Як паркуються наші гроші в чужих кишенях

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
20.07.2011
АвтоЦентр Дрогобича майже вщент заставлений автомобілями, особливо у будні дні. Допомогти вирішити це питання можуть парковки. Але мало хто знає, що парковка - це банальне вибивання грошей з автомобілістів. І ніякої відповідальності. Сьогодні розповімо вам про платну парковку на вулиці Пилипа Орлика.

Кілька слів про те, як утворюються такі ось парковки. Підприємець бере в оренду земельну ділянку, що знаходить у комунальній власності, встановлює два знаки про парковку, малює відповідну розмітку і починає збирати гроші з автомобілістів.

Саме таким способом і зробив парковку підприємець Ігор Демків на вулиці Пилипа Орлика. Зробив з порушеннями Закону (постанова Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 р. N 1342 "Про затвердження Правил паркування транспортних засобів"), адже суцільна блакитна лінія і паркувальні автомати відсутні (а мали би бути, адже це платна парковка).

Роль паркувального автомату відіграє такий собі дядя у зеленому світловідбиваючому жилеті, з лицем, неспотвореним інтелектом. З кожного водія він збирає 4 грн за годину перебування автомобіля на парковці.

Коли ми запитали у нього документи, він (оператор парковки) їх, звісно, не мав. Не те що документів, які б підтверджували його причетність до платної парковки, а й навіть паспорта громадянина України, чи іншого посвідчення особи.

На питання: "На якій підставі ми повинні платити" оператор (будемо далі називати його так, згідно Закону) показав копію постанови міської ради, згідно якої підприємцю Ігорю Демківу виділено ділянку землі для облаштування парковки. Де воно, те облаштування? Де розмітка, інформація про оператора, вартість послуг, місця для паркування інвалідів?

Ніяких чеків чи квитанцій про оплату "оператор" не видає. Все, що має - це зелений жилет, блокнот і розкладний стільчик. Тому дана платна парковка швидше схожа на фарс, або на вимагання грошей з необізнаних людей (авжеж, речовий базар - "хлібне місце"!). А якщо ваш автомобіль буде пошкоджено, то оператор не несе за це ніякої відповідальності.

Грубо кажучи, можете "посилати" такого липового "оператора" куди подалі. Або телефонувати 102 і повідомляти про вимагання.

Пам’ятайте: те, що якась підприємлива людина отримала шматок землі в оренду (або у приватну власність), встромила два дорожні знаки і поставила "дядю" для збирання грошей, ще не робить з того шматка землі майданчика для парковки.

Будьте уважні і вмійте відстоювати свої права!

Переглядів: 4636

Коментарі (20)
 
Все так по-дрогобицьки.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 09:07 20 липня 2011 р.
 
Це все тягнеться із часів "совка". Кожен закон, в частині відповідальності за його дотриманням, облаштований спеціальною шпарою, у яку, в разі чого, можна було б чкурнути. Пригадайте "12 стільців". Там Бендер також брав квитки за відвідування Провалу. Ще тоді люди сміялися з такого "бізнесу". Сміялися і ... нічого не робили для того, щоб це неподобство усунути. Корито виявилося важливішим. Поки не буде достойного покарання за такі дії, результати чекати годі.
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 10:39 20 липня 2011 р.
 
Підтримую автора статті. Але, щоб щось змінилося, треба щоб всі власники авто не платили за таку "парковку"! Нажаль такого не вийде - завжди знайдеться хтось, хто вважає себе розумнішим і "крутішим" за інших, якому "не в падло" заплатити.
Рейтинг: 4+ 0-
 
Левко, 14:30 20 липня 2011 р.
 
все йде попри бюджет , після кожного мера знаходять 300 необлікованих місць на базарі , і коню ясно хто призначає керівництво комунального підприємства і куда йдуть гроші )))
Рейтинг: 0+ 0-
 
як завжди, 22:04 20 липня 2011 р.
 
Выход один не платите и посылайте его туда, откуда пришел . Я так делаю!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Анжела, 23:23 20 липня 2011 р.
 
а не паркуйте там ... до рихтич місця всім вистачить ... підприємця можна зрозуміти . відхватив трошка землі і хоче заробити тай ще всім данину дати требе ... так що палка має два кінця
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 10:05 21 липня 2011 р.
 
Не так все просто як здається. Підприємець облаштував цей майданчик, вклав кошти - має отримувати зиск. Вам дуже потрібні паркувальні автомати? Я думаю - не має значення кому віддаєте гроші, людині, чі автомату. А з квітанціями - так, треба наводити порядок, це документ про те, що авто взято під охорону. А посилати паркувальника я не раджу, він простий роботяга та ні в чому не винний, крім того у Вас може "випадково" спустити колесо, чи з'явитися "свіжа" подряпина... паркувальник ж за це після того як Ви його послали відповідальності не несе...
Рейтинг: 2+ -1-
 
, 00:54 22 липня 2011 р.
 
Таке враження, що Сергій і є тим самим "підприємцем"! :)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Левко, 18:30 22 липня 2011 р.
 
Усі, у кого "випадково" спускало колесо, або з'являлася подряпина на авто - це справа рук таких Сергіїв. Треба їм руки поламати... Або, хоча б одну...
Рейтинг: 3+ -1-
 
володя, 19:34 22 липня 2011 р.
 
ЛЕВКОВІ - ні, я не той підприємець, та і взагалі до підприємництва не маю відношення, не вгадали. 321 - Це вже зовсім інакша розмова, кто та кому дає хабарі, до суті цієї справи ця проблема не відноситься, до того ж, хабар це теж своєрідна витрата і майже всіх підприємців в країні можно звинуватити в "брудному" бізнесі. Якщо Ви хочете все по правилах то і вимагайте відповідних документів, я в своєму повідомленні мав на увазі що свої права теж треба відстоювати, до речі не тут, в інтернеті, а там - біля базару, завтра субота, дійте 321. ВОЛОДІ - Я в своєму житті нікому нічого "випадково" не робив, але і поламати мені руки досить складно. Якщо Ви розраховуєте що будете посилати людину туди, куда вона не хоче йти, то майте на увазі що ця людина Вам відповідно і "віддячить".
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 23:20 22 липня 2011 р.
 
сергій! поясни тоді ситуацію коли викрадали з цієї стоянки автомобіль!
Рейтинг: 0+ 0-
 
wasa, 10:58 24 липня 2011 р.
 
Сергій, 00:54 22 липня 2011 р. 
Підприємець облаштував цей майданчик, вклав кошти - має отримувати зиск. 
 
Він не клав асфальт! Там був. Він лише поставив два знаки і намалював розмітку, і то не всю. 
То не підприємець - то аферист!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Слов’янин, 11:05 24 липня 2011 р.
 
wasa - ніяк не можу і ніяк не збираюсь пояснювати те, що звідти крали авто. Ще раз повторю: я згідний з автором що треба вимагати квітанції, вони будуть хоч якимось документом, а ті, хто просто віддає гроші та сподівається на "чесне слово" можуть потім звинувачувати тільки самих себе. Я лише проти того, щоб людину, яка там працює, та заробляє цим на кусень хліба, цілий день, та хто попало посилав на три літери. Ось і все. 
СЛОВ'ЯНИНУ - я чудово пам'ятаю як виглядала та місцевість раніше. Будь ласка назвіть прізвище людини, або назву підприємства яка облаштувала цей майданчик, а потім віддала невідомо кому. В чомусь Ви помиляєтесь.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 22:52 25 липня 2011 р.
 
Сергій не заводься і так нічого не зміниться!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 23:00 25 липня 2011 р.
 
Своєму - я не заводжуся, а просто відповідаю на питання які мені ставлять. Чому не зміниться? Якщо хоч одна людина замислиться та буде робити все як треба - це вже позитивний результат.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 23:20 25 липня 2011 р.
 
Для прояснення ситуації і тим хто має коротку память - місце про яке іде мова за Петруші Суди готовилось як майданчик для продажі сільгосппродукції.Асфальт, розмітка та бордюри робились коштом бюджету, яким чином там появилась стоянка і чому, прошу додумати собі самому! І хто хапнув копійку придумайте собі самі!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Довбуш, 11:40 26 липня 2011 р.
 
Довбушу - у Вас є точні данні? Наскільки я пам'ятає тільки но почалося це "будівництво" в Дрогобичі вже всі все (як завжди) знали що це буде платна стоянка, та навіть коли цей майданчик ще не був повністю закінчений, то там вже ставили машини і ні про яке місце для торгівлі мови навіть не було. Але навіть якщо Ви і праві, то тут вже питання треба задати владі - яким чином така оборудка змогла статися.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 13:31 26 липня 2011 р.
 
Як могла статися? Гладун з Іванцівем получили в кишеню, дали тому Ігору Демківу землі, і той тепер на людях гріється.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Слов’янин, 13:55 26 липня 2011 р.
 
Але вони ж йому її не подарували? Якимось чином все ж таки він за ту землю заплатив? Які претензії до Демківа? Що значить гріється? А власники магазинів, заправок, ресторанів і.т.д, і.т.п на людях не гріються? Треба ж бути хоч трохи об'єктивним, шановні.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Сергій, 22:42 26 липня 2011 р.
 
Я би хотів звернутися до адміністрації сайта - чому б вам по таким актуальним питанням не звертатися до посадових осіб мерії, або міськради з проханням прокоментувати або статтю, або деякі коментарі? Якою зайнятою людина не була б, декілька хвилин щоб написати коментар знайти можна було б. І це був би досить непоганий приклад спілкування з виборцями. Або після невдалих звернень можно було б в кінці обговорення писати: "Ми звертались до такого, потім до іншого, потім до наступного. Такий не відповів, інший - відморозився, наступний послав нас куди подалі". Теж була непогана оцінка посадовим особам.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 21:45 27 липня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5806 днів)