Дрогобич - файне село

Надрукувати
Відео
Написав(ла) Жорж Меддей   
18.07.2013
ВідеоДорогами, де ходив Іван Франко, машини проїхати зараз не можуть. На ремонт доріг тепер виділяють гроші - і ось що маємо, а ви мовчіть і терпіть далі.



Переглядів: 6297

Коментарі (38)
 
Шановний авторе, чого Ви вчепилися якогось невиличкого кавалка дороги, по якому і в такому стані можна проїхати, і паплюжите народом обрану і Богом нам дану владу, подивіться на вул. Словацького, подивіться на провулок, що веде до будинку нашого міського голови, а також є ще багато вулиць, які перебувають у хорошому стані, тож співайте оди, а не хайте нашу владу. 
Неможливо зробити усе і відразу, трішки почекайте, переоберіть цих достойників ще на один строк, коли вони зроблять порядок у себе, тоді і громаді щось перепаде. 
Краще покритикуйте себе за неякісне відео, скажітЬ що Вам заваджало зробити його більш якісним. 
А взагалі щире дякую Вам за зроблену роботу, добре що у нашому місті не всі байдужі, щасти Вам.
Рейтинг: 11+ -8-
 
Василь, 19:51 18 липня 2013 р.
 
Самбірська зависла в повітрі бо Радзієвський хоче передати її на баланс автодору, ті, напевно, відбиваються ногами та руками, так що невідомо коли тут буде наведено лад, добре хоч від Лішні трохи поремонтували, а ось в Самбірському районі навіть кінь не валялся. Я, особисто, на цю вулицю навіть вже не заїзжаю, але е ще пропозиція перейменувати Самбірську в Лагодицьку і лишити в такому стані як є, може Лагодичу буде соромно. Чи не буде?
Рейтинг: 18+ -3-
 
Сергій, 20:10 18 липня 2013 р.
 
По -перше Дрогобич не село, а пгт\посьолок городського тіпа\, а по друге, на дороги немає належного бабла, себто відповідноі суми\щоб ще була можливість ще щось і стибрити\..про це навіть якось мовив самий крутий пацан господін Пахло...Відео-кіно нормальне - з гумором -а що робити.Добре що маємо ще таких гроиадян, які оце все нам доносять до самого носа . ..ДЯКУЮ! Ну і Ваксилю! Дякую за гумор, пише правду і нічого лишнього.Дороги дорогами, а що будемо робити з дрогобицькими медичними закладами?Хто про оце все відзніме кіно?Тут запитань більше чим потрібно і все буде починатися - ЧОМУ ТАК?Не по конституціі?
Рейтинг: 10+ -2-
 
По-перше ...Дрогобич не ...., 20:44 18 липня 2013 р.
 
Подивився на то відео і зовсім пропала охота того ліита відвідати рідний Дрогобич. Почекаю поки зремонтуть дороги. Що поробиш, буду і дали отримати задоволення від прощивання в ’’загниваючуму капіталізмі’’ чк казав колись нам комуністичний бос дрогобиччини товаріщ Радзіїєнський.
Рейтинг: 8+ 0-
 
Загниваюча American - але з до, 20:55 18 липня 2013 р.
 
Радзієвський обіцяв відремонтувати Самбірську ще у червні, а у липні розпочати капітальний ремонт вул. Л.Українки. пацан сказав - пацан зробив!
Рейтинг: 10+ -1-
 
олег, 21:43 18 липня 2013 р.
 
Дрогобичани - а навіщо вам ті дороги ? Був в Дрогобичі - всі їздять , ходять, смітять і всі довольні . Жодних протестів :p Машини їздять помало - пішоходи довольні , шиномонтаж довольний , автодор довольний , автозаправки балдіють , кому зле іде знайти тих кому зле від доріг ? :eek
Рейтинг: 19+ 0-
 
воля, 22:36 18 липня 2013 р.
 
дорогу взагалі не ремонтували?
Рейтинг: 1+ 0-
 
спостерігач, 22:47 18 липня 2013 р.
 
Класна ідея перейменувати Самбірську на Лагодицьку. Я - за! Лагодич хвалився у минулому році, що залатав всі ямки і ще себе на бігборді виставив. А чо машина не доїхала до кордону Лішня-Дрогобич? Та там такі гарні ями, ну готові окопи! Взагалі якщо раніше до Самбора тою дорогою їхав 40-45 хвилин, то тепер на 20 хвилин довше. Вісьта-гайта, вйо! .)
Рейтинг: 10+ -1-
 
Хохотун, 23:02 18 липня 2013 р.
 
А я до Самбора Їзжу через Львів. Виходить і скорше і дешевше...
Рейтинг: 8+ -1-
 
Гуцул, 06:28 19 липня 2013 р.
 
Дивлячись на кількість "-" у коментаря п. Василя, з гумором у людей гірше, ніж з тверезим глуздом :)
Рейтинг: 3+ -3-
 
стебничанин, 08:54 19 липня 2013 р.
 
Кому потрібні дороги? МЕНІ? Вони мені нах... непотрібні! Нафіга ставити "лежачих ДПСніков" як у сусідньому місті між "дніпром" та" бескидом" Чабана. Якшо їм то есть власнікам "вйодер с кальосамі" трєба палоси (а може і фалоси) для руха, то х аси роблєтъ (блетъ)! Шамборівшкий напрямок – від Підбужа до Лужка, Штришький – Бохехівсько-Гаївські громади і т.д., і т.п. Бабло, капуста, бащлі і інші ценніє вєщі мають? МАЮТЬ! То вперед на Zaklady Asphaltiwy зомовлєти дроги! Я і на ровері возитись по ним можу, а решта мені по…. :grin :grin :grin :grin :grin :grin
Рейтинг: 2+ -5-
 
Ost FM feat. Bender Rodriguez, 09:57 19 липня 2013 р.
 
Тема актуальна, але шо за рагуль в машині тіпа "мурчащий" з наркоманським голосом шось там мичить через вікно, сукає, блякає. Таких фраєрків полупокерних зараз розвелося більше, ніж ям на дорогах. Жертви "бумера" і "бригади"
Рейтинг: 16+ -1-
 
пєсєц, 10:45 19 липня 2013 р.
 
Відаймо Дрогобич полякам! Давайте проведемо референдум місцевий, що місто типа хоче вступити в склад Польщі. Вони точно наведуть порядок, створять робочі місця. За 3-5 років місто не впізнаєте. Хіба все довкола по польськи буде. Українці-бойки-дрогобичани не здатні творити щось путнє. Ні вигнати на хрен мера-ідіота, ні мудро проголосувати на виборах... Вони здатні хіба звиздіти багато, бухати...
Рейтинг: 15+ -3-
 
Роман, 11:05 19 липня 2013 р.
 
Не заважийте владі щось робити, а то вна си образит. А, взагалі, якщо чесно, то нащо та Америка забила Беню Ладного- най би ліпше заслала "го до нас- то він би бігом всьо повиладнював, навіть була би нафта з бензинов! Але чесно- мало, якщо всечесно- то на який трафель казначеї тримають гроші в калитках- та віддайте бюджет місцевим громадам, люди самі підут обладункувати! Чи то, може, всьо пішло на депутати, котрі (ЯКИМИ ОЧИМА?) пороз"їздилиси по Канарах і округах- кожен гедеж зи ?) тисячами грошей, тогди як нарід мусит виживати на якихсь 500, 1000, пенсію, півтори тисячки. Вони будут казали, що то нам таке прийняли ще дотеперкай, а ви не вірте: вони сами за то прогаласували якихсь два тижні тому. То нащо було си тисячам народу вчити по школах й інститутах, якщо всьо равно колишні двійочники понакупили си персональні яхти і літают за кордони додому (?! ) приватними мало не "Боїнгами"?! Люди, чи ви дурні- не пхайте дітей на дипломи, бо будут бідували, а ви си постарієте- і що? А ніц! І всі то будут мали в задриници- кожного у власній! І навіть не допереконуйте, що неправда- правда!
Рейтинг: 3+ -1-
 
007, 14:33 19 липня 2013 р.
 
Був сьогодні у Стрию. Шо тут сказать, таке враження ніби побував у Європі, гарні дороги, красива розмітка, відремонтовані тротуари, побілені бордюри, чистота, не видно куп сміття, а найголовніше що немає тих рагульских МАФів якими обставили весь Дрогобич. 
Вернувся в Дрогобич, глянув на ту розруху аж плакати захотілося, довели курви місто до ручки((( А бодай вас...
Рейтинг: 15+ 0-
 
Водій, 00:07 20 липня 2013 р.
 
А що скажете про гол архітектора Петранича-уродженця Трускавця і комсомолу? Нащо папік його притяг в наше славне місто?
Рейтинг: 1+ 0-
 
а про голархітектора, 10:06 20 липня 2013 р.
 
Це який вже раз Стрий хвалять - вроді хтось піарить місцеву владу. Я був тиждень тому в Стрию і нічого особливого не помітив. Місто як місто. Хіба може кіосків менше, зато базарів не бракує.
Рейтинг: 3+ -3-
 
про Водія, 12:54 20 липня 2013 р.
 
Можливо вам приснилось, що ви були в Стрию. Стрий і Дрогобич, це як Європа і Україна, близько одні біля одного, але спільного мало.
Рейтинг: 7+ -2-
 
Євген, 16:50 20 липня 2013 р.
 
Не приснилось. Є хіба що невеликі косметичні відмінності.
Рейтинг: 2+ -6-
 
Євгену, 17:47 20 липня 2013 р.
 
В загальному, не тільки по стану доріг, Стрий виглядає набагато краще від Дрогобича, звичайно з європейськими містами не порівняти, але відразу кидається в око що місто доглянуте. І щось дуже дивує мене своїми претензіями чувак з Румунії, хоч ця країна і є членом Євросоюза, але як була ніщебродкою, так нею і лишилася.
Рейтинг: 8+ -3-
 
Сергій, 20:21 20 липня 2013 р.
 
Я щось не зрозуміла при чому тут Румунія...Чому відразу напад і критика краіни?! Чувак з Румуніі? Ну іщо? Не мае права голосу? Я -з Італіі.Завтра напишете, що Італія- теж брудна і так далі...Я теж була минулого року проіздом у Стрию і село-селом.Можливо.чистіше.Я не помітила.Взагалі.порадила б писати без образ Кожен мае право висловити свою думку.Украіна-демократична держава чи я помиляюсь?!
Рейтинг: 8+ -4-
 
до сергІЯ, 23:16 20 липня 2013 р.
 
Прікалують мене такі наші кобітки з ближніх і не дуже ближніх сіл, які поїздили си троха до Італії, ноцники за старими поносили і дупи їм підтирали - а потім тут починають корчити з себе сіньору і Стрий селом називати. Марусинцю, ти вийшла зо села, але село з тебе ніяк не годне вийти.
Рейтинг: 10+ -5-
 
доїжджєючім, 10:13 21 липня 2013 р.
 
Якщо Ви вже закликаєте спілкуватися без образ то й не називайте Стрий село-селом, слідкуйте спочатку за собою, а потім вже робіть зауваження іншим. А з 10:13 я повністю згідний! :grin
Рейтинг: 4+ -5-
 
Сергій до італьянки, 11:25 21 липня 2013 р.
 
ШАНОВНИЙ СЕНЬОР ІЗ МІСТА! Чому кожного разу якщо пише хтось із Італіі-відразу хочуть принизити?І навіть якщо наші жінки працюють по догляду за старими , щоб ці гроші переслати на Украіну-що в цьому такого? Ви читайте економічні газети і зрозуміете, що банки Украіни працюють завдяки цим грошенятам! До речі. я в Італіі .дякувати богу. дупи нікому не підтирала...Та це не міняе діла.Згідна.що деякі жінки задирають носи.Я це і в Італіі помітила.Та не судіть всіх однаково.А щодо того, що наші міста не тягнуть на італійське село-це правда.Це не критика- і мені це болить.Та на жаль -змін немае, А от люди наші озлоблені на всіх і це теж наше буття!
Рейтинг: 9+ -3-
 
ДО ТОГО .ХТО не мае поваги до , 17:21 21 липня 2013 р.
 
Дуже сильно себе не вихваляйте, українська економіка тримається не лише на заробітчанах, і я не думаю що Ви працюєте набагато тяжче ніж працюють люди в Україні, і якщо вже вимагаєте поваги до себе, то навчіться спочатку поважати інших. Про дупи людина сказала образно, але й Ви, напевно, в Італії працюєте не викладачем в університеті.
Рейтинг: 7+ -6-
 
Сергій, 20:07 21 липня 2013 р.
 
Шановний ПАне! Щось я не помітила, що у замітці з Італі когось образили , а ось у Вас іроніі аж забагато.Не всі наші жінки працюють служанками.Уявіть собі, що існують ще викладачі.перекладачі.продавщиці.службовці в аеропорту і т.далі.І ті, що працюють по догляду за старими-пекельний труд.Хочете-попробуйте.І на Украіні існують тяжкі роботи.Та мені здаеться мова була не про це.У нас тема статті одна-а дискусіі зводяться до проблем далеких від теми.Тільки комусь щось не сподобалось і в хід пускають жало.
Рейтинг: 7+ -1-
 
ДО Сергія від ще одноі із Італ, 16:26 23 липня 2013 р.
 
Цитую: "Я теж була минулого року проіздом у Стрию і село-селом" - з цього все і почалося. Ще питання є?
Рейтинг: 4+ -5-
 
Сергій до італьянок, 19:59 23 липня 2013 р.
 
Румуния набагато пишла вперед ниж Украина.на жаль(
Рейтинг: 2+ -1-
 
Виталий, 21:31 23 липня 2013 р.
 
От тільки не треба розказувати як важко працюють українці в Україні. Заробітчани по всьому світі працюють набагато важче. 
Я мала змогу порівняти нажаль. А інші країни живуть краще бо люди там дійсно вміють працювати а нe тільки горілку пити і в груди битись
Рейтинг: 7+ 0-
 
до Сергія, 23:25 23 липня 2013 р.
 
Можу визнати тільки те, що заробітчани працюють дуже тяжко бо, зазвичай закордоном вони виконують тяжчу та некваліфіковану роботу, це не привід для гордощів, шановна. І співчувати я Вам не збираюся. Чи, може, Ви хочете щоб я Вам заздрив? І заздрити теж не буду. Хваліть сама себе подумки, і так само критикуйте інших.
Рейтинг: 3+ -7-
 
Сергій, 00:23 24 липня 2013 р.
 
Шановний Сергію! Я рада, що ви визнаєте що заробітчани працюють важко. І їм в жодному разі нема чого заздрити. Так, вони в основному, як ви й сказали, виконують важку і некваліфіковану роботу. І ви праві, для гордощів тут нема місця, абсолютно. А на рахунок заздрощів. які там заздрощі можуть бути...чому заздрити?...люди роками не бачать свої сім"ї. Покажіть де саме я себе похвалила і кого я критикувала? чи вам не сподобалось те, що я про горілку написала? Ну вибачайте, але такі вже українські реалії. Не хочеться сваритись з вами і тикати пальцями, але ви перші почали з критики назвавши Румунію "ніщебродкою". А коли наша заробітчанка з Італії назвала Стрий селом, чомусь це страшно заділо вашу гордість.
Рейтинг: 6+ 0-
 
до Сергія, 20:27 24 липня 2013 р.
 
Пояснюю: коли НАША заробітчанка називає Стрий, чи Дрогобич, село-селом це трохи інакше сприймається ніж коли я називаю Румунію ніщебродкой. Де б Ви не жили, і як би Ви не працювали, але не треба забувати свою малу Батьківщину. А Румунія - ніщебродка, десь, якісь великі міста ще нормально виглядають, але якщо заїхати трохи "глибше" - бруд і сморід. В нас теж є і бруд, і сморід, але ж ми ще не "європейська" держава.
Рейтинг: 2+ -6-
 
Сергій, 21:20 24 липня 2013 р.
 
Шановний Сергію! Не знаю яку кваліфіковану роботу виконуете ВИ на Украіні, а розумію лиш одне-Ви чомусь дуже озлоблені на всіх, хто працюе за кордоном. Можливо у Вас на те е особисті причини, проте це не дае вам права так іронізувати.Вашого співчуття ніхто не потребуе.Співчувати можна Вам за самовпевненість і вибачте Інший менталітет.Цілком згідна з жінкою із Америки: у нас одні свята і горілка завжди по любому поводу.За кордоном на Різдво і на Пасху -2 дні від сили вихідні.А у нас -самі знаете = 8 березня+! 1Травня тощо... Лікарі і медсестри на роботі День народження відмічають.Треба не один рік прожити за кордоном, щоб зрозуміти , що мінятись потрібно спочатку самим людям.Хочу додати, що я замужем тут давно і співчування не потребую...І ще одне-нам треба навчитись поважати одне одного на Украіні і відповідно поводитись.А то всюди одні мати ...І понти! Треба скромнішими бути-а у нас трохи щось досяг більше за сусіда і всіх уже за бидло вважае! І це теж нашареальність.на жаль.
Рейтинг: 7+ 0-
 
До Сергія від некваліфікованих, 21:46 24 липня 2013 р.
 
Я прошу вибачення.шановний. а з чого Ви взяли, що я я заробітчанка?! Я про це не писала і мені здаеться в Італіі проживае багато наших співвітчизників, які виконують як Ви назвали досить "кваліфіковану роботу".Прошу вибачення за "село".Абсолютно не хотіла ні образити.ні принизити нічого і нікого.Образний вислів.На жаль.повторюю.на жаль обидва міста мають досить непривабливий вигляд.Страшні дорогі.погані вказівки.облуплені будинки ...І п"яні на роверах, які ідуть на машини.На жаль. таку реальність бачимо звернувши з траси на Стрий...Щодо Румуніі, то запевняю, що стан справ там ліпший. І підприемці з Італіі потоком хлинули туди.повідкривавши заводи і фабрики.До нас поки не спішать...
Рейтинг: 7+ 0-
 
До Сергія від заробітчанки, 22:12 24 липня 2013 р.
 
До некваліфікованих - Я бачу що це Вас щось озлобило і Ви годні забрискати слюною всіх, в кого трохи більше святкових днів ніж в Вас, я не бачу нічого страшного в кількості вихідних днів, якщо це Вас так турбує, то не заходьте на українські сайти взагалі - і буде Вам щастя. В тій же Вашій Італії, як і в інших європейських країнах, є багато речей, які є гидкими та обурливими, якщо Ви згідні на ці речі закривати очі заради кусня ковбаси - воля Ваша. 
До незаробітчанки - я дуже радий за Вас, шо Вам пощастило влаштуватися на тепле містечко в Італі і Вам не треба заробляти тяжким трудом копійчину, і дуже сильно вибачаюсь за те, що ми такі "погані, облуплені, п'яні...", аж самому стало соромно... :cry
Рейтинг: 2+ -6-
 
Сергій, 22:51 24 липня 2013 р.
 
Сергію, жаль що не получається з вами нормально, по-людськи поговорити. Помітила, що багато наших сприймають все в штики і живуть по принципу " кращий захист - це напад". Жінка з Італії така сама українка як і ви і я, незалежно де ми всі проживаємо і точно так само як ви має право залишати коментарі тут і заходити на будь які українські сайти. Невже все, що вона сказала неправда? Треба бути просто сліпим щоб цього всього не помічати. Знаєте як кажуть, щоб добре побачити картину в музеї, треба відійти від неї. От мені здаеється ви дуже близько стоїте і бачите одну велику кольорову пляму. А ви спробуйте "відійти" - і відразу побачите всі деталі. І нажаль, повторюсь нажаль, вони зовсім невтішні. В Румунії мені довелось побувати, і погоджусь що доброго там мало (по крайній мірі з того що я побачила - хоча можу і помилятись). Але не позволяю собі називати чиюсь батьківщину ніщебродкою. Вам ж не було б приємно якби якийсь румун так назвав Україну. Сергію, вас ніхто ні в чому не звинувачує. З вами намагаються вести бесіду, не знаю чому ви так все сприймаєте. Давайте, в знак примирення хоча б віртуально "потиснемо руки" одне одному і закінчимо цю бесіду на мирній ноті. (От улыбки станет мир светлей (c) :-)
Рейтинг: 6+ 0-
 
До Сергія, 23:53 24 липня 2013 р.
 
Не дуже і треба мені ані вибачень, ані примирень, я висловлюю лише свою думку, Ви маєте право висловлювати свою. Ось на цій позиції і пропоную "розійтись".
Рейтинг: 0+ -5-
 
Сергій, 21:18 25 липня 2013 р.
 
я розчарований що колись родився в мисти, а тепер воно стало зачуханим селом, правда селом по схидно словянски, бо у нас села як миста.Був в Дрогобичи, гирко и нехочеться жити там, а втикати.коли вернувся додому в свое короливство, то подякував Богу...жалую що там так люди мучаться...тай добра не знають...за культуру не говорю...нема того всьго як колись було. 
Висновок один не вмиють украинци правити державою, над ними мае бути пан, поляк, австриець чи нимець.то все тоди буде и село поступово стане мистом.
Рейтинг: 0+ 0-
 
v.e.f., 22:07 16 серпня 2013 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5827 днів)