Демократія в Україні, а чи потрібна вона українцям?

Надрукувати
Роздуми
Написав(ла) Guffi   
15.11.2011
Верховна Рада Це моя перша стаття, яку я вирішив опублікувати на цьому сайті. Сам я Дрогобичанин. І Дрогобичанин з великої букви "Д". Не тому, що я про себе великої думки, а, напевно, тому, що я тут народився, провів своє дитинство і дуже болісно переживаю все, що стається в моєму місті.

Взагалі, веб-сайт DrogInfo.com.ua мені дуже симпатичний. Це взагалі єдиний сайт, на якому можна прочитати новини, які відбуваються у Дрогобичі і районі (не враховуючи Zik, але цей сайт появився відносно недавно, і там висвітлюються тільки деякі події і то мимохідь). Задум відносно непоганий, зважаючи на те, що не фінансується і створений на фанатизмі самих адміністраторів. Але хотілося б мати професійний сайт, який фінансується з боку влади і є вільним. Ну, це, звичайно, неможливо, але мрії мають право на існування.
(насправді ЗІК створено на 4 роки швидше, ніж Дрогобич Інфо - прим. ред.)

Це був такий риторичний вступ, у якому мені хотілося висловити свою думку про цей проект.

Але давайте повернемося до теми статті. Незвичайна назва статті, правда?

Тож розберемося спочатку, що таке демократія?

Аристотель згадував термін "демократія". Він протиставляв її тимократії (республіка), яку вважав, до речі, найгіршим видом правління. Він говорив, що тимократія - це правління багатьох, за законами, а демократія, говорив він, з’являється після зневаги до законів. Ось так то.

Більшість жителів України хочуть жити в демократії. Але давайте подивимось, які країни в Європи живуть за демократичними правилами? Ніякі! Так, там існують деякі поняття, які взяті з закономірностей, які передбачає така форма правління, як демократична.

Є один виняток, який пробував побудувати демократію. Це США. Але в неї так нічого і не вийшло і вони від цього відмовились. Ну але менше з тим. Українці хочуть жити, як в Європі. А хочуть?

Цього ж дуже просто добитися. І не потрібно вступати в Євросоюз. Головна перевага Європи перед нами це те, що вони добиваються того, чого хочуть. Мітинги! Забастовки!... Ось що потрібно для того, щоб жити в Європі. Ми будемо вибирати президента чи прем’єра до посиніння, і все одно він не дасть нам гідного життя. Потрібно зрозуміти, що немає різниці, який президент в Україні - його потрібно контролювати. При владі також працюють люди. Їм треба вчити дітей, жінка хоче норкову шубу… Треба виходити на вулицю і мітингувати. Скільки можна звинувачувати в нашому поганому житті москалів, жидів і президентів. Просто потрібно нарешті зрозуміти, що закінчився Радянський Союз, коли влада думала, скільки треба людині дати рублів у місяць, щоб вона могла прожити і мала силу робити на заводі. Не думає влада тепер про людей…

Висновок можна зробити такий:

Найкраща форма влади, яка підходить українцям, - це комунізм (розвинений соціалізм, якщо бути точнішим). Як би це парадоксально звучало, але з розвитком останніх подій я можу зробити тільки такий логічний висновок (хоча я і не є прихильником комунізму як повноцінної форми правління). Після розвалу Радянського Союзу життя стає все гіршим, все знищується… І заяви про свободу слова, яка нібито з’явилася, - це фарс. Ні при Ющенку, ні при Януковичу її не було і немає, і ніколи її не буде.

Навіщо далеко йти, давайте подивимось на прикладі Дрогобича.

Вул. Спортивна приблизно років 5 тому. Я тоді грав футбол на місцевому стадіоні "Галичина" (про який я також хотів би дещо написати). Йду я зі стадіону і бачу рух людей. На перехресті стоїть приблизно десяток людей, які перекрили рух на вулиці. Вони вимагали ремонту вулиці. Історія довга і цікава, але основне, що на другий день знайшлися кошти на ремонт, яких до цього часу катастрофічно не вистачало.

І це досягли десять людей. А що може досягти ціла Україна? Може, навіть покращення життя? А може, навіть вже сьогодні?

Це була моя перша стаття, надіюся Вам сподобалося. Якщо так, то я написав би ще кілька про конкретніші речі, які відбуваються в Дрогобичі. Але, звичайно, якщо комусь це потрібно.

Переглядів: 7995

Коментарі (25)
 
За ініціативу плюс, але сам зміст статті лишився не розкритим три теми відкрили але не закінчили, моя думка. Бажаю на врахувати цей комент принаписанні другої статті. Ми завжди раді почути вашу думку в розгорнутій статті
Рейтинг: 5+ -1-
 
макс, 08:33 15 листопада 2011 р.
 
Циатта :"Найкраща форма влади, яка підходить українцям, - це комунізм" не в Україні а в Дрогбичі , в нас давно вже правлять комуністи і нам стає жити все краще і веселіше , спасібо партії за наше щасливе настоящеє , А якщо серйозно то хто голосує за комунфістів просто хворі , 14 тисяч розумоо відсталдихце серйозно
Рейтинг: 1+ -2-
 
заповідник комунізму, 13:26 15 листопада 2011 р.
 
1. Як на практиці пропонується контролювати владу? 
2. Згадався ролик на ютубі "Виды протестов в разных странах" - ось де відчутна справжня різниця між Європою і нами.
Рейтинг: 1+ 0-
 
oz, 14:58 15 листопада 2011 р.
 
Вм взагалі знаєте що то таке слово, як ДЕМОКРАТІЯ! Демократія - народовладдя! В широкому розумінні демократія -форма керівництва будь-яким колективом, яка забезпечує активну участь його членів у здійсненні всіх заходів.При єдиной и нєпобєдімой партіі КПСС, оті всі пенсіонери ділилидемократію на - буржуазну і соціалістичну.Як завжди було при КПСС, буржуазна погана, соціалістична - "сама краща". Не буду писати трактати, але нам потрібна така демократія, щоб народ, а нас мільйони, котролював владу на всіх іі етапах...від села і до столиці! Приклад роботи ВР Украіни.Нібито ми когось туди вибирали від..імені народу.Були і є надіі, що оці "НАРОДНІ ДЕПУТАТИ" будуть все робити для нас з вами.Навіть той же БОМЖ -він також людина.В украіні не повинно бути так.що одні запливають жиром, а інші, яких більшість, виживають! Ну добре якби не було грошей, це одна біда.Але ж ми знаємо, що деякі з верхушки прикуповують маєтки за баснословні суми в інвалюті.Тому такий простий роботяга ненавидить отих всіх чиновників які відкрито знущаються над народом, над тим народом, які отих всіх туди до верхушки - корита і запхали.Просто не треба терпіти а треба виступати проти такоі влади які роблять що хочуть, не в користь суспільства.Як один казав на зустрічі з кимось з киівських дкпутатів в БК, що ось АМЕРИКА будувала демократію аж 100 років! І ми, повинні також..терпіти оцей весь безлад.Але я не хочу жити 100 років, бо знаю, що не дотяну.Бажаю всім дрогобичанам здоров я, щастя, успіхів в житті і більше приймати участь в боротьбі за своє нормальне і людське життя! СЛАВА ГЕРОЮ УКРАІНИ СТЕПАНУ БАНДЕРІ і НАРОДАМ УКРАІНИ!
Рейтинг: 11+ -1-
 
крІс, 17:49 15 листопада 2011 р.
 
Ні, Україні демократія не потрібна. Комунізм це та система, яка є найбільш сприятлива для звязків, блатів, датків і взятків. І так як комуністи зараз живуть ані Bill Gates, ані Steve Jobs в найбуйніших мріях не могли собі уявити! Україна мала шанс, потрібна була люстрація, яка б не допустила комунобанду назад до влади. Але вже пізно! Влада буде робити все, щоб ніколи не переступити межу терпіння, яка в Українців чуть не безрозмірна:) Бо інакше самі розумієте - буде біда! Комунобанда в принципі заставила пересічного українця повернутися до ярма комунізму!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Іван, 17:55 15 листопада 2011 р.
 
Іван, чому комуновлада заставила повернутися? А українці вони що не мають голови? Нас, простих громадян, більше. Ми можемо навести порядок. Я не закликаю повернутися до комунізму. Я хочу одне, щоб люди зібралися і вийшли на вулицю відстоювати свої права. Бо старше покоління виросло за Радянської влади і вчить так своїх дітей? А скільки зараз в нас хабарництва? Владу потрібно контролювати! Яка б вона не була і які б погляди не відстоювали. В теперішньому світі за свої права потрібно воювати!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Guffi, 18:21 15 листопада 2011 р.
 
Синонім (чи антонім. обираєйте як вам подобається)до слова "демократія" - "анархія"...або як кажуть. демократія у великих дозах призводить до анархії. Не знаю чи потрібний нашій нації комунізм, але аж ніяк не демократична (народовладдя) ворма правління. Маємо незалежності уже як 20 років, та досі незнаємо, що з нею робити... Всіх звинувачуємо, що нам недають процвітати і стаи на ноги: то Росія (чи москалі як люблять говорити.. повірте ми їм абсолютно в дупі! Немає що з нас красти - все розікрали свої ж "щирі українці"), або власна влада, або ще якась держава. Люди, та треба нарешті визнати, що то все відмовки і пошуки когоб позвинувачувати за те... що ми просто така нація: безкультурна, працюємо тільки на пана з батогом, і поважаємо тільку силу, а не розум чи інтелект (і це найбільший наш облом)...тому і шукаємо завжди винного. Чи то як кажуть - Поганому танцюристу і самі знаєте, що заважаєте! Тому яка там форма правління? То питання вселенського масштабу стосовно нашої нації.
Рейтинг: 6+ 0-
 
рок, 19:03 15 листопада 2011 р.
 
І ще до слів. та не рівняйте ви Америки до України. Знайши що до порівняння. Де ми і наш НАРІд, і поняття американця про свободу і рівноправ"я, честь і гідність.. та це як порівняти слона і мураху...
Рейтинг: 4+ 0-
 
рок, 19:08 15 листопада 2011 р.
 
Поки не відійдуть люди, які жили і виховувались за комунізму, доти не бачити нам жодного майбутнього. У статті повно логічних суперечностей, але на них навіть не хочеться зупинятися. Хто має можливість, золоті руки або голову, повинен їхати закордон. Найближчі 10 років в Україні немає що робити.
Рейтинг: 1+ -5-
 
Gopota, 19:31 15 листопада 2011 р.
 
Ta zrozymijte, ja ne xo4y povernenja komynistu4noho rezumy, a tiljku w4ob nawi ljydu narewti nav4ulusja borotusja za svoje majbytnje. A dlja tzjoho treba vuxodutu na vylutzi. I ne vazluvo xto byde pru vladi, jiji potribno kontroljyvatu.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Guffi, 19:34 15 листопада 2011 р.
 
О..ось-ось "патріотом" дуже добре бути саме із-зі кордону, давати цінні поради НАМ тут як видряпатись з г..., і вишиванку по святах одягати, розмовляти з акцентом, але битися в груди, що Україну любиш. Ну і ще прогинатись під бурдних італійців, іспанців і таких всяких
Рейтинг: 5+ 0-
 
До Gopota, 19:36 15 листопада 2011 р.
 
Звичайно ж, краще зад лизати своїм за 150євро і чекати може чимось з награбованого поділяться  
8)
Рейтинг: 1+ -1-
 
Gopota, 19:44 15 листопада 2011 р.
 
Ну, ну... їдь-їдь - там тебе тільки і чекають 8) 8) 8) .краще СВОЇМИ мозгами і золотими руками щось тут добивати і "докласувати", а не сидіти їх склавши. Говорю як той, у кого "мозги" знайшли тут застосування без чекання від награбованого, а заробляння свого
Рейтинг: 3+ -1-
 
У відповідь..., 19:54 15 листопада 2011 р.
 
Ще один українець, який сам себе зробив :) Особисто, нічого не маю проти. Якщо відсутня блювотна реакція на корупцію, то можна і наживатися на співгромадянах.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Gopota, 19:59 15 листопада 2011 р.
 
Ja kolusj probyvav na roboti dobutusja pidvuw4ennja zarplatu. 
I wo z 30 ljydej mene pidtrumala odna. Xo4a pered tum vsi bylu tiljku za! Hovorulu w4o bez problem, pidtrmajem tu tiljku po4nu. 
Ny ja pislja toho napusav zajavy na zviljnennja. Durektor mene ne vidpystuv, a pidvuw4uv zarplaty. Pislja toho na mene duvulusja, jak na voroha narody, w4o v mene biljwe niz v vsix. 
Vot takuj to narod...
Рейтинг: 1+ 0-
 
Guffi, 20:03 15 листопада 2011 р.
 
Роблять калачі...А особисто тобі - таким педантичним (якщо знаєш значення цього слова) укріїнцям, що не мають можливості обертатись у цьому "блювотному корупційному світі" може дійсно звалити за кордон ... там ти себе активуєш як рознощик піцци, або прибиральник... Полеміка з тобою мій друже завершена. Повністю з тобою погоджуюсь - таким золотим рукам як твої треба виїхати за кордон :grin :grin :grin :grin
Рейтинг: 0+ 0-
 
......, 20:06 15 листопада 2011 р.
 
Ви, мабуть, мали на увазі слово гидливий, бо педантичний тут, як приший кобилі хвіст ;) А полеміки, як такої і не було, принаймні з Вами. Головне, що у мене є вибір. А доки є вибір, доти є життя. Про Вас, шановний, на жаль, такого сказати не можу. 
П.С. 
Мене у школі вчили до незнайомців звертатись на Ви. Тому таке звернення прошу сприймати не як знак поваги, а як простий формалізм.
Рейтинг: 3+ -2-
 
Gopota, 20:17 15 листопада 2011 р.
 
Молодець - словникову роботу виконав на 5. Школа була б у захваті!  
Тільки істини ти не розумієш всеодно - вибору ти ВЖЕ не маєш, оскільки навіть самою ідеєю виїзду за межі України і роботою на якогось лівого дядька ти навіть у думках уже ренегат (пошукай ще! ), перекинчик... Почекаєш там 10 років, а потім приїдеш і корчитимеш розумника? Та ти там і залишишся, бо настільки вживешся в роль, що тобі та УКраїна вже буде у дупі. ТОму до чого взагалі було твоє перше повідомлення про те хто має вимерти в Україні, щб було нам всім щастя :?
Рейтинг: 6+ 0-
 
Післямова, 20:34 15 листопада 2011 р.
 
В Україні більшість населення не знає і не уявляє, що таке демократія. Якби в США громади не вибирали чиновників у місцеву владу, суддів, прокурорів, шерифів, навідь директорів шкіл шкільними радами і не мали референдумів, - а мали нашу систему ставленників від влади, то американці були би такими ж несвобідними і бідними як українці.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Дмитро, 20:57 15 листопада 2011 р.
 
@а мали нашу систему ставленників від влади, то американці були би такими ж несвобідними і бідними як українці.@ 
Можу побитись об заклад, якщо зараз в Америку завезли б наших чиновників (навіть усіх), за дуже короткий час більшість з них прикрашала б ліхтарі. Демократія базується перш за все на високій моральності, а вона у наших людей на дуже низькому рівні. За союзу влада не стимулювала соціально-громадську думку, їй був непотрібний активний громадянин. У багатьох пострадянських головах такий когнітивний дисонанс, що розрізнити добро і зло стає неможливо. Плюс тотальна бідність населення, яка також не сприяє мисленню. Відбувається просте виживання, а у цьому процесі перемагає найсильніший. І горе переможеним.
Рейтинг: 1+ -4-
 
Gopota, 22:05 15 листопада 2011 р.
 
Многие думают, что человеку нужна свобода, мораль, красота и прочее. Но человеку нужно одно – есть. Да, в фразе «хлеба и зрелищ» вмещена вся суть пирамиды Абрахама Маслоу. Только сытый может насладиться зрелищем. Сколько б мы не питались насладиться красотой Джоконды, если вы хотите есть она будет обычной потаскухой из ренессанса. И сколько б умных книг вы б не прочли с психологии, вы не поймете голодного человека, если вы хорошо поели. Все престижные потребности стают весомыми в другом мире, где не надо думать о еде. И никто не будет больше писать, если не будет есть, и если вам дать выбор свободу или еду, что вы выберете?
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 11:02 16 листопада 2011 р.
 
ЦЕ для татату - істи потрібно людині в першу чергу, бо не буде істи - помре! Але потрібна ще свобода, мораль і красота, як ви тут згадуєте.Ми всі повинні читати нормальні народні газети.Ми млжемо ходити в театр..Тут немає криміналу, але нам заборонено вбивати людину, грабувати іі і гвалтувати.Я, наприклад, вибрав би і свободу і іжу, хоч недосконало відповів на ваше запитання! Ясно, якщо людина голодна, вона нічого не схоче - ні митингів, ні інших зібрань.Навіть, таке созданіє, як безхозний собака, якщо голодна, може кинутися на людину! Але у нас мозгів більше і більш розумніші.Бажаю всім не бути ніколи голодними...!
Рейтинг: 6+ 0-
 
снайпер, 19:09 16 листопада 2011 р.
 
Не напрягайте мозги над давно вирішиним питанням. Там де свобода, там голоду небуває.
Рейтинг: 2+ -2-
 
Гриць, 19:52 16 листопада 2011 р.
 
комунізм не тільки українцям підходить. комунізм - це те саме, що справедливість, демократія. (не вважаєте ж ви те, що було в СРСР "комунізмом"). 
у всі віки люди хотіли справедливості. комунізм і є та справедливість. також комунізм (фк ідея, т.зв. "утопічний соціалізм") тотожний ранньому християнству. 
 
Проблема в тому, що класичної справді "лівої" партії в Україні НЕМА. Комуністи наші (КПУ Симоненка) не за ліву ідею борються, а за російський імперіалізм. і той, хто би голосував за комуністів, тих які є дійсно мав би бути хворим на голову. Радянські комуністи тоже ше ті були... 
 
От наприклад Че Гевара - він був справжнім комуністом.  
 
А радянські "вожді" - демагоги, опортуністи.
Рейтинг: 2+ 0-
 
andrew, 14:51 17 листопада 2011 р.
 
Погоджуюся з автором у тому, що ми не повинні сліпо переймати досвід Європи. Навіть тому, що маємо іншу ментальність. Але варто повчитися дечому, навіть в поляків, наприклад, солідарності. Це - щодо прикладу Гуфі про страйк на роботі. Як казав проф. Преображенський "разруха начинается в головах." Все правильно, не буває білої пухнастої влади ніде, тільки в розвинених країнах її контролюють, як кажуть поляки: "тримають урядників за морду". Не "уклінно просять", а вимагають. Якщо держслужбовець нагліє, питають його прізвище і скаржаться начальнику. І це працює. Журналісти всюди влізають, нишпорять, прізвища хабарників оголошують на всю країну, і після цього кар"єрний ріст значно сповільнюється або і закінчується. Перш за все люди -звичайні громадяни, пересічні поляки, не мовчать, вболівають за свій край. А в нас воно тільки називається демократія. Насправді - ситуація зараз, можливо, ще гірша ніж за часи СРСР, бо люди так само мають "промиті мізки", дебільними шоу і мас медіа, культурою споживання, гонитвою за грошми ітп. Нас, громадян, постійно ділять на захід, схід, проросійських, прозахідних, за класичним принципом "поділяй і керуй". Щоб не думали. Щоб створити образ ворога. Щоб люди не об"єдналися, бо владі цього б дуже не хотілося...
Рейтинг: 3+ 0-
 
юлія, 00:37 20 листопада 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5807 днів)