На цьому моя співпраця з О.Магльоною закінчилась, Можливо, він тримає на мене образу, тому обливає брудом. Але, я впевнений, що його писанина ніким не буде сприйнята серйозно. І директори шкіл №4 і №10, п.Гольберг і п.Власюк, яких він також обріхує, - шановані і поважні люди м. Дрогобича.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Валерій Кузнєцов, 12:16 13 грудня 2010 р.
 
Відповідаю О.Громову стосовно моєї справи з відповідними міліцейськими структурами, внаслідок чого я «надовго зник з Дрогобича». 
Ніколи моє життя і діяльність не була об»єктом інтересу «відповідних міліцейських структур». Дійсно, я рідко почав приїжджати в Дрогобич. Адже з 1993 року працюю у Верховній раді України в Комітеті Законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності і боротьби з організованою злочинністю та корупцією (Голова комітету був Гр. Омельченко), в 1996 р. комітет розділили, я залишився в комітеті по правоохоронній діяльності, в якому і працюю по теперішній час. Був помічником-консультантом у народних депутатів Голови комітету, генерал-лейтенанта Біласа І.Г., потім у генерал-полковника міліції Бандурки О.М., тепер працюю з генерал-лейтенантом міліції, головою підкомітету Грицаком В.М. З правоохоронними органами я тісно співпрацюю не тільки по роботі в комітеті, але і у видавничій сфері. 
В Асоціації ЮНЕСКО (роботу якої я очолюю) є видавництво «ЮНЕСКО – СОЦІО», в якому, крім видання книг, газети «Постскриптум» видаються фахові наукові журнали – «Укр. бальнеологічний журнал», «Наше право» і «Європейські перспективи» (юридично- економічний). В «Нашому праві» до 70% друкують свої статті науковці з правоохоронних органів, професорсько-викладацький склад вищих учбових закладів . З 1995 р. в журналі друкували свої статті всі міністри МВС (крім Ю.Луценка), начальники обласних управлінь, прокурори областей, губернатори тощо. Приємно працювати з ними, обговорювати нюанси їх наукових статей. Відчуваєш, що ти їм потрібен і вони шукають і звертаються до тебе. 
Пам»ятаю К.Левченко, яка почала друкуватись в «Нашому праві», будучи ще ст. викладачем Харківського університету внутрішніх справ, згодом захистила кандидатську дисертацію, потім докторську, стала професором, Народним депутатом України, заст. міністра МВС. Коли зустрічаємось, вона завжди згадує журнал, дякує мені за допомогу – це приємно, що і ти маєш дотичність до долі цієї людини. 
З 2005 року працюю проректором в Київському міжнародному університеті, по сумісництву на 0, 5 ставки працюю науковим консультантом ректора МАУП (Подоляка А.М.) і помічником ректора Харківського університету внутрішніх справ (у генерал-полковника м-ції Бандурки О.М.) , представляю інтереси університету в Києві «сватають» мене в Академію прокуратури України. 
Хтось скаже, що так не буває, людині не під силу охопити стільки робіт. Хто мене знає, підтвердить, що за своє життя менше ніж на трьох роботах одночасно не працював. Головне, на мою думку, треба організувати себе, роботу і бути потрібним людям. А працювати, це у мене від батьків, - генетичне. 
Так, роботи у мене багато, жалкую коли щось не встигаю зробити, жалкую за втраченим часом в магазинних чергах, автомобільних заторах ( в Києві) – цей час, ці хвилини мені вже ніколи не повернуться, а можна було б зробити щось корисне. Але не пожалкую ще часу, щоб дізнатись хто стоїть під прізвищем О.Громов, а краще, щоб я цього не робив, давай зустрінемось і все з»ясуємо. Будь мужиком, Громов.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Валерій Кузнезов, 12:51 13 грудня 2010 р.
 
Пане Олеже! Мене лише тиждень не було в Дрогобичі - а скільки ви викликали емоцій своїм дописом. Скажу коротко : молодець! Що не журналіст - не біда, ось деякі горе-журналісти для суспільства справжня біда. Не буду коментувати ваш допис. Він мені зрозумілий і те, що збурило Валерія Кузнєцова - теж. Так, це людина, якій я не подаю руки. Мав змогу колись переконанатися у його непорядності. Сьогодні ж він пише, що я йому нібито погрожував сином -міліціонером ( у 91 році моєму сину було лише 15 років! ). Мав необережність згодитися на роботу з цим чоловіком ( працював заледве 3 місяці). Пішов по переводу з посади комерційного директора ІСМ, що на долотному заводі, ( а не якогось там підрозділу ) причому пан Кантор (шеф) мене не відпускав одразу. Коли побачив чим займається добродій Кузнецов, зробив тому зауваження, чим неймовірно перелякав спекулянта ( до речі "Плант" з англ. - зілля, наркотик). Бо коли я попав на місяць до лікарні то жодного разу він до мене не завітав, та ще й примудрився у цей час ( під час лікарняного) звільнити мене з роботи. Потім довго бігав, перепрошувався, щоб не попасти до суду та криміналу. Ось такий "чоловік" - "мужик" добродій Кузнєцов. Щоб сьогодні він не легендував про свої здобутки - добре пам'ятає, що я йому колись відверто сказав, що від героя до негідника -один крок. Від негідника до героя - вічність.Очевидь, що добродій Кузнєцов цю вічність не витримує.А загалом, дякую вам, Олеже, за активну життєву позицію. З повагою. Олександр Магльона
Рейтинг: 0+ -2-
 
Олександр, 13:38 13 грудня 2010 р.
 
Леоніду Гольбергу. Робіть свою роботу й надалі, хоча, на моє переконання, це не зовсім ваша робота – писати лише виключно у партійних газетах, тільки під час виборів? Опишіть гостру соціальну тему, покритикуйте недолугу владу – ось тоді й побачимо: хто і де надрукує ваші творіння. Щодо журналістики, то маю таке ж право, як і ви, журналіст із тривалим стажем, писати, що думаю про життя у нашому місті. Сподіваюся, що Дрогінфо й надалі надаватиме таку можливість усім без виключення, що пропонують хоч якийсь конструктив. Мене, як і, напевне, вас, турбує, хто і як вчитиме моїх дітей, які «правила гри» та прозорість рішень запропонує новообраний голова міста, які одіозні фігури незабаром не допускатимуть простих смертних до його «тіла».Прошу читати уважно: ні до якої «команди» я вас не відношу. «Команду» всі ми бачили на величезних біл бордах ( чи біг – мордахJ).Тому й написав про пенсіонера Кузнецова, який «заробляв благодійництвом», і сьогодні хтось каже, як вмів, так заробив. Далеко підемо з такими бізнесменами-благодійниками. 
Добродію Франсуа. На відміну від вас пан Гольберг підписується своїм прізвищем. Знаю, що його не раз били за його статті. Писав, що думаю, а ви , - «провокативні», »зверхність». Очніться, добродію! Невже ви всерйоз думаєте, що маєте абсолютну монополію на цьому сайті через те, що ви там з подібними »ніками» нібито в якійсь «каманді», як влучно пише Довбуш. Це та «каманда», що назавтра цілодобово сидітиме в приймальні пана Радзієвського? Магльону-старшого, на жаль, не знаю особисто, лише з його статтей ( знаю, що спалили офіс його газети, мабуть не за прославляння влади). З молодшим вчився у 4 школі, він був у молодших класах, коли я її закінчував. Сьогодні він офіцер карного розшуку ( не гаїшник). Тож рахую, що це порядна родина. 
Роману. Щиро дякую за розуміння, а то тут в склянці води мало не бурю вчинили, особливо КВФ, тобто Валєра Кузнєцов ( такий собі колишній музикант-спекулянт. Про це якраз і говорять ваші однокласники)  
А писати й далі пропоную на цей сайт всім людям, що хочуть добитися хоч якоїсь правди від влади та права на нормальне життя своїх сімей, всієї міської громади.  
З наступаючим кролячим роком! У ньому знатимемо, що, кролики, це не тільки… 
Не журналіст О. Громов
Рейтинг: 0+ 0-
 
Олег, 16:11 13 грудня 2010 р.
 
Олеже, з чого Ви взяли, що Франсуа монополізує сайт ? Спостерігаю за сайтом і вважаю, що Франсуа намагається своїми статтями розказати нам щось цікаве, привернути увагу до певних подій у нашому місті. Це тільки сприяє популярності сайту...в чому тут монополізація ? 8)
Рейтинг: 1+ 0-
 
Alice, 16:27 13 грудня 2010 р.
 
Привіт, Віктор Федорович! Не Януковач, а Кузнецов. З квітня по кінець червня місяця 1991 року я від вас продавав у Трускавці книжки про які написав Олько. Ми з ним вчилися в паралельному класі у 4 школі. Книжок було дуже багато, повний склад на плодоовощній базі коло плодоконсервного заводу. Я помагав вам їх грузити у вашу «волгу». Торгувало троє чоловік, я біля верхнього бювета ті біля нижнього й на базарі. В перший день торгували по 10крб. Привезли великий виторг, всі інші дні – по 15 крб. Без накладної, бо ви казали що вона виписана на всіх трьох. Приїзжали по кілька разів на день забирати гроші і привозили нові книжки. За перший місяць вийшла у нас зарплата понад 200 рублів то ви сказали що з Києва не дозволяють стільки платити і дали нам по 150. Потім давали книжками – по 8 книжок за місяць. Коли ми обявили забастовку то сказали що нічого нам не винні бо торгували без угоди та трудової книжки. В травні ви домовилися з директором «Кристалу» паном Лєвіцким щ0 я буду торгувати у санаторії по 20 крб а через два дні він вас і мене вигнав, бо біля бювету знову торгували по 15 рублів за книжку. Тоді ви всім сказали що ми звільнені і книжки відправили у Київ. Збрехали бо через тиждень нові люди ними торгували на тих самих місцях. Ви їх теж згодом надурили і не дали зарплату. Тому вас і побили літом у «Старому дубі», не помогло ваше карате яким як ви хвалилися що займаєтеся. Мені було і є всерівно де ви були 20 років і ким ви є зараз. Але при чому тут Олежик, що написав про ваш фарц? Він теж тоді купив книжку за 15 рублів бо любить пісні Висоцького. А ось ви ні Висоцького ні правди не любите. Це негідно якщо ви там якийсь викладач чи ще щось.  
Ольку, честь! Де ти зараз, друже, звони!
Рейтинг: 3+ 0-
 
Юрій К., 10:50 14 грудня 2010 р.
 
Валера, прочитав твій опус, у якому йдеться й про мене. Так як ти посилаєшся у негативних характеристиках щодо мене на якихось міфічних осіб - сам боїшся, це для мене зрозуміло. Залишаю за собою право розповісти ВСЕ про ВСЕ. Якщо ти мужик - витримаєш. Це буде на сайті ДІ або в моїй газеті. "Не буди лихо". І ще: шлях від негідника до порядної людини ти так і не здолав. Не шкода.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Олександр, 13:55 14 грудня 2010 р.
 
Олег громов і Юрік К .-писав одне лице по стилю написанню.
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 15:05 14 грудня 2010 р.
 
Вообще це нагадуе театр одного актора! сам пишу сам відповідаю!
Рейтинг: 0+ -2-
 
макс, 15:06 14 грудня 2010 р.
 
Давай Саша мочи їх, а я про тебе підкину трохи інфи, хай народ тішиться.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Гоцман Д.М., 15:16 14 грудня 2010 р.
 
Валерій Федорович ви не праві.Книжками ви торгували як фарцовщик.Я вас попереджувала що це ще колись вилізе боком.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Марія, 15:29 14 грудня 2010 р.
 
Все це знає Магльона , він вам зробить купу проблем. Бо ви все брешете..
Рейтинг: 0+ -2-
 
Марія, 15:32 14 грудня 2010 р.
 
нема журналістів е джинса!
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 17:10 14 грудня 2010 р.
 
Юрко буду в Дрогобичі на Різдво. До зустрічі.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Олег, 10:34 15 грудня 2010 р.
 
Магльона! Ти справжній патріот ненавидиш жидів, москалів і банду що засіла в ратуші (крім Т.Метика це є наш патріот, його не чіпай). Бий їх своїм сильним правдивим словом. Ми з тобою. Слава Україні!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Патріот, 13:43 15 грудня 2010 р.
 
Патріот! Колись я розповів Мирославу Глубішу такий анекдот. Знаєте, пане, тепер наш партіотичний лозунг змінився, горили раніше: бий жидів і москалів! . А тепер треба кажати : бий жидів і почтальйонів! " А за що почтальйонів, - запитує той. "А за що жидів?...
Рейтинг: 0+ -2-
 
Олександр, 16:27 15 грудня 2010 р.
 
Валєра Кузнецов, у тебе що, здали нерви. при чім Магльона до думок та коментів Олега. Він пише га Дрогінфо з першого дня його заснування. А ти вилив тазік бруду, бо хочеш виглядати білим та пухнастим. Це про текбе Мацялко сказав : нікчемний музикант та фарцовщик із комплксом малого зросту. Негідно так писати та поступати,
Рейтинг: 0+ 0-
 
Леся, 11:11 16 грудня 2010 р.
 
Особисто знайомий з Валерою Кузнезовим і рахую що його обливають брудом люди які нічого не досягнули в житті. Всі ці переписки від одного лиця Олег і Юра! Такий собі цирк одного актора. 
Людина успішна, втілюе грандіозні проекти, знайомий з багатьма впливомими людьми і не тільки з України.Якщо б все написане було правдою ті Уважаемі люди перші б від нього відвернулись, в кого але в них е більше джерел для встановлення правди! Людина зараз в Киеві вирішуе свої питання. А ви тут ! Лузер бо інакше це не назвеш, копаешся в Чужому житті і робиш недолугі висновки при чому свідомі , за свое нікчемне прожите життя!  
Хруні перші піщать коли їм важко, але вони і перші коли на когось можна вилити кіло брехні і неправди! Так вони стверджуються як хтось на кого вони хотіли б бути схожими.
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 11:52 16 грудня 2010 р.
 
Юрій К. а я в Східниці продавав книжки по 35, потім по 40, приносив йому виторг до 2 тисяч р. на день але Кузнецову було мало і він вимагав щоб я продавав по 50, пішло слабо, черги вже не було. Шановний п.Магльона. Давай збери нас всіх продавців а це ціла армія і ми напишем скаргу від всіх твоєму сину. Покажем йому що є у нас заступник.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Петро, 12:33 16 грудня 2010 р.
 
олег, Юра, Петро потім Ігор , Андріи? Адмунд? і Крістофор якіи продавав в Новіи Зеландії! ))))
Рейтинг: 2+ 0-
 
макс, 14:02 16 грудня 2010 р.
 
Пане Олеже! ___________ У мене - монополія на сайті? Цікаво. Я навіть про це не здогадувався. Але приємно. Тільки тихо, податковій не кажіть. Ато ще на мене Антимонопольний комітет натравлять. І покусають менеееее... 
Щодо "ніків". У мене - своє псевдо, а не нік. На це вже справді маю як монопольне, так і конституційне право. ;) А очунятися мені вже давно нема від чого. Я все бачу чітко, навіть те, хто, що і скільки краде, що говорить, з ким спить і що та де їсть. Тільки про це нікому не розповідаю. Не хочу. Мені СБУ в цьому заздрить. 8) До речі, незабаром побуваю і в СБУ, і прокуратурі. Там цікава темка є про... ;) :eek
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 03:48 17 грудня 2010 р.
 
Пане, Юрію ви уважніше читайте коментарії! Валерій Федорович-це не Віктор Федорович(Янукович) як ви пишете а звісно Валерій Федорович. А вас напевно давить велика чорна жаба бо ви нічого в своєму житті не досягли крім вершин хамства і наглості. Про Валерія Федоровича я можу вам розказати багато хорошо, як про людину яка допомогла не одній людині, а багатьом людям і при цьому не маючи з цього ніякої користі. Спасав не одне життя. Хоча вам це напевно зовсім не зрозуміти! Тому що вам до душі більш чорний піар і бруд. Бо ви напевно в ньому перебуваєте!
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 14:55 18 грудня 2010 р.
 
Шановні дописувачі! Складається враження, що хтось навмисно відводить читачів від головної теми- це стан освіти в місті, роботу двох директорів. Хтось із цього табору пише від імені Кузнєцова, злить Магльону, той "ведеться". Знайшли дуже цікаву тему 20-річної давнини, продаж книжок - це найважливіша подія для міста, його розвитку і життя дрогобичан. Схаменіться !
Рейтинг: 0+ -3-
 
Юрій, 21:41 18 грудня 2010 р.
 
Дісно відіишли від теми!  
Вітаю всіх з Святом!  
для реалізаторів книжок Петра онже Юра і Олег!  
продавати по 40 руб. в 1991 році коли зарплати були по 210руб в середньому! а тим більше в Східниці яка ще років 20 назад була звичаиним селом! брешіть але не забріхуитесь. брехунці))) 
я закрив тему! прошу більше не вигадувати ніяких історіи.
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 11:58 19 грудня 2010 р.
 
Максе, навчися писати, зрештою, грамотно!  
Пане Магльона! Вибачте, що втравив вас у розборки з Кузнецовим - він вашої уваги не вартує. 
Франсуа , кожен журналіст має не псевдо, а відповідно зареєстроване прізвище та імя, під яким може подавати свої дописи. Це азбука. Ви Франсуа, чи Француа, як деколи пише Макс? 
Всіх зі святими! Юрко, чому не телефонуєш?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Олег, 12:08 22 грудня 2010 р.
 
Доводжу до відома необізнаного в пресі Олега_____________ Маю ім'я і прізвище. На сайті я вже під ним підписувався. Крім цього, повідомляю, що у кожній газеті (журналі) будь-який журналіст має право, за погодженням з редактором під своїми статтями підписуватися своїм вигаданим псевдонімом, і не одним. Це практикується масово як в Україні, так і в закордонних ЗМІ. Тож якщо Вас зацікавила праця журналіста - будь ласка, в обласному центрі є два внз, де можна здобути справжню азбуку. А от чи Ви насправді зареєстрований Олег - у будь-кого можуть виникнути певні сумніви. 
Тепер щодо докору Максові про грамотність. Так, є в цьому недоліки. Тільки от що означає Ваше "Всіх зі святИми"? Про котрих святих пишете? ;) 
А свят нині й справді багато: релігійне - Зачаття Пресвятої Богородиці святою Анною; День енергетика і ін. З чим і вітаю всіх.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Франсуа, 14:59 22 грудня 2010 р.
 
Я гірко розчарована, якщо все сказане правда про О.Магльону! Знаю його (через сестру) як розумного і дуже впливового. Невже він лише видає із себе дєлового? Шкода...
Рейтинг: 0+ -1-
 
Свєта, 20:30 22 грудня 2010 р.
 
Пані Світлано! Те, що дозволив собі написати Валера Кузнєцов - справа його недоброчесного хворобливого сумління - і тільки. 90-91 роки - на
Рейтинг: 0+ 0-
 
Олександр, 16:06 23 грудня 2010 р.
 
Продовжую... 90-91 роки - найкращі подіями, людьми, особистими звершеннями. Про них може й напишу окремо. Ніколи не переймався особистим піаром, це справа тих хто прагне влади, або має приховані вади амбіційності чи нарцисизму.Чому добродій Кузнєцов так зреагував на досить безболісний, як на мене, допис якогось пана Олега ( котрий писав не про нього , а про пробюеми свободи слава, це очевидно), невідомо. Мабуть, дійсно має схильність до самонавіювання.А може й хоче бути персіонером "при владі! ? Хто зна. Залишаю за собою право розповісти про очевидну брехню того "доброчинця". Один раз я його пробачив, однак, як виявилося, це у відношенні до людей негідних не кращий спосіб вивести їх із манівців сумнівних занять. 
З наступаючим Новим роком! Щастя та Добра!
Рейтинг: 0+ -3-
 
Олександр, 16:16 23 грудня 2010 р.
 
Щодо всього вищесказаного - не знаю ні Кузнєцова, ні деяких інших осіб названих в коментарях. В школі вчилася у п.Малої (це було в часах СРСР - нічого поганого про неї тоді сказати не можу). Мене більше зацікавило згадування Amnesty International. Знайома моїх батьків була активною учасницею цієї правозахісної організації ще в 90х, і в ті часи це було для мене щось дуже дисидентське і повне гідності.Перша група МА в Україні з’явилася 24 березня 1991 року в м. Дрогобичі Львівської області - це з їх сайту. Якщо автор статті посідає певні факти ітд, може навіть вказати посилання з Нету - я зрозуміла так, що було внутрішнє розслідування, щось як аудит по факту використання коштів? Чи воно дійсно було так, як стверджує автор, можливо хтось з дрогобичан знає? Якщо б факт розкрадання грошей був би доведений, чи "капіталісти" з Лондону не відреагували б на це у відповідності до окреслених внутрішніх процедур? В світі чистогану з цим строго. (Хоча трапляються корупційні візові скандали і в німецьких, ческих ітд.посольствах в Україні - вони теж люди :))Вітання всім дрогобичанам.
Рейтинг: 2+ 0-
 
юлія (народжена в СРСР), 00:57 29 грудня 2010 р.
 
пані директорко. що це за бізнес у школі. в один час репетиторство кількох учнів. приватними уроками можна займатися тільки вдома.одні вчителі себе повністю відкривають на уроках .а інші в той час відкривають мартіні.коньяк .каву.та відкрийте ж ви очі.якщо ви така правильна.ви прекрасно знаєте що є такі від яких смердить алкоголем цілодобово.а тим дихають наші діти.а ви разом з деякими велими вчителями це прикриваєте.доречі.вони всі пють в одній компанії.
Рейтинг: 2+ 0-
 
с.я., 09:22 04 січня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5806 днів)