Автономне опалення: правові підстави

Надрукувати
Роздуми
27.02.2012
ЗаконБагато хто з дрогобичан хоче встановити собі у помешканні автономне опалення, позбувшись неефективного та нерентабельного центрального. Та не кожен може це зробити, адже міська влада не йде на зустріч людям. Наш постійний читач Юрій Васильович пропонує увазі відвідувачів Дрогобич Інфо низку витягів із нормативних актів, з яких випливає, що влада Дрогобича нехтує правами мешканців, порушуючи чинне законодавство, коли не видає дозволів на встановленні автономного опалення.

Стаття 4 частина 4 Закону України Цивільне законодавство. Закони України мають верховенство права над постановами кабінету міністрів.

Стаття 19 частина 2 Конституції України. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування зобов’язані діяти лише на підставі та у спосіб що передбачені Конституцією та Законами України.


Господарський кодекс України стаття 25.
1.Споживач має право вибору товару.
2. Органам державної влади та органам місцевого самоврядування забороняється приймати акти та вчиняти дії що визначають привілейоване становище суб’єктів господарювання тієї чи іншої форми власності.


Цивільне Законодавство України
Заборона на відключення від системи централізованого опалення суперечить статтям:

Стаття 321. Право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійснені ю.

Стаття 383 Власник квартири МАЄ ПРАВО на свій розсуд здійснювати ремонт і зміни у квартирі, якщо ці зміни не призведуть до порушень прав власників інших квартир і не порушать правил експлуатації будинку.

Стаття 651, частина 3. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.

Стаття 907. Договір про надання послуг може бути розірваний, у тому числі шляхом односторонньої відмови від договору, в порядку та на підставах встановлених цим кодексом або іншим законом.

Стаття 319, частина 1. Власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд.

Частина 2. Власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, які не суперечать закону. част.6. Держава не втручається у здійснення власником прав власності.


Закон України "Про житлово-комунальні послуги"
Стаття 26 частина 6. У разі зникнення потреб в отриманні послуг або відмови споживача від користування послугою виконавця/виробника споживач має право розірвати договір у порядку встановленим законом.


Закон України "Про теплопостачання".
Стаття 6. Оптимальне поєднання систем централізованого та автономного опалення. Забезпечення прав інтересів споживачів.

Стаття 18. Об'єктам господарської діяльності забороняється зловживати монопольним становищем у будь-якій формі.

Стаття 24. Споживач теплової енергії має право на вибір одного або декількох джерел теплової енергії. Споживач має право відмовитись від договору про теплопостачання.


Роз'яснення міністерства юстиції

Жодним законом або нормативно-правовим актом України не передбачено обов’язок споживача укладати договір на надання послуг, примусово користуватись цими послугами та сплачувати за них. Це суперечить Конституції України, Цивільному та Господарському кодексам України.

Встановлення котлів в багатоквартирних будинках проводиться згідно ДСТУ Б.В.-2, 5-33: 2007 року.

Переглядів: 21909

Коментарі (29)
 
Вже нібито питання індивідуального опалення було вирішене у нас в Дрогобицькому місквиконкомі! Нібито на сесіі виконкому в РАТУШІ, всі вирішили піти на зустріч Дрогобицькій бідноті, щоб не так дорого наші громадяни оплачували за тепло...Відомо, що при цій киівській мафіозній владі на чолі з "видатним профффессором"ЯНУКОВИЧЕМ, народ вже два! роки годують одними обіцянками про покращення нашого з вами життя вже .сьогодні! Люди неспроможні платити такі великі гроші, бо ледве самі виживають.Якщо не виконуються правові норми, вказані вище, на захист "простих" громадян /не люблю слово, простих/то напевно требі звертатися письмов в прокуратуру міста з зверненням про порушення ваших і наших прав! А чого сидіти, якщо можновладці плюють на ЗАКОНИ і нехтують ними! Це є зневага до людей зі соторони чиновників, які воссідають на теплих чиновницьких кріслах, як в РАТУШІ так і по різних кабінетах. P S.Знаю, що деякі, а може і всі працівники тепломереж встановили собі по квартирах..індивідуальне опалення!
Рейтинг: 8+ -3-
 
Юрій Петр....., 07:17 27 лютого 2012 р.
 
Ви говорите про бідноту, котрі не мають грошей платити за опалення?А не варто б подумати і знизити тарифи на то опалення , власне, для бідноти.Бо не може та біднота але платить за те опалення щомісяця з пенсіі, з різних своїх дрібних доходів, позбавляючи себе повноцінного харчування.А так звані "панки" можуть собі позволити і не платити за те опалення взагалі, записавши свою віллу на стареньку бабусю, та ще і субсидію отримати.А де ж та біднота може враз витягти з кишені 15-20 тисяч і заплатити за те опалення індивідуальне, тобто встановити його?! А дже такі гроші вони бічили тільки уві сні...От в чому проблема.А тоді і стається, що в будинку 10% жителів можуть собі дозволити автономне, а інші НІ ! Як тоді бути ? :cry
Рейтинг: 9+ 0-
 
Дрогобичанин, 09:48 27 лютого 2012 р.
 
Економ1сти, поясн1ть, як формуеться прибуток в теплокомуненерго. Якщо це р1зниця м1ж варт1стю закупленого газу 1 поступленням в1д про даж1 тепла, то стае зрозум1лим чому кер1вництво ц1е1 установи абсолютно не зац1кавлене в економ11 газу 1 тиим самим в елементарному здирництв1 в1д населення. В будинках, шкколах пост1йно в1дкрит1 в1кна.
Рейтинг: 3+ -2-
 
Дрогобичанин, 10:28 27 лютого 2012 р.
 
Друзі! В мене складається враження, що наші мешканці не знають, що автономне опалення не є економним і ніде на Заході не використовується для опалення міських помешкань, де є центральне опалення. Завдяки нашій українській "нерозберисі" і лобіюванні продавців автономного обладнання створився стійкий міф - "автономне є ефективним". Але це омана. Розміркуйте самі, що відбувається: 1. Ті, хто встановлює автономне підключається до газової плити, а там газ вартує 800 грн за 1000 куб. м, а ті, хто залишився на централізованому платить за газ для нагріву води аж по 4000 грн. Звідси "така" економія. 2. Обігрів місць спільного використання (підвали, під'їзди) "автономники" залишають на "центральників". 3. Димарі, які використовують "автономники" не загільзовують і руйнують їх страшними темпами. 4. Можливість "автономників" відключпти опалення своїх помешкань, покладає на "центральників" сусідів обігрів їхніх стін. 5. Будинки проектуються без можливості використання автономного опалення, тому поява у будинку "автономників" приводить до розбалансування гідросистеми будинку, порушує газопостачання і т.п. Щоб не втомлювати, висновок такий, "автономники" повинні розділили з "центральникіами" всі ці витрати. Це буде справедливим. Тому є необхідним мешканцям багатоквартирних будинків, які мають "автономників" переглянути їхню автономність і запросити до спільної з "центральниками" відповідальності за утримання будинку в цілому. На це є теж закони, але не виконуються...
Рейтинг: 4+ -8-
 
, 11:43 27 лютого 2012 р.
 
Поки наша влада не дасть добра на поквартирне встановлення інд. опалення, нічого не буде.
Рейтинг: 4+ -1-
 
, 12:56 27 лютого 2012 р.
 
Люди добрі! Та на світі існують не тілки газ та батареї.Наука давно пішла вперед.Наберіть у гуглі, або яндексі слово: тепловам і почитайте, як можнливо опалити приміщення, без спеціальних дозволів. :roll
Рейтинг: 3+ -2-
 
, 13:20 27 лютого 2012 р.
 
Друже Святославе,  
відповідаю Тобі на те, чиє автономне опалення економним — подивись на рахунки за сусіда який має автономне і на свої рахунки за тепло і за нагрів води і зрозумієш чому люди хочуть автономного опалення. Автономне опалення дозволяє мені особисто підтримувати таку температуру, яка для мене є комфортною, при чому різну в різних кімнатах і незалежно від того чи розпочався опалювальний сезон, чи ні. Крім того гаряча вода від газового котла в три рази дешевше ніж від електрики. В сумі це і є визначальним при виборі автономного опалення. Погоджуюсь, що автономник купляє газ значно дешевше ніж теплоенерго, але і вирівнювання цін на газ не вирішить проблеми. Головним є втрати тепла при транспортуванні його до споживача. “Любимий” нами Микола Янович Азаров нещодавно визнав, що втрати тепла по теплоенерго в середньому по Україні складають 70 відсотків. Тому з трьох кубів газу — два йдуть на нагрів атмосфери, а тільки один у вигляді тепла до споживача. Тому автономне опалення в нас ще довго буде серйозною економічною альтернативою центральному.  
Що до Заходу і центрального опалення. В країнах Європи люди використовують центральне опалення не тому що вони його так люблять, або поважають, а тому що воно ДЕШЕВШЕ. Якщо б там було дешевше автономне, даю слово що всі на нього би зразу і перешли.  
Чому там дешевше центральне за автономне? Дешевший газ для гуртових покупців, якими є теплоенерго — це факт. Утеплення фасадів, горищ, підвалів, внутрібудинкових мереж і магістралей, заміна вікон і дверей в помешканнях і під'їздах, встановлення лічильників тепла в квартирах, а не на будинку - ось основна причина суттєвого зменшення споживання тепла мешканцями. При виконанні всіх цих заходів потреба в автономному відпадає, тому що втрат тепла на транспортування від центральної котельні практично немає, споживання тепла внаслідок енергозбереження мешканцями значно впаде і витрачатись додатково на купівлю власного котла і батарей просто немає потреби.  
Для того щоб центральне опалення було економічно ефективним треба негайно починати ліквідовувати втрати тепла в будинках. На це знову ж за словами Азарова необхідно 8- 9 млн. на один дев'ятиповерховий будинок. На цей рік в бюджеті міста Дрогобича на енергозбереження закладено 200 тис. грн.  
Тому ще довго автономне опалення буде актуальною темою Дрогобичі. Погоджуюсь що треба вирішувати проблему газових стояків, обігрів під'їздів і т.п. Але в першу чергу треба захистити права громадян на дешеве тепло і гарячу воду. 
До редакції : Центр енергозбереження та альтернативної енергетики за декілька років напрацював концепцію впровадження автономного опалення в нашому місті. Ця концепція отримала підтримку МінЖКГ, за нашою допомогою в Трускавці немає жодних проблем з встановленням автономного опалення. Але вона зовсім не цікавила депутатів попереднього скликання і бачу що не цікавить теперішніх. Ми готові поділитись напрацюваннями зі всіма хто хоче допомогти вирішити мешканцям цю проблему, спільно з громадою розробити стратегію енергозбереження в місті і вимусити владу її реалізовувати для загального блага.
Рейтинг: 12+ -2-
 
Володимир Кондзьолка, 13:43 27 лютого 2012 р.
 
Друже Володимире! Погоджуюся, що автономне не є панацеєю, що центральне має проблеми... Я про інше. Мешканці, які встановлюють автономне зловживають тим, що вони говорять тільки про те, що вони власники повітря між стінами, і решта їх не обходить. В цьому не має справедливість, в цьому криється обман людей, яким кажеться "поставте котел і всі проблеми зникнуть! ". Так не є! Мешканці, що залишаються на центральному опаленні оплачують обігрів приміщень спільного використання за власний кошт і решту витрат оплачують (див. попередню мою репліку). Моя мета не суперечка, а показати. що ті хто встановлюють автономне опалення повинні бути спів-відповідальними за утримання будинку, в іншому випадку, їхні платіжки за тепло дійсно будуть мати менші числа, але за рахунок обкрадання (! ) своїх сусідів з центральним опаленням. Дискусія не в тому ставити чи ні автономне (не має дозволів, а встановлення йде повним ходом! ) Справа в тому, щоб ті, хто має чи хоче встановити автономне опалення знали дійсний стан справ і були свідомі своєї відповідальності перед іншими...
Рейтинг: 2+ -2-
 
, 14:20 27 лютого 2012 р.
 
До Святослава,  
 
Погоджуюсь з Твоїм баченням співіснування мешканців одного будинку з різним типом опалення. Це є проблема того самого ряду що і проблема протікання даху - хвилює тільки мешканців останнього поверху, проблема холоду і сирості з підвалу — першого. Маємо усвідомити що ми всі в будинку відповідальні про те що є в ньому. І за дах, і підвал, і тепло в загальному коридорі. Але в силу певних причин, напевно ментальності, кожен бачить своє тільки за порогом власної квартири або за парканом власного будинку. На сьогодні необхідні правила які б зобов'язували дбати за загальне. Зокрема при встановленні автономного опалення доволі просто було би власника зобов'язати нормативним документом (хоча б міської ради) приймати участь у обігріві місць загального користування будинку а бо прийняти дольову участь в їх термоізоляції. Для цього необхідно прийняти правила встановлення автономного опалення ( відключення від централізованого) в місті Дрогобичі. Не видумувати відключення під'їздами, стояками або квартирами, бо це технічно безглуздо і суперечить чинному законодавству. Треба владі мати сміливість визнати що це є велика проблема для Дрогобича і запропонувати легально, в інтересах міста, а не теплоенерго її вирішити. А коли автономне опалення встановлюють за принципом “хто як домовиться”, без врахування інтересів будинку, системи теплопостачання в Дрогобичі в принципі не буде. Має бути економічно обґрунтована програма переводу бюджетних установ на автономні котельні, утеплення житлових та інших будинків, програми співфінансування індивідуального та колективного загальнобудинкового опалення. Проектування нових будинків має вестись з можливістю переходу з індивідуального на централізоване опалення і навпаки.  
Сформовані владою правила мають бути прозорими, що кожний знав коли, за яких умов він може отримати індивідуальне опалення, термін коли його будинок утеплять, яка його участь у цьому і які його обов'язки.
Рейтинг: 1+ -2-
 
Володимир Кондзьолка, 15:02 27 лютого 2012 р.
 
До Володимира,  
 
Бачу, що можна знайти спільне бачення на проблему співіснування мешканців автономного та центрального опалення. 
Для такого мирного життя залишається скласти меморандум (положення), де будуть викладені обов'язки міської влади, комунальних служб, тих, хто має або тільки хоче встановити автономне опалення і тих, хто залишається на центральному. Де не буде відбуватися приховування правдивої інформації, а мешканці між собою та з владою знайдуть спільну мову. Це виявляється не складно, але карти всі треба відкрити. Центр Громадських ініціатив готовий підтримати таку ініціативу і в такому чотиристоронньому режимі, разом з експертами напрацювати такий регуляторний акт, який би дав можливість встановлювати автономне опалення тим, хто бажає, захищав тих, хто є на центральному (сьогодні чиниться несправедливість по відношенню до них) і влада була б задоволена, що між мешканцями запанує мир та злагода, а комунальники думали про зменшення втрат при подачі. Чекаємо відгуків та пропозицій. Це буде конструктивно, це реальна справа для громади, зробімо!
Рейтинг: 1+ -4-
 
, 15:34 27 лютого 2012 р.
 
Не забувайте , дописувачі , що є квартплата - де мешканці будинку , без винятку , оплачують за дах , підвал ( який весь у воді ) , сходові клітки та СПРАВНІСТЬ ВСІХ КОМУНІКАЦІЙ . Сходові клітки є в середині будинку , а тому температура там ніколи не опускається нижче + 5 с. ПРОВІРЕНО цією зимою . І ЩЕ . Опалення є не тільки газове і не обовязково 15 тисяч грн. ВЛАСНИК КВАРТИРИ повинен мати право вибору джерела теплової енергії . І ЯКЕ МОРАЛЬНЕ ПРАВО МАЮТЬ чиновники втручатись в приватну власність , ( це заборонено їм законом ) ДОЗВОЛЯТИ ЧИ НІ встановлювати автономне опалення .
Рейтинг: 13+ -2-
 
Юрій, 16:31 27 лютого 2012 р.
 
Безглуздий коментар СВЯТОСЛАВА , видно що відстоює інтереси тепломережі та його директора Хомяка .
Рейтинг: 8+ -3-
 
Дрогобичанин, 16:33 27 лютого 2012 р.
 
Я вже 8 років встановлюю автономне опалення , ще ніхто і ніколи не пожалів що його встановив .За 5-6 років ПОВНА самоокупність , а дальше економія . ПРИКЛАД . ТРЬОХ кімнатна квартира - оплата за газ ( опалення , підігрів води , приготування їжі ) січень 2012 року -156 грн.-161 грн. СПИТАЙТЕ у тих хто має автономне опалення . 8) *** 
 
Реклама.
Рейтинг: 11+ -3-
 
Юрій, 16:44 27 лютого 2012 р.
 
Уявіть собі ситуацію. 
Ставить собі людина в багатоповерховому будинку автономне опалення.Перед тим як його прийняти, одною з вимог теплоенерго є заізолювати проходящі стояки в квартирі.Їх ізолюють, а після того як комісія прийняла люди знімають утеплення. По перше воно портить вигляд, а по друге всетаки тепліше , якщо через квартиру проходить труба, та ще й горяча.Таким чином ось цей господар і залазить у кишені кожного з багатоповерхівки. 
А у Бориславі ось недавно випадок.Людина зробила автономне і щоб не плотити зайві кошти за газ, поїхавши на заробітки не включали опалення в квартирі зовсім. Транзитні труби, які ішли через квартиру позамерзали і люди (сусіди інших квартир) залишились без тепла.Ось вам і результат наче б то хорошої справи. 
Ну а Конзелка доказує своє, Святослав своє, а ось реальність і як з цим бути? 
Моя думка - якщо ставити опалення то всім без виннятку.
Рейтинг: 5+ -3-
 
Борис, 18:22 27 лютого 2012 р.
 
Автономне опалення має велику перевагу, бо оплата за газ по лічильнику буде набагато меншою.Наша знайома має квартиру 64 м.кв. і з автономним опаленням платить коло 200 гриваків! Я проживаю в квартирі площею 56, 5 м.кв. і тільки за тепло, взимку, плачу по 350-500 гриваків, залежно від місяця зимового періоду! Так що ти СВЯТОСЛАВЕ не вводь в оману дрогобичан! Ти часом не працюєш в тепломережах! Бо там не вигідно тепловикам, щоб люди мали своє інд.опалення! Вони гублять добрий кусень бабла! А тут і іхня зарплата +ще і преміальні! Ось такі справи, робятки! А то що за кордоном, так нам туди як від землі до неба і до ЄВРОПИ також, хоч дехто вже, навіть є і зДРОГОБИЧА вже живуть на широку ногу..як в ЄВРОПІ!
Рейтинг: 8+ -2-
 
снайпер +, 18:37 27 лютого 2012 р.
 
Стаття зовсім недолуга, оскільки з неї, я особисто, не зрозумів які є правові підстави на встановлення інд. опалення, самі лиш загальні фрази та незрозумілі витяги із законодавства. 
 
До В. Кондзьолки і тих, що з ним. 
Я зрозумів, що Ви хочете робити бізнес на автономному опаленні і тому кричите про його надзвичайну корисність для мешканців, але Ви багато приховуєте від людей. 
По-перше, як я не рахував окупність індив. опалення в 3-кімнатній квартирі, в мене виходить 10-12, а не 5-6 років. Які тут є гарантії що за цей час автономка буде справно функціонувати, а не повиходить з ладу (але ж Вам тут буде знов вигода на обслуговуванні та ремотні, а це ж, напевно, добра "копійчина" получиться). 
По-друге, Ви слушно говорили про благоустрій житлових будиків, що якщо він буде проведений, то про індив. опалення можна буде забути, тому що вигідним буде центральне. Тут Ви забули вказати, що без таких енргозберігаючих заходів в багатоповерхівках повністю переведених на автономне опалення, воно є повністю неефектинним, тому що оплата за газ буде значно вищою, ніж у будинках з "точковим" встановлення автономного опалення. (Як приклад можу вказати, що я живучи у власному будинку площею 80 м. кв. заплатив за газ у січні близько 700 грн.). Також тут виникає ще й проблема замерзення всіх комунікацій у підвалах цих будинків, тому я не думаю, що люди, які в них проживають з великим ентузіазмом тепер відгукуються про індивідуальне опалення, просидівши деякий час без води та з непрацюючою каналізацією. 
По-третє, Ви напевно трохи відірвалися від реальності говорячи, про перевід всіх об"єктів соціальної сфери нашого зубожілого міста, де не працює ні одне велике підприємство і заледве натягують кошти з місяця в місяць щоб виплатити заробітну плату бюджетникам, на індивідуальні мінікотельні. Тому розвал теплоенерго, на мою думку, пагубно відобразиться на житті міста. 
 
До всіх читачів ДрогІнфо. 
Підняті тут питання є дуже важливими і тому розглядати їх потрібно зважено і різносторонньо, а не захищати кожному своє, бо так то воно ж вигідніше!
Рейтинг: 2+ -2-
 
Справедливий, 20:19 27 лютого 2012 р.
 
Автономне опалення класна штука, та не для всіх дрогобичан - кишеня не дозволить. Не слід забувати і про сумні приклади, згадуваного Борислава та і Дрогобича. Будинок по вул. Стуса (весь автономний) через перевантаження електропроводки чуть не пішов з димом. Вибір для житлового будинку того чи іншого опалення потребує продуманих проектних рішень та комплексу заходів. Не можна допускати хаотичного втручання в усі інженерні комунікації багатоквартирного будинку, що був запроектований з центральним опаленням. Такі дії як не сьогодні так завтра приведуть до негативних наслідків - проблем з газом, водою, руйнування коменів, стін і т.п. Не так все просто, як здається на перший погляд - зробив, отримав комфорт у своїй квартирі і забув про всіх і все. А щодо приведених витягів із Законодавства України то всі ми знаємо скільки недоліків і неврахованих проблем є в ньому, і трактувати ті чи інші речі можна по різному.
Рейтинг: 6+ -2-
 
Сisar, 21:21 27 лютого 2012 р.
 
Сisar, не бреши, хлопчику. 
 
Потужність газового котла в середньому 30 Вт. Припустимо, 50. І це при максимальному навантаженні.  
50Вт для квартири - це ніщо. Як могла не витримати проводка у будинку?
Рейтинг: 5+ -4-
 
Слов’янин, 21:39 27 лютого 2012 р.
 
Словянине, хлопчику, Стуса недалеко підійди та розпитай людей.
Рейтинг: 11+ 0-
 
Cisar, 23:20 27 лютого 2012 р.
 
Словянине, може ти не вкурсі та автономне опалення - це не тільки газові котли, але й ще електроопалення.
Рейтинг: 5+ -8-
 
Cisar, 23:24 27 лютого 2012 р.
 
Дуже цікаво виходить. Пан Конзьолка, як і личить власнику фірми по встановленні автономного опалення, приблизно раз в рік починаючи десь з лютого-березня раптово прокидається, немов бабак від зимової сплячки, і розпочинає активну агітацію енергозберігаючих технологій. Тут все зрозуміло - успішна піар акція, а фактично реклама, є запорукою процвітання бізнесу. Збоку ніби виглядає що пан Володимир дуже переживає за бідний дрогобицький нарід і задля здешевшення оплати за тепло пропонує і школи з садочками перевести на мінікотельні, і термоізоляцію будинків передбачити і ще багато чого. Впевнений його цікавить лише одне - якомога більше продати котлів та супутніх матеріалів. Якщо Ви пане Володимир так переживаєте за енергозбереження в Дрогобичі, то скажіть які проекти зреалізовані вами в цьому напрямку окрім звичайно поквартирного опалення, чи встановили бодай на одній школі чи садочку декларовані вами мінікотельні або провели утеплення будинку.
Рейтинг: 14+ 0-
 
, 01:06 28 лютого 2012 р.
 
Розгорілась дискусія, спробую в межах коментарів відповісти дописувачам: 
 
До Бориса,  
 
Погоджуюсь з тим, що будинок має переходити на індивідуальне опалення не частково, а повністю, так і вимагає чинне законодавство і здоровий глузд. Сьогодні схема виглядає так — всі мешканці будинку мають написати заяву на відключення цілого будинку, самі між собою домовитись. В наших умовах це не реально. Люди є різного достатку, інші мають пільги і т.п. 
Тобто влада Постановою Кабміну переклала всю соціальну функцію у вирішенні питання для малозабезпечених на сусідів по будинку. Це невірно.  
Алгоритм має бути такий : якщо в будинку охочих встановити індивідуальне опалення назбирується третина мешканців, то міська рада приймає рішення про відключення будинку від централізованого опалення. На це виділяється три роки. За цей час влада проводить вивчення можливостей встановлення індивідуального опалення кожним мешканцем будинку. 
Хто може сам встановити -хай встановлює, кому необхідно помогти з безпроцентним кредитом, а кому встановити коштом бюджету. Для тих хто не бажає заморочуватись з опаленням індивідуальне встановлять працівники теплоенерго і будуть обслуговувати, беручи за це гроші. Будинки треба відключати від централізованого опалення повністю, щоб не було крадіжок тепла, як Ви писали.  
Відносно бориславського випадку. Знову ж це недопрацювання місцевої влади. В Стрию, якщо ти виключаєш опалення і виїжджаєш, перед тим маєш забезпечити квартиру від промерзання. Замовляєш проект утеплення внутрішніх стін квартири з середини, щоб сусіди своїм коштом не гріли твою оселю, утеплення стояків. Такі проекти роблять в Дрогобичі в проектному інституті на Бориславській для стриян, сам бачив такий проект. Потім виконуєш роботи по утепленню стін, стояків і після цього залишаєш квартиру і їдеш. Сусіди не страждають. 
 
До Справедливого,  
 
Про економічну ефективність індивідуального опалення я писав в газеті “Галицька зоря” ще в 2009 році. Розрахунки робилися коли газ коштував 58 копійок. При теперешніх цінах на газ ефективність ще вища. Цю статтю Ви зможете знайти в Інтернеті за назвою “Про індивідуальне опалення з калькулятором”. До цього часу я не отримав жодної відповіді що мої розрахунки невірні чи не точні.  
Тепер з власного досвіду. Мешкаю з дружиною в квартирі площею 73 кв.м. Котел встановлений 10 років тому. За цей час провів одну чистку (100 грн.) та техогляд з заміною гумової мембрани (300 грн.). При огляді встановлено добрий стан теплообмінників та трьохходового крану — це означає, що котел ще довго прослужить. (Стукаю по дереву, що не наврочити). Оплата за газ грудень — 39 гривень, за січень -128 грн. Максимальна температура в квартирі -18 -19градусів. В спальні 15град. Мені так подобається. Квартира частково утеплена, правильно поставлені металопластикові вікна. 
 
Відносно міських коштів. Кошти в місті є, тільки їх треба правильно спрямовувати.  
Цього року на модернізацію теплоенерго міських і державних коштів виділяється 5, 5 млн. грн. А може їх треба було спрямувати на заміну вікон в під'їздах (як в Калуші), утеплення підвалів та фасадів житлових будинків?  
Далі, на зарплату чиновникам з ратуші виділяють дванадцять мільйонів гривень при нормі встановленій Мінфіном приблизно7 млн. грн. Ще п'ять мільйонів які в буквальному розумінні проїдять. На заміну вуличних світильників які встановлювались у 2009 році і гарантійний термін ще не закінчився — 2 млн. грн. Ще гроші з бюджету йдуть на ремонт вулиці Міцкевича, яку капітально ремонтували минулого року. Якщо Ви уважно вивчите видатки бюджету, то зможете знайти ще багато грошей які зовсім не раціонально будуть витрачені. 
 
До неполітика_нефілософа,  
Прийдіть до нас в Центр енергозбереження і я Вам все розкажу і покажу. Не буду використовувати коментарі для реклами. В нас побачите і здобутки і промахи. 
Удачі!
Рейтинг: 3+ -12-
 
Володимир Кондзьолка, 08:54 28 лютого 2012 р.
 
На даний час існують сучасні альтернативні системи опалення на противагу застарілим та неефективним видам опалення, що ще базуються на нагріві повітря від труб, батарей і т.п.  
*** 
Ці системи опалення не потребують спеціальних дозволів на встановлення і гарно себе показали минулої та цієї зими в нашому регіоні. 
 
Реклама
Рейтинг: 1+ -11-
 
, 11:03 28 лютого 2012 р.
 
*** розкажу і покажу всім які види опалення існують . Централізоване опалення ВМРЕ РАНО ЧИ ПІЗНО . Комунікації зношені і рвануть будь коли , ось тоді замерзнуть ті що мають централізоване опалення .НОВИНИ ДИВИТЕСЬ ?  
*** 
 
Реклама.
Рейтинг: 2+ -5-
 
юра, 11:20 28 лютого 2012 р.
 
Дрогобичанину і Снайперу! Слухайте ви двоє двійчники і неуки! Ви що записи Святослава через *** читаєте?Вчитайтеся В ТО, ЩО ВІН ПИШЕ! ВІН НЕ ЗАХИЩАЄ ТЕПЛОТЕРЕЖУ а говорить все правильно! Він за автономне опалення, але в свою чергу це потрібно робити мотивовано і нести ту частину витрат, яку несуть люди без опалення! Обігрів підьїзду, стін, даху, підвалу - це так само має лишитися на горбі "автономщиків".Звісно треба робити так щоб ніхто не був ображений або "в дурнях".Тобто кожен має нести передбчені витрати, а не перекладати витрати на неавтономщиків...а то виходить поставив котел-платить за котел, а за теплий підьїзд чи підвал зась..най бідний сусід неавтономщик платить...Тепломережу я не підтримую)
Рейтинг: 0+ -4-
 
Таня Т, 02:29 29 лютого 2012 р.
 
Багатіям добре завжди а хто спитав тих хто невзмозі поставити автономне вони ж потім оплачують дорожчі тарифи на опалення підтримую тих хто твердить щоб відключались цілим будинком а вибіркове відключення заборонити цеж гріем корупцію
Рейтинг: 2+ -2-
 
, 09:11 29 лютого 2012 р.
 
Схменіться . будьте люде , бо лихо вам буле.
Рейтинг: 2+ 0-
 
мама, 23:42 02 березня 2012 р.
 
Кожен мешканець міста є саме СПОЖИВАЧЕМ комунальних послуг, а не ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ використовувати централізоване теплопостачання. І як споживач він сам для себе вирішує яку послугу, в якому обсязі та за якою ціною йому споживати. Не плутайте індивідуальне опалення з лише газовим опаленням чи лише електричним. У будь-якому випадку перш ніж встановити власну систему обігріву слід іі уважно розробити, врахувати всі її плюси і мінуси ( електричне навантаження, водяний тиск, об’єми споживання газу, температурний режим, стан утеплення помешкання, систему вентиляції, тощо), після чого провести фінансовий розрахунок усіх можливих витрат, і лише після цього приймати рішення про вибір джерела та постачальника тепла у Вашу оселю. Не забувайте, що існують норми споживання газу, електрики, води, відповідно до яких збудовано Ваші будинки. Якщо Ваші розрахунки показують, що Вам для обігріву необхідно більше ресурсів, ніж це передбачено БНП (будівельні норми і правила), то Вам доведеться звертатися до відповідних служб з питанням про збільшення обсягів споживання. Жоден потужний (більше 50% норми споживання) електричний, чи газовий, чи водяний агрегат не може бути встановлений без відома та погодження відповідної служби. Тому питання про згорівшу електропроводку, залишення сусідів без газу чи води слід в першу чергу задавати комунальним службам, що надали дозвіл на використання тих, чи інших агрегатів, а не говорити про небезпеку їх використання. Це всеодно, що заборонити ходити по вулицям лише тому, що яийсь ідіот потрапив під колеса перебігаючи автостраду. :grin
Щодо питання про обігрів спільних будинкових приміщень, то тут відповідь однозначна: обігрів здійснюється, і плата за обігрів стягується лише за умов встановлення засобів обігріву у місцях загального користування та здійснення підготовки таких місць до експлуатації в опалювальний період (зашклені вікна, двері, що закриваються, тощо). А скільки батарей опалення розташовано у вашому під’їзді, чи коли останній раз ЖЕК засклив вибие шкло? А про стіни - чи не думаєте, люди добрі, що в приміщенні з власним обігрівом холодніше ніж у сусідів? Ще не відомо, хто більше прогріває стіни будинку (принаймі мені не відомі випаки проведення таких досліджень). 
Про ціни на послуги сажу просто - грабіж, звичайний державний грабіж. Тариф встановлюється органами місцевого самоврядування, тож доступність цін на опалення для населення справа волі і можливості міської ради. А оскільки а комунальні підприємства міста напряму підпорядковані органами місцевого самоврядування, то останні і встановлюють вигідні для них тарифи та покривають ганебну діяльність та бездіяльність комунальних підприємств. 
А ось про законність ДІЯЛЬНОСТІ як комунальників, так і місцевої влади просто немає слів. Українці не вільні громадяни вільної держави, а КРІПАКИ бюрократичного та корумпованого апарату. За вчинення протиправних дій жоден їз посадовців не відповів за це бодай доганою. Знаю про це з власного досвіду. Тож поки держслужбовці не будуть відповідати за свої дії власним майном і доходами (як почала діяти теперішня влада, хоча і якось виборочно), поки не буде діючого механізму притягнути такого службовця до відповідальності, доти нам лишаеться лише судова тяганина з ймовірністю правового вирішення питання "як гаманець дозволить" та посмішками у нашу сторону як на хворого "на всю голову". Вибачте, просто вже дістало мати права, а на ділі лише виконувати обов’язки.
Рейтинг: 3+ -1-
 
, 10:31 06 березня 2012 р.
 
Прошу підтримати петицію про індивідуальне опалення: https: / / petition. president. gov. ua / petition / 35879
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 12:33 20 квітня 2017 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5828 днів)