Життя міста очима фотографа

Надрукувати
Фоторепортаж
Написав(ла) Франсуа   
10.01.2011
Виступ Фотографії від Франсуа.

(натисніть на фото для перегляду)

29 грудня на відкритті ялинки - 2

Аварія 31 грудня біля Рукавички

Вказівний стовп

Діти біля пам'ятника Ю. Дрогобичу

Ковзанка у парку - втіха для дітей

Ковзанка у парку по вул Трускавецькій

Новорічна ярмарка під ратушею

Пам'ятник С. Бандері після покладання квітів

Ратуша взимку

Різдвяний ярмарок

Собака буває кусачою

Трактор, завантажений снігом бкусує біля Рукавички 31 грудня

У таких костюмах запрошують до цирку

Переглядів: 6467

Коментарі (95)
 
Іменник "собака" в українській мові - чоловічого роду. 
І - на підтримку Герасима - якщо це фоторепортаж, то вже не стаття. З'ясуйте, які є жанри, коли вже так прагнете позиціонувати себе журналістами.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Петро, 05:49 11 січня 2011 р.
 
Незнаю як жанри, а граматика храмає. 
І фотогорафії могли бути кращої якості.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 11:24 11 січня 2011 р.
 
Бухгалтере, коли пишете, що "граматика храмає" - відносьте це твердження і до своєї писанини також :)
Рейтинг: 2+ 0-
 
Alice, 12:02 11 січня 2011 р.
 
Несвятково(( Нема відчуття Різдва, свята.Аварії, собаки і трактори для новорічного фоторепортажу не пасують.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Незнайомка, 12:58 11 січня 2011 р.
 
Що ж робити, коли іншого немає? :sigh
Рейтинг: 0+ -2-
 
мешканець, 14:54 11 січня 2011 р.
 
Фотографії нормальні. І головне - дозволяють подивитись на нашу убогість зі сторони. Ну що ж зробиш, коли на фото відображається реальність! :eek Фотограф не винен. :p
Рейтинг: 1+ 0-
 
мешканець, 15:04 11 січня 2011 р.
 
горизонт завален и волосы на заду не в фокусе
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 15:24 11 січня 2011 р.
 
Alice IP: 94.178.174.105  
я не редактор і не журналіст, тому можу писати неграмотно :grin  
А фотографії ніякі і ніпрощо.
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 15:31 11 січня 2011 р.
 
дивні люди -рагул... що не зроби все не так! альтернатив нема але всерівно все не так! чому? справа не в фотографіях а у ваших головах! ваших думках, ніхто вам свята не буде робити коли ви иого не помічаете і ваша суть хоче все спотворити...спасаите ваші душі! бо з думками все ясно.
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 15:54 11 січня 2011 р.
 
Бухгалтере, чому ж тоді іншим за грамотність докоряєте?! 8)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Alice, 15:57 11 січня 2011 р.
 
малюем картину для "Все не так" 
-А чому?  
-бо тому!  
-ну чому не ? 
- не бо не. 
А хто такии "Бо"-? 
Сам не знае чого хоче! е така категорія людей про них ви можете почитати в передніх публікаціях, суть- це люди критикуючі без підставно інших людеи, де треба і не треба, без розуміння суті питання, щкода але в процентному відношенні іх більшість.. шкода але ми Дрогобич програли в ціи віині...
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 16:04 11 січня 2011 р.
 
макс а які ще думки можуть викликати такі "святкові" фотографії? що виложили тей прокоментували!  
і це ти про мене рагул...?  
Alice я не докоряв, а зауважив.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 16:08 11 січня 2011 р.
 
Храмає жанр, стилістика, граматика та все інше. Зверніть увагу, автор вказує на "ексклюзивний репортаж", хоча поняття "ексклюзивність" тут ні до чого. З точки зору естетики, теж сумнівно. А з точки зору фотомистецтва, то взагалі не лізе ні в які двері.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Депутат, 16:09 11 січня 2011 р.
 
про рагул... в загальніи масі! шкода що ніхто не пропонуе а тільки критикуе!  
людеи які пропонують мало, якщо іх ще и тои робити що критикувати вони перестануть щось робити для крикунів, будуть пропонувати своі пропозиціи в інших місцях -питання хто виграе? крикуни які лишуться з критиками? чи креативні люди?
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 16:12 11 січня 2011 р.
 
Максе, критика змушує людей виправлятись і робити краще. 
Франсуа мене критикував і я став виправлятись. І тобі було би слід трохи виправитись, адже твоя безграмотність просто вражає. Бачу що ти намагаєшся щось змінити в нашиму житті, за це тобі хвала і моя повага, однак змінюй так щоб з тебе не сміялись за твої кострубаті слова та словосполучення. Якщо критики не буде, то й далі будуть бліки у фотках, завалені ракурси, обрізані фігури, по три помилки в одному слові і називатись це буде "ексклюзивом".
Рейтинг: 1+ 0-
 
Депутат, 16:22 11 січня 2011 р.
 
Максе, як можна розгледіти свято в буксуючому тракторі, зіткненні машин і тупій морді собаки сумнівної породи?Таке враження, що автор вийшов з дому і фотографував підряд все, що бачив.Насправді У Дрогобича було багато красивих і дійсно святкових моментів, які, на жаль, не потрапили до Вашого об'ктиву
Рейтинг: 0+ -1-
 
Незнайомка, 17:19 11 січня 2011 р.
 
До Макса. 
Війну ще ніхто навіть і не починав. Хоча, звісно, вона вже програна. А що пропонуєш ти, Максе? І що ти вже зробив? Ото ж бо і воно... 
P.S. Цілком підтримую Депутата, хоча фотографа я б не критикував.
Рейтинг: 1+ 0-
 
мешканець, 17:22 11 січня 2011 р.
 
Хто бачив багато красивих і дійсно святкових моментів, хай би їх сфотографував (як вмів ) і з нами поділився! :p
Рейтинг: 0+ 0-
 
мешканець, 17:29 11 січня 2011 р.
 
Вони назавжди залишились в моєму серці ;)
Рейтинг: 2+ 0-
 
Незнайомка, 17:32 11 січня 2011 р.
 
Незнайомці. 5 балів! :) Молодець! :)
Рейтинг: 0+ 0-
 
мешканець, 17:42 11 січня 2011 р.
 
я зробив то що ти зараз тут читаеш! і ще багато зроблю для просветления мас! на черці -брошурка на тему "хто ти житель міста чи хутора" прошу присилати питання для анкети як розрізнити межканця міста від вибачте "доезджеючого" і чи всім мешканцям хватае знань правил елементарної поведінки в місті! анонс дан ждіть!
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 18:03 11 січня 2011 р.
 
а про фотографіи -дорогі критиканти цеи саит сворении не спілкою фотогріфів і журналістіфв украини а такими ж простими жителями цього міста.е фотографіи закидуите1 нема ну тоді нехаи вони залишуться у вашому серці.
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 18:04 11 січня 2011 р.
 
Я читаю не тільки твоє недолуге чтиво. Ти візьми і подивись свій останній допис, мені гидко читати. Чи ти набрася тих понтів у недолугих юзерів, що вважають себе "богами" інтернету та програмування, та ще й кічаться один перед одним коверканням мови. Твої шпанючі понти нікому не потрібні. До речі міський голова не є високої думки про твій продукт. Він мені це говорив особисто. А хочеш щоб він змінив думку, то працюй, як над сайтом, так і над собою.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Депутат, 18:15 11 січня 2011 р.
 
Максе, Максе! Та не треба так ображатись! :) Тут ніхто нікого не намагався образити. Уважніше прочитай коментар Депутата. :)  
До речі, не всі "просвітлені" можуть просвітлювати маси. Я вже не кажу про інакших. Нелегка це справа! 8)
Рейтинг: 1+ 0-
 
мешканець, 18:20 11 січня 2011 р.
 
про цей саит і що про нього думаю я вже знаю давно! но це на дании момент е наикращии продук преси -вільнои і думаючої.про дкпутатів я особисто взагалі не високої думки і думаю 80% населення можуть підтвердити мої слова.. то ви пане депутат покращуите власну думку про вашу діяльність... 
це свобода слова - що зробиш! поки вона е , е і ми!
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 18:34 11 січня 2011 р.
 
бачу говоримо різними мовами. Спробую перейти на Максову. 
Саит вобше нормльнии як на доморошених сайторобів. Прогрес вбачаеться.однак дописувачі роблять в коментах багатопомилок і попадаются помилки в тексті статей а це недопустимо.видно адмін економить на коректорі і сильно непереймається своеюнеграмотністю.Одним словом свобода слова. Повнна свобода навіть від культури мови та естетизму. 
 
Ви в дечому праві, Депутате. Але, як показує реальність, навіть така непрофесійна діяльність є потрібною для людей. 
Тому, якщо Вам дійсно хочеться комусь щось довести, зробіть або напишіть щось самі, і ми обов’язково опублікуємо Ваш шедевр. 
Інакше Ваша писанина так і залишиться лише критикою заради критики.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Депутат, 18:45 11 січня 2011 р.
 
з бадуна коменти важко пишуться )))деколи краще мовчати ніж говорити , бо якийсь словесний понос )без обід
Рейтинг: 0+ -1-
 
до макса, 18:47 11 січня 2011 р.
 
Здаетьсяполучилось.а можеі ні.зарадасься чути новим максовим коментарем
Рейтинг: 0+ 0-
 
Депутат, 18:47 11 січня 2011 р.
 
До речі, Максе. По-перше: не ти один робиш сайти(як не дивно) :? По-друге: якщо ти зробив цей сайт для себе, то закрий коментарі і пиши собі сам все що хочеш. А якщо для інших, то змирися з думкою, що є міркування відмінні від твоїх. Ось так 8) 
 
+1  
Але Макс - це дійсно Макс, а не псевдонім.
Рейтинг: 0+ 0-
 
мешканець, 18:48 11 січня 2011 р.
 
))))) я не адмін. 
Прошу вибачення за безпідставну критику, бо дійсно справа -депутатська, це ж бо велика і не благодатна справа.Тому від імені всіх звичайних жителів міста не пострадавших від невольної праці депутатської, зробити алею слави цим доблесним людям!
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 18:53 11 січня 2011 р.
 
2 мешканець, звісно е! але людям чому простіше когось поносити ніж пропонувати щось свое! це брак . иого треба виправляти, а вот як це вже питання.
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 18:56 11 січня 2011 р.
 
2 Депутата ! Ви ж бо були депутатом минулого скликання! ? Так! ? Ви і депутат цього скликання? Так! Ви ж і з паном мером товарищуете? Так! -Все це підказки для Француа, якій вже давно вас шукае.)))))
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 19:03 11 січня 2011 р.
 
якщо люди не хочуть хавати лайно це не означає що вони рагулі
Рейтинг: 0+ -1-
 
правда, 19:03 11 січня 2011 р.
 
Хай шукає, ***. Мені здається я його знаю, ще з часів його роботи в органах земресурсів. 
 
Образа 3-х осіб.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Депутат, 19:08 11 січня 2011 р.
 
Вітаю, Максе! ;) 
Депутатові___________Депутате, я Вас не критикував, ми банально скандалили. Потім я вибачався, пропонував порозуміння, але Ви не відповіли. Мабуть, сесія довго тривала. То Ви вже не гніваєтеся на мене? ;) 
До Петра, що, цілком можливо, є тим самим Герасимом______________ Приємно, що Ви знаєте про те, що "собака" - чоловічого роду. Отже, читаєте художню літературу. Однак не рекомендую повчати когось те, чим не володієте. Рекомендую взяти підручники і вивчити тлумачення жанрів "репортаж", "інтерв'ю" і т.д. Можете також прочитати необхідну інформацію в Інтернеті, зокрема на сайті Любові Онищенко. І останнє. Вивчіть спершу Вашу Тору. 
Щодо фотографій_____ Критику вважаю недоречною. Фотографії зроблені до 2 січня, і запропоновані вам не помпезності святкувань, чим рясніють 
інші сайти і преса, а реалії. Дехто святкував, а дехто згадував енним словом дрогобицькі порядки...
Рейтинг: 1+ 0-
 
Франсуа, 19:18 11 січня 2011 р.
 
Максу. З паном мером не товаришуу а підтримуу звічані діловістосунки. 
 
До речі зауважив, що в останньому твоєму коментарі поменшало помилок. Робиш прогрес. Тепер би ще стилістику написання підшліфувати, уникнути жаргону і сленгу, то буде класне чтиво. 
Розумію, що може ти й на філфаку не вчився, однак знайди собі коректора, який би вичитував тексти публікацій. Це нормальне вирішення проблем просування медійного продукту. Думаю, що оголосивши конкурс на заміщення вакансії коректора (на громадських засадах) і матимеш достатню кількість кандидатів. Уяви собі, що навіть проекти рішень органів місцевого самоврядування дають на вичитку філологам.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Депутат, 19:49 11 січня 2011 р.
 
Якась довга, однобока і нудна дискусія вийшла :sigh Вже й на особистості перейшли. 
Не серйозно це (хоча яка може бути серйозність під псевдонімом 8) )
Рейтинг: 0+ -1-
 
мешканець, 20:08 11 січня 2011 р.
 
Мешканцю__________ Нудно? Пропоную перейти до коментарів статті "Як цього не зрозуміти..." ;) 
Пишіть свої розповіді. ;)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 20:13 11 січня 2011 р.
 
Адміну. 
Мені дійсно байдуже, чи Макс насправді Макс, чи не Макс :) окільки я і сам всього-навсього Мешканець 8). Головне - цікаві думки, а не образи і ображені. :zzz  
P.S. Я ж не повністю написав ім'я, що було успішно видалено :p
Рейтинг: 0+ 0-
 
мешканець, 20:38 11 січня 2011 р.
 
нарешті діалог! Депутату -буду старатись! але наймати коректора на мої коменти це вже за круто))))  
Маю пропозицію! давайте всі займемся ціллю покращення життя в рідному місті! З кожного по можливостям. 
Я буду піарити будь які корисні ініціативи від будь яких людей і партій!  
Пропоную через Депутата почати процес відродження міста зі всіма иого фукціями(фукції міста і влади полягають у виробленні рішень і заходів для забезпеченя комфортного проживання в ньому) 
Перше -почати процес відродження в місті спорту, що для цього потрібно час і розуміння ціеї проблеми влади.Почнем з самого малого пропоганди, потім звернемся до тих небагатьох спортивних груп з пропозиціею що можна зробити за браком коштів для того щоб молодь і не молодь вернути в спорт? Спортзали, маиданчики, змагання, кваліфікованих тренерів, і звісно агітація. 
Чому нема басеїну? професійного спортклубу? це ж все ж таки тема для бізнесу! В Сртию е цілий комплекс! Все що душа бажае... Вартість 250грн в місяць, -результат постійно аншлаги! Не можем? Так даваите спитаем як стрийчани змогли! Думаю для майбутніх кандидатів в кандидати тема спорту і здоровя буде більше мати підтримки у виборців ніж смітезвалювальнии завод на якому вже піаряться 20 років. 
Так кожен закинув ідею.Влада проаналізувала і втілила.Так її будуть вибирати завжди.Досвід Стрия. 
Що заважае?
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 21:09 11 січня 2011 р.
 
Пропозиція гарна, благородна, але наївна. Писаниною і балачками справу не зробиш. Приклад - вся минула наша історія.
Рейтинг: 0+ 0-
 
мешканець, 22:56 11 січня 2011 р.
 
тоді переїджаем в м.Стрий де все зроблено руками інопланетян!
Рейтинг: 0+ -2-
 
макс, 23:12 11 січня 2011 р.
 
Ні друже Bas, він має диплом Рудківського училища бджоловодів. Про це автор "ексклюзивного" репортажу якось сам висловив в одному коментарі. Один мій знайомий фотохудожник вчора глянув на цей "ексклюзив" і жахнувся примітивністю автора. Але хай бавляться. Це всеж таки краже ніж траву пихтіти в Голандії, акась мабуть соціальна користь від цього є, хоч і для вузького кола недолугих зазнайок.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Депутат, 11:20 12 січня 2011 р.
 
Bas, btw, "коММунистический застой" с 2-я "м" писать надо (хотя стилистику ты метко подметил - основная тематика детские утренники и "съезды КПСС" в ратуше). А так на лицо типичный grammar nazi срач. умилительно наблюдать, когда агрессивные грамотеи с врожденной грамотностью и обостренным чувством прекрасного срут кирпичами и размахивают словарями. 
 
і про фотки, замутіть сервіс аби ще фотки з телефонів (хоча б Android та IPhone) можна було б відразу постити на сцайт. тоді б фото-перлів явно побільшало ))
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 13:00 12 січня 2011 р.
 
Депутат, враховуючи вашу посаду і натяки відносно трави, погугліть для загального розвитку наступну фразу (на жаль сцилки тут публікувати заборонено чомусь - от вам і хвалена свобода слова на сайті): 
 
"Дэвид Натт в октябре прошлого года был уволен с поста советника британского правительства по борьбе с наркотиками после того, как заявил, что конный спорт вреднее экстази. В лекции он объясняет, почему правительство Великобритании не стало его слушать". 
 
і я говорю, не про легалайз, а про те, що тут ще велике питання, чи маєте ви моральне право критикувати модель Голандії, коли Дрогобич пропонує лише сидіти на корточках, гризти сємки, глушить водку і показово відвідувати церкви, кількість яких вже давно перевищує необхідну кількість інших необхідних обєктів інфраструктури міста. 
 
крім іншого, смішно читати критику на фотографії, коли якість офіційних сайтів місцевої влади навіть близько не дотягує до "кустарної" якості і відвідуваності даного сайту.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 13:39 12 січня 2011 р.
 
Фе, яка несправедлива критика мого бачення. Я ж не сам сайт критикую, він достойний і заслуговує уваги та поваги, про що я писав. Про примітивне наповнення, що видається за ексклюзив, оце і все. 
А загалом я повністю схвалюю роботу засновників та модераторів цього продукту. 
А що я маю погуглити? я не зрозумів.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Депутат, 14:12 12 січня 2011 р.
 
Депутат, нічого не треба гуглити. Я мабуть трішки троль :roll. На відміну від вас, сайт мені абсолютно не подобається - єдине, що доставляє з контенту - це різного роду срачі в коментах
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 15:20 12 січня 2011 р.
 
Точно в "яблучко"!
Рейтинг: 1+ 0-
 
краянин, 16:15 12 січня 2011 р.
 
які сайти є офіційними дрогобицькими?
Рейтинг: 0+ 0-
 
м, 17:01 12 січня 2011 р.
 
Людині потрібно розвиватись і конструктивна критика цьому не завада. Та образливі балачки і вишукування непримітивного наповнення на сторінці, ставлять в один ряд високодостойного Депутата з примітивом . Можливо Макс і не володіє достатньо грамотним правописом , як деякі ..Зате душа і серце щирі .
Рейтинг: 1+ 0-
 
Анжела, 17:06 12 січня 2011 р.
 
"Життя депутата очима пересічної людини"-одвічна тема боротьби зла з добром .
Рейтинг: 1+ 0-
 
Анжела, 17:16 12 січня 2011 р.
 
Я вам всім прощаю і сам прошу вибачення за різність думок.Щодо Освіти то в свої 31 маю дві.Фінансово -економічну ТАНГ, Будівельну -НУЛП. 
Радуе одне що всі ви любителі і не любителі даного сайту находете спілкування тут! Це раз .По-друге щодо фотографій там не вказано що вони святкові, це фотографії зробленні на фотоапарат і фотограф(якій не вважае себе професійним фотографом) іх зробив так як бачив місто тих три дні. Тому про якість тут взагалі нема чого піднімати питання.Громатність -це питання часу а вот інтелект і хто ти в душі це вже вроджене...))))  
Пропоцизія для тих хто мае фотоапарат або талант фотографа -присилаите свої роботи! Місто від цього тільки вийграе, ми ж всі за нього вболіваем ? так?
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 17:26 12 січня 2011 р.
 
Прошу поправку -зроблені звичайним телефоном! Бо ніхто не хоче проспонсурувати на новий! )))-репліка до попереднього коментаря!
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 17:29 12 січня 2011 р.
 
Анжела, не погоджуюсь. дуже шкода, що нема портретрів з килимами, котами і пістолетами - душа і сердце саме в таких кадрах. 
 
та й тема сісєк зовсім не розкрита. словом, контент - говно, автор - звєзда!
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 17:30 12 січня 2011 р.
 
Забав за Генія всіх Геніїв ГЕР БАСА-ІГНОР)))
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 17:31 12 січня 2011 р.
 
OZ- деколи розкриваеться і пише зовсім не погані і правдиві речі, шкода що він не так часто це робить, робота внього звязана з іншим дрогобицьким інтернет ресурсом, тому я його розумію.
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 17:34 12 січня 2011 р.
 
Макс, щось я не думаю, що буде багато охочих щось сюди постити. Втрачається контроль юзера за фотографіями. Та й по функціональності вам далеко до спеціалізованих ресурсів, наприклад того ж Panoramio
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 17:36 12 січня 2011 р.
 
може ти і правий в чомусь але кількість відвідувачів за рік зросла з 4500-12000. для нас це показник! технічно ми плаваем мілко але все по переду ми весь час в пошуках і це саме головне.
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 17:44 12 січня 2011 р.
 
Ніяк не міг второпати, звідкіля у Макса така обізнаність в питаннях рагулізма. :eek  
Як виявилося - наслідок двох вищих "освіт"! :) (наявність освіти є необхідною, але не достатньою умовою).".а вот інтелект і хто ти в душі це вже вроджене..." :grin  
А ось за великодушне прощення - дякуємо!
Рейтинг: 0+ 0-
 
мешканець, 18:12 12 січня 2011 р.
 
2 мешканцю! в мене сьогодні була горяча дискісія з моїм товарищем чи можна змінити внутрішніи світ людини? можна але це роки, і бажання самої людини щось міняти! тому ми зійшлись на приказці" що кінь він і в Африці кінь" 
ну про інтелект можем навіть не спорити він вроджений, зі всіма вправами ми можем його підняти тільки на 10-15%1 інша справа за скільки часу ми можем иого опустити..
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 18:30 12 січня 2011 р.
 
На цій гілці "відгуків" найменше рагульских коментарів(на відміну від інших). Але навіть натякати на рагулізм, не рагуль і не кінь собі дозволити не може. :zzz  
Освіта(справжня) без грамотності просто НЕ ІСНУЄ! Для інтелектуала це має бути очевидним! :?
Рейтинг: 0+ -2-
 
мешканець, 18:43 12 січня 2011 р.
 
З першим реченням -згоден! З рештою можем дуже довго дискутувати. Це ж інтернет тут не ставляться грамотичні правила)))) :p
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 19:14 12 січня 2011 р.
 
На рахунок Інету і всього іншого дискутувати, звичайно, можемо. 
А нарахунок останнього мого коментара - ні. Це моє особисте переконання. З іними - дискутуй на здоров'я! (при умові, що схочуть дискутувати). :? Та й не граматичні правила мались на увазі :)
Рейтинг: 1+ 0-
 
мешканець, 19:39 12 січня 2011 р.
 
дякую :x
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 19:44 12 січня 2011 р.
 
Навіть й не підозрював, що фотосюжети можуть зібрати на одну тусовку утікача Basа, Депутата з дипломом Бджолярського училища і ozа. Свою "культуру" тролі демонструють сповна. 
Депутат. Ця кандидатура на вічне депутатство є досить колоритною. Малі можливості в шлюбному ліжку компенсує негативними порціями і струменями на сайті в адресу того, у кого ці можливості в задовільній кількості. :pНаступною невдачою виявилися провали в земельному дерибані, тому злий на всіх, хто бодай хоч раз похвалив наближених до землеустрою - пана Старосольського та аграріїв району. Так що, люди добрі, не хваліть земельників, бо Депутат помститься. Хоча, щоправда, нещодавно начебто написав сльозогінне зізнання, що визнав свої помилки завдяки Франсуа. Та варто було мені лише щиро усміхнутися і висловити свою довіру на адресу Депутата, то у відповідь отримав чергову порцію слів російського походження. Значить, то були лише слова. Ніц Депутат сі не змінив. "Яка була - така ся залишила". Шкода. 
Bas. Дременув на все готове на чужину. Там його прийняли по-людськи, як свого. Однак не знають голандці, як цей зайда обливає своїм лайном неньку-Україну, що його породила і виростила. Хвалиться начебто власноруч зробленими фотографіями. Дивився я на купу кольорових фоток з далекої Голандії. Сподобалися. Щоправда, на деяких помітив посилання на інші сайти. Ну, я таких фоток маю на 10 Гігабайт - теж "сфоткав" на чужих сайтах. Але ними ніколи не оперую - маю власний гонор. Взагалі цей тип ніде не "зависає", крім Дрогінфо. Бо де ж можна так смачно і від душі паплюжити українців, як не тут? Тим більше, якщо вони відгукуються на його "умниє пісьмена". Отже, найкраще цього троля взагалі ігнорувати. 
Троль oz. Іноді прокидається і робить зальоти на Дрогобич Інфо. Побігав-побуянив-пошумів, і знову на деякий час заліг за горизонтом. Тепер у пошуках жіночих перс помилково завітав на Дрогобицький сайт. І яке розчарування - нема сексу! А хочеться! А нема! І що ж робити?... Ох, яка прикрість, аж зло бере! :(Ну, тоді якщо " тема сісєк зовсім не розкрита, то словом, контент - говно, автор - звєзда". І своїм звєздольотом полетів на свій сайт. А там - теж "говно", бо нема того, чого хочеться. Розумію, oz, яка прикрість! Є порада: варто вам з Basом подружитися поближче. Там, де він - цього добра досхочу. І все - запівдарма, за зниженими цінами, по євростандартах. А скільки фоток Bas може для Вас нафоткати - Терабайта не вистачить. На будь-який смак і фактуру, на оголену натуру. Тільки Депутата не чіпайте - Його це аніскілечки не цікавить. Його цікавлять бджоли, постанови і ямки на дороги. Кого ще забув? А, Герасим, о! Тільки той пан зараз затих, мабуть. Вивчає барви журналістських жанрів. То хай вчиться, не заваджайте. 
А за фото на "Дрогобич Інфо" не переймайтеся. Можна високої якості. Але це - для "прикрашених", "зализаних" і чемних, слухняних владі сайтів. Основне для нас - не пишна якість фото, а факт, суть. 
Одне радує: Bas живе не серед нас, а подалі від України. Дуже б хотілося, щоб нарешті з країни чимскоріше дременули решта basів, януковичів, азарових, ахметових ну і т.д. ;)
Рейтинг: 3+ 0-
 
Франсуа, 01:56 13 січня 2011 р.
 
Ваше бажання Франсуа - бажання мільйонів ! Важко зрозуміти народ, який хоче та мовчить ! Чи з"явиться Український Мойсей? Очевидні речі Франсуа , народ без пастуха - ніщо , а з трьома - бидло!
Рейтинг: 4+ 0-
 
Анжела, 09:20 13 січня 2011 р.
 
Франсуа, якщо сіське вас не цікавлять, зовсім не обовязково тут пропагувати "чоловічу дружбу". Та й коментарі відносно потенції Депутата, виглядають як мінімум гидко (якщо пану Депутату ви не сподобались, не варто впадати в істерику, ображатись і публічно звинувачувати його в імпотенції). Крім іншого, припускаю наявність сексуальних відхилень у автора, враховуючи, що про секс до попереднього поста мова взагалі не йшла. 
 
В решті-решт, що конкретно вам не сподобалось? На халяву підняли вам рейтинг. Навіщо ви перейшли на особистості? Це така спроба продовжити постінг в коментарях? Вирішили підготовати троля і продовжити срач? 
 
І до чого тут мій картографічний проект? Натякаєте, що там сіське нема? Ви взагалі знайомі з поняттям інтернет мемів і сучасною інтернет культурую? Постарайтесь йти в ногу з часом, а не писати провінційних дурниць на кшталт вашого останнього поста. 
 
І чим вам так Bas, Янукович і Ахметов заважає? Є альтернативи? Ющенко вже звалив - полегшало?
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 10:53 13 січня 2011 р.
 
oz- на рахунок хто кому підняв рейтинг не треба! сам знаеш завдяки кому ви тримаетесь на 3 місці в гуглі.на рахунок "мемів і сучасною інтернет культурую"- Француа це не потрібно навіть вдумуватись , ти спробуй2 так гано написати як він і все зрозуміеш про різницю між вами , на умні слова з інтернет техлогій в нас е Адм.. якій тобі ще може розказати.
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 11:03 13 січня 2011 р.
 
макс, видача в пошуковиках - результат покупки ссилок на seopult, а вже аж ніяк не ваша заслуга. При бажанні, я за тиждень можу і на перше місце вийти. Назви ключеве "слово" - можемо помірятись бюджетами. Можливо буде весело. 
 
До чого тут "умні слова з інтернет техлогій"? Я говорю про сучасну мову інтернету, а не про нанотехнології. Як влучно підмітив Bas, стиль Фрасуа нагадує пости з газети Правда періоду застою, в блогах такий нудний стиль не прийнятий. Пробуєш розбавити вашу офіціозність - відразу відро лайна на голову і повне не розуміння. Ніби з Неандертальцями розмовляєш. Попросіть вашого Адміна вислати акаунт на Лєпру для загального розвитку, якщо він у вас такий вже продвинутий. 
 
Все, на цьому і закінчу. Продовжувати "дискусію" немаю часу - треба працювати.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 11:26 13 січня 2011 р.
 
а на рахунок критики ти правий! ми з цим боримся але деколи емоції беруть свое. з часом ми виправимось я обіцяю.
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 11:38 13 січня 2011 р.
 
Задовбали ті грамотєї! чи то журналюги з "" Зорі" так ревнують? 
нам, СВОЇМ пофіг з помилками чи без написано, профі журн. чи ні - головне висказана думка, новина, плітка.Бачимо намагання взяти сайт під держ. контроль!  
Макс і Франсуа! Пишіть як хочете, з помилками і без, значення нема.Молодці!  
З неповагою до грамотєїв - Свій(4 кляси церконо-приходської школи в Аргентіні).
Рейтинг: 5+ 0-
 
Свій, 13:59 13 січня 2011 р.
 
Bas, а де ти бачив неумного українця? :)  
Так вже з покон-віків повелося, що окремовзятий українець - самий "умний". 
В результаті - країна дураків. 
Прошу ураїнців не ображатись, а вдуматись - я сам українець :sigh( Ще торхи і буду цим соромитись, хоч би як гірко це не звучало) 
Неукраїнцям це і та давно відомо.
Рейтинг: 0+ 0-
 
мешканець, 14:00 13 січня 2011 р.
 
Bas - "оттушина" знову подав свій ниций звук і "с уваженієм" оБІСр...ся своїм БІСером на сайті. То він ще й голубенький, виявляється? Та-а-а, чого в цій Голландії тільки не водиться... :grin 
О, було б супер, якби цей утікач на мене в суд подав. От би грошенят на ньому заробив! :zzz 
OZу__________Вельми дякую за повчання. Мабуть, уявляєте себе знаменитим у минулому адвокатом Плєвакою. Але, власне, те саме хотів написати Вам. Ви мене випередили, особливо щодо понять культури. Нічого тоді не залишається, як порекомендувати Вам прочитати власний коментар, змінивши моє псевдо на власний нік. ;) 
До речі, написали про свою працю і згадали про неандертальців. З великої букви у множині. Отже, як успіхи у наукових дослідженнях? Рекомендую завітати в Голландію. Вони повним складом виїжджають саме туди. Незабаром там також опиняться і вищезгадані Вами посадові особи, тож роботи вистачить. :grin
Рейтинг: 1+ 0-
 
Франсуа, 14:18 13 січня 2011 р.
 
*** 
 
Особисті образи. Припиняйте флейм в коментарях. Стосується всіх. Або обміняйтеся телефонами, адресами пошти і пишіть один одному "компліменти". Надалі всі коментарі такого типу не публікуватимуться.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 15:05 13 січня 2011 р.
 
Підтримую!  
Писанина і коменти навіть не унилі, а місцечково-бридотні :eek  
"До побачення" не кажу... Прощавайте !
Рейтинг: 0+ 0-
 
мешканець, 15:36 13 січня 2011 р.
 
на два мудрагелики менше, , , , , , , , , , , , ,  
 
+1
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 15:58 13 січня 2011 р.
 
Уважаемый oz! Да во сто крат лучше общаться с деревенскими, умными по жизни людьми , нежели с такими заносчивыми , весьма условно интелектуальными суперменами вроде вас ! Знание компютерных технологий еще не делает вас интелектуалом , успешным в жизни человеком . И не забывай уважаемый о старости . Если она к тебе придет.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Анжела, 16:23 13 січня 2011 р.
 
Згідна з Анжелою на всі 100%. Кому не подобається сайт, статті, коментарі - просто не заходьте, не читайте , не паскудьте... І дай Бог нам усім дожити до старості! Вітаю адміністраторів, дописувачів та читачів сайту з Новим Роком ! Бажаю радості і добра ! ;)
Рейтинг: 2+ 0-
 
Alice, 16:44 13 січня 2011 р.
 
Стойкое ощущение что "правельные, нужные" комменты реал пишут 2-3 человека под разными никами. мож Франсуа в своих мечтах себя Анжелой представляет))). Интересно сколько "неправильный коммент провисит? Засекаю)))
Рейтинг: 0+ 0-
 
vk, 16:57 13 січня 2011 р.
 
Що за коменти про правильність чи ні фото! Репортаж знято ПРО ЖИТТЯ МІСТА. а не про святкування в місті.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Ірина, 17:39 13 січня 2011 р.
 
Франсуа, заспокойся і подихай глибше. Вже не смішно і правила не честні. Досить прикриватись жіночими іменами, затєйнік ти наш. По змісту ж видно, що то ти постиш і ніяк не можеш заспокоїтись. 
 
З чого вдруг уважаємая Анжела взяла, що я трішки звязаний з нанотехнологіями та й ще перейшла на російську, а Alice так жваво її підтримала? Фігова у вас конспірація і легенда. 
 
Мені по барабану на ваші фотки. Грайтесь на здоровя скільки влізе. Повидаляв мої коменти і моїх друзів - молодець. Цензури нема. Тільки давай перестань вже дописувати у гілку і намагатись робити з нас типу тупих.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 18:13 13 січня 2011 р.
   
Франсуа, 18:28 13 січня 2011 р.
 
:p
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 18:30 13 січня 2011 р.
 
oz_________ Давайте краще бути розумними і толерантними один до одного. Навіщо обзиваєте сайт "говном"? Це не додає Вам ні честі, ні слави. А от басам це на руку. І останнє. Франсуа - чоловіче ім'я. Жіночими на кшталт М. Ремарка не прикриваюся. Пишу завжди зі свого ІР, а Анжела та інші дами - наші давні прихильниці і читачки. Деколи слушно критикують. Але не обзивають. Бо керуються здоровим глуздом.  
Краще, oz, бути друзями і допомагати один одному, а не обмінюватися зневажливими "люб'язностями". Це лише руйнує нас в даремних змаганнях. То як, oz, згоден? ;)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 18:38 13 січня 2011 р.
 
Дуже проінформовані читачки. Ладно, менше з тим - набридло. Єдине, що хочу зауважити, обговорення фоток, ще не дає права адміністрації влаштовувати аналіз особистостей, які негативно відгукнулись про естетичну цінність фото. Врешті які коменти ви хотіли побачити? Скільки людей - стільки думок. Крім іншого, Бас мені подобається, місьцями його критика дуже навіть цікава. Про які його скриті отиви йде мова? Залишити комент - ще не означає насадити якусь смертельно небеспечну ідеологію. 
 
Загалом, peace! - Головне, не підгодовуйте тролів чимось свіжим.
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 19:04 13 січня 2011 р.
 
Wypadkovo zaychov. Scho ce i pro scho ce? 
Zhax!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Ivan, 19:44 13 січня 2011 р.
 
умніки і граматєі шо ви тут брєдні пишите це сайт для своіх
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій2, 20:08 13 січня 2011 р.
 
Правильно! Підтримую!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Свій3, 20:13 13 січня 2011 р.
 
давааайте, давайте.. следующие 20 комментов будут посвящены разговорам о том, какие здесь все порядочные "свои" и какие нехорошие каки все "не свои" :grin
Рейтинг: 0+ 0-
 
Аля, 21:20 13 січня 2011 р.
 
а чого тут у всіх бабів імя на а починаїться
Рейтинг: 0+ -3-
 
Свій2, 22:34 13 січня 2011 р.
 
Братья Клоны, это у вас в селе бабы. Если местная ментальность воспевает больше недалекие фразочки и клеймит любую законченную мысль как заумность и граматейство, то тут даже говорить не о чем. Пашите как рабы на своих говенных пролетарских работах и продолжайте гордиться отсутствием ума и образованием в ПТУ. 
 
Создайте свое закрытое комьюнити и фапайте там вместе с такими же лузерами внутри как хотите. А этот сайт по ходу открытый, так что не хрен тут кому-то рот закрывать.
Рейтинг: 5+ 0-
 
Аля, 23:21 13 січня 2011 р.
 
Полностью согласен с последним комментом.
Рейтинг: 1+ 0-
 
vk, 00:31 14 січня 2011 р.
 
"Баби" зате "б'ють"словом красиво і точно, на відміну від чоловіків, які вже давно втратили "сюжетну лінію" і опустились до взаємних образ
Рейтинг: 1+ 0-
 
Незнайомка, 10:31 14 січня 2011 р.
 
Фотографії чудові, но низької якості. Незвертай уваги критикувати можна всіх і про усе то небіда.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 00:12 27 січня 2011 р.
 
Жiнок треба називати ледi, а хлопiв босяками, незнайомка права!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Щасливий, 19:48 27 січня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5827 днів)