Побори у садках Дрогобича на 8 березня

Надрукувати
Життя сайту
Написав(ла) читачка Олександра   
02.03.2014
У дитячих садках збирають гроші на 8 березняЦього листа на електронну пошту надіслала нам постійна читачка. Публікуємо в оригіналі.

Доброго дня! У кінці робочого дня заходжу в садочок забрати дитину. Одночасно зі мною у роздягальні знаходились і інші батьки, які проінформували мене в необхідності здати на подарунки до 8 березня 35 грн.

Я відразу, не задумуючись, погодилась. Коли ж прийшла додому, то шляхом нескладних математичних маніпуляцій підрахувала: при 26 дітях у групі виходить більше 900 грн.

Звісно, нічого проти квітів не маю, але ця сума дозволить не лише квіти купити. А це вже схоже на те, із чим ми боремося всією країною. Невже ми не можемо себе і інших від цього відучити. Мені би було цікаво почитати відгуки читачів по цьому питанню.

Переглядів: 9416

Коментарі (65)
 
Я думаю, що це пропозиція "ініціатавної" групи з батьків, інакше кажучи довірених осіб вихователів садочка. Я дума, що хватає і по 10грн здати на квіти. 
Вихователі і нянечки і так крім зарплати харчуються з дітьми, носять до дому не реалізовані продукти і тп. Правда їх там богато, але...
Рейтинг: 19+ -4-
 
Борис, 07:41 02 березня 2014 р.
 
А ви навчіться недавати, тоді й вимагати ніхто не буде.Ці побори вже замучили в усіх сферах і пора покласти тому край.Добре б було просто звільняти з роботи за це, а ще карати керівників, бо вони розкрадають тисячі, і закривають очі на підеглих, дозволяючи їм принижуватись за подачки, і вимагати ті подачки.
Рейтинг: 31+ -1-
 
Ольга, 08:09 02 березня 2014 р.
 
Погоджуюсь з попереднім дописуваечм. 
Почнім кожен сам з себе, не роби те, що вважаєш неправильним, як що хочеш когось привітати, то сам купи квіти чи подарунок і привітай, а не проявляй "ініциативу" і не відбирай останню гривню у родичів, які не мають за що купити хліба своїй дитині. 
ЦІ побори виправдовують низькою заробітною платою, проте поробуй скажи щоб вихователь чи няня пішли на іншу більш оплачувану роботу, не підуть.
Рейтинг: 15+ -1-
 
Василь, 08:57 02 березня 2014 р.
 
А ще, чому працівники садків примушують батьків забирати дітей до 5 години?що мають робити батьки котрі працюють до 7 або ж 8вечора?Батьки вимушені залишати свої робочі місця та бігти в садки.Вихователі та няньки роблять дуже ВЕЛИКУ ПОСЛУГУ(це вони так вважають)дивлячись за дітьми, таке враження що вони знаходяться не на державній роботі а хто зна де, діти їх дратують.А це дратування породили низькі зарплати та нестабільність в нашій державі.
Рейтинг: 21+ -2-
 
ольга, 09:32 02 березня 2014 р.
 
Звичайно що привітати мабуть треба. Але сума має бути в межах розумного. Дійсно умовно кажучи на квіти, шоколадку для кожного вихователя і няні. Мені особисто було набагато приємніше коли до мене підійшла дитина на Миколая і запропонувала пригоститись мандаринкою Бо я розумію, що це будл щире бажання дитини, а не побори з батьків, які дають певні кошти а потім обмовляють вихователів, вчителіів. Правильно кажуть - почніть кожен з себе. Не давайта подарунків так, щоб вони сприймались як хабар. Більшість працівників сфери освіти працюють чесно, а якщо ви знаєте прізвіща тих, хто вимагає хабарі, то просто забиоайте своїх дітей від таких педагогів. Вони нічого доброго їх не навчать і не виховають справжніми людьми.
Рейтинг: 21+ -1-
 
!!!!!, 09:36 02 березня 2014 р.
 
що за садок? давайте називати наших героїв своїми іменами. В Доброгостівській ЗСШ, наприклад, цього року сказали, що нічого з дітей не вимагатимуть на 8 березня. А минулого року по 40 гривень збирали.  
Ні хабарництву!  
П.С. Саме з таких дрібних зборів і починаєтсья корупція в Україні
Рейтинг: 20+ 0-
 
Микола, 10:47 02 березня 2014 р.
 
А в школі яка ситуація!Здаєш кожен місяць по 10 грн на ремонт.А ремонту й не видно!
Рейтинг: 15+ -4-
 
, 10:48 02 березня 2014 р.
 
Якби-то по 10 грн.Класні керівники рвуть по 25 грн, а результату роками не бачимо!
Рейтинг: 14+ -2-
 
стебник, 10:55 02 березня 2014 р.
 
Що ви переливаєте з пустого в порожнє, не давайте і не будуть брати, самі навчили, чого муркати, в країні не та ситуація , зберіться та виженіть крахоборів, якщо вони не вміють жити по новому.
Рейтинг: 14+ 0-
 
Олег, 11:24 02 березня 2014 р.
 
Я також приєднуюсь до листа авторки.Набридли такі безчинства в освіті! Чому ж не ролять діти подаруночки своїми руками як в садочках так і в школах, як раніше, і це подарунок би був набагато міліший і дівчаткам, і мамам.Доки у слово подарунок будемо вкладати розуміння дорогої речі?! Особливо в школах, в молодших класах, де вчителі просто ЗАМОВЛЯЮТЬ собі дорогі золоті прикраси.ЦЕ НЕ ВИГАДКА!Батьки все б віддали, аби їхнє ЧАДО уло відмінником.ХОЧА І НЕ ВАРТЕ ТОГО!
Рейтинг: 18+ 0-
 
Здепський О., 11:26 02 березня 2014 р.
 
керивники молодших класив взагали обнаглили репетиторство пид час урокив подарки кожного мисяця та ц ще обзивають наших дитей и займаються теревенькаму пид час урокив пизнише напишу в який школи найбильше ганьба вч молодших класив :cry
Рейтинг: 20+ -4-
 
.юра, 11:50 02 березня 2014 р.
 
Тепер сміло посилайте всіх на йух, разом із їхніми необхідностями зробити подарунки на 8-ме березня, день вчителя, вихователя, матері, батька, вуйка, цьотки і всі інші так звані "праздники". Поприучували їх до тої .уєти, нехай дарують квіти одне одному, досить уже.
Рейтинг: 8+ 0-
 
нехай смокчуть лапку, 12:49 02 березня 2014 р.
 
дуже сильна стаття...в якомусь садочку, батьки здають...я прийшла додому, порахувала...а що, на місці порахувати без кулькулятура вже слабо?Чи вчилися вже не при Союзі і рахувати не вмієте? А нахєра давали гроші? Кому давали? Який садочок?
Рейтинг: 23+ -1-
 
дуже сильно, 13:03 02 березня 2014 р.
 
цікаво батьки щось там собі вирішили, збирають якісь гроші а виноватий садок . Що слабо було сказати тим, хто є ініціатором збору грошей, то вирішили всю жовч вилити ананімно. Не хочете - не давайте грошей і питання вирішено. А взагалі зараз не на часі такі питання.
Рейтинг: 13+ -3-
 
не про те думаєте, 13:14 02 березня 2014 р.
 
ВСЮДИ вимагають в садку у школі , інституті а потім треба дати гроші за роботу , САМІ себе грабуєм українці
Рейтинг: 16+ 0-
 
Іван, 14:11 02 березня 2014 р.
 
Хабарями - поборами в садках і школах, принижують громадян міста, які вже заплатили податки на утримання будинків і обслуговуючого персоналу, а також на прикладах батьків даючих хабарі, привчають малолітніх дітей до рабської поведінки в суспільстві. Тому батькам треба не боятись, а подати заяву до міліції про вимагання хабаря в садку чи в школах і міняти гнилі персонали закладів. Треба починати жити свобідними людьми і знищувати рабство в країні.
Рейтинг: 12+ 0-
 
Ген, 14:15 02 березня 2014 р.
 
Щось тут таке цікаве батьки пишуть - не здавайте. Минулого року ми вирішили не здавати гроші на ремонт школи, бо не відомо куди вони йдуть, та й зрештою це державна установа і фінансується з державного бюджету згідно документів ( куди діваються невідомо), то на кожних батьківських зборах чула своє прізвище як злісного боржника, дитині щотижня нагадували надписами в щоденнику, все відбивалося на оцінках. У класах чи групах завжди знаходяться такі "дуполизи", що перші біжать здавати, а тоді кажуть чому ремонт проводиться за наші кошти, хай і інші здають. Я згідна щоб не здавати, але і не збирати! :grin :grin :grin
Рейтинг: 19+ -1-
 
Мама, 14:23 02 березня 2014 р.
 
Невже вихователі не заслужили квітки на 8 березня?А самі б ви не проти , щоб вас привітали..?Вони ж жінки також ! Зрештою, ніхто від вас не вимагає! у мене теж дитина ходить у садок"Калиноньку" і ніхто мене ні до чого не примушує! Я й сама дивуюсь, чому нічого не збирають...Не звідти починаєте! Не там шукаєте корупцію!А на рахунок того, по скільки здавати, то чому ж ви не подаєте своїх пропозицій, а поливаєте тут усіх брудом?Чи вас вихователь просить?Чи може вона не прийме вашу дитину на наступний день у групу?Для чого вітаєте і здаєте гроші, щоб потім з лайном мішати?Чому, як вітають десь в офісі, то це нормально, а як у школі чи у садочку, то це-корупція?
Рейтинг: 21+ -13-
 
я, 14:23 02 березня 2014 р.
 
Думаю перш ніж публікувати дану статтю правильно було б зв"язатися із організатором свята та поцікавитися на які саме подарунки будуть використані дані гроші. Так сказати ознайомитись із кошторисом.
Рейтинг: 11+ -2-
 
ml, 14:48 02 березня 2014 р.
 
Цілковито підтримую попереднього коментатора! ніхто вас не примушує здавати гроші, але невже та вихователька чи нянічка не варта тих квітів чи подарунка на свято? я мати трьох дітей і люблю своїх дітей, але я на сьомому небі , коли вони у школі і садочку! я у групі їх не троє і не пятеро, а 26!
Рейтинг: 10+ -9-
 
, 14:53 02 березня 2014 р.
 
А не слабо, вихователям та вчителям - жінкам один раз відмовитись від отих подачок, які ж самі мами і готують, а потім обговорюють та обурюються, при чому зробити це при всьому батьківському колективі. А тоді подивитись, яким чином "ініціативна група" буде віддавати ці 35 гривень, і поясньвати, як так сталось, що частина зібраних грошей, можливо невелика, але чомусь не підлягає обліку. 
А може ініціативна група, за такої ситуації сама і піде та відсвяткує 8 березня (день гамана) за рахунок інших, з не ініціативної групи.
Рейтинг: 7+ 0-
 
моя думка, 15:03 02 березня 2014 р.
 
Шановні батьки, поцікавтесь скільки грошей виділяється на ремонт, скільки отримує школа, А ніскільки. А ті кілька гривень, що ви здаєте, йде на ремонт, це можна перевірити, А от вчителям гроші здавати непотрібно, більшість цього не потребує і не вимагає. Це лише окремі захланні особи тягніть "торби" на свята і примушують давати дітей на репетиторство, але від них ви все одно доброго ставлення не дочекаєтесь. А більшість вчителяв люди доьрі і порядні.
Рейтинг: 19+ -8-
 
вчитель, 15:30 02 березня 2014 р.
 
Підтримую попереднього дописувача. Якщо не здавати на ремонт, то будемо мати не школи, а бог зна що. Хто сумнівається в тому куди йдуть кошти - прийдіть до школи, допоможіть зробити ремонт і проконтролюйте. А ть якщо на ремонт хтось не здає грошей - не проблема. В багатьох школах не збираютмають грошей з малозабезпечених сімей, багатодітних... Дуже прикро що ми живемо в країні, де є гроші а бог зна що, а не на дітей ( в тому числі на рмонт шкіл). Повірте кожен вчитель з задоволенням б прийшов у вересні до школи, відремонтованої за кошт держави, а не проводив половину відпустки в школі і принижувався при цьому перед батьками, щоб елементарно провести косметичний ремонт. Діти повинні половину дня проводити в більш-менш пристойних приміщеннях. Ще можна додати - спокон віків школи утримувались за рахунок громади і зараз наша держава не готова взяти на себе ці витрати. Може колись все зміниться. 
Але я повністю підтримую пропозицію щодо припинення збирання грошей на подаунки вчителям (особливо коли це непомірні кошти на дороговартісні речі). В соцмережах є ініціатива не святкувати 8 березня, а всі кошти віддати на потреби сімей вбитих на Майдані і поранених (на лікування). Дрогобичани давайте підтимаємо цю ініціативу. Слава Україні!
Рейтинг: 8+ -1-
 
!!!!!!, 16:04 02 березня 2014 р.
 
А я це все не підтримую. Будь-яке примусове збирання коштів карається законом і ніхто не вправі змушувати батьків здавати кошти на ремонт без їхнього на те бажання. Наголошую ще раз ніхто навіть не цікавиться чи ви працюєте і скільки отримуєте з / п, здавайте і ще в визначені терміни( до кінця тижня чи місяця). На косметичні ремонти ! наголошую! кошти виділяються, а куди вони щезають - це вже інше питання.
Рейтинг: 13+ -3-
 
Мама, 16:24 02 березня 2014 р.
 
В країні назріває війна!Про які дурниці ви пишете. Не встидно? Одна одній щось сказала... досить було однієї фрази "Я не вважаю за потрібне здавати якісь гроші" і все .Проблему було б знято, для чого розсусолювати
Рейтинг: 16+ -3-
 
теж мама, 16:31 02 березня 2014 р.
 
Ще раз. кошти повинні здаватись добровільно і за це велика подяка батькам. Якщо хтось не хоче чи не може здавати, то ніхто на має права ви магати, а тим більше писати в щоденниках, або принижувати дитину при класі. Якщо таке є то негайно потрібно сигналізувати. Дійсно кожен сам вправі вирішувати куди і скільки своїх коштів давати.
Рейтинг: 13+ 0-
 
також мама, 16:34 02 березня 2014 р.
 
Всі йдіть до магазину "Сільпо" там є дешевий макаран, гречка, цукор, волива, і так далі і наберіть собі побільше і сховайте, бо всяке можен бути.Купіть си міх муки...а ви туво щось таке вимальовуєте...
Рейтинг: 6+ -5-
 
Валіть в "Сільпо"..., 18:23 02 березня 2014 р.
 
Вже треба перестати давати взятки лікарям , державтоінспекції, чиновникам вчителям вони получають зарплату від держави .
Рейтинг: 12+ 0-
 
мирон, 18:28 02 березня 2014 р.
 
Шановні розумні батьки! Ваші діти найкращі а ви наймудріші! Почніть із себе. Не давайте, будь ласка, нічого нікому! А якщо ви даєте, то мовчіть! Або говоріть кому дали і скільки, конкретно! Не поливайте, будь ласка, всіх брудом. Не міряйте всіх одним мірилом!
Рейтинг: 12+ -5-
 
Наболіло, 20:49 02 березня 2014 р.
 
не з того ми починаєм?Зі свята 8 березня?страшна взятка!краще б по кабінетах універу пройшлися під час сесії
Рейтинг: 8+ -4-
 
леді, 21:39 02 березня 2014 р.
 
Вартувало б вже перестати 8 день березня називати святом. :roll А з днем весни треба вітати 1 березня.
Рейтинг: 5+ -5-
 
Любов, 23:28 02 березня 2014 р.
 
Моя дитина вчилась у школі #3.Я від молодших класів до закінчення не хотіла здавати на подарунки вчительці.Але батьківський комітет наполегливо мене заставляв.Не буду вдаватись до дрібниць.Скажу так, що знайдеться хоть одна мамочка, у якоі 2-3 дітей, і вона щаслива що іі дітки в садочку, і вона отримуе соц.допомогу на цих же дітей, і вона легко розпрощаеться із100-200гр, бо вона не так тяжко іх заробила, як дехто з нас
Рейтинг: 7+ -1-
 
, 01:02 03 березня 2014 р.
 
У Дрогобичі в 8 школі далі продовжують збирати щомісяця гроші від батьків нібито на утримання класів в школі.А у четвер ще сказали здати по 40гривень на подарок вчительці.Слухайте на книжки дай вчительці дай.До яких пір це буде тривати маю намір написати заяву в міліцію нехай карний розшук займається такими горе вчителями які знання не дають лише в їх очах муляють грошенята.Невже вам вчителі несоромно що ви здираєте від батьків ті гроші а може і хтось і немає тих грошей.Я сама нерозумію нааіщо коли школу закривали ви народ та батьків збирали а коли ситуація покращилась ви вирішили ремонтувати школу ви хто вчитель чи завгосп.Та тими питаннями ремонту мають займатись директор школи та начальник міськво Сушко а не вчителька собі в кишеню.Зараз я даю шанс якщо сьогодні вчителька не поверне гроші усім дітям класу всі ті які збирала щомісяця від батьків, то завтра буде по перше подана заява від батьеів із підписами що вимагала вчителька грошей від батьків та учнів школи і по друге тут на ссайті озвучу хто з вчителів збирає такі гроші в школі бо скажу відверто не всі вчителі на таке погоджувались.Є ще чесні та порядні вчителі.Ось Вам і люстрація ось Вам і будуть нові посади для тої молоді яка в пошуках найти роботу вчителя.
Рейтинг: 12+ -4-
 
Мати учениці, 05:14 03 березня 2014 р.
 
А в 5 школі за батьківські гроші оновили куток в учительсткій під з... вчителів!
Рейтинг: 5+ -9-
 
мати, 07:47 03 березня 2014 р.
 
ДРУЗІ!Не секрет, що багато з нас пише під вигаданим ім"ям.То не бійтеся, пишіть хоч так, де і якій школі або садку, який керівник бере ХАБАРІ! ЩОБ ВСІ ЗНАЛІ! :?
Рейтинг: 10+ 0-
 
вчитель школи, 11:32 03 березня 2014 р.
 
Ой, ну які "побори"... Побори це хабарі у лікарнях, університеті (і в багатьох інших місцях). Мої дітки ходять в "Калиноньку", де хороші і приємні вихователі, ми туди любимо і хочемо ходити. Про жодні хабарі чи вимоги здати гроші та не йдеться. Так, ми збирали гроші на Миколая, і на дрібний ремонт по 25 грн. Все обліковано і батьки, які мають сумнів про доцільність їх використання, можуть перевірити все по чекам. А про вимагання в садочку я не чула (ні від керівництва, ні від вихователів). Мої дітки з радістю ходять (біжать)) туди, і я вважаю, що нічого поганого, що хтось хоче привітати людей, з якими їхня дитина проводить достатньо багато часу.Я не бачу проблеми в цьому. Хто має бажання і можливіть - здавайте, хто ні, теж ніяких проблем. Вважаєте суму завеликою (чи непотрібною) - беріть на себе ініціативу(і організовуйте збори, вносьте пропозиції, перевіряйте і т.п.). На 8 березня наша група нічого поки не збирає, а від себе ми щось обов'яково подаруємо, бо в цей день вітаємо всіх жінок, яких любимо і поважаємо.
Рейтинг: 10+ -7-
 
мама з Калиноньки, 13:30 03 березня 2014 р.
 
ДО МАМИ...Встидно!Як можна захищати порушення закону?Всі вони отримують зарплати, мають чоловіків, коханих, хто може поздоровити їх в цей день! Їм буде приємно.Хочеться комусь додатково поздоровити- БУДЬЛАСКА! Але чому я повинен здавати комусь гроші, якщо можу за ті гроші купити своїм жінкам в хаті квіти-мамі, жінці, дочці?! Чи то навідь купити і зажарити курку і з"їсть вся моя сім"я?!А не квітку для якоїсь чужої жінки.НЕ ХОЧУ І НЕ БУДУ ! :( :( :(
Рейтинг: 7+ -8-
 
тарас, 16:29 03 березня 2014 р.
 
МАМУЛЬКО ви цікава жінка-той хто хоче щось зробити, не буде пустословити в коментарях і погрожувати не відому кому.А навіщо здаєте?Ви напевне чорнорота геройка на усю 8 школу.Заспокійтеся, попийте чаю з м"ятою... :)
Рейтинг: 9+ -4-
 
До мами учениці, 20:43 03 березня 2014 р.
 
Почитай у словнику, що означає слово "корупція", а потім пиши...А заодно, що таке хабар.Чув дзвін, а не знаєш, про що пишеш
Рейтинг: 4+ 0-
 
!!!, 05:54 04 березня 2014 р.
 
Учора Роман Пастух із своєю *** дали хабаря в головній лікарні за продовження своїх пільг! є відео аргумент! Слава Україні, те саме зхробив невіідомий чоловік який говорив по російські..Кажуть, що туди ходять колишні сіксоти і кегебісти! Слава Україні!
Рейтинг: 2+ -1-
 
Сара, 10:42 04 березня 2014 р.
 
Виникли непорозуміння. Оце мій окремий коментар (зовсім сторонньої людини), я не помітила що тут уже є дописувач "мама" з коментарями, тому теж так підписалась.А то плутанина вийшла. 
 
Ой, ну які "побори"... Побори це хабарі у лікарнях, університеті (і в багатьох інших місцях). Мої дітки ходять в "Калиноньку", де хороші і приємні вихователі, ми туди любимо і хочемо ходити. Про жодні хабарі чи вимоги здати гроші та не йдеться. Так, ми збирали гроші на Миколая, і на дрібний ремонт по 25 грн. Все обліковано і батьки, які мають сумнів про доцільність їх використання, можуть перевірити все по чекам. А про вимагання в садочку я не чула (ні від керівництва, ні від вихователів). Мої дітки з радістю ходять (біжать)) туди, і я вважаю, що нічого поганого, що хтось хоче привітати людей, з якими їхня дитина проводить достатньо багато часу.Я не бачу проблеми в цьому. Хто має бажання і можливіть - здавайте, хто ні, теж ніяких проблем. Вважаєте суму завеликою (чи непотрібною) - беріть на себе ініціативу(і організовуйте збори, вносьте пропозиції, перевіряйте і т.п.). На 8 березня наша група нічого поки не збирає, а від себе ми щось обов'яково подаруємо, бо в цей день вітаємо всіх жінок, яких любимо і поважаємо.  
Вважаю, що це привітання не є злочином :)
Рейтинг: 8+ -1-
 
мама діток з Калиноньки, 14:56 04 березня 2014 р.
 
До Тараса (якщо Ви звертаєтесь саме до мене). За мої слова не соромно. Уважно прочитайте коментар. Я не написала щось хтось ПОВИНЕН щось здавати, і наголосила, що чи збирають на свято, чи на ремонт, чи ще на щось інше:"Хто має БАЖАННЯ і можливість - здавайте, хто ні, теж ніяких проблем " Будь який примус, звичайно, має каратися. Я висловила свою думку і бажання САМОСТІЙНО привітати (Ви у своєму коментарі якраз про це пишете), тих кого мої діти справді поважають і люблять.
Рейтинг: 5+ 0-
 
мама діток з Калиноньки, 15:09 04 березня 2014 р.
 
Не мачого давати нікому нічого а то привчилися брати і все одно чи маєш гроші чи ні нікого не цікавить.Сам мав таку проблему коли звернувся до лікаря а він почав голову крутити мов рік треба лікувати і повиписував різні ліки тільки толку з них не було а потім провірив по неті так люди коментували такі ліки як такі що не дають жодного результату і пару тижнів походивши до так званого лікаря побачивши що йому все одно поки нічого йому не заплачу вирішив до нього більше не ходити а який сенс і так вже 4 роки через хворобу майже з хати не виходжу за минулий рік 2 рази на вулиці тільки був а загально 6 років втратив повноціного життя.І я не жалію за те що так йому не заплатив тоді хоча і не мав тоді грошей а навіть як би мав все одно ні копійки би не дав бо він отримує зарплату це його обовязок допомагати людям.Закликаю всіх потрібно знищити корупцію і якщо хтось у вас вимагає хабаря ідіть у міліцію і пишіть заяву щоб можна було взяти злочинця на гарячому і щоб інші розуміли що будуть слідуйчими якщо будуть брати хабарі.
Рейтинг: 2+ -2-
 
Антон, 15:15 04 березня 2014 р.
 
Ой і вправду, набридли вже ці хабарники, але вони досить мудро поступають, нагло в очі не кажуть, а так легко з вітерцем, і все прикриваються дітьми( мовляв ви не для нас це робите, а для комфорту ваших діточок), в нас Стебник просто кишить цими хабарниками, особлива увага прикута до садочку"Колобок"( начебто найкрутіший садок, а насправді нічим не відрізняється від інших), ну і давно пора зайнятись садком"Калинка( де завідуюча прям безсмертна, сидить протягом 20 років), садок холодний, опалення нема нормального( чим дається новий хабар медикам( адже не секрет як діти хворіють в групах), а в садок"Колобок " хоч потрапити, треба спонсорнути на ремонт, чи обігрівач купити в групу!Тут дехто пише чому не називають садок? чи ще щось типу того?я дам пояснення:нам треба з себе починати, не боятись що живемо в містечку в якому один одного знаєм, і не хочемо заїдатись, от тоді...щось та й зміниться, почни першим...і остальні побачивши маленьку перемогу теж зуміють дати відкоша, і недоробляти нечесних завідуючих, лікарів та вчителів!Згадайте Радянськи часи?ми йшли з спільним букетом для вчительки, а в роддомі віддячувались коробкою конфет!
Рейтинг: 3+ -5-
 
За справедливість, 00:10 05 березня 2014 р.
 
А що в поліклініці дрогобицькій робиться? куди не зайди вголос в очі гроші деруть.Куди дивиться керівництво?
Рейтинг: 4+ -3-
 
пацієнт, 19:32 05 березня 2014 р.
 
Слава Україні Шановні дрогобичани, в зв'язку з відомими подіями , а саме військова інтервенці Росіею, частково наша організація призупинила люстраційні процеси на Украіні та у Дрогобичі.Дякую за інформацію стосовно здирників та корупціонерів.Наведені Вами факти будуть ретельно перевірені і ляжуть в основу обвинувачення пїд час народноґо суду.
Рейтинг: 2+ -1-
 
Правий сектор, 09:35 06 березня 2014 р.
 
Правий сектор, а як же ДДПУ? Це ж найбільший осередок хабарництва на півЛьвівської області! Коли ви будете над ними робити народний суд?
Рейтинг: 3+ -5-
 
Слов'янин, 09:46 06 березня 2014 р.
 
Слава Украіні. Звертаюсь до працівників та керівників контролюючих, правоохороних органів, органів місцевого самоврядування, керівників установ , закладів, організацій та службовців, схаменіться не беріть та не вимагайте хабарів.Не боітесь Божого суду побійтесь народного суду або самосуду. Не боітесь за себе, побійтесь за рідних та близьких, дітей та внуків.. Не боїтесь кари Божоі, побійтесь коктейлів ''Молотова'' та біт. Бо тоді Вам ніхто не допоможе .
Рейтинг: 2+ -3-
 
Правий сектор, 09:53 06 березня 2014 р.
 
На черзі не тільки ДДПУ Скотна Н.Г., ВПУ 19 Ясінський М.П., а всі викладачі -хабарники, директори шкіл та садків.Надавайте більше правдивої інформації, щоб суровіший та справедлівиший був народний вирок.
Рейтинг: 1+ -3-
 
Правий сектор до Словянина, 16:56 06 березня 2014 р.
 
І що ви думаєте - попри те, що написали не робити подарунків на 8 березня, розклеїли плакати по місту, гроші все одно позбирали і далі будуть вітати вихователів і вчителів, вартують вони того чи ні.
Рейтинг: 4+ -5-
 
Мама, 19:43 06 березня 2014 р.
 
побІйтесЯ бога! вЧепилисЯ до садоЧкІв та шкІл. напишІть конкретно хто вимагаЄ хабарІ. стІльки бруду . сама мабуть зашибаЄ вІд людей, тому й судить всІх пІд свою марку. недавай І нІхто не заставить. хоть раз допомагала ремонти робити ? спитай у вищих , де дІваютьсЯ грошІ ЯкІ видІлЯЄ держава, а до садоЧкІв І шкІл вони не доходЯть...
Рейтинг: 11+ -3-
 
, 22:45 06 березня 2014 р.
 
Так вірно ви написали що недавати хабаря тим вчителям які і поглядають на годинник щоб чимскоріш піти додому, бо дуже "втомилися".А про 8школу вже немає потреби і говорити достатньо що вже є батьки які згідні свідчити на суді, як в їх дітей здирають кошти нібито для клясу.А чи запитали вчителі чи має та мама чи батько ті гроші щоб дати до школи а ще точніше для того щоб вчителька мала на обід каву і до кави.Хто б про таке міг догадатись що вчитель після перерви йде до своїх учнвв уже в стані алкогольного спяніння.А де дивиться дирекція школи та Сушко.Але тепер має роботу гуманий суд в Дрогобичі нехай і вивчають ситуацію.Чула що мають скоро викликати вчителів до вивчення матеріалів до кримінальної відповідальності.Ото вде Дрогобич прогриміє немає мера немає і путьового і директора школи.Ганьба таким вчителям.Чудово коли тим вчителям на свято "ВЛАШТУЮТЬ" свято слідчі органи.Завтра буде гарне свято для вчителів 8 школи.
Рейтинг: 3+ -7-
 
Для правого сектору, 22:55 06 березня 2014 р.
 
Шановна мама ви пишете, що вам надають чеки про закупівлю того чи іншого принаддя для садка, а тепер я особисто вам скажу по власному досвіді, коли працювала в магазині канцтоварів, прийшла вихователь з с.Доброгостів, яка начебто брала канцтовари по чеку, а насправді вона обрала собі парасолю недешеву, сервіз та б.іншого.Ось так дорогенька і створюють легетимні чеки, яких насправді не існує!
Рейтинг: 3+ -8-
 
До мами садочку Калинонька, 00:44 07 березня 2014 р.
 
В країні назріває війна!Про які дурниці ви пишете. Не встидно? Одна одній щось сказала... досить було однієї фрази "Я не вважаю за потрібне здавати якісь гроші" і все. Проблему було б знято, для чого розсусолювати
Рейтинг: 6+ 0-
 
до всіх кого дусить ЖАБА!!!, 10:32 07 березня 2014 р.
 
Шановні батьки.Якщо ви думаєте що всі гроші зібрані віддають вихователям то ви дуже помиляєтесь.Куплять якусь коробку цукерок і квітку і тільки всього.Ви краще спитайте у тих батьків які збирають гроші де вони їх дівають. А по-дпруге ніхто від вас не вимагає нічого.Ви спочатку розкажіть яку взЯтку ви даєте завідуючій щоб попасти в садочок.а ви чіпляєтесь до бідного вихователя який вам чотири роки виховує дитину бо ви самі не хочете виховувати своїх дітей а здаєте до 'колгоспу'.Самі сидете дома а дитина день у день в садочку з ранку до вечора.То що ця вихователька не вартує якоїсь квітки раз у рік.
Рейтинг: 7+ -4-
 
юля, 20:10 07 березня 2014 р.
 
Диву дивуюсь коробку цукерок та квітку?Юліє ви мабуть одна з обділених увагою або вихователь, або жінка, якій не приділяє уваги чоловік!Я вважаю так, не подобається працювати в колгоспі?звільніть місце іншій!В радянські часи були садочки, в яких були групи з 3 місяців, і навіть вечірня, і всі були задоволені, а тепер? не садочки а просто занедбаний справді колгосп, тому що саме там за гроші батьків ремонти, приладдя та багато іншого, і так з року в рік.Питання де діваються тюлі?килими?які кожні 2 роки міняють, словом бардак!
Рейтинг: 2+ -1-
 
До Юлі, 23:01 08 березня 2014 р.
 
Нехер працювати в"колгоспі"якщо не подобаеться.А якщо вже взяла м'яч то пі.яч... Не подобаеться зароб.плата вихователькам, хай міняють роботу!
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 23:34 08 березня 2014 р.
 
Поділіться думкою про садок 17 "лелеченька"на вул.самбірська.Зареестрували дитину, заява наша дуже до.вго на розгляді.Можливо і не дочекаемся..туди потрапити офіційно?
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 23:45 08 березня 2014 р.
 
писати вмієте. а читати-ні.В газеті, в садіку, на сайті, може ще десь написано. що вже давно всі записують себе самостійно. Нічого чекати не треба. Вдома себе самі реєструєте і ні до кого претензій нема. ВПЕРЕД!
Рейтинг: 2+ 0-
 
я знаю, 09:23 09 березня 2014 р.
 
сама ти обділена і обмежена людина.Ми живемо не в радянські часи.Ти поцікався скільки держава виділяє грошей на садіки та школи .А взагалі як на мене то за 8 грн в день це халява якої немає в жодній країні.І я надіюсь, що нова влада обдумає це питання і тоді у вихователів буде нормальна зарплата і фінансування садіків буде належне і не потрібно буде збирати грошей з батьків.
Рейтинг: 1+ -2-
 
юля, 20:51 09 березня 2014 р.
 
І ось такі як ця Юля працюють в садочку, ой не за таких ми стояли на майдані. Гнати треба з садочків таких "милих" вихователів.
Рейтинг: 6+ 0-
 
Мама, 09:28 10 березня 2014 р.
 
Юля, если сейчас у воспитателей "ненормальная" зарплата, пусть увольняются! Ищут другую, более высокооплачиваемую работу.  
 
Ведь если бы никто не хотел в детсад идти работать за 1, 5-2 тысячи грн, министерство бы подняло зарплату. Шахтерам ведь платят много, но они для этого бастовали кучу раз.  
 
Но почему-то никто не уходит, более того - сидят на полставки. Выводы напрашиваются такие - что воспитателям, преподавателям, докторам и всяким чиновникам выгодно работать на своих должностях.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Малкольм Икс, 09:34 10 березня 2014 р.
 
Моя дитина вчиться у італійській школі і тут у європейській країні теж святкують 8 березня.так от ніхто мене не просив з батьків ніяких грошей ні на подарунок ні на квіти.І усі живі-здорові вчительці "корона не впала"
Рейтинг: 1+ -1-
 
оксана, 13:08 10 березня 2014 р.
 
От такі як Юля, кривдять наші малечі, ви подивіться скільки відео викладують в соцмережі, як вихователі знущаються з діток, особливо в ясельній групі, дитина буде обк...на, замурзана, а їм хочби хни!Гнати в шию таких доярок які працюють в "Колгоспі", я не кажу що всі одинакові, але більшість таких виховують в групах.В Стебнику був випадок, коли батько прийшов по дитину і тихо підійшов до дверей, а вихователь спитала кому з діток добавки( згребла з тарлок тих хто не доїв, та віддала тій дитині, що просила добавки), скандал був ще той, я взагалі пропоную поставити камери в садках, навіть не проти скинутись з батьками!
Рейтинг: 6+ -1-
 
До Юлі, 17:23 10 березня 2014 р.
 
я теж згоден з Юлею!Батькам замість здавати гроші для вихователів на всякі дурниці , зібралиб краще гроші на відео спостереження в групах.От тоді буде порядок.
Рейтинг: 4+ 0-
 
батько, 15:51 13 квітня 2014 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5806 днів)