Для "Правого сектору" у Дрогобичі Шевченко – духовний батько

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
10.03.2014
Правий сектор у ДрогобичіУчора, 9 березня, у Дрогобичі під час урочистостей з нагоди 200-річчя Тараса Шевченка відбулося своєрідне представлення місцевого осередку "Правий сектор".

(натисніть на фото для перегляду, всього 1 фото)

Молоді патріоти вишикувались перед пам'ятником Тарасові Шевченку і прочитали його безсмертний "Заповіт", засвідчивши цим своє бажання виконати волю поета. Присутні на майдані підтримали юнаків палкими оплесками.

За словами лідера "Правого сектору" Василя Сіряка, Шевченко для членів організації є духовним батьком. На його творах вони зростатимуть інтелектуально і духовно, готуватимуться до активної участі у творенні майбутнього держави, у якій шануватиметься людська гідність, пануватиме закон, не буде місця для корупції і різних зловживань.

Переглядів: 6344

Коментарі (35)
 
Добре, все супер. Поясніть мені, яке завдання мали ці хлопці в театрі під час урочистостей. Ще такого чуда в Дрогобичі я не бачила, щоб якісь люди у камуфляжах пильнували вхід до театру під час концерту. Від кого вони боронили приміщення театру? На це була потреба ? чи може ті, хто не поїхав на Київ бавились у гру " МАЙДАН " ? Невже їхню силу більше нема де примінити?
Рейтинг: 45+ -3-
 
Оксана, 21:05 10 березня 2014 р.
 
Яку силу? Ви про цих дітей на фото? Те, що вони переодіті в камуфляж не означає, що вони представляють собою якусь реальну силу. Попатрулювати вулиці вечорами, постояти якогось милого на вході в театр і з колесами біля "катюші" - це так. А на рахунок сили - смішно просто.
Рейтинг: 16+ -7-
 
Оксані, 21:17 10 березня 2014 р.
 
Це були представники самооборони Дрогобича. Потреба на пильнування входу була. За інформацією, яка була получена 8.03 - Дрогобицька секта Догнала планувала провокацію зі своєї сторони. Нічого подібного не відбулось, але краще перестрахуватись наперед... Тому приміщення було під охороною, як би це смішно не звучало.
Рейтинг: 15+ -13-
 
Дмитро Оксані, 21:30 10 березня 2014 р.
 
Діти бавляться в таку собі гру то зараз так модно потім будуть розказувати своім месним дівкам які вони круті))))) а дівки з відкритими ротами будуть вавкати і казати мамо якого я си хлопа врвала))) Все це говорить про туніядство теперішньоі так званоі молоді!
Рейтинг: 25+ -11-
 
до слова, 21:36 10 березня 2014 р.
 
Такі діти з самооборони по п'яні чуть не застрілили батька двох дітей, підбір в правий сектор має бути з адекватних людей а не з тих кому хочеться побавитись в Рембо. Дякувати чоловік залишився живий. Чому на майдані публічно за це не вибачився...
Рейтинг: 23+ -1-
 
Ваня...., 21:43 10 березня 2014 р.
 
Якраз всі призивного віку, нехай ідуть в армію, а небавляться у війнушку.
Рейтинг: 26+ -2-
 
Олег, 22:20 10 березня 2014 р.
 
Не думаю. що вони самі собі це придумали ( маю на увазі пильнувати театр) , хтось їх туди скерував. Не смішіть людей з тими догналівцями. Це для них була така собі розвага. Я була присутня при тому як двоє так званих охоронців не пропускали до приміщення жіночок інтелігентного зовсім не войовничого виду. А на рахунок сили, панове, у нас є де примінити силу молодих здорових хлопців. Чому б не зробити перевірку закладів , де ставлять спортивні ставки. Там маса неповнолітніх. Просто бодай повиганяти. Вони не мають права приймати участь в тих іграх. Власники таких точок закривають очі на це. Ім би тільки нажива. А продаж тютюну та алкоголю. Звичайно це треба робити і узгоджувати з міліцією. От вам і робота по силі.
Рейтинг: 15+ -1-
 
Оксана, 22:54 10 березня 2014 р.
 
Парни молодцы . Посмотрите на фото, они читают стихи Шевченка ! Для них это свооеобразная школа и возможность проявить себя с лучшей стороны . Именно так формируется , растет сознание личности . Учиться жить не для себя , но для общества - очень высоко поставлення планка . По плечу далеко не каждому. Их сила в единстве. Но главный вопрос состоит в том , чтобы порывами молодости , отваги , руководили достойные руки . Чьи это руки ? 
,
Рейтинг: 7+ -5-
 
Аналитик, 07:31 11 березня 2014 р.
 
діда звали не Яшка, а Нечипір. яшка був артилерист. направду, якщо цими хлопцями керуватимуть розсудливі люди - то чому б їм не зорганізовуватися? Аби тільки на банду не перетворилися, а то по Україні дуже багато тих, хто під маркою Майдану займаються грабунками
Рейтинг: 5+ -1-
 
до речі..., 09:31 11 березня 2014 р.
 
Подивитися на тих "захисників", стає зрозуміло-за що боролися на то і напоролися!Один краще другого, на вигляд схожі на вішалку! Селом аж смердить!
Рейтинг: 14+ -4-
 
не позорте батьків, 11:01 11 березня 2014 р.
 
Головою Дрогобицької РДА стане Олег Ягодський. 
 
Ця інформація активно обговорюється серед найближчого оточення нардепа Романа Ілика.  
Призначення Олега Ягодського -це свідчення тісної співпраці пана Ілика та дрогобицької місцевої влади.  
У Олександра Коростельова та батька Олега Ягодського спільний бізнес та спільні інтереси. За Олегом Ягодським до району очевидно плавно перейде і вся заплямована дрогобицька влада, яку начебто погнали з Ратуші помічники Ілика.  
За плечима Олега Ягодського і СДПУ(о), і хабарництво і корупція.  
Невже за це загинула «Небесна Сотня»? Де ви, «Правий Сектор»?
Рейтинг: 10+ -3-
 
Прес служба, 11:54 11 березня 2014 р.
 
Нам, правим, все одно, яке прізвище піде на ту чи іншу посаду. Зрозумійте, зміна доданків суми не змінить. Ми стояли і будемо стояти за зміну системи влади. А зараз промоніторимо всією громадою- ХТО ВЛІЗЕ ДО ВЛАДИ ціною такого дорогого (жертви людські) майдану!
Рейтинг: 3+ -1-
 
до ткзв"прес служби", 12:10 11 березня 2014 р.
 
Представники "Укра1нсько1 нац1онал1стично1 д1аспори в Рос11"- УНДвР, -В Зверненн1 до президента РФ В. Пут1на.зокрема пишуть"..вимогаемо зупинити агрес1ю против УССД., ."..спрямуйте ваших п1длеглих до мирно1 прац1".."Крим це Укра1нська Земля.."В1д центрального проводи п1дпис"Зулус", в1д Зеленого Клину"Заграва"в1д Малиново1 Укра1ни "Гонта".в1д Астраханського осередка "Лелека".
Рейтинг: 3+ -2-
 
, 14:31 11 березня 2014 р.
 
Вилізли на ззовню всілякого роду диванні експерти та кухоні революціонери. Більшість людей які на світлині приймали активну участь у сутичках Грушевського на Інститутській , займались організаційною діяльністю у Львові та Дрогобичі , а ті хто так натхненно нас критикує , підозрюю , дальше з дому не вилазить.  
Так в більшості захід відвідали юні , молоді представники "Правого сектору", , старші ж - через певні власні суб'єктивні причини не могли відвідати ( робота , сім'я і тд. і тп.) Але хочу зазначити одне , хто був у Києві на Інститутській зокрема , той міг побачити як себе проявляли 16-18 річні хлопці , а як деколи проявляли себе добре екіпіровані дядьки , які мають досвід , оскільки вже служили по 30-40 років із самооборони. Ось ці 16-18 річні хлопці відчайдушно йшли вперед, не жаліючи себе , і вони продемонстрували усю силу свою силу духу та волі , і проявляли в деяких ситуаціях більшу сміливість та кмітливість ніж старші товариші. Та й загалом гляньте список загиблих , покалічених - там ви знайдете багато неповнолітніх людей. 
Окремо хочу звернутись до так званого дописувача "не позорте своїх батьків" , твоя манера висловлювання прямо вказує на те, що "селом еж смердить" саме від тебе , і казус полягає в тому , що тебе захищають по твоїм словам 16-18 річні хлопці , коли ти , виходить вже страша людина , десь сидиш на теплому диванчику чекаючи захисту від них , скажу тобі одне : що ти невимовно жалюгідний.
Рейтинг: 16+ -1-
 
Назар, 16:58 11 березня 2014 р.
 
Яке право критикувати "Правий сектор" та сучасну молодь мають конформісти і за час всієї Революції в хаті відсиджувались , або зїздили разок-два на майдан у спокійний час ? 
Незрозумілий сплеск іронії щодо молодих активістів "Правого сектору" від так званих вище згадних конформістів-критиків , ці активісти хоч і в силу юного віку знайшли в собі моральні сили , сміливість та почуття патріотизму активно прийняти участь в цих доленосних революційних подіях , це все в більшості студентсво , а як нам відомо студенство - це рушійна сила любої революції. Ці "діти" навідміну від вас лінивих , боягузливих , "старших" людей зуміли внести вклад в цю революцію, а ви тільки проявляєте черговий раз свою жалюгідність вже "старші" конформісти. 
Скажу одне , у вас немає морального права насміхатись з цих людей , можете свою іронію виплеснути в сторону Назара Войтовича ( хлопцю якому було 17 років) який загинув від снайперської кулі, а ви зброд псевдо критиків перейняли на себе право насміхатись з юних революціонерів. 
Відчуйте свою жалюгіднсть , коли помирають юні патріоти , а ви зараз повністю насолоджуєтесь життям , бо тоді ви просто забоялись . але тепер берете на себе право насміхатись з них .
Рейтинг: 13+ -5-
 
перехожий, 17:20 11 березня 2014 р.
 
Запис про зустріч внесена до журналу відвідувань в Адміністрації президента, повідомив журналіст. 
 
Українська правда 
За словами Найєма, Ярош зустрічався з Януковичем 20 лютого 
Лідер “Правого сектору” Дмитро Ярош зустрічався з Віктором Януковичем у день кривавої бійні на Інститутській у Києві 20 лютого. Про це повідомив на своїй сторінці в Facebook журналіст Мустафа Найєм. 
“20 лютого лідер “Правого сектору” зустрічався з Віктором Януковичем, зустріч тривала півтори години, про що є відповідний запис у журналі відвідувань в Адміністрації президента”, – написав Найєм. 
 
Журналіст повідомив, що написав про це у Facebook, бо отримати коментар від самого Яроша зараз важко. 
 
“Пишу це тут, оскільки з самим Ярошем зустрітися зараз важко, а ця інформація вимагає публічного коментаря”, – зазначив Найєм. 
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 11:46 12 березня 2014 р.
 
Зустрічався Ярош 20 лютого, коли вже вбивали майданівців на Інституцькій. А “Правого сектора” там не було, хоча мали найкращу амуніцію і зброю, з якою тепер роз’ізжають по містах і створюють своі осередки. Тим самим будуючи образ радикалів-фашистів, які рвуться до влади. Це лякає як українців, так і росіян і європейців і є російським сценарієм. 
А на рахунок іх масовості, то на Майдані іх була сотня, хоча і велика. А тепер збираються з різних щілин герої. Ми будуємо правову державу, а не сцену для ідіотів. 
На рахунок ефективності, то ми вже говорили.
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 11:47 12 березня 2014 р.
 
так зв. "Правий сектор" це проект ФСБ. Доказом цього є те, що Музичка не чіпали майже двадцять років, хоча добре знали місце його знаходження.  
Спостерігав як "праві" працювали на Майдані. Розпочинають, кидаються в бійку, а потім організовано відходять залишаючи звичайних людей під палицями "беркутів". 
Завдяки "правому сектору" Україна втратила Крим. Завдяки їм ми втратимо демократію. Ознака втрат - присутність зазомбованих вилупків у камуфляжі на урочистій академії. 
Велика різня яку готують на замовлення Путіна у "правому секторі" чекає Україну. 
 
Як батько заграє, ворог враз ридає.  
То іти до кого молодому козаку.  
Червоні ліворуч, білії праворуч.  
Піду я до батька на гражданськую війну.
Рейтинг: 4+ -2-
 
Молот Тора, 14:13 12 березня 2014 р.
 
Люди, як ви любите критикувати, не розібравшись в ситуації.  
1. У театрі була охорона, оскільки справді поступила інформація, що догнали планують якусь акцію. А не пускали людей через те, що не було вже місця в залі.Стоячих! А також враховували правила безпеки. Охороною виступила Дрогобицька самооборона, а не представники Правого сектору. 
2. І погоджуюсь чи то з Назаром, чи з перехожим, що Правий Сектор таки багато чого досягнув. Маю на увазі не тільки Дрогобич. І якби не вони, хтозна як би зараз було. 
Хочу тільки порадити керівникам Правого Сектору в Дрогобичі більш пильно і прискіпливо обирати людей в лави організації. 
І пам'ятайте, байдужість - вбиває!
Рейтинг: 5+ -1-
 
Українка, 19:04 12 березня 2014 р.
 
до речі основа Правого сектора це Тризуб ім. Бандери. Організація, яка створена в Дрогобичі покійним Іванишиним. Дрогобич, холєра ясна, це місце де народився Правий сектор
Рейтинг: 1+ -3-
 
Роман, 23:51 12 березня 2014 р.
 
Як для мені байдуже хто буде керувати в рда.Головне щоб прийшли нові люди молодого покоління.І ні в якому разі щоб незалишився хтось із іншої старої команди.Буде смішно якщо залишать Рудницького чи Мізерника.Тоді все буде виглядати що нова команда немає кадрів.Крім того можна 100% це розцінювати що вони у нового голови куплять собі посаду, спиться і сниться Мізернику що його залишать на посаді, ніби заміни на нового крім нього немає, чи звінок від папіка, щоб "стукача" Стьопу залишили.Хоча для нього можна було б і запроопонувати посаду в рда двірника нехай поприбирає за собою все те сміття що вони наробили.
Рейтинг: 0+ 0-
 
глядач, 07:20 13 березня 2014 р.
 
Якби не Правий сектор то не було би війни в Криму. А різня в Дрогобичі не за горами. Думаю десь в середині травня самий раз. Спочатку виріжуть регіоналів з комуняками, а потім будуть шукати жертв серед інших - за гнилу інтелегенцію. Переконана що ця політична сила формувалась не без участі Росії
Рейтинг: 1+ -3-
 
підтримую Молота, 07:31 13 березня 2014 р.
 
Не можна дозволити патріотично настроєну молодь використати російським політтухнологам в політичному проекті під назвою "правий сектор". Це завдає Украіні велеких іміджевих збитків, компроментує нас на шляху євроінтеграції, причиною чого і був Майдан. Є права і закони, а не бойовики з автоматами як у Путіна. Чим ми тоді кращі? 
Геть політпроекти Москви!
Рейтинг: 2+ -3-
 
, 10:46 13 березня 2014 р.
 
"Є права і закони" :grin :grin :grin  
Так, так, а є ще ліхтарики і прапорці, які янукович запхав би вам всім в одне місце, якби не ці козаки!
Рейтинг: 2+ -1-
 
Ох, 16:33 13 березня 2014 р.
 
тому ти і "ох".
Рейтинг: 1+ -1-
 
, 19:30 13 березня 2014 р.
 
Люди, у вас якісь нав'язливий параноїдальний психоз щодо "Правого Сектору"? 
То з одного лунають звинувачення щодо фінансування ФСБ , то про пряму причетність до розпалу війни в Криму. 
Агов , отямтесь, параноїки ! 
Захоплення Криму , як повідомив Іларіонов ( екс-радник Путіна) - це не спонтаний задум , це ретельно спланована поетапно операція , до чого тут "Правий сектор" ? Виною тут апетити росіського імперіалізму , який так чи інакше , би втілив запланований сценарій. 
Потрібно зараз сконсолідуватись біля єдиної, вищої мети , порятнку України з-під ворожих лап російського окупанта , а не сіяти яблуко розбрату вдаючись до поширення ворожої агітації , яка під собою не має фактичного грунту , або власних догадів , які позбалені аргументації. 
НЕшановні пустослови! Які так чомусь ненависно зайняли позицію щодо "Правого сектору" та критикують його безмотивно , будь-ласка , якщо ви такі активісти - прошу долучайтесь до громадської роботи , робить стан речей в Україні - кращим. Тому що , як зазначив дописувач зверху : ви не маєте абсолютно ніякого морального права насміхатись з цих людей.
Рейтинг: 4+ -3-
 
До тих ,хто втратив глузд, 22:06 13 березня 2014 р.
 
Чоловіче , полиш свої еротичні мрії, якими так колось перейнялись так особи як П.Куліш , М.Драгоманов, М.Грушевський , В.Винниченко , С.Петлюра які також вирішили у мирне регулювання ситуації - суто у правому полі. Коли влада стає злочинцем- то українець має стати судею. Зрештою, який сенс тоді Революції? Революції- це докорінні зміни суспільно-політичного життя , а не зміна обгортки. Цілком погоджуюсь з "ох" , оскільки як би це гірко не було , але влада нас не чула доти , поки не пролилися ріки крові юних героїв - в доведення цього ми можемо навести 2 місяці мирного протесту - на які практично влада ніяк не реагувала, вона просто не звератала уваги. 
З Грушевського народ запалився жагою радикального , рішучого , а головне дієвого протесту. 
Якщо ми хочемо жити у правовій державі , то ми повинні провести всеосяжну люстрацію , аби налагодити повноцінну діяльність механізмів , які здійснювали фунціонування цієї держави , а не створювали видимості її існування. На даний момент маємо багато продажніх суддів , прокурорів, правоохоронців. При таких розкладає визріває логічне запитання 6 Чи можливо в таких умовах вести боротьби за допомогою законів , у правому полі?  
Немаленький список політв'язнів та в'язнів сумління підтверджують мої слова.
Рейтинг: 3+ -1-
 
До Сергія Розори, 22:48 13 березня 2014 р.
 
Різанина зажди починається із закликів. 
З почином вас криваві радикали. 
Памятайте що усі хто робили революції, самі гинули від її наслідків. Кромвель, Робеспєр, Троцький. 
Хто вас буде першим розіпнений вашими ж послідовників покаже час.
Рейтинг: 5+ -1-
 
Молот Тора, 07:41 14 березня 2014 р.
 
До Молот Тора 
Так, так, янукович у нас тепер став святим і крила вже прорізаються, скоро спуститься до нас, грішників кривавих, з самого Ростова-на-Дону. 
А взагалі-то, Ви праві - катюзі по заслузі, хто до нас з мечем, той ... і т.д. Ну ви зрозуміли. 
І ще дуже цікаво, є ж десь паралельний світ, де працює і право і закон в Україні. Чи є там Правий Сектор?
Рейтинг: 3+ -2-
 
Ох, 13:30 14 березня 2014 р.
 
Саме по собі поява революційних настроїв є наслідком соціального нездорового клімату в країні , якихось радикальних протиріч , напруги. Одним словом просто так за примхою якогось окремої особи- революції не виникають. Пригожий грунт для здійснення революції може формуватися роками , і її очільниками просто виражють глас обурених , вони так сказати є просто інтрумент в руках народу.  
Це можна розгледіти і в ситуації з Україною, протестний потенціал , що виношувся протягом останнього десятка років , стрімко зростав , і коли він досягнув апогею під час правління Януковича , йому було притаманно відтворитись у життя.  
Ви дуже вузько мислите , оскільки революції вершаться не особами , а суспільством. І ще , колись , Локк зазначав , що народ має право на повстання у разі гострої потреби. Про це можна писати надзвичайно розлого , та чи є в цьому необхідність ? 
Мені логіка вашого мислення є абсолютно незрозумілою... 
Як можна звалити тирана з його трону без вольовничого , дієвого протесту ? Як ми вже бачили мирний протест себе вичерпав , оскільки він можливий тільки при царюванні демократичних принципів. Я був на Майдані у різні періоди часу , від періоду суцільного затишшя до народного піднесення (Інституцька) , і я можу впевненно сказати , що за цей проміжок часу - майдан суттєво зрадикалізувався і виявляв бажання , навіть, збройного повстання. Але , щодо , демократичних принципів. Якщо в країні не мають чинності демократичні принципи , відстуня правова держава - взагалі нівелються права людини , як такі , то як з цим боротись? У правовій , інтелектуальній площині? Неефективно , це вже довів час ( а саме 2 місяці "мирного" протесту) . Коли влада не чує свій народ , він починає говорити гучніше ( радикальними методами) . Аналогічної колись помилки припустились Винниченко , Петлюра , Грушевський , які в силу своєї доблесті , ідеалізму жадали владнаня будь-якої суперечливої ситуації виключно мирним шляхом , у правом полі , при інтелектуальному , науковому оьбгрунтуванні власної позиції. До чого призвела їхня короткозорість , ми вже знаємо. Цю помилку ми не можемо повторити . Помилка ця заключається в тому , що потрібно усвідомлювати ВИМОГИ ЧАСУ і проявляти далекоглядність , інакше , станемо політичними трупами та об'єктами історії. 
Тому , прошу дорогі краяни не плекайте еротичних ілюзій щодо інтелектуального вирішення проблеми , бо імперіалісти у Москві , та бандитсько-олігархічна влада не розуміє силу розумових аргументів . Все це б було чудово , якби було навпаки , але маємо те , що маємо.
Рейтинг: 3+ -1-
 
до Молота (Назар), 14:50 14 березня 2014 р.
 
Оце Саша Білий (Музичко) показав як має встановлюватись справедливість на весь світ. За таке Правий сектор мав його покарати і вибачитись перед громадою. Якщо йому не платять гонорари російські ЗМІ. На зміну одній диктатурі прийшло пару вискочок, які підігрують Москві в створення образу майданівці-фашиста-бандерівця, який загрожує суспільству.  
Насправді певні люди вирішили використати незадоволення владою нашим народом і нагріти собі політичний капітал.  
Бойовий героізм треба було показати на Інститутській, але це чомусь не входило в плани Правого сектора.
Рейтинг: 2+ -1-
 
, 19:42 14 березня 2014 р.
 
Схиляю голову перед вами , та вашими високими аналітичними здібностями , ви просто політичний експерт. 
Чоловіче , звідки стільки наївності? Для російській не потрібно створювати образи , вони їх самі створять з нічого. Як доказ цього : сюжет про перевдітих бійців "Правого сектору" в уніформу Беркута на Інститутській та побиття проберкутівського журналіста на майдані радикалами ( де на відео чітко видно , що він був побитий на Антимайдані) 
Але судячи з твоїх коментарів ти сам, мимоволі , став жертвою пропаганди російського ЗМІ . 
Щодо "бойового героїзму" на Інституській- будь певен , хлопці його виявили сповна. 
Розкидуватися гучними заявами , догадами сумнівної якості позбавлені будь-якої аргументації - признак пустослівства, демагогії, і це вказує на те , що ти аналізуєш і висловлюєшся через призму власної упередженості. 
І не сміши людей розмовами про засланих агентів ФСБ - це робить тебе не цілком психологічно урівноваженим, і фільтруй інформацію яку черпаєш, і бажано не черпай її з російських ЗМІ. Дякую.)
Рейтинг: 1+ -1-
 
Сергію Розорі ( Назар), 00:31 15 березня 2014 р.
 
Досдіжуй Назаре історії революцій і все тобі буде зрозуміло. Французька революція 18 ст. також будувлась на принципах "свобода, рівність , братерсво" - принцип вірний , не сперечаюсь. Однак саме во імя цього принципу запрацювала машина доктора Гільйотена. Саме ці принципи поширював по Європі Бонапарт, який сприймається низкою народів як поневолювач.  
Сценарій у всіх революцій один. Спочатку "на палю" усіх причетних до старого режиму. пізніше пошук контри у своїх рядах. ну а далі за ради утримання влади тотальний терор.  
Демократія зароджується виключно демократичним способом, однак межу перейдено. !200 одиниць вогнепальної зброї, викраденої у відділках міліції Львова, на руках. І саме ця зброя просуватиме "демократичні принципи", а нашому північному сусіду цього і потрібно, аби нас від самих себе позахищати. 
А де правильні і законні дії нової "демократичної" влади ?. За філософські теревені про можливість федералізму порушили справи, я не про самопроголошених губернаторів, а про інших, які в силу політичних обставин і середовища в якому перебували, "насмілились" висловити такі думки. А от Сашку Білого за очевидний злочин ніхто юридично не переслідує, адже він боровся зі старим режимом. 
Нині радикали з сокирами та битами ходять на сесії міст розставляючи нову "демократичну" владу. На другий день, інші непогоджуються з цією владою, у подібний спосіб її скидують. Поройдохи із сумнівним минулим оголошують люстрації. Однак ця люстрація їх не стосуватиметься. Тільки неугодних і то для того щоби звільнити місця. 
Приклади - Кондзьолка, Курчик, Кучма, Ямельницький, Хрущ. 
Чи є потреба викладати загально відомі і десятки разів описані тут факти? 
Сергію Розора, я повністю підтримую тебе бо бачив твої шляхетні вчинки у продовж можливо останніх 20 років, але словом обуха не перешибеш. Грабунком, під шумок революції, свій статок легше покращити, ніж підприємницькою ініціативою в умовах жорсткої конкуренції. Тому заклики до радикалізації і надалі лунатимуть.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Молот Тора, 08:52 15 березня 2014 р.
 
До якогось Назара.  
Я аналізую яку інформацію кгбістські засоби масової дезінформаціі використовують у інформаційній війні проти України.  
Найбільше - це провокації від Свободи і Правого сектору.  
Якби це було випадково, то керівники цих організацій покарали б ініціаторів провокацій.  
Судити треба по справах, а не по словах.
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 11:14 24 березня 2014 р.
 
Старі комуняки, регіонали і злодії сидять по пару каденцій у районній раді і адміністрації. Дорогу молодим патріотам чесним людям. Правий сектор до перемоги на виборах і повній люстрації старих гнелих злодіїв району.
Рейтинг: 2+ -2-
 
Ом, 14:22 03 квітня 2014 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5806 днів)