Хто кого?! Третього не дано

Надрукувати
Роздуми
Написав(ла) Тимофій Хащівський   
01.12.2011
Хащівський Я назвав так свою наступну статтю під враженням тих кричущих подій, які відбулися вчора (30 листопада 2011 року). І учасником яких я, мимоволі, опинився. Як я вже повідомляв раніше, я чекав на дзвінок керівника фінансового відділу міської ради. Яка нібито (якщо вірити словам її першого заступника) хотіла зі мною поспілкуватися з приводу фінансування бюджетників. Мовляв, вона розставить всі "крапки над і". Бо, мовляв, ЗМІ щось собі там понавигадували.

Справа в тому, що ніхто з міського керівництва не може дати ніякої достовірної відповіді. (Ніхто не хоче брати на себе відповідальності?). Виглядає так, що достовірну інформацію можна отримати, тільки повороживши на кавовій гущі.

Натомість, мене запросив голова Лішнянської сільської ради п. Михайло Стасів бути присутнім на засіданні земельної комісії Дрогобицької районної ради.

Я, звісно ж, відгукнувся і приїхав.

Хочу поділитися враженнями від цієї (навіть не знаю, як можна делікатніше висловитися) події.

Мене взагалі не допустили на засідання цієї комісії. Один молодик встав, назвався співробітником СБУ (я це з’ясую) і запропонував мені покинути засідання. Мовляв, воно є закритим. Згідно якого Закону чинного законодавства України, мені ніхто не спромігся пояснити. Просто послали, навіть не дуже уточнювали, куди мені йти.

Наприкінці вийшов один із членів тієї, з дозволу сказати, комісії і запитав мене, яке з питань я би хотів озвучити? Достоту так, як пропонував у своєму інтерв’ю депутат м/ради шановний п. Микола Походжай. Я ввічливо подякував і пішов. З цього приводу я звернуся до м/р прокурора з журналістським запитом. (Хоча й міг би звернутися до суду з відповідним позовом).

На показане мною посвідчення та на примірник Кримінального кодексу України я отримав відповідь, яку нормальною мовою переказати неможливо. Мовляв, я собі можу запхати … і т.д. і т.п.

Складається враження, що для депутатів вже не завадило би провести своєрідний лікнеп.

У фінвідділі м/ради мені запропонували не створювати ажіотажу. (Але керівника на місці не було). Мовляв, всі гроші бюджетникам цього місяця виплачено. А як буде наступного місяця? Казав сліпий: "побачимо".

Я роблю свою роботу на громадських засадах. Мені за це ніхто грошей не платить. Я не шкодую зусиль і не шкодую за втраченим часом. Я на то давав Присягу на Святому Євангелію. Але я би вважав, що на Дрогобиччині повинен бути Координатор дій від ЗМІ. Бо повинен хтось один тримати всю ситуацію під своїм контролем.

А там поживемо, побачимо. Але що ми повинні щось робити, це беззаперечно.

Знаю і очікую, що зараз поллється ціла злива бруду на мою голову та на сайт ДІ. Але я впевнений - Читач розбереться, Хто є Хто.

Слава Україні! Героям слава!

Переглядів: 4552

Коментарі (28)
 
Мав нещастя бути присутнім на одному із засідаань колегіальних грнаві Дрогобицької міської ради. Цй тип - Хащівський, чомусь всівся біля мене. Не знаю цієї людини, а тепер знати не хочу : поперше- нестерпний сморід давно немитого тіла, по друге - цибульний та алкогольний перегар, по третє - постійна непосидючість з намірами щось запитати, а на справді бовкнути не впопад і не по темі. 
Повна відраза та гидування. 
Може це і є носій Свободи Слова ?
Рейтинг: 4+ -6-
 
Депутат, 14:13 01 грудня 2011 р.
 
Спілкувалися з паном Хащівським декілька раз. Можу сказати, що це досить розумна і приємна людина. Цибульного та алкогольного перегару не чули.
Рейтинг: 4+ -2-
 
Справжній патріот, 15:11 01 грудня 2011 р.
 
На закиди. 
Так, я дійсно веду себе інколи не так, як глаить чинне законодавство України. Але, таким чином ми просто "обмінюємося люб'язностями" з обранцями. Тобто- я не передаю їх до суду (хоча я маю таку можливість), а вони терплять деякі мої зауваження. 
До Максима Федиса. 
Максиме.. 
Ти випустив із статті моє звернення до тебе. Тому я ще раз звернуся до Тебе у цьому коментарі: 
Нам потрібний хтось із числа журналістів, який би взяв на себе координацію всіх журналістів дрогобиччини. 
Я особисто готовий іти за Тобою. Не бійся, будь ласка. Ніхто тебе вбивати не буде.  
З повагою до Тебе,
Рейтинг: 1+ -2-
 
Тимофій Хащівський., 15:45 01 грудня 2011 р.
 
Як я і обіццяв, я надам свою інформацію на ДІ. Під назвою: "Чим далі в ліс, тим більше партизанів". 
Але я ще раз хочу закликати Максима Федиса: 
Максиме, ти- молодий і можеш зробити багато. Візьмися і працюй на тому Полі. Кому, як не Тобі, врешті!  
А там- неорані Простори. Я готовий іти вслід за Тобою.
Рейтинг: 1+ -3-
 
Тимофій Хащівський., 16:03 01 грудня 2011 р.
 
*** 
 
Особисті образи.
Рейтинг: 0+ 0-
 
До Хащівського, 18:28 01 грудня 2011 р.
 
слухай депутат не переводь стрілки .
Рейтинг: 1+ 0-
 
стас, 19:54 01 грудня 2011 р.
 
Приіхав від хороших знайомих додому.Сьогодні РОМАНА.Відсв яткували..Все нормально.Почитав оце все, що пише тут ХАЩІВСЬКИЙ! Пане! Не пишіть більше нічого, я ВАС прошу! Ви там десь були! Там вас вигнали якийсь чувак нібито з СБУ, і ви пішли...Питань не вирішили .Хочете навести порядок в Дрогобичі і в районі! Успокойтеся! Блатяка - НИТКУ - розстріляли в ТРУСКАВЦІ.ПУХА - у ЛЬВОВІ.Може я і помиляюся, не знаю! Ви хочите навести порядок в Дрогобичі і в районі! Успокойтеся! Приходьте на 11-00 03 грудня на площу РИНОК в Дрогобичі! В Києві будуть воювати, не знаю як в Дрогобичі! Завтра піду до ВАВРИНА в офіс буду говорити, чи будуть виступати в суботу наші рагулі чи ні! Треба щось робити, а не писати по ДІ .А ви тут шановний розсусовулюєте і хочете кончених привести до порядку! Тільки автоматна черга іх всіх поставить в одну чергу! Зараз оті всі, які ричали геть жидів і маскалів, будуть на мене лити всяке болото! Я на них плюю! А знаєте чому! РИчати будуть ті, які приватизували за копійки приміщення, поробили магазини і тепер поробилися великі пані.Головне, що я за простий народ, які виживають за 800 гр.в місяць!
Рейтинг: 5+ -1-
 
снайпер, 20:01 01 грудня 2011 р.
 
Шановний Тимофію . Чому не користуєтесь сучасними технічними засобами? Де прихована камера , і т.д? Ми б зараз побачили того невідомого працівника, що заважав вам використати своє законне право. В такому середовищі без техніки - вірна поразка . Взагалі, як з правової точки зору можна зрозуміти "Закритість засідання" земельної комісії . Щось попахує " Сходнячком"
Рейтинг: 4+ 0-
 
Ліга Інфо - А.І .Т., 20:26 01 грудня 2011 р.
 
Занадто багато галасу та бруду ллється поряд. Тому я і вирішив втрутитися. 
Так, я вмішуюся у справи владних структур, хоч я і не маю права того робити. Але я прошу мене зрозуміти. Я вдаюся до того тільки тому, що немає іншого засобу. 
З іншої сторони: мене запитують, чому я не передаю їх до суду?  
Так читай першу та другу відповіді.. Вони не передаютб до суду мене, а я їх. 
І ще на закиди, мовляв, ми багато можемо а мало робимо: та візьміть самі та й зробіть більше. 
Слава Україні! Героям слава!
Рейтинг: 2+ -2-
 
Тимофій Хащівсбкий., 20:59 01 грудня 2011 р.
 
Про мило... Мої шановні Земляки. То що запашок від більшості українців водиться так це правда. По перше не привик наш брат і сестра в Україні кожен день стояти під душем, а по друге не у кожного зранку на поверсі вода та й таке задоволення б'є і по кишені. Але найголовніше є то, що друг Хащівський хоч і не журналіст, але працює на громаду. А ті що "гарно пахнуть" з тієї Дрогобицької громади друть шкіру на живо. Тому вам шановні краще би не осуджувати один одного, а лібше подумайте як усім вам разом з тієї глибокої ду..пи вибиратись. Бо Радзієвський і його київські посіпаки усіх вас по одному довго і нудно будуть вас і ваші кишені чистити ...без мила. А Вам пане Тимофію, від мене і моїх дрогобицьких колег в Діаспорі великий РЕСПЕКТ (тобто ПОШАНА). Тут головне не здаватись, а однодумці підтримають Вас.
Рейтинг: 4+ -2-
 
Дрогобиччанин з Діаспори, 21:00 01 грудня 2011 р.
 
Я насправді щасливий з того, що ще 30 років тому залишив Дрогобич і переїхав в Канаду. Був мигнулого року в Дрогобичі на святкуванні свята міста, то був просто шокований тим, що один зі спонсорів свята за участь у якомусь конкурсі роздавав дітям пиво на очах у керівників міста. У нас в Торонто такі люди на другий день не то що б містом не керували, а сиділи б вже давно в буцегарні. Так що починайте панове з себе особисто, а не з допіків тим хто хоче навести хоч якийсь порадок в вашому місті.
Рейтинг: 2+ -1-
 
Дрогобиччанин з Діаспори, 21:19 01 грудня 2011 р.
 
До Дрогобиччанина з Діаспори. 
Я зайшов на сайт ДІ, бо сказали мені, що випливла якась інформація про дівчину під прізвищем Хащівська. Тому я хочу сказати, що це нов'язане зі мною. Але, разом з тим, я прошу взяти до уваги цю інформацію керівництво міліці та прокуратури.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Тимофій Хащівський, 00:04 02 грудня 2011 р.
 
Тимофію, вам напевно важко, але, маємо надію, з часом з"являться однодумці і помічники. Не звертайте уваги на критиканів. Ви принаймні щось пробуєте зробити, як це виходить, інша справа, найгірше -це байдужість. Люди розберуться і з часом всі крапки над "і" будуть розставлені. Я вважаю, що зараз час діяти - і таким шляхом, який обираєте ви, і таким, що пропонує снайпер. Якщо звиклі мешканці міста якось можуть вам допомогти - дайте знати. Народ вже дійсно на грані, немає чого втрачати. Події в Донецьку і смерть старого чорнобильця - це вже остання крапля. Я би хотіла подивитися в лице тому народному обранцю, чи хто він там є, "слуга народу", що дозволяє собі по-хамськи звертатися до журналіста. Якнайбільше розголосу, прізвища, посади, щоб люди знали своїх героїв. Одному важко, напишіть на e-mail, якщо чимось можу допомогти.
Рейтинг: 1+ -2-
 
, 00:06 02 грудня 2011 р.
 
До Дрогобиччанина з Діаспри. 
Ще раз. 
Я занадто зосередився на відповіді на одне запитання. Вибачте мені, будь ласка. 
Ви пишете, що стали щасливим лише тоді, коли опинилися в м. Тороно. Примірне щастя, але- дай то Господи Боже. 
Я хочу хіба наголосити Вам, що нашу організіцію вже розклонували. І вже мені закидують звинувачаченн навіть на кшталт: 
що наші козаки десь там фотографуються з кимось і беруть за це відповідну плату. І як я повинен дати собі раду? 
Я даю раду і своїм особистим питанням і питанням нашої організації. Але ще раз хочу звернутися до Вас, Читачі. Не спіть. 
Але перестаньте робити, так як Ви то робите. Тобто- "не шарпайте за рукав". 
Ви звертайтеся, будь ласка, в державні установи. А копії листів надавайте журнелістам. Такою є моя Вам порада.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Тимофій Хащівський., 00:23 02 грудня 2011 р.
 
Я дуже перепрошую, бо це вже був "крик душі". Дуже багато звинувачень .
Рейтинг: 0+ -1-
 
Тимофіій Хащівський., 01:40 02 грудня 2011 р.
 
це вже був "крик смердючоi душі", чи жадоба влади?
Рейтинг: 2+ -3-
 
браток, 10:20 02 грудня 2011 р.
 
земельна комісія в Дрогобичі дуже "професійна". Більша половина членів комісії взагалі не орієнтуються в земельному законодавстві, а думають, що вирішують питання на свій хлопський розум. Питання вирішуються в такій черзі: проплачені - позитивно, непроплачені - згідно з законом. Дуже прикро за таку команду професіоналів
Рейтинг: 8+ 0-
 
sss, 11:45 02 грудня 2011 р.
 
Повторюю для *** - рік роботи голови міста РАДЗІЄВСЬКОГО.Треба проводити зустріч з людьми Дрогобича.Обширну зустріч з народом! В Дрогобтчі купа партій.Є і керовніки цих партій, так давайте організовуйте звіт голови міста і його команди.депутатів всіх мастей, начальника поліціі, СБУ, Прокуратури, ЖКГ і інших дрогобицьких артистів! Народ хоче знати правду про стан життя ДРОГОБИЧА! Що заважає нам жити і хто! А чого з цього робити якийсь секрет! ЗАРАЗ ВЖЕ 2011 рік!
Рейтинг: 0+ 0-
 
фокс, 17:21 02 грудня 2011 р.
 
Дуже вже не серйозною виглядає вся ця переписка. Зі сторони складається враження що 5-6 осіб ведуть між собою дискусію неначе "глухий з німим". Ну нема зараз серед вас ніодного лідера хто б як Мирослав Глубиш в 1989 зміг вивести на вулиці декілька тисяч людей і заставити владу спілкуіватись з народом. А так наплодили в Дроговичі (як і в усій Україні) безліч нікому не потрібних партійок, та й думає кожен що вже великий гетьман. Ось де подівся ваш продажний РУХ, Свобода, КУН і всі інші? Та все таки виглядає, що вже ніхто нікому і не вірить після того як всі мери з депутатами по черзі від епохи Глубиша до Гука про..кали весь резерв людської довіри і зараз десь по підсобках своїх приватних бізнесів потирають руки. Мені стидні читати тут за Миколу Муля, бо знав його з кінця 80-х як революціонера, але сьогодні за копійчину і він продав душу владі. Не розумії людей, котрі в 89-90 на площі були готові розп'яти Радзієвського, а вже декілька років згодом готові не то що в одній команді з ним бути, але і в одне ліжко вкластись з червоним мером. Дрогобиччани, що Вам поробилось в Ваших головах?
Рейтинг: 1+ 0-
 
Дрогобиччанин з Діаспори, 19:13 02 грудня 2011 р.
 
Прочитав твою статтю і не зрозумів що ти нею хотів сказати, ти краще або не пиши, бо горде звання журналіста ти позориш, не даремно коли ти зайшов на засіданя виконкому п. Радзієвський запитав тебе хто ти такий, і звідки ти взявся що ти закінчив.  
*** 
 
Особисті образи.
Рейтинг: 1+ -3-
 
до тіпа тимофія хащівського, 19:37 02 грудня 2011 р.
 
Тимофій можливо не самий грамотний журналіст, можливо не виглядає взірцем, але в нього є то, що нема в більшості журналістів Дрогобича, які гарно виглядають, гарно пишуть(на замовлення), ... В нього є дух, бажання, сміливість, власне бачення. А це є риси для справжнього журналіста, а не закінчині іститути "Журналістики" і дипломи.
Рейтинг: 4+ -3-
 
макс, 19:49 02 грудня 2011 р.
 
Повністю погоджуюсь з "макс". Так, - освіта і диплом то добре, але лише в тому випадку якщо вони здобуті в результаті важкої особистої праці. Зустрічаю тут в канаді багатьох українських журналістів з купленими дипломами і без найменьшої тяги хоч параграф написати до україномовної ґазети. Тому їх журналістські дипломи добрі лише для поступлення до праці по догляду за страршими людьми і прятання покоїв в заможних канадійців. Також який толк з того що Президент є доктором наук і Академіком з дипломами? Дивись тут його останні безграмотні перли де в одному слові робить по 2 помилки: *** 
 
А по духу допису чомусь вже дуже схожі "депутат" і "до тіпа..." неначе як з тогоп самого відділу на 3-му поверсі по Стрийській вулиці. 
 
Посилання не публікуємо.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Дрогобиччанин з Діаспори, 20:11 02 грудня 2011 р.
 
Треба з Вами пане Тимофію зробити програму н якій поділетеся своїм досвідом.Вами почалися цікавитися провідні ЗМІ бачив статті написані Вами у відомих журналістів.Дрогобич готується до телевізійних проектах.Ви візьмете участь?
Рейтинг: 3+ -1-
 
Т.Хащівському, 21:31 03 грудня 2011 р.
 
Пане Тимофію! Я колись колєгувала з панею Гладун. На жаль, адмін закрив кдоступ до коментарів із її інтервю. Тож дуже вас прошу, дослідіть, як за секретарства Глаун та в.о. голови Роман Муль вирішив безліч комерційних питань, за підписом тієї ж Гладун. Зараз вона в інтервю каже, що до неє директорами були НІХТО. Що скажете про пана Бервецького, яккий був справжнім патріотом своєї -нашої справи?!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Lesja, 11:00 06 грудня 2011 р.
 
Згоден з панунцьою Лесею, негарно і нечесно було закривати коменти по пані Гладун.Альбо ми чуємо глас народу, альбо не рекламуємо себе як самий скандальний сайт міста. Розумію, що адмін має право на любі дії, хоча коменти до інтервю не були самими жорсткими, були часи і погарячіш.Адміну жирна двійка. Іду в гори, не хочу тратити час і "електрику " на непотрібні і нерезультативні дебати, якщо є можливість видалити або закрити коментар значить цю пісню хтось контролює! Удачі та радості всім!  
 
Ті, хто дають інтерв’ю, звітуються. Але не завжди хочуть бути облитими брудом. Тому, якщо людина просить, не маємо морального права їй відмовити.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Довбуш, 11:13 06 грудня 2011 р.
 
Пане Довбуше - щиро дякую! Не хотіла писати про "диригентів" сайту. Однак, видно, що вони є. І взагалі, складається враження, що ДІ - це така собі задумка людей при владі, аби час від часу " спустити пар із діжі". Максиме, ви можете як завгодно розуміти мої слова, але ви вже не раз і не двічі йшли на негідні компроміси із владою. То прибирали коменти, що стосувалися посадовців, то взагалі знімали весь матеріал. Нібито він паплюжив тих же "героів", що зараз сидять у затишних кабінетах Ратуші. Якщо ця практика залишатиметься й надалі - втратите читацьку аудиторію. А "святе місце " порожнім не буває. ЗНАЙДУТЬСЯ ЛЮДИ, ЩО ЗАПОПОНУЮТЬ ДРОГОБИЧАНАМ ЛИШЕ ПРАВДУ. Шануйтеся, шануйте тих, хто вам повірив. Не можна закривати коментарі, навіть якщо вони стосуються ставлеників міського голови. Нехай чують про себе те, чого не хотіли чути, ТІ, якІ були владою. Лицемірною, нещирою та шахрайською.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Lesja, 16:48 06 грудня 2011 р.
 
Леся, я так помітив, що пан Магльона перестав писати коменти на сайт. Може щось видасть у своїй газеті. Може ви й праві - Максим не завжди послідовний. Це зрозуміло, бо має власний бізнес. А це - залежність. А Довбуш і надалі пише в десятку. Всім привіт!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Vit, 17:08 06 грудня 2011 р.
 
До Читача, який підписався "Т. Хащівському". 
 
Звісно ж, я згідний. Настають часи, коли журналісти прориваються "нагору". (Повірте мені, що це дужу й дуже непросто). 
 
До Читача під псевдонімом Lesia. 
Я врахую Ваші побажання. Дякую за "слід". 
 
До Максима Федиса. 
По тому, як Ти розворушив "осине гніздо", можеш судити, що Ти на правильному шляху. 
 
Слава Україні! Героям слава!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Тимофій Хащівський., 17:25 06 грудня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5827 днів)