Лист Медведєва Ющенку

Надрукувати
Новини
12.08.2009
РадаНадзвичайно резонансним у сфері політичних відносин між державами став вчорашній лист Президента Росії Дмитра Медведєва Президенту України Віктору Ющенку, у якому російський вказував нашого на відвертий антиросійський курс нашого уряду. У зв’язку з цим приїзд посла Росії в Україну відкладається на невизначений термін. А це вже серйозний хід.

 

А наголошує Дмитро Медведєв на тому, що саме під час президентства Ющенка поглибились проблеми у двосторонніх відносинах, з’явилось багато нових непорозумінь, що можна трактувати як відхід України від принципів дружби і партнерства. Як відомо, відповідний договір був підписаний ще у 1997 році.

 

Основне незадоволення у російської сторони викликає те, що "Російсько-українські відносини піддаються випробуванням і в результаті узятої Вашою адміністрацією лінії на перегляд спільної історії, героїзацію нацистських посібників, звеличення ролі радикал-націоналістів, нав’язування міжнародному співтовариству націоналістично забарвлених трактувань масового голоду в СРСР 1932-1933 років як "геноциду українського народу". Продовжується витіснення російської мови з суспільного життя, науки, освіти, культури, засобів масової інформації".

 

Що найгірше - те, що тут Медведєв повністю правий. Всі факти, перелічені ним, ми бачимо і чуємо щодня. Але засоби пропаганди давно навчили нас сприймати це все як вияви патріотизму, "свідомості", як щось належне. А спитайте себе кожен, що особисто для мене принесли такі вчинки помаранчевих керівників? Правильно, нічого доброго...

 

У своєму листі Президент Росії також відзначає, що "Для Росії українці споконвіку були й залишаються не просто сусідами, а братнім народом, до якого ми завжди матимемо найліпші почуття. Переконаний, що керівництво Росії і України зобов`язане цінувати це добросусідство".

 

На черзі - відповідь Віктора Ющенка. Можна припустити, якою вона буде - у найкращих традиціях свідомих помаранчевих патріотів, про все і ні про що. Хоча, американські політтехнологи можуть і постаратися...

 

Лист Медведєва знову "розколов" Україну на дві частини - на тих, хто згідний з ним, і хто проти. До речі, задумайтесь над тим питанням, що до 2004 року ми не знали про Схід і Захід, про правий і лівий берег - у нас була одна Україна. І президент був не проамериканський чи проросійський, а український.

 

Суспільство вже давно з нетерпінням чекає президентських виборів, бо ж далі так продовжуватися не може. Хочеться вірити, що нарешті люди стануть виборцями, а не просто електоратом, що вірить у казки.

 

P.S. Повний текст листа Дмитра Медведєва можна прочитати в оригіналі на http://www.kremlin.ru/text/docs/2009/08/220743.shtml


Переглядів: 5751

Коментарі (50)
 
Автор мабуть не знає, що таке "братсво"по-російськи.Спробую пояснити.1)Це вивезення мільйонів українців у Сибір і замордованих в катівнях, за вказівкою Сталіна(якого сьогодні Медведєв-Путін ідеалізують).2)Українці самі розберуться в своїй історії і своїми Героями, бо "спільна" радянська історія постійно перекручувала факти на користь Росії.3)Десятки цивілізованих країн визнали Голодомор-геноцидом.І тепер керівники держав вшановують память жертв покладанням квітів у Києві(в т.ч.і Кирило Гундяєв).4)Вперше в сучасній історії, в 2004-му вийшло не "по-російськи", коли українці дали ляпаса Путіну(Помаранчева революція).5)Чи є російський посол в Києві, чи просто "посол на..." мені однаково, бо це їх проблема.6)Це російські ракети їздять в Криму і створюють небезпеку, а Росії до життя українських громадян немає жодного діла.7)Це "братнє"нищення українських церковних і духовних святинь(Батурин, УГКЦ, тощо).Інші можуть продовжити перелік "братньої" держави.P/S.Автора щиро шкода, бо людина пише про речі, в яких абсолютно не розбирається.Тому не тримаю зла на автора і прошу всіх толерантно, без злоби дати йому відповідь.Ми ж цивілізована нація.
Рейтинг: 0+ 0-
 
тед, 10:06 12 серпня 2009 р.
 
Тед на все дивиться неправильно. 
1) росіян було більше замордовано, заСталіна 
2) герої навіть в українців різні. мені нацисти не герої. 
3) але не геноцидом проти українців конкретно 
4) ляпаса ми всі дали собі. повірили американському піару ющенкиа 
5) це наша проблема, згадай минулу зиму без газу 
6) наша армія ще більша проблема 
7) угкц і решта уній - не українські церкви 
 
автор тут правий. такі як тед лише поглиблюють розкол України на дві частини забувають про слов’янське коріння.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Справедливйи, 10:20 12 серпня 2009 р.
 
Ремарка до справедливого.1)тому росіяни Сталіна вважають своїм героєм.2)Це твоя справа, а не Медведєва.3)"Дякую вам за надану мені увагу під час мого відвідування України та за сприяння в його здійсненні. Вдячний Вам за розуміння важливості пастирського слова, зверненого до людей. Наші відверті бесіди, як видається, можуть послужити кращому сприйняттю потреб і сподівань віруючих з боку державної влади ", - заявив глава РПЦ.  
 
Він висловив надію, що "разом із владою України ми зможемо знайти відповіді на непрості проблеми, які все ще заважають Українській Православній Церкві в повній мірі здійснювати свою місію любові і примирення".  
 
"Наше спільне відвідування меморіалів, присвячених воїнам, загиблим у Великій Вітчизняній війні, і жертвам масового голоду, справило на мене глибоке враження. Не можна згадувати трагічні сторінки історії XX століття без внутрішнього трепету", - зазначив Кирило.4)ти ляпаса не давав, бо на Майдані не був.5)був Чорномирдін, а газ перекрили.6)українська армія на своїй землі.7)для тебе РПЦславного пункт 3, де твій патріарх дякує Ющенку.P/S.Якщо стверджуєш, що УГКЦ не українська церква, то вже ділиш українців.Дай Бог, тобі розуму, бо не відаєш...
Рейтинг: 0+ -1-
 
тед, 12:41 12 серпня 2009 р.
 
Чисто українська натура - лише б про щось посперечатися. Не згоден з Вами двома. 
 
Теде, дайте відповідь на питання зі статті "що особисто для мене принесли такі вчинки помаранчевих керівників?" 
 
Зараз половина країна голодними спати лягають, їм чомусь не хочеться гризти граніт від пам’ятників "героям". Їм треба не демагогію, а робочі місця і економіку - на яку зараз верхівці начхати. 
 
Тут Справедливий про газ згадав. Думаю, що від наявності посла газ не залежить - але без посла точно обстановка несприятлива.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Адміністратор, 13:02 12 серпня 2009 р.
 
Адміну.Я з Справедливим не сперечаюсь, а дискутую.Народжуємо істину.)))Про голодних.Якщо в місті, за рік наперед заброньовано всі ресторани на весілля, то це говорить про "чорну" годину?Морг вже завалений голодними трупами?Подивись, скільки крутих тачок в місті, то видно з біди?А тобі персонально, помаранчеві керівники дали змогу писати і жити на відміну від Гії Гонгадзе! Царство йому Небесне.Ще можеш про мера гарно писати.)))
Рейтинг: 0+ 0-
 
тед, 13:27 12 серпня 2009 р.
 
Народжуйте :) 
А ось про можливість - тут, Тед, ти загнув. Свобода слова оголошена в Конституції, біля якої помаранчеві і близько не стояли.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Адміністратор, 13:39 12 серпня 2009 р.
 
Адмін, ти зараз сперечаєшся чи дискутуєш. :zzz
Рейтинг: 0+ 0-
 
тед, 14:14 12 серпня 2009 р.
 
ги :grin  
я нічого не рожав.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Справедливий, 15:37 12 серпня 2009 р.
 
Голодомор 1932-33рр. не геноцид українського народу?  
 
Мені спочатку стало смішно, а потім жаль автора, який вірить в "казки" Медведєва і про розкол на Схід та Захід. 
 
А стаття - безперспективне сміття...
Рейтинг: 2+ 0-
 
Студент, 16:11 12 серпня 2009 р.
 
справедливому.Ти визнав, що твоя писанина не є істиною?Як гарно, без образ можна переконати людину.А ти кажеш, Адмін, дискусія! :)
Рейтинг: 2+ 0-
 
тед, 16:14 12 серпня 2009 р.
 
Студент, от лише не треба видавати бажане за дійсне. У цій статті спеціально не торкалося слизької теми голодомору, на якій добряче пропіарились помаранчеві і Ющенко зокрема.  
 
А от кого дійсно шкода - так це Вас, шановний, якщо ви не бачите того поділу України, який влаштували свідомі; і якщо вірите в казки оранжевих лідерів. 
 
+ Дякую за суб’єктивну оцінку статті ))
Рейтинг: 1+ 0-
 
Адміністратор, 16:27 12 серпня 2009 р.
 
В статті був процитований лист в якому йшлось про голодомор. Нижче автор погододився з правотою Медведєва. Що мене й заділо. 
 
Ділять Україну вони і там (зверху), для мене то завжди одно ціле. Я не вірю ні в казки, ні в оранжевих, ні в лідерів. Щодо виборів, то в них теж не вірю. Вибирати просто нічого, бо і там таке ж сміття - безперспективне. 
 
Суб'єктивній статті - cуб'єктивна оцінка :))
Рейтинг: 0+ 0-
 
Студент, 16:54 12 серпня 2009 р.
 
Адмін, виходить якийсь парадокс.Я-помаранчевий і не вірю в казки Гука.Ти-непомаранчевий і віриш в його казки(виходячи з публікацій).
Рейтинг: 1+ 0-
 
тед, 17:03 12 серпня 2009 р.
 
Студент, приємно читати розумні думки. Хочу на цю тему можу ще довго полемізувати.  
 
Тед, як спритно поєднав мене, Медведєва, Гука і помаранчевих. Але таке твердження "білими нитками шито". 
 
1. Гук не розказує казок, принаймі я не чув. 
2. Ніколи не писали, що віримо у майбутні наміри мера.  
3. Я вірю тому, що мер робить, на основі його вчинків.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Адміністратор, 17:27 12 серпня 2009 р.
 
Адміну.Передвиборча казка Гука, що він заборонить продаж алкоголю і тютюнових виробів.Поважаєш мене, то повір, якщо не чув.Це перше, що пригадав.А з Медведєвим, я тебе не порівнював, бо в тебе IQ сподіваюсь вищий.Оце я тобі комплі відвалив. :grin 
 
Вірю, але перевірю, бо щось це схоже на абсурд.
Рейтинг: 0+ 0-
 
тед, 18:12 12 серпня 2009 р.
 
Про що ви верзете? Американський піар Ющенка? Ви друзі слабі на голову!
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 20:54 12 серпня 2009 р.
 
Патріот 
 
Пояснюю що зробив Ющенко за часи свого правління: 
 
1) Збільшив приріст населення (в Росії він і далі негативний) 
 
2) Заборонив російську мову як другу державну (це факт, тут не треба нічого добавляти) 
 
3) Збільшив притік закордонних інвестицій (в Росії інвестори почали тікати відразу після скандальних виборів Путіна як президента, і остаточно після нападу Росії на Грузію 
 
4) Пенсія зросла і невиплати закінчилися 
 
5) Середня заробітна плата зросла також 
 
6) Україна стала активно просуватися в Європу і НАТО 
 
Це є тільки невеличка горстка досягненнь, яких є набагато більше. Весь позитивний вклад буде видно поколіннями українців в майбутньому через знання історії, культури, і надбанням національної ідентичності.  
 
Всім кацапам великий привіт! Нехай Ленін благословить вас!
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 20:41 12 серпня 2009 р.
 
Патріоте, а якщо подумати, то: 
1 - просто смішно (сам дітей родив?); 
2 - це зовсім не досягнення, швидше навпаки; 
3-5 - це швидше досягнення уряду і прем’єра; 
6 - більшість українців проти вступу в НАТО. 
Рейтинг: 0+ -1-
 
Адміністратор, 20:50 12 серпня 2009 р.
 
Адміну: 
2-українізація це по вашому НЕ досягнення? Ви були в центральній Україні? Ви часто чули там українську? За Схід і Південь я мовчу... 
 
Ви були хочаб у східній Європі?  
 
Усі країни ломляться в НАТО і Європу- вільну ситу і багату, а не в Росію- імперську, жебрацьку і голодну. 
 
Поляк вам скаже: Мам усе в дупі, бо єстем поляк.  
 
Москаль:разговаривайте со мной по русски, а то я нє панімаю. і т.д. 
 
А у нас більше 70% ЗМІ русифіковані, іноземний російський шоубізнес процвітає краще ніж у самій Росії, книговидавництво на 80% російське і т.д. 
Прощо Ви Адміне речите?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Я, 22:43 12 серпня 2009 р.
 
Шановний Я, у Вас склалось якесь хибне уявлення - нам байдуже до Росії. Так як і до Європи. Абсолютно байдуже. Думаємо лише про українську державу.  
 
Так, я радий з українізації. Дуже радий. Коли дітей у школі зараз вчать, що найбільші герої Мазепа і Бандера, найкращий музикант Вакарчук і т.п. Коли половина російськомовних науковців виїхала за кордон - так, це досягнення. 
 
А чи знаєте, Я, скільки державних мов у "найситішій" Швейцарії? Певно не знаєте. Коли б знали, не патякали б про "українізацію".
Рейтинг: 0+ -2-
 
Адміністратор, 22:52 12 серпня 2009 р.
 
І шо нам до швейцарії? ми є ми!
Рейтинг: 0+ 0-
 
ukr, 07:52 13 серпня 2009 р.
 
Та, в Швейцарії тільки Російську мову додати треба. Ти такий мудрий? Тоді піди і подивися як скоро тобі дадуть їхнє громадянство. Дадуть, догонять, і ще раз дадуть! А в Росії тільки попроси! В Криму і Севастополі дають без усяких проблем!  
Швейцарія береже свою ідентичність і робить те, що вважає за необхідне. Я не проти, щоб в нас друга державна мова була Англійська, або Французька, але не Російська, так як товаріш Путін явно плював на свою власну мову і використовує її як засіб для загарбання інших територій. Вважаю, що всі можуть порозумітися в Україні на Українській без жодних проблем. 
 
І ще одне для мовознавців: 
 
1) Італійська мова - милозвучна, тому добра для пісень 
2) Французька мова - мова ідей, тому добра для філософів 
3) Українська-мова віршів і поезії 
3) Англійська мова -мова бізнесу і технологій 
 
А Російська мова у світі відома як мова матів. Прошу мене не винити, я це не придумав, це поляки мені так сказали. І я, чесно, не можу з ними не погодитись.  
 
Кому така мова потрібна?  
Таку мову треба викорінювати. Цілком погоджуюсь з нашим президентом. Так само як і більшість українців погоджується на вступ в НАТО. 
Але при всій повазі, нам цього ще довго не світить не через те, що мол бажання немає, а через те, що американський клоун дав зелене світло Росії на агресію щодо України в обмін на якісь там обіцяні нісенітниці Росії щодо Ірану. 
Це гірка, але правда.
Рейтинг: 0+ -2-
 
, 07:53 13 серпня 2009 р.
 
Адміне, постарайся бути послідовним. 12.08.2009 о 13.02 год, ти пишеш, що нічого помаранчеві не зробили доброго(пів країни голодних).А вже о 20.50-пп.3-5 погоджуєшся з досягненнями. :) Так, Президент в своїй програмі, першим сказав, що при народженні будуть збільшені соц.виплати, що в свою чергу і збільшило народжуваність.Та й сам Президент вміло народжує дітей.Чого і тобі бажаю! :) По обіцянках Гука, знайди його передвиборчу програму. 
 
На другий раз іронію чи сарказм спеціально позначатиму смайлом 8)
Рейтинг: 0+ 0-
 
тед, 08:44 13 серпня 2009 р.
 
Я українка з діда-прадіда.І вони захищали Україну, правда, під різними гаслами.Під якими гаслами будете ви її захищати?Ющенка, Тимошенко чи може Яценюка?Чи за ту ковбасу, горілку і валянки, що давали помаранчевим на майдані?Добре поживилися ж ті, що привіз з собою з Києва тоді ящики з їдою та речами.Ну що, ще одного Майдана хочемо для розваги? :grin :cry
Рейтинг: 0+ -1-
 
Щебетуха, 12:44 13 серпня 2009 р.
 
Шановна, Щебетухо.На Майдані-не стояли, а відстоювали свої права.І я відстояв, на відміну від тебе, нашу Свободу.Якщо маєш реальні факти(прізвища, тощо) пиши про них.Бо зараз ти подібна на Люду Янукович з її "наколеними апельсинами".Адмін, навчись визнавати ...Поважатиму! )))
Рейтинг: 3+ 0-
 
тед, 15:21 13 серпня 2009 р.
 
Так, я визнаю, що більшість тоді стояла з вірою у серці. Визнаю, що їх (як завжди) просто використали. І визнаю, що найбільш практичні на тому заробляли. 
Пам’ятаю, тоді мої знайомі студенти за день заробляли по 300грн. (200 давали помаранчеві за день, 100 - біло-голубі). А стипендія тоді була 108грн. От і їздили у Києв як на заробітки, у 2-3 заходи.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Адміністратор, 16:01 13 серпня 2009 р.
 
Адміну респект, за визнання! Але, повір мені, що гроші не платили, а якщо хтось платив і брав, то дай конкретно прізвища! До речі, горжуся своїм Президентом, за толерантно-виважену відповідь.Сьогодні вже всі знову стали патріотами України і погоджуються з ним.А Янукович, Сіманєнка сіли в болото.Та і Сєня на ЕХО Москви намолов дурниць(молоде-дурне).
Рейтинг: 0+ 0-
 
тед, 19:34 13 серпня 2009 р.
 
Адміну: 
 
"Мовою корінної нації в державі НЕ розмовляють: 
1. окупанти 
2. зрадники 
3. гості" 
 
КАРЛ МАРКС 
 
До якої з цих 3-х груп Ви особисто відносите 8 млн. російськомовних українців?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Я, 08:37 15 серпня 2009 р.
 
Адміну, Справедливому і їже з ними 
 
1.Регулярно читаючи сайт, ще раз переконуюсь в заангажованості Адміна. 
2.В ситуаціїї з Росією виходити необхідно з того, що як би ми не хотіли, але історичні факти свідчать, що найбільше зла в Україні 
та нашому народу спричинила Росія, а саме російське керівництво від царів до Путіних і Медведєвих.  
Ніякий окупант не винищив стільки нашого народу як Росія. 
2.Лист Медведєва це недолуга спроба 
збурити ситуацію перед виборами, і про це свідчить васальська реакція на цей лист Януковича, Симоненка. 
Поспішили хлопці чмокнути в зад  
свого пана.  
3.Як би нам не хотілось - але В.Ющенко на сьогоднішній день це найбільш український президент. 
Звичайно, якщо його б не "кинули" свої соратники, які хотіли корита і до речі обіцяли на майдані також всім і вся, то ситуація була би мабуть інакша. 
Проте чомусь згадують тільки обіцянки одного.  
В.Ющенко принаймі не передав українські святині - Лавру Київську 
та Лавру Почаївську іншій країні, як деякі бувші президенти, які на телебаченні стають "великими патріотами". 
4.Ми, українці, повинні вивчати свою історію з книжок очевидців подій, а не по газетах "Комсомольская правда" та інших, які випускаються і фінансуються зацікавленими в "правильному" розумінні історії (див. лист Медведєва). 
Родина мого батька пережила голодомор в Центральній Україні, я про нього знаю з дитинства - тому якщо б ці люди почули розповіді очевидців, то не було б таких думок про надуманість і т.п.(хіба проплачених). 
Українці - не перетворюйтесь в інертну масу, якому крім ковбаси нічого не потрібно - цього і чекають від наші недруги -  
"Ми єсть народ, якого правди сила ніким звойована ще не була"
Рейтинг: 0+ 0-
 
Дядько, 13:25 16 серпня 2009 р.
 
Дядьку, не видавайте бажане за дійсно. 
 
Якщо я заангажований - то Ви надзвичайно упереджений у ставленні до Росії і наївний у сприйнятті дій влади. 
 
А розуміння слова "український" у Вас також однобоке, лише зі "свідомим" забарвленням. 
 
Скиньте з очей "помаранчеві" окуляри, може щось і вгледите далі свого носа.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Адміністратор, 13:47 16 серпня 2009 р.
 
Адміну і всім непомаранчевим! На репліку від 15.08.2009 о 08.37 год.Гадаю, що тих 8 млн.українців, я відношу до хохлів, бо україна-пишуть з малої літери, а САЛО-з великої.P.S.Прошу вибачення в Я, що став його адвокатом.Вірю, що з часом буде не 8 млн., а -0 і то з власної згоди! :)
Рейтинг: 0+ -3-
 
тед, 14:32 16 серпня 2009 р.
 
жаль, что в дискуссиях учавствуют люди малограмотные, не знающие ни истории, ни настоящего, к тому же не аналитики. 
1. Пора знать, что Киево- Печерская Лавра многие годы находилась и  
находится под московским протекторатом и более того ВСЕГДА служила русской православной церкви.  
2.Есть большая разница между русскими и россиянами. 
3.Киевская РУСЬ- мать наших народов.  
4.Все националистические парти и движения, финансируются из российского бюджета и управлются ФСБ, чтобы легко контролировать все разномнения, а в нужный момент поднять смуту. 
5.Вутренюю вражду на национальной почве сеют сами россияне. Причём, как в Украинском лагере, так и Русском, но легче то делать в Украинском, они более зацикленные, чем и пользуются. Кому нужен сильный сосед у которого сильный и ЕДИНЫЙ народ, с едиными принципами, идеологией, религией, историей и т.п. Никому!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Алексей, 22:55 16 серпня 2009 р.
 
А тема с геноцидом, это одна из тем затравливания. Её поднимают, заранее зная , что ни одно из развитых госсударств её не поддержат, но очень удобно держать нитралитет. Потому, что деюре возложить ответственность, реально, ненакого. Пизнав этот факт, многие госсударства подпишут себе приговор, так как у самих в истории такие факты повторяются по несколько раз... 
никто не рискнёт создать прициндент. 
Пройдёт ещё нескоько десятков лет и сегоднешнее время назовут- временем геноцида украинского народа своим своей собственной властью. А вот кто стоит за всем этим, к сожалению, узнаем тогда же. Большинство продуктов и вода которую мы сегодня употребляем, не пригодны для употребления в пищу, а тем более для детей. Сегодня уже на опытах показано, что животные употребляющие те самые наполнители во втором покаление бесплодны. Что нас ждёт? КТО стоит за этим? Почему ВЛАСТИ все без исключения оттягивают принятия законов и не издают запрещающих указов, ждут чтобы мы вдоволь наелись. Почему не информирут население о последствиях? КТО ЗА ЭТО БУДЕТ ОТВЕЧАТЬ? 
Тот кто приследует такую цель, всё прсчитал. Сдела ставку на нашу жадность к деньгам; одни не хотят платить, а другие терять... 
Вот иделайте выводы!
Рейтинг: 0+ -5-
 
Алексей, 23:31 16 серпня 2009 р.
 
Шановний, Олексію.Ви 16.08.2009р. пишете, що жодна розвинута держава не визнає Голодомор-геноцидом українського народу?Читай і сумуйте, разом зі мною. Парламенти 10 країн(США, Канада, Естонія, Аргентина, Австралія, Італія, Угорщина, Литва, Грузія, Польща) визналиГолодомор 1932-1933 рр. актом геноциду проти Українського народу. 
 
Голодомор як акт геноциду засуджується у посланні Гендиректора ЮНЕСКО у зв'язку з 70-ми роковинами Голодомору. 
 
Голодомор засудив Папа Іоанн Павло ІІ у своєму Посланні до Українського народу у зв'язку з 70-ми роковинами Голодомору в Україні від 23 листопада 2003 року. 
 
Митрополит Володимир вважає, що цей геноцид був намаганням знищити саму душу народу. 
 
Делегації держав-членів ООН зробили спільну заявущодо 70-ї річниці Голодомору в Україні 1932-33 рр. 
 
Росія хоч і приєдналася до заяви ООН, але чинила опір продовженню Україною роботи щодо міжнародного визнання Голодомору. Зважаючи на те, що прийняті у 1995-97 рр. рішення Держдуми Росії щодо визнання геноцидів інших народів (курдів, сербів, вірменів) трактувалися в першу чергу як політичні, російське керівництво сприймає такийакт України як недружнійкрок. У МЗС РФ однозначно негативно сприйнято ідею щодо приділення уваги проблемі голодоморів з боку спеціального радника Генсекретаря з питань геноциду. 
 
З нагоди 70-ї річниці Голодомору Інститутом досліджень історії суспільства та релігії (Італія) організовано Міжнароднуконференцію, за результатами якої опубліковано книгу «Смерть землі. Великий голод в Україні 1932-1933 років». 
 
26 січня 2006 року Парламентськаасамблея Ради Європи засудила Голодомор 1932-1933 років в Україні як злочин комуністичного режиму. 
 
14 жовтня 2006 року Президент США підписав прийнятий Конгресом закон про відкриття у Вашингтоні пам'ятника-меморіалу жертвам Голодомору в Україні.
Рейтинг: 0+ -1-
 
тед, 08:07 17 серпня 2009 р.
 
еи козакі я вернувся з курорту і можу вам багато чого розповісти про Росію і Білорусь!
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 12:43 17 серпня 2009 р.
 
Теду: Осуждать или обсуждать- это не значит признать. А во-вторых; никто не отрицает голодомор, как явление, отрицают, как геноцид, только, украинского народа! Для начала напишите полное значение слова геноцид.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Алексей, 22:42 17 серпня 2009 р.
 
И ещё раз прошу, не зацикливайтесь. Ещё не извесно кому удобны трения о голодоморе. Россия итак сейчас не признает этот факт. А вот когда прийдёт время покидать Крым, неизвестно, могут наоборот проиницирвать. Для них лучше темы для передачи Крыма татарам не будет. Помогут, а за это попросят или со временем вообще заберут. Такой сценарий они уже розыграли в Осетии. И словили Грузию на юридических понятиях. И насрали на мнение других вышеупомянутых стран, а некоторые из них даже получили свои плитические девиденты.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Алексей, 22:55 17 серпня 2009 р.
 
Мы обсуждае воздушные темы, а под носом возникают пролемы, никто не видит. В воскресенье, прогуливаясь по городу, обратил внимание, что на Ратуше отваливается штукатурка, ремонт сделан не так давно. Кто делал работы, кто проверял, кто подписывал акты, где гарантийные обязаельства подрядчика, почему не реагируют или ждём пока со всей башн слезет? А причина простая- отвод воды, халатное отношение к работе, за деньги горожан кстати!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Алексей, 23:17 17 серпня 2009 р.
 
Сегодня посетил сайт drogobych.com.ua, раньше не приходилось. рекомендую админу разместить статью, где говориться о Гуке, который присутствовал на мемориале Славы в день годовщины освобождения Дрогобыча . Автор упрекает мера. И вообще не понимаю, где там место для коментариев, наверное сцикливость не позоляет или не чотят портить себе романтическое настроение после выдуманных статей. 
 
Дивно, але там такої статті я не побачив... Дайте посилання?
Рейтинг: 1+ 0-
 
Алексей, 23:44 19 серпня 2009 р.
 
Максу: ты нормальный парень русского происхождения, а как почитаешь последние коментарии, так складывается впечатление, что ты с Турки приехал, Дрогобыч завоёвывать, как некоторые. Аргументы мог бы и посалиднее найти, на тебя же люди смотрят, не уподабляйся быкам, их и так слишком много. 
Многие не хотят, чтобы в Украине была Россия, но не по той причине, которую ты описал.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Алексей, 23:51 19 серпня 2009 р.
 
Алексею, я не писав аргументи проти Росіи чи за неі.а висловив свою думку на рахунок що не так вже в нас погано як собі накручуем!
Рейтинг: 0+ -2-
 
макс, 09:50 20 серпня 2009 р.
 
Олексію. Чому постійно перекручуєш факти.Визначення "геноцид"-шукай у вікіпедії.Смерть міліонів людей-це не повітряні теми.І Макса не ображай, бо коріння його з села Гаї і завоював він Дрогобич давно, бо країні-потрібен Литвин! :grin
Рейтинг: 0+ -1-
 
тед, 17:21 20 серпня 2009 р.
 
теду-дякую!
Рейтинг: 0+ -3-
 
макс, 18:13 20 серпня 2009 р.
 
А знаете, чем волки отличаются от шакалов? Поищите в википедии. И НЕ ЗАБУЬТЕ ПОСЛЕ ЭТОГО, ОГРЫЗНУТЬСЯ ПОДЖАВ ЗАДНИЦУ И ТЯВКНУТЬ ЕЩЁ КАКУЮ-НИБУДЬ ГНИЛЬ.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Алексей, 22:18 20 серпня 2009 р.
 
Жду вас красавцы, на обсуждении новой темы, о героях, блесните умом.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Алексей, 22:22 20 серпня 2009 р.
 
?
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 08:28 21 серпня 2009 р.
 
Адміну.Прохання, якщо Олексій чи будь-хто буде ображати народ своїми "задницами" і "гнилью", то таких "редисок" не друкувати.P.S.Прохання не розцінювати це, як утиски російськомовного населення. :)
Рейтинг: 0+ 0-
 
тед, 11:24 21 серпня 2009 р.
 
Теде, а як же свобода слова? Я, звісно, нецензурщину вирізаю, але образи залишаю навіть у свій адрес - справедливість має бути.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Адміністратор, 11:48 21 серпня 2009 р.
 
Адміну.А як же честь і гідність людини?Коли тебе ображають, а ти вважаєш це-справедливістю, то це, вибачай, -мазохізм.Зрешта, ти банкуєш. :)
Рейтинг: 0+ 0-
 
тед, 12:03 21 серпня 2009 р.
 
Теде, твій талант відомий, але не перекручуй :)  
 
Я маю на увазі образи, що не стосуються особи, наприклад, те, що ми тут куплені Гуком, Теплоенерго і росіянами.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Адміністратор, 12:12 21 серпня 2009 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5807 днів)