Нові загрози свободі слова на Дрогобиччині

Надрукувати
Відео
Написав(ла) Святослав Грабовський   
23.03.2012
ВідеоУ вівторок, 20 березня, о 14.00 год. в редакції газети "Каменярі" - відбувся круглий стіл на тему: "Нові загрози свободі слова на Дрогобиччині". Через публікацію в інтернет ЗМІ про корупційні діяння в Дрогобицькому університеті(публікація була складена у вигляді казочки і позивач якимось чином розгледів себе у цій казці), розпочалась "травля" журналістів - на них подано до суду позов про захист честі та гідності з відшкодуванням у 50 тис. гривень...

Думка журналістів неоднозначна щодо цього інциденту. Одні вважають, що без доказової бази не можна публікувати навіть казочки, невелика кількість інших підтримують авторів і кажуть, що це єдиний спосіб привернути увагу громадськості до того що твориться в кабінетах університету, який в більшості своїй готує не спеціалістів, а власників дипломів. особливого резонансу набула ця історія у звязку з тим, що скоро буде обрання новго ректора університету.



Переглядів: 7191

Коментарі (50)
 
Моя дочка зараз навчається в університеті на четвертому курсі за спеціальністю математика-економіка. Дає собі раду своїми силами. Дасть Бог поступить до магістратури. Здоров'я та щастя професорському складу. 
А то що проблема є то є не тільки в ДДПУ а у всіх навчальних закладах починаючи із шкіл.
Рейтинг: 13+ 0-
 
Мама студентки, 08:38 23 березня 2012 р.
 
Що там Гольдберг плете про етику, забув як прогинався під усяку владу? Забув, як у "Майдані" писав бздури а потім втікав від тих, кого обливав брудом? Фарисей, а каже що єврей . Ганьба!
Рейтинг: 9+ -5-
 
Знаючий, 10:58 23 березня 2012 р.
 
круглий стіл не збирають аби витягти себе із власної халепи чи для підписання якогось меморандуму. Ну це просто виглядає недолуго. Ви стверджуєте, що тепер всіх журналістів залякають. Та ні, не буде цього. А вам ще вчитися і вчитися, в тім числі як вести публічну дискусію. Бо допоки не побачиа вас на цьому відео, то думав, що ви більш серьозна людина. Помилився. Зрештою, шукайте шляхи до пана Чернеця і не благайте про допомогу за 20 тисяч, аби "зекономити 30". Сподіваюсь, що цей коментар ви не віднесете до нібито персональної переписки з вами.
Рейтинг: 9+ -7-
 
до Максима, 11:49 23 березня 2012 р.
 
Наші журналюги (не всі, окремі) чомусь вважають себе вище цілого світу. Написати що людина пияк просто, але самому показувати приклад тверезого способу життя важко (маю на увазі Т.Хащ. - пацана в цікавій уніформі), писати для нинішніх можновладців під час виборів - легко, а тепер поливати брудом ще легше (А.Влас.). Нажаль таких прикладів багато. Навчилися просто "рубати касу", а потім кричать "Я - опозиціонер". Вибачайте громадяни, просто накипіло.
Рейтинг: 7+ -2-
 
, 14:38 23 березня 2012 р.
 
Цікаво чи Шевченко звіряв "з доказовою базою", як дехто тут важає, у свій час коли писав комедію "Сон": 
 
"Цариця- небога,  
Мов опеньок засушений,  
Тонка, довгонога,  
Та ще, на лихо, сердешне 
Хита головою. 
Так оце-то та богиня! .." 
 
До речі повністю поема була опублікована в Росії у 1907 році, коли цар ще твердо на престолі сидів. 
А наші "цабе" бачте свої гонори відсуджують. Сміх та й годі. Єдине побажання до газети в інший раз більш критично оцінювати художній рівень "казок", які збираєтесь друкувати. Бо ці, що були, то вже надто примітивні.
Рейтинг: 6+ -3-
 
, 15:01 23 березня 2012 р.
 
Пан Грабовський стверджує, хизуючись, що теж "не журналіст". Агов, шановний, якби себе повів, якби лікар, що лікує вашу дитину та й зізнається, що він - Слюсарчук? 
Пан Федис всіх залякує, що не приєднавшись до його захисту всі журналісти будуть потерпати. Від кого? Всі вже давно вибрали собі дахівки і лише джекілька акул пера пишуть ПРАВДУ про владу, а не прогинаються під Шильника, на якого " не дали компромату". Максиме, напівправда страшніше абсолютної брехні. Ви ж бо кажете, що "не злиєте" свого автора. То чому хотіли щоб хтось робив інакше?
Рейтинг: 6+ -1-
 
До учасників дійства, 15:33 23 березня 2012 р.
 
Скажіть, будь ласка, чому люди "прості"люди так не люблять чиновників! Яка причина в цьому! Невже вони такі всі погані! Про владу часом є можливість почути різні ганебні слова! Я вам скажу чому! Бо тільки хтось з них займає якесь чиновницьке кріселко - зразу рахує що він чи вона щось таке якесь незрозуміле ЦАБЕ! Про народ зразу ж забувають! Але ми, люди, ім довіряємо і надіємося, що вони будуть працювати для нас з вами, для людей! Але ми до них попасти на прийом часом не можемо! ас часто отакі собі "чиновники" принижують! Дивляться на нас зверхньо! Чм так повинно бути! Ясно, що ні! Але таке ми спостерігаємо кожноденно! Іхні крісла залежать від нас з вами, так що якщо доживемо до виборів думайте кого вибирати..але на мою думку -це все і надалі буде не наше!
Рейтинг: 4+ -1-
 
до всіх, 15:40 23 березня 2012 р.
 
Як взнати чи чиста вода ? Вірно збовтати. Зараз саме цей час. Ми нікого не благаємо про поміч, ми створюємо Журналістський клуб. Проблема вільної преси існує, так само як проблема хабарництва в ДДПУ. Ми її порушили і розуміли якій шквал критики отримуємо у відповідь. Ми будемо доводити до кінця, розпочате, незважаючи на тиск і супротив, що вже відчувається, від всіх хто боїться правди!  
Борітися - поборете!
Рейтинг: 12+ -4-
 
Федис М.Б, 16:14 23 березня 2012 р.
 
Звідки така нестримна схильність до демагогії? Може ліньки вчитися? Бо дурні увесь час учать а розумні все життя вчаться. Максиме, на круглому столі Анатолій Власюк та Леонід Гольдберг ( антиподи! ) все сказали, що ти невірно, або хибно робиш. А ти й надалі, як сказав Або дорослішай, або не плутайся під ногами тихї, хто дійсно має що сказати про ЦЮ ВЛАДУ.
Рейтинг: 7+ -9-
 
До Федиса, 17:07 23 березня 2012 р.
 
Тобі пан Ваврин сказав, що ти зводиш двох цапів на пеньку! Будеш видавати газету - подбай, хто буде патити за твої блуди та плітки .
Рейтинг: 5+ -12-
 
до Федиса, 17:10 23 березня 2012 р.
 
Є правда, а є брехня. Так само, як є люди які говорять і пишуть правду, а є люди які пишуть напівправду або мовчать. А як вони себе називають (журналісти, блогери, поети, письменники) то це не суттєво. Важливо є те хто з них доносить до людей правдиву інформацію. Минулись ті часи коли до ЗМІ мали доступ "особливо вибрані" партноменклатурою, тепер читають і дивляться тих - хто доносить правду, а не в кого кольоровіша обкладинка чи синіший квитокк! І тут, я так бачу, пересікаються інтереси "класичних" писак та "сучасних" дописувачів, а читацька аудиторія сама покаже кого варто читати..  
Максиме, тримайся і повідомляй про хід подій надалі...
Рейтинг: 11+ -1-
 
, 18:06 23 березня 2012 р.
 
Спроба примирення з п.Монахом редактора "Гомін Галичини" закінчилась нічим.
Рейтинг: 11+ 0-
 
Федис М.Б, 18:52 23 березня 2012 р.
 
кажуть пяний суддя зламав ногу біля Каменяра в ночі
Рейтинг: 9+ 0-
 
спокійний, 19:27 23 березня 2012 р.
 
Декларація дрогобицьких журналістів про об"єднання, звісно, заслуговує на похвалу. Погано інше _ об"єднуються вони "проти" (у даному конкретному випадку проти Мирона Чернеця), а треба було б "за". За чесну, принципову, правдиву журналістику. І тоді не було б потреби писати казки, адже це навіть не газетний чи публіцистичний, а літературний жанр. Сьогодні нема заборонених тем, і це ще більше піднімає відповідальність працівників ЗМІ. За багато років роботи у пресі я твердо і на все життя засвоїла істину -якщо ти пишеш, то відповідаєш не тільки за кожне слово, а й за букву чи навіть крапку або кому. Хто вчився на журфаці, не може не знати славнозвісного вислову "Стратити не можна помилувати" - від того, де стоятиме маленька кома залежить життя людини. САме на цьому словосполученні нам демонстрували силу журналістського слова і відпровідальність за нього. 
І ще хотіла б звернутися до п. Федиса.Це добре, що ви не редагуєте авторські коментарі, навіть ті, що рясніють помилками, "русизмами" тощо, але Вам, шановний, направду не личить писати так неграмотно.
Рейтинг: 7+ -4-
 
журналіст, 19:33 23 березня 2012 р.
 
До Вельмишановних Читачів. 
Я не можу, наразі, додзвонитися до Максима Федиса, щоби дізнатися про хід подій і повідомити його, що ми є повністю готовими прийти до суду 28 березня. Але, разом з тим: 
я хочу Вам сказати, що я є повністю солідарний з Максимом. Не буду тут аналізувати, наскільки він притримався Букви Закону. В цьому випадку- не це є самим важливим. 
Основної мети, яку він поставив перед собою- він добився: привернув увагу громадськості перед смертельною хворобою, яка вже цілком заповзялася знищити Нашу Державу, Нашу Націю. 
Максим- молодець. Зробив так, як зумів, але поставленої мети він досяг. А ця Невеличка Історія невдовзі переросте у Велику Історію. Будьте певні в цьому. 
Максиме, тримайся і не надумай здаватися. Ти- не сам. 
Слава Україні! Героям слава!
Рейтинг: 6+ -7-
 
Тимофій Хащівський., 20:10 23 березня 2012 р.
 
Знаєте, Друзі (любі і нелюбі, бо ворогів у мене немає, ті, з ким знайомий, і ті, кого не знаю, але вони є, тому що Друзів треба мати всюди): читаю тепер більше, хоча часу немає, ГРОШЕЙ ТЕЖ (аванс, який отримав сьогодні (і не я один такий)- то щось схоже на одноразову підтримку, аж схуд, зауважив, що штани спадають. Я давно вже не працюю в журналістиці, пам"ятаючи народну мудрість театру "Не журись! ": "Єден сі вже дописав, жи дотеперка у Воркуті вугіль добуває! ". Я був тоді не першим, не другим- самим собою. Але, читаючи все це і багато чого іншого, в журналістику повертатися...не хочеться- є багато чого іншого, набагато приємнішого :). Краще вже так і залишатимусь- Народним Звіздюком! :) Люди пам"ятають, впізнають (різні люди, але поганих немає)... Будь-яке протистояння завжди комусь вигідне), а особливої користі воно не приносить нікому. Вочевидь, любити-краще, аніж ненавидіти! Преса завжди обстоює ЧИЇСЬ інтереси-двовекторності тут немає. Вам то треба? А гроші, про які йдеться, починалися у Києві, як казав мені один знайомий земляк, зі ста тисяч доларів (це було навіть не тепер), а не з 20, 50 тисяч гривень і, тим паче, не з 800 грн., і навіть не з 1074. Ну й ще: колись Остап Федоришин (в образі пані Дзюні) вогорив :), що "навіть курві сказати, що вона курва треба так шлічно, аби вона си впісяла, а не захотіла на вас гавкнути". Слово- зброя, страшніша від будь-чого решти небезпечного, тому давненько вже мені так подобається розмовляти зі самим собою- молитвою, роздумами, навіть самокопанням і самоїдством так себе не зведеш, як нелюбов"ю до когось. Бо, хто не любить когось (поруч, а чи далеко)- той не любить, насамперед, самого себе. Будьмо мудрими, навіть, якщо земна мудрість для Бога- глупота. Ми ніколи не будемо вічними, але не забуваймо що завжди треба залишати по собі добру пам"ять- вона краща навіть від найкращих пам"ятників. Однаково ж, всім милим не будеш (та й не прагнеться), але треба завжди бути сильними (духом, тілом, думкою...), а не скочуватися на видристки ближніх. Нема ані одного покоління, якому завжди було б добре, а зараз- й поготів: так добре, так добре, що аж недобре, що так добре. Здолаємо, якщо не обгаджуватимемо одні одних! Мені не хочеться ставати на бік жодної зі сторін цього конфлікту, тим паче, що знаю- і там, і там- манюсінько мало хоча б дипломованих журналістів (диплом- теж не показник: скільки серед вуличних "балончиків" прекрасних художників- вони ж не мають жодного мистецького диплома), ну й т.п. Головне- бути Людиною (саме так- з Великої Літери)! Щиро Ваш, Руслан. А гроші, суди, прес-конференції, кріглі столи, чи інші меблі...все- суєта! Час- вічний! .. Це не відгук на публікацію, а роздум, може навіть- й зі самим собою спілкування. Безперечно, поміж рядками ще так багато білого простору- тому читайте поміж рядками.
Рейтинг: 7+ -1-
 
Руслан, 20:15 23 березня 2012 р.
 
Видно, що ти добрий чоловік але краще б ти дійсно спілкувався сам з собою.
Рейтинг: 1+ -4-
 
До Руслана, 21:49 23 березня 2012 р.
 
Ви дійсно в душі ще журналіст. Багато добрих думок, слів. Але це тільки в Душі. Помітно, що Ви багато працюєте над своїм духовним розвитком і це стало "набагато приємнішим", думаєте тільки про себе (навчились не бачити поганих людей, недругів, ще тільки помічаєте нестачу грошей, нестачу у вазі - ще трохи і це буде для Вас непомітним).  
А молодь прагне до Дій. І нехай Вона помиляється, спотикається чи літає - тільки не спить, не стає байдужою! .. Особисто я їх підтримую (хоча б у відгуках-коментарях). 
У Вас - ніби все в минулому. Шкода... Людина доти живе, доки бачить майбутній день.. Бажаю виходити з песимізму, якщо ще не пізно, підтримувати колег-журналістів, чи просто сміливих авторів статей, своїми знаннями, можливостями, діями. І буде Вас, тоді, кому слухати, і головне чути і поважати.  
Взагалі вважаю, що люди, які мають однакові покликання, думки, повинні об'єднуватись для самовдосконалення і на благо громадськості.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Оксана до Руслана., 22:55 23 березня 2012 р.
 
Навіть, якщо у вашій кімнаті є дзеркало- то вже не можна спілкуватися лише зі самим собою (мовчки, роздумуючи- так, але ж, даруйте, не вголос). Тому дуже жаль, що у того, хто написав "До Руслана", ніічого прочитати між рядками. 
Оксані: мабуть таки, не погоджуся з Вами- у мене ніщо не в минулому. Минуле є у тих, хто вже помер, а всі ми, сущі, - живемо, а хіба живе життя може бути минулим- те, що було 20-60 років тому? Ми ж усе це пам"ятаємо цілими поколіннями?! У нас (за Задорновим) все еще спереди. І крапка: все ж таки це сайт не двох читачів, а цілої маси населення. Дякую за небайдужість!
Рейтинг: 3+ 0-
 
Руслан, 23:48 23 березня 2012 р.
 
не ногу, а тілешні ушкодження. Скривають його стан
Рейтинг: 0+ 0-
 
до спокійного, 23:59 23 березня 2012 р.
 
Проглянув відео , побачив нові обличчя , а також жирні провладні пики " борців" із корупцією , які жодного дня без неї не обходяться.  
Ідея круглого столу дуже потрібна - це єдиний спосіб захистити себе. Ви покладаєте надії на систему контролюючих органів( я теж колись так думав) - це дуже наївно і примітивно не бачити , що ця система тісно переплетена із корупційною системою . Корупційна система живить працівників фіскальних органів , які не збираються викорінювати корупцію , а роблять вигляд боротьби. Хто виступає проти системи тут же стає жертвою корупційних ділків і фіскальних органів , які працюють під замовлення проти " інакомислія", приїдуть і "накопають" на любого і зроблять із нього чергового корупціонера. 
Вони нічого і нікого не бояться , у них - гроші , влада і вся прогнивша система. Тому гласність-єдина рятівна зброя журналістів . А Ваші найближчі союзники - небайдужі громадські організації , які готові підтримати М.Федиса та всіх чесних , незаказних журналістів. 
Не чекайте суду , надрукуйте завчасно вибачення , а Чернець замініть на Чорного і конфлікт- вичерпаний. Назвати прізвище одного чи двох корупціонерів це не вихід із становища , це удар коня бичем , але не більше .Треба створювати такі Закони та умови , при яких корупція буде неможливою. Але зверніть увагу як корупціонери хочуть бути депутатами Верховної Ради , вони ніколи не примуть достойних Законів , як вони заграють із засобами масової інформації , в т.ч. із Вами . Однак, радий за те, що Вас стає все більше і більше , які хочуть бачити свою державу чесною , розумною , достойною . Радий за конкретну позицію Сергія , керівника партії регіонів. 
Один із небагатьох.
Рейтинг: 1+ -3-
 
Федису і Сергію, 05:30 24 березня 2012 р.
 
Після всіх коментарів потрібно сказати ШАБЛЯ, що у перекладі означає "Тихіше, ПАНОВЕ". Га, чи не так.
Рейтинг: 0+ -2-
 
мвс, 08:35 24 березня 2012 р.
 
Як заявив пан ЯНУКОВИЧ в УКРАІНІ буде постійно СВОБОДА СЛОВА.Так що , пацани, не боісь, як казав колись мій кумпель - ЙОСИП ДЖУГАШВІЛІ!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Снайпер, 09:26 24 березня 2012 р.
 
Якщо дати визначення журналістиці одним словом, то це буде буде ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ. За кожний рядок, кожне сказане слово. Не забувайте про це і не буде судів. спростувань...
Рейтинг: 5+ -4-
 
ірина, 10:00 24 березня 2012 р.
 
Ніколи мені не подобалися ці ваші "казочки", погано вони пахли, незалежно від актуальності тему. Якщо ви вже вважаєте себе журналістами, а не пліткарами, то маєте оперувати тільки точними фактами. Як би ви відреагували якщо б, наприклад, я теж опублікував в якомусь виданні ось таку "казочку": " Є в нашому славному місті такий собі сайт, ДрИн називається, і ніби нормальні хлопаки там працюють, але зовсім недавно викупив їх повністю та на корню пан Кукурус, той самий шо вигадав добувати в нашому місті сіль Айподами третього покоління. Змушує писати про себе гарні статті, а своїх ворогів - мочити потужними цівочками, мочити - не мочити, ну... хоча б оббризгати... Дуже часто можно побачити цю всю компанію (не я сам бачив, а одна баба Параска бачила) в ресторанах нашого міста де М.Бедіс та Франциско крутяться біля Кукуруса, стараються то лизнути йому мешт, то поцілувати в попу... А ще ми чули від одної баби Параски що М.Бедіс та Франциско ... як би сказати... СОЛОДЕНЬКІ... Параска бачила (випадково) як вони цілювалися біля під'їзду на Коновальця, а потім піднялися до квартири та були там 2 години 33 хвилини... що вони там робили - не знаю ні я, ані одна баба Параска...але якщо це так і є - то це ж просто жах! Знайдуть собі ще третього та будуть проводити в нашому місті гей-паради! " Як відреагуєте? Може вам неприємно? Ніби імен ніяких не називав, чому ви вирішили що це про вас? Може захочете подати в суд? Ну що ж, це ваше право...
Рейтинг: 13+ -9-
 
Сергій, 10:59 24 березня 2012 р.
 
Міністр внутрішніх справ УКРАІНИ підписав наказ про нагородження журналістів газети "ЕКСПРЕС" СВІТЛАНИ МАРТИНЕЦЬ та ІГОРЯ ПОЧИНКА, авторів резонансного розслідування дічльності псевдолікаря ДОКТОРО П І .За словами керівника відомства, "завдяки журналістам міліція дізналася про справу СЛЮСАРЧУКА багато корисного". Так що братва, на журналістах держава стогіть! А ви тут кажете!
Рейтинг: 7+ 0-
 
ЮРІЙ ПЕТРАНІВСЬКИЙ -старший, 12:50 24 березня 2012 р.
 
Боже, та Ви, Сергію, були б на тому гей-параді супер-бойзом. А шо: хто що найбільше заперечує- той цього сам найперше хоче. Хлопці, беріть його за третього у свою компанію! :)
Рейтинг: 0+ -5-
 
читаЧ, 13:51 24 березня 2012 р.
 
Масе, чому так розтягнуто-довго: "Тихіше, панове, шабля"? Достатньо чітко і зрозуміло сказати дві букви- ША! У нас законів вже понад 90 000. От би грошей стільки, а хоч раз на рік: половину-журналістам, половину-читачам. І всі були б в долі, і ніхто б ні з ким не гавкався. :)
Рейтинг: 0+ -1-
 
Читач-ще раз, 13:54 24 березня 2012 р.
 
Прочитав - усміхнуло...В суд подавати не буду. Це ж ваша думка. Якщо будуть питання . Питайтесь.)) А так гарного всім настрою . Гайда всі на природу)
Рейтинг: 4+ -4-
 
Федис М.Б, 15:01 24 березня 2012 р.
 
Журналістська солідарність - це зовсім не те, щл хтось обіср., ся, а всі його повинні обмити, заткнути вуха і ніс і говорити: білий, пухнастий. 
А списувати невігласам "нежурналістам" фахівців взвгвлі негоже. Бо що ви, дописувачі, як Сергій, вартуєте беж їх досвіду3? No comments.//
Рейтинг: 1+ -5-
 
до учасників дійства, 15:16 24 березня 2012 р.
 
Віват останньому допипіськувачеві! :)
Рейтинг: 2+ -2-
 
Читач, 18:24 24 березня 2012 р.
 
Є стаття, є її обговорення, підтримка, критика. І має бути Дія! - так Я бачу зміст ДІ.  
Останні дописувачі або паразити самого ДІ, тобто умисне відбивають увагу до нього, або тут дійсно стає не цікаво?! ?
Рейтинг: 4+ 0-
 
Оксана, 19:28 24 березня 2012 р.
 
До "до учасників дійства" - якщо б ви хоч трохи старалися написати щось толкове, то у Вас не вийшло би тої беліберди, яка у Вас вийшла. 
До "читаЧ" - якщо Вам в моєму коментарі впало в око хіба слово гей-парад, то я Вам можу тільки поспівчувати. 
До М.Федіса - особисто я дуже хотів щоб Вам не "усміхнуло", а "задумало"... Виходить дарма я тратив час на написання коментаря...
Рейтинг: 11+ -2-
 
Сергій, 19:59 24 березня 2012 р.
 
Сергію і решти вумних мужів_______________ Щось мені кюхельбекерно стало на ті всі дописи-пісьмена. Ну, є тут кілька ображених і принижених гострою діяльністю Дрогінфо. Тут і Леонід та іже з ним "професіонали" (і навть деякі "славні журналісти") тусуються - з-підтишка кидають брудні коментарі. Сергію, якщо хочете вигадати чергову плітку про голубизну - прапор Вам в руки, з Вас першого всі і посміємося. Але вже хоч трохи правди напишіть і детальніше, бо вже така шаблонна брехня, що навіть нецікаво. Всі знають, що Франсуа цікавлять ладні кобіти, і лише про таких і думає. ;) Тому така Ваша плітка мене скоріше розважить, ніж обурить. Сміюся з того. :grin Тому пишіть собі що хочете на мене - в суд не подаватиму. Я вище цього. Тільки на іншому сайті пишіть, а не тут. Тепер щодо вибачення, як тут хтось написав, професору Чернецю. Овва! Це нехай Чернець публічно вибачиться за такі перекручені наклепи, які зводить на цей сайт. Думаю, це Дрогінфо повинен подати зустрічний позов на нього, щоб чоловік займався своєю прямою роботою, а не дурницями. І штрафонути його так, щоб більше не вигадував "моральні травми" - у двократному розмірі, який заявив у своїй малограмотній заяві. Ясне діло, що сайт в тому випадку нагло використали - той, хто рветься на місце ректора. А з Гольберга мені просто смішно стало: "30 років - у журналістиці". Про що пан говорять таке? Французьку повторіть, пане Леоніде, бо рідко спілкуєтеся нею, дещо призабули. ;) 
Руслан___________+100!  
М. Федису______________ Вважаю, що інформацію про круглий стіл, про журналістський Клуб, як і відео не варто було виносити на суд читачів. Кому це потрібно? На цій зустрічі стало зрозуміло одне: є стара генерація журналістів, яка живе і мислить старими стереотипами і нездатна до змін, реформ і т.п. А визріває нова генерація - тих, що не прогинаються під доларом і корумпованою владою, пропонує новий формат журналістики, і інтернет при цьому виступає одним з таких засобів. Молоді не хочуть жити в таких умовах, в рамках яких поставила його злодійська влада. Смілива, прогресивна частина молоді свідомо виступає проти цього, і з допомогою ЗМІ можна вести боротьбу з усталеним НЕНОРМАЛЬНИМ станом справ. Тому саме таким журналістам - зелене світло! Попередніх з числа лакеїв-підлабузників - на сторінки історії!  
Критично: стаття "Байка про дрогобицьку університетську династію або Чому Чорна Пані (Пенціонєрка) рветься до влади" - сподіваюся, найогидніше, що було на цьому сайті. Бридко, навіть до середини не дочитав. Досить таке розміщувати, бо це болото нікому не додасть честі!
Рейтинг: 10+ 0-
 
Франсуа, 21:20 24 березня 2012 р.
 
Ще один "журналіст", який розуміє тільки те, що нічого не розуміє, але написати щось мусить... 
До речі, Дрогобич Інфо, дайте відповідь на таке питання: ви себе позіціонуєте як борці з корупцією, ні для кого не таємниця що наша міліція (самий простий приклад) корумпована майже повністю, та так корумпована що Дрогобицькому університету до них треба їхати на стажування... УВАГА! ПИТАННЯ! ... чому досі ви не надрукували АНІ однієї казочки про міліцію? Не вистачає фантазії? Всі сили витрачаєте на боротьбу з університетом? Чи є якісь інші, особисті причини?
Рейтинг: 8+ -5-
 
Сергій, 21:36 24 березня 2012 р.
 
Що таке корупція! Це підкупність і продажність державних, політичних і громадських діячів, а також урядовців і службовців державного апарату! Не думаю, що би Дрогобицька міліція /іі працівники/ були корумповані! Те що іі працівники служать погано - то факт! На мій погляд, стан порядку в любомі місті залежить від начальника міліціі! Дрогобич місто не велике - то не ЛЬВІВ і навіть не КИІВ! Основна робота органу полягає в проведенні профілактичних робіт всіх служб! Попередження виникнення тих чи інших порушень ЗАКОНУ! Коєний праціник міліціі зобов язаний не сидіти по кабінетах, а шукати собі роботу - це його св*ятий обов*язок! А який стан по питаннях криміналу ми маємо зараз - приклад! Газета "ЕКСПРЕС" №30 дав дуже цікаву статтю "У НАС ПАНУЄ КРИМІНАЛ"- "ЛЬВІВ, ДРОГОБИЧ, СТРИЙ, ЧЕРВОНОГРАД, НОВИЙ РОЗДІЛ і ПУСТОМИТИ міліціонери визнали "БАНДИТСЬКИМИ " містами".Бракує працівників ППС, дільничих інспекторів.Але, на мою думку, це не знімає з працівників міліціі відповідальності про стан порядку в місті! Ось такі справи пане СЕРГІЙ. від Снайпера.
Рейтинг: 3+ 0-
 
про корупцію, 22:02 24 березня 2012 р.
 
Ви не дали відповіді на моє питання, шановний пане Снайпере, а спробували піти від нього в зовсім інший бік. Наша (Дрогобицька) міліція не корумпована? Ви жартуєте, чи просто наївна людина?
Рейтинг: 5+ -3-
 
Сергій, 22:08 24 березня 2012 р.
 
Сергійку, голубе мій сизокрилий, та де тут правди знайдеш, приходь до мене на базар в понеділок - все тобі розкажу, всю правду чисту, і про міліцію, і про тотих журналістів, що пишут та й пишут, і про корумпцію. Цьомаю тебе, дитинко мила, ай гарна дитинка, правдоборець мій маленький.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Баба Параска, 23:15 24 березня 2012 р.
 
Понеділок або вівторок ви прочитаєте вже дуже цікаві факти про наш суд і судову систему.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Федис М.Б, 23:53 24 березня 2012 р.
 
Читач не заперечує жлдних прав і свобод людини. Прайди і парайди- у нас тепер навіть гендерик біля пам"ятника Шевченку зробили. Та він же ж не голубий- він БРОНЗОВИЙ! З якого такого дива оті не наші машкарадиння? А Макс таки справді не лише Хороший Хлопець, але й Сильна Особистість. Дуже добре, що ми особисто не знайомі, а то б йому це вголос сказав. Мерсі за компліман? :)
Рейтинг: 0+ -1-
 
Читач, 01:23 25 березня 2012 р.
 
Погода сьогодні "шепчєт", тобто - тепло! Питання свободи слова зараз обговорюється не тільки в нашому місті ДРОГОБИЧІ, а і по УКРАІНІ! Не відкрию ніякоі АМЕРИКИ, що деякі "дєльци" від влади хочуть довести УКРАІНУ /і вони це успішно роблять/до УРКАіни! Бандитськоі держави! Щоб у владі стояли ВОРИ В ЗАКОНІ І КРИМІНАЛЬНІ АВТОРИТЕТИ! Декого кров заливає, коли про отих всіх казнокрадів пишуть правду і говорять про них! Можновладці хочуть закрити рота тим, хто відкрито говорить ім про це в ЗМІ! Ну скільки тих "проффессорів" і "кандидатів" різних наук! Мізер! Народа побільше! Так що ми, народ, повинні керувати УКРАІНОЮ! Правильно говорив якось ТЯГНИБОК -треба проводити люстрацію тих, хто пхається до влади-до "золотого" КОРИТА! Напевно прийшов і час, перевіряти і іхні так звані "проффессорські" здібності! Питання хабарництва в УНІВЕРСИТЕТІ! Ясно, що беруть бабло не відкрито, не афішують, бо знають що і посадити можуть, якщо не відкупишся! Не робіть з цього якусь тайну! Бабло беруть і у ЛЬВОВІ - медінститут! На юридичному факультеті Львівського університету! ..Так що хабарники спустіться з небес на землю і живіть нормальним людським життям і не ставте з себе - ніхто - якесь ЦАБЕ! З привітом від народа!
Рейтинг: 1+ 0-
 
снайпер +, 10:40 25 березня 2012 р.
 
і оті "масні" дядьки будуть дискутувати про свободу слова?.. гидота...
Рейтинг: 0+ -3-
 
andrew, 11:11 25 березня 2012 р.
 
Ну чи не пробііі...пі...пі...пі... Сергію, я- не Мустафа Наєм, а Ви- не Президент України, аби мені з якогось дива співчувати. Ви стаєте схожим на того, хто плаче на похороні, думаючи, що- над кимось, а насправді- над самим собою. І чого Ви вкюхельбекерилися (правду кажу- це не мій неологізм, а Франсуа) в тему блакитних- у нас тепер ціла потужна партія у двох найчистіших кольорах. Якщо люди такими народилися- то ви (їх навіть не сотворивши) хочете з цього полахати? А чи знаєте, що отих 10 відсотків населення направду мудро правлять і своїм життям, і навіть світом. Тому що вони роблять все з любові, а не так, як, наприклад, Ви, Сергію. Майте хоч дрібку моральної цноти у своїй душі. А ні- то пропоную ДІ:нехай пише Сергій, не друкуйте більше нікого. Мені зараз легко це писати, бо наче віртуально, а якби знав особисто- то руки б не подав. Про таких свого часу Ліна Костенко сказала: "Хочете зробити добру справу для України- то йдіть і повішайтеся". Ну, може не так різко (бо все ж- не вам говорилося), але- йдіть...пі...пі...пі ("Далее следует набор непереводимых слов"- кінець цитати, - х/ф "Діамантова рука"). ПІШІТЄ- і пам"ятайте: "Не нашкодь! ". :)
Рейтинг: 3+ -6-
 
Читач-до Сергія, 12:57 25 березня 2012 р.
 
Ну, Сергію, Ви молодець!  
Таку влучну казку написали, що "журналісти" цього славного ЗМІ вже другу добу спати не можуть - все Вам відповіді пишуть під різними іменами. 
Вони ж думали, що право писати казочки про інших є тільки у них. БРАВО! Ну й зачепили Ви їх!
Рейтинг: 9+ -1-
 
, 13:44 25 березня 2012 р.
 
Шановний Х, неймовірно Вам дякую за Ваш коментар! Ви зрозуміли суть моєї думки, а в той час наші славетні "журналісти" - не змогли. Чомусь вони лише дуже хворобливо реагували на звинувачення в гомосексуалізмі, чомусь зовсім не звертали уваги на звинувачення в тому що їх викупив пан Кукурус, але так і не змогли найти в собі сили визнати своєї непрофесійності та, частково, непорядності. 
Дрогобич Інфо, якщо ви щось не зрозуміли - звертайтеся, я поясню, всі свої слова я можу аргументувати, я не такий "словоблуд" як Снайпер. Моє питання про відсутність казочок про міліцію так і лишилося без відповіді, може ви хочете щоб я пояснив чому ви їх не пишете? Я поясню, але, думаю, що ви зразу тоді мої коментарі повидаляєте.
Рейтинг: 9+ -2-
 
Сергій, 14:46 25 березня 2012 р.
 
Знов посміхнуло дві доби спати не можуть! .) Ми не витрачаємо сили на злість, я особисто навіть "ніяк" на це не реагую, якщо людина розуміє, що це не про неї вона вища цього, вам раджу вийти на вулицю, насправді весна прийшла і треба насолоджуватись тими сонячними днями, а не випускати тут яд.
Рейтинг: 2+ -6-
 
Федис М.Б, 14:58 25 березня 2012 р.
 
Заспокою вас Виша економічна .Спеціалість фінансист.
Рейтинг: 1+ -3-
 
Федис М.Б, 14:56 27 березня 2012 р.
 
Хлопці-хлопці. А кажуть, що дівчата пльотки збирають :grin :grin :grin
Рейтинг: 1+ -3-
 
Оксана, 17:08 27 березня 2012 р.
 
"Заспокою вас Виша економічна .Спеціалість фінансист".-вищий пілотаж грамотності шеф-редактора ДІ. Коментарі зайві.Без образ і не знімайте коментарі, бо так нічого й не навчитеся. 
Оксано, сайт взагалі полюбляє плітки, до чого тут хлопці-дівчата?
Рейтинг: 2+ -1-
 
For student, 14:54 28 березня 2012 р.
 
Тут вище хотіли казочку про міліцію прочитати і питали, чи таке можливо. Думаю тут не прочитаєте найближчим часом. Більше того, як ви зауважили, будь який матеріал із МВ ГУМВСУ (нашо там стільки букв) подається при вимкнених коментарях. Очевидь, цей МВ ГУМВСУ оберігають як священну корову, щоб бува не образили чиїх гонорів.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 22:15 30 березня 2012 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5828 днів)