Утиски на свободу слова

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
Написав(ла) Наталія Жмурко   
14.03.2012
Затемнення Інтернет — місце, де людина може вільно спілкуватися, обмінюватися думками з іншими. Сайт "Дрогобич Інфо", якого часто називають ще й скандальним, чи не єдиний у нашому регіоні, де можна дізнатися чимало інформації про життя міста, діяльність чиновників, проблеми громади. "ДІ" працює у рамках чинного законодавства, але і тут дісталися представники керівних ланок, які починають "пресувати" адміністратора, шеф-редактора сайту, авторів. Зокрема, мова ведеться про те, що після того, як на сайті було опубліковано "Казку про азійсько-дрогобицьку університетську династію або Чому до влади рвуться невдахи і банкрути", один дрогобичанин упізнав себе у герої казки Монаху. За використання у "казці" свого прізвища (яке є загальною назвою) цей громадянин звернувся до суду із позовною заявою щодо стягнення із сайту "Дрогобич Інфо" та редактора газети "Гомін Галичини" Анни Баневської (газета передрукувала цю "казку") по 50 тис. грн. компенсації за образу честі та гідності.

Складається враження, що влада не хоче, щоб люди вільно висловлювали свої позиції щодо різних подій у місті та регіоні. Зараз можновладці культивують цензорів... - невже повертаються традиції радянських часів?! Невже ми дожилися до широкомасштабного наступу на свободу слова в усіх напрямках?! Судові процеси, виклики до слідчого, погрози, тиск на родичів – це реалії, з якими все частіше стикаються працівники непідконтрольних владі засобів масової інформації та незалежні журналісти Дрогобиччини, проте відкрито вони про це не заявляють… саме через погрози.

Але досить, шановні колеги, сидіти в кущах і боятися сказати "Ні" цензурі: "Нi" – бо не вважаємо за можливе ставати на коліна, випрошуючи дозволу займатися професійною діяльністю; "Нi" – бо вся наша діяльність прозора i законна. Це – виклик не лише нам, журналістам. Це виклик кожній людині. Це та межа, яку ми не маємо права дозволити їм перейти.

Ми всі повинні допомогти журналістам відстояти право на чесну працю. Не забувайте, що журналісти — це четверта влада, і дуже хотілося б, щоб ми відповідали цьому високому званню. Ми прагнемо висловлювати свою думку незалежно від того, чи влаштовує вона впливову політичну або провладну групу. Хоча завжди знайдуться такі, кому не до вподоби журналістська правда.

Шановні колеги-журналісти, об’єднаймо наші зусилля! Спільно виступимо на захист сайту "Дрогобич Інфо" та газети "Гомін Галичини"! Солідарними зусиллями відстоїмо свободу слова! Закликаємо усіх небайдужих 28 березня 2012 р. (час буде повідомлено додатково) прийти у Дрогобицький міськрайонний суд (вул. Війтівська Гора, 39) і підтримати сайт "Дрогобич Інфо".

Переглядів: 7232

Коментарі (87)
 
Обовязково завтра прийду на ту Війтівську Гору/Калініна/ на той суд.В 17 годині! Я за Д І, бо рахую, що це все потрібно! А якого...боятися тих, хто нам полоскає мозги і хоче і надалі вказуватии як має писати то чи інше видання! Ти подивися, які оті всі чиновники, хочуть щоб народ робив те, що вони хочуть .. ТАК ВЖЕ НЕ БУДЕ! Спочатку повіддавайте все те що встигли награбастати за 20 років незалежності УКРАІНИ народу, а потім відкривайте своі роти! Не робіть з УКРАІНИ - УРКАіну! Ні стида ні совісті ви вже не маєте, гражданє, чиновники! Ви краще займайтеся роботою по покращанню добробуту жителів міста ДРОГОБИЧА, а не піартися всі до купи , що ви всі такі круті! БУВАЮТЬ ТІЛЬКИЯЙЦЯ КУРЯЧІ КРУТИМИ, КОЛИ ІХ ВАРИТИ НА ВОГНІ КОЛО 5 хвилин! Скажу всім своім знайомим щоб завтра були в суді на 17 годину!
Рейтинг: 40+ -1-
 
ЮРІЙ ПЕТРАНІВСЬКИЙ-старший!, 19:39 14 березня 2012 р.
 
Ну зовсім вже нахабніють безпрєдєльщики. То не до суду треба йти. То треба йти по вулицях Дрогобича і піднімати народ. Народ вже доведений до того що підніметься. Бо ми все чекаємо що підніметься першим схід України, а воно напевно судилося Дрогобичу починати.
Рейтинг: 39+ -3-
 
Мирослав, 19:44 14 березня 2012 р.
 
важко уявити, що у демократичному (ну так пише у Конституції), цивілізованому суспільстві ХХІ століття таким чином хочуть "закривати рота" пресі! :eek Це нечувано, адже ДІ - єдиний інтернет ресурс, де можна не лише дізнатися новини регіону, але й висловлювати власні думки. :sigh А пан Монах сам, як то кажуть, "попалився". А тепер хоче відстоювати у суді свою честь і гіднісь. От тільки нема що відстоювати! :( І совісті у вас теж немає. Бо хабарництво в ДДПУ цвіте і пахне, а ви робите вигляд, що все прекрасно. Хоча, для чого боротися з проблемою, якщо з неї можна отримати чималий зиск?
Рейтинг: 39+ -5-
 
Оксана К., 19:59 14 березня 2012 р.
 
До Максима Федиса. 
Максиме, ти хлопець стійкий, тому заспокоювати не буду. Скажу тільки, що у мене півгодини тому почалися неабиякі труднощі з інтернетом. 
Але, як писав Пало Григорович Тичина: 
-Хай вони собі, як знають: 
Божеволіють, конають- 
Нам своє робить. 
До Вельмишановних Читачів. 
Я прошу і Вас підійти до приміщення суду, що на Війтівській Горі, 28-го березня.  
Ми все сподівалися, що почнеться визвольний Український рух зі сходу України. Бо там вже люди піднімаються. Але, може статися, що почнеться все з Дрогобича. У хвилюватися немає підстав. Все нормально. 
Слава Україні! Героям слава!
Рейтинг: 34+ -4-
 
Тимофій Хащівський., 20:29 14 березня 2012 р.
 
Редакція сайту не несе відповідальності за достовірність розміщеної інформації. НІ ЦЕНЗУРІ В ІНТЕРНЕТІ!
Рейтинг: 36+ -2-
 
Дрогобичанин, 20:35 14 березня 2012 р.
 
Анну Баневську просто підставили. Не зрозуміла суті. Так інтернет вільний простір. Але тут йдеться про журналістів. А автори цього сайту такими не є. І за негідний вчинок слід відповісти.
Рейтинг: 5+ -35-
 
я ЗА ПРОФЕСІЙНЙСТЬ І ПОРЯДНІСТ, 20:54 14 березня 2012 р.
 
Шановна, прохання всіх під одну ланку не підписувати!  
Так, сайт розміщує різнобічну інформацію, в т.ч. і від звичайних громадян - жителів міста та регіону, але це ж добре - так практикують багато сайтів і газет зокрема!  
НЕ ЗАБУВАЙТЕ також, що тут друкують свої матеріали ЗІК, Анатолій Власюк, Іван Тихий, Наталя Зелена, Наталя Жмурко, Віра Чопик - а це журналісти, які на те мають відповідні посвідчення! Тому не займайтеся голослів'ям і не намагайтеся, тим самим, образити колектив сайту.  
"ДІ" - молодці, незламні й непродажні хлопці.
Рейтинг: 34+ -3-
 
до я ЗА ПРОФЕСІЙНЙСТЬ І ПОРЯДН, 21:05 14 березня 2012 р.
 
А обдирати дітей порядно? А наживати собі маєтки на поті їхніх батьків порядно? А силовим методом затулювати рота порядно? Згадайте, що вони недавно робили з газетою Експрес! Та вони нам якраз таких законів понапридумували що тільки треба йти напролом! Бо за їхніми законами то ми маємо сидіти тихо а вони нас обдирати як липку! я прийду 28 березня і не сам і будемо казати ДОСИТЬ ГЛУМИТИСЯ З НАС!
Рейтинг: 23+ -3-
 
До Порядного, 21:08 14 березня 2012 р.
 
Я попутав, треба йти 28 числа! Прийду обовязково і приведу ще з собою своіх знайомих! А до того порядного! Отакі як ти , дядьку продавали народ в 39-41-46 роках! Отакі як ти не захищабть УКРАІНУ, а за 100 гриваків готові лизати чоботи твоім голубим "проффесорам" і не тільки чоботи! Хабарі процвітають, бо кругова порука як зі сторони ментів, так видно що і з прокуратури.У мене фактів немає, але впіймати за руку можна отих казнокрадів, як би захотіли це зробити, які уповноважені це робити ! Треба мати в ДРОГОБИЧІ , Добродомова - 2, який веде телеканал зі ЛЬВОВА по середах "ХТО ТУТ ЖИВЕ".Не заважайте "ПОРЯДНИЙ" людям працювати!
Рейтинг: 14+ -3-
 
п.ю., 21:35 14 березня 2012 р.
 
Полностью поддерживаю редакцию Дрогобыч инфо . Максим прав, и полагаю, есть острая необходимость созать цыкл публикаций о внутриутробной жизни этого " Образовательного" учреждения . Особенно хочу подчеркнуть , что реальный статус заведения ( несмотря на многочисленный профессорский состав) вполне соответствует уровню средне-статистического училища, и не более того! Нет сомнений , что если копнуть поглубже , очень много чего нелицеприятного может всплыть наружу и многие головы могут слететь с плеч, если разразится серьезный скндал . С этической точки зрения, не следовало бы автору статьи, затрагивать вопросы личностного плана , поскольку женщина овдовела и находится в трауре, а это в какой- то мере даже кощунственно .
Рейтинг: 18+ -2-
 
Анжела, 21:39 14 березня 2012 р.
 
І я прийду і не сам. віділлються вовкові овечі сльози. а я вже давно плечі не розправляв.
Рейтинг: 13+ -2-
 
Вівчар, 21:42 14 березня 2012 р.
 
Думаю що тут треба копати не глубше а вище. Треба підняти ту проблему на всеукраїнський рівень. І починати треба з міністерства освіти.Аджеж вони ж не тільки для себе обдирають дітей безнаказано. Тут діє ціла злочинна система. А риба гниє не з хвоста.
Рейтинг: 14+ -2-
 
Як бути, 21:50 14 березня 2012 р.
 
Чогось анігдот згадався ... до теми: 
Зайшов мужик після війни в магазин, побачив пусті прилавки і каже: - То всьо той хрен вусатий винен ... бодай би вже спокою немав ... 
Тут до нього підступилися КГБшники, в бобік і до Сталіна ... Той глянув на мужика, і каже: - так шо ви там і про кого говорили? - та ... та я про Гітлера так ... - відповів мужик. Сталін нахмурив брови і звертається до КГБшників: - Ну а ви кого мали на увазі? 
===================== 
Здається в даній ситуації з ДрогІнфо, щось подібне відбувається)))
Рейтинг: 15+ -1-
 
, 22:25 14 березня 2012 р.
 
до речі, бруд яким ви обливали не тільки на позивача, але і на багатьох інщих, в цій так званій казочці нічого спільного зі свободою слова немає. треба все ж знати межу. а то пооб..рати людей то будь-ласка, а потім волати люди добрі поможіть ми за свободу слова... 
маразм
Рейтинг: 7+ -16-
 
орсон, 22:31 14 березня 2012 р.
 
"Редакція сайту не несе відповідальності за достовірність розміщеної інформації". 
 
Ось коли буде нести відповідальність, тоді таких дурних ексцесів не виникатиме. 
 
А то - "мопед не мой, я только обьяву разместил".
Рейтинг: 8+ -15-
 
maxt_t, 22:44 14 березня 2012 р.
 
Ніхто не знає чому видалилась сторінка користувача Дрогінфо Дрогобич з сайту Вконтакті?це також утиски на свободу слова?
Рейтинг: 9+ -1-
 
Чому ж це?, 00:43 15 березня 2012 р.
 
Вконтакті хтось зламав сторінки Дрогінфо Дрогобич і Максима Федиса і повидаляв їх. :(
Рейтинг: 7+ -3-
 
до Чому ж це?, 01:46 15 березня 2012 р.
 
На Волині випускають журнал "КРОКОДИЛ ВОЛИНСЬКИЙ".Тут чешуть казнокрадів і вдоль і в поперек! Ніхто не подає заяви до продажних судів! Ніхто не скрипить, коли в тих фельєтонах впізнає себе! Ведіть себе пристойно, не грабуйте народ, самі себе не принижуйте і не дбайте тільки за своі писки /морди/ і про вас не буде ніхто згадувати, бо ви нікому не потрібні! А якщо хтось з вас має роботу, що навкруги вас люди, так працюйте на цих людей, а не думай тільки про своє благополуччя! ФЕ! Соромно!
Рейтинг: 16+ -2-
 
снайпер, 06:52 15 березня 2012 р.
 
Є люди, які на високому рівні оцінили вартість будівель університету і прийшли до висновку, що можна непогано заробитина на знищені університету. Для цього вони використовують претендентів на ректорство та деяких ура-патріотів. Знищення університету буде мати катастрофічні наслідки для міста. Університет є одним з основних платників податків, забезпечує роботою тисячі людей, студенти є споживачами продукції. Знищення університету – це знищення дрогобицького бізнесу та перспектив міста в цілому. Не казки потрібні університету і місту. Місту потрібні інтелектуальні дебати з приводу перетворення університу в потужну кузьню інтелектуалів. Змінімо напрямок пошуків. 
Проф.Богдан Винницький
Рейтинг: 16+ -1-
 
, 07:39 15 березня 2012 р.
 
Багато не хочу тут тобі щось калякати, не зрозумієш, не той розум! Ти краще постійно купуй собі в четвер газету "ЕКСПРЕС" і постійно дивися телеканал "Т В І ".Якщо маєш трохи щось путного в голові - поймеш, а ні - ну то вже твоя біда! На мій погляд, нормальних людей в Дрогобичі і в Украіні проживає набагато більше ніж дураків, але бувають випадки що хтось не те скаже, але вони поодинокі! З цього робити висновки не варта! Бережи своє здоровя! І професору Богдану Винницькому! Пане Богдане! Скажіть відверто - беруть хабарі в Дрогобицькому Університеті чи ні ! Тільки чесно! Я не думаю, що хтось хоче знищити даний Університет! Тільки це може захотіти зробити жидок ТАБАЧНИК разом з "проффессором" ЯНУКОВИЧОМ! Дрогобич не зацікавлений в знищенні такого пристойного Університету! Ось такі справи, пані і панове!
Рейтинг: 8+ -2-
 
до "СУПЕРА" в лапках, 08:48 15 березня 2012 р.
 
Зараз практично нереально зламати сторінку вконтакті, ніхто з хакерів вже за це не візьметься, якщо не вірите, можете в неті пошукати, так що за сторінки пана Федиса і Дрогінфо взялись серйозні люди і це і є утиски свободи слова, з цього починається. Сторінки вконтакті мали більшу аудиторію користувачів, бо повідомлення відображались в стрічці новин, а на сайт потрібно заходити . Ото ж я думаю що це все не просто так
Рейтинг: 8+ -1-
 
Вот так, 09:36 15 березня 2012 р.
 
Очистіть Університет від хабарників, зробіться все можливе , щоб там давали знання і ми перші будемо піарити цей заклад 
Я за свій суд не переживаю. Але наїжати з такими тупими притензіями на пресу(Гомін Галичини) не дозволимо.
Рейтинг: 23+ -5-
 
Федис М.Б, 09:46 15 березня 2012 р.
 
Підтримую позицію Б.Винницького стосовно інтелектуальних дебатів і зміни напрямів - від хамських нападок на університет та його працівників до конструктивних пропозицій щодо перспектив розвитку. 
З повагою, проф. Оршанський Л.В.
Рейтинг: 14+ -2-
 
до Арифметика, 10:09 15 березня 2012 р.
 
Знову пішла Україна по колу.  
Знову і знову, ще раз у ніколи?!  
© Ліна Костенко
Рейтинг: 13+ 0-
 
На жаль, 10:27 15 березня 2012 р.
 
Утиски на свободу слова пережила, і знаю з власного досвіду, як прикро, коли тебе "розпинають" за правду. Ігор Банковський (горе-депутат і керівник стебницької фірми "Трускавецькурортліфт") за висвітлення мною правдивої інформації (до речі, вона була надрукована і на сторінках ДІ) подав на мене до суду і зажадав компенсації у розмірі 100 тис. грн. А сам майже рік не платив людям зарплати і знущався з працівників фірми, як хотів. Самі ж судді мене відстояли. Не звертав цей "пан" уваги на те, що на час судових дебатів я була на 7-у місяці вагітності. Немає у депутатів честі, совісті і гідності. І я це з упевненістю заявляю. Кожен з них дбає лише за свої меркантильні інтереси.  
А ДІ обовязково підтримаю. Ми з малесенькою донечкою обов'язково підійдемо під стіни Дрогобицького суду і підтримаємо колегу-журналіста. Тому, що кожен має право на висловлення своєї думки, на свободу слова, на самовизначення. І це право ГАРАНТОВАНЕ КОНСТИТУЦІЄЮ.  
А якщо сайт скандальний - отже популярний. Газета "Ньюйорк-Таймс" гласить, що преса має зчиняти ажіотаж і галас навколо себе. Інакше, видання закриють. Бо воно не буде користуватися попитом. Не буде цікаве людям. Отож, Максиме, продовжуй у тому ж дусі. Твоє видання користується популярністю і є досить гострим. Інакше туди не писали б такі "акули пера" як Анактолій Власюк та Юрій Федчак. Я також гострила свої зубки на сторінках ДІ. І думаю, що так буде і далі.  
Бажаю вашим працівникам і сайту процвітання!  
З повагою, Вікторія ЛИШИК
Рейтинг: 20+ -6-
 
, 11:52 15 березня 2012 р.
 
Як стало відомо редакції «Трускавецького вісника», професор Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка Мирон Чернець подав судовий позов проти газети «Гомін Галичини» та сайту «Дрогобич Інфо» за розміщення «Казки про азійсько-дрогобицьку університетську династію або Чому до влади рвуться невдахи і банкрути» (на сайті опублікована 16.01.2012). Пан професор, вочевидь, небагата людина, бо вимагає окрім вибачень ще й 50 тисяч гривень. «Трускавецький вісник» висловлює свою підтримку дрогобицьким журналістам та має намір відвідувати судові засідання. Паралельно просимо зголоситися всіх колишніх студентів пана професора, які мають що розповісти, писати нам можна на скриньку  
Нагадаємо, що за сприяння нашого видання було припинено судове переслідування журналістів «Твоєї трускавецької ґазети», а справу за позовом представників ринку «Славутич» було закрито. Представники власників ринку виявили розуміння та далекоглядність, що навіть у випадку виграшу судової справи вони програли, перемога була б пірровою. Маємо надію, що і професор ДДПУ, якого фактично в казці і не згадували, виявить розуміння та забере свій позов. Хоча найімовірніший такий варіант, що людина просто діє на замовлення свого керівництва.
Рейтинг: 15+ -3-
 
"Трускавецький вісник", 12:02 15 березня 2012 р.
 
Пропоную всім дрогобицьким газетам з солідарності передрукувати цю "Казку..." і нехай спробують всі закрити...
Рейтинг: 19+ -6-
 
Бувший журналіст, 12:17 15 березня 2012 р.
 
Дивлячись зі сторони, на те що відбувається, ще раз переконуюсь в якому гнилому середовищі ми живемо.Та просвітлення є ... ідеш, і бачиш, як навколо все світиться, мигає, багряніє ... Підходиш блище і бачиш - горить! Та як горить? Усіма барвами зелених кольорів, червоної калини, язиками облизуючи двоколірний стяг.Ти вже навіть не помічаєш цього.Ти чуєш: Так повинно бути ... Ось чорне, а ось біле ... Та ти продовжуєш рухатись в перед ... і коли вже на власному тілі починаєш відчувати жар, відкривши очі розумієш що то палають шапки. А на кому вони горять? На тих хто скалку дрібну хоче знайти в світлому оці, ховаючи свою колоду.Колоду на якій давно повісилась і честь, і покликання і правда... - якісь такі враження в мене. А пані Анні хочеться побажати сили та витримки ... На Вашій стороні тверезий і неупереджений погляд, що зветься правдою.А вона рідко буває приємною ...
Рейтинг: 20+ -3-
 
, 12:29 15 березня 2012 р.
 
Максим Федис, як на моє спостереження, творив цей сайт як можливість дрогобичанам отримувати неупереджену, не цензуровану, об'єктивну та оперативну інформацію про події в місті. Сайт мав стати майданчиком для вільного висловлення та обміну думками, таким собі вікном в інформаційний простір. А в що він перетворюється найкраще охарактеризує цитата із інтерв'ю Леся Подеревянського “Українській правді” під красномовною назвою:”Інтернет - як общєственний сральник”: - Зараз вважають, що тєлєк дивитися западло, і що треба сидіти в інтернеті. Але я так не думаю, бо ті, хто сидять в інтернеті – дебіли, і ті, хто дивляться тєлєк – дебіли.  
Між ними немає різниці. Просто одні дебіли думають, що вони продвинуті дебіли. Але це не так. 
Не бути дибілом – і просто, і складно. Для цього просто потрібно років до 35 прочитати якийсь масив книжок. Потім можна не читати взагалі. Тоді дибілом ти вже ніколи не будеш. І байдуже, де ти сидиш – перед тєлєком, в інтернеті чи в громадському сральнику в Кагарлику.” 
Максиме, рівень частини авторів сайту як і коментаторів підпадають під визначення Подеревянського, і власне вони перетворюють сайт у громадську вбиральню. Свобода слова недозволяє вільно в переповнененому театрі викрикати “пожежа”. Свобода слова завжди має обмеження — моя свобода закінчується там, де починається твоя. І це треба поважати. 
Apropos, відвідуваність сайту, як і кількість коментів не має має стати головним критерієм оцінки сайту.  
Бо це може дійти до смішного — давайте всі разом згадаєм скільки разів на день ми буваємо в театрі, кіно, музеї, бібліотеці, а скільки разів у туалеті. Хоч цей заклад має найвищий рейтинг, але розуму він на додає. А я хочу відкриваючи сторінку Дрогінфо щось для себе знаходити нове і цікаве. І таких матеріалів є багато. От тільки ложка дьогтю у вигляді окремих публікацій псує цілу діжку меду.  
 
Попри критику, висловлюю повну підтримку у боротьбі з утисками журналістів із газети та сайту, особисто вважаю що поважний професор має достатньо високий інтелектуальний рівень, щоб захистити себе та ВУЗ не ховаючись за спинами суддів та адвокатів, а в публічній відвертій дискусії. Прийду разом з друзями під будівлю суду протестувати проти утисків свободи слова. 
Удачі!
Рейтинг: 22+ -3-
 
Ш. Холмс, 12:39 15 березня 2012 р.
 
Думаю, що журналістам як "Дрогінфо", так і "Гомону Галичини" хвилюватись нема потреби, оскільки головою Дрогобицького суду є поважна людина, яка пильнує Закон. На пана Хомика ніхто не зможе "натиснути", я в цьому впевнений. Казка є казка, а хто там собі щось додумує, то кожен має на це право. Думати не заборонено нікому. А суд розглядає факти. а не домисли.
Рейтинг: 21+ -1-
 
, 12:43 15 березня 2012 р.
 
Сьогодні, на щастя, маємо той час, коли "пострадянщина" відходить в минуле. Туго, борсаючись, шиплячи... Не хоче на смітник історії... 
Втім, кожному рано чи пізно, та воздасться за заслуги _ і за зло, і за приниження, і за зухвальство, і за гординю! Не далекий той час, коли прийде нова генерація: розумна, відповідальна, правдива. Я не кажу про таких, як сама - говорю про наших дітей. Мине ще два десятиліття - пройде сорокарічний рубіж - і Україна оновиться. А тим, хто сьогодні "бризгає слиною", вважаючи, що запхав до кишені український народ, варто пам'ятати - за все доведеться відповісти. І перед Богом, і перед своїми нащадками, які тягнутимуть хрес батьків-дідів. 
Анні і Максу щиро бажаю витримки і мужності. Бо не в 50-ти тисячах справа - справа в принципі. "Затикати" рот пресі на свободолюбивій Галичині - це вже занадто! Тримаєтеся!  
Марія КУЛЬЧИЦЬКА, "ВС"
Рейтинг: 17+ -1-
 
Марія, 12:50 15 березня 2012 р.
 
Де ви були, "правдоборці-журналісти-нежурналісти", коли спалили редакцію "Нових горизонтів"? Підсміювалися тихенько в кущах, мовляв, Магльона дописався. Чому не підписували звернення про утиски свободи слова та перслідування журналістів? Вони ж були на сайті ДІ! Ось такий бумеранг байдужості та заздрощів. Яка основна влада, - така й "четверта". Нещира та продажна.
Рейтинг: 7+ -13-
 
Знаючий, 12:51 15 березня 2012 р.
 
Заява 
 
Шановні читачі Інтернет-сайту "Дрогобич Інфо"!  
Звертаюся до вас як незалежний журналіст та громадянин України. Мені небайдужа доля цього сайту, у життя і розвиток якого доклав чимало зусиль, часу, знань і досвіду, здоров'я врешті-решт. Працюю на ньому цілком безкоштовно, а скоріш на власний збиток, оскільки саме цей незалежний інтернет-ресурс на це заслуговує. Тому не можу залишитися байдужим до судових позовів клерків різного рангу на даний незалежний засіб масової інформації, що за останній рік привернув увагу багатьох тисяч читачів не тільки Франкового краю, але й всієї України. Тому заявляю повну підтримку протестній статті свого колеги Наталії Жмурко та не згідний з тиском, що різними інструментами спричиняється як на адресу сайту, так і на редакторів Анну Баневську та Максима Федиса. Це - ганебний вчинок, інструментом якого виступатиме український суд. Через 1-3 дні на сайті "Дрогобич Інфо" буде розміщена моя стаття, якою доводжу цілковиту недолугість судового позову на адресу ЗМІ та закладене у ньому фіаско позивача. Стаття набрана, але потребує узгодження та оцінки третьої сторони. 
Коментар написано з чужого комп'ютера. 
З повагою,  
Юрій Федчак.
Рейтинг: 15+ -5-
 
Юрій Федчак, 12:54 15 березня 2012 р.
 
Висловлюємо підтримку стороні захисту і сподівання, що винні особи понесуть відповідальність відповідно до закону. 
Маємо надію, що конфлікт, а точніше успішне його розв'язання, стане прецинентом у боротьбі за свободу солова та демократичні цінності вільнодумства які сьогодні в Україні не цінуються та нівелюються, подекуди - переслідуються ...
Рейтинг: 14+ -2-
 
, 13:10 15 березня 2012 р.
 
Тут було багато слів... Довго читала...Дрогобич-надто тісне місто, щоб можна було безкарно говорити неправду, при цьому б'ючи себе в груди і кричучи-Я порядний. Це я про університет. Не знаю пана професора, тому не можу судити про його моральні якості. А ось САМ УНІВЕРСИТЕТ мені як і більшості дрогобичан -відомий своєю продажністю. Тому і кидає репутація вузу тінь на ВСІХ працівників, які часто-густо вважають себе небожителями. Багато років тому коли постала проблема вступу моїх дітей до вузів-у мене навіть думки не було про Педуніверситет, БО 
-все купляти -це не освіта 
-викладацький склад-бажає бути більш фаховим, тому вважаю, що пану професору треба забрати заяву і вибачитися перед журналістами, бо він напевне не зрозумів, що захищаючи свою честь, він розбурхав океан брудних хвиль цілого вузу.
Рейтинг: 13+ -4-
 
, 14:35 15 березня 2012 р.
 
Розбурхали бурю в склянці води. Нічого ніхто у суді не доводитиме, бо це повна бздура. Але, якщо ви, хлопці, замахнулися на випуск газети, то перестаньте практикувати оте обливання лайном усіх підряд, а потім - моя хата скраю.Осбливо це стосуватиметься вашої залежності від чиновників. Вона тут на сайті прослідковується. Читач цього не пробачить. Так що сто разів подумайте, чи вистачить відповідальності та чесності задля цієї справи. Пін ніками ховатися легше, аніж крикувати владу під власним прізвищем. Про суд більше не пишіть, бо немає у цьому фарсі жодних загроз.
Рейтинг: 4+ -9-
 
Знаючий, 17:35 15 березня 2012 р.
 
Вступив у 1971, зак1нчив у 1976 , навчався, переквал1ф1ковувався. Т1льки зараз розум1ю, що вчили нас порядн1, розумн1 викладач1 ф1лфаку. Багато з них, св1тло1 пам"ят1 1м, були студентам за батьк1в, це були аси своєї справи, ті, хто ще живий, з викладачів вище за багатьох нинішніх доцентів і докторів морально - вони нинішніх хабарників цьому не вчили. У одиниць керівників інституту, деканів, завкафів були якісь "жигулята", зате аудиторії були повні.
Рейтинг: 10+ -1-
 
болить, 18:12 15 березня 2012 р.
 
Хм...не розумію дій цього пана, невже суд допоможе йому вирішити проблеми зі своєю порядністю?! Свободу думки ще ніхто не відмінив, добре, що є "ДІ", сайт, який дає можливість їх висловлювати. Обов'язково прийду на судове засідання!
Рейтинг: 14+ -7-
 
, 18:49 15 березня 2012 р.
 
Як багато галасу, закоики до масової боротьби ми вже проходили, корпороативна єдність також усім зрозуміла, усі кричать тримай злодія, а самі заглядають у чужі кішені. 
на мою думку цим самим редакція сайту намагається створити тиск на суд, але, як зазначив один з дописувачів, навряд чи це вдастся. 
Чому редакця приховує автора "байки", адеже він впершу чергу повинен стати в суді та довести ті факти негідної поведінки конеретних осіб, яких він таврує і поливає брудом, а таких фактів, мабуть, у нього немає, тому ховається. 
Уважно прочитайте чинне законодавство і Ви побачите хто несе відповідальність за достовірність інформації поширеної в засобах масової інформації, а тоді вже переконуйте читачів. 
На мою думку Монах поступив правильно і сміливо, або доведіть те, що Ви про нього написали, або просіть вибачання. 
Не знаю статків Монаха, але думаю, що він, у випадку своєї перемоги, ці кошти, які йому присудять, в чому майже не повинно бути сумніву, віддасть тим хто цього найбільше потребує. 
Так потрібно писати і викривати тих людців, які намагаються жити за чужий рахунок і наживатись нечесно, проте для цього потрібно називати конкретні факти, докази і звертатись в правоохоронні органи, так як поступив студент з викладачем, прізвище нажадб не пам"ятаю, і той отримав своє, тому така інформація є засторогою для інших і такий викладас не звернеться до суду, чорнити всіх підряд нікому не дано права, тому дивно, що тільки Монах знайшов у собі мужність відстояти своє ім"я, а інші "герої казки" вичікують. 
Тому, шановні, корпоративна солідарність добра справа, але відстоювати потрібно законне право, а не пасквіль на людей, які цього не заслуговують. 
Нехай переможе справедливість, а тоді напишемо хто є хто і на що заслуговує.
Рейтинг: 10+ -10-
 
Віталій, 19:11 15 березня 2012 р.
 
Авторитет можна захищати і в суді, але спочатку потрібно його мати. Та про який авторитет Дрогобицького педііституту чи то педуніверситету може йти мова, коли жодна рейтингова інституція в Європі чи то в світі не визнає цей заклад як університет? О така собі кормушка для корупціонарів при освіті та місцепроводження для дітей котрі не взмозі потрапити в більш порядні та ще більш корумповані навчальні заклади України. Де можна знайти інформації про наукові праці опубліковані за кордоном отого безчесного професора котрий судиться з пресою? Мене не цікавлять українські наукові журналами де то "проФФесор" міг друкувати чужі статті під своїм ім'ям за гроші...
Рейтинг: 12+ -7-
 
Професор з Америки, 19:32 15 березня 2012 р.
 
Я яка доля того хабарника з педінституту якого декілька місяців тому взяли міліціянти на гарячому? Що він також дуже порядний професор і працював "на утвердженні слави" університету? Що ще далі передає досвіт як брати аби не попастися міліціянтам на хабарах?
Рейтинг: 18+ 0-
 
Професор з Америки, 19:36 15 березня 2012 р.
 
Цікаво читати як дописувачі оцінюють викладачів ДДПУ, причісуючи всіх під одну гребінку нефаховістю та хабарництвом. Сподіваюся, що коментатори, пишучи з елементарними помилкам, "можуть" оцінити рівень викладацького складу. 
А щодо хабарництва, то не потрібно "задобрювати" хабарями, а вчитися і все буде добре. Я сам закінчував ДДПУ 2001 р. і, по-перше, абсолютно не почуваюся другосортним навіть з провінційним дипломом, а, по-друге, ніколи не повірю, щоб викладачі нахабно вимагали гроші. Звісно, були неуки, батьки яких тинялися по закордонах, а діти невідомо чим займалися. Тут все залежить від особистості, якщо вона почуває себе гідною і трохи розумною, то ніколи не дасть принизити себе.
Рейтинг: 12+ -2-
 
Ігор, 19:38 15 березня 2012 р.
 
Всю інформацію по п.Рибчуку зараз збирає Тимофій Хащівський.Далі ми будемо засилати офіційні запити.Сьогодні перший день якій ми присвятили ДДПУ . Будемо шукати.
Рейтинг: 10+ 0-
 
Федис М.Б, 19:47 15 березня 2012 р.
 
Університет - університетом, стояв в стояти буде! Але є справи похлєще.Ось де пахне великим криміналом не тільки по Дрогобичу, а і по цілій УКРАІНІ! Хто повикупляв приміщення навкруги РАТУШІ, де засідають наші керівники і народні вибранці! Де той чоловік Х і як його звати! Чи знає ту людину хтось з Дрогобицьких можновладців! Подейкують, що цей ПАНОК проживає в нашому старовинному місті, поприватизовував оті колись держдавні приміщення, поробив ремонти і поздавав іх в .оренду! Тепер тільки іздить на площу на шикарному автомобілі "ДЖИПІ" і, напевно збирає бабло за оренду! Ось такі справи, гражданє пассажири! Колись в ДРОГОБИЧІ було і дитяче кафе, молочне кафе - зараз цього всього вже немає! ЧОМУ! Яка причина такого бєспрєдєла! Тут вже не винуваті ні маскалі - ні жиди! А хто винуватий! Чекаю відповіді!
Рейтинг: 15+ 0-
 
снайпер, 19:58 15 березня 2012 р.
 
Як стало відомо п.Монах є активним членом партії ВО БАТЬКІВЩИНА. Хочеться почути думку голови міської партії, а також реакцію Київського офісу ВО БАТЬКІВЩИНА на дії її однопартійця. Лист звернення на київський офіс вже відправленно!
Рейтинг: 12+ -3-
 
Федис М.Б, 20:00 15 березня 2012 р.
 
Гнати в шию того Монаха треба! *** старий! Та він пристає до дівчат, їздить до них в гуртожиток! Про яку честь та гідність він говорить старий п...н :(  
Журналісти поможіть нам позбутися того *** з універу!
Рейтинг: 16+ -4-
 
Студентка, 20:34 15 березня 2012 р.
 
Студентка- мій телефон 0979993777. Анонімність гарантую.
Рейтинг: 10+ -3-
 
Федис М.Б, 20:46 15 березня 2012 р.
 
Я бачу тут деякі люди не розуміють різниці між свободою слова і поливанням брудом.
Рейтинг: 15+ -9-
 
, 21:10 15 березня 2012 р.
 
Йолопи, які таким чином хочуть затравити Свободу Слова ніколи не виграють, а програвши будуть посміховиськом для усіх. 
Анно Баневська та Максиме Федисе продовжуйте в тому ж дусі! Я з Вами і щиро підтримую!
Рейтинг: 12+ -6-
 
, 21:19 15 березня 2012 р.
 
Істина народжується в дискусії, в бажанні та прагненні змінити на краще життя навколо нас. Чому такі закони та принципи, не діють у Дрогобичі? Та все просто - ноги проблеми ростуть з Києва. На державному рівні прийнятий закон про судовий збір, котрий становить загрозу для незалежності ЗМІ, адже не містить положень, котрі захищали б журналістів від надмірних судових позовів про захист честі, гідності та ділової репутації. Це означає, що сьогодні спокійно можна подати в суд на будь-яке видання та припинити його діяльність, забажавши колосальну компенсацію за образу честі та гідності. Такі кроки засвідчують одне - ЗМІ прагнуть зробити "ручними", та тримати на "короткому повідку"! Колеги (Анна, Максим), журналісти Дрогобича із Вами! Ми віримо у силу справедливості!
Рейтинг: 17+ -5-
 
Наталя Зелена, 21:26 15 березня 2012 р.
 
... Стоит только взглянуть на темы диссертаций уважаемого " Научного" сообщества ДДПУ, как становится горько от такой псевдонаучной деятельности . Чего только стоит тема ;-" Акцентуация имя существительного в творчестве Сосюры", или " Акцентуация имя прилагательного в творчестве Л. Украинки ". Воистину, - нет предела изобретательности учеными Дрогобыча! . Предлагаю внести на рассмотрение ученой рады новую тему -"Акцентуация наречия в разговорной речи господина Азарова". :grin Если кому не лень , зайдите на страничку ДДПУ в раздел аспирантуры . Темы реально изысканы! :grin
Рейтинг: 14+ -4-
 
Анжела, 21:30 15 березня 2012 р.
 
Істину кажу вам - після наступних виборів мера цей суд буде працювати тільки на благо чесних і порядних громадян. А п.Радзієвський та п.Коростельов віддадуть все, що нагребли і відгребуть по-повній. Обіцяю
Рейтинг: 9+ 0-
 
Мабутній мер, 21:54 15 березня 2012 р.
 
Я можу не погоджуватися з тим, що пишуть журналісти, але коли на них подають у суд, автоматично стаю на їхній бік. Це не корпоративна солідарність. Не можна судити за думку. Щось не подобається - напиши спростування. Якщо газета чи сайт не опублікували спростування - подавай аж тоді до суду. 50 тисяч - це нахабство. Аня Баневська - вагітна. Якщо п.Чернець - порядна людина, повинен відкликати позов.
Рейтинг: 15+ -4-
 
Анатолій Власюк, 22:07 15 березня 2012 р.
 
Дивує пасивна поведінка наших депутатів. Єдиний, хто відкрито виступив в нашу підтримку Сергій Гориславський Партія Регіонів. Дякую.  
Перед виборами цю пасивність ми не забудемо.
Рейтинг: 13+ -6-
 
Федис М.Б, 22:27 15 березня 2012 р.
 
Народ! Дрогобич Інфо — єдиний сайт у Дрогобичі, де можна реально висвітлити свої переживання, радощі, перемоги, поразки та невдоволення, побачити думку громади, висвітлити свою. Це є нормально, адже ми стверджуємо, що ми живемо у вільній демократичній країні, у ХХІ столітті. 
Так, цей сайт скандальний і часто є плітки, але на кожну плітку, з кожної конфліктної ситуації можна знайти вихід. Реально можна перевірити будь-яку інформацію і з'ясувати, чи це міф, чи це реальність. 
Щодо судової справи "п. Монах vs ДрогІнфо", та університету загалом, то не потрібно рівняти всіх під одну лінію. У кожній організації є люди, які своєю діяльністю викликають симпатію, а є ті, які викликають відразу. Тому не потрібно судити всіх однаково і так паплюжити університет, який має свою історію, який, зрештою, є гордістю Франкового краю. 
Вірно зазначив п. Павло, що треба розрізняти такі речі, як "утиск свободи слова" і "поливання брудом". 
Щодо даної проблеми, то гадаю, що усім давно відомо хто є хто. Дрогобич не є мегаполісом, де можна приховати будь-яку інформацію, дії, чи вчинки. Рано, чи пізно невідоме стає відомим.  
Тому нехай правда восторжествує. Підтримаймо демократію та свободу слова! Підтримаймо журналістів!
Рейтинг: 22+ -3-
 
Зеновій Квасній, 23:55 15 березня 2012 р.
 
Наверное стоит внимательно прочитать устав учреждения , где согласно него должен быть объявлен конкурс , назначены место , время проведения выборов , подготовлена тех часть . Почему до сих пор ничего не делается в этом направлении. Все эти задержки, скрытность процесса , косвенно указывают на сложную психологическую обстановку в выше.
Рейтинг: 2+ -2-
 
Анжела, 06:37 16 березня 2012 р.
 
Франк Франкович шеф статистичного технікуму чи воно називається училищем також не відмовляється час від часу отримувати зелені в конверах при вступі дітей до даного училища статистики! Скажи друже чесно - береш хабарі чи ні ! Якщо ні, за які бабки купив у ЛУЖЕЦЬКОГО МІСЬКА 3-х кімнатну квартиру по вул.Бориславській, де була "ПЕРЛИНА" так років зо 5-8 тому назад! Мовлять люди, що і машину маєш ладну і дорогу! Якщо отримав спадщину з АМЕРИКИ питань немає! Якщо виграв в лотерею мільйон баксів - питання з повістки дня також зняті! Але якщо береш хабарі, треба буде з часом відповідати! Так що дядьку дивись тепер на всі круги, бо буде біда!
Рейтинг: 7+ 0-
 
Снайпер +, 07:31 16 березня 2012 р.
 
От і справдилаь приказка "На злодію шапка горить" Забігав монах, коли під рясою сховав хабарі.
Рейтинг: 8+ -3-
 
Степан, 11:00 16 березня 2012 р.
 
Практика езопової мови відома ще з древніх часів. Езопова мова – це "особлива система облудних засобів", до яких звертаються, коли не можна сказати про щось відкрито. У нашій державі простим смертним справді дуже небезпечно говорити про щось відкрито з двох причин – по-перше, це презумпція невинності, яка забороняє когось називати порушником закону, доки не існує рішення суду. А, по-друге, хто в той суд подасть на хабарників та казнокрадів, адже, як показує життя, вони йтак через якийсь час повертаються працювати на свої нагріті місця. 
Отож, щоб бодай якось об’єктивно відображати події в місті без наслідків для себе, журналістам часто доводиться вдаватися до подібних прийомів. І якщо хтось із головних герої себе впізнав у статті, та ще й подав у суд, то це лише підтверджує його причетність до згаданих у публікації подій чи персон. Тобто він сам себе видав.  
Думаю, Анні та Максиму немає підстав переживати за рішення суду, адже жодного прізвища і навіть посади головних героїв не вказано. Нехай переживає позивач, , бо виставив себе курям на сміх.  
У суд прийду. Із вірою і переконанням, що не все ще в цьому світі купляється.  
Віра ЧОПИК, редактор газети «Твоя ФОРТУНА»
Рейтинг: 13+ -2-
 
Віра Чопик, 12:59 16 березня 2012 р.
 
Погоджуюся з пані Вірою Чопик. За логікою речей Чернець М.В. упізнав у казковому герої "Великий Магістр Нью-Йоркської какадемії Монах" (по-українському правильно: чернець, ченець, а не монах) себе. Він позиціонує себе какадеміком ? Здається, що й гарант Конституції десь засвічувався членом-кореспондентом Нью-Йоркської академії. Що це за академія ?! Мудрі люди - підкажіть.
Рейтинг: 8+ -3-
 
Науковець, 13:27 16 березня 2012 р.
 
Нас часто провокують: сусід, що плює і курить в під'їзді і на зауваження реагує дебільною ухмилкою нахаби - напрошується понюхати твого кулацюру по дурному писку; лікарка в лікарні, коли при вході в її кабінет відправляє тебе назад на "5 хвилин" - ну дуже важливі речі в цей час обговорює з "колегами" в робочий час, бачте, дуже зайнята чи втомлена - напрошується на негайне звільнення з роботи; черговий чиновник (чи то податківець), що нагло вішає тобі локшину на вуха чи з поважним виглядом випещеної морди виявляє свою бюрократичну натуру - забуває, що це він за твою зарплату живе і саме тобі повинен лизати д... і вклонятися, а не ти - йому. Маленькі провокації та інтрижки - довкола нас, в т.ч. і в інтернеті - інакше б життя було нецікавим. Але в інтернеті - не в газеті - кожен може висловити свою думку чи скаргу, написати правду (а буває і наклеп). От коли пишуть правду про таких, як пан Чиновник, не називаючи ім'я Його Величності, то це - прямий натяк і попередження: чоловіче, досить опускатися низько, стань Людиною, згадай про порядність і розбуди свою совість. Гомо сапієнс зрозуміє натяк, візьме це до уваги і тихенько виправиться. Само собою зрозуміло - у випадку азійської казки зачепили не тільки саме його, але й усіх з ним гуртом взятих; народ пошумить - через деякий час все піде в архів і про це забудуть. Але все одно душа не має спокою - як же це так! ? Як посміли?! Та я ж такий великий пан, і це тільки мене так котком обкатали, а кого ж іще?! І тоді вельмишановного пана шляк трафляє, бо зачеплене Його Величності его! І тоді починається землетрус - забуває про всі рамки пристойності і його дах зриває з місця. Ідея звернутися до автора чи шефа газети і просто вияснити - якого дідька таке понаписували - просто в голову не приходить - в суд!  
Хто в чому себе впізнає. У байках - також. Розумні реагують адекватно - мовчанням. На злодієві шапка горить, бо якщо не винен і його інтелект (виховання не відкидається), підкріплений могутнім досвідом, підказує: будь розумний, не реагуй, бо воно цього не варте. Ну, а якщо хтось з тебе хоче покепкувати - розумний вихід з ситуації: усміхнутися у відповідь і відповісти не менш розумним, ніж ти сам, жартом. 
Коли на наші голови віє вітер гніву - гасне світло розуму. Це стосується і вас, пане професоре. Висловлюю свій категоричний протест на цей жалюгідний крок. 
А коментарі, якщо їх тут і справді деякі видаляють - правильно роблять. Ці коменти пишуть опущені, злі і заздрісні гієни - пук їм на вухо! :grin
Рейтинг: 12+ 0-
 
Франсуа, 14:25 16 березня 2012 р.
 
Зайшов в пошукову систему Google і бачу що у нас в НЙ є декілька "New York Academy". Серед них є Академія Мистецтв, Академія Медицини, Академіія Театрального Мистецтва та інші. Тому потрібно знати де саме зареєструвався цей дрогобицький проФФесор. Як правило аби стати членом такої академії потрібно лише сплачувати що-річні членські внески. Ці заклади не є жодними науковими установами, а служать лише клубами де збираються за склянкою вина і кавою однодумці за професією. Всі пам'ятають що і проФФесор Янукович колись оголосив себе какадеміком якоїсь подібної Каліфорнійської Академії.
Рейтинг: 5+ 0-
 
Професор з Америки до "Наукове, 15:15 16 березня 2012 р.
 
*** 
 
Для тих, кому незрозуміло. Свобода - не вседозволеність. А бути вільною людиною - не означає гадити на сайті. Ви ж не стаєте посеред площі справляти нужду, хоч ви і вільна людина.
Рейтинг: 14+ -2-
 
Орсон, 16:11 16 березня 2012 р.
 
і що там с судом?когось визнали винним?альбо вибачились?сорі, я в w.o.t просидів всю епопею(((
Рейтинг: 0+ 0-
 
сірко, 17:00 16 березня 2012 р.
 
Перенесли і тепер будуть обеднювати з "Гомін Галичини".
Рейтинг: 0+ 0-
 
Федис М.Б, 17:09 16 березня 2012 р.
 
Шановний пане Власюк, в Вашім дописі є здорове зерно, Ви вірно зазначили, що не можна судити за думку, але не можна нікого безнідставно поливати брудом, на мою думку вирішення даного спору в позасудовому порядку є, а саме автор пасквілю і редакції сайту та газети приносять своє вибачення людині, яку беспідставно облили брудом, про що свідчить вже той факт, що сайт "ДІ" після публікації "байки", яка по стилю написання і змісту аж ніяк такою вважатись не може, що підтвердить любий філолог, сайт вніс в текст зміни, виключивши з нього прізвище людини, яку безпідставно образили, порівняйтей для цього текст в газеті і на сайті. 
Солідарність добпа річ коли йде мова про боротьбу за справелоивість, а коли сліпл захищають неправе діло, то це вже інша справа. 
Той аргумент, що редактор газети вагітна, не потрібно робити основним доводом її правоти. 
А шановному професору з америки, виходячи з змісту його дорисів, можна сказати одне, що у нас учні ПТУ краще пишуть ніж він, а принижувати честь навчального закладу, через певних людців, не варто. 
На мою думку вся ця брудна справа є ділом рук того, хто сам рветься в крісло ректора універститету, не маючи мабуть для цього ніяких шансів і підстав. 
Усіх авторів і доаписувачів можу попросити тільки одне, хто має гідність, будьте чесні самі перед собою, не потрібно шукати "студенток", їх телефони, адже вони завта обільють тим самим брудом Вас.
Рейтинг: 10+ -4-
 
Віктор, 17:28 16 березня 2012 р.
 
Звертаюся до вас ось чому! Люблю час від часу написати на Д І, і не тількуи сюди.Не люблю хамства і несправедливості! Але впевнений на купу процентів.що мафію ні ви, ні ми, і ніхто не зможе побороти! Особливо зараз, на даний час! При владі ЯНУКОВИЧА, який ніяк не терпить ніякоі критики, навести порядок по боротьбі з мафією наможливо! В Дрогобичі є також багато його "помічників"...Дрогобич є часткою УКРАІНИ, і корупція, панібратсво, мафія якщо хочете, тут не на останньому місці! Рука-руку миє! Доведіть мені зворотнє! Якщо Сергій Гориславський захищає Д І і МАКСИМА БОГДАНОВИЧА, я жму йому руку! Боротися з мафією можна, але майже глухий варіант! Є ще інші методи боротьби з цим явищем, але мене Д І не напише, бо то нібито буде заклик до перевороту! СНАЙПЕР!
Рейтинг: 5+ -1-
 
до всіх, 18:21 16 березня 2012 р.
 
Пане Монах а чому ви не розкажете як крадете книжи у польських бібліотеках, перекладаєте їх і ставите своє авторство. . .
Рейтинг: 10+ -3-
 
Анонім, 21:03 16 березня 2012 р.
 
Шановні! Добрий вечір! А не здається вам, що в Дрогобицькому педУніверситеті така велика кількість ..професорів! І ще і кандидатів наук! Може треба провести перевірку отих всіх науковців на наявність нелипових дипломів! Чи може я це все собі понавигадував! Згадайте "великого професора" Слусарчука- дохтора ПІ! А що може і у нас є такі липові "профффесссора"! Одне на мій погляд добре і притензій до цього немає я думаю ні у кого - це знаєте що, не повірите! Це приготування іжі у столових Університету - готують смачно + і по студентських цінах! Буваю тут не часто, але завжди все свіже і якісне! Так що ще не вмерла УКРАІНА!
Рейтинг: 4+ -3-
 
снайпер, 22:44 16 березня 2012 р.
 
Будемо не тільки шукати студенток, а і звільнених безпідставно студентів. Багато цікавого скоро ми взнаємо про наш "Славний" ДДПУ. Всім рота не закриєте!
Рейтинг: 5+ -8-
 
Федис М.Б, 00:59 17 березня 2012 р.
 
Переконаний, що Н.В.С.- Людина надзвичайно високого рівня внутрішньої культури. Пам"таю свої перші студентські роки, коли подружжя Скотних були моїми викладачами- професіонали вищого рівня. Жодних грошей чи подачок ніколи нікому не носив, не давав, не вмію і не хочу цього вміти. Вчився. Вивчився. Тоді, у 1991, був останній в історії вузу державний розподіл на роботу. Поїхав, повернувся, бо вже тут працював. Донині про ДДПУ найкращі спогади. Правда, маючи, сказати б, півтори вищих освіти (пед і жур), працюю далеко не тим, ким би успішно міг бути. Вочевидь, є цензура на світоглядну позицію населення при прийомі на роботу. Одним словом- неморальна мораль аморальна, коли (щойно прочитав у газеті) українці ВТІКАЮТЬ за кордон. Жаль. Але- будьмо сильними. Про Анну. Хороша дівчина, чекає на третю дитину разом зі ще двома своїми маленькими донечками. Тому гроші потрібні якраз їй, а не тим, хто хотів би відібрати щось у того, в кого й так нічого нема. Це не додає честі. Врешті решт, "Гомін" лише передрукував кимось написане, це не є авторська панасочка. А всіляких негараздів й без того повно. Чи це час такий? І ще згадайте, як свого часу славнозвісний Дід Панас вигукнув у прямому ефірі УТ на фінал "Вечірньої казки: "Отака ху-ху, малята". Ху-ху. :)
Рейтинг: 5+ -2-
 
Руслан, 12:46 17 березня 2012 р.
 
Гей, писарі! и А чому так уперто видаляєте коментарі, які вас не підтримують. 
Пані Віро, пані Наталю" , Пане Тихий, журналісти з "Джерел" . Чи не хибноє є ваша содідарність і підтримка? Тут націм журналістів нема. Є жовч і наклепи. А за це треба відповідати.
Рейтинг: 11+ -5-
 
Чому, 16:42 17 березня 2012 р.
 
Але він в принципі правий якщо ви дійсно образили честь і гідність.Я цю статтю не читав але якщо там дійсно образа то він правий.я б наприклад за образу честі і гідності розбирався би без суду і слідства. а він боягуз то йому не поможеш
Рейтинг: 3+ -2-
 
Смерть владі, 18:04 17 березня 2012 р.
 
Я розумію що ДДПУ є найвищим за рівнем аккредитації навчальним закладом у радіусі 100 з гаком кілометрів. Я так само розумію, що цей «радіус» і є ділянкою, з якої збирали і збирають непоганий врожай, що дозволило покращити матеріальну базу я усьому навчальному закладу так і окремим його працівникам. Но коли деякі діячі з цієї так би мовити "бурси" «набивають» таким чином собі ціну, це, як кажуть москалі, "уже чересчур перебор". Тому, шановні позивачі, я б на вашому місці краще б поміркував би на рахунок суми, бо ваш приклад наводить мене на думку сума якої може перевищувати вашу в десятки разів! Я висловлюю повну солідарність не тільки як автор теж деяких, не зовсім приємних для певних осіб, матеріалів, і як людина, що співпрацює з «Гоміном Галичини» не перший рік. І, на мою думку, подібні забаганки гонору цих осіб не повинні зіпсувати цей рік виданню, оскільки йому у липні буде перший ювілей – 10 років. Аня, тримайтесь і знайте – я завжди вас підтримую і підтримуватиму у судовому розгляді! Перемоги Вам.
Рейтинг: 4+ -3-
 
, 19:19 17 березня 2012 р.
 
Дивно про яку честь і гідність може говорити людина в якої таких якостей нема ?
Рейтинг: 3+ -6-
 
Дехто, 23:17 17 березня 2012 р.
 
Шановні журналісти, які пишуть відгуки на цю статтю. Я дуже поважаю Вашу працю, але в цьому випадку не можу Вас підтримати! Ми всі мріємо про життя в Європі, але чомусь не можемо зрозуміти, що головною цінністю в будь-якій еврпопейській державі є ЛЮДИНА! Без цього розуміння і поваги до кожного не буде в нас порядної держави. Бруд, який, на мою думку, є чистим замовленням, не гідний ані газети, ані автроів.Хотілось би думати, що це исправді спроба порядних журналістів розібратись з далеко не однозначною ситуацією в університеті, але вихід в світ статті напередодні виборів ректора університету не дозволяє засумніватися в замовленні. Не важливо чи це було зроблено за гроші, чи для ажіотажу навколо газети - це все одно продаж. Ще одним підтвердженням цього є поспішне збирання доказів проти персонажів статті. А чи не запізно? Мабуть статтю вартувало б друкувати, коли у Вас уже є зібрані факти по кожній з осіб, а не загальні чутки. Маю глибоке переконання, що ніхто з авторів і передруковувучів особисто працював ні з Надією Володимирівною, ні з Мироном Василевичем. І не може судити про прядність та чесність цих людей. Наступним кричущим фактом для мене є збирання журналістської братіі до суду на підтримку! Про які утиски свободи слова йдеться? Позивач не тисне на вас підпільно, не погрожує, а згідно всіх правил етики та закону подає до на Вас до суду, а ви, замість того, щоб гідно прийняти цей виклик і в судовому порядку в ирішити це питання починаєте здіймати галас - РЯТУЙТЕ! Загально відомо, що гуртом і батька легше бити, али чи порядно це? Пишуть одні( до цього часу не відомо хто), а воювати в суд прийдуть інші. Своєрідне почуття відповідальності у авторів і редактора газети. Тому цілковито підтримую Мирона Васильовича за його вчинок, а що до суми, то вважаю, що моральну шкоду не можна виміряти будь-якою суммою.Вона завжди буде менша за шкоду. Тому, шановні журналісти, писати ви вже навчились, а от відповідати за написане не навчились і вчитись не бажаєте... Легше всього прикритись лозунгом утисків і зняти з себе відповідаьність принизивши і розтоптавши Людину. Був вже у нашоі країни період , коли за анонімками стратили величезну кількість людей... Нічого нас з Вами не вчить історія... Тому позивачу бажаю захистити своє добре ім'я( людина, яка б не була впевнена в своїй правоті не подавала б до суду, а намагалась би залагодити все тишком-нишком - думаю, що це зрозуміло), а авторам гідно пройти цей урок і зробити висновки.
Рейтинг: 10+ -5-
 
, 22:11 18 березня 2012 р.
 
Хто така Надія Володимирівна і Мирон Васильович? То кореспонденти чи якісь бізнесмени? В азійській казці про таких - ані слова не написано.((
Рейтинг: 4+ -2-
 
до Наталії, 22:53 18 березня 2012 р.
 
Наталія факти збираються. Думаю невдовзі ви так не будете щиро захищати Монаха.
Рейтинг: 6+ -4-
 
Федис М.Б, 00:10 19 березня 2012 р.
 
Знаєте колись давно мені довелось працювати разом з тим "паном" який зараз пробує відстояти в суді свою честь і гідність. То можу сказати вам відверто, що це "воно" не має ні честі ні гідності вже давно. "Воно" дозволяло собі в присутності працівників кафедри вживати ненормативну лексику, принижуючи людей які з ним працюють. А чому ви пане професор , доктор технічних наук, габілітований професор " Ньюйоркської академїї наук" , будучи таким світилом української науки за весь свій педагогічний стаж не маєте жодного захищеного кандидата наук ? Чи ви думаєте що ніхто не знає як ви здобули докторську дисертацію ? Мирон Васильович не підставляйте людей яким ви зобов'язані. Земля кругла.
Рейтинг: 9+ -2-
 
Тарас, 01:37 19 березня 2012 р.
 
В часи мого студентства 1995-2000 совість п.Монаха викладача предмету "деталі машин" продавалась по 50 доларів за екзамен, не менше бо професор! То про яку совість, честь, порядність може говорити і позиватись людина , яка вже давно продалась по сотому разу?
Рейтинг: 10+ -3-
 
Андрій, 01:37 19 березня 2012 р.
 
Шановний Андрій. Зазначу що в часи твого навчання такі гроші коштувала нормально повія. )))) 
Ну не може пан професор, габілітований доктор самої "Ньюйоркської академії наук" коштувати як повія )))))))) Хоча є різні доктори і ціна в них різна...
Рейтинг: 8+ -3-
 
До андрія, 02:13 19 березня 2012 р.
 
Стосовно академії наук якою так славно хвалиться пан професор; 
виписка з Википедия : "Является некоммерческой организацией, по состоянию на 2010 год включает более чем 24 тыс. членов из 140 стран мира. Стать членом академии может любой желающий при условии оплаты членского взноса. Согласно информации[1] на официальном сайте организации, сумма вступительного взноса для индивидуальных членов (англ. individual membership) за один год составляет $108 для жителей США, и $129 для остальных; два года - $196 и $232, три года - $273 и $324 соответственно (для студентов и аспирантов взносы существенно ниже). Существуют также программы профессионального (англ. professional membership) и действительного (англ. patron membership) членства, последняя — самая дорогостоящая, стоимость которой для жителей США и иностранцев одинакова — $258, $443 и $618 за 1, 2 или 3 года соответственно. Одна из привилегий постоянного членства — сертификат о членстве в академии, оформленный вручную. 
Приобрела известность в качестве одной из академий, фактически торгующих дипломами[2][3][4][5]." 
От такі пішли проффесори...
Рейтинг: 8+ -1-
 
Тарас, 02:31 19 березня 2012 р.
 
Тарас, вас не насторожує різниця в текстах цієї статті вікіпедії на німецький, англійській та російський мовах? 
 
На іспанській взагалі подано більш розширена інформація про New York Academy of Sciences. 
 
Та й на сайті почитайте місію цієї академії, і що вона дає своїм членам. 
 
Так звана "торгівля дипломами".
Рейтинг: 7+ 0-
 
maxt_t, 03:25 19 березня 2012 р.
 
Ти особисто вручав 50 зелених? Голослівні набрехи. Я розумію, що в цьому бурхливому ручаю болота і кепкувань мій голос не буде почутий, але це БРЕХНЯ. Коли гроші збирають лаборанти і інші викладачі і розказують, що це для Монаха, то це не значить, що ці гроші отримує Монах. Ви розумієте різницю. Звертаюсь до колишніх студентів Мирона Васильовича - підтримайте викладача, який хотів, щоб ви винесли знання з навчального закладу, а не тільки дипломи.
Рейтинг: 5+ -5-
 
До Андрія, 10:34 19 березня 2012 р.
 
Профессура в целом далеко не глупая и конечно, он достигла того высокого уровня , что взятки лично не берет ( статус не позволяет) Их ей приносят придворные налоговики. Этот механизм хорошо прижился и многие годы четко, слаженно работает , лишь изредка давая несущественные сбои . Наверное не стоит ломать копья , греметь в фанфары , ибо все пронизано вездесущей коррупцией . Это уже стало образом жизни , мотивацией к действию , это болезнь подобна СПИДу, передающаяся путем прикосновения к ДДПУ . Сколько защищенных диссертаций , сколько публикаций , брошюр и ни одной защищенной работы о причинах коррупции в вузе ! Жаль !
Рейтинг: 2+ 0-
 
Анжела, 22:28 19 березня 2012 р.
 
Проглянув відео із крулого столу , побачив нові обличчя , а також жирні провладні пики " борців" із корупцією , які жодного дня без неї не обходяться.  
Ідея круглого столу дуже потрібна - це єдиний спосіб захистити себе. Ви покладаєте надії на систему контролюючих органів( я теж колись так думав) - це дуже наївно і примітивно не бачити , що ця система тісно переплетена із корупційною системою . Корупційна система живить працівників фіскальних органів , які не збираються викорінювати корупцію , а роблять вигляд боротьби. Хто виступає проти системи тут же стає жертвою корупційних ділків і фіскальних органів , які працюють під замовлення проти " інакомислія", приїдуть і "накопають" на любого і зроблять із нього чергового корупціонера. 
Вони нічого і нікого не бояться , у них - гроші , влада і вся прогнивша система. Тому гласність-єдина рятівна зброя журналістів . А Ваші найближчі союзники - небайдужі громадські організації , які готові підтримати М.Федиса та всіх чесних , незаказних журналістів. 
Не чекайте суду , надрукуйте завчасно вибачення , а Чернець замініть на Чорного і конфлікт- вичерпаний. Назвати прізвище одного чи двох корупціонерів це не вихід із становища , це удар коня бичем , але не більше .Треба створювати такі Закони та умови , при яких корупція буде неможливою. Але зверніть увагу як корупціонери хочуть бути депутатами Верховної Ради , вони ніколи не примуть достойних Законів , як вони заграють із засобами масової інформації , в т.ч. із Вами . Однак, радий за те, що Вас стає все більше і більше , які хочуть бачити свою державу чесною , розумною , достойною . Радий за конкретну позицію Сергія , керівника партії регіонів.
Рейтинг: 1+ -2-
 
один із небагатьох, 05:43 24 березня 2012 р.
 
Відсутність конкретної позиції Сергія, правильно сказано загравання (мабуть один Сергій і сидить на сайті ДрогІнфо). А Максим так само як друкує нісенітниці - статті, не провіривши ні факти, ні точність, а потім страдає, піднімає усіх на захист, шукає підтримку, так само не думаючи випалює коментарі з подяками, не проаналізувавши чому, і з якою метою цей так званий захист. 
Вірю що позовів побільшає.
Рейтинг: 3+ -1-
 
Првдаааа, 23:35 30 березня 2012 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5806 днів)