Золоті комунікації, дикі собаки і вкрадені бордюри

Надрукувати
Життя сайту
08.07.2012
Герб Дрогобича На редакційну пошту Дрогобич Інфо часто пишуть дрогобичани та мешканці Дрогобицького району. Деколи люди, забуваючи, що сайт виконує інформаційні функції, просять допомоги. Стараємося допомогти, чим можемо, адже іноді навіть просте висвітлення проблеми сприяє її швидшому вирішенню. Сьогодні публікуємо три листи наших читачів від 5 червня.

Тіна

Хотілося, щоб ви висвітлили актуальну тему про виділення земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва. Звідки такі позахмарні цифри пайових внесків? На вул. Шептицького 86 109 грн, а на Стуса - 120 000 грн. Чому, як? Пояснюють, що на проведення комунікацій (вони що, позолочені?). Невже проведення комунікацій потребує таких затрат? Наприклад, у квітні до новобудови вели воду, світло, газ, каналізацію, телефон, Інтернет - вийшло 46 000 грн, цифри суттєво різняться. Але вони (влада) навіть не розписують, що по чому? Хто хоче поживитися за чужий рахунок?


Віталій Галич

Привіт, хочу опублікувати статтю про наших так званих собак, які лазять попри будинок В.Великого, 11 (той, що біля "Сільпо"). Я звертався у служби спеціальні, але там заявили, що такого закону немає, щоб знешкодити тих собак. Говорив начальник, щоб я звернувся у Борислав - там притулок. Смішно. Нога набрякла "швидка" дає відмазку: "обробити милом і зеленкою", а на другий день прийти у "швидку" і зробити укол. Як маю пережити ніч, не знаю. Боляче. Нога болить аж до самого коліна. Пан Недбальський розводить руками, до того він немає ніякого відношення. Говорить, що здійснює перегляд будинків кожного ранку. Брехня, бо в нас не працює прибиральниця вже місяць. Завтра йду вияснювати питання. Буде довгий день і довгі переговори, але я доб’юсь справедливості. Біль нестерпний, словами не передати. Шкода, що всі мовчать -і мешканці, і сусідні будинки. Всім по цимбалах.


Юрій

Доброго дня шановна редакціє! Хочу повідомити про деякі зміни, які відбуваються на вулиці Івана Франка. Тільки минулого року там встановили бордюри і вулиця набрала трохи належного вигляду, а кілька днів тому, проїжджаючи повз, я зауважив, що бордюри знімають! Їх кудись вивозять і несхоже, що збираються повертати на місце! Що коїться у нашому місті і чим займається теперішня влада, невідомо. Можливо, я чогось не знаю, тоді перепрошую, але сподіваюся, що знайдуться небайдужі люди, які звернуть на це увагу.

Переглядів: 6004

Коментарі (49)
 
Все правда про бродячих псів. Коло мого будинку сучка народила песенят і як кожна мати їх агресивно захищала від жителів цього будинку, тобто, жителі не могли пройти до себе додому. більш того, коли щенята підросли, то почали загравати до прохожих, а сучка мало не кусала людей. Коли звернулись до відповідної служби, вони теж дали дивну відповідь про те, що можливо ця собака не є приблудною і тому вони не мають права її знешкодити. Як бути в такому випадку?
Рейтинг: 13+ -3-
 
, 09:19 08 липня 2012 р.
 
Я теж, наприклад, не знаю як бути в такому випадку... давайте вб'ємо мати, яка захищає своїх дітей, давайте вб'ємо щенят, які тільки народилися і яким все цікаво, в тому числі і їм цікаві дивні двуноги створіння, яких щось дуже забагато розплодилося на їхній теріторії... В нас на Самбірській теж дуже багато собак, але мене, моїх знайомих та родичів ще ні разу ніхто не кусав, можливо треба знати елементарні правила співіснування, пан Віталій Галич? Не замахуватись на собаку, не копати її ногою, не кидати в неї камінням. До речі, кусають людей в 90% випадків домашні тварини, а не бродячі.
Рейтинг: 12+ -12-
 
Сергій, 12:09 08 липня 2012 р.
 
Зразу незрозуміло, про кого пише Віталій Галич. Ця його фраза: "...про наших так званих собак, які лазять попри будинок...". Подумалось, що він так "образно" хотів охарактеризу-вати декого з двоногих. Потім з’ясовується, що ні. Проте чотирилапі – вони собаки від природи і не можуть бути "так звані". Далі незрозуміло, чи якась із цих "...наших так зва-них собак..." собак вкусила п. Галича, чи що? Бо в тексті листа не сказано. І чого ж вони кусаються, якщо вони "наші"? Цікаво, яке із цих "зол" більше, те що собака вкусила, чи те що "швидка" не бажає надати швидкої допомоги? І що п. Галич розуміє під цим своїм "знешкодити"? Він вважає, напевне, що раз його із необачності вкусила одна із собак, то всіх мають замордувати? Я не знаю простих рішень, та й напевне їх тут немає. І взагалі справа не стільки в собаках, як в людях. Не думаю, що в нас, де немає добротних доріг, лікарень, шкіл, дитячих садків можуть бути гуманні і цивілізовані способи вирішення цієї проблеми. Від себе лиш додам, що я завжди "дружу" з собаками. Якщо собака, мала чи велика, виявляє агресивний намір, то я стаю сумирно і кажу я свій – не чіпай мене. Вони завжди відходять. Хоча не раз бачив, що собака на декого лише раз "гавкне", то він хапає палицю і біжить за нею, намагаючись дати "здачі".
Рейтинг: 8+ -12-
 
, 12:27 08 липня 2012 р.
 
Така проблема вирішується просто: виловлюємо всіх псів разом з сучками і цуценятами, пакуємо в мішки і дружно несемо на другий поверх в ратушу як презент для мера. Ще ліпше - на сесію міської ради. Там кожному псові безперешкодно буде надано свободу слова для виступів із занесенням в протокол сесії. Дрогобичани, при виході з ратуші не забудьте зачинити за собою двері. Краще ключом. Ключ дозволяється покласти на зберігання на дні річки Серет. Так надійніше. Хто з депутатів відважніший - стрибне з вежі ратуші прямо в річку у пошуках золотого ключика.)
Рейтинг: 27+ -2-
 
Хохотун, 12:49 08 липня 2012 р.
 
підтримую Віталіка, живу в будинку Коновальця 3, але ходжу попри В.Великого 11 кожного ранку, вони з дітьми дружать, але на дорослих людей чомусь інколи кидаються, це вже враховано з якими наслідками було повязане їхнє майбутнє, можливо вони досі тримають образу на людей старшого віку, а пан Недбальський вже давно нічим не займається, хоть би на В.Великого 11 поставив качелі для дітей, а то дітвора бігає кожного дня по тому розпеченому асвальті, ні дороги нормальної коло двору, діти віком 3 роки шпортаються і падають коліна б"ють, ні на велосипеді покататись, ну що тут скажеш байдужа наша влада(
Рейтинг: 12+ 0-
 
Ігор, 12:53 08 липня 2012 р.
 
до речі листи тут виправляють, пишеш одне а получаєш інколи відредагований результат тому ви не так розумієте ситуацію жителі
Рейтинг: 2+ -1-
 
Ігор, 12:55 08 липня 2012 р.
 
З приводу вулиці Франка - може ця вулиця якась зачарована? Вже скільки років б'ються з нею наші "господарники" і не можуть побороти...навіть бордюри там не приживаються...
Рейтинг: 5+ 0-
 
Сергій, 13:05 08 липня 2012 р.
 
З відходом від господарки міста піяка Яніва стан справ у комуналці покращиться!
Рейтинг: 3+ 0-
 
Керуючий партнер Радзієвського, 13:54 08 липня 2012 р.
 
У Дрогобичі на вул. П.Орлика в районі комбінату міського господарства побудують притулок для бездомнихсобак!
Рейтинг: 5+ -1-
 
Керуючий партнер Радзієвського, 13:55 08 липня 2012 р.
 
Дядьку Радзієвський, сил вже нема! Фонтан у місті не працює, то бодай вулиці в спеку водою полийте, як це за вашої молодості в комунізмі було! Якщо Лагодич побудував собі біля фонтану круту хатище, то хоч най фонтан зремонтує і профінансує його роботу на користь міста, а не тільки на користь вашої, голово, кишені. Вам не встидно?
Рейтинг: 19+ 0-
 
До голови, 14:37 08 липня 2012 р.
 
За правдиві слова і звернення до пана РАДЗІЄВСЬКОГО підтримую двома руками...Треба щось робити.Тільки, моі дорогі, не кажуть , що ВИ не знали, що буде така спека.Фонтан треба обновити і запустити в дію...Влада, по своій суті, несе відповідальність за все чи вона\влада\ в ДРОГОБИЧІ, чи вона\влада\ в АФРИЦІ!
Рейтинг: 6+ 0-
 
снайпер, 16:23 08 липня 2012 р.
 
в містах дороги доречі поливають а в нашому селі - ні!
Рейтинг: 4+ 0-
 
sens, 22:20 08 липня 2012 р.
 
Цікаво знати скільки в Дрогобичі є фонтанів, а також дитячих майданчиків? Де і в якому стані вони знаходяться? Може хтось знає, то напишіть.
Рейтинг: 5+ 0-
 
!!!, 08:54 09 липня 2012 р.
 
Прочитавши деякі коментарі, складається враження, що собаки мають більше прав аніж люди. Вкусили людину, захищають собак, на роботу ходжу кругами, бо бродячі собаки заполонили центр міста, та що там центр, якщо і з будинку вийти страшно, бо їх багато біля підїзду, в парк з дитиною вийти неможливо, бо власники спускають собак побігати зі словами: "Вона добра-не кусається". А як це пояснити дитині, яка все одно боїться? Звичайно вбивати собак не можна, вони живі! Про це треба подбати владі, якій чомусь як завжди все одно, створити притулки, стерилізувати, або шукати якісь інші шляхи. На те ми обирали владу, щоб дбали про безпечне життя людей і про порядок на вулицях!
Рейтинг: 19+ -3-
 
До нашої влади, 09:51 09 липня 2012 р.
 
Я думаю, що ми самі маємо себе боронити і наші бордюри. На Гор. Брамі люди самі почали засипати ями товченою цеглою.Кілька років тому ми, жителі вул Війт.Гора і Сахарова самі відстояли, щоби весь рух з вул Стрийської не пустили багатостраждальною дорогою по вул.Сахарова. Бо так захотіли деякі пани. Зібрали підписи, розіслали. І нас теж було близько 100 чоловік. 
Так що все можна, аби тільки хотілося, і , звичайно, треба встати з-за компа і піти до людей!
Рейтинг: 4+ 0-
 
я думаю, 12:18 09 липня 2012 р.
 
То тих людей які хочуть вбити собак таких людей треба замість собак поставити і палицями руки повідбивати.Памятайте собака ніколи людей не зачіпить без їхньої допомоги.Виключенням є собаки породи боксер і терєри тобто ті в яких морда приплюснута.А прості собаки можуть тільки гавкати на людей.Той пан Галич напевне недружив з Розумом і хотів сам виселити собак з двору ось і поплатився.Є люди які можуть підтвердити що Галич сам винен у цьому.Що поробиш старість не радість.Чомусь коли я раз зайшов на МПП Ярослав що біля Долотного по зарплату у суботу.Там був в прямому розумінні слова Вовкодав, розміри його були як теля.Він почав на мене гарчати.Я стояв на місці і нерухався тільки дивився йому у очі він повільно переставав гавкати поки хазяїн не вийшов.І я нісого не говорив.Хоча такий собака міг би загризти людину і зїсти повністю. 
Треба просто знати елементарні правила поводження з собаками. А не створювати свої з Палками і камінням.Починайте питання не як вбити собаку а як зробити так щоб вона не .вкусила .Бо тоді у вас довідка 7Б.Ще раз повторюю виключення тільки собаки бійцівської породи але таких в нас немає.
Рейтинг: 4+ -16-
 
Диктатор, 12:39 09 липня 2012 р.
 
Я є власником собаки, і от що я вам скажу! Дістали мене ті бродячі по місту собаки! Йдеш собі спокійно зі своєю собакою по місту, обов'язково причепеться якийсь бродяга, то гавкая, то намагається вкусити то мене, то мою собаку. Якось ввечері викидав сміття на Коновальця, підкралось то чудо ззаді і прокусило мені штани, добре що не за ногу, встиг забрати. Я підтримую Хохотун, 12:49 08 липня 2012 р. давайте так зробимо!
Рейтинг: 14+ -1-
 
, 12:46 09 липня 2012 р.
 
Тут пан Диктатор з великим азартом розказує, як він вміє поводитись з псами.Це дуже добре, але коли ці псиська розплодились коло твого будинку і вважають його своєю власністю - то це зовсім інша історія. Я не хочу завмирати кожен раз або по декілька разів на день, бо його величність бродячий пес вирішив на мене погавкати.
Рейтинг: 9+ -2-
 
, 15:22 09 липня 2012 р.
 
Коли піднімається тема відношень між людьми та тваринами я згадую фільм "Планета мавп", згадайте і ви та трохи замислитесь. Тварини живуть на нашій теріторії, але і ми живемо на ЇХНІЙ, єдина відмінність в тім, що людина розумніша (бувають, правда, винятки), і тому саме вона має знаходити оптімальний вихід з ситуації.
Рейтинг: 5+ -2-
 
Сергій, 21:03 09 липня 2012 р.
 
людина йшла додому, з роботи 18.30 год. пес лежав у пісочниці дитячій, грівся на сонечку, і ні з того ні всього встав підбіг до Віталіка і укус за ногу праву, той відмахнувся ногою лівою і собака відбігла, але нанесла важкий укус, пройшовши далі, діти закричали Віталік..заді..! і пес знову вкусив за ногу...от і маємо результат, набряк, укол, і реабілітація.ніхто її нечіпав, це сучка- а біля неї 3 -кобелі ще здорові
Рейтинг: 7+ 0-
 
Ігор, 21:47 09 липня 2012 р.
 
Ігор де це сталось
Рейтинг: 3+ 0-
 
Диктатор, 11:55 10 липня 2012 р.
 
Ну і що що він гавкає.Він же вас не кусає.Може він до вас говорить.Я не захищаю псів але хочу щоб і люди не дивились на псів як на своїх ворогів.Ось я раз пса годував він мені їду з рукою чуть не забрав і що.Це собаки у них немає розуму тільки інстинкти.Кусає без причини тільки собаки бійцівський порід(яких у Дрогобичі немає) чи собаки зі сказом.Все якщо інші собаки вас кусати значить ви нездала людина.Якщо гавкає це нічого )))
Рейтинг: 6+ -6-
 
до /zks, 12:00 10 липня 2012 р.
 
Як то нема? 
У Дрогобичі куча булів, підбулів, мастіфів, доберманів - це все дурні пси, які кидаються на людей. 
А ще алабаї і т.п.
Рейтинг: 7+ 0-
 
Слов’янин, 12:08 10 липня 2012 р.
 
До Слов'янина - так, Ви абсолютно праві, я сам теж бачив бродячих собак тих порід, що Ви перерахували, і навіть того одного алабая... а скажіть, будь ласка, як ці собаки опинилися на вулиці?
Рейтинг: 3+ 0-
 
Сергій, 12:45 10 липня 2012 р.
 
Як-як... Купить якесь бидло собі ігрушку, чи для "понтів" - це ж круто мати пітбуля, а потім вижене.
Рейтинг: 6+ 0-
 
Слов’янин, 13:29 10 липня 2012 р.
 
Шановні , кусають не тільки бійцівські , а й інших порід собаки( і дворняжки в тому числі). Це тварини, що керуються інстинктами. Не треба розказувати байки про те , що тільки нездалі люди страждають від собак. Це смішно та дуже наївно. 
Крім того, не тільки в кусанні проблема, але й в тому, що так звані прибудинкові пси кидаються на "чужаків". Знайома живе в одному з будинків в районі 14 школи. В їхньому під"їзді є 2 такі собаки - дворняжки, розміром з теля. В під"їзд не можуть зайти ні лікарі , ні майстри , тощо. Цей двір прохідний і ці пси кидаються на всіх велосипедистів, незважаючи на те, чи то дитина, чи дорослий, на скутеристів, машини. Люблять і до маленьких дітей підходити нюхати. Дорослим недалеко до переляку, а дітям і поготів. І це нормально?!  
В цьому ж районі, а саме. в бувшому садочку "Червона шапочка" оселилось декілька псів дорослих плюс додалися цуценята.Гавкіт неймовірний по ночах. Про повноцінний сон мешканцям залишається тільки мріяти. 
І ще один аспект- дворові пси "полюбляють" дитячі майданчики. Про глисти, хвороби... я думаю, що немає потреби розписувати.  
Так що вирішувати проблему бездомних собак обов"язково потрібно.
Рейтинг: 8+ -1-
 
..., 17:37 10 липня 2012 р.
 
На рахунок собак, всі давно повинні знати, що слід купувати у аптеці "Ізоніазід" - коштує копійки, продається без рецепта. 
 
І, змішавши з якимось харчем, фаршем, наприклад, підкидувати у ті місця, де ходять бродячі собаки. 6-8 таблеток звалить здорового пса насмерть. 
 
Треба нам самим боротися за безпеку, якщо влада бездіяльна.
Рейтинг: 8+ -3-
 
Слов’янин, 17:46 10 липня 2012 р.
 
Вбивці - маньяки, починали так само як і ви! І ви називаєте себе людиною? :(
Рейтинг: 4+ -7-
 
, 22:51 10 липня 2012 р.
 
Пред. коммент +1!  
 
Степашка Бандера тоже в отрочестве убивал котов - и вот что потом с этого вышло...
Рейтинг: 2+ -4-
 
Малкольм Икс, 22:56 10 липня 2012 р.
 
Не дивно що Слов’янин написав такий коментар, дивно те, що його інші плюсують... Ви вище відповіли мені про бидло, яке купує собак, а потім виганяє їх на вулицю - так може давайте "Ізоніазід" щзе й до того бидла застосовувати? Уявляєте наскільки легше стане жити?
Рейтинг: 1+ -3-
 
Сергій, 00:32 11 липня 2012 р.
 
Чув недавно що у Луцьку місцева влада прийняла рішення про обов'язкову реєстрацію домашніх тварин (здається тільки собак) та щось тіпа податку для власників домашніх тварин - 6 гривень на місяць. Мені здається що це непоганий вихід з ситуації - і люди добре подумають перед тим як завести собаку, бо просто так її на вулицю потім вигнати не зможуть і податок цей, в масштабі великого міста, вильється в доволі таки великі гроші, на які вже можна буде утримати і притулки, і проводити щеплення та стерілізації, головне - щоб ці гроші не розкрадали... Ну де ж наші депутати? Не такий вже і складний той велосіпед...
Рейтинг: 7+ -1-
 
Сергій, 00:40 11 липня 2012 р.
 
Звідки в вас ця інформація? 
В вас говорять емоції. Але що ви будете казати, коли покусають ваших рідних, чи дитина дістане переляк? Впевнений, що діаметрально протилежне .
Рейтинг: 8+ 0-
 
Чайці, 10:37 11 липня 2012 р.
 
Словянин ви точно хворий. 
1.)В Пітбулів боксерів терєрів немає у списку бродячих у Дрогобичі та й у області.Який зміст купувати і викидувати їх надвір.Ви знаєте скільки пес бійцівської породи коштує.Як машина жинулі у Доброму стані.Ви стільки грошей не назбираєте. 
2.)Ви кажете травити собак.А ви неподумали який потім у вас сморід страшний буде що не тільки псів боятись ви будете в противогазах а то й зовсім будете боятись виходити на двір. 
А які мікроби скільки мух шкідливих бактерій буде у тому дворі де собаки чи собака здохла.А якщо вона у вашому підїзді здохне.Наскільки я знаю цей препарат аналог мишяку тільки сильніший діє не зразу, залужно який в собаки організм. 
3.)І щось ви перегнули палку з розмірами собаки.Це де ви бачили щоб собака як теля у списку бродячих була.Ці собаки теж дорогі.Їх ставлять на в-вах і фірмах щоб охороняли базу. 
Ліпше не смішіть
Рейтинг: 1+ -9-
 
до Словянина, 12:48 11 липня 2012 р.
 
Ви не праві (до Словянина, 12:48 11 липня 2012 р), в мені у дворі бігає пітбуль, недавно бачив боксера, в районі Матадора бігав алабай... виганяють і дорогих собак.
Рейтинг: 5+ -1-
 
Сергій, 13:00 11 липня 2012 р.
 
я пропоную органам влади штрафувати тих, хто викидає собак на вулицю, адже вона все одно прийде за день, чи два додому. І казна збагатиться і всім буде добре і собак на вулицях не буде. Тільки одне - треба за цю проблему серйозно взятися.
Рейтинг: 10+ 0-
 
Тарас, 14:31 11 липня 2012 р.
 
1)На жаль, виганяють собак і породистих. Комусь надоїв, а кому немає чим годувати. Але це не виправдовує господарів. 
2) Не перебільшуйте. Здохлих собак утилізують. До вашого відома, вони вмирають не тільки з вини людей, але й від хвороб та старості. 
3) Щодо розмірів бродячих псів- пройдіться по В.Великого, через двори і побачите.
Рейтинг: 7+ 0-
 
до "до Словянина, 12:48 11 лип, 14:33 11 липня 2012 р.
 
Коло нафтового технікуму живуть 2 дорослі сучки і 2 щенят, так от всі іх кормлять, а доброти в них не відібрати! Дорослі сучки мали 12 щенят в садочку коло Ромашки ми іх знайшли, викликали лікаря і 10 усипили, ні одна сучка нас не вкусила, решта двоє песинят забрали у дорі руки.Ми звертались у так званий притулок який мав існувати у нас в Дрогобичі, доречі я ім перераховувала гроші на ніби то відкриття, так це така фікція, ви не можете собі уявити, вони-мразі-хіба качають гроші, а як ми попросили допомоги, то повиключали телефон, і відповіді на Бориславський притулок нам ніхто не да, так кому вірити цим собакам що ідять з руки, чи брехачам
Рейтинг: 4+ -1-
 
Наталка, 22:41 11 липня 2012 р.
 
Щодо так званого "Притулка ", активно розрекламованого в соціальній мережі , варто було б провести розслідування журналістам, або й не тільки їм.
Рейтинг: 4+ -1-
 
..., 22:58 11 липня 2012 р.
 
Доречі я живу на вул.В.Великого і не наблюдав ні одного собаку розміром з теля.Так що не перебільшуйте.Якщо б така собака існувала то ви би зараз мені тут не писали ком. а лежали би в лікарні або взагалі ... Я розуміюсь на собаках а ви тут втираєте мені байки.Собаки розміром з теля це особлива порода створена для боїв і охорони .Правда коли собачі бої заборонив кучма у 2000 році то ті собаки тепер суто для охорони і суто в закритих приміщеннях і суто за ним доглядає тільки одна людина бо інших вона не признає.
Рейтинг: 2+ -6-
 
до IP: 176.104.189.69, 13:16 13 липня 2012 р.
 
Шановний, рулеткою не користувався, визначаючи їх зріст. ) Бачу що це для вас дуже принципове питання. яке є для вас визначаючим стосовно небезпечності собаки. Дивно... 
Стосовно тих дворняг- за зростом вони вищі, ніж бійцівські пси, нижчі ніж доги.  
В лікарні , дуже на це надіюсь, через собак лежати не буду. Тішуся з того, що не є "нездалою" людиною)))))
Рейтинг: 3+ -1-
 
Попередньому дописувачу, 14:19 13 липня 2012 р.
 
Шановні любителі бродячих собак пропоную вам позбирати всіх собак по місту і забрати додому, будуть захищені і доглянуті. А я хочу жити як людина серед людей, а не втікати від собак, бо голод-не тітка, собака кинулась на мене при виході з м`ясного магазину, бо почула запах у пакеті. Чому в місті я повинна втікати від собак?
Рейтинг: 8+ -1-
 
Жителька центру, 18:32 13 липня 2012 р.
 
До Жительки центру - в принципі, Ви праві, але... якщо колись, десь, на Вас накинеться якійсь наркоман (тьфу, тьфу, тьфу...), якій "почує" у Вас запах грошей, що Ви тоді запропонуєте зробити?
Рейтинг: 1+ -6-
 
Сергій, 19:55 13 липня 2012 р.
 
Влада! Прийміть остаточне рішення. А то скоро Вас будуть вибирати собаки.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Житель, 20:02 13 липня 2012 р.
 
Сергію...ми зараз обговорюєм зовсім іншу тему, , , тут говориться про бродячих собак, вуличних, які кусають людей, і тут неповязано з тим чи людина хороша чи ні, це тварина і в неї такі інстинкти( :eek
Рейтинг: 5+ 0-
 
до СЕРГІЯ, 23:41 15 липня 2012 р.
 
Все якраз по темі - не всі бродячі собаки кусають людей, а ви пропонуєте ВСІХ чи вбивати, чи саджати в клітки, ось я привів в приклад наркоманів - якщо один з них на когось нападе, то можна, по вашій логіці, вбивати, стерілізувати, саджати в тюрьму всіх.
Рейтинг: 1+ -3-
 
Сергій, 13:00 17 липня 2012 р.
 
Дуже цікаву паралель наводите: людей до собак порівнюєте. Цікаво!
Рейтинг: 3+ -1-
 
До Сергія, 13:54 18 липня 2012 р.
 
Паралель? Так, паралель. А яка різниця між людьми та собаками, можете пояснити?
Рейтинг: 0+ -3-
 
Сергій, 14:54 18 липня 2012 р.
 
Наскільки більше спілкуюсь я з людми, і доглядаю тих бродячих собак, ТИМ БІЛЬШЕ МЕНІ ПОДОБАЮТЬСЯ СОБАКИ, а до дому я так само привела і доглю іх! Ганьба вам тупі і бездушні люди!
Рейтинг: 1+ -4-
 
наталка, 16:30 22 липня 2012 р.
 
наталоЧка Я тепж люблю собак, але Якщо йдуЧи додому воно вискакуЄ з пІсоЧницІ то вибаЧ І рве на тобІ штани ...Як тодІ таке назвати?Я людина з поганим характером, Чи Як там?погана енергетика?в мене було десЯтки собак у селІ, І нІЧого, тут ведетьсЯ мова про от таких продЯЧих І агресивних собак()
Рейтинг: 2+ 0-
 
Ігор, 11:30 31 липня 2012 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5806 днів)