У Трускавці священик збудував готель, який загрожує джерелу "Нафтуся"

Надрукувати
Новини Трускавця
Написав(ла) ZIK.ua   
19.04.2017
ТрускавецьКомплекс "Жива роса", що знаходиться поблизу джерела "Нафтуся", є бізнесом священиків. Незважаючи на те, що активісти, прокуратура і суд намагались позбутись готелю, мер міста вважає за потрібне залишити його.

Про це йдеться у сюжеті програми соціальних розслідувань "Остання інстанція" (щопонеділка та щоп'ятниці о 20:30 на телеканалі ZIK).

Готель "Жива роса" розмістився поблизу джерела "Нафтуся", у першій санітарній зоні родовищ мінеральних вод. Згідно закону, будувати тут не можна.

Місцевий інженер-геолог пояснює: усі ці будівлі несуть загрозу Трускавцю як курорту. Людей з цієї зони відселили ще у минулому сторіччі.

"За радянських часів на тій території був дитячий санаторій. Всі найближчі житлові будинки знесли, архітектурні пам'ятки і школу мистецтв теж. І все для того, щоб "Нафтуся" могла існувати", – пояснює Зенон Ших.

Але під керівництвом священнослужителів, у 2014 році тут почали облаштовувати ділянку. Побудували готель, а поряд відремонтували одноповерховий будинок. Він мав стати лабораторією для дослідження води. Але з часом перетворився на конферанц-зал.

"А що? Я перепрошую, якщо ми настоятелі церкви, то хіба не маємо права готель збудувати? До нас приїжджають люди з усього світу. Вони мають десь відпочивати", – обурюється отець Петро.

Основне приміщення готелю отець Петро передав Самбірсько-Дрогобицькій Єпархії УГКЦ. Далі у 2014 році останні попросили Трускавецьку міськраду здати їм в оренду одноповерхівку біля готелю для наукових досліджень. Через кілька років після рішення міськради замість лабораторії тут з'явилася готельна конференц-зала. Прокуратура з цього приводу відкрила кримінальне провадження.

У вересні 2016 архітектурно-будівельна інспекція Львівщини офіційно вимагала у церковників припинити самовільні будівельні роботи. На єпархію наклали штраф: понад 130 тисяч гривень. Тим часом у незаконну добудову до готелю втрутився і суд.

Служителі Феміди вимагали розірвати оренду між міськрадою та Самбірсько-Дрогобицькою єпархією УГКЦ, повернути місту земельну ділянку з самочинною добудовою, а саму споруду – демонтувати. Однак влада пішла із церквою на перемовини.

"Зараз це не є готель. Я розмовляв із єпископом. Він казав, що будівля використовується зовсім не комерційно для священослужителів", – каже міський голова Трускавця Андрій Кульчинський.

Проте насправді в готелі "Жива роса" може поселитись будь-хто. Щоправда, номер потрібно бронювати заздалегідь.

"Непотрібно входити в істерію протестів проти священиків. У нас часто судять – людина будує, то значить вона погана. Такі псевдо-активісти не розуміють, що готельно-туристичні комплекси створюють благо для економіки. Адже це збільшення робочих місць і додатковий приплив туристів. Крім того, потрібно пам'ятати, що на 70% саме туризм поповнює бюджет Трускавця.

Але є інший бік медалі. Якщо будь-яка забудова справді несе загрозу цінному ресурсу, на кшталт джерельної води, то міський голова зобов'язаний замовити спеціальну незалежну оцінку", – говорить нардеп Анна Романова.



Джерело: http://zik.ua/news/2017/04/18/u_truskavtsi_svyashchenyk_zbuduvav_gotel_yakyy_zagrozhuie_dzherelu_naftusya_1081715

Переглядів: 6522

Коментарі (108)
 
Подвійні стандарти! Якщо можна будувати священникам то чому не можна будувати підприємцям в парку новонароджених!
Рейтинг: 14+ -12-
 
Архітектор, 10:10 19 квітня 2017 р.
 
Вітаю вас всіх дрогобичани- ХРИСТОС ВОСКРЕС! Не буду тут коментувати того дядька в рясі, але просто хотілося би взнати, де вони взяли бабло на будову того всього! ? Слуги народа\депутати також ніби-то слуги народа\то є також люди, якщо мають бабло то видно що і будують! Але якщо там є якась загроза, то пане керовнік м. Трускавець керуйте. СЛАВА партіі радной!
Рейтинг: 12+ -12-
 
снайпер +, 11:01 19 квітня 2017 р.
 
Чи має право о. Петро бути священослужителем? Чи має право сповідати людину і відпускати їй гріхи? Це ж звичайний бізнесмен.
Рейтинг: 26+ -7-
 
Наталія, 12:18 19 квітня 2017 р.
 
Я віруюча людина з раннього дитинства.  
Проте те що відбувається останнім часом навколо церкви у мене викликає внутрішний спротив, в церкві під час Богослужіння один за одним ходять люди, які збирають кошти на різні потреби, від "за здров"я" до "за упокій", ні дитину похрестити, ні померлого поховати без мзди неможливо, священники понабудовували собі палаци, їздять тільки на лорогих іномарках, і на прихожан поглядають зверхньо, а церпков набудували вже на кожній вулиці.  
Такий стан справ є не дуже добрим, тому слід задуматись над цим кожному.  
Пам"ятатаю о. Петра коли він ще робив шофером у таксомоторному парку в м. Борислав, скромність не була його чеснотою, а тепер, як бачимо з допису, він вважає, що вже хопив Бога за ноги.
Рейтинг: 32+ -8-
 
Василь, 16:05 19 квітня 2017 р.
 
Не збирайте скарбів на землі де міль і хробацтво нівечить і де підкопують злодії і викрадають. Збирайте собі скарби на небі де міль, ані хробацтво не нівечить і де злодії не пробивають стін і не викрадають. Бо де твій скарб там буде і твоє серце. Євангеліє від Матея 6:14-21
Рейтинг: 17+ -1-
 
до отців м.Трускавця, 16:11 19 квітня 2017 р.
 
Всечестійший отче чому в церкві Пресвятої Трійці 28 священників а по селах священники на годину запізнюються бо не встигають зі служби на службу. Може якусь "ротацію" проведіть. Христос Воскрес
Рейтинг: 15+ -7-
 
до єпископа, 16:21 19 квітня 2017 р.
 
"Жити - це добре, а жити добре - ще краще! " Ось принцип сучасних священиків. Щороку Дрогобицька духовна семінарія випускає кілька десятків молодих священиків. Кожен повинен мати свою парафію. А звідки набрати тих парафій? Парафії поділяються на: бідні і багаті. Збоку виглядає так, що *чимось неугодних* священиків, як у заслання чи на перевиховання, відправляють на бідні парафії, подалі від цивілізації. Таких небагато. Тому і появився такий дисбаланс. А щоб святі отці не сварились між собою і не шарпали за груди один одного, поділили містян поквадратно. І коли б я захотіла задовольнити свою духовну потребу у іншого священика, то треба брати дозвіл. Хіба це правильно? Я є раба Божа, але не людини(священика).  
Вважаю, що священик повинен бути неодружений, повинен дбати за свою паству, а не за свій сімейний добробут. Якби таке правило було прийняте в церкві, то , я впевнена, 90 % семінаристів відсіялося б. І священики дійсно служили би Богу за покликанням. І користувалися б більшою повагою і довір*ям людей.
Рейтинг: 26+ -8-
 
Наталія, 17:29 19 квітня 2017 р.
 
Хтось скаже , що я богохульствую. Я так не вважаю. Просто я вголос висловила свою думку і чиюсь, хто подумав мовчки. Знаю, так думає багато людей. Живу з вірою в Бога Отця і в єдиного Господа Ісуса Христа.
Рейтинг: 15+ -6-
 
Наталія, 17:55 19 квітня 2017 р.
 
Священники зайшли за далеко у своїх бізнесах. І це у всіх Церквах: католицькій, православній, східного обряду. Папа Франциск пробує навернути клір до служіння Богу, говорячи що від пастуха (пастора) має пахути стадом, а не дорогими машинами та хатами. Він пропонує Церкві позбутися всього, що не пов'язане з релігійними функціями. Хто читає польською, той може знайти на сторінці newsweek polska артикул "Samotno[ proroka. Kim jest papie| Franciszek? " у якому Папа називається найбільшим антиклерикалістом у світі, тому що він хоче реформувати Церкву, а священники чинять йому опір.
Рейтинг: 16+ -5-
 
поляк, 20:42 19 квітня 2017 р.
 
Якщо парафіяни так щедро засівають священні скриньки по празниках , то церковників стае вседалі більше і більше. У кожному місті церква на церкві, але люди чомусь не добріші, а навпаки за гроші душу дяволу продадуть і це більшість. Все зводиться до бабла. Забувають про совість, честь та свое покликання- це про того Трускавецького =отця=. А таких отців нажаль розвелосЯ вже багато. Похорони, хрестини , вінчання - все у тих Божих слугів платно. Вони вже давно стали бізнесменами і кому, як не священникам знати всі Божі заповіді, але вони іх ігнорують бо жадоба до грошей заполонила іхній розум.
Рейтинг: 13+ -5-
 
юрем, 21:47 19 квітня 2017 р.
 
Уважно, друзі. У Галичині працює вата, яка веде гібридну війну проти України. Мета - розсварити, поділити, знищити моральні авторитети.  
 
У цій статейці написали брехню - Церква не будувала готель, а повернула і відремонтувала забране в неї совєтськими асвабадітєлямі майно.  
 
На прокуратуру не надіюся, бо її тут очолює сумнозвісний догналіт Лонхін.  
 
А от куди дивиться СБУ?
Рейтинг: 7+ -14-
 
Увага, гібридна вата!, 22:40 19 квітня 2017 р.
 
О, кольорові тролів запустили! Як же ж вони всі однозгідно брешуть-гавкають на Церкву. Аж диво бере!  
 
А правда в тому, таваріщі, що Ваша епоха таки завершилась. Сталін і Ленін ваші - у гробі, хоча й біди у нас на Галичині наробили чимало (подивіться, хоча б на Тюрму на Стрийській). Така ж долі очікує вашого дорога Путіна рано чи пізно, хоча зараз він вам може здаватися непереможним.  
 
Не брешіть-негавкайте на нашу Церкву, бо ті, що так робили - де вони?  
 
А статейка - явно замовна. Брехня. Чекісти після 1946 р. церковну хату забрали, а коли Церква за часів незалежної України її собі повернула і впорядкувала, то їх вірні наступники активізувалися і виконують замовлення. Ось тільки силоньки вже не ті - "не тратьте, дядьку, сили, ідіть на дно" :).
Рейтинг: 7+ -15-
 
Тролі, 23:21 19 квітня 2017 р.
 
Ніхто на Церкву не бреше, бо Церква- це ми з вами, віруючі, а на себе немає сенсу брехати. Священники - це посередники між Богом і людьми. Вони є лише елементом Церкви, а не Церква. У Католицькій Церкві для священників є заборона на одруження і сім'ю, бо вони себе присвятили служінню Богу, але земні спокуси багатьох з них не минули. В нас, у Польщі, багато говорять про те, що ксьонзи стали бізнесменами, але це в жодному випадку не можна пов'язувати з Церквою. Так і у вас. Хотель будували не прихожани, а священники, тому не треба говорити, що Церква займається бізнесом. Бо ще раз кажу що Церква, в першу чергу це люди, а священники, як і люди є різні.
Рейтинг: 14+ -5-
 
Поляк, 07:02 20 квітня 2017 р.
 
До Поляк. Сидиш там у своїй польші от і сиди. А то дуже файно сидіти у європі і філософствувати про релігію і про то як правильно тре жити. Ти сюда приїдь і тут поживи, трохи г--на посмакуй а вже тоді пиши про релігію і про святих священників. Короче всі священники сьогодні - то бізнес і всі вони хамло, бидло, чмо і проститутки.
Рейтинг: 8+ -12-
 
дюбель, 08:11 20 квітня 2017 р.
 
"поляку": 
Пане, справа в тому, що в Трускавці ні священики, ні Церква за незалежної України готелю не будували. В тому і полягає маніпуляція і брехня продажних журналюг. Дім, про який йдеться у сюжеті, належав Церкві ще перед ІІ Світовою війною. Совіти його забрали. кілька років тому Церква його собі повернула і відремонтувала. Комусь з грошовитих мішків, які вже мали свої плани на це місце у Трускавці, це не сподобалося - от і запустили хвилю дискридитації церкви у ЗМІ, коли побачили, що через силові органи не зможуть відібрати церковної власності!  
Ясно, що про це не пишуть і замовчують поплічники колишніх комсомольців: у них завдання партії - очорнити, знищити, експропріювати.  
 
"дюбелю": 
Вас просив би застосовувати побільше культури, бо Ви перебуваєте в Україні, а не в себе вдома - на Московщині. У нас люди культурні. Якщо бажаєте використовувати такий дискурс - їдте додому, до Путіна!  
 
Церкву не трожте!
Рейтинг: 6+ -7-
 
Дюбелю і Поляку, 10:58 20 квітня 2017 р.
 
Погоджуюсь, що це замовні напади на Церкву. За цим стоять ті, що довгі роки її нищили, виконуючи Кодекс будівника комунізму. Вони сьогодні не можуть змиритися з тим, що люди живуть з вірою та люблять свою Церкву. Ми радіємо, що за останній час побудовано багато храмів, семінарій, монастирів, бо там люди черпають для себе силу і добро, вчаться любити свого ближнього. Диявол завжди буде нападати на Церкву, сіяти зло і ненависть. Ті, що це роблять нехай себе запитають чиї вони діти?
Рейтинг: 7+ -9-
 
Іван, 11:23 20 квітня 2017 р.
 
Шановні фанатики, не біснуйтеся.  
 
Попи ! = Церква.  
 
Все. Стаття про попів.
Рейтинг: 5+ -6-
 
Славік, 11:32 20 квітня 2017 р.
 
Церква- це ми з вами, віруючі а не священники! І готель будували не прихожани, а священники! і використовують його в своїх корисливих цілях не прихожани а "священники".  
Але питання не в тому чи мають право займатись священники бізнесом а в тому що порушено законодавство про містобудування, екологічне законодавство ! збудовано будівлю в першій захисній зоні звідки спеціально відселили велику кількість людей, поставлено під загрозу існування джерел. Священники вчинили як організоване злочинне угрупування, знехтувало законами ! Тому і підхід повенен бути такий самий як до будівництва в парку новонароджених! усі повинні бути рівними перед законом!
Рейтинг: 10+ -4-
 
Не поляк, 14:35 20 квітня 2017 р.
 
чому адміністратор відповідає російською мовою журналісту
Рейтинг: 4+ -2-
 
дякую, 16:51 20 квітня 2017 р.
 
То вже стара тема. Абсолютна брехня! Журналісти і пани сектанти мають відповідати за те, що поширюють між людьми. Ніхто нічого не будував! Це старий будинок, який належав Церкві, москалі його відібрали , а Україна повернула назад у церковну власність. Видно що нащадки московських визволителів з цим не можуть змиритися. За поширену неправду треба карати! Церква з народом, а це не подобається тим, хто проти нашої України !
Рейтинг: 9+ -3-
 
Іван, 18:26 20 квітня 2017 р.
 
Брехливий ших і вся ця компанія. Церква - наша матір, нещасні ті, які на неї невтомно гавкають по різних сайтах і студіях. Нехай Господь ім дасть кращий розум
Рейтинг: 6+ -3-
 
Іван, 18:32 20 квітня 2017 р.
 
Іване церква це не приватний готельний бізнес! Нехай Господь дасть священникам в рясах кращу совість!
Рейтинг: 11+ -3-
 
До Івана!, 19:15 20 квітня 2017 р.
 
А чого ви так переживаєте за готельний бізнес церкви ? Це що заборонено Біблією? Краще щоб наживалися олігархи, бо ім усе належить і всього мало? Церква також має різні витрати і не бачу нічого поганого, що вона має свій готел, якщо вам це не подобається, то не йдіть туди, а поливати усіх брудом вам права ніхто не давав. Не будьте гіршими за тих, хто Церкву переслідував і катував по сибірах і колимах. Може вже досить цього цькування? Вам не розходиться про те, шо є готель, ваша ціль інша - знищувати авторитет Церкви, тому і так виступаєте проти неї , шукаючи різних зачіпок або нагло видумуючи для цього різні причини.
Рейтинг: 8+ -7-
 
Іван, 20:19 20 квітня 2017 р.
 
дзвін монет та мукання корів. бекання овець та гомін людей. суперечки за ціни-все це нагадувало не храм а базар. і сказав ІСУС -Заберіть усе це звідси і не перетворюйте дім Отця Мого на базар. Побачивши це начальники храму розлютились. Ів. 2. 13-17. Нічого не змінилось з того часу.
Рейтинг: 11+ -3-
 
Івану, 20:22 20 квітня 2017 р.
 
Аж дивно, що за святість Церкви так тривожаться ті, хто насправді жодного відношення до неї не мають. Чи ви думаєте, що люди цього не розуміють. Не витрачайте свого дорогоцінного часу і зусиль на проблеми Церкви, там є розумні люди, вони собі порадять і без вас і ваших кгбешних та фсбешних кураторів
Рейтинг: 5+ -6-
 
Іван, 20:45 20 квітня 2017 р.
 
Іване, незаконний бізнес-проект священнослужителів підриває авторитет церкви на багато більше аніж армія фсбшників!
Рейтинг: 7+ -4-
 
До Івана!, 21:08 20 квітня 2017 р.
 
так. так. церковники-найуспішніші бізнесмени після наркоторговців. Лише одиниці серед них справді віддані служінню Господу.
Рейтинг: 5+ -3-
 
Івану, 21:11 20 квітня 2017 р.
 
Ви так все знаєте про бізнес і його прибутковість. Самі належите до церковників чи наркоторговців? А може ви совість продаєте? Але щоб їі продавати, ти треба іі ще мати. А ви, здається, іі вже давно продали. А про законність нехай скаже суд, а не громадський активіст ших і всякі інші активісти. А то наввипередки розклеюєте всім ярлики. На вас є також закон, чи може ви вже про це забули?
Рейтинг: 5+ -5-
 
Іван, 21:24 20 квітня 2017 р.
 
А ще цікаво, чому зникають лайки тих, хто виступає проти шельмування церкви. Хлопці, не паліть кантору. ;)) хоч це і так зрозуміло, що поважний сайт таку упереджену статтю ніколи б не поширював
Рейтинг: 7+ -5-
 
Іван, 21:33 20 квітня 2017 р.
 
Переглядаю коментарі. Зауважив, що хтось їх періодично підчищає. Особливо, ті, що вказують на маніпулятивність і брехливість звинувачень проти Церкви.  
Цікаво, що б це могло означати? :zzz  
 
Воістину кажуть: "За шмат гнилої ковбаси, ти рідну матір продаси! " сумно
Рейтинг: 5+ -4-
 
Маніпуляція, 21:39 20 квітня 2017 р.
 
Нехочу вас ображати але таке враження. що у вас кора головного мозку дісталась від дуба. Надобраніч.
Рейтинг: 4+ -6-
 
Івану., 21:41 20 квітня 2017 р.
 
Іване, а чому би Вам не виступити тут на сайті зі спростуваннями цієї брехні, як Ви кажете, з документами, що підтверджують право власності громади, а не тільки священика. Якщо Ви праві, покажіть і роз*ясніть , будьте такі ласкаві. Я так розумію, готель виріс за пожертви громади , то мав би бути церковний комітет, який би управляв, а священику не годиться тим займатись. Мало того, *касу* з цієї комерційної діяльності теж повинен тримати церковний комітет і витрачати за потребами. Тому не змішуйте праведне з грішним. І правильно висловився один із дописувачів , що такі *бізнес - проекти* тих, хто мав би служити Господу Богу, підривають свій авторитет і віру у справедливість більше, аніж агенти Путіна.  
Задійте тих самих журналістів, *замовте статтю* і відкрито спростуйте все, що ми побачили. Тоді я Вам повірю.
Рейтинг: 7+ -6-
 
Наталія, 22:01 20 квітня 2017 р.
 
Наскільки я знаю, цю брехню спростував суд, а мене до цього ніхто не уповноважував. Чи ви зауважили, що священики взагалі до цієї дискусії не втручаються, бо розуміють, що це звичайнісінький піар. А щодо фінансової звітності, то для цього є не комітет, а фінансовий аудит, що його призначає єпископ або київський Філарет
Рейтинг: 6+ -5-
 
Іван, 22:09 20 квітня 2017 р.
 
Іване, а до якої єпархії належить церква св. Миколая?
Рейтинг: 4+ -5-
 
Наталія, 22:16 20 квітня 2017 р.
 
Іване, та Ви і є тим самим агентом-провокатором! Або не дружите з власною головою! Може Ви чули такий вислів: *Хворий на голову лікує ноги у стоматолога*.
Рейтинг: 7+ -9-
 
Наталія, 22:27 20 квітня 2017 р.
 
Дуже дякую за увагу до моєї особи. Отож ви все знаєте : і до якої єпархії належить церква св. Миколая і кому належить будинок колишньої плебаніі , тоді чому пускаєте пил в очі людям, які до цього далекі. Реєстр прав на нерухоме майно каже, що будинок - це власність Церкви, а не священика, то може вже досить тих провокацій і брехні проти Церкви !
Рейтинг: 11+ -6-
 
Іван, 22:37 20 квітня 2017 р.
 
"Наталіє": Хочу Вам повідомити, що комітети закінчилися разом з Совєтскою владою, яка їх запровадила. (Незнаючим поясню, що це був такий орган, в якому обов'язково було кілька агентів КГБ, які наглядали за православним священиком і схиляли його до лояльності режиму, у разі потреби).  
Тепер є братства.  
Але не дивно, що Ви не знаєте - це ж треба належати до парафії.  
 
А "замовляти" - стратегія грошовитих бюрократів і агентів, інтереси яких Ви захищаєте
Рейтинг: 9+ -9-
 
До "Наталії", 22:53 20 квітня 2017 р.
 
Покажіть це відео прихожанам церкви св. миколая і ви не побачите здивування на їх обличчях. більше того вони вам можуть розказати набагато цікавіші історії. я не розумію здивування дописувачів такими фактами. таке враження що більшість довго жила за межами України або дуже далека від очевидного. церква завжди була і є бізнесом (один з дописувачів дуже вдало це підтвердив уривком з євангелія) . можна навести дуже багато фактів з історії, а в дрогобичі церква св. трійці , там такі "цифри", яких о. Петро і не бачив.
Рейтинг: 9+ -9-
 
таксист, 10:07 21 квітня 2017 р.
 
Більше того, церква в собі поєднує бізнес і владу , як верховна рада та президентська влада. і стільки поломаних списів" я не бачив після опублікування декларацій посадовців, як зараз. треба сприймати світ таким який він є, а не жити у вигаданому ілюзорному світі.
Рейтинг: 5+ -4-
 
таксист, 10:26 21 квітня 2017 р.
 
Іване, Ви не сказали мені до якої конфесії належить церква св. Миколая. Спеціально заплутуєте читачів? Залишмо політику і дайте мені конкретну відповідь на пряме запитання: до якої конфесії належить церква св. Миколая? (бо Ви ж написали, що аудит призначає патріарх Філарет).  
 
А комітет чи братство суті не міняє.
Рейтинг: 7+ -8-
 
Наталія, 12:55 21 квітня 2017 р.
 
Ті, які так багато пишуть про церковні гроші, самі до церкви не дали ні копійки. Люди, жертвують на церковні цілі, бо бачать як Церква багато робить і допомагає потребуючим.  
Уудит, про який йде мова, нехай святий Філарет призначить для мозків деяких заздрісних та неспокійних кобіт, що самі не знають чого хочуть
Рейтинг: 8+ -7-
 
Іван, 15:54 21 квітня 2017 р.
 
докладніше про допомогу потребуючим 8) :grin
Рейтинг: 7+ -3-
 
до ір 139.84, 18:37 21 квітня 2017 р.
 
Іване, про Вас у мене склалась остаточна картина, запитань більше нема.
Рейтинг: 7+ -4-
 
Наталія, 19:10 21 квітня 2017 р.
 
Іван - типовий віруючий у церкву, не у Бога.  
Казковий.
Рейтинг: 10+ -3-
 
Славік, 19:21 21 квітня 2017 р.
 
Хто не має Церкву за матір, той не може мати Бога за Батька - так вчили святі люди. А ті, хто виступає брехливо проти Церкви дуже явно показують чиї вони діти.
Рейтинг: 4+ -7-
 
Іван, 20:35 21 квітня 2017 р.
 
Направду шкода мені того зомбованого Йвана. А може він у рясі , що так захищае церковний бізнес.
Рейтинг: 7+ -4-
 
юрем, 20:37 21 квітня 2017 р.
 
Себе пошкодуйте, а не Йвана, йому вашого співчуття не потрібно. А ви "направду" маєте багато причин, щоб себе пожаліти, бо такі негідні вчинки та образи Церкви і Бога безслідно не проходять: плачте над собою і над дітьми своїми . Та не забудьте піти до тих, що в рясах аби вам відпустили гріхи , хоч ви напевне того розуму ще не маєте. Бідні, вам навіть святіший і праведний Філарет не поможе
Рейтинг: 3+ -7-
 
Іван, 21:07 21 квітня 2017 р.
 
ну і що ви нам розкажете про допомогу потребуючим :? готель ми бачимо :eek який явно не для обездолених шо ще.
Рейтинг: 9+ -5-
 
брехачі до Івана, 21:19 21 квітня 2017 р.
 
Такому цинікові як Ви, не шановний, нічого розказувати не збираюся. Хочу Вам тільки побажати, щоб ніколи не мали потреби цієї допомоги просити, бо деколи Бог саме так врозумлює насмішників і гордовитих
Рейтинг: 3+ -10-
 
Іван, 21:30 21 квітня 2017 р.
 
Це хто святий і праведний, Денисенко (Філарет)? :grin
Рейтинг: 4+ 0-
 
Славік, 21:38 21 квітня 2017 р.
 
найстрашніше шо допомога ця проситься вами ж нібито на Храм Божий а використовуєте це не за призначенням а на похоті свої. Не гнівіть БОГА йване та не займайтесь мракобєсієм
Рейтинг: 7+ -2-
 
ір197, 21:44 21 квітня 2017 р.
 
Бо він найголовніший в православній конфесії і поважно виглядає , а проти нього виступають москалі, пригадуючи що він співпрацював з КГБ, але він вже в цьому грісі покаявся і тепер за Україну
Рейтинг: 0+ -7-
 
Іван, 21:45 21 квітня 2017 р.
 
Іване, та вгамуйтеся , нарешті! Яке відношення має Філарет до будівництва о. Петра і грекокатолицької громади? Думайте, що Ви мелете. Та Ви більше тут нагрішили, аніж ми всі разом.
Рейтинг: 8+ -5-
 
Наталія, 21:58 21 квітня 2017 р.
 
Право судити має лиш той, хто дає пожертву на церкву, а ви, жодноі підстави для цього не маєте. Ви могли б вимагати аби вам повернули компартійні внески. З церковними коштами парафіяни і без вас собі раду дадуть. Не вдавайте із себе великого борця за чесність, бо чесні люди так себе не поводять, нікого не оббріхують і не шельмують
Рейтинг: 4+ -7-
 
Іван, 21:59 21 квітня 2017 р.
 
Мене запитали чому Філарет праведний, то я і відповів. Якщо вам не подобається моя відповідь, то напишіть свою
Рейтинг: 2+ -7-
 
Іван, 22:01 21 квітня 2017 р.
 
Добраніч всім. Не сварімося між собою і не нагадаймо на Церкву, бо лише вона завжди захищала і нині також захищає та єднає народ. Наші вороги хочуть нас знищити, тому так паплюжать Церкву, щоб позбавити нас єдиної сили, яка не дає ім можливості здійснити своїх підступних задумів. Наші священики найкращі , ми їх любимо , ім довіряємо і будемо їх слухати, бо вони вчать Божоі правди. Мені зовсім не шкода, що церква має готель, бо церква - це також і я, і ви. Церковне - це наше! Краще, щоб мала церква, а не злодії та олігархи. Вибачте, якщо когось образив
Рейтинг: 3+ -5-
 
Іван, 22:19 21 квітня 2017 р.
 
До *маніпуляція*. Ваша та Івана розмова зі мною нагадує розмову глухого з німим. Моє запитання було *в лоб*: яке відношення має святійший Філарет до даного відео і до будівництва готелю? А ви виписуєте тут всяку фігню.
Рейтинг: 5+ -5-
 
Наталія, 22:30 21 квітня 2017 р.
 
Ви якась зазомбована. Чому Ви вважаєте, що все, що кажуть інші - "ф:::гня" (вибачте, мене батьки вчили спілкуватись культурну - я тільки цитую), а все, що Ви - чиста правда? Ви що свідок Єгови?
Рейтинг: 7+ -4-
 
До Наталі, 22:34 21 квітня 2017 р.
 
А що комусь не подобається усечесніший Філарет? Навіть він вам не догодив? Коли він приїхав до Трускавця, То влада йому дала землю на будову, а ви що проти? Він для воїнів паски посвятив, а ваш Кіріл намовляє Путіна , щоби проти нас воював
Рейтинг: 2+ -7-
 
Іван, 22:45 21 квітня 2017 р.
 
Наталю, бачу Вам просто бракує аргументів. В нервах Ви переходити на особисті образи. Не личить так жінці.  
 
Подивилася відео, прочитала статтю, роаналізувала коментарі - очевидна маніпуляція. Я не думала, що в моїй рідній Галичині ще так багато ватників живе.  
 
Періодично буваю вдома, відвідую храми, спілкуюся зі священиками - тут справді відчувається щось святе. У нас на Заході вже такого нема. Авторитет Церкви періодично нищать ЗМІ, духовні особи ходять пригноблені, храми опустівають.  
 
Будьмо уважні, люди, щоб разом з водою не вихлюпнути з ванни дитятко
Рейтинг: 6+ -6-
 
Марія, 22:57 21 квітня 2017 р.
 
Наташ, кончай слюни пускать і желчь. Програеш-же. Признай! А то жалко твоей клавиатуры: залипает уже от слюнь и желчи. :cry  
 
Чего вы Церкви вцепились? Пусть возвращает свою собственность. Лучше пусть сама на себе зарабатывает, а не как у нас в России - Кирил берет государственные деньги, а потом должен отрабатывать; как следствие, клир тратит авторитет.
Рейтинг: 5+ -8-
 
Ирина, 23:06 21 квітня 2017 р.
 
Для полной картины не хватает всего самой малости- вертольотной площадки и пожалуй- водоема с лебедями . Поражает не само строение, даже не роскошь самих келий, ибо таких по стране много, а то , что своими действиями эти личности могут уничтожить вообще Трускавец , как курорт! . Не глупцы же принимали санитарно- охранные нормы? Даже коммунисты уразумели природу, ценность дара Всевышнего и убрали все строения оттуда ! А вы , кто вы такие , что игнорируете Дар сей ? Понимаю , отдых нужен всем , но вы дошли до того, что свое благополучие поставили выше жизненных интересов всего Трускавца? И даже нет угрызения совести? С вашими деньгами , могли бы выбрать и другое, более укромное место , не приводить общество в смятение и не сеять кривотолки среди своих прихожан . И не надо говорить о заказном материале , политике , о каких- то врагах заграничных . Вы сами сделали то, что сделали .
Рейтинг: 12+ -4-
 
, 00:29 22 квітня 2017 р.
 
Ого! Вже "рускіє" будуть нас тепер розуму вчити про те, як "комуністи уразумели природу, ценность дара Всевишнего". Добре, що ви показали звідки ноги ростуть цієї катавасіі ! Хто тим диригує ! Правда в тому, що ніхто "ничего не строил". Влада повернула Церкві будинок, який їй належав! А вода тече і далі. А якщо колись і зникне, то зовсім не по тій причині.
Рейтинг: 8+ -7-
 
Іван, 07:04 22 квітня 2017 р.
 
Так ваші улюблені комуністи "уразумели природу", що ми ще і досі пожинаємо наслідки Чорнобиля і багато інших екологічних катастроф. Цинізм просто вражає ! Дякую, що ви так професійно спалили кантору;))
Рейтинг: 6+ -6-
 
Іван, 07:15 22 квітня 2017 р.
 
Іване, те що я написав , можу написати ще на трьох мовах . Звідки б тоді ноги росли? Справа не в мові, а в суті даного питання . І не потрібно , банальну , господарську проблему переводити в політичну площину ! Порушено чинне законодавство ! Цього вам мало? На цих пагорбах було ще з десяток забудов , то може давайте відновимо справедливість . Віднайдемо власників і віддамо те , що совіти забрали ? Забудуємо всю санітарну зону ?
Рейтинг: 8+ -5-
 
, 07:55 22 квітня 2017 р.
 
Власне так і треба зробити - віддати вкрадене! Повернути те, що було несправедливо відібране і не прикриватися санітарними зонами. Щось забагато тих зон совіти повидумували. А чи шкодять якісь забудови джерелам , чи ні - нехай скажуть спеціалісти, а не "місцеві геологи", "активісти" або просто , "трудящієся". Обридла вже ця брехлива кампанія . Треба знати межі навіть злорадству і продажності! А то насилали поліцію, різні інспекції , прокуратуру, всі можливі суди, а тепер шельмують через ЗМІ, які знаємо кому належать. Ніби переживають за воду, джерела, але всім зрозумілі справжні цілі "таваріщей". Не випинайте так грудей, бо сили адові Церкву не подолають!
Рейтинг: 6+ -7-
 
Іван, 09:02 22 квітня 2017 р.
 
У цій дискусії бракує об'єктивності, а історія справді цікава. готель розташований на в. івана франка. на цьому місці стояв старий корпус військового санатооію. це були руїни. руїни, сміття, бомжі дуже невесела картина. влада мінялась, а руїни лишались. десятиліттями. територія 1 санітаргої зони огорожена і межує з територією готелю. декілька раз доводилось там бути, дуже чисто і готель хороший.
Рейтинг: 3+ -5-
 
таксист, 09:32 22 квітня 2017 р.
 
P. s а тепер самі зробіть висновок, хто ніс більшу загрозу трускавцю та джерелу нафтуся. у житті не все так просто, як говориться кесарю кесареве , а богу богове
Рейтинг: 4+ -3-
 
таксист, 09:50 22 квітня 2017 р.
 
Іване не маніпулюйте ! Порушили закон - треба відповідати ! Хочете займатись бізнесом - займайтесь на здоровя! Хочете будувати готель будуйте ! Але це треба робити в законний спосіб! А церква і бізнес речі не сумісні!
Рейтинг: 9+ -2-
 
До Івана!, 11:35 22 квітня 2017 р.
 
Напевно в нідерландах міцна "трава", бо товариша"понесло"не слабо. я все життя прожив у дрогобичі і на відміну від тебе, коли в країні тяжко , у європу не тікаю. ти там від мобілізації переховуєшся? , чи за церковні гроші просто мандруєш
Рейтинг: 3+ -3-
 
таксист, 13:44 22 квітня 2017 р.
 
Бизнес и Богослужиння речи несумисни. Все решта пустий базар.
Рейтинг: 9+ -4-
 
макс, 13:59 22 квітня 2017 р.
 
Не збирайте скарбів на землі-чи чули колись про таке чи це лише для пастви від пастухів
Рейтинг: 7+ -3-
 
церковним бізнесменам, 14:39 22 квітня 2017 р.
 
Дякую за повчання. Хоч дуже прикро за те, що ви знаєте і біблію і те, що можна і що не можна робити священикам і церкві, але не хочете почути і зрозуміти головного - вкрадене потрібно повернути. Якщо цей будинок належав церкві, то справедливо що його повернули назад у церковну власність . А про скарби, справді потрібно дбати, про ті що є на небі, а щоб їх назбирати, то для початку було б добре перестати обмовляти , брехати і паплюжити церкву і священиків , бо це Господь колись спитає. Дивіться за колодою у власному оці, а не шукайте скалки в чужому!
Рейтинг: 4+ -9-
 
Іван, 16:12 22 квітня 2017 р.
 
так вам справді прикро шо паства вже не така темна. І з Біблії відомо шо церковники одні з найперших приклали руку до страти Сина Господнього через те шо той викривав їх. Так. Нічого не змінилось з того часу. Скарби на небі шановний збираються допомогою сиротам. нужденним. обездоленим. допомогою воїнам в госпіталях. але аж ніяк не будівництвом фешенебельних готелів для собі подібних. Ви глибоко нещасна людина. бо вважаєте себе віруючим а таких речей не тямите.
Рейтинг: 13+ -4-
 
до Івана, 18:39 22 квітня 2017 р.
 
Іване, та Ви звичайний примітивний лицемір! Вам не сподобались "рускіє", зате "госпоже Ирине" поставили плюса. Чи не двоголовий орел Вами керує?
Рейтинг: 9+ -4-
 
Наталія, 20:35 22 квітня 2017 р.
 
Не думаю, що ви належите до ті пастви , що і я, тому не можу сказати - чи вона темна, чи ні. Вам краще видніше . Коли я писав "руские", то як бачите брав у лапки, бо мені не розходиться про національність людини, а про іі позицію та вчинки. я в поставив лайк Ірині, бо мені сподобалась іі думка, а Ваша мені не подобається, як і Вам - моя, адже обливаєте мене примітивним лицеміром. Про двоголових орлів знаєте краще, ніж я, тому на цю тему полемізувати не буду
Рейтинг: 7+ -4-
 
Іван, 21:49 22 квітня 2017 р.
 
Іване, та то Ви і є тим о. Петром! ? Кому служите?
Рейтинг: 5+ -5-
 
Наталія, 22:54 22 квітня 2017 р.
 
Пiсля усього прочитанного складаеться враження що Iван- служитель в данiй церквi. Саме прикре те що вiн би так переживав за паству як переживае за те що колись забрали "Совети". А на сьогоднiшнiй день страшно але церква перетворюеться в комерцiйнй структуру - де за все треба платити: чи родився чи помер А Дрогобицький пан-отець будуе потiм котеджне мiстечко "тан-хаузiв". Такi отцi зневiрюють людей : виходить що скарби для них i на землi та на небi. Шкода що одиницi священникiв на сьогоднiшнiй день iстинно вiрують в свою справу. Бiльшiсть - перетворили Церкву в джерело доходу та солодкого життя.  
Таке мое бачення сьогодення та нажаль не тiльки мое.
Рейтинг: 8+ -6-
 
Гала, 23:03 22 квітня 2017 р.
 
А то маєте дар ясновидіння! А якщо так, то знаєте і всі відповіді. Вважаю, що Вам про щось говорити навіть недоречно. Зла жінка - велика біда, а ще якщо і ясновидяща, то треба дуже уважати;))
Рейтинг: 6+ -7-
 
Іван, 23:05 22 квітня 2017 р.
 
Вірити треба у Бога, а не у справу. Скільки є добрих священиків - не знаю , але думаю, що достатньо багато, якщо цей світ ще існує. З підгорецькими адептами полеміки вести не хочу принципово, але надіюся , що вони колись пожнуть те, що посіяли. Цікаво чи їхній молитовний дім споруджений згідно всіх законів?
Рейтинг: 7+ -4-
 
Іван, 23:12 22 квітня 2017 р.
 
Шкода Вас iване. Бог Вам суддя
Рейтинг: 4+ -6-
 
Гала, 23:12 22 квітня 2017 р.
 
Галю, Бог є суддею для всіх, і для Вас також! Нехай Його суд буде до нас повний милосердя
Рейтинг: 5+ -2-
 
Іван, 23:22 22 квітня 2017 р.
 
Іване-Петре, Я Вас запитала і просила дати пряму відповідь на те, яке відношення має святійший Філарет до готелю з відео. Ви перший згадали Філарета. (до слова, я його поважаю за його теперішню позицію). В моєму запитанні- жодної політики. А Ви почали викручуватися як в*юн на пательні.  
Тому, припускаю, що дана будівля належить УГКЦ , а віддали її у користування УПЦ КП. На яких умовах, цього мені не відомо. Тому навколо цього готелю така шарпанина. Ось де зарита собака. І Ви це прекрасно знаєте. Для мене "ясно, что дело темное".  
Якщо я помиляюсь, то привідкрийте завісу таємничості і розкажіть нам правду заради відновлення справедливості. І тоді всілякі кривотолки щезнуть самі по собі.
Рейтинг: 6+ -6-
 
Наталія, 23:32 22 квітня 2017 р.
 
Іване-Петре, якщо Вас так цікавить будівля підгорецьких монахів, то вони купили приватну хату у приватної особи по вул. Копистянського. (загляньте у реєстр нерухомості).
Рейтинг: 6+ -6-
 
Наталія, 23:43 22 квітня 2017 р.
 
Ага! Ви то все про догналівську заразу знаєте, бо є іі адептом. Нічого не говоріть про реєстр прав, бо там немає ніякої інформації про право власності на будинок за догналівською сектою, бо вона в державі не зареєстрована. Ви знову себе тим спалили і ще раз усім показали що за нападами на УГКЦ стоїть ДОГНАЛІВСЬКА СЕКТА. Ось так то воно гражданін кіріліч. Заспокійтесь, бо накопичете біду собі. Будинок на Копистинського та Ваша СЕКТА - це якраз те, чим мають зайнятися правоохоронні органи, а то ви відводить їхню увагу, атакуючи різними позовами і заявами УГКЦ. Люди, ось знаємо правду - брехню на нашу Церкву поширює ДОГНАЛІВСЬКА зараза, яка служить Путіну. Час писати , як відповідь, заяву в СБУ!
Рейтинг: 8+ -8-
 
Іван, 07:28 23 квітня 2017 р.
 
Ви заплутались. Кажете що Бог є суддею для всіх. А Бог-це ЛЮБОВ. То що примусило вас розділитись на конфесії :? А відповідь вам добре відома-влада та гроші. Можете нервуватись скільки вам завгодно але це так і ви це знаєте але стидливо замовчуєте перед тими кого маєте за паству. Припиніть оправдовуватись бо прийдеться відповісти на запитання чи задумувались ви над тим що прихожани не завжди заможні і зачасту віддають останнє в імя Господа сподіваючись що ці пожертви ідуть справді на добрі справи для тих хто найбільше потребує.
Рейтинг: 9+ -5-
 
Івану чи Петру, 10:12 23 квітня 2017 р.
 
Иван то що Тоби на людей наср. це вже вси зрозумили, тема замнеться Але ти не забеш все з собою, да и не згадають хто так яро будував, будуть просто користуватись. А там на верху прийдеться видповидати. Мени вас шкода бизнесмен вири.
Рейтинг: 7+ -6-
 
макс, 12:07 23 квітня 2017 р.
 
Іване Догналівську секту, як і їнші секти створили та створюють такі як ви та ті які путають церкву з бізнесом.
Рейтинг: 8+ -7-
 
Івану, 12:47 23 квітня 2017 р.
 
Догналівську секту , як і всі інші створив сатана. Це його бізнес, спрямований на знищення Церкви. Ті хто на Церкву нападає це бізнесмени Сатани, які в цьму бізнесі мають свою роль - обпльовувати, брехати, гавкати. . А ви це вмієте - видно з дописів, коментарів. Крім того ці дописи, серед яких навіть з РФ дуже подібні до тих пасквілів, які поширюють догналіти на своїх сайтах і в різних брудних брошурах.
Рейтинг: 7+ -8-
 
Іван, 13:15 23 квітня 2017 р.
 
Та лишіться вже тих догналівців бо аж смішно.
Рейтинг: 7+ -6-
 
Івану, 14:41 23 квітня 2017 р.
 
Іван-Петро є висококласним стрілочником. Жодного разу не дав відповіді на мої конкретні запитання.
Рейтинг: 6+ -6-
 
Наталія, 18:27 23 квітня 2017 р.
 
Йой, як народ лайкає ДОГНАЛІВСЬКУ секту . Щось то підозріло. Хоч і не дивно, якщо взяти під увагу чесність і репутацію сайту дрогінфо. Думаю, що багатьом ці маніпуляції і брехня боком вилізуть
Рейтинг: 9+ -6-
 
Іван, 20:59 23 квітня 2017 р.
 
Іване, не маніпулюйте та не перекручуйте! стаття про "священнослужителів" які намагаються приватизувати церкву та від її імені робити "бізнес"! На мою думку це не сумісні речі! і якщо порушили закон то треба відповідати! Хочете займатесь бізнесом на здоровя, але тоді Вам не місце серед священнослужителів! Церква має дещо іншу місію аніж комерція! Церква мусить звіщати Євангеліє «в убогості» і той, хто звіщає іншим Добру Новину про Ісуса, повинен мати за ціль полегшити злидні найубогіших, при цьому, ніколи не забуваючи, що це є ділом Святого Духа, а не людських зусиль. Такою була провідна думка Папи Франциска. Папа вказав, що Ісус навчає Своїй учнів скромності, перестерігаючи їх, щоб вони не брали із собою у дорогу нічого зайвого, бо Добра Новина про Ісуса повинна звіщатись в убогості, адже «спасіння не є богослов’ям добробуту. «Ось якою є місія Церкви – Церква, яка оздоровляє, Яка піклується», – мовив Святіший Отець, додаючи, що Церква є немов польовий госпіталь. «Лікувати рани сердець, відчиняти двері, визволяти, розповідати, що Бог є добрим, що Він усе прощає, що Бог є Батьком, що Він є ніжним, що Він завжди на нас чекає – ось це є місією Церкви», – наголосив проповідник, пригадуючи, що у випадку, коли ми забуваємо про справжню місію Церви, тобто про той апостольський запал звіщення Євангелія в убогості, то існує небезпека, що Церква скочуються до того, що стає сильною організацією, але не має євангельського духа, тобто, їй бракує того духа убогості та тієї сили зціляти. і нічого про готельний бізнес!
Рейтинг: 7+ -5-
 
До Івана!, 23:04 23 квітня 2017 р.
 
Дякую за повчання. Папа Франциск сам живе в готелі "св. Марта", який належить Церкві, а таких церковних готелів в Римі дуже багато. Мене дуже непокоїть те, що деякі люди, прикриваючись Євангелієм, цитуючи різні послання і проповіді, думають, що вони мають право осуджувати, переслідувати, обвинувачувати, карати, виганяти.  
Їх лютує навіть саме слово "бізнес", бо вони родом з СССР, де найбільшим досягненням був колгосп. А може проти "церковного бізнесу" виступають конкуренти?  
Посилаєтесь на порушення закону, але його немає, бо суд справу, яку ви сфабрикували фальшивим доносами і скаргами закрив! Тепер ще поплюйте в Інтернеті , заберіть свій зароблений юдин гріш і відрапортуйте в Москву, про те, "что сделали все, что смогли".
Рейтинг: 6+ -7-
 
Іван, 07:16 24 квітня 2017 р.
 
Іван - молодець! Він викрив, що напади на церкву брехливі, необєктивні, а стоять за цим догналівці - собаки путіна. А підгавкують деякі "побожні" жіночки. які вже не одного священика виганяли і принижували. Хто сіє вітер - пожне бурю. Ці "активісти -атеїсти" породжують родові гріхи за які ще і їх діти будуть розплачуватись
Рейтинг: 7+ -4-
 
Геть догналівську секту!!!, 10:42 24 квітня 2017 р.
 
Лишіть догналівців у спокою - закликав тут нас один із них. Аякже! Може то нехай секта залишить в спокою Україну і забирається в свою Масковщину, а не лементує : "Путен введи вайска". Тих, хто захищає наша землю і державу Догнал і підгорецкі ненавидять, тому і підняли такий хай в інтернеті. А помагають їм зіки і бзіки, які пропагують та підтримують різну нечисть, тому їм потрібно підірвати авторитет Церкви, щоб безперешкодно творити свої темні діла
Рейтинг: 7+ -5-
 
Геть догналівську секту!!!, 10:51 24 квітня 2017 р.
 
Івне-Петре, якщо вже Ви згадали догналівську секту, то великої різниці між ними та церковними бізнесменами немає. Гроші, гроші, гроші. Гроші як ідол поклоніння для всіх. Тільки джерела тих грошей різні. Є гроші - є маєтки, є всі земні блага, є розкіш. Якщо вже згадали Папу Франциска, то живе він скромно. І так має бути, якщо вже людина присвятила своє життя служінню Богу, а не мамоні. Похоронити людину - обов*язок кожного священика, і не залежно чи та людина "заплатила" чи ні. А може та родина бідна? Ніхто її не питає. Давай і баста. Погодьтесь, випадки не поодинокі. Ви самі вбиваєте віру.
Рейтинг: 5+ -7-
 
Наталія, 11:36 24 квітня 2017 р.
 
А хто то такий той місцевий геолог Ших?
Рейтинг: 5+ -1-
 
До Івана, 15:58 24 квітня 2017 р.
 
а отець Петро не хоче перебратись жити в готель при церкві як папа Франциск. І з чого ви взяли шо хтось з дописувачів має відношення до догналівців. Ви або граєте немудрого або ж і є ним.
Рейтинг: 7+ -3-
 
Івану, 17:48 24 квітня 2017 р.
 
Ших Людина достойна поваги! яка не побоялась бандитів в рясах які посягають на приватизацію церкви. які на гроші громади відкрили готель а найблищим часом відкриють обовязковий атрибут готелів бордель та казино! Ших ви молодець ! говоріть та відкривайте правду ! а Івана-Петра просто шкода він навіть не усвідомлює масштабу тої шкоди якої він завдав церві.
Рейтинг: 7+ -9-
 
місцевий!, 20:47 24 квітня 2017 р.
 
Ой, скільки в нас борців за добро Церкви, як вони, бідненькі, переживають, щоб їй не причинили якоїсь шкоди, а поміж ними Перший Ших, кіріліч, натальки і т. д. Достойні, праведні, пречудесні і прекрасні, московська чума вас не зубуде. Старайтесь, але не заслиніться, щоб не захлинулися в своїй жовчі
Рейтинг: 5+ -8-
 
Іван, 21:03 24 квітня 2017 р.
 
Бандити, бордель, казино - приписуєте іншим той бруд, в якому самі живете та й інших ним хочете забруднити. Каже св. Євангеліє: чим наповнене серце, те промовлять уста.
Рейтинг: 4+ -5-
 
Іван, 21:11 24 квітня 2017 р.
 
Іване-Петре, перечитайте, будьте такі ласкаві, ще раз всі свої писання і побачите чим *наповнене Ваше серце і промовляють уста*. Та Ви ще зліший за мене!
Рейтинг: 7+ -4-
 
Наталія, 22:07 24 квітня 2017 р.
 
Наталя, думаю не варто вести дебати з Іваном . Хлопака клеїть дурня . На чорне каже біле і навпаки ! Аналогічно , чимало депутатиків погоріло на хабарях , натомість цілі фракції горлопанять про їхнє політичне переслідування , утиски . Очевидно , це та сама опера, і Іван відіграє (не погано) свою окозамилюючу роль.
Рейтинг: 6+ -5-
 
, 18:26 25 квітня 2017 р.
 
Шановний Н. Розен, згідна з Вами на 100%. Через таких"іванів-петрів" страждає весь народ. Завжди знаходились продажні плебеї, як правило , з невисоким інтелектом, жадні до грошей, вони є і будуть.
Рейтинг: 6+ -4-
 
Наталія, 19:10 25 квітня 2017 р.
 
Ну звісно , ми прості і не вчені "Івани і Петри" - плебеі, а ви, що сієте між народом брехні і зло - еліта - Ум, честь, совесть нашей епохі. Коли вже за вами, московськими прихвоснями на нашій рідній землі слід простине. Наталько, найди си доброго хлопа, а то відразу видно, що ти бракує чоловічої ласки.
Рейтинг: 5+ -6-
 
Іван, 20:08 25 квітня 2017 р.
 
Нехай Вам Бог простить!
Рейтинг: 3+ -3-
 
Іван, 21:04 25 квітня 2017 р.
 
Трускавець -Перлина Прикарпаття ! А ІвасівкаПетро його окраса . МПЦ ще не такх орлів вигодовував . Матюкається як швець і нічим не відрізняється від московитів .
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 20:24 14 травня 2017 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5806 днів)