Азійське мислення дрогобицької влади, або Чи доживуть брати наші менші до Євро-2012?

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
Написав(ла) Анатолій Власюк   
10.09.2011
ЗатемненняМи знову повертаємося до теми знищення собак у Дрогобичі, й робитимемо це регулярно, навіть якщо наші зусилля не увінчаються успіхом. Ця проблема не є новою, але у зв’язку з наближенням початку чемпіонату Європи з футболу в 2012 році набирає гостроти. Київська влада дала негласну команду: до Євро-2012 очистити міста, які дотичні до чемпіонату, від бродячих псів. Місцеві влади робитимуть все можливе й неможливе, аби виконати це.

Це одне з небагатьох питань, де вони знаходять підтримку з боку місцевих громад. Адже люди дійсно переживають, аби собаки не кусали їх і їхніх дітей. А те, що влада своєю бездіяльністю лише сприяє розмноженню популяцій бродячих псів, відходить на задній план. Владі простіше не сушити голову над тим, як гуманно повестися з братами нашими меншими, де взяти гроші й як їх розумно використати на облаштування притулків для бродячих собак, а піти на повідку більшості людей і бодай на цьому прикладі довести свою відданість громаді. Можливо, тоді забудуть про погані дороги, невивезене сміття, катастрофу в житлово-комунальній сфері, інші негаразди. Можливо, тоді пробачать їм корупцію, жахливі крадіжки громадського майна, цинізм і нахабство в поводженні з людьми. А якщо й не пробачать і не забудуть, то принаймні на тлі боротьби з бродячими собаками це можна буде якось притлумити, приглушити, завести громадську думку в інший бік, а то й у глухий кут.

За великим рахунком, мова йде про азійське мислення нашої влади. І коли я кажу про азійщину, то ніяк не хочу принизити велич східних народів, які знайшли своє місце під сонцем і довели свою конкурентоздатність з найбільш розвиненими країнами світу. В даному контексті азійщина є протиставленням європейському мисленню.

Дика азійщина упродовж тисячоліть змітала все на своєму шляху. Найбільшим надбанням європейськості є все ж цивілізоване ставлення до всього живого. Я далекий від того, щоб абсолютизувати європейське мислення, протиставляти його азійському, але винятки лише підтверджують правило.

Можна ще багато говорити на цю тему, але філософська складова процесу не до шмиги нашій владі, яка звикла до надшвидких надприбутків завдяки своєму керівному становищу в суспільстві, а не до стратегічного мислення.

Тому повернемося до Дрогобича, де простіше, опираючись на громадську думку, знищити собак, ніж подбати про їхнє цивілізоване збереження.

Нещодавно я надіслав запит на інформацію до міського голови Олексія Радзієвського. Зокрема, мене цікавило, чи відповідають дійсності факти про силове знищення собак, як про це написала одна дрогобицька газета. Далі я запитував, коли і ким з керівництва міської ради письмово чи усно були надані вказівки керівництву КП "Комбінат міського господарства" про відстріл бродячих собак і про відловлювання їх у нічний час, хто і коли з керівництва міської ради звертався до органів прокуратури чи міліції стосовно порушення кримінальних справ щодо незаконності дій працівників КП "Комбінат міського господарства" у відловлюванні та відстрілі бродячих собак, якою була відповідь правоохоронних органів і чи поніс хтось покарання із замовників, організаторів і виконавців відстрілу та виловлювання бродячих собак. Далі мене цікавило, коли і де і чи буде взагалі в Дрогобичі створений притулок для бездомних собак з метою їх утримання та стерилізації, наскільки реальним є створення такого притулку в Стебнику і чи знайдеться місце в ньому для дрогобицьких бродячих собак, скільки коштів потрібно для створення такого притулку в Дрогобичі і чи передбачені вони в міському бюджеті. Насамкінець я запитував, хто і коли з керівників міської влади вивчав це питання, узагальнював досвід розв’язання цієї проблеми в інших містах України та в інших державах світу.

Зазначу, що відповідь на останнє питання я взагалі не отримав, а на інші – вважаю відпискою. Бо як розцінити документ, підписаний виконувачем обов’язків керуючого справами міськвиконкому Євгенієм Шильником, в якому зазначено наступне: "У виконавчих органах Дрогобицької міської ради відсутня публічна інформація про звернення до прокуратури чи міліції стосовно порушення кримінальних справ щодо незаконності дій працівників КП "Комбінат міського господарства" у відловлюванні та відстрілі бродячих собак, про відповіді правоохоронних органів на такі звернення, про покарання, які понесли замовники, організатори та виконавці відстрілу та виловлювання бродячих собак, про те, коли і де буде створено притулок з метою їх утримання і стерилізації, про реальність створення такого притулку в Стебнику та можливість розміщення в ньому дрогобицьких бродячих собак, про те, скільки коштів потрібно для створення такого притулку в Дрогобичі"?

Далі Євгеній Шильник відповідає, що "у дрогобицькому міському бюджеті на 2011 рік кошти для створення притулку для бродячих собак не передбачені". Бачите, як усе просто? Влада не має інформації – а, значить проблеми як такої, за логікою, просто не існує і не може існувати.

В одному з попередніх номерів наша газета вже писала, які великі кошти на посаді міського голови Дрогобича заробляє Олексій Радзієвський. Здавалось би, ми, платники податків, достатньо подбали про те, аби державний службовець такого високого рангу не тільки ефективно розв’язував економічні й соціальні проблеми Дрогобича і Стебника, а й володів мінімумом інформації. Невже Олексій Васильович не знає, що робиться у департаменті міського господарства і чи знищують його працівники собак, чи гладять по голівці? Невже йому не відомо хоча би з повідомлень преси про створення притулку для собак у Стебнику? Та й навіть після нашого запиту на інформацію чому він бодай не зняв слухавку телефона і не запитав у міського голови Стебника, що дійсно вже зроблено з цього питання? Звідки такий цинізм у ставленні до четвертої влади та й загалом до громади?

У мене може бути й інша версія щодо подібної відписки. Олексій Радзієвський узагалі не в курсі, що йому пише Анатолій Власюк, а чиновники з ратуші просто хочуть уберегти шефа від несподіванок. У такому разі вони, не усвідомлююючи цього, капітально його підставляють, бо зле про мене думають, якщо сподіваються, що я на цьому поставлю крапку. І все ж найімовірнішим є те, що Олексій Радзієвський тримає все під контролем, і інформація про нещасних собак йому достеменно відома. Проте всьому заважає оте азійське мислення, про яке я говорив на початку статті, і навіть поїздки до Польщі чи Хорватії не дозволяють пробитися бодай паросткам мислення європейського.

На Дрогобиччині вже давно перезріла проблема створення притулку для собак. Як усі міські голови нашого регіону під егідою керівника Львівської обласної державної адміністрації зібралися нещодавно, аби поговорити про сміттєзвалище, яке би задовільняло потреби Борислава, Дрогобича, Стебника, Трускавця і Дрогобицького району, так давно вже треба було зібрати нараду по бродячих собаках. Але можновладців, які їздять на люксусових машинах, пси не кусають, тому цю проблему можна й не згадувати як першочергову.

Натомість вона розв’язується – хоча й нелегко, але якщо діяти планомірно й цілеспрямовано, то можна досягти результату. В державному бюджеті передбачені кошти на облаштування таких притулків для бродячих собак. При потребі можна виділити дещицю і з місцевих бюджетів кожного населеного пункту, а також задіяти гроші з бюджетів розвитку (тоді приватні підприємці, які мають офіси навколо ратуші, не сушитимуть собі голову, як задовольнити непомірні амбіції радзієвських-лужецьких щодо покладання мало не золотої плитки). Крім того, різні міжнародні організації в Сполучених Штатах Америки, Франції, Німеччині, інших країн надають матеріальну допомогу (часто незворотню) для допомоги у розв’язанні цієї проблеми. Існують і відповідні гранти тих же міжнародних організацій. Велику допомогу могли би надати й громадські організації, які займаються цими питаннями на Дрогобиччині, а також просто небайдужі люди, які не можуть дивитися на нещасних тварин і їхню мученицьку смерть.

Для цього потрібно небагато: бажання і організаторські здібності влади, уміння користуватися Інтернетом, а не тупе проводження часу за комп’ютером і гра в карти, що дозволяють собі в робочий час деякі можновладці. За великого хотіння можна було би створити координаційну раду міст і сіл Дрогобицького регіону і щодня розв’язувати маленькі проблеми, аби врешті-решт вийти на кінцевий позитивний результат. Це не лише робота мера і його заступників, а й великого числа людей. Проте нехай без керівництва можновладців, які буцімто розв’язують глобальні проблеми, а насправді думають про свої меркантильні інтереси, але за їхньої обов’язкової участі треба неодмінно зрушити цю проблему з мертвої точки, не доводити ситуації до того, що все більша кількість людей буде покусана собаками, або що бродячі пси на Дрогобиччині взагалі будуть винищені.

Я хочу, щоби на Дрогобиччині при керівництві були люди з європейським мисленням, які не лише хизуються своїми поїздками в Європу, а й вивчають, узагальнюють методи цивілізованого поводження з тваринами.

Нинішнє керівництво міст і сіл Дрогобиччини повинне усвідомити, що жорстоке поводження з тваринами карається Кримінальним кодексом України, а європейці на знак протесту можуть і не приїхати на Євро-2012, коли дізнаються про те, як у нас розв’язуються проблеми з бродячими собаками.

Переглядів: 4767

Коментарі (22)
 
Повністю підтримую автора. Але європейське мислення, нажаль, треба чекати ще років зо 100.
Рейтинг: 2+ -2-
 
Левко, 12:45 10 вересня 2011 р.
 
Цілком підтримую автора статті і попередній коментар. Проблему із бродячими собаками слід розв"язати гуманно і по-європейськи. Одночасно потрібно звернути увагу на таких господарів, які в центрі міста утримують колонії собак. Я не ввважаю це проявом гуманності. У нас на вулиці Святого Юра господар поверхівки утримує до десяти собак - двіртер"єрів. Цілий день ця зграя гасає по вулиці, а коли бачить все що рухається - починається собачий армагедон :( Вдень і вночі чути собачий гавкіт.І немає на то ради. :cry
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 14:48 10 вересня 2011 р.
 
Привіт!  
Знову бачу є відписка, прямо так як роблять у міськраді. Чому на посаду директора музею «Дрогобич» поставили людину, яка не обиралась згідно чинного законодавства? Невже А.Гладун так собі побажала і в котре тим самим начхала на нас – ГРОМАДУ?  
Ось і дайте оголосу такі дії влади, проведіть власну перевірку і так далі…  
А то так в нас є: - покричали сьогодні , завтра забули, післязавтра вже кричимо про інше. А до попереднього не вертаємось і махаємо рукою з думкою якось буде, треба вже щось нове говорити і про щось нове кричати.  
Ні так не вірно! Прошу доведіть цю справу до правдивої істини. 
З повагою.  
- До речі я не Магльона. 
А в край здивований мешканець. Бачу в Дрогобичі лише писаки – пустослови.
Рейтинг: 0+ -5-
 
здивований, 19:26 10 вересня 2011 р.
 
Здивований , а ти хто? Не писака , так для кого стільки написав? Не пиши , а йди по Радзіка, напиши лист в прокуратуру, не поможе постав палатки, обяви голодовку, візьми штурмом музей.Якщо всього цього не зробиш ти Найбільша тупорила писака.(Кущова)
Рейтинг: 4+ 0-
 
Антаналітик, 19:43 10 вересня 2011 р.
 
По-європейськи?... Може вже треба зняти рожеві окуляри? За які шиши? 
Наразі єдиний вихід - винищити ВСІХ бродячих собак. Бродячою вважати будь-яку собаку без ошийника і бірки з адресою. Коли їх зовсім не буде, можна буде нових, які будуть з’являтися, відловлювати, стерилізувати і віддавати або присипляти за 5 днів, як і є у Європі...
Рейтинг: 6+ 0-
 
хтось, 23:21 10 вересня 2011 р.
 
Повністю погоджуюсь з автором. І важаю що усипляти треба лише тих господарів які вчора любили свого улюблинця, а сьогодні тварина вже непотрібна і викидується на вулицю. А люди які кричась про укуси собак, задумайтесь не кусалиб ви як би з вами зробили так як з більшістю цих собак. І якщо наша влада не зверне увагу на цю проблему і не вирішить її, але не простим вистрілюваням чи отруєнням, а гуманим чинном то жителі міста такий парад довкола ратуші організують що мало не покажеться, даю гарантію що власники чотирьох лапих підтримають такий протест! ТАК ЩО ЗАДУМАЙТЕС, керманичі ДРОГОБИЧА!
Рейтинг: 3+ -1-
 
, 04:15 11 вересня 2011 р.
 
Стаття добра, хоча азійське мислення відноситься до всіх. Потрібно змінити мислення в сторону того, що потрібно подалі триматися влади, а спиратися на волонтерів, меценатів, або просто тих кому не байдужа доля тварин! В США, наприклад, притулки є справою не державної бюрократії, а саме благочинних організацій. А ідея державної влади кожному зад підтирати вибачте це є ідея соціалізму і комунізму. Ось це і є Китай: пару кланів бісяться з жиру, а решта поділяється на тих хто працює по 16 годин за 3 долари на день, в той час як інші збирають до купи зернята рису, щоб не здохнути з голоду... Оцю Азійську ментальність і потрібно змінити: розвивати приватний сектор і скорочувати державний апарат який стоїть кісткою в поперек горла як простій людині так і малому та середньому бізнесу! В нас не народ регулює державу, а держава регулює народ, а народ сидить тихо: моя хата з краю! Як наслідок, влада видає різні постанови, безпідставні регулювання, правила і тд. Це є абсурд! Такої складної і тупої системи оподаткування, наприклад, як в Україні майже нігде немає! Але народ знову ж таки тупий: бере дозвіл на протест і протестує в куточку! Хто таких буде слухати? А у Франції чи Англії виходять на вулиці і трощать все що бачать! Тому владі не до сміху і вона швиденько починає думати! На жаль тому, що ми маємо ту азійську ментальність у нас такого не буде!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Іван, 05:30 11 вересня 2011 р.
 
Добре філософствувати про гуманне відношення до братів наших менших, у яких ніхто з рідних чи близьких не постраждав від них. А коли стається трагедія, то вже не до роздумів, треба приймати кардинальні рішення. Якщо реально подивитись на цю справу, то не буде ніяких "сиротинців" для бездомних собак принаймні ще років зо 50. То жителі Дрогобича мають ходити по місту загомінками, бо вони грають в гру без правил про людське відношення до таварин? Та нехай краще їх не стане, ніж кожен раз переживати стрес при зустрічі з "собачим весіллям". 
Наша влада не спроможна подумати про людей, які їх привели до влади, не то щоб про німу тварину.
Рейтинг: 3+ -1-
 
, 08:22 11 вересня 2011 р.
 
Здивованому. Чим це тобі насолила Гладун? Призначенна правильно без порушення законодавства ( а ти тупий).За короткий час робить багато для музею.Ти чув для прикладу до Гладун про проблеми церкви Юра?Ти тому здивований що тупий.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Гусак, 11:19 11 вересня 2011 р.
 
Здивованому.  
З такими проблемами, як ти озвучив краще звертайся на сайт антикорупції. 
Це їхня тема, вони такі штучки дрючки люблять.  
:grin :grin :grin :p
Рейтинг: 0+ -1-
 
p.s., 13:50 11 вересня 2011 р.
 
Ти чого наїхав на здивованого? 
Може людина не знає, що у нас усі посади за гроші, тому і дивується? Так поясни йому, а не розказуй байки.
Рейтинг: 0+ -1-
 
гусаку, 14:38 11 вересня 2011 р.
 
В усій цій ситуації винні колишні господарі тварин, які опинилися на вулиці. 
Але що сталося, те сталося головне заваз не продовжувати тупити. Моя пропозиція владі: впровадити обов'язкову реєстрацію домашніх любимців, зобов'язати щоб кожна собака чи кішка мала нашийник, зробити обов'язвове щеплення тварин і т.п. За надані послуги брати матеріальну винагороду, а за невиконання приписів накладати штрафи. 
Появляться гроші на притулки, бо за те щоб здати тварину в притулок також брати оплату. Крім цього бажаючим взяти собаку чи кішку з притулка токож варто би зробити платною послугу, ось і появляться якісь гроші на утримання притулку. 
Бажаю удачі!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Миколай Бородатий, 21:23 11 вересня 2011 р.
 
Миколай, файно написав. 
Але з тими, шо ща на вулиці, шо робити? 
Імхо, валити всіх подноготную.  
А там побачим.
Рейтинг: 1+ -1-
 
Слов’янин, 21:31 11 вересня 2011 р.
 
Про які притулки ми говоримо, якщо влада немає грошей. Коли люди без роботи, може й не мають на кусок хліба, а ми будемо бездомних собак годувати, бо це гуманно і по-європейськи. Ситуація з собаками і справді критична. Тих, що зараз бігають потрібно якось нейтралізувати, бо невідомо чим вони хворіють і є небезпечними для людей і дітей, які ходять до школи повз них. А надалі пропоную створити великі штрафи для людей , які викидують собак на вулиці, бо чим ще злякаєш українця якщо не штрафом.
Рейтинг: 1+ -1-
 
Марія, 09:29 12 вересня 2011 р.
 
Ото читаю-читаю і шляки трафляють. Бо виявляється у Дрогобичі казна скільки наївних та заморочених міщан! Ще в нас не вбили обрані за американські рублі мери та дупудати віру в "доброго царя". Ось і недурний хлопака Власюк не втямить, що Радзік все про все добре знає. І про вбивство тварин і про відпущеного хабарника з вузу його друга Валерія і про . А інакше, пане Анатолію, де б був той Шильник, що й пише вам прямі іздьоки, як тепер кажуть "стібається". Бо порядну людину жоден мер не заставив би й силоміць слугувати отій шайці-лєйці крадіїв та пройдисвітів. Всі у ратуші на своїх місцях- люди які конче потрібні теперішньому голові, депутати, що до виборів вололи геть Радзіка сьогодні його кращі друзі. Ось так і жиємо, бо миримося з цими ловкачами.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Мовчун, 17:18 12 вересня 2011 р.
 
Минулого місяця прямо на вулиці біля 4 школи бродячий пес покусав студента.хто наступний?
Рейтинг: 0+ -1-
 
стас, 21:20 12 вересня 2011 р.
 
*** 
 
Образа третіх осіб.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Kent, 11:10 13 вересня 2011 р.
 
Ой чось не чуть мого кумпеля Довбуша. Тут ось було написано про Шильника "неприємне" то Макс то й зняв. А що про нього писати, як каже Власюк. - брехач брехачом. А ми мусимо триматися купи аби нас ті брехачі не увели у оману. Будьмо!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Сторож, 17:18 13 вересня 2011 р.
 
Шановні голови Львівської облдержадміністрації та Дрогобицької райдерж адміністрації пани Цимбалюк та Сендак. Дуже часто згадуєте про анти корупцію. І попадаються Вам дрібні чиновники з сільрад. А чому не дасте оцінки вашій заступниці голови РДА Галині Кулиняк, рідній сестрі Міністра культури. Прославилась ця знаменитість тим , що по всіх організаціях збирає кульки із живністю, при тому щоденно. Кожного місяця ми, працівники культури, повинні сплатити їй через нашу заввіділом культури Ліду по 200 грн. від кожного закладу культури. Інакше будуть репресії. Але і цього їй мало: на 150 річницю від дня народження Івана Франка вона позбирала по 200 грн. вже від кожної організації району. Невже область не виділила грошей на це свято? Куди діває зібрані гроші заступниця голови РДА Кулиняк-Гайдук Галина? На нарадах нам пояснює, що вибиває у Львові якісь невідомі проекти, хвалиться що може любого представити до нагороди Президента, Верховної Ради та Міністерства. На святі Франка, 28 серпня 2011 року, ми переконались, що вона всесильна, себе нагородила високими нагородами, вигідних родичів нагородила, вигідних друзів нагородила. Але за які заслуги? При цьому хвалиться , що сама підписала подання райдержадміністрації до нагороди. Чорт з ними, з тими грошима, що вона збирає з нас кожного місяця, але як далі жити: одне говорите, а друге робите, постійно обманюєте людей і державу. Цікаво чи Президент за все це знає, хто йому славу «примножує» на Дрогобиччині? Ось Вам анти корупція влади. З нетерпінням чекаємо виборів 2012 року, будемо представницю ПР Гайдук Галину висувати у Верховну Раду, нехай збирає данину з депутатів ВР, а нас, бідних працівників культури, нехай залишить у спокої.!
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 20:16 13 вересня 2011 р.
 
Шильники-шмильники при владі завдяки Радзіку який король такі й кловуни
Рейтинг: 0+ 0-
 
війт, 16:38 14 вересня 2011 р.
 
Бачили Шильника на відео - ось вам азійське мислення вслух. Почав із заздравія закінчив заупокой. Не дивно що колись він у запалі себе івганцем назвав. Язик мій - враг мій...?Слава товстунам. Трьом!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Війт, 13:19 15 вересня 2011 р.
 
Макс молодець, Шильник ще себе покаже! У Радзіка через нього не лише голова болітиме а й дупа. Бо той кент стриму немає. Все життя сидів на шиї в жінки тепер дорвався до влади і бабла. А це засосує таких крутеликів. Ось таку маємо владу, - що у неї спереду те в порядних людей ззаду.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Стас, 12:29 16 вересня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5806 днів)