Чи втримається Віталій Мойсеєнко на посаді директора ринку?

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
Написав(ла) Вікторія Лишик   
07.06.2012
Баталії на промисловому ринку, що на П. Орлика, не вщухають. Доведені до відчаю рішенням влади та адміністрації КП "Дрогобицький ринок" щодо перенесення торгових місць з території ринку, підприємці готові боротися до кінця. Свою точку зору вони відстоюватимуть і під стінами міської ради. Їх вимоги зводяться до одного: "Дайте нам можливість торгувати, а не пересовуйте нас з облаштованого за наш кошт місця на місце нове, непристосоване для торгівлі". Мовляв, ми не проти того, що турецькі інвестори будують на П. Орлика торговий комплекс. Але це не повинно відбиватися на наших заробітках. Адже у нас - діти, сім'ї.

(натисніть на фото для перегляду, всього 6 фото і 2 документи)

Фото 2, фото 3, фото 4, фото 5, фото 6, документ 1, документ 2.

Аби вирішити цю доволі болючу проблему, підприємці зверталися по допомогу і в обласну прокуратуру, і у Львівську обласну державну адміністрацію, писали до Києва. Відповіді поки що не отримали. Укладати договір щодо переходу на нове місце торгівлі люди відмовились. Під протестом укладання нового договору підписалося понад 200 осіб. Тих, кого мають першими перекинути на новоспечене торгівельне місце. Ось чим вони це мотивують.

Марія Гринда. - Я - пенсіонер. Почала працювати на ринку недавно, бо ж відомо, що пенсіонерів на роботу брати ніхто не хоче. Пенсія у мене мінімальна. А чоловік мій паралізований. Йому вкрай необхідні ліки та памперси. Якщо ринок закриють - то куди я піду?

Заробляю я тут невеликі гроші, торгую дріб'язковим товаром. Багато людей, які торгували на ринку, голосували за Олексія Радзієвського, бо думали, що за його керівництва містом ринку ніхто чіпати не буде. На жаль, сталося цілком протилежне. Досить велику частину ринку хочуть закрити, бо будують торговий центр. А хто в змозі орендувати ці торгові площі? Звичайно, не дрібні підприємці - люди, які торгівлею заробляють собі на шмат хліба. Маю надію, що влада більше не стоятиме осторонь наших проблем і з'ясує, хто хоче позбавити дрібних підприємців їхніх робочих місць. І чому вибір влади впав на нас, пенсіонерів, інвалідів... людей, які пішли працювати на ринок, бо не мали можливості найти собі іншого місця роботи. А не олігархів, які жирують, і думають, що за гроші можна купити совість. Зрозуміло, що надходження інвестицій у місто - дуже важливо. Але не ціною долей кількох сотень людей, які залишатимуться без можливості заробляти собі на життя.

Надія Ясеницька. - Займаюся підприємницькою діяльністю більше 20-и років. З них сім років торгувала в центрі міста. З жахом пригадую, як нас перенесли на нове місце торгівлі. Уночі. Нікого не попередивши... А вранці ми заледве впізнали ізуродувані наші шанси.

На П. Орлика торгую 13 років. За весь цей час справно сплачую податки, бо знаю, що торгівля - мій єдиний дохід на сьогоднішній день. А директор ринку примушує нас будувати за свій кошт магазини, виганяючи нас з робочих місць. А хіба ми усі платоспроможні будуватися? Я - ні. Товар у мене - не дорогий, торгівля неважна. Грошей заледве вистачає на прожиття. А у мене безробітні чоловік та син. Старенька мати хвора на цукровий діабет. Я - єдина годувальниця в сім'ї. Та хіба це болить адміністрацію ринку?

Ігор Гатлан. - Рік тому, коли я вклав гроші на придбання контейнера у ряді, який тепер йде на виселення, мене ніхто не попередив про такі зміни. Хоча адміністрація ринку зобов'язана була це зробити. Знаючи про умови реконструкції ринку, дирекція не мала права давати мені дозвіл на придбання торгового місця.

Два місяці тому нас без нашої згоди перенесли в тупікове, необлаштоване для торгівлі місце. Де навіть немає водовідводів. Тож після рясних дощів вода там стоїть по коліна. В таких умовах неможливо працювати, тож я змушений був закрити торгове місце.

Андрій Вайсгербер. Я - інвалід третьої групи. Пенсії за віком не отримую. Мене вже вдруге пересувають на інше торгове місце. А зараз взагалі хочуть його позбавити. А звідки мені брати кошти на лікування та на будівництво нової торгової точки на ще не побудованому турками новому ринку?

Лідія Надкернична. - Торгувати на ринку мене змусила безвихідь. Завод, на якому я працювала (ВАТ "Галол") розікрали. Працевлаштуватись на роботу (хоча в мене дві освіти - економічна та педагогічна) не мала можливості. Чоловік мій – пенсіонер, на роботу його, як і усіх пенсіонерів, брати не хочуть. Аби прогодувати сім'ю (на моєму утриманні двоє неповнолітніх дітей), орендувала місце на ринку. Тільки почала налагоджуватися торгівля - "бабахнула" криза. Торгівля впала, бо всі почали "пастися" на секонд-хендах. Ми заледве виживаємо. А тут ще й добровільно-примусово кажуть будуватися на новому ринку, де немає дринажу, охорони та належного благоустрою. І взагалі, про перенесення нас на нове торгівельне місце нас зобов'язані були попередити за рік до початку виконання робіт щодо реконструкції. Нам навіть не пояснили: на якій підставі нас переселяють? А територія нового місця для торгівлі прилягає до парку Новонароджених. Земля ця не належить КП "Дрогобицький ринок". Наскільки мені відомо вона є власністю громади міста. Якщо з'явиться новий власник, який викупить цю землю (не виключено, що це будуть турецькі інвестори), то куди нас знову переселятимуть?

Я згодна облаштувати місце для торгівлі, яке займаю, за власний кошт. Але будуватися на новому ринку не згідна. Бо не є платоспроможною. І де гарантія, що з нового торгового місця нас знову не "попруть". А на разі адміністрація ринку та міська рада цькують нас різноманітними безглуздими перевірками. Особисто на мене було застосовано психологічний тиск з боку адміністрації ринку. Прикро, що директор КП "Дрогобицький ринок" Віталій Мойсеєнко не тільки стоїть осторонь наших проблем, а й встромляє нам палиці в колеса.

Ми ініціюватимемо вимогу більшості невдоволених політикою Віталія Мойсеєнка підприємців щодо усунення його з посади директора КП "Дрогобицький ринок", оскільки він не відстоює наші інтереси, а дбає тільки за свої власні.

PS. Не все гаразд у адміністрації ринку і з погодженням можливості розміщення торгівельних рядів в органах Державного пожежного нагляду Дрогобицького району. Як стало відомо, згідно припису Державної інспекції техногенної безпеки України Головного управління Держтехногенбезпеки у Львівській області Дрогобицького району відділу №7/29 від 01.06 2012 р., погодження можливості розміщення торгівельних рядів по вул. П. Орлика в органах державного пожежного нагляду Дрогобицького району не розглядались. Звідси випливає, що новий план евакуації, який адміністрації ринку необхідно було подати на затвердження інспекції держпожежнагляду, з урахуванням намірів перекриття додаткового ряду, не розроблявся та не погоджувався. То ж на якій підставі підприємців виселяють з торгового ряду, навіть не узгодивши це питання у відповідній інстанції, невідомо.

До речі, погодження схем розміщення торгівельних рядів на ринку, що будується (де адміністрація планує переселити підприємців), з органами державного пожежного нагляду також не проводилось.

Переглядів: 7929

Коментарі (54)
 
Торгувати? 
 
Україна - Родюча Земля, Вікові Ремесла. 
 
Нашому Трудолюбивому Народу РІДНЕ - виготовляти потрібні товари для БЛИЖНЬОГО, і обмінюватись з ним через грошовий еквівалент. 
 
А торгувати ЧУЖИМ товаром - це перший КРОК до ЗЛОЧИНУ. 
 
А ХТО підштовхнув до цього ЗЛОЧИНУ Пенсіонера, Інваліда, Людину що втратила робота - 
пора вже нам за 20 років ЙОГО або його побачити,  
і вже пора діяти, стиснути "кулаки", надати їм руху,  
поки в "м`язах" ще є СИЛИ.
Рейтинг: 8+ -2-
 
Свідома Людина, 07:37 07 червня 2012 р.
 
Віталій Мойсеєнко файний хлопака.Спокійний, порядний.Нехай працює директром ринку - базару! Гляньте, що зараз робляться ремонти, ставиться бруківка, будують якісь металеві гавіси...Хлопака щось робить! МОЛОДЕЦЬ, ВІТАЛЬКУ! Так тримати!
Рейтинг: 3+ -16-
 
снайпер, 10:14 07 червня 2012 р.
 
Не продавати а перепродувати правильніше буде сказано ( Бо продають виробники свій товар) набагато простіше та жити у брудному загадженому місті чим прямувати до цивілізованого життя. Чому платники податків, на яких Ви заробляєте, повинні ще докладатись до створення Вам робочого місця. А як же тоді з власниками крамниць та МАФів, які за свої кошти їх відкривали. Соціалістичне минуле засіло в душах людей що держава їм чимось зобов'язана.  
Хочеш перепродувати, перепродуй але там де відведено для цього місце. Досить. Дістали своїм хниканням.
Рейтинг: 5+ -6-
 
, 10:52 07 червня 2012 р.
 
бариги вже дiстали - вигнати всiх з центру! Такого срачу в ценрi мiста нiде немае!
Рейтинг: 5+ -4-
 
sens, 11:12 07 червня 2012 р.
 
Ціле місто базар де непоглянь чи там тоже збирають данину і несуть такому дуже хорошому родичу користиляву віталіку чи е хочаб якийсь контроль, а яка анти санітарія немудрі люди які там купляють розсипне або маргарину рибу масло хоча так багато магазинів кругом закрити ту породію щоб ненаживались на чужому і то неякісному продукті. Далі буде"
Рейтинг: 8+ -1-
 
Місцевий, 13:49 07 червня 2012 р.
 
Якщо такий Віталька файний хлопака, то чому він не відкриє якесь виробництво?, а здирає готові гроші в людей за відкриття магазинів і мафіф? І ми не є здирники, а ми просто розраховані на біднішого покупця. Повірте! Не легкий цей хліб - стояти і в мороз, і в дощ на вулиці. Але скажіть мені будьласка на який завод я можу влаштуватися?, і де я можу за 5 хвилин заробити 2 тис.доларів?, як ваш файний хлопака?.
Рейтинг: 13+ -1-
 
, 20:20 07 червня 2012 р.
 
А ціни! Як тільки наближаються свята, ціни На 25% а подекуди на 50% піднімають! В Європі все навпаки дешевіє на 50% перед святами. Все для людей а ми українці лиш би один одного! :( :( :(
Рейтинг: 5+ -1-
 
Кілер, 22:18 07 червня 2012 р.
 
Правильно люди кажуть - потрібно розвивати виробництво, а вони торгові центри вибудовують..Хто ж то буде це все купувати, якщо люди не мають де заробляти?...
Рейтинг: 8+ 0-
 
мася, 22:39 07 червня 2012 р.
 
За чужі гроші може збудувати кожен. І для цього зовсім не треба бути хлопакою. Основне бути людиною, чоловіком, чи як кажуть в народі просто мужиком. А до рівня хлопаки завжди можна опуститися. Проблема України в тому, що кругом самі хлопаки, а українців мало.
Рейтинг: 5+ 0-
 
Громадянин України, 00:14 08 червня 2012 р.
 
Всіх дістав цей Шанхай в центрі міста, а особливо на ринку П.Орлика. Такого немає ніде. Все робиться, щоб простий Дрогобичанин відчував себе нормальною людиною - мав змогу прийти на ринок , де на голову не капає дощ, під ногами немає болота, а одяг можна приміряти в нормальмій теплій примірочній. Це не на руку дрогобицьким баригам (зверніть увагу на їхні чисто українські прізвища), які привикли не вкладаючи в розвиток ні копійки, заробляти по 300 % на нас з вами. Скільки вони заплатили за статтю Вікторії Лишик? І не гоніть на Мойсеенка, він старається для громади!
Рейтинг: 3+ -7-
 
Експерт по ринку, 01:24 08 червня 2012 р.
 
можливо ситуація дійсно кепська-але по памяті ринок той на Пилипа роками хочуть на Самбірську перетасувати-все в позі стоять перекупщики. Доречі саме там на Самбірській більше комфорту і народ скидки робить-ніж на Пилипа-=-хоча подивитись на яких машинах приїжджають перекупщики-нескажеш що торг нейде-=-а дехто і будинок непоганий збудував -=-
Рейтинг: 2+ -3-
 
дзенЯ, 01:33 08 червня 2012 р.
 
П. Орлика це хоча площі для торгівлі, ви подивіться тільки що ваш хлопака будує на тротуарі між мясними павільйонами (без дозволів, без погоджень) Стрийськиі підрядники які будували мафи для ринку були реально в шоці адже продажна ціна одного мафа перевищувала реальну його собівартість+робота в 3-4 рази. Але все супер адже в файного хлопаки вуйко Коростильов і тим все сказано...
Рейтинг: 4+ 0-
 
Постійний читач..., 08:45 08 червня 2012 р.
 
Бариги, геть з центру!
Рейтинг: 2+ -2-
 
Естет, 08:56 08 червня 2012 р.
 
До антикілера. сам ти - барига! І в голові в тебе - шанхай. МОЙша собі вже такий ПАЛАЦ відГРОХАВ! ЗА люДСЬКІ гроші тих же бариг! Нехай тепер пЛАТить тій же Вікторії Лишик, аби про нього компромат не дійшОВ в обласНУ прокУрАтУРу ТА іНШі ІНСТАНЦІЇ. Засрався вже той мойсеєнко перед містом! зАБУВ, ЯК НОЖИЦІ СОБІ в горло запихав?
Рейтинг: 8+ 0-
 
drohobychanka, 10:18 08 червня 2012 р.
 
Якщо вже такий поганий на п.орлика базар, то влада могла по-іншому поставити питання, якщо вона дбає про людей. Можна ж було людям запропонувати, щоб вони своїм коштом це побудували, землю взяли в оренду з правом викупу...А в нас чомусь турки будують.Для нашого мера українці - не люди... Для цієї влади ми - бидло, яке треба принижувати та обдирати, та за наші ж кошти добре жирувати...
Рейтинг: 5+ 0-
 
я, 13:20 08 червня 2012 р.
 
віталік "красавєц" так само як і його вуйчик
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 15:24 08 червня 2012 р.
 
так хлопака разом зі своїм вуйцьом міг би зібрати підприємців і сказати що ринок в такому стані дальше існувати не може. Давайте побудуєте за свій кошт магазинчики і ми вам поможемо , а у Віталька з його вуйом апетит то хороший, тому й порахували, що вигідно буде тільки для них а не для громади. А той "експерт по ринку" напевне разом в одній упряжі з хлопаками.
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 16:07 08 червня 2012 р.
 
Люди добрі влада в Україні змусила підприємців поплатити в ПФ за минулі роки, патент брати на цілий рік, товар по дорозі менти обкладають своїм податком , місцева влада під колпаком за розкрадання коштів які були виділені на стадіон, таж влада хоче нажитися на побудові магазинів, а ви кричите Бариги, БАРИГИ-це коростиль з мойсеєм.
Рейтинг: 7+ 0-
 
, 17:50 08 червня 2012 р.
 
О! Як бариги заметушилися! А чому ж вони до сих пір не реконструювали самі той довгобуд. Не хотіли власні грошики в "розвиток міста" вкладати, а зараз плачуться. Їм такий "шанхай" вигідний. Ниють, що хтось за хабарі хати будує, а самі ті ж хабарі і несуть, щоб не платити більше в бюджет міста.Торгують г...м, мають 200-300% навару і кричать, що в збитках. Якщо їм так погано, то чому не залишать той "бізнес"?
Рейтинг: 0+ -4-
 
песиміст, 20:36 08 червня 2012 р.
 
НЕ знаю до кого останній коментарій прозвучав, але відношення до торгівлі я не маю, а до фінансів місцевих так.Так от бариги то місцевий бюджет поповнюють, і не тільки ті що на ринку торгують, а й ті що меблями займаються, опаленням і ін., бо заводи вже зупинились.А питання виробництва вже тут обговорювалось -катастрофа на майбутнє міста.
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 21:27 08 червня 2012 р.
 
"...ті що меблями займаються, опаленням і ін..." - це НЕ бариги. Прошу не "пересмикувати".
Рейтинг: 0+ -1-
 
песиміст, 23:04 08 червня 2012 р.
 
далекий ви "песиміст". мабуть ніколи не цікавились звідки везуть те опалення чи меблі (конструктор)націнюють , а потім так звані майстри складають це все націнюють знову і загалом отримуєм ще більші відсотки що ви писали.всі займаються перепродажем, але тут йдеться зовсім про інше.
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 00:13 09 червня 2012 р.
 
Пан Мойсеєнко - людина подвійних стандартів! Пристосуванець! Калькуляції собівартості, а отже адекватних цін на новий торговий комплекс немає. Відмивання та здирництво грошей... Аварійний каркас обварюють металом і зроблять панельні перегородки..)) "Дєшовка", а гроші які...
Рейтинг: 8+ 0-
 
, 01:08 09 червня 2012 р.
 
Суцільний шанхай, як можна в тому срачі торгувати. На дворі 21 століття.
Рейтинг: 2+ -3-
 
остап, 10:45 09 червня 2012 р.
 
І правильно! реконструкція ринку необхідна! такого бардаку немає ніде! На теперішньому ринку суцільне болото та страшні іржаві контейнера!  
Зробіть нормальний цивілізований ринок, який буде зручний мешканцям нашого міста!
Рейтинг: 3+ -1-
 
madam, 11:14 09 червня 2012 р.
 
ця "мадам"напевне теж зацікавленна, свої інтереси на перше місце, голове кричати-"! реконструкція ринку необхідна! такого бардаку немає ніде! "
Рейтинг: 2+ -1-
 
, 15:57 09 червня 2012 р.
 
"...Відмивання та здирництво грошей.." :grin Яке може бути відмивання, якщо будують турки? :grin  
До /nazarko______"...Аварійний каркас обварюють металом і зроблять панельні перегородки.." :) Ви що, визначний спеціаліст-будівельник чи самі робили експертизу каркасу? :? :grin А які гроші? Ваші, державні, народні? Не подобається - не купуйте "дєшовку" :grin Ви, бариги, і далі торгували б в теперішньому "шанхаї", бо вам це вигідно. Пора позбуватись цього "срачу" і ставати цивілізованим містом.
Рейтинг: 2+ -6-
 
песиміст, 22:30 09 червня 2012 р.
 
Товариство, спочатку залучайте інвестиції в сферу виробництва, а тоді - в торгівлю... "Економісти" типу Мойсеєнка, відкати нахапали і тепер б"ються в груди) Многостраждальна Україно, чому робиш все через "сраку"?! Як породжуєш таких "героїв"?
Рейтинг: 7+ -1-
 
, 23:01 09 червня 2012 р.
 
Послухайте люди як "песиміст"образливо називає підприємців, ще й смайлики ставить насмішливі. Дурню ти, і хіба тобі будуть вірити після таких коментаріївю.Похоже, що то і сам "плємянікК"відписує бо дуже похоже до нього .
Рейтинг: 4+ -2-
 
, 23:57 09 червня 2012 р.
 
До /nazarko______ Якщо ви такий "спеціаліст" з інвестицій, то чому самі не залучаєте інвестиції у сферу виробництва? Маю підозру, що ви є той самий торгаш-барига :grin :grin :grin  
До пуаро______ Підприемці, це ті, що мають підприємства, створюють матеріальні блага. А ті, що торгують - звичайні перекупщики, або простіше - бариги.
Рейтинг: 3+ -2-
 
песиміст, 09:52 10 червня 2012 р.
 
Пане песиміст! В КВЕДі України немає кваліфікації "торгаш-барига". Мабуть, ви один із хапуг, наближених до адміністрації ринку, коли так болісно реагуєте на зауваження! ) Ваші підозри не виправдалися! ) Так, освіта у мене прикладна і спеціальність -теж)) Якщо Ви, песиміст, є представником-лобістом ринку - то чому не дбаєте про підприємців та простих людей, чому не проведена реконструкція ринку з погодженням підприємців? Вам би "бюджет" наповнити))) Знаю, багато про специфіку відмивання грошей, бо на посаді управлінця. Дурень думкою багатіє...
Рейтинг: 6+ -1-
 
, 10:58 10 червня 2012 р.
 
Пане песиміст! Ви, мабуть, пан Директор ринку чи хтось із його "придворних"? Так уважно вичитуєте тексти))) Невже за "шкуру" страшновато))) Працювати треба, шановні, працювати! Якби ж я не працював на своєму місці - санаторій зупинився б... Люди б не мали грошей, прокляли б мене)))) А ви? Меч над головою, друзяко!
Рейтинг: 6+ -1-
 
, 11:12 10 червня 2012 р.
 
Паралельно доведу вам ваш непрофесіоналізм, песимісте! Щодо цивілізації міста)))) Благоустрій міста згідно світової практики проходить за принципом "від центру до перефирії". Ви ж що робите - навпаки))) Благоустрій міста - облаштовані дит.майданчики (на випадок, якщо ви дворянин з Ратуші), закриті теплотраси, робота з інвесторами, а не банальний продаж, до якого готується КП "Тустань", це дороги, а не поверхня Місяця, це, зрештою, "оутленди" (мережа) торг комплексів у визначеному місці, а не магазини біля ратуші))) це нормальний ринок (зразка "аля-Стрий"). Видно, де господар є! Ви ж прислужник либонь. Паж...)
Рейтинг: 4+ -1-
 
, 11:19 10 червня 2012 р.
 
Щодо інвестицій, пане песимісте! Будучи працівником сфери в Трускавці, та куруючи власний бізнес (американський капітал), доведу до вашого відома, що в Дрогобичі є чимало заможних прислужників, котрі б могли пожертвувати своїми хабарями і відкатами заради добробуту). Жаль, що моя рідня там проживає, і поїдає ті макарони вітчизняного виробництва, що ви на вуха вішаєте!
Рейтинг: 6+ -1-
 
, 11:23 10 червня 2012 р.
 
Пане /nazarko! Мушу вас засмутити - ваші підозри також не виправдались :) . Я не маю ніякого відношення до ринку-базару чи "придворних". Дрогобичу (простим людям) порібний цивілізований ринок, а не базар-"шанхай". І, якщо ви спеціаліст з "санаторнрго бізнесу" і багато знаєте "про специфіку відмивання грошей", то й пишіть коменти на цю тему, ане про будівництво. Меч над головою!
Рейтинг: 2+ -5-
 
песиміст, 11:28 10 червня 2012 р.
 
люди, гуртуйтесь! наймІть квалІфІкованого юриста! вирІшІть питаннЯ вивиденнЯ ринку з комунальноЇ власност Із паралельним заклюЧеннЯм довгострокового контракту! не служІть І не бІйтесь тих панІв) в ЄдностІ сила народу! боже, нам ЄднІсть подай))))
Рейтинг: 5+ -1-
 
, 11:31 10 червня 2012 р.
 
Прочитав про "ножиці")))) Який адекватний керівник таке вчинить? Тільки хапуга і пристосуванець! Тільки злодій, котрий звик красти.
Рейтинг: 8+ -1-
 
, 11:35 10 червня 2012 р.
 
P.S. Якщо комусь не подобається Мойсеєнко, то зводіть рахунки з ним особисто, а не пишіть бздури про "аварійний каркас" і палку любов до "підприємців"-бариг та піклування про простих людей! Що, не вистачає духу відкрито виступити проти пристосуванців і людей подвійного стандарту? Чи за власний бізнес лячно? О то ж бо й воно :grin :grin :grin  
"Працювати треба, шановні, працювати! "
Рейтинг: 2+ -6-
 
песиміст, 11:46 10 червня 2012 р.
 
Чого б то лячно! Можеш передати йому) ЗАТ "Трускавецькурорт". Директор з фінансів. Мені ваш директор далеко там...) Болісно реагуєш! Болісно! Мій бізнес - поза компетенцією вашого лідера)))
Рейтинг: 5+ -1-
 
, 11:58 10 червня 2012 р.
 
До /nazarko______ :grin :grin :grin
Рейтинг: 2+ -5-
 
песиміст, 12:07 10 червня 2012 р.
 
Ще раз для тебе, друже! КВЕДом не передбачено "барига". Це ти, мабуть, в буремні 90-і ходив по базарах і данину збирав - так і "в люди" вибився?)))
Рейтинг: 5+ -1-
 
, 12:11 10 червня 2012 р.
 
Пане, песиміст! Радий, що ви з простих "смертних". Цілком погоджуюсь з вами, щодо цивілізованих та облаштованих місць для торгівлі! Враховуючи досвід Стрийського ринку, чи Трускавецького, слід було б належним чином співпрацювати з підприємцями ринку та погодити план реконструкції діючого ринку, а місце, де на аварійному кістяку, обвареному арматурою побудувати дит.майданчик сучасний для прикладу... Боляче дивитись, як колись промислове місто перетворилось в "купи-продай". Хіба прості люди винні? Ні! Влада!
Рейтинг: 6+ -1-
 
, 12:36 10 червня 2012 р.
 
Каркас - аварійний. Тільки що дізнався від керівника відповідної служби. Дозвільна документація (! ) відсутня! Жах. Процесуально - бетонний каркас мав бути знесений! У ньому відбулося відшарування та фрагментація моноліту (зі слів керівника). Це не допустимо! Хоча, за гроші все можливо в Дрогобичі)
Рейтинг: 6+ -1-
 
, 12:49 10 червня 2012 р.
 
Пане песиміст! Про відмивання коштів і "відкатану" економіку дійсно знаю! Але в санаторіях відпрацьований механізм ТД). Тому: постачання не може отримати відкат, економіст не може вивести гроші))) Може "начудити" тільки прибиральник, зав.бару, і ... бухгалтера по домовленості)))))
Рейтинг: 5+ -1-
 
, 12:56 10 червня 2012 р.
 
Торгую на КП "Дрогобицький ринок"). Так званий "барига" (зі слів песиміста). Всім зрозуміло, що коїться на ринку. Всім все зрозуміло. Всі мовчки кивають головами. Переважна більшість незадоволені діяльністю директора ринку. Але ми заслуговуємо на таке ставлення до себе... Бо мовчимо! Бо раби...! Частково підтримую "nazarko". Частково - опонентів). Але, все-таки, риба гниє з голови)
Рейтинг: 10+ 0-
 
, 14:26 10 червня 2012 р.
 
Чому "керівник відповідальної служби" мовчить про порушення? Чому не звертається у відповідні органи? За що відповідає ця "служба"? Хто буде винен і понесе покарання, якщо цей каркас завалиться? Або, не дай боже, загинуть люди? То ж і виходить - або це наклеп на будівельну фірму, або злочинна недбалість нашої "влади"!  
Ось так у нас завжди :sigh Один бере хабарі, інший мовчить, а у всіх решта - "хата з краю". 
Так і живем... по-рабськи, а хочемо по-людськи. Та не вийде! За гідне життя треба боротись, а не "зазирати з-за корчів" і сподіватись, що хтось щось дасть..
Рейтинг: 4+ 0-
 
песиміст, 15:42 10 червня 2012 р.
 
Песиміст! Оптимістично і реалістично ти написав)) Споконвіку нас зраджували...)
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 18:06 10 червня 2012 р.
 
Песимісти, реалісти, пуаро... толку від ваших коментарів немає... як народ вирішить, так і буде!
Рейтинг: 6+ 0-
 
incognito, 10:43 11 червня 2012 р.
 
Залишіть Вітальку в спокої, а то хто ж профінансує подачки УДАРУ в особі ЮРИ КУЛИНИЧА за рахунок базарного збору!  
Другий раз вени можуть не витримати.
Рейтинг: 12+ 0-
 
Я!!!, 13:38 11 червня 2012 р.
 
Песимісте ти *** і з тих людей які оцінюють не обдумавши і не розібравшись в даній ситуації і запам"ятай раз і назавжди народну думку: "І дурень розумний коли він мовчить". Вчити можуть розумні люди но тобі це недано, тебе напевно жаба задавила що хтось може облаштувати своє життя краще ніж ти. Якщо взяти твоє висловлювання щодо відмивання грошей то не відомо хто будує цей "торговий комплекс" так як представника інвестора ніхто небачив. А щодо підпверджуючих документів та дозволів на цю земельну ділянку та виконання там будь яких будівельних робіт, то їх належнооформлених нема. І взагалі куди ця земельна ділянка відноситься чи до ринку чи до міста невідомо - це абсурд, турки не такі дурні люди, щоб вкладати в махінаційні системи гроші. 
Я думаю, що це все вигадка на рахунок інвестора, а будує це все під прикриттям наше керівництво міста. А так як у місті Дрогобичі все розпродано і куплено олігархами і продавати вже нічого, залишились ринки які намежать до місцевого бююджету, а щодо іх вигляду то винні не підприємці а керівництво яке робить вигляд що хоче щось зробити, а насправді ставить підприємців в такі умови щоб вони добровільно покинули свої робочі містя, а ринки можна булоби продатим вуйкові чи ще комусь, а насправді вони ніколи не дадуть простим людям покращити своє життя і тимбільше умови праці. І щодо бариг весь світ займається торгіветьною діяльністю і це нормально для товару, але нажаль у нашій країні продається нехіба товар.
Рейтинг: 9+ -2-
 
Оля, 21:19 11 червня 2012 р.
 
цілком слушно
Рейтинг: 2+ -1-
 
incognito, 08:16 13 червня 2012 р.
 
референдум: хто за відставку Мойсеєнка - тисніть "клас"?!
Рейтинг: 19+ 0-
 
, 09:09 14 червня 2012 р.
 
а ви подумайте , нашо радзієвському та саші моїсеєнко ? 
відповідь проста. психічно хвора людина , наскільки відомо вже два рази хотів звести рахунки з життям - ножицями , може спокійно збирати хабарі та передавати папі і родині . У випадку затримання на хабарі йрго просто визнають хворим та за наші гроші будуть лікувати.
Рейтинг: 5+ 0-
 
дрогобичанин, 03:20 03 липня 2012 р.
 
Хто знає які ціни на продуктовому ринку у вашому місті? Визначаю так званий індекс борщу у районних центрах. Цікавлять ціни на продукти, що входять у склад борщу. Тобто, буряк, картопля, морква, цибуля, капуста, часник, м'ясо(яловичина) - ціни за кілограм; томатна паста, домашня сметана, олія - ціни за літр; пучок петрушки - ціна за штуку. Буду вдячна за допомогу!
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 22:52 21 жовтня 2012 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5806 днів)