Композитор Сторонський шукає роботу… будь-яку

Надрукувати
Плітки
Написав(ла) Гершко Перець   
18.06.2011
СторонськийДрогобицька публіка, панове, поділяється на такі категорії: політики, неполітики та індиферентні особи. Політиків знаємо всі. А чи знаємо ми всіх дрогобицьких митців і чи цікавимося їх життям? Сумніваюся в цьому. Бо зустрів я якось, панове, у файному місті Дрогобичі свого давнього приятеля Василя Сторонського. Всі знають його як композитора, автора багатьох віршів. Ну, може дехто не знає, то можу познайомити. Колись той пан вчив дітлахів музики у Палаці піонерів (тепер – палац инших піонерів). Та ось побачив пана Василя, і питаю, як здоров’я та життя мистецьке. Якось сумно глянув на мене відомий композитор та й рече: "Роботу шукаю. Будь-яку, навіть "сторожівку". Отакої!

(натисніть на фото для перегляду)

Василь Сторонський донедавна працював у драмтеатрі в Дрогобичі, і вже під Новий рік гадав собі звільнитися з роботи, оскільки вже пенсійного віку. Виявляється, поет і композитор в одній особі видав книгу своїх віршів, на яку ніхто не пожертвував бодай гривні. Це задоволення обійшлося поважного віку вершнику Пегаса у 6000 грн., які він взяв у кредит в банку.

Так як книги ніхто не купував, то пан Василь роздавав їх… задарма. Тобто дарував, маючи надію до кінця року погасити кредит із заробітної плати. Але місяць тому композитора алярмово звільнили з роботи. Український банк хоче гроші вже і нині, інакше відхочеться автору поетичного слова власних віршів.

Позаяк книги у гроші конвертувати не вдалося, ходить старенький дрогобичанин містом, тай роботу питає. "Сторожівку, або навіть вулицю підмітати – будь-що, лиш би повернути банку гроші". Посміхнувся я на цю думку, бо який з такого пана сторож? Але житіє моє, як і наших забутих митців нині анітрохи не цінується.

Тому хочу подати публічно оголошення: люди добрі, бізнесмени і бізнесвумени, будьте милосердними, візьміть мирного чоловіка до себе на роботу. Хоча б на півроку. Тоді ваші діти і онуки колись це гідно оцінять. Якщо вам то всьо не індиферентно.

Переглядів: 6390

Коментарі (32)
 
Бізнесмени милостивими бувають вкрай рідко. Якби у нас менше було таких "бізнесменів! , то і менше було б таких випадків з порядними людьми.
Рейтинг: 2+ -2-
 
Левко, 11:12 18 червня 2011 р.
 
Страшно і сумно-куди ми котимося !
Рейтинг: 4+ -1-
 
місцевий, 12:15 18 червня 2011 р.
 
прочитавпро сторонського знаю його як пордну як порядну людину але зараз до влади пртйшли кодло воров в звкони и криминальни авторитети радзиевський бив себе в груди и обицяв що будуть гучни справи проти дрогобицьких воров де вони е тильки стриляти таких як петух сендак и инширшир вибачаюсь за помилки чому соболь не звертае на институт де процвитае корупцияг
Рейтинг: 0+ -2-
 
юрий петранинивський, 15:01 18 червня 2011 р.
 
сторонський був би файний хлоп якби пообстригав те бридке довге волосся..бридко дивитися на нього :cry :cry :cry
Рейтинг: 5+ -9-
 
орко, 15:08 18 червня 2011 р.
 
Н***. з банками звязуватись!
Рейтинг: 5+ -4-
 
Корінний_дрогобичанин, 16:24 18 червня 2011 р.
 
То й не дивіться (Оркові). Не зачіска визначає людину, хоча як на мене - довге волосяя п. Сторонському вельми пасує.
Рейтинг: 6+ -1-
 
Олег, 17:09 18 червня 2011 р.
 
Орко, то ваша суб'єктивна думка. Ісус Христос мав довге волосся. Подивіться, опришки, Олекса Довбуш мали довге волосся - гарно виглядали. У Стародавній Русі чоловіки носили довге, зачесане назад волосся. Можливо, стригтися почали чоловіки як лисіти стали... Мені, особисто, не подобаються бритоголові "гопніки" - бридота суцільна і у зовнішньому вигляді, і у бидлячій поведінці. А Василь Сторонський , творча особистість і довге волосся йому пасує. Дрогобичани, хто у змозі, допоможіть працевлаштуватись пану Василеві.
Рейтинг: 6+ -3-
 
q, 17:13 18 червня 2011 р.
 
пацани згадайте як ми з вами пхали до верховн6ои ради 2 рази того козла жида лавриновича а що воно нам зробило доброго великии в лапках глубиш коли був головою миста що зробив за копиики прикупив магазин вийськовои книги треба тепер добре думати хто буде народу служити ось таки пацани справи гитлерт и
Рейтинг: 0+ -1-
 
***, 18:27 18 червня 2011 р.
 
вси примищення равкруг ратуши продани козлу лагодичу видно що хтось добри взяв видкати в лишеню точно що не робитник а ми кажемо поредок львивська область сама кормпована як казав мий кумпель бий жидивс спасай росию й у3краину и
Рейтинг: 1+ -2-
 
гебельс иван петрович, 22:53 18 червня 2011 р.
 
в театрі одні злодії сидять від контролера, бухгалтера до директора, а акторський склад це лохи яких постійно розводять на гроші і гонять за копійки по сільським клубам.при бажанні всіх холуїв від мистецта які стоять на колінах перед мамою міністра і випрошують звання для повних бездарів .хто в темі (органи) можна сміло садити після перевірки КРУ..але віз і далі там...ви подивіться хто ходить в театр - примусово школярі і студенти ...і все і пару театралів..ганьба
Рейтинг: 4+ -3-
 
Миколайчук, 01:44 19 червня 2011 р.
 
Певно миколайчуку не налили... Я особисто стараюся дивитися вистави, талановита постановка, гра акторів - супер, шкода що не завше маю час, деякі вистави не бачив. Наш театр - найкращий, мої вітання!
Рейтинг: 2+ -1-
 
Казбек, 11:48 19 червня 2011 р.
 
Казбек, до чого тут *найкращий* театр? Там комікси показують? Талановиту людину викинули за борт. Як ми дуже *любимо* і *цінуємо* таланти, що звільняємо їх з роботи. Театр не розвивається; подивіться на їх репертуар - за 70 років тільки півтора десятка вистав, що повторюються і жодної нової. То не цікаво. Висновок: директор - консерватор. Питання: чому композитора турнули з роботи?
Рейтинг: 4+ -1-
 
Хохотун, 12:21 19 червня 2011 р.
 
Боляче про таке читати.Ось гадаю, чого його звільнили? Що вже театру не потрібен його талант? Якось це дуже дивно.А люди-митці давно вже вміють суміщати дуже різні професії, так що сторож зі Сторонського вийде не найгірший. Але його дар не там треба використовувати. 
І про гроші-копійки, які ніби-то отримують актори. Та не такі то вже і копійки з недавніх пір. Отримують там особливо старші і заслужені пристойно.
Рейтинг: 3+ -1-
 
, 18:23 19 червня 2011 р.
 
хлопаки зробить соби сайт you tube натиснить там донецкая мафия побачите все про зека януковича я багато дечого взнав и е там про курву г7 герман щиру украинку и про алкаша путина и про ахметова и инших але мене дивуе чому дорогу ремортують спочатку коростилеву де вин живе а потим иншим чи не е це корупция може я и ре правий давайте посперечаемося
Рейтинг: 0+ -1-
 
затетий украинець ю петранивсь, 23:22 19 червня 2011 р.
 
Юрку петранівський, про це не тільки на ютьюбі малюють, а на всіх сайтах країни. Суперечками про старих авторитетів, мародерів і алкашів дрогобицькому Сторонському не поможемо. Я от прочитав дрогобицьке "вільне слово". Там якийсь напівжид хвалиться, як Леська Пашко, Михасьо Задорожний, Валєра Скотний, Орко Скірко, Ромко Ощипко і інші грошовиті чуваки за дві години накупили всякої фігні на суму 7000 гриваків для хер знати якогось *Буківського сиротинця*. На ту *доброчинність* грошей в місцевих вельмож - скільки завгодно. А на те що і кому справді треба в рідному Дрогобичі грошей зажали. Ось такі пироги.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Хохотун, 23:54 19 червня 2011 р.
 
п.Василь Сторонський дуже хороша людина.Колись він мене вчив співу в нашому Дрогобицькому Будинку Піонерів...Наскільки я його знаю це просто хороший порядний мужчина.Мала б я можлвість обов*язково б йому допомогла.Просто жаль він талановитий композитор який на даний момент ніком уне потрібен.Василь Сторонський ми всі вас дужелюбим.тримайтесь.Ваша бивша учениця
Рейтинг: 3+ -3-
 
Христина, 23:23 10 липня 2011 р.
 
пан Василь Сторонський ви найкращий
Рейтинг: 4+ -6-
 
Віка, 23:24 10 липня 2011 р.
 
Шановні "митці" дрогобицького мистецтва!  
1. Навчіться писати грамотно! Бо ви обговорюєте "високе", а самі клацаєте по клавіатурі гірше першокласника. 
 
2. Куди діватися молодим, коли пенсіонери займають робочі місця? (яких і так не вистачає).  
 
3. Людина хороша, но стосовно його мистецтва... купіть його книгу, перечитайте, а тоді висловлюйте свою думку (я знаю, я читав).  
 
4. Хто винен, що в театрі режисер не професіонал і до постановок бере давно пройдений у всіх театрах репертуар. Мало того, я вважаю, що в нашому місцевому храмі мистецтва є актори набагато сильніші, ніж ті, яких він призначає на ролі, ховаючи їхню бездарність за музикою та дикорацією.  
 
5. За останні роки театр досяг дуже високого розвитку. Починаючи з гарного дворика для глядачів, ремонту холу і закінчуючи шикарним залом. І це все завдяки директору театру. А п. Миколайчук мабуть сам злодій, тому що як кажуть - "на злодію шапка горить! ".
Рейтинг: 9+ -8-
 
, 00:25 13 липня 2011 р.
 
До Георгія__________ Щось Ви, пане Георгій, локшину на вуха вішаєте нам. Дивна ваша позиція...  
1) Якщо ви маєте на увазі те, що пора пенсіонерам вступити місце молодим, то з тим важко не погодитися. Але а) подякуйте державним мужам за те, що пенсійний вік підвищили і б) якщо маєте на увазі конкретно пана Сторонського, то тут Ви, на жаль, помиляєтеся. Читайте статтю уважно. Якщо Ви її взагалі читали. 
2) Щодо поетичних творів пана Сторонського. Ви книгу справді купили чи отримали нахаляву? Навіть якщо там - суцільна графоманія, то суть полягає не у тому, наскільки вдалі вірші, а в іншому. Тільки от не знаю жодного на Дрогобиччині поета на ім'я Георгій, достойного судити інших про рівень їх поетичного таланту. 
3) Про якого це ви "непрофесіонала" тут пишете? А чи не про, бува, композитора Сторонського? В такому разі рекомендую Вам піти до школи та взяти хоча б елементарні знання з музичної грамоти. Тут Ви неабияк розсмішили котів. Щодо репертуару. Доводжу до Вашого відома, Георгію, що пан Сторонський власне й бажав змінити репертуар, запровадити щось нове. От цього йому й не дали. Тому від Ваших слів дрогобицькі коти вже плачуть. 
4) Про який це Ви тут "дворик" пишете? Чи не той, часом, що захований від очей глядачів? Ой, не кривіть душею! В цьому дворику бувають лише працівники драмтеатру, а дрогобичани про нього й гадки не мають. А дописувач Миколайчук справді дурниці написав. Його театр - це театр одного актора. 
5) Скоріш за все, пане Георгію, до театру, а вірніше, до акторської гри не маєте жодного відношення. Бо пишете, як на митця, з кричущими помилками.
Рейтинг: 2+ -12-
 
Франсуа, 00:51 13 липня 2011 р.
 
До ФРАНСУА______ 
2.Почнемо з того що Георгій себе поетом не називав і про рівень поетичного таланту також мова не йшла.Зверну Вашу увагу, це Ви самі написали.І про графоманію, це також Ваш вислів...А я вважаю що Георгій навпаки дуже близько знайомий з театром.Я багато в чому з ним погоджуюся. 
4.А дворик, власне, для акторів і зроблений.І добре що Дрогобичани й гадки про нього не мають. 
5.До акторської гри і пан Сторонський не має жодного відношення, якщо вже про гру зайшла мова.
Рейтинг: 7+ -5-
 
Працівник театру, 22:27 13 липня 2011 р.
 
Працівнику театру___________"...но стосовно його мистецтва... купіть його книгу, перечитайте, а тоді висловлюйте свою думку (я знаю, я читав)" - скептичний тон, а може, навіть зневажливий у цих рядках, написаних Георгієм. Отже, читав, і що далі?.. Пан Сторонський мав пряме відношення не до акторської гри, а до музичного супроводу. Гаразд, оскільки Ви, анонімний працівник, ревно підтримуєте Георгія (а останній, якщо вірно зрозумів, виявляє втіху фактом звільнення талановитого композитора), тоді, шановний, Ви зачепили справді гостру тему. Я мовчав про це, не бажаючи, як то кажуть, виносити сміття з дому на суд людський З ПОВАГИ ДО АКТОРІВ, ПРАЦІВНИКІВ ТЕАТРУ, А ТАКОЖ ОСОБИСТО ДО ДИРЕКТОРА ГНАТЕНКА. А тому тепер авторитетно повідомляю Вам, а значить, і всім читачам, що орієнтовно у квітні місяці я особисто звернувся то Василя Сторонського з цікавою пропозицією. У моїх руках були унікальні твори відомого на Львівщині поета, на які вже були покладені музичні твори. Цей поет передав мені свої нові твори, з якими я й прийшов у Ваш театр і звернувся особисто до пана Сторонського. Композитора! Скрушно похитав головою, зітхнув композитор і повідомив мене, що нема сенсу, оскільки вже неодноразово звертався до директора драмтеатру з пропозиціями поставити нові, його авторські казки та інші вистави. На все це щоразу отримував категоричну відмову. Тобто, пане інкогніто, це означає, що непоет Георгій відверто перекручує справжній стан справ у театрі, коли пише: " ...в театрі режисер не професіонал і до постановок бере давно пройдений у всіх театрах репертуар". Яка відверта і нахабна брехня! Соромно за таке має бути всім театралам! Розкручуєте тему? Пишіть далі, заперечуйте, і тоді випливе багато неприємних речей, що відбуваються в театрі. Сам Микола Григорович вам за таке буде дуже "вдячний". Хочете цього? :grin 
P.S. Як добре, що я не працюю в такому колективі, як у драмтеатрі, який замість підтримати і допомогти відстояти права митця сидять тихо, мов миші. Більше того - відверто перекручують факти. Чимось нагадує депкорпус.
Рейтинг: 5+ -9-
 
Франсуа, 23:23 13 липня 2011 р.
 
Про що ви тут сперичаєтесь? Людина без роботи а ви про театр завелись і тому подібне.
Рейтинг: 8+ 0-
 
, 00:04 14 липня 2011 р.
 
Та Ви не нервуйтесь п.Франсуа.. І кого Ви тут налякали.?Пропозиція була цікавою для ВАС і можливо для пана Сторонського.Та подібні пропозиції вирішуються напряму з директором театру а не звукооператором(це посада п.Сторонського в театрі).Якщо директор нічого про це і не знав, то як можна робити такі висновки щодо стану справ у театрі.
Рейтинг: 8+ -4-
 
Працівник театру, 00:44 14 липня 2011 р.
 
Працівник, а Вам особисто не дивує те, що талановиту людину викинули з роботи, мов пса? Більше з Вами нема сенсу обговорювати цю тему, бо стало зрозумілим, що завдяки Вам саме так і сталося. 
Адью!
Рейтинг: 8+ -9-
 
Франсуа, 02:13 14 липня 2011 р.
 
Артіст і Франсуа не зійшлись інтересами. Франсуа, візьми шпагу - і на дуель.)
Рейтинг: 2+ -7-
 
Хохотун, 09:36 14 липня 2011 р.
 
Шановний Франсуа! Якщо ви такий дуже впевнений у талановитості композитора п. Василя Сторонського, то поможіть йому знайти роботу, а не сперечайтесь про справедливе, чи несправедливе звільнення. І взагалі, ви йому роботу не давали, і судити про звільнення не маєте право. Доведіть свою правоту і поможіть п.Василю знайти роботу у сфері мистецтва. А вот тепер АДЬЮ!
Рейтинг: 10+ -3-
 
Георгій, 01:03 15 липня 2011 р.
 
Ага, Гія, як доживеш до 65, а тебе з роботи копнуть - цікаво, хто тебе, старпера, ще на роботу захоче.))
Рейтинг: 6+ -7-
 
Хохотун, 01:32 15 липня 2011 р.
 
Ну тоді дійсно, про що суперечка, он і Хохотун підтвердив що потреби в 65-річних старперах-нема.Нехай пробачить Господь, але це вже гальмівна робота..
Рейтинг: 7+ -5-
 
Реаліст, 20:56 16 липня 2011 р.
 
Несмішіть! Талановитий композитор
Рейтинг: 3+ -7-
 
, 11:21 17 липня 2011 р.
 
Та я ніяк не збагну, до чого тут КОМПОЗИТОР?! Він в театрі не як композитор працював! Зрозумійте це нарешті! Він працював ЗВУКООПЕРАТОРОМ.А це означає що потрібно на репліку музику включати і виключати, він не встигав елементарно, а те що він до деяких казок музику писав, так це він не перший і не останній, це тимчасова угода, як і з іншим різними композиторами.Посади композитора, як такої, в театрі нема.
Рейтинг: 9+ -3-
 
Реаліст, 02:03 18 липня 2011 р.
 
До Працівника театру він же Георгій - адреса однакова (IP: 109.201.231.37): 
Вам Фрасуа, напевно, на мозоль наступив, що ви так зденервувались. Воно й не дивно, адже актори дуже емоційні люди. Хоча сумніваюсь, що ви актор - від звільнення звукооператора вам зарплату навряд чи піднімуть. А от "інтЕрес" явно маєте... 
Я думаю, що ви водій пана директора, адже саме ваш синочок на другий день після звільнення пана Сторонського був влаштований на це місце. Але хотілося застерегти пана Гнатенка, що протежувати свого водія - небезпечна справа. Про це може розповісти Юрій Луценко. :cry  
Хоча директору театру це не "загрожує" - такі дифирамби, які він видавав Віктору Януковичу під час вручення автобуса забезпечить йому повну недоторканість. :grin
Рейтинг: 3+ -5-
 
Спокійний, 19:02 19 липня 2011 р.
 
Ха-ха-ха. :grin Во накрутили! Для неосвічених людей доводжу до відома, що наші провайдери інтернету не на стільки багаті щоб кожному комп"ютеру присвоювати особистий айпішник.Чого не знаєтє, то допридумуєте, вірно?Ось так і народжуються плітки, бо бідний водій і його, як ви висловлюєтеся, "синочок" про ці дебати і поняття не мають.У мене також складаеться враження що Перець і Франсуа також одна людина, але не про те мова.Як заведено в українців, у всіх своїх негараздах звинувачувати когось, так ось і в цьому випадку.Ну просто всі погані, недобрі та злі.І директор і артист, і водій з сином потрапив до того ж переліку.І в кожного, звісно, є особистий інтерес...А збагнути простої істини ніхто не хоче.Не справлявся з обов"язками і все.І не треба шукати винних. :)
Рейтинг: 6+ -2-
 
Реаліст, 20:29 19 липня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5806 днів)