Молочний ринок в Дрогобичі захоплений по-рейдерськи?

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
Написав(ла) Юрій Федчак   
24.02.2013
Молочний ринокУвечері 23 лютого Дрогобичем прокотилася сенсаційна новина: під покривом темряви на території продуктового ринку незнайомці почали встановлювати високі стовпи огорожі. На звернення жінок про недопустимість таких дій молодики відповідали брутально. Що б могло статися у цьому конфлікті – можна уявити. Про самовільне захоплення території о 19.10 год. було повідомлено міліцію, однак ні через півгодини, ні через годину жоден з правоохоронців сюди не підійшов, проте на тривожні дзвінки громадян відгукнулися представники сайту "Дрогобич Інфо". На спалахи фотоапарата "герої" відверталися або ж ховали обличчя, а деякі просто "змилися".

(натисніть на фото для перегляду, всього 10 фото і 1 відео)

Фото 2, фото 3, фото 4, фото 5, фото 6, фото 7, фото 8, фото 9, фото 10.

На останній сесії Дрогобицької міської ради директор ТзОВ "Діакор Голден Інвест" Олена Бутрина пообіцяла відремонтувати фасади сусідніх будинків, замостити бруківкою прилеглу територію – при умові втілення інвестиційного проекту вартістю 6 мільйонів гривень. Однак плата за торгове місце на молочному ринку стане дещо вищою через витрати за енергоносії. Але багато реалізаторів молочної продукції чомусь не вірять у обіцянки, що згодом на місці новозбудованого ринку селяни надалі зможуть без непосильної плати за торгове місце реалізовувати молочну та іншу продукцію. Можливо, попервах – так, але чи дотримуватиметься даного слова новий власник у майбутньому? Хто надалі диктуватиме ціну на ринку: виробник чи той продавець, який фактично купує у селянина і перепродує?

Здивувала аргументація таких дій ввечері присутнього на ринку Володимира Курило: "…щоб не травмувати людей, які вдень йдуть територією ринку". Він пред’явив Декларацію про початок виконання підготовчих робіт для будівництва торгового офісного центру. Однак зрозуміло, що лише цей один документ не дає права на займання (огородження) території ринку, як і на проведення на ній будь-яких будівельних дій; потрібен погоджений Проект відведення земельної ділянки, у якому вказані розміри земельної ділянки та суміжні користувачі.

З джерела, що заслуговує на довіру, стало відомо про те, що інвестор 5 лютого уклав Договір оренди земельної ділянки. Загалом документація потребує фахового вивчення, оскільки в одному документі йде мова лише про реконструкцію ринку, в той час як 20 лютого Олена Бутрина в сесійній залі дрогобицької міської ради представила Проект триповерхової будівлі. Невідомий наразі термін дії договору та якою буде при цьому рента і, нарешті, мова йде про оренду чи суборенду, як це вказують інші джерела інформації? Словом, питань постає чимало. Але не варто при цьому бути наївним і вірити у те, що по закінченні дії Договору оренди користувач поверне земельну ділянку в такому ж стані, у якому отримав: розбирати по цеглині триповерхову будівлю ніхто не буде. Попри все у наш час, як можна констатувати, виробити дозвільні документи на освоєння земельної ділянки не складає особливих труднощів: гроші вирішують все. Тільки у правовій державі конфліктні проблеми спочатку вирішують, а вже тоді вчиняють узгоджені зі сторонами дії мирним шляхом. У нашому випадку є три сторони: міська рада, продавці і приватник, який розпочав реалізовувати свої наміри, заручившись тільки згодою влади, при цьому її ж і провокуючи на конфлікт. Нелогічними взагалі виглядають такі дії сторонньому спостерігачеві: спочатку без згоди забирають територію, а потім обіцяють всі блага на майбутнє, не пропонуючи натомість альтернативного вирішення питання.

В Україні спочатку зруйнували заводи, фабрики, сільське господарство, обіцяючи усім в майбутньому шляхом реформ досягти щасливого майбутнього. Тож маємо нині "євросеконд-хенди", приватні монополії на енергоносії, сім мільйонів українських заробітчан - на чужині, нестабільність і невпевненість у своє майбутнє, високий рівень захворюваності і низький рівень соціального життя. Не можна вирішувати тимчасові проблеми наповнення міського бюджету за рахунок продажу найкращих земель міста, об’єктів соціально-культурного значення, інших важливих для життя міста об’єктів, адже, на відміну від звичаїв у демократичних державах, у нас нові власники змінюють цільове призначення придбаних об’єктів всупереч інтересів трудових колективів (громад). Замість вкладати отримані прибутки у розвиток – у нас чинять все навпаки: продають, руйнують, занедбують. Це – борг у майбутнє. Громада міста на такі процеси фактично не впливає, як і не отримує повної інформації про доленосні для міста рішення; не може похизуватися Дрогобич і продуктивним діалогом між владою та громадою. І це – одна з причин протестів, що періодично спалахують під стінами міської ради.



Переглядів: 7323

Коментарі (63)
 
За що боролись на те напоролись! А де ж був Директор базару? Ви люди платили за місця, оренду, а вас усіх кинули! тупо кинули! Хтіли вільну Україну маєте!
Рейтинг: 22+ -15-
 
Правда, 11:47 24 лютого 2013 р.
 
Правельно роблять хватить того бардаку та сміття в центрі міста подивіться за кордоном чи є десь такий срач як у нас в центрі міста . А що стосується продажіі молока сиру ітд. ну так на це відведуть друге місце тому що місто без села не проживе :)
Рейтинг: 25+ -23-
 
сільський голова, 11:51 24 лютого 2013 р.
 
А чи десь за кордоном роздають землю і будівлі безоплатно і без проведення тендерів? А можливо десь за кордоном виганяють людей з робочих місць а дітей зі шкіл? Чи влада закриває двері перед громадою бо боїться що всі дізнаються про їхні "безчиньства"?
Рейтинг: 28+ -5-
 
До громади, 12:23 24 лютого 2013 р.
 
Так я з вами згідна що бардак! Але пригадую базар що зєднує овочевий та рибний, пригадайте які там росли ялиночки, по друге там теплотраса , а по третє скільки ще підприємців дороблятиме ВЛАДУ?А люди стільки грошей вклали, і відробляти ще купа років, торги не ті що колись толпа ішла базаром пройти неможливо.Так що брати вили і на кіл садити! А то дороблятимо на них довго і нудно!
Рейтинг: 20+ -1-
 
Правда, 12:29 24 лютого 2013 р.
 
А я особисто не можу купувати сир і молоко у болоті. А поки воно нічиє та й нікого ("громади") то так і виглядатиме.
Рейтинг: 13+ -22-
 
молодь, 12:34 24 лютого 2013 р.
 
Так само думали наші батьки, коли віддавали заводи в приватні руки. Тепер оте "нічиє" є в чужого дяді, який розігнав працівників і фактично змусив їх їхати на заробітки- ми отримали розбиті сімї і покинуихі дітей. А все тому, що такі як ви бачили лише багно, і думали, що приватник- це добре. Треба вимагати, щоб влада дбала за комунальне майно, а не розкрадала та нищила його. Поцікавтесь в чиїх кишенях осідали гроші за місця наринку, і про які суми йдеться.
Рейтинг: 29+ -2-
 
До молоді, 12:50 24 лютого 2013 р.
 
Коли ми кажемо "влада" то кого маємо на увазі ? Всіх хто був, є, і буде... Тобто нікого конкретно! А власник -це вже конкретна людина чи фірма. Ви гляньте, як виглядають власні магазинчики, яка там обслуга, як вони вболівають за покупця бо це вже конкуренція ! Буде погано люди не підуть- збанкрутує. Тому, що не кажіть , а приватний фермер ліпше ніж колгосп!
Рейтинг: 10+ -20-
 
молодь, 12:59 24 лютого 2013 р.
 
А чого сенсація, ДІ, ви ж самі писали: 
"У Дрогобичі оголошено про закриття молочного ринку у зв’язку із початком будівництва на цьому місці будинку, на першому поверсі якого обіцяють облаштувати місце для торгівлі молочними продуктами.  
Продавців молочної продукції просять перейти на інші ринки, що працюють на околицях міста. Разом із тим, як запевнив на нараді в Ратуші перший заступник міського голови Олександр Коростельов, у центрі міста також буде організована торгівля молочною продукцією." 
 
А прийшли вночі, тому, що виганяти базарних баб вдень - це ж стільки галасу було б. По-моєму все логічно, і ніякої сенсації. От тільки чи це дико. Але які люди, така і влада, такі і методи.
Рейтинг: 10+ -16-
 
, 13:17 24 лютого 2013 р.
 
Конфлікт бізнес інтересів і перша, і друга група намагається видати за піклування про мешканців міста. З молочним ринком потрібно було щось робити, оскільки він вже нагадував навіть не Шанхай (а це одне з найбагатших міст Китаю, де рівень життя можна порівняти з центральноєвропейськими країнами), а Бангладеш. Добре, що знайшовся інвестор, і мені, як мешканцю міста, абсолютно наплювати чиї бізнес інтереси постраждали. Для споживачів головними критеріями мають бути комфортні умови, чистота, санітарія і якість продуктів, які продають на ринку.
Рейтинг: 14+ -15-
 
Володимир, 13:40 24 лютого 2013 р.
 
Так всі нарікали на Лужецького на Гука.А от вибрали старого комуняку Радзієвського - маєте.йде по людських головах разом з тим лисим жидьонишем.Молодець! Не забудьте на наступних виборах проголосувати за старого комуняку або за лисого жидика.
Рейтинг: 26+ -6-
 
дрогобичанин, 13:42 24 лютого 2013 р.
 
виявляється Курило і не покаже вам інших документів, бо наша мерія просто так подарувала йому цей шмат землі, отже в бюджет міста поступило 0, 0% надходжень
Рейтинг: 24+ -3-
 
не байдужий, 14:18 24 лютого 2013 р.
 
Писав і ще раз пишу. Доки ви дрогобиччани будуте настіпати на одні і ті самі граблі. Був Радзієвський -згадайте, що він зробив для міста НІЧОГО. Вибрали його другий раз (чисто по дрогобицьки - може виправився зробить щось) Був Лужецькиф також два рази- що зробив, правильно збагатив себе і сімю. Так можна продовжувати списки далі. Депутати міської ради - хапуги ще ті. І ви всі свідомо з каденції до каденції вибираєте їх знову. А ВОНИ ВЖЕ НАСТІЛЬКИ ОХАМІЛИ ЩО З ВАМИ І ГОВОРИТИ НЕ ХОЧУТЬ. ДРОГОБИЧЧАНИ ПРОДОВЖУЙТЕ ТАК ДАЛІ І БУДЕТЕ ЖИТИ В БОЛОТІ І ЇЗДИТИ ПО БАГНІ.
Рейтинг: 20+ -3-
 
Цинік до дрогобиччан, 14:23 24 лютого 2013 р.
 
Хто наповнює бюджет Дрогобича? Промисловість не працює. Залишилось декілька підприємств і торгівля. Якщо ще той залишок комунального майна роздарують , то завтра місту не буде з чого жити. Я не експерт але ринок на сьогодні напевно найбільше приносить місту доходів. Інше питання що не весь дохід потрапляє до казни. Ті хто там працює може порахувати що за їхні гроші можна реконструювати і привести ринок до порядку. На сьогодні питання номер один зберегти ті залишки комунального майна, яке хочуть розтягнути. А керівники які не можуть навести лад на комунальних підприємствах хай пояснять народу чому вони так чинять.
Рейтинг: 18+ -2-
 
Житель Дрогобича, 14:28 24 лютого 2013 р.
 
Будівництво розпочато з ознакакми криміналу. Наскільки мені відомо управління охорони історичного середовища 
Львівської облдержадміністрації дало негативне заключення щодо цього будівництва. Якщо покажуть позитивне заключення - кому це цікаво, не лініться, перевірте, переконаєтесь наочно. А фальшування таких документів - кримінал!
Рейтинг: 21+ -4-
 
Кум, 14:54 24 лютого 2013 р.
 
Прочитав всі коментарі і зрозумів: Радянський Союз помер, але радянська людина його пережила. Міська влада намагається максималізувати надходження до бюджету міста (звісно, що не без корупції). Перший поверх і далі залишать за , , молочниками". А на інших відкриють торгові точки, що дасть додаткові надходження до бюджету міста і створить нові робочі місця. Що у цьому поганого?
Рейтинг: 10+ -17-
 
Володимир, 14:57 24 лютого 2013 р.
 
Без позитивного висновку управління охорони історичного середовища Львівсьої ОДА не те, що розпочинати будівництво не можна, не можна починати розробляти проект. Архітектори добре про це знають.
Рейтинг: 14+ 0-
 
Кум, 15:01 24 лютого 2013 р.
 
Памятаєте.як в минулу каденцію Радзієвського. нахабно. думаю. що при його участі. були вкрадені фрески Бруно Шульца на кілька млн. Євро?. Було звинувачення. навіть якесь розслідування. але все замазали і забули. Гроші успішно осіли в кишені. знаєте чиїй. Тепер наступна крадіжка. бо як інакше можна це кваліфікувати?. Якщо ми і на цей раз йому це подаруємо-чи зможемо потім дивитися нашим дітям і внукам в очі. Що ж ми тоді за батьки! Пропоную гуртуватись у малі групи. домовлятись і виходити на площу так. як 20-го лютого.(це була тільки репетиція)
Рейтинг: 17+ -6-
 
памЯтаЄте?, 15:07 24 лютого 2013 р.
 
І шо з того шо люди пікетували міську раду.Треба кулаками махати а не мирно говорити.Бо до них інакше не дойде! І не голосувати за старих комуняків , а за нових молодих людей.
Рейтинг: 15+ -2-
 
, 15:11 24 лютого 2013 р.
 
Володимире Михайловичу!  
Погано те, що Ви і Ваші компаньйони діють у протизаконний спосіб. Порушуючи не тільки Закони України, але й Божі. Ви позбавляєте незабезпечених міщан і селян можливості вижити у такий скрутний час. Не прикривайте Ваші інстинкти пажерливості "великими блдагодіяннями" для народу. Облиште їх для своїх близьких. Порятуй, Боже, нас від таких "благодійників", котрі людині з горла видруть крихту.
Рейтинг: 19+ -2-
 
Кум, 15:13 24 лютого 2013 р.
 
Ничего не меняется.бандитизм как был так и остался..
Рейтинг: 6+ -8-
 
Слава Богу що емiгрував!, 15:31 24 лютого 2013 р.
 
Ще одна торгова точка і офісне приміщення в центрі! :grin .Для кого? Біля посудного стоїть триповерхова будівля; Чотириповерхова будівля друкарні на Мазепи; триповерхова будівля без вікон біля Плюс Банку ;"псячі буди" на Малому Ринку( правда продають шкарпетки на вікнах); Так, порядок в центрі треба навести. Але ПОРЯДОК! , а не ще секонд або пусті вікна . Спочатку треба показати будівлю в макеті для громади, розказати про всі умови для тих же продавців молока і с/г продукції і все буде добре. Люди зрозуміють. А то у нас просто заберуть майно громади, а поставлять ще один супермаркет з штучним молоком і протермінованими продуктами, а ми за це повинні сказати дякую! Де ж парк для дітей? Ви ще й хочете забрати натуральне молоко від дітей? І не треба говорити про пластикові пляшки! Хто хоче той купляє в банках на заміну. АЛЕ СПРАЖНЄ МОЛОКО І СИР! А щити вночі перед неділею якось не по людськи виглядають! Хіба що ви боїтеся громади! А міліція :cry :cry :( Це ж турківський р-н приїхав заробляти пенсію в 40. Вони тут тимчасово!
Рейтинг: 24+ -2-
 
Ірена, 15:56 24 лютого 2013 р.
 
Коли ставили щити сусіди дзвонили і прибув депутат Хрущ. Він перевіряв документи , сказав що все в порядку.
Рейтинг: 6+ -4-
 
по гарячих слідах, 16:12 24 лютого 2013 р.
 
Напишіть. що там з документами насправді. а не з 3-х уст
Рейтинг: 6+ -1-
 
до Хруща, 16:17 24 лютого 2013 р.
 
Де ви всі були коло місто перетворювалось в смітник , на протязі багатьох років? Чому ми повинні жити в багні? Невже краще коли гроші ідуть в інші країни , міста? Бо у нас неможливо щось зробити? Самі не робите і іншим не даєте. Як на мене, нехай роблять! Може хоч трохи будемо схожі на нормальне місто!
Рейтинг: 7+ -11-
 
молодь, 16:22 24 лютого 2013 р.
 
Не під"южуйте людей, куме шановний, принаймні не будуть до вечора літати залишки сміття по центру міста, і пси гавкати серед торгового центру не будуть. А мудрі бабусі вже завтра поідуть додому без молока, бо без нас вами знайдуть, як його продати. Інша справа, що вже давно на тому місці перекупки все захапали і повитісняли селян на В Великого, Грушевського, Самбірську і т п. А на базарі в центрі не дають їм навіть де стати
Рейтинг: 11+ -8-
 
думайте головою, 16:30 24 лютого 2013 р.
 
Цікаво , яку архітектурну і історичну цінність мали ті дивовижно поржавілі "прилавки"? Чому на молочному ринку продавалось все тільки не молоко(5 пань-перекупок не рахуємо), а бабці стояли на дорозі. Який то молочний ринок був? Тепер хоть зроблять!
Рейтинг: 8+ -15-
 
цікаво?, 16:44 24 лютого 2013 р.
 
іп 5199232243зацікавлена особа під різними ніками
Рейтинг: 7+ -2-
 
увагс, 17:10 24 лютого 2013 р.
 
тут кожен висловлює свою думку, і сподіваюсь вільно.
Рейтинг: 2+ -8-
 
не смішіть, 17:38 24 лютого 2013 р.
 
Нетреба шукати винних, невже незрозуміло, директор ринку пан Моєсеєнко депутат районноі ради від УДАРУ партія яка нібито захищає підприємців але питання від кого? від УДАРУ?думаю далі коментувати не потрібно!
Рейтинг: 10+ -4-
 
до дописувачів, 18:45 24 лютого 2013 р.
 
IP: 176.104.186.62 -проперекупниць-то бред -або з чужих слів або зацікавлена особа-видно не уявляете як то тяжко зараз утримувати худобу і люба жінка з села тоже отримувати з тих 3-4 бутилок щось не порінюйте поодиноких селян і хто мае цілу ферму. той самий бред про сміття-встановіть правила прибирання і роботи для всіх на ринку-але для початку підніміть зарплату прибиральникам які роблять за обіцянки.
Рейтинг: 8+ -2-
 
, 19:10 24 лютого 2013 р.
 
Нехай роблять! При чім тут партії з їхніми підтримками самих себе- людина проявила ініціативу, має кошти, має групу підтримки, знайшла інвестора, має, вочевидь, власні кошти, добре розуміє, що і як треба змінити- не заважайте, принаймі!
Рейтинг: 5+ -16-
 
За Молодь!, 19:31 24 лютого 2013 р.
 
якщо заможна людина з Дрогобича вкладає свої кошти в розвиток міста а не вивозить за кордон ; то такі дії ми повинні тільки вітати.Колись побував в аналогічній ситуації і добре знаю тих *ура*патріотів які для міста і його громади не зробили нічого але людину діла обплювати можуть без вагань.Підтримую п.Курила і мрію про чисте і європейське місто яке побудують нам не Вексельберги а наші місцеві підприємці.
Рейтинг: 6+ -14-
 
аристократ духу, 19:42 24 лютого 2013 р.
 
Це ви про європейського підприємцяКурила, який перетворив шикарну будівлю ресторану "Україна" в секонд-хенд?Та в нього з 10 слів-9 матюки.
Рейтинг: 22+ -3-
 
До "аристократів", 19:54 24 лютого 2013 р.
 
Пропоную віддати п.Курилу ще приміщення міської ратуші. Нехай відремонтує її і буде здавати в оренду міським чиновниками за 30грн місце.
Рейтинг: 27+ -1-
 
свіжа ідея, 19:54 24 лютого 2013 р.
 
Володя Курило - нормальний і порядний чоловік. Він ні в кого і нічого не відбирав, як "деякі" кредитували людям копійки, а відбирали КВАРТИРИ! Пана видно по чистій машині!
Рейтинг: 8+ -15-
 
сірий кардинал, 20:07 24 лютого 2013 р.
 
Цілком підтримую "Свіжу ідею", але з мера най бере більше ніж 30грн, а за вхід в сесійний зал плата буде як за виставу в театрі. Файно Курило заробить і Ратуша буде з євроремонтом, а то в туалєті, підвалі і кафетерії там антисанітрія. Завтра буду збирати підписи бо Ратуша має бути тоже європейська як базар.
Рейтинг: 14+ -2-
 
Євроремонт всюди, 20:11 24 лютого 2013 р.
 
Чинуші та їх холопи депутати втратили страх!
Рейтинг: 8+ -2-
 
зорро, 20:11 24 лютого 2013 р.
 
"Міліція не реагувала" - міліція в 40х наших людей до Сибіру в вагони грузили як скотину і не тільки. Хати та майно забирали собі а чутки пускали що то МОСКАЛІ. А тепер кажуть що то пан Чайківський , який вже помер давно. ЛЮДИ БОРІТЬСЯ за своє бо завтра вас так само до вагону . Методи ті самі що і колись , КРИМІНАЛИ ВІШАЮТЬ ні защо.
Рейтинг: 17+ -2-
 
бандерівець, 20:19 24 лютого 2013 р.
 
Йой Ганько! Шо то ся на білім світі робит. Хтіла м в понеділок завезти до міста троха молока і сиру. А тут кажут шо базару вже нема. Але кажут шо десь є нове місце. Називаєся площа Ринок. То певно тепер буде новий базар.
Рейтинг: 17+ 0-
 
До Ганьки, 20:32 24 лютого 2013 р.
 
Та чи ти.сусідо моя дорога зовсім глузд втратила?! Яка площа Ринок? Та там тепер навіть не совєцька власть як я думала, а бандюковицька. Вхопить тебе тотой мордатий Шильнік за груди і до цюпи. Або Беркутів нашле. Сиди ліпше дома.
Рейтинг: 15+ -2-
 
Цьоця Ганя, 20:45 24 лютого 2013 р.
 
Йой Ганусю ти моя рідненька, добре шо ти в мене є. Всьо знаєш, всьо поясниш. То як тотой добродій Шильнік такий фест хлоп, то я певно туда піду.
Рейтинг: 7+ 0-
 
Сусідка, 21:12 24 лютого 2013 р.
 
от, що люблять у нас поговорити - те люблять, а як зробити, всі чимось зайняті. Зрозуміло одне, що найбільше говорять тут ті, хто мабуть сам мав якісь мрії щодо молочного ринку ( "величезна архітектурна цінність, може до ЮНЕСКО внесемо цю споруду?") де ви були раніше? чи ви пару днів як в Дрогобичі? Ринок- жахливий, побори, бруд - як не вітер дме. то дощ і сніг на голову паде. Ви про людей думаєте? Не смішіть нікого тут своїми "патріотичними" висловами. Якби Ви думали за людей, давно мали піднімати питання про стан ринку, робити., перевіряти, звертати увагу всіх і вся. Але вам це вочевидь не заважало. А не можете зробити- то не заважайте хоча б. Давно зрозуміло, що немає власника, немає порядку. Такий в нас менталітет. Дрогобичани вартують того, щоб почувати себе гідно, і не купувати продукти з землі.
Рейтинг: 4+ -6-
 
, 21:20 24 лютого 2013 р.
 
IP: 95.215.158.249-ініціативу, має кошти, має групу підтримки, знайшла інвестора-завдяки таким в дрогобичі немае промисловості і одні тогові центри а люди їдуть в польщу-а ви що маете частку в цьому бандитському суперпроекті?
Рейтинг: 11+ -3-
 
, 21:57 24 лютого 2013 р.
 
В нашому місті ворожа влада весь час розвалювала ринок, щоб вкрасти землю в громади. Де партія Свобода, де депутат Ілик, за яких голосували Дрогобичани (не губіть свій рейтинг), ви повинні разом з громадою відстоювати громадські землі і громадське добро, і виносити ці питання навіть на державний рівнь, а не стояти осторонь і чекати коли ненависть громади до влади вийде на зовні.
Рейтинг: 5+ -1-
 
свідомість, 22:50 24 лютого 2013 р.
 
в будинку (з заді) по вул.м.ринок 7 тріснула стіна(може впасти).треба щоб жек спочатку укріпив а тоді щось будете робити. аварІйний стан...
Рейтинг: 7+ -1-
 
жителька, 23:44 24 лютого 2013 р.
 
аварІйний стан! м.ринок 7, м.ринок 7 м.ринок 7 задня частина будинку
Рейтинг: 6+ -2-
 
жителька, 23:48 24 лютого 2013 р.
 
Ви вже 20років чекаєте, що хтось для вас щось має зробити: депутат, мер, президент. Якби ви поцікавилися що насправді робиться в місті, то би не писали всіляких бздур про Свободу. Прийдіть хоча б на одну сесію в Міську раду і подивіться як хто голосує. Правду Ви пишите, що відстоювати вони повинні разом з громадою, але та громада сидить по хатах.
Рейтинг: 6+ -2-
 
До Свідомості, 07:16 25 лютого 2013 р.
 
Ну чому Ви так... правильно людина пише, де п. Ілик?... Ви ж прочитали одне слово "Свобода"... і зрову дозволю не погодитись з Вами... ми для того і обирали владу, щоби вона щось робила, а не для того, щоби ходити на сессії та вимагати від них тих чи інших дій. Це в теорії, звичайно...
Рейтинг: 10+ -1-
 
до попередника, 08:34 25 лютого 2013 р.
 
Всі ми маємо те, де всіх нас мають десь: не маємо нічого. Перейдіться ринком і порахуйте, скільки там людей з вищою освітою і що вони від неї мають- пшик і пшикалку. Напевно, не розчаруєтеся. А, якщо й так- то що зміните?
Рейтинг: 2+ 0-
 
Петру, 08:40 25 лютого 2013 р.
 
це той курило що серце хотів вирвати у дівчат з кафе надія і зажарити як він говорив
Рейтинг: 6+ -1-
 
ом, 15:21 25 лютого 2013 р.
 
якщо п.Ілик кожному дрогобичанинові буде підтирати зад; тоді хто буде приймати закони ?..Для вирішення міських проблем ми і ми і тільки ми обирали мера і місцевих депутатів.
Рейтинг: 2+ -8-
 
ми, 20:26 25 лютого 2013 р.
 
Моісеєнку слава! Добився чого " треба було" для дяді і папи. Молодець навіть без ножниць справився! ***
Рейтинг: 3+ -4-
 
Хворий, 21:24 25 лютого 2013 р.
 
"Прочитав всі коментарі і зрозумів: Радянський Союз помер, але радянська людина його пережила..." 
 
ні, ти, на жаль, так нічого і не зрозумів. так само як та "молодь" яка тут теж коментувала, і наша молодь загалом. ну що зробиш - вірить народ в красиву казку про те, що індивідуальний егоїзм купки дільців і наповнення їхніх приватних кишень якимось незбагненним чином мав би привести до зростання загального добробуту. вірить - і все...
Рейтинг: 1+ -1-
 
до Володимира № 46.201.192.44, 20:09 26 лютого 2013 р.
 
а дехто ще й "естєт" - сміття і болото йому найбільша проблема в державі і в місті. нічого! ще трохи і наведуть той ваш так бажаний "порядок", наведуть! зроблять з нас "вітрину", яка буде приховувати реальне життя.  
 
але я чомусь думаю (мені хочеться в це вірити), що коли нарешті збудеться мрія багатьох і ми не побачимо більше "болота і сміття", коли все буде стерильно і "вилизано", коли справжнього овоча чи фрукта, чи молока з брудної пластикової фляшки з землі чи сиру більше не знайдеш - мені хочеться вірити, що коли це настане, то нам не сподобається таке майбутнє... 
 
Хочу справжніх продуктів! і болота!
Рейтинг: 1+ -2-
 
andrew, 20:15 26 лютого 2013 р.
 
а от коли нарешті "не сподобається", коли ви нарешті прокинетеся (ЯКЩО ви нарешті прокинетеся) - підемо разом громити ті "акваріуми", яких понаставляли всюди, і різати (вішати, тощо, - можливі варіанти) тих грошових мішків і бюрократів, які з цього наживаються і які це дозволили.
Рейтинг: 2+ -3-
 
andrew, 20:17 26 лютого 2013 р.
 
@індивідуальний егоїзм купки дільців і наповнення їхніх приватних кишень якимось незбагненним чином мав би привести до зростання загального добробуту@ 
Я вірю у працювиту і творчу людину, яка своєю працею створює певний продукт. Така людина постійно втікає від паразитів, грабіжників і скигліїв, які посягають на її гроші. Гроші - це продукт обміну, які можуть існувати лише за умови вироблення певного продукту і наявності людей, які виготовляють цей продукт. Вони створені для людей, які виробляють і обмінюють певну цінність присутню у товарі на іншу цінність. Гроші не створені для скигліїв, які випрошують їх сьозами чи для грабіжників, які забирають їх силою. Сумпільство приречене на стагнацію, коли творців демонізують або карають за їхні досягнення. Паразити, скиглії і грабіжники можуть жити лише за рахунок інших.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Володимир до Andrew, 00:59 27 лютого 2013 р.
 
хотів би вже побачити в Дрогобичі правдивого інвестора який вложить кошти убудівництво фабрики заводу або реконструкцію старих підприєьств щоб дати людям роботу Взяти на приклад швейну фабрику повул Грушевського якадавно уже дармує ічекає інвестора А ті інвестори на чолі владою які вкладають кошти впромисловий імолочний ринки це єнастояще рейдерське захоплення території
Рейтинг: 4+ 0-
 
воля, 18:45 27 лютого 2013 р.
 
Побудують торговий комплекс, і хто туди пустить селян зі своєю продукцією? А якщо пустять, то за місце потрібно буде виложити більшу половину виторгу, (треба ж буде швидко відбити 6 000 000грн. інвестицій) для них це єдиний заробіток, а для нас шанс отримати натуральні продукти.
Рейтинг: 4+ 0-
 
Василь, 22:50 27 лютого 2013 р.
 
Володимире, ви напевно начиталися ідеалістичних книжок про американських мільонерів типу Форда або Цукерберга. Це у них креативні творчі працьовиті люди стають заможними, а скиглії - залишаються ні з чим . У нас це діє трохи інакше - поцікавтеся, як були накопичені перші капітали теперішніх багатіїв після розпаду СРСР. Є багато документальних свідоцтв, напр. фільм "Кримінальна окупація України". Коротше кажучи, були два шляхи: через кримінальний розподіл бувшого держмайна, рекет і "кришування" підприємців, або через грабіжницьку приватизацію того ж майна вчорашніми функціонерами - комуністами, які, швидко вловивши подих часу, поперевдівалися у вишиванки і залишилися при кориті. Напевно, існують окремі мамонти - люди, що доробилися чесно у нашій країні, і яких не вбили і не посадили свого часу конкуренти. Мені не доводилось зустрічати... Так що ніхто не демонізує багатіїв, люди відносяться до них так, як вони того заслуговують і довіри не мають..., як показує життя, небезпідставно...
Рейтинг: 2+ 0-
 
юлія, 02:46 28 лютого 2013 р.
 
Я жодним чином не ідеаліст. І ілюзій щодо американських міліонерів у мене також немає. У нас зараз все відбувається, як і в Америці 100 років тому - олігархи, авторитарна влада, відсутність імплементації трудового права, слабкість профспілок, спроби невеликої частини населення щось змінити.  
Моя відповідь стосувалася коментаря Andrew, який закликав різати багатіїв. Сам акт, на мою думку, нічим не відрізняється від грабежу і мародерства. Ми вже цей етап проходили не так давно у своїй історії. Мені особисто важко зрозуміти хід думок наших людей про абсолютну рівність і справедливість. Їх у принципі не може існувати, оскільки люди: а)неоднакові за своєю природою і інтелектуальними здібностями, б)егоїстичні і деспотичні в)ліниві. Тому на противагу рівності треба просувати ідею творчості (продуктивності): для того, щоб бути багатим потрібно важко і наполегливо працювати. Творчі люди, у моєму розумінню, - це всі продуктивні категорії - від сантехніка і до скульптора. Паразити, скиглії і грабіжники - постсовкова людина, з її загостреним почуттям справедливості і безмежною пасивністю.
Рейтинг: 4+ 0-
 
Володимир до Юлія, 10:04 28 лютого 2013 р.
 
курило прихопив кафе надію та пельменну зараз він здав в аренду і бере з кафе надія 12 тисяч в місяць а з пельменноі бере 16 тисяч в місяць де податкова інспекція
Рейтинг: 3+ 0-
 
працівники берізки, 11:52 28 лютого 2013 р.
 
Так на ринку бруд і болото, але хто в цьому винен...? Продавці які щоденно вносять пату за місце, чи керівництво ринку яке не зробило нічого для покрашення умов торгівлі та санітарного стану ринку? Тоді ж і виникає запитання в чиїх кишенях осідає ринковий збір, та між якими гілками влади він зникає? Як бачимо що мерія міста та силові структури не дуже хвилюються цим питанням, а може вони знають на чиїх рахунках осідають зібрані з селян гроші за торгівлю на ринку?
Рейтинг: 4+ -1-
 
дрогобичан, 17:54 28 лютого 2013 р.
 
От справді а давайте побалакаємо про чистоту на ринку! Ще коли я працювала, а за мене керівництво мінялось від 1999 по 2005рік! останні роки жах! Наспрвді думаю існує на ринку вакансія прибиральниці, але комусь ця зарплата в оці! не одноразово я свідком ставала як алкаші за нещасну пляшку горілки ригали базар! Як там хтось писав що риба псується з голови! А внас усі проблеми з керівництва!
Рейтинг: 3+ -3-
 
Правда, 15:04 06 березня 2013 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5806 днів)