В Україні – війна, а в Лішні – стрільба

Надрукувати
Кримінал
Написав(ла) Юрій Федчак   
17.07.2014
Біля Інклюзу у Лішні стрілялиСтаття про спроби рейдерського захоплення відпочинкового комплексу "Інклюз" у Лішні не зупинила ні зацікавлену сторону, ні силовиків. Єдиним шляхом захисту набутого власною працею майна чоловіки з відчаю обрали збройне протистояння. Тож сьогодні, 17 липня, близько 9.50 год. біля містка на території закладу запалали чорним димом шини, а на намагання Романик Наталії – адвоката Валерії Тимошенко та силових структур проникнути на територію відпочинкового комплексу чоловіки відповіли стрільбою з мисливської зброї. В результаті – троє поранених.

Оновлено 17.07.2014 о 18:00, додано фото та відео.

(натисніть на фото для перегляду, всього 7 фото і 1 відео)

Фото 2, фото 3, фото 4, фото 5, фото 6, фото 7.

При затриманні Любомира Карпина і його синів зчинилася бійка, в якій Михайлові Карпину нанесли важке тілесне ушкодження голови справа. Легким тілесним ушкодженням в області обличчя відбувся один з силовиків, інший – пораненням. Правоохоронці не допустили автора цих слів до затриманого М. Карпина, щоб запитати про його самопочуття та взяти короткий коментар про те, що відбулося. Зі слів лікаря стало відомо, що у затриманого – високий артеріальний тиск. Однак в той же час його повезли не в медустанову, а на допит. Любомир Карпин потрапив у лікарню через загострення хвороби серця.

Цього дня у ресторані "Інклюзу" планувалося святкування весілля. Схоже, події навколо комплексу зіпсували плани наречених. Іноземців з Франції, Німеччини і Польщі, які досі проживають в готельних номерах ВК "Інклюз", побачити не вдалося – їх вже зранку в номерах не було.

Надалі в цій справі ведеться слідство. Дивує величезна кількість силовиків, які прибули на підтримку дій охоронної фірми "Гарт", послугами якої користуються представники Валерії Тимошенко. У цій справі, безперечно, з двох сторін порушений Закон: як власників майна, які стріляли, так і протилежної сторони.

За неперевіреною інформацією, сьогодні силами виконавчої служби виношується намір конфіскувати і вивезти все наявне майно з готельних приміщень (ліжка, крісла, столи, телевізори і т.д.). Попри все де правда, а чия кривда – всі крапки над "і" після слідства встановить суд.



Переглядів: 17729

Коментарі (129)
 
треба збирати людей і робити антирейдерство я піду проти тих сучих дітей
Рейтинг: 31+ -6-
 
, 14:40 17 липня 2014 р.
 
Як же сильно тим сволочам хочеться забрати той інклюз.вчіпилися мертвою хваткою.
Рейтинг: 25+ -3-
 
Не скажу, 15:04 17 липня 2014 р.
 
А чому ми в гарячі точки відправляємо ми мирних громадян які там гинуть (які весь час платили податки які йшли незнати куди а тепер щей йди воюй) а наша доблісна міліція сидить в теплих кріслах і займаєтся рейдерством всіх відправити на схід разом з начальником міліції а а тут може залишитись національна гвардія вона напевне краще наведе порядок в місті ніж ліниві сині клоуни які звикли лиш на лапу брати. Жавайте зберемось під міськ віжділом і віднесимо їх на воєнкомат нехай чуть почують як гроші заробляти
Рейтинг: 36+ -2-
 
, 15:06 17 липня 2014 р.
 
Михайло Карпин та його сини не винні у цьому))Вони захищали своє майно)
Рейтинг: 34+ -14-
 
Лішня, 15:27 17 липня 2014 р.
 
Ніякого рейдерства не було. Той карпин взяв кредит і не повернув вчасно відсотки. Який дурень сьогодні бере кредити ? Напевно такий, котрий не збирається їх повертати...
Рейтинг: 32+ -21-
 
Андрій, 15:39 17 липня 2014 р.
 
Який взагалі телепень причіпив до тієї статті слово рейдерство ? Ви хочете на зону за наклеп ? Будете там шановні, тому що війна війною але закони ще ніхто не відміняв.
Рейтинг: 19+ -31-
 
Андрій, 15:41 17 липня 2014 р.
 
А ще таке питання, звідкіля у карпина зброя ? Вірніше навіщо вона йому ? Мисливець ? Тоді мабуть не бідний, в такому випадку чому кредити не повернув ?  
Вам той пан карпин не нагадує шановного мельника, котрому також стало зле, коли запахло вязницею ?  
Я не бачу причин з яких можна було б захищати цього шановного підприємця. Коли мені треба гроші, я не йду до банку за кредитом, а їду на заробітки або йду на роботу і заробляю потрібні мені гроші. А вуйко вирішив, що в даний момент коли на дворі анархія, кредит можна не повертати, а зразу зібрати купку халуїв, которі називають себе захистниками правди і дати відсіч закону.  
Вуйку, ви помилилися, перша койка зліва на сороківці то тепер і буде ваш бізнес. Майте Бога в серці, а не біса, і нічого кепського з вами не станеться. Ви напевно не помітили, що 90-ті вже минули, а то шо на дворі то не "беспредєл", а війна, то зовсім різні речі.
Рейтинг: 29+ -28-
 
Андрій, 15:50 17 липня 2014 р.
 
він мав першим викупити відпочинковий комплекс, але йому не дали можливості і оформили все в тіхушку, отака наша влада, спочатку роздають кредити, а потім девальвація, а потім забирають все. з часів історії завждибула масова приватизація, а потом реправатизація, а якими методами вона відбувається то не має значення.
Рейтинг: 13+ -8-
 
, 16:22 17 липня 2014 р.
 
Цікаво, як то він мав викупити, за які гроші!? А якщо має гроші, то чому не погасив кредит?! Де логіка! :zzz
Рейтинг: 26+ -7-
 
яка правда, 16:31 17 липня 2014 р.
 
де ж ви в Україні Закон бачили, щоб за один день продати на прилюдних торгах чуже майно і зареєструвати на іншого власника, хіба ж це не наводить на думку що це є замовлення осіб які в першу чергу повинні виконувати Закон ?, а не займатись незаконними діями.
Рейтинг: 17+ -7-
 
, 16:34 17 липня 2014 р.
 
а хто йому недавав можливості виконати рішення суду протягом трьох років, він думав що з "великими" Дрогобицькими адвокатами повідсуджує майно, напевне наші адвокати вміють тільки брати гроші і затягувати судові процеси і лапшити клієнту
Рейтинг: 21+ -3-
 
федя, 16:39 17 липня 2014 р.
 
як вже було сказано банк який надавав кредит вимог до боржника не має, тому що було підписана мирова угода, і це ще раз доказує правоту родини Карпин, а державні виконавці просто виконали чиєсь замовлення,
Рейтинг: 19+ -5-
 
, 16:39 17 липня 2014 р.
 
Сьогодні до цієї статті будуть додані відео і фотографії з місця події. До вечора зможете переглянути.
Рейтинг: 14+ 0-
 
, 16:41 17 липня 2014 р.
 
Повністю згідний з Андрієм. Тільки ідіот зараз бере кредити під 30 % річних. Все законно - не маєш грошей віддати кредит - віддавай майно, побудоване за банківські гроші. А стріляти в ментів, які б вони не були, - це безпредєл. Ми вже бачимо до чого це привело на Донбасі.
Рейтинг: 10+ -8-
 
Лісник, 16:42 17 липня 2014 р.
 
а рішення суду якраз вони і не виконували, тому що суд виніс заборону на відчуження майна а вони це проігнорували, по друге торги теж суд визнав не дійсними, і знову ж державні виконавці наплювали на Закон ?
Рейтинг: 13+ -4-
 
, 16:46 17 липня 2014 р.
 
а чому Карпин не подав дану мирову угоду на затвердження до суду, було ж стільки часу, а може дана угода липа, чи у нього не має адвокатів, адже мирова угода тільки затверджується судом
Рейтинг: 10+ -4-
 
федя, 16:46 17 липня 2014 р.
 
Що це за заказна стаття. Брати Карпини понабиралися кредитів як собака блох, мабуть працівники банку бігали за ними по вулиці і вмовляли щоб вони брали кредити, взяв - верни, вихопив зброю в Донецьк або Луганськ, там покажи свою сміливість, понабирали в банках грошей збудували готелі та ресторани, а тепер корчать з себе хазяїв ніби все побудували за свої кровні. А родичі нехай напишуть, як вони раніше за хабарі закривали виконавчі провадження і бистренько продавали автомобілі які до цього були оголошені в розшук ДВС.
Рейтинг: 18+ -6-
 
, 16:47 17 липня 2014 р.
 
до кризи кридити не давали а роздавали, іграли в кіно, а потім стрибок курсу, ні в одній державі такого не має Та за кортрі гроші банк продоав Інклюз, за такі гроші хати не купиш, а скільки відкату взяв банк і роздіребанив між службами. люди добрі хатить бути сліпими дивіться реалії
Рейтинг: 10+ -5-
 
правдв-є-правда, 16:58 17 липня 2014 р.
 
а тепер подивіться на рішення (reyestr.court.gov.ua / Review / 17203824) по якому стягується забргованість, цеж 500000 доларів, і скільки коштів він віддів банку.
Рейтинг: 3+ -1-
 
федя, 17:04 17 липня 2014 р.
 
а чому державні виконавці не звертають увагу що продавалось на торгах не завершене будівництво а вони відбирають цілісний комплекс, чому не було зроблено експертної оцінки майна перед проведенням торгів, можливо воноб значно більше коштувало як 1, 1 млн. грн. ?, чому так спішили продати за халяву ?.
Рейтинг: 11+ -3-
 
, 17:04 17 липня 2014 р.
 
карпин порушив закон - він буде сидіти 100 років, тому що вор должен сидеть в тюрьме - Я сказал !
Рейтинг: 16+ -25-
 
Падла, 17:06 17 липня 2014 р.
 
захист від посягання бандитів на приватну власність називається самообороною і це не є порушення Закону )).
Рейтинг: 19+ -9-
 
, 17:09 17 липня 2014 р.
 
Тут один підписався "ПАДЛА".Ти що кентуха не зміг попридумувати щось більш привітне слово?Людей дістав такий бєспрєдєл, коли хтось хоче захопити чуже майно!Написав хтось, що винні ніби-то бабло в банк?А ти один з одним не задумувався - чому в такому не великому місті Дрогобичі стільки багато тих банків?Навіть тут при базарі сущєствуєт банк з назвою "РУССКІЙ"!Пора напевно тут вже бити вікна!Ось такі справи!треба видно що розбиратися - і то конкретно по суті, тут має бути наша преса і може львівська.Крапку на даній ситуаціі ставити рано ще й до того пострадали ...ЛЮДИ!
Рейтинг: 13+ -8-
 
Чи не задумувалися ВИ.."щирі"., 17:18 17 липня 2014 р.
 
Яких бандитів ? Шо ти ляпаєш як гімно ? Судові виконавці тільки виконують свої обовязки за рішенням суду.  
Той карпин - то *** 
Я так розумію що всі позитивні відгуки в його бік то робота його синків, зрозуміло .
Рейтинг: 9+ -18-
 
Варас, 17:18 17 липня 2014 р.
 
і я про теж як може купка смаркачів яким ще соплі не висохли прийти і порішати собі чиєсь майно? тому що Папік їм на це дав дозвіл.
Рейтинг: 7+ -2-
 
, 17:23 17 липня 2014 р.
 
які синки, про що ти говориш? тут всі бажаючі пишуть свої думки з цього приводу.. а може ти "синок" тих падлюк які так нагло грабують звичайних людей!? тому ти так засираєш цю родину?
Рейтинг: 17+ -2-
 
, 17:24 17 липня 2014 р.
 
Які люди пострадали ? Напевно ти маєш на увазі тих шо хотіли залабанити весілля ? Чи може тих шо не хотіли повертати кредит ? 
В такому закладі бідні люди не гуляють ! Коли на дворі війна ! Коли наший дітей і рідних убивають пропутінські сучари ! Коли біда довкола ! Ти будеш говорити шо пострадали люди ?  
ТАК, ЛЮДИ ПОСТРАДАЛИ АЛЕ НЕ У ДРОГОБИЧІ І НЕ В ЛІШНІ А НА СХОДІ УКРАЇНИ, ТИ ГАМНО ПЕРШЕ ДУМАЙ А ПОТІМ ПИШИ!
Рейтинг: 7+ -8-
 
Видра, 17:24 17 липня 2014 р.
 
на сайті судових рішень від 29.04.2011 року є рішення згідно якого Карпин взяв у банку 500000$ і не віддав
Рейтинг: 7+ -4-
 
федя, 17:25 17 липня 2014 р.
 
державні виконавці ніколи не роблять роботу яку дійсно треба робити, а тільки шукають з кого б здерти останню шкуру.
Рейтинг: 14+ -2-
 
, 17:27 17 липня 2014 р.
 
на томуж сайті є рішення які забороняли продаж ВП ІНКЛЮЗ, а також рішення про визнання торгів не дійсними чому ти їх не бачиш ?
Рейтинг: 11+ -3-
 
, 17:29 17 липня 2014 р.
 
Нормальні люди не будуть брати кредит на таку суму, та їм і не дадуть, напевно накрав на суму в десятки разів більше , а повертати не захотів. Короче - бидло і його місце на нарах.
Рейтинг: 5+ -8-
 
Мирний, 17:31 17 липня 2014 р.
 
звикли бачити тільки це, що вам вигідно і будете мати з цього зиск.
Рейтинг: 3+ -1-
 
, 17:31 17 липня 2014 р.
 
думаю хто з вас бидло вирішить суд і хто понесе за це все відповідальність.
Рейтинг: 1+ -2-
 
, 17:33 17 липня 2014 р.
 
ВОНО хотіло заробляти гроші лежачи на ліжку. А його взяли і відлупашили у дупу...  
Ви попитайте шо кажуть про нього працівники інклюз... а тоді вже пишіть свої коментарі, а кажуть про нього шо ВОНО - ГАМНО, цього достатньо
Рейтинг: 7+ -10-
 
Патріот, 17:35 17 липня 2014 р.
 
в будь якому випадку розв'язка буде тому, що час бандитів в пагонах вийшов, і за всі свої вчинки рано чи пізно понесуть відповідальність.
Рейтинг: 9+ -4-
 
, 17:37 17 липня 2014 р.
 
А ще, скажіть будь ласка, як в теперішній час, коли щодня гинуть наші сини, можна гуляти гучні весілля, та влаштовувати забави.Чи вам людоньки розум повідбирало.Тільки согодні, є інформація про 200 загиблих наших дітей, а ви за маєтки стріляєтесь, спустіться на землю, отямтесь, чи не за наші ті гріхи ми кару таку несем
Рейтинг: 8+ -4-
 
огляніться навкруги, 17:42 17 липня 2014 р.
 
Бачу сини Карпина тут аж розриваюся від коментарів, мабуть невстигають все писати, бо бачу що під одним IP: 178.210.135.254 багато різних псевдонімів, то "для ідіотів", до "для роздумів", то "щодо боргу" і т.д. Шановні, час роздумів закінчився, треба було думати, а не мийки відкривати, і машини міняти, треба було борги повертати. Як кажуть у мультфільмі - катюзі по заслузі.
Рейтинг: 8+ -12-
 
, 18:06 17 липня 2014 р.
 
закон е закон взяв бабло прокрутив тепер виддай а що байгар думав тай звидки воно вилизло я про таке хамло и не чув село и люди позалазило твсюди стриляе вин блин який крутий байгар страх загубив :grin :grin :grin
Рейтинг: 8+ -5-
 
Головний, 18:12 17 липня 2014 р.
 
до Олега! зависть погана штука..для того щоб люди відкрили автомийку вони довго працювали, а ти хоч лежати на дивані і щоб тобі все в руки прийшло! 
і тільки на інших наговорювати...
Рейтинг: 11+ -3-
 
, 18:24 17 липня 2014 р.
 
Люди, ви всі здуріли, чи що?кредит 4000000 грн. 2 сплачено. 2-з банком обговорено в мировій угоді. Мирову угоду дав в виконавчу сам банк. А виконавча заховала і в суд не передала, бо таку вказівку дали зверху. А передати мали в 3 денний термін до суду. В Карпинів нагло забирають майно, продали його за міліон, перепродадуть за 4. Так прокручується все з арештованим майном, яке має хоч якусь вартість. Люди, на їх місці може бути кожен, хто чимось ризикує. .в нас в державі без ризику бізнес не побудуєш. Тим більше, вони не брали кредит для того щоб його не сплатити, бо кредит в такій сумі тільки під заставу майна. Розумієте про що я? Не поносьте людей. В них біда.
Рейтинг: 24+ -2-
 
не скажу, 18:59 17 липня 2014 р.
 
сплачено не 2 якщо дивитись судове рішення, крім того отп факторинг в 2010 викупив борг , тому банк вже не був власником кредиту, тому колекторами треба було домовлятися
Рейтинг: 1+ -2-
 
, 19:35 17 липня 2014 р.
 
якщо кредит сплачено тоди треба видстояти интереси карпина бо получаеться бандитизм де прокуратура де любитель правди правий сектор спить як боягузи треба видстояти його :cry :cry :cry
Рейтинг: 13+ -2-
 
головний, 19:35 17 липня 2014 р.
 
рішення суду  
 
Р І Ш Е Н Н Я 
іменем України 
29 квітня 2011 року Дрогобицький міськрайонний суд Львівської област 
 
тому майдану ще не було, це давня справа
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 19:57 17 липня 2014 р.
 
Файне кіно "Бандітская Лішня", або "Байгаріада"
Рейтинг: 5+ -4-
 
добрий, 20:04 17 липня 2014 р.
 
Це відбувається нахабне захоплення майна злодіями, які сидять в тепленьких державних кріслах. Це ціла структура, в яку входять і депутати, і судді, і адвокати, і органи міліції. Скільки можна це терпіти! Вони нас доводять до крайніх методів, до зброї. Родина Карпиних правильно зробила. Єдиний метод захищатися від цих мородерів - це зброя. Які суди?.які закони?.. це не про нашу країну...
Рейтинг: 18+ -1-
 
Я, 22:19 17 липня 2014 р.
 
Подивився перше ( у минулій статтіі) відео на 25.25 чувак каже до оператора фузіі не знімай - це взагалі карпин вийшов із зброєю проти міліції - це жах , це мирне місто. Карпин взяв кредит на 500000 usd а каже що будівництво вартує 14 000 000 грн - різницю де взяв? Цікаво. Сини гоп ніки, сільській голова там яким боком? Ну немає в них грошей -карпинів - тепер ще передачі жінкам носити, один втік, 2 в КПз. Сільські пани закінчили, хоча у виконавця цепура на тисяч 10-15 грн. Старий карпин де взяв гроші? Хоча тепер волі і інклюз не побачить. Жаль всіх - але основне Україну - це конфлікт між 2 юрособами. А ті що купили - воно їм щастя не додасть , самі збитки
Рейтинг: 6+ -6-
 
, 22:23 17 липня 2014 р.
 
В країні війна, гинуть молоді люди, наші діти, а комусь хочеться на чужих мозолях хапнути готовий і розкручений бізнес. :( Своє треба захищати. :(
Рейтинг: 21+ -1-
 
песець, 22:39 17 липня 2014 р.
 
Пора набиратись гідності і створювати в місті громадський майдан з своїми сотнями. Щоби захищати громаду від свавілля ідіотів від влади, з подальшою заміною їх на порядних представників майдану.
Рейтинг: 17+ -2-
 
Павло, 22:52 17 липня 2014 р.
 
На місці Карпина може опинитися кожен, безмозглі ви дураки! 
Якщо комусь сподобається ваш бізнес, хата, жінка, донька- відберуть та надають по писку! 
Що ви тут виписуєте- кредити, гроші. Комусь треба той бізнес, він знайшов привід і полузаконний спосіб забрати то, що йому сподобалося. Продажні слуги закону і бандюки допомогли забрати в простого хлопа майно.  
І тішитися тут нема з чого тупі ви селяни, бо завтра прийдуть до вас і відберуть останнє.
Рейтинг: 35+ -4-
 
Злий Собака, 23:01 17 липня 2014 р.
 
Ви до мене звертались за допомогою по позову про визнання торгів недійсними, ми зустрічались в Трускавці, потім Ви вирішили скористатись послугами іншого адвоката та отримали той результат який зарвз маєте. Є один варіант усе повернути назад. Якщо цікавить постарайтесь згадати з ким Ви консультувались по питанню торгів та зконтактуйтесь зі мною
Рейтинг: 4+ -3-
 
До Лева Карпина, 23:38 17 липня 2014 р.
 
Та прийде Янукович. Що ти пишеш? Людина взяла кредит, не ти не я а карпин. Як він думав його віддати? Тіла кредита за 2 роки погасив 10% . Ну нехай признає то не бізнес. То не його.то не його бізнес. І мойки із авто сервісом не поможе, і поляк з французом. Для чого стріляти? Ну сядь на 7-10 років, кому легше? І не проблема у владі. Карпин і діти були на майдані що взяли шини? Договір визнали недійсним в 2011 році і карпин сам признає що платив виконавчій 2 роки . Ладно
Рейтинг: 3+ -6-
 
, 23:39 17 липня 2014 р.
 
Стріляти і ще раз стріляти треба відстоювати своє майно. Хочуть на халяву такий комплекс хапнути. Карпини я вас підтримую.
Рейтинг: 14+ -4-
 
, 23:43 17 липня 2014 р.
 
Молодець, картину сухарики принесеш?
Рейтинг: 2+ -7-
 
До дяді жорж, 23:45 17 липня 2014 р.
 
До злого пса.. *** 
 
Особисті образи.
Рейтинг: 1+ -1-
 
Правда, 23:45 17 липня 2014 р.
 
reyestr . court . gov . ua / Review / 17203824 - якщо це рішення було виконано для стягнення через реалізацію - мені є що вам запопонувати
Рейтинг: 0+ -1-
 
До Лева Карпина, 23:50 17 липня 2014 р.
 
Ми всі тупі лохи у такій державі.  
Зараз не час для того, щоб відбирати бізнес, та майно в українців. Зараз не криза, а війна!  
І банки, і кредитори повинні почекати. Інакше, будуть горіти не шини, а банки, райвідділи міліції, суди та прокуратури. Роззуйте очі - більшість українців скоро не матиме на хліб, а ви тут європейські приклади наводите. Щоб влада не жирувала треба не в Карпина відбирати майно, а у тих що при владі. Ідіть попробуйте щось у них забрати. Вже Сашко Білий пробував і де він зараз?
Рейтинг: 22+ -1-
 
Злий Собака, 07:37 18 липня 2014 р.
 
до патріота- це коли ти вспів себе до патріотів віднести?скромний який...їдь на Схід а не займайся тут словесним поносом якщо ти патріот..
Рейтинг: 2+ -2-
 
, 08:34 18 липня 2014 р.
 
до Вараса-чоловічок в тебе є мозги в голові?які позитивні відгуки синків, ти що мариш?один в ментів а інший що з вулиці заходить щоб щось писати?їм зараз не до писанини...то може ти проплачений писака від тіпа теперішніх власників?слідкуй за тим що пишеш.бо щось не сходиться!
Рейтинг: 8+ -1-
 
, 08:46 18 липня 2014 р.
 
Сьогодні в жалобний день не хочеться говорити про гроші і кредити, але таке життя що від того неді не втечеш, ми на Заході ще не усвідомлюємо яка біда насувається на нашу землю і тому тут далі розгул бандитизму державних "мужів" але на фронт повинні іти в першу чергу всі охоронні служби, а не мирні громадяни. В Україні іде ВІЙНА люди схаменіться
Рейтинг: 6+ 0-
 
мм, 09:35 18 липня 2014 р.
 
Доброго дня! 
Пишу для тих хто поливає брудом всіх і вся. 
Щодо коментів про весілля та небідних попало. 
Для тих хто не знає, що таке Весілля. Зал був замовлений минулого року, до революції та до майданів. Мої гості(хороші друзі) хтось знаходиться під Донецьком, хтось уже находиться в Воєнній лікарні в Київській обл., тому весілля робиться на малу кількість. Переносити весілля нема куда, сам чекаю на мобілізацію на кінець цього місяця, бо мою незначну відстрочку. Але ситуація, що склалася в Україні завітає і в мою новостворену сім'ю. 
 
Щодо захоплення! 
Як видно з попередніх спроб захоплення (youtube . com / watch?v=XK-10brKDls), у Виконавчої служби, як для собак сказали ФАЗ, явні недоліки з цього відео: 
1) Прийшли вилучати незавершене будівництво!( Для тих хто не знає що таке: Об'єкти незавершеного будівництва — будівлі, споруди або передавальні пристрої, які фактично не експлуатуються внаслідок того, що перебувають у недобудованому стані.) Як всі знають, даже по відео видно що заклад справно функціонує. 
2) Ціна, яка озвучується на незавершене будівництво! ДЕ НОВА ОЦІНКА! 
3) Старі власники стверджують, що мають мирову угоду з банком, так хлопці з виконавчої навіть не ознайомлюється з цим!А дійсно навіщо, вони ж не закон представляють, а команду фаз мають. 
4) та ряд інших явних порушень. 
Щодо відео в цій статті писати багато не буду, але дайте відповідь на таке питання: "А відколи охоронні служби займаються штурмом об'єкту?" Вони ж вроді для охорони? Міліція прибула після того, як почалася стрільба, а не була присутня одразу!  
PS:Питання стосується свідків подій, а не зівак пообливати брудом!
Рейтинг: 18+ -3-
 
, 11:00 18 липня 2014 р.
 
Треба підключати правий сектор і самооборону.Нехай покажуть як вони можуть захищати людей!
Рейтинг: 6+ -3-
 
Мешканець, 11:13 18 липня 2014 р.
 
До молодого - з тим що ви написали я повністю погоджуюсь . Дуже шкода що в нашій країні є люди, які получають задоволення від чужого горя.тому пишуть тут всякий бруд ...говорять про війну а самі дома на диванах віддихають...треба точно щось робити з тим ужасом що кожного дня і внас під носом відбувається!
Рейтинг: 14+ -2-
 
, 11:28 18 липня 2014 р.
 
а знаєте, переглядаючи це відео, дивишся і приходить на думку..що ця пані адвокат, бландінка в "законі" прям свята аж німб в неї над головою світиться, а суди внашій країні такі чесні що аж плакати хочеться...люди зніміть рожеві окуляри і подивіться правді в очі..це шайка бандюганів і мажорів які нічого святого не мають.
Рейтинг: 14+ -2-
 
, 12:04 18 липня 2014 р.
 
Дивують люди які захищають тих хто хоче відібрати! нажаль у багатьохз нас ще живе той хлоп якому чужа біда не важлива!але шановні! в нашій державі зробити з хтопа боржника дуже легко і що як що до вашої хати зайдуть і скажуть що ти також боржник і тому суд виселяє тебе з хати?будете і надалі плести сказки про закон і правосуддя?Я незнаю зовсім ту людину в якої відбирають його майно але на відео видно що ті хто захищає його аж ніяк не з верхів нашої ТАКЗВАНОЇ еліти а вихідці з народу! і що ми бачемо?все то що дає прибуток має бути у власності таких як та в очках!пані з посвідчення адвоката!доречі пані як адвокат малаб знати що недопуск на свою власність адвоката не є злочин!вона ж бо не журналіст!Йде війна а ті хто розкрав ціле місто і надалі займаються брудними справами хоча впевнений що на паску також йдуть до церкви і говорять ХРЕСТОС ВОСКРЕС!от така у нас віра і така мораль!а міліція як била хлопа так і далі робить це тому що то вони не для народа а ЕЛІТИ служать за народні гроші!
Рейтинг: 12+ -2-
 
, 12:32 18 липня 2014 р.
 
О. бачу вся лішнянська "крута" молодь піднялась тут на написання позитивних відгуків. Так-так, ми панове-селюхи всі праві, але борги віддавати треба. І за те що стріляв-я б йому так в СІЗО надавав, щоб на очі більше ніколи не бачив
Рейтинг: 6+ -15-
 
, 14:00 18 липня 2014 р.
 
якби то сумно не було але родина карпинів попала і то конкретно - забрали заклад, зараз і тюрма недалеко і на довго, тай ще не зрозуміло що буде із іншим майном - залишок по кредиту то є
Рейтинг: 3+ -3-
 
, 15:46 18 липня 2014 р.
 
Нехай карпини проаналізують, як жити стали після того як , , панами, , поробились, тобто на кредитні гроші.Нехай здогадаються що я маю на увазі...Колишній наш громадянин Сергій Брін, міліардер, який мешкає в Америці, розробив саму відому пошукову систему Google, має звичайну недорогу машину, живе в 3х кімнатній квартирі, немає ніяких нерухомостей та займається благадійністю.Що це, жадність?Ні, він простий, відкритий та щирий і життя він вважає аксіомою, в якій йому абсолютно нема, що доказувати.А що робимо ми, трохи розбагатівши?Найперше одягаємо величезну корону на голову, а далі починаєм жити ніби це останній день в житті, а коли корона захиталась, зразу до рук зброю.Зі зброєю вам пан карпин і сини треба було на схід їхати, країну боронити від російського ворога, а після того до столиці зі зброєю, щоб домогтися чесних законів, та можливість чесно працювати.
Рейтинг: 12+ -7-
 
до сімї карпиних, 16:32 18 липня 2014 р.
 
А хто є нові власники ? І яким боком причетні до нової влади?
Рейтинг: 5+ -1-
 
вов, 16:45 18 липня 2014 р.
 
А чи не один взяв в той період кредит під бізнес.Якщо справа пішла то треба кредит погашати а не стріляти по людях.Якби ще не було прибутку і людей то зрозуміло що не було з чого платити але ж прибутки були напевно.Для чого було допускати до такої ситуаціїї.
Рейтинг: 5+ -5-
 
Катерина, 17:11 18 липня 2014 р.
 
новим власником є *бідненька викладачка історії * Тимошенко, яку пару років тому вигнали з технікуму і влаштував її в інститут на роботу тодішній а тепер екс-чоловік декан Льоня Тимошенко, обої приїхали голі-босі в Дрогобич, зате тепер.Потім почала жити з Міськом-бандюком і стала дуже крутою, все юридично оформлено на неї, хоча всім заправляє він.так не хило купити власність в 10 раз менше заплативши, ніж реальна ціна
Рейтинг: 9+ -1-
 
до вов, 17:26 18 липня 2014 р.
 
Беззаконня і бандитизм є основними ворогами країни і з цими явищами треба воювати кожному громадянину, як це роблять наші співвітчизники на сході і півдні країни. Ми бачимо цю війну, розпочату хабарниками від влади на всіх рівнях, силовиками і підпорядкованними до них бандитськими угрупуваннями. Це ворог, який самовільно не піде з влади, бо звик брехати, красти, грабувати, вбивати і ніколи не стане на шлях чесної людини. Вони як любий загарбник думають, що їх бояться і не допускають думки, що громадяни можуть усвідомити свою гідність в суспільстві і об'єднавшись будуть ломати хребти любій безмозглій банді, бажаючій бути в керівництві сіл, міст і країни. Влада нашого міста не для громади, бо вона все зробила, щоб підірвати довіру іноземних і наших туристів до нашого району, така діверсія підірвала бюджет міста по лінії туризму, бо туристи їдуть туди де тиша і не бажають опинятись в стресовій сітуації дивлячись на міліцію і стрільбу. Тому влада повинна відповісти за збитки і свої дії перед громадою, починаючи від в.о. голови міста і всіх хто проявив неповагу до власності господарів, а керівники відомст причетних до цього, повинні бути звільнені. Всім чесним людям треба об'єднуватись і не боятись бандитів навідь у формі, відстоювати правду і давати відсіч ворогам нашої свободи, і добробуту на своїй рідній землі.
Рейтинг: 10+ 0-
 
Петро, 17:42 18 липня 2014 р.
 
Ще рік тому, я би жахнулась і вважала, що це відбувається не в моїй Україні. Бандити, ще вільніше стали правити. 
По даній справі є Рішення суду винесене Іменем України. Не погоджується якась із сторін, - подавай апеляцію, робіть і живіть по Закону. 
Хочеться волати - Люди схаменіться! Інакше дійде до того, що нам всім прийдеться звертатись до "Ворошиловских стрелков" (яких зараз багато без роботи, не всі поїхали на Схід). 
Добре, що в "Заліссі" є охорона, а що робити решті власникам кафе, магазинів тощо, у кого її немає? Від кого нам чекати захисту? 
Шкода загиблих на Майдані і на Сході. Впевнена, що не за таку Україну і владу Вони полягли. Слава Їм.
Рейтинг: 9+ -1-
 
Юля, 20:22 18 липня 2014 р.
 
Та охорона, що на заліссі, розрахована на бухових полумажорних малолітніх дурбеликів. Якби туда заїхали справжні рейдери, а не якась смішна кантора, що була в інклюзі - охорона прилягла би лицем до грунту на протязі хвилини часу.
Рейтинг: 3+ 0-
 
до Юлі, 22:11 18 липня 2014 р.
 
ip: 91.124.93.115 сильно сказано! 5 балів, респект і уважуха!)))
Рейтинг: 8+ -2-
 
Босий, 22:17 18 липня 2014 р.
 
Нема люстрації тому є маски шоу Карпин молодець .
Рейтинг: 10+ 0-
 
вова, 22:30 18 липня 2014 р.
 
Так багато безглуздих коментарів. Ви як щось не знаєте то спитайте або не пишіть. Кожен нормальний чоловік повинен захищати свою країну майно чи сім'ю. Карпини захищали своє! В нас в країні ніколи не буде порядку доки ми не будемо обєднюватися і допомагати одне одному, так і будуть нас обкрадати поки в кожного "хата з краю". Але не треба забувати що і Ваша "хата з краю" може комусь приглянутись.
Рейтинг: 10+ -3-
 
Юлія, 23:59 18 липня 2014 р.
 
скажіть будьласка шановна юля коли П Карпин. взяли кредит і яку суму. яка була заставна вартість майна на момент одержання кредиту, чому кредит не повертався але в той же час будувлася автомийка і магазин через дорогу який зі слів знаючих людей також належить родині Карпинів, чому кредит через проблемну заборгованість було продано колекторам і вже вони через суди стягували борг з п.Карпина. чому п. Карпин почав чухатся тільки тоді коли реалізаційна вартість майна дійшла до 1 100 тис грн, а не раннішше коли майно продавли по заставній вартості, він хіба не знав про попередні аукціони які не відбулися? Де був до того всі ці роки, з 2008 року від коли, даний лішнянський робін гуд як багато хто його вважає тут на сайті, взяв кредит до сьогодні?
Рейтинг: 5+ -6-
 
до юлі, 02:43 19 липня 2014 р.
 
ви не подумайте, боронь Боже, що я виправдовую дії чи швидше за все бездіяльність Дрогобицької виконавчої служби (надіюсь ближчим часом її діями зацікавиться прокуратура, якщо ні то ПРАВИЙ СЕКТОР їй в цьому допоможе, епізоди є і не один), але працювати поза законом "бо в мене є купа колєгів- чиновників з якими я все порішаю" в нашій крайні після того як люди загинули за те щоб жити за Європейськими законами - не можна. тому кожен повинен відповідати за свої зобовязання а не шукати крайнього.
Рейтинг: 3+ 0-
 
до юлі, 02:56 19 липня 2014 р.
 
А ви замітили як пані адвокатша зверхньо відноситься до людей тих що там з нею спілкуються?і як мущину поглядом оцінила і сказала що сумніважться що то його майно?напевно не по її моді одягнені, не мають цепур і крутих машин, а вона звиклатільки з такими спілкуватись.Поки в нашій країні є такі вот адвокати, що захищають права бандитів і мажорів, міліонерів, бо їм звичайно від цього є зиск, проста ж людина не має скільки грошей щоб адвокатам платити, тому або її роблять винуватою і садять за ніщо, або роблять так що вона не рипається . Вот такі наші Закони в нашій країні.правда там де гроші й банда...
Рейтинг: 12+ -2-
 
, 08:24 19 липня 2014 р.
 
Ту мандаліну адвоката треба спитати хто з її попихачів суддів виносив постанову.
Рейтинг: 11+ -1-
 
вов, 12:04 19 липня 2014 р.
 
Дорогі краяни! Ми маємо прецендент. Нам показали схему по який будуть відбирати і ваше майно. Показали роботу виконавчої служби, адвоката, правоохор. органів тощо. Робіть висновки. Вважаю, що без "Ворошиловского стрелка" нічого не зміниться на краще. Бережіть себе і своїх близьких.
Рейтинг: 15+ -2-
 
Юля, 12:40 19 липня 2014 р.
 
Диму без вогню не буває. Чомусь не приїхали забирати Рандеву, Черемшину, На лані, Діброву і т. д., а приїхали саме в Інклюз. Значить чудив шось собі з кредитами той вуйко з Лішні, папіком районним себе уявив. Покидав трошки понтів, пожив на широку ногу і доскакався - краще би садив собі спокійно картопельку на городі і не пхався до тих банків-бізнесів-кредитів. З Івана не може бути пана.
Рейтинг: 5+ -12-
 
Дід Панас, 16:36 19 липня 2014 р.
 
до Діда Панаса-а ви впевнені що ті заклади така ж участь в недалекому майбутньому не чекає?вот і не гоніть тут .бо завтра прийдуть якісь дядьки до вас Дід Панас івашу хату і майно загарбають.подивимся якої ви тоді заспіваєте!
Рейтинг: 10+ -5-
 
, 17:01 19 липня 2014 р.
 
До усіх вас я взяв у 2007 році кредит 24000 доларів купив квартиру в Трускавці по 450 доларів квадрат. Мав платити в місць 200 доларів - 100 тіло і так само проценти , кредит на 20 років, 7% річних. Але я собі порахував і платив коли 300, коли 500, коЛи і 100 тільки проценти. О і диво я цього року його погасив. Хоч було різне - і. Продати думав бо грошей не було, але погасив бо то моє, щоб не забрали, щоб не стріляти. А Карпин аферист, через таких як він і тому такі відсотки великі. ТРеба платити. Не можеш -їдь в чехи. От наприклад взяв кредит500 000, не міг платити, сини не за фузіі, а вчехи по 2000 тисячі в місяць, в рік 250000. Зараз могли б в зону АТО поїхати , кредит зупинився. А так воні губошлепи. Опустять їх . То один з Лішні гвалтує, то ті Карпати бикують. От голова сільради видно корупціонер - прийшов решати
Рейтинг: 4+ -5-
 
, 22:10 19 липня 2014 р.
 
Я також всього не знаю, але я не вважаю що можна бажати людям зла не знаючи ситуації.
Рейтинг: 8+ -1-
 
Юлія, 22:18 19 липня 2014 р.
 
Магазин через дорогу їм не належить.
Рейтинг: 4+ -1-
 
Юлія, 22:25 19 липня 2014 р.
 
Шановні краяни, чого ви так хвилюєтесь, поперше ніхто не нає фактичних обставин справи, а всі висловлюють свої припущення і симпатії, чи антипатії. 
Подруге, пани чубляться, а у мужиків чуби тріщать, розберуться між собою і ніхто з них дуже не збідніє. 
Щодо стрілянини, то скоріш за все ніхто також не понесе жодної відповідальності, адже у всіх нас свіжі у пам"яті події на молочному ринку, де чинилось беззаконня та свавілля, много було написано, а ще більше сказано зтого приводу, і кримінальні справи порушувались, а у кінцевому результаті пшик. 
Якщоб паркан пошкодив, чи зробив постріл з самопала простий смертний ужу був би вирок і він ніс би "належне покарання", а панкам можна ус, вони так бавляться, а міліція створює виглад, що контролює ситуацію.
Рейтинг: 5+ -4-
 
Петро, 08:05 20 липня 2014 р.
 
співчуваю людям в цій ситуації, дуже співчуваю, але теж не розумію, для чого стріляли? тепер вже точно не побачать ані волі, ані інклюзу. не дай Бог опинитися в такій ситуації, але, як би не боліла ця несправедливість , стріляти не можна. чого добилися? один син в каталжці, другий в бігах, рано чи пізно впіймаютьгрошей на відкуп немає, шансів врятувати своє майно тепер взагалі немає. І ніхто їх не захистить, це ж не врадіївка! люди, навпаки, збиткуються, а не співчувають, забуваючи, що чи не кожного ця біда банківська спіткала, і ми, боржники, беручи щось в кредит при доларі 4, 5грн, тепер дружно платимо по 12 грн, і ані захист соживачів, ані профспілки, ані уповноважені з людських прав - ніхто, навіть, не подумав тих українців захистити. А скільки ніби-то збанкрутілих банків, у людей гроші відібрали, а скільки мильних будівельних компаній? І ми дружно підкорилися, змирилися, повісили на себе клеймо "ми-барани" і тихо йдемо на заклання...Зараз, ніби-то перерахують доларову іпотеку в гривневу, але по курсу 12грн, а не по 4.5 і, навіть, не по 8! а в 2015 знову ні пенсії, ні зарплати не виростуть, лише на індекс інфляції. тобто гривнів на 20-30, не більше.Це- офіційна інформація уряду, бо мвф заборонив піднімати і перераховувати, а гривню знову відпустили у вільне плавання. І як жити далі? на всіх чехії і італії не вистачить...
Рейтинг: 9+ -1-
 
олег, 08:30 20 липня 2014 р.
 
То той пан Карпин узявши кредита на майже на п'ять мільйонів гривень вирішив собі кинути банк. Кредит не гасив, проценти і подавна. 
 
Суд він успішно банку програв та перевів усю справу у площину реалізації Інклюзу через аукціон.  
 
Вганаючи грошики куди треба і кому треба він зумів довести продажну ціну ресторану з чоритьох до одного мільйона.  
 
На той аукційон панок зареєструвався і був впевнено переконаний що він один учасник, а значить і відкупиться від кредиту у понад чотири мільйона десь за один мільйон і трошки. 
 
Та от невдача - виявилось що був ще один учасник ... Ціна продажу плавно була доведена до троха більше за два мільйона і переможцем визнано пана Карпіна. А далі все як у класиків про 12 стільців - він підняв скандал, що це "грабеж серед білого дня", його культурно послали та продали ресторан тому другому учаснику. 
 
Я ще продовження - та про це іншим разом
Рейтинг: 10+ -9-
 
просвітлений, 10:55 20 липня 2014 р.
 
От шакали, що виписують. Що можна зробити в цій державі чесно? Чому ви не ставите себе на місце Карпина? Якщо ці падлюки рейдери переможуть в цій ситуації то гріш вам ціна. Треба людей підтримати! Бо завтра ці нелюди прийдуть до вас.
Рейтинг: 15+ -2-
 
Не байдужий, 18:02 20 липня 2014 р.
 
Жоден з "стрілків"-Карпиних НЕ БУВ ЗАТРИМАНИЙ! 
Як завжди, питання регульнули, міліція відпустила в той же день. Постає закономірне питання, то в вас в Дрогобичі все продається?
Рейтинг: 8+ -10-
 
, 07:30 21 липня 2014 р.
 
до адвоката- підіть на курси підвищення кваліфікації.а то ви напевно дома засиділись і не маєте більше чим займатись як плітками ...йдіть працюйте може хоч когось правдивого захистите, а не так як завжди..
Рейтинг: 6+ 0-
 
, 11:38 21 липня 2014 р.
 
Для адвокат , 07:30 21 липня 2014 р. 
Якщо б Ти дивився уважно відео, то почув, те що адвокат(Блондинка) нових власників визнає, що Вони не мали права іти через територію, Вона каже подавайте в суд та суд присудить стягнення! 
Якщо називаєшся ніком АДВОКАТ, то відповідай йому, а не показуй свою тупизну!Почитай З А К О Н У К Р А Ї Н И Про оренду землі(zakon4 . rada . gov . ua / laws / show / 161-14), зверни увагу на: "Стаття 5. Орендарі землі  
Орендарями земельних ділянок є юридичні або фізичні особи, яким на підставі договору оренди належить право володіння і користування земельною ділянкою." 
Не пам'ятаю статтю але можеш почитати З А К О Н У К Р А Ї Н И Про власність, що свою власність маю право боронити даже зі зброєю! 
Погоджуюсь тільки з одним, що Він нема прибігати до зброї!А вибрати інші шлях вирішення!
Рейтинг: 5+ -3-
 
, 12:11 21 липня 2014 р.
 
До молодого-Ну так, погоджуюсь-зброя не вихід.але якби у вас забирали все чим ви жили, де ви вкладували душу і любов у кожний куточок, кожне деревце.то в емоціях, паніці і в нервах ще не таке можна зробити...і писати , обсуждати легко нам з вами.а не знати хто і якби себе повів у тій чи іншій ситуації..люди будьте добрішими...покиньте ту злобу...
Рейтинг: 9+ -3-
 
, 12:38 21 липня 2014 р.
 
До речі, в Дрогобичі є ще один *** - Микола Лагодич, якого скоро чекає теж саме.
Рейтинг: 12+ -1-
 
Мудрий, 15:08 21 липня 2014 р.
 
Якщо це поганий бізнес і на цьому мало заробляється. І стільки ця будівля не коштує. То навіщо її купляти та захоплювати з допомогою судовиконавців? Напевно щоб нажитися на тому. Я думаю, що тут працює ціла система в якій завязані відділ юстиції, менти, бандюки і т.д. Гасити всіх і то по дорослому. Тоді легше було розкрутити всю кантору.
Рейтинг: 5+ -1-
 
Hitech, 16:05 21 липня 2014 р.
 
Народ, чого ви всі вчипилися того кредиту? Зрозуміло що без кредиту не було б цього бізнесу. Інша справа що в період фінансової кризи 2008-2009 року та обвалу гривні сплачувати кредит стало для всіх важко. Зрозуміла що від цього ніхто з нас не застрахований. Однак в такій ситуації потрібно проводити переговори з банком про можливість подальшої сплати кредиту. Власне підприємництво полягає в тому що особа займається господарською діяльністю на власний ризик. Зрештоюнічого поганого в кредиті немає. Адже за допомогою кредиту можна почати свою справу або навпаки дати їй певнийпоштовх. тут хтось в кометарях писав, що якщо немаєш грошей то йти на роботу і заробляй їх і тоді починай бізнес, а не за рахунок кредиту починай бізнес. Логіка: нема грошей-сиди вдома! Поясніть мені тоді, як розвивати економіку держави якщо люди не будуть займатись підприємництвом, а підприємці не будуть брати кредитів?! Як би там не було але Інклюз напевно створив робочі місця для людей, сплачувались кошти у місцеву казну, зрештою став окрасою села. Тому я вважаю що критика власників щодо розвитку бізнесу за рахунок кредитних коштів є безпідставно. 
Щодо ситуації з рейдерським захопленням Інклюзу, то я думаю ситуація тут цілком очевидна. У нових власників не було жодних правових підстав на оформлення права власності на цей обєкт адже на цей час діяла заборона суду щодо будь якого відчуження цього майна до моменту розгляду справи у суді щодо торгів. Зрозуміло що дії як "нових власників" так і виконавчої служби були незаконним. Сподіваємось їм нададуть відповідну оцінку. 
Хто може пояснити що робила приватна охоронна фірма під час захоплення Інклюзу? Вони здійснюють безпосередньо охорону Інклюзу? Мають укладену угоду на охорону цього обєкту? Чи охороняли безпосередньо фізичних осоіб? Кого саме? Державних виконавців чи самих міліціонерів? Краще б зайнялись охороною Луганського аеропорту! 
А щодо стрілянини, то очевидно що це було просто відчаєм законних власників. Щоб ви самі робили в цій ситуації, коли всі держ. службовці підкуплені, суди теж, а твій бізнес тупо незаконно відберають. Інших слів підібрати важко. Ви собі просто уявіть що у ваш автомобіль сідають невідомі люди і починають його відганяти при цьому показують рішення судів, технічний паспорт на авто інші документи що вони є власниками автомобіля. При цьому говорять: ось ти взяв кредит на авто не платив і ми в тебе його відбираємо. Хоча на справді ви дійшли згоди з банком про реструктуризацію кредиту. Які були б ваші дії. 
Знаєте, легко говорити коли не стикаєшся з такою ситуацією а просто сидиш перед екраном монітором натискає клавіші на клавіатурі та робиш поспішні висновки. Застановіть над цією ситуацією і спробуйте увійти в чуже положення.
Рейтинг: 11+ -6-
 
, 17:04 21 липня 2014 р.
 
Пане прокурор, ви мусите покарати цих рейдерів. Правда мусить перемогти!
Рейтинг: 10+ -3-
 
Не байдужий, 18:23 21 липня 2014 р.
 
не брав би кредит - небуло би проблем. :grin а за чужі гроші любий може понти ганяти. не треба тепер усІх звинуваЧувати. за таку авантюру оспапа бендера майдана не буде!
Рейтинг: 7+ -6-
 
, 18:32 21 липня 2014 р.
 
в україні – війна, а в дрогобичі – лішня
Рейтинг: 1+ -2-
 
кривда, 19:04 21 липня 2014 р.
 
Хлопці, от сидять тут пару представників виконавчої служби і лиють болото на Карпина, бо знають що Феміда прийде по них і запитає: "Чим Ви тут с...чі діти займаєтесь"? Чернушників треба чмирити!
Рейтинг: 8+ -2-
 
Не байдужий, 19:05 21 липня 2014 р.
 
Не треба з карпина робити святого. Якщо тут пише виконавча служба, то значить усі позитивні відгуки пишуть усі приближонні до нього)
Рейтинг: 8+ -6-
 
, 19:10 21 липня 2014 р.
 
Чернушників геть!
Рейтинг: 5+ -1-
 
Не байдужий, 20:38 21 липня 2014 р.
 
Саме легше говорити про те чого незнаєте, перш ніж звинувачувати сімю Карпин чи поливати брудом потрібно в усьому розібратися, оперувати фактами, а ви немаєте нічого, тільки пусті слова
Рейтинг: 7+ -2-
 
, 20:58 21 липня 2014 р.
 
Виконавці та правоохоронці понесуть відповідальність.Нехай вони не думають що для них закони не писані, яке вони мали право лізти на чужу територію не маючи відповідних документів та рішення суду.
Рейтинг: 10+ -2-
 
, 21:02 21 липня 2014 р.
 
Корумпованість наших державних органів зашкалює. За гроші вони готові продати совість, що і роблять, але прийде час за все відповідати.
Рейтинг: 9+ -1-
 
, 21:07 21 липня 2014 р.
 
люди, ви просто заздрите... ви дякуйте Богові що ви не на місці пана Карпина! ніхто на чужому горі ще не побудував своє щастя!людина чогось добивається, щось прагне зробити, а вам б тільки кісточки перемити! поганий, наглий, хам... ви б краще на себе подивилися! дивні ви! мали б в ці часи єднатися проти цих псів, а ви!
Рейтинг: 9+ -3-
 
, 21:07 21 липня 2014 р.
 
лізти на чужу територію можна, а захищатися ні. Правоохоронці в амуніції беркута з масками на обличчях звірсько побили сімю , які зараз лежать в лікарні, і думають що вони будуть дальше ходити безнаказано і виконувати дурні накази зверху.Начальники відкупляться мають гроші, звязки, а ви хлопці подумали про себе.
Рейтинг: 9+ -4-
 
, 21:14 21 липня 2014 р.
 
справа не в кредиті, а в тому що знайшлася людина яка має гроші і вирішила за безцінь купити такий обєкт.
Рейтинг: 11+ -2-
 
, 21:16 21 липня 2014 р.
 
я дуже добре знаю сімю Карпин, поганого нічого не можу сказати, так як вважаю цих людей порядними.це все, що зараз відбувається із ними-це нічим не відрізняється від того, що коїться там за барикадами.я хочу побажати їм триматися, і памятати, що завжди переможуть ті, за кими правда, а тим, які створюють цю ситуацію-схаменутися і врешті решт зрозуміти, що за такі вчинки будуть жорстоко відповідати.
Рейтинг: 10+ -5-
 
, 21:27 21 липня 2014 р.
 
бандитизм процвітає, правоохоронні органи танцюють під дутку бандитів
Рейтинг: 13+ -1-
 
, 21:35 21 липня 2014 р.
 
бандитизм процвітає, правоохоронні органи танцюють під дутку бандитів
Рейтинг: 12+ -1-
 
, 21:36 21 липня 2014 р.
 
анна-оксана-галина, не хвилюйся так, мий ноги і лягай спати
Рейтинг: 3+ -7-
 
дядько, 22:14 21 липня 2014 р.
 
анна-оксана-галина напевно невістка карпина)
Рейтинг: 5+ -8-
 
, 07:09 22 липня 2014 р.
 
може невістка, а може коханка
Рейтинг: 2+ -7-
 
до правди, 08:14 22 липня 2014 р.
 
до правди - а тебе то чого так хвилює?може невістка, може знайома, може просто стороння людина..а ти хто?заказний понос, який тут гадить?скільки тобі заплатили нові "власники"-бандити.які доларами розкидуються на ліво й на право.напевно достатньо щоб обливати людей брудом..злий ти.а зло завжди програє навіть якщо спочатку впевнене що виграє.життя потім дасть такого копняка тобі під зад що довго будеш оговтуватись.може тоді щось дойде в ту твою голову...
Рейтинг: 6+ -3-
 
, 09:03 22 липня 2014 р.
 
Скільки ж тут кометарів О_о Навіть на сайті zik чи zaxid .net не зустрінеш такої кількості коментарів під резонансними новинами так як тут. Але це скоріше теревені ніж коментарі. Бо насправді здорового зерна в цих повідомленнях немає. Люди які не володіють повною картиною цієї справи залишають по десять повідомлень. Та ще й дають поради - як жити, а як ні. Цікаво чи хтось з цих користувачів хоча б раз у житті відстоюв свою правоту перед свавіллям влади. Думаю якщо такі є, то тільки одиниці. Бо така людина написала б одного коментаря підтримки та побажала успіху у цій боротькі і цього було б достатньо. А все що написано вище це суцільні теревені, які в мене асоціюються з дрогобицьким базаром в центрі міста.
Рейтинг: 4+ -2-
 
, 11:58 22 липня 2014 р.
 
В цьому і проявляється наша славнозвісна українська доброзичливість. Так ми любимся між собою! 
Це як в українському прислівї: "У сусіда хата горить – а мені втішно". Ми колись змінемось?!
Рейтинг: 7+ 0-
 
, 12:01 22 липня 2014 р.
 
До Добродія - цілком погоджуюсь з вашими коментарями.
Рейтинг: 5+ -1-
 
, 12:19 22 липня 2014 р.
 
Анна, я ще раз рекомендую лягти поспати
Рейтинг: 2+ -6-
 
дядько, 22:31 22 липня 2014 р.
 
Читаючи різні коментарі все зводиться до того, що це робота бандицької влади. Я впевнений, що це все можна перевірити тільки захотіти, може хтось не хоче бо йому так вигідно. Де робота нашої п_ ої міліції, прокуратури , СБУ. Чому не працюють. Може вони в долі. Отак буде з кожним як будемо мовчати. На люстрацію тих псів.
Рейтинг: 9+ -1-
 
Hitech, 10:42 23 липня 2014 р.
 
Все вірно, робота банди: пожежники відмовляються гасити пожежу, міліція відпускає злочинців, прокурор погоджує неправильну кваліфікацію...містечковий феодалізм. А ви, лішнянці, кріпаками народилися, на панщину до Карпина ходили...кріпаками і будете. Істина проста-" за все треба платити".
Рейтинг: 6+ -6-
 
, 17:37 23 липня 2014 р.
 
Левко каже, що не стріляв ...бреше пас в живі очі. Повно відео де видно його ошалілий погляд і як стріляє прицільно. Він же мисливець...тепер казати про випадкове попанення ТРЬОХ! людей якось нелогічно. Як не Левко-значить батько, або брат... 
От молодець, дупу свою рятує, рідних підставляє. Файно, бо є ВІДЕО! Левко Карпин, зустрінемось в СІЗО :)))
Рейтинг: 5+ -6-
 
, 18:54 25 липня 2014 р.
 
Адвокатесссска Романик, захисниця доктора ПІ, перефарбуйся в чорний колір ти ж нечисть тобі це личить.
Рейтинг: 7+ 0-
 
Львівянин, 22:41 25 липня 2014 р.
 
судЯЧи по тому, що вІдбулосЯ можу сказати, що жити в такІй державІ-не можливо , адже нІ правоохоронцІ, нІхто тебе не захистить, а зроблЯть винними ще й побють.ту адвокатку сама би вІдп..такою продажною брехункою бути.Я була свІдком І те, що Я баЧила а що Чула-рІзнІ реЧІ.жІноЧко, у вас дІти І ви не боЇтесь грІха, нІ того, що за все вІдповІдатимуть вашІ дІти, але скорІш за все грошІ-це те, що править свІтом.
Рейтинг: 3+ -16-
 
, 10:30 27 липня 2014 р.
 
нехай Із вище сказаних коментарІв задумуЄтьсЯ над тим, що пишуть, у кожного своЄ життЯ, Я за те, щоб справнедливІсть була на боцІ сІмЇ карпиних, адже поганого про нихЇ не можу сказати, а всІ поганІ коментарІ-це зависть І злоба тих, у Яких нІЧого немаЄ, нІЧого не добилисЯ, або тІ, Яким дали пару грн, щоб обливати сІмю, Яка дІйсно заслужила повагу у людей
Рейтинг: 3+ -17-
 
, 10:35 27 липня 2014 р.
 
ти, галя чи оля?а може невістка?
Рейтинг: 21+ -3-
 
до галі,олі..., 11:59 27 липня 2014 р.
 
я не є невісткою, ні родичкою сімї карпин, я звичайна людина, яка тверезим оком дивиться на цю ситуацію, так ніхто не робить у таких випадках, а якщо ви такі всезнаючі, то що незнаєте як звати невісток...то мийте ноги і лягайте спати, як писала вище сказана персона...таких людей, як ви підлих і запроданців треба ставити в перші ряди туди, де воюють наші земляки, бо їх реально шкода, а ви за такі вчинки і слова люди жорстоко накарані.
Рейтинг: 4+ -6-
 
, 20:26 28 липня 2014 р.
 
Цьоцю Галю, чого ж ви Карпиним не порадили їхати зі зброєю в, , перші ряди, , ?Терористи ж там на сході, а у Лішні-нові українці між собою розборки влаштовуют.Ну гет італійшька мафия.
Рейтинг: 12+ -6-
 
до цьоці Галі, 22:19 28 липня 2014 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5828 днів)