Парк Васильєва (лист до редакції)

Надрукувати
Фоторепортаж
Написав(ла) Богдан Д.   
04.07.2011
ПаркШановна редакціє сайту! Звертається до вас житель Дрогобича. Так склалося моє життя, що багато років мене не було в рідному Дрогобичі. Місяць тому повернувся. Проживаю неподалік парку ім. Васильєва. Взагалі місто змінилося, але те, до чого докотилися його нікудишні керівники, то хочеться обматюкати тих бовдурів лужецьких, іванцівих, гуків і так далі. Сором, ганьба тим головам міста, що так занедбали місто.

(натисніть на фото для перегляду, всього 29 фото)

Фото 2, фото 3, фото 4, фото 5, фото 6, фото 7, фото 8, фото 9, фото 10, фото 11, фото 12, фото 13, фото 14, фото 15, фото 16, фото 17, фото 18, фото 19, фото 20, фото 21, фото 22, фото 23, фото 24, фото 25, фото 26, фото 27, фото 28, фото 29.

Щодня проходжу тим парком. Бачу, як тут все знищене, спалене, зруйноване дотла. Під ногами – болото, калюжі, сміття, але ніхто нічого не робить для того, щоб відбудувати парк. Куди йти скаржитися на таку безгосподарність? Сусіди порадили мені звернутися в Інтернет на ваш сайт. Дійсно, по статтям бачу, що тільки на вашому сайті висвітлюється справжній стан речей у місті. Тому все у парку по вул. Трускавецькій сфотографував і пропоную до свого листа.

На моїх фотографіях побачите все те жалюгіддя, на яке перетворився колись центральний парк відпочинку в місті. Колись у цьому парку і я відпочивав. Ще двадцять років тому тут працювали звичайні ігрові автомати, гойдалки, а на вихідні влітку відбувалися дискотеки, а парк належно освітлювався. Пам’ятаю, як колись у 1981 році за порядком в парку слідкував міліцейський патруль.

Як розповіли родичі, вже через 10 років все тут потроху почало занепадати. Сьогодні тут – суцільні руїни. Діти вилізли (дивіться на фотографії) на несправні гойдалки, які колись працювали від електромоторів і бешкетують на них, не розуміючи, що все може закінчитися трагічно. Повна безгосподарність. Вбиральні – у жахливому стані, вже непридатні до використання. З річки такий сморід іде, що вже й жаби у ній поздихали.

Не розумію, куди дивиться влада? Хіба не може якось домовитися з директорами заводів, бізнесменами, обласним начальством, щоб взяли шефство над цим парком? Знаю, що в будь-якій розвиненій державі діє закон конкуренції: як тільки влада помічає, що якийсь об’єкт занепадає, використовується неефективно, то одразу ж з його власником розривають всі домовленості, і на конкурсній основі укладають новий договір з новим підприємцем. Взагалі за тим не так влада слідкує, як самі бізнесмени: щось не так – зразу конкуренти бо бізнесу "з’їдять" слабшого, котрий не вміє ефективно розвивати бізнес.

Кожен квадратний метр паркової території повинен не тільки забезпечувати дозвілля дітей і молоді, але й приносити прибуток. Якщо в Дрогобичі нема таких бізнесменів, які б змогли за короткий час довести парк відпочинку до пуття, то нехай дрогобицька влада шукає таких хоч в Києві, але не сидить, склавши руки. Кожен день такого зволікання – це великі збитки і для бюджету міста, і для нашої молоді, і для бізнесу. Сподіваюся, що мій лист опублікуєте. Дякую.

Переглядів: 10358

Коментарі (42)
 
Парк реально потребує негайного реставрування. Не парк, а хз що. 
Автор малаток. 8)
Рейтинг: 10+ 0-
 
, 08:35 04 липня 2011 р.
 
Дрогобич і так не вражає благоустроєм і красотою, а той парк взагалі як виразка на тілі міста.
Рейтинг: 5+ 0-
 
Слов’янин, 09:11 04 липня 2011 р.
 
але не так як завжди, тупо помалювати старі та ржаві качелі.Там все уже потрібно здати на брухт, і шукати якісь інші гойдалки.Короче скорше рак на горі свисне ніж хтось там вкладе свою копійку..(((
Рейтинг: 3+ -1-
 
кк, 10:21 04 липня 2011 р.
 
Парк має власника. Хто крім нього буде вкладати гроші? 
А власник грошей немає.
Рейтинг: 0+ -7-
 
vasiliy, 11:00 04 липня 2011 р.
 
Парк має власника? Власник живе на Марсі.) Якщо власник не має що вкладати, тоді парк віддати іншому *власникові*.
Рейтинг: 5+ 0-
 
Хохотун, 12:37 04 липня 2011 р.
 
Думаю, ніхто вже не вірить в те, що цей парк поверне собі давній авторитет та естетичний вигляд... а жаль... :cry  
...Сьогодні зранку йду на роботу, а на лавочках біля ратуші відсипалися нетверезі молодики... :eek :( Розумію, можливо, парку мер не бачить ( :grin ), та, ідучи на роботу, міг би прогнати тих жалюгідних пяниць... :roll ...!  
А то біля фонтану бомжі, на ринку - базар та безлад, в парку Бандери - цигани ("дай-но красуне я тобі погадаю")... - порядку нема ніде! , а мер ще 1000 дерев садити хоче... :grin п. Радзієвський, перше зробіть для цього сприятливі умови, наведіть до ладу інфраструктуру, а потім озеленюйте місто, а то шкода, бо все погине... :cry
Рейтинг: 8+ 0-
 
Наталі, 13:33 04 липня 2011 р.
 
Дрогобичани.Щоб парк Культури та відпочинку, був зроблений, коли хтось купить з таких Дрогобичан як п.Коростильов, п.Радзієвський...Ніхто нічого не буде робити.Де проживає п.Радзієвський там парк зроблений.Де проживае п.Коростильов дорога зроблена.В Дрогобичі робиться те що їм потрібно.Не ту владу ми вибрали що нам потрібно! В суетському каналі вже декілька днів висить ринва, яка ще трохи і впаде.Ніхто не приймає міри, бо вони зайняті власними справами.
Рейтинг: 6+ 0-
 
Борець за справедливість., 14:14 04 липня 2011 р.
 
Влаштувати тендер, продати парк у власність якоїсь компанії, бажано закордонної, з умовою реконструкції, проконтролювати її, і всі проблеми. Але владі на людей і благоустрій міста начхати, їм би лише свої кишені набити...
Рейтинг: 6+ 0-
 
хтось, 15:27 04 липня 2011 р.
 
Блджад, місцевим аборигенам аби що роби, все попаклюжать. Менталітет, х...лі. 
 
Ніж писати та викладати фото срачу, піди з однодумцями й поприбирай той парк. Може хоч тоді, з навколишніх будинків перестануть туди сміття виносити. А то - влада, влада...
Рейтинг: 10+ -4-
 
maxt_t, 15:32 04 липня 2011 р.
 
maxt_t - +1, підтримую... Але не думаю, що хтось із дрогобичан пішов би на такий крок :sigh Корона з голови впаде, мовляв - "На те прибиральники є..."... А вартувало б - такі справи об"єднують... :)
Рейтинг: 12+ 0-
 
Наталі, 16:00 04 липня 2011 р.
 
Даруйте, шановні дописувачі, але це не влада довела парк до рівня сміттєзвалища, а самі ж дргобичани, в принципі як і весь Дрогобич. Якщо парк не доглядати, не фарбувати, не косити траву і т.д., то він мав би вигляд просто запущеного, але аж ніяк не розтрощеного смітника.  
Чомусь наші люди звикли гадити там де живуть, де гуляють їхні діти, батьки де врешті-решт гуляють і вони самі. Поставте в Дрогобичі хоч через метр урну для сміття, воно все рівно у нас буде на дорогах! Поставте якісь цікаві атракції, прикрасьте місто і всерівно знайдуться виродки, що це сплюндрують і потрощать. Бо це ми такі, цей наш совдепівський менталітет не викорінить жодна влада, це може зробити лише виховання внутрішньої культури дитини починаючи в сімї з пелюшок, бо і на нашу корумповану освіту, і на державу розраховувати марно.  
Моя трьохрічна дочка живе зі мною в селі, і коли ми приїжджаємо в Дрогобич, вона з подивом запитує, що це за нечемні люди так позасмічували… Дитина знає, що викидати папірчики та сміття десь інде окрім призначених для цього місць – неможна! Отож перестаньте у всьому звинувачувати владу, хоча, звісно, так найлегше. Почнімо перш-за все кожен із себе, із свого подвір’я, під’їзду, вулиці… І тоді кожне наше село й містечко буде можливо і не розфарбоване у всі кольори веселки модерними фарбами, але принаймні затишним і охайним.  
Банальний приклад: багато вчорашніх жителів вулиці Самбірської – вихідці із сіл. Ще недавно вони доглядали свої подвір’я бодай «про людське око», садили квіточки, косили траву довкола хати, а тепер вони та їхні діти обпльовують і об…ть під’їзди тих будинків в яких живуть… У цьому теж винна влада?
Рейтинг: 20+ 0-
 
Віра, 16:04 04 липня 2011 р.
 
Наталі - загалом поприбирати той парк не важко. Я би пішов й сам. Але справа в ефективності такої дії. Якщо я, (живу взагалі за межами Дрогобича. Далеко за межами) прийду з друзями, заберемо увесь той хлам, то, гарантую, за кілька годин, а потім й кілька днів, парк повернеться у свій первісний стан.  
 
Бо жителі оточуючих будинків будуть виступати в ролі спостерігачів. І не будуть цінувати виконану роботу, бо всі ми звіикли цінувати _свою_ роботу, а не виконану іншими. Якого дідька? 
 
Відповідь дає у своєму коментарі Віра. 
О-о-о! Чули таке вже поз-за сотню разів. Чули. Чули. Чули. Висновки хто буде робити?
Рейтинг: 8+ 0-
 
maxt_t, 16:30 04 липня 2011 р.
 
давай йди прибирай , відмазки тут придумуєш
Рейтинг: 3+ -6-
 
до maxt_t, 21:25 04 липня 2011 р.
 
А що зміниться від того , що свиням у свинарнику повісят художні картини ? Скільки не прибирай дрогобицькі свині все обгадять . Спочатку їх штрафами обкласти , як в інших країнах , а пізніше на виручені кошти прибрати місто .
Рейтинг: 10+ 0-
 
Дрогобичанин, 21:54 04 липня 2011 р.
 
До речі, а хто ж власник? Був начебто тендер, і хтось його виграв. І що? Хто з кого має питати? Суцільні загадки, а роботи не видно.Бідні наші діточки - найближчі качельки від парку знаходяться біля музучилища. І там є напис, хто їх виготовив. Може, нехай візьмуть і парк в оренду...
Рейтинг: 1+ -3-
 
Сумний очевидець, 23:02 04 липня 2011 р.
 
А колись там чистенько було, цікаво, лодки були, качелі, концерти...але все це було при "клятих москалях" :cry :cry :cry
Рейтинг: 2+ 0-
 
краянин, 23:05 04 липня 2011 р.
 
Кляті вони хай будуть але за комунізму був порядок і чистота. :sigh А зарас самі зробіть висновок шо є .
Рейтинг: 7+ 0-
 
Житель міста., 23:31 04 липня 2011 р.
 
за комунізму ніхрена небуло , зарплата 7 доларів в кращому випадку і ту валянками видавали , Відносно парку є орендар чи власник нехай робить порядок
Рейтинг: 0+ -6-
 
какмуніст, 01:01 05 липня 2011 р.
 
центральна частина міста за комуністів була вся засрана , в підвалах мусору було під саму стелю , добре що зараз повигрібали все хоч зробили якісь бари і магазини і не так все дико виглядає
Рейтинг: 0+ -5-
 
Андрій, 01:41 05 липня 2011 р.
 
Тема на злобу дня. Таки правда - без господаря парк занедбають ще гірше, але ж звідки він візметься ? Адже чиновники з ратуші без "відкату" нікому нічого у влавсність чи, бодай, оренду не дадуть ! За Міська Лужецького були спроби той парк орендувати, але пан голова запросив за своє позитивне рішення стільки "убитих єнотів", що людині. яка хотіла щось зробити в тому парку це стало просто невигідно. Сьогодні , думаю, відбувається те ж , але "дійові особи" інші. Таке гасло - зруйнувати все до кінця, лиш би не дати, а дати - то тільки за гроші і не за малі... Бидлота і нахабство !
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 03:33 05 липня 2011 р.
 
Віра, 16:04 04 липня "цей наш совдепівський менталітет" - не згідний з Вами, не було такого за союзу. Де-не-де, але не масово. В місті стояли автомати з газводою, і уявіть - склянки в них, звичайні гранчаки зі скла через ніч не пропадали, а зараз вдень би пів години не встояли. Таких прикладів навскидку можу з десяток навести, так що "совдеп" навряд чи є причиною того трачиня в головах сучасних українців...
Рейтинг: 9+ 0-
 
Марко, 09:09 05 липня 2011 р.
 
Шановний Андрій і Комуніст Ви жили за тих часів шо Ви так говорете?  
Наприкладі Марка я можу навести теж багато прикладів даже як наша молодь поводить себе в парку С.Бандери всі лавки як не поламаті так розписані аналогічно і стіни будинків . А які лавки біля ратуші .. так що нашій молоді потрібно виховання і подумати за майбутнє нашого міста. :)
Рейтинг: 4+ 0-
 
Житель міста., 13:39 05 липня 2011 р.
 
До Марка: Совдепія породила колгоспи та державну власність, де було все спільне і водночас все нічиє (не крав тільки лінивий із кологоспів і заводів та фабрик) . В свою чергу воно повернулося тим, що у людей зникло почуття господаря власного житла (гуртожитики і комуналки, будинки на балансі у ЖЕКів), подвіря, міста та врешті-решт, свого життя - все за всіх вирішувала ДЕРЖАВА - роботу давала, освіту й медицину теж безплатно, вчила "правильно мислити" і т.д. ... коли це все розвалилося ми виявилися, на жаль, не готові бути господарями свого життя і як наслідок - своєї ж країни. І досі ми хочемо щоб держава нам дала роботу, щоб викорінила корупцію у вузах, а своїх дітей не заставляємо вчитися, а платимо за них хабарі, щоб чада не напрягалися по житті. от і маємо те, що маємо.
Рейтинг: 6+ -2-
 
Віра, 13:51 05 липня 2011 р.
 
До Віри. Так! Саме ДЕРЖАВА повинна забезпечувати освітою, медициною і роботою, а ще і соціальним та правовим захистом, через державні інституції та відповідний контороль приватних структур. Нажаль в Україні, держави як такої, не існує! "Державні" органи не виконують своїх функцій що до громадян, крім забезпечення інтересів олігархів (які за нашої мовчазної згоди і створили таку "державу").
Рейтинг: 8+ -2-
 
Левко, 15:23 05 липня 2011 р.
 
До Віри. Все ж не згідний з Вашою позицією, особливо з останнім реченням. Я стараюся керуватися конкретними поняттями, не "ми" а "я", так от скажу що якщо за союзу людина була нехлюєм, чекала поки ЖЕК поміняє лампочку в коридорі, місяцями терпіла рипучі двері навіть вдома (завтра треба би було змастити), не допомагала дітям по школі (перевіряючи завдання і скеровуючи на правильний шлях їх вирішення) - то зі здобуттям державою нового статусу все так і залишилося, з"явилася тільки можливість голосно стогнати "яке я бідне та нещасне, всі мене дурять" 
На свому прикладі скажу, що як мене виховали батьки і життя - стараюся однаково добре відноситися до людей, не тільки "корисних", до людського та державного майна, не даю хабарів - апріорі. І, скажу Вам - в мене порядок в житті і вдома, а за совдеп згадую з ностальгією бо тоді не дозволяли розводити бардак, школярі не пили пиво з цигарками взагалі, п"яні не горіли бажанням потрапити на "дошку пошани" біля "Ласунки" а хамовиті продавці (до речі, щоб торгувати треба було мати спеціальну освіту) як вогню боялися запису в книзі скарг і пропозицій. Електроенергію ніхто не крав бо в цьому не було змісту, а пенсіонери не жили впроголодь і не мерзли зимою щоб вистачило на хліб. Люди не труїлися продуктами і горілкою, а менш ніж за три рублі можна було заправити повний бак "жигулів" нормальним бензином, який відГОСТу так далеко як ми від Японії. Люди бачили мету в житті - отримати освіту, працювати, купити авто чи квартиру, поїхати на море. в санаторій, заощаджували гроші і були впевнені в завтрашньому дні. А зараз виживають. Незалежно...
Рейтинг: 10+ -1-
 
Марко, 17:06 05 липня 2011 р.
 
Я вас не знаю, Марко. Але написав - і ностальгією як по серцю різануло. 
 
А ще дешево було подорожувати, причому по всьому Союзу. 10 карбованців називалося "вся жизнь в кармане", можна було сміло в ресторан іти.  
 
Та купу прикладів. Робота була, гроші були. Особливо не було чим хвалитися, у всіх був майже однаковий одяг, майже однакові машини і житло. Не було розкоші, але був добробут. І тому ЛЮДИ БУЛИ ДОБРІШИМИ.  
 
P.S. Вам і усім, хто не дивився - міні-серіал російський "Назад у минуле", 5 серій. За душу бере.
Рейтинг: 8+ 0-
 
Слов’янин, 17:20 05 липня 2011 р.
 
Повністю згідний з Марком і Слов'янином! Я не ідеалізую бувший совок, але є над чим задуматись. А чи краще простим людям зараз? Номентлатура як жила раніше краще так і живе, зате бандити і жуліки тоді не розкошували!
Рейтинг: 6+ 0-
 
Левко, 19:07 05 липня 2011 р.
 
Цікаво -цікаво , а що нам може розповісти з цього приводу керівник інституту розвитку міста . Можливо є якісь напрацювання. Кому як не Лужецькому відомі всі підводні течіїї цієї ганебної здачі в оренду паркової території . Слід також замітити , що ця земелька має не аби- яку цінність, і буде зовсім не дивно, коли на ній, замість дитячих споруд, красуватимуться палацики ясновельможних паночків. Сучасна еліта здатна на все , вона буде мило вам посміхатись і далі продовжувати робити свою цинічну справу .
Рейтинг: 1+ 0-
 
Анжела, 21:26 05 липня 2011 р.
 
Взагалі-то допомогти можна. Я є в молодіжній організації "Учнівське братство" і зараз ми саме займаємось такими проектами. Отже : Верховна Рада України дала дозвіл на здіснення молоддю різних проектів (пов"язаних із озелененням міст, збереженням історичних пам"яток і т.д і т.п.). Половину такого проекту буде фінансувати міська рада, а половину - обласна. Тому, якщо є ініціатива - звертайтесь, будемо раді ;)
Рейтинг: 3+ 0-
 
амбулянс :D, 22:08 05 липня 2011 р.
 
Чому не вказуєте свої імена? До кого конкретно звертатися?
Рейтинг: 1+ 0-
 
Ольга, 11:49 06 липня 2011 р.
 
Ольга, звертайтесь по електронній пошті :)
Рейтинг: 0+ -1-
 
амбулянс :D, 12:25 06 липня 2011 р.
 
доброго дня! ) не тільки парк звалище але і цілий дрогобич! ))) вечером темнота страшно ходити по вулицям на яких ми виросли! ))) просто жах!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Ріна, 14:59 06 липня 2011 р.
 
Навіть в Припять на екскурсію не треба їхати - в Дрогобичі те саме!
Рейтинг: 5+ 0-
 
, 16:53 06 липня 2011 р.
 
15% моєї заробітної плати йде в місцевий бюджет (прибутковий податок), тобто я оплачую послуги за роботу міліції - щоб мене охороняла, прибиральників - щоб прибирали, чиновників - щоб керували цим процесом та іншим. І я не повинна ще додатково оплачувати якісь послуги, які держава зобов'язана мені надати, якщо я є добропорядним платником податків. 
А ви як думаєте, шановні дописувачі дрогінфо?!
Рейтинг: 6+ -1-
 
Ольга, 17:05 06 липня 2011 р.
 
Абсолютно правильна думка!
Рейтинг: 2+ -1-
 
Левко, 20:12 06 липня 2011 р.
 
Нас обкрадають тричі , а то й і більше ! Тому ми фактично у сім разів разів бідніші за Грецію, у чотири за Болгарію ! Здирають просто за ніщо . Всілякі реєстрації , платні довідки, послуги банку, страхівки - все це великий прес на шиї реально працюючих людей. Добавити нічого шановна Ольго, Ви праві в своїх твердженняж. Чиновники сворили надприбутковий бізнес і нема тому ради . Пригадайте тільки афери з паспортами , мед довідками, тех. талонами . Взагалі не розумію кому ми платимо і навіщо ! Якщо Держава не виконує і не хоче виконувати своїх зобов"язань перед платниками податків то краще платити податки в іншій країні, де такого нахабства не має.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Анжела, 07:05 07 липня 2011 р.
 
До Марка і Левка про "ностальгію": я ще трохи памятаю ті ностальгічні часи, памятаю як у магазинах люди лазили по головах одні одному, щоб урвати синтетичні штани, як всі квартири своєю обстановкою були як дві краплі води однакові, країна клонів. Але річ не в тім... а в тім, що ця система була побудована на крові моїх предків, які, до речі, воювали не лише в УПА, але і в рядах червоної армії... Я не обстоюю бандократію, яка панує зараз, не за ту країну боролися мої рідні... але дуже прикро, як хтось плаче за дешевою ковбасаою, лиш би держава все дала... Я своє робоче місце створила собі сама(без жодного хабаря) і забезепечила його ще кільком людям, я здобула середню(золота медаль) і вищу освіту (червоний диплом) без жодного хабаря. У мене теж порядок вдома і на роботі, і я за моє життя не пошкодила ні радянського, ні вже українського державного майна ні на одну копійку...  
Але я хочу жити, так, як живуть в Євросоюзі(була там і бачила) і мені анікаплі не хочеться в Країну Рад з її всіма дешевими безкоштовними принадами.
Рейтинг: 3+ -3-
 
Віра, 13:36 07 липня 2011 р.
 
А хто писав, що хоче в країну Рад! Хто плаче за дешевою ковбасою! Треба уважніше читати комемтарі... Або правильно робити висновки! І ще : я не сумніваюсь, що ваші родичі проливали кров за все те, що ви зараз маєте, але дуже сумнівно, що вони робили це заради тих, хто тепер риється по смітниках, замерзає у власних квартирах, ночує в каналізації або ледве животіє на мізерну пенсію чи гарує з ранку до ночі за "миску зупи". А таких сотні тисяч, якщо не міліони. І що ви зробили для того щоб жити "як живуть в Євросоюзі"? Одного хотіння явно мало.
Рейтинг: 6+ 0-
 
Левко, 13:55 07 липня 2011 р.
 
Шановні працівники ДАЇ наведьть порядок в парку культури та відпочику .. а то зробили проїзджу частину. Добре що пильнуєте відрізок коло молочного магазину щоб заробити пару копійок бо знак зупинка заборонено поставили і чекаєте жертву .. а загляньте в парк де катаются на іномарках "відпочивальки" .. ЗОКРЕМА 7 ЛИПНЯ БЛИЗЬКО 20 ГОД.30 ХВ. ЧЕРВОНА ТАЙОТА ВС 5991 СН ... Кожен день гуляє з дитиною в парку і список може бути великий .
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 22:43 07 липня 2011 р.
 
Нині був у парку на Трускавецькій вдень. Два молодих дільничних інспектори міліції намагалися переконати двох алкашів пройти з ними у відділення "для встановлення особистості". Алкаші навіть й не думали підводитися з лавки. Хлопці в кашкетах, переконливіше до таких треба, бо культурне звертання на них не діє. ;) Хто як, але от сміття в парку не побачив. Ну, хіба що в контейнері. Прибрали.
Рейтинг: 4+ -1-
 
Франсуа, 00:16 08 липня 2011 р.
 
Поблював... :(
Рейтинг: 0+ -5-
 
Лука Мудіщев, 05:36 08 липня 2011 р.
 
Та яке шефство - звідки вони будуть, коли жоден завод не працює, а ті, що працюють - ледве животіють. А ділянку парку хочуть купити за копійки, коли вона занепаде і буде віддана кращому місцевому мільйонеру, а той там побудує свій палац і відгородить від вас.
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 23:56 09 липня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5825 днів)