Твій лист врятує Україну!

Надрукувати
Новини
Написав(ла) Рух чистих сердець   
11.03.2011
Серце Заклик до молоді України
Дорогі студенти і молодь України!
Слід чітко усвідомлювати, що представники євроінтеграції тестують суспільство на реакцію: якщо ми "проковтнемо" без належної реакції їх перший крок – узаконення Ради ЛГБТ (лесбіянок, геїв, бісексуалів, транссексуалів), що прийняла Верховна Рада України 14.02.11р. – незабаром розпочнеться кампанія по визнанню одностатевих "шлюбів" і подолання заборони в Сімейному Кодексі на усиновлення ними дітей. Тоді судова машина в Україні (ювенальна юстиція) буде обслуговувати інтереси багатих європейських гомосексуалістів, які будуть намагатися "ощасливити" здорових і повноцінних українських дітей .

Це не вигадки і не здогадки – це гусенична машина, яка їде по сімейних цінностях. Переїхавши Європу – рухається в напрямку Києва. Ми бачимо наслідки Лісабонської угоди (Євроконституція) в Європі, бачимо як Євросоюз накриває хвиля статевого збочення та аморальних відносин, особливо серед підлітків, але продовжуємо впевнено заявляти – "У нас такого не буде. Це не можливо!".

Отямтесь! Вони вже тут! Легалізації Ради ЛГБТ у Верховній Раді передувала реєстрація 28 громадських організацій ЛГБТ по Україні, які абсолютно відкрито сприяють просуванню цієї гидоти в Україні!

Пропаганда розпусти, різних сексуальних збочень (особливо гомосексуалізму) набула небувалого розмаху через ЗМІ та інші джерела, висміюється дошлюбна чистота. Як наслідок – поширення венеричних захворювань, СНІДу, наркоманії, зростання кількості абортів, розбитих сімей через сексуальне дозвілля, яке просувають у наші голови.

В наших вухах звучить свідчення 17-літньої дівчини, вмираючої від СНІДу. Вона написала:
"Чому нас, які помираємо, батьки, школа, Церква не перестерігали перед небезпекою деморалізації та її наслідками. Ми вмираємо від СНІДу! Вина за мою смерть і за смерть багатьох, падає на вас, які занедбали свою відповідальність. Ви не захищали нас і не перестерігали нас! Я б цілувала ноги своїм батькам, якби мене побили навіть аж до крові, коли бачили, що я почала жити аморально. Тепер же, через фальшиву толерантність і фальшиву любов, я помираю".

Рада Європи через Міністерства юстиції просуває антицінності, підкупом змушуючи змінювати законодавство України, а саме:
• 14.02.2011 р. антиконституційно зареєстрована Рада ЛГБТ при міністерстві юстиції України - рада лесбіянок, гомосексуалістів, бісексуалів, транссексуалів.
• Створена Конституційна асамблея, яка має на меті змінювати Конституцію (напр. узаконити одностатеві шлюби :ж+ж, ч+ч.)
• В Донецьку 20.02.2011р. відкрита 1-ша церква гомосексуалістів "Сотника Корнилія".
• У законодавство України просувається поправка з ювенальної юстиції а саме: створення наднаціональної структури ювенальних судів, які матимуть право забирати дітей у батьків з будь-якого приводу. Про "правильність" виховання будуть дізнаватись від самих дітей, які "мають право" скаржитись на своїх батьків у "відповідні органи" через педагогів і дитячих соціальних фахівців.

А чи знаєте чим заплатимо за "європейський рівень" життя, прийнявши "євростандарти"?
• Гомодиктатура - все суспільство мусить підпорядковуватися горстці збочених людей і згідно них змінити закони і Конституцію держави.
• Гендер-рівність або гендер-ідентичність. – право людини самій обирати свою стать та змінювати її;
Раннє сексуальне виховання дітей із 5-ти річного віку, яке насильно нищить природній захисний рефлекс - сором'язливість і відкриває шлях на певні залежності, котрі нищать її психіку.
• Подолання сімейних стереотипів в США слова "мама", "тато" вже законом замінені на терміни "народжувач 1" і "народжувач 2". щоб не дискримінувати сексуальні меншини.

Спасіння України і Твоє – залежить сьогодні від Тебе!
Скажи Богові – Так! Збоченню – Ні!
Для активістів та волонтерів:


Небайдужим пропонується написати листа Президенту:

Президент України
Віктор Федорович Янукович
вул. Банкова, 11
м. Київ
01008

Шановний пане Президенте!

Міністерство юстиції всупереч законів України і всупереч Конституції узаконило т.зв. "Раду ЛГБТ" (лесбіянок, гомосексуалістів, бісексуалів, транссексуалів). Цим розпочався незворотній процес гомодиктатури в Україні. Йдеться про:
1) повільну ліквідацію незалежності України,
2) повільну ліквідацію моральних, духовних і християнських цінностей українського народу,
3) масове поширення СНІДу. Найбільший процент поширювачів СНІДу в Україні складають гомосексуалісти (ЛГБТ).
4) Приховане впровадження ювенальної юстиції (кримінальна юстиція для неповнолітніх)

Легалізація т.зв. Ради ЛГБТ при Міністерстві юстиції по суті є найефективнішим інструментом для прихованої зміни законів. Наслідком цього буде перехід від демократії до тоталітаризму і до геноциду України.

Усвідомлюю собі відповідальність перед Богом і перед народом за майбутнє життя або смерть українського народу. Тому Вас, пане Президенте, наполегливо прошу, щоб Ви скасували незаконну легалізацію т.зв. "Раду ЛГБТ" (лесбіянок, гомосексуалістів, бісексуалів, транссексуалів)..

П.І.П. ______

Адрес: ______

Дата ______ підпис ______

Переглядів: 6227

Коментарі (68)
 
Ахтунг - Україна опасностє!  
 
Враховуючи негативний вплив загниваючого заходу, пропоную виділити 50% часу шкільної програми на вивчення Біблії. Сформуємо нове покоління зазомбованих християнських фундаменталістів. Україні не потрібні освічені люди, бананова республіка відчуває гостру потребу у темних парафіянах і воєнах джихада. 
 
А на рахунок СНІДу і ліквідації незалежності - це вже повний маразм.
Рейтинг: 5+ 0-
 
, 16:15 11 березня 2011 р.
 
у минулому людство вже неодноразово проходило через Содом і Гомору... Наслідки такого гріха навіть важко передбачити..! Пі...ри заполонили екрани телевізорів, сцени театрів, різноманітних шоу, у Верховній "Зраді", Уряді тощо. Свідомо руйнується мораль! В СРСР, атеїстичній державі, це вважалося злочином і на зоні їх найбільше зневажали, вони користувалися окремою посудою, виконували найбільш огидну роботу... Колись пі...ри, а тепер депутати, банкіри, артисти, політики...!
Рейтинг: 0+ -4-
 
Дригулич П., 19:05 11 березня 2011 р.
 
Problema diysno potrebuye vseukrayinskogo rozgolosu! Dehto skeptychno do togo vidnosytsia idumaje shcho ce vse zart.Ni, cia problema vze torknulasia Zahidnoji evropy, Ameryky.V USA v bagatioh shtatah v oficijnyh derzavnyh dokumentah zamist nazvy BATKO i MAMA napysono rodych1 i rodych2. Vse ce robytsia dla rujnuvannis osnovnoji klityny suspilstva jakoju je simja tradycijna.simja jaka navit majuchy inkoly trudnosti v svojomu pobuti zalyshajetsia jedynoju najkrashchoju instytucijeju dla rozvytku dytyny.toz varto vsima mozlyvymy sposobamy borotysia za vtiatuvannia simji.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Vasyliy, 19:43 11 березня 2011 р.
 
Pytannia do avtora statti. 
Hto je iniciatorom danoji akciji?Chy iniciatorom akciji ne je vypadkovo Pidgorecki exVasyljany?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Vasyliy, 19:48 11 березня 2011 р.
 
Запізно всрались. Україну вже нічого не врятує.
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 19:48 11 березня 2011 р.
 
Як завше - відверта брехня для чийогось піару. В "листі президенту" написано, цитую : "Найбільший процент поширювачів СНІДу в Україні складають гомосексуалісти " 
По офіційним ж статистичним даним Міжнародного Альянсу ВІЛ/СНІД в Україні, знов цитата : "По данным Киевского городского Центра профилактики и борьбы со СПИД процентное распределение путей передачи ВИЧ-инфекции в 2008 году выглядит следующим образом: парентеральный (преимущественно при введении наркотических веществ инъекционным путем) – 47, 5% (Украина – 37, 0 %), половой (преимущественно гетеро¬сексуальный) – 42, 4% (Украина – 41, 9 %), часть, которую составляли дети, рожденные ВИЧ-инфицированными женщинами – 10, 1% (Украина - 19, 2%). " 
Так кого ж дуримо, шановні "Рух чистих сердець" - президента? самі себе? Чи знов стараємось відволікти увагу народу від проблем сьогодення, дерибанів, хабарів. А скорше всього на горизонті має з"явитися нова партія святош обіцяючих нові мильні бульки. Тепер вже в рясах?
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 22:13 11 березня 2011 р.
 
8) 8) 8) Ми эдыми ми нэ побэдыми?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Дальокый, 22:56 11 березня 2011 р.
 
Та нема ніяких цінностей. Показово ходити в церкву і називати батьків на Ви - це ще ніяка не мораль. І тут ще можна посперичатись, що гірше дозволити батькам бити дитину, чи узаконити ЛГБТ. 
 
А на рахунок 3-ого пункту хотілось би знати звідки така статистика. З якого часу наркомани так здали свої позиції? 
 
І до чого тут християнська мораль? Що це за мораль така? Чим вона від простої моралі відрізняється? Взагалі-то, якщо вже почали згадувати Содом з Гоморою і СРСР, то не забувайте, що таку моральну систему, яку сповідує Старий Завіт, цивілізована людина сьогодні повинна вважати не інакше як огидною. Старозавітний Бог - це ревнивий, мстивий, несправедливий расист і диктатор, що закликає свій народ до актів геноциду. Та й інші персонажі проявляють архаічну жорстокість та інші садистські нахили. 
 
В черговий раз спостерігаємо як плебс формує свою позицію. Біблія, архаічні традиції, зонівське минуле і повне небажання дослідити питання з наукової точки зору. Заводи стоять, а їм жиди з москалями і п**сами жити заважають. Піпєц якийсь.
Рейтинг: 0+ -9-
 
, 23:07 11 березня 2011 р.
 
А в нас таке постійно. При розгляданні питання "хто винуватий і що робити?" все зупиняється на його першій частині.
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 01:05 12 березня 2011 р.
 
Коли вашу дитину буде в очко шпіляти гомосєк-педофіл, тоді ви зрозумієте хто був правий і будете гризти собі локті, що нічого не зробили для боротьби проти них. Хлопці і дівчата молодці - так тримати.
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 01:45 12 березня 2011 р.
 
Ех Вася, в такій годині тре біля жінки час проводити а не страшилки в НЕТі писати на такі теми :grin :grin :grin
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 08:56 12 березня 2011 р.
 
погано те що лгбт гордяться і пропогандують свої погляди.а діти які не мають сформованого світогляду в певний період розвитку можуть прийняти таку поведінку нормальною і актуальною.тим більше в руках вмілого вчителя. 
вихід в тому щоб таких хворих людей максимум ізольовувати від суспільства(я б взагалі їм "лоб зільонкою намазав" за популяризацію).щоб вони не могли пропогандувати пі..растію
Рейтинг: 0+ 0-
 
!!!!!!, 09:45 12 березня 2011 р.
 
Це надзвичайно тривожне повідомлення, тому що ми не можемо і не повинні допустити в нас на Україні засилля узаконених гомиків , так званий "розвинутий " Захід вже повною мірою ковтнув що таке розпуста та відсутність стримуючих факторів, "сексуальна революція" приведе лише до того, що вже десятиліття панукє в Штатах - ВІЛ, венеричні захворювання та лавина злочинів, адже узаконившись ті педики почнуть пропагувати свій спосіб життя нашим дітям. Різні збоченці зза кордону приїжджатимуть сюди на відпочинок, та що дивного : в нашій Раді (Верховній) від 20 - ти до 40 осіб - п***раси, які поки що приховують свої потяги, але ще трошки і будуть на люди гордо заявляти, що вони "особливі" ! Геть ЗБОЧЕНЦІВ з України!
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 10:31 12 березня 2011 р.
 
Дорога моя сусідо!  
Заходи вечером, будемо тоже листа президентові писати, бо ті гомосєки, вже до Дрогобича ся добрали, скоро в село до нас прийдут- треба шось робити.  
Чиста біда. Були колись піда...си, а стали геї- тьфу та й годі.  
Я ні разу ше не виділа Справжнього Мужчини який би тих п... захищав.  
Ніц не маю проти них, їх шлюбів, їх існування- хай собі в тій Голляндії живуть, і ся один одним тішат.  
З повагою, Ганька, шо сповідує традиційні цінності.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Цьоця Ганя, 10:58 12 березня 2011 р.
 
Шановна Ганю,  
неможу сі натішити шо Ви, натуралка, як і я. Бо тоті меншини так нас і називают з презирством - "натурали". А про себе говорут з гордістю - геї. Але нерозумію чому після п треба кропки ставити, адже п**раст то цілком легальне слово. Хоча чомусь Вікіпедія мені дає на запит того слова зовсім інне - піаніст. 
Содомський гріх випалив Пан Бог кипячов сірков, і думаю шо то було правильно зроблено. Але де тепер тої сірки взєти як ні Роздол ні Яворів не робют, а бензина (через того Кадафі) дивітсі яка дорога.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Вуйко з Млинок, 12:04 12 березня 2011 р.
 
Шкода, що люди не відстоюють свої життєві позиції під своїми власними іменами. Тому з віртуалами (OZ), іншими прихильниками пі...рів в полеміку не вступаю!  
Дякую "Цьоці Гані" справжній галичанці! Таких жінок ми любимо!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Дригулич П., 12:18 12 березня 2011 р.
 
Найцікавіше те, що за даною статтею стоїть секта Догнала. Це - найняті на гроші фе ес бе чеські пройдисвіти, котрі після того, як їх за провокації вигнали з Польщі і Чехії перебралися до України і бентежать тут український народ (дивно тільки чому СБУ мовчить, - а може зовсім й не дивно?). 
Час від часу ця секта, щоб набрати собі нових членів, виступає на захист благородних ідей, таких як, наприклад, боротьба з легалізацією одностатевих шлюбів, котрі мають на меті знищити християнські підвалини суспільства. наприклад, недавно вони під театром роздавали свої агітки (що це саме вони, я пізнав по їхнім адептам) і пропонували підписати якісь листа. Зазвичай під час таких, на перший погляд, невинних акцій ці сектанти збирають анкетні дані про людей і потім використовують їх з декількома цілями. наприклад, вони можуть висилати на адреси , котрі вони дізналися, свої агітки. також вони потім використовують ці анкети, щоб продемонструвати, що догналівців, мовляв, велика кількість. насправді ж, ці люди ні слухом, ні духом можуть навіть не здогадуватись, що таке секта догнала або що їх вже вписано до її членів. як про це, наприклад, не здогадувався шановний п.Сікора, котрий, як мені казали, з благородних міркувань підписав лист під театром. Як про це, хочеться вірити, не здогадувались і редактори цього сайту, коли поміщали цю, здавалося б, нейтральну, а й, навіть, добру інформацію.  
Хотілося б, щоб наші люди були чуйними і вміли розрізнити зерно від полови. З різним брудом борімося, але не даймо себе використати заїжджими пройдисвітами!
Рейтинг: 0+ 0-
 
antydohnalivets, 12:55 12 березня 2011 р.
 
Дригулич П., а мене так і звуть знайомі і друзі. Ні під чим я не ховаюсь. Мені особисто от ваше "Дригулич" нічого не говорить, хоч Пупкін - я вас всеодно не знаю. Дурниці якісь пишете. 
 
Тепер по темі. Я не прихильник під**ів. А прихильник толератного суспільства і обєктивного світогляду незатуманеного різними догмами. Сучасна медицина не розглядає нестандартну орієнтацію, як хворобу. Як хворобу її розглядають лише бабки з села та інші темні люди. Крім іншого демократичні постулати говорять, що громадянин може робити будь-що, аби це не заважало більшості. 
 
Ідея з всиновленням дітей мені не подобається, але до цього навряд дійде. В будь-якому випадку, давайте залишемо розгляд цього питання компетентним психологам. Зрештою, не думаю, що в дітдомі краще, ніж в лесбійській родині. 
 
В статті і коментарях по суті надумані загрози висосані з пальця. І мені дуже не хочеться жити в країні, населення якої плює на офіційну науку і медицину, а замість цього керується біблійними архаїзмами і зонівськими панятіями. 
 
Невже з вас хтось дійсно вважає, що на заході жити і виховувати дітей "важче" ніж в Україні? Чим українська модель суспільства краще за їхню?
Рейтинг: 0+ -7-
 
, 13:28 12 березня 2011 р.
 
Хіба ОЗ не знає, що гомосексуалізм - визаний медициною відхиленням ?!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Озиця, 14:06 12 березня 2011 р.
 
Озиця, а хіба гомосексуалізм лікується? Невже він не є вродженим, наприклад, як генетична схильність до повноти? Ідея ж в тому, аби урівняти в правах таких людей. Дати їм шанс на сімейне щасття, та інші права. Зрештою як і грубі, так і люди з іншими відхиленнями не заслуговують на травлю. Це вже точно аморально, хоч і зветься як "християнська мороль".
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 14:35 12 березня 2011 р.
 
Гомосексуалізм може й не лікується, але точно не є вродженим. Я теж проти "травлі". Але це є , з погляду медицини, фізичне і психічне відхилення.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Озиця, 16:10 12 березня 2011 р.
 
Звісно, що це відхилення. Але Озиця, як це воно не є вродженим? Звідки така інформація? Навіть Вікіпедія стрверджує, що гомосексуальність обумовлена генетичними факторами. 
 
Фактично, Бог створює дитину з дефектом десь в хромосомі, а церква і фундаменталісти за це травлять її усе життя. Сучасна гуманістична політика ЄС якраз і бориться з тим аби не перетворювати такі браковані іграшки Творця в людський шлак. Ось вам і уся мораль байки. І як на мене це правильно.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 16:43 12 березня 2011 р.
 
Гомосексуальність обумовлюється генетичними факторами, але не завжди генетичні чинники є визаначальними щодо нетрадиційної сексуальної орієнтації людини. Вади - спричинені комплексами (комплексами з дитинства також). Доречі, остаточної думки зприводу цього немає взагалі... Тому, наша ОЗе дискусія тут теж ні до чого.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Озиця, 17:07 12 березня 2011 р.
 
Ви, Oz впевнені, що хочете жити в толерантному суспільстві, яке визнає людей з дефектами хромосом? Додайте до геїв заодно і тих хто з народження схильний до насильства, крадіжок і т. п. Мораль на то і мораль щоб ставити рамки. І не варто рамки посувати, бо ваші внуки захочуть узаконити наркотики та Чорні Месси. Для чого, по вашому у Франції заборонили носити паранджу, а в США курити в барах? Свобода для всіх- утопія. Як ви думаєте, для чого традиційна церква виступає проти абортів та протизаплідних засобів. І чому китайців і арабів скоро буде в Європі більше ніж нас-вільних і толерантних.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Надія, 18:42 12 березня 2011 р.
 
Ганю! Не прийду нинька бо вже темно. Я ся троха бою тотих шо ти за них пишеш. А шо як вони вже ся добрали до нашого села. Буду завтра за дня.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Сусідка Ганьки, 19:34 12 березня 2011 р.
 
Народ, продовжувати псевдонаукову дискусію без можливості використовувати посилання на джерела інформації - безглуздо. 
 
Надія, звісно толерантість мусить мати межі. І злочини мусять каратись. Інше питання, що вважати злочином. 
 
До речі, легкі наркотики я б вже узаконив. Нічого проти трави не маю. Та й вимирання європеоїдної раси вважаю логічним кроком в розвитку цивілізації. Людей і так забагато - ми нищемо планету. А арабів чекає та сама доля, що і європейців. Якщо людина живе добре, вона не буде народжувати 10 дітей. З часом це стане просто не "модно". 
 
Закони ж про паління в барах - рівно як і заборона продажу алкоголю після 10-ої години та легкі наркотики і ісламістська атрибутика - зовсім інша і на багато цікавіша дискусія.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 00:30 13 березня 2011 р.
 
Чого дурниці плетеш? Яка медицина? Які порушення? Це часом не Дрогобицька медицина знайшла в хромосомах проблему? П***ство це є стиль життя, який вибирають такі п***ри як ти! На церкву бочку не коти, інакше коли здохнеш будеш заритий як собака, а не з церковними похоронами! Російська Православна Церква чітко говорить, що таке хвороба, а що таке гріх!  
Будеш рити проти церкви, будеш мати справу з Московським патріархатом, який легко може постаратися закрити цей сайт через таких дурних як ти! І тебе по голові не погладять!  
 
Особисті образи.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Лесик, 02:01 13 березня 2011 р.
 
Так виглядає, що oz є не тільки комуніст, атеїст, але ще і п***р:) Хочу тебе повідомити, що Бог створив задній прохід щоб с**ти, а не для п***ства!  
 
Лайка.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Лесик, 02:10 13 березня 2011 р.
 
Лесик, та вбий вже себе!
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 09:42 13 березня 2011 р.
 
Який мер таке і місто! Голубі - єднайтеся навколо кабінету Радзієвського!
Рейтинг: 0+ 0-
 
гість, 09:53 13 березня 2011 р.
 
Ось вам і Лесик - яскравий приклад неосвітченого і агресивного плебсу. Якраз про що і йшла мова. Якщо ще хтось бажає висловитись, надавайте посилання на авторитетні джерела. Цитати з блатноі лірики та церковних проповідей звучать не дуже аргументовно.
Рейтинг: 0+ 0-
 
oz, 13:36 13 березня 2011 р.
 
antydohnalivets, поки ви боретесь з догналівцями, вже почали боротьбу з вами за те, щоб ваші діти і внуки ставали іграшками для збоченців.
Рейтинг: 1+ 0-
 
християнка, 13:42 13 березня 2011 р.
 
християнка, ви взагалі орієнтуєтесь в поняттях? до чого тут педофелія? 
 
це якраз серед християнських священиків високий процент педофілів. згадайте скільки скандалів було в катольцькій церкві. також є свідчення, що у нас їх не менше, з тою відмінністю, що на відміну від заходу це замовчується. 
 
і чого вам так лінь погуглити питання перед тим як писати щось. вже сьогодні є технології, які дозволяють продіагнозтувати з великої ймовірністю яку орієнтацію отримає ваша дитина.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 14:39 13 березня 2011 р.
 
oz, прочитайте, які казочки пропонують європейським дітям, і, якщо ви вже батько, а не безвідповідальний молодик, можемо продовжити розмову: 
*** 
 
Християнка, посилання не публікуємо.
Рейтинг: 0+ 0-
 
християнка, 15:13 13 березня 2011 р.
 
Християнка, а в Європі завжди казки були такі збочені. Почитайте якось братів Грімм. 
А стосовно "що пропонують європейським дітям" - так для цього існують батьки, щоб "фільтрувати" подібне. Якщо ж діти надані самі собі, або в них забагато свободи то і виростають "афтори" таких казок. 
Свобода - це не вседозволеність.
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 21:15 13 березня 2011 р.
 
Не баналізуйте проблему. Під удар ставиться освіта, їй нав"язуються гендерні теми, створюються підручники з прихованою пропагандою збочень, батьки на сході з цього приводу вже б"ють тривогу (недавній телерепортаж в новинах). Замовне телебачення розкручує і популяризує подібні темки, нав"язує молоді неприродну поведінку. 
А ви фільтруйте, фільтруйте, якщо ще зможете.
Рейтинг: 1+ 0-
 
християнка, 22:12 13 березня 2011 р.
 
Виховуйте своїх дітей вдома самі. Належним чином. Вчить їх. Бо навчать замість вас. Вчіться й самі. Сподіватись, що вам хтось допоможе окрім вас самих - марно. 
І не треба бути неляканим ідіотом, мов, ось це все зненацька сталося. Ви самі розумієте, що таке сучасний світ і до чого все йде.
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 22:36 13 березня 2011 р.
 
Якщо вже мова зайшла про освіту, то чому ви вважаєте нормальним, той факт, що древня міфологія 
викладається до цих пір в багатьох школах як істина, коли дітей виховують в рамках дійсно спотвореної картини світу? Чому фундаменталісти не бють тривогу, що їх діти є жертвами ситуації, яку можна охарактеризувати як недоосвіта? 
 
Дитячий розум автоматично вірить в те, що йому говорять батьки, навіть якщо несуть цілковиті дурниці. А після, подорослішав, він займеться передачею тих самих дурниць вже своїм дітям. І таке з релігією та іншими догмами продовжується з покоління в покоління вже багато сторіч. 
 
Згадайте всю історію боротьби з такими догмами. Право жінок на рівність (навіть в Старому Завіті жінка пустий звук), судові процеси повязані з еволюцією та інше. Те саме спостерігаємо і сьогодні. Просто сліпа фантатична віра в догми, яка нічого окрім жалю до таких людей не викликає.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 11:38 14 березня 2011 р.
 
У Дрогобичі мер має нетрадиційну орієнтацію, а ви листи кудись писати хочете, тьху!
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 18:54 14 березня 2011 р.
 
Слухай, OZику, почитав твої гнилі коменти - ти кончений пі..ар. 
Як ще таких найманих "коментаторів" Земля носить? 
Якщо ти, скотино, виступаєш проти БОГА, то з таким гімнюком немає чого вступати в дебати. :( :( :(
Рейтинг: 0+ 0-
 
До OZю, 21:09 14 березня 2011 р.
 
(До Oz) 
Ну і хто ж по-вашому має вчити дітей правдивій картині світу? А також як заробляти гроші, покладатись на власні сили і думати. Шкільна освіта яка відучає мисленню і привчає до думки, що хтось повинен за тебе подбати вигідна тим хто навчився сам думати, заробляти та піклуватись... А то то , що в суспільстві всі не можуть бути рівні довів Ленін. :grin Так що не спішіть з революціями- людям подобаються ті, хто обіцяє щось для них зробити, а не вчить бути самостійним. Як приємно думати, що в твоїх бідах виноваті корупціонери, чи не так?  
А до чого привела жіноча рівність? По-моєму фільм "Секс в большом городе" це трагедія для Жінки. Розлучення, недоглянуті і покинуті діти, втрата смислу жіночого життя, деградація Мужчин-от вам наслідки рівності.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Надія, 21:23 14 березня 2011 р.
 
Великий поборник БОГА зголосився... Чи не той що купує в мене в магазині постійно оковиту на "подношенія віруючих" за пачки одно- і двогривневих купюр... На себе подивися, чоловіче!  
А ОЗ - молодець, так тримати, респект! Зразу видно людину ДУМАЮЧУ СВОЄЮ головою, а не збирача "базарних" пліток і пересудів як отой нездара "Лесик"
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 00:01 15 березня 2011 р.
 
Добра справа, oz, думати своєю головою, черпаючи інформацію з різних джерел: тут і міфи, і Вікіпедія, і інші прогуглені ресурси. Тільки здається мені, що ні Ви, ні школярі не вважають міфи істиною, а лише уявленнями ранніх культур. Вікіпедію, як і всі "наукові точки зору" створюють не всезнаючі люди, тому не варто на них сліпо покладатись, вони неминуче обмежені і в чомусь помиляються. Вважаю, що Ви знаєте про походження Слова Божого. Додам лише, що серед "темних парафіян", про яких Ви згадували, багато мають вищу освіту, а дехто і не одну. Але це не заважає їм визнавати Біблію, особливо Євангелію, істиною і правдою, на якій єдино варто будувати своє життя.  
Особливість багатьох життєвих істин в тому, що вони осягаються лише на власному досвіді. Може так статись, що через якийсь час Ви легше погодитесь зі мною і з тими, хто написав Заклик до молоді.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Озу, 11:05 15 березня 2011 р.
 
ДоOZю, судячи з твого коментаря, ти дуже порядний християнин. Взірець християнської моралі. І якщо ми знайомі, треба було не соромитись, а власним імям підписатись. 
 
Коли намовить тебе брат твій, син твоєї матері, або син твій, або дочка твоя, або жінка твого лоня, або твій приятель, який тобі як душа твоя, таємно говорячи: Ходімо ж і служімо іншим богам. 
 
То ось тобі інструкція від Бога, як слід вчинити з таким членом сімї: 
 
"...рука твоя буде на ньому найперше, щоб забити його, рука всього народу наостанку. І закидай його камінням, і помре він, бо жадав відвернути тебе від Господа, Бога твого..." 
 
Якщо твій ревнивий Бог вчить так чинити з рідними, зовсім не дивно, що твоя душа вивергає то болото і священну лють на мене, а розум твій закритий і не чує інших думок.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 11:43 15 березня 2011 р.
 
Я помолюсь за Вас.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Озу, 11:49 15 березня 2011 р.
 
"Озу", я говорю лише про фундаменталістів. Людей, які не здатні мислити критично і для яких догми - священні корови. І дарма ви вважаєте, що таких людей мало. Наприклад, більшість баптистів користується благами науки у вигляді Інтернету і мобільних телефонів, але при цьому відмовляється сприймати доведені факти еволюції, віку всесвіту та інше. Надаючи перевагу примітивним біблійним поясненням. І при тому ще й навязує таку спотворену картину всесвіту своїм дітям. Нормальна людина тим і відрізняється від фундаменталіста, що здатна сприймати Біблію та інші традиційні світогляди вибірково, з поправкою на сьогодняшній день. Я зовсім не мав бажання виступати в якості адвоката гомосексуалізму, своїм першим коментарем я лише висловив обурення, що ментальність населення не готова до сприйняття європейського світогляду, залишаючись при цьому на рівні світоглядних позицій Афганістану. 
 
p.s. Якщо вже мова зайшла про Вікіпедію. Ви завжди можете доповнити її, ссилаючись на авторитетні джерела. Чому агресивним дописувачам не доповнити статтю про гомосексуалізм більш сучасними даними про природу цього явища? Обмін особистими образами ні до чого хорошого не призведе.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 12:30 15 березня 2011 р.
 
Мені шкода, що Ви почули в моїх словах агресію або образу. Повірте, не було наміру до чогось подібного.  
Нормальний християнин, на мою думку, довіряє Богові, який говорить до своїх дітей на всі часи: "Небо й земля пройдуть, слова ж мої не пройдуть" (Мр.14, 31).
Рейтинг: 0+ 0-
 
Озу, 12:41 15 березня 2011 р.
 
Я мав на увазі дописувача, який залишив коментар до вас. Ваші підписи дуже схожі. І не тримайте зла на мене. Я поважаю величезний авторитет Біблії, проте ніколи не погоджусь з людьми, з яких вона робить фанатиків. Думаю дискусія вичерпана.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 12:59 15 березня 2011 р.
 
Дуже добре, що це питання порушили на цьому сайті. Не знаю, хто за ним стоїть, можливо і секта, але, проживаючи на Півдні України можу сказати, що і тут люди не мовчать. Тепер до тих, хто поділяє погляди Оза і до нього.Чи ви не чули про такі книжки як "Комітет 300", про проект "Украіна", план Далеса ітп? Про те, що легалізація розпусти сприяє виродженню нації в трьох поколіннях? Про це знав ще Гітлер.Про те, що прикладаються зусилля, щоб зменьшити населення України шляхом: розтління молоді, вакцинацій, затруєної їжі (як тут не пригадати експеримент зі щурами у Дніпропетровську), розпалення національної ворожнечі, економічної дестабілізації ітп. В Росії певні кроки вже було зроблено - там введено ювенальну юстицію наприклад. Але дякуючи зусиллям батьків в багатьох школах були призупинені програми по розтлінню Холіс що впроваджувалися под егідою ЮНІСЕФ (! ) Ваші аргументи, Оз, показують Вас як мислячу людину. Можливо Ви ще дечого не усвідомили. Тут не треба навіть приплітати релігії - міцна держава базується на міцній сім'ї. А деморалізація дітей та молоді -ми бачимо результати навколо себе - на 10 шлюбів може 1-2 вдалих і кріпких. Вчителі в школі не дають собі ради, бо діти розбещені, не шанують старших. На вулиці чуємо матюки кожного дня. Проституція в Україні - огромний бізнес. Ви спитаєте до чого тут права сексменьшин? Я дотримуюсь подібної думки як і автор статті - наша куплена влада дивиться, як ми це "проковтнем". А далі піде і ювенальна юстиція і секс-просвіта в школі. В деяких школах в Україні вже тепер в 4му (! ) класі дітям розказують про кондоми. А дитина відбирає на підсвідомості таку інформацію як вказівку до дії. Якщо про це говорить вчителька (! )в цьому нічого злого нема. Вже давно треба щось робити і з предметом "Валеологія" в школі, і з продажом алкоголю неповнолітнім (який ніби заборонений але має місце) і з вульгарними текстами пісень, що нераз лунають у маршрутках і ще багато чого. І ще останнє, це теж факт: внаслідок нездорового стилю життя (куріння алкоголь, стрес, екологія, статєві хвороби ітп) чоловіки в Україні вимирають. Десь у 2007 українські вчені обслідували експериментальну групу підлітків 16 років і винесли вердикт, що з них 50% не доживе до 60ти років.Звиродніння інституту сім'ї і нації як такої - ось до чого приводить фальшива свобода і толерантність.
Рейтинг: 1+ 0-
 
юлія, 00:53 16 березня 2011 р.
 
Невже з вас хтось дійсно вважає, що на заході жити і виховувати дітей "важче" ніж в Україні - ще один мій останній аргумент. Маю знайомих в Латвії, так ось така історія з їх життя про ювенальну юстицію. В нормальній рядовій сім'ї, не патологічній, добре забезпеченій, росте дівчинка- підліток. Мама одного разу накричала на доньку коли та прийшла додому з запахом алкоголю, потім не дозволила залишитися на дискотеці до 24:00, ще щось.Ображена дівчинка дзвонить до служби з захисту прав дитини і скаржиться. Приходить комісія і забирає дівчинку до спецпритулка. Є постанова суду. Вже декілька місяців дівчинка знаходиться там, дуже хоче повернутися до батьків, зрозуміла всю свою дурість. Alas, як кажуть англійці. Не тут то было. Це не міфи, це реальність. Такої європейської ментальності прагнемо? Подібні випадки зараз мають місце в Росії - приходять поважні люди, заглядають до холодильника, потім до шафи - о, у вас нема конструктору "Лего" чи ковбаси, - ми забираємо дитину. Якщо будемо мовчати сьогодні, це дійде до нас завтра.
Рейтинг: 0+ 0-
 
юлія, 01:20 16 березня 2011 р.
 
Ага, давайте заборонимо автомобілі бо це забруднює повітря, давайте бідмовимся від паперу, адже вирубуються ліси - а чому ж ні? 
Гоніння сексменшин ніяк вам не допоможе в тому щоб Ваша дитина не пила спиртне і не бовталася надворі до опівночі.  
Про Латвію - це все поодинокі випадки, один з яких Ви привели бо Вам так вигідно. От недавно один український заробітчанин обікрав вночі церкву під Москвою. Впіймали, відпустили. Але ж могли роздути скандал типу "геть українських гастробайтерів з росії" Я б в першу чергу задумався хто підняв цю тему і з яким прицілом. Кому це вигідно. Адже якщо перебити жидів - вода в крані навряд чи з"явиться...
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 09:34 16 березня 2011 р.
 
Вобщто в России и на Кавказе пид-в просто лупашат без никаких "лыстив". Русские и кавказцы любят спорт. А западновкрайинци - поговорить...
Рейтинг: 0+ 0-
 
Игорь, 12:03 16 березня 2011 р.
 
Народ! Про що дебати? Чітке визначення , див.вище - зміни на рівні хромосом! Демократія демократією, та все ж , якщо ці люди не втручаються в наше життя і не псують наших дітей нехай собі кукурікають.Рано чи пізно ми всі станемо перед Богом, і кожен відповість за себе! Відповідь триматимуть і вони.Та маю думку, що в разі активних дій даного контингенту треба трохи хромосоми їм рівняти і нема на то ради.Плюс до всього ввести цензуру і заборонити Катрусі Осадчій трансляції з парадів по ТБ.А так нехай кожен собі тішиться життям як йому пасує!  
 
+1 підтримую дослівно.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Довбуш, 13:07 16 березня 2011 р.
 
Игорь, а зачем тогда Рамзан Кадыров подарил Сергею Звереву часы за 100K евро? Спортсмены, блин...
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 14:57 16 березня 2011 р.
 
Підтримую Ігоря, і пропоную запровадити кавказькі методи
Рейтинг: 0+ 0-
 
Журналіст, 15:19 16 березня 2011 р.
 
Журналіст, а як ви прокоментуєте поширену думку, що на Кавказі до весілля не можна з дівчиною займатися коханням і тому вони займаютьсь сексом з віслюками? Така собі традиційна частина світогляду, обряд ініціації, коли аксакал показує юнакам, а ті повторюють коїтус на ослиці. Дуже здорова традиція - обовязково треба перейняти.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 15:45 16 березня 2011 р.
 
Коментувати параноїдальні книжки відносно існування таємного світового уряду не дуже хочеться. Це те саме, що і релігія, одні вірять в потоп, інші в НЛО і Zionist Occupation Government. Суть від цього не міняється. Можна зазначити лише те, що виродження нації можливе, якщо на жінку в середньому припадає менше 2.1 дитини. І в збочених США і Європі ця цифра чомусь більша ніж на "православному" Сході, але чомусь менша ніж в заСНІДованій Африці. Демографію сюда приплітати не слід - там зовсім інші причини. 
 
І тепер про згаданого вами Гітлера. Видається, що останні дописувачі такж розділяють силові методи чистки нації від людей з різними вадами. Взагалі-то, гомосексуалісти стояли у витоків класичного німецького нацизму. Згадайте хоча б Ернста Рема, який був відкритим геєм, і був страчений за наказом Гітлера нібито за свою орієнтацію. І трошки копіпасти: 
 
Тут есть гигансткая инверсия современности. египетские жрецы были гомами, так как они были жрецами, а сейчас становятся «жрецами», так как они гомы. понимаешь о чём я? то же и с фашизмом. Третий Рейх — общество с подчёркнуто высокой половой дифференциацией, оно было очень сексуально, но геев в Рейхе было не больше чем по миру. то что мы имеем сейчас, нацистскую эстетику, правый дискурс, ССовскую форму, всё это привлекает девиантов. сначала они реагируют на красивого мужчину в форме, а потом уже интересуются что это за форма, какие идеалы и.т.д. 
 
Тема преинтереснейшая, на самом деле. Ведь формально Совок был более гомофобен, чем Запад, более гомофобен, чем Российская Империя. Была действующая статья «за мужеложство», действующая гомофобная мифология. Но гомов меньше не было. В итоге гомство низводилось на «туалетный» уровень. Грубо говоря, совковое гомство было таким же, как и совковая гомофобия — оно было СОВКОВЫМ. Известная поговорка: «в СССР секса нет». Соответственно, в сексуальном плане постсоветское общество напоминает дембельнувшегося из армии солдата, который два года бабу не видел. Если Запад за полвека «переварил» эстетику гомонацизма, интегрировав её в гомосексуальную и БДСМную субкультуры, Россия только-только начинает к ней подбираться. Соответственно, российский нацизм — это в первую очередь гомонацизм, или, как стыдливо называют это сами гомонацисты, «гламурный нацизм», «метронацизм» (от слова «метросексуал» — эвфемизм слова «гомосексуал»). 
 
Подчеркну — я не гомофоб и к повальному гомству правой среды отношусь с пониманием. Мало ли у кого какие вкусы в сексе. Да и меня самого назвать «натуралом» сложно. Да и в конце концов, фашизм — это апофеоз мужского начала, поэтому нет ничего удивительного в том, что он привлекает в первую очередь гомосексуалистов. Но, господа гомонацисты (метронацисты, гламурнацисты), давайте чётко понимать, что первичен в нацизме именно нацизм, а накачанные мальчики в униформе — это в лучшем случае «приятный десерт». Сейчас же выходит, что любая правая тусовка (от «национал-социалистов» до «национал-демократов») — это в первую очередь гей-клуб, во вторую — способ групповой гомосоциальной релаксации, и лишь в последнюю — собственно политическое движение. А должно быть — в обратном порядке. 
 
В качестве эксперимента интересно сравнить анонсы гей-мероприятий и анонсы наци-мероприятий. Так вот, анонсы наци-мероприятий более «пидорские», более «гомо-туалетные», более «манерные».
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 16:26 16 березня 2011 р.
 
Нацики латентні гоміки? Оло-ло!
Рейтинг: 1+ 0-
 
maxt_t, 21:58 16 березня 2011 р.
   
1984, 22:03 16 березня 2011 р.
 
З цілим пошануванням, пане Оз, але ви лукавите і перекручуєте факти - то починаєте релігію критикувати, то про віслюків, а то про секс орієнтацію нацистів - що воно тут має до речі, невідомо. Тепер по суті. 
В збочених США і Європі ця цифра чомусь більша ніж на "православному" Сході, - за рахунок турків, арабів, негрів, так що ви суперечите собі, бо власне турки і араби, як мусульмани, не толерують гомосексуалістів і гендерної політики, абортів і пияцтва. А "толерантні продвинуті" білі європейці зникають. В Америці вже забили тривогу з цього приводу - якщо тенденція продовжуватимеся, наприкінці 21 століття вони будуть нацменьшиною. Далі про параноїдальні книжки, чи ви, здається і релігію вважаєте пераноїдальною? Параноя для мене - це називання чорного білим чи ігнорування явних незаперечувальних фактів. А факти такі - Євросоюз виділив 14 млн.Євро на реалізацію гендерної політики в Україні. Наші політики чемно відкозиряли "Будет сдєлано" і маємо -в Україні створено робочу групу з підготовки нової Державної програми з утвердження ґендерної рівності, питання гендерної рівності мають стати частиною освітньої програми середньої та вищої школи ітд ітп.  
 
Тепер згадаймо собі, де буває бесплатний сир. Що таке гендер? Це коли дітей вчать що є чи то 4 чи 5 статей, а не дві, і що її (стать) можна обирати для себе і міняти на протязі життя(no comments).Коли говорять що інстинкти материнства чи захисника сім'ї - це гендерні стереотипи. Так здалека підводиться база під визнання нацменьшин рівноправними моделями поведінки поряд з "традиційними". Я пригадала Гітлера не в контексті його власних секс -відхилень (взагалі не зрозуміла, до чого цей копіпаст) а тому, що він вважав слов'ян за нижчу расу, яку треба підкорити і розтління - це ефективний метод. Не вдалося нас прибрати під контроль війною звичайною - почнемо внутрішню. Тепер гомофобія. Серед моїх знайомих були геї, скажемо так, але чомусь їм не хотілося йти на паради. Те що їх кидали до в'язниці при Союзі - недобре, це очевидно, але заводити голубі сім'ї і дозволяти їм всиновлювати дітей? Про що тут взагалі говорити?
Рейтинг: 0+ 0-
 
юлія, 23:09 16 березня 2011 р.
 
Oz, не засмічуйте собі голову.
Рейтинг: 0+ 0-
 
до oz-а, 23:11 16 березня 2011 р.
 
До Левка - мені здається, ви мене не зовсім зрозуміли. Це далеко не поєдинчі факти.І розсмішила ваша увага - що мені щось там вигідно чи не вігидно. Це взагалі смішно.Візміть погугліть "Ювенальна юстиція в Європі. Ювенальна юстиція в Україні". І прошу не перекручувати фактів. Я (не кажу за інших дописувачів) так як і автор статті не закликаю до жодного гоніння. Але признавати збочення за нормальне природнє явище, що буде захищатися законом і навіть всебічно освітлюватись в школі на уроках з гендерної політики - пардон.
Рейтинг: 0+ 0-
 
юлія, 23:24 16 березня 2011 р.
 
Паранойя - це коли дивишся наліво та направо переходячи дорогу з одностороннім рухом. 
Якщо серйозно, Юлія де можна подивитись на документальне підтвердження - "Євросоюз виділив 14 млн.Євро на реалізацію гендерної політики в Україні".
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 23:59 16 березня 2011 р.
 
Юлія, мені видається ви трішки перекручуєте демографічні показники. Надішліть, будь-ласка, на пошту посилання на дані по Штатам і по національностям, якими ви оперуєте. Як на мене, з причин, які впливають на плодовитість, вплив сексменшинств є мізерним. От особисто у вас скільки дітей? Сумніваюсь, що ви захочете мати більше 2-ох. Західна ментальність сьогодні робить акцент не на кількості дітей, а на якості життя для них. Це сторічча назад по селам народжували по 10 дітей аби було більше робочих рук - сьогодні така необхідність відпала. Тепер виховати і дати гідну освіту хоча б 3-ом - доволі складна задача. І дарма ви вважаєте, що ментальність американських негрів до цього ще не доросла. 
 
Тепер щодо Євросоюзу. Мені видається логічним, що якщо вони виділяють гранти на "розвиток демократії" і на захист прав людини, то сюди автоматично потрапляє і гендерна рівність. Чому відразу заходить мова про приховану загрозу з боку таємних організацій? Погодьтесь, трішки параноідально шукати у всьому такі загрози? Можливо, ви в чомусь і маєте рацію, але нічого аж такого катастрофічного в тих законах немає. Повівняйте середньостатистичного підлітка зі Жмеринки і його однолітка, наприклад, з Данії. Уся різниця між ними буде у тому, що другий можливо не так добре розбирається в "панятіях" і вживає трохи менше горілки. Ви не приховаєте від своєї дитини факт існування секс-меншинств, тому не зрозуміло як факт їх узаконення може вплинути на розвиток нашого підлітка зі Жмеринки. 
 
І на останок поясню, чому вчепився в тему нацизму і ностальгії за тоталітарним суспільством. 
 
З дитинства людину вчать, що одностатевий секс - це брудно, це погано, це просто неможливо і неприйнятно. І людина, у котрої вже так склалося, лібідо повернулося у бік своїх "однополчан", заштовхує цей потяг як можна глибше у підсвідомість. Але від долі не втечеш. Нереалізоване лібідо давить і штовхає людину на конфронтацію з цим світом. Якщо така людина має достатню волю, достатній інтелект, достатньо енергії для довгого протистояння з оточуючими - вона стає відкритим геєм. Така людина тим самим самореалізується, і переходить в розряд успішних, самодостатніх людей. Тому зовсім не дивно, що в середовищі успішних діячів мистецтва, політиків і бізнесменів так багато геїв. А чого дивуватися? Так у боротьбі гартується своє Я. 
 
Але що ж відбувається, якщо людина гомосексуальна, але ні сил, ні інтелекту, ні енергії до відкритого протистояння з суспільством (в яке входять і батьки, і друзі) - немає? І вже тим більше немає сил зізнатися самому собі в тому, хто ти є. Така людина цю саму думку, про те, хто вона є, зариває так глибоко в себе, що потім вже і сама не здатна її відшукати. Заривання і утрамбовування це виражається в різкій гомофобії - адже людина, у котрої немає проблем, і не думає про них. А лише той, у кого проблема сидить в голові 24 години на добу, буде займатися аутотренінгом, намагаючись переконати всіх навколо, як це жахливо і огидно (але перш за все, вона переконує в цьому себе). Такий самонереалізований слабак, відчуваючи, що це зовнішній світ повинен у його незавидному положенні, проектує внутрішню невлаштованість назовні - і приходить до ідеї, що світ треба міняти. Він відчуває себе приниженим, його самооцінка валяється у плінтуса - природньо винен зовнішній світ. Але хто за це відповідальний? Ну звичайно зовнішні вороги (згаданий вже таємний світовий і наш продажний уряд, збочений Захід і тому подібне). Тут би йому і повстати проти нечисті цієї, повести за собою, або хоча б одному піти. Але у кого на це сили є, той буде з собою, перш за все, справлятися. Ми ж говоримо про слабку людину, слабку духовно. Людину, в якої птахом у клітці бється прокляте і забуте нею самою лібідо. Людину, що потрапила у пастку своєї власної слабкості: і назад не можна (лібідо-долю не переробити) і вперед - сил немає. Потрібен сильний помічник. Потрібен старший товариш. Потрібен Старший Брат. Людина стає ревним прихильником тоталітарного ладу. Такою людиною рухає тяга підпорядковуватись. Така людина, тим не менше, чітко розуміє, що тоталітаризм суворий не тільки до своїх ворогів, але і до своїх прихильників, що "фашистська" держава накладе на людину величезну кількість обмежень особистої свободи. Тим не менш, вона згідна терпіти ці обмеження, як вона вважає, заради блага суспільства. Що ми власне і спостерігаємо у цій розмові.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 01:03 17 березня 2011 р.
 
Завтра 18 березня догналівські антигоміки на чолі з Василем Кириличем збираються біля педуніверситету агітувати за натуральний секс
Рейтинг: 0+ 0-
 
Антидогнал, 13:37 17 березня 2011 р.
 
Краще б стали на автостанції і пояснили тим хто лізе під колеса машин що переходити вулицю слід на ЗЕЛЕНЕ світло ПІШОХОДНОГО світлофора...
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 13:43 17 березня 2011 р.
 
А ці догналівці роздаватимуть безкоштовно презервативи чи просто підписи збиратимуть? 
 
І цікаво чи цей затятий гомофоб Василь Кирилич, розділяє ультра-праву ідеологію. Якщо так, то це лише підтверджує правило, що зациклені "нацики" у своїй більшості є латентними гомами. Які лише і здатні, що проектувати власну нікчемність на навколишній світ, з метою вирішити якусь свою внутрішню проблему.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 14:26 17 березня 2011 р.
 
Шановні дописувачі ! Читайте Григорія Клімова книгу "Имя мое - легион" . Дуже повчально і якраз в тему, не пожалкуєте, але осад після прочитаного лишається дуже неприємний... Особисто я не хочу, щоб у нашу давню цивілізацію, яка має багатотисячолітню історію просочувались різні збочення під приводом "рівних прав", "демлкратичних ціннностей" чи будь - ще чогось. В той час , коли в Америці по лісам ще бігали червоношкірі з кам"яними сокирками, дохристиянська Русь вже давно була розвинутою. але під тиском зовнішніх ворогів заснула на невеликий термін і ось - ось прокинеться і тоді все навколо буде змінюватись так як нам заповідали наші предки, а не так, як цього хочуть іноземні пройдисвіти.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 15:51 20 березня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5806 днів)