Доктор наук "погорів" на хабарі

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
20.07.2011
ГрошіНе так давно було опубліковано статтю "Кричуща корупція в університеті Дрогобича" - і реакція не забарилася. Вчора (19 липня 2011 року) під час отримання хабаря було затримано одного завідуючого кафедри нашого університету.

Дрогобицька міськрайонна прокуратура порушила кримінальну справу проти пана Липчука (прізвище змінено), самого працівника ДДПУ затримано.

Хабар, у сумі 750 євро, підозрюваний отримав у своєму кабінеті від одного з абітурієнтів, за сприяння у вступі на заочну форму навчання.

Переглядів: 12168

Коментарі (95)
 
А чому би не написати спавжнього імені доктора-героя?
Рейтинг: 8+ 0-
 
Яворський, 20:29 20 липня 2011 р.
 
ops..і в мене також виникло таке ж питання, чому б не написати прізвище? Але ще маю варіант відповіді.Тому що тепер той , , доктор, , має дати взятку, але в більшому, набагато більшому розмірі , щоб відкупитися.Ну знаєте, як воно в нас є , , ворон ворону око не вибере Тому прізвище залишаємо в секреті.Коли той , , доктор, , відкупится від тої халепи і , , позолотить ручку, , міськрайонній прокуратурі, всі будуть ХЕППІ, ми з вами забудем того доктора, ніколи не дізнаємось його прізвища, а він повернеться на роботу і далі буде брати хабарі, лиш буде набагато обережніший. 
В ТСН вчора повідомили, що в Китаї стратили двох екс-премєр міністрів за те, що зловживали своїм службовим становищем і витратили гроші на особисті потреби. А це я написала так...для порівняння
Рейтинг: 16+ -3-
 
, 21:06 20 липня 2011 р.
 
Це ніщо інше, як банальна підстава правоохоронних органів щоб повісити собі пагони і збагатитися. Я провчилася в цьому ВУЗі 5 років і навіть поняття не мала про якісь хабарі. На сьогоднішній день склалася така ситуація, що факультети буквально "боряться" за кожного абітурієнта, про які хабарі при вступі може іти мова?... Це дешевий і банальний "номер" правоохоронних органів. Напевно успіхи цього "доктора" не дають спокійно жити багатьом невдахам.
Рейтинг: 9+ -15-
 
Випускниця ДДПУ, 21:35 20 липня 2011 р.
 
..На сьогоднішній день склалася така ситуація, що факультети буквально "боряться" за кожного абітурієнта, про які хабарі при вступі може іти мова?... 
В діброві Лис зустрів Тхора. 
Той – тиць Рудому хабара. 
– Хабар?! Мені?!  
Ах, сило вража? 
В тюрму відправлю, так і знай. 
– Та це ж даруночок – Тхір каже. 
– Якщо дарунок, то давай.
Рейтинг: 17+ -1-
 
, 21:42 20 липня 2011 р.
 
Найбільше доктору світить адміністративна відповідальність і статистика органам , єрунда це все
Рейтинг: 5+ 0-
 
бульбашки, 21:56 20 липня 2011 р.
 
Якщо доктор наук змушений брати хабар, то що казати про звичайного вчителя? Яка у нього зарплата?
Рейтинг: 6+ -5-
 
володя, 21:56 20 липня 2011 р.
 
бульбашки - ти що виплітаєш? Ти хот раз у своєму житті кримінальний кодекс тримало чудо?
Рейтинг: 2+ 0-
 
Професор, 22:30 20 липня 2011 р.
 
володя - 100% з тобою солідарний! А яка сфера у нас гарно фінансується державою?((( :cry :cry :cry
Рейтинг: 3+ -3-
 
Професор, 22:32 20 липня 2011 р.
 
Яворський - Хто знає викладачів в універі або студенти даного універу той зрозуміє про кого мова іде! :cry :cry :cry
Рейтинг: 5+ -1-
 
Професор, 22:39 20 липня 2011 р.
 
Пустимо трішки світла у засекречену автором статтю. Насправді автор себе страхує, оскільки називати людину злочинцем або таким, що взяв хабар можна лише після рішення суду. Інакше на сайт можна подати у суд за наклеп).  
Що ж до самого викладача, то я йому не співчуваю, знав на що йшов. Це як наймати людину на військову службу в гарячу точку - велика зарплатня але відомо на що йдеш. Так і тут, викладач йшов свідомо на злочин (навіть якщо все це було розіграно МВС). Якщо вам пропонують хабар, ви маєте два варіанти - погодитись або відмовитися. Наш герой обрав перший, значить цілком тверезо оцінював ризики. Отже співчуття та оправдання тут не доцільні.  
Не виключаю той факт, що хабар був підставним, оскільки МВС теж потрібна статистика та премії а також "борг універу" (універ буде винен чинам з МВС навчання на бюджетній формі потрібним людям, одним словом ВНЗ буде на гачку). 
Якщо справа набере розголосу, то є така думка, що це звіт МВС перед державою (як ми гарно боремось з хабарництвом). Якщо все прикриють (як вже неодноразово траплялося у ДДПУ), значить чиїсь потрібні діти кілька років будуть поступати у ВНЗ на бюджетну форму - свого роду бартер.  
Повернімося до викладача. Мені не відомо чи даний пан (а вданій ситуації можу чітко сказати, що саме пан а не пані) є доктором або професором, проте чув, що працює на найбільш економічному факультеті славного ДДПУ. Вміють ці панове рахувати, проте забувають, що хтось рахує краще. Кого з вас аж так мучить питання "хто це ?" то якщо ви навчались або навчаєтесь у ДДПУ змініть першу літеру «умовного прізвища», яку вказує автор і може отримаєте відповідь на задане вами ж питання (такий собі кросворд).  
Буду як і ви з цікавістю спостерігати чим завершиться дана подія. Ну, а тоді вже зробимо аналіз ))) 
Бережіть себе панове викладачі, ви ж бо інтелігенція, генофонд нації (а нам потрібні здорові гени). Беріть хабар інтелігентно, з мудрим виразом обличчя. ))))))  
:grin
Рейтинг: 20+ -2-
 
реаліст, 22:48 20 липня 2011 р.
 
70% викладачів беруть взятки.я студентка цього універу і немаю поняття кого саме зловили, бо там майже всі здирають бабло!
Рейтинг: 13+ -3-
 
ірка, 22:52 20 липня 2011 р.
 
реаліс - гарний коментар!
Рейтинг: 3+ 0-
 
Професор, 22:53 20 липня 2011 р.
 
Та це Рибчук, або Рупчук, як там того дядю... 
Так йому і треба!
Рейтинг: 4+ -2-
 
Слов’янин, 22:57 20 липня 2011 р.
 
Рябчук, здається..на тому менеджменті треба всіх половити і вивезти кудись.одні взяточники!
Рейтинг: 6+ -1-
 
ірка, 23:10 20 липня 2011 р.
 
Поэтому, не один раз я говорила о том , что почти все уважаемые господа Дрогобычского универа-(ПТУ) , которые попадают на должности в городской совет, должны походить обязательную экспертизу на предмет коррупционной составляющей ! Город просто разворовывается этой проффессорской челядью!
Рейтинг: 7+ -2-
 
Анжела, 23:48 20 липня 2011 р.
 
Дрогобичани.Подивимись чим закінчитьця ця справа.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Борець за справедливість, 00:18 21 липня 2011 р.
 
Незнаю яка там була офіційна інформація, но взяли його в понеділок - 18.07
Рейтинг: 3+ 0-
 
Lobzik, 02:13 21 липня 2011 р.
 
Принаймі знаю скільки треба всунути щоб стати студіком
Рейтинг: 3+ -1-
 
абітура, 08:16 21 липня 2011 р.
 
Я зхнаю точно що його взяли 18.07.2011 року тому що це була моя розробка
Рейтинг: 2+ -2-
 
Іванка МВС, 09:22 21 липня 2011 р.
 
У Львові міліція затримала лідера нелегальної релігійної групи  
Учора на території Шевченківського району Львова працівниками міліції був затриманий громадянин Чехії і лідер нелегальної релігійної групи Антонін  
Догнал. 
 
Про це 20 липня у коментарі ЗІКу підтвердив начальник ВЗГ ГУ МВСУ у Львівській області Денис Харчук. 
 
«Учора на території Шевченківського району виник конфлікт між двома групами людей, викликали працівників міліції. У результаті один чоловік був затриманий. Він чинив опір працівникам міліції. На нього склали протокол про адміністративне порушення, який сьогодні розгляне суд», – повідомив Харчук. 
 
З його слів, у результаті бійки постраждала жінка. «Потерпіла особа – жінка, яка отримала тілесні ушкодження, скерована на експертизу», – сказав Харчук.  
 
За результатами експертизи вирішуватиметься питання про можливу кримінальну відповідальність Догнала. 
 
Як повідомляє РІСУ, вчора, 19 липня, пізно ввечері стався інцидент біля приміщення колишньої каплиці отців редемптористів на вул. Плуговій, 6 у Львові. Громадянин Чехії і лідер нелегальної релігійної групи Антонін Догнал вдарив у голову місцеву мешканку, в результаті чого вона отримала струс мозку і забій щелепи. Після цього він був затриманий працівниками міліції. При цьому він чинив опір, і лише за допомогою спецпідрозділу «Беркут» його посадили в машину міліції.
Рейтинг: 2+ -2-
 
Антидогнал, 09:31 21 липня 2011 р.
 
та хабарі брали і будуть брати .. сам закінчив іст-фак стаціонар .. хочеш нормальну заліковку плати ..за вступ платили від 2 тис до 3 тис дулярів в залежності через кого ішли .. а мені обійшлася поляна бо добрий знайомий викладач ...хоча відробив йому на будові хати ..
Рейтинг: 6+ -2-
 
, 09:52 21 липня 2011 р.
 
Хороший коментар Реаліста. А з володею не згідний - як це: "вимушений брати хабар"? Навіть важкі життєві ситуації не оправдують хабарництво, а зав. кафедрою далеко не бідак!
Рейтинг: 4+ -1-
 
Левко, 10:08 21 липня 2011 р.
 
Левку. Як потрібно буде лікувати когось із Ваших рідних, нічого не давайте лікарю, а розкажіть йому про важку життєву ситуацію. А потім напишите нам, що з того вийшло. Здоров'я Вашим дітям.
Рейтинг: 6+ -1-
 
володя, 10:21 21 липня 2011 р.
 
сестра, а может в реанимацию? - Тебе пенсионеру доктор сказал в морг? Значит в морг! -А главни хірург Радзієвського ще не такі 750 євро бере! У нього розцінки набагато більші!
Рейтинг: 5+ 0-
 
гость, 10:41 21 липня 2011 р.
 
Прочитавши всі коментарі, в мене склалося таке враження, що люди геть забули про моральні цінності. Ні один доктор наук не заплямує свою репутацію такаю смішною сумою і не опуститься до такого рівня щоб брати хабарі від абітурієнтів. Це те ж семе, що акушер бере взятку від новонародженого.Не опускайте так низько таке високе наукове звання.  
Ви пишите про масове хабарництво у ДДПУ, так не потрібно їх давати і провокувати викладачів до злочину, адже ви забули одне: дача хабара карається законом. Тож, шановні, погляньмо спершу всі на себе.  
Ірка, тепер щодо тебе: якщо твої знання з профільних дисциплін так само "храмають" як твоя грамотність, то не муч своєю присутністю викладачів ВНЗ і реалізуй себе в іншій сфері, наприклад на продуктовому ринку (там меше хабарників). 
Не осуджуйте людей (вина яких ще не доказана), оскільки не знаєте що трапиться з вами..
Рейтинг: 9+ -9-
 
Економіст, 11:22 21 липня 2011 р.
 
як величати цього чудо лікаря, що бере більше 750є ?
Рейтинг: 1+ -2-
 
***, 11:30 21 липня 2011 р.
 
Для економіста. Хабар 750 евро=1100 у.е якщо врахувати , що це був аванс, то сума виходить 2000 за рішення питання. Тепер скільки часу і сил треба , щоб влаштувати заочника? Правельно дуже мало коли ти зав.кафедрою, і якщо ти знаєш , що тобі нічого не загрожує. Скільки можна влаштувати абітуріієнтів? думаю 5-6 за рік можна , множим 2000*5=10000 у.е.-це тільки початок сезону.цей , ще абітуріент буде рішати всі сесії протягом пяти років через кого? Знов правельно. 
Але відверто , хто дає той -відверто дур.Тому що , система поступання в цьому році набагато простіша, студендів не хватає.Так для чого давати якщо не добір? Якщо недобів буде скороження викладчів, це вони мають бути зацівленні в нових студентах.
Рейтинг: 9+ -1-
 
макс, 11:31 21 липня 2011 р.
 
Для Макса. Складається враження, що Ви доволі обізнана людина в даній сфері діяльності, що в свою чергу наводить на думку про те, що Ви певним чином причетні до такого роду справ.  
На рахунок недобору Ви праві, отже напрошується питання: кому і для чого бала потрібна ця підстава? 
 
Обізнаний ! = причетний. 
Преса завжди знає більше, ніж пише.
Рейтинг: 9+ 0-
 
Економіст, 13:14 21 липня 2011 р.
 
Знати не завжди означає причетний.
Рейтинг: 1+ -1-
 
макс, 13:28 21 липня 2011 р.
 
скрути кпк і запхай собі в одне місце , вже в дмт брали одного за хабар і нічого йому за це не вийшло . в нас за хабарі тільки штрафи дають
Рейтинг: 3+ 0-
 
до проффесора, 13:32 21 липня 2011 р.
 
не давайте взяток і все буде добре! самі студенти є винні! вчитися треба а не взятки давати! і ніколи не судіть нікого!
Рейтинг: 7+ -7-
 
laura, 14:30 21 липня 2011 р.
 
Підтримую економіста на фразі "ні один доктор наук ... не опуститься до такого рівня щоб брати хабарі від абітурієнтів"... Самі подумайте логічно - це ж дуже смішно та й ницо, бо як беруть хабар при вступній кампанії, то тільки від знайомих або колег, але щоб брати від абітурієнта... Я б ще повірила, якби це взяв хабар диспечер ф-ту, або якийсь методист/лаборант, але ніколи, підкреслюю: ніколи не повірю, що доктори наук опустяться до рівня жебрацтва перед звичайним вступником, бо невідомо, хто такий, звідки взявся і на що він здатен... ну це вже надто підозріло і пахне підставою (! )... Така моя думка от і все
Рейтинг: 11+ -25-
 
Наталі, 15:06 21 липня 2011 р.
 
Народ про що ви говорите, яка підстава гроші він тримав в руках.Безкарність його підвела.Давайте введем додаткову премію і зробим його почесним взяточником.Схаменіться і не роздувайте тему з підставою вам можуть повірити, і зробити з них бідних жертв студентів.
Рейтинг: 19+ -4-
 
Антианалітик, 15:27 21 липня 2011 р.
 
щоб захистити докторську коштує 35-75 тися доларів , треба ж філкі відбити . Розказуєте про якусь честь і хто куда не опуститься , втратив страх вот і попався )))
Рейтинг: 13+ -4-
 
прахвесор, 15:45 21 липня 2011 р.
 
Антианалітик, я б на Вашому місці не стверджувала, що він тримав гроші в руках, Ви це бачили? Вас трошки "заносить". 
Схаменіться і спочатку добре подумайте перед тим, як вказувати на якісь конкретні факти.
Рейтинг: 3+ -18-
 
Економіст, 15:45 21 липня 2011 р.
 
Економіст -а ви бачили , що він їх не брав? Дуже дивно виглядає ваша позиція, чи може такого факту не було? І всі фігуранти вигадані лиця? Разом з працівниками Сбу?
Рейтинг: 10+ -2-
 
макс, 15:53 21 липня 2011 р.
 
дивно, є люди в суспільстві, які пробують ше хабарникам знайти виправдання.Будем надіятись, що це люди, близькі самим хабарникам.Вже давно не секрет, що держава наша побудована на , , поборах, , Ми даємо, вони беруть.Тому не думаю, що журналісту так ось заманулося таке написати, просто так.Диму без вогню не буває
Рейтинг: 20+ -3-
 
, 16:00 21 липня 2011 р.
 
Максу. Не бачила і тому не вказую на жодні конкретні факти. 
www. Перш ніж називати будь-кого хабарником потрібно спершу довести його вину.  
"Вже давно не секрет, що держава наша побудована на , , поборах, , Ми даємо, вони беруть" - з Ваших же слів випливає, що держава так побудована. А хто її будує - МИ! Отже ми роздаємо хабарі наліво і направо, а пізніше на все горло кричимо : "нас оточують одні хабарники"...і т.п. Чи не соромно?
Рейтинг: 2+ -11-
 
Економіст, 16:29 21 липня 2011 р.
 
Цікаво: для чого абітурієнт давав ту взятку, а потім пішов і настукав на А.В.? Він викупиться від слідства і все "замнуть", як це у нас заведено... 
Не Рибчука треба здавати, а, наприклад, Винницького В., Лужецького В., Чепіль М. Чому справжніх "китів"-взяточників не виловлюють?!
Рейтинг: 15+ -1-
 
Наталі, 16:38 21 липня 2011 р.
 
це все підстава! перейшов комусь дорогу тай підставили! це ж ми такі українці!
Рейтинг: 4+ -5-
 
laura, 17:19 21 липня 2011 р.
 
Не забуваймо Наталі і про ***) та багатьох інших "достойних" осіб. Шкода, що підставили і злапали ту людину, яка причетна менше всіх до подібних ганебних дій. 
 
Образа третіх осіб.
Рейтинг: 6+ -5-
 
, 17:23 21 липня 2011 р.
 
Анатолій Васильович дуже гарна людина, розуміюча, справедлива. Я у це все просто не можу повірити. Це не про нього. Університет повинен гордитися такими людьми як він.
Рейтинг: 6+ -9-
 
, 17:45 21 липня 2011 р.
 
та весь універ - це клан. Нугодних акуратно "убірают". А ставку отримати можна "по дзвінку" ректора. Вчорашні студент купив кандидатську і вже ого-го. Блат і, сраку має в ректораті ось і цвіте. А неугодних підставити можна. Цікаво, а скільки там сексотів НКВД-СБУ працює? А чого там вчиться сама Турка?
Рейтинг: 12+ 0-
 
гість, 17:59 21 липня 2011 р.
 
Катя=/simple/=IP: 46.185.43.136
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 18:01 21 липня 2011 р.
 
А економіст, мабуть, найперший взяточник))) боїться за свою дупу
Рейтинг: 5+ -2-
 
Ігор, 21:43 21 липня 2011 р.
 
Хабарі брали, беруть і будуть брати
Рейтинг: 2+ -4-
 
пфф, 23:06 21 липня 2011 р.
 
Економіст, 16:29 21 липня 2011 р. 
, , Перш ніж називати будь-кого хабарником потрібно спершу довести його вину, , Ви не панікуйте , не варто. Стаття називається , , Доктор наук "погорів" на хабарі, , початок маємо Та і вину доведуть, якщо сам , , доктор, , не дасть того ж хабаря, не , , відкупиться, , так в нас прийнято казати. 
Кажете , що з моїх слів випливає, що держава так побудована.Це не з моїх слів, а саме так і побудована .Наша , , риба, , вже давненько гниє з голови.І ми вже давно не будуємо нашу державу, ми руйнуємо, не вміємо ми будувати, а може не хочемо. 
, , Отже ми роздаємо хабарі наліво і направо, а пізніше на все горло кричимо : "нас оточують одні хабарники"...і т.п. Чи не соромно?, ,  
Соромно кажете? ні, це почуття вже втрачене.Якщо би був сором, жили б по-іншому. 
Чекала на дитячий проїздний документ півтора року.Здала документи і чекала, може би і досі чекала, але ж таки треба було цей нещасний документ.З Дрогобича відправляли до Львова і навпаки.Тоді пан в Дрогобичі сказав мені просто в очі, що треба дати 100$ і буде завтра.А тут вже пішло на принцип.Якщо стільки чекала, то і отримаю належним чином.І знову до Львова.Там шукали довго, бо в компютері було, що документи здані, а самих документів знайти... ну ніяк! Знайшли.за шафою..впали з папкою за шафу..і хто знає скільки б ще там лежали! А якби на самому початку дала хабар документ тут же був би готовий.І це не якийсь там поодинокий випадок, це в нас так повсюди.А Ви питаєте чи не соромно. 
Хабар в нашому житті явище нормальне.Жити-добре, а добре жити ще краще.Тому ми даємо хабар, чим скоренько вирішуємо ту чи іншу проблему, а вони беруть, таким чином рішають їхні проблеми.Такий от , , живий, , ланцюжок.Так і живем! ...
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 00:31 22 липня 2011 р.
 
Вищезгадану кримінальну справу 18.07.2011р. порушено Дрогобицькою міжрайонною прокуратурою Львівської області за ч. 3 ст. 368 КК України (одержання хабара службовою особою, поєднане з вимаганням).  
 
З»ясовано, що підозрюваний, будучи головою предметної екзаменаційної комісії для проведення вступного випробовування, вимагав та 18.07.2011р. в приміщенні свого службового кабінету одержав від громадянина хабар в розмірі 750 Євро за сприяння у вступі на заочну форму навчання. 
 
Під час одержання суми хабара останнього викрито працівниками органів внутрішніх справ Львівської області. 
 
На даний час, вказаного службовця затримано в порядку ст. 115 КПК України.  
 
Досудове слідство у кримінальній справі триває. 
 
 
 
Прес-служба прокуратури Львівської області
Рейтинг: 14+ -1-
 
макс, 00:59 22 липня 2011 р.
 
Ігор, "економіст" не "взяточник". Сфера моєї діяльності не позволяє брати хабарі. 
П.С. У мене не "дупа", а , зі слів багатьох мужчин, симпатична попка...
Рейтинг: 11+ 0-
 
Економіст, 11:02 22 липня 2011 р.
 
Та в цьому університеті дуже велика кі-сть хабарників ! особливо на менеджменті! Але шкода, що не попались інші викладачі! Вони всі, вже давно перейшли межу дозволеності ! Можливо на цьому поступку навчаться інші !
Рейтинг: 3+ -2-
 
, 13:43 22 липня 2011 р.
 
наташа, не вірю, що хоча б якийсь викладач після такого випадку, який трапився з Рибчуком, побоявався брати хабара - вони на тому живуть, купують нові моделі автівок, зводять нові вілли. Пригадайте-но випадок, який не так вже давно трапився із Савчином М.В. у Львові - його також заклав якийсь студент, виводила міліція в наручниках і що... замнули... забули... Навчило бодай його не брати гроші? Як брав - так і бере, нікого і нічого не боїться...  
Хто на тому руки гріє, той неколи не упустить шанс чергового заробітку. Як то в нас кажуть, горбатого й могила не виправить. Така наша сумна та плачевна реальність...
Рейтинг: 10+ 0-
 
Наталі, 14:24 22 липня 2011 р.
 
Друзі! Ви поперхаєтесь у дрібницях (... міліція підставила, всі беруть і брати будуть...) і забули, що риба гниє з голови. А вигідно щоб брали і ділились хабарами Радзіку, Скотному і, особливо, Метику. Тому мафія вічна! І не вам її подолати з таким підходом.
Рейтинг: 3+ -1-
 
Сірий, 15:48 22 липня 2011 р.
 
:zzz  
Всі вищеприведені прізвища (я про працівників ДДПУ) абсолютно співпадають з РЕАЛЬНИМ станом справ. Всі вони учасники корупційної системи. Я там працював 10 років. Добре знаю і *ибчука. Він на менеджменті в 'організаторах' того діла. Зав. кафедри - самі розумієте. :( :(
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 17:18 22 липня 2011 р.
 
Наталі - ні дорогенька це не підстава, а реальність))) Як щоб це була підстава справу ніхтоб не порушив)))
Рейтинг: 1+ 0-
 
Професор, 17:35 22 липня 2011 р.
 
Скажіть мені де сьогодні не беруть хабарі? У медицині? В освіті? Може в державних установах типу податкова, пенсійний, та навіть у школах. Я звичайно нікого не виправдовую, але все ж таки, у якій сфері сьогодні працюють САМІ ЧЕСНІ люди? Хто скаже?
Рейтинг: 1+ -1-
 
студент, 18:07 22 липня 2011 р.
 
Скажу вам гірку правду.Ніхто не сяде.Всі кого в Дрогобичі ловили на хабарях -відмазались, скоро зовсім скоро, всі будуть на своїх робочих місцях.
Рейтинг: 2+ 0-
 
макс, 18:13 22 липня 2011 р.
 
Підтримую пропозицію студента (18:07). Хто знає про те, у якому кабінеті і у якій установі не беруть хабарі, пишіть.
Рейтинг: 2+ 0-
 
володя, 20:03 22 липня 2011 р.
 
макс - Зараз таке не пройде!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Професор, 20:37 22 липня 2011 р.
 
Люди, схаменіться! Почитайте і вдумайтесь про що Ви пишете! Спіймали хабарника В Університеті, в мерії Стебника, а ви їх ВИПРАВДОВУЄТЕ. Спіймали та й добре, може цієї нечесті серед нас буде менше.
Рейтинг: 5+ -1-
 
, 20:51 22 липня 2011 р.
 
Свій - наши людям не догодиш беруть хабарі не добре, ловлять хабарників теж не добре))) :? :? :?
Рейтинг: 2+ -1-
 
Професор, 21:55 22 липня 2011 р.
 
ні, це добре що ловлять, але там реально набагато гірші є від того пана що зловили! то про що це говорить?... :x
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 23:04 22 липня 2011 р.
 
Гість, ЗАВЖДИ є хтось набагато гірший (так до Господа Бога можна дійти, що хабарі дозволяє) а взяли одного, другого, третього то СУПЕР, треба ту нечесть всім травити як тараканів може і виведемо!
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 23:28 23 липня 2011 р.
 
Цицика взяли на хабарі - не посадили, Штогрина взяли на хабарі - не посадили, Рибчук вже дома під заставою, дасть 50 штук зелені і не посадять, тому студенти готуйте доляри!
Рейтинг: 7+ 0-
 
Степан, 23:50 23 липня 2011 р.
 
Шкода, жаль і сором. Ніби хороші ми люди - працьовиті, розумні, добрі. А зводиться все до цього, що самі ж себе загнали в ярмо людської жадності. Так, як не крутІть: корупція, хабарництво - все породжено простим, вродженним синдромом жадності. Можна змінити владу, поміняти всі вивіски, реформувати, перебудувати, ще одну революцію, переінакшити все довкола себе. Але ж проблема не зовні. Вона всередині кожного. Ставим себе на місце Спійманого і чесно відповідаєм на питання як би зробили Ми. Я собі кажу 750 євро це досить велика сума, на яку можна злітати - відпочити, купити-придбати, відкласти на щось масштабне - ось і тому за такі легкі гроші варто ризикнути. Правосвідомість така. І це вже не совковий пережиток. Це манера, Стиль. думати і жити саме таким чином і в такій спільноті Людей, котрі створюють цю ВелИку, паскудну СИСТЕМУ (а не навпаки - не сістема створює Людей). Я ЇЇ частина, Всі її частина - якщо ж ні прошу в клуб Незгідніх і Протестантів. А поки коримось і живемо далі - обманюючи самих себе, інертно чекаючи змін, навіяних західними вітрами. Маємо те - на що здатні, на що заслуговуєм, чого гідні. Такі вже Ми є Люди дорогі Українці.
Рейтинг: 9+ 0-
 
, 01:00 24 липня 2011 р.
 
затриманий - завідувач кафедри економіки ДДПУ - Рибчук Анатолій Васильович. порушено кримінальну справу за ч. 3 ст. 368 КК України.
Рейтинг: 4+ 0-
 
біла стріла, 21:50 24 липня 2011 р.
 
вони зараз будуть захищати один одного бо всі повязані а скотний то є кент радзиєвського і я чомусь впевнений що з цього нічого не буде
Рейтинг: 3+ 0-
 
снайпер, 20:15 25 липня 2011 р.
 
"Правоохоронці" також люблять їздити на моря ! Хижак більший їсть меншого ось і вся логіка, все як в дикій природі! Рибчук живе за рахунок абітурієнтів, органи за рахунок Рибчуків .
Рейтинг: 1+ 0-
 
Анжела, 17:24 26 липня 2011 р.
 
снайпер - А я впевнений, що там буде справа доведена до логічного завершення. Тому, що в країні складаються так тенденції!
Рейтинг: 1+ -1-
 
Сірий кардинал ДРОГОБИЧА, 18:18 26 липня 2011 р.
 
людина все своє життя вчилася, щоб зараз сидіти в тюрмі? брєд.  
Він хороша людина і свідомо не взяв б ці гроші(принаймі нещасні 750 $). А якщо навіть і взяв , то це не є щось нове, адже кожен з нас (підкреслюю кожен) на його місці теж взяв б ці гроші!  
так що не притворяйтеся святими, люди!
Рейтинг: 3+ -3-
 
Ілона, 19:39 27 липня 2011 р.
 
-хлопці, ви звідки? 
-Ми з Брод. 
-Та я вижу , що ви сброд, але звідки ви? 
 
вот так и у вас -читателей и писателей-сами этот сброд годами, поколениями кормите подномсами и взятками, а зараз морды открываете и пыскуете... 
Знайте свое стойло бцчаче - брали и драли они вас и будут брать и драть , а вы как козлы отпущения будуте им носить, не этому - так другому - т.к.большинство из вас ссыкливые и трусливые душонки, карма и доля ваша така. 
так шо сыдить мамо и не *** :-)))))) :grin :cry :zzz
Рейтинг: 3+ -3-
 
, 22:50 27 липня 2011 р.
 
хлопаки я знаю одного працівника поліціі нашого рідного Дрогобича оперативний працівник ризикує при затриманні отримати кулю а живе як БОМЖ ну може трохи краще.Ніяк не може закінчити ремонт в квартирі бракує грошей.Я кажу та бери хабарі а він мені пояснює в шутку брав би так не дають.А я гарантую що не всі менти КАЗЛИ як колись обізвав народ ваш Президент *** Янукович.
Рейтинг: 6+ 0-
 
снайпер, 23:53 27 липня 2011 р.
 
Правильно, не треба узагальнювати. Це неправильно.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 20:07 28 липня 2011 р.
 
Я колись вчився на фізматі.Потім попав в Войско аж на Сахалін де вже закінчив ВУЗ.Хабарів не давав бо ніхто мені про це не говорив.Якби дрогобицьке СБУ захотіло накрити оцю всю лавочку то зробило би.Але нащо ім того бо вони кажуть що то не є в іхній компетенціі.Іхня компетенція це сидіти на 3 поверсі і протирати штани або чекати коли ім хтось подзвонить і скаже що коло Прометею ходить хтось з лійков фотоапаратом і знимкує бувший фонтан.А може тл шпійон.
Рейтинг: 3+ -1-
 
Снайпер, 20:47 28 липня 2011 р.
 
Мене дивує та ситуація, що людина, яка дала хабар пішла на це. Тобто свідомо, без усіляких зволікань пішла на злочин (ст. 369 "Давання хабара"), але подумала, що можна і на цьому нажитися (від міліції у вигляді чого-небудь...) і наперед повідомити про хабар міліцію. Для міліції - це нормальна робота. А от той, хто заклав - це гнида. 
 
Особисто моє ставлення - це здорова корупція без вимагання.
Рейтинг: 2+ -2-
 
р.в., 18:32 29 липня 2011 р.
 
Я думаю інакше. Просто гнида здала гниду , ось і все!
Рейтинг: 3+ -1-
 
Анжела, 00:51 30 липня 2011 р.
 
Приїхав з відпустки і не повірив - затримали колегу за хабарь. Правільно , скільки це може продовжуватись ? У нас в унівеститеті є "великий " теоретит - професор , та ще носій якоїх біди - Логвинеко Татьяна Олеесандрівна. Раджу вот за кого взятись.! Скільки вона мені зьїла часу та нервів поки свого дебіла сина - "професорава - 2 "Сашу до нас в унівеститет не влаштувала.Співчуваю Лукьянченко ! Тепер син на посаді , наскільки знаю теж "косе". ГАНЬБА !
Рейтинг: 3+ 0-
 
викладач, 15:03 31 липня 2011 р.
 
Я поступала і вчилась за гроші, бо ніц не знала, але мої однокурсниці, які вчились добре не платили, всім було вигідно мати такого Рибчука, Лап..., Пашен..., які все рішали за 10-20долярів.Так ми самі навчили їх брати, а потім вони зробили з тихої взятки магазин, прийшов і купив оцінку.
Рейтинг: 5+ -1-
 
Ліка, 23:17 31 липня 2011 р.
 
Без взяток тяжко))))При вступі давай, при закінченні ВУЗ тоже, а не говоримо про сесії .Наведіть порядок.Батьки платять в касу такі гроші, що мало на їхнє отримання.Якби не ці горе учні то навіщо стільки викладачів-взяточників.Весь університет хабарники*****кожен бере%%%%
Рейтинг: 2+ -1-
 
ВАся, 10:19 02 серпня 2011 р.
 
Народ, це була підстава! Я добре знаю цю людину. Не, вибачте за слово, обсирайте, як було написано, Липчука. Він хороша людина. Дивіться краще за собою, бо не відомо, що чекає Вас! Не всі хабарники, тому викладачів теж не обмовляйте! Як би не вони, Ви б давно замітали вулиці Дрогобича і не були б на високих посадах зв*язаних з економікою... Тому думайте, що пишете і чи варто когось обмовляти...
Рейтинг: 3+ -2-
 
Аліна, 22:52 02 серпня 2011 р.
 
Аліна не всі такі тупі і дурні як їх роблять викладачі, всі хабарники .Зарплата+взятка.А дехто зарплати не має.а дочка чи син вчать , а без грошей здати не можуть...і т.п. і т.д..Модуль не здають ідуть на екзамен а дальше?! ...
Рейтинг: 1+ -2-
 
вася, 12:30 03 серпня 2011 р.
 
:Направду прикро, що сталось це з хорошою і порядною людиною. Переконана, що це просто випадок, який був спланований заздалегідь. Не судіть і судимі не будете, бо чого бачите заскалку в чужому оці, а в своєму колоди не бачите. Співчуваю, Анатолій Васильвич зробив багато добра людям. ВІН НА ЦЕ НЕ ЗАСЛУГОВУЄ.
Рейтинг: 3+ -4-
 
Марічка, 21:01 03 серпня 2011 р.
 
"Не судіть, щоб і вас не судили; бо яким судом судити будете, таким же осудять і вас, і якою мірою будете міряти, такою відміряють вам."  
 
"Ти хто такий, що судиш чужого раба? Він для пана свого стоїть або падає; але він устоїть, бо має Бог силу поставити його."  
 
"Лицеміре, вийми перше колоду із власного ока, а потім побачиш, як вийняти заскалку з ока брата твого."
Рейтинг: 1+ -3-
 
я, 21:20 03 серпня 2011 р.
 
Анатолію Васильовичу, тримайтесь, все буде добре.
Рейтинг: 4+ -4-
 
викладач, 21:23 03 серпня 2011 р.
 
Марічка=я=викладач.Не робіть масовки.З корупцією треба боротись , а неспівчувати хабарникам.
Рейтинг: 4+ -1-
 
макс, 10:51 04 серпня 2011 р.
 
Продасть машину, двоповерхову хату, та й викупиться. Піде жити в гуртодиток, та й пішки ходитиме на роботу.
Рейтинг: 6+ 0-
 
, 11:50 04 серпня 2011 р.
 
максе, ви ж боріться, але там де потрібно, з тими з ким потрібно, а ще займіться граматикою, не з дієсловами пишеться окремо
Рейтинг: 0+ -3-
 
я, 20:22 04 серпня 2011 р.
 
Співчувати треба, бо не знаєте, що чекатиме вас, для того ми люди, а чи була там коруція ще будуть вирішувати, звісно, що не ви. Напевне ви вершина досконалості?
Рейтинг: 3+ -2-
 
я, 20:25 04 серпня 2011 р.
 
До Я. - Рибчук що , дитина маленька, не розуміє бідака що чинить? За що йому співчувати? А він співчував тим людям у яких брав хабарі? Де було його співчуття? Клубок закінчився , треба платити по боргам. Ніхто не тішиться з того приводу , але і співчуття до наглюка не має.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Анжела, 22:08 05 серпня 2011 р.
 
Іванка МВС, не п-ди...бо то не твоя розробка)))))))ха-ха..хіба що ти Іваськів...))))Ну яка ***...її розробка..може ти де понятою була при затриманні?а може ти просто тупа ***?Люди, вибачте щ о таке пишу.але в СДСБЕЗі такої немає. 
 
Лайка.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Крашенець, 09:46 06 серпня 2011 р.
 
Яка там розробка. З доктора як з гуся вода. Нічого йому немає і не буде. Дальше на цій ж посаді і працює як і не бувало. А це все розваги для наївних людей.
Рейтинг: 1+ 0-
 
заочник, 13:09 31 серпня 2011 р.
 
Відкупився. Рік сроку скасувати - 10 штук баків, вот і рахуйте.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Слов’янин, 14:49 31 серпня 2011 р.
 
До речі Іваськивим давно пора зайнятись службі внутрішньої безпеки. Щодо провокацій хабаря та на причетність до вимагння в ринкових клвбасників. А також по справах розголошення інформації зібраної в наслідок оперативних розробок.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Вероніка, 12:54 01 вересня 2011 р.
 
"Інший випадок зафіксовано у місті Дрогобич Львівської області. 19 липня під час отримання коштів затримано завкафедрою Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Вступити на заочну форму навчання абітурієнтові мали допомогти 750 євро." Мова про Рибчука Анатолія Васильовича - завкафедри економіки. Але на сьогодні він надалі праціює на цій же кафедрі і навчає студентів. Так що все це голослівні звіти міліціонерів, не більше. Хабарники в нашій державі недоторканні
Рейтинг: 3+ -1-
 
робітник, 18:03 21 вересня 2011 р.
 
na injazi toze ysi habarnuku.malo togo wo stydentu v4atsia po staruh moskalskuh knuzkah, ta we j v4uteli vumagajut growi za ocinku! Znannia nedajut, a growi treba platutu!
Рейтинг: 1+ 0-
 
pruzrak munylogo, 16:44 24 вересня 2011 р.
 
заплатив пики позатуляв-хтось добудувався а хтось новішу машиеу купив, а тато з мамою як продавали корови свині так воно і буде! маєш *** державу, у якій ротом не щолкаєш?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Василь, 16:17 15 лютого 2012 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5806 днів)