Сміттєпереробному заводу у Дрогобичі дали зелене світло

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
Написав(ла) Дрогобицька міська рада   
08.05.2015
Сміття31 депутатів Дрогобицької міської ради проголосували за надання дозволу на виготовлення проектної документації земельної ділянки, на якій німецька фірма "INSIL" має намір будувати сміттєпереробний завод. На сесії були присутні представники цієї фірми в Україні, які виступили перед депутатами і відповіли на їхні запитання.

Як прозвучало у доповідях, проект розрахований на 60 млн. євро. Потужність заводу – переробка 100 тис. т сміття на рік. Від міста інвестори просять лише ділянку, яку хочуть взяти в оренду на 49 років. Потрібну ділянку у Дрогобичі підшукали на перехресті вул. С. Наливайка та Гайдамацької. Ці землі призначені саме для промислового виробництва. При заводі німецькі партнери хочуть запустити тепличне та холодильне господарство. Пропонують також подавати до найближчої котельні підігріту до 70 градусів воду. Такі проекти "INSIL" паралельно з Дрогобичем реалізовуватиме у Житомирі, Кременчуку та Нововолинську.

Як зауважив презентатор проекту, начальник відділу економіки виконавчого комітету Дрогобицької міської ради Роман Корпан, серед вагомих плюсів цього проекту те, що завод не матиме атмосферних викидів, міська скарбниця щороку отримуватиме 920 тис. грн. орендної плати у процесі будівництва та близько 2, 5 млн. грн. по завершенню будівництва. Термін реалізації проекту 18 місяців. Більшість депутатів зійшлася в тому, що, як сміттєпереробний завод, так свіжі інвестиції конче потрібні, однак на цьому питанні Дрогобич обпікається уже понад 20 років. Депутати суголосно висловилися за те, щоб у договорі був вказаний термін, який надається інвестору на виявлення своїх можливостей. Таким способом обранці дрогобицької громади страхуватимуться від чергового ошуканства. Адже ще із зорі Незалежності України проекти побудови сміттєпереробних заводів у Дрогобичі стандартно зазнавали фіаско і закінчувалися на рівні підписання паперових домовленостей.

Результати поіменного голосування:

Бернадович Володимир Анатолійович - проти

Білоган Володимир Євгенович - проти

Буга Осип Степанович - за

Ваврин Михайло Васильович - за

Возняк Володимир Христофорович - за

Гориславський Сергій Орестович - відсутній

Дівчур Галина Григорівна - за

Звір Богдан Іванович - за

Іванців Богдан Михайлович - відсутній

Ільницький Іван Миколайович - утримався

Котула Володимир Михайлович - проти

Красногурський Богдан Миронович - за

Кулина Володимир Романович - утримався

Курчик Роман Михайлович - за

Лепкий Іван Іванович - за

Лешко Олег Михайлович - відсутній

Лужецький Михайло Петрович - за

Мельник Орест Стефанович - за

Метик Тарас Михайлович - за

Муль Роман Миколайович - утримався

Недбальський Богдан Петрович - за

Николаїшин Богдан Никифорович - за

Панькевич Лариса Іванівна - за

Петруняк Михайло Романович - проти

Походжай Микола Михайлович - утримався

Пристай Богдан Романович - за

Пудлик Ігор Павлович - за

Пукало Роман Михайлович - за

Розлуцький Ігор Миколайович - за

Росоха Ростислав Васильович - за

Росоха Юрій Васильович - за

Рупняк Микола Ярославович - відсутній

Скірко Орест Володимирович - відсутній

Скрипух Олег Тарасович - проти

Суда Петро Станіславович - за

Сушко Петро Ярославович - за

Танчук Василь Володимирович - за

Тертека Лариса Володимирівна - відсутня

Тюска Віктор Миколайович - за

Федак Степан Володимирович - за

Хомин Роберт Ярославович - відсутній

Хом'як Ігор Миколайович - за

Хрущ Олег Васильович - проти

Шагала Роман Миколайович - за

Шевкенич Андрій Іванович - за

Шеремета Михайло Михайлович - за

Ямелинець Ігор Петрович - за

Ямельницький Володямир Ярославович - утримався

Янів Андрій Євстахійович - за

Яцків Юрій Орестович – утримався

"За" - 31

"проти" - 6

"утримався" - 6

Переглядів: 7960

Коментарі (55)
 
але нехай одразу нiмцi збудують онколiкарню бiля того заводу
Рейтинг: 28+ -16-
 
тоня, 08:13 08 травня 2015 р.
 
люди перегляньте iнтернет якими хворобами страждають дiти що ростуть бiля таких заводiв. будь-ласка нехай будують, але не в самому мiстi благаю опам'ятайтесь це ж нашi дiти, внуки
Рейтинг: 22+ -11-
 
тоня, 08:26 08 травня 2015 р.
 
Під сам завод потрібно тільки 5 га, а решту території будуть використовуватися під сладування сміття для забезпечення безперебійної роботи самого заоду. В черговий раз, Вас людєй, о. ли! Молодець Радзієвський та Чабаненко, ой які молодці!
Рейтинг: 16+ -5-
 
, 08:30 08 травня 2015 р.
 
В чотирьох містах України проект успішний, тільки в Дрогобичі "писаки-хатні"обливають брудом. Не робиш погано, а щось робиш, ще гірше!
Рейтинг: 24+ -11-
 
, 08:58 08 травня 2015 р.
 
Де проект успішний, брехаче провладний? Нема ніде ще такого заводи не бреши
Рейтинг: 14+ -13-
 
Брехунам, 09:20 08 травня 2015 р.
 
А де це у нас в Дрогобичі вул. С. Наливайка перетинається з вул. Гайдамацькою?
Рейтинг: 12+ -1-
 
Шукав, не знайшов..., 09:26 08 травня 2015 р.
 
хотiли у львовi садовий не дозволив та навiть у новому роздолi люди недали
Рейтинг: 10+ -6-
 
тоня, 09:28 08 травня 2015 р.
 
Завод значить онкозахворювання викликає, а коли сміття тупо лежить по всьому місту, гниє, горить на звалищах, димить - то це нормально, рагулям не треба нічого пояснювати і доказувати, треба просто збудувати і крапка.
Рейтинг: 46+ -7-
 
930, 09:30 08 травня 2015 р.
 
Цікаві результати голосування. Директор інституту розвитку міста, п. Лужецький голосує за, а працівник інституту Ю. Яцків-утримується. Чи Дрогобичу не потрібно сучасного виробництва, нових робочих місць, і чистого довкілля?
Рейтинг: 17+ -4-
 
Oleg, 10:32 08 травня 2015 р.
 
Ніякого заводу в Дрогобичі не буде! Міська влада думає добре нагріти руки на 60 млн. євро. Якщо німці узнають про ратушну ненажерливість - припинять будівництво і через європейські суди будемо повертати їм гроші. Маємо досвід з стадіоном . А якщо і почнуть будувати - то найкраще місце біля "Доброти" Коростельова. Хай *** труїться! .
Рейтинг: 14+ -6-
 
екстрасенс, 10:37 08 травня 2015 р.
 
Нахєра нам сміттєпереробний завод у Дрогобичі? А екологія? А здоров'я? Ніякі додаткові гроші в казну міста (які потім просто роздеребанять між собою люди наближені до міського секретаря Метика, нач. відділів, нач. комунальних підприємств) не замінять чисте повітря та здоров'я дрогобичан.  
 
Дрогобичани! Бийте на сполох! Це здоров'я Ваше і Ваших дітей. Вам жити в тому смітті. Будьте СВІДОМИМИ. Чому Вами має керувати шайка депутатів-дєрєбанщиків. Їм похєр на всіх. Головне "касу зірвати".  
 
Давайте сміттєпереробний завод побудуємо замість міської ради, га?
Рейтинг: 20+ -15-
 
Барадач, 10:59 08 травня 2015 р.
 
Шановні дописувачі. Я особисто переконаний що ніхто з тих хто вчора презентував той проект, не збирається будувати завод. Зайдіть на сайт фірми яка наче б то збираться його будувати - німецька фірма insil. de - хто чув про цю фірму? вони не подубували жодного ще заводу. Зареєструвати фірму в Німечиині - не така велика проблема. Реєструємо фірму на німця (можна як при вишках Бойка - на божма), робимо сайт і проморолик і їдемо по міських радах як інвестори, й отримуємо землю . Потім пишемо проект. Під нього є можливість взяти екологічні гроші в Європі. А завод? ну не побудували, що поробиш, змінилася коньюктура чи бізнес клімат чи війна чи щось інше.
Рейтинг: 22+ -5-
 
Юрій, 13:51 08 травня 2015 р.
 
Ну, Юра, вивів ти цих інвесторів на чисту воду! Молодець! Не виключено, шо ця фірма якогось нашого крутелика із ратуші.
Рейтинг: 21+ -5-
 
до Юрія, 14:04 08 травня 2015 р.
 
той крутелик з міськ. ради. напевно Радзієвський
Рейтинг: 10+ -3-
 
Барадач, 14:14 08 травня 2015 р.
 
Все потрібно перевірити, а ну мудрі голови нашого міста та вникніть у ситуацію і скажіть чорне чи біле? Кому вірити?
Рейтинг: 7+ -1-
 
зося, 14:19 08 травня 2015 р.
 
Будівництво заводу в тій стороні міста є фундаментальною помилкою! Майже всі вітри дмуть із тієї сторони на місто. Це повний ідиотизм!  
П. с. Взнав що у нас є інститут розвитку міста із директором Лужецьким. Тепер стало зрозуміло у якому напрямку розвивається місто. Селяни із своїм крамом, тяжко вирощеним, скоро будуть навколо площі на землі стояти. Схаменіться! Ми живемо у 3-у тисячолітті, за 80 кілометрів звідси люди прогресують а у нас йде повна деградація у всіх сферах! В України є вороги: Кремль та Рагулізм!
Рейтинг: 27+ -6-
 
rb, 15:39 08 травня 2015 р.
 
Не по темі. А для чого в тій сільраді аж 50 штук "мислителів-діячів", дурдом просто, там і 30 - перебор буде.
Рейтинг: 13+ -1-
 
kent, 18:28 08 травня 2015 р.
 
а що будем робити з тими заводами що вже завалені в дрогобичі? хто за це відповість? і за тих інвесторів які мали їх відродити?
Рейтинг: 16+ -1-
 
народ, 18:41 08 травня 2015 р.
 
Юрію! Ви праві. Хай ця фірма покаже хоча би один побудований нею завод і зазначить коли він вступив до експлуатації. Ось і всі проблеми.
Рейтинг: 16+ -1-
 
вк, 20:22 08 травня 2015 р.
 
мав честь бути в Бресті--там спокійно функціонує сміттєпереробний завод-=- сучасний-- і всі це сприйняли як важливий крок до європеїзації== побувайте у сябрів-- гляньте на дороги-=- в них що? два мозги? --ото лише в дрогобичан, щоб непочали робити--все через анальний отвір-=- Ну хоч себе то поважайте.
Рейтинг: 12+ -1-
 
дрогобичанин, 22:55 08 травня 2015 р.
 
Хто це придумав біля спального району на Коновальця ставити сміттєпереробний завод як люди мають там жити?
Рейтинг: 13+ -3-
 
До метика, 23:51 08 травня 2015 р.
 
Про який нафтопереробний ви говорите? ! Доки там "при кориті" Баран, Івахів, Гаврищуки і їм подібні - завод не буде працювати. Баран (начальник відділу управління персоналом) ось уже третій рік підряд не дає працівникам передбаченої КЗпП відпустки. Івахів (нач. профспілки) нічого не робить для захисту прав робітників. Завод бідує, грошей нема (як вони кажуть). Лише податкова постійно знаходить махінації з грошима. Це кодло привикло лише красти, а не дбати за завод та працівників.
Рейтинг: 8+ 0-
 
, 10:07 09 травня 2015 р.
 
І його звісно що побудують десь в межах міста, через дорогу від людей. А ще якщо спалюватимуть -то життя вдалося.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Вишиватний дрогобич, 11:42 09 травня 2015 р.
 
Сміття з міської ради має знати, що без громадського обговорення такі заводи не будуються. Більшість проти тому нехай запхають собі своє рішення в одне місце.
Рейтинг: 12+ -4-
 
Рагуляцька рада, 14:11 09 травня 2015 р.
 
Квартири в Дрогобичы будуть коштувати $50 навіть тоді ніхто не захоче купляти бо в світіт нема технологій переробки сміття не шкідливих для довкілля
Рейтинг: 10+ -6-
 
ідіоти, 14:36 09 травня 2015 р.
 
Це все блеф від ратуші, просто е у них можливість у такий спосіб збагатити свою кишеню. На мою думку ця фірма мае дотичність до якогось дрогобицького князька, адже сьогодні немае великих зусиль зарееструвати фірму за кордоном, ось і пацани рулять. Вже зарулили молочний ринок, а тепер врулять нам цей завод , а все тому, що у нас немае активістів справжніх так як у Рівному чи Тернополі чи Івано -Франківську
Рейтинг: 4+ -2-
 
аннет, 16:32 09 травня 2015 р.
 
Садовий у Львові заборонив будувати, а наші тупоголові проголосували за
Рейтинг: 8+ -1-
 
аннет, 16:35 09 травня 2015 р.
 
Німці який інтерес мають. що аж у Дрогобич їх занесло. ? В Німеччині що бізнес не той? Треба вияснити. що це за "НІМЦІ" і які умови когтракту. І чие сміття будуть переробляти. І звідки і що будуть вести на переробку. Бо в Европі відома практика . коли шкідливі відходи перевозили в інші краіни. Наші депутати ще будуть за це відповідь наступним поколінням давати! :cry Заводи такого типу -загроза для екологіі міста. Поцікавтесь який % смертності в місцях. де такі заводи.
Рейтинг: 8+ -1-
 
Дрогобичанка, 18:42 09 травня 2015 р.
 
депутатів і міліціянтів поеднюе одне ціле- це те , що за гроші вони і матір рідну продадуть , я веду до того , що ці депутати, які голосували за також живуть у цьому місті і діти іхні, але це їх не зупинило перед великими інвестиціями насамперед для їхнього збагачення
Рейтинг: 8+ 0-
 
дрогобичанка, 18:54 09 травня 2015 р.
 
Якщо скласти правильно угоду, про аренду земельноі ділянки, ніхто не зможе надурити дрогобичан. Треба вписати в неі поетапний графік побудови заводу, а в випадку, якщо цього не буде зроблено повернення земельноі ділянки, а гарантом має виступити особисте майно Корпана, Россохи, і всіх тих депутатів, які голосували за це майно. Тоді Дрогобич буде забеспечений від аферистів.
Рейтинг: 7+ 0-
 
oleg, 20:13 09 травня 2015 р.
 
Ніхто нікому не дасть збудувати такого заводу. Люди просто не дадуть. Часи тепер не ті. До депутатів і метика: Ви шо останні мозги за тридцять срібнячків продали. Хто таке будує у приміській зоні? :( :eek
Рейтинг: 10+ -2-
 
!!!, 10:55 10 травня 2015 р.
 
Цікаво чи живе хтось на вул. Коновальця з тих депутатів які проголосували за таке ганебне рішення. Люди добрі недбальський який обраний по мажоритарному округу на вул. Коновальця голосує за будівництво сміттєпереробного заводу біля найбільшого спального району нашого міста. Ганьба таким депутатам фарисеям.
Рейтинг: 11+ -1-
 
гнати в шию тих хто За, 11:20 10 травня 2015 р.
 
Що знову Роберт Хомин був відсутній на сесії. У ратуші мені сказали що він саме найбільший прогульщик. Тоді питання навіщо цти в депутати і нічого не робити. Тому і до нас на Долотник не ходить автобус. Хто добєттся якщо він не ходить на сесію і йому байдуже чим нам добиратись. Приходиться від Макаренка йти пішки аж на долотний завод до наших квартир. Ми тут живемо як у пустині. Якщо неможе той депутат вирішити питаня автобуса то нехай складає своє депутатство і так його вже ніколи ніхто не обере того брехунця.
Рейтинг: 9+ -2-
 
Долотник, 12:02 10 травня 2015 р.
 
Ганьба
Рейтинг: 3+ 0-
 
Богдан, 12:26 10 травня 2015 р.
 
Хто організує акцію протесту проти злочинного рішення, де той Дрогобицький майдан? Вулиця Коновальця вийде і винесе тих крахоборів і посіпак, скільки можна знущатись з людей?
Рейтинг: 7+ -1-
 
Кажіть коли, 13:10 10 травня 2015 р.
 
Всі фамілії я знаю 
Тих пихатих можновладців 
Тихо ствол я заряджаю 
Може й самі застріляться?
Рейтинг: 5+ -1-
 
Ау, 15:45 10 травня 2015 р.
 
Хотів би знати в яких містах проект успішний ? Це черговий " розводняк " від ворогів міста (радзієвський метик ) , ніякого заводу не буде. І 31 депутати які за про це знають , їх гарно підготували обробили і використали,
Рейтинг: 3+ -1-
 
Ммм, 15:58 10 травня 2015 р.
 
Та що той завод , коли мешканці того ж району щодня вдихають сотні кг надзвичайно отруйних сполук важких металів , п"ють хлоровану воду , і заідають купою " Зелених" нітратів +ковбаскою з нітритами від відомого в Дрогобичі виробника ! Здавалося б , звідки стільки важких елементів ? Річ у тім, що ви шановні вдихаєте цю суміш щоденно у вигляді пилу від неприбраних автошляхів і старих авто . Коновальця - хороший приклад такого відношення до себе. Заставте недбальського нехай відремонтує стару мийну машину, яка має поливати дорожне покриття водою саме від того страшного пилу . Ваш дупутат я- то і дайте йому таке доручення . Не виконає -гоніть в шию !
Рейтинг: 7+ -1-
 
ф.рабле, 20:24 10 травня 2015 р.
 
Читаю я і дивуюсь у нас продавці та лікарі вирішують будувати чи ні завод. Показали їм красиві картинки (фотошоп творить чудеса), Є ж в Дрогогобичі технічні спеціалісти в різних галузях, які працюють на різних підприємствах та організаціях починаючи від планування і закінчуючи спалюванням та екологією і інвестиціями, які б з радістю(думаю) на громадських засадах позадавали цим спеціалістам складні технічні питання, на які не так легко відповісти не маючи конкретного проекту. а потім почувши рекомендації думати над проектом. . А дійсно кому це порібно?
Рейтинг: 7+ 0-
 
цікаво, 22:34 10 травня 2015 р.
 
Аніж писати про бомжів, які в Німеччині реєструють заводи, може краще самому зайти в інтернет та пошукати хоч якусь інформацію про цю німецьку фірму. Можна зайти хоч би й сюди :http: / / insil. de / glawnaja. html. А взагалі, навіщо в Дрогобичі той завод. Можна й надалі плодити гори сміття, смердіти в ньому і засирати навколишні села сміттєвими "полігонами". Років так десь через триста це сміття само по собі й розкладеться.
Рейтинг: 7+ -2-
 
, 23:05 10 травня 2015 р.
 
Цей сайт абсолютно ніякоі точноі інформаціі не дае. А glawnaja -це як з німецької перекладаеться? :grin Ой. щось мені цей сайт підозру викликае. Я так окуляри по сайту в Мілані замовила. Гроші забрали з картки і з кінцями. Хоча сайт є І рекламують постійно. :p
Рейтинг: 2+ -2-
 
До пана Михайла..., 00:39 11 травня 2015 р.
 
Слід краще вивчити це питання. Розташування не вдале, бо західні вітри все будуть нести в місто.
Рейтинг: 4+ -1-
 
Підтримую Гнати в шию, 01:18 11 травня 2015 р.
 
Розмістити завод з переробки сміття на території Дрогобицького дослідного заводу. Цікаво кому ця ділянка зараз належить і нащо її охороняють.
Рейтинг: 4+ 0-
 
думаю, 07:40 11 травня 2015 р.
 
Геть усі сайти брешуть, довіряти нині нікому не можна - часи такі настали, гроші обов'язково розкрадуть ( бо ж навколо одні лиш злодії), будувати нічого не треба, бо вітри розноситимуть сморід і в південному і в північному напрямку, а про західний і східний напрямок уже й говорити годі, затіяли все це люди Радзієвського назло усім порядним дрогобичанам. У Європу ми і так зайдемо - у вишиваних сорочках і з усім своїм мотлохом, бо ж ті європейці уже ратифікували Угоду про партнерство. А взагалі в усьому виноваті жиди і москалі, то вони підмовили німців. (P. S. Якщо не все згадав, прошу добавляти).
Рейтинг: 2+ -4-
 
, 10:41 11 травня 2015 р.
 
у нас тут спеціалісти по західних вітрах навіть є - акуєть просто
Рейтинг: 0+ -5-
 
12, 12:03 11 травня 2015 р.
 
. Достатньо п*яти хвилин, щоби зрозуміти, ознайомившись з вебсторінкою компанії, що це "шоу одного артиста" - компанія складається з одного німецького інженера з незрозумілою специфікацією (спеціалістом з організаціі бізнесу може називати себе кожна пані Орися, що торгує на базарі шкарпетками), одного зама, який згідно прізвища, був, чи є українцем і здобув таку саму невнятну освіту, як його шеф, та загадкового пана з німецьким ім*ям та польським прізвищем, міссія якого у компанії перебуває у містичній темряві.  
 
Ні тобі короткого витягу з резюме щодо переліку основного досвіду, яким так пишається і дорожить кожен серйозний інженер ( бо це його гроші, які він вже встиг заробити і ще заробить), ні посилання на діючі на справі проєкти та відомих партнерів (для того замість чепурних голочок на карті є спеціальна форма оцінки проєкта "Client Reference Letter"), ні подтверждення акредитації (наприклад, міжнародний сертиіфкат ISO, який компанія, яка позиціонує себе, як екологичний супровідник, ніколи не отримає без підтвержденнь того, що будує чи продає справді екологічні технологіі, а отримавши - тремтить, виконуючи все обіцянне, щоб його не втратити). Тобто що то за термохімічне знищення сміття і наскільки така утилізація беспечна для грунту, повітря, працівників та людей, що житимуть неподалік - ніхто не знає. Аби така легковажність не вилізла боком простим людям.  
Далі. Уставний капітал ціеї компаніі - 1, 00 євро, форма існування - обмежена відповідальність, яка знову ж ніде не пояснюється (компаніі, яким нема чого приховувати, вивішують своє свідоцтво про реєстрацію у себе на сайті у першу чергу), тобто забудовник нічим не ризикує.  
 
Якось не дуже все переконує оте "цо пан сам склєпав". )) 
 
Взагалі коли є ідея здубувати щось серйозне - це в Европі робиться прозоро, оголошується тендер, де кожна з зацікавлених компаній подає свою комерційну пропозіцию, найкращу з яких визначає комітет фахівців і професійних оцінщиків. А тут сіли, хлопнули себе по колінах і все, ідіть, хлопці, будуйте. Знову кожний свого зиску шукає.
Рейтинг: 7+ -2-
 
, 14:51 11 травня 2015 р.
 
Кажіть коли, 13:10 10 травня 2015 р. _________Я приєднуюсь. Потрібна ініціативна людина. Кажіть коли і де
Рейтинг: 0+ 0-
 
Дружиннік, 22:22 11 травня 2015 р.
 
До пані Орисі. (Не ображайтеся, але зніміть свої шкарпетки. Надворі вже тепло. В шкарпетках парить. ) Але Ви маєте рацію - однозначно до фірми є багато запитань. Та все ж - шукати СВОГО ЗИСКУ - це абсолютно нормально для кожної фірми у будь якій країні, інакше навіщо той бізнес потрібен? Не довіряти фірмі тільки тому, що там є хтось, що був чи є (? ) із українським прізвищем - це по меншій мірі смішно, а, насправді, і образливо для усіх українців. ( Юрій Дрогобич не цурався свого походження). Аферистів у сфері бізнесу більш аніж достатньо. (досить згадати іспанського інструктора із гірськолижного спорту вкупі із Каськівим) Та це зовсім не значить, що не потрібно нічого робити, а лише смердіти у своєму маленькому світі і нікому не довіряти. А впливати на хід подій можна і навіть потрібно. Мають відбутися ще громадські слухання. І якщо "фірмачі" НЕ ДОВЕДУТЬ свою спромодність, НЕОБХІДНО поставити їм заслін. ЛИШЕ ТОДІ МИ УСІ СТАНЕМО ГРОМАДЯНАМИ, ЩО ВБОЛІВАЮТЬ ЗА ДОЛЮ СВОГО КРАЮ І СВОЇХ ДІТЕЙ. ( P. S. Поясніть, якщо можете, що таке НЕВНЯТНА ОСВІТА )
Рейтинг: 1+ -2-
 
, 23:33 11 травня 2015 р.
 
Пан Михайло, абсолютно вірно, шукати зиску - нормально для бизнесмена, так само як для муніципалітету має бути абсолютно нормальним піклуватись про ДОБРОБУТ міста і його населення.  
 
В цьому конкретному випадку - мати чітке уявлення про те, наскільки переваги від будови такої споруди перевішують всі минуси, адже 100% екологічних сміттєпереробних підприємств ще, нажаль, не існує. Тобто відповідальність за певні наслідки теж на совісті тих, хто дає зелене світло на будову. І тому на цьому етапі треба взнати максимум про майбутнього забудовника - це теж абсолютно нормально, - довіряти, але перевіряти. Про людей думати, про їх здоровья, а не свій зиск - ми дозволили, а ви нам подякуйте, або ще якась хитра схема прокручування грошей. Мої шкарпетки мали на увазі власне це.  
 
А знаєте, чому Ви сприймаєте як образу згадування прізвища, і робите висновок, що існує якийсь зв*язок між його похожденням і довірою? Коли нема фактів, починаються фантазіі та домисли: Ви, як я, намагаєтесь аналізувати "0" здобутої на сайті інформаціі - а з прізвища, нажаль, не зрозуміло, наскільки ти геніальний фахівець, порядний бізнесмен і добра людина. Солідний бізнесмен має це усвідомлювати і самі тому у першу чергу переконує доведенням свого досвіду та успішности. Написати лише одне своє прізвище можна тільки тоді, коли ти сам вже є розкручений бренд ("Добрий день, я - Елвіс Преслі"), і все решта зайве. В іншому випадку, як я вже писала - всі поспішають довести до людей, де і як довго ти чогось навчався, скільки років досвіду маєш у цій конкретній галузі і які успішні проекти вже є в твоєму активі. Це настільки стандартне правило (вказується професія, спеціальність, а в ідеалі - плюс кваліфікація у певній спеціалізації), що коли воно не виконується - це викликає підозру і такі фантазійні міркування, як моє з Вашим. Тому що смердить тут у першу чергу елементарним дилетантством.  
 
Приклад внятної освіти:  
 
пан Михайло Небайдужий, експерт з управління твердими відходами та проблемним сміттям.  
 
1991-1994 - навчання у технічному коледжі при дослідному інституті хімічної промисловості у м. Києв, бакалавр природних наук в області управління і інженерії земельних і водних ресурсів.  
 
1995-2000 - університет природних ресурсів і прикладних наук, Мюнхен, Бакалавр природних наук в області промислової хімії  
 
2000-2003 - університет екології та управління, Мюнхен, магістр природніх наук в області охороні біосфери та управління, у 2003 р захищено дипломну роботу на тему ". Чому м. Дрогобич необхідне сміттево-утилізаційне депо і всім буде щастя". відзнаки, здобутки, участь у конференціях, написані статті і тд тд тд тд 
 
Приклад невнятної освіти:  
 
пан Михайло Небайдужий, менеджер з розвитку бізнесу.  
Зауважте, це теж офиційна посада, зі своїми вимогами і обов*язками. Але де навчався цей "фахівець", чому він там навчився, яку спеціальність здобув, як довго вже займається своєю справою - треба гадати на каві.  
 
Дуже приємно, що є такі люди, як п. Михайло, якому дійсно небайдуже здоров*я та майбутне міста. Абсолютно погождуюсь відносно громадських слухань, а ще було би насправді непогано, якби презентуючі свій проект відповіли на питання місцевих фахівців, які розуміються у темі трохи більше ніж звичайні городяни.
Рейтинг: 5+ 0-
 
, 10:58 12 травня 2015 р.
 
Приклад (ЯСКРАВИЙ ! ) НЕВНЯТНОЇ освіти: 
Ґейтс вчився в одній із найкращих шкіл Сіетла, де зміг розвинути свої навички програмування на шкільному мінікомп'ютері. У школі Ґейтс не мав успіхів із граматики, суспільствознавства й інших предметів, які вважав тривіальними, але отримував вищі оцінки з математики. До кінця початкової школи погана поведінка Ґейтса стала хвилювати його батьків і вчителів настільки, що його ВІДПРАВЛЯЛИ ДО ПСИХІАТРА.  
У 1973 році він вступив до Гарварду, але ЙОГО ВІДРАХУВАЛИ за 2 роки та він одразу зайнявся створенням програмного забезпечення.  
У 1975 році Ґейтс спільно з Полом Алленом заснував компанію «Micro-Soft», пізніше названу «Microsoft Corporation».  
 
Напевно мати справу із ТАКОЮ ФІРМОЮ де ТАКИЙ ЗАСНОВНИК було б дуже ризикованою справою ? Чи не так, пані Орисю ? (А яке у Вас програмне забезпечення ? ) 
Але це так, ДО СЛОВА. Я ж не відстоюю ні ту німецьку фірму ні її засновників, ані працівників, хоч би й з українським прізвищем. Якщо є КРАЩІ фірми, і на ВИГІДНІШИХ умовах можуть вирішити проблему міста - краще мати справу із тими іншими фірмами.  
 
А громадські слухання таки відбудуться (в четвер 14 травня) і було б дуже добре, якби такі НЕБАЙДУЖІ ЛЮДИ, як Ви, пані Орисю, прийшли туди і задали БАГАТО запитань. А може варто створити громадську організацію (чи бодай віртуальну спільноту) із справді небайдужих людей, і НЕ ДАТИ чиновникам вкотре зробити щось ПО ДИЛЕТАНСЬКИ, допомогти вибрати правильний варіант. Адже ЦЕ НАША ВЛАДА. І допомагати в роботі можна не лише криками :"Ганьба". Бо ж проблему ТРЕБА ВИРІШУВАТИ.  
 
P. S. А ще: будь кого, хто проти будівництва заводу, варто спитати, чи він знає КУДИ І СКІЛЬКИ сміття щодень (! ) вивозять із Дрогобича, чи був на тому полігоні бодай раз в житті, бачив яка вода витікає із під тої гори сміття, нюхав сморід, що стоїть на всю околицю ?
Рейтинг: 2+ -1-
 
, 22:35 12 травня 2015 р.
 
Пан Михайло, у будь-якій сфері діяльності людини можна навести чимало прикладів у стилі "безвісний самородок, якій здивував світ", але ж розмова тут не про психологічні кліше людського сприйняття та інші забобони, а про те, що якщо щось робиться із спробою змінити ситуацію, то хотілось би, щоб воно робилося не абиким та абияк. Щоб змині були с позначкою "плюс", а не навпаки. І все.  
 
Я насправді є набайдужою, хоча не живу у Дрогобичі вже понад двадцять років і не є громадянкою України. Тому мені не вдасться побувати на слуханнях, але власне Вас, пане Михайло, я хочу попросити туди піти. Бо мені здається, що Ви є тою адекватною людиною, яка може об*єднати людей і яку люди послухають.  
 
В свою чергу можу Вас запевнити, що за останні 15 років мені вдалося змінити (в Західній Українї) конкретні речі накраще набагато ефективніше, ніж у ті часи, коли я жила в країні. Бо тепер у мене можливостей для цього значно більше, ніж колись. Я займаюсь тим, що шукаю в Європі інвесторів, які не бояться вкладаті свої гроші в економіку України і сприяю тому, щоб ці інвестори були захищені підтримкою міжнародних фінансових фондів або / та місцевих муніципалітетів, це забеспечує найвищий шанс втілити певній проект на практиці у найкоротший час. Це те, що можу робити і роблю я. На створення громадських організацій у мене не має часу, даруйте.  
 
А Дрогобичу насправді потрібні небайдужі люди, не диванні герої, а ті, як один із коментувавших - пан "Дружиннік"- мають ініціативу і готові заради неї говорити не словами, а вчинками. І потрохи, як Ви, пан Михайло, відчувати, що відповідальність несе кожен з нас, не тільки за те, що він чинить, але і за те, що іноді відводить очі і вдає, що його хата скраю.  
 
Було би непогано, щоб ця тема про долю сміттєкомбината висвітлювалася сайтом і надальше - адже для тих, хто не живе у місті це майже єдина можливість "бути в темі".
Рейтинг: 4+ -1-
 
, 10:11 13 травня 2015 р.
 
На мою думку, хороша идея та чудовий проект, адже проблема з відходами в Дрогобичі та взагалі у Західній Україні на низькому рівні. Впершу чергу, критикуючи, щось. Змініть ви свої стереотипи , хоча б почніть сміття викидати в урни, і місто почне покращуватися, а влаштовувати дискусії і жалітися, на те що всі крадуть, все буде погано, небезпечно, що це не потрібно! Не розумію, таких людей, але поважаю кожне висловлювання, сприводу такої актуальної теми. По- друге, за останні 10 років з'явився реальний проект за Європейськими технологіями, задля покращення нашого повітря, а саме міста зокрема!
Рейтинг: 3+ -2-
 
, 11:40 15 травня 2015 р.
 
По вул. Козловського за 50м від церкви і 10-15м від приватних будинків наші депутати дозволяють всьому місту звозити сміття різного калібру. А нарід і радий , везе все: від гноївки до шин. Сморід стоїть, жах просто! То за яку екологію ми говоримо. Заводом дихати чи розкиданим сміттям біля якого ще й купа псів живе. А на зауваження , що треба кидати сміття тільки в контейнери, обхамлять і кажуть , що платять за вивіз. Наші люди не хочуть дихати чистим повітрям.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Чистюля, 13:29 21 травня 2015 р.
 
Будівництво сміттєспалювального та сміттєпереробного заводу в межах міста суперечить законодавству України. Шановні, Ви не тількі порушуєте законодавство, а й вбиваєте нас і наших дітей, прийнявши таке рішення. Люди, не мовчіть! Захистіть свої права та здоров'я вашої родини.
Рейтинг: 2+ -1-
 
, 22:02 29 травня 2015 р.
 
Шановні жителі вул. Коновальця. Хочу довести вас до відому, що наша, поки ще ( нажаль) нелюстрована влада м. Дрогобича від 7. 05. 2015 р. прийняла рішення про надання дозволу розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельноі ділянки. Простими словами, дали дозвіл на те, щоб позаду новобудов по вул. Коновальця побудували об'єкт забезпечення життєдіяльності населеного пункту ( м. Дрогобича) сміттєпереробного заводу! з подальшим облаштуванням котельні. Прошу максимального репосту усіми жителями нашої вулиці, якщо вам не байдуже, яким повітрям будуть дихати наші діти. А ще враховуючи, той факт, що у нас все роблять з великими порушеннями стандартів, то можете уявити, що нас чекає. Давайте не дозволимо робити над нами досліди. Хай наша влада собі під своїм житлом будує такий завод, хай їхні діти дихають таким повітрям, якщо нас переконують, що це безпечно і не шкідливо.
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 09:59 01 червня 2015 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5806 днів)