Чи стане Олексій Радзієвський найкращим міським головою Дрогобича?

Надрукувати
Роздуми
Написав(ла) Анатолій Власюк   
20.02.2012
Радзієвський За підсумками загальнонаціональної програми "Людина року-2011" Олексій Радзієвський став одним із претендентів на лауреатське звання "Міський голова року". Ця новина викликала, м’яко кажучи, здивування з боку багатьох дрогобичан – навіть тих, хто свого часу голосував за нинішнього мера, а нині розчарувався в ньому, в його діях і бездіяльності. Більше того, містом почали гасати чутки, буцімто Олексій Васильович через одного впливового чоловіка передав відповідну суму грошей, аби потрапити до числа претендентів. А на тлі повідомлень засобів масової інформації про тотальну купівлю посад, звань і нагород люди вже сприймають подібне як істину в останній інстанції, хоча не завжди чутки відповідають дійсності.

Звичайно, можна казати, що нема пророка у своїй вітчизні, а можна задатись елементарним питанням: а що ж такого величного зробив Олексій Радзієвський для Дрогобича, аби претендувати на лауреатське звання "Міський голова року"? Або ще гостріше: де ваша совість, Олексію Васильовичу, що ви не відмовляєтеся претендувати на лауреатське звання "Міський голова року"?

Перше, що спадає на думку, - це порівняння Дрогобича з сусіднім Стриєм. Тамтешнього міського голову вже обирають вчетверте. Стрий виглядає цілком європейським містом – на відміну від Дрогобича. Наші сусіди, мабуть, і не пам’ятають, що таке, скажімо, погані дороги. Але їхній міський голова чомусь не претендує на лауреатське звання "Міський голова року". Мабуть, не має достатньої кількості грошей, аби їздити до Києва, виступати на різних телеканалах, як це нещодавно зробив Олексій Радзієвський.

По-друге, дрогобичани ще не встигли забути провальну політику Олексія Радзієвського щодо Євро-2012. Попри гучні обіцянки й бадьорі рапорти маємо плачевний результат: Дрогобич виключений зі списку міст, які прийматимуть цьогорічний чемпіонат Європи з футболу. Громаді слід достеменно розібратися, хто винен у цьому і яка роль Олексія Радзієвського в фіаско, але факт залишається фактом.

На слуху в дрогобичан сумнівна приватизація об’єктів комунальної власності, роздача депутатам міської ради земельних ділянок в обмін на їхнє лояльне ставлення до міського голови, недемократичне прийняття рішень на сесіях і таке інше. Вже цього для совісного чоловіка було би достатньо, аби сидіти тихенько і не пхатися до Києва напередодні парламентських виборів. А то складається враження, що Олексій Радзієвський намагається сподобатися Вікторові Януковичу (аякже: найкращий міський голова!) та ще й висунути свою дорогоцінну кандидатуру в списки кандидатів у нардепи.

Мені здається, що Олексій Радзієвський грає непритаманну йому роль. Не таким він був під час своєї попередньої каденції та й навіть у передвиборчій гонці 2010 року. Ніби хтось його підмінив. Або найгірші риси, притаманні Олексієві Радзієвському, які він ретельно приховував, так і поперли з нього. Маска знята, і лукавий підло нашіптує: дивіться, ось я, справжній!

Найважчим завжди є випробування владою. Дрогобичани мусили обрати міським головою Миколу Гука, аби переконатися, хто ж він є насправді. А так би залишився Микола Петрович національним героєм, творцем "Просвіти" в Севастополі й української газети в Криму. Ні, поплутав його лихий, підказав підленько, що слід балотуватися на міського голову Дрогобича. Те саме маємо з Романом Калапачем. Стебничани обрали його міським головою, а на наступних виборах він набрав лише 77 голосів. Вивішував 1972-го року національний прапор, а тепер у свідомості багатьох залишиться "Ромком-калькулятором". І народні прізвиська ніхто не відмінить!

Я й досі думаю, навіщо було Олексієві Радзієвському пхатися в міські голови Дрогобича? Не інакше як лихий поплутав! Тепер дрогобичани його відверто бештають, як хлопчиська. "Постраждали" і його радниця Віра Байса, і секретар міської ради Тарас Метик, бо люди остаточно переконалися, хто є ху.

Олексій Радзієвський переконаний (і підлабузники в цьому його підтримують), що вдалося досягти позитивних змін від того часу, коли команда нинішнього міського голови прийшла до влади. Насамперед говорять про налагодження системності в роботі, максимально конкретної визначеності в діях усіх служб, підрозділів і кожного окремо взятого чиновника, що, відповідно, передбачає жорстку відповідальність. А ще Олексій Радзієвський тішиться тим, що вдалося кардинально реформувати житлово-комунальне господарство, причому деякі затяті підлабузники стверджують, що зроблено це вперше в Україні.

На жаль, це все не відповідає дійсності. Радикальне скорочення в ратуші, про яке говорив міський голова, загальмоване. Навпаки, набирають нових працівників. Витрати на зарплати зростають, а ефективності й результативності в роботі чиновників не видно. Персональна відповідальність за створення робочих місць, про що розпинався Олексій Радзієвський у передвиборчій кампанії, відсутня, як відсутні й ці нові робочі місця. Що стосується реформ у житлово-комунальній сфері, то з трьох ЖЕКів зробили одне ЖЕО, а суттєвого поліпшення в обслуговуванні й розв’язанні господарських проблем дрогобичани не відчули.

Як на мене, найбільшою трагедією Олексія Радзієвського є те, що навколо нього нема тверезих людей, які би прямо в очі розповіли йому про реальний стан речей. Складається враження, що найближче оточення найбільше його і підставляє, бо нерозв’язані дрогобицькі проблеми великою мірою залежать від непрофесіоналізму, хамства і здирництва чиновників. Олексій Васильович цього не бачить? А якщо бачить, то чому не вживає заходів? Чи йому подобається, коли підлеглі лестять і стеляться під нього? Слабка ж тоді у нього влада…

Можна бути наполегливим у досягненні своєї мети, а можна бути впертим. Схоже, саме впертість не дозволяє Олексієві Радзієвському зупинитися. Прикладом цьому є його нещодавнє інтерв’ю на телеканалі "Алсет". Негострі запитання, "потрібні" дзвіночки у студію, сумнівне голосування – все це наштовхує на думку про несерйозне ставлення до Олексія Радзієвського, підігравання йому. Мовляв, чим би дитина не тішилася, лиш би не плакала. Невже Олексій Радзієвський не вважає себе серйозним бійцем? Невже подібне ставлення не ображає його?

Найбільше шкодить Олексієві Радзієвському брехня. Професійний брехун повинен мати феноменальну пам’ять, аби пам’ятати, що він уже збрехав. Олексій Радзієвський – брехун непрофесійний, а тому пам’ять часто зраджує йому.

Ось і під час інтерв’ю на "Алсеті", він, наприклад, однією з причин занепаду промислового виробництва в Дрогобичі назвав те, що підприємства належать приватним власникам. Але ж у виборчій програмі обіцяв, що підніме ці підприємства з колін, заручившись підтримкою Кабінету Міністрів. Невже тоді не розумів гостроти проблеми? І що скаже, наприклад, працівникам нафтопереробного заводу, які голосували за нього, а тепер залишилися без роботи?

Олексій Радзієвський навчився постійно обіцяти, причому обіцянки множить з місяця в місяць, особливо не турбуючись про те, чи вдалося їх виконати. Подібна технологія зрозуміла: головне, запудрити мізки, відволікти людей від насущних проблем, пообіцяти їм світле майбутнє – а там хоч трава не рости.

Скажімо, постійно лунають обіцянки про сміттєпереробний завод. То інвестори змінюються, немов шкарпетки, то нема потрібної земельної ділянки, то ще якісь проблеми виникають, - а заводу нема, хоча, якщо вірити передвиборчій обіцянці Олексія Радзієвського, він мав би запрацювати вже цього року.

Ось так Олексій Васильович і вішає локшину на вуха дрогобичан, а тепер хоче це зробити у всеукраїнському масштабі. Так, на п’ятому каналі, він запевнив, що за нього проголосувала більшість дрогобичан, хоча мова йде лише про 17 відсотків.

У мене немає сумнівів, що Олексій Радзієвський тупо гнутиме свою лінію. В нього нема виходу. До цього його зобов’язує агресивна меншість, яка захопила владу в Дрогобичі. Брехня й обіцянки множитимуться в геометричній прогресії, а громада шкробатиме потилицю: бляха-муха, знову не того обрали…

Переглядів: 5631

Коментарі (50)
 
Радзієвський це позорище Дрогобича
Рейтинг: 14+ -4-
 
Володимир, 03:59 20 лютого 2012 р.
 
Велике дякую авторові за чесну і відкриту статтю. Погоджуюсь з кожним абзацом. 
Радзієвський -"людина року", як то кажуть, з кінця. Як і більшість української "верхівки". В них таке покликання-місія - розвалити, козкрасти, а потім заламавши руки казати: "Вай-вай, яка ж то попередня влада, що вона нам лишила, а ми так стараємось".  
Є слова, а є дії: "відкритість" на передачі "zik", "господарність" на потужних і респектабельних Дрогобицьких заводах, комунальні підприємства. Та взагалі, крім сильних слів (за стільки років навчилися брехати) нема нічого.  
А на "л.р." пропустіть Господарних мерів, хоча як у Стрию чи в Ужгороді. Хороші господарі є, тільки вони працюють а не бігають, скачуть куди б їм ще залізти, нажитися, де пригрітися.
Рейтинг: 16+ -4-
 
Оксана, 06:53 20 лютого 2012 р.
 
Анатолій! По даній статті, РАДЗІЄВСЬКИЙ О. не той голова міста, щоби мав бути! Не виконує те, що обіцяв! Дрогобичани його вибирали, і я думаю, що ми ж його і зможемо відсторонити від посади! АЛЕ.Ще не родилася така людина, яка б змогла кому-небудь вгодити! Напевно на даний час потрібно може ! провести зібрання керівництва міста з виборцями і скласти таку собі угоду між цим нами і чиновниками, якщо не забороняє закон, і при невиконанні обіцянок можновладців, відправити команду у.незворотню відпуску! Але! Хто такий РАДЗІЄВСЬКИЙ! Людина яка "керує" 85 000 тисячами дрогобичан! МІЗЕР! А що ми будемо робити з президентом УКРАІНИ "проффессором" ЯНУКОВИЧЕМ, який "керує" мільйонами УРКАіни і не виконує те, що обіцяв! Опозиціонери - сидять по тюрмах! Народ бідніє, правду не весь, деякі при "проффессорі" розцвіли ще більше ніж при тому ЮЩЕНКУ! Ось де наша біда і наші злидні! А ми тут розпинаємося про РАДЗІЄВСЬКОГО! Дайте йому час, може якраз і спроможний навести лад в нашому старовинному місті ДРОГОБИЧІ!
Рейтинг: 10+ -3-
 
снайпер +, 07:02 20 лютого 2012 р.
 
Живемо як у дурнрму сні
Рейтинг: 6+ -2-
 
стас, 07:18 20 лютого 2012 р.
 
Ви ніколи не задумувалися - чому ті чи інші люди, громадяни хочуть йти в політіку! Хочуть бути головами міста, головами сільрад або керувати РДА! Яка причина в цьому! Чому, наприклад, одні хочуть бути депутатами, а інші ні! Візьміть таке мале місто ДРОГОБИЧ! Чому у нас одні і ті ж пхаються в депутатське кріселко! Яка причина! А я вам скажу - причина та, що хоч ще трошки урвати! Даю гарант, що в Дрогобицькій міській раді немає ні одного депутата, без якого-небудь бізнеса! Немає ні прибиральниці ні двірника! ВСЕ ВШИВА ІНТЕЛІГЕНЦІЯ! Навіть не хочу вибачатися! Не кажу що попередній голова міста МИКОЛА ГУК, був ідеальним, але оті всі дрогобицькі казнокради - депутати не дали йому працювати, він хотів заборонити дерибан - ну а це ім всім як кістка в горлі! Тому і з іли ГУКА! Даю гарантію, якби головою міста став ВАВРИН або ще хтось, він би вам також не вгодив! Так нехай керує РАДЗІЄВСЬКИЙ, може і наведе порядок в ДРОГОБИЧІ, бо знає як це зробити.Не в перший раз! А балотувався на це місце, бо побачив яв ви всі розкрадаєте місто, всі до купи..і псуєте імідж нашого культурного ДРОГОБИЧА! Погано тільки одне -що депутати одні і ті ж кожну каденцію! Блатний колектив захищающий тільки себе і своі кишені і більще нічого! Давайте посперечаємося!
Рейтинг: 4+ -5-
 
ю.п,, 09:35 20 лютого 2012 р.
 
Як гарно ми вміємо розмазувати соплі ! А хто вибирав Радзієвського ? Скоро вибори у ВР треба бути максимально уважним щоби знову не вступити в г.. но по самі вуха.
Рейтинг: 8+ 0-
 
місцевий, 09:50 20 лютого 2012 р.
 
Повну відповідальність за те, що твориться в Дрогобичі несе мер.За корупцію у виконавчих структурах, бо переставляв тих самих хабарників по посадах;за оплачені рішення депутатів, бо обранням головами потрібних комісій особисто займався Коростильов, а саме- приватизаційна, бюджетна та земельна.Жодне рішення в цих комісіях не проходить без попереднього погодження з першим замом.Хто заважає Радзієвському ветувати рішення , які шкодять громаді?Ніхто.Бо всі решення приймаються з його згоди.І кожний отримав свою частку, щоб мовчав.Ось і останні свіжі дані- дати згоду на 400 рекламних щитів "Свободі"- це для того, що тихо сиділи і заробляли своє бабло на виборах.А чи пробував хтось з вас ось так просто отримати дозвіл ?Ідіть та попробуйте.А чому б місту не оголосити конкурс на оренди цих же стовпів по кращій ціні і зробити цю площадку конкурентною ?Кажуть, грошей у бюджету мало?Не вірю, бо гроші лежать підногами, але сліпий та не побачить. 
А чи ставив хтось на меті створити конкурентне поле для бізнесу, тим самим більше сплачувати в бюджет, а менше не хабарі?Ні.Гі Лужецький, ні Гук, ні Радзієвський цього не хочуть, бо думають тільки за себе.Ось для цього і тусують одних і тих самих хабарників з однієї посади на іншу, бо перевірені часом і грішми.Кожному меру залишалося тільки чимось настрашити, і він твій.Тому , горе тій громаді, яка не може розпізнати добре зерно від полови.А може ми на те заслуговуєм, бо так нам всім легше жити-не платити податки, носити хабарі, терпіти хамство навколо себе, іздити п"яними, викидати сміття під ноги, платити за оцінки своїх дітей, бо часу на них немає.Може давно прийшов час підійти до зеркала і глянути на себе збоку? 
Завтра буде пізно, бо втратимо місто, державу і майбутнє...
Рейтинг: 16+ 0-
 
Правда, 10:27 20 лютого 2012 р.
 
До "Правда": 
 
Громада заслуговує на таку владу, яку обрала. 
 
"Бо так нам всім легше жити - не платити податки, носити хабарі, терпіти хамство навколо себе, їздити п`яними, викидати сміття під ноги, платити за оцінки своїх дітей, бо часу на них немає". 
 
Іншими словами, влада - дзеркало громади.
Рейтинг: 14+ 0-
 
maxt_t, 11:11 20 лютого 2012 р.
 
Анатолю! Ви, мабуть, незле знєте, що колись раднико Радзієвського був такий собі Валєра Губерський. Це він розповідав нам, що можна пити отравлену кадмієм воду у 1999-2000 році. Потім він вигулькнув біля Яна Табачника і в партії регіонів. На минулих виборах продав своє місце у облраду, бо будує хату, а грошей зі страхової компаній не вистачає. Ось саме і "Валєрик", як його ласкаво називав Радзік, і вивів нашого мера на "акордеоніста №1", а ще - організатора отого номінантного шоу. Повівся марнославний пан Олексій, бо зо декілька штук "мертвих американських президентів" думає, що отримає індульгенцію від ганьби дрогобичан. Марні сподівання, Олексію Васильовичу! Незабаром ще про себе багато чого почуєте вам неприємного, та правдивого. Анотою, мої гратуляції за статтю.
Рейтинг: 15+ -2-
 
Bad guys, 11:14 20 лютого 2012 р.
 
Нарешті мінімум емоцій. Тверезі думки. Коментарі досить цікаві.
Рейтинг: 4+ -4-
 
Федис М.Б, 11:42 20 лютого 2012 р.
 
Євро про..в не Дрогобич, а вся Україна, ніби тільки в Дрогобичі НЕ тренуються збірні, а в інших містах все добре
Рейтинг: 1+ -5-
 
Гість, 12:56 20 лютого 2012 р.
 
А скажіть, любі друзі, хто вам з наших бувших і теперішніх голів подобався і коли?! Лужецький -поганий, забули як страйкували при ньому перевізники, вчителі?Гук- також не дочекався у вас хорошого слова, Радзієвський поганий вже тому, що був при комуністах і комуністом..А чи не так у вас, як в тому анекдоті, що ПОГАНОМУ ТАНЦЮРИСТУ ЗАВЖДИ ЗАВАЖАЮТЬ Я...ЦІ ?Чи не тому, що мером міста обрали не вас?!
Рейтинг: 3+ -4-
 
ДО вічно незадоволених, 14:54 20 лютого 2012 р.
 
Вийдіть на вулицю і поспілкуйтесь з "Щасливими" Дрогобичанами. Влада не звикла працювати для людей. Для них, це зовсім інші поняття.
Рейтинг: 9+ -1-
 
Федис М.Б, 15:01 20 лютого 2012 р.
 
*** 
 
Листування з читачами у коментарях не проводиться. 
 
Рейтинг: 1+ -1-
 
Шрек, 15:10 20 лютого 2012 р.
 
Я не прихильник старої номенклатури, однак аналіз нашого політикуму(особливо в світлі нової пенсійної реформи, коли пенсіонерів виноситимуть..., а молодь без працевлаштування і відповідно без засобів на існування буде виїжджати або скочуватись на дно) показує, що в Дрогобичі при Радзіку за останні п"ять років хоч щось та робиться в позитивному напрямку.
Рейтинг: 1+ -2-
 
читач, 15:28 20 лютого 2012 р.
 
Шановний "читач"! А не могли б ви конкретно написати громаді, що "за останні п"ять років хоч щось та робиться в позитивному напрямку"? Можливо хтось інший підскаже? Здається мені, що нічого не вийде... :sigh
Рейтинг: 4+ -1-
 
мешканець, 15:52 20 лютого 2012 р.
 
Витріть соплі, коментатори.Ви навіть боєтеся назватись, хіба ховаєтесь за ніками.Про те що зараз ви побачили я відктито казав ще в травні, а Ваврин-під час виборної компанії, подобається це вам, чи ні. Людина не збирається тут жити.Дрогобич-місто його заробітку, а ви чекаєте покращення.А Ви Анатолій-молодець.Я про це думав, а Ти написав.Дякую!
Рейтинг: 8+ -1-
 
Ярослав Бігуняк, 16:51 20 лютого 2012 р.
 
Будучи депутатом ВР , О.Радзієвський 15 разів відвідав засідання сесій.І за це отримує 15000, 00 пенсії кожного місяця. 
А депутатських запитів зробив аж 2, і ті не мають жодного відношення до нашого міста.Ось так панове. 
Слава Радзієвському!
Рейтинг: 13+ 0-
 
kent, 17:23 20 лютого 2012 р.
 
Після інтервю Насалика і самого факту його відвідин Дрогобича нашим фаховцям треба мати лице і піти далеко-далеко. Цей факт засвідчує, як мокнули в болото владу міста та відношення людей до своїх владців. Коментарі зайві!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Правильний пацан, 17:31 20 лютого 2012 р.
 
Скажіть хто краще зможе керувати містом, ніж Радзієвський і залучати кошти з Києва на різні обєкти, в кого більше досвіду, хто не буде домовлятися з депутатами, хто не захоче збагатитись чи отримати ділянку А номінація може і замовна.У стрию файна дорога тому шо мер приватизував асвальтний, місто заробляє на географічному положенні і має у 10 разів менше доріг, якідо речі проходять біля державних трас. А всі хто пише шо будівництво стадіону погано колись прийде дивитись на футбол чи на тренування команд вищої ліги
Рейтинг: 0+ -13-
 
бандерштад, 17:56 20 лютого 2012 р.
 
На які саме об"екти, шановний? Факти в студію. Скільки конкретно робочих місць було створено завдяки зусиллям теперішнього мера, у скількох школах / дітсадках /лікарнях покращилися умови навчання/лікування/перебування? Що було зроблено для соціально незахищених верств населення, де, врешті, прозорість дій влади? Де можна дізнатися про ці таємничі критерії, за якими визначають найкращих мерів?
Рейтинг: 9+ 0-
 
до бандерштадта, 20:14 20 лютого 2012 р.
 
а чи не той то Онотолє автор статті, який ще недавно (перед мерськими) виборами бігав в писаках в Альоши Радзієвського? а тепер руцю котра кормила кусає :grin йой Толік шото таке га? недоплатили чи шо? :?
Рейтинг: 1+ -5-
 
олсо сед заратустра, 20:42 20 лютого 2012 р.
 
Правильна назва конкурсу є "мер-пройдисвіт року! " Ним і став Радзієвський!
Рейтинг: 9+ 0-
 
Іван, 20:56 20 лютого 2012 р.
 
Громада отримала таку владу яку заслуговує! а для дрогобича, буде безумовна користь коли наш мер виграє в цій номінації!
Рейтинг: 0+ 0-
 
читач, 21:22 20 лютого 2012 р.
 
В Дрогобичі не скоро ще буде футбольна команда яка б грала хочаб на рівні району1 :grin :grin :grin :grin :p :p :p :? :? :? :roll :roll :cry :cry :cry
Рейтинг: 0+ 0-
 
спортивна вулицЯ, 21:25 20 лютого 2012 р.
 
Тре номінацію ввести " Найдорожчий друг Залісся" :grin
Рейтинг: 2+ 0-
 
Слідак, 21:51 20 лютого 2012 р.
 
А шо , хай йде у ВР . Тоді призначать місцеві вибори і будемо мати нового мера , а значить і нову команду. Принаймі буде менше шкоди місту. :upset
Рейтинг: 2+ -2-
 
Слідак, 21:57 20 лютого 2012 р.
 
а чому ви всі не задоволені владою пишите це! а давай те вийдемо під ратушу покричимо не дамо працювати-тоді нас почують.пропоную це зробити хто за?
Рейтинг: 11+ -1-
 
правда, 22:15 20 лютого 2012 р.
 
Відрубати голву тим хто висунув цього *** на таку номінацію, а самого героя з першим підзамом привязати до фаркопа і просунути по вулицях Дрогобича.Рагулізму декотрих дрогобиків нема меж.Це ні в які ракми неможливо помістити. :(
Рейтинг: 4+ 0-
 
дружиннік, 08:08 21 лютого 2012 р.
 
Так, згідна що ми самі заслужили такої влади, своєю поведінкою тай вихованістю також. Багато було сказано про м.Стрий а я згідна його можна ставити в приклад. Нехай мер також не ідеальний і має щось приватизоване але тим неменше не забуває про громаду! Наприклад людям які хочуть в оренду приміщення і займатися підприємницькою діяльністю ставлять певні умови, їй дають приміщення без мінінгіту але зобовязують зробити фасад, дорожнє покриття, якщо обєкт цього не потребує просто просять допомогти у ремонті якогось іншого приміщення чи фасаду але без фанатизму і звільняють при цьому на 1 місяць від орендної плати, ось так.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Стрий, 09:03 21 лютого 2012 р.
 
Тільки хотів мер Дрогобича залучити гроші підприємців до оновлення бруківки, як стурбовані писаки розтрубили на весь світ що Радзієвський спонукає підприємців до корупці. 
Шановна дописувачка "Стрий" у Дрогобичі це не пройде. Бо хамство у нас домінує над здоровим глуздом. І приклад - цей сайт
Рейтинг: 0+ -6-
 
Володимир Щудло, 09:30 21 лютого 2012 р.
 
Для того щоб у нас було так як в Стрию треба тих писак, що збурюють народ виселити.Стий має потужню інтелігенцію. А у нас? Хто з громади має добрі ідеї, хто реалізовує щось для міста а не для себе? Біля своїх помешкань не прибираємо, біля брами своєї смітемо! Критикувати легко, а ви зробіть ! Чи пан Власюк хоть щось зробив доброго для Дрогобича? Від нього тхне одним негативом. Як пишемо і говоримо - такими ми є. Змінімо критику на вчинки для громади. А Радзієвського тренба підтримати.Кращого мера ( після покійного Ю.Я.Дацюка_ царство небесне йому) в місті не було! А чи буде? Чи є інший лідер , який не пробоїться очолити таке велике місто, і який не побоїться того бруду який на нього будуть лити "власюки".
Рейтинг: 1+ -5-
 
Альтер Его, 10:31 21 лютого 2012 р.
 
Шоу "акордеоніста" задавільняє марнославство владців бездар та невігласів. Бо той, хто сьогодні працює на совість аж ніяк не може сподіватися на повагу "від влади". Бо там, у владі - шахраї, наперсточники та лихварі. Пройдисвіти зкопіювали російське шоу, на якому медсестрі вручили премію, як кращому лікарю, хоча вона була тривіальною знахаркою. Все - за бабло. 
Номінації "на кращих" мали б передувати місцеві референдуми, -ось тоді б пан-добродій Радзієвський згорів би від сорому. Бо він морально не виносить щире та відверте спілкування.Що, його поява на київській сцені зашиє рота та очі дрогобичанам?Марнославний мер з командою лакуз та хабарників не мають ні честі ні совісті. Замість них - бажання за будь-яку ціну похизуватися. Халіфи на годину, та й годі.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Bad guys, 14:41 21 лютого 2012 р.
 
До Альтер Еrо! А ти що не гірший писака? Що ти хочаби один раз зробив біля своєго будинку?
Рейтинг: 2+ 0-
 
без імені, 16:48 21 лютого 2012 р.
 
Уяви собі прибираю. і усіх заохочую.Давайте змінимо життя починаючи з себе
Рейтинг: 3+ -1-
 
до без імені, 21:47 21 лютого 2012 р.
 
Не забаром все не видеме стане прозорим і безладу прийде кінець! Нехай "шановна"владо не тішить себе надією на безхмарне майбутнє і пристол який є на завжди! Прийде той час коли панич Радзієвський стане безпорадним і дуже слабким, коли у віконичко свого розкішного кабінету побачить розлючений натовп як то було у 2002році який в рази більше буде скандувати Ганьба Олексій Васильович! а до того йде ой як йде! А тоді побачимо як задніми ходами народний обранець буде покидати ратушу в яку ше до не давна зайшов "героєм"!
Рейтинг: 8+ 0-
 
бажаємо успіху владо, 22:13 21 лютого 2012 р.
 
Древні говорили, що якщо в тебе не ладиться з іншими людьми-в першу чергу шукай причину в собі.Однак аналіз дописів показує:якщо не можеш або не вмієш щось зробити-облий брудом іншого ітобі стане легше.Але якби не мер Радзієвський(1998-2002) поставив пам"ятники, то теперішні ура-патріоти не мали б де позмагатись у словоблудстві і поплакатись як вони люблять неньку-Україну.Я не є його прихильником, але якщо за рік його роботи не встидно проїхатись хоча б основними вулицями і асфальт не сходить разом зі снігом, а ввечері місто не потопає в темряві, як було до нього, -то це позитивний результат.І якщо він отримає цю забавку, то може і про Дрогобич почують в державі після стількох років забуття.
Рейтинг: 0+ -8-
 
гість, 22:15 21 лютого 2012 р.
 
І жителі Дрогобича, і журналісти, і депутати повинні зібрати усі фото і відео матеріали "заслуг" заслуженого мера і надіслати у комісію, яка присуджує такі звання. Побачать...присудять... По заслузі...
Рейтинг: 7+ 0-
 
Гість Дрогобича, 22:30 21 лютого 2012 р.
 
Мені шкода Вас це навіть вже не діагноз.Памятники ставилися за кошти бюджету а не за власні Радзієвського! Піар перед виборами 2002 але не пощастило пішов з ганьбою! а скільки ше грошей списали від памятників кудись на ліво?а як використовували дишеву робочу силу солдат! а дороги це заслуга не міста якшо Вам відомо, едентичні дороги зроблені в Трускавці та Бориславі коштом до Євро! А де 100тис посаджених дерев? думаю проростають у нього в кишенях! Невдовзі побачимо плоди, перед виборами у верховну раду! А де гроші на питну воду напевно збодував собі очисні а для дрогобичани нехай пють воду з ржавчиною! Коли в ночі будемо читати газети на вулицях?Дрогобич без Радзієвського це гасло стане початком руйнації місцевого режиму!
Рейтинг: 7+ 0-
 
До гість, 22:58 21 лютого 2012 р.
 
Народжений плазувати літати не може, тому непотрібно дивуватись як автору статті, тпк і її герою, оскільки в діях як першого так і другого немпє жодної послідовності. 
Спочатку, як правильно зазначено в одному з коментарів, лизав руки, а тепер їх кусає 
Всі прекрасно розуміли, ще перед виборами, що Радзієвський нічого доброго не зробить для громади, не тому, що не хоче, а тому, що не може це зробити, що він переконливо доводив протягом багатьох років перебуваючи на посаді першого секретаря та голови міста. 
Він може показати приклад в іншому, як що подивитись на його "роходження", проте цей приклад впроваджувати не потрібно, всі про це прекрасно знають, навіть успішно його впроваджують, мається на уваза пан "К", а також інші очільники команди. 
Тому не потрібно в даний час дивитись назад і докоряти один одному, а потрібно кожному з нас думати як знову не наступити на одні і тіж граблі, оскільки гуля ще надто велика і продовжує боліти. 
Необхідно відверто говорити про кожного "Достойника", який рветься до корита та пояснити йому де його місце. 
Невже за стільки років в нашому регіоні не виросло жодної порядної особи які б можна було обрати і доручити виконувати волю виборців, а не обслуговувати злодіїв. 
Шпновні, подивімось вперед, не забуваючи минулого, накреслім дорогу по якій мжна йти в майбутнє.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Гринь, 09:15 22 лютого 2012 р.
 
до IP: 37.53.192.214. 
*** Де тобі розуміти про режим. Та ти не знаєш де двері в ратушу. Чи ти хоча раз спілкувався з кимось чиновників? чи ти знаєш як формується бюджет ?, чи ти знаєш як з нього йдуть витрати ? Чи ти знаєш як здійснюється контрось бюджетних витрат ? 
100 тисяч дерев на місці, бо кожен день ходжу по при тих 30, які минулого року посадив. 
А якщо чогось немає то переконаний - це такі як ти хами понищили. Та тебе хоч медом маж, хоч золотом присипай, ти всерівно болото знайдеш і виляпаєшся, ще й витимеш що Радзієвський винен. 
Не буде тобі Радзієвського, то буде Ваврин, або Скірко, але ти базіко всерівно витимеш, бо ти ледар ! а всі ледарі по своїй суті революціонери, бо їм ліньки працювати, а от на барикади вести та хапнути щось під шумок - це запросто 
 
Особисті образи.
Рейтинг: 0+ -7-
 
Володимир Щудло, 09:28 22 лютого 2012 р.
 
Памятаю у Гука був такий шанувальник Іван. Рвав любого за боса. Історія повторюється...
Рейтинг: 3+ 0-
 
Федис М.Б, 09:42 22 лютого 2012 р.
 
Один обзиває всіх хамами.Другий каже підітри соплі! Інший ще якось скварчить! Пацани! Ви всі "такі круті" як яйця варені! Звідки ви взагалі прийшли! То некрасиво/не ладно/ так людей обзивати! Ви напевно один з одним ще і в БОГА вірите! Чи тільки так вдаєте, що ви всі такі праведні! Будьте трохи телерантніші і стриманішими! Ну не можуть всі бути такими мудрими, як ви.Якщо ви дійсно такі революціонери так чому не піднімаєте народ на протиставлення влади кодла яка керує УКРАІНОЮ! Давайте радитися всі разом що будемо робити і далі!
Рейтинг: 4+ 0-
 
до крикунів, 09:59 22 лютого 2012 р.
 
Найпростіше, -писати листи протесту. В тім числі й у Кабмін. З конкретними фактами провалу керівництва "номінанта" Радзієвського.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Порадник, 15:48 22 лютого 2012 р.
 
Деякі достойники! У багатьох коментах ви схожі на тих, хто, щойно обравши мера міста (незалежно кого) одразу хотів би, аби він особисто вам носив у ліжко каву, готував сніданки і співав на ніч колискову. Людина працює, не ставте йому палиці в колеса, бо він він відповідає за павутиння у вашій квартирі, чи невитріпаний килимок перед порогом. Дрогобич- місто в Україні, а над ним є ще Львів, армагеддон Київ, - там теж свої інтереси, навіть щодо Дрогобича. Якби Дрогобич був Ватиканом (а міг би таки бути- вся інфраструктура у місті була і доволі потужна- ще за тих часів)...
Рейтинг: 1+ -2-
 
Читач, 18:01 22 лютого 2012 р.
 
"Вона" теж працювала. А нині сидит.
Рейтинг: 2+ -1-
 
Читачу, 00:03 23 лютого 2012 р.
 
Запрошую Читача пройтись Стрийською і він тоді може зрозуміє роль мера в місті.Сьогодні дочка ішла в школу і біля бувшого млина була забризгана зніг до голови машиною. Дитині прийшлось повернутись до дому. Але які можуть бути претензії до водіїв? Вцьому місті через забиту систему водовідведення постійно вода стоїть на півдороги.І дальше такаж ситуація біля бібліотеки інститтуту, а навпроти міліції взагалі завал люди ходять по проїзжій частині. Тротуари не чищені і дитина приходить до дому з мокрими ногами. Це результат ефективної діяльності влади.За таку роботу треба відмічати, але не нагородами.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Читачу, 12:18 23 лютого 2012 р.
 
Люди добрі Подивітся по вулиці Стрийській біля моста ото показуха на цілу Укрвїну позорисько , Бездоріжжя"
Рейтинг: 0+ 0-
 
Сенс, 12:03 25 лютого 2012 р.
 
доброго всІм днЯ, шановнІ дрогобиЧани. хоЧу всІм тут писарЯм сказати, що ви всІ бидлюки-замІсть того щоб подЯкувати менІ за все те велике що Я зробив длЯ вашого мІста, то ви мене ще І в Чомусь звинуваЧуЄте? Чому Я повинен робити щось длЯ мІста, Яке длЯ мене Є Чужим? І Чому вас так всІх жаба давить про мою уЧасть у номІнацІЇ мер мІста року? Я баЧу що вас усІх треба ще бІльше зажимати, пІднІмати моЇ розцІнки, бо Інакше ви завтра будете менІ в оЧІ плювати. з 01березнЯ будемо з вами жити по-новому - маЄте ЯкІсь питаннЯ Чи проблеми - дзвоните до мого секретарЯ, взнаЄте вартІсть послуги І оплаЧуЄте Їх у банку моЄЇ жІнки, І аж тодІ предЯвивши копІю платІжки вартовому зможете зайти да ратушІ, І ще придумаю, щоб ви всІ потІли вІд того, Як тІльки поЧуЄте мою фамІлІю, от тодІ буде страх І порЯдок з цими писаЧами. хай щастить!
Рейтинг: 0+ 0-
 
радзІЄвський, 17:55 25 лютого 2012 р.
 
Думаю останній коментар "радзієвського" справді не є ним, хоча певно написав його думки. Смішно - побажавши "доброго дня" обідцяти "пекло" (хоч воно так вже є), навіть як пишете від чужого імені. В міську раду, без нагальної потреби ніхто й безплатно не хоче звертатись, не те, щоб платити. 
А хто каже, що автор колись "цілував руки", а недоплатили, і зараз таке пише, скажу: так, людина може підтримувати одного, мати в ньому надію, підтримку, а потім розчаруватись. Це зараз не дивота. А те, що пише (для наших же "оцінок") - це добре. Думки, погляди, друзі - все змінюється. Тільки б не туди-назад, бо тоді вже - "хамелеон".
Рейтинг: 0+ 0-
 
Оксана, 22:07 26 лютого 2012 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5828 днів)