Депутати міської ради повинні врятувати Співоче поле!

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
17.02.2015
Депутати ДрогобичаЗа наполяганням владики Дрогобицько-Самбірської єпархії УПЦ КП архієпископа Якова питання щодо виділення під кафедральний собор земельної ділянки на вул. М.Грушевського розглянуть на сесії міської ради.

Про це вчора, 16 лютого, на нараді в ратуші інформував секретар міської ради, в.о. міського голови Тарас Метик.

За словами посадовця, таке рішення було прийнято на нараді в облдержадміністрації під головуванням заступника голови ОДА, скликаній з цього питання за проханням архієрея.

Нагадаємо, що Дрогобицько-Самбірська єпархія УПЦ КП наполягає на виділенні під спорудження кафедрального собору ділянки, на якій заплановано створення етнографічного музею під відкритим небом. За словами секретаря міської ради, в.о. міського голови Тараса Метика, владиці Дрогобицько-Самбірської єпархії УПЦ КП архієпископу Якову запропоновано кілька ділянок – на вул. Самбірській, С.Наливайка, А.Сахарова та в інших місцях, але у владики бажання одне – отримати земельну ділянку на вул. М.Грушевського на території Співочого поля біля шпихліра-житниці (1778 р.) - унікальної за своїм призначенням пам'ятки архітектури державного значення.

"Я нічого не маю проти, якщо громада скаже, що виділяємо під собор саме цю ділянку, яку просить владика Яків", – зазначив Т. Метик.

Переглядів: 5132

Коментарі (41)
 
Есть идея - дать под церковь половину участка земельного, на противоположном от шпихлера краю.  
 
НО! Сперва церковь должно полностью отремонтировать шпихлер внутри и снаружи.  
 
Крайне важно, чтобы все произошло именно в таком порядке и никак иначе: 
1) сначала попы ремонтируют историческую памятку; 
2) потом уже получают землю для очередной церкви.
Рейтинг: 31+ -3-
 
Малкольм Икс, 09:50 17 лютого 2015 р.
 
Чим відлрізняється сття від попередньої статті, що була раніше кинута, крім її назви ?  
 
Звичайно, що потрібно врятувати співоче поле і не дати побудувати церкву для бізнесу !
Рейтинг: 28+ -1-
 
Povstanec, 10:36 17 лютого 2015 р.
 
На мою думку у бажанні архієпископа Якова УПЦ КП не має логіки. Адже на відстані "витягнутої руки" стоїть храм УПЦ КП: перехресток вулиць Грушевського-Пилипа Орлика. Ну і громада має жити не тільки церквою, але й іншими видами культурного життя. Навіть і тим же цирком. Віддали колишній "Будинок офіцерів" під "Будинок душпастрирства" і що ви думаєте. Таке враження що то є бізнес центр в якому надаються послуги на платній основі. Усі заходи, котрі там відбуваються, платні. Хтось скаже, що на все потрібно гроші. Так. Погоджуюся. Але потрібно було писати у тих документах за якими міська рада передавала "Будинок офіцерів" Самбірсько-Дрогобицькій єпархії УГКЦ правду, що послуги будуть надаватися не на позаплатній основі, а за плату. І якщо вже до кінця бути чесним - то потрібно сплачувати податки за ведення діяльності на платній основі. А то зареєстрована як не прибуткова організація, а фактично ведеться підприємницька діяльність.  
Через те вважав би правильним територію біля шпихліра залишити для задоволення культурних потреб громади.  
І принагідно хотів би нагадати, що на території біля шпихліра міська рада за часів "діяча" Фурдина- тоді секретаря ради-виконувача обовязків міського голови після смерті п. Дацюка, дозволила влаштувати автостоянку , а пізніше і генделик, котрий розрісся у ресторан вже самовільно, тільки за однієї умови, що за кошти отримувані від цього бізнесу буде відремонтовано дах шпихліру. Особливо на сесії міської ради та і в пресі агітував п. Бервецький Зеник, як директор музею. Але бачити , як "відремонтували" дах шпихліра Фурдини-Бервецькі, що аж він завалився.  
Така наша дійсність. Страшнішого ворога, для України, ніж такі "псевдопатріоти" годі й придумати. Усіляки пройдохи користуються нашою забудькуватістю.
Рейтинг: 26+ 0-
 
гойрак, 12:24 17 лютого 2015 р.
 
В часи АТО попик стоїть на стороні Московії вдало розпалюючи міжрелігійну ворожнечу. До того ж даний скансес належить до списку памяток НАЦІОНАЛЬНОГО значення (памята архітектури). А згідно купи законів (Закон про ОХОРОНУ АРХІТЕКТУРНОЇ СПАДЩИНИ, КОНСТИТУТІЦІЇ УКРАЇНИ, ЗАКОН ПРО БУДІВЕЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ і ще пару памяткоохоронних законів) будувати щось в межах будувати щось в межах 350 м. від памятки заборонено. Ще й щось високе отаке. ФІГВАМ у Києві зроблять ще по пиці дрогобицьким депутакам дадуть за незаконні рішення. От цікаво було б почути місцевого відділу культури (адже тамечки є посада спєціаліста ( :grin :grin ) з Охрани памяток. Обовязково скажіт ми коли оті слухання будуть.
Рейтинг: 20+ -1-
 
олько, 12:29 17 лютого 2015 р.
 
Співоче поле буде функціонувати для всіх мешканців Дрогобича незалежно від конфесії, а храм буде функціонувати лише для одної конфесії, робимо висновки шановні дрогобичани
Рейтинг: 26+ 0-
 
Левко, 12:31 17 лютого 2015 р.
 
Найдурніше рішенння, яке може прийняти сесія, це рішення про виділення ділянки біля шпихліра для будівництва будь якоі церковноі споруди . Але корупційна складова "патріотів" така велика , що можна очікувати любе хамство. Напевне вже владика мае погодження архітектури.
Рейтинг: 23+ 0-
 
Дрогобичанин, 12:51 17 лютого 2015 р.
 
"За наполяганням владики Дрогобицько-Самбірської єпархії УПЦ КП архієпископа Якова. . " - він ще й наполягає, це просто повний пєсєц, скоро анафеми почнуть знову оголошувати неугодним. Але з нашою сільрадою можна зробити висновок - рішення буде позитивним для батюшки, каса вже по-любому закинута.
Рейтинг: 19+ 0-
 
країна чудес, 13:21 17 лютого 2015 р.
 
Дууууже вже ЗАМОВНА стаття , яка наповнена фальші і ненависті до УПЦ КП , хтось дууууже не хоче вже протягом десятилїття щоб громада цієї конфесії на рівні з іншими мала свій храм . Комусь це дуже допікає , і мова навіть не йде про місце біля шпихліру, коли завжди відмовляли у будь-якому місці. . . . Напевно , що краще віддати місце під МАФ , бар, якусь копійку завжди можна хапнути, а громада що дасть . . . Громада буде допомагати воїнам, як і допомагала дотепер, як і допомагає церква і очільник Київського Патріархата святійший владика ФІЛАРЕТ. . . . На мою думку, питання не лежить у площині місця побудови кафедрального собору, а у тому щоб зробити і підняти бурю. . . і сама стаття і заголовок сформульована під гострим кутом ненависті. . . . Хіба в нас мало проблем у місті: влада, корупція, дороги, чистота, взаємовідношення один до одного. . . що ми осуджуємо. . . , хіба незнаємо , * що ворота пекельні не здолають ЇЇ*. . . . НЕ БОРІТЬСЯ З ЦЕРКВОЮ! ! !
Рейтинг: 6+ -32-
 
111, 14:11 17 лютого 2015 р.
 
Вказана ділянка генпланом передбачена під музей. Яка церква, для чого слухання . Бздун Метик хоче бути добреньким і вирішив відмовити громадою, а ви олені - олені, сваріться, позабивайтеся. Це Яків хоче зробити назло о. Бачинському, покакати йому на парафії. Сьогодні не до будівництва. Маєте гроші, поможіть армії, а то через таких як о. Яків завтра в Дрогобичі будуть сепаратисти. ПРОПОНУЮ ВІДМОВИТИ ВЗАГАЛІ, СЬОГОДНІ НЕ НА ЧАСІ БУДІВНИЦТВО. ПРИЙДЕ ЧАС, виділіть їм рішенням сесії ділянку в лісопарку на вул В. Великого, а то скоро і там буде базар, при умові утримування парку. Не захочуть- допобачення. І це буде патріотична позиція міста. Доречі, чому як завжди позу страуса зайняв гол. архітектор- Петранич. , -де його думка.
Рейтинг: 22+ -1-
 
житель, 15:40 17 лютого 2015 р.
 
цей той самий єпископ tema. in. ua / article / 3214. html 
Погоджуюсь з "жителем", що цей собор хочуть побудувати, щоб "покакати" на парафії о. Бачинському.
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 15:49 17 лютого 2015 р.
 
Релігія це бізнес. Україна світська держава. Гоніть цих клоунів і насміхайтесь над ними. Вірять в свої тряпки, 21 століття надворі.
Рейтинг: 9+ -5-
 
Пастор, 17:10 17 лютого 2015 р.
 
Живу поблизу Шпихліра. Ніколи не стояло питання --в яку церкву іти? І Петра і Павла і Андріївська близенько. . . Якщо ще буде третя церква тут же--незрозуміло для кого? Ми всі парафіяни у Бога і наразі місця хватає.
Рейтинг: 16+ 0-
 
парафіянка, 17:35 17 лютого 2015 р.
 
Роіыбрати всі обсипані й недоприватизовані споруди міста- і з цих матеріалів хоч мавзолей будуйте! За стільки десятиліть у місті можна було й набудувати, й перебудувати не лише "царські кольонії). І ще: люди збідовані, але податки сплатити мус: і на державу, і на церкву. Чому б ( у такий важкий час, як всі щебечуть) не змилостивити церкву також сплачувати податки у державну казну. Бо неоприходувана благочинність зазвичай перетворюється у. . . незабаром за життя святенники почнуть собі пам"ятники ставити. Треба ж пам"ятати, що Бог у церквах не живе- це лише споруди для провадження традицій (віки- вічні, часи- не однакові).
Рейтинг: 4+ 0-
 
Sapienti sat, 19:16 17 лютого 2015 р.
 
Та хоча б прибрали фляжки і шпріци теперішні власники!
Рейтинг: 4+ -1-
 
дрогобичанин, 20:43 17 лютого 2015 р.
 
Ми голосуватимемо проти розбазарювання історичних пам"яток! ! !
Рейтинг: 10+ 0-
 
Депутат, 21:09 17 лютого 2015 р.
 
Я теж практикуючий християнин. Церкви в нас не настільки переповнені щоб зараз в таку кризу знову робити збірки. Зробіть в церкві на одну недільну службу більше і нарід буде задоволений і не буде десь в душі бунтув ати на священників. Я ДУМАЮ ЩО КОЖЕН ПАРОХ МОЖЕ ХОЧА Б РАЗ В МІСЯЦЬ ОДНУ ТАЦЮ ПОЖЕРТВУВАТИ НА АТО. А то окрема таця а люди зараз ледь виживають.
Рейтинг: 10+ 0-
 
дрогобиЧанин, 21:43 17 лютого 2015 р.
 
Є рішення про створення етнографічного музею, з чим громада міста згідна і тому ніякі розмови тут не доречні. Якщо сесія міської ради (тобто наші наймити) вирішить поселити церкву на тій землі, тоді громада повинна розібратись з тими перевертнями і викинути їх з міської ради на смітник і брати владу в свої руки.
Рейтинг: 8+ 0-
 
Громадянин, 21:44 17 лютого 2015 р.
 
Скажіть будь-ласка або дайте кожен собі запитання ? Чи я читаю Святе письмо! . . . . . . . . . А в ньому написано хто е хто з смертних людей які народились на грішній землі, а Владика один тільки це Бог, а всі інші влодики це обманщіки , бійтеся такових бо шукають слави для себи тільки . , наприклад де так звані попи як тут в коментарях пишуть дбалиб про людей я ще нечув і не бачив а місце давай і то не одне , люди вже починають все писати бо дальше терпіти неможуть цей беспредел , Люди читайте Біблію там про все написано як треба жити , поступати і тоді вас ніхто не буде обманювати , хоча деякі думки в коментарях непогані про церкви дрогобицькі і ненаситних людей.
Рейтинг: 1+ -2-
 
Ого-го ну ви і даете собі, 23:42 17 лютого 2015 р.
 
А поляки не закрывали наши церкви.  
 
Поляки сделали касту предателей истинного православия - униатов!  
 
Греко-католическая церковь - не украинская! Унию нужно отменить, а все помещения УГКЦ отдать православию!
Рейтинг: 4+ -13-
 
Малкольм Икс, 23:47 17 лютого 2015 р.
 
попередник у своєму дописі підвів підсумок =думаємо, аналізуємо! ! ! Але ми вже це проходили! ! ! Співоче поле за громадою! ! ! І тільки у такій площині має розглядатися недоречна сьогодні пропозиція владики
Рейтинг: 4+ 0-
 
ось і маєте!!!, 05:49 18 лютого 2015 р.
 
Таке враження, що путін дав завдання розпочати розбрат у нас тут, на Галичині. А як нас найпростіше пересварити? . Вірно, на релігійній темі. Тому, давайте всією громадаю дамо коректну і виховану відмову"душпастирю Якову", якщо метики і їм подібні не можуть, не хочуть цього зробити самі.
Рейтинг: 6+ 0-
 
Вихід є, 09:27 18 лютого 2015 р.
 
А може б владика краще дармові гроші на потреби міської лікарні віддав? Або на потреби шкіл чи дитсадків? Не треба більше нам тих церков! ДОСИТЬ! ! ! Хто у нас вірить у Бога? Одиниці! Все це - пафос і фальш. Поза церквами таке виробляють і виговорюють, що зрозуміло, в якого бога наші українчі вірять. Церкву сьогодні перетворили у бізнес. Владико, бери шинель і топай в АТО! Метик, досить дерибанити міську землю для різних пройдисвітів у виді священиків! Метик, будеш відповідати за дерибан! Краще розкажи всім, скільки хабарів отримав від деяких "священиків", блін.
Рейтинг: 4+ 0-
 
Антиметик, 10:06 18 лютого 2015 р.
 
Шанові депутати, не ведіться на видумки священника. Сьогодні не час будувати церкви за кошт громади. Цю ділянку з часом можна продати на аукціоні за великі гроші під відпочинковий комплекс для молоді з вимогою реконструкції житниці . А о. Яків нехай іде до о. Бачинського та й молиться на здоров"я.
Рейтинг: 6+ 0-
 
другий биЧ, 11:05 18 лютого 2015 р.
 
Чомусь у цій історії усі забувають, що ця земельна ділянка колись перебувала у власності василіянського монастиря. Тут до війни було їх поле. комуністи - забрали у греко-католиків, а невже українська влада віддасть православним? Треба відновити історичну справедливість! знаю, що отці василіяни також звернулися з проханням стосовно цієї ділянки.  
 
А то до війни не тільки у Дрогобичі не було жодного православного храму, але й на всю Галичину тільки у Львові був один-єдиний, та й то "волоський", тобто румунський. А зараз завдяки переконливій "проповіді" комуністів православних у нас хоч гать гати - на кожному кроці, різних юрисдикцій. . .  
 
Пригадую, як це було в кінці 80-на початку 90. - Щоб громада не поверталась в УГКЦ, КГБ терміново давав вказівку реєструвати православних, наприклад т. зв. "катафальних" (під тиском пропаганди не розбиралися тоді наші люди в підступності задуму). тільки, щоб зберегти під своїм контролем. Згодом ті перефарбовані московські попки з УАПЦ ставали КП, потім знову мігрували кудись. . .  
 
правду кажучи переважна кількість наших т. зв. православних навіть не знає до якої Церкви належить. Часто їх священик без їх відома кілька разів змінив підпорядкування єпископам різних Церков. дехто і далі тільки вивіски міняє, а насправді служить Кірілу Путіновичу Рускомірову.
Рейтинг: 5+ -5-
 
несправедливо це!, 12:33 18 лютого 2015 р.
 
Попередньому дописувачу: Ви бачили документи, що так категорично стверджуєте? Чи цим ви хочете сказати, що земля належала т. зв. "православним", яких і в помині в Дрогобичі не було? А може належала цикрачам, які там біля хреста творять вакханалії? Можливо належала вона тому, хто зараз там облаштував стоянку і бар?  
 
Треба припинити усякі маніпуляції і землю віддати василіянам. Це справді буде гідним виходом, бо дозволить уникнути протистояння та розбрату. А василіян варто попросити зробити там якийсь етнічно-культурний центр на зразок шевченкового гаю у Львові. . .  
 
Але ось що точно - православному владиці Якову (чи то УПЦ КП, чи то УАПЦ, а може взагалі - УПЦ МП) там не місце!
Рейтинг: 2+ -4-
 
Не маніполюй!, 13:57 18 лютого 2015 р.
 
Геть попів, хай живе вільна незалежна від попів-пройдисвітів УКРАЇНА.
Рейтинг: 6+ -1-
 
Бевз, 14:56 18 лютого 2015 р.
 
Так поруч же храм УПЦ КП. Якщо Метик прийме таке рішення з депутатами, тоді геть і Метика, і депутатів.
Рейтинг: 9+ 0-
 
А ви як думаєте?, 15:10 18 лютого 2015 р.
 
Чому громада нічого не знає, що отець Бендик вибив ділянку на будову ще одної парафіяльної церкви а районі вул. Котляревського.  
Ще одну церкву не добудували, а вже за другу взялися!
Рейтинг: 9+ 0-
 
чому, 16:03 18 лютого 2015 р.
 
Я хожу вцеркву кожної неділі і кожен раз стоять люди і просять хоча пару копійок тому що потрібно на лікування близьких і люди у безвиході а їм усе церков мало зробили бізнес структуру а не церкву. Краще ці гроші віддати хворим тоді буде по-божому а то за парафію священники платять понад15000 долрів
Рейтинг: 7+ 0-
 
, 16:27 18 лютого 2015 р.
 
Отець Бендик занадто мудрий щоб вибивати місце на другу церкву в нашому районі. Наша церква і так напівпуста у недільні служби.
Рейтинг: 4+ -1-
 
вулицЯ старицького, 17:54 18 лютого 2015 р.
 
церква потрібна на вул. Коновальця бо там вона занадто маленька. І я би дуже хотівбачити там парохом отця Андрія
Рейтинг: 3+ -1-
 
руслан, 18:14 18 лютого 2015 р.
 
Якщо Ви на вірите, можете провірити, чи отець Бендик вибив місце ще під одну церкву!  
Протокол №64 від10. 06. 2014р.  
Голова комісії Пукало Р. М.  
Заст. голови комісії Скрипух О. Т.  
Секретар комісії Бернадович D. А, члени комісії, Росоха та Свідовська.
Рейтинг: 4+ 0-
 
до вул.Старицького, 22:02 18 лютого 2015 р.
 
церква о бачинського була кп нехай яків йде там ашпихлір віддати о василаянам як законним власникам а руслан якщо хочеш більшоі церкви берись і будуй площа велика і не протиставляй отців бовони роблятьбагато у такому болоті зроблено спільно таку красу а отець іван це починав з возним рили лопатами а ви дивились з балконів
Рейтинг: 0+ -3-
 
коновальця, 22:08 18 лютого 2015 р.
 
Я що я мовив? Почалося. Наїзди на отців, вияснення чия церква більша. . . . . . А все це робота отого момковита-попика, що скочив до київського патріартату із московського із чітким завданням - пересварити меканців міста.
Рейтинг: 1+ -1-
 
олько, 07:34 19 лютого 2015 р.
 
Люди! Не дайте нас всіх посварити і переділити. ! Будьте мудрі і єдині як ніколи. Бо не буде України, якщо не будемо одним цілим!
Рейтинг: 3+ 0-
 
увага!, 09:36 19 лютого 2015 р.
 
ха-ха , чим більше городян дае пожертви церквам, тим більше іх будують, щоб попи сиділи на шиі роботяг
Рейтинг: 1+ -1-
 
аннет, 12:47 20 лютого 2015 р.
 
Який архітектор , таке і місто, Але він у дрогобичі не живе тому і не дбае про наше місто хіба гроші гребе маючи посаду
Рейтинг: 1+ 0-
 
аннет, 12:49 20 лютого 2015 р.
 
Якщо комусь цікаво порахувати скільки в Дрогобичі храмів і віртуально подивитися на них, наберіть в пошуку "Храми Дрогобича".
Рейтинг: 2+ 0-
 
Вікіпедія, 14:22 20 лютого 2015 р.
 
нехай піп заплотить за ділянку стільки, скільки міські земчиновники беруть у простого мешканця, тоді йому відхочеться та земля
Рейтинг: 1+ 0-
 
за гідність, 12:53 22 лютого 2015 р.
 
Землю під церкву для Київського Патріархату у 1990-х роках було виділено по вул. П. Орлика. І це місце освятив сам Патріарх Філарет. А владика Яків цього не знає, бо він у нас віднедавна. Тому вірні УПЦ КП мають викопати і перенести як то належиться хрест, який вони самовільно поставили на "співочому полі" - перенести до церкви Андрія і там встановити і відправляти. Там є дві церкви - верхня і нижня й кожна має свою назву. В одній буде правити о. Бачинський, а в іншій вл. Яків.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Мирянин, 23:02 22 лютого 2015 р.
 
А де будуть правити вихідці із Дрогобицької семінарії?
Рейтинг: 1+ 0-
 
?, 12:55 23 лютого 2015 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5806 днів)