Дрогобич, прокидайся!

Надрукувати
Новини
Написав(ла) Наталія Жмурко   
26.02.2012
Молодь Святкування колишніх радянських свят викликає у нас різні емоції. Так ось, немалий ажіотаж виник навколо однієї з таких дат – 23 лютого, Дня армії. Саме цього дня у нічному клубі "Шосе" творці шоу "На ковзанці" ("DI ZoN") вирішили зробити свято для чоловіків, організувавши тематичну вечірку "Army Day Party". Молодь розігрівали діджеї Pitt-Sheyker, VidolL та Joker. Вела свято львів’янка Inna Hot, яка забавляла відвідувачів закладу тематичними конкурсами, а пари-учасники отримали призи. Також було запрошено фотографів – Ігора Гриника та Галину Луців, які фотографували кращі моменти та супервеселий настрій відвідувачів протягом всього вечора.

Як розповіли організатори свята, в майбутньому планується проведення ще багатьох такого роду вечірок, основним меседжем яких буде тематична спрямованість.

Відзначення свята захисника Вітчизни для нашого суспільства і кожного громадянина зокрема має бути одним з найпріоритетніших шляхів самоусвідомлення нації і формування нової особистості. Бо, мабуть, немає більше на землі такої держави і суспільства, які б протягом свого становлення мали стільки своїх героїчних захисників й були б в такому кричущому боргу байдужості перед ними.

А якщо вести мову про те, чи святкувати цей день, чи ні, то давайте пригадаємо, скільки такого типу свят в нашому календарі: 1 та 9 травня, 8 березня… Оскільки український народ у своїй основі є християнським і належить до сім’ї європейських народів, нав’язане силоміць свято 8 березня є чужим для нас. Нам годиться відзначати справді міжнародне свято — День Матері (друга неділя травня).

Тому перш, ніж розцінювати доцільність відзначення того чи іншого свята – давайте не будемо зациклюватися на дрібницях історії, а просто робити приємні несподіванки один одному!

Переглядів: 4783

Коментарі (41)
 
День матері - так само не українське, запозичене в США.
Рейтинг: 8+ -3-
 
З повагою до Наталії Жмурко, 06:21 26 лютого 2012 р.
 
При сучасному доступу до інформації, і правельно поставленому питанні можна "копнути" дуже глибоко. 
 
Кожний панок, царьок, вносить свої користливі корективи вже в свою історію. 
 
Хто з Нас по Свому Родовому Дереві може прослідкувати Рід глибше ніж третє покоління? 
 
Нам придумають "свята" - "ти" і радий. 
А думати, аналізувати, бути відповідальним перед поколіннями нас розучують, і то системно. 
 
За допомогою доступу до інформації знімаємо 20-річний шар, потім 100-річний, дальше 1000-річний. 
 
Пропоную Всім розібратися з такими датами: 
1 січня - 14 січня,  
25 грудня - 7 січня,  
23 лютого - 8 березня - різниця 14 днів! ? 
 
Подвійні стандарти. 
Не так просто Наш Рід перевезти на інші дати, а під датами ще і подвійні значення цих "свят". 
 
Нас привчили: "Добре треба ПОПАхати, а потім - добре відпочити", відпочивати нам сказали це - кафе, нічний клуб, дача, море. Пахати - це робота за яку плотять великі гроші. 
Є інше відношення: працювати для: перше саморозвитку, друге для принесення користі оточенню, та оточуючим. 
Відпочивати - творити справу, яка тобі найблища до Душі і твому Духу.
Рейтинг: 6+ -4-
 
Asserg, 08:10 26 лютого 2012 р.
 
А що, власне, автор хотів сказати дрогобичанам цією статтею? Це реклама "Шосе" чи роздуми про свята? Чи написано "аби було"?
Рейтинг: 14+ -2-
 
мешканець, 09:33 26 лютого 2012 р.
 
Той хто не відзначав 23 лютого той тим більше не буде святкувати 9 травня чи 1, вже не говрю за 8 березня ! Слід зазначити перше речення в статті "Святкування колишніх радянських свят" , тут навіть коментувати не треба !
Рейтинг: 5+ -6-
 
Штурм!, 10:16 26 лютого 2012 р.
 
Наш народ зумисне відволікають від наших українських традицій. лиш би ми не відчули себе повноправними громадянами, українцями, просто нормальними людьми. Для того і спрямований процес ДЕБІЛІЗІЦІЇ. Особливо МОЛОДІ. Мовляв ХЕЛОВВІН це круто, 23 лютого то день Захисників Вітчизни для українців. День Червоної Армії, яка заливала кровю українські села і міста в 20-х роках минулого століття, а потому в 40-х роках українці мають тепер відзначати пританцьовуючи. А день Українського козацтва та день зародження УПА, який припадає на СВЯТО ПОКРОВИ 14 жовтня, щоби забули начисто. Бо то може сколихнути українську душу.
Рейтинг: 13+ -9-
 
Степан, 10:37 26 лютого 2012 р.
 
Дрібниць історії не буває. Святкування Дня Армії в Дрогобичі свідчить, що балом правлять меншовартісні українці.
Рейтинг: 9+ -10-
 
Бандерівець, 11:23 26 лютого 2012 р.
 
Цитую: 
... давайте не будемо зациклюватися на дрібницях історії, а просто робити приємні несподіванки один одному!  
Це якраз те про що наголошують останні відвідувачі. Нашій молоді стараються втовкмачити в їхні недосвідчені молоді голови, що наша вікова героїчна історія це все дурниці, на які не варто зважати. Вони зруйнували нашу промисловість, бо всі підприємства Дрогобича вже лежать у руїнах наче після тяжкої війни. Тепер руйнують свідомість в головах наших дітей. Діти, ви думайте добре до чого вас штовхають. Вони це не для добра нашого роблять.
Рейтинг: 5+ -8-
 
Михайло, 11:43 26 лютого 2012 р.
 
Всі ці "свята"-привід лишній раз зібратись і випити. У нас цього не пропустять. Сумніваюсь, чи багато людей вважає це святом. 23-го ви нам, 7-го березня-ми вам. А 8-го жінці і дочкам по якійсь дурничці + виручку Танчукам. І знову за стіл! Традиція...
Рейтинг: 11+ -4-
 
Йосип,що..., 11:49 26 лютого 2012 р.
 
Та за такий вислів 
... давайте не будемо зациклюватися на дрібницях історії, а просто робити приємні несподіванки один одному!  
у Франції, Польщі, Чехії, Угорщині чи в тій же ж Росії її би вже давно зїли з потрохами. А в Україні можна стати на перехресті і кричати на весь голос: ГЕТЬ УКРАЇНЦІВ З УКРАЇНИ! І ми будемо мовчки і байдуже проходити мимо. Коли нас вже та історія навчить?
Рейтинг: 13+ -7-
 
Світлана, 12:42 26 лютого 2012 р.
 
Всім привіт.Вітаю із прошедшим святом.Та свято удалося.Але не тре ба казати що це реклама шосе або просто так написано щоб було.Читаїте саме перше! Дрогобич прокидається! 8) Тому що як на мене хоть хтось старається оживити місто і людеї і студентів, бо скільки я живу в дрогобичі нічого не чути.А зарас почали щось робити і організовувати свята і різні зустрічі. починаю говорити це не свято України.Але треба з чогось починати і організатори починають з чого можуть і мені здається що треба пітримати їх і не мішати а допомагати.Щоб Дрогобич прокинувся і разом з ним вся Україна. 
а якшо ви протів то зробіті ви якісь свято вечерінку конкурси змагання і всь решта і побачим яка це буде реклама або свято. 
А так я радий що потрогу Дрогобич проснувся :) Тримати так далі!
Рейтинг: 8+ -12-
 
, 13:26 26 лютого 2012 р.
 
Українці - раби , що московский барін скаже те раб і робить .
Рейтинг: 5+ -6-
 
Дрогобичанин, 13:44 26 лютого 2012 р.
 
Навіщо видаляти правду ? Біля кафе АЛІБІ , на перехресті стоїть велика КРАСНАЯ ЗВЕЗДА ( тіпа памятник ВОВ ) І НАСМІХАЄТЬСЯ над памятником навпроти ЖЕРТВАМ КОМУНІСТИЧНИХ РЕПРЕСІЙ . :(
Рейтинг: 8+ -8-
 
Дрогобичанин, 13:49 26 лютого 2012 р.
 
Немє про що говорити, тому все зводиться на дурниці, яким не варто придіояти уваги. 
Дрогобичу, як і всій Україні, дійсно час прокидатись, а то проспимо самі себе. 
Коли на телебаченні показують міського голову, як номінанта на людину року, який на питання, що Вам вдалося зробити на посді голови міста, довго плів кошики, які ккоманду йому вдалося підібрати, проте не назвав жодної конкретної справи, яка б була би вирішена чи зроблена. 
Тай що може зробити людина, яка як за віком так і станом здоров"я вже потребує відпочинку, тільки одне думає, як ще чимось дпоиогти своїй сім"ї, де і що можна вхопити, а громада мовчить, а депутати попри таке керівництво збирають свої статки, кожен тягне ковдру на себе. 
Тому час вже прокинутись громаді, час кожному сказати своє фе тим очільникам, щоб вони не заваджали нам жити та працювати.
Рейтинг: 7+ -1-
 
Гринь, 13:54 26 лютого 2012 р.
 
Цитую  
... треба з чогось починати ... їм треба допомагати ... щоби проснувся Дрогобич а з ним вся Україна. 
Писав точно Танчук. То я йому відповім словами Шевченка. 
...Та не однаково мені 
що Україну злії люди 
присплять лукаві і в огні 
її обкраденую збудять 
ох не однаково мені. 
Якщо вже Василь Танчук такий патріот Дрогобича і хоче щось зробити для молоді то чому не зробить щось дійсно корисне хоча би на тій жеж забаві. а там все хіба спрямовано на одержання максимального прибутку і для прививання нашій молоді примітивного споживацького мислення?
Рейтинг: 2+ -3-
 
Ох ти, 14:01 26 лютого 2012 р.
 
(Ох ти) 
Я не Танчук. 
Це мої слова. 
І чого вам Ніфіга не подобається.Продумаїте самі щось.Є люди які щось роблять.Даваїте щось ви зробіть.А несидіть перед монітором! Вашко чи шо?
Рейтинг: 8+ -2-
 
, 14:18 26 лютого 2012 р.
 
Видно, що ви, чоловіче, дійсно ШАЛЕНИЙ. І вам неВАШКО перетворювати наших молодих людей у ДЕБІЛІВ. Навпаки, ви би хотіли всіх наших чудових хлопців і дівчат перетворити у СІРУ БЕЗФОРМЕННУ МАСУ. Представником якої, за всіма показниками, ви і являєтеся. І тут вже навіть медицина НІФІГА не здатна зарадити. Занадто пізно.
Рейтинг: 2+ -8-
 
Філолог, 14:45 26 лютого 2012 р.
 
Ура Патріоти ви і тільки ви довели Дрогобич до ручки. Тепер ви настільки спротивились суспільству, що вас навіть серьозно ніхто не сприймає. Молодь хоче позитивних знім. Закрийте роти і не заважайте. Нема молодим навіть кось з Вас брати приклад.
Рейтинг: 12+ -4-
 
Федис М.Б, 15:31 26 лютого 2012 р.
 
8) Я в важаю що 8 березня потрібно зробить вихідним потомушо єто будєт лутше аджє єто толька раз в год !
Рейтинг: 2+ -5-
 
Землепорядник, 16:01 26 лютого 2012 р.
 
Народ! Давайте перестанемо шукати винних. У нас що в церкві, що в державі можна знайти багато недоліків щодо святкування. До прикладу, церква відзначає таке свято як усікновення голови Івана Хрестителя, а десь в якомусь селі – це храмовий празник, де в кожній хаті накривають столи і починають гостину. – Це нормально? В державі взагалі бардак. А хто в тому винен? – Ми самі. Тому що ми обираємо таку владу, яка не може поладити з церквою, сісти і чітко прописати свята.  
Щодо 23 лютого, то в Україні – День захисника Вітчизни. А ті, хто служив у радянській армії святкують День радянської армії. Нібито парадокс, але так воно є. Тому давайте продумаємо самі: які свята варті уваги. Адже та сама Масляна, Івана Купала – язичницькі свята, але ми їх відзначаємо. Ми так кричимо, що от, ті святкують те, а ті те. Сьогодні уже розпочався піст. А це нормально, коли проводяться запусти? Коли більшість розуміють це як п’янку? Я вважаю, що це ненормально. Тому, раз уже така ситуація склалася, то давайте разом виходити з того, давайте спільно пропишемо ті свята, які б ми хотіли святкувати. Давайте думати про майбутнє, а не топтатися на місці і шукати винних в історії. Толку з того, що ми маємо багато істориків, які тлумачать історію кожен по-своєму, а так і немає спільної згоди. Думаю, Ви зі мною погодитеся?
Рейтинг: 15+ 0-
 
Зеновій Квасній, 17:47 26 лютого 2012 р.
 
Я служив в радянській армії - повний маразм .А комуняк , що святкують цей день , пів міста . Оце дожились западенці . ПОЗОР
Рейтинг: 6+ -12-
 
Дрогобичанин, 18:48 26 лютого 2012 р.
 
23 лютого святкувати це позорище, .Дiти якi були на так званому позоhищу в Шосе, бiльша половина не служила i не знае що таке армiя.
Рейтинг: 7+ -10-
 
Володимир, 19:27 26 лютого 2012 р.
 
І як, набухалися в шосе файно?Про що говорити якшо сам один із організаторі вконтакті пише статус "Дякую всім хто вчора був з нами. Бодун мучуть"
Рейтинг: 8+ -3-
 
Штурм!, 22:09 26 лютого 2012 р.
 
це реклама нових дрогобицьких шоуменів "творців свята "на ковзанці"" :grin :grin :grin :grin
Рейтинг: 7+ 0-
 
Гість, 07:09 27 лютого 2012 р.
 
Їм що, їм аби прибуток. Вони й до наркотиків наших дітей привчають примовляючи. ЦЕ КРУТО! ЦЕ КЛЬОВО! а подивіться на рекламу пива! 11? Сидять хлопці і дівчата і тримають по пляшці пива. адже дівчата то майбутні матері, а їм байдуже. На здоровї майбутніх поколінь, на їх розумових, інтелектуальних здібностях вони роблять свої чорні гроші. Та чому не організували то свято якось по людському. А вони тішать дітей що багато було спиртного і було круто та кльово. Бо молодь отримала можливість ВІДВЯЗАТИСЯ. Діти, ви ходіть на різні забави бо така ваша пора молода, але думайте своїми головами.
Рейтинг: 3+ -5-
 
Степан, 07:40 27 лютого 2012 р.
 
Стаття - елементарний піар, як для закладу, так і для організаторів. 
Хоча прикрита "високими" фразами ."Відзначення свята захисника Вітчизни має бути одним з найпріоритетніших шляхів... самоусвідомлення нації.." 
Я б ще зрозумів про здуми трохи старшого покоління, якому цей день асоціюється з роками в АРМІЇ. Хто в якій, але це враження та ємоції на все життя !  
Але як забавляють "вищі матерії" з уст покоління для яких армія - ЦЕ НАЙСТРАШНІШИЙ КОШМАР, яке в більшості всіма можливостями старається "відкосити", та "відмазатись" - від "Захисту Вітчизни". 
Всіх цих "клаберів" та "пепсів" однозначно в майбутньому не побачити ЗАХИСНИКАМИ. 
Тому не варто літати в вищих матеріях, звертатись до нації, суспільства з тими ідеями , які дане покоління так нехтує !
Рейтинг: 2+ -5-
 
, 07:54 27 лютого 2012 р.
 
Дітки! Поки є можливість + бабелко, мамині + татові, які ригають по закордонах, відривайтеся хто як може! Еле не пийте багато спиртних чемергесів, бо то є все - халтура! Різні етикетки, але у всіх пляшках -спирт однаковий, а по етикетках і ціна різна! Сигарети, шнапс /горілка/ , або горілочка - це все соблазн для пацанів +дівчаток! Випив, закусив рукавом і балдіш! Чи не так! Але не пийте , бо оті всі "бізнесмени" вори і злодіі , які випускають оту всю отруту заробляють на вас купу бабла, бо то все ..ПРИВАТНЕ! Вони вже викупили! То все іхнє! Так що думайте і робіть висновок з моєі писанини! ЮРІЙ П..СНАЙПЕР!
Рейтинг: 1+ -4-
 
До всіх, 09:41 27 лютого 2012 р.
 
Шановні, прошу Вас не тратити даром час, допоки ми самі не визначимо, кожен для себе і для усіх оазом, пріоритетети свого життя, майбутнього своїх дітей, до того часу ми не можемо йти вперед, а тупцюємо на місці, або посуваємося назад, чим саме є повернення до так званого св"яткування різних неіснуючих св"ят, нав"язаних нам московськими саипапами, а їх поплічники, які і до сьогодня керують нами, усіма силами намагаються нам нав"язати ці "св"яткування", в яких немає жодного змісту та наповнення, а для окремих осіб це ще вигідно з матеріальної точки зору, адже купуютьсянікому непотрібні речі в якості подарунків. 
Подивіться, шановні, що робиться з нашою молоддю, вона спивається, деградує, випускники шкіл, навіть вузів, невміють вже писапти, вже не кажу про нормативну лексику. 
Пройдіться після закінчення ззанять в нашому універститеті поруч з судентами, послухайте їх розмови, то вуха в"януть, тому стоїть питання, що можуть ці майбутні вчителі дати нашим дітям. 
Подивіться як в порку біля пам"ятника С. Бандері молоді мами з візочками, в яких сплять грудні діти, сидять з сигаретами в зубах і пивом в руках і послухайте їх мову, що вони прищеплять своїм діткам, що з тих дітей виросте. 
Тому, шановні, поки в нас така ідеологія, допоки нами керують такі міністри освіти як Табачник, а на місцях їх сатрпапи, доти немає надії на покращення нашого суспільства, на відродження нашлї держави.
Рейтинг: 4+ -2-
 
Гринь, 10:03 27 лютого 2012 р.
 
"Народ! Давайте перестанемо шукати винних." 
 
... і "помірковано" дамо вилізти собі на голову
Рейтинг: 0+ -7-
 
andrew, 10:06 27 лютого 2012 р.
 
"поки в нас така ідеологія"... 
 
ну але в той час "поки в нас така ідеологія", чомусь ви і я - не такі.  
 
ви шо всерйоз думаєте, шо "ідеологією", розпорядженням "зверху" можна виховати народ "расово чистих" і здорових "арійців"?  
 
по-перше, пити/курити/колотися/грабувати - вільний вибір кожного. Але при цьому вибір громади - що робити з тими людьми, які роблять такий вибір. я думаю, що громада мала би таких людей обмежувати в правах і ізолювати. ТАК, самосуд. 
 
по-друге, на людей найбільший вплив має виховання батьків (які цінності прививають вдома), оточуючі (діти, дорослі етц - які у них цінності домінують), потім садік/школа/ВНЗ (які цінності культивує ця система індокритнації), мас-медіа (пропаговані культурні зразки, ціноості, моделі поведінки). 
 
всі ці інститути просувають споживацькі, буржуазні цінності, батьки теж сповідують споживацькі цінності і мимовільно прививають їх дітям (висловленням суджень, оцінками, коментарями щодо людей, подій і так далі). 
 
дуже добре, якщо хтось настільки свідомий, що може сам розібратися в цьому, критично подивитися на домінуючі в суспільстві уявлення і виробити власну систему цінностей. 
 
більшості людей ліньки це робити, для цього потрібне *зусилля* над собою. і крім того, НЕ ДУМАЮЧИ самому жити просто легше, простіше, безпечніше. 
 
бо той, хто наважується думати самостійно 1-наражається на несприйняття оточуючих, 2-наражається на переслідування з боку "правлячих кругів" (їм потрібні вівці, не всякі "умніки"). 
 
так шо - вітаю вас з Днем Захисника Радянської Армії, шановні співгромадяни! приятного вам, как говорится, зомбирования!
Рейтинг: 3+ -4-
 
andrew, 10:24 27 лютого 2012 р.
 
"Ура патріотам" і "ідейним." Що ви дали молоді за останні 20 років? Ви це слово згадуєте перед виборами і коли треба прапори носити. 20 років ви тільки будували ... не процвітаюче місто а бари і оптеки, з садиків робили бізнес центри... Чому ви дозволили вмерти спорту? Чому нема басеїну, а на місці кінотеатру соїть бізнес центр? Це так ви думали за молодь? Коли забрали в них все, а тепер ви вигукуєте розумні слова і призиваєте до свідомості не в себе, а в молоді. За теперішній стан речей винні Ви і ваша безпорадність, безвідомість, безвідповідальність перед молоддю і перед самим собою. Тому сприйміть, це як належне не вчіть нас, бо не маєте морального права. Вас час вийшов. Ми будемо будувати нове, але без ваших порад.
Рейтинг: 18+ -1-
 
Федис М.Б, 11:43 27 лютого 2012 р.
 
І знову молодь винна в усіх гріхах! Шановні дописувачі, читаючи ваші коментарі, так і постає картина: сивочолий інтелігент-патріот-праведник , що все життя поклав на виховання достойної молоді та відродження і процвітання неньки-України, сидить біля компа та клацає по клавіатурі. Але, якби ж це було так! В реальності сидить вуйко за 30, який за плечима має буйну молодість, мало що в житті добився, і розпирає його злість на усіх, а найбільше на москалів, комуняк і, звичайно ж , таку паскудну молодь.А подумати про те, що ця молодь вихована отим "патріотичним поколінням", якому зараз саме за 30, на його вчинках , на здобутках, на моральних принципах . І саме це покоління "старших" було і є мовчазним свідком, а, подекуди, й активним учасником , розкрадання та розвалу нашої країни, і, конкретно, занепаду Дрогобича.Не молодь, а оті дописувачі-моралісти.Саме це покоління привчило і привчає молодь до того , що все купляєтья і продається( хабарі в школах-інститутах-лікарнях- різних конторах беруть у тієї молоді саме ось такі дядечки та тітоньки), до того, що іншу людину, що тобі чимось недогодила можна назвати "бидлом і т.п..", що конфліктну ситуацію з усіма наслідками легше створити, ніж аргументовано та толерантно провести розмову... Саме оті за 30 продають молоді спиртні напої та наркотики.Саме вони ж навчають неповаги до оточуючих. І це можно довго продовжувати. ..На превеликий жаль...То почали б спочатку з самокритики, святоші ви наші. 
Максе, підтримую кожне написане вами слово. Праві ви стовідсотково. 
І ще хотілося б попросити не змішувати святе з грішним. а саме: біля Вічного вогню поховані теж патріоти України, молоді люди, що поклали своє життя , визволяючи місто від фашистів (не плутайте НКВСників з простими солдатами). Вони достойні шани.
Рейтинг: 8+ -3-
 
Дрогобичанка, 12:30 27 лютого 2012 р.
 
"привчає молодь до того , що все купляєтья і продається" 
 
то скоріше молодь може навчити цього своїх батьків, що все купується і продається, особливо "золота" молодь... 
 
"аргументовано" і "толерантно" проводити розмови з різними мафіозними ватажками (такими як той шо зараз сидить в міській раді) - дурного робота. якщо воно г..., то воно г..., толерантність тут ні до чого. 
 
(до речі, мені 25)
Рейтинг: 0+ -9-
 
andrew, 14:59 27 лютого 2012 р.
 
А людям лиш би поговорити))) Хоч хтось з вас підняв свою дупу, і зробив щось для молоді? Зате як всі красиво вчити вміють! Вірю вірю як всі за молоді вдома з батьками сиділи, чайок попивали, а тепр менше покоління до цього закликають))
Рейтинг: 11+ -1-
 
Гість, 15:01 27 лютого 2012 р.
 
я собі уявляю що буде будувати молода поросль, яка заперечує поради "ідейного" покоління... 
 
"Ідея у нас одна - Велика Економіка! "... 
 
шановні! агов! та то ж ті у кого така сама психологія і набудували тих барів, бізнес центрів і тд, бо у них мета одна - П Р И Б У Т О К - будь-якою ціною. 
 
"якщо торгівля отрутою вбиває людей, але приносить прибутки - то це ОК". 
головне напхати кишені 
 
правільним путьом ідьом, таваріщі молоді перспективні рекетири! Бог в помощь! (Солидный Господь для солидных господ). 
 
P.S. поки при владі були "відсталі", "непрогресивні", "дурнуваті" старі, ми були хм.. в халепі. коли прийде молода поросль - будемо в д..пі, повній, безумовній і безповоротній
Рейтинг: 1+ -4-
 
andrew, 15:10 27 лютого 2012 р.
 
а взагалі-то, шо ви пропонуєте "для молоді" робити? 
 
"хто читає, той зрозуміє", хто цікавиться чимось в житті, хоче щось зробити, тому не треба подачок від якоїсь там влади чи ще когось.  
 
добре шо є так як є, дуже з того тішуся - бо справжнє буває тільки з власної ініціативи (молоді в даному випадку). хай це буде "підпільна" діяльність і самоорганізація - музичні ансамблі, клуби за інтересами і тд. - і дуже добре шо ніякий "комітет", "відділ" чи "департамент" не запхав ще туда свого носа. всьо їм треба знати і всьо їм треба контролювати. 
 
ну а тим, кому однієї звивини хватає тільки на то шоб "бикувати" на вулицях, витягувати мобільники з кишень і "заливатися" при будь-якій оказії - тому і "молодіжна політика" не поможе.
Рейтинг: 1+ -3-
 
andrew, 15:20 27 лютого 2012 р.
 
"Золота молодь" має "золотих" батьків), які й навчили нащадків процесу куплі-продажу. 
Так що, як не крути, але це зло іде від старших . 
А , отже, перед тим , як ганьбити молодь, треба подивитися на себе.
Рейтинг: 9+ -1-
 
дрогобичанка, 15:22 27 лютого 2012 р.
 
До Гостя та Степана_____Так, називайте це і рекламою "творців шоу "На ковзанці" - я тільки "За", так як нічого в тому поганого і антигуманного немає. Це ж не реклама оковитої (якою так перевантажене наше ТБ, бігборди та сітілайти), і навіть не цигарок чи наркотиків, а реклама людей, які пробудили сонне місто Дрогобич із зимової сплячки! Підіть щось організуйте в мороз, запросіть людей, друзів, а не сидіть в теплих домівках і не критикуйте - тоді будемо порівнювати хто, що і як зробив. Зробіть і Ви добру справу, і про Вас напишуть!  
 
Степане, Ви но мені скажіть, будьте добрі, чи готові Ви навести докази на слова: "Їм що, їм аби прибуток. Вони й до наркотиків наших дітей привчають примовляючи. ЦЕ КРУТО! ЦЕ КЛЬОВО! " - Якщо Ви не знаєте, то мушу Вам зазначити, що шоу "На ковзанці" робили виключно за спонсорські кошти, на які купили м'які іграшки, солодощі, фотоапарат та ін. подарунки для конкурсантів - про який прибуток може йти мова?! Якщо ж Ви про "Шосе", то проблема алкогольної/наркотичної залежності молоді була, є і залишиться наболілою і тут цілком підтримую точку зору Гриня, andrew та Дрогобичанки. Вдумайтеся: ми постійно звинувачуємо інших в наших проблемах, кричимо про національну гордість... Ми всі змирилися жити з низьким рівнем життя, з недоступним житлом, з брехнею політиків, з корупцією, та і взагалі – всією цією моделлю сучасного життя. Нас лякають ще гіршим життям, і ми поступово здаємо позиції. Чому замість того, аби когось критикувати, не зібратися нам і не обдумати наші пріоритети, наше завтра, порушити питання дозвілля молоді?! - А не буде такого, тому що ми така нація, яка звикла завжди і у всьому проявляти свій невимовний егоїзм, так як часто живемо за правилом: "Моя хата з краю…". Бруно Ясенський у свій час написав золоті слова. Почитайте уважно і вдумайтеся в їх глибокий зміст: "Не бійся ворогів - у гіршому випадку вони можуть вбити. Не бійся друзів - у гіршому випадку вони можуть зрадити. Бійся байдужих - вони і не вб'ють, і не зрадять, але тільки з їхньої мовчазної згоди існують на землі зрада і вбивство".  
 
Маєте осуджувати - зробіть краще, покажіть приклад!  
"Україна починається з ТЕБЕ"! (В. Чорновіл)
Рейтинг: 8+ -1-
 
Наталія Жмурко, 20:13 27 лютого 2012 р.
 
Міжнародний день жінок вперше святкували в Америці, правда не 8 березня, а 28 лютого 1909р. 18 квітня 1911 за поданням Клари Цеткін, яка була німкенею у 12 коліні, а ніякою не єврейкою (її батько був сільським протестантським священиком), свято масово відзначили у Європі. У 2011 році цей день відзначали у більше 100 країнах. Барак Обама виголосив з цього приводу окрему промову. В Австралії навіть випустили пам'ятну монету до 100-річчя. Так що ніяке це не радянське свято. Ще Новий рік назвіть радянським.
Рейтинг: 8+ -1-
 
Канделябра, 22:11 27 лютого 2012 р.
 
*** 
 
Пишіть по темі, будь ласкаю
Рейтинг: 3+ 0-
 
снайпер, 22:55 27 лютого 2012 р.
 
Опозиція прокинеться тоді, коли їй треба буде голосів...перед виборами...
Рейтинг: 6+ 0-
 
Андрій, 07:52 28 лютого 2012 р.
 
Ді стає ініціатором створення молодіжного руху. "Дрогобич, Прокидайся" це не партія, не організація, це молоді люди які хочуть змін.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Федис М.Б, 12:20 01 березня 2012 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5828 днів)