У Дрогобичі вбивають собак

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
Написав(ла) Анатолій Власюк   
31.07.2011
ЦвинтарУ газеті "Каменярі" (N28 (53) від 21 липня - 27 липня 2011 року) була вміщена стаття "Антисобача" ініціатива", в якій є такі слова:

" - Проблема бездомних собак в Дрогобичі існує, але з нею активно борються, - наголошує Віктор Люткевич, лікар міської державної лікарні ветеринарної медицини. - Щомісяця КП "Комбінат міського господарства" надає інформацію про вилучення бродячих тварин і результати їх перевірки на зараження сказом. За перше півріччя цього року у Дрогобичі вже відстріляні 89 бездомних собак, а за весь попередній рік ця цифра становить 167. Люди, може, і не помічають таких змін, адже ще безліч собак розгулює вулицями, проте служба КП має право працювати лише у нічний час (орієнтовно з 3 до 5 год.). Такі дії здаються антигуманними "захисникам тварин", і ті вступають в конфлікт з відловлювачами. Але нічого іншого ми зробити не можемо, адже притулку для життя бездомних у нас немає. Я подавав прохання в Комітет з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій про відкриття такого місця. Воно було затверджене ще рік тому, проте кошти і досі не виділені. Хочу закликати людей не годувати бездомних тварин і не захищати їх - це лише шкодить і собакам, і самим людям!".

Залишимо на совісті чиновника його цинізм. Мабуть, виконання службових обов’язків він плутає з негуманним ставленням до тварин чи навпаки.

Але проблема дійсно існує. З одного боку, маємо зграї бродячих собак, які вештаються Дрогобичем. Існує велика небезпека бути покусаним братами нашими меншими.

Проте, з іншого боку, відчувається безпорадність влади у розв’язанні цієї проблеми. Мабуть, найпростіше псів відстріляти, не задумуючись над тим, що згідно чинного законодавства за це передбачена карна відповідальність. Складніше взяти на себе зобов’язання, залучити інвесторів і створити в Дрогобичі цивілізований притулок для покинутих людьми собак, де би їх не лише утримували, а й проводили стерилізацію. Приклади є в інших містах України й за кордоном, треба їх вивчити й узагальнити.

Людина повинна показувати своє цивілізоване ставлення не лише до іншої людини, а й до викинутого на вулицю песика чи котика. У час кризи, інфляції, зростання цін усе більше братів наших менших опинятимуться на вулиці, і влада просто не має права відхреститися від розв’язання цієї проблеми.

Проблема бродячих собак у Дрогобичі дуже важлива. Вона потребує якнайшвидшого розв’язання. І, звичайно, не методом винищення братів наших менших.

Переглядів: 7193

Коментарі (57)
 
Якщо пан Власюк так любить бродяжних собачок, які, по ходу, ще його не покусали, то хай забере собі їх додому. 
А інакше нема чого ту погань захищати.
Рейтинг: 8+ -4-
 
Слов’янин, 20:04 31 липня 2011 р.
 
То й добре, що вбивають... В чому проблема? Хіба що в тому, що слабо вбивають, вони на вулицях далі десятками бігають
Рейтинг: 8+ -8-
 
!!!, 20:43 31 липня 2011 р.
 
Люди, одумайтесь, який притулок...  
У нас бездомних собак сотні! Який же треба притулок, щоб їх розмістити? Треба буде створювати спеціальну службу з їх вилову, закупляти медикаменти та інше... ви уявляєте, скільки це коштує? У нас такого точно не буде, а якщо й зроблять, то в жахливих умовах... Ви знаєте, які "в інших містах" в цих притулках умови? Найперше треба ЗНИЩИТИ ВСІХ БЕЗДОМНИХ СОБАК, які є зараз у місті, а потім уже тих, що з’являються, забирати, якщо так хочете... Але повірте - це все одно не буде працювати. Не в нашій країні. Відстріл - поки єдиний вихід.
Рейтинг: 11+ -7-
 
хтось, 21:09 31 липня 2011 р.
 
Згідно з офіційною інформацією, 90 % усіх укусів в Україні зроблені хазяйськими собаками, а не бездомними. Це теж факт. А розмови про притулок, на жаль, тривають роками. Впевнений, що у нашому місті віварію не буде ніколи. Ми ж не Європа, щоб тварин жаліти. Дехто з дрогобичан не проти б і людей відстрілювати - вони ж заважають сильніше: смітять, галасують, під'їзди загаджують і т.д. Цій розмові ніколи не вдасться поставити крапку. Принаймі, у нас.
Рейтинг: 11+ -2-
 
, 21:25 31 липня 2011 р.
 
п.Власюк, що тільки не придумає, щоб не вкусити місцеву владу, вже і собачок захищає, а все через те, що Радзік не взяв його на роботу у ратушу. Тодіб деферамби співав би як під час виборів минулої осені. Не можна бути як "проститутка"-хто платить той і має, а де громадська позиція, своя думка, , , ? Розчарував п. Анатолій
Рейтинг: 3+ -5-
 
, 22:35 31 липня 2011 р.
 
бездомні тварини-пробдема наших цинічних і безсердечних людей, які беруть тваринок для себе, для діток, просто для розваги, а потім викидають безсердечно на вулицю безпорадних тварин.так не робиться! Ми відповідальні за тих, кого приручили, тварини це не забавки ні для людей ні для дітей! Якщо берете, то потрібно доглядати, а не викидати на вулицю! Моя б воля, я б таких людей, які викидають тварин на вулицю притягнула до відповідальності! Я проти відстрілу собак, нехай виділяють гроші для стерилізації. Ще трохи і почнеться відстріл бездомних людей, які сплять на зупинках, просять милостиню...Люди задймайтесь куди ми йдемо. 
Підтримую автора статті!
Рейтинг: 6+ -1-
 
Ольга, 00:38 01 серпня 2011 р.
 
Толік ! Не дури народ , а то судячи з кількості "опусів" та іхньої тематики твої інтереси простягаються від бродячих псів до можновладців, а тоді знову повертаємось до бандитів, а тоді до ментів. Така багатогранна особистість. чого ж ти до сих пір не мер ну хоча б Дрогобича ? Та тому що всередині тебе одне болото, якби ти не писав би своїх статей, то мобуть би збожеволів від власного смороду. Живий персонаж Григорія Клімова. Бажаю тобі гараздів, щоб бува перо не зламалось.
Рейтинг: 1+ -4-
 
, 01:00 01 серпня 2011 р.
 
То чого ви накинулися на Власюка. Правильно робить, що критикує владу. Не дарма журналістів називають четвертою владою, їхнє покликання в тому, щоб неупереджено всебічно висвітлювати всі сторони нашого з вами життя. То хіба цікаво буде, якщо всі будуть співати диферамби владі.
Рейтинг: 3+ -1-
 
Зоя, 05:36 01 серпня 2011 р.
 
Звичайно що вбивають, це ж свіжі біляші та періжки, а також шуби та шапки, колись здавали на мило, а тепер індонезія кокосовою олією нас з цього ринку витіснила. А які класні чучела можна зробити. Мій знайомий таксодерміст з любого пуделя справжнього полярного вовка зробить.
Рейтинг: 1+ -5-
 
Мисливець, 08:28 01 серпня 2011 р.
 
нарешті можна буде вийти з дитиною погуляти сміло. Тай гроші зняти в банку, а то якось недопустили -собачки-охоронці, штук 15 лежали на східцях, а охоронець з банку зазирав у віконечко, а може вони його охороняли? Добре що відстрілюють.
Рейтинг: 1+ -8-
 
ада, 08:39 01 серпня 2011 р.
 
А я вважаю, що на даний момент це є рішення! Звичайно, шкода собацюр. але чи шкодували б ви їх. як би зграя покусала кого з вас, або, борнь боже, з дітей. Як не як, а це є рішення. Навряд тут буде притулок. Навряд дадуть гроші на стерелізацію тварин. Якщо, власне, зачищають місто вночі- бахнули, забрали, і не залишили сліду - тоді ніяких питань. А якщо застрелять. і залишають на вулиці - як іноді де не де таке роблять-ну.. тоді карати за такі дії. 
Собак реально росплодилося. Мені ще не траплялися агресивні, але тут до біди недалеко..
Рейтинг: 3+ -5-
 
, 08:43 01 серпня 2011 р.
 
А мені дуже багато попадалось агресивних. 
Головне, вони ж нападають якось зненацька. 
Сам бачив, йде собі перехожий, а тут з гавкотом через весь двір на нього несеться десяток собак різного калібру. Скачать кругом, скаляться і гавкають. І люди стоїть, озирається, безпомічна. 
 
А Власюка не чіпайте. Бо якшо він щось пише, то деякі "розумники" зразу вбачають корисливий інтерес. Добре, шо дядь Толя не такий, як ГЗ, де лижуть зади владі.
Рейтинг: 1+ -2-
 
Слов’янин, 09:01 01 серпня 2011 р.
 
Більше десяти років КП "КМГ" звітується, що вбиває сотню собакза місяць. Якби так було, то собаками в місті вже давно і не пахло. Все це показуха.Хоча проблема існує. В Трускавці в минулому році бездомних собак не стріляли, а трули. Прокуратура поришила ряд кримінальних справ. А чи знаєте Ви, що в бюджеті міста на вилов собак закладено 100 ти
Рейтинг: 3+ -1-
 
олег, 09:49 01 серпня 2011 р.
 
Читаючи коменти, приходиш до висновку: - "Отак і живемо".Яка там Європа, про що ви.Тут хтось сам признається що ми не Європа, ну що ж, хоча б відверто.Страшно лише те, що ми і не намагаємось змінити наш менталітет, а продовжуємо жити як дикуни-мисливці по відношенню до цих собак.А в Біблії ж сказано:-"Не ходіть широкими стежками..."(себто - не шукайте простих рішень).Це до того, що як знову хтось тут сказав, закатрупити собаку це простіше і ніяких проблем.Але винні не собаки а люди.
Рейтинг: 8+ 0-
 
Роман, 10:42 01 серпня 2011 р.
 
Я не знаю, хто такий Власюк, але помітив специфіку: як тільки він напише якусь статтю, зразу в коментарях його починають бакланити. 
 
Ні разу не бачив, шоб він огризнувся. Народ - та нехай пише собі, чого ви вчепилися ? ну про собак написав - шо тут поганого ?
Рейтинг: 4+ -1-
 
Андрій, 11:21 01 серпня 2011 р.
 
Труїти собак не можна, бо мясо пропаде. Ну не начиняти ж отруєном мясом такі смачні періжки. І стряляти бажано в око, або в задній прохід, щоб шкірку не попсути. 
А ще скажу Вам що мені створює конкуренцію у цьому бізнесі Стах Кузьменко. Він до недавного мене виїдав з цього бізнесу, бо хотів контролювати як відстріл, так і періжки. Тепер мене трохи попустив, бо періжки вже поза його конролем, але відстріл далі перешкоджає, тому мені доводиться робити це нелегально - по браконьєрськи. Ну а що поробиш, адже треба якось жити на цьому світі
Рейтинг: 1+ -4-
 
Мисливець, 13:37 01 серпня 2011 р.
 
НАйбільші собаки сидять у ратуші-Коростиль . Янів .Байса. Діляться між собою ласими шматками -викуповують пельменну та Надію, а на Дрогобич їм вибачте начхать.
Рейтинг: 10+ -1-
 
Громадянин, 14:12 01 серпня 2011 р.
 
найкращий варіант це стерилізація бродячих псів, припустімо пес хворий, тоді його знищити, а решту стирилізувати, вони не дадуть потомства і самі зникнуть, це типу хоч трохи гуманно, адже ціна питання винищення бродячих псів перш за все моральний аспект.
Рейтинг: 7+ -3-
 
орсон, 17:13 01 серпня 2011 р.
 
Я просто обурений наскільки все цинічно!  
Бездомні собаки - в Дрогобичі - це проблема №1, великі стаї по 10 собак на вул.Самбірська, кн.Ольга, парк Василєва, центральна частина міста. Громада схаменеться тобі і заб'є на сполок, коли покусають якусь дитину (бажана чиюсь із депутацького корпусу або чиновників! ) приїде 1+1 і Дрогобич обмалюють в чорник фарбах. 
А тому під...су Власюку треба бити морду!
Рейтинг: 2+ -6-
 
www, 18:27 01 серпня 2011 р.
 
А я би повідстрілював тих двоногих" собак, "що повиганяли з своїх домівок своїх чотириногих "друзів".
Рейтинг: 10+ -1-
 
Природолюб, 21:39 01 серпня 2011 р.
 
Згідна з Ольгою і з Романом. Проти укусів, але і проти відстрілу. Невже ми такі вузьколобі, що інших варіантів не придумаємо? А чи передбачена відповідальність для тих, хто викидає тварину з хати? 
Слухайте, а чому до будь-якої теми згадують ті самі імена керівників? Наш рагулізм дозволяє тільки отак-от - з-за кущів варнякати? Я маю претензії до влади, але ж не гавкаю одне й те саме під кожною статтею. Є ж якась тема, якесь обговорення, а тут "Радзік-Коростиль". Одне і те ж. Цікаво, чим ці люди займаються, як про них відгукується громада?
Рейтинг: 2+ -1-
 
, 23:20 01 серпня 2011 р.
 
Підтримую природолюба!
Рейтинг: 3+ -1-
 
Ольга, 00:38 02 серпня 2011 р.
 
до www: поясніть мені накінець - за шо Власюку в морду ? і чому він пі...с ? 
 
ну в натурі цікаво, шо він натворив ?
Рейтинг: 2+ 0-
 
Андрій, 13:44 02 серпня 2011 р.
 
Зустрінемо 20-ту річницю Незалежності небаченими досі бур"янами !
Рейтинг: 3+ 0-
 
Олексій Васильович, 15:34 02 серпня 2011 р.
 
Давно треба було всіх безпритульних собак повідстрілювати! на площі пройти не можна! Такого бардаку ніде нема лише у нас! Маленькі діти ходять-можуть не тільки покусати але й загристи! Я вже не говорю про людей! Що життя собаки важливіше за життя дитини?
Рейтинг: 2+ -7-
 
, 21:14 02 серпня 2011 р.
 
А чому ви самі , мешканці міста , не винищите тих псів , а лишень мукаєте на сайті . Чекаєте коли все за вас хтось це зробить .
Рейтинг: 1+ -6-
 
Дрогобичанин, 21:52 02 серпня 2011 р.
 
Дрогобичанину. Ми не мукаєм. Ми хочемо щоб за наші гроші розвьязували проблему. Я люблю собак,  
повірте, у них є чому повчитись, нам людям. На жаль собака не говорить людською мовою, а гавкає і нам важко зрозуміти, чи то просто так, чи то я порушив собаче правило і заслуговую на покарання (укус). Тому собак, особливо великих, на вулиці не має бути взагалі, собака більше 10 кілограм то вже справжній звір. В кого є проблема з такими братами меньшими рекомендую купити в аптеці ізоніазід, розтерти в порошок і згодувати з фаршем ненависній собацюрі (6-7 таблеток для вівчарки)
Рейтинг: 1+ -5-
 
, 23:52 02 серпня 2011 р.
 
Нік, ти по справжньому мукаєш як тупа корова. Я теж люблю собак бо вони дають мені кусок хліба а мешканцям періжки, шуби та шапки. 
На відміну від тебу мукаючий ніку. я роблю корисну справу - відстрілюю їх і перетворюю в потрібний людям товар а ти готовий ізоніазідом їх травити.
Рейтинг: 2+ -4-
 
Мисливець, 08:45 03 серпня 2011 р.
 
Ніку, не звертай уваги на дикоту) 
І не відписуй, бо нема кому. 
А ось на рахунок ізоніазіду спасибі, обовязково попробую.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Слов’янин, 08:54 03 серпня 2011 р.
 
ізоніазід це протитуберкульозний засіб однак дійсно собаку звести зі світу може. 
 
Словянину це ти дикота, а я мисливець за псами. Якщо хочеш то і тобі сафарі організую. Нічне сафарі
Рейтинг: 1+ -2-
 
Мисливець, 10:29 03 серпня 2011 р.
 
Сьогодні ідучи біля рестарану берізка мене цапнув за ногу якийсь чорний пес без одного ока. Моя дитина страшенно перелякалася і сказав що в центр більше не піде. Мало стріляють
Рейтинг: 1+ -3-
 
тфеф, 22:36 03 серпня 2011 р.
 
Шановний тфеф!  
Оголошую війну цьому чорному одноокому собацюрі ! Я його вполюю, ну якщо ні, то хоча друне око відстрілю. За таке неподобство я додатково його покусаю, в усі чотири лапи.
Рейтинг: 1+ -2-
 
Мисливець, 08:26 04 серпня 2011 р.
 
Собачого "гестапівця" Віктор Люткевич слід піддати моральному осуду. Більше того його потрібно притягнути до кримінальної відповідальності за пропагування жорстокого ставлення до тварин. Ганьба і презирство таким Люткевичам.
Рейтинг: 3+ -1-
 
, 12:52 04 серпня 2011 р.
 
тфефу..якщо тебе дійсно вкусила собака то подай у суд позовну заяву на міську владу.Ти суд обовязково виграєш..і влада буде трохи рухатися і наводити порядок у місті.Владу треба вчити.Їхній обовязок цим займатися
Рейтинг: 1+ 0-
 
оз, 13:45 04 серпня 2011 р.
 
Шаговні.Собаки бувають мудріші від тих хто тут пише що іх портібно відстрілювати.Відстрилювати треба тих хто за копійки викупив приміщення навкруги Ратуші приватизував а тепер продає.Магазин квітів ЛІЛЕЯ невідомий приватизував і тепер за 75 м.кв. хоче 150 000 тисяч баксів.І нібито влада нічого не знає.А той кент пропонує собак відстрілювати.Може ти дядьку маєш параною.А до церкви ходиш ти чи ні.Нащо владі собаки вони за людей не переживають.2011 рік а люди які б вони не були то є люди шукають іжу по ящиках зі сміттям.Ось де ганьба.
Рейтинг: 3+ -1-
 
Снайпер стріляти вмію, 18:30 04 серпня 2011 р.
 
Дуже рідко читаю коментарі. Ми не це обговорюємо що треба. Факт такий що ДРОГОБИЧ давно став помийною ямою. Ми дрогобичани насамперед повинні зробити порядок в своїх головах. Це ми винні що живимо в помийній ямі НІ НЕ ВЛАДА А САМЕ МИ.
Рейтинг: 1+ 0-
 
тфеф, 20:53 04 серпня 2011 р.
 
треба дядька не собак стріляти а тих козлів які нас з тобою обікрали.а трандіти і я вмію краще за всіх тут взятих до купи.маєте козла сендака.що ви всі йому зробили.ніхрена.злодій хам і рагуль з турківського району.що ви зробили лужецькому і іншим.ви знаєте як колись великий днмократ муль і його кеннт глупіш казали що дрогобичани так погано живуть бо винні маскалі і жиди.тепер сіли на сраку і мовчать як трава бо глупіш при своій владі викупив військову книжку.муль мають купу магазинів ромашка.тепер про маскалів і жидів навіть і не згадують.є і інші щирі украінці.ти собі роби порядок в своій голові а вони будуть на тебе класти згори а ти будеш і далі за них голосувати бо ти такий є.так що як казав сисін на телеканалі зі львова стріляти і стріляти або терпи і свисти тут на сайті а кращн вдома на унітазі.
Рейтинг: 2+ -1-
 
срайпер, 19:38 05 серпня 2011 р.
 
Навіщо на Люткевича наїжджати? Він тут до чого? Сам не стріляє. Що можуть люди, те і роблять. Не забере дядя всіх песиків до себе. На притулок бабок не дають. То що, хай бігають собі отак просто? Це не він жорстоко до тварин ставиться, а ті, хто довів їх до такого життя!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Студентка, 20:24 05 серпня 2011 р.
 
Я подивована.Таке, начебто, віруюче місто, а стільки агресії і ненависті до тварин.Та для чого тоді ходити до церкви бити чоло і дотримуватись посту?Це вже вибачте "богохульство"і якась показуха.Бог не дитина, він все бачить і якщо ви ходите до сповіді, а в серці маєте стільки зла та ненависті, всі ваші сповідання марні.А потім"Господи за що мені таке.?"Та от за такі речі.Невже це незрозуміло..?...Та тому і бардак такий і в державі і в місті, тому так і живем що нещирі наші молитви.А про м"ясо та шуби з собак це вже вершина цинізму та аморальності...
Рейтинг: 4+ 0-
 
Людина, 05:56 06 серпня 2011 р.
 
P.S.А що б ви всі сказали на те що бійцівські собаки типу пітбуль та буль ходять без намордників?Наслідок від нападу може бути значно плачевніший ніж від бездомної.І напасти він може тому що йому може здатися ваше наближення до його господаря-надто небезпечним.І це він сам собі вирішує, або ви потоптали, як йому здається, його територію у парку.І знову ж таки, я не звинувачую собак, їх такими вивели люди, а не всі господарі вміють ними "користуватися".Такі собаки не іграшка і не спосіб самоствердження людини, типу "я модний, бійтесь мене, у мене страшний пес".Це в першу чергу убивця.І якщо бродяга на вас нагавкав, значить є причини, не в вас можливо, а в такій самій людині, десь в іншомі місці, яка колись його образила.
Рейтинг: 4+ 0-
 
Людина, 06:42 06 серпня 2011 р.
 
Коли читаєш усі присутні тут коментарі, просто дивуєшся тому, що перетворило певну частину дрогобичан на бездушних роботів. Звірами їх не назвеш, бо звірі не убивають заради розваги. Страшно вичитувати ідіотські одкровення про ізоніазід чи нічні сафарі містом, бо розумієш, що за певних часів з їхніх авторів вийшли б відмінні кати в концтаборах - тільки тоді об'єктами знущань були б люди. Навіть не знаю, що змогло перетворити окремих коментаторів на справжніх монстрів - чи то півстоліття радянської влади, чи тотальна окупація міста селом і відмирання міської культури... Пане Власюк, прошу Вас зняти з обговорення створену вами новину тему, адже нормальний сайт не повинен бути місцем одкровень для очевидних садистів!
Рейтинг: 3+ -1-
 
, 20:10 06 серпня 2011 р.
 
andrew фашизм починався з ідей захисту прав тварин ( введіть в пошук видео " Кошерный забой скота (немецкий фильм 30-х годов")), хто далі працював в концтаборах - ви знаєте. Нарахунок окупації селом - геніальна ідея нездорової психіки. В селі кожен газда любить і береже свого пса, тому тримає на привьязі і на подвірьї (за межами двору пес може зашкодити іншим людям і зловити кулю ). Ви претендуєте на звання зоолога кажучи, що тварини не вбивають одне одного? Пригляньте на собак і на котів кого видно більше? Здогадайтесь чому... До речі котам ізоніазид не шкодить. Ви історик? Ви досліджуєте міську культуру, якої як окремої і не існувало (бо було село з 15 тис жителів основна частина якого було поляками та євреями, тай тих потім знищили), а далі, так ненависна вам радянська влада, дала можливість селянам побачити трохи світа в місті. Ви шановний, переймаєтесь високими матеріями і ставите тавро іншим , а самі ким будете ?
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 00:08 07 серпня 2011 р.
 
Я бачу тут деякі "знатоки" сільського життя і звичаїв на селі. Про які кулі туту мова йде. Ніхто собак на селі не мордує. Собаки на привязі не через любов, як тут пишуть, а через те що він охоронець двору. Більшість собак не привязані, особливо менші породи. Вони самі тримаються двору, бо собака істота розумна, на відміну від багатьох писак тутешніх.  
А люткевичам треба уніформу видати. У фільмах есесівці ходять із знаком людського черепа, а для таких люткевичів чіпляти череп собаки.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 10:29 08 серпня 2011 р.
 
Я теж за відстріл бездомних собак! Я проживаю на вул. Бориславській 1, у нас в будинку на 1 поверсі одна жінка у квартирі розвела приют - собаки і коти живуть разом з нею. Це просто ужас - інколи ті собаки проходу не дають.А вонь ужасна і немає на неї управи... Це жах!
Рейтинг: 1+ -2-
 
, 10:33 08 серпня 2011 р.
 
Ці собаки, про яких ви пишете, якраз живуть вдома. В них є дім, є хозяйка. Може ви пропонуєте застрелити їх всіх разом з хозяйкою. Проблеми є звичайно. Але їм треба давати раду цивілізованими і гуманними методами. А не пропагувати мордерчі методи люткевичів
Рейтинг: 4+ -1-
 
, 10:40 08 серпня 2011 р.
 
жінка явно порушує правила утримання собак, при нормальній роботі участкового повинна нести адміністративну відповідальність. Чого ви переймаєтесь травіть то все ізоніазідом...
Рейтинг: 1+ -1-
 
, 12:11 08 серпня 2011 р.
 
Пси мають проживачь добже.Вони єст того живі істоти.І вони хочуть єсть.Розуміш мене.А то що ваше начальство в Дрогобіче ніц не робить то єст факт.Място має т бичю Європов бо єст ладне.Людже туткай єст ладні.Кобєти єст симпатіка.Кохайтеся.Място брудне.Нєма по мясту поліціі.Тут могут забіч а поляцая нєма.Цо то єст.Єст много молодь пяне і кобєти і хлопаки.Влада ваша спить нігде не ходить.Чого чека не єст відомо.
Рейтинг: 1+ 0-
 
поляк, 00:02 09 серпня 2011 р.
 
sdudent інколи виникає таке бажання "застрелити їх всіх разом з хозяйкою"! Як у квартирі може жити 2-3 пси і десь до 20 котів! Це нормально? Нехай би та "хозяйка" хоч під"їзд за ними мила хлоркою - ато блювати хочеться від смроду! нік - дякую за підсказку - обов"язково потрібно звернутися до участкового! потрібно навести порядок!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Читач, 15:03 09 серпня 2011 р.
 
Біля 4 школи бездомні собаки влаштували собаче весілля(штук 15) неможливо пройти, гавкають, скачуть. Сьогодні через це спізнилась на роботу, завтра не можна буде з хати вийти, бо ж вони розмножуються. Хто за це відповідатиме?
Рейтинг: 0+ 0-
 
марія, 12:57 10 серпня 2011 р.
 
Недавно на Заліссі побачила як бездомний собака вкусив хлопця. Весь день бігав між людьми і нікого не чіпав, але зголоднівши почав кидатись на людей.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Настя, 13:02 10 серпня 2011 р.
 
Щойно прочитав коментар Ніка щодо мого останнього запису і мушу відповісти на нього, оскільки він мало стосується тварин, але сповнений суцільних помилок. 
1. Фільм про кошерне забиття тварин після перемоги Гітлера на виборах до рейхстагу у 1933 р. використовувався у вигляді кіножурналу перед демонстрацією основного фільму в сеансі з метою викликати вороже ставлення до євреїв з боку німецького населення. До захисту тварин він не має жодного стосунку. Ви мали б знати, що фашизм почався не з цього епізоду, а з праць Гобіно, Джентіле та ін. До речі, фільм було випущено тоді, коли в Італії вже кілька років правив фашист Муссоліні. Ваш коментар, отже, некомпетентний. 
2. Село Дрогобич (так ви його чомусь називаєте) впродовж тривалого часу мало статус Королівського вільного міста - про це прошу читати нариси з історії Дрогобича будь-якого автора й будь-якого року видання. Про своє походження на соромився розповідати у Болоньї сам Котермак. Згідно з вашою логікою, і Відень можна назвати селом, адже починався він як римське поселення з населенням у кількасот мешканців. Отже, коментар щодо відсутності у Дрогобичі міської культури просто сміхотворний. До того ж, Дрогобич був не просто культурним містом, а мультикультурним, тут розвивались і польська, і єврейська, й українська культури. 
3. Я не зоолог, але продовжую стверджувати, що тільки людина убиває заради задоволення. Не маю нічого проти котів, одного навіть доглядаю вдома - підібрав його на смітнику напівмертвого з цвяхом між ребрами. Ви ж не скажете, що це зробив хтось із тварин, чи не так? 
4. Радянська влада для нашої родини справді ненависна, адже мого дідуся арештували 1945 року тільки за те, що він був місцевим інтелігентом (і навіть - уявіть собі такий жах! - українцем з Дрогобича). Потім його відправили на шахти у Красноярський край, звідки він повернувся напівінвалідом аж тоді, коли здох Вождь. 
5. Маю таке враження, що історію радянського села Ви вивчали за фільмами на кшталт "Кубанських козаків" чи "Щедрого літа" і нічого досі не знаєте про реальні умови, коли у селян відбирали паспорти, мордували їх системами приписок, голодом та іншими принадами сільського раю по-комуністчному. Тому стверджувати, що радянська влада "дала можливість селянам побачити трохи світа в місті" - це щонайменш абсурд. 
Отже, спочатку читаємо літературу - потім сперечаємось і коментуємо. З повагою, Андрій.
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 20:17 10 серпня 2011 р.
 
1. 1933 р, ... " з метою викликати вороже ставлення до євреїв з боку німецького населення." - це по- вашому що? Мною термін фашизм вжитий в ширшому значенні, ніж "політична партія вкрай правого спрямування." , це система влади яка заради своїх амбіцій йде на злочини проти людства. Може підскажете в яких працях рекомендовано тотально знищувати цілі народи?( крім літератури після 35 року)  
2. Мова йде про міську культуру! Статус міста був наданий не культурний рівень, а за промисловий потенціал на прохання місцевої знаті ( хабарі і подарунки). Може підкажете в який період т.з міська культура розвинулась? 
3. Я прям пустив сльозу.. Пустіть свого котика перед зграєю собак на площі і зразу поповниться багаж ваших знань з біології. 
4.Мені шкода 
5.Житломассиви на Самбірській і Володимира - більшість людей переїхало з сіл , навіть до 74-76 рр. існувало багато можливостей потрапити в місто ( наприклад піти вчитись, одружитись ), багато хто нею скористався . Основне не те, в місті завжди були кращі умови. Про рай я не говорив, але в місті їм було реально краще.
Рейтинг: 1+ -1-
 
, 10:26 11 серпня 2011 р.
 
Як тільки можна розтрілювати тварину яка ні вчому не винна що появилась на цей світ, вони ж не можуть попросити їсти чи допомоги ! Я б тих людей розтріляла які пишуть оцю дурість! В НАС НА ВСЕ ВИСТАЧАЄ КОШТІВ і ще можна щось казати якби люди мали хоч трошки людяності вони б хоч по найменшим копійкам збирали і зоч щось розпочинали * я б допомогла усім чимих собак В мене було дуже багато безахісних собачок я їх годувала пізніше писала оголошення в інтернеті вгазеті і зараз вони з найшли свого хазяїна чому так мало людей які на це відгукуються ! ДАВАЙТЕ ПОЧНЕМО БУТИ ДОСТОЙНИМИ СВОГО ЖИТТЯ АДЖЕ ВОНИ ТЕЖ НА ЦЕ ЗАСЛУГОВОЮТЬ!
Рейтинг: 3+ -1-
 
Андріана, 20:28 09 листопада 2011 р.
 
Безпритульних собак потрібно знищувати! Спосіб дуже простий. Кожну собаку годуємо шматком ліверної ковбаси, в який кладемо 10 таблеток ізоніазиду 300 мг + 1 таблетку метоклопраміду. 
 
Детальніше на сайті - *** 
 
Посилання не публікуємо.
Рейтинг: 1+ -2-
 
, 23:30 03 січня 2012 р.
 
ліквідатор! Я думаю що знайшлось би багато людей які б тебе нагадували цією ЛІВЕРНОЮ і в 10 разів більше поклали туди оцих таблеток! Люди ви навіть незадумуєтесь що ви пишете а ти більше робите..
Рейтинг: 1+ 0-
 
Андріана, 21:43 19 березня 2012 р.
 
ФАКТИ ЯКІ ВІДБУВАЛИСЬ НАСПРАВДІ!  
 
ЛЮДИ! Именно ЛЮДи, а не те, кто себя так называет! УМОЛЯЕМ, рассказывайте своим детям - что такое хорошо и что такое плохо с самого детства. Не растите моральных уродов и деградантов! Их итак слишком много! Объясните им, что НЕ хорошо вставлять в пасть животным петарды и смотреть что будет дальше, что нельзя бить животных, что нельзя отрезать им разные части тела!  
"Некоторые дети поместили сильный фейерверк в рот этого животного и убедились, что не может открыть его. Эти дети, должно быть, жутко повеселились на несколько минут, а затем они продолжили жить своей жизнью, как будто ничего не произошло.  
Для этого животного, его жизнь закончилась в те минуты, с невыносимой болью.  
Если вы против жестокого обращения с животными, поделитесь этим, чтобы больше людей увидело то, что мы способны делать и как бесчеловечны люди могут быть.  
Друзья, мне очень жаль, если эта картина вам доставила боль, я получила травму при отправке тоже. 
 
 
 
Эта собака пострадала от своих же хозяев, которые в нетрезвом состоянии, привязав бедняжку к своему автомобилю, ездили по городу. Собаке удалось выжить только благодаря полиции, вовремя отвязавшей её от машины. У многих людей под оболочкой действительно живет уродливая тварь. 
:cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry
Рейтинг: 3+ 0-
 
Андріана, 21:46 19 березня 2012 р.
 
Ольго я з вами абсолютно згідний ви вибачте за цензуру але тих хто виловлюэ ы вбиває собак то булаб моя воля вистріляв би тих лодей гімном бо навіть пулі шкода :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 00:08 01 серпня 2014 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5807 днів)