Свавілля міліції чи дискримінація за релігійною ознакою?

Надрукувати
Відео
10.08.2012
ВідеоЧетверо з учасників мітингу 1 серпня 2012 року на площі Ринок у Дрогобичі було арештовано і засуджено, як вже згадувалося у статті "Матері проводять нічні сторожі біля дрогобицького міськвідділу міліції".

Виконуючи зобов’язанності меморандуму про співпрацю журналістів Дрогобиччини, на прохання Василя Кирилича публікуємо свідчення мами затриманого Назара.



Переглядів: 11467

Коментарі (145)
 
Продивився ! Бєспрєдєл.! 6 днів мати не може побачити свого сина! Щось це не подібне на ДРОГОБИЧ! Такого, на мій погляд, ще не було! Звертатися треба до прокуратури, я так думаю! До ЯНУКОВИЧА немає що звертатися, бо він сам бєспрєдєльщик! Думаю, ВАМ треба піти до голови міста РАДЗІЄВСЬКОГО О., нехай ВІН, як голова міста\по суті тато міста\звяжеться з начальником міліціі і терміново вирішить це питання! Такого не повинно бути - щоб мати переживала за сина, а зі сторони міліціі спостерігалися смішки.Агов! Дрогобицькі центуріони, ви губите своє лице перед Дрогобичанами! Не опускайтеся своім поводженням нижче плінтуса! Ви є представники влади - і виконуйте своі обов*язки сумлінно , це є стосується і дрогобицького суду! \написано мною, після прослуховування матері і не можу не написати, бо то все нагадує 90 роки\.Краще би міліція не пасла пенсіонерів по вул.ПИЛИПА ОРЛИКА, де вони продають старі речі, таким чином заробляючи собв на хліб, а підсилили вечірньо-нічні рейди по місту ДРОГОБИЧУ і воістину боролася з хуліганством і іншими проявами злочинного характеру.СТИДОБА!
Рейтинг: 22+ -24-
 
снайпер, 07:06 10 серпня 2012 р.
 
ШАНОВАНА ПАНІ! Підійдіть сьогодні обов*язково на площу РИНОК, на 16 годину, тут будуть народний депутат УКРАІНИ пан А.В.ПАРУБІЙ та єдиний кандидат від ВО "БАТЬКІВЩИНА" в нашому окрузі Р.Р.ІЛИК.Я впевнений, що вони ВАШЕ питання сьогодні і вирішать. СНАЙПЕР.
Рейтинг: 8+ -21-
 
Забув сказати ..., 09:11 10 серпня 2012 р.
 
Нормальна людина в міліцію працювати не піде а з Турківського бика багато не візьмеш(
Рейтинг: 35+ -9-
 
Василь, 09:21 10 серпня 2012 р.
 
Ващого сина арештовано на що є
Рейтинг: 9+ -10-
 
Cвідок, 09:24 10 серпня 2012 р.
 
Цікаво, чи новий начальник міліції оприлюднить причини конфлікту, затримання, чи будуть тільки плітки.
Рейтинг: 12+ -2-
 
, 10:05 10 серпня 2012 р.
 
Немає чого їти в секту, чому Догнал не оприлюднить якусь заяву щодо захисту, а послуговується людьми як пішаками, загіпнотизувавши їх? Бог дає такий бич для матері, щоб вона опам"яталася де істина. Ізраїльський народ блукав по пустині 40 років щоб зрозуміти свою помилку...
Рейтинг: 27+ -40-
 
!!!!!!, 10:36 10 серпня 2012 р.
 
Покайтеся і все обов"язково буде добре, нема чого шукати іншої Церкви, бо то Церква наших Батьків, а ми її міняємо...
Рейтинг: 25+ -35-
 
%%%%%%%%, 10:38 10 серпня 2012 р.
 
Шо за маразм? 
Церква наших батьків - православна, за яку козаків за палі сажали і четвертували. Унія - зрада. 
 
Але, якщо на те пішло, то у наших батьків не було церкви. А були капища і ідоли. Християнство нав’язане нам насильно, геть його! )
Рейтинг: 10+ -50-
 
Слов’янин, 10:50 10 серпня 2012 р.
 
Погоджуюсь з %%%%%%%%, який вище написав нема чого шукати іншої церкви, правда є , всі колись ходили , а там більшість до храму Петра і Павла, а половину на Самбірській...Потім утворилась дана секта.і пішло і поїхало..
Рейтинг: 21+ -30-
 
Християнка, 11:02 10 серпня 2012 р.
 
Якщо вони такі ревні віруючі , вони мають знати молитву, Символ Віри . Там чітко написано : Вірую ...В Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву. До соборності церкви їм дуже далеко , до Апостольскої церкви ніякого відношення немають , більше того вони антиапостольска група , значить антихрести . А кричати вірую , ще ніпрощо не говориить , може вони в путіна вірують чи в медвєдьєва
Рейтинг: 18+ -33-
 
клоуни, 11:22 10 серпня 2012 р.
 
Ну, Дрогобич Інфо, де ж ваша "Наталія Постойко, ВЗГ Дрогобицький МВ ГУМВСУ у Львівській області" ? Чому всіляки дурниці вона описує на вашому сайті на раз-два, а коли виникає резонансна та серйозна подія, мовчить як води в рот набрала? Догналівці вони, чи не догналівці - це зовсім інша справа, але їх громадянські права не мають так безапеляційно та брутально порушувати.
Рейтинг: 19+ -28-
 
Сергій, 13:00 10 серпня 2012 р.
 
Я не догналівка чи як їх там. Не хочу вникати в релігійні аспекти, тому, що зараз мова не про це, а мова дійсно про міліцейський беспредел. 
Коли їх затримували, я якраз стояла, коло верховини чекала подругу. Вони ходили собі навколо ратуші, а кілька їхніх залишились стояти на площі (сторна біля верховини). Коли колона пішла - прилетів міліцейський бобік, набігло купа ментів (чоловік двадцять, давно в Дрогобичі стільки одночасно не бачила) і тупо тих хто стояв почали пакувати в бобік. Без слів, без нічого, як вони вміють. Приїхали, в машину і поїхали. Коли вернулась колона, то вони не могли зрозуміти, де ті ділись. Тому мені дійсно шкода тих, кого забрали. Я не захищаю догналівців, але вважаю, що людина сама має вибирати в що вірити і так само людина має право вийти на площу висловити свою думку, а пакувати і утримувати міліція не може. Ми перетворюємось в дику африканську країну.
Рейтинг: 29+ -6-
 
, 13:41 10 серпня 2012 р.
 
А чому перетворюємось в дику африканську країну? Ми вже давно їх перещиголяли.
Рейтинг: 23+ 0-
 
Реаліст, 13:55 10 серпня 2012 р.
 
Коли догналівці кричали в центрі вірую . вони мабуть мали на увазі правоохоронну систему :grin , я таож починаю вірити в неї . І нема чого тут робити з себе страждальців за віру ніби пожиттєвий строк дали . Секти є секти вам їх шкода поки вони не почнуть забирати ваше майно і вбивати ваших рідних
Рейтинг: 23+ -31-
 
нюні розвели, 14:05 10 серпня 2012 р.
 
Стає зрозуміло що міліції вже немає.Оті бандюки в фуражках тепер служать мусорами.Від народу встановили залізні ворота, а незабаром огородять себе колючим дротом і встановлять кулеметні вишки.Людей хапають по команді пахана .
Рейтинг: 14+ -8-
 
, 14:08 10 серпня 2012 р.
 
Секта догнала причетна до вбивств, читайте експрес , і не пишіть єрунду як вам їх шкода
Рейтинг: 24+ -29-
 
!, 14:13 10 серпня 2012 р.
 
Судових позовів від догналівців проти газети Експрес нема , значить це все правда
Рейтинг: 19+ -29-
 
цирк розвели, 14:21 10 серпня 2012 р.
 
пані наталя постойко де ти? чому нічого не пишеш?
Рейтинг: 10+ -13-
 
невідома, 14:36 10 серпня 2012 р.
 
Вам що зле? Причому тут секта і свавілля міліціі? Як колись вас так запакують в бобік, тодм будете як свині вищати "за що". я проти сект, але і не підтримую такого з боку міліціі.
Рейтинг: 19+ -8-
 
гаплик, 15:21 10 серпня 2012 р.
 
В мене двояке ставлення до події. З одного боку цю антинародну мозахістську секту потрібно викорінювати в корні. з іншого- жаль цих нещасних зазомбованих людей, особливо молодих. На них закінчиться нормальний рід.
Рейтинг: 16+ -28-
 
Ігор, 17:22 10 серпня 2012 р.
 
Мені відомо що прізвище цієї пані Осадца а її син Назар Струк. Вони жителі Самбора .назар лідер їхньої секти , кажуть готується на монаха. Він організатор кількох походів містом коли їхні прихильники заблокували упаравілння освіти і міську раду. Суд заборонив проводити такі акції, однак зазомбованим фанатикам судове рішення в одному місці. Тому вони чхали на нього. міліція затримала Струка а він почав битися і вириватися тді вони його скрутили і оформили непокору, а суд дав йому 15 діб.  
Хайй би в Самборі бунтували а то приїхали в Дрогобич і навязують нам свою секту. Можете спитати в міській раді там є три рішення судів про заборону сектантам проводити їхні акції а їм все до дупи. Посто кртутять своє кіно за бабки ФСБ. 
Гнати догналівців в три шиї з Дрогобича
Рейтинг: 33+ -38-
 
Очевидець, 17:31 10 серпня 2012 р.
 
Перебранi на монашок члени "секти Догнала" побили журналiстку газети "Експрес" Свiтлану Мартинець. Інцидент трапився 6 липня близько 18 годин 30 хвилин у Жовкві, що на Львівщині. 
Москва не спить, не тільки законом про мови мочать Україну, догналіти теж при справі
Рейтинг: 17+ -32-
 
очевидець, 17:37 10 серпня 2012 р.
 
Догнала - депортувати з України, а догналівців з Дрогобича, не дайте зробити з Дрогобича другі Підгірці.
Рейтинг: 30+ -38-
 
Анетка, 18:05 10 серпня 2012 р.
 
Останній експрес, стаття"підробний патріарх-2". розповідає про те, що І Догнал і Осідач-агенти КДБ-люди. які незаконно проводять релігійну діяльність.І в ту секту попадають здебільшого "темні" люди, які не вміють ні читати, ні цікавитися чимось-Темрява!
Рейтинг: 18+ -34-
 
почитайте, 18:29 10 серпня 2012 р.
 
цЕ БАНДА В ПАГОНАХ ЯКА ЗАЙМАЄТЬСЯ НЕ ТИМ ЧИМ ПОТРІБНО ПРИКРИВАЄ КОРУПЦІОНЕРІВ І ЧИНОВНИКІ ХАБАРНИКІВ.зВІЛЬНИТЬ ХЛОПЦЯ СВОЛОТА
Рейтинг: 25+ -19-
 
, 19:22 10 серпня 2012 р.
 
Свавілля антиукраїнських сил в Дрогобичі , більше підходить під назву статті.
Рейтинг: 5+ -25-
 
:, 21:01 10 серпня 2012 р.
 
Міліція показала видимість, що вона щось робить. Будь-кого, хто попадає за грати по-людськи, шкода, однак через бездіяльність міліції, служби безпеки та інших силових структур, буде сидіти не одне збаламучене ягня. Чому досі не сидить чи не видворений з України вовк в овечі шкурі на імя Догнал, задрипаний патріарх неіснуючого патріархату (не існує навіть такого міста чи країни як Візантія), та його вся вовча зграя? 
Так хочеться комусь із-за дротів зробити ще один розкол серед українців. А останні, кажуть їм "моголи", а вони повторяють за Великим Кобзарем "моголи-моголи". Господи! Скільки ще часу нам долати пустиню? Заступися не так за нами безталанними, як за нашими дітьми.
Рейтинг: 11+ -23-
 
У єдності сила, 21:22 10 серпня 2012 р.
 
І хто сказав, що із адмінзатриманим передбачена взагалі якась зустріч? Усі лише про права свої голосять, та 90% навіть не знають чим їхні права передбачені та і взагалі які існують у людини права! Вважаю за потрібне і обов"язки свої вивчити!  
 
У відео на 3 хв 27 секунд чоловік блокує міліцейське авто! Як ви думаєте, це розумно? Що б за таке було в цивілізованій країні!
Рейтинг: 14+ -23-
 
ml, 22:11 10 серпня 2012 р.
 
Бачив біля міліції зборище сектантів! Самому хотілось вийти з машини і дати їм по шиї, можливо б розум до них повернувся! Стоять з плакатами "випустіть паука", жаль що на площі їм мало врізали!
Рейтинг: 20+ -36-
 
Геть сектантів!, 22:17 10 серпня 2012 р.
 
Треба розпочати з кирилича.то він найбільше працює в дрогобичі .
Рейтинг: 10+ -31-
 
наталя, 22:29 10 серпня 2012 р.
 
Я Кирилича ще зі Стийськоі 105 пам'ятаю - страшна людина!
Рейтинг: 13+ -34-
 
т. м., 23:14 10 серпня 2012 р.
 
спектакль і не більше )
Рейтинг: 8+ -32-
 
ооо, 23:34 10 серпня 2012 р.
 
В антизаконних діях міліції винуваті голова міста і керівник міліції, вони повинні захищати права громадян міста, а не чинити і прикривати беззаконня. В коментах один печеться, що сектанти почнуть забирати наше майно і вбивати наших рідних. Поки, що забирають наше майно і вбивають наших рідних влада з допомогою міліції, розкрийте очі і слухайте постраждалих, а ті хто агітує людей, щоб не йти на вибори, є ворогами всім чесним громадянам, які не можуть вже терпіти бандитизм у владі.
Рейтинг: 10+ -5-
 
Людина, 23:34 10 серпня 2012 р.
 
Свавілля догналівців , нема ні в Чехії ні в Польщі бо там з анитидержавними силами не панькаються , тому вони прилізли сюди . тут їм комфортно , дураків хватає і відкупитись можна якщо що .
Рейтинг: 23+ -33-
 
j, 23:47 10 серпня 2012 р.
 
Всі нормальні міста викинули тих варіятів за межі міста і там настав спокій. В нас видно ще мало надоїли і "чуд" натворили. А вартувало б вселюдно зробити з ними порядок. Тоді і зомбі і наші родичі стали б нормальними людьми як це було до приходу тих вовків. Тож навіть з їх відео видно що то псіхи. Люди добрі! поки це не торкнеться вашої родини ви будете сидіти тихо, а потім? Потім може пізно бути. Моя жінка там пішла. Я намагався її зрозуміти. Я не алкоголік, не наркоман, негуляка, я нормальна людина, практикуючий християнин, маю вищу освіту. Повірте що я з дітьми не зміг її зрозуміти. В нас була нормальна сімя, тепер ми чужі. То так церква поступає? Думаю що то нецерква. Вона не єднає а розєднює. Та тих рєбят в шию треба гнати, бо завтра це торкнеться і вас! Вважайте бо пізно буде...
Рейтинг: 25+ -40-
 
ворог догнала і його самозванц, 00:10 11 серпня 2012 р.
 
Тих козлів треба гнати з міста і буде спокій. Всі нормальні міста так зробили і тепер все люкс. А нам слабо. Вважайте люди , бо як торкнеться це вашої родини особисто, то пізно буде...
Рейтинг: 24+ -39-
 
противник догнала і його шушар, 00:14 11 серпня 2012 р.
 
Чого мовчать єговістам? чого мовчать всяким сектам? Як думаєте, чого УГКЦ так бояться підгорецьких? Значить щось приховує, ! щось є таке що "отці" не хочуть, щоб допливло до людей.А підгорецькі виступили проти тої нечисті. і от їх заарештували.Чомусь протестанти, ше якісь там, роблять всякі маніфести і їм нічого, а тут так сталось і вже арешт! Наша міліція-фуфло, все корупція, гроші, вдавляться грішми!
Рейтинг: 43+ -18-
 
, 11:26 11 серпня 2012 р.
 
А що це насправді було: маніфестація, мітинг, релігійний обряд чи сходини клубу по інтересах? Полюбе є попередня процедура. Думаю, що якщо б ви зробили все в рамках закону, почавши зі себе, і показали приклад як мають діяти справжні християни, то вас ніхто б не рухав. А ви свідомо, підкреслюю свідомо, спровокували конфлікт і зробили зі своїх жерт-мучеників. Адже ви добре знали, про наявність РІШЕННЯ СУДУ. І суд, до речі, не проти вас. А дав вам дозвіл проводити вашу акцію, але не на площі, а біля церкви Юра. Але вам начхати на рішення суду. Вам хочеться провокацій. Крім того, вас ніхто не бив, мирно зачитували постанову і просили розійтись. Але вам хотілось крові. Хто дав команду фас нападати на міліцію? І нашо було самим наривитись? А причина одна: скористатись необізнаністю людей про реальні події і документальні факти і виставити себе на показ праведниками-мучениками. Це ви самі власними руками запхали туди свої дітей. Так що плачте над собою.
Рейтинг: 21+ -33-
 
, 12:22 11 серпня 2012 р.
 
Невже пам"ятка архітектури і релігії заслужила "відправи" біля неї отих правовірних ? До церкви Юра приходять багато туристів як українських так і іноземних. А ви, наші владні мужі, відправляєте туди отих нехристів! Чи ви тої ж "віри". Не показуйте славний старий Дрогобич з поганого боку . Пошліть їх на кінець П.Орлика, чи  
22 січня.
Рейтинг: 13+ -33-
 
мешканка Дрогобича, 13:34 11 серпня 2012 р.
 
А де служба безпеки україни?24 години і красиво з тлумаками на територію Чехії, бо українців вже всі мають за найбільших дурнів.До речі треба вчитися в росіян-порошенко не сподобався , за дупу і в україну.
Рейтинг: 15+ -35-
 
левицький, 14:38 11 серпня 2012 р.
 
Нам ніхто їх не вижене, ніякі вищі чини і ніякі криші з Києва, якщо ми самі не прийдемо до розуму!
Рейтинг: 19+ -36-
 
о!, 15:35 11 серпня 2012 р.
 
Ось постійно войовничим релігійним фанатикам не сидиться на місці. Треба ж один перед одним продемонструвати силу "віри". 
 
"Деякі з ворожих нам релігійних діячів" - це вже взагалі. Хало, ви ще й досі у середньовіччі застрягли? 
 
Прокиньтесь! Людство вже на Марс літає, а ви й досі свого ісусика ліпите.
Рейтинг: 7+ -41-
 
maxt_t, 15:55 11 серпня 2012 р.
 
Моєї подруги сестра з Трускавця була прекрасною і енергійною жінкою .Згодом в неї почалися проблеми з чоловіком і вона з горя якимось чином туди попала.На даний час жінка перетворилася в напів божевільну людину.Не відповідає на дзвінки і не відкриває двері.Коли сестра її випадково туди попала то не впізнала її а в квартирі був ужасний безпорядок і жінка просто кричучи молилася. моя подруга у відчаї порадьте що робити?
Рейтинг: 27+ -37-
 
наталя, 16:18 11 серпня 2012 р.
 
...И Бог ответил:  
"Задумав женщину, Я пожелал создать её особенной.  
Я дал ей руки столь сильные, чтобы держать целый мир.  
Столь нежные, чтобы поддерживать детскую головку.  
Я дал ей терпение настолько сильное, чтобы вынести роды.  
Я дал ей волю настолько сильную, чтобы идти вперёд когда все падают.  
Я создал её из ребра мужчины, чтобы она знала, как защетить его сердце.  
Я дал ей мудрость понимать, что хороший муж никогда не причинит жене боль намеренно.  
Поддерживать мужа и вставать за ним без сомнений.  
И наконец-то... Я дал ей слёзы...  
И право проливать их- где и когда ей это не обходимо.  
"Пойми, сын мой: Красота женщины заключается НЕ в её одежде, волосах или маникюре...  
Красота женщины заключается в её глазах...Которые открывают дверь в её сердце...место где обитает Любовь! ..."
Рейтинг: 3+ -35-
 
Цитатник, 22:35 11 серпня 2012 р.
 
Шановні Дрогобичани чому у нас в мДрогобичі мае бути секта "Догналівців"мати Струка Н також у тій секті вони там творять чудеса їх пора гнати з Дрогобича.Вони самі спровокували оці події, чому вони не покажуть відео де їм судовиконавці зачитують постанову апеляційного суду про заборону проведення даного заходу де вони ходять з труною.Організатором даного заходу являється член секти пан Керилич В .За це , що вони перешкоджали судовиконавцям, міліції чинили непокору суд їм дав покарання 10 та 15 діб арешту , але це не все мати обманює всіх людей вона каже , що це неповнолітні діти , а їм Назарію Сруку десь до 28 років, а другий пан Пиців має 30 років і розпитайте його батьків як вони плачуть що син туда попав у цю" СЕКТУ-Догнала" через них Він кинув Інститут, а в Пиціва поважні батьки в Трускавці .Я в цей день був на площі і бачив усе , що там відбувалось.Вони кажуть , що прийшли молитись, для того є Церква.Після тих подій які відбулись скажемо після провокації , яку створили Струк Н та Пуців міліція стояла біля ратуші і наблюдала за порядком, а ці Святі "Догналівці" взяли собі якісь барабари і каструлі і ходили по центрі міста та барабанили. І що ви хочете сказати Що це не провокація , яку вони уже на перед підготували а саме пан КЕРИЛИЧ . В Польщі з ними так би не цяцькались поліція їх би побила палицями, а наша міліція стояла та дивилась як вони знущаються над ними та громадянами міста та принижують їх гідність.Це така сама секта , як колись було" БІЛЕ-БРАТСТВО"
Рейтинг: 30+ -39-
 
Андрій, 22:55 11 серпня 2012 р.
 
Замість того, що би тут безрезультатно тріскотіти взяли би ви дописувачі по різці та дали б отим догналітам по дупі разів з двадцять а їхнім "отцям" по доброму копняку і був би спокій, але ж тут лише теревені розводять і в спідтишка тішаться як зобмбується народ. 
Треба казати прямо і відкрито що організатори це Василь Кирилич, Андрій та Оксана Мусяли, Назар Струк, Богдан Романяк, Марія Гушовата - семе ці особи сіють розбрат у нашому суспільстві та ненависть до УГКЦ, трактуючи це тим - якщо не з Догналом, значить проти Ісуса. Бо для них він патріарх і святий. Цю Єресь Гушовата тренділа в школі перед вчителями а Кирилич у своєї газетці "Голос Господній".
Рейтинг: 22+ -40-
 
Не байдужий, 14:35 12 серпня 2012 р.
 
А чому Гушовату "Догналку" тримають в школі , що вона буде вчити дітей сектанської віри .Чому наша влада це допустила.Сушко П.Я не бачить , що вчителі в секті уже пора пікетувати освіту, а може вони усі там .
Рейтинг: 28+ -148-
 
Дрогобичанин, 14:54 12 серпня 2012 р.
 
Свого часу, сектантів чи тих псевдомесій, які виникали у здоровому традиційному суспільстві, яке жило в рамках Києвохристиняськї традиції, так чи інакше карали, переважно методом усунення від цього суспільства. Шановна мамо вихідко з Києвохристиянської традиції-поверніться лицем до ваших батьків, і до вас повернеться Ваш син..Якщо ні, тоді і ви будете сидіти у карцері...я б за зраду віри, відновив би карцер церковний , що діяв до 19 ст. включно, хай , би полежали хрестом на підлозі два-три дні, а потім посиділи на дзвіниці з 2 тижні...
Рейтинг: 17+ -150-
 
Дрогобичани, 15:08 12 серпня 2012 р.
 
я теж бачила тих людей і їхній мітинг вони підходили шоб дати мені якусь листівку проти насилля вони з лиця змінені як встеклі пси ви знаєте мені страшно стало від вигляду тих жінок.де дивиться влада всі конфесії тут не донбас я живу в дрогобичі і думаю шо ми всі їх можемо післати звідси далеко
Рейтинг: 28+ -130-
 
ліля, 15:50 12 серпня 2012 р.
 
От і догналівці підтягнулись до сайту. Подивіться скільки мінусів під коментарями, котрі проти них, поставили. 
Шухер, догналівці вже і тут атакують.
Рейтинг: 31+ -38-
 
Tsekh, 19:40 12 серпня 2012 р.
 
Погана реклама , також реклама , вони піаряться
Рейтинг: 20+ -38-
 
був би привід, 22:19 12 серпня 2012 р.
 
Шкода Паука, Михайло Дмитрович є одним з небагатьох нормальних людей в міліції. Люди, не піддавайтесь на провакацію, зе потрібно корупціонерам.
Рейтинг: 14+ -32-
 
, 13:51 13 серпня 2012 р.
 
Дрогобицька міліція намагається робити так , щоб до неї якумогаменьше зверталиль, або із звернеь роблять відмовний матеріал.А Паук-їхня кістка в горлі, їхній нічний жах, а тут якісь покидьки, що використовують релігію з політичною метою проти нього.щось говорять.Доречі, згідно конституції релігія в Україні відокремлена від держави.Можу додати, що сам Шсус, послідовниками якого Догналівська секта себе називає , теж закликав до цього(згадайте випадок з динарієм (Марка 12:13-17).
Рейтинг: 13+ -32-
 
, 15:32 13 серпня 2012 р.
 
Давайте зробимо обструкцію і Кириличу і Гушоватій-хто там ще в секті ?... Адже найстрашніше для них -повний вакуум, ніхто не повинен з ними розмовляти, на них звертати увагу. Так ми їх ізолюємо від усіх.
Рейтинг: 21+ -47-
 
Обструкція, 15:53 13 серпня 2012 р.
 
сектанти ви не украЇна!
Рейтинг: 21+ -46-
 
Винищувач сектантів, 16:21 13 серпня 2012 р.
 
Не чіпайте того Кирилича, воно ітак нещасний: дочку викрали, а розуму свого зовсім не має...не чіпайте, не буде смердіти
Рейтинг: 15+ -25-
 
противник догнала, 18:46 13 серпня 2012 р.
 
Господь розбереться, хто є сектанти. Ісус говорив: що є від людей - само розсиплеться, але не здолаєте того, що є від Бога. Скільки тих єретиків повстали зараз проти правовірних греко-католиків, а вони стоять, їх віра лише міцніє. Господь не дозволить знищити своїх вірних. А що переслідування будуть, то це є записано. Бо хто не страждає за Христа - той не достойний Його. Христос посеред нас! Є і буде!
Рейтинг: 38+ -19-
 
Іван, 19:20 13 серпня 2012 р.
 
Щось мені дійсно стало трохи не по собі коли побачив ті мінуси під коментарями... ніколи ще такого не було, ні в одному обговоренні... це говорить лише про одне - ці люди дійсно затяті в своїх переконаннях і вони дуже бояться людського осуду. Єдиний вихід з цієї ситуації - це дійсно повна обструкція та соціальний вакуум проти цих людей, бити їх протизаконно, а влада, фактично, нічого ім зробити не може.
Рейтинг: 25+ -31-
 
Сергій, 21:03 13 серпня 2012 р.
 
Хай собі будуть затяті, які хочеш, то їх життя, але хай не брешуть на Церкву, людей не зводять до психічних хвороб і не затягують людей до себе гірше як якісь бабтисти. Мені неприємно як мене туди майже насильно агітували. Люди мають свобідну волю і розум.
Рейтинг: 23+ -28-
 
переконався на собі, 21:20 13 серпня 2012 р.
 
До бога , до віри людина як правило приходить на самоті, в тиші, в молитвах , в роздумах, а вся ота агресія, що вони мовляв правильні це і є секта, так діють всі які не мають рації, коли нема аргументів в діло йде агресія
Рейтинг: 22+ -31-
 
петро, 21:45 13 серпня 2012 р.
 
Догнали вони "Зомбі" страшні брехачі ходили по місту носили труну на , якій було написано різні речі проти влади , а тепер просять владу їм допомогти бо закрили їхнього неповнолітнього назарія , якому 28 років.Гнати їх треба з Дрогобича звідки нечисть прийшла туда най іде.Секту-Геть .Кирилича та Гушовату в Дурдом.
Рейтинг: 23+ -37-
 
Винищувач секти, 22:02 13 серпня 2012 р.
 
Увага! Ахтунґ! У вівторок, 14 серпня, в ратуші має відбутися збіговисько чиновників, свято-троїцьких отців і "сьвідомих громадян" з питання протидії правовірним у Дрогобичі. Ту інформацію мені видав мій лєпший друг штурбак-фюрер, що працює в тилу тої ратушної братії.
Рейтинг: 21+ -6-
 
Штірліц, 03:21 14 серпня 2012 р.
 
Минулого літа мав розмову зі своєю однокласницею, син якої відвідує "церкву" на Копистянського. Бідкалась мені що повністю запустив навчання в університеті, постійно вивчає виключно релігійну літературу. ЇЇ наміри заборонити сину відвідувати "молитви" та "реколекції" закінчились скандалом та погрозами: "Якщо ти мамо заборонятимеш мені спілкувтись з Ісусом я повішусь". Мама опустила руки.
Рейтинг: 18+ -24-
 
Педагог, 10:33 14 серпня 2012 р.
 
Моя думка наступна: є організатори і провідники секти Догнала, а є звичайні люди, які пішли на ці сектантські заклики. Останніх або віра була слабка, або помішання розуму, вони є жертвами секти А. Догнала. Їх не переслідувати треба чи бити, осуджувати, а потрібно співчувати і допомогти вирватися із тієї прірви. Не силою, бо інакше буде зворотній ефект, що й зробила наша тупоголова міліція - затримала двох хлопців на 10 днів арешту, чим долила масла у вогонь. Тепер вони - "герої", бо потерпіли за свою віру, і їх вірування зміцнилося, тому тепер вони готові йти до кінця, хоч на барикади во ім'я чого завгодно, тільки лиш на захист секти. Міліція цим затриманням наробила дурниць, і вилікувати тепер такого зазомбованого від психологічних впливів важко. 
Не на тих наїжджаєте, пані владо. Це - потерпілі від сектантських впливів.  
Шукати треба організаторів і тих, хто має насправді від цього який матеріальний чи інший зиск, або ж виконує поставлене перед ним завдання. Яке завдання і ким поставлене, з якою метою? Хлопці з СБУ, це - ваш прямий обов'язок з'ясувати, працюйте.
Рейтинг: 21+ -21-
 
Франсуа, 12:09 14 серпня 2012 р.
 
Самогубством , релігійна людина не може погрожувати , так роблять тільки сатангісти
Рейтинг: 18+ -17-
 
!, 12:16 14 серпня 2012 р.
 
*** 
 
Особисті образи.
Рейтинг: 3+ -15-
 
1, 13:03 14 серпня 2012 р.
 
8 способов как сделать больше, делая меньше.  
 
1. Не ходить на некоторые встречи. Совещания, собрания, встречи — это просто кладезь потраченного времени в большей степени непродуктивно. Так что надо от чего-то отказываться, или попытаться что-то поменять «в конструкции».  
 
2. Говорить «Нет». Это мое любимое-нелюбимое. Нелюбимое – потому что говорить «нет» сложно, любимое — потому что помогает экономить кучу времени.  
 
3. Не делать лишней работы. Кажется, что здесь еще это сделаю, проявлю инициативу – и все будут довольны. Ага, как бы ни так. Мало того, что инициатива наказуема, так еще и окажется, что это было совсем не то, что нужно. Так что каждый раз, делая что-то еще, стоит подумать – может оно лишнее?  
 
4. Реалистичность планов и конечных сроков. Зачастую мы пытаемся «впихнуть невпихуемое» в короткий отрезок времени. И когда осознаем, что оно таки не влезает, начинаем пытаться его закончить в ущерб себе, своим желаниям, да и в принципе возможностям. А почему бы просто не отложить? Перенести срок чуть дальше? Навряд ли кто-то сильно пострадает.  
 
5. Убрать все отвлекающие факторы. Я не говорю о коллегах, телевизоре или чем-то другом уже почти «раритетном». Речь идет о твиттерах, фейсбуках, а еще о тоннах почты, которая приходит каждую минуту. Отключаемся от интернета – и работаем только для себя. Поверьте, производительность вырастает не то что в 2 раза, а значительно больше. Кто-то может возразить, что приходящие письма – не отвлекают. Но я знаю, что многие, даже выделив отдельное время на прочтение почты, если видят нотификацию о пришедшем письме, будут умирать от любопытства, пока не прочтут письмо. И это отвлекающий фактор.  
 
6. Список задач. Если в него попадают только нужные действия, то лишние задачи не будут отвлекать.  
 
7. Делать перерывы. Тут большой привет помидорной технике. Все-таки если вы вот уже 2 часа без перерыва бьетесь над одной и той же задачей, то к концу второго часа ваша продуктивность падает, и чем дальше, тем больше она будет падать.  
 
8. Борьба с прокрастинацией. Иногда лучше посидеть 5-10 минут ничего (абсолютно ничего! ) не делая, не думая, и очень скоро совесть заговорит – и очень захочется быстренько что-то сделать.
Рейтинг: 2+ -4-
 
Не умничайте- все одинаковы пе, 13:25 14 серпня 2012 р.
 
До Франсуа - як на Вашу думку мала би вчинити в цій ситуації міліція? Як по-Вашому було би ліпше? Не заарештовувати людей які порушували громадський порядок? Так в наступний раз вони б знову виийшли на площу, попри заборону суду, знаючи що їм нічого не зроблять, і знаючи що на правоохоронців можна нападати безкарно. Є дія - і має бути адекватна протидія. А з приводу поведінки наших правоохоронців - почитайте новини, в Італіях, Франціях, в США поліція взяла і застосувала сльозогінний газ, водомети, дубінкі, зброю... і всі "довольні"... і "демократія" в ажуре... Так що, наші міліціянти ще діти в порівнянні з своїми західними колегами.
Рейтинг: 18+ -24-
 
Сергій, 21:36 14 серпня 2012 р.
 
Мало щось мінусів, догналівці... не чіпляє мій коментар? Шкода... :cry :grin :grin :grin Чи всі біля міліції стоїте? Вас не турбує що люди проходячи та проїзджаючи попри вас з презирством дивляться на ваші зазомбовані обличчя? Чекаєте коли почнуть плювати та кидати камінням? Стережіться - дочекаєтесь.
Рейтинг: 17+ -26-
 
Сергій, 12:55 15 серпня 2012 р.
 
До сергія: і ти себе називаєш християнином після таких страшних слів? жаль мені тебе!
Рейтинг: 26+ -8-
 
Наталя, 18:57 15 серпня 2012 р.
 
страшно дивитись на тих людей быля милиции я теж призираю их.Не хочу шоб моя дитина бачила ти лиця а особливо вчительку 10школи
Рейтинг: 14+ -22-
 
иван, 20:05 15 серпня 2012 р.
 
До Наталі - яких таких страшних слів? Мої "страшні слова" - ніщо в порівняні з тим що Ваші брати та сестри наробили у Львові, і я дуже сподіваюся що в Дрогобичі вас зможуть зупинити.
Рейтинг: 12+ -25-
 
Сергій, 21:37 15 серпня 2012 р.
 
люди дивыться які доганяли брехуни, ъм же не можна в неті сидіти а сидять бо подивіться скільки мінусів понаставляли, а нарахунок їхнього пацана , нєфік спецтранспорту перегороджувати дорогу за таке стаття огго :? :? :? :? :? :? нет ума щитай калека
Рейтинг: 14+ -26-
 
миша, 22:59 15 серпня 2012 р.
 
глянте почитайте скільки людей підтримує міліцію а скільки ні , і робіть висновки. Я рахуюіліція все вірно зробила , вона захистила громадян від бандитыв.Церква вчить добру а не самогубству , так в монастир не забирають як ви догнали, сім ї церква не рушить а кріпить, Бог прощає все а що ж ви робите бандити, церковне вчення щирыше і добріше Ісус сказав як що тебе вдарили в одне пличе підстав друге а що ж ви робите такі правидны , даєте здачу . Так не піде, вот вам і выдповыдний удар , а далі ще побачите , не жартуйте йдіть геть !
Рейтинг: 15+ -22-
 
миша, 23:27 15 серпня 2012 р.
 
вам же не можна в неті сидіти для вас це гріх , так чому стільки мінусів ставите , так не можна як ви це робите , навіщо брешите
Рейтинг: 14+ -27-
 
миша, 23:31 15 серпня 2012 р.
 
Чому моя церква не така по ваших словах , трійця чому мій Бог не такий , це ви догнали грішні бо так не можна говорити
Рейтинг: 12+ -24-
 
миша, 23:37 15 серпня 2012 р.
 
ужас мені вас шкода
Рейтинг: 9+ -25-
 
миша, 00:03 16 серпня 2012 р.
 
А дійсно, догналівці, хтось з вас може написати якійсь більш-менш прийнятний коментар, в якому б ви пояснили свою позицію, пояснили чому вважаєте традиційні церкви "невірними", як ви відноситесь до тих же баптистів, чи евангелістів, чи ви тільки мінуси можете шльопати, а на щось інше розумово не здатні?
Рейтинг: 17+ -23-
 
Сергій, 12:45 16 серпня 2012 р.
 
Сьогодні ішов на роботу попри ту секту , то там на їхньому заборі трьох метровому хтось написав "СЕКТА ДОГНАЛІВ ІДІТЬ НА**Й "
Рейтинг: 13+ -34-
 
Роман, 19:26 16 серпня 2012 р.
 
))) Про забор розвеселило)) 
Мені от цікаво, це у них є один зомбо-хакер який генерує ІР і з одного компа ставить стільки негативних лайків? Чи то у них на службі ті самозвані священники кажуть: "Люди! А ну всі за компи і ставте негативні лайки невірним! " ?  
Бо реально їх не так уже і багато. На свої шабаші, збіговиська та мітинги вони з'їжаються з цілої області зазвичай. 
Їхня сила - єдність.  
Сподіваюсь не довго їм залишилось творити свої огидні справи... 
Ми переможимо! За нами ПРАВДА!
Рейтинг: 14+ -37-
 
1й, 21:18 16 серпня 2012 р.
 
Традиційні церкви невірні тому, що вони традиційні. А Церква є Христовим Тілом, Церква - спільнота людей, що служить Богу, а не традиціям. У Традиційній церкві Великдень є святом, коли закінчується Великий Піст і можна напитися й нажертися. А у Христовій Правовірній Церкві цей День є Христовим Воскресінням! Христос посеред нас! Є і буде!
Рейтинг: 39+ -15-
 
Іван, 21:20 16 серпня 2012 р.
 
ви начеб то говорите добре а наче б то блінів об їлись, чи то ви п яні чи щось вам пороблено , як не буде церкви то не буде і віри бо церква це місце де можна посповідатись , просити прощення , шлюб брати, дітей хрестити і найголовніше богу молитись, може по ваших словах і моя церква не така... Давайте по правді без брехні , чесно, у мене на роботі був чоловік який мені розповів що , пару днів назад його дружина получила пенсію , і через два дні підходить і запитує у нього , дай якісь гроші , чоловік обурився і говорить , як а де ж твоя пенсія , жінка відповідає я все у храм віднесла , дайте мені відповідь де по ваших словах у моїй неправільній вірі таке відбувається . У нас виносять тацу іхочу даю не хочу не даю , але суми 2 гривні 5 гривень гора, так на вас наживаються і зробили зомбі , і добре б було весь дрогобич зазомбувати , чому вам не можна в неті сидіти а ви сидите , чому ви не признаєте папу Римського , весь світ признає а збірка голодранців із ста чоловік від сили не признає і хоче всіх переобідити в протилежнорму, чому ваш чех не зробив все це у себе в дома , я був на чехах і за такі дії що ви вчинили біля міліції вас всіх би посадили в одну камеру а таких як чеха з медведьом пустили по світу , депортували, чому ви навязуєте свою віру , мої священники такого не роблять їх не чути , не чути і римо католиків хоча їхня церква також тут є , не чути іудеїв , ох як їх тут багато , а вас кучки шодла вже чути на всю україну і саме головне що вас бояться, боїться вся джрогобицька громада , чому ви дітей забираєте в монастирь , виж самі про себе виставляєте ролики на ю тубе як ви це робите , у мене мурашки по шкірі лізуть від перегляду , вас зметуть от побачите , ви живете у великому колективі міста Дрогобич , а як кажуть не плюй на колектив - бо колектив втреться , а коли колектив плюне на тебе то втопишся. Чи ви думаєте що самбірсько дрогобитьська єпархія не могла б в дрогобичі зібрати громаду і піти походом нга вас , та громада вашу шодлу по цеглинці б розібрала , але не робить цього , бо як нас отці вчать будьте смеренні , а що ви робите , як що вас попросили іти від ратуші то треба наказ було виконати МВС а як ви хочите тепер правди перед законом як що ви самі його грубо порушили , ви проігнорували постанову суду , і вам була дана відповідь за непокору закону України, це початки , не ускверняйте Греко Католицьку церкву це святе , вас громада змете і міліція це початки далі буде відповідь гірша
Рейтинг: 14+ -21-
 
миша, 22:57 16 серпня 2012 р.
 
ще одно запитання мене мучить , чому ви обзиваєте людей які не з вами одержимими , так не можна , виходить так весь світ 6.5 міліардів людей одержимі а кучка чупакабр з міннусами в сраціправедні ? Скільки вас 100 чи 200 ? щось не стикується , у вас щось як у Гітлера 81 міліон арійці вищої касти все решта не люди і чим це все закінчилось , шапками закидали , не висловлюйтеся голосно , або думайте що говорите чучі безголові
Рейтинг: 18+ -36-
 
миша, 23:18 16 серпня 2012 р.
 
Хлопе, не пиши тут казна що, бо то ваші отці гадають, що наймудріші, зробили з себе непомильних. У правовірній церкві таці взагалі нема, а про якусь жінку, що всі гроші віддала до храму - казки рябої кобили.
Рейтинг: 43+ -12-
 
Ігор, 00:20 17 серпня 2012 р.
 
Якщо таці нема то кажіть прямо , що живете за кошти фсб . Ви ж віруючі вам брехати не можна .
Рейтинг: 14+ -29-
 
бітюшки в пагонах, 12:33 17 серпня 2012 р.
 
мій золотенький як що у вас не має таці то за які кошти ви таку церкву вимурували, у нас таця на утримування храму , за що ваші отціц так жирують, я грішний не заперечую , а виж святі там усі ведете себе гірше чим я себе веду
Рейтинг: 11+ -47-
 
миша, 18:23 17 серпня 2012 р.
 
Правовірні християни також можуть складати пожертви, але їм не тицяють по два рази за Службу тацею у груди і тут не беруть грошей за те, що Ісус уділяє безплатно - Святі Тайни. Їх у "традиційній" церкві перетворили у традиції - Тайну Хрещення у хрестини, Тайну Подружжя у весілля тощо. Усе, що жертвують правовірні, йде на церкву, тому й храм у Дрогобичі вони збудували за 5 місяців. А православні католики свої церкви будують по 20 років і кінця не видно. Вгадайте причину з одного разу... :grin
Рейтинг: 15+ -10-
 
Іван, 21:01 19 серпня 2012 р.
 
Хочеш заробити великі гроші створи секту догнала
Рейтинг: 10+ -17-
 
амінь, 21:52 19 серпня 2012 р.
 
Хочеш стати недоторканним і непомильним багатієм - вступай у ЗАТ "УГКЦ".
Рейтинг: 16+ -10-
 
Іван, 07:04 20 серпня 2012 р.
 
ви не маєте права так висловлюватись неандертальці догналівські, хто ви з якої планети прийшли , тут до вас була грекокатолицька церква буде і після вас, а скільки вам залишилось часу , ото задумайтесь , розженуть вас і тоді вернитесь назад до грекокатоликів як ви зможите захордити до храму коли ви його зрадили, от в чому запитання, і що то за гасла Україно вставай , проти кого , самі проти себе , ви що собі позваляєте , ви що думаєте як вам вдастся підняти людей ви піднімите економіку ви побудуєте дороги, таваш самий головний чех переїхав б до київа в шикарні апортаменти, ну це так здогадки бо вас ітак зневажають не обзивайте грекокатолицьку церкву , у неї історія а у вас навіть такого не має , ви що собі позваляєте !
Рейтинг: 13+ -15-
 
миша, 21:29 20 серпня 2012 р.
 
Нещасні зазомбовані покидьки, невже ви не розумієте, що вас, можливо не найдурніших представників суспільства, використовує в своїх цілях якийсь чеський га..он? Люди схаменіться, ви ж українці, не робіть з себе запрограмованих роботів-фанатиків. Невже ви не розумієте, що це все переходить всякі розумні межі, ви своєю діяльністю розбиваєте сімї, занапащуєте своїх і не тільки дітей. Та ваша нібито віра вже привела до втрати найдорожчого, що нам дав Бог, людських життів. Якщо люди вас кінцево зненавидять то рознесуть це ваше кубло, але тої чеської мразі там не буде, я впевнений. СХАМЕНІТЬСЯ.
Рейтинг: 16+ -60-
 
Християнин, 07:52 21 серпня 2012 р.
 
Все своє свідоме життя ви повторювали символ віри. А тепер? Хто Ви? З ким Ви? Члени ніким в світі не визнаної якоїсь уп гкц . Звичайнісінької секти! Отямтеся!
Рейтинг: 14+ -52-
 
Догналівцям, 09:59 21 серпня 2012 р.
 
А може залиште право виносити вирок Господу. Бог розбереться, хто є секта, а хто є членами Його Церкви.
Рейтинг: 67+ -11-
 
Апостатам, 22:35 21 серпня 2012 р.
 
Не доганяючі догнали
Рейтинг: 11+ -27-
 
!, 22:55 21 серпня 2012 р.
 
Подивіться люди добрі, як активізувалися ці ***, таке враження, що всі іхні члени тільки це і роблять, що сидять і "грішать" на дрогінфо.
Рейтинг: 12+ -22-
 
Християнин, 07:41 22 серпня 2012 р.
 
Вирок? 
 
Не про вирок йдеться чи суд Божий . . . . 
 
Символ віри.  
 
"Вірую ... 
за словами : "в єдину . . . . апостольську церкву"  
 
чи відчуваєте Ви щось в душі? Якийсь порух, якесь тремтіння, якийсь жаль . . .?
Рейтинг: 15+ -17-
 
від "ДОГНАЛІВЦЯМ" до Апостатам, 09:55 22 серпня 2012 р.
 
Що є найдорожчим для українця? 
 
Бог, сім"я і Україна!  
 
Телеящики зомбують наших дітей. 
Заробітчанство розколює сім"ї 
Різного роду яничари розколюють Україну. 
 
А Ви? 
Навіщо допомагаєте самозванцям розколювати нашу віру і нашу Церкву?!
Рейтинг: 14+ -35-
 
Догналівцям, 10:03 22 серпня 2012 р.
 
Самозванцями є апостати з УГКЦ. Вони привласнили собі право чинити Суд Божий, вони запатентували торговий бренд "католицький" і іншим зась, кажуть, мати з такою назвою Церкву, бо то ніззя...
Рейтинг: 28+ -12-
 
Роман, 17:07 22 серпня 2012 р.
 
Я хочу процитувати шаноаного під псевдонімом  
 
" від "ДОГНАЛІВЦЯМ" до Апостатам " 
 
"Вирок?  
 
Не про вирок йдеться чи суд Божий . . . .  
 
Символ віри.  
 
"Вірую ...  
за словами : "в єдину . . . . апостольську церкву"  
 
чи відчуваєте Ви щось в душі? Якийсь порух, якесь тремтіння, якийсь жаль . . .?" 
 
Ви не даремно пропустили слово "святу". 
 
Нікому не секрет, що сучасна КЦ далеко не свята... ( Масонство, єдність з поганством, ІКТ, втрата віри, Єресі, симонія, бізнес, як результат розпуста, педофілія, гомосексуадізм, міжнародні судові розборки, можна продовжувати безконечно... :zzz
Коли церква не свята, то вона не те, що не апостольська, а взагалі не Христова, точніше можна сказати - "невіста антихриста"...  
Далай-лама - дорогий гість, "... у нас спільний отець", зі слів Івана Павлв ІІ, який привселюдно цілує Коран, в той час, як по цілому світу, щоб не зробити подібної зради, християни помирають мученицькою смертю від рук мусульман... А як же 1 -ша Божа заповідь...? Потітім беатифікація.. Я вже не говорю, про так званого блаженнішого Любомира, який ворожить маятником, говорить про якісь енергії і взагалі не знати у що він там вірить, добре що гомосексуалістів захищає... Он вони тепер греко католицький хрест у центрі Києва спиляли... Маєте! Церквіа мовчить...скоро ще не таке буде!  
І дякувати Богу, що така церква не "єдина"... Бо сказано "...відділіться від них" 
 
 
Ось актуальна цитата з Св. Письма: 
 
" Та й усі, що побожно хочуть жити у Христі Ісусі, будуть переслідувані. 
А лихі люди й дурисвіти будуть чим далі, тим до гіршого посуватися, зводячи інших, і самі зведені. 
Ти ж тримайся того, чого навчився і в чому переконався. Відаєш бо, від кого ти навчився,  
і вже змалку знаєш Святе Письмо, яке вірою у Христа Ісуса може тобі дати мудрість на спасіння." 
Тому я з гордістю засвідчую, що: 
" Вірю в єдину, святу, соборну і апостольську церкву..."  
А ви, очевидно вірите в те, до чого самі належите... Хай Бог милує.
Рейтинг: 18+ -8-
 
, 13:49 24 серпня 2012 р.
 
Прочитавши всі коментарі , я прозріваю з нашого " зеленого" народу. Я не захищаю ані одну , ані другу сторону, але наскільки я знаю , у нашій Україні є вільне віросповідання - яку хочу , таку і віру я вибираю і ніхто немає права ображати і робити наклепи один на одного. Щоб мати хоч якесь зелене поняття про " зомбування", про вбивства, і неприбрані оселі , як дехто пише " членів секти", - потрібно там хоч раз побути , вникнути в їх осередок , або знати цих людей. Як можна розказувати про те, чого незнаю?  
Нерозумію, від коли це в нашому Дрогобичі стали такі всі перешугані : та підіть , подивіться що там робиться. може там не так все як брешуть... непереживайте за 2-3 рази вас ніхто не "зазомбує". так бояться всі "сектантів", а наркотиків, алкоголю , бандитів не боєтесь?  
а ці всі наклепи це елементарне ОБСД ( ОДНА БАБА СКАЗАЛА ДРУГІЙ! ) .
Рейтинг: 28+ -3-
 
, 14:28 24 серпня 2012 р.
 
Знаєте, ще подумала... Так писали про вчителів , які туди ходять що вони щось не то вчать : 
""""А чому Гушовату "Догналку" тримають в школі , що вона буде вчити дітей сектанської віри .Чому наша влада це допустила.Сушко П.Я не бачить , що вчителі в секті уже пора пікетувати освіту, а може вони усі там ."""" 
 
може було б краще щоб вони наших дітей вчили як курити , пити, наркотики вживати і колотись? було б класно ?  
 
чи краще, щоб хоч про щось святе розказували?
Рейтинг: 32+ -5-
 
, 14:44 24 серпня 2012 р.
 
Я так зрозумів. що на даний момент, тут вже не залишилось адекватних, тверезомислячих людей, а тільки ті пришелепкуваті доганялівці. Не треба так іронічно порівнювати шкідливі звички з їхньою, чи може вашою наукою тому, що ще не відомо, що гірше. Куріння вбиває людину повільно, а ця псевдовіра яку навязує цей смердючий чех, робить з людей наповноцінних за дуже короткий термін. На рахунок цього можна переконатися навіть з цього їхнього примітивного ролика, де оскаженіла БАБА готова розірвати любого хто думає не так як вона. А про тих молодих людей взагалі нема, що говорити- це в прямому розумінні запрограмовані зомбі, вони вже пропащі, особливо той, що з Раневич. Раніше був хлопець як хлопець, а зараз-самі бачите, люди від нього шарахаються. Для чого тоді така віра, яка вириває людей з суспільства. Уявіть собі якщо б їхня кількість складала не пару недоумкуватих людей, а значну частину. Це був би ЖАХ. І тому, якщо ви не з їхнього кола, не треба їх вигороджувати і підтримувати. Бо коли ця БІДА прийде до Вас, то Ви будете рвати на собі волосся, але беде вже пізно. Я особисто, дивлячись на тих нещасних хлопців, навіть не можу уявити рівень горя їхніх батьків, вони їх не для такого ростили.
Рейтинг: 8+ -24-
 
до Ляни, 16:16 27 серпня 2012 р.
 
Наводячи цитату з Символа Віри, мав на увазі тільки одне: йшлося про церкву ЄДИНУ! . Позаяк символ Віри досить довгий, довелося пропустити досить багато слів, і тому, повірте, слово СВЯТУ пропущено зовсім ненавмисне. 
 
Далі. А тепер увага! Пряме питання (усвідомлюю, досить риторичне): 
в яку ЄДИНУ церкву Ви вірите, якщо ходите до догналівської секти?!  
 
Антон
Рейтинг: 9+ -20-
 
АНТОН від Догналівцям до Апос, 16:36 27 серпня 2012 р.
 
Гріхів на церкву навішали багато: масонство, єресі, підтримка гомосексуалістів і т.д. і т. п. 
 
Не збираюся спростовувати брехню, підтасовки, перекручення слів і цитат і т.д., які начерпали вороги нашої церкви і нашої віри з мутного джерела світових ЗМІ і вилили на некритично мислячі голови. Тут всі засоби добрі. Знаємо, кому це потрібно, знаємо, й кому вигілно. Головне тут: розділяй й владарюй!  
 
Чи завдавали догналівці собі клопоту розмислити хоча б над тим, чи дійсно кардинал Гузар гомосексуалістів захищає?  
 
 
Церква не є твердим відполірованим пам"ятником, до якого ніякий бруд віками не пристає. Як і в кожній людській спільноті, як то кажуть, "в сім"ї - не без виродка". Але як живий здоровий організм відторгає інороднє тіло, так і церква має силу очищатися, як це зробила з вашим самозванцем Догналом. 
 
І ніякого сумніву немає, що ви всі берете участь у розколі народу на грунті віри, задурюванні собі подібних, сієте розбрат і ворожнечу!  
 
Антон.
Рейтинг: 10+ -23-
 
Антон. Догналівцям і їм співчу, 17:23 27 серпня 2012 р.
 
Якщо католицька і греко-католицька церкви і їх провід такі грішні, а ви такі супер правильні, то чого тоді ви вчіпилися назви греко-католицька і так ліпите її собі? Чого чіпились Дрогобича і Західної України? 
назвіться просто правовірна або християнська церква і їдьте в Донецьк, Москву, Сибір, Китай...і там проповідуйте. Там тоже є багато загублених овець. Слабо? 
А от апостол Павло ходив пішки по цілій римській імперії.
Рейтинг: 9+ -20-
 
До всім апостатам, 09:55 28 серпня 2012 р.
 
Цілком підтримую попереднього дописувача. 9:55 28.08.2012. 
 
А вчепилися назви УГКЦ, бо такою є одна з технологій обману нерозумних. Так само, як і однаковий одяг і ще багато чого.  
 
Але про технології- мова ще буде.
Рейтинг: 7+ -21-
 
Антон, 10:08 28 серпня 2012 р.
 
До IP: 82.207.107.166 , нерозумію в чому така страшна БІДА ? в тому, що людина вірить в Бога? вірить, що багато з того, на що в УГКЦ не пояснюють і закривають очі , що це гріх?
Рейтинг: 21+ -4-
 
, 15:37 28 серпня 2012 р.
 
От і їдьте з місійними науками, як вам уже писали в донецьк, сибір, москву і т.п. І в тому не буде нічого поганого. І чим швидше тим краще.
Рейтинг: 5+ -22-
 
До ляни, 16:22 28 серпня 2012 р.
 
До Ляни. 
 
Вибачаюся, але не зміг пройти мимо Вашого коментаря. 
 
Звичайно, в тому, що людина вірить в Бога, немає не було і не буде ніякої біди. 
 
У кожного, як мовиться, свій шлях до Бога. 
 
Питання, як Ви могли б вже давно зрозуміти, зовсім в іншому. 
 
Якісь зайди і самозванці, використовуючи брудні технології одурманювання глибоковіруючих людей, розколюють нашу віру і нашу церкву зсередини. І не тільки. віру, а й наш народ і Україну!  
 
А Ви, наслухавшись дурних пліток, затаївши свої образи на окремих вірян чи священиків, допомагаєте їм у цьому!
Рейтинг: 9+ -26-
 
Антон, 16:40 28 серпня 2012 р.
 
До Антона :  
по-перше, я не підтримую листування в якому є образи і обзивання, хто б це не був і яка віра б не була, це насамперед людина.  
по-друге, якщо у нас така глибока віра і глибоковіруючі люди, то чого наша УГКЦ має такий панічний страх? чому не докаже, що УГКЦ є справді віруюча християнська церква, яку ніхто не може розколоти?  
по-третє: ображаються лише слабкі люди, у мене нема образ ані на священників, ані на окремих вірян. правда, що ми самі закриваємо очі на наших священників-бізнесменів, з яких справжніх залишились одиниці. 
Доречі, дуже цікаві коментарі про наших отців у темі "Церковний шлюб - пережиток та обтяжлива формальність?" , почитайте на сайті, думаю Вам буде цікаво!
Рейтинг: 37+ -5-
 
, 21:08 28 серпня 2012 р.
 
1. А що саме вас образило у коментарі Антона? 
2. УГКЦ -НАША, а ваша щось там. 
3. А з чого ви вирішили, що хтось повинен щось комусь доказувати-це ГОРДИНЯ. 
4. За священиків потрібно молитись. Як часто ви ранише молились за дар добрих священиків? Не судіть і не будете суджені. 
5. Апостольська Церква. Хто для вашої церкви є скелею сьогодні, на якій Христос будує свою церкву? Конкретне імя, сан, посада, і намісником якого саме апостола він є? 
6. Найбільше ви боїтесь ігнору, тому і займаєтесь показухою і провокаціями. 
7. Коли вас чекати з місіями у донецьку і сибіру? Наприклад з трунами в руках.
Рейтинг: 9+ -24-
 
До ЛЯНИ, 00:19 29 серпня 2012 р.
 
Відповідаю, хоч і з запізненням на ваше питання. БІДА не в тому, що людина вірить, а в тому як це все проявляється. Подивіться на їх шкляні очі, це в прямому розумінні фанатики, які ні перед чим не зупиняться. Якщо вони готові фізично розправлятися з "інакомислячими", при цьому рідними людьми, то як ще тих зомбі можна охарактеризувати. Подивіться як вони виконують програму, закладену в їхні голови, по вигороджуванню їхнього чеського пса. Нормальна людина, прослухавши ці маразматичні доводи по меншій мірі здивується. Нічого поганого немає і в ісламі, якщо б не вибухи.Трудно не побачити паралелей...Я не здивуюся, якщо ця собака не дасть їм команду "фас", коли їх трохи розплодиться. Тому люди повинні по можливостях зупинити цю зайшлу істоту.
Рейтинг: 5+ -22-
 
до Ляни, 11:15 29 серпня 2012 р.
 
До користувача IP: 80.239.242.151  
1. особисто мене не образило нічого в коментарі Антона, Ви просто уважніше прочитайте його звернення і зрозумієте мою відповідь. 
2. Ви правильно сказали, що за священників потрібно молитись., тому я і молюсь за НАШИХ бізнесменів , які просто чекають і шукають , в кого і де більше здерти! і не потрібно мені розказувати , що це не так.. я безпосередньо сім років знаходилась у середині церкви і бачила дії отця...коли хор збирав гроші на коляду НА ЦЕРКВУ, а вони лежали на священниковому рахунку в банку!  
3. хочете знати конкретне імя, сан, посада, і намісника - підіть і поцікавтесь...непереживайте, Вас там не покусають.. 
4. нерозумію...чого так всі переживають за Донецьк?
Рейтинг: 10+ -4-
 
, 12:40 29 серпня 2012 р.
 
Пане Миколо (14:38, 04 серпня 2012 р., IP: 178.212.101.176 Ukraine, Lvov, стаття «Секта Догнала у Дрогобичі»), давайте проаналізуємо закон, щоб потім не казали і не писали, що вас переслідують за легальні речі. 
 
1. Згідно статті 7 Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» релігійні організації в Україні утворюються з метою задоволення релігійних потреб громадян сповідувати і поширювати віру і діють відповідно до своєї ієрархічної та інституційної структури, обирають, призначають і замінюють персонал згідно із своїми статутами (положеннями). 
РЕЛІГІЙНИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ В УКРАЇНІ є релігійні громади, управління і центри, МОНАСТИРІ, релігійні братства, місіонерські товариства (місії), духовні навчальні заклади, а також об'єднання, що складаються з вищезазначених релігійних організацій. Релігійні об'єднання представляються своїми центрами (управліннями). 
На інші організації, утворені за релігійною ознакою, дія цього Закону не поширюється. 
 
Ви пишете, «ДАНА ТЕРИТОРІЯ Є, В ПЕРШУ ЧЕРГУ, ЧОЛОВІЧИМ МОНАСТИРЕМ, ТАМ ЖИВУТЬ ЛЮДИ З ПОКЛИКАННЯМ, ЯКІ ПОМЕРЛИ ДЛЯ СВІТУ... ». Нагадаю, що мова йде про високий паркан на подвір’ї пані Далявської, що поблизу вулиці Стрийської. 
Запитання: на якій законній підставі діє той монастир, про який ви пишете, а також усі інші ваші «РЕЛІГІЙНІ» структури?  
 
Також Ваші колеги пишуть про «дискримінацію ЗА РЕЛІГІЙНОЮ ОЗНАКОЮ». Але ж «мирну маніфестацію» організувала не релігійна організація, а громадська організація. 
Запитання: Чи, можливо, під діяльністю ваших громадських організацій типу Еффата Голос душі та ін., які не є релігійними організаціями, криється зовсім інша діяльність, що так само є порушенням закону? 
 
2. Згідно статті 26Кримінального Кодексу України співучастю у злочині є умисна спільна участь декількох суб'єктів злочину у вчиненні умисного злочину. А згідно ст. 27 цього ж Кримінального Кодексу України Співучасниками злочину, поряд із виконавцем, є організатор, підбурювач та пособник. ПОСОБНИКОМ є особа, яка ПОРАДАМИ, ВКАЗІВКАМИ, НАДАННЯМ ЗАСОБІВ чи знарядь або усуненням перешкод сприяла вчиненню злочину іншими співучасниками, а також особа, яка ЗАЗДАЛЕГІДЬ ОБІЦЯЛА ПЕРЕХОВАТИ ЗЛОЧИНЦЯ, знаряддя чи засоби вчинення злочину, сліди злочину чи предмети, здобуті злочинним шляхом, придбати чи збути такі предмети, або ІНШИМ ЧИНОМ СПРИЯТИ ПРИХОВУВАННЮ ЗЛОЧИНУ. 
Вам відомо про рішення суду про видворення вашого лідера Антоніна Догнала за межі України. Його розшукує міліція та СБУ Але ви його переховуєте та утримуєте. 
 
Запитання: чому ми не маємо підозрювати вас як злочинців? 
 
Рішення суду підлягають виконанню усіма суб’єктами на території України. 
Запитання: чому ви не виконали ще жодного рішення суду, яке було не одне? Чи може ФСБ надало мам спеціальний статус? 
 
І останнє. Ви пишете, про далай-ламу, буддистів, свідків єгови, мусульман і т.п. 
 
Запитання: що б ви тоді казали і писали, якби вони сформували незаконні угрупування на кшталт ваших і ходили би по місту, по сім’ях, писали б на ДІ і т.п.? 
 
 
 
ПРОКУРАТУРА, МІЛІЦІЯ, СБУ, де ВИ?
Рейтинг: 6+ -8-
 
До пана Миколи та його друзів, 12:48 29 серпня 2012 р.
 
До користувача IP: 82.207.107.166 : 
знаєте, не маю ані найменшого бажання відписувати ті коментарі, де є образи і називання, одної чи іншої сторони...  
Вам ОБСД розказували про фізичні розправи з "інакомислячими", при цьому рідними людьми чи "Експрес" ?  
Мені також вчора ОБСД сказала, що Ви людей вбиваєте ... і що я повинна вірити чи переконатись сама , що це неправда?
Рейтинг: 9+ -3-
 
, 12:52 29 серпня 2012 р.
 
Нічого дивного - бо нічого конкретного. 
Проте, уважно почитайте мої запитання: 
- я не питалась чи зараз молитесь, а питалась, чи ви молились РАНІШЕ за священиків, яких зараз осуджуєте?  
"хочете знати конкретне імя, сан, посада, і намісника - підіть і поцікавтесь...непереживайте, Вас там не покусають" - а це куди, я його там побачу, тоді це круто. А вам слабо написати? 
І про Донецьк. А вас як правовірних християн душа не болить за братів наших східних, ви хіб не хочете, щоб і врни спаслись. Чи спасенні можуть бути хіба у Дрогобичі. Львові, Тернополі і ще пару містах. Це нагадує мені число спасенних за свідками єгови.
Рейтинг: 4+ -9-
 
До Ляни, 12:56 29 серпня 2012 р.
 
До користувача IP: 178.95.22.74 
а з чого Ви взяли, що УПГКЦ в Денецьку немає і в східних регіонах України? Погано Вам доклали , або погано поцікавились! :)
Рейтинг: 11+ -3-
 
, 13:03 29 серпня 2012 р.
 
То підкажіть куди прийти у Донецьку, з ким звязатись. Бо ДУЖЕ ХОЧУТЬ, щоб їх не покусали
Рейтинг: 5+ -10-
 
До Ляни, 13:05 29 серпня 2012 р.
 
Хто шукає, той знаходить... Стукайте і Вам відкриють.цікавитесь Західною , то поцікавтесь і Східною Україною...
Рейтинг: 12+ -5-
 
, 13:09 29 серпня 2012 р.
 
жодноЇ конкретноЇ вІдповІдІ на конкретно поставленІ запитаннЯ. вас ще не навЧили, що маЄте писати? ну то не лийте водиЧку. споЧатку порадьтесь.
Рейтинг: 5+ -9-
 
До Ляни, 13:09 29 серпня 2012 р.
 
Не дай Бог, щоб ви самі переконувались, в діяльності цих "правовірних" це для багатьох вже закінчилося, для багатьох ще закінчиться в майбутньому трагічно... 
І ще не завадило б згадати "біле братство", методи в них ідентичні.
Рейтинг: 6+ -8-
 
До ляни, 13:13 29 серпня 2012 р.
 
От і шукаю, стукаю, цікавлюсь, але ніхто не відповідає. І ви нічого сказати не можете. Цікавилась у дозвільних органах - пусто. До де і до кого ще?
Рейтинг: 6+ -10-
 
До Ляни, 13:14 29 серпня 2012 р.
 
я бачу, Вас дуже погано вчили в школі читати... якщо вступаєте в чиїсь коментарі, то почитайте хоч попередні..
Рейтинг: 9+ -3-
 
, 13:15 29 серпня 2012 р.
 
І ще одне, що ж ти дівчинко з Сокаля тут робиш, може ти зомбі-прес-секретар, а можливо і громадянство не наше..?
Рейтинг: 4+ -10-
 
До ляни, 13:17 29 серпня 2012 р.
 
Перепрошую, зі Львова.
Рейтинг: 3+ -11-
 
До ляни, 13:19 29 серпня 2012 р.
 
до користувача IP: 82.207.107.166  
що ж я права. погано вчили читати... не путайтесь в користувачах...
Рейтинг: 12+ -3-
 
, 13:21 29 серпня 2012 р.
 
Що за такий страх дати конкретні відповіді? Чи їх просто немає у вас?
Рейтинг: 4+ -14-
 
До Ляни, 13:24 29 серпня 2012 р.
 
А все таки?
Рейтинг: 4+ -13-
 
До ляни, 13:27 29 серпня 2012 р.
 
я не збираюся щось і комусь доказувати ( я не Нютон і не Ом), незбираюсь конкретизувати свої відповіді ... я написала свою думку... мене як щось конкретно цікавить , я не слухаю де попало і в кого попало , - я іду напролом і питаюсь віч-на-віч те що мене цікавить. раджу і Вам так робити.
Рейтинг: 16+ -4-
 
, 13:38 29 серпня 2012 р.
 
Перепрошую, що викликала у Вас такі бурхливі емоції. Я зовсім не просила Вас нічого доказувати. Це Ви якраз чітко вимагали, щоб наші священики щось комусь ДОКАЗУВАЛИ. А я вас нам написала, що це ГОРДИНЯ. 
А що погано в тому, що Ви розкажете про свою спільноту конкретні факти? Думаю, що Ви або не знаєте, або боїтесь, або Вам забороняють.  
У жодному моєму запитанні немає чогось поганого. Ви просите захисту від свавілля, то розкажіть про себе. Я ж не ходила до вас і не питалась вас, чи вам потрібен захист. Ви самі заволали про допомогу. То ж будьте такі ласкаві, і написати про себе. Як ми можемо допомогти незнаючи кому?
Рейтинг: 4+ -13-
 
До Ляни, 13:47 29 серпня 2012 р.
 
п. з Сокаля...Ви не викликали у мене взагалі жодної емоції... бачу, що ви зовсім не хочите читати. або ж да Вас недоходить... я просила перечитати попередні мої коментарі: я не захищаю ані одної , ані другої сторони і я неналежу до спільноти. я коментувала те, що бачила і читала!
Рейтинг: 13+ -3-
 
, 13:57 29 серпня 2012 р.
 
Агов! Це я, я тут, у Дрогобичі. До чого тут Сокаль?
Рейтинг: 1+ -11-
 
До Ляни, 14:02 29 серпня 2012 р.
 
користувач IP: 178.95.159.188 перепрошую за Сокаль - у Вас це місто пише на IP адресі.
Рейтинг: 12+ -1-
 
, 14:04 29 серпня 2012 р.
 
А й справді :)
Рейтинг: 1+ -15-
 
До Ляни, 14:06 29 серпня 2012 р.
 
Рада, що хоч на щось прозріли!
Рейтинг: 17+ -2-
 
, 14:09 29 серпня 2012 р.
 
А чого це ви боїтесь Закону, як чорт ладану, що стільки мінусів понаставляли на мої запитання про законність ваших дій?
Рейтинг: 7+ -17-
 
До "догналівців", 14:12 29 серпня 2012 р.
 
Ви можете не відповідати на поставлені запитання ні мені, ні комусь. Важливо, що б Ви відповіли на них сама собі. Зокрема про "скелю" і законність.  
І не дивуйтесь, якщо вам не даватимуть ЧІТКОЇ І ПРЯМОЇ ВІДПОВІДІ.  
А тоді поговоримо про прозріння.
Рейтинг: 6+ -16-
 
До Ляни, 14:15 29 серпня 2012 р.
 
Тут вже стає не цікаво, збіглася зграя "доганялівців" трошки "погрішити" в інтернеті, які крім того, що ставити "-", і лизати дупу смердючого чеха, більше нічого не вміють.
Рейтинг: 8+ -19-
 
До ляни, 15:19 29 серпня 2012 р.
 
А в палестини вони правоверно МУСУЛЬМАНИН цирк Тай годи :grin
Рейтинг: 7+ -11-
 
Правдивой, 18:43 29 серпня 2012 р.
 
Ви пишете, що не належите до спільноти, але до якої? Якщо ви вірите фактам , то поспілкуйтесь з людьми рідні яких потрапили до цієї секти. Коли дитина погрожує накласти на себе руки, мати погрожує вигнати дітей з дому - це не плітки.Це конкретні результати діяльності цієї секти. Ви вказуєте на статтю про шлюб. А що надзвичайного в цих вимогах? Знати молитви? Ходити на науки? Дати пожертву? Для практикуючого християнина- це не тяжка повинність, це його життя. Тому бажаю вам добре дивитись і слухати, щоб не потрапити у пастку...(не буду писати кого). Ходити по вулицях і поливати інших брудом, робити собі рекламу своїми показовими мітингами-це не святість. Згадайте життя святих і ви побачите, що вони не прагнули всесвітньої відомості. Вони виконували свої обов"язки покірно, не шукаючи людської слави і тим більше не доводили до того, щоб руйнувалися родини.
Рейтинг: 6+ -22-
 
До Ляни, 02:27 30 серпня 2012 р.
 
до користувача IP: 109.162.29.230,  
1. я не писала почитати статю про шлюб, а саме дала наголос на коментарі людей, які зневірились в отцях!  
2. я спілкувалась і з рідними людей, і також з тими самими людьми...нічого страшного нема, а тим більше зомбування!
Рейтинг: 14+ -7-
 
, 15:55 30 серпня 2012 р.
 
Ваші попередні слова:  
 
"Я не захищаю ані одну , ані другу сторону" 
 
А самі тільки те й робите, що за останні дні всіма засобами відбілюєте догналівську секту.  
 
Значить, таким є Ваше завдання. Але як вовки ніколи не стануть овечками, так і догналівська секта ніколи не буде ЄДИНОЮ СВЯТОЮ СОБОРНОЮ 
і АПОСТОЛЬСЬКОЮ ЦЕРКВОЮ!  
 
Зрозумійте, нарешті, інших відповідей тут бути не може! Підніміть голови, огляньтеся навколо, і зрозумієте, в яку яму Ви себе загнали чи заганяєте!
Рейтинг: 10+ -13-
 
Антон : до Ляни, 09:44 31 серпня 2012 р.
 
"я спілкувалась і з рідними людей, і також з тими самими людьми...нічого страшного нема, а тим більше зомбування! " - Ще раз пишу: а Ви задайте їм оті запитання про законність та "скелю", які я задавала Вам, але відповіді на них у Вас не знайшлося. Задайте прямо і конкретно. І нехай дадуть такі ж ПРЯМІ і КОНКРЕТНІ відповіді.
Рейтинг: 10+ -12-
 
До Ляни, 14:24 31 серпня 2012 р.
 
Нехай цей Назар трохи подумає в тюрмі, може йому гіпноз відійде! Чому наша влада не займається цією сектою! Страшно вже жити в тому Дрогобичі, страшно дітей на вулицю відпускати! Дітей крадуть, сектанти вбивають(слава Богу, що в нас ще до вбивства не дойшло). Так що дорогі сектанти, знімайте свої балахони і йдіть в нормальну церкву!
Рейтинг: 6+ -5-
 
Секту винищити!, 15:23 13 вересня 2012 р.
 
Я сам був в цій секті.Скажу неупереджено-тримайтеся подалі їх.Маєте батьківську віру-вірте.Перебіжчиків та зродників не люблять. 
...Виголошення голосних звуків тримаючи руки вгору(фізична втома)- це саме просте зомбування( нейро-лінгвістичне програмування) людини.Нейролінгвістичне програмування (НЛП) вивчає те, як влаштовано наше мислення, мова і поведінка. Це спосіб кодування поведінки людей(найкращі результати під час групового сеансу)
Рейтинг: 5+ -6-
 
, 10:00 14 вересня 2012 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5828 днів)